Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChopTheWood
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-09 11:49
DarkFire1985 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 17:23:
Als vervanger van mijn Nexus 7 (2013) ben ik aan het kijken naar onder andere deze Nexus 9.
In eerste instantie vond ik hem te duur maar inmiddels is hij al mooi in prijs gezakt en beschikbaar voor zo'n € 319 (32GB).

Ik twijfel echter nog wel tussen deze Nexus, de Galaxy S2 Tab 8" en de nieuwe ASUS Zenpad 8 S (met Atom Z5380) of toch gewoon wachten op 2016 en de mogelijke nieuwe tablets.
Allen hebben zo hun voor- en nadelen.
Nexus: lag, backlight bleeding, alweer wat ouder
Galaxy S2: custom rom wordt niet ondersteund, touchwiz
ASUS: accuduur, iets langzamer dan de andere twee

Hoe is jullie ervaring met betrekking tot de lag, dit had ik met mijn eerste tablet (ASUS Transformer TF700) en dat was behoorlijk vervelend, maar ook Chrome?
Ik begreep dat die constant de tabbladen refreshed. Iets waar ik met mijn N7 gelukkig geen last van heb.
Ik vind de Nexus 9 een fijne tablet, vooral qua formfactor. Hij is ook erg snel. Wat je zegt over de chrome tabbladen klopt helaas wel en ik vind het soms ook wel storend. Ik hoop zelf eigenlijk dat marshmallow dit volgende week gaat oplossen, maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Als vervanger van mijn Nexus 7 (2013) ben ik aan het kijken naar onder andere deze Nexus 9.
In eerste instantie vond ik hem te duur maar inmiddels is hij al mooi in prijs gezakt en beschikbaar voor zo'n € 319 (32GB).

Ik twijfel echter nog wel tussen deze Nexus, de Galaxy S2 Tab 8" en de nieuwe ASUS Zenpad 8 S (met Atom Z5380) of toch gewoon wachten op 2016 en de mogelijke nieuwe tablets.

Hoe is jullie ervaring met betrekking tot de lag, dit had ik met mijn eerste tablet (ASUS Transformer TF700) en dat was behoorlijk vervelend, maar ook Chrome?
Ik begreep dat die constant de tabbladen refreshed. Iets waar ik met mijn N7 gelukkig geen last van heb.
Ik kan alleen over de Nexus oordelen, de backlight bleeding is weg als je een recent model heb , :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:47

-tom-562

Oliesjeik

Ik zit een beetje met hetzelfde dilemma. Deze 3 tablets staan op mijn shortlist. Alhoewel ik ik minder snel naar de Samsun neig, want slechte software ondersteuning en nog aardig prijzig. De Asus is goedkoper (en ziet er beter uit, maar dat is persoonlijk).

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03:03
Ik ben zelf erg tevreden met de Nexus 9, eigenlijk nooit ergens last van. Ik zou zelf ook niet echt snel een non-Nexus apparaat kiezen (telefoons zeker niet, tablet kan nog wel). Het enige wat in mijn ogen wel wat beter had gekund is de warmte afvoer, de hoek rond de camera wordt bij hevig gebruik toch wel warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:52

woutur

Klauwtjes uit!

Accuduur is beroerd. De standaard is door Apple gezet (althans, wel bij mij) op 10 uur. Ik haal met de Nexus ongeveer 5 a 6 uur. Het enige wat ik doe is dan een beetje webbrowsen. Standby-tijd is wel goed en zal met M alleen maar beter worden. Wat nog wel eens gebeurt bij de Nexus is dat de launcher 'refreshed' (ofwel crasht na het sluiten van een app en opnieuw opstart). Verder is het een vlot apparaat.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Dat webbrowsen ken ik, dat is blijkbaar nogal intensief want ook mijn huidige N7 houdt dat geen 10 uur vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KifArU
  • Niet online
Na een tijd tevreden gebruik van de tablet heb ik nu al een tijd een probleem: Mijn nexus 9 start niet meer op.
Het enige dat de tablet doet, is: Als ik de aan/uit-knop ongeveer 4 seconden ingedrukt houd, even trillen.
Geen beeld op het scherm, geen geluid, niets. Dit probleem bestaat al zo'n 6-8 weken, maar door een verhuizing geen aandacht aan kunnen besteden.
Op basis van de tips hier van alles geprobeerd:
- Helemaal opladen
- Met volume-down opstarten om in de recovery te komen
- Na opladen 24 uur laten liggen en opnieuw opladen
- De nexus toolkit van wugfresh gedownload, maar die ziet het apparaat niet, dus doet ook niets.

Niets werkt helaas.

Heeft iemand hier een idee wat dit kan zijn en hoe ik het kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
Niet dat je er wat aan hebt, maar ik heb ergens gelezen van iemand met hetzelfde probleem dat bij deze uiteindelijk onder garantie het moederbord is vervangen door HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Kiwi schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:28:
Ik ben zelf erg tevreden met de Nexus 9, eigenlijk nooit ergens last van. Ik zou zelf ook niet echt snel een non-Nexus apparaat kiezen (telefoons zeker niet, tablet kan nog wel). Het enige wat in mijn ogen wel wat beter had gekund is de warmte afvoer, de hoek rond de camera wordt bij hevig gebruik toch wel warm.
Dat is inderdaad het enige, ikzelf heb er een Gecko cover omheen en heb daardoor niet echt last van.

