[PS4] Driveclub

Pagina: 1 ... 37 ... 43 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:27
Een tijdje terug heb ik DC weggegeven, omdat ik Project Cars speelde. Heb DC gister toch maar weer gekocht en snap eigenlijk niet waarom ik hem destijds heb weggedaan. Vind arcade toch wat lekkerder dan sim, minder gedoe, wat lekker is omdat ik weinig tijd heb.

Merk alleen nog steeds wel dat ik de force feedback van Project Cars beter vind. Stukken sterker en (natuurlijk) veel meer aan te passen. Ik rijd met de Thrustmaster T300 Gte, die ik nu op 100% heb staan. Weet iemand of er een mogelijkheid is om hem zwaarder te krijgen? Misschien via een firmware update of instelling vanaf windows/pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 23:05
Shenk86 schreef op zondag 27 december 2015 @ 16:04:
Maukoo, Daimen, NG00 en Ike. Ik maak morgenvroeg wel even een club aan en stuur dan PM, ok?

Iemand nog suggesties voor een naam?
Top! Weet niet hoe dat in zijn werk gaat met zo'n club. Weet alleen dat dit een vette racegame is qua visuals en gameplay. Moet me daar echt nog in verdiepen. Maar ik houd me aanbevolen en zal via pm mijn psn id sturen als het zo ver is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 22:34
Hier ook een nieuwe DC racer. Ik doe graag een potje mee en mocht er nog ruimte zijn in de club join ik ook graag. :)

PSN id staat in mijn handtekening als het goed is.toch niet, PSN id: lethalpiiii

[ Voor 9% gewijzigd door wolverine3141 op 28-12-2015 16:42 ]

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik ben gezwicht voor de prijs. Ben echt een ontzettende lamlul wat racegames betreft (laatste keer was denk ik NFS op de Gamecube(!)), maar voeg me vooral toe aan het clubje als er nog plek is. Je hebt immers ook een hekkensluiter nodig.

PSN: IndecentStapler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
[PS4] Driveclub Tweakers Challenge

Doen jullie hier al mee? Meer deelnemers maakt het alleen maar leuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:29

Winkiller

De Mopperpot

Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 17:23:
Je hebt immers ook een hekkensluiter nodig.

PSN: IndecentStapler
Haha, die plek is al bezet door ondergetekende. :+

[ Voor 10% gewijzigd door Winkiller op 28-12-2015 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-11-2024

invincible30

Psn: pelter29

Iemand nog een plekje vrij in een club?
Club waar ik nu inzit is erg inactief.

Psn: pelter29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Ik begrijp dat dit het Driveclub topic is, dus jullie zullen waarschijnlijk biased zijn maar hoe ervaren jullie de game? Ik heb nu 5 reviews op YT bekeken en Driveclub wordt over het algemeen toch wel slecht ontvangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Tristan schreef op zondag 03 januari 2016 @ 20:24:
Ik heb nu 5 reviews op YT bekeken en Driveclub wordt over het algemeen toch wel slecht ontvangen..
Als het reviews zijn van een jaar oud, dan kan je die niet meer vergelijken met de Driveclub van nu.

[ Voor 51% gewijzigd door ralph075 op 03-01-2016 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-02 16:33
Ik begrijp dat dit het Driveclub topic is, dus jullie zullen waarschijnlijk biased zijn maar hoe ervaren jullie de game? Ik heb nu 5 reviews op YT bekeken en Driveclub wordt over het algemeen toch wel slecht ontvangen..
Ik hoor niets anders dan positieve verhalen over Driveclub en ervaar het zelf als één van de beste games ooit. In het begin waren er wat server problemen en is de gratis PS plus versie uitgesteld (daar hoorde je mensen idd over klagen), maar de ondersteuning van dit spel is echt fantastisch. Een season pass die het spel flink uitbreidt (minimaal verdubbelt), daarnaast nog flink wat gratis content en nog steeds verschijnen er maandelijkse (gratis) updates. Het spel speelt ook echt super vind ik. Het is wat meer arcade dan bijvoorbeeld een Project Cars, maar de fun in de game is gigantisch. Het feit dat ik (en vele Tweakers met mij) dit spel ruim een jaar na release nog dagelijks speel zegt eigenlijk al genoeg.
Daarbij opgeteld de mooie aanbiedingen van dit spel (+ DLC), kan ik dit spel alleen maar aanraden als instant buy :)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Nouja, voor €12,99 kun je er ook geen buil aan vallen :+ Hij is nu aan het downloaden, vanavond eens starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:36

JSchut

.....

In de vakantie lekker bezig geweest met Driveclub (en AC Syndicate :P)

Level 60 behaald en ik zit nu op elite level 4. Heb de challenge voor level 5 al gehaald. Mis alleen nog de fame.

Heb ondertussen ook over de 800 sterren dus ik kan voorlopig wel vooruit :D
Ik hoorde verhalen dat de Elements tour 1 van de lastigste was dus ik heb die maar even geprobeerd. Hot Venom lap 1 had ik een klein uurtje over gedaan dus was een beetje huiverig voor hot lap 2. Maar in de eerste ronde zat ik al dicht op de tijd. Duurde een rondje of 5-6 en ik had hem al. Verder viel de gehele tour mij erg mee.

Tot nu toe vallen de elite level challenges mij ook erg mee. Maar ik neem aan dat deze nog wel lastiger worden?

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:32

Superkiwi

Hoi doei

Hoe is het Elements trophy event je bevallen dan?
Die races in de sneeuw heb ik toch een potje zitten vloeken :X

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:02

On_E

Housemusic

In mijn ogen de vetste racegame ooit.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

On_E schreef op maandag 04 januari 2016 @ 10:53:
[...]
In mijn ogen de vetste racegame ooit.
Ik wilde hier wat op zeggen, maar ik denk dat je gewoon gelijk hebt.
Ondanks dat ik wel eens wat aan te merken heb op de game (catch-up, rare physics, random slipperyness) is het een ontzettend vette game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

dvdkiwi schreef op maandag 04 januari 2016 @ 10:47:
Hoe is het Elements trophy event je bevallen dan?
Die races in de sneeuw heb ik toch een potje zitten vloeken :X
Je bedoel die laatste race van de tour waar de sneeuw met de ronde erger wordt en dat je in de laatste ronden geen moer meer ziet? :P

Daar had ik wel een paar pogingen nodig maar ik vindt dat een heerlijke baan en ken hem praktisch uit m'n hoofd.

De complete elements tour inclusief het halen van alle sterren viel mij echt mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Die ja. Dat was een uitdaging.

Ik vond alle DLC wel goed te doen. Er zijn slechts een paar events die wel even wat moeite kosten,
zoals Erora Borealis, Stormbreaker, Carbon Cycle, A Class Buggy etc.
Voornamelijk de events in de (zware) regen. Het rare vind ik dat de AI daar geen hinder van lijkt te ondervinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Ik heb nog niet alle tours gedaan. Ik had snel even alle drift events gedaan en ben nu tour voor tour bezig alle sterren te halen. 800 van de 1024(?) ongeveer. Ik had heel veel moeite met de nieuwe AMG tour en ben daar maar even afgehaakt. Die ga ik later wel weer proberen.

Er is ook een tour waar ik alleen de trophy nog moet (staat nu op 7/9) weet even niet welke dat is.
De standaard Driveclub tour heb ik ook af.

Maar ik merk wel dat ik beter wordt. Nog lang niet zo goed als de meeste hier maar dat is ook niet mijn doel :D

[ Voor 6% gewijzigd door JSchut op 04-01-2016 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik ben benieuwd! Wie zijn driveclub clubje mag ik joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Ik ben ook nog opzoek naar een nieuwe Club. Mijn huidige (Miine) lijkt dood tezijn. Iedereen staat al een tijd op het zelfde level. Hoogste iets van 24.

Dus mocht iemand nog een actief lid zoeken (Ben level 64).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Yeey en ik heb alle sterren binnen voor de auto's 1080. Nou de elite levels en nog tot 85 komen, zit op 75 nu.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Jammer dat PSN een storing heeft.. ik heb nu twee races volbracht, twee keer 3de. De game raced niet onaardig!

[ Voor 3% gewijzigd door Tristan op 04-01-2016 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Tristan schreef op maandag 04 januari 2016 @ 21:18:
Jammer dat PSN een storing heeft.. ik heb nu twee races volbracht, twee keer 3de. De game raced niet onaardig!
Ik adviseer je om bij settings het automatische remmen uit te zetten, hierdoor ga je veel sneller door de bochten als je het eenmaal doorhebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Nulk racing zit weer leven in, de andere actieve member heeft me verlaten zag ik (foei Pelter).

Heb dus een paar plekjes over voor de liefhebbers. Psn is gelijk aan username.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Alvanosa schreef op maandag 04 januari 2016 @ 22:47:
[...]

Ik adviseer je om bij settings het automatische remmen uit te zetten, hierdoor ga je veel sneller door de bochten als je het eenmaal doorhebt.
Ja, was me al opgevallen d:)b
Schimanski81 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 23:06:
Nulk racing zit weer leven in, de andere actieve member heeft me verlaten zag ik (foei Pelter).

Done! oh ik heb je mijn PSN gedm'ed (8>

[ Voor 3% gewijzigd door Tristan op 04-01-2016 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Schimanski81 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 23:06:

Zal vanavond even kijken of daar nog een plekje vrij is en joinen :) Welk level is de club ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
JSchut schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 08:38:
[...]

Zal vanavond even kijken of daar nog een plekje vrij is en joinen :) Welk level is de club ?
Ik zal even opschonen :) Volgens mij clublevel 40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:17
Ik ben sinds nieuwjaar bezig met het behalen van alle sterren van de DLC-paketten. Tot aan de 2e race van de photo-finish-trofee was alles vrij makkelijk te behalen maar de gemiddelde snelheid face-off was echt zeer moeilijk te halen. Na een aantal keren proberen merkte ik op dat het beste is dat ik direct aan het begin een poging moest wagen en de andere auto's als een soort vangrail gebruiken moest:

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:33
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 13:03:
Ik ben sinds nieuwjaar bezig met het behalen van alle sterren van de DLC-paketten. Tot aan de 2e race van de photo-finish-trofee was alles vrij makkelijk te behalen maar de gemiddelde snelheid face-off was echt zeer moeilijk te halen. Na een aantal keren proberen merkte ik op dat het beste is dat ik direct aan het begin een poging moest wagen en de andere auto's als een soort vangrail gebruiken moest:

[video]
Heel herkenbaar. Ik heb hem op precies dezelfde manier gehaald. Wat heb ik veel pogingen hieraan moeten spenderen zeg.

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:41
Ik speel dit spel zo nu en dan ook, speelt lekker weg. Ik heb altijd GT gedaan maar ik moet zeggen dat DC toch wel leuk is, gewoon pick up and play. Tikje meer arcade maar toch wel het gevoel dat je een auto bestuurt. Ik heb geen DLC gekocht dus kan maar tot 280(?) sterren komen maar ik heb nog zat races voor de boeg voor ik daar ben.

Ik ben normaal een echte single player maar het lijkt me wel leuk om in een club te zitten, daar is dit spel toch voor. Ik ben niet iemand die echt gaat bijdragen aan de bottom line maar als de insteek is hoe meer zielen, hoe meer vreugd, dan doe ik graag mee. Wat is de procedure?

Mijn PSN ID... ik speel zo weinig dat ik dat thuis moet opzoeken ;)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa

[video]
Ahh ja deze heb ik ook op die manier gehaald, wat ben ik blij dat ik voor Driveclub inmiddels alle sterren heb. Nou enkel nog maar de DLC van Driveclub Bikes en dan heb ik echt alles gehaald. (Daarna ook nog elite levels en tot 85 komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Leuk zo'n leaderboard met friends 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

[video]
Die was idd best lastig. Ik heb hem uiteindelijk in de 2e ronde gehaald toen ik eerste reed. Het is wel te doen zonder gebruik te maken van de andere auto's al stond de challenge wel heel erg strak. Ik had hem ook maar net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik vermaak me tot nu toe best prima met Driveclub. Het spel zit beter in elkaar dan dat ik had verwacht na het kijken van de reviews en het racen ansich voelt goed. Ik mis een beetje de extra's van bv GT waarbij je je car performance kan tunen etc. Het blijft nu wat arcade imo. Ook mis ik de lokale multiplayer voor op de bank maar ok. Zo af en toe onder de tijd van je PSN vrienden duiken is dan wel weer leuk en motiveert mij absoluut om nog strakker en harder te rijden. Bedankt jongens!

Het enige wat ik nog niet echt snap is het club aspect. Ik ben nu lid van een club en nu?

[ Voor 140% gewijzigd door Tristan op 07-01-2016 06:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:09
Tristan schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 22:40:
Ik vermaak me tot nu toe best prima met Driveclub. Het spel zit beter in elkaar dan dat ik had verwacht na het kijken van de reviews en het racen ansich voelt goed. Ik mis een beetje de extra's van bv GT waarbij je je car performance kan tunen etc. Het blijft nu wat arcade imo. Ook mis ik de lokale multiplayer voor op de bank maar ok. Zo af en toe onder de tijd van je PSN vrienden duiken is dan wel weer leuk en motiveert mij absoluut om nog strakker en harder te rijden. Bedankt jongens!

Het enige wat ik nog niet echt snap is het club aspect. Ik ben nu lid van een club en nu?
https://www.playstation.com/nl-nl/games/driveclub-ps4/
Als je bij een club hoort, heb je toegang tot nog meer races en speciale uitdagingen. Word lid van een bestaande club of richt er zelf eentje op en werk samen met maximaal vijf andere coureurs.

Laat zien dat je een team bent en geef je club aangepaste kleuren en logo's voor jullie auto's. Alles wat zij doen, helpt jou, en alles wat jij doet, helpt de club op weg naar grootse prestaties.
Volgens mij was het ook zo dat je bepaalde auto's alleen kon vrijspelen als je club een bepaald level was...

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Klopt.
En sommige van die auto's zijn zo veel makkelijker om events mee te doen: Bac mono ipv Ariel Atom bijvoorbeeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Wat een verschil tussen de Bac Mono en de Ariel Atom. De Mono ligt heerlijk op de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shenk86
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22:02
In onze club zijn ook nog 2 plekjes; pm je psn als je wilt joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzie27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-07 11:03
Hier ook nog enkele plekken vrij in de club Rubberderubber voor mensen die nog een club zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Trouwens Driveclub Bikes is nou voor een tientje te koop in de PS Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Alvanosa schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:14:
Trouwens Driveclub Bikes is nou voor een tientje te koop in de PS Store.
En volgens mij is het ook dubbele XP op alle motoren tot en met 21 jan.
Mooi moment om de bikes uitbreiding te spelen en alle motoren wat sneller te levelen. (En uiteraard je driver level :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
JSchut schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:48:
[...]

En volgens mij is het ook dubbele XP op alle motoren tot en met 21 jan.
Mooi moment om de bikes uitbreiding te spelen en alle motoren wat sneller te levelen. (En uiteraard je driver level :))
Ohw dat ia ideaal om de motoren te levelen, ik wist dit nog niet. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Heb wel het idee dat er in elke categorie auto's zijn die er uit springen en de events (waarbij je zelf de auto kiest) net wat makkelijker kunnen maken. Kan soms echt een aardig verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Kan je ergens zien hoeveel km je hebt gereden sinds je lid bent van een club?
Ik kan alleen mijn totale afstand en alle afstanden van iedereen gezamelijk vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 08-01-2016 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Niet je individuele afstand dacht ik, wel de totaal gereden afstand van alle clubmembers.
Jij bent aan het wachten op een trophy of niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
dvdkiwi schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 17:25:
Niet je individuele afstand dacht ik, wel de totaal gereden afstand van alle clubmembers.
Jij bent aan het wachten op een trophy of niet :P
Ja voor de Lifer trophy.

Zag dat ik nog maar 3 trophies nodig had voor de Platinum dus ik was even gaan opzoeken hoe je die moest unlocken.

Wel erg fijn dat ze met patch 1.25 de 'Credit Where It's Due' trophy hebben aangepast.
(As of Update 1.25, you must now max out an accolade in all 6 categories. This has added the "Location" and "Manufacturer" accolades to the list. The description doesn't say it, but you must now complete these as well)

Ik ben niet goed genoeg om bij alles (incl. DLC) alle gold stars te halen. Ik hoop dat ik straks niet vele saaie rondjes moet gaan rijden voor de laatste paar accolades :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
Ike. schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 19:28:
[...]

Ja voor de Lifer trophy.

Zag dat ik nog maar 3 trophies nodig had voor de Platinum dus ik was even gaan opzoeken hoe je die moest unlocken.

Wel erg fijn dat ze met patch 1.25 de 'Credit Where It's Due' trophy hebben aangepast.
(As of Update 1.25, you must now max out an accolade in all 6 categories. This has added the "Location" and "Manufacturer" accolades to the list. The description doesn't say it, but you must now complete these as well)

Ik ben niet goed genoeg om bij alles (incl. DLC) alle gold stars te halen. Ik hoop dat ik straks niet vele saaie rondjes moet gaan rijden voor de laatste paar accolades :'(
Wacht even. Waar heb je dat gelezen? Ik dacht bijna die trophy te hebben - nog maar 15 races of zo te gaan. Maar die locations heb ik nog geen enkele op level 5, laat staan op level 6.
Grmpf, ik dacht dit weekend eindelijk de platinum binnen te hebben voor DriveClub. :(

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Zijn er hier nog mensen die met de Tweakers Challenge mee willen doen?

Er doen er inmiddels al aardig wat mee, maar hoe meer hoe beter! :)

Aanmelding kan via mij (via friend request o.v.v. Tweakers Challenge).

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
MisterMichel schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 21:58:
[...]

Wacht even. Waar heb je dat gelezen? Ik dacht bijna die trophy te hebben - nog maar 15 races of zo te gaan. Maar die locations heb ik nog geen enkele op level 5, laat staan op level 6.
Grmpf, ik dacht dit weekend eindelijk de platinum binnen te hebben voor DriveClub. :(
http://www.playstationtro...trophy-guide-roadmap.html

Schijnt wel dat de hogere levels sneller te halen zijn.
http://www.playstationtro...ow-harder-longer-get.html

[ Voor 14% gewijzigd door Ike. op 08-01-2016 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Vanaf level 6 stroomt de Fame erg hard binnen inderdaad. Daar waar ik behoorlijk moest grinden om de eerste Elite levels te halen (ik had destijds nog geen Season Pass. Waar blijft SP2 potverdikke!?), heb ik nu zoveel Fame door de verhoogde accolades dat ik mij dáár voorlopig geen zorgen over hoef te maken.

Inmiddels Elite lvl 25, voor wie het interesseert...

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Vannacht weer eens DC gespeeld :)
Moest ik gelijk elite level time trials doen met de Citroen in Noorwegen en met de Ferrari 488 GTB op Oliver's Landing.
Zie ik nu goed dat dat was voor elite level 21/22?
Hoe zit dat dan, want ik heb een paar maanden geleden nog objective time trials gereden voor levels 65-75...
Ik snap er even niks van :/

Dacht ook even de gratis bike te unlocken, maar no way dat ik de KTM tot level 10 ga grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
dvdkiwi schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 16:13:
Hoe zit dat dan, want ik heb een paar maanden geleden nog objective time trials gereden voor levels 65-75...
Ze hebben de elite levels losgekoppeld van de gewone levels. Dus waar ze eerst doortelden vanaf level 60 of 65 ofzo, tellen ze nu apart

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Moest ik gelijk elite level time trials doen met de Citroen in Noorwegen en met de Ferrari 488 GTB op Oliver's Landing.

Dacht ook even de gratis bike te unlocken, maar no way dat ik de KTM tot level 10 ga grinden.
Ze hebben het losgekoppeld van je Overall [Fame?] level en het is nu dus iets op zich.
Voorheen kon je Fame level niet hoger als je de bijbehorende trial niet had gehaald en nu dus wel.
Ik ben dus gewoon level 85 en elite is bij mij 13.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ah zo, thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
...
Ach joh, die heb je zo binnen, vooral als je voorheen al lvl 5 hebt gehaald. Ik zou gewoon lekker een aantal rondjes op BHR rijden, dan ben je zo aan het benodigde aantal km's. Ik zou zeggen, maak er meteen een challenge van?

BTW, ga je ook weer mee doen met de Tweakers Challenge? Het leeft weer helemaal op, momenteel al 30 deelnemers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik zal de komende dagen eens een poging wagen op de challenge ;)

Of ik dat vaker ga doen dat denk ik niet; ik hou van nétjes snelle rondjes rijden.
Precies waarom ik er toen mee gestopt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
dvdkiwi schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 18:17:
Ik zal de komende dagen eens een poging wagen op de challenge ;)

Of ik dat vaker ga doen dat denk ik niet; ik hou van nétjes snelle rondjes rijden.
Precies waarom ik er toen mee gestopt ben.
Ook in deze challenge weer... geen mogelijkheid tot afsnijden, graskarten, etc ;)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Ik snap je helemaal, maar als jij zelf het gevoel hebt er het uiterste uit gehaald te hebben, dan is het toch ok? Je kan er in mee gaan en het accepteren, of je eigen schone lijnen rijden. Ik zou mij niet druk maken.

En Zathan heeft gelijk: bij de huidige kan je hooguit met 2 wielen het zand in om met een "slingshot" de bocht uit te komen. Gras raken = pikstraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik maak me er niet druk om, maar als ik weer mee ga doen ga ik dat wél doen ;)
Hoe ik time trials zie is als volgt: óp de baan blijven en proberen een zo snel mogelijk rondje neer te zetten, zonder exploits te gebruiken. Ten hoogste met 2 wielen op (niet erover) een curbje hier of daar.
Hoewel er naar jullie zeggen niet in iedere trial afgesneden kan worden, worden er wel in iedere trial exploits (oa afremmen in het vuil naast de baan) gebruikt.
Ik weet dat de game deze zelf aanbiedt, maar zo wil ík de game niet spelen.
Dus dan maar geen challenge ;)
No hard feelings.

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 09-01-2016 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
MisterMichel schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 21:58:
[...]

Ik heb deze trophy na de update gehaald en hoefde maar 4 van de zes tot level 6 te halen. Niet tot level 10 en bij 6 van de accolades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik ben heb net m'n seni-pro gehaald en rij nu met een Nissan GT-R. Moet zeggen dat ik niet meer alle sterretjes haal, het wordt dus lastig. Is er een betere auto voor mijn level 27?

Overigens ook niet normaal, DC heeft 93 uitbreidingen. Heb net echt een mega berg gedownload.. bleef klikken pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 21:06:
Ik maak me er niet druk om, maar als ik weer mee ga doen ga ik dat wél doen ;)
Hoe ik time trials zie is als volgt: óp de baan blijven en proberen een zo snel mogelijk rondje neer te zetten, zonder exploits te gebruiken. Ten hoogste met 2 wielen op (niet erover) een curbje hier of daar.
Hoewel er naar jullie zeggen niet in iedere trial afgesneden kan worden, worden er wel in iedere trial exploits (oa afremmen in het vuil naast de baan) gebruikt.
Ik weet dat de game deze zelf aanbiedt, maar zo wil ík de game niet spelen.
Dus dan maar geen challenge ;)
No hard feelings.
Eens. Je kunt geen eerlijk vergelijk maken. Verschil is dat Ik wel af en toe mee doe aan de challenge ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik kan het zo snel even nergens vinden, maar hoe veel km's moet je rijden voor de manufacturer accolades?
Tot aan level 6 was al een aardige afstand, dus ik ga er vanuit dat tot aan level 10 allemachies ver is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Ik kan het nu even niet voor je nakijken, maar ik dacht dat je na level 6 een stuk minder km's nodig had om een level te stijgen dan bijvoorbeeld van 3 naar 4 (en naar 5).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik weet bijna wel zeker dat elk level gewoon 50KM is als ik de boel bij mij zo eens bekijk.
Voor de duidelijkheid, dat is per type, per merk is van lvl 9 naar 10 200KM.

Hmm zo te zien is het de eerste paar[?] levels 25km, dan 50km en van 9 naar 10 75km.

[ Voor 51% gewijzigd door LoneRanger op 10-01-2016 17:06 ]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dan laat ik die bike wel voor wat het is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik heb een challenge ontvangen van j_schut.. 0:58.990 TT in Chungara Lake met een Hyper car.. Niet te doen! Echt respect voor diegene die bovenaan de leaderboard staat _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Alvanosa schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 21:30:
[...]

Ik heb deze trophy na de update gehaald en hoefde maar 4 van de zes tot level 6 te halen. Niet tot level 10 en bij 6 van de accolades.
Ik hoop dat je gelijk hebt anders is het echt niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:17
Had in de zomer de playstation plus versie gespeeld maar sinds oud en nieuw de volledige versie met seizoenskaart gekocht en heb het spel nu helemaal op 100%. Platinum had ik binnen een paar dagen al omdat ik de playstation plus versie in de zomer veel gespeeld had. De DLC sterren waren niet moeilijk, pas in de laatste DLC-pakketen kwam ik irritante taken tegen zoals 'Voltooi 2 nette sectoren binnen X tijd en finish als 1e' in een punt-naar-punt-race.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Jeej! Got one for the team! Club Race Challenge met een VW GTI Design Vision op de Autodromo Frontera 03 de 3930e tijd gereden 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Tristan op 10-01-2016 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Tristan schreef op zondag 10 januari 2016 @ 17:52:
Echt respect voor diegene die bovenaan de leaderboard staat _/-\o_
;)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Voor de 'Gain all stars in ***' trophies van alle DLC. Unlock je die alleen bij alle gold stars of ook als je alleen alle silver stars haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Alle sterren = alle objectives halen.
45 sterren per DLC, verdeeld over 15 events.
Bij elk event moet je alle 3 de sterren halen.
Succes ;)

*er zijn geen gold, silver en bronze stars.
Bij time trials heb je 3 tijden, waarbij je 3 sterren krijgt als je de snelste doeltijd haalt, 2 sterren als je de 2e doeltijd haalt etc. Hetzelfde voor drift trials en bijhorende punten.
Bij race events heb je altijd 3 objectives. Je krijgt een ster voor ieder behaald objective. Soms is een 3e plaats genoeg, soms moet je eerste worden, dat scheelt echt per race.

[ Voor 138% gewijzigd door Superkiwi op 11-01-2016 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
Ike. schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 19:28:
[...]

Ja voor de Lifer trophy.

Gisteren heb ik die betreffende trophy behaald. De laatste was nog in in Gameplay waarbij ik uiteindelijk de races nog op level 6 moest halen.
In Manufacturers category heb ik al meerdere op level 6+ maar volgens mij zijn die niet nodig voor de trophy.
Alleen in de category Locations heb ik nog niets op level 5 of hoger.
Je hebt dus nog steeds 'maar' in de 4 genoemde categorieen een onderdeel op level 6 nodig voor de trophy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Tristan schreef op zondag 10 januari 2016 @ 17:52:
Ik heb een challenge ontvangen van j_schut.. 0:58.990 TT in Chungara Lake met een Hyper car.. Niet te doen! Echt respect voor diegene die bovenaan de leaderboard staat _/-\o_
Volgens mij was dat de challenge voor elite level 6. Kan het fout hebben.

Ik stuur de challenge altijd naar alle driveclub vrienden. En elke keer als ik Zathan aanklik dan weet ik al wie er bovenaan gaat eindigen :D Echt respect telkens weer. _/-\o_

Maar geeft niks. Heb ook niet de ambitie zo goed te worden. Maar probeer altijd wel weer wat te leren van de ghosts.

Ik moet nog 2 trophies voor Driveclub.

1. Credit Where It's Due
Die komt vanzelf wel. Ben noch lang niet klaar met Driveclub

2. Unbeatable
Daar moet ik even iemand voor hebben die wil helpen. Wellicht onderling even allebij 5 challenges naar elkaar sturen :)
Deze ga ik iig niet halen als ik de challenge naar Zathan stuur :D
Ike. schreef op zondag 10 januari 2016 @ 21:43:
Voor de 'Gain all stars in ***' trophies van alle DLC. Unlock je die alleen bij alle gold stars of ook als je alleen alle silver stars haalt?
Wat ik kon vinden over de default tour:
As of Update 1.25: You can now change difficulties in Tour mode! You get "Silver Stars" now for completing events on easier difficulties. To get the trophies for completing the Specific Tours, you must complete the final event on Normal difficulty and get the "Gold Stars"!

Ik weet niet of dit ook voor de gain all stars trophies geldt. Maar ik ga er uit van wel.

[ Voor 22% gewijzigd door JSchut op 11-01-2016 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
JSchut schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:18:
2. Unbeatable
Daar moet ik even iemand voor hebben die wil helpen. Wellicht onderling even allebij 5 challenges naar elkaar sturen :)
Deze ga ik iig niet halen als ik de challenge naar Zathan stuur :D
Bij die heb ik het me een beetje gemakkelijk gemaakt. Heb een extra account aangemaakt en daar heb ik de challenges naar gestuurd. Paar uurtjes later en de trophy was binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

MisterMichel schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:24:
[...]

Bij die heb ik het me een beetje gemakkelijk gemaakt. Heb een extra account aangemaakt en daar heb ik de challenges naar gestuurd. Paar uurtjes later en de trophy was binnen.
Thnx. Ik heb al een tweede account voor mijn vrouw. Helemaal niet aan gedacht. Gewoon 1 van de eerste auto's pakken en paar challenges zetten. Is het geen issue dat dit account level 1 is qua locaties e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
JSchut schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:31:
[...]

Thnx. Ik heb al een tweede account voor mijn vrouw. Helemaal niet aan gedacht. Gewoon 1 van de eerste auto's pakken en paar challenges zetten. Is het geen issue dat dit account level 1 is qua locaties e.d.?
Nee hoor, dat gaat prima. Ik had wel een challenge verstuurd waar ik een hoger level moest hebben maar die heb ik laten verlopen.
Het makkelijkst was om van de DriveClub tour de eerste categorie gewoon een paar rondjes te rijden en die te versturen. Die kan ieder nieuw account rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Je kan ze ook naar iemand hier sturen toch?
Gewoon laten weten dat het voor de trophy is, dan rijdt de ontvanger een slechte tijd en krijg jij je trophy.
Zo doen de meeste het hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

dvdkiwi schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:18:
Je kan ze ook naar iemand hier sturen toch?
Gewoon laten weten dat het voor de trophy is, dan rijdt de ontvanger een slechte tijd en krijg jij je trophy.
Zo doen de meeste het hier ;)
Dat was mijn idee in eerste instantie. Maar op deze manier hoef ik niemand lastig te vallen :)
Maar als iemand mij hier wil helpen dan nog beter. Iemand die zich aanbied? :)

[ Voor 9% gewijzigd door JSchut op 11-01-2016 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Stuur maar door ;)
Maar maak ze wel kort; geen 3 lap races of zo :P
Aflopend na 24u?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

dvdkiwi schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:28:
Stuur maar door ;)
Maar maak ze wel kort; geen 3 lap races of zo :P
Aflopend na 24u?
Ik zal je vanavond even 5 challenges sturen. Korte time trials van onder de minuut. :)

Of kan je ook sprint challenges maken? Nooit gedaan eigenlijk. Dan is het max 30 sec per challenge.

Ik kan ze 24 uur maken of een paar uurtjes. Ik denk dat ik ze rond 8 uur stuur. Zeg het maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Doe maar 24u ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 16:42
Ligt het aan mij of is de Horsepower DLC wel heel eenvoudig? Hoewel mijn race kwaliteiten verbeterd zijn sinds ik de normale tour reed, gaat het wel heel makkelijk. Races win ik met 10 seconde verschil, time challenges behaalde ik in het eerste rondje en het driften ook in enkele pogingen.

psn: t-zakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

De laatste paar DLC's zijn over het algemeen erg gemakkelijk ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Heb ze gister rond half 8 verstuurd met een tijd van 24 uur :)

Allemaal sprint races onder de 30 sec.
Sebastiaan92 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 22:41:
Ligt het aan mij of is de Horsepower DLC wel heel eenvoudig? Hoewel mijn race kwaliteiten verbeterd zijn sinds ik de normale tour reed, gaat het wel heel makkelijk. Races win ik met 10 seconde verschil, time challenges behaalde ik in het eerste rondje en het driften ook in enkele pogingen.
Dat gevoel had ik inderdaad ook.

[ Voor 48% gewijzigd door JSchut op 12-01-2016 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
dvdkiwi schreef op maandag 11 januari 2016 @ 23:14:
De laatste paar DLC's zijn over het algemeen erg gemakkelijk ja :)
Bij de DLC van AMG heb ik toch een aantal keer lopen vloeken, omdat je 2 sectoren niet het gras mocht raken en je een redelijke tijd moet neerzetten in de regen. Aantal keren op 0,100 niet gehaald.

Uiteindelijk gelukkig wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Alvanosa schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:27:
[...]

Bij de DLC van AMG heb ik toch een aantal keer lopen vloeken, omdat je 2 sectoren niet het gras mocht raken en je een redelijke tijd moet neerzetten in de regen. Aantal keren op 0,100 niet gehaald.

Ja die heb ik nog steeds niet allemaal. Vanochtend nog wel de 1 vs 1 race geprobeerd waar je moest winnen, 2 van de 3 sectoren clean moest rijden en 50 seconden moest leaden. Deze lukte me bij release nog niet. Nu gelukkig wel.

Wat ik nu nog moet is twee sterren bij het event dat jij omschrijft en nog 6 in het tour event. Daar liep ik ook te klooien met de regen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

JSchut schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 08:39:
[...]
Done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

JSchut schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:18:
[...]
Volgens mij was dat de challenge voor elite level 6. Kan het fout hebben.
Ik stuur de challenge altijd naar alle driveclub vrienden.
Kan het kloppen dat je mij bent vergeten ? ik kan hem nergens vinden, zeker al verlopen.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Alvanosa schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:27:
[...]

Ik ben net begonnen aan de AMG tour, maar ik vind hem nu al verdomd moeilijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Winkiller schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 21:13:
[...]

Kan het kloppen dat je mij bent vergeten ? ik kan hem nergens vinden, zeker al verlopen.. :?
Volgens mij was die nog niet verlopen hoor. (Kan er naast zitten)
Misschien heb ik een vinkje gemist. Ik zal het vanavond voor je bekijken. En zo nodig alsnog naar je sturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floorish
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 13:02
Gisteren de Tour uitgereden (niet de DLC), maar echt een lekker spel.
Heb wel even mijn best moeten doen voor die Venom hot lap, maar uiteindelijk toch net gelukt. De Legend trophy was daarna een eitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

JSchut schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 08:41:
[...]

Volgens mij was die nog niet verlopen hoor. (Kan er naast zitten)
Misschien heb ik een vinkje gemist. Ik zal het vanavond voor je bekijken. En zo nodig alsnog naar je sturen :)
Leuk, zelf heb ik ook een uitdaging (5 dagen houdbaar) doorgestuurd naar een aantal mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

JSchut schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 08:39:
[...]
En, trophy binnen?

*edit*
Jeuj!!!!
:>

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 13-01-2016 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Lol ik zat vanochtend nog te denken. Nier vergeten even te bedanken.....

Ja hij is binnen. Heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Dit bedoel ik nou.. ik heb wel 30x over deze race moeten doen. En dan nog heb ik de auto op het einde net in bedwang weten te houden :X

[YouTube: http://youtu.be/-RAU2KdpX0Y]

Ik heb nu weer zo'n drift race, wat is dat lastig zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Tristan schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 21:25:
Dit bedoel ik nou.. ik heb wel 30x over deze race moeten doen. En dan nog heb ik de auto op het einde net in bedwang weten te houden :X

[video]
Ha, strak hoor...ik herken het wel, soms lijkt het wel of het spel met opzet even niet mee wil werken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Hoe unlick je de Mercedes AMG GT3? Er staat: This vegicle can't be used until you unlock the AMG champion trophy.

Bedoelen ze dan dat ik het lastste tour event miet winnen?

Nvm ja dus

[ Voor 5% gewijzigd door JSchut op 14-01-2016 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik wist niet dat er 2 nieuwe tourpacks waren :D
All Stars was te simpel, alles in één keer :P
Behalve bij de laatste race, daar moest ik "minstens één schone sector én tweede worden".
Wat zijn dat soort dingen frustrerend. Net als een cornering of drift face-off tussen AI wagens :(

Serieus, in de AMG tour ook al "wordt 3e én rij een clean sector".
Kom op zeg... haal dan tenminste die vehicle impact bonus eraf als de Al jóu raakt; want de Al rijdt het liefst dwars door je heen.
Poging 356... Welke imbeciel heeft dat bedacht? :(
En nog steeds kan je de laatste race van een championship niet herstarten.
Wat. Een. Kut. Features.

Holy shit! Chrome paints!!! :9~

[ Voor 40% gewijzigd door Superkiwi op 14-01-2016 23:55 ]

Pagina: 1 ... 37 ... 43 Laatste