Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
JAMF schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 19:14:
Denk nog over een Chromecast- om de laatste missing link ook maar ingevuld te hebben.. Doet de Nexus het goed samen met Chromecast?
Kan niet voor de nexus 9 spreken, maar mijn 4 en 7 doen het prima, dus denk dat de 9 ook geen probleem zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:13
JAMF schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 19:14:
Vandaag 3 mediamarkten langs geweest voor een 32 GB versie... Niet gelukt...
Jammer genoeg staat er tijdens die BTW aktie geen winkelvoorraad op de site
Levertijd online is ongeveer twee weken.. Het voordeel toch maar laten afwegen tegen de levertijd.
Binnen twee weken hoop ik ook mijn ervaringen hier te kunnen posten...

Denk nog over een Chromecast- om de laatste missing link ook maar ingevuld te hebben.. Doet de Nexus het goed samen met Chromecast?
kan ook niet over de nexus 9 spreken maar de nexus 10 en de nexus 5 doen het als en zonnetje. Dus dat zal met de 9 niet anders zijn.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenvanmars
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-08-2024
Heeft er iemand al een tempered glass screen protector gekocht voor de N9 die z'n ervaringen kan delen (goed/slecht, cutouts voor sensors, merk, .. ) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:41

Laguna

Connaisseur

Toch nog maar even van die BTW actie van de MM gebruik gemaakt. Ik ben benieuwd wat voor exemplaar ik ga ontvangen, dat die buttons uitsteken is voor mij wel een harde eis anders gaat ie zo weer retour.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 15:11

JAMF

010 the number of the best

Fly-guy schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 19:33:
[...]

Kan niet voor de nexus 9 spreken, maar mijn 4 en 7 doen het prima, dus denk dat de 9 ook geen probleem zal zijn.
Ik vraag me dus serieus hoe dat gaat met de beeld verhoudingen.. Bij streaming zal het wel meevallen, maar bij mirror screen?
Of presentaties.

Of moet ik eerst het Chromecast topic maar lezen

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namba
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-12-2023
JAMF schreef op maandag 02 februari 2015 @ 19:29:
[...]

Ik vraag me dus serieus hoe dat gaat met de beeld verhoudingen.. Bij streaming zal het wel meevallen, maar bij mirror screen?
Of presentaties.

Of moet ik eerst het Chromecast topic maar lezen
Ik gebruik de Nexus 9 in combinatie met de Chromecast.

Bij het streamen van het beeld op de Nexus 9 naar de Chromecast, heb je inderdaad zwarte randen links en rechts in verband met de beeldverhouding van 4:3. Op het moment dat je een video afspeelt (bijvoorbeeld met VLC player of gewoon youtube), dan past het beeld zich wel aan de verhouding van de TV. Je hebt dan dus geen zwarte balken links en rechts.

Verder draait alles mega soepel. Handelingen die op de Nexus 9 worden uitgevoerd zoals een app openen, internet openen of wat dan ook verschijnen op de TV met een vertraging van misschien een kwart seconde, maar in mijn ervaring verloopt dat het erg vloeiend en weinig schokkerig.

Een 1080p film streamen vanaf de Nexus 9 naar de TV kan wel, worden gewoon vertoont op de beeldverhouding van 16:9 en zien er best mooi uit. Maar dergelijke films lijken toch te zwaar te zijn want de framerate van dergelijke films is best laag. Al moet ik zeggen dat ik ook nooit verwachtte dat een 1080p MKV streamen naar de Chromecast hartstikke vloeiend zou verlopen. Minder zware filmpjes verlopen wel erg soepel.

[ Voor 29% gewijzigd door Namba op 02-02-2015 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-10 14:27
Ik heb een Nexus 9 van half oktober. Eerste lichting denk ik. Bouwkwaliteit, scherm etc zijn allemaal in orde.

Het enige waar ik nog steeds niet tevreden over ben zijn de prestaties. Soms heeft ie moeite met apps soepel openen en sluiten. Soms moeite bij terug gaan naar het home screen. Dat soort dingen. Niks onoverkomelijks, maar bij zon dure tablet met zon SOC gewoon jammer.

In dezelfde maand heb ik mijn nieuwe telefoon, motorola x 2014, met Snapdragon 801 gekocht. Deze draait ook al tijden Android 5.0 maar werkt gewoon ALTIJD soepel.

In die vergelijking merk ik duidelijk dat er een verschil tussen beide apparaten zit, en de moto echt beter presteert.

Teleurstellend voor een 'desktop-class GPU' zoals gezegd werd door Nvidia. De rauwe rekenkracht is ongetwijfeld voldoende. Voor de optimalisatie geldt dat niet, en daar zal wel de bottleneck zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

MaltaSoron schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 11:16:
Ik heb een Nexus 9 van half oktober. Eerste lichting denk ik. Bouwkwaliteit, scherm etc zijn allemaal in orde.

