Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03:03
Verzendkosten zijn echter lager, dus hij is zelfs 0.03 pond goedkoper :+

Ik vraag me nou toch echt af of die hele Magic Cover niet gewoon een grote grap is :/

[ Voor 8% gewijzigd door Kiwi op 05-12-2014 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:26
Ook het hoesje maar besteld van https://www.gsmpunt.nl/accessoires/htc/nexus-9/hoesjes/

Er is zo weinig beschikbaar op het moment, en inderdaad de Magic Cover wordt hem niet volgens mij. De keyboard folio voor +100 euro al helemaal niet.

Voorlopig zal dit wel goed zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Hebben jullie soms ook last van traagheid van het systeem? Pff weet niet wat dit is maar doet mij denken aan de trage SSD in de Nexus 7 (2012). Vooral als die apps aan het updaten is en je moet dan ergens het toetsenbord omhoog krijgen, of je drukt op de homeknop; soms letterlijk 5 sec! Dat kan toch niet met deze hardeware. Is dit Lollipop misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:57

DaRoot

Some say...

Zo hier is ie ook binnen. Nexus 7 vanmiddag verkocht...

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-11-2024
Kappade schreef op zaterdag 06 december 2014 @ 14:25:
Hebben jullie soms ook last van traagheid van het systeem? Pff weet niet wat dit is maar doet mij denken aan de trage SSD in de Nexus 7 (2012). Vooral als die apps aan het updaten is en je moet dan ergens het toetsenbord omhoog krijgen, of je drukt op de homeknop; soms letterlijk 5 sec! Dat kan toch niet met deze hardeware. Is dit Lollipop misschien?
Dit klinkt inderdaad heel herkenbaar, valt mij ook goed tegen. Ik heb het idee dat lollipop op mijn nexus 5 een stuk sneller werkt... Hopelijk komt hier snel verbetering in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey129
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-08 06:25
Da_Vinz schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:46:
[...]

Dit klinkt inderdaad heel herkenbaar, valt mij ook goed tegen. Ik heb het idee dat lollipop op mijn nexus 5 een stuk sneller werkt... Hopelijk komt hier snel verbetering in...
Animatieschalen onder de developeropties uit of laag zetten wil nog wel eens helpen.
(al is het een klein beetje de boel in de maling nemen :-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Vinz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-11-2024
joey129 schreef op maandag 08 december 2014 @ 13:02:
[...]

Animatieschalen onder de developeropties uit of laag zetten wil nog wel eens helpen.
(al is het een klein beetje de boel in de maling nemen :-))
Die staan al op 0.5.

Verder ook net het hoesje op Amazon.co.uk besteld. Maar ik mocht 6 pond verzendkosten neertellen :(
Omgerekend was ik 10.38 euro kwijt, nog niet duur als je kijkt dat je in NL 18 euro betaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Nou ik heb er gister en eergister ook beetje mee gespeeld.. beeld en geluid zijn top! Vannacht voor het eerst aan de lader.. 10% resterend, hij gaf op gegeven moment aan: 10 uur tot volgeladen.. bleek achteraf mee te vallen.. 7 uurtjes ofzo gok ik..
Nu ook eens op zoek naar hoesje / keyboard cover o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat2005
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:09
Inmiddels mijn derde exemplaar mogen ontvangen en nog steeds lightbleeding. Ik ben deze keer voor mijn geld terug gegaan. Even wachten tot de volgende batch en hopelijk is die significant beter. Heb er nu niet heel veel vertrouwen meer in.... De rest van de bouwkwaliteit was wel top.

Canon Eos 40d, 28-105 F3.5-F4, 18-55 is F3.5-F5.6, Lowepro Slingshot 350AW, 70-200mm F4L,580EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Als je lightbleed wilt vinden, vindt je het. Er zijn zat (de meerderheid gok ik) die helemaal geen last van lightbleed hebben. Ik geloof direct dat er exemplaren zijn met flinke lightbleed, maar de meeste zijn gewoon prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat2005
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:09
Ik weet dat elke lcd wel lightbleed vertoont, ik heb het echt vergeleken met een htc one m7, nexus 10, nexus 7 2012 en ipad air2. Bij geen van die allen valt het op (je vindt het wel als je het zoekt). Bij de nexussen die ik het mogen ontvangen (toevallig allemaal gemaakt op 16 oktober?) valt het meteen op als je ze aanzet zonder het expliciet te zoeken.

Canon Eos 40d, 28-105 F3.5-F4, 18-55 is F3.5-F5.6, Lowepro Slingshot 350AW, 70-200mm F4L,580EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Bij mij valt het niet op bij de launch day Nexus 9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:37
mat2005 schreef op donderdag 04 december 2014 @ 15:22:
De leeftijd kun je checken via: https://imeidata.net/warranty/htc

Ik heb twee exemplaren van 16 oktober gehad en beide vertonen lightbleeding. De rest van de bouwkwaliteit was allemaal prima (32gb wit). Hopelijk heb ik met nummer 3 meer geluk....
Die van mij is van 21 oktober, en die heeft ook last van bleeding. Toen ik voor de eerste keer startte vond ik het schokkend, maar tijdens gebruik merk ik er niet zoveel van...

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Mijne 28 oktober en ook wel ietsje in 1 hoekje.. ik stoor me er niet aan iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
DaRoot schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 11:58:
Mijne 28 oktober en ook wel ietsje in 1 hoekje.. ik stoor me er niet aan iig.
Je gaat vrijwel geen exemplaar vinden zonder lightbleed, elke fabrikant van elk merk heeft er last van. Mijn ipad4 heeft het, mijn nexus7 2013 heeft het, de lumia2520 heeft het en de galaxy tabs hebben het.

Gevolg van de gebruikte IPS techniek, elk scherm heeft het in meer of mindere mate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Fly-guy schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 12:12:
[...]

Je gaat vrijwel geen exemplaar vinden zonder lightbleed, elke fabrikant van elk merk heeft er last van. Mijn ipad4 heeft het, mijn nexus7 2013 heeft het, de lumia2520 heeft het en de galaxy tabs hebben het.

Gevolg van de gebruikte IPS techniek, elk scherm heeft het in meer of mindere mate.
precies.. mijn nexus 5 ook wel ietsje.. valt alleen op op zwart scherm.. dus gewoon zorgen voor een kleurrijke achtergrond 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 12:39
Wrong topic

[ Voor 96% gewijzigd door Die Bruine op 09-12-2014 13:21 ]

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07
Zo, ook hier de Nexus 9 binnen! ^^ Ziet er goed uit, volgens mij minimaal last van de backlight bleed; alleen iets aan de bovenkant.

Nu nog even een screen protector kopen. Ik heb op mijn Galaxy Nexus al 3 jaar (!) die van Martin Fields erop zitten. Die zit nog steeds perfect, dus uiteraard wil ik die ook voor m'n Nexus 9 hebben: http://www.martinfields.c...Protector-Google-Nexus-9-

Helaas nog niet leverbaar in Nederland, alleen bij Expansys. Die winkel lijkt me alleen niet betrouwbaar genoeg, dus nog even verder zoeken dan maar.

Ook de zoektocht naar een case moet nog beginnen, ik twijfel tussen 'boekmodel' of juist iets minimalistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greg1983
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-08 15:03
Hallo

Ik bezit nu een galaxy tab pro 10.1

Is een overstap naar een nexus 9 het waard?

Touchwizz -> Stock Android
Microsd -> geen microsd

Zij die een nexus 9 hebben zijn jullie daar tevreden over?

Ik lees wel dat de tablet last heeft van screenbleeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Greg1983 schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 17:46:
Hallo

Ik bezit nu een galaxy tab pro 10.1

Is een overstap naar een nexus 9 het waard?

Touchwizz -> Stock Android
Microsd -> geen microsd

Zij die een nexus 9 hebben zijn jullie daar tevreden over?

Ik lees wel dat de tablet last heeft van screenbleeding.
Ik denk dat je toch echt zelf moet bepalen of jij het het geld waard vindt om over te stappen. Hij zou wel een stuk sneller werken omdat je Stock Android draait ipv die touchwiz rommel. :)

Er staat ook genoeg reviews op 't internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
5.1 is aan het downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
5.0.1 neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Hier staat net 5.0.1 erop.. Eerste gevoel: sneller..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Ook met 5.0.1 erop vond ik het allemaal niet zo snappy zoals een 500 euro kostende tablet zou moeten zijn.
Na wat zoeken op het internet kwam ik oorzaken als defaulft encryptie in Lollipop tegen. Apple heeft dit blijkbaar ook maar geen lag; want zoals ik begreep, Apple heeft een hardwarematige chip om de encryptie te doen en Google niet.

Al snel zag ik een tip om een factory reset te doen, en vervolgens niet uit een backup restoren.
Ik heb geprobeerd dit vanuit het menu te doen maar nadat ik 'Alles wissen' indrukte hing de Nexus... gaf een kwartier lang geen kick meer. Duurde mij te lang en heb PWR+VOL UP ingedrukt moeten houden om in het boot menu te komen. Vanuit daar een FACTORY RESET gedaan, en ook hier lag de tablet heel lang op een beeld met een Android mannetje en 'wissen' eronder. Ik heb hem maar even zo gelaten en na een tijd was het systeem weer up. (mogelijk iets meer geduld via het OS zelf en je komt er waarschijnlijk ook 'haha')
Vervolgens de tablet weer gaan gebruiken, en ik moet zeggen, hij leek inderdaad een stuk sneller. Kon komen door de clean install dacht ik, dus laat ik niet te vroeg juichen. Ben aan de slag gegaan met apps updaten/ installeren, en na een tijdje kwamen toch weer die kleine vertragingen die ik zo haat. (Even ter vergelijking : van de week een 180 euro kostende Moto G gekocht en dat ding voelt loaded met apps rapper dat een redelijk kale Nexus 9)

Maar zojuist bedacht ik mij plots iets wat ik vroeger al gebruikte om meer snelheid te krijgen in de interface: een andere launcher installeren. Zojuist dus even Nova Launcher geïnstalleerd, en misschien wederom te vroeg om te juichen, maar ik heb een snelle, lag vrije interface! :D _/-\o_

Voorlopige conclusie: het is die verdomde Google Launcher :( 8)7 Die je niet kan verwijderen helaas.

Wordt vervolgd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-09 16:23
Vanaf wanneer zijn nou eigenlijk de 2e batch verkrijgbaar? Ik heb bijvoorbeeld gekeken naar zo'n coolblue 2e kans en die heeft een manufacturing date van 3 november 2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japie06
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:48
Ik heb er gisteren een gekocht bij bestbuy in Canada. De bouwkwaliteit is prima in orde, totaal geen last van lightbleed en knoppen zijn ook prima. Hij is midden oktober geproduceerd.

Weet iemand hoe het zit met Internationale garantie? De verkoper probeerde mij een warranty service aan te bieden voor $100 voor 2 jaar. Maar in de EU is de standaard garantie al 2 jaar.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Weet iemand wanneer de 32gig versie weer verkrijgbaar word? Is nu niet via Google zelf of coolblue te bestellen. En de 16 gig versie is denk ik net te weinig.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijk
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Op de EU-garantiebepalingen (die in Nederland overigens geen twee jaar is) kun je uiteraard geen aanspraak maken als je een product in Canada koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:11
schnumi schreef op woensdag 10 december 2014 @ 20:10:
Weet iemand wanneer de 32gig versie weer verkrijgbaar word? Is nu niet via Google zelf of coolblue te bestellen. En de 16 gig versie is denk ik net te weinig.
Met al die online opslag mogelijkheden heb ik in ieder geval genoeg aan 16 gig, maar het is maar net wat je voorkeur heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
Heb net de Nexus 9 16gb opgepikt bij de mediamarkt. Scherm is top alleen de volume knop is lastig in te drukken en de achterkant veert een klein beetje in. Denk dat ik hem toch ga ruilen bij de mediamarkt voor een andere :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
Nexus 9 Magic Cover is nu te bestellen op Google Play.

Die van mij verlaat het magazijn op 16-12 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greg1983
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-08 15:03
Ik heb donderdag bij coolblue de nexus besteld en gisteren ontvangen.

Dit wordt een zeker een retour, veel last van backlightbleeding en de knoppen die amper uitsteken.

De achterkant van de tablet kan ik dan wel niet zo fel indrukken.

Al bij al een prachtige tablet, voelt lekker in de hand, qua gewicht valt dat mee in vergelijking met men tab pro 10.1

Lollipop is leuk om mee te werken, veel kleuren en gaat enorm snel. De update naar 5.0.1 heb ik ook al gedaan om te zien wat de verbeteringen zijn.

Ik ben benieuwd wat coolblue ga doen, kheb gisteren een mail gestuurd voor een retour maar ze hebben nog niet terug geantwoord.

Ik zie dat ze bij Amazon de 32 gig op stock hebben voor 468 € maar zijn die problemen dan al opgeslost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:34
Ik had zaterdag de Nexus besteld bij Coolblue en vandaag binnengekregen. Het lijkt erop dat ik een goede versie heb, kan geen backlight bleeding ontdekken, indrukken achterkant niet mogelijk en ook volume knoppen kunnen prima worden bediend.

Kortom op dit moment positief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowad
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-08 21:40
Mijn Nexus 9 is 3,5e week terug opgehaald door dynafix, dit in opdracht van HTC omdat mijn tablet gecrasht was... Nu is het nog niet duidelijk wanneer ik nou eindelijk m'n tablet terug krijg...

Het moederbord is kapot en moet dus vervangen worden, echter heeft dynafix dit artikel niet op voorraad.... Dynafix en HTC Nederland konden mij niet verder helpen en wisten me niet te vertellen hoe lang het nog gaat duren..

Coolblue zou er nu naar gaan kijken maar ohhh zo frustrerend... Wel top service van hen!

Speciaal voor oa een vakantie gekocht en lijkt er op dat ik m niet mee ga kunnen nemen.....

Als ik dit alles had geweten had ik m wel bij google besteld, krijg je tenminste gelijk een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
Nowad schreef op maandag 15 december 2014 @ 19:55:
Coolblue zou er nu naar gaan kijken maar ohhh zo frustrerend... Wel top service van hen!
Je doet toch ook alleen zaken met Coolblue, vreemd dat ze je geen nieuwe geven, zo oud kan hij nog niet zijn. Dus of die service nu zo top is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Coolblue zou je eigenlijk een vervangend iets moeten sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-09 12:24
Nowad schreef op maandag 15 december 2014 @ 19:55:
Mijn Nexus 9 is 3,5e week terug opgehaald door dynafix, dit in opdracht van HTC omdat mijn tablet gecrasht was... Nu is het nog niet duidelijk wanneer ik nou eindelijk m'n tablet terug krijg...

Het moederbord is kapot en moet dus vervangen worden, echter heeft dynafix dit artikel niet op voorraad.... Dynafix en HTC Nederland konden mij niet verder helpen en wisten me niet te vertellen hoe lang het nog gaat duren..

Speciaal voor oa een vakantie gekocht en lijkt er op dat ik m niet mee ga kunnen nemen.....

Als ik dit alles had geweten had ik m wel bij google besteld, krijg je tenminste gelijk een nieuwe.
Vorig jaar ongeveer zelfde meegemaakt maar dan met een Nexus 5 via Coolblue, bereid je voor op:

- Nog meer wachten (al zouden ze na 3,5 week al een beetje wakker moeten worden)
- Een niet gerepareerde/totaal niet aangeraakte tablet terugkrijgen

Ik zeg niet dat het perse zo gaat zijn, maar het kwam me vorig jaar maarliefst 3x (!!) voor... Bovendien een belletje naar Coolblue met "waarom duurt het zo lang" wil nog wel eens helpen om het sneller terug te krijgen/een nieuwe te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowad
ipje schreef op maandag 15 december 2014 @ 20:02:
[...]

Je doet toch ook alleen zaken met Coolblue, vreemd dat ze je geen nieuwe geven, zo oud kan hij nog niet zijn. Dus of die service nu zo top is?
Toen ik het defecte apparaat had gemeld bij coolblue zeiden ze eerst dat ze zelf de reparatie gingen regelen maar toen ik uitleg kreeg via mail werd er gemeld dat ik het via HTC Nederland moest regelen, dat is dus nogal jammer anders was het wellicht makkelijker voor coolblue, maar ze zouden proberen iets te regelen, als ik woensdag nog niks heb gehoord bel ik nogmaals..

Afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowad
ipje schreef op maandag 15 december 2014 @ 20:02:
[...]

Daar ben ik het achteraf helemaal mee eens maar was in eerste instantie optimistisch, dacht van, via HTC dus is het vast sneller maar niet dus want die gaven het ook uit handen...
aan de andere kant wel blij dat ze bij CB tenminste iets doen (nu is dat ook wel een beetje hun plicht)

Dus dat de service via HTC moet en niet CB is gewoon jammer en maakt t allemaal nogal moeilijker, we zullen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
Zo na heel veel gezeur en getouwtrek heb ik bij de Mediamarkt nu een Nexus 9 gehad die helemaal goed werkt. Geen gekke volume knop, achterkant die los liet (net alsof de lijm niet meer plakte), en geen backlight bleeding. Een ding geleerd, ik koop nooit meer bij de mediamarkt apparaten alleen games.

Verder moet ik zeggen dat de Nexus 9 echt een heerlijke tablet vind, werkt snel en Android 5.01 vind ik echt top! Hiervoor gaat mijn iPad Air in ieder geval de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snitch
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 15:25
Kiwi schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 19:36:
Nexus 9 Magic Cover is nu te bestellen op Google Play.

Die van mij verlaat het magazijn op 16-12 :D
Ik heb 'm ook besteld en hij wordt morgen bezorgd.
Maar na het zien van onderstaande review vrees ik dat ie heel snel retour gaat.
Wat een misser weer van Google...

https://www.youtube.com/watch?v=vVENosqwxPM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:49
snitch schreef op maandag 15 december 2014 @ 23:09:
[...]
Ik heb 'm ook besteld en hij wordt morgen bezorgd.
Maar na het zien van onderstaande review vrees ik dat ie heel snel retour gaat.
Wat een misser weer van Google...

https://www.youtube.com/watch?v=vVENosqwxPM
Dat ziet er inderdaad niet goed uit, maar het lijkt wel of de magneetstrip helemaal niet werkt in de review. Mijne is vanochtend thuis afgeleverd, dus ik ga hem vanavond even proberen op mijn Nexus 9. Mocht het niks zijn gaat die ook retour. Daarnaast ook maar is een Chromecast besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
Ben benieuwd naar jouw ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
Michele_M_ schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:30:
Ben benieuwd naar jouw ervaringen.
I'm in doubt. De cover op zich is mooi en de desk stand functie is ideaal (zal ik hem iig het meeste voor gebruiken). Daarnaast ervaar ik het eigenlijk zoals in die video, hij lijkt wat losjes te zitten. Maar toen draaide ik het huisje om, en nu zit die veel beter op de Nexus. Aan 1 kant zijn de magneten dus sterker als de andere kant. Ik had hem na het zien van die video slechter verwacht, maar de verwachtingen die ik voor het zien van die review had maakt die ook niet waar. Het is niet slecht, maar het had veel beter gekund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
NL-RaVeR schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 20:16:
[...]

I'm in doubt. De cover op zich is mooi en de desk stand functie is ideaal (zal ik hem iig het meeste voor gebruiken). Daarnaast ervaar ik het eigenlijk zoals in die video, hij lijkt wat losjes te zitten. Maar toen draaide ik het huisje om, en nu zit die veel beter op de Nexus. Aan 1 kant zijn de magneten dus sterker als de andere kant. Ik had hem na het zien van die video slechter verwacht, maar de verwachtingen die ik voor het zien van die review had maakt die ook niet waar. Het is niet slecht, maar het had veel beter gekund.
Heb jij extra betaald voor verzending dat ie al zo snel binnen is :+ De mijne is gisteren verzonden, ik verwacht hem morgen te ontvangen. Welke kleur heb jij hem eigenlijk, en is dat met die magneten niet gewoon doordat de ene kant rubberachtig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
Kiwi schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 20:27:
[...]
Heb jij extra betaald voor verzending dat ie al zo snel binnen is :+ De mijne is gisteren verzonden, ik verwacht hem morgen te ontvangen. Welke kleur heb jij hem eigenlijk, en is dat met die magneten niet gewoon doordat de ene kant rubberachtig is?
Gister avond besteld, incl een chromecast dus (duurdere order, hogere prio 8)7). Ik heb een zwarte. Zover ik zie zijn beide kanten hetzelfde van dat hoesje, maar kan aan mij liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
NL-RaVeR schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 20:32:
[...]

Gister avond besteld, incl een chromecast dus (duurdere order, hogere prio 8)7). Ik heb een zwarte. Zover ik zie zijn beide kanten hetzelfde van dat hoesje, maar kan aan mij liggen :+
Hmmm.. Ik had de 13e al besteld. Zal wel iets met ongeluk en bijgeloof te maken hebben :+
Zijn ze beide van hetzelfde materiaal of ook dezelfde kleur? Daar lijkt het namelijk niet op. En is het dan rubberachtig of viltachtig aan beide kanten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snitch
NL-RaVeR schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 20:16:
[...]

Ik ben toch aardig positief nu ik de cover heb. De magneten zijn sterker dan het filmpje deed vermoeden.
Ook het schuiven van de cover valt mee.
Misschien ligt dit ook aan welke kleur je hebt, de zachte kant van mijn zwarte cover komt minder stoffig over dan de rode in het filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
Kiwi schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 20:43:
[...]

Hmmm.. Ik had de 13e al besteld. Zal wel iets met ongeluk en bijgeloof te maken hebben :+
Zijn ze beide van hetzelfde materiaal of ook dezelfde kleur? Daar lijkt het namelijk niet op. En is het dan rubberachtig of viltachtig aan beide kanten :P
Heb je dan niet gewoon de budget verzendoptie gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
Natuurlijk, ik ben en blijf een hollander :P
De gemiddelde levertijd in Nederland is bij de budget optie echter nog steeds 1 dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Ik heb zojuist deze besteld: http://www.ebay.nl/itm/kw...Cllen&hash=item43d35c8fc3

Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Prima ding, heb hem zelf ook. Zeer stevig en misschien juist wat té dik en stevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Jelte schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:01:
Prima ding, heb hem zelf ook. Zeer stevig en misschien juist wat té dik en stevig.
ok dan.. stevig mag best.. gaat in een schoudertas die ook weer in een fietstas gaat en eigenlijk overal mee naar toe. Zit er een slimme wake-up functie in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
Ik heb net de Magic Cover binnen gekregen, en hij valt me heel erg mee na de filmpjes. Hij blijft redelijk vastzitten, magneten zijn erg sterk. Bij bevestiging aan de voorkant kan hij met een beetje kracht wel losschieten, aan de vilt kant wat minder dan aan de rubberachtige kant.
De camera functie werkt echter vaker niet dan wel bij mij, gelukkig was ik niet van plan omdat te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
DaRoot schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:03:
[...]

ok dan.. stevig mag best.. gaat in een schoudertas die ook weer in een fietstas gaat en eigenlijk overal mee naar toe. Zit er een slimme wake-up functie in?
Ja, er zit een magneet in de flap. Ik heb wel gemerkt dat het niet helemaal feilloos werkt. Maar daar geef ik de schuld aan de Nexus zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Jelte schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:27:
[...]
Ja, er zit een magneet in de flap. Ik heb wel gemerkt dat het niet helemaal feilloos werkt. Maar daar geef ik de schuld aan de Nexus zelf.
Ik had voor mijn inmiddels verkochte Nexus 7 ook een vergelijkbare hoes, met ook zo'n wake-magneetje.. die kwam er ook niet altijd recht voor.. werkte dus soms wel en soms niet.
voor mijn Nexus 5 heb ik ook een goedkoop hoesje, en bij die werkt het keer op keer feilloos..
Dus ik denk dat de hardware niet zoveel te verwijten valt. Maar goed, ga het meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
Met de officiële cover gaat hij pas aan als de magneten aan beide kanten los zijn, en andersom voor het uitzetten.
Lijkt me dus dat er meerdere magneten nodig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
Kiwi schreef op woensdag 17 december 2014 @ 14:17:
Ik heb net de Magic Cover binnen gekregen, en hij valt me heel erg mee na de filmpjes. Hij blijft redelijk vastzitten, magneten zijn erg sterk. Bij bevestiging aan de voorkant kan hij met een beetje kracht wel losschieten, aan de vilt kant wat minder dan aan de rubberachtige kant.
De camera functie werkt echter vaker niet dan wel bij mij, gelukkig was ik niet van plan omdat te gebruiken.
Ben blij dat je wat positiever bent dan het filmpje. Heb je de cover via de brievenbus aangeboden gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snitch
Michele_M_ schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 07:07:
[...]

Ben blij dat je wat positiever bent dan het filmpje. Heb je de cover via de brievenbus aangeboden gekregen?
De mijne zat in een ENORME doos die nooit door de brievenbus kan.
Ik stond er echt van te kijken dat ze zo'n kleine en platte accessoire in zo'n grote doos stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
snitch schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 10:01:
[...]

De mijne zat in een ENORME doos die nooit door de brievenbus kan.
Ik stond er echt van te kijken dat ze zo'n kleine en platte accessoire in zo'n grote doos stoppen.
:+ Budget technisch beter denk ik? :F

Kreeg m net van de pakketjes postbode overhandigd in een A4 envelop...

[ Voor 10% gewijzigd door Michele_M_ op 19-12-2014 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowad
Rockvee2 schreef op maandag 15 december 2014 @ 21:16:
Coolblue zou je eigenlijk een vervangend iets moeten sturen.
Coolblue heeft besloten m'n geld terug te geven, gelukkig kwamen ze dus toch wel met die oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 22:58
Hoe staat het met jullie screen on time?
Ik haal (root, greenify, adaway) gemiddeld rond de 4 uur, wat me tegenvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Ik haal (met Elementals kernel) zeker ruim 6 uur. Zit nu op 3,5 uur met nog 60% te gaan.

Tja die browser he? Chrome is funest voor je accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenvanmars
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-08-2024
Hapert chrome bij jullie ook bij het scrollen? Op de (belgische) nieuwssites HLN en Nieuwsblad (redelijk veel afbeeldingen), voelt het scrollen echt jerky aan. Tweakers.net durft ook wel happeren op de voorpagina bij het scrollen. Ik heb in het OS ook regelmatig slowdowns (app launcher die niet verschijnt of traag reageert).

Toestel: nexus 9, wit , 16 GB. Op het werk hebben we een nexus 9, zwart, 32 GB en daar viel me dat niet op (is wel al even geleden). Zou het aan de 16 GB versie liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Laatst online: 14-09 22:58
Jelte schreef op maandag 22 december 2014 @ 08:59:
Ik haal (met Elementals kernel) zeker ruim 6 uur. Zit nu op 3,5 uur met nog 60% te gaan.

Tja die browser he? Chrome is funest voor je accu.
Chrome is inderdaad killing voor je accu. Gebruik je een andere browser dan Chrome op Elementals kernel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Nee eigenlijk niet. Maar browse ook niet heel veel op de tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat105
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-12-2022
ikbenvanmars schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:27:
Hapert chrome bij jullie ook bij het scrollen? Op de (belgische) nieuwssites HLN en Nieuwsblad (redelijk veel afbeeldingen), voelt het scrollen echt jerky aan. Tweakers.net durft ook wel happeren op de voorpagina bij het scrollen. Ik heb in het OS ook regelmatig slowdowns (app launcher die niet verschijnt of traag reageert).

Toestel: nexus 9, wit , 16 GB. Op het werk hebben we een nexus 9, zwart, 32 GB en daar viel me dat niet op (is wel al even geleden). Zou het aan de 16 GB versie liggen?
Ik gebruik Dolphin, maar heb wel javascript gedisabled. Nu zijn er geen haperingen meer en de cpu temp is een stuk lager. Maar er zijn helaas nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:51
ikbenvanmars schreef op maandag 22 december 2014 @ 13:27:

Dat is niet alleen op de Nexus 9, mijn 10 met lollipop heeft dat ook regelmatig voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:55
Ik twijfel erg tussen de aanschaf van een nexus 9 of een nexus 10.
Voor welk apparaat krijg je op dit moment meer waarde voor je geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Laatst online: 08:47
pitchdown schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 15:19:
Ik twijfel erg tussen de aanschaf van een nexus 9 of een nexus 10.
Voor welk apparaat krijg je op dit moment meer waarde voor je geld?
De 10 is volgens mij niet eens meer te koop. Maar ik zou voor de 9 gaan.
Drwho1 schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 13:39:
[...]

Dat is niet alleen op de Nexus 9, mijn 10 met lollipop heeft dat ook regelmatig voor.
Dat is ook bij de Nexus 5. ik kan nou niet zeggen dat ik lollipop een stabiliteitsbeest vind..

[ Voor 32% gewijzigd door Webgnome op 23-12-2014 21:07 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot

DaRoot

Some say...

En hij is binnen. Prima hoes voor dat geld! Tablet zit er stevig in, smart wake up werkt ook goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje aan de mensen die nu wat ervaring hebben met de Nexus 9, zouden jullie deze aanraden als een goede tablet voor document bewerking en lezen? Ben zelf aan het kijken naar een nieuwe tablet en heb even afgewacht wat de N9 ging doen (twijfel tussen Galaxy tab S 10,5 en de Nexus 9 vandaar), ik zie een hoop wisselende reviews en reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Kwam verhouding is die geweldig voor browsen, documenten lezen. Bewerken is natuurlijk iets anders, maar dat is voor alle tablets zo. En ja dan zou ik de Nexus 9 aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dranica
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Webgnome schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 21:07:
De 10 is volgens mij niet eens meer te koop. Maar ik zou voor de 9 gaan.
Die is nog zeker te vinden. Misscien niet meer in de play store maar bv op amazon nog wel.
Ik denk er zelf ook aan de 10 nu nog te kopen. Je ken hem tegen een erg scherpe prijs op de kop tikken nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:25

JJ93

Error 418

Dranica schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 12:47:
[...]

Die is nog zeker te vinden. Misscien niet meer in de play store maar bv op amazon nog wel.
Ik denk er zelf ook aan de 10 nu nog te kopen. Je ken hem tegen een erg scherpe prijs op de kop tikken nu.
2560x1600 res, 2GB RAM, Dualcore Cortex A15 en Lollipop zijn nog steeds erg goede specs!
16:10 verhouding maar wel een tikje groter dus volgens mij heb je bijna evenveel op je scherm horizontaal dan de Nexus 9. Wel een groter object uiteraard en zwaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
Pfff dat was even schrikken, de hele nacht in slaap stand maar bluetooth ed. hadden toch mijn batterij leeg gezogen. Wilde hem net aanzetten, geen leven meer in te krijgen. Stroomkabel aangesloten, begon er recht boven de mini usb ingang een soort led in het scherm te knipperen. Na tien minuten aan de stroomkabel kwam de Nexus weer tot leven.

[ Voor 22% gewijzigd door ipje op 05-01-2015 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddieee
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Iemand al ervaring met de HTC keyboard case voor Nexus? Volgens mij niet eens in NL verkrijgbaar.

Kwam trouwens dit linkje tegen op het XDA forum: http://www.reddit.com/r/N...ack_of_the_black_nexus_9/

Dat ziet er echt niet fraai uit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-08 08:24

PowerSp00n

There is no spoon

Ik heb na de kerst een Nexus 9 32GB uit de Play Store gekocht, oudjaarsdag ontvangen. Ik heb geen last van backlight bleeding, misschien is het er wel een heel klein beetje maar niet storend en niet erger dan m'n Nexus 5. Ik denk dat dit er nog wel een is met dieper liggende knoppen, maar die vind ik ook wel fijn. Helaas lijkt de achterkant deels los te komen, zie foto. Iemand dit eerder gezien? Hoe is de ervaring met RMA, krijg je een nieuwe terug of een gerepareerde?

Nexus 9
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fvp3LhtC2aQPNgka0DzuQOIC/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hUYhlDwPNlb1hevkLnZmKmLQ/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Aanduwen die achterkant daar. Je kunt de achterzijde namelijk gewoon eraf halen als jeje best doet. Het lijkt even losgeklikt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerSp00n
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-08 08:24

PowerSp00n

There is no spoon

Jelte schreef op maandag 12 januari 2015 @ 15:26:
Aanduwen die achterkant daar. Je kunt de achterzijde namelijk gewoon eraf halen als jeje best doet. Het lijkt even losgeklikt te zijn.
Had ik nog in mijn post kunnen vermelden, aanduwen had ik ook nog aan gedacht. Je kan het aanduwen maar vastklikken doet het echt niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Als iemand mijn neopreen hoes wil hebben, zie mijn advertentie Knip, V&A is niet toegestaan op het forum

[ Voor 48% gewijzigd door The Wizard op 20-01-2015 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenvanmars
Jelte schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 21:11:
Als iemand mijn neopreen hoes wil hebben, zie mijn advertentie Knip, V&A
Ik zie in je advertentie dat je een hoes met flap gekocht hebt. Welke was dat en ben je er tevreden van, als ik dat mag vragen?

[ Voor 19% gewijzigd door The Wizard op 20-01-2015 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doerakje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:52
Waaronder ik. Bevalt prima. Lekker stevig en niet al te lomp.

You can't be late until you show up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot

DaRoot

Some say...

Inderdaad prima hoes.. behoorlijk stevig, en idd niet te lomp / veel groter dan de tablet zelf is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenvanmars
Heb ondertussen ook deze hoes ontvangen voor de Nexus 9 van m'n werk. Bevalt zeer goed: licht, robuust (voor dagelijks gebruik, niet voor te laten vallen), past perfect (dat blijkt niet altijd het geval te zijn met andere cases online), goedkoop, goede magneten voor sleep/wake.

Wat me wel tegenvalt is de plaats van de 'vouwen' in de cover: je kan de tablet makkelijk rechtop zetten voor films te bekijken, maar voor typen (lichte helling) schuift de tablet makkelijk weg (op mijn tafel). Is dat bij jullie ook?

Maar verder, voor deze prijs zeker geen miskoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Je kan de flap twee kanten op vouwen,
Waarschijnlijk glijdt de vilten zijde minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 20:10

weebl

YARR!

Mijn Nexus 9 gaat vandaag retour ivm volumeknop die te diep in de behuizing ligt. Dacht me er eerst niet aan te storen, maar voor een product van een dergelijk bedrag moeten dit soort dingen gewoon goed zijn. Hoop er toch een aantal jaar mee te doen en weet niet hoe lang het dan goed blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:53

Laguna

Connaisseur

weebl schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:56:
Mijn Nexus 9 gaat vandaag retour ivm volumeknop die te diep in de behuizing ligt. Dacht me er eerst niet aan te storen, maar voor een product van een dergelijk bedrag moeten dit soort dingen gewoon goed zijn. Hoop er toch een aantal jaar mee te doen en weet niet hoe lang het dan goed blijft.
Precies die waardeloze knoppen weerhouden mij van het overgaan tot aankoop.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpsycho82
  • Laatst online: 18-08 07:32
Kan iemand mij vertellen of op de doos van de nexus 9 het serienummer staat? Iets in de trend van: HT4BEJT / HT4BNJT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 20:10

weebl

YARR!

Laguna schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 19:45:
[...]

Precies die waardeloze knoppen weerhouden mij van het overgaan tot aankoop.
M'n collega's hebben er allemaal eentje die wel goed is, ik denk dat ik gewoon pech had en er eentje uit de eerste batch had... :(
djpsycho82 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 20:20:
Kan iemand mij vertellen of op de doos van de nexus 9 het serienummer staat? Iets in de trend van: HT4BEJT / HT4BNJT
Ja, aan de zijkant zit een sticker waar het s/n op staat :)

[ Voor 41% gewijzigd door weebl op 28-01-2015 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpsycho82
[...]

Ja, aan de zijkant zit een sticker waar het s/n op staat :)
[/quote]

Thnx! 21% Mediamarkt actie here we come! Zoekend naar 2e batch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:16
Is daaraan te zien welke batch het is voor je hem open maakt? Zojuist 1 bij de mediamarkt besteld maar ergens vrees ik voor de verkeerde/oude versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpsycho82
TheTMC schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 21:15:
Is daaraan te zien welke batch het is voor je hem open maakt? Zojuist 1 bij de mediamarkt besteld maar ergens vrees ik voor de verkeerde/oude versie...
Ik ga morgen ff langs de winkel, woon vlakbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 21:14
Heb vandaag een Nexus 9 gehaald bij de mediamarkt, en gelijk toen ik hem aan zette merkte ik al een beetje backlight bleeding boven in het scherm. Is dit normaal voor de Nexus 9's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:53

Laguna

Connaisseur

Ik ben van de week wezen kijken bij een Mediamarkt. De S/N van de zwarte versie was HT4BJT en van de witte HT4AMJT, maar als ik zo de reacties lees op XDA biedt een latere build geen garantie dat deze wel goed is.

[ Voor 16% gewijzigd door Laguna op 28-01-2015 23:36 ]

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
theuberdude14 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 23:26:
Heb vandaag een Nexus 9 gehaald bij de mediamarkt, en gelijk toen ik hem aan zette merkte ik al een beetje backlight bleeding boven in het scherm. Is dit normaal voor de Nexus 9's?
Is normaal voor elk LCD scherm. Per fabrikant/product verschilt hoeveel aandacht eraan besteed wordt aan het verbergen ervan, maar elk LCD scherm heeft er in meer of mindere mate last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpsycho82
Heb hem opgehaald! Heb een HT4CJT, vrij nieuw (december dacht ik). Hij bevalt perfect! (op een aantal system crashes na tijdens 'installatie'). De knoppen zijn vrij goed. De aan-uit knop valt iets scheef in de behuizing, maar goed mee te leven. De volumeknoppen zijn prima. Backlight bleeding heb ik nog niet echt gemerkt, bij het booten als de helderheid hoog staat zie ik iets, maar ik vind het niet storend. Gisteren wat filmpjes op youtube / ziggo app gekeken met de bekende balken boven en onder, maar mij valt geen bleeding op.

Daarnaast heerlijk snel en vloeiend, hopelijk blijft dat zo, ik las namelijk dat hij wat kan gaan laggen.

Prima apparaat en dat voor 404 euro (32Gb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TacoTaco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 19:48
Om uit te rekenen wanneer je Nexus 9 is gemaakt vond ik dit:

http://www.reddit.com/r/nexus9/comments/2nsqse/_/

Die van mij is van 29-10 en is goed.

[ Voor 15% gewijzigd door TacoTaco op 31-01-2015 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAMF
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-09 15:11

JAMF

010 the number of the best

Vandaag 3 mediamarkten langs geweest voor een 32 GB versie... Niet gelukt...
Jammer genoeg staat er tijdens die BTW aktie geen winkelvoorraad op de site
Levertijd online is ongeveer twee weken.. Het voordeel toch maar laten afwegen tegen de levertijd.
Binnen twee weken hoop ik ook mijn ervaringen hier te kunnen posten...

Denk nog over een Chromecast- om de laatste missing link ook maar ingevuld te hebben.. Doet de Nexus het goed samen met Chromecast?

Ze kenne lulle wat ze willen, maar 12 wijven hebben 24 billen

Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste

Let op:
Levertijden en prijzen bespreken we in het [Google Nexus 9] Levertijden & Beschikbaarheid topic