[F1] Seizoen 2014 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 27 Laatste
Acties:
  • 90.870 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Hari-Bo schreef op zondag 23 november 2014 @ 16:50:
[...]

Volledig mee eens! Rosberg zijn doel was al FUBAR zijn laatste stint en zijn team adviseert om de race te beëindigen en hij geeft aan dat hij de race gewoon uit zal rijden.
Hamilton heeft nog in het seizoen precies het tegenovergestelde gedaan dit seizoen, het team blijven opdringen dat hij de race wilt beëindigen omdat het dubbeltje niet zijn kant op rolt.

Hoe zeer ik het Rosberg ook gun heb ik ook veel respect voor Hamilton, want in het verleden kon hij niet altijd om gaan met deze druk en maakte onnodige fouten, al met al een terechte WK!
Hamton wilde zijn motor sparen. Dat was geen issue voor Rosberg deze race :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Zit nu het podium te bekijken (net geen tijd voor). Daaronder was echt een schuifpuzzel van auto's aan de gang.. :D

Edit: volgens mij zou die Toto Wolf echt een hele goede Arnold Schwarzenegger-imitatie kunnen doen. :+

[ Voor 30% gewijzigd door MrSleeves op 23-11-2014 20:17 ]

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 17:45

AzzKickah

06-CENSORED

Go to the chopper!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 09:06

Firesphere

Yoshis before Hoshis

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
The bullshit has finally stopped.

See you for new bullshit next year. :)

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Ik denk dat Button er volgend jaar niet meer bij is.. :-(
Hij maakt na de race een paar donuts, zo van 'bedankt en tot ziens'..

Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09 12:22
In een interview met bbc was hij ook redelijk emotioneel vond ik.

Met wie gaat McLaren nu de komende dagen testen want een coureur zonder contract lijkt me ook niet echt gemotiveerd?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 19:07
Phusebox schreef op maandag 24 november 2014 @ 07:24:

Met wie gaat McLaren nu de komende dagen testen want een coureur zonder contract lijkt me ook niet echt gemotiveerd?
Stoffel Vandoorne (GP2 ART coureur, 2de geworden als Rookie dit jaar). Hij valt onder de McLaren Junior team, verwacht hem volgend jaar kampioenschap GP2 halen, en dat hij dan in 2016 bij McLaren/Honda rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Phusebox schreef op maandag 24 november 2014 @ 07:24:

Ja, maar eigenlijk best onterecht. Als hij nou door Magnussen zoekgereden zou worden.. Button heeft ruim twee keer zoveel punten (126 tegen 55) en zorgde er in Abu Dhabi voor dat de 5e plek veilig werd veiliggesteld (als Button daar niet had gereden was het 163 tegen 161 geweest voor Force India).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

(jarig!)
enchion schreef op zondag 23 november 2014 @ 23:54:
The bullshit has finally stopped.

See you for new bullshit next year. :)
Drama.

Bernie says so. :)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

BBC jaar overzicht

[ Voor 24% gewijzigd door himlims_ op 24-11-2014 08:48 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09 12:22
Was dat het BBC jaaroverzicht? Mwah dat heeft dan ook ingeleverd qua productie value. Ik dacht altijd dat het echte jaaroverzicht een week later kwam.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 15:15

Hoogie2004

Whohooooo

Dat was de jaarclip. Jaaroverzicht komt inderdaad binnenkort.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Zondag 30 November om 14:00 op Sport 1 Select het Jaaroverzicht van 2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
ctrlaltdelbe schreef op zondag 23 november 2014 @ 15:44:
Die had niet door dat het Prins William was, ahahahaha :D
Jij ook niet, want het was Prins Harry :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Lol _/-\o_

Ben wel blij dat Lewis de kampioen is. Ik heb voor mijn gevoel dit seizoen meer vuurwerk van zijn kant gezien,

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:42

Arfman

Drome!

FabiandJ schreef op maandag 24 november 2014 @ 09:05:
Zondag 30 November om 14:00 op Sport 1 Select het Jaaroverzicht van 2014.
Helaas, mijn abonnement is vandaag verlopen :+ :P Kwestie van strak plannen, heb verder geen belang bij Voetbal1. Vond Mol ook weer de nodige zaken missen, of denken dat RIC in de pit is terwijl het VET was, dat soort dingen. Jammer dat het de enige manier is om F1 te kijken in NL op een legale manier.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Ik ben vooral blij dat de dubbele punten niet het kampioenschap hebben beslist.

Als Rosberg zou hebben gewonnen en Lewis viel uit, had ik er ook wel vrede mee kunnen hebben, maar met Rosberg op P1 en Lewis op P3 bijvoorbeeld zou er toch een heel wrange nasmaak aan het seizoen hangen.

Desalniettemin ben ik zeer blij dat Lewis kampioen is, terecht gezien het aantal overwinningen. Heb ook wel veel meer respect gekregen voor Rosberg door zijn houding na de race :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

Maar zijn er eigenlijk nog posities veranderd door de laatste race bij rijders dan wel constructeurs? Volgens mij niet echt of wel?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Bij de rijders Bottas 2 plekken omhoog en Massa 1 plek omhoog. (maar dat was in de oude punten-situatie ook zo geweest geloof ik) Verder geen idee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Hoogie2004 schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:17:
Bij de rijders Bottas 2 plekken omhoog en Massa 1 plek omhoog. (maar dat was in de oude punten-situatie ook zo geweest geloof ik) Verder geen idee....
Was McLaren met de 'gewone' puntentelling ook voor FI gebleven?

Wel top gedaan zeg van Bottas. Roept gewoon voor dit weekend dat hij nog wel 'even' Alonso en Vettel voorbij wil gaan in het WK en het dan nog doen ook :). Ben wel onder de indruk van Bottas, en ik hoop van harte dat Williams volgend jaar ook weer een goede auto weet te bouwen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42
Arfman schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:09:
[...]

Helaas, mijn abonnement is vandaag verlopen :+ :P Kwestie van strak plannen, heb verder geen belang bij Voetbal1. Vond Mol ook weer de nodige zaken missen, of denken dat RIC in de pit is terwijl het VET was, dat soort dingen. Jammer dat het de enige manier is om F1 te kijken in NL op een legale manier.
Er is nog een legale manier, kijk naar RTL voor de beelden, zet het geluid uit en haal het geluid van de F1 app, heb je BBC5 radio commentaar van James Allen. Dat werkt prima, allee niet wanneer je opneemt, bij een niet-live sessie in de app is het radiocommentaar niet beschikbaar.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-09 17:25
XyritZz schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:34:
[...]

Was McLaren met de 'gewone' puntentelling ook voor FI gebleven?

Wel top gedaan zeg van Bottas. Roept gewoon voor dit weekend dat hij nog wel 'even' Alonso en Vettel voorbij wil gaan in het WK en het dan nog doen ook :). Ben wel onder de indruk van Bottas, en ik hoop van harte dat Williams volgend jaar ook weer een goede auto weet te bouwen.
Tsja, Ferrari is een tractor en Vettel begon achteraan. Hij is wel redelijk geholpen in zijn doelstelling. :+

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05:29

backupdevice

Boeh!

nou als je zo naar de tweets van Jenson kijkt dan word ik daar niet super vrolijk van.

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Die heeft zelf al een besluit genomen denk ik en gaat niet langer wachten op McLaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:42

Arfman

Drome!

Kassad schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:40:
[...]

Er is nog een legale manier, kijk naar RTL voor de beelden, zet het geluid uit en haal het geluid van de F1 app, heb je BBC5 radio commentaar van James Allen. Dat werkt prima, allee niet wanneer je opneemt, bij een niet-live sessie in de app is het radiocommentaar niet beschikbaar.
Klopt. RTL heeft alleen wel erg veel reclame :/

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Laatst online: 23:09

Destruction

(ex-)Automonteur

Duidelijk is dat Button uit de Formule1 vertrekt als McLaren besluit om niet met hem verder te gaan, en kennelijk vreest hij het ergste. Hopelijk is hij er volgend jaar weer bij. Hij heeft het afgelopen jaar goed gedaan en zijn teamgenoot Magnussen verslagen. Daar boven op heeft Button McLaren p5 in de constructeurs bezorgd. Als dat voor McLaren niks is zegt dat vooral veel over McLaren imo.

[ Voor 64% gewijzigd door Destruction op 24-11-2014 11:04 ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Señor Sjon schreef op maandag 24 november 2014 @ 10:42:
[...]

Tsja, Ferrari is een tractor en Vettel begon achteraan. Hij is wel redelijk geholpen in zijn doelstelling. :+
Daar heb je gelijk in, maar toch petje af voor Bottas. Erg sterk seizoen van hem.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Laatst online: 22:53
[...]

Ik vond het niet tegenvallen, ik heb de races tot aan de zomerstop op Sport1 gekeken. Totaal kost je dat 30 euro. Heb ik wel HD. Na de zomerstop heb ik een deel op de BBC in HD gekeken, 1 wedstijd was live op Veronica en uiteindelijk heb ik er maar 2 in SD hoeven kijken. Geluid van de app er dan wel bij.

Voor wie de app niet heeft, ik zit tegenwoordig met een oortje in en de pitradio aan via de app. Toen Alonso de pit uit kwam en ineens naast Stevens zat hoorde ik : "who is this guy? Get out of my *PIEP* way!! Easy Alonso, it is the new guy!" :9

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

[...]

Loop dat niet vreselijk out-of-sync?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
MikeyMan schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:34:
[...]

Loop dat niet vreselijk out-of-sync?
Dat loopt synchroon O-) . Serieus goed werk van ze.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Destruction schreef op maandag 24 november 2014 @ 11:02:
Duidelijk is dat Button uit de Formule1 vertrekt als McLaren besluit om niet met hem verder te gaan, en kennelijk vreest hij het ergste. Hopelijk is hij er volgend jaar weer bij. Hij heeft het afgelopen jaar goed gedaan en zijn teamgenoot Magnussen verslagen. Daar boven op heeft Button McLaren p5 in de constructeurs bezorgd. Als dat voor McLaren niks is zegt dat vooral veel over McLaren imo.
Ik ben bang dat het vooral een financiële beslissing is.

Button zal een aardige zak centen verdienen, zeker vergeleken met een rookie als Magnussen.
Daarnaast zullen ze, als ze toch voor Button gaan, Magnussen waarschijnlijk niet kwijt willen, en dus willen stallen bij een kleiner team. Dan kost het ze alsnog geld.
Wat ook mogelijk is, is dat ze de afvallende coureur als testcoureur inzetten. Ze hebben laatst al afscheid genomen van Paffett. Maar of Button of Magnussen daar akkoord mee gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

http://f1today.net/nl/nie...euwe-teambaas-bij-ferrari

Die eerste comment eronder, dat lijkt me wel vrij reeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Ferrari = Vettel + Brawn + Newey?

Het is wachten op het zinnetje '2015 zal een overgangsjaar worden'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Zamorano schreef op maandag 24 november 2014 @ 12:49:
[...]

Ik ben bang dat het vooral een financiële beslissing is.

Button zal een aardige zak centen verdienen, zeker vergeleken met een rookie als Magnussen.
Daarnaast zullen ze, als ze toch voor Button gaan, Magnussen waarschijnlijk niet kwijt willen, en dus willen stallen bij een kleiner team. Dan kost het ze alsnog geld.
Wat ook mogelijk is, is dat ze de afvallende coureur als testcoureur inzetten. Ze hebben laatst al afscheid genomen van Paffett. Maar of Button of Magnussen daar akkoord mee gaan?
Paffet is weg omdat het een Mercedes man is, zou me niets verbazen als Honda een flinke vinger in de pap krijgt bij het bepalen van de nieuwe test-coureurs. Ze zullen denk ik toch graag een Japanse testcoureur zien, als is het maar puur een symbolische functie die af en toe een demo mag rijden.

Overigens heeft Button aangegeven dat hij akkoord zou gaan met een drastisch lager salaris als dat zou betekenen dat hij nog kan blijven bij het team. Hij hoeft het voor het geld niet meer te doen, aldus zijn eigen woorden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
McLaren is sowieso de boeman.

Button eruit = einde carriere Button.
Mag eruit = einde carriere Mag (waar zou die anders heen moeten, sowieso stap terug).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat geldt eigenlijk voor alle jonge coureurs bij topteams. Ze hebben niet 20m liggen om zich elders in te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
Zie ook: Kovalainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Dupje schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:56:
McLaren is sowieso de boeman.

Button eruit = einde carriere Button.
Mag eruit = einde carriere Mag (waar zou die anders heen moeten, sowieso stap terug).
Maar Magnussen eruit is nog best goed uit te leggen; hij heeft gewoon veel minder punten gescoord. Als hij nou nog in de buurt zat, maar hij heeft gewoon 71 punten minder gescoord. Beide Force India coureurs staan voor hem in het klassement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
MrSleeves schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:21:
[...]

Maar Magnussen eruit is nog best goed uit te leggen; hij heeft gewoon veel minder punten gescoord. Als hij nou nog in de buurt zat, maar hij heeft gewoon 71 punten minder gescoord. Beide Force India coureurs staan voor hem in het klassement.
Maar het is wel een rookie. Het zal zijn vertrouwen zeker geen goed doen.

Ze hebben gewoon geen goed beleid gehad bij McLaren.
Eerst huren ze Pérez een jaar in, om die weer weg te sturen, en dan gaan ze Magnussen in de auto zetten, en nu willen ze die eigenlijk al weer slijten.
Ze hadden Pérez gewoon nog een jaar moeten houden, en Magnussen bij een ander team onder brengen of als testcoureur. Dan hadden ze nu de balans kunnen opmaken tussen Button en een Pérez die een goede kans had gekregen, met Magnussen achter de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Wellicht wel; typische is dat Perez dichter bij Button zat (73 tegen 49), maar dat dat niet genoeg was om 'm te houden (plus dat de verhouding met Button niet super was na wat duw- en trekwerk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Verstappen staat al in de muur bij de test. Het was volgens Olav niet zijn schuld, er leek iets af te breken aan de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 15:42
Bij de BBC waren ze er redelijk zeker van dat Button zijn laatste race aan het rijden was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Hoogie2004 schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 07:30:
Verstappen staat al in de muur bij de test. Het was volgens Olav niet zijn schuld, er leek iets af te breken aan de achterkant.
De voorwielophanging aldus Toro Rosso:
#AbuDhabiTest: Front suspension issue for Max. Work in progress in the garage, to go back on track this afternoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

Zamorano schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:38:
[...]

Maar het is wel een rookie. Het zal zijn vertrouwen zeker geen goed doen.

Ze hebben gewoon geen goed beleid gehad bij McLaren.
Eerst huren ze Pérez een jaar in, om die weer weg te sturen, en dan gaan ze Magnussen in de auto zetten, en nu willen ze die eigenlijk al weer slijten.
Ze hadden Pérez gewoon nog een jaar moeten houden, en Magnussen bij een ander team onder brengen of als testcoureur. Dan hadden ze nu de balans kunnen opmaken tussen Button en een Pérez die een goede kans had gekregen, met Magnussen achter de hand.
Perez was geen rookie meer en had gewoon beter moeten presteren. Je zag hem met de auto worstelen en hij had totaal geen progressie geboekt. Dat ie de eerste of 2e race op safe rijdt is prima maar dat ie vervolgens pas in race 9 (oid) wakker wordt, is gewoon niet goed. Hij had zoveel beter kunnen presteren als ie dat mexicaanse temperament eens had toegepast. Hij kan zeker wel sturen, maar kan niet alles uit een auto halen en ook niet stabiele resultaten behalen. Nou had Button ook problemen, maar die heeft het gewoon beter gedaan. Perez reed gewoon onzichtbaar rond. En dat wil je ook niet hebben (levert je ook geen extra sponsoren op bv). Grootste incentive om hem te strikken was ook zijn geld en sponsoren, maar resultaten bleven uit en echt veel heeft het ze niet opgeleverd.

Natuurlijk kun je niet alles op Perez schuiven, maar uiteindelijk telt resultaat en dat doet Button gewoon goed. Die heeft dit jaar ook gewoon gemaximaliseerd. Magnussen is ook niet slecht, maar ook geen topper. Anders had ie wel meer resultaat geboekt.

Zelf denk ik dat Button blijft. Honda heeft gewoon een jaartje nodig om het allemaal op orde te krijgen en ze zullen dan ook geen grote risico's nemen denk ik. Met Button en Alonso hebben ze een prima team wat grote stappen kan zetten. Ik zie echter Button en Alonso niet al te lang meer in de F1 rijden. Stoffel Vandoorne zie ik ook nog wel daar rijden, maar denk dat volgend jaar nog iets te vroeg is.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Afbeeldingslocatie: http://gpupdate6.ed5.nl/large/257196.jpg

Goh. Ze zijn dus echt letterlijk anderhalve dag na het seizoen al bij hun nieuwe team aan de gang. Grappig om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
Paus Michael II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
AzzKickah schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:16:
[afbeelding]

Goh. Ze zijn dus echt letterlijk anderhalve dag na het seizoen al bij hun nieuwe team aan de gang. Grappig om te zien.
Hij zou volgens mij niet rijden bij Ferrari deze week omdat zijn contract met redbull nog niet is afgelopen.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Bee.nl schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:52:
[...]
De voorwielophanging aldus Toro Rosso:
[...]
Hij stond met zijn neus in de muur zag ik, dan zal er zeker wat met de voorwielophanging mis zijn lijkt me :)

Het is daar toch al afternoon as we speak? Op de gas jongeh, trappe met da ding ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
hardware-lover schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:35:
[...]

Hij stond met zijn neus in de muur zag ik, dan zal er zeker wat met de voorwielophanging mis zijn lijkt me :)

Het is daar toch al afternoon as we speak? Op de gas jongeh, trappe met da ding ;)
Het is lunchpauze nu. Menu bij Torro Rosso zag er niet slecht uit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Teams hebben hun eigen kok bij zich. Altijd een gezonde voedzame maaltijd en Italianen weten wat lekker is. Of ze ook bij een F1 team om 11:00 uur al aan de wijn zitten betwijfel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 13:45

Bergie

Lekker belangrijk...

asing schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:56:
Teams hebben hun eigen kok bij zich. Altijd een gezonde voedzame maaltijd en Italianen weten wat lekker is. Of ze ook bij een F1 team om 11:00 uur al aan de wijn zitten betwijfel ik.
Misschien Raikkonen wel :P Of zal hij een glaasje wodka on the side hebben?

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Afbeeldingslocatie: http://dwswholesale.com/ekmps/shops/dwswholesale/images/smirnoff-ice-5-abv-946-p.jpg

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

SnowDude schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:31:
[...]

Hij zou volgens mij niet rijden bij Ferrari deze week omdat zijn contract met redbull nog niet is afgelopen.
Hij staat er ook niet in Ferrari-outfit. Denk dat'ie van Red Bull wel mag toekijken, maar verder nog niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Gardening leave :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
Enigma‏@EnigmaF1·7 mins7 minutes ago
This has been Maldonado's second best season in #F1. Points: 45 (2012), 2 (2014), 1 (2013) & 1 (2011).

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B3SsOWuCMAAvDmm.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Dupje op 25-11-2014 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 19:15

Racing_Reporter

Contentmaker

Haha, wat een superslechte stat om te hebben bij Maldonado :D

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Zo jammer dat die amateur volgend jaar gewoon weer op de grid staat... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Statistiek klopt niet; McLaren had in 2013 geen podium en dit jaar twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
Iemand al ergens de resultaten of tussentijden van de test vandaag gevonden? Ik heb hier op kantoor geen toegang tot alle sites helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Waar is Max mee bezig? Ons snelle wonder is laatste, op 1 seconde van een Caterham. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
1. V. Bottas Williams 01:43.396 80
2. K. Raikkonen Ferrari 01:43.888 80
3. N. Rosberg Mercedes Grand Prix 01:44.512 114
4. J. Palmer Force India F1 01:44.516 36
5. C. Sainz Jr. Red Bull 01:45.339 99
6. W. Stevens Caterham 01:45.436 101
7. C. Pic Lotus Renault 01:46.167 88
8. M. Ericsson Caterham 01:46.253 95
9. M. Verstappen Scuderia Toro Rosso 01:47.194 55
10. S. Vandoorne McLaren geen tijd 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Tja, tijden zijn niet zo heel interessant. Je weet niet wat het testprogramma is.

Wel lekker veel rondjes iig een aantal jongens. Zeker zo'n Palmer en Sainz Jr hebben er voor echte rookies best veel km's gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

asing schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:12:
Waar is Max mee bezig? Ons snelle wonder is laatste, op 1 seconde van een Caterham. ;w
Max heeft op zijn site aangegeven dat hij in ieder geval een volle raceafstand wilde gaan afleggen. Kan me voorstellen dat hij het dan rustig aan doet om te kijken hoe zijn lichaam reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
misschien lees ik het verkeerd, maar waar ben jij precies mee bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 23:20

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik snap het hele gedoe om twitter eigenlijk niet, elk team heeft een twitter account, en zo ook bijna alle coureurs. Wat willen de fans nog meer dan?

Charlie Whitening:
@bernie let the race begin! #vroamvroam #greenlights #tankyoubernie

Zoiets?

[ Voor 25% gewijzigd door fynrd1 op 25-11-2014 19:02 ]

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 23:26

Edd

http://www.gpupdate.net/n...ks-crash-van-nuttige-dag/

Hij was dus bezig met het testen van 2015-banden t.o.v. die van 2014.
Dan lijkt mij een snelste tijd niet echt van belang.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Caterham reed anders ook op de 2015-banden kennelijk. En ook mooi dat ze boven Sauber geëindigd zijn, iets met karma enzo. :+

Verstappen deed vooral extreem lange runs kennelijk, dus dan is men sowieso niet echt gefocusd op een snelle tijd. Iemand de Honda kunnen horen trouwens?

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B3TjSymCMAAXj7b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Haha, ik mis Flavio wel. Good times. :7
De meeste teambazen zijn toch wel getrainde koorknapen tegenwoordig.
Ik ben benieuwd wat we bij Ferrari gaan zien van de man die verantwoordelijk was voor dat pakje wat op tafel staat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liptonicee
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-09 14:29
1. V. Bottas Williams 01:43.396 80
2. K. Raikkonen Ferrari 01:43.888 80
3. N. Rosberg Mercedes Grand Prix 01:44.512 114
4. J. Palmer Force India F1 01:44.516 36
5. C. Sainz Jr. Red Bull 01:45.339 99
6. W. Stevens Caterham 01:45.436 101
7. C. Pic Lotus Renault 01:46.167 88
8. M. Ericsson Caterham 01:46.253 95
9. M. Verstappen Scuderia Toro Rosso 01:47.194 55
10. S. Vandoorne McLaren geen tijd 3
Volgens mij had Ericsson vandaag voor het eerst voor Sauber gereden, dus Caterham achter zijn naam zal wel fout zijn.

Is het overigens al bekend of de engine freeze opgeheven wordt zodat Ferrari en Renault de achterstand kunnen verkleinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Zamorano schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 19:46:
Ik ben benieuwd wat we bij Ferrari gaan zien van de man die verantwoordelijk was voor dat pakje wat op tafel staat. :)
Ja, fijne vent die Flavio 8)7

http://en.wikipedia.org/w...ula_One_crash_controversy

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Haha Flavio, de enige die met een brandende sigaret door de pitsstraat kon wandelen zonder dat iemand er ook maar iets van zei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Saus schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 20:29:
[...]
Haha Flavio, de enige die met een brandende sigaret door de pitsstraat kon wandelen zonder dat iemand er ook maar iets van zei...
Onze Jos was er achteraf toch niet zo blij mee dat Flavio net zijn peuk had weggegooid :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smvs
  • Niet online
Dat pakje was geen toeval volgens deze site: Briatore se mofa de Mattiacci.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
smvs schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 21:41:
[...]

Dat pakje was geen toeval volgens deze site: Briatore se mofa de Mattiacci.
Dat leek me wel duidelijk ja. :)

Geruchten gaan trouwens dat Alonso Andrea Stella meeneemt naar McLaren. Ook zou Tombazis op de schopstoel zitten. Als dat zo is is het wel echt grote schoonmaak bij Ferrari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 23:20

fynrd1

Fooled by Randomness

Zamorano schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 21:46:
[...]

Dat leek me wel duidelijk ja. :)

Geruchten gaan trouwens dat Alonso Andrea Stella meeneemt naar McLaren. Ook zou Tombazis op de schopstoel zitten. Als dat zo is is het wel echt grote schoonmaak bij Ferrari.
Pat Fry mist nog op het lijstje

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smvs
  • Niet online
Massimo Rivola werd ook genoemd, en dan wel als vervanger van Sam Michael.

[ Voor 29% gewijzigd door smvs op 25-11-2014 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 13:25

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Martinspire schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 09:56:
Zelf denk ik dat Button blijft. Honda heeft gewoon een jaartje nodig om het allemaal op orde te krijgen en ze zullen dan ook geen grote risico's nemen denk ik. Met Button en Alonso hebben ze een prima team wat grote stappen kan zetten. Ik zie echter Button en Alonso niet al te lang meer in de F1 rijden. Stoffel Vandoorne zie ik ook nog wel daar rijden, maar denk dat volgend jaar nog iets te vroeg is.
Ik hoop dat Button mag blijven. Ondanks dat hij meestal vrij onopvallende races rijdt is hij bijzonder constant en de enige tot dusver die Hamilton over een seizoen heeft verslagen. En niet te vergeten een aantal briljante (regen)races heeft gewonnen :). Naast een berg ervaring heeft hij een speciale band met Japan waar hij volgens mij ook bijzonder geliefd is. Als ik Honda was zou ik dat ook meerekenen.

Sterker nog, dat doen ze wellicht ook en als geld het probleem niet is van beide kanten dan kan het alleen maar Alonso's invloed zijn die hem uit de auto wilt houden.

Ergens hoop ik dat Ron Dennis Alonso bij de ballen heeft en hem vriendelijk bedankt om gewoon volgend jaar te racen met JB, KM en/of SvD >:). Payback voor 2007. Gezien de extreem arrogante houding van Alonso in het silly season dit jaar zou ik het terecht vinden. Maar uiteraard zie ik hem toch liever gewoon racen volgend jaar.

/brainfarts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

handige_harrie schreef op woensdag 26 november 2014 @ 00:07:
[...]

Sterker nog, dat doen ze wellicht ook en als geld het probleem niet is van beide kanten dan kan het alleen maar Alonso's invloed zijn die hem uit de auto wilt houden.
Heb je de laatste persconferentie gezien van vlak voor de race? Button en Alonso zijn wel okee, anders had Button niet zo gereageerd op die vraag aan Alonso.

Link staat in het topic hier ergens.

[ Voor 4% gewijzigd door MrSleeves op 26-11-2014 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Honda en Button hebben eerder samengewerkt. Ik zou Button niet als ontwikkelcoureur zien. De Honda's waren ook niet best en ook McLaren is één van de slechtste Mercedesteams geweest. Nadat de diffuser door anderen gekopieerd was heeft ie ook bijna geen race meer gewonnen in 2009. Als er geen testban was geweest, dan was hij in 2009 ook geen WDC geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Anderzijds kan je Button moeilijk al dat soort ontwerpfouten in de schoenen schuiven. Daarnaast heeft hij wel veel meer ervaring (en dus vooral ook hoe het niet moet) dan Magnussen.

Persoonlijk zie ik liever Alonso en Button naast elkaar bij McLaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Laatst online: 23:17
Señor Sjon schreef op woensdag 26 november 2014 @ 08:54:
Honda en Button hebben eerder samengewerkt. Ik zou Button niet als ontwikkelcoureur zien. De Honda's waren ook niet best en ook McLaren is één van de slechtste Mercedesteams geweest. Nadat de diffuser door anderen gekopieerd was heeft ie ook bijna geen race meer gewonnen in 2009. Als er geen testban was geweest, dan was hij in 2009 ook geen WDC geworden.
Heb je ook smoesjes waarom Button in 2004 geen derde in het kampioenschap geweest zou moeten zijn? En denk je ook zo over Vettel?

Disclaimer; Button fan vanaf 2004.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:09
Echt wat een bagger wordt hier geschreven. Het 2004 (en laatste deel van 2003) door Button waren echt goed. Overigens hoorde ik bij Sky of BBC dat hij tussen 2010-2013 als teamgenoot van, meer punten scoorde dan Lewis Hamilton!

Ik ben ook zeer bezorgd hoe de vaderlandse pers de carrière van Max gaat weten te beschadigen, m.i. is de beste tactiek voor de Verstappen family om de Nederlandse pers (m.u.v. Sport1 want dat zit toch achter de decoder, mag je geloven dat ze minder sensatiebelust zijn) links te laten liggen. Misschien hadden ze hem wel op een Belgische licentie moeten zetten (Doornbos reed eerste deel van zijn carrière als Monegask trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
A broken clock is right twice a day. ;) Als ik even de wiki opzoek http://en.wikipedia.org/wiki/Jenson_Button dan is 2004 ook het jaar dat Bridgestone heel goed was en zij als first loser naar boven kwamen bij BAR. Verder aardig wat contractuele ellende.

Maar we zijn 10 jaar verder mensen.

Zonder dollen, de flak die Magnussen nu krijgt vind ik niet heel terecht ten opzichte van de voorbereiding die coureurs als Button, Vettel en Hamilton vroeger hadden.

2010-2013 klopt ook dat hij meer punten scoorde. Hij is eerder een verzamelaar van punten met af en toe een uitschieter. In die jaren was Hamilton ook druk bezig met Massa. Maar Button wordt geroemd als auto-ontwikkelaar terwijl de McLaren toch al 2 jaar op rij een zak hooi is.

Ander nieuws: RTL maakt zich zorgen. Als zij ermee kappen dan is de laatste FTA die het hele seizoen uitzend weg.
http://www.f1today.net/nl...-over-dalende-kijkcijfers

[ Voor 12% gewijzigd door Señor Sjon op 26-11-2014 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verstappen on fire:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B3XDof3CYAE9OoZ.jpg:large

Wel jammer dat er 2 halve testdagen verloren lijken te gaan zo... Stond 2e tot dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik kan niet geloven dat er een Caterham 3e staat. Daar moet iets gemanipuleerd zijn, om mogelijke overname kandidaten te strikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Dat zal wel meevallen: er rijden natuurlijk veel rookies en niet iedereen zal hetzelfde programma afwerken. ;)

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 23:26

Edd

Nee, ik denk niet dat er gemanipuleerd wordt.. De rest doet het gewoon rustiger aan ;)
De tijden die Caterham nu neerzet, deden ze ook tijdens Qualifying.
Stevens staat nu 2e met een 1.44.888. Tijdens Quali reed hij 1.45.095.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Op Twitter zegt Caterham ook zojuist dat ze met "low fuel runs" bezig zijn, terwijl bijv. Verstappen met long runs bezig is/was.

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Laatst online: 23:09

Destruction

(ex-)Automonteur

Dubbele punten en staande herstarts van de baan

De Formula 1 Commission is het er over eens geworden voor volgend seizoen de dubbele punten in de laatste race en staande herstarts uit de reglementen te schrappen. Dat schrijft het Duitse Auto, Motor und Sport.
In Genève is de Formula 1 Commission, waarin naast Ferrari, McLaren, Williams, Red Bull, Mercedes en Lotus ook rechtenhouder CVC, racepromotors en sponsors zitting hebben, bijeen om te praten over de toekomst van de sport. Voor bovengenoemde maatregelen, ooit bedacht om de spanning de verhogen, is daarin nu dus in elk geval geen plaats meer.

Het lag al in de lijn der verwachting dat het systeem van dubbele punten in de laatste race uit het reglement zou verdwijnen. Dit jaar was de regel voor het eerst van kracht, wat tot een storm van kritiek uit de Formule 1-wereld leidde. Zelfs Mercedes-baas Toto Wolff zei te vrezen voor een situatie waarin dankzij de dubbele punten Nico Rosberg kampioen zou worden en niet Lewis Hamilton.

Uiteindelijk viel de schade mee, en leverde het systeem alleen Sergio Pérez een kleine winst op, maar desalniettemin zijn er bij de slotrace in 2015 weer de normale puntenaantallen te verdienen.

Herstarts

De andere maatregel die in Genève is afgeschoten – staande herstarts na safety car-fases – was al even impopulair als de dubbele punten. Eerder dit jaar werd bekend dat de staande herstarts in 2015 in zouden worden gevoerd, tot grote onvrede van veel coureurs en fans. Het commentaar luidde dat het idee zou leiden tot competitievervalsing, maar ook koude banden en oververhitte auto's zouden bij de herstarts een groot probleem vormen.
‘Verkoop Caterham aanstaande’
Dat Caterham afgelopen weekend racete Abu Dhabi was een hele prestatie, maar nu lijkt ook de definitieve redding voor de onder curatele gestelde renstal dichtbij. Er is namelijk een serieuze koper gevonden, meldt curator Finbarr O’Connell.
“Ik ben in gesprek met iemand die de renstal echt in de komende maand over wil nemen”, zegt de Ier, momenteel in zijn rol als curator interim-teambaas van het team uit Leafield. “De koper wil het team overnemen zoals het is – met dezelfde mensen en dezelfde infrastructuur”, weet O’Connell verder. “Dat zou voor mij een droomresultaat zijn, echt fantastisch.”

Wie de koper precies is, mag O’Connell niet onthullen. Wel gaat het volgens de curator om “iemand met banden met Formule 1.” Er is haast geboden bij de verkoop, maar dat zou met deze koper geen probleem moeten zijn, gelooft hij: “Het is iemand die net als ik weet dat het team kopje onder gaat als we niet snel iets doen.”

O’Connell is blij dat de koper het Formule 1-wereldje kent. “Het is een groot risico als je in gesprek gaat met mensen die niet weten hoe de sport werkt. Maar deze koper weet dat wel, en hij wil het echt doen”, vertelt de curator. “Het is een geloofwaardige partij, met gedegen financiële ondersteuning. Als het doorgaat, maken we zo snel mogelijk iets bekend.”

Abu Dhabi

Nog geen twee weken geleden werd Caterham door een crowdfundingactie van de dood gered, zodat het team deel kon nemen aan de Grand Prix van Abu Dhabi. Daar is het team nu nog steeds: het komt in actie tijdens de testsessie die voor vandaag en morgen op het programma staat. Achter het stuur van de CT05 kruipt Will Stevens, die afgelopen weekend zijn Formule 1-debuut maakte.
Bron voor beide: Formule1.nl.

Vooral het laatste artikel en de reacties daarop :P Bij het ontstaan van de theorie dat Alonso Caterham zou kunnen kopen reageert er iemand dat Alonso op zijn facebook (in het spaans?) al bekend zou hebben gemaakt officieel te zijn met McLaren-Honda.

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Het zal me niets verbazen als Briatore met Caterham aan de haal gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Wat als Flavio Caterham zou kopen en Alonso zou er gaan rijden ? Over een redelijke bom gesproken :D.

Max staat op dit moment 2e en doet het echt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Leuk opinie stuk op autosport met o.a. deze quote:
However - and customers teams will find this hard to swallow - engine costs have markedly decreased in real terms over recent years, even taking the doubling of costs after 2013 into account. A (ex) Cosworth source recently unearthed documents showing that, in 2004, Jordan Grand Prix's engine bills amounted to approximately £30million - on a total team budget estimated at £50million.

Alain Prost recently revealed the portion of his (Ferrari) engine costs back in 2001, when the units were badged 'Acer': Of his £35million season budget, engines made up almost £20million - roughly what independents now pay for bells-and-whistles hybrids. By way of comparison, engines currently make up 40 per cent of the budget of the smallest 2014 team, and approximately 30 per cent of such as Force India and Sauber.
Voor de betalende autosport members: http://plus.autosport.com...858.1064562002.1416216993

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 16:51
asing schreef op woensdag 26 november 2014 @ 14:57:
Max staat op dit moment 2e en doet het echt prima!
Net voor het einde nog voorbijgestreefd en nu 3e..met 1:43.763

Dit laat ook wel zien dat het eigenlijk totaal geen zin heeft om naar tijden te kijken met dit soort testdagen.
De rookies willen zich natuurlijk wel laten gelden, maar je moet wel de mogelijkheid krijgen van het team om ook echt een paar snelle rondes neer te mogen/kunnen zetten.

Toch zal Ocon het niet leuk vinden denk ik. En ook Sainz Jr. had waarschijnlijk liever gezien dat zijn tijd van gisteren ook vandaan nog sneller was geweest dan de tijd van Verstappen.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Requiem19 schreef op woensdag 26 november 2014 @ 15:02:
Leuk opinie stuk op autosport met o.a. deze quote:

[...]

Voor de betalende autosport members: http://plus.autosport.com...858.1064562002.1416216993
Je had ook wat meer blokken voor je geld toen. ;) En meer vermogen dan nu. :P

Bizarre is eigenlijk dat het motorbudget gelijk is gebleven, maar dat de rest van de kosten absurd zijn gestegen.

Enne Prost had wel een budget, maar die ging failliet. Dus het was niet genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Max toch nog 2e???? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Ik ben benieuwd wat we vandaag horen van Max: 'ik reed nog met een lage engine setting en we hadden ook nog flink wat brandstof bij, al met al ben ik erg tevreden met mijn tijd.'

Tijden zijn namelijk nog een stuk langzamer dan de kwalificatietijden van STR: 41.9 en 42.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
Volgens de berichten op gpupdate.net zat Max op lange runs.

Edit : lange en korte http://www.gpupdate.net/n...ij-elkaar-een-goede-test/

[ Voor 50% gewijzigd door asing op 26-11-2014 15:57 ]

Pagina: 1 ... 23 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het aanbieden van of linken naar (live) streams is niet toegestaan.