Een beetje mosterd na de maaltijd, omdat ik mij gisteren niet had gerealiseerd om het hier te melden, maar Makro had gisteren zijn laatste dag van de actie om bij 3 stuks speelgoed 33,34% van de totaalprijs af te trekken. Wat gisteren anders was dan alle voorgaande dagen, was dat gisteren de lopende aanbiedingen wél meededen aan deze actie.
Voor mijn kinderen had ik daarom het Lego politiebureau 60047 (na alle korting) voor een prijs van € 49,61 inclusief BTW, terwijl Brickwatch op dit moment € 65,95 als goedkoopste prijs vermeldt. En de Lego grote ton met losse bouwstenen - 10697 - kostte € 30,25. Op Brickwatch staat als laagste prijs € 64,99
Vorig jaar had Makro dezelfde speelgoedactie van het 3e artikel gratis in de laatste week van november en ook toen heb ik Lego kunnen inslaan voor goede prijzen. Het assortiment is vooral op kinderen gericht die nog in Sinterklaas geloven, er is weinig Lego Technic en er zijn helemaal geen dozen voor volwassenen. Niettemin: wie volgend jaar wat verjaardagscadeautjes wil inslaan, moet aan het eind van het jaar de Makro-folder in de gaten houden.
[
Voor 25% gewijzigd door
Tomatoman op 07-12-2016 10:51
]
Een goede grap mag vrienden kosten.