Zover ik kan zien zijn deze 100% identiek, wil er best wel paar bij bestellen want moet toch nog wat onderdelen van eoo hebben. Maar doorgaan heb je gelijk, ik mijd hele hoop onderdelen vanuit china, koop nooit weerstanden, IC's, elco, 230v spul, etc uit china. En al helemaal niet als ik een project draai. Word lache als je die weerstandjes gebruikt in meetcircuit, als je de verwarming dan aan zet zal je meting leuk mee omhoog of omlaag gaan.
Nee voor mijn alleen maar merk weerstanden, gebruik voor bepaalde onderdelen weerstandjes van rond de 1 euro per stuk. Koop meestal weerstandjes van vishay/panasonic/welwyn, hebben zeer goede weerstandjes, 5ppm 0.1% welwyn zijn ook nog betaalbaar, rond de 60 a 70cent per stuk bij afnamen van 50 stuks, de prijs hangt natuurlijk van de waarde af.
Wat ik wel uit china haal zijn connectors, kant en klare printjes, kale printjes, etc maar ook niet allemaal en moet ook wel beetje zoeken naar goede kwaliteit en constante aanvoer. Zo heb ik pinheader gehad uit china die al bogen als je ernaar keek, je krijgt waarvoor je betaald, betaald je weinig hoef je geen top kwaliteit te verwachten.
Edit/
Ik weet wat je bedoeld, je moet soms de palletjes(van de behuizing) in de pinnen drukken omdat ze er niet goed vanzelf invallen, maar daarna zitten ze wel vast.
Wat is de naam bij mouser van deze pinnen? Bestel ik de volgende keer wat pinnen erbij van paar andere merken.
[
Voor 10% gewijzigd door
mad_max234 op 18-01-2015 12:45
]