[Multi] Football Manager 2015 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

RonaldMuijs schreef op maandag 06 juli 2015 @ 19:50:
[...]

Autsjj.. Ik had de demo voor de tussntijd gedownload maar die stopt er halvewege hetseizoen mee. Ik vind het een beetje zonde om voor die laatste tijd nog fm15 te kopen.
Ligt eraan hoeveel tijd je erin stopt. Een key is voor +- €18,- te krijgen wat ik zo snel zie. Das anderhalf krat bier. :P

In 4 maanden kun je héél wat FM spelplezier hebben voor dat geld :)

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Christiano007 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 19:56:
[...]

Ligt eraan hoeveel tijd je erin stopt. Een key is voor +- €18,- te krijgen wat ik zo snel zie. Das anderhalf krat bier. :P

In 4 maanden kun je héél wat FM spelplezier hebben voor dat geld :)
Dat wordt dus anderhalve krat bier =S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMuijs
Iemand enig idee waar ik FM 15 het goedkoopst kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

RonaldMuijs schreef op maandag 06 juli 2015 @ 22:02:
Iemand enig idee waar ik FM 15 het goedkoopst kan halen?
https://www.g2a.com/footb...l&utm_campaign=allkeyshop

Zelf zou ik hem hier halen
http://www.cdkeys.com/pc/...-2015-pc-mac-cd-key-steam

Liken op facebook en je krijgt nog een paar dubbeltjes korting.

[ Voor 40% gewijzigd door Christiano007 op 06-07-2015 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMuijs
Bedankt voor je adviesen. Maar na dat je zei dat het nog 4 maanden duurden was ik zo ongeduldig en heb ik hem al besteld via g2play.net kostte me 15,15. Bedankt voor de hulp. Hij is nt begonnen met downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boempatat
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-06-2024
Ben gisteren ook maar eens gestart met m'n FM carriére nieuw leven in te blazen.
Opnieuw gekozen voor AC Milan, zal een hele klus worden om hier weer een ploeg van te maken die top 3 ambieert. Transfer budget is 9M, voorlopig overdonderd het me allemaal een beetje.
Het oogt iets drukker met die nieuwe UI imo.

Eerste vriendschappelijke wedstrijden gespeeld, tegen Bayer wel 4-0 de boot in...
Nog werk aan de winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-05 14:50
Boempatat schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:29:
Ben gisteren ook maar eens gestart met m'n FM carriére nieuw leven in te blazen.
Opnieuw gekozen voor AC Milan, zal een hele klus worden om hier weer een ploeg van te maken die top 3 ambieert. Transfer budget is 9M, voorlopig overdonderd het me allemaal een beetje.
Het oogt iets drukker met die nieuwe UI imo.

Eerste vriendschappelijke wedstrijden gespeeld, tegen Bayer wel 4-0 de boot in...
Nog werk aan de winkel...
Ben benieuwd naar je ervaringen, altijd leuk om te lezen. Zag trouwens ook dat iemand mn Chelksi post heft ge-edit, ene BM. Chelsea supporter wellicht? :)

Nee hoor, totaal niet, maar je kunt clubs gewoon bij hun normale naam noemen. Respect noemen ze dat geloof ik

[ Voor 8% gewijzigd door BM op 16-07-2015 17:38 ]

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
Sn3gG3l schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:16:
[...]

Zag trouwens ook dat iemand mn Chelksi post heft ge-edit, ene BM. Chelsea supporter wellicht? :)
Het is gewoon kinderachtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boempatat
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-06-2024
Ondertussen een nieuw jaar ingegaan en de winterstop voorbij, sta momenteel 2de (onder Juve...)
4-0 gewonnen thuis tegen Intermerda
Ook Napoli en Roma gingen met lege handen terug.

Ploeg begint eindelijk wat vorm te krijgen, ondanks het kleine budget toch veel huurspelers tot in San siro gekregen. In de zomer voegen er nog enkele jonge talenten zich bij de A kern.
Het valt me wel op, dat spelers veel sneller beginnen te zeuren om speeltijd of een basisopstelling.
Ik hanteer een licht roulatie systeem bij ploegen waar we probleemloos voorbij moeten. Na een individueel gesprek worden zulke zaken meestal opgelost. Momenteel een ongeslagen reeks van 9 wedstrijden.

Ignazio Abate is vertrokken voor 2.3M, maar de talentvolle jeugdwerking van Milan vulde dit tekort op.
Op naar het europees voetbal en titelwinst in de Serie A !
Beker: Kwartfinale tegen Fiorentina

Forza Rossoneri !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:48
Wel knap met Milan.