Het enige waar ik nog steeds niet tevreden over ben zijn de prestaties. Soms heeft ie moeite met apps soepel openen en sluiten. Soms moeite bij terug gaan naar het home screen. Dat soort dingen. Niks onoverkomelijks, maar bij zon dure tablet met zon SOC gewoon jammer.

In dezelfde maand heb ik mijn nieuwe telefoon, motorola x 2014, met Snapdragon 801 gekocht. Deze draait ook al tijden Android 5.0 maar werkt gewoon ALTIJD soepel.

In die vergelijking merk ik duidelijk dat er een verschil tussen beide apparaten zit, en de moto echt beter presteert.

Teleurstellend voor een 'desktop-class GPU' zoals gezegd werd door Nvidia. De rauwe rekenkracht is ongetwijfeld voldoende. Voor de optimalisatie geldt dat niet, en daar zal wel de bottleneck zitten.
Ik vermoed dat dit met 5.1 opgelost zal worden (al is het wel vreemd dat je Moto X dit probleem niet heeft), maar het is schandalig te noemen dat Google zo lang wacht met het uitbrengen van een fix voor dit geheugenprobleem.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-10 00:02
ik moet toch zeggen na een week een nexus 9 te hebben vind ik de bouw kwaliteit toch zwaar tegenvallen

vanaf dag 1 stoor ik me aan de light bleed en sinds een dag plopt mn achterkant als ik hem daar met 1 hand vast houd. ik neig er flink naar om hem op v&a te zetten

video van het plop geluid
https://www.youtube.com/watch?v=8XYBiKUEsQk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10 22:57

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Dat plopgeluid lijkt me erg irritant inderdaad, maar ik kan me echt geen seconde druk maken over die light bleed. Ik heb echter het idee dat ik de enige ter wereld ben die daar geen ruk om geeft ... :P

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
De animo voor deze tablet is aardig ingekakt lijkt het. Of iedereen is tevreden en heeft geen vragen / opmerkingen of velen hebben toch gekozen om de Nexus over te slaan deze keer...
Iemand nog ervaringen met de 'betere' bouwkwaliteit sinds de eerste batches nogal wat gebreken vertoonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-10 10:02

weebl

YARR!

Ik ben er gewoon prima tevreden over en de 5 directe collega's van me die hem ook hebben zijn dat ook. Ik denk alleen dat ie niet zo populair is omdat er niet een hele marketing-campagne omheen opgezet is. Nexus-toestellen blijven in mijn ogen toch altijd een beetje een niche-product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot
  • Laatst online: 10-10 16:58

DaRoot

Some say...

ik ben er ook nog steeds zeer tevreden over.. Prima apparaat met top beeld en geluid!

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 00:13
Ook nog steeds zeer tevreden. De coating begint wel een beetje los te laten aan de rand bij de camera, maar ik weet niet of het het waard is om hem terug te sturen. Zolang het maar niet groter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:58
Mijn Transformer Prime mag zo langzamerhand met pensioen en collega's krijgen binnenkort een Ipad Air 2. Aangezien mijn baas weet dat ik niks met Apple heb, mag ik iets anders uitzoeken. O-)
Privé heb ik een Nexus 4 en die bevalt me uitstekend, vooral de 'kale' Android ervaring in vergelijking met de Samsungs van vrienden en familie. Dus voor tablet ben ik eigenlijk wel heel erg geïnteresseerd in de Nexus 9, maar lees hier toch wel erg wisselende verhalen...

Is het nu wel of geen aanrader?
Reviews die ik tot nu toe gezien heb, zijn meestal slechts 'gematigd' positief, waar vooral het design behoorlijk onder vuur ligt. Persoonlijk vind ik gebruik het gebruik belangrijker, maar ook daar legt de N9 het blijkbaar volgens de reviews af tegen (toch weer) de Ipad Air 2. Hoe ervaart men dat hier?
En hoe zit het met beschikbaarheid van accessoires? Vind het docking station en keyboard van de Prime echt super voor bijvoorbeeld wat typen, dus zoiets wil ik er zeker weer bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-10 00:29
Ik ben over het algemeen tevreden, maar ben wat teleurgesteld in de prestaties.... Werk een tijdje in om het even welke app en switchen naar het homescreen of een andere app duurt enkele seconden, terwijl m'n Nexus 5 vrolijk overal doorheen blijft vliegen....

(Ook háát ik de page-reloads binnen Chrome. Wisselen tussen tabs is een ware hel omdat hij na een tijdje altijd de andere tabs uit het geheugen heeft laten vallen (zo lijkt het er op) en die opnieuw moet gaan laden)

[ Voor 29% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 10-03-2015 10:36 ]

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-10 17:15
prestaties vind ik ook matig; de oorzaak is (volgens vele) de ingeschakelde encryptie. Liefst zie ik een (officiele) optie om dit uit te zetten. Ik snap niet dat ze zoveel performance hits hiermee toestaan op de Nexus 9.

Page reloads is inderdaad ook iets irritants; en doet ook afbraak aan de snelheid van de browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 23:05
Die tab reloads in Chrome slaan nergens op en zijn zwaar irritant. Vraag me af waarom reloaden nodig is en waarom Google dit issue niet oplost..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

chevchelios schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 23:53:
Die tab reloads in Chrome slaan nergens op en zijn zwaar irritant. Vraag me af waarom reloaden nodig is en waarom Google dit issue niet oplost..
Komt door inefficiënte cache toewijzing, terwijl tablets steeds meer geheugen hebben :N

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieGozerDaar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-09 16:24
Heeft hier iemand al eens zijn Nexus 9 terug gebracht naar de MediaMarkt?

Mijne hebben ze 2x terug gestuurd voor reparatie om lightbleeding te fixen en het is nog steeds niet opgelost.
Na de 2e keer hebben ze het erger gemaakt, lightbleeding is er nog steeds en het glas steekt linksboven in meer uit dan het ijzeren rand.

Ga ik terug naar de winkel en dan wijgeren ze toe te geven dat er een defect is bij het product dus zit ik er nu mee vast. Weet iemand raad voor mij of ik ergens klachten kan indienen of bij HTC zelf een nieuwe kan aanvragen of dergelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
Ik hoop op een snelle uitrol van Android 5.1 voor de Nexus 9. Opvallend dat veel andere Nexus-apparaten (N5, N6, N7) vorige week al aan de beurt waren, maar het langer duurt met de N9.

Maar waar blijft de update voor de Nexus 9??

In de update hoop ik in ieder geval op een oplossing voor twee problemen:
1. het geheugenlek-probleem
2. het encryptie-probleem

De aanpak van beide problemen moet de performance flink opschroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heeft zeer waarschijnlijk te maken met de 64bit processor. Nog even geduld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:39
DieGozerDaar schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:18:
Heeft hier iemand al eens zijn Nexus 9 terug gebracht naar de MediaMarkt?

Mijne hebben ze 2x terug gestuurd voor reparatie om lightbleeding te fixen en het is nog steeds niet opgelost.
Na de 2e keer hebben ze het erger gemaakt, lightbleeding is er nog steeds en het glas steekt linksboven in meer uit dan het ijzeren rand.

Ga ik terug naar de winkel en dan wijgeren ze toe te geven dat er een defect is bij het product dus zit ik er nu mee vast. Weet iemand raad voor mij of ik ergens klachten kan indienen of bij HTC zelf een nieuwe kan aanvragen of dergelijk?
Ik ga het niet eens proberen, dit zal vast niet aangemerkt worden als een defect en zoals je ervaren hebt kan het alleen maar slechter worden. Compleet vervangen doen ze niet zomaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-10 14:11
Knielen schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 08:28:
[...]

Ik ga het niet eens proberen, dit zal vast niet aangemerkt worden als een defect en zoals je ervaren hebt kan het alleen maar slechter worden. Compleet vervangen doen ze niet zomaar.
Heb zelf net een kersverse gekregen van Google nadat ik mijn vorige toch had aangegeven voor lightbleed. Binnen 2 dagen was ie omgeruild en het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-10 16:38
tobitronics schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 17:09:
[...]

Heb zelf net een kersverse gekregen van Google nadat ik mijn vorige toch had aangegeven voor lightbleed. Binnen 2 dagen was ie omgeruild en het probleem opgelost.
Waar heb je deze aangegeven dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-10 14:11
rick85 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:23:
[...]

Waar heb je deze aangegeven dan?
bij de klantenservice van de play store, je wordt teruggebeld en het wordt geregeld. Kan alleen als je m bij de play store gekocht hebt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Goede prijs voor een Nexus 9 bij Orange: 16GB € 341,99 / 32GB € 422,99, na kortingscode "ORANGE10".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het toch wel jammer dat het zo lang duurt voordat android 5.1 beschikbaar is. Is het echt zo lastig om dat te doen voor de nexus 9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElArmaSecreta
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-10 08:23
Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:17:
Ik vind het toch wel jammer dat het zo lang duurt voordat android 5.1 beschikbaar is. Is het echt zo lastig om dat te doen voor de nexus 9?
Ik las op XDA dat het komt door de nvidia chip. Deze zorgt voor bugs die nvidia via drivers zou moeten oplossen alvorens Google ze kan implementeren in de nieuwe software. Volgens mij was dit in het verleden wel vaker zo met apparaten die nvidia SoC's bevatten, slechte ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
M'n NVIDIA Shield Tablet had als één van de eerste apparaten Lollipop, ook een Tegra-processor... (wel 32bit)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
En de relevantie van die opmerking is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElArmaSecreta
CLB schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:32:
M'n NVIDIA Shield Tablet had als één van de eerste apparaten Lollipop, ook een Tegra-processor... (wel 32bit)
I know, maar misschien is het zo dat ze de ontwikkeling van de "eigen" apparaten voorop stellen. Het is in ieder geval jammer dat de software van de N9 minder snel beschikbaar wordt gesteld dan de oudere Nexus apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
De Nexus 9 is dan ook een bijzonder apparaat. 64bit een bijzondere processor. Kan me voorstellen dat dat langer duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElArmaSecreta
Jelte schreef op woensdag 01 april 2015 @ 13:04:
De Nexus 9 is dan ook een bijzonder apparaat. 64bit een bijzondere processor. Kan me voorstellen dat dat langer duurt.
Misschien is dat inderdaad zo. We zien wel hoe het loopt met de 64-bits chips van Qualcomm, die denk ik in meer apparaten gaan komen dan deze Tegra K1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Jelte schreef op woensdag 01 april 2015 @ 13:04:
Net zoals de 32bit nexus 7 (2013) en 4... Hebben vast ook heel aparte CPU's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Omdat die ook nog geen 5.1 hebben zijn ze net zo bijzonder als de Nexus 9? Vreemde conclusie, doet mij eerder denken aan drogredenering.

