Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 12:16
Is zeker geen 5.1. Bij mij stond er wel een verwijzing naar 5.0.2 in de info, maar dat zie ik niet verschijnen in de About na de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 03:30
Zelfs nog wat anders geworden:
22.121.1.victoria_reteu.reteuall.en.EU.reteu

Build#
LXE22.46-19.1

En ook hier nog steeds 5.0 i.p.v. de aangegeven 5.0.2 bij de update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik twijfel nog tussen de Moto G en de Moto X. Ik weet het, totaal andere prijsklasse, maar de Moto G vind ik wel een erg fijne telefoon voor dat geld. En die heeft een SD-slot (waarvan ik nog niet weet of ik dat bij de X zal gaan missen). Ook is de X wel sneller, maar ik vind de G niet traag aanvoelen...

Iemand anders ook voor dit 'dilemma' gestaan? ;) Zit een beetje haast bij, want mn huidige telefoon is zojuist overleden ;(

[ Voor 8% gewijzigd door Palomar op 28-05-2015 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:14
Ik ken wel een aantal mensen die zich groen en geel ergeren aan de moto G. Maar dat is met name omdat ze er mee willen gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
Als je de meerprijs er voor over hebt neem dan de Moto X, die loopt echt vele malen soepeler dan de G. Eigenlijk net zoals het verschil tussen 3G en 4G/goeie Wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Ok ik overweeg de moto X nog wel steeds. Weten jullie ook een mooie wallet case voor de moto X? Ik vind voor deze telefoon niet erg veel cases. Het liefst een die niet te dik is, maar waar wel 2 pasjes in kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik ben nu lid van de Moto X 2014-familie. De eerste ervaring is het aantal privacy policies dat je moet accepteren }:| Helaas is dat bij andere telefoons waarschijnlijk niet anders.

Ik ga hem nu z.s.m. rooten en de nodige privacy-tools installeren. Valt me sowieso op dat er standaard geen app-ops beschikbaar is.

Doordat het scherm steeds aan gaat durf ik hem nauwelijks aan te pakken uit angst iets te doen :) Maar hij is wel lekker snel! En maar nét iets groter dan de Galaxy S4, die hij vervangt, dus dat is ook prettig.

Ik was bewust op zoek naar een 'last generation'-telefoon, ik was wel klaar met het teveel betalen voor nog meer rommel. En deze Moto voldoet volledig aan mijn eisen, met als enige uitzondering dat ik over het ontbreken van het MicroSD-slot heen gekeken heb 8)7

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
ja, ontbreken van micro sd vind ik zelf wel een redelijk puntje... Ikw eet niet of ik aan 16GB genoeg ga hebben. Foto's en video's wil ik er bijv. gewoon onbeperkt op laten staan zonder dat ie volloopt.

Overweeg daarom ook de Sony Xperia Z3 Compact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 16:36
Room42 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:06:
Ik ben nu lid van de Moto X 2014-familie. De eerste ervaring is het aantal privacy policies dat je moet accepteren }:| Helaas is dat bij andere telefoons waarschijnlijk niet anders.

Ik ga hem nu z.s.m. rooten en de nodige privacy-tools installeren. Valt me sowieso op dat er standaard geen app-ops beschikbaar is.
...
Voor zover ik weet zat app-ops alleen in Jelly Bean, dus denk dat je moet wachten op android M als je wil dat het standaard beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18:41
Palomar schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 11:54:
ja, ontbreken van micro sd vind ik zelf wel een redelijk puntje... Ikw eet niet of ik aan 16GB genoeg ga hebben. Foto's en video's wil ik er bijv. gewoon onbeperkt op laten staan zonder dat ie volloopt.

Overweeg daarom ook de Sony Xperia Z3 Compact.
Die heb ik ook overwogen. De redenen dat die is afgevallen kun je lezen in het topic van de Z3 Compact. :P
Qua specs een super toestel! maar hij heeft nogal wat last van "hidden features".

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Bastie-88 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 15:18:
[...]

Die heb ik ook overwogen. De redenen dat die is afgevallen kun je lezen in het topic van de Z3 Compact. :P
Qua specs een super toestel! maar hij heeft nogal wat last van "hidden features".
Zonder enorm off-topic te gaan, waar doel je dan precies op? Alleen de conenctors achter klepjes lijkt me irritant. En qua bloatware zou de Z3C wel meevallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
Palomar schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:22:
[...]

Zonder enorm off-topic te gaan, waar doel je dan precies op? Alleen de conenctors achter klepjes lijkt me irritant. En qua bloatware zou de Z3C wel meevallen..
Achterkant kan/kon spontaan breken. Maar voor mij was de afknapper dat tijdens het bellen gesprekken ineens werden afgebroken en vervolgens blijkt dat je vol bereik hebt. Ivm mijn werk moet ik s'nachts ook bereikbaar zijn en dan wil ik een toestel waar ik op kan vertrouwen. Maar er waren nog meer issue's destijds (nov 2014) maar die kan ik zo 1,2,3 niet meer opsommen daar moet je echt een aantal pagina's op het forum voor lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Aha OK, inmiddels de z3c bekeken in het echt en vind hem ook wel wat erg klein..

Wat betreft de moto x. Hoe kun je je whatsapp geschiedenis daarop terugzetten? Want de officiële methode spreekt over het kopiëren van de backup naar een SD kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Palomar schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 08:23:
[...]

Wat betreft de moto x. Hoe kun je je whatsapp geschiedenis daarop terugzetten? Want de officiële methode spreekt over het kopiëren van de backup naar een SD kaart.
Zoeken - GoT -> whatsapp backup -> Whatsapp geschiedenis herstellen :o

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apart... Heb de XT1092, had Android 5.0 en krijg net 5.0.2 aangeboden. Update gedraaid en allemaal op de gebruikelijke manier verlopen. Als ik nu na de update kijk welke versie ik heb, staat hij nog steeds op 5.0.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2015 22:47 . Reden: Typefoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieLimbo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
Sinds de laatste update van afgelopen week merk ik dat mijn scherm niet meer uit gaat. Heb al factory reset gedaan en ook al moto display aan/uit gezet etc maar het scherm blijft aan. Alleen met de aan/uit knop krijg ik het scherm uit. Iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
Ja, dat is mij ook opgevallen. Maar bij mij gebeurd dat dan weer niet altijd.
Als ik hem opnieuw opstart is het probleem even weg maar naar een tijdje lijkt het weer terug te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiemen18
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-01-2024
Is het een probleem als ik hem in Nederland koop? Ik woon namelijk in België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
tiemen18 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 11:00:
Is het een probleem als ik hem in Nederland koop? Ik woon namelijk in België.
Mijn zegen heb je. ;)

Maar even serieus: welke problemen verwacht je? Ik heb mijne bijvoorbeeld via moto-maker uit de UK gehaald, en geen enkel probleem ondervonden. Zorg wel dat er geen sim-lock op zit, maar als je hem los koopt zal dat weinig tot nooit voorkomen denk ik.

[ Voor 37% gewijzigd door ruurd v. op 31-05-2015 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiemen18
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-01-2024
ruurd v. schreef op zondag 31 mei 2015 @ 14:36:
[...]

Mijn zegen heb je. ;)

Maar even serieus: welke problemen verwacht je? Ik heb mijne bijvoorbeeld via moto-maker uit de UK gehaald, en geen enkel probleem ondervonden. Zorg wel dat er geen sim-lock op zit, maar als je hem los koopt zal dat weinig tot nooit voorkomen denk ik.
Kan ik dan ook de 32 gb uit Duitsland kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
tiemen18 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 18:24:
[...]

Dat kan ook inderdaad, maar bestellen via Motomaker heeft wel wat meer voeten in de aarde. Toen ik hem bestelde moest je in ieder geval een Duits/Engels afleveradres hebben. Officieel heb je ook een creditcard nodig uit het desbetreffende land, maar ik kon hem desondanks wel met mijn eigen CC afrekenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
tiemen18 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 18:24:
[...]

Dat kan heb ik ook gedaan.

In Duitsland verkopen ze ook standaard modelen met 32gb. Dan kun je motomaker omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elian0
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 12:26
Ik heb dat nu ook 2x gehad. Net als bij Bastie-88 corrigeert opnieuw opstarten het weer voor een tijdje. Hopelijk komt 5.1 snel en lost die versie dit weer op.
JunkieLimbo schreef op zondag 31 mei 2015 @ 08:32:
Sinds de laatste update van afgelopen week merk ik dat mijn scherm niet meer uit gaat. Heb al factory reset gedaan en ook al moto display aan/uit gezet etc maar het scherm blijft aan. Alleen met de aan/uit knop krijg ik het scherm uit. Iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:02
elian0 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 19:12:
Ik heb dat nu ook 2x gehad. Net als bij Bastie-88 corrigeert opnieuw opstarten het weer voor een tijdje. Hopelijk komt 5.1 snel en lost die versie dit weer op.

[...]
Ja, ik ook. Startte na de update naar 5.0.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje: welk buildnr hebben jullie nu op je XT1092? Zoals eerder genoemd kreeg ik een update naar 5.0.2, verliep het updaten ogenschijnlijk prima maar blijft de Android-versienr de update staan op 5.0. Mijn buildnr LXE22.46-19.1. Ik krijg ook geen update meer aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-08 00:25
Volgens mij is dat normaal, iniedergeval heb ik hetzelfde patroon gehad.

Edit:

Is er hier iemand trouwens die zijn motorola gebruikt icm meerdere imap/smtp accounts? Als ik deze namelijk toevoeg aan gmail begint mijn Motorola Moto X met random reboots. Ik heb al een factory reset gedaan, dit ging prima totdat ik weer de imap accounts ging toevoegen. Ik heb nu Office Outlook geinstalleerd en gmail maar verborgen (niet disabled, geen idee waar het nog meer vioor gebruik wordt), en nu lijkt het niet meer voor te komen waardoor het dus erop lijkt dat het probleem op de een of andere manier door de sync met de imap accounts werd veroorzaakt (klopt op hout).

[ Voor 80% gewijzigd door icratox op 01-06-2015 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
Ëén keer gebeurd tijdens de eertse keer opladen na de update. Uit- en weer aanzetten en geen last meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Vandaag de Moto X black bij Redcoon besteld voor 350,- Is niet helemaal duidelijk of het nu de gewone black is of de variant met leather achterkant. In de pricewatch staat hij onder de Black Leather uitvoering maar op de site van Redcoon wordt daar niets over gezegd. Maar eigenlijk maakt het me ook weinig uit welke ik krijg :P

Heb bijna 1,5 jaar met een oude Desire HD gedaan die nu echt op is, en daarvoor had ik een One S wat imho wel een erg fijn toestel was.

Met een beetje geluk komt hij morgen binnen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Gefeliciteerd. Ik heb zelf de eerste Moto X, m'n vriendin heeft ook de nieuwe Moto X. Fijn toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2015 @ 08:43:
Klein vraagje: welk buildnr hebben jullie nu op je XT1092? Zoals eerder genoemd kreeg ik een update naar 5.0.2, verliep het updaten ogenschijnlijk prima maar blijft de Android-versienr de update staan op 5.0. Mijn buildnr LXE22.46-19.1. Ik krijg ook geen update meer aangeboden.
Zelfde buildnr. en ook geen nieuwe updates meer. Ondertussen ook geen problemen meer gehad met het scherm dat niet automatisch doofde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
  • Laatst online: 00:44
Heb 'm vandaag ook maar eens besteld. Zwarte leder editie (was goedkoper dan de anderen ?) bij bol.com. Heb er wel een screenprotector en hoesje bij besteld. Mijn vorige gsm is(was) de moto x 2013. Maar deze is zeer ongelukkig terecht gekomen op de vloer. Overal barsten in het scherm. Ik was aan het kijken naar de Lumia 930 maar toen besefte ik dat de features die de moto X heeft toch echt onmisbaar zijn geworden voor mij. Morgen komt 'm aan ;).

Here's to you Nicola and Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
Unrealiac schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 19:52:
Heb 'm vandaag ook maar eens besteld. Zwarte leder editie (was goedkoper dan de anderen ?) bij bol.com. Heb er wel een screenprotector en hoesje bij besteld. Mijn vorige gsm is(was) de moto x 2013. Maar deze is zeer ongelukkig terecht gekomen op de vloer. Overal barsten in het scherm. Ik was aan het kijken naar de Lumia 930 maar toen besefte ik dat de features die de moto X heeft toch echt onmisbaar zijn geworden voor mij. Morgen komt 'm aan ;).
Ja ik heb sinds paar maanden ook de Moto X 2014, en ik heb altijd wel gevloekt bij android telefoons. Maar de Moto X, jezus wat een prettig toestel is het. Werkt snel, vloeiend en is erg betrouwbaar. En de vrijwel vanilla experience met de handigheidjes van Motorola, topcombi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Vandaag de Moto X binnen gehad, inderdaad de lederen versie, weet nog niet precies wat ik van moet vinden. Het voelt wel lekker maar zwart leer valt net echt op ten opzichte van de kunststof achterkant, maar voor 350,- wel de goedkoopste versie die ik kon vinden.

Verder een goed toestel, bouwkwaliteit s goed en vinilla Android is top _/-\o_

Nu nog even een goeie sleeve vinden, klopt het dat Samsung S5 hoesjes goed passen?

[ Voor 3% gewijzigd door Chaoss op 03-06-2015 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Waarom ik deze lederen variant wilde... 'helaas' de zwart lederen versie genomen want motomaker was (toen) te veel gezeur. Volgende versie van de moto X wel in deze lederen versie halen.
Afbeeldingslocatie: http://www.droid-life.com/wp-content/uploads/2015/01/moto-x-leather-4-months-later-8.jpg

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:14
D0gtag schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 12:50:
Waarom ik deze lederen variant wilde... 'helaas' de zwart lederen versie genomen want motomaker was (toen) te veel gezeur. Volgende versie van de moto X wel in deze lederen versie halen.
[afbeelding]
Ja same here, ik wacht nog steeds op het "ok" voor mijn budget van de zaak...

Zodra dat er is hoop ik dat moto maker ook eindelijk is beschikbaar is. Anders bestel ik de 32gb versie met dat leer vanuit duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
Die is wel héél mooi 'geworden' idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
icratox schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:11:

Is er hier iemand trouwens die zijn motorola gebruikt icm meerdere imap/smtp accounts? Als ik deze namelijk toevoeg aan gmail begint mijn Motorola Moto X met random reboots. Ik heb al een factory reset gedaan, dit ging prima totdat ik weer de imap accounts ging toevoegen. Ik heb nu Office Outlook geinstalleerd en gmail maar verborgen (niet disabled, geen idee waar het nog meer vioor gebruik wordt), en nu lijkt het niet meer voor te komen waardoor het dus erop lijkt dat het probleem op de een of andere manier door de sync met de imap accounts werd veroorzaakt (klopt op hout).
Helaas niet maar wat je misschien eens kunt proberen is de gmail app te disabelen en google inbox te installeren. (Mocht je het nog niet hebben, je moet er een invite voor krijgen van google)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 09:23

jeka

Support your local club.

Inbox is tegenwoordig gewoon te verkrijgen in de app store :)

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
jeka schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:02:
Inbox is tegenwoordig gewoon te verkrijgen in de app store :)
Ow dat wist ik nog niet :P

Het werkt imho wel een stuk prettiger als de oude Gmail app.
Ik weet alleen niet hoe het werkt als je meerdere adressen aan knoopt.

[ Voor 25% gewijzigd door Bastie-88 op 05-06-2015 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
Nahja ben over op Office Outlook, werkt eigenlijk wel prettig ondanks alle problemen die in de store gemeld worden. Tot zo ver geen problemen mee gehad. Alleen het opzetten van een SSL/TLS verbinding bij een IMAP/SMTP account is wat omslachtig :)

Gmail app heb ik wel niet disabled, had geen idee namelijk of dat nare bijeffecten zou geven. Alleen apps waarvan ik echt honderd procent zeker weet dat ze geen problemen geven, disable ik. Vanaf Android 5.1 word de gmail app wel weer interessant trouwens ivm exchange accounts. Nu ook wel al mogelijk met de 5.0 standaard email app nog, maar ja dan zit je weer met meerdere email apps. Probeer ik net te vermijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 18:45
Aha ik ben niet de enige. Eerste paar keer twijfelde ik aan mijn eigen ongeduld. Bij opladen weet ik inderdaad zeker dat dit bij mij ook gebeurd. Sowieso lijkt het scherm nu veel meer energie te verbruiken maar dat kan natuurlijk ook door net iets intensiever gebruik zijn.

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Vrees dat ik mijne terug moet sturen ter reparatie (als dat al kan). Ik heb last van de "power button stuck"-bug. Als ik de knop schuin van onder indruk (de knop wordt dus scheef de behuizing ingedrukt) blijft hij zitten. Zo al een paar keer een hard reboot gedaan :( Een snelle Google-tocht geeft aan dat ik niet de enige ben, dus ik ben benieuwd waar de webshop mee komt.

Hier nog mensen die hier last van hebben? Dat gebeurt dus als je de knop niet in het midden aandrukt, maar aan de onderste helft. De bovenste helft van de powerknop heeft hier geen last van.

Gelukkig had ik hem nog niet geroot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Room42 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 02:29:
Vrees dat ik mijne terug moet sturen ter reparatie (als dat al kan). Ik heb last van de "power button stuck"-bug. Als ik de knop schuin van onder indruk (de knop wordt dus scheef de behuizing ingedrukt) blijft hij zitten. Zo al een paar keer een hard reboot gedaan :( Een snelle Google-tocht geeft aan dat ik niet de enige ben, dus ik ben benieuwd waar de webshop mee komt.

Hier nog mensen die hier last van hebben? Dat gebeurt dus als je de knop niet in het midden aandrukt, maar aan de onderste helft. De bovenste helft van de powerknop heeft hier geen last van.

Gelukkig had ik hem nog niet geroot!
Root is legaal in Nederland/europa dus het maakt sowieso niet uit. Gewoon een toestel defect wat nooit door toedoen van software kan zijn.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:40
D0gtag schreef op zondag 07 juni 2015 @ 11:40:
[...]

Root is legaal in Nederland/europa dus het maakt sowieso niet uit. Gewoon een toestel defect wat nooit door toedoen van software kan zijn.
Ja, en tussen recht hebben en recht krijgen zit nogal een verschil. Ik wil niet teveel off-topic gaan, maar ik kreeg geen garantie meer op mijn Xperia Z met custom rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
D0gtag schreef op zondag 07 juni 2015 @ 11:40:
[...]

Dat kan best zijn maar Motorola laat je een verklaring "tekenen" dat je akkoord gaat met het laten vallen van de garantie als je je toestel root. Was bij mijn Razr HD en Milestones telkens het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Bastie-88 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:21:
[...]

Dat kan best zijn maar Motorola laat je een verklaring "tekenen" dat je akkoord gaat met het laten vallen van de garantie als je je toestel root. Was bij mijn Razr HD en Milestones telkens het geval.
Dat zijn veelal US disclaimers die hier niet rechtsgeldig zijn.

Nooit problemen gehad met root/custom rom tijdens garantie afhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
Port187 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 09:36:
[...]

Dat zijn veelal US disclaimers die hier niet rechtsgeldig zijn.

Nooit problemen gehad met root/custom rom tijdens garantie afhandelen.
Zo leer je nog eens wat. Had geen flauw idee dat dat niet rechtsgeldig was hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:45

oNo

[b][message=44353461,noline]Nu nog even een goeie sleeve vinden, klopt het dat Samsung S5 hoesjes goed passen?
Ligt er aan welke hoesjes. Natuurlijk niet de 2nd skin cases ivm knoppen enzo. Ik heb een hoesje waar je de telefoon in schuift, voor bescherming in de tas e.d.. Destijds gezocht op S5 leather pouch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

alex3305 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 22:15:
[...]

Ja, en tussen recht hebben en recht krijgen zit nogal een verschil. Ik wil niet teveel off-topic gaan, maar ik kreeg geen garantie meer op mijn Xperia Z met custom rom.
En jij hebt het er vervolgens bij laten zitten? Ze proberen het eerst en kijken of je hapt...
Ik heb het een keer eerder gehoord maar ook wat van gezegd, opeens was het geen probleem meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
D0gtag schreef op maandag 08 juni 2015 @ 13:12:
[...]

En jij hebt het er vervolgens bij laten zitten? Ze proberen het eerst en kijken of je hapt...
Ik heb het een keer eerder gehoord maar ook wat van gezegd, opeens was het geen probleem meer.
Ik heb op meerdere manieren geprobeerd contact te zoeken met Sony, zonder resultaat. Ook geklaagd op internet, maar helaas, Sony hapte niet. Wat kun je anders nog doen? Een zaak ervan maken voor een telefoon van 500 euro die twee jaar oud is? Nee dankjewel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
De Europese soak test is begonnen. :)

Select users on Retail Germany (22.121.1.victara_retde.retdeall.en.DE) and Retail France (22.121.1.victara_reteu.reteuall.en.EU retfr) and Retail India (22.121.1.victara_reteu.reteuall.en.EU retin) can download and install Android 5.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
VanStino schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 20:47:
De Europese soak test is begonnen. :)

Select users on Retail Germany (22.121.1.victara_retde.retdeall.en.DE) and Retail France (22.121.1.victara_reteu.reteuall.en.EU retfr) and Retail India (22.121.1.victara_reteu.reteuall.en.EU retin) can download and install Android 5.1.
Jup, Ik heb net de 5.1 als download gekregen.

*edit*
Update: 425.1 MB.
Buildnummer: LPE23.32-25.1
Software: 23.16.1.victara_retde.retdeall.en.DE retde

[ Voor 10% gewijzigd door Bastie-88 op 09-06-2015 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 22:46
Bastie-88 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 20:58:
[...]

Jup, Ik heb net de 5.1 als download gekregen.

*edit*
Update: 425.1 MB.
Buildnummer: LPE23.32-25.1
Software: 23.16.1.victara_retde.retdeall.en.DE retde
En, hoe bevalt die?
Merk je iets op in verband met de laagste scherm helderheid stand? Deze schijnt niet meer zo laag als op Android 5.0 te kunnen na de update.

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
Ansenyi schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 01:45:
[...]

En, hoe bevalt die?
Merk je iets op in verband met de laagste scherm helderheid stand? Deze schijnt niet meer zo laag als op Android 5.0 te kunnen na de update.
Het is mij niet opgevallen maar mijn helderheid staat altijd automatisch.
Wel kan ik voorzichtig zeggen dat de bug m.b.t. het aanblijven van het scherm eruit is.
Er is ook iets veranderd aan de bluetooth-verbinding met mijn auto want nu komt bijv mijn navi wel door de muziek waar ik dit eerst met geen mogelijkheid voorelkaar kreeg.
Maar verder is er op het eerste zicht niet veel veranderd.

*Edit*
Even op de changelog gezocht, en er zitten wel nuttige changes bij.
Vooral de functie dat je je telefoon weer op stil kan zetten.
Bron

[ Voor 15% gewijzigd door Bastie-88 op 10-06-2015 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:32
Iemand al eens zijn scherm moeten laten vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

5.1 zou beschikbaar zijn voor alle reteu modellen.

http://forum.xda-develope...hp?p=61272394&postcount=1

Iemand al geprobeerd? Ik had nog geen kans gehad om t te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

new_guy schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:19:
Iemand al eens zijn scherm moeten laten vervangen?
Ik heb het gisteren zelf gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
majoh schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 18:05:
5.1 zou beschikbaar zijn voor alle reteu modellen.

http://forum.xda-develope...hp?p=61272394&postcount=1

Iemand al geprobeerd? Ik had nog geen kans gehad om t te doen.
Hier nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
  • Laatst online: 00:44
Updating as we speak. Tot nu toe nog geen problemen gehad. ;)
Heb de indruk dat hij wel iets sneller reageert als ik iets open. Die minimale wachtlag op reactie is erop vooruitgaan.

Anyways, voor de geïnteresseerden, deze review geeft de updates weer:

https://www.youtube.com/watch?v=8aw7XeMFARM

[ Voor 66% gewijzigd door Unrealiac op 11-06-2015 22:54 ]

Here's to you Nicola and Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

Bastie-88 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 08:22:
[...]

Vooral de functie dat je je telefoon weer op stil kan zetten.
Bron
Nou dat kan nog steeds niet helaas. Het enige wat veranderd is, is dat je de stilmodus, of prioriteits modus, in kan stellen tot je volgende alarm af gaat.
Maar handmatig volume naar beneden tot stil is er niet bij. Dan gaat hij op trillen.

Het meest irritant vind ik dat ik met llama of een andere automatiseer app dus niet kan zorgen dat op bepaalde locaties of bij bepaalde apps de telefoon compleet op stil gaat.

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:27
Andre21 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 12:44:
[...]

Nou dat kan nog steeds niet helaas. Het enige wat veranderd is, is dat je de stilmodus, of prioriteits modus, in kan stellen tot je volgende alarm af gaat.
Maar handmatig volume naar beneden tot stil is er niet bij. Dan gaat hij op trillen.

Het meest irritant vind ik dat ik met llama of een andere automatiseer app dus niet kan zorgen dat op bepaalde locaties of bij bepaalde apps de telefoon compleet op stil gaat.
Ik heb nog geen 5.1, dus ga even uit van de situatie op 5.0.1. Maar met Tasker kun je gewoon de prioriteitsmodus aanzetten, of zelfs de notificiaties compleet uitzetten.
Zit onder Interrupt Mode, met keuzes voor None, Priority en All

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre21
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-03 23:32

Andre21

Inmiddels 39....

The_Fes schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:07:
[...]
Maar met Tasker kun je gewoon de prioriteitsmodus aanzetten, of zelfs de notificiaties compleet uitzetten.
Zit onder Interrupt Mode, met keuzes voor None, Priority en All
Ik heb tasker geprobeerd. Helaas blijf ik met interrupt mode op none nog steeds popups van whatsapp in beeld krijgen.

Blender....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:27
Andre21 schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 13:47:
[...]

Ik heb tasker geprobeerd. Helaas blijf ik met interrupt mode op none nog steeds popups van whatsapp in beeld krijgen.
Ah, oké. Ik dacht dat het om het geluid een trillen ging.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Inmiddels heb ik de OTA van 5.1 geïnstalleerd via de recovery. Daarmee heb ik zeker het gevoel dat eea sneller loopt en dat de memory leak is opgelost. Althans ik zie geen launcher redraws meer als ik terugga naar de launcher. Ook lijken animaties soepeler en sneller te lopen dan op 5.0.

Ook is de nieuwe flashlight chop een erg leuke toevoeging. Het enige wat ik nu nog echt mis is Moto Voice met Nederlandse trigger. Ik wil namelijk niet mijn hele systeem op het Engels instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Hier nog geen OTA udate voor 5.1 gaat dit bij Motorola in batches op basis van serie nr of per regio/lokatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt de officiële OTA downloaden via internet, en hem via de recovery updaten. Is vrij eenvoudig, heb ik zelf ook gedaan. Je raakt geen gegevens kwijt, en hoeft niet geroot te zijn. Mijn toestel is 100% stock. Op XDA vind je alles. Mijn eerste bevindingen: toestel nog iets sneller en soepeler, maar wel een nèt iets mindere accu. Maar goed, dit is pas na 1 dag.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2015 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
Andre21 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 12:44:
[...]

Klopt daar heb je gelijk in.
Motorola heeft vroeger zelf zo'n app gehad (Smart Actions) maar daar hebben ze de ontwikkeling van stop gezet. Daar is Motorola Assist voor in de plaats gekomen maar die is lang niet zo uitgebreid als de oude app.
Daar kon je geluid dimmen op bepaalde locaties, gebruikte dat veel als ik naar klanten moest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een paar dagen heb ik in de Quick settings de optie 'invert colours'.
Ik heb 5.1 nog niet, dus daarmee is het niet binnen gekomen. Iemand een idee of het een update is van Google of van Motorola? Ik heb er verder niks van gehoord. Heeft het als doel om meer donker te krijgen voor amolet-schermen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 21:35:
Sinds een paar dagen heb ik in de Quick settings de optie 'invert colours'.
Ik heb 5.1 nog niet, dus daarmee is het niet binnen gekomen. Iemand een idee of het een update is van Google of van Motorola? Ik heb er verder niks van gehoord. Heeft het als doel om meer donker te krijgen voor amolet-schermen?
Ik had exact hetzelfde, nog voordat ik de update naar 5.1 deed. Die optie zelf nooit gebruikt, maar opeens stond hij er. Na de update stond hij er ook nog, maar in 5.1 kun je hem verwijderen door die tegel lang in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:32
it0 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 19:42:
[...]

Ik heb het gisteren zelf gedaan.
Mag ik vragen waar je het scherm vandaan hebt? Ik kan niet echt een leuke prijs vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
Met de datum veranderen kun je die knop wel wegkrijgen, zie het Moto G topic, heeft waarschijnlijk niets met het amoled scherm te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

new_guy schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 22:27:
[...]

Mag ik vragen waar je het scherm vandaan hebt? Ik kan niet echt een leuke prijs vinden.
Ebay/China , goede prijzen zijn er niet, het is ook wel een pittig werkje, kijk eerst maar eens naar youtube of je dat gaat lukken. Had eerst naar motorola zelf gebeld maar dat was 275,- .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog meer last van het woordenboek dat in Whatsapp helemaal gescrambled is? Weet niet of ik zelf een instelling per ongeluk verandert heb of dat er iets aangepast is bij een update.

Normaliter type je en dan krijg je 9 vd 10 keer al de correcte auto-correct bij een typefoutje, kwestie van spatie gebruiken en het woord is al correct. Anders staat het wel bij de andere 2 voorgestelde woorden. Nu echter komt er geen enkel correct woord meer, meestal wat namen of woorden die echt niets met het getypte te maken hebben. Je moet dus steeds alles foutloos typen wil je een fatsoenlijke zin maken nu.

Klinkt bekend? Überhaupt toestel gebonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik ben nu de OTA update naar 5.1 aan het binnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieLimbo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09-2024
Nice, bij mij nu ook aan het downloaden! Tnx voor de info.

[ Voor 18% gewijzigd door JunkieLimbo op 17-06-2015 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximiliaan!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 29-08 20:44
Ik heb mijn moto x laten repareren doordat er dode pixels in het scherm zitten. Maar nu werkt de Flashlight niet meer. Hij springt voor ong een milliseconde aan en gaat dan uit. Ook al in veilige modus geprobeerd. Iemand hier ervaringen mee? Ik zit overigens ook al op Android 5.1, misschien heeft het daar wel iets mee te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
Chaoss schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 19:10:
Ik ben nu de OTA update naar 5.1 aan het binnen halen.
Bij mij is hij nu ook aan het downloaden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
Let wel dat het hier nog steeds om een (uitgebreide) soak test gaat. :)

Laatste rechtstreekse info van Motorola: Update 6/17/2015: Select users on Retail EU (22.121.1.victara_reteu.reteuall.en.EU reteu) can download and install Android 5.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
VanStino schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:07:
Let wel dat het hier nog steeds om een (uitgebreide) soak test gaat. :)

Laatste rechtstreekse info van Motorola: Update 6/17/2015: Select users on Retail EU (22.121.1.victara_reteu.reteuall.en.EU reteu) can download and install Android 5.1.
Ik ben benieuwd of de soaktest users straks nog een minor update krijgen om bugfixes door te voeren die uit de soaktest zijn gekomen.

Ik heb nog geen storende bugs gevonden btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
Ik heb 'm ook al een weekje geleden geflasht en ben nog geen showstoppers tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 09:51
Ik heb de 23.16.1.victara_reteu.reteuall.en.EU reteu via OTA gekregen nadat ik een mail en survey heb gehad en ingevuld van Motorola feedback network. Lijkt alsof het een soaktest is, maar die was naar mijn idee al voorbij toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik heb nooit mee gedaan aan een enquête oid. Ik deed gewoon check for updates en toen kreeg ik de update aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
Toevallig in Duitsland of Frankrijk gekocht? :)

Update 6/18/2015: All users on Retail Germany (22.121.1.victara_retde.retdeall.en.DE), Retail France (22.121.1.victara_reteu.reteuall.en.EU retfr), Orange France (22.121.1.victara_oraeu.oraeuall.en.EU orafr), Orange Spain (22.121.1-23.16.2.victara_oraeu.oraeuall.en.EU oraes), Retail UK (22.121.1.victara_retgb.retgball.en.GB) and Retail Spain(22.121.1.victara_retes.retesall.en.EU).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Gekocht bij Redcoon, dus zal inderdaad wel Franse voorraad zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:47
Mijn vriendin kreeg hem gister ook aangeboden (download ging alleen niet echt lekker), die heeft een franse van Belsimpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Zijn er meer mensen met zo'n hangende powerknop als je hem aan de onderste helft van de knop (en dus een beetje schuin) indrukt?

Mijne is nu dus alweer een week weg (terwijl hij nog geen 2 weken oud was) met nog twee weken te gaan. Echt zuur, maar zo is helaas de service bij Redcoon (en veel anderen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinBel
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 08-09 01:16
Room42 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 12:09:
Zijn er meer mensen met zo'n hangende powerknop als je hem aan de onderste helft van de knop (en dus een beetje schuin) indrukt?

Mijne is nu dus alweer een week weg (terwijl hij nog geen 2 weken oud was) met nog twee weken te gaan. Echt zuur, maar zo is helaas de service bij Redcoon (en veel anderen).
Geen last van eigenlijk, mijn powerknop doet het op alle mogelijke manieren klikken gewoon perfect.

Ik heb ook een vraag, ik heb gisteren een OTG 32gb usb-stick gekocht, deze precies te zijn: http://www.sandisk.nl/pro...flash-drives/dualdrive30/

Maar mijn telefoon herkent hem totaal niet, er gebeurt niks als ik hem erin steek.
Zie hem ook niet via diverse file browsers, en ook niet via de Sandisk App.
Op de computer kan ik de stick gewoon bereiken, dingen erop zetten, geen probleem.

Ik heb in FAT32, exFAT, NTFS allemaal geprobeerd, en geen succes.

Iemand hier ervaring met OTG sticks met de Moto X??
Ik gebruik gewoon stock 5.0.1 en niet geroot.

EDIT: net even naar 5.1 geupdate, maar werkt dan nog niet helaas. Nu even root proberen.

[ Voor 4% gewijzigd door KevinBel op 19-06-2015 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Ik heb een TDK van 16GB van het kruidvat, werkt zonder problemen, is ook gewoon bij storage/opslag te zien. De moto zelf geeft geen zichtbare reactie in tegenstelling tot mijn LG. met een filemanager is hij gewoon te benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:15

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Hoe is die bamboo achterkant met veel gebruik? :+ Ik wil eigenlijk de bamboo achterkant O+ alleen geen idee hoe die gaat worden met intensief gebruik.

Anders bestel ik gewoon de zwarte :D

Laat maar zwarte besteld :+ Haal wel een skin ofzo :+

[ Voor 13% gewijzigd door Touchdomex op 20-06-2015 14:20 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

heb je zwart met plastic achterkant of zwart met leather?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Chaoss schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 18:48:
heb je zwart met plastic achterkant of zwart met leather?
Plastiek. Leer is nu 100 euro duurder. Toestel zelf is nog maar 350 bij CoolBlue. Dus mooie prijs imho :+

[ Voor 4% gewijzigd door Touchdomex op 21-06-2015 09:55 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Altijd een beetje vreemd die prijzen, 3 weken geleden was de leren versie juist goedkoper, die heb ik ook voor 350 gekocht bij Redcoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Chaoss schreef op zondag 21 juni 2015 @ 09:58:
Altijd een beetje vreemd die prijzen, 3 weken geleden was de leren versie juist goedkoper, die heb ik ook voor 350 gekocht bij Redcoon.
Maakt opzich weinig uit als je er een skin op kan trappen. Sowiesso komt er dit jaar een volgend toestel dus vermoedelijk dumpen ze nu de oude voorraad.

Al vind ik het zoeken naar hoesjes wel lastig :( Iemand nog tips? :P

[ Voor 11% gewijzigd door Touchdomex op 21-06-2015 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
Ja, geen hoesje en er gewoon mee omgaan. Vindt hem sowieso al erg groot, dus moet er wat dat betreft niet aan denken dat ik hem nog iets dikker maak met een hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Diablow schreef op zondag 21 juni 2015 @ 18:21:
Ja, geen hoesje en er gewoon mee omgaan. Vindt hem sowieso al erg groot, dus moet er wat dat betreft niet aan denken dat ik hem nog iets dikker maak met een hoesje.
Ik heb er wel al een hoesje voor besteld. Ben een LG G2 met Spigen case gewend dus dat mag best lomp en fors zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Yay! Hij is binnen! Wat een bijzonder goed toestel zeg! Bouwkwaliteit out of the box is echt goed!

Voor de rest eerst maar braaf de updates draaien en alles instellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icratox
Mocht je toch nog een skin willen toevoegen: https://dbrand.com/

Ze versturen ze erg snel (+/- twee dagen van bestelling tot versturen). Hoop die van mij nu erg snel binnen te krijgen. Canadees bedrijf en leveren wereldwijd, tussen 7 a 14 dagen voor nederland (reguliere post).

Zien er mooi uit, en geven je net een beetje extra customization als je al een Moto X hebt (of ander toestel), voor degene die hun toestel niet via Moto maker hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
Kan iemand die 5.1 OTA heeft binnen gekregen even kijken welke Baseband version er mee binnen gekomen is?

Sinds ik naar 5.1 geflasht heb kapt de GPS en 4G er op random momenten plots mee om dan 10 sec later terug te komen. Mogelijk zit op de mijne de verkeerde modem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
VanStino schreef op maandag 22 juni 2015 @ 22:18:
Kan iemand die 5.1 OTA heeft binnen gekregen even kijken welke Baseband version er mee binnen gekomen is?

Sinds ik naar 5.1 geflasht heb kapt de GPS en 4G er op random momenten plots mee om dan 10 sec later terug te komen. Mogelijk zit op de mijne de verkeerde modem...
MSM8974BP_4235210.110.09.13R
VICTARA_EMEA_CUST

Ik merk eigenlijk helemaal geen verschil met 5.0. Het enige minpuntje wat ik zo ver heb kunnen ontdekken (heb hem nog geen 2 weken) is dat hij niet (altijd) wisselt van mijn ene wifi point naar mijn andere, en soms de wifi helemaal weg valt (waardoor ik nu bijna aan de grend van mijn 1 GB data bundel zit.
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste