Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 18:41
VanStino schreef op maandag 22 juni 2015 @ 22:18:
Kan iemand die 5.1 OTA heeft binnen gekregen even kijken welke Baseband version er mee binnen gekomen is?

Sinds ik naar 5.1 geflasht heb kapt de GPS en 4G er op random momenten plots mee om dan 10 sec later terug te komen. Mogelijk zit op de mijne de verkeerde modem...
4G heb ik geen last van maar de GPS merkte ik vorige week ook tijdens een tripje naar Engeland.
Ik dacht dat het toeval was :X maar ik navigeer dan ook niet heel vaak met mijn telefoon.
Zal vanavond eens op de navi van mijn werk naar huis rijden om te kijken of het niet een toevalstreffer was.

PS: Aangezien dit een soaktest is, kunnen we dan ook ergens eventuele bugs aankaarten?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:48
Welke achterlijke #$*@&$@# heeft er bedacht dat je geen 32GB versie van de moto x in NL kan kopen? Ik overweeg nu serieus de Nexus 6 alleen om dat feit. Het word een BYO voor zakelijk gebruik dus ik vind het gewoon fijn als dat ding op een normale manier geïmporteerd word en ik er ook normaal garantie op kan claimen.

Heeft er iemand ook ervaring met garantieafhandeling direct bij motorola?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
Craven schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 10:15:
Welke achterlijke #$*@&$@# heeft er bedacht dat je geen 32GB versie van de moto x in NL kan kopen? Ik overweeg nu serieus de Nexus 6 alleen om dat feit. Het word een BYO voor zakelijk gebruik dus ik vind het gewoon fijn als dat ding op een normale manier geïmporteerd word en ik er ook normaal garantie op kan claimen.

Heeft er iemand ook ervaring met garantieafhandeling direct bij motorola?
Ik kan alleen uit eigen ervaring spreken nu, maar voor mijn RAZR HD (import uit DE) moest ik destijds naar Duitsland om directe afhandeling van Moto te krijgen. Motorola NL voerde dat toestel niet dus konden zij ook geen garantie leveren. Of dat inmiddels is veranderd weet ik niet, zou het voor de zekerheid wel even navragen via de motorola chat voordat je voor verrassingen komt te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 12:16
Baseband is hetzelfde... GPS is op deze manier volkomen onbruikbaar.Ik zal misschien even rechtstreeks met Motorola contact opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
Ik heb het gemeld via de chat en het is genoteerd als issue.

*Edit*
Inmiddels ook een mailtje gekregen van Moto Support met mogelijke oplossingen.
De eerste oplossing (het verwijderen van Gmail account) was voor mij geen oplossing.
Factory reset zie ik momenteel even geen mogelijkheid toe.
Dear Customer,

Thank you for contacting Motorola.

Please follow the below steps so that you can fix the GPS issue.

We suggest you to remove the G-mail account from the device and add the account again.

Go setting >> scroll down >> Accounts >> G-mail >> Tap on the mail. acc. to remove.
After tapping on the mail acc.>> right hand you will get three dots tap on that. >> remove acc.

If the issue is not fixed by the above steps, please do not worry.

We advise all customers after a software update to perform a factory reset to ensure all remnants of the old software are removed from the phone so the new software is running smoothly

Please follow the below steps to back up all the data and perform a factory reset.

Please, note that a factory data reset will delete on information on your phone.

To back up your data please try the following:

To backup your Contacts, Email messages, and Calendar, please use your Gmail account.
1. Go to Settings > under Accounts you will find your accounts
2. Select your Google account.
3. Tap on your email address
4. Make sure Contacts, Gmail, and Calendar are checked.
5. Checking these items will automatically sync this data to and from your device on a periodic basis. You can also manually sync by pressing the three dots at the top right corner > Sync Now.

To backup text messages (SMS), picture messages(MMS), and call logs to your Gmail account, please try the following:
1. From the home screen, tap on the circle with 6 dots
2. Go to PlayStore
3. Download and Install the app SMS Backup+ from the Android Market. If you don’t see this app in the Market, you can also click the link above from your desktop browser and log in to the Android Market with your Google account to push it to your device.
4. Once installed, open the app on your device and select Connect to associate it to your Google account.
5. The browser will open on your device. Log into your account and then select Grant Access.
6. Once returned to the app, select Backup.
7. Enable the Auto backup setting for worry-free backup to your Google account.
If you lose your Android device or get a new one, use this same app to Restore your data from your Google account.

To back up pictures, please use Google +.
1. Open the Photos app .
2. Select the picture you want to save
3. Touch the three dots at the top right corner and select Settings.
4. Touch Auto-Backup and switch the toggle to On or Off.
In case you have not set up an account, please go back and tap on Add account.
Then follow the instructions on the screen to set up an existing Google+ account or create a new one. Then you will be able to do the step 4.

You will then be able to access your pictures from any device connected to the Internet.

To view those pictures from another device, please try the following:
1. Open the Photos app > touch the main menu icon in the top-left > Photos.
2. Touch the magnifying glass icon at the top to search your photos.
3. Type "AutoBackup" into the search field > touch the magnifying glass icon at the bottom-right of the keyboard.

Once you have backed up your information, please try the following to perform the factory data reset:
1. From the home screen, tap Menu icon (a circle with 6 dots on it, located at the bottom).
2. Tap Settings.
3. Under the Personal section, tap Backup & reset.
4. Tap Factory data reset.
5. Tap Reset phone.
6. Tap Erase everything.
Please allow several minutes for the factory data reset and reboot processes to complete.
To setup the device after the reset has completed, refer to Initial Activation and Setup.

This should solve the issues you have encountered, if you are still having issues with your device please let me know. If
you can also please confirm your country of residence.

For any further assistance or information please do not hesitate to contact us, quoting your Customer Reference number. We are reachable on 03339 997 550 to discuss the matter further with one of our experienced customer service agents. Please contact us any time between the hours of 8am and 8pm from Monday to Friday and 8am to 5pm at the weekends.

Kind regards,

Motorola Mobility UK Ltd.
www.motorola.com

[ Voor 97% gewijzigd door Bastie-88 op 23-06-2015 13:57 . Reden: Update van Motorola ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
Beide reeds geprobeerd dus ik ga verder vragen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beekjo
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-04 23:29
heb geupdate naar 5.0, maar de gezichts vergrendeling doet het niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
beekjo schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 20:08:
heb geupdate naar 5.0, maar de gezichts vergrendeling doet het niet meer?
offtopic:
Probeer het eens zonder spatie O-)

Welke feature bedoel je nou? Het ontgrendelen met gezichtsherkenning? Het ontgrendeld houden door ernaar te kijken? Je mag wel wat meer tijd in je post steken, hier heeft niemand wat aan.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beekjo
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-04 23:29
Room42 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 22:28:
[...]

offtopic:
Probeer het eens zonder spatie O-)

Welke feature bedoel je nou? Het ontgrendelen met gezichtsherkenning? Het ontgrendeld houden door ernaar te kijken? Je mag wel wat meer tijd in je post steken, hier heeft niemand wat aan.
Het ontgrendelen met gezichtsherkenning
ik heb spijt dat ik geupdate heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
Sinds 5.0 is de gezichtsherkenning onderliggend ingebouwd. Kijk even bij de optie "Smart Lock", daar kan je Face Unlock nog instellen, maar het toestel gaat geen beeld van de camera meer tonen. Hij unlockt gewoon automatisch als 'ie je gezicht ziet, maar als het toestel je gezicht niet kan herkennen gaat 'ie gewoon automatisch een volgende ontgrendelingsmethode proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

VanStino schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 09:11:
Sinds 5.0 is de gezichtsherkenning onderliggend ingebouwd. Kijk even bij de optie "Smart Lock", daar kan je Face Unlock nog instellen, maar het toestel gaat geen beeld van de camera meer tonen. Hij unlockt gewoon automatisch als 'ie je gezicht ziet, maar als het toestel je gezicht niet kan herkennen gaat 'ie gewoon automatisch een volgende ontgrendelingsmethode proberen.
Je moet hem alleen wel eventjes activeren voordat je dat ziet. Ik heb zojuist iets vergelijkbaars gedaan.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnhuff
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-08 21:29
Kan het kloppen dat ik de update naar 5.1 nog niet binnen heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
johnhuff schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 07:09:
Kan het kloppen dat ik de update naar 5.1 nog niet binnen heb?
Je bent niet alleen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 20:40
Je kunt de update eventueel ook via recovery installeren. Dat heb ik laatst gedaan en ging zonder pijn en moeite erg gemakkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnhuff
alex3305 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 14:03:
Je kunt de update eventueel ook via recovery installeren. Dat heb ik laatst gedaan en ging zonder pijn en moeite erg gemakkelijk.
Ik lees daar wel eens wat over, maar ik vind de uitleg altijd vrij summier, of het is in het Engels. Ook mbt het rooten van de moto x is er weinig te vinden vergeleken met mijn vorige telefoon: Nexus 4.
Of zie ik iets over het hoofd?

Ik heb de Moto X nu twee weken en ben er echt heel erg blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gouwden
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 15:41
Zoek voor mijn Nexus 4 een vervanger en zit naar de Moto X te kijken. Zou de Moto X nog een goede keuze zijn? Twijfel hier een beetje over aangezien de Moto toch al een tijdje meegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 19:02
Gouwden schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 11:17:
Zoek voor mijn Nexus 4 een vervanger en zit naar de Moto X te kijken. Zou de Moto X nog een goede keuze zijn? Twijfel hier een beetje over aangezien de Moto toch al een tijdje meegaat.
Ik vind het een fantastische telefoon, nooit eerder zo tevreden geweest met een smartphone. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 03:30
Idd geweldige foon, helaas gevallen en nu scherm kapot, maar is thuis gebeurd en hoop dus op verzekering. Schermen zijn wel heel erg duur voor dit toestel, dat is wel minder als de verzekering niet wil betalen, maar de kans is groot dat ik dan toch een nieuwe koop(minder dan 1/2 jaar oud), want iets meer dan 300 euro is echt een koopje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
Gewoon doen. Prijs is prima nu en specs kunnen ook nog lang mee.
Gebruikers ervaring zal je niet tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnhuff
Ik heb hiervoor ook een nexus 4 gehad. Die heb ik zo'n drie jaar gehad. Ik was daar nog uitermate tevreden over. Ik had nog niet de neiging om een andere telefoon te kopen.
De nexus viel een ik kreeg gelukkig geld vd verzekering.
De Moto X voelt als een logische opvolger. Niks spectaculair anders. Ik was vooral op de nexus 5 gericht, maar ik vind dat die al te lang mee ging. Dat valt met de moto x wel mee.

Hij is iets groter; even wennen maar dat viel na twee weken gebruik niet meer.
Ik heb het idee dat er minder overblijft van de 16gb dan bij de nexus na alles werkend te hebben.

Heeeeel handig vind ik dat je boven je telefoon zwaait en hij laat de tijd en notificaties zien. Je hoeft geen fysieke knop in te drukken om verder te gaan.

Foto's zijn van vergelijkbare kwaliteit als van de nexus.
Nadeel dat er weinig hoesjes te krijgen zijn (flipcases).

Ik mis ook heldere informatie in het Nederlands over rooten van deze telefoon. Maar ik heb hem nog maar net, dus misschien ben ik de juiste kanalen nog niet tegen gekomen.

Al met al prima, geen spectaculaire, maar goed betaalbare opvolger vd nexus 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostlek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:27
Is de moto maker al beschikbaar voor nl? (kan zelf niet vinden, heb aankomende tijd geen pc beschikbaar :/)

«Nooit geschoten is altijd mis»

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Nee en geen mens bij motorola heeft er info over.... Telefonisch, mail en chat geprobeerd. Je krijgt overal een "i'm sorry but i don't have any information on that".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostlek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-09 15:27
Craven schreef op zondag 28 juni 2015 @ 14:41:
Nee en geen mens bij motorola heeft er info over.... Telefonisch, mail en chat geprobeerd. Je krijgt overal een "i'm sorry but i don't have any information on that".
Ik laa net dat ze miss deze zomer de new moto X aankondigen. Als dat een mid-end prijs krijgt (300/400) dan word dat de opvolger van mijn gio.

Mijn zusje heeft nu de moto E en ik vind hem wel epic en dik, dus ik ben excited voor de new moto x

«Nooit geschoten is altijd mis»

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Joostlek schreef op zondag 28 juni 2015 @ 14:46:
[...]

Ik laa net dat ze miss deze zomer de new moto X aankondigen. Als dat een mid-end prijs krijgt (300/400) dan word dat de opvolger van mijn gio.

Mijn zusje heeft nu de moto E en ik vind hem wel epic en dik, dus ik ben excited voor de new moto x
Link?

Edit @ hieronder: had al het een en ander gevonden inderdaad. Werkgever doet er nu zolang over om telefoonbudget vast te stellen dat ik misschien wel op deze opvolger wacht.

[ Voor 19% gewijzigd door Craven op 28-06-2015 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 14:51
Tot nu toe zijn dat alleen nog maar geruchten en niks officieels. Alle details die er nu zijn, zijn puur speculatief. Zoek maar op moto x 2015 en je vind genoeg geruchten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
Joostlek schreef op zondag 28 juni 2015 @ 14:46:
[...]

In lijn der verwachting met de releases van de vorige Moto X' komt de nieuwe Moto in Augustus/September uit. Gezien de specs en de start prijs van de Moto X 2014, verwacht ik dat de prijs rond de 550-600 zal liggen.

Zal het wel jammer vinden als de achterkant inderdaad zo lelijk zal worden als in de gelekte fotos:

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/-rYraXuBlzuw/VXCZUVSdNRI/AAAAAAAAKi0/3LIgbGCX9i4/s1600/moto-x-2015-leak-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
Ja ik heb me er al op ingesteld dat ik deze maar ga kopen i.p.v de moto x 2014. Wacht nog steeds op goedkeuring van het budget en daar gaat zo nog wel een paar weekjes overheen. Nog 2 extra maanden wachten (bovenop de huidige 5 die ik al wacht) maakt nu ook geen drol meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
Dit weekend een sterretje in mijn Moto X gekregen. Even gevloekt maar gisteren een nieuwe Moto X gekocht. Ik zit nu wel terug op 5.0 maar alle GPS-problemen zijn weer even vergeten. Zal nog wel gewoon wachten op de OTA, mogelijk is die nog niet breed uitgerold voor retEU wegens modem/gps issues?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
Bijzonder spijtig dat ze voor de snapdragon 810 kiezen. Wat een ellende die soc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
Er zijn schijnbaar verschillende revisies van de 810 soc. Qualcomm heeft aanpassingen gemaakt aan de chip waardoor het throttling probleem opgelost zou moeten zijn. Jammer genoeg zijn er nog geen echte tests opgedoken met de gereviseerde versie.

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
MaltaSoron schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 09:56:
Bijzonder spijtig dat ze voor de snapdragon 810 kiezen. Wat een ellende die soc.
Volgens mij was de leaked informatie dat de 808 gebruikt zou worden, kan het mis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
Port187 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 10:34:
[...]

Volgens mij was de leaked informatie dat de 808 gebruikt zou worden, kan het mis hebben.
Beide soc's worden genoemd in de geruchten. Als het net is als voorgaande jaren zal Motorola tussen half augustus en begin september de 2015 toestellen presenteren. En hopelijk ook de nieuwe moto 360 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebont
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-03 22:02
Touchdomex schreef op zondag 21 juni 2015 @ 11:16:
[...]

Al vind ik het zoeken naar hoesjes wel lastig :( Iemand nog tips? :P
Ik kan je http://www.smartphonehoesjes.nl/ aanraden. Deze heeft naast hoestjes ook wat andere accessoires (screenprotectors) voor de Moto X 2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

edebont schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 09:13:
[...]

Ik kan je http://www.smartphonehoesjes.nl/ aanraden. Deze heeft naast hoestjes ook wat andere accessoires (screenprotectors) voor de Moto X 2014.
Die hou ik in mijn achterhoofd als de huidige niet bevallen. Heb wat rondgezocht en uiteindelijk uit de US-A enkele besteld. De eerste is maar so-so en dat is de Fosmon. De andere is een Incipio en daar heb ik wat meer verwachtingen van.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Zijn er ook goede transparante hoesjes voor dit toestel te krijgen. Of minimaal mooie bumpers. Ik bedoel je hebt niet zomaar Moto Maker als bedrijf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
horizon1978 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:48:
Zijn er ook goede transparante hoesjes voor dit toestel te krijgen. Of minimaal mooie bumpers. Ik bedoel je hebt niet zomaar Moto Maker als bedrijf...
Op ebay zijn er een hoop te vinden. Hier in NL is het mager wat je kunt vinden en vaak nog duur ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Oke. Dan weet ik waar ik moet zoeken. :)

Heb de Moto X vandaag ontvangen. Mooie upgrade vanaf mijn moto g (2013). Was al erg tevreden over dat toestel.

Ik heb het toestel nu op Android 5.0. De 5.0.2 staat klaar. Is die nog aan te raden of wachten op de 5.1?

[ Voor 26% gewijzigd door horizon1978 op 01-07-2015 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-09 19:49
Sinds gisteren ook de Moto X (bamboo) in bezit. Geweldig mooi toestel. De achterkant goed geïnspecteerd op loszittende achterkant. Ziet er tot zover prima uit, maar houd het goed in de gaten met dit weer.

Kom van een S4 waarop ik CM12.1 op had draaien. Dat is dus gebaseerd op Android 5.1. Ik kom er nu achter hoe kaal Android van zichzelf eigenlijk is :) Ik mis een hoop settings die CM aan Android heeft toegevoegd. Dat was blijkbaar zo netjes ingebouwd, dat ik niet zag wat vanilla en wat custom is. Wilde nu met de Moto eigenlijk af de "fast life of a custom rom user" en de bijhoudende gepriegel met Xposed Framework en etc.

Anyhow, de Turbo Charger. Ik wilde die gaan bestellen voor 30 euro, maar las ergens vaag dat zo'n charger niet echt goed is voor de levensduur van de batterij. Iemand meer info hierover?

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redis
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 11:34
Eindelijk 5.1 aan het binnen halen, gewoon OTA op een Nederlandse Moto X.

Hoop dat deze probleemloos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Check. Downloading & Installing...

Edit: Zaklamp is grappig. Maar vraag me af of ik dat ooit zo ga gebruiken. Verder een groot 4G in beeld. Dat had van mij niet gehoeven. Verder niets veel spannends. Hopelijk gewoon lekker verder. Ben benieuwd hoe de batterij zich gaat gedragen.

[ Voor 78% gewijzigd door majoh op 02-07-2015 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
MadD3vil schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 19:00:
Eindelijk 5.1 aan het binnen halen, gewoon OTA op een Nederlandse Moto X.

Hoop dat deze probleemloos is.
Hier ook. Zal nu dan toch wel voor iedereen beschikbaar zijn, vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnhuff
Yep, ook voor mij. Nu downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:02
Ik heb nog geen update op reteu.reteuall.en.EU.retde

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Downloading \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Eigenlijk wel leuk. Toestel aanschaffen dat uit de doos op Android 4.4.4 draait en drie dagen later heb je Android 5.1.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
5.1 installed, moet nog wel wennen aan nieuwe zaklamp gesture, krijg nog vaak camera ipv zaklamp.
Moet even de handigheid vinden want het lijkt me wel erg handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Port187 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 12:07:
5.1 installed, moet nog wel wennen aan nieuwe zaklamp gesture, krijg nog vaak camera ipv zaklamp.
Moet even de handigheid vinden want het lijkt me wel erg handig!
Voor de zaklamp-gesture moet je niet schudden met je hand, maar met je arm. Je hand houdt alleen de telefoon vast. Zie het als een ferme handdruk. Het hoeft overigens niet per se verticaal; horizontaal of diagonaal werkt het ook (als je je telefoon dan ook maar in die richting houdt).Voor het openen van de camera is er meer een draaibeweging nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
Ik heb de zaklamp af en toe al gebruikt, zeker handig geweest met verhuizen voor op zolder, weet niet of ik het verder nog vaak zal gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 09:58
Zo ook lid van de x 2014 familie.
Voor 299 de 32 gb versie besteld op amazon.de
Als prime member was er vandaag een mooie aanbieding die ik niet kon laten liggen.
Zaterdag komt ie binnen.

[ Voor 38% gewijzigd door jejeh op 08-07-2015 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
jejeh schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 13:57:
Zo ook lid van de x 2014 familie.
Voor 299 de 32 gb versie besteld op amazon.de
Als prime member was er vandaag een mooie aanbieding die ik niet kon laten liggen.
Zaterdag komt ie binnen.
Is niet alleen voor Prime members er komt alleen wel wat bij door de hogere BTW in NL, wordt 304,02 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
nou ok prima, kan de pret niet drukken. mooi prijsje. ben benieuwd of ie meteen naar 5.1 gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnhuff
Goeie actie!

Kan iemand toch nog eens helder op een rijtje zetten hoe ik mijn moto x 2014 kan rooten, zodat ik wat extra apps erop kan zetten. Ik vind het in het engels moeilijk te volgen en er is zoveel informatie dat het moeilijk te filteren is.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
johnhuff schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 23:02:
Goeie actie!

Kan iemand toch nog eens helder op een rijtje zetten hoe ik mijn moto x 2014 kan rooten, zodat ik wat extra apps erop kan zetten. Ik vind het in het engels moeilijk te volgen en er is zoveel informatie dat het moeilijk te filteren is.
Alvast bedankt!
Er is een multi tool utility voor de moto x waarmee je heel makkelijk kunt rooten.

https://www.androidfilehost.com/?fid=95784891001604540

*Edit, weet inderdaad niet zeker of dit nog werkt onder 5.1

[ Voor 82% gewijzigd door Port187 op 10-07-2015 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
Uh bootloader unlock niet nodig voor bovenstaande ?
Werkt dit met 5,1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
jejeh schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 15:16:
Uh bootloader unlock niet nodig voor bovenstaande ?
Werkt dit met 5,1
Bootloader unlock gaat ook met de multi tool.
Het is voor mij al een tijd geleden, geen idee of het nog werkt onder 5.1

Google is uwe vriend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
Er is in igg een nieuwere versie van de tool.

https://www.androidfilehost.com/?fid=95784891001609538

Maar in dat topic zijn er nog mensen die dezelfde vraag als ik stelden en geen antwoorden.
Dus ik gok het er nog niet op en wacht morgen eerst eens mijn telefoon af.

Topic

http://forum.xda-develope...edition-recovery-t2897819

[ Voor 17% gewijzigd door jejeh op 10-07-2015 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnhuff
jejeh schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 15:57:
Er is in igg een nieuwere versie van de tool.

https://www.androidfilehost.com/?fid=95784891001609538

Maar in dat topic zijn er nog mensen die dezelfde vraag als ik stelden en geen antwoorden.
Dus ik gok het er nog niet op en wacht morgen eerst eens mijn telefoon af.

Topic

http://forum.xda-develope...edition-recovery-t2897819
Ik lees graag je ervaring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Heb nu ook de moto x 2014 sinds een paar dagen (Als opvolger van xperia z). Echt een prima telefoon, snap niet dat ie niet populairder is.

Was even bang dat ik de notificatieled zou missen, maar active display en ook de gestures etc. werken echt prima. Toestel ligt lekker in de hand, en android lollipop werkt super.

Nu alleen nog wat meer met de camera spelen.

Wat ik trouwens niet snap met de standaard google launcher is dat je maar vier iconen naast elkaar hebt op je home screen, hierdoor lijkt je screen echt low-res.

Gelukkig eenvoudig opgelost met nova launcher.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
johnhuff schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 22:22:
[...]

Ik lees graag je ervaring!
Nou sinds gisteren de x ontvangen en voorlopig blijf ik stock.
Prima telefoon,ziet er goed uit en loopt lekker op 5.1 en hier ook de launcher vervangen.
De moto e 2015 die ik ook heb [ prima telefoon ] verhuist naar zoonlief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Meer mensen die random grafische glitches hebben nu met 5.1? Niets echt storends maar je merkt wel dat ze er zijn waar ze eerst er nooit waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deputy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-01 15:16
Nee, in de week dat ik 5.1 heb, heb ik nog geen glitches gezien....

Draait verder ook als een trein! Had op 5.0 last van vertraging na een paar dagen zonder opnieuw opstarten, maar dat is helemaal verdwenen.

Ben nog lang niet klaar met dit toestel! :-)

DeputyNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
Nee, ik heb nergens last van, ben zeer tevreden met 5.1 en de Moto X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
jejeh schreef op zondag 12 juli 2015 @ 15:58:
[...]

Nou sinds gisteren de x ontvangen en voorlopig blijf ik stock.
Prima telefoon,ziet er goed uit en loopt lekker op 5.1 en hier ook de launcher vervangen.
De moto e 2015 die ik ook heb [ prima telefoon ] verhuist naar zoonlief.
Rooten kan altijd, echter raad ik aan om stock te blijven mits je gebruik maakt van de handige moto functies.
De Moto X is de eerste mobiel voor mij waar ik geen custom rom op wil draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:02
Port187 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 10:59:
[...]

Rooten kan altijd, echter raad ik aan om stock te blijven mits je gebruik maakt van de handige moto functies.
De Moto X is de eerste mobiel voor mij waar ik geen custom rom op wil draaien.
Root hoeft niet per se voor een custom rom te zijn, maar kan ook voor bijvoorbeeld Greenify, of bepaalde Tasker dingetjes handig zijn.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:51
Iemand tips voor een strakke bumper of hoesje?
Afgelopen week viel het scherm kapot. Ik heb gelukkig een goedkope reparateur kunnen vinden, maar wil dit wel gaan voorkomen. (Helaas, 't is een mooie telefoon maar wel met een heel kwetsbaar ontwerp, zoals de meeste populaire telefoons tegenwoordig.)

[ Voor 9% gewijzigd door Jesse op 13-07-2015 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
The_Fes schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:54:
[...]

Root hoeft niet per se voor een custom rom te zijn, maar kan ook voor bijvoorbeeld Greenify, of bepaalde Tasker dingetjes handig zijn.
Daar doelde ik ook op: rooten is prima indien nodig voor bepaalde root only apps.
Echter zou ik zelf op stock rom blijven (met of zonder root) gezien je met custom roms het eea aan moto features die deze mobiel zo bijzonder maken verliest.

Of zijn de moto features inmiddels ook te vinden in goede custom roms? en dan bedoel ik niet alternatieven maar the real deal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
Ik twijfel om de Moto X te halen, heb mijn vriendin mijn S6 gegeven omdat haar s4 kapot was en zij een goede telefoon nodig heeft.

Nu kan ik voor 37 verlengen voor 1 jaar met Gratis Moto X en dan kijken voor een s7/note 5
Of nu voor 42 euro een nieuwe s6 halen voor 2 jaar en 100 euro cashback is dan 38 euro per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NinTeNdO_FrEaK schreef op zondag 12 juli 2015 @ 11:16:
Heb nu ook de moto x 2014 sinds een paar dagen (Als opvolger van xperia z). Echt een prima telefoon, snap niet dat ie niet populairder is.

Was even bang dat ik de notificatieled zou missen, maar active display en ook de gestures etc. werken echt prima. Toestel ligt lekker in de hand, en android lollipop werkt super.

Nu alleen nog wat meer met de camera spelen.

Wat ik trouwens niet snap met de standaard google launcher is dat je maar vier iconen naast elkaar hebt op je home screen, hierdoor lijkt je screen echt low-res.

Gelukkig eenvoudig opgelost met nova launcher.
Vanochtend in Essen bij de cyberport even mee gespeeld. Het is echt een super telefoon. Ben benieuwd naar ja ervaringen met de camera. Als ik de duitse jonge dame in de winkel mag geloven "die Qualität ist ausgesprochen schlecht" Helaas mocht ik er zelf geen foto mee maken en bekijken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 20:26
Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:26:
[...]

Vanochtend in Essen bij de cyberport even mee gespeeld. Het is echt een super telefoon. Ben benieuwd naar ja ervaringen met de camera. Als ik de duitse jonge dame in de winkel mag geloven "die Qualität ist ausgesprochen schlecht" Helaas mocht ik er zelf geen foto mee maken en bekijken :X
Tja, wat is slecht. Het is absoluut geen topcamera, ik zou voor een vakantie oid een gewoon fototoestel niet thuis laten. Maar zo om af en toe een foto te maken is het best prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
In ieder geval heel veel beter dan de camera van de moto g 1ste generatie.

En over degene die is aan het tobben:
Koop de telefoon los voor ~325 euro en pak een goedkoop sim only abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 20:47
Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:26:
[...]

Ik vind hem lang niet slecht. Maar dat zie je in reviews wel terug toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de foto's vergelijk dan valt het zeker wel mee. Maar ik denk dat ze de galaxy s6 wilde verkopen.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 20:47
Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2015 @ 19:10:
Als ik de foto's vergelijk dan valt het zeker wel mee. Maar ik denk dat ze de galaxy s6 wilde verkopen.:)
Ik ga ook altijd bij cyberport binnen als mijn vriendin weer eens een hele dag weg is in de Primark in Essen :+
Maar het is het typische Mediamarkt verkoper daar, verkopen waar de meeste marge op zit en weinig tot geen verstand van de producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
Tja, sla gemiddelde reclame folder open en de samsungs, apples, alcatels vliegen je om de oren. Microsoft zie je ook steeds meer. Af en toe wat Sony of HTC. Maar Motorola vrijwel nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha Ertenal
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05-2022
Ik zit momenteel nog op 5.0. Als ik check op updates dan staat de 5.0.2 (pas!) klaar. Als ik die selecteer dan lijkt alles goed te gaan, wordt opnieuw opgestart, krijg het Android update figuurtje te zien en de update balk begint te lopen. Maar na zo'n 15% stopt dit en een paar seconden later start de telefoon opnieuw op.

Na het volledig opstarten krijg ik nog een melding dat het updaten is mislukt. Geen reden erbij helaas.

Iemand ervaring mee? Telefoon is geroot. Voordat ik hem geroot had werkte de 4.4.4 > 5.0 update gewoon. Zorgt het rooten ervoor dat een update niet meer werkt?

AMD Phenom II X6 1090T | 2x 4GB Kingston | Geforce GTX 560TI | Creative I-Trigue L3450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
Tha Ertenal schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 00:21:
Ik zit momenteel nog op 5.0. Als ik check op updates dan staat de 5.0.2 (pas!) klaar. Als ik die selecteer dan lijkt alles goed te gaan, wordt opnieuw opgestart, krijg het Android update figuurtje te zien en de update balk begint te lopen. Maar na zo'n 15% stopt dit en een paar seconden later start de telefoon opnieuw op.

Na het volledig opstarten krijg ik nog een melding dat het updaten is mislukt. Geen reden erbij helaas.

Iemand ervaring mee? Telefoon is geroot. Voordat ik hem geroot had werkte de 4.4.4 > 5.0 update gewoon. Zorgt het rooten ervoor dat een update niet meer werkt?
Als je een custom recovery hebt draaien (zoals TWRP) dan lukt de OTA update inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
ik meen dat ik 4,4 had toen ik de telefoon binnen kreeg. Daarna meteen naar 5.0. toen een hele kleine update en door naar 5.1. ik geloof dat ik 5.0.2 helemaal niet gehad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha Ertenal
Port187 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 08:22:
[...]

Als je een custom recovery hebt draaien (zoals TWRP) dan lukt de OTA update inderdaad niet.
Ik heb geen custom recovery. Enkel geroot omdat ik mijn hosts bestand wilde kunnen aanpassen.

Ik ga ook liever gelijk naar 5.1 maar vermoed dat deze update eerst moet..

AMD Phenom II X6 1090T | 2x 4GB Kingston | Geforce GTX 560TI | Creative I-Trigue L3450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Port187
Tha Ertenal schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 11:32:
[...]

Ik heb geen custom recovery. Enkel geroot omdat ik mijn hosts bestand wilde kunnen aanpassen.

Ik ga ook liever gelijk naar 5.1 maar vermoed dat deze update eerst moet..
Hosts file bedoel je adaway zeker, die moet er ook af voor je aan de OTA update kunt beginnen.
Ook even unrooten, gezien door root er nu supersu in je /system staat, dit kan ook voor problemen zorgen.
De boel moet echt origineel stock staan voor een OTA update.

Als alternatief kun je ook een custom recovery installeren en dan handmatig 5.1.1 stock installeren.

[ Voor 26% gewijzigd door Port187 op 14-07-2015 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha Ertenal
Uiteindelijk gelukt via het installeren van een originele versie van Motorola:
https://motorola-global-p...ootloader/recovery-images

Of een OTA update nu weer werkt merk ik vanzelf als de volgende zich aan dient.

Nee ik had geen adaway geïnstalleerd. Ik test voor mijn werk lokale websites op mijn telefoon. En voor sommige moet ik de hosts file aanpassen om een correcte url te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
Nieuwe moto G en X worden binnenkort onthuld :*)

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Laatst online: 13-09 12:42
Zullen ze hier hinten naar 2 verschillende moto X's en een moto G?

Afbeeldingslocatie: http://cdn3.androidworld.nl/1be337d486/media/thumbnails/4c/db/4cdbed15f4ad3223079a2331c0cc0701.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
Nog iemand last van wegvallende dataverbindingen sinds de 5.1 update? Heb dit nu al meermaals ervaren. Een reboot lijkt het op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
Aegir81 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 17:56:
Nog iemand last van wegvallende dataverbindingen sinds de 5.1 update? Heb dit nu al meermaals ervaren. Een reboot lijkt het op te lossen.
Niet echt, ik heb wel of en toe dat de wifi nog wel aan lijkt te staan, maar er toch niks mee binnenkomt. Dit had ik geloof ik ook daarvoor al. Ik heb maar heel even op 5.0.2 gezeten, dus het is ook moeilijk vergelijken. De wifi uit en weer aan zetten is genoeg om het op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 20:26
Diablow schreef op zondag 19 juli 2015 @ 09:20:
[...]

Niet echt, ik heb wel of en toe dat de wifi nog wel aan lijkt te staan, maar er toch niks mee binnenkomt. Dit had ik geloof ik ook daarvoor al. Ik heb maar heel even op 5.0.2 gezeten, dus het is ook moeilijk vergelijken. De wifi uit en weer aan zetten is genoeg om het op te lossen.
Dat heb ik ook regelmatig, maar mijn vriendin met haar iPhone een laptop ook, dus lijkt hier meer aan de brakke Ziggo modem wifi te liggen dan de Moto X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 13-09 20:47
Wekko306 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 09:48:
[...]

Dat heb ik ook regelmatig, maar mijn vriendin met haar iPhone een laptop ook, dus lijkt hier meer aan de brakke Ziggo modem wifi te liggen dan de Moto X.
Ziggomodems zijn notoir slecht in routering. Je kan t beste een eigen router halen en het modem in bridge laten zetten. Krijg je ook een stuk beter bereik. Voor 50 euro heb je al een goede router.

Volgens mij laat het ziggomodem verbindingen open waardoor er niet goed gesynced wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
Diablow schreef op zondag 19 juli 2015 @ 09:20:
[...]

Dat is ook een vaag probleem.

De wifi werkt hier wel altijd. Enkel de dataverbinding doet soms moeilijk.

Een andere probleem: deze ochtend zag ik ook dat er meer dan 10 apps een update nodig hadden maar na een uur waren ze nog niet geüpdatet. De apps bleven gewoon op 'installeren' staan maar ze werden niet geüpdatet. Herstarten hielp niet. Na het legen van de cache van de Play Store werden ze wel weer netjes up to date gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beide problemen komen me bekend voor. Wifi aan en uit zetten is ook voor mij de oplossing. Ik heb ook de indruk dat dit vaker voorkomt sinds de laatste update.

Aegir, ook dat heb ik wel eens gehad. Bij mij bleef dan één app hangen. Die update afbreken, deed de volgende app starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2015 @ 08:49:
Beide problemen komen me bekend voor. Wifi aan en uit zetten is ook voor mij de oplossing. Ik heb ook de indruk dat dit vaker voorkomt sinds de laatste update.

Aegir, ook dat heb ik wel eens gehad. Bij mij bleef dan één app hangen. Die update afbreken, deed de volgende app starten.
Ik ken enkel het eerste probleem. Maar ik dacht eerlijk gezegd dat dit meer aan mijn router lag dan aan de moto. Mijn vriendin heeft er met haar Samsung ook last van en ook onze tablet's hebben het zo nu en dan.
Maar inderdaad even wifi aan en uit zetten lost het probleem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
Ik heb het wifi probleem ook! Met mijn moto x icm ziggo/upc modem. Deze staat wel in bridge modus plus router. Het probleem lijkt zich met name voor te doen als mijn huisgenoot met zijn iphone op de wifi gaat...snap er geen bal van

Dit probleem heb ik overigens op geen enkel ander wifi netwerk, daarom vermoed ik dat het aan de ziggo modem ligt, niet aan de moto

[ Voor 22% gewijzigd door MaltaSoron op 21-07-2015 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablow
Het gebeurt maar zelden thuis, misschien 1 keer per week, kpn modem en asus(ap modus), nog weinig ervaring met andere netwerken, op Universiteit Leiden wordt ik er soms helemaal ut gegooid, maar dat komt door een time-out denk ik, is eens in de zoveel dagen. Met een Ziggo modem lijkt het niet erger te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
MaltaSoron schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:59:
Ik heb het wifi probleem ook! Met mijn moto x icm ziggo/upc modem. Deze staat wel in bridge modus plus router. Het probleem lijkt zich met name voor te doen als mijn huisgenoot met zijn iphone op de wifi gaat...snap er geen bal van

Dit probleem heb ik overigens op geen enkel ander wifi netwerk, daarom vermoed ik dat het aan de ziggo modem ligt, niet aan de moto
Als de UPC doos in bridge staat en de wifi uit dan verbindt de Moto X met je eigen router en ligt het niet aan die van UPC.

Heb met mijn Moto X 16Gb het wel eens gehad, maar als ik dan een app ging gebruiken die een verbinding wilde dan werkte het gewoon weer, met mijn 32Gb uit Duitsland nergens last van. Heb de TC7200 van UPC in bridge staan en de wifi uit btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Bah Bah, mijn X is van de week gevallen en heel het scherm is naar de haaien:(.. iemand tips waar i hem snel en goed kan laten maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
Als hij je thuis en binnen is gevallen kun je de schade misschien op de inboedelverzekering verhalen.
Met behoud van de fabrieksgarantie garantie kan alleen via Dynafix/drmobile.eu, zal niet snel gaan, maar wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Bastie-88 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 00:22:
Nieuwe moto G en X worden binnenkort onthuld :*)

Bron
Ben zelf ook benieuwd naar de nieuwe x. Dat er nog geen topic over is :p

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Laatst online: 23:43
Ja, wellicht dat ik zo even een topic aanmaak, ben alleen niet zo handig met layouts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Outlandos schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:15:
Ja, wellicht dat ik zo even een topic aanmaak, ben alleen niet zo handig met layouts.
Gewoon doen :P

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Livestream persvoorstelling 3de gen moto X begint om 15:00

http://www.motorola.com/us/live-stream.html

YouTube: Find Your Perfect Moto Match (ENGLISH)
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste