Hij is binnen, en oh my god wat een mooi apparaat is het! Echt, ik was verliefd geworden op de foto's, zo verliefd dat ik de overstap van de iPhone wel aan durfde... Maar hij is nog veel mooier
De verzending, bestellen bij the phonehouse.de via huifkar.de is perfect verlopen, geen vuiltje aan de lucht en ook bijzonder snel. De verwachte leverdatum bij de Moto Maker was 27 november. Ik geef Guus van de huifkar.de een warme douche
Dingen over het design van Moto X waar ik zelf vraagtekens bij had:
- De "speaker" grills. Op elke foto die ik zag leken het best aanwezige dingen, vandaar dat ik ook iets terughoudender voor royal blue ben gegaan. Maar in het echt zijn het maar hele dunne streepjes, moeilijk te meten maar ik denk ergens tussen de 1-2 milimeter.
- Ze kiezen een iets donkerdere bamboo bij de keuze voor een zwart front, is dat wel mooi. Volmondig ja! Hij lijkt inderdaad donkerder te zijn dan de bamboo white foto's die ik gezien heb, maar hij is nog steeds mooi licht van kleur.
Er zit nog wel gewoon Android 4.4.4 op, nog geen 5 helaas... Had gehoopt dat mijn allereerste Android ervaring op zijn minst gelijk met de nieuwe was. Maar ik zal mijn weg wel vinden hoor.
Ik ga er verder mee spelen, woohoo!
Zoals beloofd wat foto's, nee ik ben geen fotograaf...
Foto's van de Moto X, black front, blue accents