Tsja, natuurlijk is hij heel voorspelbaar en heeft een hele doorzichtige taktiek, maar het werkt wel voor hem. Hij kan als gebeten hond niet echt verliezen, bij zowel veroordeling als vrijspraak kan hij zeggen 'zie je nou wel'.
En hij is gewoon slim in zijn bewoordingen, die vraag van die meer of minder marokkanen stelde hij na een aantal andere vragen (dus volgens hem was het gewoon maar 'één van de vragen'), en dat grapje ('dan gaan we dat regelen'), tsja, bevat ook niet echt heel veel spannende elementen.
Dus ik verwacht dat in de rechtszaak weer vooral veel gezaagd gaat worden wat er bedoeld werd, en dat hij uiteindelijk vrijgesproken gaat worden. Maar we zullen zien, op zich wel een interessant casus. Gaat wel weer vermakelijk worden
En hij is gewoon slim in zijn bewoordingen, die vraag van die meer of minder marokkanen stelde hij na een aantal andere vragen (dus volgens hem was het gewoon maar 'één van de vragen'), en dat grapje ('dan gaan we dat regelen'), tsja, bevat ook niet echt heel veel spannende elementen.
Dus ik verwacht dat in de rechtszaak weer vooral veel gezaagd gaat worden wat er bedoeld werd, en dat hij uiteindelijk vrijgesproken gaat worden. Maar we zullen zien, op zich wel een interessant casus. Gaat wel weer vermakelijk worden
Ah, zou kunnen. Maar hoe ik het fragment kan herinneren (maar heb het wel al een tijd niet gezien) werd het ook wel op een beetje grappige manier gebracht door hem aan het publiek. Tenminste, zo kwam het op mij over...anandus schreef op donderdag 18 december 2014 @ 13:58:
Nb. Hij zei, vziw, wel pas dat dat een grapje was nadat er een storm van kritiek was gekomen.
[ Voor 26% gewijzigd door sewer op 18-12-2014 14:17 ]