[PS4] Driveclub

Pagina: 1 ... 36 ... 43 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:11
ralph075 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 20:38:
[...]

Ah, op die fiets... (no pun intended) Die context had ik niet begrepen.
(zit zelf vast op elite level 10, ik kom niet verder met de Spano)
:D Die Spano is even doorbijten. Je moet dan ook nog de Ruf zeker? good luck.
DrWoetR schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 23:17:
Kleine rant: heb ik mij eindelijk door die KTM-challenge heen geworsteld, meteen de Wombat er achteraan gedaan (ook zoiets) om er dan achter te komen dat ik niet verder kan levelen omdat ik niet genoeg sterren kan krijgen tenzij je de DriveBikes DLC hebt. Sheesh...

Benieuwd hoeveel sterren er te verdienen zijn aan de AMG tour, maar ik ben bang dat dat er niet genoeg zijn.
Inderdaad |:( helemaal hetzelfde gevoel erbij. Die wombat, tssss.
En dan staat er ineens 1035/1055 sterren.
Het klinkt misschien alsof het ver uit elkaar ligt, maar voor mij is dit zoiets als Fifa spelen en dan niet verder kunnen totdat je ook NBA op een bepaald niveau speelt.

Evolution heeft heel veel dingen goed gedaan met DC, maar hier slaan ze de bal mis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
SonnyBBQ schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 10:35:
[...]

Don't know... Weet niet wat er hierna nog komt.
Heb al wel een challenge met een RUF gehad, voor level 63 (of daar in de buurt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Áls je het wilt weten, Google levert genoeg hits. Ik heb net even gezocht naar een lijst om te copy/pasten, maar die vond ik niet zo snel.

Volgens mij is de eerste RUF challenge een R12 of R8, daarna mag je nog eens met de CTR3.

De moeilijkste van allemaal vond ik die met de V8 mammoetskelter... Ik ben benieuwd naar jullie picks?

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:07
Ik heb sinds 2 weken de ps4 en wil dit spel graag aanschaffen. Zie hem nu bij PlayStation Plus staan met season pass voor 19,99 euro.
Dit is toch echt de volledige game?

https://goo.gl/fhkm1d

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-02 16:33
Barfman schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 20:12:
Ik heb sinds 2 weken de ps4 en wil dit spel graag aanschaffen. Zie hem nu bij PlayStation Plus staan met season pass voor 19,99 euro.
Dit is toch echt de volledige game?

https://goo.gl/fhkm1d
Yep. Dit is echt een mooie deal :)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:07
Snoei01 schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 22:02:
[...]

Oke bedankt, had laatst al een spel gekocht dacht ik, bleek het alleen een uitbreiding te zijn 8)7
Staat soms wel vaag bij de beschrijving, vandaar dat ik het even zeker wilde weten.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:25
Dat is echt een ontzettend goede deal :o.

Zelf wacht ik nog tot de Bikes-uitbreiding in de aanbieding komt. €10 lijkt me een mooie prijs.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:17

Yucko

One clown to rule them all !

Snoei01 schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 22:02:
[...]

een tijdje geleden was Driveclub + season pass voor € 12,99 voor PSN+ leden :*)

nu nog mijn fysieke versie verkopen

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

SonnyBBQ schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 10:35:
[...]

[...]

Inderdaad |:( helemaal hetzelfde gevoel erbij. Die wombat, tssss.
En dan staat er ineens 1035/1055 sterren.
Het klinkt misschien alsof het ver uit elkaar ligt, maar voor mij is dit zoiets als Fifa spelen en dan niet verder kunnen totdat je ook NBA op een bepaald niveau speelt.

