Holy shit Hij is al weg dus. En het is alleen online helaas.Farai schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:23:
[...]
Stuk beter dan verwacht! Alleen is de website momenteel onbruikbaar... Enig idee of het ook in de fysieke winkels geldig is?
De populaire grote Star Wars sets waren vanmorgen vroeg al niet leverbaar bij Kruidvat.
De site doet t nu niet zo goed meer nee.
Ja, ik probeer de 75156 te bestellen maar dat is onmogelijk. Jammer, als ik had geweten dat het voor alle Star Wars sets geldig was dan was ik wel opgebleven gisterenBounceMeister schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:34:
De populaire grote Star Wars sets waren vanmorgen vroeg al niet leverbaar bij Kruidvat.
-EDIT- En ook uitverkocht nu. Overigens is het ook 25% korting op alle andere Lego maar daar zag ik zo snel nog niks interessants.
[ Voor 13% gewijzigd door Farai op 25-11-2016 09:01 ]
Ook bij Lego.com zelf is BF begonnen. 20% korting op diverse sets:
https://shop.lego.com/nl-...Cyber-Monday-aanbiedingen
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Best wel mager. Ook (categorien van) sets waar de indruk van was gegeven dat die er tussen zouden zitten lijken te ontbreken.keverjeroen schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:40:
Ook bij Lego.com zelf is BF begonnen. 20% korting op diverse sets:
Wauw, dat is wel heel erg mager idd. Dacht nog een mooie modular erbij te scoren, niet in de aanbieding. Zouden de aanbiedingen nog veranderen gedurende het weekend?
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
Eerder lieten ze inderdaad heel veel categorieën zien, maar die zijn vandaag weer verdwenen.. Alleen de VW bus is eigenlijk interessant.Rukapul schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:45:
[...]
Best wel mager. Ook (categorien van) sets waar de indruk van was gegeven dat die er tussen zouden zitten lijken te ontbreken.
Je krijgt wel deze er bij vandaag:
https://shop.lego.com/nl-NL/LEGO-sneeuwbol-40223 Die levert op Marktplaats zo €15,- op, kan je ook als korting zien..
[ Voor 17% gewijzigd door keverjeroen op 25-11-2016 09:08 ]
Rule #1: what goes in (tha house) does not go out!
BTW. Bij die Lewis zaak hierboven is de BrickBank ook goedkoper dan waar ik 'm laat bij BartSmit voor heb kunnen kopen.
Detective Office helaas niet meer leverbaar voor een mooie prijs.
BTW. Bij die Lewis zaak hierboven is de BrickBank ook goedkoper dan waar ik 'm laat bij BartSmit voor heb kunnen kopen.
Detective Office helaas niet meer leverbaar voor een mooie prijs.
Helemaal correct maar als vrouwlief je bedenkelijk aankijkt kan je de aankoop op die manier nog verantwoorden, uiteraard verkoop je niksRukapul schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:25:
Rule #1: what goes in (tha house) does not go out!

Ik denk dat LEGO enkel sets laat meedoen in de sale, die minder goed verkopen en de Modulars gaan als warme broodjes...DP Kunst schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 08:50:
Wauw, dat is wel heel erg mager idd. Dacht nog een mooie modular erbij te scoren, niet in de aanbieding. Zouden de aanbiedingen nog veranderen gedurende het weekend?
Ik was niet van plan iets te gaan kopen op Black Friday, aangezien ik de laatste weken al enkele honderden euro's heb uitgegven op BrickLink

wilde het reuzenrad doen, kan ik mijn inloggegevens niet meer herinneren, en de mail je password werkt niet echt nu een half uur later nog steeds geen mail ontvangen
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Eventjes ja, en toen lag de Kruidvat site weer plat. Kon net één item in m'n mandje stoppen, maar verder kwam ik niet.Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 09:59:
Hij doet het weer
[ Voor 4% gewijzigd door Haay op 25-11-2016 10:09 ]
Zucht... Ik probeer nog wat steentjes toe te voegen via bricks&pieces, want dat is natuurlijk niet hetzelfde als BrickLinkHaay schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:01:
[...]
Eventjes ja, en toen weer plat. Kon net één item in m'n mandje stoppen, maar verder kwam ik niet.

Duplo trein 10508 voor prijs onder Brickwatch: https://www.amazon.de/LEG...rd_r=F5XF3J2J2YRTT2K1W7SM
Yep, net allemaal sets op kruidvat kunnen bestellen. Ben benieuwd of ze leveren, want dit zijn heel erg fijne prijzen (of de winstmarge is groot)
Net ook 3 bestellingen geplaatst op Kruivat. Hopen dat ze allemaal verwerkt kunnen worden
.
Clone Turbo Tank en Ontmoeting op Jakku kunnen bestellen. Helaas was de AT-ST die ik zo graag wilde hebben al uitverkocht.
Hier ook een Clone Turbo Tank kunnen bestellen en Krennics Imperial Shuttle.
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
Net ook nog 2 sets besteld... Dit is wel een hele leuk actie...
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Bah, toen ik het probeerde voordat er een wachtrij was stond deze na een tijdje op "Niet leverbaar". Nu maar in de wachtrij, ik hoop dat er nog wat over is als ik er doorheen kom!T-8one schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:56:
Krennics Imperial Shuttle.
Amazon UK heeft trouwens ook een aantal leuke dingen, de 60051 voor 76 euro bijvoorbeeld. Blijft een leuk basispakket.
Er komen af en toe ook producten weer terug op beschikbaar.. De U-Wing was net niet beschikbaar, maar net weer kunnen bestellen..
Nu alleen de Tie-Fighter en de AT-ST nog...
Nu alleen de Tie-Fighter en de AT-ST nog...
[ Voor 15% gewijzigd door M@cer op 25-11-2016 11:10 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Is er een manier om de franse versie van Amazon in een andere taal weer te geven?
De heavy train voor 109 is best een mooie prijs!
https://www.amazon.fr/gp/...psc=1&smid=A1X6FK5RDHNB96
Open de site in Chrome en vertaal per pagina.
must resist
must resist
Goede prijs toch?Rukapul schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:49:
Open de site in Chrome en vertaal per pagina.
must resist
In verhouding tot de normale vrachttrein ook?
Met prime gaat 15% nog eraf.dfrenner schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:48:
Is er een manier om de franse versie van Amazon in een andere taal weer te geven?
Zeker goede prijs.
Die trein heeft heel lang op mijn to-have lijst gestaan, maar ik heb inmiddels 3 Lego treinen en genoeg spoor om de woonkamer vol te leggen en dus is er voor het eerste te kennen gegeven dat het misschien wel genoeg is
En eerlijk is eerlijk, zo heel speciaal zijn die treinen niet als je ze onderling vergelijkt.
Die trein heeft heel lang op mijn to-have lijst gestaan, maar ik heb inmiddels 3 Lego treinen en genoeg spoor om de woonkamer vol te leggen en dus is er voor het eerste te kennen gegeven dat het misschien wel genoeg is
Nobrainer in dat geval. Even 'testez premium' clicken. Bestellen. En direct stopzetten zodat hij na de proefperiode niet verlengd wordt. (In het verleden gedaan voor zowel .co.uk als .de zonder enig probleem.)
[ Voor 34% gewijzigd door Rukapul op 25-11-2016 12:00 ]
Premium?
Ik heb nog nooit wat bij aAmazon besteld
Verwijderd
waarom zouden ze niet leveren? Het is toch een aangekondigde actie, daar komen ze toch niet onderuit?pipo01 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:46:
Yep, net allemaal sets op kruidvat kunnen bestellen. Ben benieuwd of ze leveren, want dit zijn heel erg fijne prijzen (of de winstmarge is groot)
Heb zelf de Falcon, Krennic shuttle en de U-wing besteld.
100 euro inclusief verzendenSuli schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 11:55:
Met prime gaat 15% nog eraf.
Nog beter, dan kan je gratis een maand Premium krijgen. En dan krijg je ook gewoon die 15% korting.dfrenner schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:00:
[...]
Premium?
Ik heb nog nooit wat bij aAmazon besteld
Vorig jaar hadden ze met de intocht van Sinterklaas een soortgelijke actie, sommige mensen kregen niks, anderen kregen de helft of miste (zoals ik) 1 doos op hun bestelling van 10 (verschillende) sets.Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:47:
[...]
waarom zouden ze niet leveren? Het is toch een aangekondigde actie, daar komen ze toch niet onderuit?
Kruidvat's antwoord: Shit out of luck. Verwacht voor dit jaar dus niks anders.
Bij Brickshop.nl is de Lego Architecture Studio in de aanbieding, 33% korting. Normaal nooit in uitverkoop, en echt nergens goedkoper te vinden vlgs mij.
Zo wordt ie:zezke schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 14:38:
[...]
Nog beter, dan kan je gratis een maand Premium krijgen. En dan krijg je ook gewoon die 15% korting.
samenvatting van de bestelling Amazon.fr
artikelen: EUR 91,16
levering: EUR 5,90
Prijs HT: EUR 97,06
BTW: EUR 20,38
totaal: EUR 117,44
voucher Code 16,55 EUR doos
Totaalbedrag: EUR 100,89
Gekocht...
Laageste prijs ooit op brickwatch staat op 107:
https://www.brickwatch.ne...098/Heavy-Haul-Train.html
[ Voor 12% gewijzigd door BlakHawk op 25-11-2016 15:44 ]
Vergeet de Premium / Prime abo niet meteen even stop te zetten 
Eigenlijk hoop ik nog op een cancellation van m'n order (classic lego) want dan heb ik een excuus om de grote set op lego.com te kopen
Ik had nog een kortingscode ontvangen toen, maar die was zo kort geldig dat je er echt niets aan had. Zo sneu was dat. En nu is het niet veel beter met een slecht bereikbare site en uitverkochte meuk.AppieNL schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 15:39:
[...]
Vorig jaar hadden ze met de intocht van Sinterklaas een soortgelijke actie, sommige mensen kregen niks, anderen kregen de helft of miste (zoals ik) 1 doos op hun bestelling van 10 (verschillende) sets.
Kruidvat's antwoord: Shit out of luck. Verwacht voor dit jaar dus niks anders.
Eigenlijk hoop ik nog op een cancellation van m'n order (classic lego) want dan heb ik een excuus om de grote set op lego.com te kopen
Maar mijn free trial ben ik sowieso al kwijt, misschien volgt er dezer dagen nog iets leuks, als ik hem vóór 25 december maar stopzet...Rukapul schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 16:00:
[...]
Ik had nog een kortingscode ontvangen toen, maar die was zo kort geldig dat je er echt niets aan had. Zo sneu was dat. En nu is het niet veel beter met een slecht bereikbare site en uitverkochte meuk.
Bedankt voor de herinnering iig!
Bij bol.com is momenteel LEGO Technic Emmerwiel Graafmachine - 42055 183 euro. Laagste prijs die ik kon vinden
Mailtje van SBrick:
Hey SBrickers!
Good news: Brick Friday returns!
- 10% OFF for any products in the SBrick Store
- Free colorful cases for every SBrick or SBrick Plus.
- Guaranteed delivery - you will get your order before Christmas.
- If you missed our Kickstarter campaing you can preorder the new SBrick Plus now.
How it works?
Just go ahead to our webstore and order anything what you want.
After your order, just drop us an e-mail to: info@sbrick.com and let us know which colorful cases do you want.
Don't miss out!
Hey SBrickers!
Good news: Brick Friday returns!
- 10% OFF for any products in the SBrick Store
- Free colorful cases for every SBrick or SBrick Plus.
- Guaranteed delivery - you will get your order before Christmas.
- If you missed our Kickstarter campaing you can preorder the new SBrick Plus now.
How it works?
Just go ahead to our webstore and order anything what you want.
After your order, just drop us an e-mail to: info@sbrick.com and let us know which colorful cases do you want.
Don't miss out!
Oh ja, ik kreeg ook nog een coupon voor gratis shipping toen (of 5 euro korting of zo). Nog wel gebruikt voor een set die nog wel op voorraad was en die week erop weer korting had.Rukapul schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 16:00:
[...]
Ik had nog een kortingscode ontvangen toen, maar die was zo kort geldig dat je er echt niets aan had. Zo sneu was dat. En nu is het niet veel beter met een slecht bereikbare site en uitverkochte meuk.
Bij die Lewis zaak zag ik iets van 160 euro voor de Bucket Wheel Escavator...mutsje schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 16:13:
Bij bol.com is momenteel LEGO Technic Emmerwiel Graafmachine - 42055 183 euro. Laagste prijs die ik kon vinden
edit:
http://nl.johnlewis.com/l...-wheel-excavator/p2869091
maar laat maar want out of stock inmiddels...
[ Voor 17% gewijzigd door Rukapul op 25-11-2016 16:36 ]
ik loop me echt in te houden want heb nog 20KG uitzoek lego liggen met allerlei bouwdingen wat ik opgekocht heb ooit.Rukapul schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 16:35:
[...]
Bij die Lewis zaak zag ik iets van 160 euro voor de Bucket Wheel Escavator...
edit:
http://nl.johnlewis.com/l...-wheel-excavator/p2869091
maar laat maar want out of stock inmiddels...
Bucket Wheel Excavator was laatst 150 bij Amazon UK, het loont om het daar in de gaten te houden.
Iemand al iets van een verzendbevestiging ofzo van Kruidvat? Ik heb de 75156 toch nog weten scoren
Iemand al iets van een verzendbevestiging ofzo van Kruidvat? Ik heb de 75156 toch nog weten scoren
Mijn order (met normale producten naast 1 lego) zit nog in de kruidvat winkel. Ben naar de winkel geweest en heb gezegd dat die retour kon. Ze hebben retour erop geschreven. Na een aantal maanden kreeg ik een foto van een vriend die zei dat ze een pakket met mijn naam erop hebben gezien bij de kruidvat haha. Ik ga niet zo vaak daar meer sinds ik kruidvat boycot.AppieNL schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 16:33:
[...]
Oh ja, ik kreeg ook nog een coupon voor gratis shipping toen (of 5 euro korting of zo). Nog wel gebruikt voor een set die nog wel op voorraad was en die week erop weer korting had.
Heb de trein ook besteld met prime trial en direct opgezegd. Na 25 december geen prime voordeel meer (dat heb ik in ieder geval begrepen).dfrenner schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 16:04:
[...]
Maar mijn free trial ben ik sowieso al kwijt, misschien volgt er dezer dagen nog iets leuks, als ik hem vóór 25 december maar stopzet...
Bedankt voor de herinnering iig!
Bij Amazon Duitsland nu €10 korting voor Nederlandse klanten bij minimale bestelling van €40 en gebruik van de code WELKOM.
Eenmalig te gebruiken.
Eenmalig te gebruiken.
[ Voor 9% gewijzigd door Haay op 26-11-2016 11:15 ]
De Porsche is nu 212 euro bij Amazon UK!
Lego city treinen pack 66493 is nu €169, 99 bij de Bart smit.
http://m.bartsmit.com/m20...GOtrein&cbi=3&cci=3112965
Mijn china shopping reviews youtube kanaal
Mijn china shopping reviews blog
Hmmm, heb je net 2 dagen geleden wat bestelt wat nu nog voor dezelfde prijzen op voorraad staat. Spul is gister verzonden (behalve 1 item in pre-order). Zie zo snel niet gewoon een knopje van: contact amazon about this order, of het er toch nog af kan. Nvm, gevonden, nee heb je, ja kan je krijgen toch?Haay schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 11:14:
Bij Amazon Duitsland nu €10 korting voor Nederlandse klanten bij minimale bestelling van €40 en gebruik van de code WELKOM.
Eenmalig te gebruiken.
[ Voor 7% gewijzigd door AppieNL op 26-11-2016 16:25 ]
Het valt mij op dat elke willekeurige Amazon sinds kort goede aanbiedingen niet meer verzend naar Nederland. Volgens mij gaat dat bij co.uk nu vaak om de sets die ze aanbieden in de UK met laagste prijs garantie. Ook heb ik dit bij .de al voor bij zien komen.
Dat beloofd niet veel goed (met onze verotte Nederlandse speelgoed markt)
Dat beloofd niet veel goed (met onze verotte Nederlandse speelgoed markt)
[ Voor 7% gewijzigd door Cobb op 26-11-2016 19:09 ]
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
amazon.co.uk zend al enige tijd niet keer naar NL.
Wel zojuist bij .de het kersthuisje gekocht voor €46, tnx voor de code.
Wel zojuist bij .de het kersthuisje gekocht voor €46, tnx voor de code.
[ Voor 42% gewijzigd door DukeBox op 26-11-2016 20:50 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Amazon UK stuurt sinds heel kort, sommige spulletjes die naar Nederlandse maatstaven heel goedkoop zijn, in sommige ongedefinieerde gevallen, niet naar Nederland.DukeBox schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 20:49:
amazon.co.uk zend al enige tijd niet keer naar NL.
In het algemeen kun je stellen dat Amazon UK gewoon alles naar Nederland stuurt.
Amazon zelf of de aan bieders op amazon ? Heb nog geen prime product gezien dat naar NL verzend.Roeltjuh schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 21:26:
In het algemeen kun je stellen dat Amazon UK gewoon alles naar Nederland stuurt.
Ik kocht vroeger regelmatig bij .uk.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Ik heb de afgelopen twee maanden veel gekocht bij Amazon UK, ook Prime producten, alles is keurig naar mijn Nederlandse adres verzonden. Juist andere aanbieders op Amazon verzenden vaak niet naar Nederland.DukeBox schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 21:33:
[...]
Amazon zelf of de aan bieders op amazon ? Heb nog geen prime product gezien dat naar NL verzend.
Ik kocht vroeger regelmatig bij .uk.
Overigens kunnen Prime producten ook van andere aanbieders dan Amazon zelf zijn, maar dat terzijde.
Als je dit topic doorkijkt zul je ook veel links naar Amazon UK zien, waar veel mensen hier gebruik van hebben gemaakt.
Lees ook berichten van mensen die producten wel krijgen ook al staat er bij dat het niet naar NL verstuurd wordt. Ik zie dit eigenlijk alleen bij uk trouwens, bij Amazon.de heb ik het nog niet gezien. Voorbeelden? Ik vind het best raar, aangezien ze al die moeite nemen om NL consumenten naar Amazon.de te lokken.
Ik krijg de 10 euro trouwens wel retour op m'n order. Wat een heerlijke service bij Amazon (alweer).
Ik krijg de 10 euro trouwens wel retour op m'n order. Wat een heerlijke service bij Amazon (alweer).
Inderdaad. Net nog de Porsche besteld, wordt gewoon verzonden.Roeltjuh schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 21:43:
[...]
Ik heb de afgelopen twee maanden veel gekocht bij Amazon UK, ook Prime producten, alles is keurig naar mijn Nederlandse adres verzonden. Juist andere aanbieders op Amazon verzenden vaak niet naar Nederland.
Overigens kunnen Prime producten ook van andere aanbieders dan Amazon zelf zijn, maar dat terzijde.
Als je dit topic doorkijkt zul je ook veel links naar Amazon UK zien, waar veel mensen hier gebruik van hebben gemaakt.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ik had het meen ik met producten van o.a. Synology een tijd terug. Over het algemeen geen probleem gehad om via Amazon.de iets besteld te krijgen i.t.t. co.uk of .com. Kan zijn dat de leverancier restricties oplegt per land?AppieNL schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 23:52:
Lees ook berichten van mensen die producten wel krijgen ook al staat er bij dat het niet naar NL verstuurd wordt. Ik zie dit eigenlijk alleen bij uk trouwens, bij Amazon.de heb ik het nog niet gezien. Voorbeelden? Ik vind het best raar, aangezien ze al die moeite nemen om NL consumenten naar Amazon.de te lokken.
Leveranciers kunnen dat doen, niet erg waarschijnlijk binnen de EU, maar het kan.
Of bedoel je andere aanbieders die via Amazon verkopen? Die hebben altijd restricties (en sowieso shipping costs naar Nederland), het gaat nu puur om dingen waar onder de prijs staat: 'order accepted (o.i.d) and fulfilled by Amazon' of die naar Nederland worden gestuurd. Sommige orders worden accepted door 3rd party maar fulfilled door Amazon, dan zijn er geen extra verzendkosten
Of bedoel je andere aanbieders die via Amazon verkopen? Die hebben altijd restricties (en sowieso shipping costs naar Nederland), het gaat nu puur om dingen waar onder de prijs staat: 'order accepted (o.i.d) and fulfilled by Amazon' of die naar Nederland worden gestuurd. Sommige orders worden accepted door 3rd party maar fulfilled door Amazon, dan zijn er geen extra verzendkosten
[ Voor 19% gewijzigd door AppieNL op 27-11-2016 10:51 ]
Je hebt kans dat hij nog zakt onder de 150, net als vorig jaar.puntje013 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 13:58:
Het is dat bol hem zelf niet op voorraad heeft, maar daar stond hij standaard voor doe prijs.puntje013 schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 13:58:
2 jaar geleden hadden mensen geluk met dubbele korting en was hij 124 euro bij Intertoys. Vorig jaar net onder de 150.
Ik heb hem niet nodig voor 5 december dus ik wacht persoonlijk gewoon weer een echt scherpe aanbieding af.
Volgens mij kun je deze altijd wel ergens voor 170 kopen.
Net besteld. Kom uiteindelijk op zo'n 226 euro uit. Wisselkoers bij Visa icm de 2 procent standaard opslag lijkt net iets goedkoper te zijn dan de conversie bij Amazon zelf. Prijs is 179 pond nog wat op de site, daar komt tijdens het bestel proces ineens een pond of twee bij (bedrag wordt 181,48) en bij het afrekenen zit je nog op 6 pond nogwat verzendkosten. Totaalbedrag 187.80 pond. Wel een nette prijs.Farai schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 12:56:
De Porsche is nu 212 euro bij Amazon UK!
Bouwen of bewaren? Heb niet de idee dat dit een collector's item gaat worden. Las ergens dat het model tot eind 2017 nog in de catalogus blijft...
Agree to disagree... | Sort that one out!
De verhoging naar 181,48 komt door het btw verschil tussen UK en NL (20% vs 21% geloof ik).
Bij JohnLewis is Porsche €218 en komt er nog €9 verzendkosten bij, voor een totaalbedrag van €227. Waarbij gezegd moet worden dat John Lewis volgens alle berichten die ik lees een vlekkeloze reputatie heeft op het gebied van inpakken en verzenden, waar je bij Amazon nog wel eens het risico loopt op beschadigde dozen.Adagio schreef op maandag 28 november 2016 @ 21:43:
Net besteld. Kom uiteindelijk op zo'n 226 euro uit. Wisselkoers bij Visa icm de 2 procent standaard opslag lijkt net iets goedkoper te zijn dan de conversie bij Amazon zelf. Prijs is 179 pond nog wat op de site, daar komt tijdens het bestel proces ineens een pond of twee bij (bedrag wordt 181,48) en bij het afrekenen zit je nog op 6 pond nogwat verzendkosten. Totaalbedrag 187.80 pond. Wel een nette prijs.
Tot eind 2017 ? Dat zou minder dan 2 jaar zijn, en dat is voor een flagship model als dit geen lange looptijd! Zeker als LEGO meer van dit soort modellen gaat uitbrengen, en er een soort van serie van maakt, dan wordt het eerste model uit zo'n serie altijd een collector's item. Reken maar dat handelaren wel een voorraadje van deze Lego set aanleggen voor toekomstige waardestijging.Bouwen of bewaren? Heb niet de idee dat dit een collector's item gaat worden. Las ergens dat het model tot eind 2017 nog in de catalogus blijft...
Heb onlangs bij JohnLewis de ghostbusters HQ besteld. Deze zat in een zeer grote doos (konnen 3 HQ's in) en zat rondom rond heel veel papier om dit te beschermen. De doos kon geen kant op in de grote doos.Haay schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:33:
Bij JohnLewis is Porsche €218 en komt er nog €9 verzendkosten bij, voor een totaalbedrag van €227. Waarbij gezegd moet worden dat John Lewis volgens alle berichten die ik lees een vlekkeloze reputatie heeft op het gebied van inpakken en verzenden, waar je bij Amazon nog wel eens het risico loopt op beschadigde dozen.
Dit klopt. Gelukkig kan je die omruilen (ze doen er niet moeilijk over), alleen heb je het een paar dagen later binnen.Haay schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 08:33:
[...]
Bij JohnLewis is Porsche €218 en komt er nog €9 verzendkosten bij, voor een totaalbedrag van €227. Waarbij gezegd moet worden dat John Lewis volgens alle berichten die ik lees een vlekkeloze reputatie heeft op het gebied van inpakken en verzenden, waar je bij Amazon nog wel eens het risico loopt op beschadigde dozen.
Ik twijfel om er nog een te bestellen en die van 100 euro op MP te zettenactivav6 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 21:06:
De zware goederentrein (60098) staat nu allerlaagste ooit in BW voor €96,81 bij amazon.fr, maar daar kan nog 15% af voor Prime-leden.
Ja maar eerste 30 dagen gratis, dus gelijk opzeggen en je hebt wel de korting maar niet de 'lasten' (dit kan slechts 1x).Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2016 @ 08:53:
Moet je daar 49 euro voor betalen om Prime lid te worden? Begrijp ik dat goed?
rm -r *
(Ik ben al twee keer PRIME lid geweest voor 1 bestelling, en van de week boden ze het weer aan. Ik denk dat elk (half) jaar je weer in aanmerking komt voor de trial, wat prima voor mij is want zoveel bestel ik toch niet).ralfbosz schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:09:
[...]
Ja maar eerste 30 dagen gratis, dus gelijk opzeggen en je hebt wel de korting maar niet de 'lasten' (dit kan slechts 1x).
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Prime korting lijkt inderdaad weggehaald - desalniettemin toch voor 135 euro de Mercedes-Benz Arocs kunnen regelen (42043).
Mooie prijs, maar mijn lego budget is op helaas... beetje los gegaan afgelopen tijd.activav6 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 21:06:
De zware goederentrein (60098) staat nu allerlaagste ooit in BW voor €96,81 bij amazon.fr, maar daar kan nog 15% af voor Prime-leden.
Ik hoop vooral dat Prime de moeite wordt binnenkort, dan hoef je het niet steeds aan/uit te zetten.
Waarom staat daaronder "Économisez : EUR 63,18 (39%)" ?
Dat is het bedrag dat je bespaart.Rukapul schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:01:
Waarom staat daaronder "Économisez : EUR 63,18 (39%)" ?
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
dagdeal voor de treinliefhebbers 60052 voor 133e https://www.wehkamp.nl/Bl...ouwAanbieding.nl&cm_mmca6
op de Franse Amazon ben je nog goedkoper uit.Houtkern schreef op woensdag 30 november 2016 @ 17:07:
dagdeal voor de treinliefhebbers 60052 voor 133e https://www.wehkamp.nl/Bl...ouwAanbieding.nl&cm_mmca6
edit: laat maar, prijs is al omhoog gegaan.
[ Voor 4% gewijzigd door Justie op 30-11-2016 18:42 ]
Vergeet niet de code SINT7 te gebruiken! hiermee krijg je nog 10 euro korting. Ook te gebruiken op andere producten natuurlijkHoutkern schreef op woensdag 30 november 2016 @ 17:07:
[ Voor 4% gewijzigd door cellkuh op 30-11-2016 19:54 ]
Helaas net een mailtje gekregen dat de U-wing niet leverbaar is (door omstandigheden, lekker vaag) en dat ik mijn geld terug krijg. Hopelijk blijft het bij deze annulering...Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:47:
[...]
waarom zouden ze niet leveren? Het is toch een aangekondigde actie, daar komen ze toch niet onderuit?
Was dat niet SINT10 (bij aankopen boven de 60 euro)? SINT7 was voor 7,50 euro korting (en te gebruiken onder de 60 euro). En wat ik begrijp van andere gebruikers is dat Wehkamp bij beide codes nogal moeilijk doet als je er geen email voor hebt gehad. Dus niet raar opkijken als het niet werkt?cellkuh schreef op woensdag 30 november 2016 @ 19:53:
[...]
Vergeet niet de code SINT7 te gebruiken! hiermee krijg je nog 10 euro korting. Ook te gebruiken op andere producten natuurlijk
T/m 6 december bij de Makro 2+1 gratis op alle speelgoed dus ook op lego. Geen idee wat het aanbod, maar doe er je voordeel mee
Vorig jaar was ik er rond een uur of 11 en toen ging zo'n beetje de laatste Lego al de deur uit. Op tijd voor de deur staan is dus wel handig als je gaat...DrNizeGuy schreef op donderdag 1 december 2016 @ 19:52:
T/m 6 december bij de Makro 2+1 gratis op alle speelgoed dus ook op lego. Geen idee wat het aanbod, maar doe er je voordeel mee
Verwijderd
Maar toen was het 1+1 gratis, zal nu dus wel niet zo'n chaos worden.Farai schreef op donderdag 1 december 2016 @ 22:11:
[...]
Vorig jaar was ik er rond een uur of 11 en toen ging zo'n beetje de laatste Lego al de deur uit. Op tijd voor de deur staan is dus wel handig als je gaat...
Nee, de Lego ging er al uit bij 2+1 gratis. Ik vermoed dat de 1+1 actie weer 1 a 2 weken later is. Dan zal de rest van het speelgoed er wel uit gaan. Dit jaar valt die echter na Sinterklaas dus misschien scheelt dat qua chaos.Verwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 08:13:
[...]
Maar toen was het 1+1 gratis, zal nu dus wel niet zo'n chaos worden.
Zag zojuist een mail voorbij komen dat er vandaag 20% korting is op LEGO CITY en LEGO CREATOR bij MyToys.De. Ik denk ik vermeld het even omdat die shop in het verleden een paar scherpe deals heeft geleverd, dus nu wellicht weer voor iemand hier.
Ik zit te kijken, maar kan geen 20% ontdekkenGim schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:36:
Zag zojuist een mail voorbij komen dat er vandaag 20% korting is op LEGO CITY en LEGO CREATOR bij MyToys.De. Ik denk ik vermeld het even omdat die shop in het verleden een paar scherpe deals heeft geleverd, dus nu wellicht weer voor iemand hier.

Gewoon in de mand doen, daar is de korting pas zichtbaar (vanaf €39 !)
Ik heb nog wat codes liggen met diverse (voor-)waarden, maar boven €100 kan je beter nieuwe klant worden met 10% korting. Zend anders een DM.
Ik heb nog wat codes liggen met diverse (voor-)waarden, maar boven €100 kan je beter nieuwe klant worden met 10% korting. Zend anders een DM.
Zou die 20% ook werken i.c.m. de 10% nieuwe klant? De 20% is zonder zgn. "gutschein" toch? Dan zou het combineerbaar kunnen zijn. Net zoals die €2 euro korting die direct verrekend wordt wanneer je je als nieuwe klant in je bestelling aanmeldt voor de nieuwsbrief.activav6 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:09:
Gewoon in de mand doen, daar is de korting pas zichtbaar (vanaf €39 !)
Gewoon proberen te stapelen, je mag je op de laatste pagina gewoon bedenken...
Zal ik enkele codes neerzetten om uit te proberen ?
Zal ik enkele codes neerzetten om uit te proberen ?
https://www.amazon.co.uk/gp/product/B01AC1APOC/
Referral verwijderd
Referral verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Yorinn op 03-12-2016 11:35 ]
Verwijderd
Oei dat is jammer, ik heb mijn hele bestelling geleverd gekregen.pipo01 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:00:
[...]
Helaas net een mailtje gekregen dat de U-wing niet leverbaar is (door omstandigheden, lekker vaag) en dat ik mijn geld terug krijg. Hopelijk blijft het bij deze annulering...
Falcon, Krennic Shuttle en de U-wing
Bucket Wheel Excavator (42055) is weer eens 150 euro op Amazon UK.
Vanmiddag bij de Makro en de schappen waren allemaal rijkelijk gevuld, en de stapels stonden al klaar om extra bij te vullen. Muv 1-2 specifieke modellen (waar toevallig ook nog eens mensen om kwamen vragen) was voorraad echt geen issue. De gebruikelijke prijzen daar zijn soms één van de voordeligste van NL (Thanks brickwatch), soms iets duurder, maar met 2+1 gratis natuurlijk een koopjeFarai schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 08:41:
[...]
Nee, de Lego ging er al uit bij 2+1 gratis. Ik vermoed dat de 1+1 actie weer 1 a 2 weken later is. Dan zal de rest van het speelgoed er wel uit gaan. Dit jaar valt die echter na Sinterklaas dus misschien scheelt dat qua chaos.
Deed ik iets verkeerd? Hij was 45 euro, nu niet meer...dfrenner schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 08:04:
https://www.amazon.co.uk/gp/product/B01AC1APOC/
[mbr]Referral verwijderd[/]
Referrals zijn niet welkom. maar Amazon schijnt referrallinks te maken terwijl veel gebruikers daar geen kennis van hebbendfrenner schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 22:29:
[...]
Deed ik iets verkeerd? Hij was 45 euro, nu niet meer...
Die 45 euro kan ik me ook nog vaag herinneren, maar daarom: probeer niet alleen een link te dumpen, maar ook product + prijs. Met name Amazon wijzigt prijzen continu.
Verwijderd
Bijna goed. Verkopers op Amazon veranderen hun prijzen. Alle verkopers bij elkaar zorgen voor veel prijsstijgingen en dalingen.
Bol veranderd partnerlinks ook in referrallinks. je maakt een deeplink die begint met partner.bol.... klik je die link dan veranderd bol het in een referral link. Die link kun je kopiëren en plakken waar je wil.
Het is geweldig om te zien hoe mensen op deze pagina weg komen met affiliatelinks. Zelfs op deze pagina waar dfrenner zijn link is opgeschoond, staat er nog een affiliatetlink.
Dubbele punten op 2 dure sets in de lego webshop. De Ninjago exclusive en de ...
Met vriendelijke groet,
Bol veranderd partnerlinks ook in referrallinks. je maakt een deeplink die begint met partner.bol.... klik je die link dan veranderd bol het in een referral link. Die link kun je kopiëren en plakken waar je wil.
Het is geweldig om te zien hoe mensen op deze pagina weg komen met affiliatelinks. Zelfs op deze pagina waar dfrenner zijn link is opgeschoond, staat er nog een affiliatetlink.
Dubbele punten op 2 dure sets in de lego webshop. De Ninjago exclusive en de ...
Met vriendelijke groet,
Je kan voor referrals het beste een topic report aanmaken met de betreffende post erin. Verdere reacties op mod-acties kunnen in Feedback A&K forum of een DM naar de betreffende mod toe.Verwijderd schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 23:07:
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Let op:
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor Lego en Duplo
• Aanbiedingen voor Lego en Duplo
Geef ook zoveel mogelijk specifieke informatie over de aanbieding (inclusief directe link en indien mogelijk een prijsvergelijking), dus niet alleen de melding.
• Aanvullingen en correcties
Wat willen we NIET in dit topic?
• Slowchat / offtopic-reacties Deze reacties worden zonder pardon verwijderd
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende webwinkels
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Referrals
Overige Lego-topics op Tweakers:
• Voor algemene discussie: Het Grote Lego Topic - Deel 8
• Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
• Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
• Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
• Voor statusupdates van bestellingen en vragen / discussie over Lego-webshops: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops.
• Lego Masters: Lego Masters
• Voor discussie over cashback-sites: Ervaringen met cashback-sites
Let op bij het plaatsen van een aanbieding op externe verkopers bij een webshop.
Hebben deze, veelal nieuwe verkopers, geen/weinig reviews, is het mogelijk een scam. Let hier op bij het plaatsen van een aanbieding.
Hebben deze, veelal nieuwe verkopers, geen/weinig reviews, is het mogelijk een scam. Let hier op bij het plaatsen van een aanbieding.
Wat willen we WEL in dit topic?
• Kortingscodes voor Lego en Duplo
• Aanbiedingen voor Lego en Duplo
Geef ook zoveel mogelijk specifieke informatie over de aanbieding (inclusief directe link en indien mogelijk een prijsvergelijking), dus niet alleen de melding.
• Aanvullingen en correcties
Wat willen we NIET in dit topic?
• Slowchat / offtopic-reacties Deze reacties worden zonder pardon verwijderd
• Vragen om kortingscodes
• Het uitdelen van kortingscodes via DM is ook niet de bedoeling
• Discussies en/of shopreviews over de verschillende webwinkels
• Simpele vragen die de verkoper ook kan beantwoorden
• Meldingen met wat je besteld hebt
• Referrals
Overige Lego-topics op Tweakers:
• Voor algemene discussie: Het Grote Lego Topic - Deel 8
• Voor V&A zie: Vraag & Aanbod overig.
• Voor het ruilen van minifigs zie: [LEGO] minifigure ruil topic
• Voor nepperds, zie: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic.
• Voor statusupdates van bestellingen en vragen / discussie over Lego-webshops: niet hier, wel in Lego bestellingen en ervaringen met (web)shops.
• Lego Masters: Lego Masters
• Voor discussie over cashback-sites: Ervaringen met cashback-sites