Fierro doet het in mijn game top bij United alhoewel United bij mij dit seizoen vrij laag wist te eindigen (8e).
Ik heb na lange tijd eindelijk seizoen 2020/21 afgesloten met de Wolves, ons eerste Europese seizoen.
Op de transfer markt wilde ik kwaliteit halen en ik beperkte me tot slechts 2 spelers.
Ledesma de DC (12.5mln) en Alexandre (9.5mln)de MC/DM.
Ledesma was bij aankomst direct mijn beste verdediger maar was zeer vermoeid vanwege een jeugd toernooi.
Dus ik mocht hem meteen een paar weken laten rusten en moest hem toen langzaam inpassen.
Alexandre wist na 4 wedstrijden zijn been te breken en heeft meer dan de helft van het seizoen gemist.
Mijn oordeel over beide is gewoon goed. Ledesma is echt top en ik ben bang dat er deze zomer al clubs gaan aankloppen. Alexandre had na zijn blessure wat moeite maar wist het seizoen goed af te sluiten en ik verwacht volgend seizoen veel van hem.
verder haalde ik nog enkele goedkope/gratis spelers. Zoals Kana-Biyik voor op de bank (kan overal in de verdediging spelen), Demitri Mitchell nam ik gratis over van Man United. Hem hield ik al langer in de gaten en zat continu te hopen dat geen andere club hem zou op pikken. Hij kan overal in de aanval spelen maar speelt vooral als AML en doet dit super.
Alexis Sanchez gratis van Arsenal, hij is bij mij gewoon basis speler en doet het absurd goed.
Yaya Toure met 37 jaar gratis van City. Werd gehaald voor de bank maar heeft toch 27 wedstrijden gespeeld en doet het ondanks zijn lechamlijke stats zeer goed.
David Luiz voor 300k van PSG. Ik dacht hem te halen voor de bank maar was samen met Ledesma gewoon mijn centrum.
Met deze geweldige versterkingen wist ik 11 punten uit de eerste 11 wedstrijden te halen en 5 punten uit de eerste 4 EL groepswedstrijden.
Toen besloot ik enkele wijzigingen door te voeren. Enkele trainers mochten vertrekken en de tactiek werd aangepast en een paar spelers mochten op de bank.
En er was direct resultaat, we wisten de 2 laatste groepswedstrijden te winnen (zelfs die tegen nr1 PSV).
Vlak erna ging de winterse transfer markt open en ik besloot 2 spelers aan te trekken.
Zivkovic van Ajax voor 2.4mln. Dit omdat mijn beste spits Jovetic continu blessures had en Manoel van FC Porto een 31 jarige DRC welke in de rotatie ging met Ledesma en Luiz en in de zware duels op de rechtsback ging.
Na de winter gingen we door met winnen.
In de EL kwamen we tot de kwart finale waar Dortmund beter was. Uit verloren we met 3-1 waarna ik thuis begon met de 2e keus vanwege een volle agenda. Toch wisten we te winnen met 1-0.
Verder wonnen we de Capital One Cup. De finale was tegen Arsenal en wie won de wedstrijd voor ons? Toure en Alexis

. Alexis maakte 1 van de 2 goals en Toure zorgde ervoor dat ze nauwelijks uit hun eigen strafschop gebied kwamen. De oude 37 jarige man pakte elke bal af van Arsenal zodra deze uit hun strafschop gebied kwam (nja bijna elke).
In het kampioenschap ging het ook vrij goed. Alhoewel we slechts 11 punten uit de eerste 11 wedstrijden haalden was het gat naar de top vrij klein.
Al vlug zag ik dat het behalen van EL goed mogelijk was, vlak daarna zag ik dat de 4e plek ook realitisch was. En na pakweg 25 wedstrijden zag ik dat het winnen van de titel ook geen raar idee was.
Na 36 wedstrijden was ik al zeker van minimaal de 4e plek. De volgende wedstrijd was tegen de nr1 Arsenal welke slechts 2 punten boven ons stond.
De 2 wedstrijden ervoor waren tegen zwakke ploegen, dus ik roteerde zodat ik met mijn beste 11 volledig fit kon beginnen tegen Arsenal.
Lang verhaal kort: We hadden geen enkele kans en gingen kansloos ten onder.
Uiteindelijk een sterke 3e plek en we gaan volgend seizoen de CL in.
Juventus en Lazio wilden me beide als nieuwe manager hebben maar ik heb bedankt.
Juventus is al 10 jaar achter elkaar kampioen geworden dus waar is de fun. Ik zou met hun binnen de kortste tijd de CL domineren.
Ik zit al de hele 2e seizoens helft versterkingen te scouten en wilde weer 2 top talenten halen maar tot nu toe heb ik slechts 13mln gekregen
Grappige is wel dat ik net een bod van 32mln op Demitri Mitchell binnen gekregen heb van Manchester United. Ik heb hem daar gratis opgehaald een seizoen geleden.