Momenteel ben ik zelf bezig met een savegame met Newcastle waarin ik maar blijf hangen in de subtop. Ben eigenlijk gewoon een handelshuis. Goedkoop inkopen en veel verkopen. Maar ja, als gevolg dat ik nu na 6 seizoenen pas echte toppers kan kopen.

Hiervoor een savegame met Milan geprobeerd maar wat een drama. Ik kreeg ze niet aan de gang en werd 8ste en kreeg daarna mijn congé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Ik weet niet wat er aan de hand is met de data updates van de bekende mensen op internet. Maar als ik nu een nieuwe game begin met Ajax krijg ik sowieso 0 euro budget, kan ook niet verhogen (ze vertrouwen me niet :') ). Prima, kan ik nog mee leven.

Maar ik kan geen enkele speler slijten aan clubs, waar ik eerst met gemak een Schone of Serero van de hand deed kan ik ze niet eens voor 0 euro kwijt. Wat hebben die lui met de editor gedaan waardoor transfers niet eens fatsoenlijk lukken? Heb ik zowel met Pr0 als met die andere update maker.

Ook een save-game editor waar ik het budget van omhoog gooi heeft geen zin. Dan heb ik wel geld, en het staat ook aangegeven. Maar als ik een transfer wil afronden geeft hij aan dat ik niet voldoende budget heb. Waardeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:25
Christiano007 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 22:06:
Maar ik kan geen enkele speler slijten aan clubs, waar ik eerst met gemak een Schone of Serero van de hand deed kan ik ze niet eens voor 0 euro kwijt. Wat hebben die lui met de editor gedaan waardoor transfers niet eens fatsoenlijk lukken? Heb ik zowel met Pr0 als met die andere update maker.
Ligt niet aan de editors; het spel is gewoon realistisch... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-06 18:28

Vos

AFCA

Dat is al jaren een fout vind ik. Soms heb je spelers die je gewoon niet weg krijgt voor inderdaad zelfs 0 euro. Er is imo altijd wel een club op een bepaald niveau waar die speler naartoe kan. Nu rest niks anders dan contract ontbinden of weg laten rotten.

(Met de normale database trouwens.)

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 16-07-2015 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Vos schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 15:57:
Dat is al jaren een fout vind ik. Soms heb je spelers die je gewoon niet weg krijgt voor inderdaad zelfs 0 euro. Er is imo altijd wel een club op een bepaald niveau waar die speler naartoe kan. Nu rest niks anders dan contract ontbinden of weg laten rotten.

(Met de normale database trouwens.)
Heb het spel verwijderd, opnieuw geïnstalleerd (gewoon de laatste officiele update erbij) en zelfs nu nog spelers die niet weg gaan voor een laag bedrag.

Hebben ze een kleine update gemaakt ofzo? Heb al verschillende clubs geprobeerd (chelsea, City) allemaal 0 euro budget en onmogelijk om iemand te verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/mw14gDKrojC2l5RbhF1O8yDa/full.png

8)7 8)7 8)7

Wat is dat voor waanzin? :P

Ik zit dus inmiddels bij Inter, leuke selectie. Maar ik gebruik geen killer-tactic ofzo, dit is echt een complete fluke. Wel leuk, zo'n double hattrick van mijn ster-speler.

Dat is sowieso een beest hoor, die Santi :)

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/UVkC96zQ2YGMYehGHj9Hujot/full.png

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Had mijn transferprobleem al gevonden, had nu steeds disable transfer blabla aangevinkt bij een nieuwe game. Dan krijg je geen budget :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Christiano007 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 11:04:
Had mijn transferprobleem al gevonden, had nu steeds disable transfer blabla aangevinkt bij een nieuwe game. Dan krijg je geen budget :')
LOL!
wildhagen schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 09:39:
[afbeelding]

8)7 8)7 8)7

Wat is dat voor waanzin? :P

Ik zit dus inmiddels bij Inter, leuke selectie. Maar ik gebruik geen killer-tactic ofzo, dit is echt een complete fluke. Wel leuk, zo'n double hattrick van mijn ster-speler.

[afbeelding]
Zulke wedstrijden heb ik er af en toe ook tussen zitten. Vaak tegen Chelsea.

Fijne speler! :)

Dit is mijn wereldster, Mike Sandhu (AMC) :). Uit de eigen jeugd vanaf 2e seizoen. Was op zijn 16e basisspeler in de league 1, is heerlijk mee gegroeid. Heb nog nooit iemand gehad met zo'n waarde ook.

Staat nu op: 229 wedstrijden / 109 goals / 93 assist

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/wyhpfeJoWafdD0nNQdspLP8B/full.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door Vos op 19-07-2015 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:48
Leuke speler.

Ik ben met Newcastle opnieuw 7de geworden. Ik kan niet voorbij Chelsea, Arsenal, Manutd en Stoke komen. Ik verlies gewoon 9 van de 10 wedstrijden. Kom ook gewoon niet in de wedstrijd.

Zodadelijk de finale van de Europa League spelen tegen Stoke. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
wildhagen schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 09:39:
[afbeelding]

[afbeelding]
En nu ben ik aan het eind van het seizoen, de stats van deze speler:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Uev4YYkF3pKqjerOPRPI1B1d/full.png

Waarom kan ik niet bij al mijn teams zo'n speler krijgen? :? :P

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 29-05 10:21
Hopelijk komt Man UTD nog met een update binnenkort, wil tot FM 16 nog wel met het nieuwe Feyenoord spelen :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:52
Ik speel ook al met een wat oudere 15/16 update, opzich wel leuk. Maar dan heb je altijd de bekende "bug" dat er 2 kampioenen zijn in 14/15 na 1 seizoen spelen :P Soms zijn verhuurde spelers dan ook 2 jaar verhuurd omdat de contracten tot de nieuwe datum zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Hehe :P

Mjah, ik zie dat er al iemand daar is die 93 seizoenen managed, en nu dus in seizoen 2107/2108 zit. Ik ben wel fanatiek, maar niet ZO fanatiek, daar kom ik niet echt bij in de buurt :P

Ben sowieso de laatste jaren wat minder actief dan vroeger, andere verplichtingen enzo. Waar ik vorige edities soms wel 1200+ uur haalde, kom ik de laatste jaren niet meer aan de 1000. Dit jaar zal het niet veel meer dan 850 worden gok ik.

[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 10-08-2015 13:24 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
HamburgerHenk schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 13:18:
Ik speel ook al met een wat oudere 15/16 update, opzich wel leuk. Maar dan heb je altijd de bekende "bug" dat er 2 kampioenen zijn in 14/15 na 1 seizoen spelen :P Soms zijn verhuurde spelers dan ook 2 jaar verhuurd omdat de contracten tot de nieuwe datum zijn :P
Waar heb je die vandaan?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ik weet niet meer precies welke, maar ik vond hem op het forum van ManUtd bij overige databases. Helaas was er toen ook nog geen ManUtd update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PirE
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-12-2023
wildhagen schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 13:21:
[...]

Hehe :P

Mjah, ik zie dat er al iemand daar is die 93 seizoenen managed, en nu dus in seizoen 2107/2108 zit. Ik ben wel fanatiek, maar niet ZO fanatiek, daar kom ik niet echt bij in de buurt :P

Ben sowieso de laatste jaren wat minder actief dan vroeger, andere verplichtingen enzo. Waar ik vorige edities soms wel 1200+ uur haalde, kom ik de laatste jaren niet meer aan de 1000. Dit jaar zal het niet veel meer dan 850 worden gok ik.
En ik ben al best wel trots op mezelf dat ik na 2,5 jaar FM2012 in Seizoen 2047/2048 bezig ben :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Vanavond deze update testen:
http://passion4fm.com/foo...base-update-by-whizzkids/

Iemand ervaring mee, lijkt bijgewerkt tot gister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Het is een prima update, bij Feyenoord alle nieuwe spelers, Verhoek,Boula en Mathijssen zitten er nog bij. Die gelijk weggedaan.

Maar 3 wedsrijden gespeeld en 9 punten :) Wel dringen voorin nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:41

Shabbaman

Got love?

Goed.

Ik heb een scout en een hoofd jeugdopleiding met allebei iets van 19 of 20 op PA en PP. Ik scout een speler van begin 20, 4.5 ster op PA (en PP). Ik koop die speler en vraag een spelersrapport op: 2.5 ster volgens diezelfde hoofd jeugdopleiding. Waarom?

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Shabbaman schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:38:
Goed.

