[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 46 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 19 Laatste
Acties:
  • 47.002 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Kepro schreef op zondag 16 november 2014 @ 19:46:
[...]

Die 5 x bonus van afgelopen week heeft ook heel veel geholpen.
Gelukkig had ik genoeg free XP voor de top turret. Ik trok het niet langer om met het kanon van de T-44 te spelen dus heb wat free XP gekocht voor het kanon naar de Ojb.140.

Ik hoef nu alleen de tracks en engine nog, welke zal ik eerst kiezen?
Engine, tracks heb je niet echt nodig. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Idd... Wow!

* Edmin is nog steeds bijnagroen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:31:
[...]

Idd... Wow!

En dat is dan een voormalige tankcommandant. :N :P

Verder denk ik dat ik even een paar dagen niet speel. Niks wil lukken en ik denk zelf ook niet meer helder na. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Kwestie van te veel grinds doorelkaar, te vaak half oplettend en beetje rammen en... een behoorlijke dosis opofferingsgezindheid voor het team ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

VasZaitsev schreef op zondag 16 november 2014 @ 15:01:
Dus, een pentium van een paar tientjes is voor WoT al een prima keuze.
Ik speel met minimum settings op een dualcore Celeron, maar met 6GB geheugen en voldoende fps voor mij.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:37:
Kwestie van te veel grinds doorelkaar, te vaak half oplettend en beetje rammen en... een behoorlijke dosis opofferingsgezindheid voor het team ;)
Ik grind nu negen tanks. :P
Verder is zelfopoffering vaak counterproductief. Als jij je tank opoffert om een stelletje malloten te redden dan verlies je juist en dan heb je nog een rotgame ook. Ik laat zo een paar "teamgenoten" dood gaan als het hun eigen schuld is. Als het even kan dan deel ik flink uit terwijl ze sterven zodat ik de flank makkelijk kan redden.

Als je zo nodig opofferingsgezind wilt zijn dan moet gewoon een Leopard 2A6 hebben waar je compleet immuum bent voor alles, je een aimbot hebt en nooit kan bouncen. ;)

edit:
Die f*cking Jagdtiger, ik mag er echt nooit mee winnen he. Zit nu op 33% winrate na 30 games. Ik mis mijn Ferdinand zowaar. :X
Net weer een om van te walgen. :r
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xO8rSIjEx2dATN24PSvugG2M/full.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-11-2014 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:16
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4690K Boxed€ 217,95€ 217,95
1Gigabyte GA-Z97N-Gaming 5€ 135,58€ 135,58
1Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5€ 339,90€ 339,90
1Seagate Desktop HDD, 1TB€ 46,50€ 46,50
1Corsair Graphite 380T Mini ITX Zwart€ 112,95€ 112,95
1LG 25UM65-P Zwart€ 189,05€ 189,05
1Noctua NH-L12€ 42,95€ 42,95
1Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU€ 66,95€ 66,95
1Seasonic M12II Evo 520W€ 59,90€ 59,90
1Crucial MX100 256GB€ 93,50€ 93,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.305,23

Ik zit eraan te denk en om iets als dit te kopen en dan de cpu en gpu beetje te gaan overklokken. Me laptop is te sloop aan het worden. Lijkt me wel een prima systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Nieuwe medale die ik nog niet eerder had gezien:

Victory!
Ruinberg
STB-1
Experience received:3.218 69.150
Battle achievements Top Gun, Tarczay's Medal, Mastery Badge: "2nd Class"

Repairs: -20 404
Ammunition: -25 200
Total: 23 546 WN8: 5 430 (100)

Tarczay's Medal krijg je als je 5 modules of crew verliest en 80% van je hitpoints en 5 kills maakt. En dan moeten die kills ook nog worden gemaakt nadat je die 80% bent verloren.
p0st schreef op zondag 09 november 2014 @ 17:05:
Voor al onze Android broeders die ook een potje Blitz willen spelen, het werkt! Zie mijn post op Reddit voor de details e.d. :)

http://www.reddit.com/r/W...blitz_for_android_apk_eu/
Eindelijk aan toe gekomen om te installeren, bedankt! Blitz is wel grappig, zal WOT er niet voor opgeven, maar af en toe als er geen pc in de buurt is, kan het wel leuk zijn.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Mooie T-54 pot. 5600 damage en Mastery Ace.
http://wotreplays.eu/site...ry_salient-vicecomes-t-54

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10-09 12:12
Sums up today
Dat is circa 1500 games aanmodderen zonder dat winrate ook nog maar iets omhoog wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Riegah schreef op maandag 17 november 2014 @ 00:05:
Sums up today
Dat is circa 1500 games aanmodderen zonder dat winrate ook nog maar iets omhoog wil.
Very stronk accuracy on Russian tank comrade. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
DaniëlWW2 schreef op maandag 17 november 2014 @ 00:29:
[...]

Very stronk accuracy on Russian tank comrade. :Y)
Nja ik stond niet veel verder dan 200 meter van tegenstanders af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Edmin schreef op zondag 16 november 2014 @ 20:31:
[...]

Idd... Wow!

Ed, gebruik je al de nieuwe xvm kleuren? Die 10 of 9 kleurige? :D
* Frozen heeft een blauwe winratio :D

[ Voor 8% gewijzigd door Frozen op 17-11-2014 00:45 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Riegah schreef op maandag 17 november 2014 @ 00:39:
[...]
Nja ik stond niet veel verder dan 200 meter van tegenstanders af :)
Mijn E-50 mist dit soort schoten constant en ik leg wel volledig aan. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
DaniëlWW2 schreef op maandag 17 november 2014 @ 00:41:
[...]

Mijn E-50 mist dit soort schoten constant en ik leg wel volledig aan. O-)
Dan doe je het verkeerd. Aiming is voor noobs, weet je toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SerpentNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-03 00:39
Riegah schreef op maandag 17 november 2014 @ 00:05:
Sums up today
Doet me meteen denken aan mn IS8 game die ik vandaag had.. Gelukkig wel mijn laatste game van toch wel een leuke grind :).
http://wotreplays.com/site/1342309#cliff-serpentnld-is-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Riegah schreef op maandag 17 november 2014 @ 00:59:
[...]
Dan doe je het verkeerd. Aiming is voor noobs, weet je toch?
Het is gewoon een slechte gewoonte van mij, dat mikken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
Ik heb dit spel ruim een jaar niet meer aangehad en ben dit weekend weer begonnen.
Ik moet zeggen dat het weer erg wennen is om dit spel te spelen aangezien voor mijn gevoel de winrate de laatste paar dagen rond de 33% ligt ofzo.

Ik wil nu grinden voor mijn M-50 met mijn Panther II, maar dat gaat nog niet zo. Hebben jullie nog tips voor de Panther II?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CZFoo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-11-2019
Zojuist aan de weg naar de FV215b begonnen. Eerste tank in lijn die ik daarvoor het veld in moet sjouwen is de Churchill I, je kent m wel: traag, lomp groot, prummelgun...

Mn allereerste potje in dit tankie:

Afbeeldingslocatie: http://s11.postimg.org/q0lg1m1sz/shot_141.jpg

Persoonlijk nog nooit zoveel blik/eremetaal in 1 potje weten te sprokkelen. Sowieso was het mn eerste Kolobanov's (verkregen op killen, niet op uitcappen/enemies evaden).

Denk dat ik deze tank maar gelijk verkoop, veel beter zal het niet meer gaan worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Frozen schreef op maandag 17 november 2014 @ 00:41:
[...]

Ed, gebruik je al de nieuwe xvm kleuren? Die 10 of 9 kleurige? :D
* Frozen heeft een blauwe winratio :D
Ik gebruik de kleuren uit P0st zijn pack (BTW, YasenKrasen en XVM hebben een updeet! :P), dus Ja. Was wel even wennen met al die kleurschakeringen :D

Mijn probleem is gewoon dat ik er niet genoeg voor ga zitten. Als ik een keer een avondje serieus speel, dan presteer ik blauw, maar meestal speel ik even snel een half uurtje en dan ben ik te gehaast.
CZFoo schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:31:
Zojuist aan de weg naar de FV215b begonnen. Eerste tank in lijn die ik daarvoor het veld in moet sjouwen is de Churchill I, je kent m wel: traag, lomp groot, prummelgun...

Mn allereerste potje in dit tankie:

[afbeelding]

Persoonlijk nog nooit zoveel blik/eremetaal in 1 potje weten te sprokkelen. Sowieso was het mn eerste Kolobanov's (verkregen op killen, niet op uitcappen/enemies evaden).

Denk dat ik deze tank maar gelijk verkoop, veel beter zal het niet meer gaan worden ;)
Eerste pot!? Damn.... :P

[ Voor 36% gewijzigd door Edmin op 17-11-2014 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Vandaag even prioriteiten stellen... Credits grinden voordat ik aan de CW's ga beginnen.. Ik had gisteren 1 miljoen credits staan maar dat is er allemaal doorheen gegaan met ESL (premium ammo en consumables en een andere gun kopen voor t32). Maar het was het wel waard :) we gingen voor Ro16 en zijn tot de laatste 8 gekomen, dus een goede dag gehad.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
wsLy schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:25:
Vandaag even prioriteiten stellen... Credits grinden voordat ik aan de CW's ga beginnen.. Ik had gisteren 1 miljoen credits staan maar dat is er allemaal doorheen gegaan met ESL (premium ammo en consumables en een andere gun kopen voor t32). Maar het was het wel waard :) we gingen voor Ro16 en zijn tot de laatste 8 gekomen, dus een goede dag gehad.
Nice!

Die 90mm is leuk, maar wel kostbaar in gebruik, daarentegen zijn in ESL de belangen ook wat groter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
wsLy schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:25:
Nice... Ik zoek nog een artymagneet platoon genoot om credits te grinden! Wat teveel tanks terug gekocht de afgelopen dagen... 8) Ik poke je wel als ik je online zie... :P

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:51
DaniëlWW2 schreef op zondag 16 november 2014 @ 18:56:
[...]

Dat grindspeed. :o
Ik speel echt te veel tanks door elkaar. De T-54 gaat nog heel lang duren.
Ik heb 195 games nodig gehad totdat ik de T-54 had vrijgespeeld.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik verwacht overigens niet dat mijn WN8 op korte termijn gaat stijgen. Vanochtend haalde ik met mijn Indien een 2nd class badge. Twee kills, minder dan 1K damage en de hele pot rondrijden met een uitgefikte engine, kapotte gun, dode lader en dode driver. Schijnbaar is de lat op die tank erg laag.

Dit wordt een hele lange grind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
GJP80 schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:29:
[...]

Nice... Ik zoek nog een artymagneet platoon genoot om credits te grinden! Wat teveel tanks terug gekocht de afgelopen dagen... 8) Ik poke je wel als ik je online zie... :P
Ik ga gewoon tegen je aanstaan net zoals die 3 gasten die ik met 1 shell had geraakt voor 2000hp :P

Ik verwacht rond 4 uur klaar te zijn met mijn werk, dus je ziet me wel verschijnen. Hopen dat de teams nu wat degelijker zijn.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik ben echt slecht geworden.
http://www.noobmeter.com/player/eu/xanthian/500678897/

Als ik dan zo kijk naar mijn recente battles en mijn vorige 1.400 zit daar toch een groot verschil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CZFoo
  • Laatst online: 06-11-2019
Edmin schreef op maandag 17 november 2014 @ 11:33:
[...] en de hele pot rondrijden met een uitgefikte engine [...] en dode driver.
Ed_L klikt aan: 'autopilot'. Settings: 'enemy-base'. Roll out!

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 12-09 18:43

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Dan had ie nog het geluk dat het de Indien P was. Moet je eens proberen met een heavy zoiets. Bij mij is het dan "r-r-r" (haalt koffie/bier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Hoho, wel een Indien met de stock engine ... die wordt nog ingehaald door T8 heavies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Joindry schreef op maandag 17 november 2014 @ 12:39:
Dan had ie nog het geluk dat het de Indien P was. Moet je eens proberen met een heavy zoiets. Bij mij is het dan "r-r-r" (haalt koffie/bier)
Een heavy? Wat dacht je van een T28 :P?

[ Voor 16% gewijzigd door wsLy op 17-11-2014 13:03 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:08
Ben net begonnen met de IS-2. Heb de 122 er op gezet en nu begrijp ik weer waarom ik de IS (rus) niet leuk vond en dus niet heb gehouden. 3.4 sec aim tijd. En als je niet 100% compleet bent uit geaimed, dan is het 100% mis. Met die tank word je geacht in de front line te spelen, maar hoe kun je nu een tegenstander raken die peek a boom achter een huisje wegkomt, voordat jij bent uitgeaimed, heeft hij al geschoten is hij al weer terug in dekking.

Nu zie ik ook wel andere IS(-2) spelers die er wel goed mee kunnen spelen, iemand wat tips? Op deze wijze wordt het wel een lange pijnlijke grind.

PS. Op zich heb ik niet echt problemen met lange aimtijden (heb ook een KV-2 en verschillende arties), maar de combinatie front-line en lange aim-tijd is mijn probleem. ten eerste moet ik mezelf dan lang blootgeven en ten tweede kan ik niet snel reageren (draai je turret, kun je weer beginnen met de 3.4 sec.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

wsLy schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:03:
[...]

Een heavy? Wat dacht je van een T28 :P?
Duwt "r-r-r" (haalt whisky/Xanax) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Xanthian schreef op maandag 17 november 2014 @ 09:14:
Ik heb dit spel ruim een jaar niet meer aangehad en ben dit weekend weer begonnen.
Ik moet zeggen dat het weer erg wennen is om dit spel te spelen aangezien voor mijn gevoel de winrate de laatste paar dagen rond de 33% ligt ofzo.

Ik wil nu grinden voor mijn M-50 met mijn Panther II, maar dat gaat nog niet zo. Hebben jullie nog tips voor de Panther II?
Embrace the inner German. :+
Hang een beetje achter de eerste helft van de game en de tweede helft DPM je alles dood. Oh en begin met sparen van free XP voor de E-50. Stock is die ronduit waardeloos. :X

Oh en per toeval zag ik dit toen ik een tank wou opzoeken.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/T2cFJukWxLExAYzWhRMWQvLG/full.jpg
Tank is van papier, crap gundepression is crap, t8 heavy matchmaking en geen premium matchmaking. Alleen dat precisie en dat DPM. :9~

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NmzRwsCdLRoFKbkttQD1xlT1/full.jpg
Oh en dit lijkt mij toch echt 8 graden voor de zijkant. Het is bijna een mini E-50. <3

En dit staat ook onder de Duitse lijn.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oL4HdmrRapIvteOZ5WFC5tVZ/full.jpg

Ja een t9 premium T-55A voor de DDR. :o

[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-11-2014 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
blonderulez schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:21:
Ben net begonnen met de IS-2. Heb de 122 er op gezet en nu begrijp ik weer waarom ik de IS (rus) niet leuk vond en dus niet heb gehouden. 3.4 sec aim tijd. En als je niet 100% compleet bent uit geaimed, dan is het 100% mis. Met die tank word je geacht in de front line te spelen, maar hoe kun je nu een tegenstander raken die peek a boom achter een huisje wegkomt, voordat jij bent uitgeaimed, heeft hij al geschoten is hij al weer terug in dekking.

Nu zie ik ook wel andere IS(-2) spelers die er wel goed mee kunnen spelen, iemand wat tips? Op deze wijze wordt het wel een lange pijnlijke grind.

PS. Op zich heb ik niet echt problemen met lange aimtijden (heb ook een KV-2 en verschillende arties), maar de combinatie front-line en lange aim-tijd is mijn probleem. ten eerste moet ik mezelf dan lang blootgeven en ten tweede kan ik niet snel reageren (draai je turret, kun je weer beginnen met de 3.4 sec.)
Tja, wie aimt er dan ook met een Russiche gun. Je weet toch dat aimen voor n00bs is? :+

ff serieus, je hoeft echt niet te aimen met de 122. De shells van die guns gaan toch wel magisch richting het target, because: Stalin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UdiBenLudi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 10:02
Mr_Size schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:36:
[...]