Ben wel benieuwd wanneer marshmallow wordt uitgerold, wat het doet met de prestaties en de accuduur. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pi-age
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-04 18:40
@darkfire1985 ik besef me dat we hier eigenlijk biet over prijzen en Levertijden ( dat topic lijkt overigens redelijk klaar) praten maar ben erg benieuwd waar je de 32gb versie voor 319 hebt gezien. Ik zie alleen veel hogere prijzen overal. Als je tips hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
Pi-age schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 14:53:
@darkfire1985 ik besef me dat we hier eigenlijk niet over prijzen en Levertijden ( dat topic lijkt overigens redelijk klaar) praten maar ben erg benieuwd waar je de 32gb versie voor 319 hebt gezien. Ik zie alleen veel hogere prijzen overal. Als je tips hebt?
Ik woon in Duitsland: http://www.idealo.de/prei...-32gb-wifi-weiss-htc.html
In Nederland kan ik hem voor die prijs inderdaad niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:42
Misschien dat een andere kernel helpt voor een betere batterij duur. De tablet gebruikt veel meer stroom als je veel aanraakbewegingen maakt. De CPU klokt zich omhoog als je het scherm toucht. Daarom gaat de accu bij browsen ook mindere lang mee dan bij muziek luisteren of film kijken. Bij een kernel met iets minder agressieve governor kan de accu best lasng mee gaan (bij mijn Nexus 4 precies zo) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onedayflyer682
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:34
KifArU schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 21:24:
Na een tijd tevreden gebruik van de tablet heb ik nu al een tijd een probleem: Mijn nexus 9 start niet meer op.
Het enige dat de tablet doet, is: Als ik de aan/uit-knop ongeveer 4 seconden ingedrukt houd, even trillen.
Geen beeld op het scherm, geen geluid, niets. Dit probleem bestaat al zo'n 6-8 weken, maar door een verhuizing geen aandacht aan kunnen besteden.
Op basis van de tips hier van alles geprobeerd:
- Helemaal opladen
- Met volume-down opstarten om in de recovery te komen
- Na opladen 24 uur laten liggen en opnieuw opladen
- De nexus toolkit van wugfresh gedownload, maar die ziet het apparaat niet, dus doet ook niets.

Niets werkt helaas.

Heeft iemand hier een idee wat dit kan zijn en hoe ik het kan oplossen?
Al geprobeerd om hem handmatig (hard) te resetten? Uiteindelijk heeft dit bij mij het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
Onedayflyer682 schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 11:34:
[...]

Al geprobeerd om hem handmatig (hard) te resetten? Uiteindelijk heeft dit bij mij het probleem opgelost.
Als ik zijn post goed begrijp, dan staat de tablet al uit, maar boot hij niet meer (hard reset heeft hij ook al geprobeerd). Als je niet meer in de bootloader of recovery kan komen is er vrij weinig aan te doen, en zal hij moeten worden opgestuurd denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:13
Moet hij voor die toolkit niet in bootloader staan? Dus via recovery de bootloader in en dan die tool proberen?

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-09 09:59
Hebben jullie eens Hearthstone op de Nexus 9 gedaan, ik heb namelijk een paar vragen:

- Heb je last van fps drops tijdens hectische acties (patron/savage force)
- Hoe lang kan je ongeveer spelen op 1 acculading?

Ik wou eigenlijk de S2 kopen maar ik zag in de benchmarks de Nexus 9 sneller is.

[ Voor 16% gewijzigd door phex op 04-10-2015 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
Factory images voor Marshmallow staan online: https://developers.google.com/android/nexus/images?hl=en
Snel flashen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, het is niet helemaal eerlijk gezien het feit dat ik m'n N9 helemaal vers geïnstalleerd heb met de factory image van Android 6.0, maar mijn hemel wat vliegt dat ding nu vergeleken met 5.1.1!

Krijg alleen Now On Tap nog niet aan de praat... Zal vast iets verkeerd doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiwi
Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 22:56:
Ok, het is niet helemaal eerlijk gezien het feit dat ik m'n N9 helemaal vers geïnstalleerd heb met de factory image van Android 6.0, maar mijn hemel wat vliegt dat ding nu vergeleken met 5.1.1!

Now on Tap werkt alleen als je de systeem taal op Engels (VS) hebt staan. Is dit het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiwi schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 00:00:
[...]

Now on Tap werkt alleen als je de systeem taal op Engels (VS) hebt staan. Is dit het geval?
Ah, vandaar... Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:34
Iemand 6 al als OTA update ontvangen?

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07:54
harmageddon schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:16:
Iemand 6 al als OTA update ontvangen?
Dat lijkt me niet.

Iemand al met de wugfresh toolkit marshmallow erop gezet?
Kan dat met behoud van al je instellingen en bestanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Als je de wipe optie maar uitzet kan je de image flashen zonder iets kwijt te raken :)

Dat is wel de beste optie aangezien de ota pas werkt vanaf LMY48T en de ota van LMY48M -> T is er nog niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
ASW1 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:38:
[...]

Dat lijkt me niet.

Iemand al met de wugfresh toolkit marshmallow erop gezet?
Kan dat met behoud van al je instellingen en bestanden?
Ik flash het liever handmatig dan met een toolkit. Met een toolkit loop je altijd meer risico omdat je het zelf niet in handen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Het gekke is dat ik bij handmatig flashen altijd een soft brick heb, en met een toolkit, die precies hetzelfde doet qua commando's, niet :? Misschien herstart ik te weinig tussen het flashen van alle losse onderdelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:56

charrel

Cortisol4life..

Net geprobeerd met toolkit maar dan heb je inderdaad dat mijn firmware op M zit en nog niet op T. Dus de sideload werkt niet. Geen zin in een fullwipe op dit moment, dus dan maar even wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Zoals net ook al gezegd, je kan gewoon de factory image flashen zonder wipen, dan heb je ook 6.0 :)
Handmatig de -w weghalen of via de toolkit de wipe uitzetten. Dan komt 't goed!

Werkt natuurlijk wel als je device niet meer stock is (unlocked bootloader e.d.) Die van mij is nog 100% stock dus ik moet wel wachten op de security update OTA voordat ik naar 6.0 kan :'(

[ Voor 34% gewijzigd door maarud op 06-10-2015 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
maarud schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:18:
Het gekke is dat ik bij handmatig flashen altijd een soft brick heb, en met een toolkit, die precies hetzelfde doet qua commando's, niet :? Misschien herstart ik te weinig tussen het flashen van alle losse onderdelen :P
Apart, nooit last van gehad. Herstarten tussen het flashen hoeft ook niet (hoewel er soms een bug kan zijn waardoor je eerst even de bootloader moet flashen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellek32
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20-07 16:42
Is er al iets bekend over wanneer die security update (van LMY48M naar LMY48T) voor het Wi-Fi only model beschikbaar is? Ik heb al een OTA-link gevonden, maar de security update staat er alleen voor het LTE-model. Ik neem aan dat ik die niet kan gebruiken?
PS: Ik ga geen factory image flashen. Dat verneuk ik gegarandeerd. Sideloaden van OTA is me al eerder gelukt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiwi
jellek32 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:05:
Is er al iets bekend over wanneer die security update (van LMY48M naar LMY48T) voor het Wi-Fi only model beschikbaar is? Ik heb al een OTA-link gevonden, maar de security update staat er alleen voor het LTE-model. Ik neem aan dat ik die niet kan gebruiken?
PS: Ik ga geen factory image flashen. Dat verneuk ik gegarandeerd. Sideloaden van OTA is me al eerder gelukt.
Er is nog niemand geweest die de moeite heeft genomen om de link te tracen, dus die is nog niet beschikbaar. Overigens is factory image flashen net zo simpel als een OTA flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:56

charrel

Cortisol4life..

Mijne is dus nog wel stock, wil ik ook graag zou houden. Geduld dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het geduld niet om te wachten op de OTA (eerst nog de security update en dan M, dat kan zomaar nog een paar weken gaan duren). Geflashed met het volgende stappenplan: http://www.androidcentral...nually-upgrade-your-nexus Je moet wel heel erg je best doen wil je dat verkeerd doen. Helaas wel alles kwijt nu, al doet de google backup functie aardig wat terugzetten :)

Even mee gespeeld nu en zoals verwacht weinig veranderingen, alles draait lekker soepel (al had ik onder Lollipop ook weinig problemen). 2 punten die in mijn ogen wel zeer handige toevoegingen zijn: de mogelijkheid om de "snelle instellingen" aan te passen en de app permissies aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellek32
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20-07 16:42
Nou, ik heb dus geprobeerd Marshamallow te flashen. Tenminste geprobeerd het te proberen, want je hebt er Android SDK voor nodig. Android SDK heeft op zijn beurt weer Java JDK nodig en de download-pagina van Java JDK bestaat niet.. Geweldig. /s.

Bedankt voor jullie hulp, maar ik wacht wel gewoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:08
jellek32 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:49:
Nou, ik heb dus geprobeerd Marshamallow te flashen. Tenminste geprobeerd het te proberen, want je hebt er Android SDK voor nodig. Android SDK heeft op zijn beurt weer Java JDK nodig en de download-pagina van Java JDK bestaat niet.. Geweldig. /s.

Bedankt voor jullie hulp, maar ik wacht wel gewoon :P
kan veel makkelijker met NRT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Of een losse adb.exe en fastboot.exe downloaden. Maar dat gaat het makkelijkste met de bovenstaande NRT, ook al zou je die alleen maar installeren om handmatig adb te kunnen gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Vandaag ook mijn Nexus 9 van de derde preview naar de huidige 6.0 versie aangepast en ik moet zeggen dat het een stuk soepeler loopt dan voorheen...

Tot nu toe positief verrast.

(Moest wel alle onderdelen handmatig installeren, flash-all.bat werkte (weer) niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
Inmiddels staan beide OTA's online:
http://www.androidpolice....mallow-nexus-ota-roundup/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 22:56:

Dat is veel belovende, ik heb ook begrepen dat de batterijduur met Android 6.0 vele malen beter zou zijn. Heeft iemand dat laatste al kunnen bevestigen? In reviews lees je vooral veel slechts erover, maar ze hadden het al in Android 5.1.1 verbeterd merk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 04:46:
[...]

Dat is veel belovende, ik heb ook begrepen dat de batterijduur met Android 6.0 vele malen beter zou zijn. Heeft iemand dat laatste al kunnen bevestigen? In reviews lees je vooral veel slechts erover, maar ze hadden het al in Android 5.1.1 verbeterd merk ik.
Dat heeft even tijd nodig. Als ik kijk naar maandagavond tot gisteravond haalde hij 6 uur SoT. Voor de N9 heel aardig, maar ten opzichte van andere tablets nog steeds matig. Ik denk zelf ook niet dat het project Doze heel erg veel gaan uitmaken. Het is bedoeld om ervoor te zorgen dat het apparaat minder stroom gebruikt wanneer hij standby is en staat los van de SoT. En dat laatste is nou juist waar wij met z'n allen zo naar kijken als het om de accu gaat.

Maar wat ik maandag al schreef is nu ook nog zo. Hij voelt erg soepel en vlot aan. Lollipop vond ik vaak een beetje stroperig aanvoelen, met regelmatig momentjes dat hij een paar seconden bleef hangen. Tot nu toe komen die nog niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:37
Fly-guy schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 21:54:
Vandaag ook mijn Nexus 9 van de derde preview naar de huidige 6.0 versie aangepast en ik moet zeggen dat het een stuk soepeler loopt dan voorheen...

Tot nu toe positief verrast.

(Moest wel alle onderdelen handmatig installeren, flash-all.bat werkte (weer) niet)
Hier ook ja. (En dan eerst vendor.img vergeten want dat is N9 only..)

Hij is echt veel sneller, maar ik heb dan ook de encryptie niet meer aangezet. Voorheen als er play updates waren en ik klikte op de nofificatie duurde het wel 5 tot 10 seconden. Nu bijna niets meer (hij start ieg de 'app-switch-animatie' direct).

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Jogai schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 09:52:
[...]

Hier ook ja. (En dan eerst vendor.img vergeten want dat is N9 only..)

Hij is echt veel sneller, maar ik heb dan ook de encryptie niet meer aangezet. Voorheen als er play updates waren en ik klikte op de nofificatie duurde het wel 5 tot 10 seconden. Nu bijna niets meer (hij start ieg de 'app-switch-animatie' direct).
Bij mij staat de encryptie gewoon aan (weinig keuze bij een standaard installatie). Was zelf ook bijna de vendor.img vergeten, gelukkig had ik die fout al bij de preview gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:14
Even nieuwsgierig wat betreft de snelheid: hoe lang doet bij andere gebruikers een stock N9 gemiddeld over opstarten? Dus echt van 'uit' naar volledig up en running?

Ik heb het idee dat dat bij mij onevenredig lang duurt.. Zit zeker wel een minuutje of 2 tot 3 te wachten. :O
Zoals gezegd: N9 draait op stock Android 5.1.1, dus ook inclusief encryptie. De enige bijzonderheid is misschien dat ik twee profielen actief heb: werk en privé, ieder met een eigen Google account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:26
Ook een Factory reset gedaan na het flashen van 6.0 . Eerst had ik een 5.1.1 zonder encryptie, en ik moet zeggen dat 6.0 met encryptie net zo snel/misschien zelfs sneller aanvoelt! :) aanrader dus om even een clean setup te doen

@Merijn: hier 1 minuut en 15 seconden opstarttijd

[ Voor 12% gewijzigd door Kappade op 07-10-2015 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Merijn. schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:17:
Even nieuwsgierig wat betreft de snelheid: hoe lang doet bij andere gebruikers een stock N9 gemiddeld over opstarten? Dus echt van 'uit' naar volledig up en running?

Ik heb het idee dat dat bij mij onevenredig lang duurt.. Zit zeker wel een minuutje of 2 tot 3 te wachten. :O
Zoals gezegd: N9 draait op stock Android 5.1.1, dus ook inclusief encryptie. De enige bijzonderheid is misschien dat ik twee profielen actief heb: werk en privé, ieder met een eigen Google account.
Volgens mij heeft dat te maken met 64bits en encryptie. Mijn Moto G (vanzelfsprekend 32bits en zonder encryptie) start veel sneller op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merijn. schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:17:

Mijn ervaring is dat het opstarten van de Nexus 9 redelijk lang kan duren helaas, waarom is mij een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Duurt hier ook lang, ik vermoed door encryptie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04:08
Naja, je zou toch verwachten dat die security update heel rap wordt uitgerold. Omdat ik toch wel 6.0 wilde hebben eerst de oktober security update sideloaded. Daarna kreeg ik meteen via ota de 6.0 update voorgeschoteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Hier zijn beide updates zojuist gewoon via de reguliere OTA binnen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds lange tijd ook al de 5.1.1 update klaarstaan, echter zoals eerder beschreven in dit topic krijg ook ik het groene android-poppetje met rood uitroepteken na de reboot. Dus met geen mogelijkheid te installeren. Kan iemand mij helpen om 5.1.1 erop te krijgen?

Of is het zelfs mogelijk om vanaf 5.0.2. te upgraden naar 6.0 Marshmallow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebk71
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04:08
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:27:
Ik heb sinds lange tijd ook al de 5.1.1 update klaarstaan, echter zoals eerder beschreven in dit topic krijg ook ik het groene android-poppetje met rood uitroepteken na de reboot. Dus met geen mogelijkheid te installeren. Kan iemand mij helpen om 5.1.1 erop te krijgen?

Ik begreep dat sideloaden in principe hetzelfde doet als de ota update, maar misschien toch de moeite waard om te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:27:

Ik zou inderdaad gewoon de factory image flashen via fastboot, je data kan ook gewoon behouden blijven (hoewel een backup altijd wel veilig is). Is je bootloader unlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:14
Kappade schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 14:54:
@Merijn: hier 1 minuut en 15 seconden opstarttijd
Thnx.
Gisteravond ook even de klok erbij gehouden en kwam op 1:45 uit, die 30 seconden verschil zal dan misschien door het tweede profiel komen dat ik heb draaien. De 2 - 3 minuten was dus iets aan de hoge kant geschat. :X
Maar goed, het blijft een apart gezicht: een Nexus4 van 3 jaar oud die sneller opstart dan een 'nieuwe' tablet, ben benieuwd naar het effect van 6.0, nog even wachten tot die binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiwi schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:44:
[...]

Ik zou inderdaad gewoon de factory image flashen via fastboot, je data kan ook gewoon behouden blijven (hoewel een backup altijd wel veilig is). Is je bootloader unlocked?
Zojuist nog even gebeld met Google. Zij stelden de volgende opties voor:

- Opladen tot 60% dan nogmaals proberen (werkt niet)
- Cache leeggooien dan nogmaals proberen
- Naar fabrieksinstellingen terugzetten
- Naar winkel teruggaan en omruilen

Nee Bootloader is nog locked. Nexus 9 is nog gewoon stock. Mocht het nodig zijn, kan ik 6.0 dan al gelijk sideloaden of moét ik eerst naar 5.1.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
De OTA werkt alleen vanaf een bepaalde build, dus zolang je niet op die build zit, moet je eerst tussen-updates doen. Dus dan moet je eerst naar LMY48T. Factory images kunnen willekeurig omdat je helemaal opnieuw begint.

[ Voor 19% gewijzigd door maarud op 09-10-2015 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:55:
[...]

Zojuist nog even gebeld met Google. Zij stelden de volgende opties voor:

- Opladen tot 60% dan nogmaals proberen (werkt niet)
- Cache leeggooien dan nogmaals proberen
- Naar fabrieksinstellingen terugzetten
- Naar winkel teruggaan en omruilen

Nee Bootloader is nog locked. Nexus 9 is nog gewoon stock. Mocht het nodig zijn, kan ik 6.0 dan al gelijk sideloaden of moét ik eerst naar 5.1.1?
Als de bootloader nog gelocked is wordt je tablet wel gewiped als je hem unlocked.
Je kan inderdaad meteen 6.0 flashen (sideloaden is voor OTA's, dat gaat niet werken gezien je daar problemen bij hebt).
Kan je gewoon met de flash-all.bat proberen, lukt dat niet, flash dan alle .img's los van elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kiwi schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:01:
[...]

Als de bootloader nog gelocked is wordt je tablet wel gewiped als je hem unlocked.
Je kan inderdaad meteen 6.0 flashen (sideloaden is voor OTA's, dat gaat niet werken gezien je daar problemen bij hebt).
Kan je gewoon met de flash-all.bat proberen, lukt dat niet, flash dan alle .img's los van elkaar.
Dankjewel! Ga eerst even de stappen doorlopen zoals Google omschreven heeft. Heb toch liever een apparaat welk gewoon werkt voordat ik me weer vanalles op de hals ga halen met flashen, sideloaden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Verwijderd schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 04:46:
[...]

Batterijduur is zeker niet slecht met 6.0. Gisterenavond 96%, nu 15 stand-by-uren verder en hij staat op 93%.

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Hmmbob schreef op donderdag 10 september 2015 @ 20:24:
[...]

Hmm, na verder troubleshooten lijkt het echt aan de Nexus 9 te liggen. Ons geluid valt soms midden in het gesprek ineens uit. Wij kunnen dan de andere kant nog wel horen en zien, maar de andere kant kan ons alleen zien zonder geluid. Hebben we nu bij verschillende mensen gehad... Online lijkt het een bekend probleem te zijn met Lollipop en Skype. Irritant is het wel...
En niet alleen met Lollipop, ook Android M en skype / nexus 9 zijn ruk. Audio opnames in een andere app zijn prima - kraakhelder zelfs. Erg frustrerend, want we hadden de 9 juist gekocht om veel mee te skypen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michele_M_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-01-2024
Net na een kleine update komt nu Android 6 binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Michele_M_ schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 22:00:
Net na een kleine update komt nu Android 6 binnen.
Hier is ie ook net binnen, ga morgen eens kijken wat er allemaal anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacelord
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:32
2 updates ota vd week geïnstalleerd. Weinig nieuws onder de zon zo is iig de eerste indruk. Opstarten gaat niet sneller, ook vind ik de tablet niet vloeiender presteren zoals hierboven wel wordt gesignaleerd. Er is wat functionaliteit toegevoegd waar ik niet direct op zat te hopen. Kortom: ik kijk uit naar Cornflake; Android 7.0

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Cornflake? Eerder Nuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Ik heb de handdoek in de ring gegooid wat betreft stock rom+root+xposed
Iedere keer weer gedonder om via wugfresh toolkit een kleine update te doen en weer opnieuw moeten rooten en xposed flashen.
Heeft er ook mee te maken dat ik geen windows bak heb maar bootcamp op een mac draai en dat geeft ook iedere keer gesomieter omdat ik te weinig ruimte op de windows partitie heb omdat ik niet mijn halve SSD wens op te offeren aan windows.

Anyway, nu Pure nexus rom geflashed en helemaal tevreden. Gewoon vanuit recovery flashen, gepreroot en alle kleine en grote tweaks die ik eerst via xposed en allerlei rooted apps moets doen (b.v. OTG) zitten nu standaard al in de Rom.

Beste beslissing tot nog toe om geen stock meer te draaien, wou dat ik het eerder gedaan had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namba
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-12-2023
Beste mede Nexus 9 bezitters.

Ik heb toch wel de indruk dat de Marshmallow update mijn Nexus 9 een stukje beter laat presteren. Het voelt allemaal wat fijner aan en de accu is zo'n 7 uur SoT voor mij helemaal prima.

Toch heb ik nog steeds last van webpagina's die herladen bij meer dan vier tabs open in Google Chrome. Op XDA heeft iemand een suggestie gedaan waarmee de prestaties van de Nexus 9 wellicht kunnen worden verbeterd. Zie:

http://forum.xda-develope...mprovimg-nexus-9-t3224931

Heeft een van julllie al iets dergelijks geprobeerd? Wat zijn jullie ervaringen?

UPDATE:

Het resultaat is hier erg goed! Ik heb de density op 288 gezet en kan nu zeker 9 tabbladen in Chrome open hebben staan voordat hij webpagina's gaat herladen bij het switchen tussen de tabbladen.

Deze week even aanzien hoe het verder draait

[ Voor 17% gewijzigd door Namba op 20-10-2015 04:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:37
Huh, draait hij dan standaard niet op native density? Dus met 288 is het ook nog scherper?

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ouroboros
  • Laatst online: 11-09 23:38
Sinds m'n ouders de Nexus 9 een update naar Marshmallow hebben gegeven hebben ze regelmatig een vastlopende tablet, het beeld wordt blokkerig en er komt een hoop herrie uit de speakers...

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/1zlg2ut.jpg

Hebben meer mensen hier last van?
(ik heb ze iig de raad gegeven om gewoon terug te gaan naar de mediamarkt voor garantie, het lijkt me niet helemaal goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Al terug gezet naar fabrieksinstellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ouroboros
Als het goed is wel (tenminste dat is wel het eerste dat ik ze gezegd heb om te doen)
M'n pa is er vandaag gewoon maar mee naar de Mediamarkt gefietst en heeft ze die foto's laten zien, de tablet is nu onderweg om nagekeken te worden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JensFC
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-08 12:12
Als hij dat soort rare dingen gaat doen moet je hem lekker terugsturen, dat lijkt niet helemaal gezond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ouroboros
Vandaag heeft m'n vader 'm weer opgehaald bij de mediamarkt, moederbord is vervangen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Binnen een week? Dat is heel vlot; hebben ze hem niet gewoon omgewisseld?

Hoe lang duurt het bij jullie trouwens om hem helemaal op te laden op de pure nexus rom?
Wanneer hij goed leeg is dan is hij hier na een hele nacht laden nog niet helemaal vol, ongeacht de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:26

LoCuTuS2000

Resistance is futile

ASW1 schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 22:33:
Binnen een week? Dat is heel vlot; hebben ze hem niet gewoon omgewisseld?

Hoe lang duurt het bij jullie trouwens om hem helemaal op te laden op de pure nexus rom?
Wanneer hij goed leeg is dan is hij hier na een hele nacht laden nog niet helemaal vol, ongeacht de lader.
Heb ik hier ook. Lijkt normaal op te laden als deze uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
LoCuTuS2000 schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 22:49:
[...]

Heb ik hier ook. Lijkt normaal op te laden als deze uit staat.
Ik kan het me niet helemaal meer herinneren maar op de stock rom ging het laden volgens mij sneller?
Of beter gezegd toen is me nooit opgevallen dat het langzaam was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:06

Laguna

Connaisseur

ASW1 schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 22:52:
[...]

Ik kan het me niet helemaal meer herinneren maar op de stock rom ging het laden volgens mij sneller?
Of beter gezegd toen is me nooit opgevallen dat het langzaam was.
Klopt met de stock rom duurt het zo'n 4 uur.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Laatst online: 13:52

woutur

Klauwtjes uit!

Ik moet zeggen dat voor een nieuwe tablet dit ding toch echt niet vlot is. Installeren van apps duurt echt behoorlijk lang. Uit Google Chrome gaan naar het homescreen duurt soms ook 10 seconden. Laden van apps is niet echt 'instant'. Ik moet zeggen dat ik het niet echt de vooruitgang vind waarop ik gehoopt had na een Ipad 2. Misschien maar eens een totale reinstall overwegen.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Dat is zeker het proberen waard, want wat jij beschrijft herken ik niet. Verre van...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:57

DaRoot

Some say...

Ik heb zojuist mijn Nexus 9 met MRA58N geroot mbv Wugfresh root toolkit.
Ging prima.
Dit ter info voor diegenen die dit ook willen proberen.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou morgen naar de MediaMarkt gaan om mijn 32gb Nexus 9. Maar voor ik de aankoop doe; is het toestel het nog steeds waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:55:
Ik zou morgen naar de MediaMarkt gaan om mijn 32gb Nexus 9. Maar voor ik de aankoop doe; is het toestel het nog steeds waard?
Ja, beste Android tablet.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kiwi
Ik heb me er niet heel erg in verdiept, maar misschien is de Pixel C een goede opvolger? Is wel iets groter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:26

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Hiervoor zou ik nog steeds twijfelen tussen de Nexus 9 en Samsung Galaxy Tab S2. Koop in ieder geval niet de 16GB Nexus 9 want daar kun je spijt van krijgen (die heb ik nu ook een beetje, alhoewel ik ook een beetje in de ontkenningsfase zit dat ik heel graag allemaal games er op wil hebben die ik in de praktijk nooit opstart). De Tab S2 werkt naar mijn mening prettiger; hij houdt prettiger vast en gaat langer met de accu mee in standby. Het scherm van de Samsung is ook veel beter. Daar staat bij de Nexus weer tegenover de de GPU sneller is, maar dat wordt ook weer heter. Met de games die ik getest heb merkte ik het verschil niet, in benchmarks zeker wel.

Als GPU performance en Custom Roms het belangrijkste voor je is dan zou ik inderdaad voor de Nexus gaan, anders zou de Tab S2 wellicht zijn meerprijs waard kunnen zijn. Lees anders mijn review van de Tab S2, naar mijn mening zijn er maar 2 kandidaten in het 2048x1536 landschap voor Android tablets en dat zijn die 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Pixel C heeft geen front-facing speakers (zitten nu aan de zijkant), wel krachtiger en iets groter.

Tab S2 heeft ook geen front-facing speakers en Touchwiz is voor mij persoonlijk al reden genoeg om 'm links te laten liggen.

@jonasleupe
De vraag is waarvoor wil je 'm gaan gebruiken?

[ Voor 11% gewijzigd door Laguna op 04-12-2015 13:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:10
Ook ik ben nog steeds een gelukkige gebruiker van de Nexus 9, kan hem aanraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt geen last van de gekende productiefouten? De knoppen zouden niet ideaal zijn, en zou last hebben van backlight bleeding?
Laguna schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:38:
[...]
De vraag is waarvoor wil je 'm gaan gebruiken?
Ik zou hem voornamelijk gebruiken binnen schoolverband, tijdens examens om mijn documenten op te bewaren. Of om nu en dan wat tijd op YouTube door te brengen. In de toekomst toch ook wel om voor Android te programmeren. Als student Devine zou ik meer 'deugd' hebben aan een iPad. Omdat we in de lessen met Swift programmeren. Maar het kostplaatje van een 64gb iPad Air 2 houdt me toch tegen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Nieuw in 6.0.1:
Ook zijn er kleine wijzigingen voor tablets doorgevoerd, zo is de navigatiebalk aangepakt. De buttons zijn niet meer gecentreerd, maar 'terug' en 'home' vinden we nu links en 'taakbeheer' rechts. Toen Google de knoppen op tablets onderaan naar het midden van het scherm verplaatste, kwam dat het bedrijf op veel commentaar te staan. Die wijziging is nu weer teruggedraaid.
Toch wel een welkome wijziging bij het gebruik in landscape mode. Nog even wachten op de OTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iestyn99
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:30
Ik heb 6.0.1 net geflashed maar ik zie geen wijziging van de navigatieknoppen. Alleen bij 10 inch tablets misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 12:21
Ik wil misschien een Nexus 9 kopen zonder backlight bleeding problemen, ik zie dat die in september te koop was voor 299 euro, maar nu nergens meer verkrijgbaar is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Waarschijnlijk te maken met het feit dat de pixel C gisteren gelanceerd is.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Bizar, het ding is exact een jaar te koop geweest.
Op een enkele dozenschuiver na die nog een paar exemplaren in een hoek heeft liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Santee schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:00:
Ik zie dat die in september te koop was voor 299 euro, maar nu nergens meer verkrijgbaar is?
Ik heb nog wel een 32GB die je mag overnemen >:). 32GB is me toch net te weinig merk ik. Ik gebruik het ding alleen op reis en wil dan toch graag wat meer offline media meenemen.

Maar inderdaad wel vreemd dat Google er zo snel vanaf stap. Volgens mij was de N7 veel langer te koop. Zelfs in de playstore is het ding niet meer op voorraad.

[ Voor 17% gewijzigd door Jay-v op 09-12-2015 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
Jay-v schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:18:
[...]

Ik heb nog wel een 32GB die je mag overnemen >:). 32GB is me toch net te weinig merk ik. Ik gebruik het ding alleen op reis en wil dan toch graag wat meer offline media meenemen.

Maar inderdaad wel vreemd dat Google er zo snel vanaf stap. Volgens mij was de N7 veel langer te koop. Zelfs in de playstore is het ding niet meer op voorraad.
Opslag boeit mij niet echt, m'n nexus 7 is 16GB, maar ik heb paar apps erop en paar random foto's van vroeger, geen idee hoe vol die zit. Misschien dat ik later series of films erop wil zetten, maar dan is 32GB alsnog ruim genoeg. Hoe lang heb je hem al? Ik wil wel graag een recentere versie zonder de backlight bleeding :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Santee schreef op woensdag 09 december 2015 @ 15:16:
[...]

Opslag boeit mij niet echt, m'n nexus 7 is 16GB, maar ik heb paar apps erop en paar random foto's van vroeger, geen idee hoe vol die zit. Misschien dat ik later series of films erop wil zetten, maar dan is 32GB alsnog ruim genoeg. Hoe lang heb je hem al? Ik wil wel graag een recentere versie zonder de backlight bleeding :/
Hij is een jaar oud inmiddels. Weet niet exact hoe het met de backlight bleed zit bij mijn model. Zal er even een foto van maken vanavond.

Edit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5NFstip.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/d2YtT2z.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Jay-v op 10-12-2015 12:52 ]

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Santee schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:00:
Ik wil misschien een Nexus 9 kopen zonder backlight bleeding problemen, ik zie dat die in september te koop was voor 299 euro, maar nu nergens meer verkrijgbaar is?
Online nog gewoon te koop hoor.
https://store.google.com/product/nexus_9

In de winkels is ie niet meer te koop omdat ie gewoon veel te weinig verkocht werd.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• Roeltjuh
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Xanion schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:06:
[...]

In de winkels is ie niet meer te koop omdat ie gewoon veel te weinig verkocht werd.
Te koop is een groot woord (of eigenlijk 2 woorden), bijna alle versies zijn 'niet op voorraad'.
Verder is ie, naast fysieke winkels, ook bij geen enkele webwinkel meer te vinden.

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Roeltjuh schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:22:
[...]

Te koop is een groot woord (of eigenlijk 2 woorden), bijna alle versies zijn 'niet op voorraad'.
Verder is ie, naast fysieke winkels, ook bij geen enkele webwinkel meer te vinden.
Maak daar maar alle van...

• Roeltjuh
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Jay-v schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:50:
[...]

Maak daar maar alle van...
Zwart, 32GB, LTE, die is er nog :D

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Roeltjuh schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:22:
[...]

Inderdaad, ik had nog niet ver genoeg doorgeklikt. Wellicht gaat ie eruit nu de Pixel er is.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• bartmaniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-09 00:00
ik heb het toestel nu al geruime tijd en stoor mij er zo goed als iedere keer aan telkens ik het ding gebruik, en dit door zijn traag reageren. ik lees her en der dat er nog klachten zijn. Het lijkt alsof de processor niet kan volgen. Het scherm blijft dan enkele seconden zwart. Je krijgt nergens beweging in. Ik probeer daarom ook steeds zoveel mogelijk apps in de achtergrond te sluiten zodat de cpu het niet al te lastig heeft. ik heb weinig doc's en foto's er op dus opslagcapaciteit nog meer dan voldoende. De traagheid maakt ook dat ik thuis meer mijn nexus 5 ter hand neem dan de nexus9

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:46
bartmaniac schreef op donderdag 10 december 2015 @ 13:44:
ik heb het toestel nu al geruime tijd en stoor mij er zo goed als iedere keer aan telkens ik het ding gebruik, en dit door zijn traag reageren. ik lees her en der dat er nog klachten zijn. Het lijkt alsof de processor niet kan volgen. Het scherm blijft dan enkele seconden zwart. Je krijgt nergens beweging in. Ik probeer daarom ook steeds zoveel mogelijk apps in de achtergrond te sluiten zodat de cpu het niet al te lastig heeft. ik heb weinig doc's en foto's er op dus opslagcapaciteit nog meer dan voldoende. De traagheid maakt ook dat ik thuis meer mijn nexus 5 ter hand neem dan de nexus9
Ik heb het idee dat, dat na een van de laatste updates is gekomen.

• Santee
Xanion schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:06:
[...]

Alleen €389 wat ik mijn portomonee niet aan wil doen :P
Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste

Let op:
Levertijden en prijzen bespreken we in het [Google Nexus 9] Levertijden & Beschikbaarheid topic