Ik heb een scout en een hoofd jeugdopleiding met allebei iets van 19 of 20 op PA en PP. Ik scout een speler van begin 20, 4.5 ster op PA (en PP). Ik koop die speler en vraag een spelersrapport op: 2.5 ster volgens diezelfde hoofd jeugdopleiding. Waarom?
Hoeveel tijd zat er tussen het eerste rapport en 2e. Als je toevallig in de tussentijd "opgewaardeerd" bent door je scouts dan zou het inderdaad kunnen dat er wat veranderd is. Overigens is het ook gewoon mogelijk dat je nog niet die speler 100% gescout had. Dan kan er inderdaad ook nog wat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Hm. Ik heb die speler een jaar lang door verschillende scouts laten beoordelen, maar ik heb geen nieuwe scouts gehaald. De beoordeling van de speler was in die tijd zelfs verbeterd. Eigenlijk heb ik het idee dat de huidige beoordeling niet deugt, want de speler presteert aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JensFC
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-03 18:06
Is het niet zo dat de 4.5 ster beoordeling dan ten opzichte van de ploeg waar hij toen speelde is?

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Dat zou kunnen, ik weet het eigenlijk niet. Wel zie je bij de beoordeling door de scouts een vergelijking met je eigen spelers, en deze speler zou mijn beste middenvelder worden. Dan verwacht ik dat de beoordeling door de coach* uiteindelijk ook oplevert dat de nieuwe speler ook beter wordt beoordeeld dan de andere spelers.

Kan je die scout-rapporten later eigenlijk nog terugzien als je een speler hebt gehaald?

* Ja, er is natuurlijk een verschil tussen verschillende coaches en scouts, maar als ik kijk naar coaches en scouts met vergelijkbare ratings op PA en PP dan hoop ik toch dat het resultaat ook enigszins gelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Kijk eens wat er degradeert:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/tCxmvEc5ZryQ5Sy4XdD1y9hG/full.png

En Rome stond in brand >:)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lremcol
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 31-05 11:51
Dat spelers opeens zo drastisch veel kunnen veranderen vind ik gewoon onrealistisch slecht.
Ik had een keeper gescout en die zou zoveel beter zijn als mijn eigen keeper. Dus gehaald voor veel geld en de eerste paar wedstrijden niets aan de hand.
Na ongeveer een maand was die keeper opeens 2 sterren kwijt en maar net ietsjes beter als mijn vorige keeper. Weg geld. Dit vind ik een enorm minpuntje van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-06 16:44
lremcol schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:53:
Dat spelers opeens zo drastisch veel kunnen veranderen vind ik gewoon onrealistisch slecht.
Ik had een keeper gescout en die zou zoveel beter zijn als mijn eigen keeper. Dus gehaald voor veel geld en de eerste paar wedstrijden niets aan de hand.
Na ongeveer een maand was die keeper opeens 2 sterren kwijt en maar net ietsjes beter als mijn vorige keeper. Weg geld. Dit vind ik een enorm minpuntje van het spel.
Komt in het echt ook wel eens voor.
Potentie gaat gewoon op een bepaald moment weg en kan vlak na de transfer ook al veranderen en je moet sowieso niet teveel naar het sterren systeem kijken.

Laatst nog de reserve spits van Bayern gehaald. Had slechts 3 sterren en was op papier niet mijn beste spits maar loopt wel 1 op 1 omdat hij perfect in mijn systeem past en niet continu zit te zeuren zoals mijn andere spitsen.

Net zoals een controlerende middenvelder. Had slechts 2.5ster. Maar stond wel in de basis van 3 CL overwinningen.

@wildhagen
In het echt zouden ze niet weten wat ze moeten doen. Janken dat ze zelf degraderen of lachen dat de ander gedegradeerd is.

Zit zelf met Cadiz te spelen. Afgelopen 8 jaar 6x de titel gepakt en 6x de CL en we zitten in een stadion met 64k stoeltjes.
Was de bouw 1 of 2 jaar later gestart dan had mijn naam erop gestaan.

De sponsor bedragen blijven wel laag. Ik hoop dat ze dit in de volgende FM eens aanpassen maar zal wel niet.
Mag al blij zijn dat afgelopen jaar de TV gelden omhoog gegaan zijn.

Bij mij is Atletico Madrid afgelopen jaar gedegradeerd.
En hun zijn denk ik om dezelfde reden gedegradeerd als de 2 clubs uit Roma in Wildhagen zijn spel.

Flink verouderde selectie met veel 30+ spelers die niets presteren maar wel 300 tot 400k p/w vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-05 08:32
Nieuw features voor FM 16 zijn ook bekend gemaakt: http://www.footballmanage...manager-2016-key-features

Vind vooral het eigen team creeeren leuk en misschien is het leuk om met Tweakers tournamentje te doen in een fantasy league.