Tja, wie aimt er dan ook met een Russiche gun. Je weet toch dat aimen voor n00bs is? :+

ff serieus, je hoeft echt niet te aimen met de 122. De shells van die guns gaan toch wel magisch richting het target, because: Stalin
Da's bij de russen zo... Helaas is de IS-2 chinees en dus echt crap... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Joindry schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:34:
[...]

Duwt "r-r-r" (haalt whisky/Xanax) :)
Tweemaal "r" is voldoende als je het snel achter elkaar doet. Ja, er zijn drie vooruit standen als je langzaam drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

PcDealer schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:38:
[...]

Tweemaal "r" is voldoende als je het snel achter elkaar doet. Ja, er zijn drie vooruit standen als je langzaam drukt.
Ik ben oud ;) snel tikken lukt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[...]

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021

Tsja, de IS-2 is een apart geval, je moet deze tank puur als close combat tank gebruiken en schieten van medium afstand maar niet doen of echt lang wachten zodat je volledig ingezoomt bent (lang leve RNG)
De IS-2 is redelijk snel met best wat top armor, het beste speel je door te blijven bewegen, achter huizen/muurtjes/heuvels te blijven (front/side armor afdekken) en zorgen dat je na elk schot kan beschutting kan zoeken om te herladen. Schiet alleen al de vijandige tank voor minimaal 2/3 in je standaard vizier zit)

oh ja, auto aim is 99% bounce, dus braaf zelf richten

[ Voor 3% gewijzigd door Breezers op 17-11-2014 13:57 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
UdiBenLudi schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:38:
[...]

Da's bij de russen zo... Helaas is de IS-2 chinees en dus echt crap... ;)
^^^^^^ dat dus. Al een aantal keer gehad, dat iemand weer in cover ging, en ik was nog niet volledig uitgeaimed. Maar het was erg dichtbij, dus ik DACHT, dat kan toch niet missen..... dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
DaniëlWW2 schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:34:
[...]

Embrace the inner German. :+
Hang een beetje achter de eerste helft van de game en de tweede helft DPM je alles dood. Oh en begin met sparen van free XP voor de E-50. Stock is die ronduit waardeloos. :X

Oh en per toeval zag ik dit toen ik een tank wou opzoeken.

Tank is van papier, crap gundepression is crap, t8 heavy matchmaking en geen premium matchmaking. Alleen dat precisie en dat DPM. :9~
Bedankt, ik zal eens kijken hoe dat gaat. Ik heb altijd de neiging om te flanken aangezien het nog wel een redelijk snelle tank is. Dus dan maar gewoon een bosje opzoeken en snipen en later dus allas afknallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

[...]
Zit daar dan zo veel stalin?

[ Voor 13% gewijzigd door Frozen op 17-11-2014 15:07 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Frozen schreef op maandag 17 november 2014 @ 15:07:
[...]

Zit daar dan zo veel stalin?
huehue, I see what you did there... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Xanthian schreef op maandag 17 november 2014 @ 14:49:
[...]

Bedankt, ik zal eens kijken hoe dat gaat. Ik heb altijd de neiging om te flanken aangezien het nog wel een redelijk snelle tank is. Dus dan maar gewoon een bosje opzoeken en snipen en later dus allas afknallen?
Je hebt de combinatie van een goede DPM en een van de meest accurate t8 medium kanonnen samen met een tank welke redelijk snel is maar niet echt kan brawlen. De tank draait te langzaam en er is gewoon geen pantser. Scout de eerste helft van de game passief met een coated optics, snipe wat en laat je team lekker een aantal tanks afschieten. De tweede helft ga je een op een. Zo bereik je je meteen voor voor de E-50 welke echt even wat beter is.

[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-11-2014 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

DaniëlWW2 schreef op maandag 17 november 2014 @ 13:34:
[...]
Ja een t9 premium T-55A voor de DDR. :o
Die gaan wij dus NIET spelen, Daniel :( :N :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:17:
[...]

Die gaan wij dus NIET spelen, Daniel :( :N :(
Kennelijk komt er een publieke missie voor die tank.
Verder is het verraad aan de hele Duitse lijn maar een T-55 met Duitse kanonstats en 330mm pen heat. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Het is Satan op tracks. Burn!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op maandag 17 november 2014 @ 16:49:
Het is Satan op tracks. Burn!!!
Ik denk eerder dat de Object 280 de satantank is. Het ding is een hybride tussen een T-62A en een IS7. Hoe bedoel je OP? 8)7

De T-55A is meer een demon. Ook overduidelijk OP maar nog net te rechtvaardigen. :P
Ja, ik ga voor die missie als die haalbaar is. ;)

Oh en voordat ik het vergeet. Gezien jou voorliefde voor rammen moet je echt de E-50 lijn op. Oh wat is dat een heerlijke tank. Net dacht een SU-122-44 even slim te doen door het tegen mij op te nemen. Rammingspeed en SU morsdood. :P

[ Voor 26% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-11-2014 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
Had zojuist last van een gevalletje van instant karma. Eerst intens genieten van het feit dat Coldzero een arty HE pen op zijn full health type59 kreeg voor een nette 1200 hp. Om vervolgens een paar minuten later zelf een 122mm heat shell van mijn andere platoon genoot door mijn type59 turret te krijgen voor ruim 400hp. :(

Achteraf gezien wel grappig, we stonden tegenover elkaar met een vijandelijke tortoise tussen ons in. Hij mikt op de coupola weakspot mist, schiet over om mij vervolgens vol voor mijn raap te schieten.

Sorry Cold, ik zal de volgende keer minder hard lachen.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik krijg steeds mensen die zeuren om niet te cappen. Maar als er één of twee tanks nog over zijn en je weet niet eens waar die zijn dan kan je toch gewoon gaan cappen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Jazeker. Als je daardoor kan winnen, moet je het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Xanthian schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:58:
Ik krijg steeds mensen die zeuren om niet te cappen. Maar als er één of twee tanks nog over zijn en je weet niet eens waar die zijn dan kan je toch gewoon gaan cappen of niet?
Het is irritant als er nog een of twee tanks zijn en er word gecapped. Alleen als je zelf in een heavy zit en nooit bij die laatste tanks kan komen dan zou ik gewoon gaan cappen. Jij krijgt er een beetje extra XP en credits voor. Verder lok je tanks ook uit door te cappen. Het is altijd makkelijker om vijanden af te schieten als ze naar jou komen.

Gewoon negeren dus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Sommige teams...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1D5p4Qb.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitrambabo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-06 20:35
Sinds lange tijd ben ik weer World of Tanks gaan spelen. Ik kan me niet herinneren welke patch het was toen ik stopte. Maar ik heb in ieder geval nog een Panther, Panther 2, Tiger en KV1.

Ben roestig en ik maak dus elke keer verlies met mijn Panthers, met de KV1 maak ik kleine beetjes winst, 5-7k credits. De Tiger doe ik het ook redelijk mee, meestal maak ik winst maar soms ook verlies.

Ik merk dat de Panthers niet meer passen bij mijn speelstijl. Ik mis het hebben van meer armor en ga dus snel dood.

Wat kan ik het beste doen om weer terug in het spel te komen. Ik speel nu voornamelijk de KV1, al is die echt te traag voor mij. Ik denk dat ik me ga richten op tier5/6 tanks tot ik beter wordt.

Uiteindelijk doel op dit moment is om de IS-7 te halen. Meer armor dan de mediums van de Duiters, en toch een goede snelheid. Is dit slim?

Ik heb een hekel aan ultra trage tanks, bijvoorbeeld mijn KV-1 haalt maar 20km/h op dit moment en dat is echt te traag voor me.

Alhoewel ik acceleratie belangrijker vind dan topsnelheid. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Zoveel nieuwe tanks bij gekomen en ik weet niet welke leuk is voor mij om te spelen.

Denk dat ik het beste een allrounder kan nemen, redelijke armor, redelijke snelheid en redelijke gun. Welke tanks moet ik dan aan denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Damn, wordt net flink ingemaakt door Quickybaby. ;)
Kijk vaak zijn replays op Youtube.

Ze kwamen met een tankje of 6 mediums rushen, niks aan te doen helaas. (was de dode panther 2 banaan)

Screenshot op de livestream:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QB7Gpfu9vNueM5Z7DYtG0xvS/full.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door Harmen op 17-11-2014 20:39 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Laatst online: 12-09 14:33
Edmin schreef op maandag 17 november 2014 @ 10:11:
[...]
Ik gebruik de kleuren uit P0st zijn pack (BTW, YasenKrasen en XVM hebben een updeet! :P), dus Ja. Was wel even wennen met al die kleurschakeringen :D
Okay, okay, I will work! :+

Release Notes van v5 // Download Link
- Update van YasenKrasen Messenger Mod
- Update van XVM
- Update van HP Bars in PlayerPanel in 3 versies (med-med2-large)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sYb6zGv.jpg

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Nitrambabo schreef op maandag 17 november 2014 @ 20:26:

Denk dat ik het beste een allrounder kan nemen, redelijke armor, redelijke snelheid en redelijke gun. Welke tanks moet ik dan aan denken?
Allrounders, tja, die je volgens mij op lage tiers niet heel veel, al kun je kijken naar de Sherman/(type)T-34/Panzer IV: de drie grote T5 mediums die overal wel redelijk in zijn.

Erna heb je weer een stapel T6 mediums, maar echt allround vind ik ze geen van allen:
Type 58/T-34-85: niet echt tof pantser op de hull, kanonnen zijn leuk, mobiliteit gemiddeld
Cromwell: prima kanon als je stilstaat, zeer mobiel, karton als pantser
Easy 8: beetje zelfde idee als de Cromwell, maar dan trager + groter doelwit
Jumbo Sherman: stiekem een heavy, niet echt mobiel, maar dik pantser en een fijne derp-gun
Duitsers: vooral flankers volgens mij, volgens mij overal gemiddeld in. Ik zie ze eerlijk gezegd vrij weinig.

De IS-lijn van de Russen geeft heavies met een bruut kanon en leuke mobiliteit,

Maar, wat ik je echt kan aanraden: leer omgaan met tanks die niet overal vrij goed in zijn, gezien je juist dan leuke dingen kan misbruiken:
In je KV-1 gaan sidescrapen is humor [beginners weten niet wat ze ermee aanmoeten]
In snelle/wendbare tanks zoals de Cromwell kun je vuur makkelijk ontwijken en heavies en trage mediums dooddraaien.
In tanks met een idioot kanon [kuch KV-2 derp kuch] geef je tanks een HE-kus van 500hp en zie je hoe ze zich uit de voeten maken.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Hmmm.. weer een mini-patch vanmorgen. Eens kijken wat de schade is.
Ahh gevonden: FTR-WOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Gisteren ging toch echt veel beter met de Panther II, ik kwam er alleen heel laat achter dat mijn turret upgrade mijn beste kanon niet kon hebben, dus plaatste hij die stock kanon weer automatisch. Dat komt waarschijnlijk omdat ik de turret had geresearcht en meteen had gekocht in de Tech Tree, dan krijg je geen melding dat de load te zwaar wordt en je kanon wordt vervangen... en ik maar af vragen waarom al mijn schoten bouncde.

Panther II kan ook wel goed rammen zoals ik al eerder gelezen had. Gewoon, heuveltje af en rammen op een andere medium voor dik 200+ damage.

Vandaag maar even de tracks upgraden zodat ik ook mijn nieuwe turret kan hebben. Daarna nog even het 8.8 kanon researchen.

De Panther I heb ik ook nog aangehouden, want ik wil ook de Tiger II hebben, dat is zo'n stoere tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Xanthian schreef op maandag 17 november 2014 @ 17:58:
Als heel het team van de tegenstander is uitgeschakeld, krijgt je hele team meer XP. Je kan dus even de cap resetten om ze meer tijd te geven, is een aardig gebaar en kan je meer opleveren dan cappen.

Aan de andere kant is snel cappen, weer snel kunnen beginnen met het volgende potje, waar je weer lekker op te keer kan gaaan :)

Edit: Bijna vergeten, gisteren de T49 gekocht en de turrent en top gun unlocked. Die 90 mm vond ik maar niks, maar de 152 mm Gun-Launcher maakt het echt een grappig tankje.

[ Voor 12% gewijzigd door Knowuse op 18-11-2014 09:14 ]

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

p0st schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 00:04:
[...]

Okay, okay, I will work! :+

Release Notes van v5 // Download Link
- Update van YasenKrasen Messenger Mod
- Update van XVM
- Update van HP Bars in PlayerPanel in 3 versies (med-med2-large)

[afbeelding]

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Knowuse schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:41:
[...]

Als heel het team van de tegenstander is uitgeschakeld, krijgt je hele team meer XP. Je kan dus even de cap resetten om ze meer tijd te geven, is een aardig gebaar en kan je meer opleveren dan cappen.

Aan de andere kant is snel cappen, weer snel kunnen beginnen met het volgende potje, waar je weer lekker op te keer kan gaaan :)

...
Klopt, maar als het gaat om één of twee low-health targets dan is de hoeveelheid XP die het scheelt niet bijster groot. Dan kun je inderdaad net zo goed noobpuntjes farmen en door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Het is frustrerend voor mij als mijn team 13-2 voor staat aan er drie gaan cappen terwijl de rest wel op zoek is naar de laatste twee kills. Cappen prima, maar wel op tijd er uit ajb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
Ik zeg altijd:
Heb je een snelle tank, dan ga je jagen.
Heb je een langzame tank en je bent in de buurt van de cap-zone. Dan ga je cappen.

Afhankelijk van hoe het spel zich dan verder ontwikkeld ga je uit de cap of blijf je er tactisch in staan.

Meestal roep ik om te stangen: "Just get there in time and kill him before my cap is finished."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Dat is tenminste nog iets. Beter dan als een bot niks zeggen en doodleuk voor "niets" cappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach meestal jaag ik maar als ik bijvoorbeeld wat teveel klappen heb moeten opvangen dan cap ik geef wel aan in ts en in chat dat ik decap op 90% of indien de tijd het niet meer toelaat cap ik gewoon door. Een win is een win!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeiFront
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 19:07
Als je met een cap een win kan securen cap ik altijd, alles voor een win ik heb vaak genoeg kill all noobs games nog zien verliezen.

Als je bijvoorbeeld 13 vs 2 voorstaat en je weet dat je 100% gaat winnen dan cap ik in een trage tank maar geef ik het team wel de tijd om de resterende 2 vijanden nog te zoeken/killen. Met een snelle tank zoek ik even mee :). Alles hangt dus van de situatie af.

Bijvoorbeeld eergisteren hebben GJP, Velkan en ik nog een tier 9 game gecarried in onze tier 8's omdat het enemy team (dat veel beter was dan ons team) kill all wou doen, 1 flank van ons verdween als sneeuw voor de zon en nadat wij de andere flank hadden opgerold en de kill all noobs die ons flankten, realiseerde de rest van het vijandelijke team dat ze toch nog snel hadden moeten cappen. Gelukkig voor ons realiseerden ze dat te laat :D, we konden we nog net op tijd decappen en de rest van hun team killen waardoor we nipt wonnen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heerlijke tanks, niet voor niets dat ik er goede scores op had, die tanks kunnen alles maken. Probeer er ook mee te flanken en uiteraard bijt je niet vast op een situatie, je weet dat peek-a-boo een suboptimale situatie is en je bent mobiel genoeg om je team ergens anders te helpen.

Helaas maar één video van de IS-2/IS maar misschien heb je er wat aan:

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Ik verdien nu bijna 1 milj. per dag aan credits, dus dat gaat wel lekker.
Helaas heb ik nog steeds geld te kort aangezien nog een M44 wil kopen, binnenkort de T28 TD en op een zijspoor ben ook nog bezig met de Tiger II te unlocken. Tegen de tijd dat ik die allemaal hebt zal de M-50 ook wel weer aan de beurt komen.

Gelukkig heb ik een Löwe met uitstekende crew die flink wat credits binnen farmed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Xanthian schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:13:
Gisteren ging toch echt veel beter met de Panther II, ik kwam er alleen heel laat achter dat mijn turret upgrade mijn beste kanon niet kon hebben, dus plaatste hij die stock kanon weer automatisch. Dat komt waarschijnlijk omdat ik de turret had geresearcht en meteen had gekocht in de Tech Tree, dan krijg je geen melding dat de load te zwaar wordt en je kanon wordt vervangen... en ik maar af vragen waarom al mijn schoten bouncde.

Panther II kan ook wel goed rammen zoals ik al eerder gelezen had. Gewoon, heuveltje af en rammen op een andere medium voor dik 200+ damage.

Vandaag maar even de tracks upgraden zodat ik ook mijn nieuwe turret kan hebben. Daarna nog even het 8.8 kanon researchen.

De Panther I heb ik ook nog aangehouden, want ik wil ook de Tiger II hebben, dat is zo'n stoere tank.
Met de 8.8 L/71 word die tank pas echt leuk. Verder kan je inderdaad redelijk rammen. Eigenlijk elke t7 medium behalve de Panther en de T-44 en T-54 kan je rammen. De Borsig rammen is gewoon geweldig. Dan is er de E-50 waar je zo 500 damage doet bij een goede ram. Muhahaha. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
VasZaitsev schreef op zondag 16 november 2014 @ 15:01:
Dus, een pentium van een paar tientjes is voor WoT al een prima keuze.
Dus low budget zou een pentium G3285 met R7 250 graca een goed basis systeem zijn?

De G3285 dan overklokken naar 4-4.2 Ghz :9 en dan gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
psychoclown schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 11:30:
[...]

Heerlijke tanks, niet voor niets dat ik er goede scores op had, die tanks kunnen alles maken. Probeer er ook mee te flanken en uiteraard bijt je niet vast op een situatie, je weet dat peek-a-boo een suboptimale situatie is en je bent mobiel genoeg om je team ergens anders te helpen.

Helaas maar één video van de IS-2/IS maar misschien heb je er wat aan:
[video]
Leuke pot. Geeft echter ook wel aan wat mijn issues met de IS-2 zijn, Onnauwkeurig (veel misses) en lange aim tijd (niet kunnen schieten omdat de ander weer in cover is). Ik vraag me af of je in dezelfde situatie met bijvoorbeeld een tiger of tiger P niet beter af geweest was (wel lagere alpha, maar meer hits).

Op dit moment grind ik naast de IS-2 ook de Tiger-P en als ik beide vergelijk, dan mis ik gewoon te veel schoten op de IS-2 of kan helemaal niet schieten. Wellicht heeft het ook te maken dat de IS-2 de eerste chinese heavy in de lijn is en ik er nog geen goede crew voor heb. Het wordt waarschijnlijk beter als de crew 100% is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Nu is het geld echt op. Nog 601 credits :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

O_A_B schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:30:
[...]

Dus low budget zou een pentium G3285 met R7 250 graca een goed basis systeem zijn?

De G3285 dan overklokken naar 4-4.2 Ghz :9 en dan gaan met die banaan.
Ik denk dat dat voldoende moet zijn, WoT lijkt weinig belang te hechten aan de videokaart, haal dezelfde [belabberde] prestaties met mijn HD5870 als met mijn R9 290. Mijn AMD 1100T zorgt ervoor dat ik WoT rond de 30-35fps gemiddeld speel, terwijl BF4 ultra rond de 60fps draait.

Hoezo brakke engine? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
blonderulez schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 12:43:
[...]

chinese heavy in de lijn is en ik er nog geen goede crew voor heb. Het wordt waarschijnlijk beter als de crew 100% is.
Nope, wellicht iets maar niet veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Edmin schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:08:
Nu is het geld echt op. Nog 601 credits :P
Wel even mee op letten. Zo heb ik dus ooit een pot gehad dat ik na 6 maal schieten leeg was, want ja ik kwam net 1000 credits te kort voor een refill dus stoppen we er maar helemaal niets bij :+

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
AcXeller schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 14:52:
[...]

Wel even mee op letten. Zo heb ik dus ooit een pot gehad dat ik na 6 maal schieten leeg was, want ja ik kwam net 1000 credits te kort voor een refill dus stoppen we er maar helemaal niets bij :+
Ik heb wel eens een potje verloren omdat onze laatste overgebleven tiger tank te krenterig was om zijn ammo te reloaden waardoor hij zonder shells kwam te zitten.

He: I'm out of ammo
Me: Thats impossible on a tiger tank with your passive playstyle....
He: Didn't have enough credits for a full ammo reload....
Me: Facepalm....

*Game lost* |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Klinkt alsof die precies hetzelfde grapje had.

Heeft trouwens weinig met krenterig te maken, ik kan me moeilijk voorstellen dat mensen de auto-refill niet aan hebben staan maar het probleem is dus dat als je maar 1 credit te weinig hebt voor de complete refill je dan gewoon geen refill krijgt. En als je gewoon steeds lekker op de battle knop ramt dan kunnen dit soort zaken voorkomen.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
Ja maar deze gast speelde bewust met te weinig ammo. Dan zou je zeggen dat hij beter een premium tank / low tier kan pakken om eerst wat credits te grinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Moet zeggen een avondje CW landingstoernooien spelen full gold hakt er ook wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ach na het researchen en kopen van een nieuwe gun kreeg ik de vraag geen ammunitie geladen wilt u toch starten ja dus 8)7 8)7 8)7 Gelukkig was het een kleine amx en spotte ik een hoop tanks. Zelfs nog scout gehaald dat potje maar :X :X het zal mij nooit meer gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

[...]

Ik stond de pot erna idd na 10 schoten met een lege Indien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

Het is mij ook wel meer dan eens overkomen, nieuwe tank, vergeten automatisch herladen aan te zetten, gaat 2 potjes goed, derde potje begin je met totaal nog 13 shells in je Manther, oepserdefloeps.

En laatst met mijn Wolverine [beste potje qua XP ooit voor miij] al mijn shells verschoten, en toen waren er nog 2 vijanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Volgens mij heeft iedereen deze fout wel eens gemaakt. Ik heb het in ieder geval ook eens gedaan. :P
Verder bevalt die Indien een beetje? Ik ben druk bezig met onder andere de VK 30.02 D en de Indien lijkt mij wel aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:00

Rianata

Have you played Atari today?

Nog even voor het CW geweld vanavond (dag 2) weer los barst een replay gemaakt van een potje in de Type 64 samen met Major_Elise (ook in Type 64). Light tanks FTW!

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 18:01:
Volgens mij heeft iedereen deze fout wel eens gemaakt. Ik heb het in ieder geval ook eens gedaan. :P
Verder bevalt die Indien een beetje? Ik ben druk bezig met onder andere de VK 30.02 D en de Indien lijkt mij wel aardig.
De Indien begint uiteraard met de VK gun. De betere gun heb je al unlocked via de Tiger2, maar kan je alleen mounten als je de tracks eerst researched. Vanaf dan is het draaglijk. Verder vind ik er nog niet veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 18:20:
[...]

De Indien begint uiteraard met de VK gun. De betere gun heb je al unlocked via de Tiger2, maar kan je alleen mounten als je de tracks eerst researched. Vanaf dan is het draaglijk. Verder vind ik er nog niet veel van.
Ik heb allang de 8.8cm en ook mooi een 3t track module. No stock gun for me. :Y)
En net volledig afgeslacht door een EFE peleton met een zekere Wontcatchme. O-)

Bijzonder team was het. :X

Zit nu op 0% win na vijf games. Gaat geweldig. :P

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-11-2014 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 18:28:
En net volledig afgeslacht door een EFE peleton met een zekere Wontcatchme. O-)
Ik zag dat je wel erg lang op mij aimde :+ :+

En dan steelt onze E75 mijn top gun :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

wontcachme schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 18:30:
[...]

Ik zag dat je wel erg lang op mij aimde :+ :+

En dan steelt onze E75 mijn top gun :P
Ik had steeds net niet je glacis in mijn vizier. Ik ben niet gek. Zodra ik schiet kom je erlangs dus beter dat ene schot raken voordat ik dood ga. Vandaar. ;)
Die Jagdtiger was trouwens een zeer treurig geval. Die stond daar de hele game. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 18:37:
[...]

Ik had steeds net niet je glacis in mijn vizier. Ik ben niet gek. Zodra ik schiet kom je erlangs dus beter dat ene schot raken voordat ik dood ga. Vandaar. ;)
:+ Ipv erlangs gaan draaide ik mij om en ging maar om de berg heen :P

Leverde wel weer een Ace Tanker op deze battle :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

wontcachme schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 18:54:
[...]

:+ Ipv erlangs gaan draaide ik mij om en ging maar om de berg heen :P

Leverde wel weer een Ace Tanker op deze battle :+
En ik ging juist naar die heuvel omdat jullie gespot waren en ik echt geen zin had om op die waardeloze hoek te gaan staan om vervolgens drie tanks achter mij te krijgen. Toen bleek mijn halve team alleen te dom om te vechten terwijl die flank eraan ging. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:16
Werken alle mods nog na de mini patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
SurfBoy schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 19:13:
Geen problemen ondervonden.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Heb met die van p0st nog geen problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
Ik weet niet welke mod je hebt, maar die van mij werken nog zoals het hoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
De T-54 trekt alleen maar ongeluk aan, bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Kepro schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 21:17:
1) Carry harder. :P
2) Wees blij dat je niet in een T-44 zit welke alleen maar in t10 games word gestopt en dan mag je als nog alles gaan doen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
Kepro schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 21:17:
Ach dat valt wel mee... Moet je maar eens met Coldzero platoonen als hij in zijn type59 zit.... dat ding is echt jinxed voor hem, in dat ding gaat echt alles wat er mis kan gaan mis het is alsof iemand van bovenaf hem niet mag in combinatie met die tank... :+
En het erge is het werkt ook nog besmettelijk naar platoon leden.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 21:28:
[...]

1) Carry harder. :P
2) Wees blij dat je niet in een T-44 zit welke alleen maar in t10 games word gestopt en dan mag je als nog alles gaan doen. :X
Ik heb alles op vrijgespeeld op het kanon naar de T62-A na. Ow, en ik mis echt nu al de nauwkeurigheid van de E50-M. Ik dacht dat 0.35 wel mee zal vallen maar heb me er toch in vergist. Misschien stel ik me wel aan en ben ik gewoon verwend. :+ :P

Pagina: 1 ... 6 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.