Trouwens voor degene die geinteresseerd was hoe Cyanogenmod werkt op de Moto X 2014. Nadat ik ziek werd van de rare issues die ik had met de telefoon (random reboots die verdwenen nadat ik geen pop/imap addressen meer had toegevoegd bijvoorbeeld).
Het werkt naar mijn idee prima, ik ben wel al een tijdje van plan van android af te stappen dus vandaar dat ik ook maar besloot het uit te proberen. Iniedergeval:
- Moto sense is geïntegreerd in de moto x 2014 build van cyanogen. Betekent dat hij nog altijd de gebaren herkent (al kun je nu wel zelf beslissen of je torch/camera bij 'chop' wilt of bij 'polsdraai' en vice versa).
- De pulse notificaties op het scherm (scherm gedeeltelijk aan) is een uitgebreidere versie van de Moto stock variant, je ziet namelijk dezelfde notificaties als op stock android maar dan in zwart wit me tde rest van het scherm uit.
- Geen Moto Voice Assistant, zo ver ik zie ook niet te downloaden uit de store met custom rom
- Batterij gaat erg goed mee, als je de telefoon niet gebruikt/standby lijkt er haast geen batterij lading gebruikt te worden.
- Veel, maar dan ook heel veel extra customisatie natuurlijk. Je krijgt meer terug dan wat je op geeft naar mijn mening.
- Ohja, en een vreemd groen led lampje boven de bovenste grill die werkt als een soort notificatie ledje. Hij gaat branden (alleen groen en geen pulse, dus aan een stuk door) wanneer er een notificatie binnen komt. Uit te zetten bij instellingen.
[
Voor 9% gewijzigd door
icratox op 24-08-2015 14:25
]