Lego & Duplo aanbiedingen- & kortingscodetopic

Pagina: 1 ... 17 ... 74 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Rukapul schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 22:34:
[...]

Referrals zijn niet welkom. maar Amazon schijnt referrallinks te maken terwijl veel gebruikers daar geen kennis van hebben

Die 45 euro kan ik me ook nog vaag herinneren, maar daarom: probeer niet alleen een link te dumpen, maar ook product + prijs. Met name Amazon wijzigt prijzen continu.
Ik heb hem vanaf brickwatch geopend en toen copy/paste.

Ik heb daar ingesteld dat ik alle grote prijsdalingen in mijn mail ontvang.

Zal in het vervolg prijs en product erbij zetten.

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Verwijderd schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 23:07:
Bijna goed. Verkopers op Amazon veranderen hun prijzen. Alle verkopers bij elkaar zorgen voor veel prijsstijgingen en dalingen.

Bol veranderd partnerlinks ook in referrallinks. je maakt een deeplink die begint met partner.bol.... klik je die link dan veranderd bol het in een referral link. Die link kun je kopiëren en plakken waar je wil.

Het is geweldig om te zien hoe mensen op deze pagina weg komen met affiliatelinks. Zelfs op deze pagina waar dfrenner zijn link is opgeschoond, staat er nog een affiliatetlink.

Dubbele punten op 2 dure sets in de lego webshop. De Ninjago exclusive en de ...

Met vriendelijke groet,
"Ermee wegkomen" insinueert dat men het bewust doet...

Zoals ik net uitleg krijg ik een mail van Brickwatch, open ik daar de site naar Amazon en copy/paste ik de link.

En ik post hem hier echt alleen maar omdat het een goede deal was en misschien had iemand interesse erin...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@dfrenner. Het is niet jouw link waar ik het over heb. :) Het zijn ook niet de bart smit, amazon of de bw linkjes. Het bericht is 2 x gequote. Verder heb ik geen tijd om topic....'s aan te maken. Een vlugge opmerking zou voldoende moeten zijn. Dan kan een beheerder het oplossen en de opmerking erover weghalen, zodat het hier proper blijft met Lego Aanbiedingen, Kortingen en Acties.

Kruidvat heeft nog steeds de 25% kortingsactie op speelgoed.
De Ninjago sets komen goed uit de bus. De 25% korting komt pas in het winkelwagentje tevoorschijn.
Net geen 67 euro voor de Ultra Stealth Raider.
De rockroader voor drie tientjes.
De MECH voor 3 tientjes.
https://www.kruidvat.nl/s...%20ninjago::stockLevel:ja

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Zoals ik eerder ook aangaf, kunnen verdere reacties op mod-acties in Feedback A&K forum of een DM naar de betreffende mod.

De reden dat Brickwatch een referral van de Amazon-link maakt, is natuurlijk dat zij er ook geld aan willen verdienen. Wij kunnen hier alleen niet zien of de referrals vanuit daar komen of dat je hem er zelf bijplakt. Daarom zien we ze liever niet en verwijderen we ze ook.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• activav6
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-08 16:06
De LEGO - 42056 - Porsche 911 GT3 RS is leverbaar per 15 december voor €240 bij amazon.fr, maar voor Prime-leden gaat er nog 15% korting af, een strakke €204 excl. verzending en btw-aanpassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
activav6 schreef op maandag 5 december 2016 @ 14:49:
De LEGO - 42056 - Porsche 911 GT3 RS is leverbaar per 15 december voor €240 bij amazon.fr, maar voor Prime-leden gaat er nog 15% korting af, een strakke €204 excl. verzending en btw-aanpassing.
Nu zelfs iets goedkoper:

artikelen: EUR 191,66
levering: EUR 7,42
Bedrag HT: EUR 199,08
BTW: EUR 41,81
totaal: EUR 240,89
voucher Code 34,79 EUR doos
Totaal met BTW: EUR 206,10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:25
Ja, ik dacht al dat ik hem had gezien voor 229.99 euro op amazon.fr eerder deze week.

Kon het niet laten er nog 1 te bestellen en gelijk het "Plezier in het park" setje erbij gedaan, waar met Prime ook nog eens 20% korting op zit en dus voor 19 euro (excl. shipping) naar je toe komt terwijl de adviesprijs 45 euro is. Totaal 225 euro kwijt voor de 2. Thanks voor de tip.

Nu nog even kijken waar ik die maand gratis prime even stop zet op de site :D

Referral verwijderd

[ Voor 7% gewijzigd door Yorinn op 05-12-2016 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Nog twee uur lang op Amazon.de in de lightning deal:
LEGO Star Wars 75117 - Kylo Ren voor 12,59 euro.
Gratis verzonden bij een orderbedrag vanaf 29 euro.

Edit, ik zie nu dat hij al voor 100% geclaimed is.

[ Voor 10% gewijzigd door BounceMeister op 06-12-2016 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:46

Tomatoman

Fulltime prutser

Een beetje mosterd na de maaltijd, omdat ik mij gisteren niet had gerealiseerd om het hier te melden, maar Makro had gisteren zijn laatste dag van de actie om bij 3 stuks speelgoed 33,34% van de totaalprijs af te trekken. Wat gisteren anders was dan alle voorgaande dagen, was dat gisteren de lopende aanbiedingen wél meededen aan deze actie.

Voor mijn kinderen had ik daarom het Lego politiebureau 60047 (na alle korting) voor een prijs van € 49,61 inclusief BTW, terwijl Brickwatch op dit moment € 65,95 als goedkoopste prijs vermeldt. En de Lego grote ton met losse bouwstenen - 10697 - kostte € 30,25. Op Brickwatch staat als laagste prijs € 64,99 :D

Vorig jaar had Makro dezelfde speelgoedactie van het 3e artikel gratis in de laatste week van november en ook toen heb ik Lego kunnen inslaan voor goede prijzen. Het assortiment is vooral op kinderen gericht die nog in Sinterklaas geloven, er is weinig Lego Technic en er zijn helemaal geen dozen voor volwassenen. Niettemin: wie volgend jaar wat verjaardagscadeautjes wil inslaan, moet aan het eind van het jaar de Makro-folder in de gaten houden.

[ Voor 25% gewijzigd door Tomatoman op 07-12-2016 10:51 ]

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legofanaten
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 17:24
Bij Amazon.de

LEGO Architecture 21050 - Studio voor € 109,- (LEGO adviesprijs: 180):
https://www.amazon.de/Leg...ure-Studio/dp/B00MOBNRY4/

LEGO Star Wars 75150 - Vader's TIE Advanced vs. A-Wing Starfigh voor € 60,99 (LEGO adviesprijs: € 110)
https://www.amazon.de/LEG...75150-Wing/dp/B01AC1DTZ4/

Referrals verwijderd

[ Voor 73% gewijzigd door Yorinn op 07-12-2016 16:45 ]

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cellkuh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-09 13:19

cellkuh

Tesla referral: marcel333963

Bij de AH zijn een paar kleine Lego setjes voor de helft. Goedkoper dan op brickwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Omdat ik zelf de voorraad in de gaten aan het houden was:

Ghostbusters Firehouse Headquarters (75827) is weer voorradig bij JohnLewis.

Nu voor 306 euro. IETS in prijs gestegen (koers?) en verzending is nu 10 euro i.p.v. 9 euro, maar nog steeds een stuk goedkoper dan de 399 euro bij LEGO zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Kruidvat heeft vandaag en morgen 30% op het speelgoed, staat ook nog wat Lego tussen (27 setjes), wat City, Star Wars (die poppen vooral) en misschien leuk voor Arjen als die nog meer benzine pompjes wil: 42 euro inclusief de korting, ietsje duurder dan bij Amazon.de, maar scheelt niet veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:45
De webshop van Dreamland biedt 15% korting op Lego City en Star Wars thema's tot en met 18 december.
Dat kan interessant zijn voor bijvoorbeeld 60097 City Square, die zo nog maar een 105 euro kost.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Zojuist per mail ontvangen:

Actiecode 15NKFJXLKPLD voor 15% korting bij een eerste aankoop bij MyToys.De; geldt t/m 22 december. Of eerste aankoop betekent eerste aankoop nieuwe klant weet ik niet, maar zou wel apart zijn omdat ik de code ontvang als bestaande klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 09:24
15% korting op alle Lego Star Wars bij Intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:19
Terug op Amazon.fr
https://www.amazon.fr/LEG...he-911-GT3/dp/B01CCT2ZHC/

Lego Porsche aan €206,99 met daarbovenop 10%-korting voor premium leden.

Missed out on Lego? Visit Yprabrick : https://store.bricklink.com/lukadad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suli
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
lukadad schreef op maandag 12 december 2016 @ 22:53:
Terug op Amazon.fr
https://www.amazon.fr/LEG...he-911-GT3/dp/B01CCT2ZHC/

Lego Porsche aan €206,99 met daarbovenop 10%-korting voor premium leden.
Nice! Wordt nu dus

artikelen: EUR 208,71
levering: EUR 8.98
totaal: EUR 217,69
voucher Code 20,87 EUR doos
Totaalbedrag: EUR 196,82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Suli schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 09:52:
[...]

Nice! Wordt nu dus

artikelen: EUR 208,71
levering: EUR 8.98
totaal: EUR 217,69
voucher Code 20,87 EUR doos
Totaalbedrag: EUR 196,82
De voucher code is die 10% prime korting toch? Ik ben al eens 30 dagen Prime geweest bij Amazon.de. Gaat het dan nog op voor Amazon.fr?

[ Voor 16% gewijzigd door Gim op 13-12-2016 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Probeer het? Gewoon kijken of je Prime free trial kan klikken, zo niet, dan nog steeds een mooie prijs :)

Edit: ik kreeg de mijne van amazon.fr trouwens in de originele Lego omdoos. Nul beschadigingen aan de doos die er in zat (tussen de omdoos en de Lego doos zaten nog wat kartonnen buffers) en ook nul beschadigingen aan de spullen in de doos. Beter dan degene die ik heb van Amazon UK (die kostte NB 230 :')) die een klein sneetje voorop de doos heeft, een paar opgekrulde bladzijdes uit het boekje (niet dat Amazon daar veel aan kan doen) en ik geloof een klein deukje op de hoek. Niet super dramatisch, maar wilde wel een gave doos eigenlijk :)

[ Voor 72% gewijzigd door AppieNL op 13-12-2016 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:03
Gaat prima werken. Ik ben aan m'n 4e of 5e trial bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Haay schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:33:[...]Waarbij gezegd moet worden dat John Lewis volgens alle berichten die ik lees een vlekkeloze reputatie heeft op het gebied van inpakken en verzenden, waar je bij Amazon nog wel eens het risico loopt op beschadigde dozen.
felder schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:49:
Heb onlangs bij JohnLewis de ghostbusters HQ besteld. Deze zat in een zeer grote doos (konnen 3 HQ's in) en zat rondom rond heel veel papier om dit te beschermen. De doos kon geen kant op in de grote doos.
Bij mij werd Ghostbusters Firehouse HQ door John Lewis "verpakt" in luchtkussens, met daaromheen een grote groene plastic zak afgesloten met een tiewrap.
Als je de dozen bewaart, zou je daar niet echt blij mee zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Zullen we stoppen met de Amazon Prime-discussie? Heeft niets met een Lego-aanbieding te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
AppieNL schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 15:40:
Probeer het? Gewoon kijken of je Prime free trial kan klikken, zo niet, dan nog steeds een mooie prijs :)

Edit: ik kreeg de mijne van amazon.fr trouwens in de originele Lego omdoos. Nul beschadigingen aan de doos die er in zat (tussen de omdoos en de Lego doos zaten nog wat kartonnen buffers) en ook nul beschadigingen aan de spullen in de doos. Beter dan degene die ik heb van Amazon UK (die kostte NB 230 :')) die een klein sneetje voorop de doos heeft, een paar opgekrulde bladzijdes uit het boekje (niet dat Amazon daar veel aan kan doen) en ik geloof een klein deukje op de hoek. Niet super dramatisch, maar wilde wel een gave doos eigenlijk :)
Klinkt inderdaad verder een goede aanbieding.

Heb een vraag die ik hier stel omdat het hier wordt opgemerkt: waarom zou je je lego product niet in de originele omdoos krijgen? Komt dat voor?! Hoort toch bij t product

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Poekie

Super Furry Animal

Gim schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 16:44:
[...]

Heb een vraag die ik hier stel omdat het hier wordt opgemerkt: waarom zou je je lego product niet in de originele omdoos krijgen? Komt dat voor?! Hoort toch bij t product
Hij bedoelt waarschijnlijk de doos die Lego er omheen doet voor vervoer (staat nog een keer Lego op, sticker met art. nr, zitten dan x aantal in, x-1 zijn dan al er uit) - af en toe doen webwinkels dat.

Smashrun | Strava | Citystrides | Brickset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
Gim schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 16:44:
[...]

Met de omdoos wordt naar ik aanneem de originele verzenddoos van bruin karton bedoeld, waar groot Lego op staat met daarbij een etiket waarop de inhoud staat. Bij kleinere sets zitten er meer in een doos, maar bij de grote sets met 1 per doos worden deze door de meeste retailers ook gewoon verwijderd. Waarschijnlijk goedkoper, want minder gewicht, als je alles in eigen dozen verstuurd.
Overigens verwijdert Lego Shop(@Home) zelf ook deze dozen, terwijl deze omdozen betere bescherming bieden dan de meeste verzendverpakkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCS2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:10
't is een beetje off-topic, en misschien wordt het weggehaald, maar ik vind het toch wel erg leuk dat een topic over Lego en Duplo bij TWEAKERS zo vaak boven in de lijst met onderwerpen staat!

Niet negatief bedoeld!
Erg wordt waarschijnlijk tegenwoordig meer aan lego getweakt dan aan computers...

- If I could do that, I would do it better -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieNL
Poekie schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 17:10:
[...]

Hij bedoelt waarschijnlijk de doos die Lego er omheen doet voor vervoer (staat nog een keer Lego op, sticker met art. nr, zitten dan x aantal in, x-1 zijn dan al er uit) - af en toe doen webwinkels dat.
Correct.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjong
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 08:56
Gim schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:50:
[...]

De voucher code is die 10% prime korting toch? Ik ben al eens 30 dagen Prime geweest bij Amazon.de. Gaat het dan nog op voor Amazon.fr?
Ik had blijkbaar ook al eens geregisteerd voor Prime. Werd ineens 90 euro via de creditcard afgeschreven. Bleek ik niet opgezegd te hebben na die 30 dagen. Gelukkig geen gebruik van gemaakt en door de wisselkoersen nu 94 terug gekregen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Net een brickwatch binnen:

Ziet er netjes uit:
https://www.amazon.co.uk/gp/product/B01AC1AOM0/

Helaas gaat er niets van prime korting meer af volgens mij, maar blijft een goede deal!

Hoe zorg ik ervoor dat amazon euro's aangeeft ipv ponden?

Referral verwijderd

[ Voor 22% gewijzigd door Yorinn op 14-12-2016 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
dfrenner schreef op woensdag 14 december 2016 @ 16:41:
Net een brickwatch binnen:

Ziet er netjes uit:
https://www.amazon.co.uk/gp/product/B01AC1AOM0/

Helaas gaat er niets van prime korting meer af volgens mij, maar blijft een goede deal!

Hoe zorg ik ervoor dat amazon euro's aangeeft ipv ponden?
Volgens mij krijg je dat bij Amazon.co.uk pas verderop in het bestelproces te zien.

Het is misschien wel handig om in je post te vermelden om welke set het gaat :)

[ Voor 10% gewijzigd door Yorinn op 14-12-2016 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
En om de referral eruit te slopen. ;)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Gim schreef op woensdag 14 december 2016 @ 16:51:
[...]

Volgens mij krijg je dat bij Amazon.co.uk pas verderop in het bestelproces te zien.

Vulkaan bevoorradingshelikopter (60123)

Ik had altijd euro's staan en nu opeens niet meer...
Ik doorloop het hele proces tot pay en druk daar maar niet op "continue". Maar nergens euro's
Ik gun het brickwatch wel, die gasten regelen al zo veel korting voor ons...

[ Voor 7% gewijzigd door BlakHawk op 14-12-2016 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

dfrenner schreef op woensdag 14 december 2016 @ 16:58:
[...]

Ik gun het brickwatch wel, die gasten regelen al zo veel korting voor ons...
Het maakt niet uit of je iemand een referral gunt, we doen er niet aan op Tweakers. Anders zou iedereen zijn eigen referral maken en het zichzelf gunnen. Verder heeft de discussie over wel/geen referral hier geen nut, die kan dat beter in Feedback A&K forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Yorinn schreef op woensdag 14 december 2016 @ 17:21:
[...]

Het maakt niet uit of je iemand een referral gunt, we doen er niet aan op Tweakers. Anders zou iedereen zijn eigen referral maken en het zichzelf gunnen. Verder heeft de discussie over wel/geen referral hier geen nut, die kan dat beter in Feedback A&K forum.
Het enige wat ik doe is copy paste...
Ik ben geen webdeveloper, geen idee of iets bij een link hoort of niet ;)

Als ik zou linken naar brickwatch zelf is het geen probleem? Zelfde resultaat... Dit is zo "regels om de regels".

Maar goed, voortaan de brickwatch link:

https://www.amazon.de/gp/product/B01AC1AOM0/

Heb ik geen commentaar hier, maar doorklikken heeft hetzelfde resultaat :+

Edit:
Ook de brandweer heli in de aanbieding:
https://www.amazon.co.uk/gp/product/B012NOEER0

Edit2

Het gaat lekker met de aanbiedingen, city square voor 78 euro:
https://www.amazon.de/gp/product/B00SDTYXVM/

Brickwatch links omgezet naar rechtstreekse links.

[ Voor 24% gewijzigd door Yorinn op 15-12-2016 17:11 ]

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
Vanaf morgen weer dubbele VIP punten. Ik dacht eens kijken naar de Assembly Square, misschien komt die voor VIP's nog wat eerder beschikbaar. Blijkbaaris die ineens uit de shop verdwenen?

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
DP Kunst schreef op donderdag 15 december 2016 @ 18:37:
Vanaf morgen weer dubbele VIP punten. Ik dacht eens kijken naar de Assembly Square, misschien komt die voor VIP's nog wat eerder beschikbaar. Blijkbaaris die ineens uit de shop verdwenen?
Dank voor de punten melding, gaat weer geld kosten! :-)

Had gezien van de Square, is al eventjes weg. Zelfs verdwenen van mijn verlanglijst... toch vreemd zonder aankondiging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Mogelijk een prijs-fout van Intertoys, maar de nieuwe 75172 Star Wars Y-Wing is nu dubbel in de aanbieding. Lego prijs: €80. Bart Smit en Intertoys hebben 15% korting op Lego Star Wars, dus zou de prijs dan €68 moeten zijn, wat de prijs bij Bart Smit ook is. Maar bij Intertoys gaat er nog een keer 15% vanaf, en kom je uit op €57,80. Dus 15% korting op 15% korting, voor in totaal 28% korting.

Laat maar, zodra je het in de winkelwagen doet zie je de prijs van €68 ... :/

Nog even een screenshot als 'bewijs' voordat Intertoys hun fout herstelt:
Intertoys fout

[ Voor 29% gewijzigd door Haay op 16-12-2016 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 12:56
Niet te vinden op de website - maar net bij de lokale Bart Smit opgehaald; 76035 Jokerland voor 55 euro (goedkoopste Brickwatch is € 94,95). Dit was wel de laatste in deze winkel...., maar misschien bij andere vestigingen....??

Deze heeft een hele mooie Batmobile (Tim Burton-ish).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kauwgomballen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 19:54
Gim schreef op woensdag 14 december 2016 @ 16:51:
[...]

Ik probeer een 42043 bij Amazon.co.uk te bestellen, omdat ie daar het goedkoopst is... maar zodra ik inlog, krijg ik in het rood de melding 'This item does not ship to the Netherlands'... meer mensen hier last van?
*knip* Vragen hoe je de restricties van Amazon kan omzeilen is niet de bedoeling.

Gek genoeg kan ik de producten in die linkjes die hierboven staan wel gewoon in m'n maandje gooien...

[ Voor 9% gewijzigd door Yorinn op 17-12-2016 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakin239
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
Bij ToysXL de De Simpsons™ Kwik-E-Mart (71016) in de aanbieding voor 153,99.
Bij de ToysXL in Breda hadden ze er nog een stuk of 6 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr8-jen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:05
kauwgomballen schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 11:52:
[...]

Ik probeer een 42043 bij Amazon.co.uk te bestellen, omdat ie daar het goedkoopst is... maar zodra ik inlog, krijg ik in het rood de melding 'This item does not ship to the Netherlands'... meer mensen hier last van?
[mbr]*knip* Vragen hoe je de restricties van Amazon kan omzeilen is niet de bedoeling.[/]

Gek genoeg kan ik de producten in die linkjes die hierboven staan wel gewoon in m'n maandje gooien...
En wat vind je van deze prijs?

http://www.marktplaats.nl...0d2&previousPage=lr&pos=9

Zelfs met eventueke bezorgkosten een redelijke prijs. Je kan bieden maar dat is in de prijs mogelijk op te drijven.

Edit of deze als je niet erg vind om een eenmalig gebouwde te kopen voor ~135 euro plus verzendkosten

[ Voor 5% gewijzigd door gr8-jen op 18-12-2016 11:23 ]

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 4500Wp ZWW || BENG, Rc6 rondom, tripple glas, WTW, 165m2 verwarmd || Gasloos sinds sep 2023

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AppieNL
Zolang marktplaats geen feedback systeem heeft, weet ik niet of het echt "nut" heeft spul van marktplaats in dit topic te posten. Een webshop is toch makkelijker te vertrouwen dan een random op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kauwgomballen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 19:54
gr8-jen schreef op zondag 18 december 2016 @ 11:13:
[...]

En wat vind je van deze prijs?

http://www.marktplaats.nl...0d2&previousPage=lr&pos=9

Zelfs met eventueke bezorgkosten een redelijke prijs. Je kan bieden maar dat is in de prijs mogelijk op te drijven.

Edit of deze als je niet erg vind om een eenmalig gebouwde te kopen voor ~135 euro plus verzendkosten
Thanks voor het meedenken, maar voor veertien euro meer heb ik 'm nu maar bij Wehkamp besteld. Heb inderdaad marktplaats nog gecheckt, maar Barendrecht lag te ver uit de richting om 'm zelf op te halen, en voor dat soort bedragen gok ik het niet om 'm op te laten sturen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 01:02
Lego Dimensions starterpack vandaag opgehaald bij de Inetrtoys voor 29,99 (Wii U / Playstation en andere versies)

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Op de site staan andere prijzen. Welke intertoys was het?
Bij Wehkamp zijn de ps3, wiiu en xbox360 versies ook 29,99. Echter weinig voorraad. De xbox one versie kost daar het dubbele.
Edit,
Mediamarkt ook dimensions voor de vorige generatie consoles 29,99.

[ Voor 16% gewijzigd door BounceMeister op 18-12-2016 17:12 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• AppieNL
In dat geval zijn deze codes voor Wehkamp misschien nog leuk om te gebruiken:
kerst7322
kerst8529
Werken 1x per account en kunnen allebei op 1 bestelling gebruikt worden voor 12,50 euro korting.

geldig van 18 dec tot 20 dec

[ Voor 7% gewijzigd door AppieNL op 18-12-2016 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCooz
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Bedankt voor de Wehkamp codes. Net een doos lego met 12.50 korting besteld. Let op er moet wel voor 40 Euro besteld worden. In mijn geval betekende dit dat ik iets klein voor een Euro er bij heb genomen om aan de 40 Euro te komen. Mooie korting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 01:02
BounceMeister schreef op zondag 18 december 2016 @ 17:10:
Op de site staan andere prijzen. Welke intertoys was het?
Bij Wehkamp zijn de ps3, wiiu en xbox360 versies ook 29,99. Echter weinig voorraad. De xbox one versie kost daar het dubbele.
Edit,
Mediamarkt ook dimensions voor de vorige generatie consoles 29,99.
Zoetermeer

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
AppieNL schreef op zondag 18 december 2016 @ 17:13:
In dat geval zijn deze codes voor Wehkamp misschien nog leuk om te gebruiken:
kerst7322
kerst8529
Werken 1x per account en kunnen allebei op 1 bestelling gebruikt worden voor 12,50 euro korting.

geldig van 18 dec tot 20 dec
Thnx! Net de BWE besteld voor 167,50!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjibbie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24
Ik de Creator Vakantieplekjes (camper)
https://www.wehkamp.nl/ki...31052/C23_3K5_3K5_688176/

voor 37,49. Bedankt voor de codes!

Screw you guys... I'm going home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
sjibbie schreef op maandag 19 december 2016 @ 21:56:
Ik de Creator Vakantieplekjes (camper)
https://www.wehkamp.nl/ki...31052/C23_3K5_3K5_688176/

voor 37,49. Bedankt voor de codes!
Idem, zelfde besteld. Dat is 46% korting op de Lego prijs! En bedankt voor de codes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:27
Dat is een koopje, hier ook besteld! Bedankt voor het melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cellkuh

cellkuh

Kruidvat heeft 25% korting op al het speelgoed

[ Voor 14% gewijzigd door cellkuh op 21-12-2016 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Waar dan?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cellkuh

cellkuh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• felder
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:13
Vanaf 23/12 tot en met 1/1 15% korting op lego city, technic en duplo bij dreamland online bestellingen met de code L777.

Zo komt de 42055 emmer graafmachine op 135,15€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboel
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

roeleboel

en zijn beestenboel

felder schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 08:19:
Vanaf 23/12 tot en met 1/1 15% korting op lego city, technic en duplo bij dreamland online bestellingen met de code L777.

Zo komt de 42055 emmer graafmachine op 135,15€
Helaas is de prijs ondertussen aangepast, de 15% korting is er wel nog, maar dat komt nu uit op 152,15€.
Nog steeds de goedkoopste volgens brickwatch, maar toch al een pak minder voordelig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lukadad
Gelukkig net op tijd de BWE kunnen bestellen, 😜

Andere goeie deals :
De 42042 rupsbandkraan, met korting komt deze aan 81,56€.
De 42043 Mercedes Arocs, met korting aan 128,35€ (ook besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• felder
  • Laatst online: 18:13
roeleboel schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:18:
[...]

Helaas is de prijs ondertussen aangepast, de 15% korting is er wel nog, maar dat komt nu uit op 152,15€.
Nog steeds de goedkoopste volgens brickwatch, maar toch al een pak minder voordelig.
Prijs is idd aangepast. Gelukkig was ik nog op tijd voor de aanpassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustdriver
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-07 22:32
Bij BartSmit stoind em voor €137.25, maar te lang getwijfeld deze morgen en al uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avdieren
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:04
Nu de LEGO City treinen valuepack 66493 voor 144,49 euro bij de bart smit.

Eindelijk duikt ie weer eens onder de 150 euro (dus meteen besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
avdieren schreef op zondag 25 december 2016 @ 12:57:
Nu de LEGO City treinen valuepack 66493 voor 144,49 euro bij de bart smit.

Eindelijk duikt ie weer eens onder de 150 euro (dus meteen besteld ;)
Hier ook, vorige keer deed Intertoys moeilijk. Niet gekregen... Dit keer direct met credit card besteld, is de drempel wat hoger voor ze om te annuleren. De fee zijn ze dan namelijk sowieso kwijt. Meteen ook maar de duurdere VISA gepakt ;-)

[ Voor 15% gewijzigd door BlakHawk op 25-12-2016 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
harley schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 09:12:
[...]

Vandaag goedkoper bij de intertoys ;)
(en zij doen mee met shopkorting dus nog een paar procent eraf)

[afbeelding]

http://www.intertoys.nl/l...y-treinen-valuepack-66493
Heb jij hem uiteindelijk geleverd gekregen, als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:03
dustdriver schreef op zondag 25 december 2016 @ 09:46:
Bij BartSmit stoind em voor €137.25, maar te lang getwijfeld deze morgen en al uitverkocht.
Had dat eerder gezegd ;)

Vanochtend stond hij al weer op 161,49. Dus mijn plan om er een op te pikken in de winkel om 12.00 kan ik laten varen :|

De mindstorms is nu ook weer 399.

[ Voor 4% gewijzigd door Rukapul op 26-12-2016 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:34
dfrenner schreef op maandag 26 december 2016 @ 02:42:
[...]

Heb jij hem uiteindelijk geleverd gekregen, als ik vragen mag?
Deze ronde heb ik hem niet besteld. Had hem vorig jaar al.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
harley schreef op maandag 26 december 2016 @ 09:54:
[...]

Deze ronde heb ik hem niet besteld. Had hem vorig jaar al.
Ah okee, ben benieuwd, bevestiging binnen, maar dat is gewoon automatisch. Prijs is inmiddels weer aangepast naar 169... levering staat voor woensdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dustdriver
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-07 22:32
Veel eerder kon ik het niet zeggen, het was pas enkele uren ervoor afgeprijsd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon86
  • Laatst online: 21:30

Megalodon86

Enzyme X

De Lego webshop heeft nog steeds dubbele vip punten én een heel zooitje afprijzingen (tot vannacht geloof ik). Ook gratis verzending vanaf 35 euro voor vip leden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farai
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-09 21:28
dfrenner schreef op maandag 26 december 2016 @ 12:59:
[...]

Ah okee, ben benieuwd, bevestiging binnen, maar dat is gewoon automatisch. Prijs is inmiddels weer aangepast naar 169... levering staat voor woensdag...
Ik had hem ook besteld, maar kreeg vannacht een mail met de volgende tekst:
Vanwege onvoorziene omstandigheden is het helaas niet mogelijk om je bestelling vandaag al uit ons magazijn te versturen.
Zal wel geen toeval zijn, ze zullen wel aan het kijken zijn of ze er onderuit kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubys
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:50
Farai schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 12:03:
[...]

[...]

Zal wel geen toeval zijn, ze zullen wel aan het kijken zijn of ze er onderuit kunnen.
Ik heb de bucketwheel besteld en heb precies hetzelfde mailtje gehad vannacht rond 1 uur. Denk dat het wel mee zal vallen. Heb ook al een melding via de postnl app gehad dat er een zending is aangemeld.

Krijg net de melding dat ie verzonden is btw

[ Voor 4% gewijzigd door nubys op 27-12-2016 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farai
nubys schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 13:11:
[...]

Ik heb de bucketwheel besteld en heb precies hetzelfde mailtje gehad vannacht rond 1 uur. Denk dat het wel mee zal vallen. Heb ook al een melding via de postnl app gehad dat er een zending is aangemeld.

Krijg net de melding dat ie verzonden is btw
Klopt, ik had te vroeg geklaagd. Ik heb (zo te zien ook) om 13:22 een mail gehad dat hij verzonden is :*)

Hij is overigens op de Intertoys site nog te koop voor €152,15. Iets duurder, maar alsnog een erg mooie prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

[...]

[...]

Die mail heb ik ook gehad, maar vandaag heb ik ook een mail gehad dat mijn bestelling verstuurd is. Ik had de Duplo goederentrein en uitbreidingset besteld voor totaal €87 :P

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
[...]

[...]

Zo binnen, nu is het wel even genoeg...
60051, 60098, 2x 7499 en als klap op de vuurpijl 66493... Die laatste geven we pas in april (verjaardag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
LEGO Super Heroes De Avengers Quinjet Stad Achtervolging - 76032

Nu 41,98 (advies 77,99)

https://www.bol.com/nl/p/...ng-76032/9200000034867138

Referral verwijderd

[ Voor 13% gewijzigd door Yorinn op 30-12-2016 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
hemiparo schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 11:31:
LEGO Super Heroes De Avengers Quinjet Stad Achtervolging - 76032

Nu 41,98 (advies 77,99)

https://www.bol.com/nl/p/...g-76032/9200000034867138/
59,98 inmiddels

[ Voor 7% gewijzigd door Yorinn op 30-12-2016 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farai
€95,37 zelfs! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
Das meer dan advies :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjibbie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 12:24
Net Lego Mindstorms EV3 besteld bij Amazon UK voor EUR 245.

https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B00BMKLVJ6/

Referral verwijderd

[ Voor 37% gewijzigd door Yorinn op 01-01-2017 21:53 ]

Screw you guys... I'm going home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr8-jen
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:05
Rupsband kraan 42042 bij fun.be voor €91

https://www.fun.be/technic-rupsband-kraan.html

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 4500Wp ZWW || BENG, Rc6 rondom, tripple glas, WTW, 165m2 verwarmd || Gasloos sinds sep 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whizon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 16:49

Whizon

<3

Ook bij fun.be:

LEGO City Brandweer 3-in-1 Super Pack (66541) voor €17,99

Bevat:
- LEGO City Ladderwagen (60107)
- LEGO City Brandweer Terreinwagen (60105)
- LEGO City Brandweer Starterset (60106)

Die drie in totaal (afgaande op brickwatch en niet rekenende verzendskosten) zijn €26,24 op dit moment. Heb je geloof ik(?) alleen de doos van de Ladderwagen niet.

"Live and learn" | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
Bij Dreamland, de Mini Cooper aan €69,95
Laagste prijs ooit volgens brickwatch.

https://www.dreamland.be/...-10242-mini-cooper-111602

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 09:22
Kwik-e-Mart voor €154 bij toys xxl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Korting bij Bol, vandaar gepost in het bol-topic: pven in "Bol.com kortingscodes/coupons"

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:28

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

lukadad schreef op vrijdag 6 januari 2017 @ 11:37:
Bij Dreamland, de Mini Cooper aan €69,95
Laagste prijs ooit volgens brickwatch.

https://www.dreamland.be/...-10242-mini-cooper-111602
Inmiddels weer 99,95 euro helaas...

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukadad
Net gekocht bij John Lewis :

De Big Ben 10253 voor €217,50 en de VW Kever 10252 voor €91,00. Transportkosten naar België komen op €10. Ik heb die twee sets nog niet eerder buiten de Lego S@H gezien.

http://be.johnlewis.com/l...olkswagon-beetle/p3093698
http://be.johnlewis.com/l...rt-10253-big-ben/p3093724

Ik heb de sets in £ besteld, scheelt nog een 8 euro via kredietkaart wisselkoersverschil.

[ Voor 12% gewijzigd door lukadad op 08-01-2017 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perrush
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-12-2022
(jarig!)
Dan hoop ik dat je meer geluk hebt dan ik, Bij mij kwamen de modulairs in een groene 'vuilniszak' aan. Dozen natuurlijk per totale

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JPDeckers
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Perrush schreef op zondag 8 januari 2017 @ 16:57:
[...]
Dan hoop ik dat je meer geluk hebt dan ik, Bij mij kwamen de modulairs in een groene 'vuilniszak' aan. Dozen natuurlijk per totale
Mijn Ghostbusters HQ via JL zat (gelukkig) in fatsoenlijke omdoos. Teruglezend zie je vaker dat bestellingen variërend binnenkomen. Heb via Amazon UK ook wel eens een grote Lego doos in een zak gekregen, idem Wehkamp. Zal wel aan de daadwerkelijke toeleverancier liggen,

Mijn ervaring is tot nu toe dat klagen dan helpt, maar soms laat ik het maar zitten (zeker als ik hem direct wil bouwen).

Interessanter vind ik dat JL een aantal exclusives kan leveren, waar andere sets/landen exclusief blijven.
Idem Amazon IT (die leveren ook al maanden de GBHQ uit)
Wellicht iets met lokale wetgeving? Concurrentie is dan nl. altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
Perrush schreef op zondag 8 januari 2017 @ 16:57:
[...]

Zal er misschien ook een beetje vanaf hangen hoe goed de set doos gevuld is? Hoe voller hoe steviger?

Hoe dan ook, zijn scherpe prijzen wat ze hanteren bij JL, dus als het bij een deukje blijft riskeer ik het wel.
[edit] Ofschoon, de GBHQ kost tegenwoordig €342 i.p.v. de €297 die hij onlangs nog kostte; niet zo scherp meer.

Brexit aanpassingen?

[ Voor 33% gewijzigd door Gim op 09-01-2017 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Gim schreef op maandag 9 januari 2017 @ 12:39:
Zal er misschien ook een beetje vanaf hangen hoe goed de set doos gevuld is? Hoe voller hoe steviger?

Hoe dan ook, zijn scherpe prijzen wat ze hanteren bij JL, dus als het bij een deukje blijft riskeer ik het wel.
[edit] Ofschoon, de GBHQ kost tegenwoordig €342 i.p.v. de €297 die hij onlangs nog kostte; niet zo scherp meer.

Brexit aanpassingen?
Lijkt er inderdaad op dat de meeste prijzen bij JL zijn verhoogd om te compenseren voor de lagere GBP koers t.o.v. de Euro. Daarmee is JL in één keer niet of nauwelijks nog interessant voor Lego sets, tenzij ze daar ook af en toe aan acties doen. Maar dat heb ik tot op heden nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
Haay schreef op maandag 9 januari 2017 @ 15:42:
[...]

Lijkt er inderdaad op dat de meeste prijzen bij JL zijn verhoogd om te compenseren voor de lagere GBP koers t.o.v. de Euro. Daarmee is JL in één keer niet of nauwelijks nog interessant voor Lego sets, tenzij ze daar ook af en toe aan acties doen. Maar dat heb ik tot op heden nog niet gezien.
Ik denk eerder dat de aanbiedingsperiode rond kerst en nieuwjaar is afgelopen, of een pricematch met een andere retailer. De Ghostbusters HQ heeft bijvoorbeeld nu weer de normale Britse adviesprijs van £284,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJDemian
  • Laatst online: 10-09 12:42
Ik heb onlangs een GBHQ besteld bij John Lewis en deze kwam gewoon goed over in de groene plastic zak. Nou wou ik afgelopen donderdag nog een bestellen voor mijn broertje maar ik kreeg dus keer op keer een betalingsstoring, dus ik wilde het vrijdag weer proberen was hij overnacht €45 in prijs gestegen, met als gevolg dat zij de storing herkennen maar niet aan de oude prijs van €299 willen voldoen :( (is ook niet verplicht natuurlijk maar zou wel netjes zijn)

[ Voor 6% gewijzigd door DJDemian op 09-01-2017 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gim
  • Niet online
DJDemian schreef op maandag 9 januari 2017 @ 19:36:
Ik heb onlangs een GBHQ besteld bij John Lewis en deze kwam gewoon goed over in de groene plastic zak. Nou wou ik afgelopen donderdag nog een bestellen voor mijn broertje maar ik kreeg dus keer op keer een betalingsstoring, dus ik wilde het vrijdag weer proberen was hij overnacht €45 in prijs gestegen, met als gevolg dat zij de storing herkennen maar niet aan de oude prijs van €299 willen voldoen :( (is ook niet verplicht natuurlijk maar zou wel netjes zijn)
Een Ideal betalingsstoring of met CC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJDemian
  • Laatst online: 10-09 12:42
Gim schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:00:
[...]

Een Ideal betalingsstoring of met CC?
Ideal.

Wellicht is dit niet het topic er voor, maar wat is jullie ervaring met aankopen via bricklink?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Laatst online: 18:38

almightyarjen

When does the hurting stop?

DJDemian schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 10:30:
[...]

Ideal.

Wellicht is dit niet het topic er voor, maar wat is jullie ervaring met aankopen via bricklink?
Na 500 or so orders kan ik niet anders concluderen dan super: één keer een vertraagde levering gehad maar that's it ook :)

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

http://www.intertoys.nl/l...etsenwinkel-en-cafe-31026
LEGO Creator fietsenwinkel & café 31026
79.99 57.98

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Niet online
En volgens mij al bijna een week niet op voorraad... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
hemiparo schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 07:09:
[...]

En volgens mij al bijna een week niet op voorraad... :F
Al veel langer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
Voor de liefhebbers van LEGO Star Wars sets, nu het nog kan...
75140 - Resistance Troop Transporter, nu met 40% korting voor €47,99 bij Bol.com (LEGO prijs was €79,99). Deze set is sinds december 2016 officieel 'retired', en mogelijk de laatste kans voor nog een General Leia minifig.

(Ja, ik heb de referrer-id uit de link gesloopt :P )

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik heb een aantal posts verwijderd. Dat plaatje past beter in Het Grote Lego Topic - Deel 4. Kan die discussie daar dan ook verder, zodat we hier weer aanbiedingen kunnen posten?

[ Voor 12% gewijzigd door Yorinn op 18-01-2017 11:40 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 74 Laatste

Let op:
Let op bij het plaatsen van een aanbieding op externe verkopers bij een webshop.
Hebben deze, veelal nieuwe verkopers, geen/weinig reviews, is het mogelijk een scam. Let hier op bij het plaatsen van een aanbieding.

Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor Lego en Duplo
• Aanbiedingen voor Lego en Duplo
Geef ook zoveel mogelijk specifieke informatie over de aanbieding (inclusief directe link en indien mogelijk een prijsvergelijking), dus niet alleen de melding.
• Aanvullingen en correcties

Wat willen we NIET in dit topic?
• Slowchat / offtopic-reacties Deze reacties worden zonder pardon verwijderd
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende webwinkels
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Referrals

Overige Lego-topics op Tweakers:
• Voor algemene discussie: Het Grote Lego Topic - Deel 8
• Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
• Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
• Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
• Voor statusupdates van bestellingen en vragen / discussie over Lego-webshops: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops.
• Lego Masters: Lego Masters

• Voor discussie over cashback-sites: Ervaringen met cashback-sites