Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-09 01:16
Als er iemand nog een goeie transparante case wilt.
http://www.ibood.com/nl/n...2518/motorola-moto-x.html

Schijnt wel een goeie te zijn, ik wou hem tijd geleden ook, maar toen alleen vanuit de USA te bestellen voor 35 euro in totaal.
Sla je slag dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 14:30
Nerot1x schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:07:
Zijn er hier mensen die ook last hebben van dat de achterkant wat loslaat? ik heb zelf de bamboo versie.

Ik lees het op internet ook best veel van mensen die er last van hebben, toestel is 6 weken oud.
Yep, hier ook. Vanaf het moment dat ik 'm uit de doos haalde. Gaat na de Pasen retour naar Coolblue. Wil een nieuwe.

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerot1x
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-06 12:43
ny-hardcore schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 17:54:
[...]

Yep, hier ook. Vanaf het moment dat ik 'm uit de doos haalde. Gaat na de Pasen retour naar Coolblue. Wil een nieuwe.
Ja, echt matig. Ik las op XDA dat mensen er ook veel last van hadden en tegelijk een nieuwe kregen. Alleen wat in de VS wel zo is, je krijgt een nieuwe thuisgestuurd en kan je daarna je oude terugsturen. Hier krijg je niet zo'n goede service. Ik vind het belachelijke dat mensen denken dat iemand zn telefoon 1 of 2 weken kan missen, 2015.. sigh. Dus ik heb gewoon op Ebay een nieuwe achterkant besteld, paar mensen raden die aan, iemand die ik ken heeft dat ook gedaan en heeft al 2 maanden in gebruik, alles nog in orde.

Bedankt voor je reply iig.

Succes met de retour!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
Nerot1x schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 19:36:
[...]

Ja, echt matig. Ik las op XDA dat mensen er ook veel last van hadden en tegelijk een nieuwe kregen. Alleen wat in de VS wel zo is, je krijgt een nieuwe thuisgestuurd en kan je daarna je oude terugsturen. Hier krijg je niet zo'n goede service. Ik vind het belachelijke dat mensen denken dat iemand zn telefoon 1 of 2 weken kan missen, 2015.. sigh. Dus ik heb gewoon op Ebay een nieuwe achterkant besteld, paar mensen raden die aan, iemand die ik ken heeft dat ook gedaan en heeft al 2 maanden in gebruik, alles nog in orde.

Bedankt voor je reply iig.

Succes met de retour!
Heb nog even gedacht om met de föhn de zijkanten te verhitten en dan vastdrukken en hopen dat het dan vast blijft zitten.
Maar nu ik nog binnen de 14 dagen na ontvangst al dit zie stuur ik liever retour voor een nieuwe.

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerot1x
ny-hardcore schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 20:49:
[...]

Heb nog even gedacht om met de föhn de zijkanten te verhitten en dan vastdrukken en hopen dat het dan vast blijft zitten.
Maar nu ik nog binnen de 14 dagen na ontvangst al dit zie stuur ik liever retour voor een nieuwe.
Heb ik ook geprobeerd, heeft niks geholpen. Heb het zelfs helemaal los gehaald en exta adhesive tape op de plek gedaan waar het los liet, niks geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
Nerot1x schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 22:15:
[...]

Heb ik ook geprobeerd, heeft niks geholpen. Heb het zelfs helemaal los gehaald en exta adhesive tape op de plek gedaan waar het los liet, niks geholpen.
Nieuwe is binnen, bij deze zit de achterkant (nog) wel goed vast.

Nu maar hopen dat het zo blijft.....

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximiliaan!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 29-08 20:44
ny-hardcore schreef op zondag 12 april 2015 @ 17:34:
[...]

Ik heb hetzelfde en ook gekocht bij Coolblue, is die van jou vervangen of gemaakt? Ik heb geen zin om zo lang te wachten en zonder mobiel te zitten :|.
Had eerst Motorola gecontacteerd, maar zij geven nogal vreemde reacties: Sorry. The device is not yet released in Netherlands official so we do not support. 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door maximiliaan! op 12-04-2015 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
maxpusch schreef op zondag 12 april 2015 @ 18:06:
[...]

Ik heb hetzelfde en ook gekocht bij Coolblue, is die van jou vervangen of gemaakt? Ik heb geen zin om zo lang te wachten en zonder mobiel te zitten :|.
Had eerst Motorola gecontacteerd, maar zij geven nogal vreemde reacties: Sorry. The device is not yet released in Netherlands official so we do not support. 8)7
Bij Coolblue binnen 14 dagen na ontvangst geruild tegen een nieuwe.
Dinsdag verzonden, zaterdag een nieuwe in huis, normaal zou het sneller moeten zijn maar het was druk met Pasen of zoiets gaven ze aan bij Coolblue

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerot1x
ny-hardcore schreef op zondag 12 april 2015 @ 17:34:
[...]

Ah okay, Ik heb een nieuwe via ebay besteld(bamboo achterkantje) zelf erop gedaan en lijkt vele maten beter te passen dan diegene die ik had. Plakt veel beter ook nog eens,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:14
Weet iemand al meer over de wereldwijde motomaker?

nieuws: Motorola rolt Moto Maker nog deze maand wereldwijd uit

Ik wil de 32gb versie maar heb liever geen gedoe met bestellen in DLD en eventuele garantiegedoe als er wat kapot gaat. Moet het toestel ook zakelijk gaan gebruiken dus dan betaal ik ook liever wat meer voor goede garantieafhandeling.

Edit: overigens vind ik nergens online meer dan in het artikel en de gerelateerde bronnen. Ze beginnen met de wereldwijde uitrol in maart. Maar zolang je maar een maand per land doet en NL als laatste komt dan kan ik natuurlijk wachten tot ik een ons weeg.

[ Voor 21% gewijzigd door Craven op 14-04-2015 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:47
Craven schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:08:
Weet iemand al meer over de wereldwijde motomaker?

Ik wil de 32gb versie maar heb liever geen gedoe met bestellen in DLD en eventuele garantiegedoe als er wat kapot gaat. Moet het toestel ook zakelijk gaan gebruiken dus dan betaal ik ook liever wat meer voor goede garantieafhandeling.
Daar ben ik ook erg benieuwd naar!!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

ook even zitten googlen naar Moto Maker, kan er weinig voer vinden behalve dan de US en DE versie die al bestonden. Vreemd want we zijn toch al mid april?

Verder vraag ik me af of er binnenkort nog een 2015 versie van de Moto X komt die prijs van het huidige model wat doet drukken. Ik heb voor mezelf eigenlijk een limiet gesteld van 300,- dus om die reden neig ik naar de Nexus 5, maar om een of andere reden lijkt de Moto X me beter :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:47
Chaoss schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:07:
ook even zitten googlen naar Moto Maker, kan er weinig voer vinden behalve dan de US en DE versie die al bestonden. Vreemd want we zijn toch al mid april?

Verder vraag ik me af of er binnenkort nog een 2015 versie van de Moto X komt die prijs van het huidige model wat doet drukken. Ik heb voor mezelf eigenlijk een limiet gesteld van 300,- dus om die reden neig ik naar de Nexus 5, maar om een of andere reden lijkt de Moto X me beter :P
Qua bouwkwaliteit is de moto x denk wel beter!!

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Heb de hardware zelf niet gecheckt maar de bouwkwaliteit van de moto x is inderdaad beter. De nexus 5 voelt als plastic terwijl de moto x echt wat steviger aanvoelt en minder plastic.

Heb zelf een budget van 500€ en ik zou een opvolger ook wel leuk vinden als ik hem rond die prijs kan vinden. De nexus 6 vind ik namelijk weer veels te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ny-hardcore
Craven schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:40:
Heb de hardware zelf niet gecheckt maar de bouwkwaliteit van de moto x is inderdaad beter. De nexus 5 voelt als plastic terwijl de moto x echt wat steviger aanvoelt en minder plastic.

Heb zelf een budget van 500€ en ik zou een opvolger ook wel leuk vinden als ik hem rond die prijs kan vinden. De nexus 6 vind ik namelijk weer veels te groot.
Ik kom van de nexus5, en de moto is qua bouw kwaliteit echt beter.
Maar ook lijkt het os vloeiender/soepeler op de moto dan de Nexus. Raar maar waar.

Verder zijn de extra features van Motorola echt handig.

cd /pub && more beer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolet
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-08 15:13
Verse eigenaar van de moto x meld zich, wat een geweldig toestel. Heb hem goed kunnen vergelijken met de nexus 5 deze heeft mijn vriendin. Maar de moto voelt lekkerder aan heel erg slank en licht. Mijn vriendin heeft een paar jaloerse blikken geworpen :+.

Wel heb ik meteen die gestures unlock uitgezet wat werd ik daar ziek van zeg. Om het minste geringste ging hij aan. En ook dat battery saving pre unlock screen, die ging ook om de haverklap aan werd er doodmoe van.

Zelf kom ik van een afgerachte 2e hands nexus 4 af, en daarvoor een iphone. En heb geen moment spijt dat ik nu de moto heb, geweldig toestel.

Wel heb ik nog even een vraag, hij start automatisch iedere keer gallery en camera op, ik zie het niet gebeuren maar als ik bij apps kijk die aanstaan staan ze er iedere keer weer. Heeft dit nog een speciale functie oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Twee keer twisten met je pols start de camera... Misschien dat daar een service voor draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Is met de Android 5.0 update ook Quickoffice eruit gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werkenslaap
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-05 18:01
Evolet schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:47:
Verse eigenaar van de moto x meld zich, wat een geweldig toestel. Heb hem goed kunnen vergelijken met de nexus 5 deze heeft mijn vriendin. Maar de moto voelt lekkerder aan heel erg slank en licht. Mijn vriendin heeft een paar jaloerse blikken geworpen :+.

Wel heb ik meteen die gestures unlock uitgezet wat werd ik daar ziek van zeg. Om het minste geringste ging hij aan. En ook dat battery saving pre unlock screen, die ging ook om de haverklap aan werd er doodmoe van.

Zelf kom ik van een afgerachte 2e hands nexus 4 af, en daarvoor een iphone. En heb geen moment spijt dat ik nu de moto heb, geweldig toestel.

Wel heb ik nog even een vraag, hij start automatisch iedere keer gallery en camera op, ik zie het niet gebeuren maar als ik bij apps kijk die aanstaan staan ze er iedere keer weer. Heeft dit nog een speciale functie oid?
Hoe ervaar je de batterijduur? Sta op het punt mn abbo te verlengen met een moto X 2014 erbij (nu moto G 2013), en dat is eigenlijk het enige kritiekpunt wat ik vaker zie terugkomen in reviews. Ook las ik dat onder lollipop de accuduur bij browsen aardig is toegenomen (test van ik meen gsn arena), kun je daar ook iets zinnigs over zeggen?

Heb je btw toevallig ook de zwart leren versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen met de leren versie. Lijkt me ontzettend vet maar niet iedereen is even tevreden over de houten versie. Als de bouwkwaliteit te wensen overlaat dan neem ik liever de standaard achterkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werkenslaap
Idem hier, vind het echt strak en origineel, maar het moet niet na 3 maanden loshangen natuurlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:41
Craven schreef op woensdag 15 april 2015 @ 22:23:
Ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen met de leren versie. Lijkt me ontzettend vet maar niet iedereen is even tevreden over de houten versie. Als de bluwkwaliteit te wensen overlaat dan neem ik liever de standaard achterkant
Het hangt er een beetje vanaf wat je wilt.
Op droid-life hebben ze een review van de durability gezet (Click).
Als je foon er na 3 maanden zo uitziet is het heel gaaf maar dan ben je pas 1 kwartaal verder, hoe houd het leer zich na 1,5 jaar? Maar eventueel kun je hem dan altijd nog in een hoesje doen ;)

@werkenslaap:
Ik red max 36 uur met mijn x. Maar onder normaal gebruik (internet, whatsapp, gamen) haal ik gewoon netjes een dag. Daar komt bij, als je een 2A lader hebt dan kun je hem in 15 min opladen naar 80%.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolet
De batterij duur, ik hem heb eergisteren ontvangen tegen een uur of 5 volledig opgeladen en gister rond 23:00 uur moeite moeten doen om de laatste 5% leeg te maken.

De update heeft hij wel aan de lader gedaan, overige apps instaleren en alles instellen van de lader af. Tussendoor gebeld gewhatsappt facebook etc.

Concluderend ik ben positief verrast. En ik heb de 'normale' versie. Loslatende achterkanten schrokken mij een beetje af. Voelt erg lekker aan en stevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Bastie-88 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 09:31:
[...]

Het hangt er een beetje vanaf wat je wilt.
Op droid-life hebben ze een review van de durability gezet (Click).
Als je foon er na 3 maanden zo uitziet is het heel gaaf maar dan ben je pas 1 kwartaal verder, hoe houd het leer zich na 1,5 jaar? Maar eventueel kun je hem dan altijd nog in een hoesje doen ;)

@werkenslaap:
Ik red max 36 uur met mijn x. Maar onder normaal gebruik (internet, whatsapp, gamen) haal ik gewoon netjes een dag. Daar komt bij, als je een 2A lader hebt dan kun je hem in 15 min opladen naar 80%.
Die review vind ik wel positief, waarschijnlijk ga ik dan ook hetzelfde leer nemen. Nu alleen nog wachten op moto maker. Hopen dat opschieten daarmee :/.

* Craven gaat hoesjes en accesoires zoeken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
Craven schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:27:
[...]

Die review vind ik wel positief, waarschijnlijk ga ik dan ook hetzelfde leer nemen. Nu alleen nog wachten op moto maker. Hopen dat opschieten daarmee :/.

* Craven gaat hoesjes en accesoires zoeken 8)
Je kunt misschien kijken op Cyberport.de?
Die bieden ook motomaker codes aan en verschepen naar nederland. (Ik heb daar mijn stock Moto X 32gb gekocht)
Er zijn op het forum al meer mensen geweest die hem via duitsland hebben geimporteerd dus als je even terug zoekt zie je hoe en wat.

De moto maker in NL kun je waarschijnlijk nog lang op wachten motorola kennende. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werkenslaap
Oke, ja als ik de dag goed doorkom vind ik het prima want 's nachts gaat ie toch wel aan de lader. Bedoel je met de 2A-lader die turbocharger van Motorola zelf? Ik dacht dat die 8 uur batterylife gaf in 15 minuten (niet 80% in 15 minuten)? Afijn, misschien neem ik er desnoods wel een powerbankje bij als toch blijkt dat het krap is (zit veel in de trein). Volgende week dus maar een premium black leather bestellen :)

Vraagje nog: motomaker is sowieso alleen beschikbaar als je het toestel los aanschaft, niet bij een abonnementsverlenging toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
werkenslaap schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:35:
Oke, ja als ik de dag goed doorkom vind ik het prima want 's nachts gaat ie toch wel aan de lader. Bedoel je met de 2A-lader die turbocharger van Motorola zelf? Ik dacht dat die 8 uur batterylife gaf in 15 minuten (niet 80% in 15 minuten)? Afijn, misschien neem ik er desnoods wel een powerbankje bij als toch blijkt dat het krap is (zit veel in de trein). Volgende week dus maar een premium black leather bestellen :)

Vraagje nog: motomaker is alleen beschikbaar als je het toestel los aanschaft, niet bij een abonnementsverlenging toch?
Jup klopt wat je zegt, het was idd 8 uur ipv 80% sorry :X

Als je Motomaker gelijk wilt gebruiken moet je zowieso uitwijken naar duitsland aangezien in NL nog geen motomaker beschikbaar is.
Een verlenging van je abonnement met custom Moto X zal (voorlopig) dus niet gaan in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werkenslaap
Dacht ik al ja, geen probleem ook want vind een zwarte met zwart leer eigenlijk toch de mooiste combi :) Heb lang getwijfeld tussen een S5 en de Moto X (even duur bij contractverlenging), maar uiteindelijk heeft stock android, wat me erg goed bevalt op mijn Moto G, toch de doorslag gegeven. Dit gaat wel ten koste van SD-mogelijkheden en een grotere en verwisselbare batterij, maargoed je schijnt niet alles te kunnen hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
werkenslaap schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:44:
Dacht ik al ja, geen probleem ook want vind een zwarte met zwart leer eigenlijk toch de mooiste combi :) Heb lang getwijfeld tussen een S5 en de Moto X (even duur bij contractverlenging), maar uiteindelijk heeft stock android, wat me erg goed bevalt op mijn Moto G, toch de doorslag gegeven. Dit gaat wel ten koste van SD-mogelijkheden en een grotere en verwisselbare batterij, maargoed je schijnt niet alles te kunnen hebben!
Heb je een simonly verlenging overwogen?
Ik heb uiteindelijk simonly verlengt en heb mn foon los in duitsland gekocht.
Daar kun je de X met leren achterkant en 32gb kopen heb je de SD mogelijkheden niet nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werkenslaap
Heb het wel overwogen ja, maar simonly kost me 20 euro per maand (wil graag bij T-Mobile blijven), en voor een 10tje extra per maand krijg je de Moto X erbij. Toestel kost me dan 240 euro, lijkt me opzich geen slechte deal en geen gedoe verder.

Ik denk bovendien wel uit de voeten te kunnen met 16 gb; draai nauwelijks grote apps (alleen TomTom, 3gb incl kaarten, en Spotify) en werk sowieso veel met Google drive..

Edit: maar toch bedankt voor de tip!

[ Voor 4% gewijzigd door werkenslaap op 16-04-2015 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Bastie-88 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 10:34:
[...]

Je kunt misschien kijken op Cyberport.de?
Die bieden ook motomaker codes aan en verschepen naar nederland. (Ik heb daar mijn stock Moto X 32gb gekocht)
Er zijn op het forum al meer mensen geweest die hem via duitsland hebben geimporteerd dus als je even terug zoekt zie je hoe en wat.

De moto maker in NL kun je waarschijnlijk nog lang op wachten motorola kennende. -O-
Opschieten zullen ze... ze hebben het aangekondigd nu al wereldwijd uit te rollen....

Ik kijk het nog even aan. Mijn telefoonbudget is toch nog niet definitief. Anders maar uitwijken inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:40
Ze zouden zijn begonnen in maart met het wereldwijd uitrollen. Als ze dan elke maand één land uitrollen kan het misschien nog lang duren voordat Moto Maker hier is :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
alex3305 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 14:50:
Ze zouden zijn begonnen in maart met het wereldwijd uitrollen. Als ze dan elke maand één land uitrollen kan het misschien nog lang duren voordat Moto Maker hier is :+.
We zitten halverwege het alfabet...

Zou leuk zijn als ze een planning of lijstje met landen bijhouden ergens waar het al beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:39
Ik kan van iemand een 1e generatie Moto X overkopen voor 50 euro. Punt is, hij start niet meer op. Tijdens de update naar Android 4.4.4 is er iets mis gegaan.

Wat zeggen jullie, doen of niet doen? Is dit iets wat mogelijk eenvoudig te fixen is door de telefoon via USB kabel aan een laptop te koppelen?

Op de support pagina van Motorola lees ik 'This device will be upgraded to the Android 5 Lollipop release of Android, pending partner support'. Welke partners worden hier bedoeld? Telefoonproviders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

musicfreak schreef op zondag 19 april 2015 @ 09:02:
Ik kan van iemand een 1e generatie Moto X overkopen voor 50 euro. Punt is, hij start niet meer op. Tijdens de update naar Android 4.4.4 is er iets mis gegaan.

Wat zeggen jullie, doen of niet doen? Is dit iets wat mogelijk eenvoudig te fixen is door de telefoon via USB kabel aan een laptop te koppelen?

Op de support pagina van Motorola lees ik 'This device will be upgraded to the Android 5 Lollipop release of Android, pending partner support'. Welke partners worden hier bedoeld? Telefoonproviders?
Verkeerde plek om te vragen.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Waarom is dit de verkeerde plek om dit te vragen? En wat is dan wel een goede plek?

[ Voor 25% gewijzigd door musicfreak op 19-04-2015 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartje74
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 13:26
Omdat dit topic over de 2e generatie Moto X gaat, en jouw vraag niet. Tussen de andere topics zul je de juiste vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 13-09 10:04
Dit is het juiste topic: [Motorola Moto X] ervaringen & discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Ah vandaar. Sorry, ik dacht dat dit topic over beide toestellen ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
Uhm O-) , ik heb een klein vraagje.

Mijn pa heeft ook een Moto X en we hebben ze allebei uit duitsland gehaald.
M'n pa klaagde dat hij geen Nederlandse spellingscontrole heeft op zijn X (mijn X staat engels) waarschijnlijk komt dat omdat onze foons uit Duitsland komen.
Nu vroeg ik me af of de mensen die hem in NL hebben gekocht wel een NL-spellings controle hebben? Mocht dan zo zijn, is er dan ook iemand die die apk zou willen delen?

Ik heb geprobeerd om met de apk van een Moto G 2014 (met NL-spellinscheck) de zelfde functie naar de X van m'n pa te halen maar dat is tamelijk gefaald. |:(
Moto X had geen toetsenbord meer :X en uiteindelijk via de PC een backup oplossing gedownload. Ik heb dus een 'werkbare' oplossing maar echt ideaal is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:26
Nederlands wordt toch gewoon ondersteund, ongeacht waar je je toestel hebt gekocht?

Bij mijn (in NL gekochte) Moto X stel je het als volgt in: Settings > Language & Input > Google Keyboard > Languages > daar kan je een hele waslijst talen kiezen incl Nederlands.
Als je dan terug gaat naar het Language & Input menu kan je klikken op Current keyboard > Dutch.

Dan zou je een keyboard moeten hebben met Nederlandse spellcheck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
Wekko306 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 16:21:
Nederlands wordt toch gewoon ondersteund, ongeacht waar je je toestel hebt gekocht?

Bij mijn (in NL gekochte) Moto X stel je het als volgt in: Settings > Language & Input > Google Keyboard > Languages > daar kan je een hele waslijst talen kiezen incl Nederlands.
Als je dan terug gaat naar het Language & Input menu kan je klikken op Current keyboard > Dutch.

Dan zou je een keyboard moeten hebben met Nederlandse spellcheck.
Keyboard kan inderdaad in het Nederlands worden gezet maar volgens mij is dat niet de spellingscontrole.
Volgens mij kun je zien welke woordenboeken geisntalleerd zijn in:
Settings > Language & Input > Android Keyboard Settings > Text Correction > Add-on dictionaries.

Bij mij staan daar:
  • English
  • Deutsch
  • Espanol
  • Francais
  • Italiano
  • en PycckNN ?!?
Maar een nederlandse spellingscheck ontbreekt volgens mij op mijn toestel.

EDIT:
Een reactie op Androidforums op iemand die ook een andere spellingscheck wilt.
Mattman:
I just spoke with Motorola support. Apparently it's not possible to add a second language to the spell check. A major fail imho.
Lijkt er dus op dat Motorola het niet ondersteund

[ Voor 12% gewijzigd door Bastie-88 op 24-04-2015 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Vervelend. Maar je kunt altijd een ander toetsenbord installeren uit de store die t wel heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werkenslaap
Mijn Moto G 2013 had ik ook uit Duitsland, en die mistte inderdaad ook de Nederlandse spellingscheck. Ik heb toen via de playstore het Google-keyboard gedownload, die ondersteunt het wel (itt het Android-keyboard dat standaard staat geinstalleerd).

Sowieso vind ik het Google-keyboard, met afzonderlijke toetsen, veel prettiger typen dan het witte Android-keyboard. Op mijn binnenkort te ontvangen Moto X gaat ie er ook meteen op!

[ Voor 27% gewijzigd door werkenslaap op 24-04-2015 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
Klopt ik heb zolang switfkey geinstalleerd als workaround maar dat keyboard vind ie niet prettig (heb ik weer)
Maar zoals werkenslaap al zei is het google-keyboard een goede oplossing.
Beide zijn eigenlijk gelijk aan elkaar maar Google-keyboard heeft net wat meer "custom" features.

In NL worden de moto's blijkbaar met google-keyboard geleverd vandaar dat Wekko wel een NL check had :)
Vanavond mn pa maar eens gelukkig maken dan.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Net maar is een mailtje richting support gestuurd over de beschikbaarheid van moto maker. Wil nou wel is weten hoe het zit. Als ik http://www.cnet.com/news/...oto-x-fingerprint-sensor/ namelijk lees: "The MotoMaker feature will be available to customers around the world later this month, a spokeswoman confirmed."
Strikt genomen zou het dus al beschikbaar moeten zijn.

Ik wacht ook nog steeds op goedkeuring van het telefoonbudget, de ondernemingsraad schiet niet op...

Edit: antwoord gekregen. Lang verhaal kort, ze weten het niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Craven op 29-04-2015 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werkenslaap
Net m'n Moto X 2014 besteld, in premium black leather. Ben benieuwd!

Iemand een tip om eenvoudig contacten, foto's, wifi profielen en whatsapp over te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
werkenslaap schreef op woensdag 29 april 2015 @ 10:42:

Iemand een tip om eenvoudig contacten, foto's, wifi profielen en whatsapp over te zetten?
16GB of de 32GB?

Vanaf welke phone kom je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:27
werkenslaap schreef op woensdag 29 april 2015 @ 10:42:

Er vanuit gaande dat je oude telefoon ook Android draait, met een ingelogd Google account
Contacten: Syncen met Google, inloggen met hetzelfde account op je nieuwe telefoon
Foto's: Syncen met Google+, ze zijn dan in de Android foto's app beschikbaar in de cloud. Kan ook met dropbox (evt met aanvullend carousel)
Wifi profielen: Google sync, alleen ik weet niet vanaf welke versie dat meegenomen wordt. In ieder geval wel in KitKat
Whatsapp: nieuws: WhatsApp krijgt cloudbackup via Google Drive Deze versie downloaden, en dan syncen met Google Drive (moet je even zelf naar Googlen, links in het artikel zijn verwijderd). Wellicht dat de laatste versie op de Whatsapp site het inmiddels al wel ondersteunt
Update: Heb zelf even de laatste versie van de whatsapp site gedownload, deze heeft de sync niet. Je zutl dus even moeten googlen als je dit wil gebruiken (naar een oudere versie waar het wel in zat).

[ Voor 8% gewijzigd door TheFes op 30-04-2015 09:15 ]

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werkenslaap
Oke dank! Moet goed komen! Heb nu een Moto G en volgens mij kun je via Migrate ook al het nodige overzetten.

Betreft een 16gb model btw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rev
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:18

rev

Craven schreef op woensdag 29 april 2015 @ 08:14:
Net maar is een mailtje richting support gestuurd over de beschikbaarheid van moto maker. Wil nou wel is weten hoe het zit. Als ik http://www.cnet.com/news/...oto-x-fingerprint-sensor/ namelijk lees: "The MotoMaker feature will be available to customers around the world later this month, a spokeswoman confirmed."
Strikt genomen zou het dus al beschikbaar moeten zijn.
Edit: antwoord gekregen. Lang verhaal kort, ze weten het niet.
Jammer, dank voor de info, was ook wel benieuwd.

Ik zit eigenlijk te wachten op de Moto Maxx maar de kans dat die ooit deze kant op komt is nog kleiner.

[ Voor 7% gewijzigd door rev op 29-04-2015 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Nog even de motorola chat geprobeerd maar daar hetzelfde antwoord gekregen... Ze wisten het niet. Als ik updates wil dan moet ik me inschrijven op de nieuwsbrief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:02
Mensen waar blijft Android 5.1? Maanden geleden las ik al over 5.1 release voor moto X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisitan
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-08 11:29
MaltaSoron schreef op woensdag 29 april 2015 @ 15:39:
Mensen waar blijft Android 5.1? Maanden geleden las ik al over 5.1 release voor moto X
Volgens verschillende berichten start volgende wel de uitrol in Brazilië, later volgen de VS en Europa, volgens mij heb ik gelezen half mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:02
Chrisitan schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 16:59:
[...]

Volgens verschillende berichten start volgende wel de uitrol in Brazilië, later volgen de VS en Europa, volgens mij heb ik gelezen half mei.
Okay super thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _deej_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-09 11:59
Aangezien er geen losse accessoires topic is:

Weet iemand waar ik voor deze telefoon een compleet transparante hardcase voor kan aanschaffen, ik krijg deze niet gevonden. Case Mate heeft er wel maar die zijn overal 'out of stock' (Case-Mate Naked Tough Case) evenals de Diztronic High Gloss Frosted Clear TPU Case.

2010 HTC Desire / 2012 HTC One X+ / 2014 Nexus 6 / 2016 Samsung Galaxy S7 Edge / 2018 Huawei P20 Pro / 2020 Samsung S20+ 5g / iPhone 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolet
_deej_ schreef op zondag 03 mei 2015 @ 17:29:

Weet iemand waar ik voor deze telefoon een compleet transparante hardcase voor kan aanschaffen, ik krijg deze niet gevonden. Case Mate heeft er wel maar die zijn overal 'out of stock' (Case-Mate Naked Tough Case) evenals de Diztronic High Gloss Frosted Clear TPU Case.
Het valt mij ook op dat er qua accessoires heel erg weinig te vinden is :'( .
Ebay kan nog wel eens uitkomst bieden, hier is toch wel redelijk wat te vinden.

Hinderlijk is dan weer dat een goede tempered glass screenprotector niet te vinden is, had er een besteld maar past voor geen meter!
Zelf ben ik opzoek naar een zo slim mogelijke back hardcase maar de keuze is zo beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 12:16
5.1 update is officieel aangekondigd, geen idee over wanneer ie naar Europa komt. :)

https://motorola-global-p...answer_detail/a_id/104930

EDIT: pagina stond trouwens al even online maar is gisteren "aangepast"

[ Voor 17% gewijzigd door VanStino op 05-05-2015 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Werd tijd. Heb wat rare bugs, home en multitask knoppen doen het vaak niet, hoop dat ze dat ook fixen. (Heb zelf de 2013 Moto X maar m'n vriendin de 2014 Moto X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waltie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 10:24

Misschien is dit wat voor je?
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar kwam 'm toevallig tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _deej_
@waltie dat is niet verkeerd, ik heb inmiddels twee goedkope via ebay gekocht, een silicone soft case en een harde case, per stuk vijf euro. Maar ik geeft liever voor een telefoon van een paar honderd euro toch wat meer uit voor een stevige case in plaats van goedkopere cases. Die zijn bijna niet te vinden voor de Moto X 2014.

2010 HTC Desire / 2012 HTC One X+ / 2014 Nexus 6 / 2016 Samsung Galaxy S7 Edge / 2018 Huawei P20 Pro / 2020 Samsung S20+ 5g / iPhone 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
_deej_ schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 23:00:
@waltie dat is niet verkeerd, ik heb inmiddels twee goedkope via ebay gekocht, een silicone soft case en een harde case, per stuk vijf euro. Maar ik geeft liever voor een telefoon van een paar honderd euro toch wat meer uit voor een stevige case in plaats van goedkopere cases. Die zijn bijna niet te vinden voor de Moto X 2014.
Let wel op, heb ook een goedkope silicone soft case gekocht op ebay echter miste deze een gaatje bovenin/achterkant voor een van de mics. Hierdoor had ik vaak dat mensen aan de andere kant mij slecht konden verstaan. Hoesje ligt inmiddels in de vuilnis en iedereen kan me weer goed horen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-09 01:16

http://www.ebay.com/itm/C...ain_0&hash=item27f48fa8fb
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom net achter iets raars.

Ik zie nergens staan hoeveel ongelezen e-mails ik heb, hoeveel ongelezen whatsapp berichtjes ik heb etcetera. Kennis heeft een Samsung S5 en die heeft wel op het e-mail icoontje staan hoeveel e-mails er nog open staan.

Ter info: ik gebruik de Gmail app, niet de e-mail app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:32
Niks raars aan aangezien de Gmail en WhatsApp app dat standaard niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

new_guy schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:49:
Niks raars aan aangezien de Gmail en WhatsApp app dat standaard niet doen.
Maar die kennis ziet dus wel een rondje met het cijfer 1 op het whatsapp icoon staan. ligt dat dan aan Touchwizz van Samsung die dat toevoegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisitan
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-08 11:29
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 19:51:
[...]

Maar die kennis ziet dus wel een rondje met het cijfer 1 op het whatsapp icoon staan. ligt dat dan aan Touchwizz van Samsung die dat toevoegt?
Ja dit is een functie van Touchwizz, zijn ook andere launchers die de functie ondersteunen de Google launcher niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 09:58
Kijk eens naar smartlauncher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:30

oNo

Port187 schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:40:
[...]Let wel op, heb ook een goedkope silicone soft case gekocht op ebay echter miste deze een gaatje bovenin/achterkant voor een van de mics. Hierdoor had ik vaak dat mensen aan de andere kant mij slecht konden verstaan. Hoesje ligt inmiddels in de vuilnis en iedereen kan me weer goed horen :+
Was met de dremel oid een gaatje boren geen optie?
Als de case voor de rest perfect is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _deej_
De hard case is binnen vanuit ebay, zit er stevig omheen en overal waar nodig zitten er gaatjes in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chrisitan schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 08:32:
[...]

Ja dit is een functie van Touchwizz, zijn ook andere launchers die de functie ondersteunen de Google launcher niet dus.
Bedankt voor de uitleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
oNo schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:35:
[...]

Was met de dremel oid een gaatje boren geen optie?
Als de case voor de rest perfect is...
Dat heb ik amateuristisch geprobeert met als eindresultaat een lelijk gat, vandaar vuilnis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://motorola-blog.blog...ucing-chop-twice-for.html

Soaktest lollipop 5.1 is begonnen in Brazilië...

+ nieuwe feature : Chop twice for flash

Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-dBZIm3xvNxA/VUv92VNLszI/AAAAAAAABzc/kH3ztk-PO4Q/s320/Chop%2BTwice%2Bfor%2Bflashlight.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
Ziet er goed uit! Ben benieuwd wanneer de update verschijnt op de EU XT1092's.

Heeft er iemand overigens ervaring met de Nillkin glazen screenprotectors? Ik heb die bij mijn Nexus 5 in gebruik gehad en was er erg tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximiliaan!
  • Laatst online: 29-08 20:44
k5052 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 10:04:
Ziet er goed uit! Ben benieuwd wanneer de update verschijnt op de EU XT1092's.

Heeft er iemand overigens ervaring met de Nillkin glazen screenprotectors? Ik heb die bij mijn Nexus 5 in gebruik gehad en was er erg tevreden over.
Ik heb die geprobeerd, vond het niet echt een succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnderDeMotorkap
  • Laatst online: 11-09 16:08
Ik lees veel positieve verhalen over het gebruik van de moto x. Ik zelf afgelopen zomer 2 maanden de oudere moto x gebruikt en was er erg tevreden mij.

Ik heb nu een Oneplus waar ik eigenlijk klaar mee ben, ik ben toe aan iets anders. Ik heb zowat alle Samsung modellen gehad (galaxy s1 t/m 5, note 1 t/m 4). Dus ben daar ook een beetje klaar mee. Tevens alle iPhones gehad (op de 5s en 6 na). In december een G3 aangeschaft, na 2 maanden toch weer terug gegaan naar Oneplus. Ik ben dus op zoek naar iets anders dan zonet beschreven is.

Ik dacht zelf dus aande Moto X (mede door een erg aantrekkele prijs van € 337,-). Ook neig ik stiekem naar een M8 of een iPhone 6. Wat voor mij echt een grote minpunt is van de Moto X, is dat er geen sd slot aanwezig is.

Wie o wie kan me overtuigen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:30

oNo

Gezien zoveel Samsung, het amoled scherm vind je vast prettig.

Of 16 GB voldoende voor je is moet je zelf uitmaken. Ik heb geen last van te weinig ruimte. Het is hoe je het inricht en/of je makkelijk bij je veelgebruikte data kan (in een cloud)

Op papier is het ding niet de dunste, maar in de praktijd voelt het als een erg platte smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 03:30
Bovenstaande en:

- Toestel is kleiner dan andere toestellen en doet nog kleiner aan dan dat het schermformaat doet vermoeden
- Tijd en max. 3 notificaties snel kunnen zien als het toestel ligt door er met de hand naar toe te gaan
- Twee keer je pols draaien met het toestel in de hand start de camera op
- Lollipop loopt als een zonnetje op dit toestel
- Ik heb de standaard versie en de gebruikte materialen voelen echt degelijk en premium aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
En dan nog, als je geduld hebt word motomaker wereldwijd uitgerold. Dan kun je hem volledig customizen en er ook 32GB in zetten. Ik beloof echter niks want ik wacht er ook al een paar maanden op nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
maxpusch schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 15:36:
[...]

Ik heb die geprobeerd, vond het niet echt een succes...
Na ontvangst en de installatie is de screenprotector niet perfect. Ik neem aan dat dit euvel optreedt bij elke screenprotector door een kleine curve aan de randen van het scherm, maar daardoor hecht de glazen laag van de screenprotector niet helemaal goed aan de randjes. Los van dat is het een prima protector die een klein beetje van de looks claimed in ruil voor wat extra bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Zou er nog een 2015 model van de Moto X komen?

zit een beetje te azen op een moto X maar vind de prijs nog aan de hoge kant, goedkoopste die ik kan vinden is Redcoon voor 315,- meestal daalt de prijs wel een beetje voordat of net nadat er een nieuw model is uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:04
Als wij het even logisch bekijken klinkt een Moto X (2015) heel aannemelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
Chaoss schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:15:

zit een beetje te azen op een moto X maar vind de prijs nog aan de hoge kant, goedkoopste die ik kan vinden is Redcoon voor 315,- meestal daalt de prijs wel een beetje voordat of net nadat er een nieuw model is uitgekomen.
Er zijn al geruchten voor de 2015 variant.
Klik

Nog even geduld want de verwachting is dat de X 2015 pas in september/oktober word gereleased d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
Chaoss schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:15:

Bastie-88 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 15:12:
[...]

Er zijn al geruchten voor de 2015 variant.
Klik

Nog even geduld want de verwachting is dat de X 2015 pas in september/oktober word gereleased d:)b
Als het om te prijs gaat, is de moto x 2014 een stuk aantrekkelijker en gaat nog prima mee wat hardware betreft. Aannemelijk is dat de 2015 versie rond de 550-650 euro gaat kosten bij release zoals de 2014 ooit. Terwijl als we de 2013 als voorbeeld kunnen nemen schat ik dat de 2014 niet echt onder de 300 uit gaat komen. Overgens wel benieuwd of er iets gaat veranderen nu dat Lenovo het echt voor het zeggen heeft.

[ Voor 27% gewijzigd door Port187 op 26-05-2015 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
Port187 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 19:01:
[...]

[...]

Als het om te prijs gaat, is de moto x 2014 een stuk aantrekkelijker en gaat nog prima mee wat hardware betreft. Aannemelijk is dat de 2015 versie rond de 550-650 euro gaat kosten bij release zoals de 2014 ooit. Terwijl als we de 2013 als voorbeeld kunnen nemen schat ik dat de 2014 niet echt onder de 300 uit gaat komen. Overgens wel benieuwd of er iets gaat veranderen nu dat Lenovo het echt voor het zeggen heeft.
Voor de hardware zou ik het inderdaad ook niet doen. De 2014 is snel zat, het enige puntje van kritiek dat je mogelijk zou kunnen maken is dat de accu bij intensief gebruik snel leeg is. Maar zelfs dat vind ik eigenlijk wel meevallen.

Bij de overnamen van Motorola heeft Lenovo wel te kennen gegeven dat ze Motorola als aparte divisie beschouwen voor de Amerikaanse en Europese markt. Heel veel wijzigingen zou ik de komende paar jaar nog niet verwachten aangezien de Moto E, G en X behoorlijk populair zijn.
(Onder het mom van "don't change a winning team")
Als die telefoons gaan kelderen in verkoop is de kans natuurlijk wel erg groot dat Lenovo een stempel gaat drukken op Moto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Helaas heeft Redcoon sinds gister de Moto X voor 315,- uit zijn assortiment gegooid :(

Goedkoopste pricewatch aanbieders zitten rond de 375,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolet
Ik heb een gek dingetje met mijn moto, voorheen als ik gebeld werd, werd het scherm gewoon wakker en liet zien wie er belde. Tegenwoordig hoor ik aan de ringtone of tril dat ik gebeld wordt, dan moet ik hem unlocken om te kunnen opnemen. Iemand hier ervaring mee? Best vaag namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 12:42
Evolet schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:10:
Ik heb een gek dingetje met mijn moto, voorheen als ik gebeld werd, werd het scherm gewoon wakker en liet zien wie er belde. Tegenwoordig hoor ik aan de ringtone of tril dat ik gebeld wordt, dan moet ik hem unlocken om te kunnen opnemen. Iemand hier ervaring mee? Best vaag namelijk.
Heb ik ook, eigenlijk al sinds het begin. Komt het bij jou alleen voor als je op een 'veilige plaats' bent volgens smart lock? Ik heb namelijk wel vaker dat ik alsnog een code moet intypen als ik op een 'veilige plaats' ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:27
Ik ben erg tevreden met mijn Moto X, het enige waar ik wel eens last van heb is als ik aan het bellen ben, en dan daarbij ook wat beweeg (bijvoorbeeld als ik aan het lopen ben, of wat ga verzitten ofzo) dat ik dan ineens een tuut hoor, en de verbinding verbroken wordt,. Ik vermoed eigenlijk dat ik dan met mijn wang of zo de verbinding verbreek, maar eigenlijk zou de proximity sensor dit natuurlijk moeten voorkomen.

Hebben toevallig meer mensen hier last van?

Ik heb overigens niet dat probleem met unlocken, dat gaat altijd goed.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolet
Stfnlln schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:33:
[...]

Heb ik ook, eigenlijk al sinds het begin. Komt het bij jou alleen voor als je op een 'veilige plaats' bent volgens smart lock? Ik heb namelijk wel vaker dat ik alsnog een code moet intypen als ik op een 'veilige plaats' ben.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik smart lock heb uitstaan, dat is toch het 'energiezuinige scherm' voor het unlock scherm? Zoja die heb ik uitstaan, vond het best irritant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 12:42
Evolet schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:01:
[...]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik smart lock heb uitstaan, dat is toch het 'energiezuinige scherm' voor het unlock scherm? Zoja die heb ik uitstaan, vond het best irritant :+
Nee, smart lock is dat je op basis van je gps locatie of gekoppeld (bluetooth) device geen pin hoeft in te vullen. Wat jij omschrijft heet Moto Display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
The_Fes schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:36:
Ik ben erg tevreden met mijn Moto X, het enige waar ik wel eens last van heb is als ik aan het bellen ben, en dan daarbij ook wat beweeg (bijvoorbeeld als ik aan het lopen ben, of wat ga verzitten ofzo) dat ik dan ineens een tuut hoor, en de verbinding verbroken wordt,. Ik vermoed eigenlijk dat ik dan met mijn wang of zo de verbinding verbreek, maar eigenlijk zou de proximity sensor dit natuurlijk moeten voorkomen.

Hebben toevallig meer mensen hier last van?

Ik heb overigens niet dat probleem met unlocken, dat gaat altijd goed.
Jup gebeurt hier ook af en toe.

Nog iets vreemds bij mij, bij iemand terug bellen word het gesprek geregeld op de achtergrond gezet waardoor je niet altijd meteen in de gaten hebt dat je al aan het bellen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denyo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 22:07
Chaoss schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:25:
Helaas heeft Redcoon sinds gister de Moto X voor 315,- uit zijn assortiment gegooid :(

Goedkoopste pricewatch aanbieders zitten rond de 375,-
http://www.redcoon.nl/hotdeals-B598087

de witte met bamboe achterkant voor 315,-- !!

Model Y LR 2023, 11kWp ☀️.O/W. Zappi 2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet echt groot nieuws, maar 5.1 is dus onderweg.
http://www.phonearena.com...-on-U.S.-Cellular_id69702

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolet
Stfnlln schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:30:
[...]

Nee, smart lock is dat je op basis van je gps locatie of gekoppeld (bluetooth) device geen pin hoeft in te vullen. Wat jij omschrijft heet Moto Display.
Ah! :$

Nee die heb ik uitstaan. Ik heb al de instellingen nagelopen maar geen idee waar het aan kan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Motomaker nu ook in china... http://www.androidcentral...mized-moto-x-phones-china

Ik wil ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Ik vind t wel prettig om te weten dat hij nu uit de test is en dus uitgerold wordt. Zal nog paar weken duren. Maar prettig dar hij onderweg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 12:16
Kleine update net binnen gekregen. Build LXE22.46-19.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
VanStino schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:55:
Kleine update net binnen gekregen. Build LXE22.46-19.1.
Hier ook een kleine update gekregen voor mijn toestel. (11.3 MB)
"Ein neues Softwareupdate 22.121.1.en.DE ist für Ihr Moto X (2. Generation) verfügbar" *O*

*Edit:
Ik heb hetzelfde Build Nr als VanStino.
Het is geen update van Android 5.0 naar 5.1

[ Voor 16% gewijzigd door Bastie-88 op 28-05-2015 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 03:30
Hier de 22.121.1.en.EU
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste