Dat is voor mij de reden dat ik aan mijn derde Nexus 9 toe ben.bartmaniac schreef op donderdag 10 december 2015 @ 13:44:
ik heb het toestel nu al geruime tijd en stoor mij er zo goed als iedere keer aan telkens ik het ding gebruik, en dit door zijn traag reageren. ik lees her en der dat er nog klachten zijn. Het lijkt alsof de processor niet kan volgen. Het scherm blijft dan enkele seconden zwart. Je krijgt nergens beweging in. Ik probeer daarom ook steeds zoveel mogelijk apps in de achtergrond te sluiten zodat de cpu het niet al te lastig heeft. ik heb weinig doc's en foto's er op dus opslagcapaciteit nog meer dan voldoende. De traagheid maakt ook dat ik thuis meer mijn nexus 5 ter hand neem dan de nexus9
Heb je de nexus ervoor kunnen laten omwisselen? Mijne is ook zo traag als stront met regelmaat, dan herstart ik 'm en is weer snel voor een tijdje. Maar mijn Nexus7 (2013) en HTC M8 rennen rondjes om de N9 heen. Die zijn vele malen snellerMichele_M_ schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:43:
[...]
Dat is voor mij de reden dat ik aan mijn derde Nexus 9 toe ben.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Ik heb dezelfde devices als jij M8 Nexus 7 2013 en nu dus ook de 6P en die zijn inderdaad veel sneller. Daarom heb ik Google toen ook gemaild. Nu bij de tweede weer hetzelfde. Heb de eerste vanaf de release datum en de tweede vanaf oktober volgens mij. Loopt 1 week goed en dan weer steeds trager etc. Dus weer gemaild. Moest m weer terugzetten naar fabrieksinstellingen maar dat hielp de vorige keer ook niet. Toch maar gedaan en na een paar dagen weer traag, zwarte schermen..... Nu dus weer melding en ze gaan de derde opsturen.. Refurbished.Xanion schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:35:
[...]
Heb je de nexus ervoor kunnen laten omwisselen? Mijne is ook zo traag als stront met regelmaat, dan herstart ik 'm en is weer snel voor een tijdje. Maar mijn Nexus7 (2013) en HTC M8 rennen rondjes om de N9 heen. Die zijn vele malen sneller
Pas als je de andere hebt, hoef je de oude pas op te sturen. Dat is echt wel super bij Google.
Ik word er wel moe van.
Had jij ook bij Google gekocht? Mijn N9 komt van de MediaMarkt af.Michele_M_ schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:14:
[...]
Ik heb dezelfde devices als jij M8 Nexus 7 2013 en nu dus ook de 6P en die zijn inderdaad veel sneller. Daarom heb ik Google toen ook gemaild. Nu bij de tweede weer hetzelfde. Heb de eerste vanaf de release datum en de tweede vanaf oktober volgens mij. Loopt 1 week goed en dan weer steeds trager etc. Dus weer gemaild. Moest m weer terugzetten naar fabrieksinstellingen maar dat hielp de vorige keer ook niet. Toch maar gedaan en na een paar dagen weer traag, zwarte schermen..... Nu dus weer melding en ze gaan de derde opsturen.. Refurbished.
Pas als je de andere hebt, hoef je de oude pas op te sturen. Dat is echt wel super bij Google.
Ik word er wel moe van.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Zelfde performance problemen hier. Als sinds de release.
Tabs in Chrome die nooit in het geheugen blijven maar altijd gaan herladen als je eens tussen tabs switcht, soms widgets op de homescreens die gaan herladen, delays van meerdere seconden wanneer er tussen apps geschakeld wordt of gewoon naar het homescreen wordt teruggekeerd. Een algemeen unresponsive gevoel... Oh-wee als ik vanuit facebook een website open in z'n embedded browser en die een video moet gaan afspelen... Of als er ondertussen apps geupdate worden vanuit de Store. Tijd voor een koffie dan...
Een reboot lost het maar op voor enkele minuten...
M'n Nexus 5 handelt het daarentegen allemaal zonder gemor af...
Tabs in Chrome die nooit in het geheugen blijven maar altijd gaan herladen als je eens tussen tabs switcht, soms widgets op de homescreens die gaan herladen, delays van meerdere seconden wanneer er tussen apps geschakeld wordt of gewoon naar het homescreen wordt teruggekeerd. Een algemeen unresponsive gevoel... Oh-wee als ik vanuit facebook een website open in z'n embedded browser en die een video moet gaan afspelen... Of als er ondertussen apps geupdate worden vanuit de Store. Tijd voor een koffie dan...
[ Voor 6% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 11-12-2015 14:20 ]
Zo herkenbaar..... Ben bang dat de derde 9 dit niet gaat oplossen. Maar 3 maal is scheepsrecht toch? Hoop ik...Buzz_Fuzz schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 14:18:
Zelfde performance problemen hier. Als sinds de release.
Ja klopt. Ik heb goede ervaringen met de service van Google. Vanmorgen "bestelling" geplaatst en hij is net verzonden. Alleen DHL hè.... Wat een klantonvriendelijk bedrijf is dat...Xanion schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 13:05:
[...]
Had jij ook bij Google gekocht? Mijn N9 komt van de MediaMarkt af.
Volgens mij benutten de programmeurs van Android nog niet ten volle de hardware oftewel past de hardware niet bij android
Hela, wat een feest der herkenning. Ik had dezelfde problemen al een tijd geleden gepost maar toen reageerde er niemand op.. Ik ondervind al sinds het begin deze problemen
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Volgens sommigen schijnt het door de hoge resolutie te komen, en als je alle high-res zaken op een iets lagere resoutie laat renderen dan zou het al een stuk beter moeten zijn. Ik wil all,een niet inboeten op kwaliteit dus ik laat het maar zo, ondanks dat ik het ook jammer vind
Toch bijzonder dat dit gebeurt, ik vraag me af waar dat aan ligt.
Hier 2 Nexus 9's die nog steeds perfect werken.
Hier 2 Nexus 9's die nog steeds perfect werken.
Wat bedoel je met "perfect werken"? De mijne werkt ook perfect, alleen traag.....
Hoeveel tabs kan jij in chrome open houden en ertussen wisselen zónder dat ze spontaan beginnen herladen? En dit niet na een verse reboot getest natuurlijk. Een tablet is een always-on device imo, dus ik gebruik het dan ook zo. Als ik echter dan in chrome een keyword uit een artikel wil opzoeken ter verduidelijking (wikipedia/...), in een nieuwe tab, moet ik niet verwachten dit "even snel" te doen. Als ik daarna terug wil keren naar de oorspronkelijke tab, zit ik met m'n vingers gekruist dat die niet heel dat artikel begint te reloaden from scratch. Niet herrenderen, nee volledig herdownloaden zelfs.... In Firefox lijkt het iets beter, iets....
Als jij vanuit facebook, neem nu, omdat ik daar gisteren nog mee geconfronteerd werd, de pagina van Top Gear opent en daar een link naar hun website aanklikt, met een video op (bv die nieuwe Monster Energy twin drift video), die dan in facebook's embedded browser wordt weergegeven, wil je dan zeggen dat het geen pakweg 15-30 seconden duurt eer de video goed en wel, en vlot, aan het afspelen is? (op wifi, uiteraard)
Dat het beeld tegelijk met het geluid begint af te spelen en dat je niet eerst nog een tijdje geluid bij een zwart videobeeld ziet?
Dat het beeld & geluid onmiddellijk vloeiend en zonder gestotter afgespeeld wordt?
Dat als je je tablet draait, de boel niet opnieuw 15 seconden lang begint te haperen omdat de layout van de pagina, "oei oei moeilijk", een heel klein beetje moet gereorganiseerd worden?
Net nog ditzelfde scenario uitgetest op m'n Nexus 5, nb 1 jaar ouder. Het contrast is verbazingwekkend. Die lijkt nauwelijks moeite te moeten doen... Zit zelfs niet eens op wifi momenteel...
Hoeveel tabs kan jij in chrome open houden en ertussen wisselen zónder dat ze spontaan beginnen herladen? En dit niet na een verse reboot getest natuurlijk. Een tablet is een always-on device imo, dus ik gebruik het dan ook zo. Als ik echter dan in chrome een keyword uit een artikel wil opzoeken ter verduidelijking (wikipedia/...), in een nieuwe tab, moet ik niet verwachten dit "even snel" te doen. Als ik daarna terug wil keren naar de oorspronkelijke tab, zit ik met m'n vingers gekruist dat die niet heel dat artikel begint te reloaden from scratch. Niet herrenderen, nee volledig herdownloaden zelfs.... In Firefox lijkt het iets beter, iets....
Als jij vanuit facebook, neem nu, omdat ik daar gisteren nog mee geconfronteerd werd, de pagina van Top Gear opent en daar een link naar hun website aanklikt, met een video op (bv die nieuwe Monster Energy twin drift video), die dan in facebook's embedded browser wordt weergegeven, wil je dan zeggen dat het geen pakweg 15-30 seconden duurt eer de video goed en wel, en vlot, aan het afspelen is? (op wifi, uiteraard)
Dat het beeld tegelijk met het geluid begint af te spelen en dat je niet eerst nog een tijdje geluid bij een zwart videobeeld ziet?
Dat het beeld & geluid onmiddellijk vloeiend en zonder gestotter afgespeeld wordt?
Dat als je je tablet draait, de boel niet opnieuw 15 seconden lang begint te haperen omdat de layout van de pagina, "oei oei moeilijk", een heel klein beetje moet gereorganiseerd worden?
Net nog ditzelfde scenario uitgetest op m'n Nexus 5, nb 1 jaar ouder. Het contrast is verbazingwekkend. Die lijkt nauwelijks moeite te moeten doen... Zit zelfs niet eens op wifi momenteel...
Deze week merkte ik een verkleuring op in het scherm van mijn 1 jaar oude N9, precies het deel waarin de zwarte navigatiebalk wordt weergegeven in portrait mode.
Deze verkleuring wordt pas zichtbaar wanneer je in landscape werkt en het scherm op die plaats bijvoorbeeld de kleur wit moet weergeven, de navigatiebalk wordt dan namelijk aan een van de lange zijden van het scherm weergegeven.
Het lijkt erop dat het scherm op die plaats ingebrand/verkleurd is door het landurig weergeven van de navigatiebalk.
Dit heb ik aangemeld bij Google en onder garantie werd mij een vervangende tablet gestuurd (refurbished)
Deze heeft echter exact hetzelfde probleem, alhoewel in iets mindere mate.
Herkend iemand van jullie dit?
Ter illustratie nog een foto, al moet ik zeggen dat het probleem op de foto veel minder sterk overkomt:
Deze verkleuring wordt pas zichtbaar wanneer je in landscape werkt en het scherm op die plaats bijvoorbeeld de kleur wit moet weergeven, de navigatiebalk wordt dan namelijk aan een van de lange zijden van het scherm weergegeven.
Het lijkt erop dat het scherm op die plaats ingebrand/verkleurd is door het landurig weergeven van de navigatiebalk.
Dit heb ik aangemeld bij Google en onder garantie werd mij een vervangende tablet gestuurd (refurbished)
Ter illustratie nog een foto, al moet ik zeggen dat het probleem op de foto veel minder sterk overkomt:

Ja, heb ik ook, en hier nog iemand:snitch schreef op donderdag 17 december 2015 @ 15:39:
Deze week merkte ik een verkleuring op in het scherm van mijn 1 jaar oude N9, precies het deel waarin de zwarte navigatiebalk wordt weergegeven in portrait mode.
[afbeelding]
ebk71 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 18:15:
Zie foto. Ik begin mij nu toch wel te irriteren aan die baan op mijn scherm. Maar ik heb nogal wat wisselende ervaringen met het vervangen van het scherm gelezen. To repair or not repair?
Ik heb geen last van bleeding.
[afbeelding]
http://s37.photobucket.co...copy_zpsunvdswgg.jpg.html
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Sinds de laatste update connect mijn Nexus niet meer automatisch met mijn wifi; ik moet nu iedere keer handmatig selecteren.
Ennnnnn Nexus 9 gebricked met een standaard update. Chapeau Google. Bij het opstarten krijg ik een 'Your device is corrupt' melding. Maar eens even googlen wat ik hiertegen kan doen (har har).
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Dus. Ik krijg geen factory image op dat ding via fastboot vanwege gelockte bootloader. Ik krijg em wel in fastboot en de standaard recovery. Ideeën?
Sinds Android 6.0 ervaar ik ook de problemen die hierboven staan: traag, zwarte schermen en zelfs wifi gegevens die vergeten worden, apps die reageren alsof ze opnieuw geïnstalleerd zijn (meerdere malen gebeurt dit) Laten we hopen dat er snel een fix voor deze problemen uitkomt.
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Ik neem aan dat er nog wat op staat wat je terug wilt halen? In dat geval zijn je opties helaas zeer beperkt. Je kan nog proberen de cache te wipen middels recovery, mocht dat niet helpen dan zit er niks anders op dan de bootloader te unlocken en vervolgens een factory image te flashen.woutur schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:32:
Dus. Ik krijg geen factory image op dat ding via fastboot vanwege gelockte bootloader. Ik krijg em wel in fastboot en de standaard recovery. Ideeën?
Het is mogelijk om met adb commando's een backup te maken, maar volgens mij werkt dat commando niet in fastboot.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
@Laguna Ik beschouw de content als verloren op de tablet. Dat is geen issue meer. Cache wipen in recovery gaat niet meer. Bootloader unlocken: ik zou niet weten hoe. Kan dat vanuit de recovery? Het is niet dat mijn device namelijk boot. Moet eerst maar eens zorgen dat Windows het device in recovery modus ziet met adb. Tot nu toe bleef 'adb devices' leeg. Fastboot laat op niet unlockte bootloader geen factory image flashing toe.
Edit:
Unbricked. Ik heb heel nauwkeurig de instructies moeten volgen op deze pagina. Daarnaast heb ik moeten zorgen dat ADB op een voldoende hoge versie zat. Omdat ik van versie MRA58N afkwam heb ik hier de juiste versie gedownload.
Stap 3 vereist nogal wat oefening: wanneer je de robot op zijn rug ziet liggen is een powerknop inhouden en kort volume omhoog voldoende. Je hoeft het niet ingehouden te houden. Ik vermoed dat je op deze manier ook misschien nog mogelijkheden hebt voor WUGFresh rootmeuk op het moment dat je Update via ADB aanklikt op het device. Dan is er uiteindelijk wél een ADB verbinding.
Ik ga nu onderzoeken wat de pro's en cons van een unlockte bootloader zijn. Pro is in ieder geval dit soort gezeik met twee dagen verkorten. Con zou misschien de automatische update mogelijkheid zijn?
Edit:
Unbricked. Ik heb heel nauwkeurig de instructies moeten volgen op deze pagina. Daarnaast heb ik moeten zorgen dat ADB op een voldoende hoge versie zat. Omdat ik van versie MRA58N afkwam heb ik hier de juiste versie gedownload.
Stap 3 vereist nogal wat oefening: wanneer je de robot op zijn rug ziet liggen is een powerknop inhouden en kort volume omhoog voldoende. Je hoeft het niet ingehouden te houden. Ik vermoed dat je op deze manier ook misschien nog mogelijkheden hebt voor WUGFresh rootmeuk op het moment dat je Update via ADB aanklikt op het device. Dan is er uiteindelijk wél een ADB verbinding.
Ik ga nu onderzoeken wat de pro's en cons van een unlockte bootloader zijn. Pro is in ieder geval dit soort gezeik met twee dagen verkorten. Con zou misschien de automatische update mogelijkheid zijn?
[ Voor 55% gewijzigd door woutur op 21-12-2015 22:17 ]
Ik heb sinds een jaar ook een Nexus 9. Tot nu toe altijd redelijk tevreden over geweest. Maar sinds de update naar Android v6 is het een traag festijn geworden. Vooral Chrome is traag (duurt enkele seconden voor hij start). Ik wilde dus contact opnemen met Google, maar wat schetst mijn verbazing. Als ik via de "Bestelgeschiedenis" pagina van de Google Store via "Centrum voor Hardwaregarantie" en de optie "Neem contact met ons op" op een pagina kom waar ik me door Google kan laten terug bellen, dan staat daar al bijna 2 weken: "De telefonische ondersteuning is momenteel gesloten. Probeer het opnieuw tijdens de openingstijden." Ik zoek me gek, maar vind nergens anders een optie om via bijv. e-mail met hen contact op te nemen. Heeft iemand van jullie een tip over hoe dat aan te pakken? Ik zie dat er hier al meer mensen een Nexus hebben laten omruilen.
Vandaag heb ik encryptie uitgeschakeld door de kernel zonder encryptie opnieuw te installeren. Je bent wel al je data kwijt, maar een backup erop en het feest kan beginnen. Wat een wereld van verschil zeg, echter een heel stuk sneller!
Hm, dit zal ik is gaan proberen thuis. Ook hier veel last van lag, stotteringen en vastlopers met de Nexus 9 met Android 6.0.Knielen schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 15:47:
Vandaag heb ik encryptie uitgeschakeld door de kernel zonder encryptie opnieuw te installeren. Je bent wel al je data kwijt, maar een backup erop en het feest kan beginnen. Wat een wereld van verschil zeg, echter een heel stuk sneller!
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Ik heb me 1 keer laten bellen en dat ging vrij snel. Daarop volgend heb ik mail gekregen en die mail beantwoord ik nu steeds. Maar misschien is het nu vakantie?TTV schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:58:
Ik heb sinds een jaar ook een Nexus 9. Tot nu toe altijd redelijk tevreden over geweest. Maar sinds de update naar Android v6 is het een traag festijn geworden. Vooral Chrome is traag (duurt enkele seconden voor hij start). Ik wilde dus contact opnemen met Google, maar wat schetst mijn verbazing. Als ik via de "Bestelgeschiedenis" pagina van de Google Store via "Centrum voor Hardwaregarantie" en de optie "Neem contact met ons op" op een pagina kom waar ik me door Google kan laten terug bellen, dan staat daar al bijna 2 weken: "De telefonische ondersteuning is momenteel gesloten. Probeer het opnieuw tijdens de openingstijden." Ik zoek me gek, maar vind nergens anders een optie om via bijv. e-mail met hen contact op te nemen. Heeft iemand van jullie een tip over hoe dat aan te pakken? Ik zie dat er hier al meer mensen een Nexus hebben laten omruilen.
Nexus omruilen heeft geen zin

Alles werkt nog, behalve het laden na waterschade, hoe vogel ik uit welk onderdeel kapot is?
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Ik heb dit trucje van XDA uitgevoerd en ik heb het idee dat het wel degelijk werkt om de redraws in chrome te verhinderen. Ik heb als waarde 316 genomen.TTV schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:58:
Vooral Chrome is traag (duurt enkele seconden voor hij start).
Ik draai nu al een tijdje de Pure nexus rom 5.1.1 en wil graag naar de Pure nexus 6.0.1 rom.
Dat schijnt niet zomaar te kunnen (?) en er moet iets van een vedor inmage geflashed worden, maar ik heb geen idee wat dat is of waarom dat moet en kan de discussie daarover totaal niet volgen.
Is er een jip-en-janneke manier om uit te leggen hoe ik 6.0.1 op m'n tablet ga krijgen?
Volledig schone installatie/verlies van data geen probleem. Heb de wugfresh toolkit op m'n mac staan en kan flashen in twrp.
Dat schijnt niet zomaar te kunnen (?) en er moet iets van een vedor inmage geflashed worden, maar ik heb geen idee wat dat is of waarom dat moet en kan de discussie daarover totaal niet volgen.
Is er een jip-en-janneke manier om uit te leggen hoe ik 6.0.1 op m'n tablet ga krijgen?
Volledig schone installatie/verlies van data geen probleem. Heb de wugfresh toolkit op m'n mac staan en kan flashen in twrp.
Net een Nexus 9 gekocht, zat er al tijdje op te loeren, hij was alleen bijna niet te koop en 2e hands nog steeds erg duur. Nu bij de Mediamarkt een met open verpakking, maar verder geen beschadigingen (zullen we maar hopen dan) voor €239 incl. venzending, mooie prijs
Jammer van alle problemen hierboven.. maar niet updaten naar Android 6 dan
Is het werkelijk de setting die je de performance-boost geeft, of de reboot die je hebt moeten doen?iestyn99 schreef op zondag 03 januari 2016 @ 13:52:
[...]
Ik heb dit trucje van XDA uitgevoerd en ik heb het idee dat het wel degelijk werkt om de redraws in chrome te verhinderen. Ik heb als waarde 316 genomen.
Je kan zeker wel updaten naar 6.0, ik vind het een verbetering, accuduur is een stuk beter en je levert niet in op performance. Ik kan je wel adviseren om encrypten uit te schakelen, zoek hier maar eens op, scheelt echt heel veel in reactietijd. Als je er niet uit komt horen we het welSantee schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:09:
Net een Nexus 9 gekocht, zat er al tijdje op te loeren, hij was alleen bijna niet te koop en 2e hands nog steeds erg duur. Nu bij de Mediamarkt een met open verpakking, maar verder geen beschadigingen (zullen we maar hopen dan) voor €239 incl. venzending, mooie prijsJammer van alle problemen hierboven.. maar niet updaten naar Android 6 dan
Als je via de toolkit alles update dan moet het geen probleem zijn toch? De toolkit doet alles zelf downloaden wat noodzakelijk is volgens mij.ASW1 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:12:
Heb de wugfresh toolkit op m'n mac staan en kan flashen in twrp.
Probleem is dat in de Pure nexus thread op XDA geen installatieinstructie staatKnielen schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 16:45:
[...]
Als je via de toolkit alles update dan moet het geen probleem zijn toch? De toolkit doet alles zelf downloaden wat noodzakelijk is volgens mij.
De thread zelf is uiteraard tientallen pagina's lang en het wordt me niet duidelijk wat ik moet doen om Pure nexus 6 erop te zetten komende vanaf lollipop.
Ik kom dat "vendor image" flashen regelmatig tegen, maar het hoe en waarom ervan wordt me niet duidelijk.
Heeft dat ermee te maken dat je van lollipop naar marshmellow gaat?
Gebeurt dat dan automatisch wanneer ik met wugfresh eerst stock MM installeer en kan ik dat dan overslaan?
Ik heb even voor je meegekeken, inderdaad weinig over te vinden. Wat ik doe is eerst naar 6.0 via de stock versie en daarna een custom rom draaien. Nog nooit problemen mee gehad. Een losse bootloader vinden is inderdaad tricky.ASW1 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 17:04:
[...]
Probleem is dat in de Pure nexus thread op XDA geen installatieinstructie staat
De thread zelf is uiteraard tientallen pagina's lang en het wordt me niet duidelijk wat ik moet doen om Pure nexus 6 erop te zetten komende vanaf lollipop.
Ik kom dat "vendor image" flashen regelmatig tegen, maar het hoe en waarom ervan wordt me niet duidelijk.
Heeft dat ermee te maken dat je van lollipop naar marshmellow gaat?
Gebeurt dat dan automatisch wanneer ik met wugfresh eerst stock MM installeer en kan ik dat dan overslaan?
Overigens draai ik nu volledig stock, bevalt me prima.
Ik gebruik hem nu drie dagen zonder reboot en ik wil niet zeggen dat hij ineens super soepel loopt maar hij is nog steeds toch wel merkbaar beter dan wat hij was.Buzz_Fuzz schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 16:12:
[...]
Is het werkelijk de setting die je de performance-boost geeft, of de reboot die je hebt moeten doen?
Ik ben blij met mijn aankoop, tablet zag er nog als nieuw uit, alleen verpakking was geopend en beetje kapot, maar dat boeit niet echt. Als iemand nog een Nexus 9 zoekt: https://outlet.mediamarkt...ct_id=8236&search=nexus+9
Het is niet goed voor en accu om hem in de vriezer te bewaren :-)
Voorlopig helpt herstarten enzo niet. Ik laat hem maar even helemaal leeglopen. En anders een factory reset ofzo...
Het is trouwens de laatste 6.0.1 geroot.
Pffft, na een halve dag ploeteren eindelijk Purenexus 6.0.1 erop gekregen.
En dan nu zoals altijd Xposed erop.
Ik doe misschien 2x per jaar een nieuwe install op een of ander android device, en iedere keer loop ik hier weer vast: welke Xposed versie moet ik erop flashen?
Ik zoek me iedere keer weer het gompes, en nog nooit heb ik ergens een duidelijk lijstje of manier gevonden om te bepalen welke versie je moet pakken.
Dat ik in dit geval voor de nexus 9 een arm64 versie nodig heb is me duidelijk, maar verder is er een sdk21, 22 en 23 versie. Geen idee, wie weet het?
En dan nu zoals altijd Xposed erop.
Ik doe misschien 2x per jaar een nieuwe install op een of ander android device, en iedere keer loop ik hier weer vast: welke Xposed versie moet ik erop flashen?
Ik zoek me iedere keer weer het gompes, en nog nooit heb ik ergens een duidelijk lijstje of manier gevonden om te bepalen welke versie je moet pakken.
Dat ik in dit geval voor de nexus 9 een arm64 versie nodig heb is me duidelijk, maar verder is er een sdk21, 22 en 23 versie. Geen idee, wie weet het?
Hmm helemaal leeg en volledig opladen hielp niet. Een wipe ook niet, nu maar eens kijken of een volledige fabrieksreset werkt.Jelte schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 13:36:
Voorlopig helpt herstarten enzo niet. Ik laat hem maar even helemaal leeglopen. En anders een factory reset ofzo...
Hardwarematig lijkt me het niet. In TWRP (recovery) stond gewoon 97%...
edit: Volledige reinstall werkte gelukkig wel. Geen hardware issue dus. En helaas geen batterij die opeens 40 keer zo krachtig is geworden
[ Voor 13% gewijzigd door Jelte op 09-01-2016 22:01 ]
Hoe lang gaat jullie batterij ongeveer mee screen on time, stand by.
Want ik kom van de Nexus 10 en die ging gemakkelijk 10u mee Screen On Time.
[ Voor 36% gewijzigd door daflux op 11-01-2016 13:17 ]
Ik heb al in V&A een gevraagd geplaatst, maar iemand hier die zijn nexus 9 keyboard folio (qwerty versie) kwijt wil of ander adres heeft, anders dan ebay? Op ebay kan ik ze alleen vinden vanuit de us, zal je net zien dat ik invoerrechten enzo er nog over heen krijg......
Problem solved:Hmmbob schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 21:27:
[...]
En niet alleen met Lollipop, ook Android M en skype / nexus 9 zijn ruk. Audio opnames in een andere app zijn prima - kraakhelder zelfs. Erg frustrerend, want we hadden de 9 juist gekocht om veel mee te skypen...
We have delivered a fix and hopefully now the problem is resolved.
It turns out that the LTE model of the Nexus 9 uses 48 kHz sampling for the microphone, which doesn’t seem to work correctly. We have fixed this by ensuring it uses 16kHz instead, which is supported.
To use this fix, just please make sure you force stop and restart Skype if it's been opened for long time.
Sometimes you need to plan for coincidence
Niemand?daflux schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:12:
Hoe lang gaat jullie batterij ongeveer mee screen on time, stand by.
Iemand hier een reperateur gevonden voor scherm vervanging voor een normale prijs misschien?
Meesten vragen 270 euro, goedkoopste 179.
179 lijkt mij een goeie prijs.Port187 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:50:
Iemand hier een reperateur gevonden voor scherm vervanging voor een normale prijs misschien?
Voor een iphone kost het ongeveer 130.
In mijn zoektocht naar een tablet is mijn oog gevallen op de Nexus 9. Heeft iemand enig idee waar ik er nog eentje tegen een fatsoenlijke prijs (en het liefst nieuw) kan kopen?
Wordt steeds lastiger, goede prijs wordt tweede hands, nieuw kan via de play store.PF96 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 21:26:
In mijn zoektocht naar een tablet is mijn oog gevallen op de Nexus 9. Heeft iemand enig idee waar ik er nog eentje tegen een fatsoenlijke prijs (en het liefst nieuw) kan kopen?
Hmm.. nieuw vind ik hem te duur en tweede hands is zo.. tweede hands zeg maarKnielen schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 21:42:
[...]
Wordt steeds lastiger, goede prijs wordt tweede hands, nieuw kan via de play store.
Bedankt voor je reactie
Als je een tweedehans zoekt die niet te oud is met een aankoopbewijs erbij dan heb je zelf ook nog garantie.
Gisteren is de februari update bij me binnen gekomen, build MMB29R. Geen zichtbare wijzigingen ontdekt.
Sometimes you need to plan for coincidence
Anoniem: 739053
Vreemd probleem,
Na het resetten van mijn Nexus kan ik er niet meer op inloggen. Google geeft aan dat het apparaat opnieuw is ingesteld en dat ik moet inloggen met een account wat eerder gesynchroniseerd was met het apparaat. Dat is gewoon mijn eigen G-mail account, maar telkens pakt ie hem niet. Je kan via je mobiele nummer een verifictaie-code krijgen, die vul ik dan in, maar nog werkt het niet.
Ergens gelezen dat ik het apparaat uit mijn account moet verwijderen via je Google-Account. Ik zie de Nexus wel in de lijst, maar kan hem niet verwijderen.
Behoorlijk frustrerend, wie weet wat te doen?
Na het resetten van mijn Nexus kan ik er niet meer op inloggen. Google geeft aan dat het apparaat opnieuw is ingesteld en dat ik moet inloggen met een account wat eerder gesynchroniseerd was met het apparaat. Dat is gewoon mijn eigen G-mail account, maar telkens pakt ie hem niet. Je kan via je mobiele nummer een verifictaie-code krijgen, die vul ik dan in, maar nog werkt het niet.
Ergens gelezen dat ik het apparaat uit mijn account moet verwijderen via je Google-Account. Ik zie de Nexus wel in de lijst, maar kan hem niet verwijderen.
Behoorlijk frustrerend, wie weet wat te doen?
Mijn Nexus 9 begon net tijdens het spelen van een spelletje (en onderstussen opladen) opeens een grijs scherm te geven en een hele harde piep en daarbij een soort gekraak.
Ik heb hem meteen van de lader gehaald, en het duurde een paar minuten voordat ik hem helemaal uit kreeg.
Nu doet hij niets meer
/edit:
Hij gaat nu wel weer aan, maar wifi werkt niet meer. Wifi staat uit en als ik het aan zet, blijft hij bezig met wifi inschakelen.
Maar even terug naar de winkel er mee...
Ik heb hem meteen van de lader gehaald, en het duurde een paar minuten voordat ik hem helemaal uit kreeg.
Nu doet hij niets meer
/edit:
Hij gaat nu wel weer aan, maar wifi werkt niet meer. Wifi staat uit en als ik het aan zet, blijft hij bezig met wifi inschakelen.
Maar even terug naar de winkel er mee...
[ Voor 21% gewijzigd door Pusherman_ op 22-02-2016 08:56 ]
Anoniem: 315662
Vandaag mijn keyboard folio binnen gekregen voor de nexus 9. Iemand hier ervaring mee? Ik krijg hem op geen enkele manier gekoppeld en er gaat geen enkel ledje branden bij het opladen of wanneer ik wil koppelen.
Doet me toch vermoeden dat ik een defecte unit heb gekregen. Maar misschien doe ik gewoon iets fout?
Doet me toch vermoeden dat ik een defecte unit heb gekregen. Maar misschien doe ik gewoon iets fout?
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 315662 op 22-02-2016 08:16 ]
Misschien de batterijen een keer uit het keyboard halen. Wellicht zit er een plastic strookje tussen de contactpunten die je nog moet verwijderen? Verder lijkt het op een defect keyboard.Anoniem: 315662 schreef op maandag 22 februari 2016 @ 08:16:
Vandaag mijn keyboard folio binnen gekregen voor de nexus 9. Iemand hier ervaring mee? Ik krijg hem op geen enkele manier gekoppeld en er gaat geen enkel ledje branden bij het opladen of wanneer ik wil koppelen.
Anoniem: 315662
Volgens mij kan de batterij niet uit het toetsenbord. Ik heb alles geprobeerd nu, inclusief andere oplader, andere kabel en een ander Bluetooth apparaat. Maar niks werkt dus ik ga hem terugsturen jammer genoeg.ElArmaSecreta schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:54:
[...]
Misschien de batterijen een keer uit het keyboard halen. Wellicht zit er een plastic strookje tussen de contactpunten die je nog moet verwijderen? Verder lijkt het op een defect keyboard.
Ik heb 1 van Google gekocht met screen bleed overal het display. Na 3 RMAs is de tablet 3 keer vervangen en ze hebben allemaal deze symptoom.snitch schreef op donderdag 17 december 2015 @ 15:39:
[afbeelding]
En andere N9 die ik had, was via HTC bij dynafix nu 2 keer display vervangen en ook met screen bleed (dynafix controleren het display na reparatie maar zijn te blind om de screen bleed te merken blijkt).
Ik weet niet wat de ultieme oplossing is want het blijkt bij alle tablets deze symptoom te zijn. Tenzij iemand kan bewijzen dat het niet het geval is.
Iemand ervaring met de Dirty Unicorns ROM op de Nexus 9 ?
PSN: LoadedBaton XBL: LoadedBaton
Ach ik heb dit ook rondom op diverse plekken, maar het valt alleen op bij hoge brightness in combinatie met een zwarte achtergrond dus ik vind het eigenlijk een non-issue.zing schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 01:09:
[...]
Ik heb 1 van Google gekocht met screen bleed overal het display. Na 3 RMAs is de tablet 3 keer vervangen en ze hebben allemaal deze symptoom.
En andere N9 die ik had, was via HTC bij dynafix nu 2 keer display vervangen en ook met screen bleed (dynafix controleren het display na reparatie maar zijn te blind om de screen bleed te merken blijkt).
Ik weet niet wat de ultieme oplossing is want het blijkt bij alle tablets deze symptoom te zijn. Tenzij iemand kan bewijzen dat het niet het geval is.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Zo, eergisteren Android N erop gezet. Draait verbazingwekkend goed. Alles doet het gewoon. Wel een beetje gestotter af en toe maar dat was bij M ook wel het geval.
Ik zie het eigenlijk alleen met rebooten, aanzetten en het installeren van updates. Zo gauw ik het startscherm ervoor heb is het verdwenen. Misschien dat de aansturing van het scherm in de stock recovery e.d. gewoon niet goed is.Laguna schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:06:
[...]
Ach ik heb dit ook rondom op diverse plekken, maar het valt alleen op bij hoge brightness in combinatie met een zwarte achtergrond dus ik vind het eigenlijk een non-issue.
Ik heb sinds november 2014 de Nexus 9, en begin me nu te ergeren aan de occasional stutters, regelmatig redrawen van het homescreen en constant herladen van tabs in chrome.
Daarom denk ik erover een custom rom te flashen.
Heeft iemand daar ervaring mee, en welk stappenplan hebben jullie gevolgd?
Ik heb de encryptie uitgezet scheeld voor mij genoeg, misschien ook een optie. Enige nadeel is dat de ota wel binnenkomt maar niet geflashed kan worden. Dus updates even via wugfresh toolkit.demisbr schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 20:51:
Ik heb sinds november 2014 de Nexus 9, en begin me nu te ergeren aan de occasional stutters, regelmatig redrawen van het homescreen en constant herladen van tabs in chrome.
Hoe heb je de encryptie uitgezet?wortelsoft schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 21:21:
[...]
Ik heb de encryptie uitgezet scheeld voor mij genoeg, misschien ook een optie. Enige nadeel is dat de ota wel binnenkomt maar niet geflashed kan worden. Dus updates even via wugfresh toolkit.
Lijkt me de moeite waard om te proberen
Ben idd ook benieuwd hoe je dat voor elkaar krijgt?
Ik vond wel wat topics op Xda, maar daarvoor moet je geroot zijn en custom recovery hebben, en dat zijn nou net de stappen waar ik geen duidelijke tutorial kan vinden voor MM.
Ben idd ook benieuwd hoe je dat voor elkaar krijgt?
Ik vond wel wat topics op Xda, maar daarvoor moet je geroot zijn en custom recovery hebben, en dat zijn nou net de stappen waar ik geen duidelijke tutorial kan vinden voor MM.
1. Het begint met het unlocken van de bootloader (adb/slider omzetten op android)
2a. Booten via tijdelijke TWRP recovery
of
2b. Flashen van TWRP (dan staat ie er altijd op)
of
2c. Direct naar 3 en dan flashen via fastboot ipv recovery
3. Flashen van custom kernel zonder encryptie
4. Volgens mij opnieuw formatteren zonder encryptie
5. Profit
2a. Booten via tijdelijke TWRP recovery
of
2b. Flashen van TWRP (dan staat ie er altijd op)
of
2c. Direct naar 3 en dan flashen via fastboot ipv recovery
3. Flashen van custom kernel zonder encryptie
4. Volgens mij opnieuw formatteren zonder encryptie
5. Profit
[ Voor 19% gewijzigd door maarud op 30-03-2016 08:46 ]
Via de wugfresh nexus toolkit: http://www.wugfresh.com/
Daar zit een optie in om een kernel te flashen waarme de encryptie is uit te zetten.
Zoals hierboven staat. Device moet unlocked zijn (kan ook via de toolkit). Die toolkit werkt heel goed en simpel. Je moet alleen beginnen met het maken van backups, je nexus 9 wordt volledig gewist, maar dat gebeurt met een custom rom ook.
Ik draai purenexus rom met fire-ice kernel. Zal checken of die unencrypted is standaard.
Update: Mijn Nexus 9 is dus unencrypted, ook heb ik nu geen reloading tabs meer vandaag. Heb nu 6 tabs open op GoT en kan keurig switchen tussen apps en tabs.
Update: Mijn Nexus 9 is dus unencrypted, ook heb ik nu geen reloading tabs meer vandaag. Heb nu 6 tabs open op GoT en kan keurig switchen tussen apps en tabs.
[ Voor 48% gewijzigd door LoCuTuS2000 op 30-03-2016 11:28 ]
Ziet er veelbelovend uit, ga ik me eens in verdiepen 
wortelsoft schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 11:03:
[...]
Via de wugfresh nexus toolkit: http://www.wugfresh.com/
Daar zit een optie in om een kernel te flashen waarme de encryptie is uit te zetten.
Zoals hierboven staat. Device moet unlocked zijn (kan ook via de toolkit). Die toolkit werkt heel goed en simpel. Je moet alleen beginnen met het maken van backups, je nexus 9 wordt volledig gewist, maar dat gebeurt met een custom rom ook.
Hmm. Interessant, die wugfresh toolkit...
Iemand die een suggestie heeft voor een rom waarbij die encryptie optioneel is?
Ik hoef eigenlijk geen fancy custom rom, ben gewoon tevreden van stock android, maar wil wel van die encryptie af, als die echt zo'n performance drain is zoals beweerd wordt...
Of... is rom iets anders dan kernel?
Ik hoef eigenlijk geen fancy custom rom, ben gewoon tevreden van stock android, maar wil wel van die encryptie af, als die echt zo'n performance drain is zoals beweerd wordt...
Rom is een compleet besturingssysteem. Kernel is alleen de basis waarop alles draaid. Zie het als de hersenen zijn de kernel een rom is een compleet mens.Buzz_Fuzz schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 17:12:
Hmm. Interessant, die wugfresh toolkit...
Nou, gisteravond eerst nog wat youtube filmpjes bekeken en vervolgens aan de slag gegaan met de Wugfresh Toolkit, en unlocken en rooten ging als een zonnetje.
Vervolgens heb ik de no-forced encryptie kernel geflashed en daar ging het mis. De N9 moest na het proces rebooten in bootloader mode, maar in plaats daarvan kwam ie in een bootloop
De N9 loopt door tot een twrp recovery scherm verschijnt, vervolgens krijg ik een paar seconden de boodschap 'unable to mount storage' in beeld. Vervolgens start ie opnieuw op en dit proces gaat eindeloos door.. Het lukt niet de N9 uit te zetten, of met een combinatie van alle hardware buttons het proces te onderbreken.
Ben me gek aan het zoeken op internet naar mogelijke oplossingen, maar alles duidt erop dat je in recovery mode moet komen om er iets aan te doen..
Ik blijf zoeken, wordt vervolgd..
Vervolgens heb ik de no-forced encryptie kernel geflashed en daar ging het mis. De N9 moest na het proces rebooten in bootloader mode, maar in plaats daarvan kwam ie in een bootloop
De N9 loopt door tot een twrp recovery scherm verschijnt, vervolgens krijg ik een paar seconden de boodschap 'unable to mount storage' in beeld. Vervolgens start ie opnieuw op en dit proces gaat eindeloos door.. Het lukt niet de N9 uit te zetten, of met een combinatie van alle hardware buttons het proces te onderbreken.
Ben me gek aan het zoeken op internet naar mogelijke oplossingen, maar alles duidt erop dat je in recovery mode moet komen om er iets aan te doen..
Er zit ook een bootloop recovery in wugfresh, wel balen dat dit is gebeurt.demisbr schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 09:18:
Nou, gisteravond eerst nog wat youtube filmpjes bekeken en vervolgens aan de slag gegaan met de Wugfresh Toolkit, en unlocken en rooten ging als een zonnetje.
Mijn Nexus moet Helaas terug, als ie aan de oplader zit en het percentage onder de 50% komt, krijg ik random een wit scherm en een harde toon uit de tablet. Schijnt een vaker voorkomend probleem te zijn.
https://productforums.goo...#!topic/nexus/MP7ODWyR62Y
https://productforums.goo...searchin/nexus/hallergard
https://productforums.goo...#!topic/nexus/MP7ODWyR62Y
https://productforums.goo...searchin/nexus/hallergard
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Edit2: succes, unbricked mbv de toolkit!
Nu nog maar eens proberen te decrypten
edit: ik las gisteren ergens dat je in recovery kon komen door alle 3 de hardware buttons in te houden, dat blijkt niet te kloppen! Vol down + power is de juiste combi, ik ben alweer een stap verder
De batterij was vannacht leeg gegaan, hij ligt nu aan de lader. Zometeen nog maar eens proberen.
Nu nog maar eens proberen te decrypten
edit: ik las gisteren ergens dat je in recovery kon komen door alle 3 de hardware buttons in te houden, dat blijkt niet te kloppen! Vol down + power is de juiste combi, ik ben alweer een stap verder
Gisteravond hielp dat niet, de N9 reageerde gewoon nergens opwortelsoft schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 09:27:
[...]
Er zit ook een bootloop recovery in wugfresh, wel balen dat dit is gebeurt.
De batterij was vannacht leeg gegaan, hij ligt nu aan de lader. Zometeen nog maar eens proberen.
[ Voor 28% gewijzigd door demisbr op 01-04-2016 10:40 ]
Ik heb afgesproken met HTC mijn N9 te wisselen na dat het scherm 2 keer vervangen was met verblijvende screen bleed.Laguna schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:06:
[...]
Ach ik heb dit ook rondom op diverse plekken, maar het valt alleen op bij hoge brightness in combinatie met een zwarte achtergrond dus ik vind het eigenlijk een non-issue.
Nu krijg ik te horen dat ik terug mijn tablet zal krijgen omdat alle N9 een screen bleed hebben! Leuk klantenservice hoor!
"Naar aanleiding van uw HTC Nexus 9 stuur ik u deze mail.
Uw Nexus 9 ligt momenteel bij Dynafix voor een omruiling.
Het scherm probleem is een nauwelijks waarneembaar effect dat alle Nexus 9 tablets hebben, We hebben 5 nieuwe tablets geopend en getest en bij allemaal kan je vergelijkbaar licht waarnemen. Bij normaal gebruik is het niet of nauwelijks waarneembaar. Het is niet verder te verbeteren en zullen daarom uw eigen tablet terugsturen.
Met vriendelijke groet,
HTC"
Goed te weten voor de volgende aankoopb.
Het klinkt inderdaad niet netjes, maar ze hebben wel een punt. Ook bij een nieuwe zal je dezelfde klachten hebben en heeft dus geen meerwaarde.
Uiteraard mogen ze best toegeven dat het een ontwerpfout is, eventueel met een compensatie.
Uiteraard mogen ze best toegeven dat het een ontwerpfout is, eventueel met een compensatie.
Op welke manier had je dan last van screen bleed?
Wie hier heeft geen last van screen bleeding ? Volgens mij hebben ze dat allemaal in meer of mindere vorm
Die zijn alle vervangen schermen van 2 nexus 9 16GB wit en hebben allemaal +/- screen bleeds die duidelijk zijn.Laguna schreef op zondag 10 april 2016 @ 08:34:
[...]
Op welke manier had je dan last van screen bleed?
http://imgur.com/a/yzfEb
[ Voor 22% gewijzigd door zing op 10-04-2016 21:58 ]
Dat is dus tijdens het opstarten, zie je het ook op andere momenten?zing schreef op zondag 10 april 2016 @ 21:57:
[...]
Die zijn alle vervangen schermen van 2 nexus 9 16GB wit en hebben allemaal +/- screen bleeds die duidelijk zijn.
http://imgur.com/a/yzfEb
Als je brightness op minimaal zetLaguna schreef op zondag 10 april 2016 @ 23:10:
[...]
Dat is dus tijdens het opstarten, zie je het ook op andere momenten?
Met donkere beelden wel. Bijv. Filmpjes in wide-screen.
[ Voor 15% gewijzigd door zing op 10-04-2016 23:33 ]
Nooit opgevallen.
Het helpt als je naar het daadwerkelijke beeld kijkt ipv naar de rand van je schermzing schreef op zondag 10 april 2016 @ 23:32:
[...]
Met donkere beelden wel. Bijv. Filmpjes in wide-screen.
Zou het zelf geen defect noemen, eerder slecht afgewerkt.zing schreef op maandag 11 april 2016 @ 17:19:
Vind jij het acceptabel dat een tablet van €400 een fabrikant defect heeft?
Evengoed niet acceptabel.
Ik zie het niet als defect en je had maar een review hoeven lezen en dan had je geweten dat veel schermen bij de Nexus 9 last hebben van light bleed. Dat mensen dan achteraf lopen zeuren en een perfect exemplaar eisen vind ik vrij kansloos. Het product is prima te gebruiken en light bleed valt nauwelijks op tijdens gebruik.zing schreef op maandag 11 april 2016 @ 17:19:
Vind jij het acceptabel dat een tablet van €400 een fabrikant defect heeft?
Ik vind het simpelweg gezeur om niks. Ik zou je adviseren in het vervolg producten van Apple te kopen, zij hebben perfectie hoog in het vaandel staan en daar zijn de prijzen ook naar.
Jongens, en ook dames uiteraard,
ik kan een nexus 9 overnemen december 2014 gekocht bij de MM, dus 2e hands en bijna 1,5 jaar oud.
verder wel in goede staat. voor 200. ik twijfel.
- het is een hele mooie tablet
- clean android
- HTC
- mooi scherm + verhouding.
anderzijds kost de s2 8inch iets meer dan 100 euro meer.
wat te doen?
ik kan een nexus 9 overnemen december 2014 gekocht bij de MM, dus 2e hands en bijna 1,5 jaar oud.
- clean android
- HTC
wat te doen?
200 lijkt mij erg veel. Tenzij het een 32 GB is.Genco.osman schreef op zondag 17 april 2016 @ 18:55:
Jongens, en ook dames uiteraard,
- clean android
- HTC
wat te doen?
het is geen 32gb maar een 16gbLoCuTuS2000 schreef op zondag 17 april 2016 @ 21:41:
[...]
200 lijkt mij erg veel. Tenzij het een 32 GB is.
Als je zelf durft er een andere ROM en kernel op te zetten kan je het wel doen. Ik vind hem met de standaard installatie te traag, maar met een beetje tweaken wordt het ineens een hele fijne tablet
Let op:
Levertijden en prijzen bespreken we in het [Google Nexus 9] Levertijden & Beschikbaarheid topic
Levertijden en prijzen bespreken we in het [Google Nexus 9] Levertijden & Beschikbaarheid topic