[ Voor 18% gewijzigd door Jelte op 01-04-2015 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Jelte schreef op woensdag 01 april 2015 @ 13:12:
Omdat die ook nog geen 5.1 hebben zijn ze net zo bijzonder als de Nexus 9? Vreemde conclusie, doet mij eerder denken aan drogredenering.
Why so serious? ;) het blijft 1 april...

Wat ik wilde zeggen is dat google traag is met updates voor verschillende apparaten, om welke reden dan ook.
Dat er nog geen update is kan liggen aan de CPU, maar ik acht de kans groter dat, gezien het feit dat er nu al twee 5.1 updates zijn voor sommige toestellen, dat google de oorspronkelijke 5.1 even stop gezet heeft om een aangepaste/betere 5.1 uiteindelijk naar de Nexus 4/7/9 te sturen (zoals ze nu in etappes doen naar de toestellen die al 5.1 hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-10 21:09
Mijn fucking Note 1 van 3 jaar terug draait nu 5.1 en nog sneller ook...

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vantslot
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 11:31
Iemand hier ervaring met kopen via de google store/play store? Heb twee exemplaren van de mediamarkt gehad, maar die hadden alle twee erg last van light bleeding, dus heb inmiddels mijn geld weer terug. Deden ze helemaal niet moeilijk over overigens.
Vraag me nu af of via de play store/google store bestellen, de kans op light bleeding kleiner/niet aanwezig is. Of dat ik toch misschien voor een surface pro 3 of wellicht 4 moet gaan als ik een tablet met een laptop ervaring wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik had op dag 1 een Nexus en die had wat last van light bleeding. Pas geleden weer eentje besteld en aangezien die er geen last van had, ben ik inmiddels een inruilprocedure gestart voor die eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vantslot
BtM909 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:14:
Ik had op dag 1 een Nexus en die had wat last van light bleeding. Pas geleden weer eentje besteld en aangezien die er geen last van had, ben ik inmiddels een inruilprocedure gestart voor die eerste.
En is dat via de Google Store geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ja, ik reageer ook impliciet op jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vantslot
BtM909 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:48:
Ja, ik reageer ook impliciet op jou :)
ah ok... het blijft een gok natuurlijk. Erg jammer dat je er niet van uit kan gaan dat je gewoon een goede krijgt, denk dat ik centjes nog even in de zak houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pall66
  • Laatst online: 13-10-2024
Beste mensen, wat doe ik in vredesnaam fout? Gisteren deze tablet gekocht maar ik kan er weinig mee. Bestanden kan ik niet vanuit Dropbox op het apparaat opslaan en met Root Explorer kan ik geen mappen aanmaken, waar dan ook. Toestel is wel geroot maar dat ging prima. Ik kan nu dus ook mijn backup van Titanium backup niet op het toestel zetten om apps terug te zetten. Ook kunnen veel apps niet vanuit de play store gedownload worden. Kortom, wat een prutstoestel!

Normale apps zouden toch moeten werken op een 64-bits processor?

Als dat niet zo is gaat het rotding meteen weg. Voor 393 gekocht mag weg voor 300.

[ Voor 25% gewijzigd door pall66 op 11-04-2015 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 21:13
Ook kunnen veel apps niet vanuit de play store gedownload worden
euh welke melding komt er dan?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pall66
Fout 492. Oke, met heel veel pijn en moeite is het me uiteindelijk gelukt via de tool van Wugfresh video's op het apparaat te plaatsen met de push methode. Het lukt pertinent NIET als ik de tablet aan de pc hang ondanks dat hij hem wel ziet in de verkenner. Ook alle backups van TB heb ik met diezelfde methode over kunnen zetten en op twee apps na draait alles prima. Ben zeker niet echt enthousiast over dit ding, je lijkt er alleen mee te kunnen werken als je behoorlijk wat van Android en rooten weet.

Dead Trigger 2 werkt niet, TomTom go mobile werkt niet, zucht. Wat een tablet.

Knip, V&A is niet toegestaan in dit forum

[ Voor 52% gewijzigd door The Wizard op 13-04-2015 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:09
pall66 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 20:15:

Als dat niet zo is gaat het rotding meteen weg. Voor 393 gekocht mag weg voor 300.
Klinkt als een verkapte advertentie, maar ik zou toch maar eens gaan bekijken of dat rooten echt goed is gelukt. En bij de winkel hebben ze gelijk, jij bent aan het rooten gegaan. Dus de software aangepast, met de hardware is niks aan de hand. Daagg garantie. Niet klagen over het apparaat terwijl je zelf aan het klungelen bent geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Erg irritant dat Netflix niet goed lijkt te werken icm Chromecast op de Nexus 9. De Nexus 9 raakt om de haverklap de verbinding met de Chromecast kwijt op zo'n 2 meter afstand, dit probleem heb ik niet met m'n Nexus 5.

Verder worden bij 5Ghz WiFi veel frequenties niet getoond/gevonden en werkt auto-brightness niet goed, als in het dimmen werkt maar het scherm wordt niet helderder zodra er meer omgevingslicht is.

Hopelijk komt 5.1 snel en worden al deze problemen daarmee opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pall66 schreef op zondag 12 april 2015 @ 16:54:
Fout 492. Oke, met heel veel pijn en moeite is het me uiteindelijk gelukt via de tool van Wugfresh video's op het apparaat te plaatsen met de push methode. Het lukt pertinent NIET als ik de tablet aan de pc hang ondanks dat hij hem wel ziet in de verkenner. Ook alle backups van TB heb ik met diezelfde methode over kunnen zetten en op twee apps na draait alles prima. Ben zeker niet echt enthousiast over dit ding, je lijkt er alleen mee te kunnen werken als je behoorlijk wat van Android en rooten weet.

Dead Trigger 2 werkt niet, TomTom go mobile werkt niet, zucht. Wat een tablet.

[mbr]Knip, V&A is niet toegestaan in dit forum[/]
Heb je er al aan gedacht om gewoon even de software een clean-install te geven ipv alleen maar te klagen over de tablet? Ik heb allebei de apps even gedownload en werken perfect op mijn nexus 9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
Ik moet zeggen dat ik aardig wat tablets heb versleten van verschillende merken maar de Nexus 9 valt erg tegen. Hij blijft zo vaak hangen. Mijn nexus 7 2013 werkt nog steeds veel soepeler. Ook na fabrieksinstallatie blijft hij vaak hangen en reageert gewoon een tijdje niet. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

De combi HTC en Nexus leek mij de ideale combinatie maar helaas heb ik die ervaring nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pall66
We zitten hier op Tweakers he, mijn Nexus 7 dezelfde trucs mee uitgehaald, nooit problemen mee gehad. Dat ding draait als een zonnetje. Meermalen geroot, geunroot, verschillende ROM's op gezet, nooit geen gedonder. Misschien heb ik een defect apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan lijkt het me niet zo moeilijk. Even alles terug zetten (lees: unrooten) en terug naar de winkel. Zolang hij niet meer geroot is en je het er niet bij zegt lijkt me dat geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pall66
Oke, eerlijk is eerlijk. Heb via Wugfresh de laatste stock Android teruggezet en weer geunroot en toen werkte alles als een zonnetje. Blijkbaar is er bij de eerste keer rooten toch iets niet helemaal goed gegaan. Leek me ook al stug, ik heb de meest gebrickte Nexussen weer met die tool aan de praat gekregen. Tablet is dus achteraf toch een fijn ding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het nu toch wel een beetje jammer worden. Ik vind het zelf ook vervelend als mensen constant om een update vragen maar ik heb een Nexus gekocht mede doordat de updates zo snel zijn. Dat is alleen niet helemaal het geval bij de nexus 9. Toch wel een groot minpunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
De update komt er binnenkort aan. Heb op androidworld de bevestiging gezien.
http://androidworld.nl/ni...-komt-binnenkort-nu-echt/ 8)

[ Voor 36% gewijzigd door Michele_M_ op 01-05-2015 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Ik kreeg gister een 5.0.2 update na een factory reset... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Jelte schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 07:13:
Welk build nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iestyn99
  • Laatst online: 05-10 17:14
Jelte schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 07:13:
Dat lijkt mij sterk gezien dat deze factory image nog niet op de site van Google staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
LRX22K

En je mag het sterk vinden, maar het is zo en images komen altijd wat later op de site.

[ Voor 7% gewijzigd door Jelte op 02-05-2015 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iestyn99
  • Laatst online: 05-10 17:14
O, sorry, ik dacht dat het andersom was (eigen ervaring zeg maar).
Moeten we hieruit herleiden dat we nu geen 5.1(.1) krijgen maar 5.0.2? Als pleister op de wonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
Michele_M_ schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 21:21:
De update komt er binnenkort aan. Heb op androidworld de bevestiging gezien.
http://androidworld.nl/ni...-komt-binnenkort-nu-echt/ 8)
Goed nieuws! Finally!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fxdwg123
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 28-03 18:01
Ik had een Nexus 7 (2013) en was daar op zichzelf happy mee. Alleen wat te klein. Dus ondanks de negatieve kritieken op de diverse fora toch een Nexus 9 aangeschaft toen ik deze op Amazon.de voor slechts 270,= voorbij zag komen (Warehouse deals, geretourneerde artikelen). 32GB, wat ik ook had op mijn Nexus 7 dus het geheugen is geen probleem.

Gisteren binnengekomen, spannend want tja, waarom zou iemand dat ding retourneren? Even snel het serienummer nagekeken, apparaat is van de productie 26 oktober 2014. Tablet was duidelijk opnieuw verpakt in originele doos, maar geen beschadigingen, als nieuw, dat was al positief. Bij opstarten een minimale lightbleed gedurende het moment dat het scherm totaal zwart was. Achterkant niet indrukbaar en ik zie geen problemen met knoppen volume/power. Prima in te drukken met lichte click.

Na installatie functioneerde tablet prima. Met uittesten van filmpjes voelde ik inderdaad de bovenkant snel warm worden. Dat was minder leuk. Flink warm, niet heet, maar toch. Tablet loopt heel vlot, maar met wat haperingen zo nu en dan, met name bij nieuw opstarten apps. Haperen niet bij alle apps en ook niet altijd.

Vanochtend heeft update plaatsgevonden naar 5.0.1 (build LRX22C). Ik merk bijna niets meer van warm worden bij video. Ook lijkt het haperen vrijwel niet meer voor te komen. Apps zoals van de Telegraaf gaan flitsend snel. Ik gebruik de tablet ook voor Sport1 en Netflix. Daar merk ik wel dat het beeld prima is, maar door de 4:3 verhouding toch wel stuk kleiner dan ik had verwacht (zwarte balken). De balken zelf zijn niet echt een probleem, maar de beeldgrootte was fijner geweest als dat het hele scherm had gebruikt. Maar ok, die 4:3 zal met andere apps wel voordelen hebben, je kan niet alles hebben.

Bottomline: ik ben nu heel erg tevreden met mijn tablet. De op diverse fora geconstateerde problemen heb ik niet (meer) c.q. niet in een mate dat die storend zijn. Ik vind deze tablet er mooi uitzien (zwart dus ja, vingerafdrukken op de achterkant maar de hoes is onderweg), heel compact en licht. Persoonlijk vind ik deze mooier dan de iPad Air van mijn echtgenote.

Die Nexus 7 is op Marktplaats weg gegaan voor 150,= dus voor 120,= heb ik deze upgrade.Daarmee is dit voor mij de koop van het jaar :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
5.0.2 is geen sterk verhaal: https://plus.google.com/+RobWatkins/posts/FNuidw71MRE

Maar helaas niet voor iedereen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
5.0.2 image staat nu wel op de google image site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fxdwg123
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 28-03 18:01
Ik heb die 5.0.2 update ook geinstalleerd en zie prima vooruitgang t.o.v. 5.0.1. Zo nu en dan nog wel wat hikjes maar veel minder, meestal gaat Chrome en krantenappjes etc. etc. flitsend snel. Ook een spel als Asphalt 8 ziet er fantastisch uit en gaat als een speer. Heb nu toch eens wat benchmark testen geprobeerd, met app Antuntu en app PCMark. En de resultaten ben ik heel tevreden mee, voor wat die waard zijn. Zie de screendumps in onderstaande linkjes.

Dat doet mij toch afvragen of ik net geluk heb met de Nexus 9 (ook geen merkbare last van andere problemen zoals bleeding of knopjes) of dat er soms ook onnodig wordt geklaagd. Nou ja, kan ik niet beoordelen, ik ben heel happy met 5.0.2. Nu benieuwd naar 5.1.1, zodra die afkomt!

http://www.newphase.nl/Pictures/Antuntu.JPG

http://www.newphase.nl/Pictures/PCMark.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Laatst online: 10-10 14:00
Ik krijg sinds vanmorgen ook 5.0.2 aangeboden. Als ik deze echter wil installeren, ligt het Android robotje dood op z'n rug bij het opnieuw opstarten met een uitroepteken (failed). Vervolgens moet ik hem 'hard' uitzetten (door de aan/uit knop lang ingedrukt te houden), om vervolgens weer gewoon 5.0.1 te starten.
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
Heb je geroot, bootloader geunlocked of iets in die richting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabberjoost
  • Laatst online: 10-10 14:00
Kiwi schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 10:27:
Heb je geroot, bootloader geunlocked of iets in die richting?
Nope, helemaal standaard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-10 20:19
gabberjoost schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 21:23:
Ik krijg sinds vanmorgen ook 5.0.2 aangeboden. Als ik deze echter wil installeren, ligt het Android robotje dood op z'n rug bij het opnieuw opstarten met een uitroepteken (failed). Vervolgens moet ik hem 'hard' uitzetten (door de aan/uit knop lang ingedrukt te houden), om vervolgens weer gewoon 5.0.1 te starten.
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
Ik heb hetzelfde :( hoe dat 5.1 het wel doet als die eraan komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Ik was vandaag beetje aan het Google-en over de snellaad techniek van de N9 en eventueel geschikte laders hiervoor, conclusie: die laders zijn er nog niet..

Iets anders interessants dat ik las: mensen hebben met de meegeleverde lader verschillende resultaten qua laadtijd / laadsnelheid al naar gelang de kabel die ze er bij gebruiken.. bij wijze van test heb ik eerst met de originele kabel een stukje geladen: 3 uur resterend tot vol.
Vervolgens met een kort kabeltje (20 cm) dat bij zo'n goedkope powerbank-accu zat: 2 uur resterend tot vol.
Die kabel is naar mijn idee niet veel dikker ofzo, puur stuk korter.. maakt een behoorlijk verschil dus.
Moeite waard om eens te proberen voor een ieder die net als ik beetje baalt van lange laadtijden, zeker als je de Quickcharge van de Nexus 9 gewend bent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
@DaRoot: Ik heb alleen nog maar de bijgeleverde kabel gebruikt. Laadtijden varieren dan ook van 2 tot 12 uur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
Ik heb met behulp van een kernel de limiet van 1A eruit gehaald, dat scheelt ook aardig wat oplaadtijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Jogai schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 08:17:
@DaRoot: Ik heb alleen nog maar de bijgeleverde kabel gebruikt. Laadtijden varieren dan ook van 2 tot 12 uur...
Ik ook, dus dezelfde lader maar dan met kortere kabel.. Scheelde toch flink..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Kiwi schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:32:
Ik heb met behulp van een kernel de limiet van 1A eruit gehaald, dat scheelt ook aardig wat oplaadtijd.
Ik zou het liefst een speciale Quickcharger hebben zoals die ook bij mijn Nexus 6 zit, maar die dan de juiste Quickcharge techniek van de Nexus 9 ondersteunt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik heb serieus het gevoel dat die micro-USB aansluiting geen lang leven beschoren is... Ik snap dat het kleiner, gestandaardiseerder en dus beter is, maar het is alles behalve stevig :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot

DaRoot

Some say...

BtM909 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:36:
Ik heb serieus het gevoel dat die micro-USB aansluiting geen lang leven beschoren is... Ik snap dat het kleiner, gestandaardiseerder en dus beter is, maar het is alles behalve stevig :?
Ik vind hem i.i.g. steviger dan de usb aansluiting in mijn Galaxy Nexus telefoon, die mijn schoonmoeder tot voor kort na mij had. Daar is ie nu helemaal stuk. En ook die in mijn Nexus 7 tablet was niet zo stevig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

DaRoot schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 11:48:
[...]

Ik vind hem i.i.g. steviger dan de usb aansluiting in mijn Galaxy Nexus telefoon, die mijn schoonmoeder tot voor kort na mij had. Daar is ie nu helemaal stuk. En ook die in mijn Nexus 7 tablet was niet zo stevig..
Voor tablets vond / vind ik de Samsung aansluitingen toch beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apart, dit nieuws 1 dag nadat ik de OTA voor 5.0.2 binnenkreeg... De update voor de Nexus 9 naar 5.1.1 zou vandaag van start gaan.

http://androidworld.nl/nieuws/nexus-9-update-android-511/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:09
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 21:50:
Apart, dit nieuws 1 dag nadat ik de OTA voor 5.0.2 binnenkreeg... De update voor de Nexus 9 naar 5.1.1 zou vandaag van start gaan.

http://androidworld.nl/nieuws/nexus-9-update-android-511/
En zal in fases worden uitgerold, dus laat de berichten maar komen "ik heb hem wel/nog niet ontvangen".

Denk dat 5.0.2 een voorbereiding was voor de uitrol naar 5.1.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
5.1.1 wordt nu uitgerold. Stock image staat ook al op de site van Google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
Ik ben nog even op 5.0.1 gebleven vanwege XPosed, maar de voordelen van 5.1 lijken zo goed, dat ik Xposed maar even ga uitschakelen.

To be continued.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Werkte Xposed met 64 bit android dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
Een experimentele testbuilld was beschikbaar (onofficieel), die werkte redelijk goed.
Het was stabiel, maar sommige mods werkten niet die wel op mijn Nexus 5 werken, bijvoorbeeld NotifyClean.

[ Voor 19% gewijzigd door Kiwi op 12-05-2015 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Er lijkt een build te zijn die werkt op een Nexus 9 met 5.1: http://forum.xda-develope...5-1-successfully-t3074586

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
Dat is inderdaad de build die ik gebruikte voor 5.0.1, op de officiële 5.1.1 geeft hij echter een bootloop, dus ik wacht nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElArmaSecreta
Nou, ik ben na de factory image van 5.0.2 te hebben geflashd begonnen aan het flashen van 5.1.1. Maar na het flashen van de nieuwe bootloader gaat na het command 'adb reboot-bootloader' gaat mijn tab niet meer aan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Ik wacht wel gewoon op de OTA. Heb mijn Nexus 9 niet geroot en mijn Nexus 5 wel, maar met updates blijft het een gedoe. Of je gebruikt de factory image en begint van voorafaan (niet vergeten backup te maken). Of je gebruikt het OTA bestand maar om die te kunnen gebruiken mag er niks meer veranderd zijn, oftewel beide opties zijn verre van ideaal.

Wat dat betreft prefereer ik de methode van Apple bij het uitrollen van updates. Bij Google weet je dat de update er is, maar als je vervolgens op systeemupdates laat controleren wordt er nooit een update gevonden, oftewel nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Laguna schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 23:50:
Ik wacht wel gewoon op de OTA. Heb mijn Nexus 9 niet geroot en mijn Nexus 5 wel, maar met updates blijft het een gedoe. Of je gebruikt de factory image en begint van voorafaan (niet vergeten backup te maken). Of je gebruikt het OTA bestand maar om die te kunnen gebruiken mag er niks meer veranderd zijn, oftewel beide opties zijn verre van ideaal.

Wat dat betreft prefereer ik de methode van Apple bij het uitrollen van updates. Bij Google weet je dat de update er is, maar als je vervolgens op systeemupdates laat controleren wordt er nooit een update gevonden, oftewel nutteloos.
Met de Wugfresh Nexus Toolkit kun je de factory image gebruiken zonder data kwijt te raken.. zelf al vaker bij mijn andere Nexus toestellen gedaan.
Gister ook via de Toolkit mijn Nexus 9 voorzien van 5.1.1, maar wel gelijk met root. Moest dus unlocken, en dan wordt je device wel gewist. Als je echter niet hoeft te unlocken, kun je de update installeren met de factory image, zonder data verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
Of de handmatige manier:

fastboot flash bootloader bootloader-flounder-xxx.img
fastboot reboot-bootloader

fastboot flash system system.img
fastboot flash vendor vendor.img
fastboot flash boot boot.img
fastboot flash recovery recovery.img (indien je geen custom recovery hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerocooluser
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-09 14:42
Hoe zijn de ervaringen met 5.1.1 voor de personen welke deze al draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Prima, alles werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerocooluser
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-09 14:42
Zijn er verschillen in performance op te merken? Was dit überhaupt een probleem? Heb gelezen dat de tablet niet altijd even vlot reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

@DaRoot

Ik prefereer geen toolkit te gebruiken.

@Kiwi

Ja die methode ken ik, uiteindelijk verschilt die weinig van het gebruiken van de OTA zodra je geroot bent. Simpelweg alles flashen behalve user.img.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Ik merk weinig bijzonders aan 5.1.1. Alles werkt zoals het zou moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazz37
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:03
Heb het idee dat het allemaal iets vloeiender loopt en sneller gaat, maar verder geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
ik weet niet hoe het is als je alleen de update uitvoerd maar met behulp van de Nexus Rootkit heb ik er stock 5.1.1 opgezet + een andere kernel zodat de encryptie niet standaard is ingeschakeld.

Nu, na al die tijd dat ik hem heb kan ik pas zeggen dat een TOP tablet is. Bloedsnel zonder lag, en toch al een hele zwik apps erop staan, ingelogd en syncing. Het was een walgelijk product uit de doos, maar hij is eindelijk is hij goed te gebruiken. En ook nu pas zou ik een N9 aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaltaSoron
Kappade schreef op donderdag 14 mei 2015 @ 01:09:
ik weet niet hoe het is als je alleen de update uitvoerd maar met behulp van de Nexus Rootkit heb ik er stock 5.1.1 opgezet + een andere kernel zodat de encryptie niet standaard is ingeschakeld.

Nu, na al die tijd dat ik hem heb kan ik pas zeggen dat een TOP tablet is. Bloedsnel zonder lag, en toch al een hele zwik apps erop staan, ingelogd en syncing. Het was een walgelijk product uit de doos, maar hij is eindelijk is hij goed te gebruiken. En ook nu pas zou ik een N9 aanraden.
Ja dat is eigenlijk wat ik ook wil! Die encryptie uitschakelen! Waar heb jij de info/stappenplan vandaan gehaald om dat te doorlopen? Via XDA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Nexus Root Toolkit. Ik stuur je wel even een PM met de stappen. Dan kan het hier weer ontopic :)
Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste

Let op:
Levertijden en prijzen bespreken we in het [Google Nexus 9] Levertijden & Beschikbaarheid topic