Wilde altijd al iets over computers weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Ik zie er relatief weinig interessants (voor mij dan) tussenstaan dit keer, helaas...

Releasedate voor FM16 is overigens 13 november.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
SirDarkAngel schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 16:53:
Nieuw features voor FM 16 zijn ook bekend gemaakt: http://www.footballmanage...manager-2016-key-features

Vind vooral het eigen team creeeren leuk en misschien is het leuk om met Tweakers tournamentje te doen in een fantasy league.
Wordt zo te zien 1 van de eerste keren dat ik de nieuwe FM niet ga kopen, wat een onzin "uitbreidingen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-06 16:44
Paar kleine dingen die wel leuk zijn maar die nieuwe features zijn dingen die ik waarschijnlijk niet zal doen.

Interactie met de pers had ik al een hekel aan, dus dat ze hier tijd in stoppen is niet iets waar ik echt op zat te wachten.
Het zou al een flinke stap vooruit zijn als ze wat kleine aanpassingen doen aan de uitspraken van de assistent wanneer je deze de media praatjes laat doen.
Want nu praat hij vaak zo alsof hij de baas van het team is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Ik zou liever wat andere veranderingen zien.

Minder persgezeik idd
Minder spelerscontracten geneuzel na een paar wedstrijden in de basis
Minder geklaag na een paar wedstrijden (8 oid) dat ze te weinig spelen
Meer opties om spelers tevreden te houden als ze een lange tijd geblesseerd zijn geweest en nog niet gelijk veel spelen
Realistischer beeld van het fit zijn van spelers. Je moet veel te veel rouleren om spelers niet te snel moe te krijgen.

Onderhandelingen misschien realistischer maken.
Spelers wat minder belachelijke beslissingen qua clubopties laten kiezen (vaak genoeg gezien dat ze naar een andere club gaan waar ze (veel) minder verdienen)

Voor de rest zou ik het zo niet 1 2 3 weten.

Het eigen team creëren lijkt me voor veel mensen leuk, maar ik zal er niets mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-05 09:42
Ik speel veel online met 1 of 2 vrienden. Het jammere is alleen dat je nooit verder dan 2 of 3 seizoenen komt.

Die nieuwe optie 'fantasy draft' lijkt me echt erg leuk. Bijvoorbeeld wanneer je er nog extra limieten aan gaat stellen zoals:
- Max 1 speler per nationaliteit
- Alleen maar Nederlanders
- Budget max 20 miljoen
- Maximale leeftijd
- Minimale leeftijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik speel altijd met een vaste vriend van me, spelen altijd wel minimaal 10 seizoenen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ting87
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Wat ik vooral storend vindt aan FM15, is dat ik bijv op een laat zeggen "Gabriel Barbaso" biedt met wat voor club dan ook.
Santos vraagt aan mij 22,5mil - gaan onderhandelen, en je blijft op 22,5 mil hangen.

Een maand later komt een of andere koekclub, en die pikt dezelfde speler voor 7mil op, en dan nog wat premies waardoor het op 12mil uitkomt.
Als ik dat zie, en ga meebieden, verlangen ze van de door mens gestuurde club alsnog 22,5mil

Loop zo een hoop spelers mis omdat ik ze niet kan betalen, en een maand later worden ze verkocht voor een bedrag dat ik wel kon betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ting87
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
lremcol schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:53:
Het sterrensysteem heeft met meerdere dingen te maken;

- Huidig Niveau scouten door je scout --> als die slecht is, zit ie er dik naast
- Potentieel Niveau scouter door je scout --> same as above
- Vorm --> Speler in vorm heeft automatisch meer sterren
Voorbeeld; Sergio Ramos (2 sterren bij mij bij Bayern - Huidig Niveau 168 op een schaal van 200
Zijn moraal is redelijk, maar hij heeft heimwee. Vandaar de twee sterren.

Sule (die van hoffenheim), zit op huidig niveau 178 en heeft het hartstikke naar zijn zin.
blij met winstpremie's, blij met de speelstijl van de club.
Speler heeft 5 sterren!!

Ligt dus aan meerdere factoren ;-)
Je keeper is dus misschien nog steeds beter als de andere, maar omdat hij heimwee heeft, taal niet spreekt etc raakt hij sterren kwijt.
Laat hem wennen, en hij krijgt ze weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Ting87 schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 12:04:
- Vorm --> Speler in vorm heeft automatisch meer sterren
Ah, dat verklaart wel wat. Geldt dat ook voor potentiële ontwikkeling?

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste