Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagdeleur
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-07 10:56
Heeft iemand al de hand kunnen leggen op de nieuwe Moto X ?

Ik ben namelijk erg geïnteresseerd in het toestel.

Op de site van belsimpel staat vermeld dat de premium varianten 32 gb geheugen hebben. Is dat een foutje? Ik hoop het namelijk niet...

[ Voor 63% gewijzigd door jagdeleur op 09-10-2014 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:03

IkWilbert

Het is mij!

Ik wacht nog even wat de nexus 6 precies gaat worden.

Het wordt of de N6 of de moto x voor mij.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagdeleur
Juist de toevoegingen van Motorola en de houten achterkant spreken me erg aan.. Ik overweeg m deze week te gaan bestellen.

Ben wel benieuwd of en wanneer Tweakers een echte review gaat maken van dit toestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-03 10:03
jagdeleur schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 17:46:
Heeft iemand al de hand kunnen leggen op de nieuwe Moto X ?

Ik ben namelijk erg geïnteresseerd in het toestel.

Op de site van belsimpel staat vermeld dat de premium varianten 32 gb geheugen hebben. Is dat een foutje? Ik hoop het namelijk niet...
http://www.belsimpel.nl/m...oto-x-black/specificaties

Hier zeggen ze dat het over 16GB gaat. Zelfs geeft de prijsvergelijking van Tweakers aan dat alle Moto X in NL 32GB hebben als opslagruimte.

Ik vraag me of we ooit de gelegenheid zullen krijgen om van motomaker gebruik te kunnen maken.

[ Voor 7% gewijzigd door floepie05 op 09-10-2014 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagdeleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Ik heb nu het 2013 model en al een aantal reviews gelezen en iedereen is razend enthousiast. Maar waarom eigenlijk, in die markt heb je toch al veel toestellen die hetzelfde bieden? LG g2, nexus 5, etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagdeleur
Voor mij zit de meerwaarde van 2014 moto X in;
- Scherm: 5,2 inch en AMOLED (prettig in zonlicht en in het donker.
- Software: bijna stock met écht nuttige toevoegingen (oa. active display) en snelle updates
- Bouwkwaliteit en (ergonomisch) design van Motorola
- Specs een 'flagship' waardig (Snapdragon 801) en de goede afstemming van de software hierop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Heb inmiddels al een paar dagen de Moto X 2014 zwart plastic in mijn bezit (16GB)

Komende van een Moto X 2013 mis ik helaas wel een beetje de handzame 4.7inch.
Je kunt nu nog net overal bij met 1 hand, echter is het wat ongemakkelijk soms om uiterste hoeken te bereiken en voelt het iets minder secure in de hand daardoor, maar verder is bouwkwaliteit vs 2013 er een stuk op vooruit gegaan!

Deels spijt dat ik niet voor de premium bamboo ben gegaan, alleen een witte voorkant wil ik eigenlijk niet.
Durf het niet aan doordat oude Moto X wit zo snel vies werd - en ik eigenlijk niet weet of dat ook zo is met de nieuwe Moto X wit. Weken wachten op MotoMaker via Duitsland had ik geen zin in.

Ik heb overgens geen spijt van mijn aanschaf, ook niet (als) straks alle nieuwe features ook naar de 2013 moto X komen. Onlangs mijn "klacht" over wennen aan nieuwe formaat, ben ik wel heel blij met een groter scherm en de dikke specs, alles loopt een stuk soepeler dan op mijn 2013.

Wat voice commands betreft - nu zitten er 4 mics in ipv 3 op oude moto x, maar vooruitgang lijkt minimaal vooralsnog. Hier en daar zie ik wel verbetering maar het is nog steeds hit en miss in drukke ruimtes of van wat verder weg. Al moet ik eigenlijk wat meer spelen met de custom voice activation om de sweet "command" te vinden.

Voordelen:

Groter scherm 1080p
Premium feel en bouwkwaliteit
Super snappy snel met nieuwe SOC.
Custom wake up voice command - eindelijk geen OK GOOGLE NOW meer!!
Extra Active display berichten (3 nu vs 1 van de oude X)
Turbo charging (al moet ik nog een plek vinden om deze kreng te kopen) 80% in 15 min lijkt me wel wat.
Wave to silence - handig als je wekker afgaat - even met je hand waven en stil/snooze. of als iemand belt.

Nadelen:

Groter formaat in de hand - iets moeilijker vast te houden met 1 hand.
batterij had groter gekunt van 2200 naar 2300mah is niet echt een upgrade.
Camera nog steeds "ruk" (matig onder slechte belichting) echter zijn fotos onder goede belichting prima.

Conclusie:

Kom je van een Moto X 2013 - dan zou je kunnen wachten op een prijs drop of zelfs bij 2013 kunnen blijven als je erg blij bent met 4.7inch formaat. Mocht je wel graag een groter scherm, 1080p en snelle CPU willen dan kan je over.

Kom je van een Iphone of andere Android telefoon: gewoon doen! ik blijf Moto X lijn promoten, heb eigenlijk nog nooit zulke fijne mobieltjes gehad.

[ Voor 59% gewijzigd door Port187 op 10-10-2014 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deputy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-01 15:16
Gaat de batterij lang mee? Of valt dat tegen?

DeputyNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
deputy schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:36:
Gaat de batterij lang mee? Of valt dat tegen?
Ik haal de dag prima met middel tot zwaar gebruik.

Vergelijkbaar met oude moto X, het komt hier op neer eigenlijk:

Ga je non stop gamen/staat je scherm constant aan - dan gaat het snel leeg.
Maak je goed gebruik van active display - dan kan het lang meegaan.

Ik kan niet klagen eigenlijk - voor dat ik de Moto 2013 en 2014 in bezit kreeg had ik een HTC one X, en wat batterij betreft ben ik er heel erg op vooruit gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deputy
Klinkt goed, dankjewel voor je antwoord! Misschien kan je af en toe eens posten hoeveel procent batterij je nog had aan het eind van de dag en hoeveel je screen on time die dag was? Ik denk dat veel mensen dat interessant zullen vinden (ik zeker!)

DeputyNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
Pas op, volgens mij klopt er niets van die 32GB.
Lijkt meer op dat ze een copy paste van een random spec sheet hebben gedaan op verschillende NL websites. Ik zou even bellen eerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagdeleur
Dank @port187 voor je uitgebreide antwoord. Ik raak steeds meer overtuigd...

[ Voor 94% gewijzigd door jagdeleur op 10-10-2014 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagdeleur
Port187 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:41:
[...]

Pas op, volgens mij klopt er niets van die 32GB.
Lijkt meer op dat ze een copy paste van een random spec sheet hebben gedaan op verschillende NL websites. Ik zou even bellen eerst.
Ik heb Belsimpel gebeld.. Die hebben bevestigd dat het gaat om 16GB versies :( : dus GEEN 32 GB. Jammer, maar niet onoverkomelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Currry
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:56
Ik heb anders een mail gehad van Belsimpel over de houten Moto X:

"Bedankt voor uw bericht aan Belsimpel.nl!

Het klopt dat deze versie een 32 GB geheugen heeft. Dit maakt het toestel extra premium, omdat zo’n groot intern geheugen uitzonderlijk is voor Motorola toestellen!

Ik ga er vanuit u volledig geinformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben, dan is het uiteraard mogelijk om te reageren op dit bericht of telefonisch contact met ons op te nemen via onderstaand telefoonnummer
."

Dit bericht ontving ik 30 september. De zwarte is dus 16gb en de witte bamboo versie is dus 32gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de review, Port187! Ik ben werkelijk de hele dag al bezig om te kijken wat voor smartphone ik nou moet kopen... HTC One M8, Samsung 5, LG G3 en zo verder naar de mindere phones... (De iPhone 6 lijkt me ook wel wat maar vind ik echt te duur.) In de diverse reviews en 'best smartphone 2014' lijstjes kwam de Moto G als beste budget regelmatig voorbij maar die was me toch iets te budget. Ik zat toch het meest te neigen naar de HTC One M8 (ook omdat ik nu een HTC Desire HD heb). Maar hier en daar las ik ook wat over de Moto X die uit zou komen en dat zou me toch wat zijn... en kijk aan, zo langzamerhand is hij er dus echt! Goede timing! En wat nog mooier is: de prijs is gelijk aan de One M8 and Samsung S5.

Ik ben dus zeer geinteresseerd in deze phone! Enige wat me wel meteen opvalt, zijn de niet al te beste berichten over de camera... (Port187 zegt zelfs dat 'ie ruk is...) en dat was nou ook juist wat me deed twijfelen aan de One M8... Perfecte phones bestaan niet, lijkt het (of het moet die dure iPhone zijn...).

Maar goed, ik had i.v.m. m'n verjaardag morgen de knoop willen doorhakken (One M8 of mss de Samsung) maar ik denk dat het wijs is om toch nog maar een paar dagen te wachten en te kijken hoe deze Moto X gaat bevallen bij iedereen...

EDIT
Shoot... als ik het goed begrijp, is er geen plek voor een SD kaartje...? Dus het is 16 GB en dat is alles? Zo ja, dan ben ik jammergenoeg snel klaar met mijn bijdragen hier... Op mijn Desire HD heb ik 32 GB en die zit constant vol. Balen...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2014 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
Verwijderd schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 21:47:
Bedankt voor de review, Port187! Ik ben werkelijk de hele dag al bezig om te kijken wat voor smartphone ik nou moet kopen... HTC One M8, Samsung 5, LG G3 en zo verder naar de mindere phones... (De iPhone 6 lijkt me ook wel wat maar vind ik echt te duur.) In de diverse reviews en 'best smartphone 2014' lijstjes kwam de Moto G als beste budget regelmatig voorbij maar die was me toch iets te budget. Ik zat toch het meest te neigen naar de HTC One M8 (ook omdat ik nu een HTC Desire HD heb). Maar hier en daar las ik ook wat over de Moto X die uit zou komen en dat zou me toch wat zijn... en kijk aan, zo langzamerhand is hij er dus echt! Goede timing! En wat nog mooier is: de prijs is gelijk aan de One M8 and Samsung S5.

Ik ben dus zeer geinteresseerd in deze phone! Enige wat me wel meteen opvalt, zijn de niet al te beste berichten over de camera... (Port187 zegt zelfs dat 'ie ruk is...) en dat was nou ook juist wat me deed twijfelen aan de One M8... Perfecte phones bestaan niet, lijkt het (of het moet die dure iPhone zijn...).

Maar goed, ik had i.v.m. m'n verjaardag morgen de knoop willen doorhakken (One M8 of mss de Samsung) maar ik denk dat het wijs is om toch nog maar een paar dagen te wachten en te kijken hoe deze Moto X gaat bevallen bij iedereen...

EDIT
Shoot... als ik het goed begrijp, is er geen plek voor een SD kaartje...? Dus het is 16 GB en dat is alles? Zo ja, dan ben ik jammergenoeg snel klaar met mijn bijdragen hier... Op mijn Desire HD heb ik 32 GB en die zit constant vol. Balen...
Ik was denk ik wat streng wat betreft de camera, overdag zijn eigenlijk prima fotos te schieten- helaas in slechte belichting laat het steken vallen. Er zit wel een goede camera in trouwens (sony lens) wat betekend dat het eventueel ooit goed kan komen via software updates.
Maar zoek je een echte top camera op je mobiel, dan is dit het helaas niet.

Er zijn trouwens gewoon 32GB versies te vinden, alleen wat moeilijker (op dit moment) in Nederland.
Helaas geen microSD support, dat klopt. Maar stel je hebt een 16GB versie, wat voor mij althans genoeg is voor al mijn apps/games en fotos. Films en muziek kunnen via de host USB (OTG kabel) aangesloten worden met standaard USB sticks.Tegenwoordig heb je zelfs USB sticks die al OTG support hebben en dus geen kabel nodig:

http://tweakers.net/categ...T8jC_RdW-nHBpgb9HCRuOecDw

In feite dus voor 14 euro 32GB, of 28 euro voor 64GB extra voor onderweg,
deputy schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 15:01:
Klinkt goed, dankjewel voor je antwoord! Misschien kan je af en toe eens posten hoeveel procent batterij je nog had aan het eind van de dag en hoeveel je screen on time die dag was? Ik denk dat veel mensen dat interessant zullen vinden (ik zeker!)
Resultaat vandaag.
( incl. beetje gamen - ingress, gps, wifi, 4g, full brightness, browsen, youtube, accounts sync etc)

9h 42m on battery.
Screentime - 3h 45m
14% over op dit moment

[ Voor 18% gewijzigd door Port187 op 10-10-2014 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Caveman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-08-2022
Alle op tweakers vermelde winkels hebben zo te zien inmiddels hun teksten aangepast. Het lijkt er op dat we in Nederland inderdaad enkel 16GB varianten krijgen (was geloof ik al zo aangekondigd?)

Wordt het toch in Duitsland bestellen denk ik... Iemand ervaring met huifkar.de of mailboxde.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
Je kan ook bij Phonehouse.de er een met motomaker mogelijkheden bestellen en vervolgens hem laten bezorgen bij de dichtbijzijnde winkel in het grensgebied. Van wat ik gehoord heb krijg je ook gratis upgrade naar hout of leer achterkant.

529 euro - 16GB
579 euro - 32GB

[ Voor 7% gewijzigd door floepie05 op 11-10-2014 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Heb hem nu een week, heerlijke gsm.. zit de moto voice te tweaken... (helaas alles moet ik alles in het engels zeggen en de contacten met een engelse tongval?)

Werkt overigens wel erg lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

ThatsHollywood schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 18:14:
(helaas alles moet ik alles in het engels zeggen en de contacten met een engelse tongval?)
Je kan in je contacten gaan en er een phonetisch veld aan toevoegen dat scheelt een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJbeats
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-05-2021
floepie05 schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 15:44:
Je kan ook bij Phonehouse.de er een met motomaker mogelijkheden bestellen en vervolgens hem laten bezorgen bij de dichtbijzijnde winkel in het grensgebied. Van wat ik gehoord heb krijg je ook gratis upgrade naar hout of leer achterkant.

529 euro - 16GB
579 euro - 32GB
geeft dit nog taalproblemen? Heb namelijk geen zin in een duitse smartphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
AJbeats schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 09:35:
[...]

geeft dit nog taalproblemen? Heb namelijk geen zin in een duitse smartphone
Je hebt gewoon taal keuzes, dus geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ri0ta
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-08 18:20
Ah, eindelijk een Moto X 2014 topic!

Hier overigens een linkjes met mooie reviews voor de niet-eigenaars op dit moment:
http://www.androidcentral.com/moto-x-review-2014
http://www.engadget.com/2014/09/11/moto-x-review-2014/
http://www.theverge.com/2...la-moto-x-2014-new-review

Valt mij trouwens op dat de white/bamboo versie bij belsimpel een stukje (50 eu) goedkoper is (t.o.v. coolblue en studentmobiel).
Belsimpel prijs: 525
Coolblue: 576
Student mobiel: 576

Ik ben van plan om een 16 GB white/bamboo versie aan te schaffen, maar zit nog even te denken of ik het online doe, of dat ik hem in een mediamarkt in duitsland haal (daar is de prijs btw 499,-).
Daarnaast ben ik nog heel even aan het afwachten of ik ergens eenvoudig een 32GB versie kan vinden..

In principe zou ik kunnen leven met 16 GB, alleen zal ik dan meer gebruik maken van cloud opslag, en simpelweg vaker foto's, video's deleten.

Is er iemand die meer informatie heeft gevonden over een eventuele 32 GB variant, die beschikbaar komt hier in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Graag voor prijzen, levertijden, winkels en dergelijke niet-technische zaken een topic in TP aanmaken, zoals gebruikelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
ri0ta schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 13:01:
Ah, eindelijk een Moto X 2014 topic!

Hier overigens een linkjes met mooie reviews voor de niet-eigenaars op dit moment:
http://www.androidcentral.com/moto-x-review-2014
http://www.engadget.com/2014/09/11/moto-x-review-2014/
http://www.theverge.com/2...la-moto-x-2014-new-review

Valt mij trouwens op dat de white/bamboo versie bij belsimpel een stukje (50 eu) goedkoper is (t.o.v. coolblue en studentmobiel).
Belsimpel prijs: 525
Coolblue: 576
Student mobiel: 576

Ik ben van plan om een 16 GB white/bamboo versie aan te schaffen, maar zit nog even te denken of ik het online doe, of dat ik hem in een mediamarkt in duitsland haal (daar is de prijs btw 499,-).
Daarnaast ben ik nog heel even aan het afwachten of ik ergens eenvoudig een 32GB versie kan vinden..

In principe zou ik kunnen leven met 16 GB, alleen zal ik dan meer gebruik maken van cloud opslag, en simpelweg vaker foto's, video's deleten.

Is er iemand die meer informatie heeft gevonden over een eventuele 32 GB variant, die beschikbaar komt hier in NL?
Als we kunnen uitgaan van de US, dan zal de 32GB versie alleen te koop zijn via de motomaker website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verona27
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 30-08 17:30
Maar het is dus zo dat er qua opslagruimte geen verschil zit tussen de Premium toestellen zoals die met Bamboo en de "normale" zwarte versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
Verona27 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 16:04:
Maar het is dus zo dat er qua opslagruimte geen verschil zit tussen de Premium toestellen zoals die met Bamboo en de "normale" zwarte versie?
Premium = bamboo, en blijkbaar niet opslag als ik zo alle webwinkels af ga.

32GB dus alleen via Duitsland, Spanje of UK te krijgen via MotoMaker en misschien ook in de winkels.
Hier in NL zijn we zoals gewoonlijk weer een te kleine markt.... ;w

Mocht iemand anders de 32GB wel in NL kunnen vinden, dan hoor ik dat ook graag!

[ Voor 7% gewijzigd door Port187 op 17-10-2014 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waltie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 10:24
Ik ben inmiddels ook een gelukkige bezitter van de nieuwe Moto X. Hierbij mijn eerste indrukken.
Mijn vorige telefoon was een Nexus 4. Veel vergelijkingen zullen tussen deze twee toestellen gaan.

Vormgeving
De opvolger van mijn Nexus 4 mocht niet veel groter worden. Dat is tegenwoordig nog niet zo makkelijk met de groter wordende telefoons. Ik was dan ook licht teleurgesteld toen Motorola de nieuwe Moto X aankondigde met een 5,2 inch scherm. Eenmaal zelf de telefoon vast te hebben gehouden valt het mij reuze mee. De telefoon ligt door zijn bolling aan de achterzijde goed in de hand. De zijkanten bieden iets minder grip t.o.v. de Nexus 4 door het gebruik van metaal en de dunne rand. Het scherm is voor mij redelijk met één hand te bedienen. De bovenkant van het scherm is wat lastig te bereiken zonder de telefoon te verplaatsen in de hand. Het ideale formaat zou voor mij toch lager dan 5,2 inch liggen.
Ik ben erg onder de indruk van het ontwerp van de telefoon. Door het gebruik van metaal voelt de Moto X een stuk hoogwaardiger aan dan de Nexus 4. Mijn exemplaar is uitgerust met de standaard zwarte plastic achterkant. Dit plastic voelt prima aan en biedt voldoende grip. Als moto maker in Nederland beschikbaar zou zijn geweest, zou ik toch voor de cognac lederen achterkant zijn gegaan. Als ik een minpunt moet noemen van het ontwerp is dat de bezels aan de boven- en onderzijde niet gelijk zijn. Maar dan ben ik ook aan het zeuren…

Beeldscherm
Het beeldscherm is voor mij erg wennen en ben er dan ook nog niet echt over te spreken. Ten eerste vind ik het formaat net te groot. Ten tweede vind ik de kleurweergave echt vreselijk. Dit is mijn eerste device met een AMOLED scherm. Ik hoop dat ik er na verloop van tijd ook wat aan kan wennen.
De helderheid van het scherm lijkt wat minder te zijn voor gebruik buitenshuis. Hoewel het voor mij niet als storend ervaren wordt.

Speaker(s)
De speaker voldoet voor mij prima. Er komt genoeg volume uit en wat erg prettig is dat deze aan de voorzijde (onder) is geplaatst. Zeker voor navigatie in de auto merkte ik direct het voordeel.
De bovenste speaker voor het bellen klinkt helder en biedt ook voldoende volume voor het voeren van gesprekken.

Camera
Ik heb deze nog niet uitgebreid getest. Op het eerste oog zien de foto’s er bij daglicht prima uit. Slechter dan de Nexus 4 zal het niet zijn, dus ben ik al tevreden. Ik ben benieuwd naar de overige functies, zoals de slowmotion video.

Batterij
Ook hier kan ik nog niet veel over zeggen. Ik zit nu op mijn eerste volledige batterijlading. Op het moment van schrijven zit ik 20 uur op de accu met nog 48% te gaan. Screen On Time is 2u 43 min. Voor mij is dit al bijna een wereldwonder. Mijn Nexus 4 haalde de 2 uur S.O.T. vaak maar net. Ik (licht tot medium gebruik) ben zeker tevreden over de batterij. En dat al na een halve acculading…

Software
Ik heb bewust voor de Moto X gekozen, omdat deze een bijna stock Android ervaring levert. De daarbij toegevoegde software van Motorola is bijna allemaal ook nuttig. Zoals verwacht is Moto Voice niet beschikbaar in het Nederlands. Het zou leuk zijn als dit in de toekomst nog komt, maar er wakker van liggen doe ik niet.
Wat ik helemaal geweldig vind is de Moto Actions. Als je met je hand boven de telefoon komt, gaat het scherm aan en kan je deze direct unlocken. Het is zo simpel, maar o zo handig. (en eigenlijk ook logisch).
Wat in mijn ogen ook een nuttige toevoeging is het instellen van ‘trusted devices’. Zo kan je een bluetooth apparaat toevoegen die je vertrouwd. Zodra je verbinding met dit apparaat hebt wordt je beveiliging (pin / patroon / etc.) tijdelijk uitgeschakeld. Ik gebruik dit in de auto en werkt prima. Alleen thuis heb ik geen nuttige bluetooth apparaten om mee te verbinden. Het zou mooi zijn als dit ook met wifi-netwerken zou werken. Uit mijn hoofd zit dit in de nieuwe versie van Android ingebakken??? Dus nog even wachten of gebruik maken van een app (SkipLock o.i.d.)

Prestaties
Ik merk dat de telefoon wat sneller is dan mijn Nexus 4, maar het verschil valt mee. De Nexus 4 had ik al op ART draaien. Ik ben benieuwd wat dit zal doen met de prestaties van de Moto X.
In het dagelijks gebruik is de Moto X lekker snel en snappy. Niks over te klagen.

Voorlopige conclusie
Al met al is de Moto X een waardige opvolger van mijn Nexus 4. Hoewel de Nexus 4 makkelijk nog een tijd mee kon (zeker met Android 5.0 in aantocht), ben ik erg blij met de Moto X. Met zijn ‘premium’ uitstraling, betere camera, betere accuduur en goede en nuttige software toevoegingen (en snelle update naar Android 5.0) ben ik er erg blij mee en kan ik er weer 2 jaar tegenaan. (hoop ik ;) ) Als ik nou maar aan het AMOLED scherm kan wennen…..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Caveman
Ik heb nog steeds niet durven beslissen...
- een witte bamboo met 16GB zonder al teveel problemen hier in NL bestellen
- of in Duitsland op MotoMaker bestellen 32GB met een custom design.

Grootste nadeel van de eerste optie is de 16GB die ik nét wat krap vindt (Spotify cache en foto's).
Nadeel van de tweede ootie is dat Motorola geen locale garantie levert op de telefoon (nagevraagd bij Motorola support). Dus als er iets mis is (zeg een loskomende/beschadigde achterkant die ik helaas al relatief vaak lees...), dan moet ie weer helemaal heen en weer via een van de shady postadres services...

Heeft iemand nog advies voor deze twijfelaar?

Ps. Bij phonehouse.de wordt de motomaker code eerst naar een Duits adres gestuurd, daarna kun je pas je Moto X ontwerpen. Betaal je dus 2x verzendkosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waltie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 10:24
Ik had hetzelfde probleem. Had graag de cognac lederen achterkant (i.c.m. 32 GB) willen hebben. Maar de meerprijs, mogelijke afwerking problemen en garantieproblemen hebben mij ervan weerhouden.

Ik gebruik spotify onderweg voornamelijk op een iPod, dus ik zou met 16 GB weinig problemen moeten hebben.

Als ik jou was zou ik voor de NL'se bamboe 16GB gaan met fatsoenlijke garantie. Bespaar je ook nog bijna €100 t.o.v. de Duitse Moto maker met verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:02
Ik heb sinds zaterdag de 16GB versie. Wacht nog even op een nano-simkaart voordat ik echt los kan gaan, dus nog enkele dagen met m'n brakke sammie SIII zien uit te houden.

Software:
Maar tot nu toe is het al een verademing met hoe soepel en snel android op de moto x draait, wat een enorm verschil met de beruchte Touchwiz-ellende. Vind het wel jammer dat de Moto Voice software (zonder oppakken instructies geven) alleen in Engels werkt. Maar dat is te overzien en wordt op termijn mogelijk uitgebreid naar Nederlands. Een andere moto functies (notificaties door te zwaaien) is een erg slimme vinding.

Hardware:
De SIII had een 4,8" scherm, vergeleken daarmee is de moto x met zn 5,2" praktisch even groot. Het scherm zelf vind ik van prachtige kwaliteit, scherm, helder, mooie kleuren (ik was al AMOLED gewend), Mooie dunne bezels en ook qua geringe gewicht en geringe dikte is het een fraai toestel.

Geluid:
De speaker is naar voren gericht en geeft goed geluid weer, met redelijk diepe klanken. Wel vind ik het spijtig dat er maar één speaker is geplaatst, en niet twee aan beide zijden van het scherm. Dat had zeker een mooier geluidsbeeld opgeleverd.

Ik zal later nog aanvullingen doen m.b.t. batterij en bellen, zodra ik mn nanosim heb.

[ Voor 3% gewijzigd door MaltaSoron op 20-10-2014 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-09 22:09
Na 4 nexus telefoons toch maar voor de moto x tegaan omdat omdat de nexus 6 echt tegroot is.
Ik heb de telefoons sinds 20 Okt en ben er super tevreden over!
Ik heb alleen 2 vraagjes:
1. in mij notificatie balk staat constant Vodafone NL aan de linker kant ik hou er van als me balk zo leeg mogelijk is. Kant ik dat weg halen?

2. In veel reviews zie je de 4 infrarood sensoren knipperen dat doen ze bij mij niet. Kan je dat ook aan en uit schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
wesk schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 11:17:
Na 4 nexus telefoons toch maar voor de moto x tegaan omdat omdat de nexus 6 echt tegroot is.
Ik heb de telefoons sinds 20 Okt en ben er super tevreden over!
Ik heb alleen 2 vraagjes:
1. in mij notificatie balk staat constant Vodafone NL aan de linker kant ik hou er van als me balk zo leeg mogelijk is. Kant ik dat weg halen?

2. In veel reviews zie je de 4 infrarood sensoren knipperen dat doen ze bij mij niet. Kan je dat ook aan en uit schakelen?
1. Settings - Wireless and Networks - more - mobile networks - show mobile network (aan/uit)

2. Ze knipperen in reviews omdat ze alleen te zien zijn als het gefilmt word, normaal met het blote oog zie je dit dus niet. Wil je dit aan of uit zetten: Settings - Moto - Actions - Wave to silence/Approach for Moto Display (aan/uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesk
Super! Dank je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
Je kunt eventueel ook alles uit zicht halen met Nova Launcher - dus notification bar, google seach widget en volledige dock. Voor de minimalisten onder ons.

Als je de betaalde versie neemt van Nova Launcher, dan kan je zelfs met gestures (bv swipe up) de dock tevoorschijn halen wanneer nodig en bv dubble tap voor de notificatie balk.

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/ao00ts.png

[ Voor 22% gewijzigd door Port187 op 22-10-2014 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesk
Ben erg onder de indruk van de batterij!
Heb de telefoon om 8.00 van de lader gehaald en het is nu 22.46 en nog 16% over..
Ik ben een redelijk zware gebruiker stream veel muziek via soundcloud kijk af en toe een filmpje en game er wat op.

Ben er erg tevreden over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerbenp
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:45
wesk schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 22:48:
Ben erg onder de indruk van de batterij!
Heb de telefoon om 8.00 van de lader gehaald en het is nu 22.46 en nog 16% over..
Ik ben een redelijk zware gebruiker stream veel muziek via soundcloud kijk af en toe een filmpje en game er wat op.

Ben er erg tevreden over!
Met hoeveel uur schermtijd is dit? Ben ik wel heel erg nieuwsgierig na, ik haal nu ongeveer met een Nexus 4 meestal 3 uur als schermtijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesk
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/15s8wlv.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razortek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-09 12:08
Hij bedoelt de schermtijd - dus de tijd dat het scherm is aangeweest. Dit is zichtbaar door op 'Scherm' te drukken in het venster wat je daar open hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesk
3uur en 55min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/kdqtll.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
Misschien dat iemand hier een oplossing weet:

Op mijn oude moto X 2013 touchless control settings had ik de optie: confirm before calling.
Ik kan dit nergens terug vinden in mijn nieuwe Moto X 2014 onder moto voice.

Iemand een idee hoe ik dat kan instellen? Wil graag een dubbele verificatie als ik met mijn stem iemand probeer te bellen, ivm Nederlandse namen en English only Moto, wil het nog wel eens iemand anders bellen die erop lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ri0ta
Port187 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:11:

Op mijn oude moto X 2013 touchless control settings had ik de optie: confirm before calling.

Iemand een idee hoe ik dat kan instellen? Wil graag een dubbele verificatie als ik met mijn stem iemand probeer te bellen, ivm Nederlandse namen en English only Moto, wil het nog wel eens iemand anders bellen die erop lijkt.
Durf het niet te zeggen, wellicht direct vragen aan Motorola? Of evt fora als Androidcentral doorspeuren. Vraagje aan jou (en andere X bezitters), hoe bevalt je tot zover (anno 26 okt), de accuduur?
Hoeveel GB houd je nu netto over van de 16 GB intern geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ri0ta
Port187 schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 15:11:

Durf het niet te zeggen, wellicht direct vragen aan Motorola? Of evt fora als Androidcentral doorspeuren. Vraagje aan jou (en andere X bezitters), hoe bevalt je tot zover (anno 26 okt), de accuduur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deputy
Je houdt ongeveer 8 GB over voor apps en data

DeputyNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
ri0ta schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 16:54:
[...]

De accuduur bevalt goed, natuurlijk kan het altijd beter maar ik haal de dag prima met zwaar gebruik.

Van de 16GB had ik 10.06GB netto vrij bij aankoop.

Heb de boel nog niet vol gekregen,maar ben dan ook niet veeleisend: veel apps (paar games), paar landen waar ik regelmatig kom offline maps van sygics en de rest voor fotos. Muziek stream ik en films/muziek hoeven van mij niet lokaal op de mobiel behalve op vakantie waar ik dan OTG incl. USB stick voor gebruik.

Ik voorzie wel data management met de tijd, video opnames en fotos zullen met de tijd wel van de mobiel af moeten om ruimte te maken. Maar dat maakt opzich niet uit gezien ik alles automatisch backup naar google.

Vroeger had ik veel meer ruimte nodig: hoop muziek albums had ik lokaal opgeslagen, maar dat is vervangen door Google Music (of Spotify) in de cloud, evenals video/fotos die nu automatisch gebackupped worden naar Google drive/+ kunnen makkelijk verwijderd worden lokaal, ik kan toch bij al mijn fotos via de google Photos app in de cloud.

Heb nu 4.8GB aan apps en games geinstalleerd en 0.8GB aan offline maps (NL, BE, LUX & DE), hou dus 4.46GB over voor video/foto opnames die er met de tijd weer af kunnen. Rest van de maps installeer ik wel on demand.

[ Voor 52% gewijzigd door Port187 op 27-10-2014 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-08 23:22
Bedankt voor jullie recensies, heb ik veel aan! Ben nieuw in dit topic, m'n abonnement loopt binnenkort af en ik heb er een nieuwe telefoon bij nodig. Ik heb nu de Nexus 5, maar de Nexus 6 vind ik te groot.
Kan iemand mij in beeld laten zien wat het verschil is tussen de New Moto X Black en de Premium Black Leather?
Ik kan het niet goed vinden op Google, kom elke keer op de oude versie en zo..
Zoals het er nu uit ziet zou ik liever de Black Leather willen hebben, maar die blijkt net zo exclusief als premium te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Moto x black heeft een plastic achterkant. De premium black leather heeft een zwart leren achterkant. Let op, lees veel klachten over het snel beschadigen van het leer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
IkWilbert schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:34:
Moto x black heeft een plastic achterkant. De premium black leather heeft een zwart leren achterkant. Let op, lees veel klachten over het snel beschadigen van het leer.
Dus je zou misschien zelfs aanraden de beter beschikbare plastice te kopen? Is die van plastic wel goed stevig?
Er lijken me inderdaad snel krasjes in te komen, maar met echte beschadigingen ga ik twijfelen. Zou wel erg tof staan i.c.m. mijn gepre-orderde Moto 360 Black :)

[ Voor 3% gewijzigd door FluX op 27-10-2014 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
FluX schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 14:39:
[...]

Dus je zou misschien zelfs aanraden de beter beschikbare plastice te kopen? Is die van plastic wel goed stevig?
Er lijken me inderdaad snel krasjes in te komen, maar met echte beschadigingen ga ik twijfelen. Zou wel erg tof staan i.c.m. mijn gepre-orderde Moto 360 Black :)
Ik zou persoonlijk ook niet voor de leather gaan, erg mooi dat wel maar erg gevoelig voor krasjes naar het schijnt, en ik kan het me eigenlijk wel best voorstellen.

Het liefst had ik zwart met donker hout aan de achterkant, maar ik heb geen geduld voor de Duitse Moto Maker, onlangs dat ik er wel makkelijk aan had kunnen komen met vrienden in Duitsland.

Wit bamboo optie is opzich ook erg mooi, alleen zelf geen fan van wit en vind de sensoren die dan te zien zijn wat lelijk.

Heb zelf de black plastic genomen, en die voelt erg stevig aan, niet zo plasticly as bv de samsungs, het voelt eerder een beetje aan als hard rubber.

Stock foto black plastic achterkant:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0KeXizE.jpg

Hier dan de leather variant, je kunt de pitjes al zien zitten na wat gebruik als ik deze foto zo zie:

Afbeeldingslocatie: https://cms-images.idgesg.net/images/article/2014/09/new-moto-x-leather-3-100437337-large.idge.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.droid-life.com/wp-content/uploads/2014/09/moto-x-2nd-gen-review-3.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Port187 op 27-10-2014 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Ik zou persoonlijk geen leer nemen, maar die keuze moet je helemaal zelf maken.
Die met de pastic achterkant is zeker stevig, ik lees er in ieder geval geen negatieve zaken over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
Port187 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 15:00:
[...]

Ik zou persoonlijk ook niet voor de leather gaan, erg mooi dat wel maar erg gevoelig voor krasjes naar het schijnt, en ik kan het me eigenlijk wel best voorstellen.

Het liefst had ik zwart met donker hout aan de achterkant, maar ik heb geen geduld voor de Duitse Moto Maker, onlangs dat ik er wel makkelijk aan had kunnen komen met vrienden in Duitsland.

Wit bamboo optie is opzich ook erg mooi, alleen zelf geen fan van wit en vind de sensoren die dan te zien zijn wat lelijk.

Heb zelf de black plastic genomen, en die voelt erg stevig aan, niet zo plasticly as bv de samsungs, het voelt eerder een beetje aan als hard rubber.

Stock foto black plastic achterkant:

Hier dan de leather variant, je kunt de pitjes al zien zitten na wat gebruik als ik deze foto zo zie:
Hmm de zwarte zonder leer is ook mooi! Wordt de keuze een stuk makkelijker van, dank je. Witte voorkant vind ik ook nog steeds niets nee, al is dat bamboe wel weer gaaf en best schadevrij, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
Hij is nu verkrijgbaar voor maar 360 Br. pounds (457 euro) bij de Motomaker UK site tot en met a.s. woensdag 12u. Dat is een korting van 60 pounds. Nu moet ik iemand vinden die hem kan doorsturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ri0ta
Wat vinden jullie van de trilfunctie? Die van mij staat toch écht een stuk hoger t.o.v. voorgaande toestellen. Ik lees op internet dat veel mensen hier ook over praten (bij het 2013 model schijnt de trilfunctie bij aantal modellen juist te zacht zijn).

Ik merk nu in een stille omgeving, de trilling nét wat te hard lijkt (je hoort het ook echt). Het is niet superstorend, maar ik weet dus niet of het zo hoort. Wat jullie?

(p.s. - in tegenstelling tot andere fabrikanten is het bij Moto niet mogelijk om de trilfunctie handmatig in te stellen op sterkte).

[ Voor 13% gewijzigd door ri0ta op 29-10-2014 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 20:29
Zo jammer dat de nieuwe moto x geen qi ondersteunt. Dat is eigenlijk voor mij het enige nadeel van deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Iemand nog een mooie case gespot voor de nieuwe moto X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reapo
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Zo jammer dat er geen 32GB versie beschikbaar is voor onze contreien. Of er had dan toch SD-geheugen moeten inzitten. Anders had ik er zeker eentje gekocht.

Louter uit nieuwsgierigheid: hoe doet de batterij het in feite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deputy
Battery is goed. Beter dan van mijn Nexus 5. Verder vind ik het een heel fijn toestel. Snel, goed scherm, ligt bijzonder goed in de hand en de Motorola toevoegingen zijn fijn.

DeputyNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:02
ThatsHollywood schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:24:
Iemand nog een mooie case gespot voor de nieuwe moto X?
Ik zoek ook nog naar een goede bumper voor de Moto X. Motorola verkoopt zelf wel een mooie in de VS, maar hier (nog) niet helaas :(

http://www.motorola.com/u...e-Mate/hula-cases-x1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
MaltaSoron schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 09:33:
[...]

Ik zoek ook nog naar een goede bumper voor de Moto X. Motorola verkoopt zelf wel een mooie in de VS, maar hier (nog) niet helaas :(

http://www.motorola.com/u...e-Mate/hula-cases-x1.html
Blijft jammer dat we nog zo weinig accessories kunnen krijgen hier in NL.
Verwacht wel een opleving nu dat ook de Nexus 6 uitkomt, zal Motorola ook meer bekendheid krijgen hier.

Ondertussen kan je het beste ebay in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reapo
  • Niet online
Na wat nalezen ben ik op de USB OTG functie van deze smartphone gestoten. Is dit een werkbaar alternatief voor de ontbrekende SD-kaart ondersteuning?

Zou je langs deze weg bv. muziek kunnen afspelen? Dus niet bestand per bestand, maar een volledig album in één stuk na elkaar?

Als dit mogelijk zou zijn dan is de X voor mij misschien toch nog een alternatief voor de Z3 van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
Reapo schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 13:11:
Na wat nalezen ben ik op de USB OTG functie van deze smartphone gestoten. Is dit een werkbaar alternatief voor de ontbrekende SD-kaart ondersteuning?

Zou je langs deze weg bv. muziek kunnen afspelen? Dus niet bestand per bestand, maar een volledig album in één stuk na elkaar?

Als dit mogelijk zou zijn dan is de X voor mij misschien toch nog een alternatief voor de Z3 van Sony.
Werkt prima, muziek indexeren ook, bv met poweramp draai je zo volledige albums, playlists etc. vanaf OTG USB stick.

Je hebt een OTG kabel en daar koop je dan een USB stick of externe HDD bij, of een OTG USB stick, dat scheelt een kabel ertussen, zie:

http://tweakers.net/categ...kUWaBtdrJf1MFfU3VnhlnP-Ag

Maar heb je al een USB stick liggen is het wat voordeliger de kabel te kopen voor een paar euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reapo
  • Niet online
Bedankt voor de info, Port187! Aangezien ik nog een 32GB SD-kaart liggen heb zou ik deze graag gebruiken voor mijn muziek via iets als de meenova dash micro (http://www.meenova.com/st/p/mrg2.html). Zou dat ook lukken, denk je?

Dat werkt ook probleemloos onder Android 4.4.4, zonder te rooten oid? Waar ik een beetje schrik voor heb is dat ze die functie misschien zouden blokkeren bij een software update. Zijn er al berichten daaromtrent over Android 5.0 eventueel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:32
Hoe valt de brightness mee? Ik lees dat deze maar gemiddeld is en in direct zonlicht amper leesbaar is. Daarnaast wat zorgen over de batterijduur. Ik lees dat het niet geweldig is en op zijn best maar matig. Ik wil upgraden van een galaxy s2 dus het zal sowieso wel beter zijn, maar toch.. Iemand nog ervaringen hierover?

Valt er ergens de 32 gb versie te bestellen? 16 gb is toch net wat weinig. Die meenova dash micro ziet er wel interessant uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deputy
Batterijduur is goed. Een heel stuk beter dan mijn Nexus 5. Ik was zelf ook bang dat Het scherm te donker zou zijn, maar Ik weet niet waar men het over had! Ik kan buiten prima mijn scherm lezen. Ik heb helemaal geen last van de zon. Dat was bij de eerste oled schermen wel anders! LCD is beter in direct zonlicht, maar oled is mooier onder grote kijkhoeken en bij het kijken van filmpjes enzo. Ze hebben allebei hun sterke punten.

DeputyNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Skalders schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 05:39:
Hoe valt de brightness mee? Ik lees dat deze maar gemiddeld is en in direct zonlicht amper leesbaar is. Daarnaast wat zorgen over de batterijduur. Ik lees dat het niet geweldig is en op zijn best maar matig. Ik wil upgraden van een galaxy s2 dus het zal sowieso wel beter zijn, maar toch.. Iemand nog ervaringen hierover?

Valt er ergens de 32 gb versie te bestellen? 16 gb is toch net wat weinig. Die meenova dash micro ziet er wel interessant uit.
Op ebay.de kan je hem soms bestellen met 32gb, wel even kijken dat ze hem versturen naar Nederland :+

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
deputy schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 08:22:
Batterijduur is goed. Een heel stuk beter dan mijn Nexus 5. Ik was zelf ook bang dat Het scherm te donker zou zijn, maar Ik weet niet waar men het over had! Ik kan buiten prima mijn scherm lezen. Ik heb helemaal geen last van de zon. Dat was bij de eerste oled schermen wel anders! LCD is beter in direct zonlicht, maar oled is mooier onder grote kijkhoeken en bij het kijken van filmpjes enzo. Ze hebben allebei hun sterke punten.
Nog wat verder opgezocht. De manier waarop ze de helderheid van een scherm testen (in nits) is door een volledige witte pagina te openen op maximum helderheid. Maar bij amoled werkt het blijkbaar anders. Wanneer er veel donkere elementen zijn, of bv een zwarte achtergrond met enkele witte elementen, dan schijnen die elementen afzonderlijk harder dan wanneer het heel scherm gebruikt wordt voor de backlight.

Daarom dat het in praktijk waarschijnlijk beter te lezen valt dan de benchmarks zouden voorspellen. Daarnaast ben ik zelf ook een liefhebber van veel donkere elementen en achtergronden :-)
D0gtag schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 21:14:
[...]

Op ebay.de kan je hem soms bestellen met 32gb, wel even kijken dat ze hem versturen naar Nederland :+
Eventjes bekeken en vind (met mijn gebrekkig duits) niet direct een moto x 32 gb die ze leveren naar België. Daarnaast is de prijs een stuk hoger. €585 voor de 32 gb versie. Dat terwijl je de 16 gb kunt krijgen voor € 498..

Snap ik toch niet. Het is alsof google dit voor express doet. Bij de nieuwere android versies hebben ze de mogelijkheid om apps op SD kaart zetten eruit gehaald, ze raden het fabrikanten ook precies af om SD kaarten te ondersteunen, en dan vragen fabrikanten er zo'n meerwaarde voor terwijl ik me echt niet kan voorstellen dat die extra 16 gb opslag ook maar de helft van de meerprijs kost voor hun.

Ik wil de opslag niet eens persé voor media (foto's, muziek,...) maar puur voor apps. Van die 16 gb blijft meestal maar 11 gb over, en van die 11 maar een klein deel voor de apps. Je hebt nu al apps/games van 2gb+ en zelfs de kleinere stapelen op nadat je er een hoop van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
Skalders schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 21:56:

Maar bij amoled werkt het blijkbaar anders. Wanneer er veel donkere elementen zijn, of bv een zwarte achtergrond met enkele witte elementen, dan schijnen die elementen afzonderlijk harder dan wanneer het heel scherm gebruikt wordt voor de backlight.
Dat is wel interessant. Niet dat ik je niet geloof maar waar heb dat gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Skalders schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 21:56:
[...]

Nog wat verder opgezocht. De manier waarop ze de helderheid van een scherm testen (in nits) is door een volledige witte pagina te openen op maximum helderheid. Maar bij amoled werkt het blijkbaar anders. Wanneer er veel donkere elementen zijn, of bv een zwarte achtergrond met enkele witte elementen, dan schijnen die elementen afzonderlijk harder dan wanneer het heel scherm gebruikt wordt voor de backlight.

Daarom dat het in praktijk waarschijnlijk beter te lezen valt dan de benchmarks zouden voorspellen. Daarnaast ben ik zelf ook een liefhebber van veel donkere elementen en achtergronden :-)

[...]

Eventjes bekeken en vind (met mijn gebrekkig duits) niet direct een moto x 32 gb die ze leveren naar België. Daarnaast is de prijs een stuk hoger. €585 voor de 32 gb versie. Dat terwijl je de 16 gb kunt krijgen voor € 498..

Snap ik toch niet. Het is alsof google dit voor express doet. Bij de nieuwere android versies hebben ze de mogelijkheid om apps op SD kaart zetten eruit gehaald, ze raden het fabrikanten ook precies af om SD kaarten te ondersteunen, en dan vragen fabrikanten er zo'n meerwaarde voor terwijl ik me echt niet kan voorstellen dat die extra 16 gb opslag ook maar de helft van de meerprijs kost voor hun.

Ik wil de opslag niet eens persé voor media (foto's, muziek,...) maar puur voor apps. Van die 16 gb blijft meestal maar 11 gb over, en van die 11 maar een klein deel voor de apps. Je hebt nu al apps/games van 2gb+ en zelfs de kleinere stapelen op nadat je er een hoop van hebt.
Over amoled, ik ben ook wel benieuwd waar je dat verhaal gevonden hebt, zover ik weet bestaat samsungs amoled panelen uit 3 subpixels (RGB) welke niet feller zullen branden naarmate er minder pixels aan/uit zijn. Ik denk dat je door het grote(R tav. lcd) contrast verschil duidelijke text kan zien in de zon. Maar ik garandeer je dat pixels individueel niet harder branden. (anders wordt het A wel moeilijk om fatsoenlijke kleuren te krijgen bij complexe plaatjes en vormen op je scherm en B technisch onverklaarbaar aangezien het grootse probleem met ronde schermpjes de bedradings- lengte is, welke bij rechthoekig en vierkant gelijk te maken is waardoor er minder hinderlijke flikkering optreed -laatst gelezen bij artikel over Nederlandse scherm producent voor moto 360 :+ )

Oh en de prijs, bij moto maker kost de 32gb versie 50€ meer en lederen/hout achterkant 25€. In NL kost de premium lederen moto 16gb 520€ doe daar 50€ bij kom je al aardig in de richting.

[ Voor 3% gewijzigd door D0gtag op 01-11-2014 22:16 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
Ik moet toegeven dat het geen respectabele bron was,ik denk dat het een discussieforum was of dergelijke (gevonden na een hoop te googlen over battery ervaringen over de moto X & droid turbo ). De uitleg van D0gtag lijkt ook meer sense te maken. Wishfull thinking liet me het positieve sneller geloven dan het negatieve gok ik :p

Iemand nog ervaringen met de helderheid? En heeft iemand een idee wanneer lollipop naar de moto X komt? Benieuwd naar de batterij improvements. Ik lees heel uiteenlopende ervaringen met de preview versies.

[ Voor 6% gewijzigd door Skalders op 03-11-2014 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Laatst online: 20:48
Jammer van die kleine batterij,vind het toestel wel erg mooi (iedergeval beter dan s5)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
Heb de link gevonden over de helderheid van amoled schermen:

http://www.phonearena.com...DROID-Turbo-Review_id3838

Phonearena is normaal een vrij vertrouwbare bron die een hoop benchmarks uitoefenen. Dit is wat ze te zeggen hebben (en dit gaat over de motorola droid turbo)

Unfortunately, some of the display’s other characteristics aren’t as impressive. In particular, the screen achieves a maximum brightness output of 247 nits when measured displaying an all white image (that's the way we're measuring maximum brightness for all phones) – a pitiful mark we might add, one that’s near the bottom of our benchmark list and makes it hard to read outdoors in the sun. AMOLEDs are known for their lower brightness in such tests and they can actually have brighter output if the displayed image is not all white – e.g. if it is mostly a black screen with a few white areas, those areas may be significantly brighter than 247 nits. But still, this is a mediocre mark even in the land of AMOLED screens – to put it into perspective, we measured the Note 4's maximum brightness output at 468 nits.

Wel geen uitleg erbij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deputy
Over de batterijduur, gisteren heb ik 5:57 uur spotify gebruikt, het scherm heeft 2:42 aangestaan. In die tijd heb ik veel opgezocht op internet over een slechte internet verbinding. Uiteindelijk had ik na 21:32 uur nog 11% batterij over toen de telefoon aan de lader ging.

Er zijn zeker telefoons die het langer uithouden, maar ik vind dit heel goed. Zwaardere dagen gaat hij niet meemaken bij mij en hij heeft toch netjes het eind van de dag gehaald.

[ Voor 1% gewijzigd door deputy op 03-11-2014 11:22 . Reden: Totale tijd op batterij toegevoegd ]

DeputyNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Skalders schreef op maandag 03 november 2014 @ 02:19:
Heb de link gevonden over de helderheid van amoled schermen:

http://www.phonearena.com...DROID-Turbo-Review_id3838

Phonearena is normaal een vrij vertrouwbare bron die een hoop benchmarks uitoefenen. Dit is wat ze te zeggen hebben (en dit gaat over de motorola droid turbo)

Unfortunately, some of the display’s other characteristics aren’t as impressive. In particular, the screen achieves a maximum brightness output of 247 nits when measured displaying an all white image (that's the way we're measuring maximum brightness for all phones) – a pitiful mark we might add, one that’s near the bottom of our benchmark list and makes it hard to read outdoors in the sun. AMOLEDs are known for their lower brightness in such tests and they can actually have brighter output if the displayed image is not all white – e.g. if it is mostly a black screen with a few white areas, those areas may be significantly brighter than 247 nits. But still, this is a mediocre mark even in the land of AMOLED screens – to put it into perspective, we measured the Note 4's maximum brightness output at 468 nits.

Wel geen uitleg erbij..
Dit heeft een andere reden, samsung b.v. heeft een brightness level die hoger is dan je zelf maximaal kan instellen (in de zon b.v.) mogelijk trottled het scherm terug om energie te besparen bij volledig wit. Maar dit is een software issue niet een hardware issue. Misschien moeten ze simpelweg de nits test aanpassen.
Zie hier een review van de note4 scherm (conclusie: het beste scherm momenteel op de markt) door mensen die iets meer weten van displays (geen woord gerept over "AMOLEDs are known for their lower brightness in such tests" ).
Maar het maakt verder ook niet uit want de amoled van de note4 heeft hogere brightness dan welk andere lcd ook. (750 cd/m2 op automatisch mode) het scherm van de moto x zal met de helft nog meer dan uitstekend zijn en in NL en BE schijnt toch de zon voor 90% van de tijd niet :+ (winter depressie slaat toe)

EDIT: ik twijfel nog tussen de moto x nexus 6 en note 4 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10-2024
Ik was eerst van plan de nieuwe Moto X te halen. Maar ik denk dat ik zelf maar even wacht nog op de nieuwe Droid. Met wat geluk komt die ook (hopelijk) in nederland uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
Zephrex schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:10:
Ik was eerst van plan de nieuwe Moto X te halen. Maar ik denk dat ik zelf maar even wacht nog op de nieuwe Droid. Met wat geluk komt die ook (hopelijk) in nederland uit.
Zou tof zijn als de droid turbo naar Nederland kwam, maar ik ben bang dat het een US only release is.
Of Motorola moet ineens erg veel gaan verkopen in NL, wat ik niet zie gebeuren zonder reclame en moto maker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Port187 schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 14:29:
[...]

Zou tof zijn als de droid turbo naar Nederland kwam, maar ik ben bang dat het een US only release is.
Of Motorola moet ineens erg veel gaan verkopen in NL, wat ik niet zie gebeuren zonder reclame en moto maker.
Droid turbo komt ook naar nl,staat op androidworld.nl krijgt wel een andere naam voor eu.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
Wordt normaal morgen aangekondigd onder de naam Motorola maxx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephrex
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10-2024
Er is al een pers bericht uitgekomen dat hij onder de Moto Maxx in Brazilië uit gaat komen. Blijkbaar wil Motorola de Maxx naam nieuw leven inblazen. Dat zou betekenen dat er dus een internationale variant van de Droid Turbo komt. Er is jammer genoeg nog niet veel over bekend...

Maar aangezien ik de andere telefoonmodellen niet echt mooi vind wil ik best nog even wachten op de Droid. Als blijkt dat hij echt niet uitkomt hier dan ga ik wel voor een ander model.

EDIT: Kon het originele linkje niet vinden. http://nl.hardware.info/n...nternationale-droid-turbo

[ Voor 12% gewijzigd door Zephrex op 04-11-2014 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
:(

Iemand met lollipop op de moto X die iets kan zeggen over de batterijduur? Ik lees overal dat lollipop voor een flinke accuduur boost zou moeten zorgen maar ik heb nog nergens echte reviews of hands-on testen hierover gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:28
Skalders schreef op maandag 10 november 2014 @ 20:19:
:(

Iemand met lollipop op de moto X die iets kan zeggen over de batterijduur? Ik lees overal dat lollipop voor een flinke accuduur boost zou moeten zorgen maar ik heb nog nergens echte reviews of hands-on testen hierover gezien.
Niemand heeft in Nederland Lollipop ontvangen, mocht je het willen proberen, be my guest.

http://www.techtastic.nl/...ipop-op-de-moto-x-xt1092/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:41
Vraagje, heeft iemand het al voor elkaar gekregen een Motorola Moto X 32gb via Moto maker in duitsland te bestellen?

Ik heb afgelopen zondag via Moto maker een toestel voor mijn pa besteld maar die kreeg maandag bericht dat de bestelling geannuleerd was. Daarop heb ik contact gezocht met Motorola en die wisten me te vertellen dat ze een soort beveiliging op het bestellen hebben zitten. De bestelling is geannuleerd omdat met een Nederlandse Credit-kaart betaald was en omdat de bestelling via een nederlands IP-adres was geplaatst.
Het aflever adres was wel in duitsland maar dat maakt blijkbaar niet uit.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Caveman
:-(
Ik stond dus net op het punt eindelijk bij Moto Maker Duitsland te bestellen, kom ik jouw verhaal tegen...
Ik ben ook even gaan chatten met Motorola. Geholpen door een vriendelijke, heel toevallig Nederlandse, medewerker. Ook zei was er van overtuigd dat beide dingen inderdaad kloppen... Klein uittreksel van het gesprek staat hier onder.

Misschien toch de phonehause.de route die eerder in dit topic voorgesteld werd?

Martijn: I want to order a Moto X 2014 from Motomaker in Germany (I live in The Netherlands). Is this possible? I am hearing rumours that my order will be cancelled because I order using a Dutch credit card and/or Dutch IP afddress?
Motorola medewerker: That is correct
Martijn: :-(
Martijn: So no 32GB for us?
Motorola medewerker: I am sorry for that :-(
Motorola medewerker: At the moment not
Motorola medewerker: This is because the netherlands is not full supported by us yet
Motorola medewerker: We are still working on that
Martijn: Can you tell me if "working on it" means "any time soon" or "some day"? I really want it...
Motorola medewerker: But honestly I really do not know when Motomaker will be available for the Netherlands
Martijn: Is it "just" a credit card check or is the story about the IP address check true as well?
Motorola medewerker: Well, your credit/debit card is connected to your home address
Martijn: And the IP address check? True or false?
Motorola medewerker: True
Motorola medewerker: this will also be checked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floepie05
Ik zou gewoon een "international" oplaadbare prepaid card (Neteller?) proberen en van een duitse proxy IP adres gebruik maken.

[ Voor 5% gewijzigd door floepie05 op 12-11-2014 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
floepie05 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:15:
Ik zou gewoon een "international" oplaadbare prepaid card (Neteller?) proberen en van een duitse proxy IP adres gebruik maken.
Dat is inderdaad een optie (voor de credit card), maar wat captain caveman zegt ga ik ook eens proberen.
Ik ben nu van plan om via Phonehouse.de een code te kopen die je op moto maker kan invoeren. Via de vpn van mn werk zit ik op een duitse server dus dan zou ik de check kunnen omzeilen.
Ik moet nu mijn pa nog even overhalen dat dat ook een optie is maar ik hou jullie wel op de hoogte hoe dat verder afloopt.

Blijf het stom vinden dat er zulke checks op zitten, je betaald nota bene en dan wordt het alsnog gecanceld 8)7

"Edit": De eerste generatie Moto X 32gb kon je ook alleen in duitsland bestellen, ik zal ga dat topic ook maar eens doorspitten.

[ Voor 7% gewijzigd door Bastie-88 op 12-11-2014 21:16 ]

• Captain Caveman
Ik ben al weer dik een maand aan het twijfelen... Was het zat, ik heb zojuist een code besteld bij de phonehouse.de en laat het versturen doen door de zeer behulpzame Guus van huifkar.de.

Ik zal de voortgang hier posten! Spannend! :)

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:25
Reapo schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:48:
Zo jammer dat er geen 32GB versie beschikbaar is voor onze contreien. Of er had dan toch SD-geheugen moeten inzitten. Anders had ik er zeker eentje gekocht.

Louter uit nieuwsgierigheid: hoe doet de batterij het in feite?
Ik heb de mijn sinds begin september in gebruik. Batterij duur is redelijk op het moment dat je de sensoren uitzet. Toen die nog aan stond had ik op het eind van de werkdag nog maar 50% over met circa 15-30 minuten screen-on. Het toestel reageerde ook op bewegingen van mijn bureau e.d. wat mijn inziens veel te gevoelig was afgesteld. De notificaties heb ik sowieso al direct uitgezet omdat ik dit persoonlijk niet fijn vind (maar dat heb ik overal uit staan, ook op mijn werk telefoon en tablet).

Het enige wat de mijne wel vertoont is dat de accu vaak onverklaarbaar snel leeggetrokken wordt door het Android OS proces. Het gebruik is dan 35% voor Android OS met onverklaarbaar veel wake-tijd en CPU-tijd. Na het uit en aanzetten stopt dit onnodige verbruik en gaat ie met zo'n 2% per uur omlaag in standby.
Ik merk vervolgens dat dit probleem zich niet voordoet wanneer ik in de developer options "Don't keep activities" inschakel. Dit heeft wel enkele andere nadelen.
Ik ben nu aan het testen of het ook speelt wanneer Wifi uit staat in sleep mode, helaas initialiseert Wifi erg langzaam in Android 4.4 waardoor dit weer vertraging oplevert als ik snel m'n mail wil checken.

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gister de Moto X. Klopt het dat je hem op engels moet instellen om van de voicecomments gebruik te maken. Opzich niet erg, behalve bij het typen in What's App en Facebook. Is hier misschien een oplossing voor? Of is het daarom echt niet handig om te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:25
Dat klopt, Android (niet alleen de Moto X maar ook Nexus toestellen) accepteert alleen commando's in het engels. De OK-Google functie werkt dan ook niet met de systeemtaal in het Nederlands.

Je kan Google Search wel op 2 talen instellen voor nederlandse zoekopdrachten maar de echte commando's (zoals Trafffic to stad) werken alleen als je ze in het Engels uitspreekt.

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathijsv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:08
Captain Caveman schreef op donderdag 13 november 2014 @ 00:25:
Ik ben al weer dik een maand aan het twijfelen... Was het zat, ik heb zojuist een code besteld bij de phonehouse.de en laat het versturen doen door de zeer behulpzame Guus van huifkar.de.

Ik zal de voortgang hier posten! Spannend! :)
Goed bezig! Wilde ik ook op zeer korte termijn gaan doen! Heb je hem betaald met creditcard, Sofort of met paypal? Niet het probleem dat het adres van je creditcard/bankrekening wordt vergeleken met het (Duitse) adres waar de code wordt heengestuurd? Door te bestellen bij phonehouse ben je wel 2x afhankelijk van het doorsturen door Guus' Huifkar (een keer voor de code, en na bestellen weer voor de telefoon zelf). Maar goed, enig alternatief is volgens mij om de code bij Cyberport te bestellen (concurrent van de Duitse Mediamarkt). Jammergenoeg kost ie daar 579 ipv 549 euro zoals bij Phonehouse. Daar staat tegenover dat Cyberport de code gewoon bij je thuis bezorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Caveman
De code is inmiddels gearriveerd en ik heb mijn Moto X ontworpen!

Guus van huifkar.de was zo vriendelijk om aan te bieden de code te openen en per e-mail naar me te versturen. Is wel wat vertrouwen in de medemens voor nodig maar ik heb het gevoel dat het gewoon een eerlijke kerel is. So far so good! 😃

Het bestellen bij motomaker met de code ging vlekkenloos. Achteraf (nu...) wel nog lichte paniek toen ik me realiseerde dat ik nu toch wel gewoon vanaf een Nederlands ip heb besteld... Dat en het feit dat het redelijk algemeen bekend is dat de status van je bestelling bij motorola nagenoeg mooit bijgewerkt wordt... Ik ga een spannnende anderhalve week wachten tegemoet!

EDIT:
Kijk ik vandaag nieuwsgierig nog een keer op de Motorola website naar de bestelstatus, om te zien of hij al geweigerd is... Staat er opeens:Verzonden! :D
Mijn Moto X staat ergens op het vliegveld in China te wachten om naar Duitsland te komen, vet!

[ Voor 15% gewijzigd door Captain Caveman op 15-11-2014 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FluX
Captain Caveman schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 13:52:
De code is inmiddels gearriveerd en ik heb mijn Moto X ontworpen!

Guus van huifkar.de was zo vriendelijk om aan te bieden de code te openen en per e-mail naar me te versturen. Is wel wat vertrouwen in de medemens voor nodig maar ik heb het gevoel dat het gewoon een eerlijke kerel is. So far so good! 😃

Het bestellen bij motomaker met de code ging vlekkenloos. Achteraf (nu...) wel nog lichte paniek toen ik me realiseerde dat ik nu toch wel gewoon vanaf een Nederlands ip heb besteld... Dat en het feit dat het redelijk algemeen bekend is dat de status van je bestelling bij motorola nagenoeg mooit bijgewerkt wordt... Ik ga een spannnende anderhalve week wachten tegemoet!

EDIT:
Kijk ik vandaag nieuwsgierig nog een keer op de Motorola website naar de bestelstatus, om te zien of hij al geweigerd is... Staat er opeens:Verzonden! :D
Mijn Moto X staat ergens op het vliegveld in China te wachten om naar Duitsland te komen, vet!
Met welke kleur/materiaal heb je hem gedesignd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
Mocht er nog iemand hulp nodig hebben met de Duitse moto maker, ik heb een goede vriend in Keulen wonen die best een beetje wil bijverdienen als tussen persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Caveman
FluX schreef op zondag 16 november 2014 @ 13:43:
[...]

Met welke kleur/materiaal heb je hem gedesignd?
Bamboo back, zwarte front (!) en uiteindelijk toch voor de blauwe accenten gegaan. Ik post foto's zodra (als?) ik hem binnen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ri0ta
Iemand enig id wanneer de Europese uitrol van start gaan van android 5.0? Ziet er iig erg tof uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
Nog even een update langs mijn kant.

Ik heb via cyberport.de uiteindelijk de Moto X (32gb) voor mijn pa besteld.
Dit is wel de versie die standaard geleverd word dus geen motomaker hier.
Uiteindelijk wou hij een zwarte met grijze accenten en zo ziet de moto er volgens mij standaard uit.
Het enige dat ie nu niet heeft is een leren achterkant (zit zwart plastic op) maar die kunnen we desnoods nog bestellen via amazon.

27 November zou hij binnen moeten komen als het goed is dus we wachten in spanning af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
ri0ta schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:51:
Iemand enig id wanneer de Europese uitrol van start gaan van android 5.0? Ziet er iig erg tof uit!
Volgens mij hebben sommige mensen die al. Het schijnt dat Motorola een uitrol heeft gedaan van Android 5.0 naar een aantal mensen die een Pure Edition hebben. Maar dit blijkt meer een soort van Beta te zijn want er zitten schijnbaar nog een aantal bugs in. (ben de bron alleen even kwijt |:( )

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste