Dat is dus het aparte. Als ik het lipje aan de 'achterkant' induw kan ik de kabel loshalen aan die kant. (Er kunnen dus aan twee kanten kabels in). Dit gaat erg soepel en makkelijk. Echter doet het lipje induwen niets voor de kabels die er nu inzitten. ik heb meerdere van deze lampen en heb er 1 tje losgeknipt en in een bankschroef gezet en er is geen beweging in te krijgen met het indrukken van het knopje. Ik heb intussen geprobeerd om een schroevendraaier, naald en allerlei andere dingen in het gaatje aan de bovenkant te duwen, maar dit lijkt tot nu toe ook geen nut te hebben.geerttttt schreef op vrijdag 6 oktober 2017 @ 16:54:
[...]
Volgens mij is het een kwestie van het lipje aan de achterkant indrukken en dan wrikken om het los te krijgen, met wat trekkracht en wiebelen zou hij los moeten komen...
Het lijkt me niet dat het zo moeilijk moet gaan. Vooral niet aangezien de andere kant ontzettend makkelijk werkt...argh....Loop nu al twee uur te klooien met een stom vaag kroonsteentje. Ik voel me niet uitermate intelligent nu hahaha.
[ Voor 8% gewijzigd door zynex op 06-10-2017 17:03 ]