lremcol schreef op zondag 06 september 2015 @ 20:53:
Dat spelers opeens zo drastisch veel kunnen veranderen vind ik gewoon onrealistisch slecht.
Ik had een keeper gescout en die zou zoveel beter zijn als mijn eigen keeper. Dus gehaald voor veel geld en de eerste paar wedstrijden niets aan de hand.
Na ongeveer een maand was die keeper opeens 2 sterren kwijt en maar net ietsjes beter als mijn vorige keeper. Weg geld. Dit vind ik een enorm minpuntje van het spel.
Komt in het echt ook wel eens voor.
Potentie gaat gewoon op een bepaald moment weg en kan vlak na de transfer ook al veranderen en je moet sowieso niet teveel naar het sterren systeem kijken.
Laatst nog de reserve spits van Bayern gehaald. Had slechts 3 sterren en was op papier niet mijn beste spits maar loopt wel 1 op 1 omdat hij perfect in mijn systeem past en niet continu zit te zeuren zoals mijn andere spitsen.
Net zoals een controlerende middenvelder. Had slechts 2.5ster. Maar stond wel in de basis van 3 CL overwinningen.
@wildhagen
In het echt zouden ze niet weten wat ze moeten doen. Janken dat ze zelf degraderen of lachen dat de ander gedegradeerd is.
Zit zelf met Cadiz te spelen. Afgelopen 8 jaar 6x de titel gepakt en 6x de CL en we zitten in een stadion met 64k stoeltjes.
Was de bouw 1 of 2 jaar later gestart dan had mijn naam erop gestaan.
De sponsor bedragen blijven wel laag. Ik hoop dat ze dit in de volgende FM eens aanpassen maar zal wel niet.
Mag al blij zijn dat afgelopen jaar de TV gelden omhoog gegaan zijn.
Bij mij is Atletico Madrid afgelopen jaar gedegradeerd.
En hun zijn denk ik om dezelfde reden gedegradeerd als de 2 clubs uit Roma in Wildhagen zijn spel.
Flink verouderde selectie met veel 30+ spelers die niets presteren maar wel 300 tot 400k p/w vangen.