Evolution heeft heel veel dingen goed gedaan met DC, maar hier slaan ze de bal mis...
Ook al ben ik het een beetje met jullie eens dat het apart is dat de Bikes DLC "verplicht" is, maar ik vind ook dat de devs onze steun verdienen. Tijdje terug zei ik in dit topic nog dat ik Evolution Studio's een betere dev vind dan CD Project...! :o
Evolution blijft "ons" spel ondersteunen, met gratis uitbreidingen, nieuwe features èn ze luisteren naar de community. Ik ben dus ook geen motor-fan, maar heb de uitbreiding wel direct aangeschaft, want ik waardeer hun inzet. Mijn respect hebben ze. d:)b

Vanaf level 60 dus elite levels? Gaaf idee. Ik ben dicht in de buurt en ben wel benieuwd wat voor leuke challenges er tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
SqueakyClean schreef op maandag 14 december 2015 @ 08:18:
Vanaf level 60 dus elite levels? Gaaf idee. Ik ben dicht in de buurt en ben wel benieuwd wat voor leuke challenges er tussen zitten.
Er zitten ook minder leuke tussen...... :( :X
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

ralph075 schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:42:
[...]

Er zitten ook minder leuke tussen...... :( :X
;)
"DS4 tegen de muur :( |:( " minder leuk of "poeh, poeh, moeilijk! 8) " minder leuk... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
"Poeh, poeh, lastig..." minder leuk, maar ik ben dan ook te zuinig op mijn DS4 om hem tegen de muur te gooien ;)

Als je twee weken (met tussenpozen) bezig bent om een elite level te halen, dan wordt het soms wel frustrerend... En als je dan eindelijk er denkt te zijn, maar net 0:00,035 te kort komt.... dan vraagt het de nodige beheersing om de DS niet tegen de muur te gooien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:35

JSchut

.....

Ik ben momenteel level 55. Na level 52 gaat het ineens een stuk minder hard zeg.

Ik zit momenteel even vast in de Torque tour op Atomic theory. Man wat is dat een *** bak :D Erg lastig om onder controle te houden. Mijn beste tijd is 1:09.4xx en moet 1.08.500 rijden. Lijkt voor mij haast onmogelijk.

Ben ook heel benieuwd naar de elite levels straks op level 60. Ik zal daar ook vast tegen muren gaan oplopen ;)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:11
DrWoetR schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 14:09:
Áls je het wilt weten, Google levert genoeg hits. Ik heb net even gezocht naar een lijst om te copy/pasten, maar die vond ik niet zo snel.

Volgens mij is de eerste RUF challenge een R12 of R8, daarna mag je nog eens met de CTR3.

De moeilijkste van allemaal vond ik die met de V8 mammoetskelter... Ik ben benieuwd naar jullie picks?
Ja, die Atom mag er ook bij. De Ruf CTR3 en Atom waren voor mij de 2 moeilijkste events van heel DC.
Ik tel de KTM Superbike er niet bij omdat dat voor mij niet DriveClub is :+
SqueakyClean schreef op maandag 14 december 2015 @ 08:18:
[...]

Ook al ben ik het een beetje met jullie eens dat het apart is dat de Bikes DLC "verplicht" is, maar ik vind ook dat de devs onze steun verdienen. Tijdje terug zei ik in dit topic nog dat ik Evolution Studio's een betere dev vind dan CD Project...! :o
Evolution blijft "ons" spel ondersteunen, met gratis uitbreidingen, nieuwe features èn ze luisteren naar de community. Ik ben dus ook geen motor-fan, maar heb de uitbreiding wel direct aangeschaft, want ik waardeer hun inzet. Mijn respect hebben ze. d:)b

Absoluut mee eens. De updates, uitbreidingen en functionaliteit die ze toevoegen, daar kunnen veel devs nog iets van leren. Ze zoeken de grenzen op. Ook met het toevoegen van die Womboot. Maar dat wil niet zeggen dat ze met alles moeten wegkomen. Een beetje tough love houdt hun op het rechte pad. Persoonlijk ben ik nog altijd van mening dat de 2 spellen niet zouden mogen kruisen ivm elite levels. Ofwel voor levelling beiden als mogelijkheid invoeren. Zodat je of met een car event of met een bike event het nieuwe niveau kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:07

Superkiwi

Hoi doei

Truuc bij de Atom is om half gas te geven in de bochten.
Zodra je meer gas gaat geven ben je 'm kwijt.
Als je half gas geeft is ie prima de bocht door te krijgen.
Zie hier (je kan horen hoe ik met het gas speel in de bochten):

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Thnx! Vanavond weer proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Gelukt! :D Viel inderdaad best mee.

Hoe uploaden jullie de replays trouwens fatsoenlijk naar youtube? Ik heb een aantal replays staan die ik graag naar youtube zou willen hebben.

Is de enige manier de replay zelf kijken en dan upoaden met de share button? Dat is namelijk irritant omdat je dan in het begin de replay buttons ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
JSchut schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 17:00:
Gelukt! :D Viel inderdaad best mee.

Hoe uploaden jullie de replays trouwens fatsoenlijk naar youtube? Ik heb een aantal replays staan die ik graag naar youtube zou willen hebben.

Is de enige manier de replay zelf kijken en dan upoaden met de share button? Dat is namelijk irritant omdat je dan in het begin de replay buttons ziet.
Ik gebruik altijd Sharefactory, dat werkt super handig

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:29

Winkiller

De Mopperpot

dvdkiwi schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:50:
Truuc bij de Atom is om half gas te geven in de bochten.
Zodra je meer gas gaat geven ben je 'm kwijt.
Als je half gas geeft is ie prima de bocht door te krijgen.
Zie hier (je kan horen hoe ik met het gas speel in de bochten):
[video]
Bij de Atom in DC ben je hem al kwijt als je alleen al het gas loslaat voor een bocht, hij overstuurd enorm.
Waardoor je eigenlijk handmatig moet terugschakelen of altijd MOET bij remmen voor een bocht waar je alleen met minder snelheid door heen kan en inderdaad doserend gas moet geven tijdens het nemen van een bocht. Als je dat niet doet ben je hem 9 van de 10 keer echt kwijt aan overstuur. })

Althans dat is mijn ervaring... :P zelf vind ik hem onmogelijk. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:33
Zo. Driveclub staat weer op 100% met de amg dlc erbij. Driverlevel 85 en elitelevel 25 is ook binnen. Nu weer wachten op de volgende dlc......

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Dbm12 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 21:56:
Zo. Driveclub staat weer op 100% met de amg dlc erbij. Driverlevel 85 en elitelevel 25 is ook binnen. Nu weer wachten op de volgende dlc......
Netjes! Zit zelf sinds gisteravond op Driverlevel 80 en JAWEL! eindelijk op elitelevel 13!!!!!

Ben EIN-DE-LIJK voorbij de GTA Spano, wat een kl*&%-bak is dat zeg, ben er echt heel lang zoet mee geweest. Na elitelevel 11 ook gelijk de levels 12 en 13 binnen geharkt met de Ferrari FF en RUF CTR3 challenges.
Nu bezig met de MB SLS AMG Coupe voor level 14, deze is aardig te doen, heb ook nog wat sterren nodig voor ik kan levelen naar 14.

Maar dus.... over dlc, begrijp ik uit jou post dat de nieuwe AMG dlc al beschikbaar is? Dat is me gisteravond niet opgevallen.
Edit: Ja dus, AMG DLC is uit, zojuist uit de store geplukt. Weer een extra gratis tour. Evolution is erg goed bezig met deze game!

[ Voor 7% gewijzigd door ralph075 op 16-12-2015 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Ik word niet goed van de Stormbreaker time trial en de Hot Lap time trial. Achja blijven oefenen dan maar.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 15:10
Ik zit nog vast op 1 baan in de 'photo finish' dat je op een bepaald stuk een gemiddelde snelheid van 120,7kmph moet halen. Sneller dan 120,3 nog niet gehaald |:( (en ik was nog zo blij dat ik de 120 had gehaald, achter de komma laat hij in game niet zien :/ )

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Is er ergens een lijstje met requirements per elite level? Ik kan het nergens vinden.

Ben onderweg naar 60 (56 atm) en wil even weten wat ik straks nodig heb qua sterren :) (Zit nu op de 500-600 sterren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
JSchut schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:22:
Is er ergens een lijstje met requirements per elite level? Ik kan het nergens vinden.
Nee, een overzicht met alles op een rijtje heb ik ook nog niet kunnen vinden.
Ben onderweg naar 60 (56 atm) en wil even weten wat ik straks nodig heb qua sterren :) (Zit nu op de 500-600 sterren)
Met jouw hoeveelheid sterren kan je sowieso tot elite level 10 komen (voorheen gekoppeld aan driver level 70 edit: andersom was dat, vanaf driver level 60 was het driver level voorheen gekoppeld aan elite level (als je niet door de elite challenge kwam, steeg het driver level ook niet naar een hoger niveau) inmiddels is het losgekoppeld en kan jouw driver level wel verder stijgen, ook als je niet door een elite challenge komt).

Maar, lang verhaal kort: Voorlopig kan je dus vooruit ;)

[ Voor 23% gewijzigd door ralph075 op 16-12-2015 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

ralph075 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:40:
[...]

Nee, een overzicht met alles op een rijtje heb ik ook nog niet kunnen vinden.

[...]

Met jouw hoeveelheid sterren kan je sowieso tot elite level 10 komen (voorheen gekoppeld aan driver level 70 edit: andersom was dat, vanaf driver level 60 was het driver level voorheen gekoppeld aan elite level (als je niet door de elite challenge kwam, steeg het driver level ook niet naar een hoger niveau) inmiddels is het losgekoppeld en kan jouw driver level wel verder stijgen, ook als je niet door een elite challenge komt).

Maar, lang verhaal kort: Voorlopig kan je dus vooruit ;)
Ah ok top! Ben nog bezig met de DLC tours dus de sterren zullen nog wel oplopen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik ben wel in de markt voor een PS4 door de gunstige prijs, en dan vooral ook door deze game. De afweging ging tussen een Xbone met Forza en een PS4 met deze game, maar ik denk dat ik op de lange termijn meer plezier ga hebben van een PS4 omdat er gewoon meer games voor zijn die mij kunnen bekoren.

Maar even m.b.t. deze game: blijkbaar kost 'ie momenteel overal 20 euro. Maar is het niet beter om de game via de PSN Store te halen? Daar kun je blijkbaar de game + Bikes expansion voor hetzelfde geld halen. Volgens mij gaat het bij bijvoorbeeld de versie die je bij Bol.com haalt om een stand-alone versie van DriveClub zonder Bikes. Klopt deze aanname?

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Las Vegas schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:17:
Ik ben wel in de markt voor een PS4 door de gunstige prijs, en dan vooral ook door deze game. De afweging ging tussen een Xbone met Forza en een PS4 met deze game, maar ik denk dat ik op de lange termijn meer plezier ga hebben van een PS4 omdat er gewoon meer games voor zijn die mij kunnen bekoren.

Maar even m.b.t. deze game: blijkbaar kost 'ie momenteel overal 20 euro. Maar is het niet beter om de game via de PSN Store te halen? Daar kun je blijkbaar de game + Bikes expansion voor hetzelfde geld halen. Volgens mij gaat het bij bijvoorbeeld de versie die je bij Bol.com haalt om een stand-alone versie van DriveClub zonder Bikes. Klopt deze aanname?
Nee dat klopt niet helemaal :)

De game + season pass is € 19.99 voor Plus leden.
https://store.playstation...00003_00-XXDRIVECLUBPSUSP

Bikes uitbreiding kost los (standalone versie) ook € 19.99 maar je kunt hem ook als DLC van Driveclub kopen en dan kost hij € 14.99.

Standalone: https://store.playstation...00003_00-XBIKESSTANDALONE

DLC van Driveclub:
https://store.playstation...00003_00-XXXXXXXXXDCBIKES

Dus ja het is voordeliger hem in de PSN store te kopen. Maar Bikes zul je er nog bij moeten kopen. Al moet je dat met de disc versie natuurlijk toch al.

[ Voor 5% gewijzigd door JSchut op 16-12-2015 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
En voor wie nog een PS4 + Driveclub zoekt (nu bij de Makro in de aanbieding):

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/lXEkf/b3140676bf.jpg

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

JSchut schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:30:
[...]

Nee dat klopt niet helemaal :)

De game + season pass is € 19.99 voor Plus leden.
https://store.playstation...00003_00-XXDRIVECLUBPSUSP

Bikes uitbreiding kost los (standalone versie) ook € 19.99 maar je kunt hem ook als DLC van Driveclub kopen en dan kost hij € 14.99.

Standalone: https://store.playstation...00003_00-XBIKESSTANDALONE

DLC van Driveclub:
https://store.playstation...00003_00-XXXXXXXXXDCBIKES

Dus ja het is voordeliger hem in de PSN store te kopen. Maar Bikes zul je er nog bij moeten kopen. Al moet je dat met de disc versie natuurlijk toch al.
Ah, duidelijk. Dank! Ik dacht dat die standalone versie gewoon DriveClub + Bikes was.

Die Makro aanbieding is wel perfect voor mij, maar helaas heb ik geen Makro-pas.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Las Vegas schreef op woensdag 16 december 2015 @ 14:35:
[...]

Ah, duidelijk. Dank! Ik dacht dat die standalone versie gewoon DriveClub + Bikes was.

Die Makro aanbieding is wel perfect voor mij, maar helaas heb ik geen Makro-pas.
Waar kom je vandaan? Morgen ga ik er toch langs, dus je mag best meeliften op mijn pas. Stuur anders even een DM.

Overigens, als aanbieding volgende week pas ingaat, dan ga ik volgende week (ik moet voor een andere aanbieding uit de folder (Kobo Glo HD)).

Edit: even gecheckt, aanbieding loopt vanaf vandaag. Morgen zal ik er dus even langsrijden.

[ Voor 7% gewijzigd door ralph075 op 16-12-2015 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

JSchut schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:22:

Elite Level 61 Objectives:
- Bandipur (Reversed), Ferrari 599XX Evoluzione, Target Time 1:11:500
- 45 Tour Stars
- 30,507,500 Fame

Elite Level 62 Objectives:
- Asagiri Highland Raceway V2, Mazzanti Evantra, Target Time 1:21.500
- 90 Tour Stars
- 32,787,500 Fame

Elite Level 63 Objectives:
- Loch Duich (Reversed), Audi RS6 Avant, Taget Time 1:30.500
- 135 Tour Stars
- 35,247,500 Fame

Elite Level 64 Objectives:
- Skjolden, RUF RGT 8, Target Time 1:41.500
- 180 Tour Stars
- 37,897,500 Fame

Elite Level 65 Objectives:
- Cayoosh Point, Marussia B2, Taget Time 2:34.500
- 225 Tour Stars
- 40,747,500 Fame

Elite Level 66 Objectives:
- Chungara Lake, Pagani Huayra, Target Time 1:00.500
- 285 Tour Stars
- 41,997,500 Fame

Elite Level 67 Objectives:
- Munnar, Audi R8 V10 Plus, Target Time 3:22.500
- 345 Tour Stars
- 43,247,500 Fame

Elite Level 68 Objectives:
- Kobago (Reversed), BMW M135i, Target Time 1:42.500
- 405 Tour Stars
- 44,497,500 Fame

Elite Level 69 Objectives:
- Trotternish, Aston Martin V12 Vantage S, Target Time 2:29.000
- 465 Tour Stars
- 45,747,500 Fame

Elite Level 70 Objectives:
- SKNO Sognefjord Raceway V2, McLaren P1, Target Time 1:25.000
- 525 Tour Stars
- 46,997,500 Fame

Elite Level 71 Objectives:
- Sinclair Pas (Reversed), GTA Spano, Target Time 1:34.000
- 585 Tour Stars
- 48,497,500 Fame

Elite Level 72 Objectives:
- Taapaca, Ferrari FF, Target Time 3:33.500
- 645 Tour Stars
- 49,997,500 Fame

Elite Level 73 Objectives:
- Tamil Nadu Circuit V3, RUF CTR3 Clubsport, Target Time 0:55.000
- 705 Tour Stars
- 51,497,500 Fame

Elite Level 74 Objectives:
- Goshodaira, Mercedes Benz SLS AMG Coupe, Target Time 2:29.500
- 765 Tour Stars
- 52,997,500 Fame

Elite Level 75 Objectives:
- Kinlock, Gumpert Apollo Enraged, Target Time 1:16.000
- 825 Tour Stars
- 54,497,500 Fame

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Wow, jij hebt de losse posts daar allemaal even bij elkaar geschraapt? Held! _/-\o_ ;)
Vraag (zeker geen commentaar): elite levels gaan toch door tot level 25 (driver level 85)?

Edit: overigens zijn de elite levels tegenwoordig genummerd van 1 tot 15 (of 25). Ze zijn losgekoppeld van de driver levels. Je moet (volgens mij) echter wel driver level 60 of 61 hebben voor je eraan kan beginnen.

[ Voor 25% gewijzigd door ralph075 op 16-12-2015 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

ralph075 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 15:51:
[...]

Wow, jij hebt de losse posts daar allemaal even bij elkaar geschraapt? Held! _/-\o_ ;)
Vraag (zeker geen commentaar): elite levels gaan toch door tot level 25 (driver level 85)?

Edit: overigens zijn de elite levels tegenwoordig genummerd van 1 tot 15 (of 25). Ze zijn losgekoppeld van de driver levels. Je moet (volgens mij) echter wel driver level 60 of 61 hebben voor je eraan kan beginnen.
Heb ik idd gedaan ja... :)
En dan staan ineens op pagina 3 alle levels onder elkaar... :D

Maar goed, ik vroeg t me laatst ook af, en dit soort lijstjes zijn altijd fijn! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Nice! Thnx! Hoop Fame bij elkaar te schrapen dus. Zit nu rond de 18 mil. Lange weg te gaan :D

[ Voor 72% gewijzigd door JSchut op 16-12-2015 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
SqueakyClean schreef op woensdag 16 december 2015 @ 16:01:
[...]
En dan staan ineens op pagina 3 alle levels onder elkaar... :D
Hahahaha..... 8)7 altiijd eerst het hele topic doorlezen... :+

• JSchut

JSchut

.....

Man wat is die Mercedes tour lastig. Ik krijg dat ding niet onder controle in de regen. (Head to head en trophy)
Heb al van alles geprobeerd tot dat ik zo gefrustreerd was dat ik maar wat anders ben gaan doen :D

Mooie van dit spel is dat ik het vast later weer ga proberen. Maar dit is wel het lastigste dat ik tot nu toe ben tegen gekomen.

• Alvanosa
Word de DLC telkens iets lastiger of maakt het niet zoveel uit welke volgorde ik aanhoud?

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

De DLC wordt juist makkelijker; de eerste paar DLC's zijn het lastigst imo.

• Alvanosa
dvdkiwi schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:24:
De DLC wordt juist makkelijker; de eerste paar DLC's zijn het lastigst imo.
Ok dan kan ik het beste dus met de oude DLC's beginnen.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat sowieso.
Na verloop van tijd word je ook langzaam beter en begin je de physics beter te bergijpen waardoor het sowieso al steeds makkelijker gaat.
Er zitten nog wel een paar lastige events in de latere DLC's, maar de eerste paar hadden er meer.

• Alvanosa
dvdkiwi schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:13:
Dat sowieso.
Na verloop van tijd word je ook langzaam beter en begin je de physics beter te bergijpen waardoor het sowieso al steeds makkelijker gaat.
Er zitten nog wel een paar lastige events in de latere DLC's, maar de eerste paar hadden er meer.
Ok mooi, vooralsnog laat ik de Hot Lap time trial van de Tour nog links liggen en na een aantal DLC te hebben gedaan ga ik deze weer een proberen. Ik mis hier nog maar 1 ster dus dat komt wel goed.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Ik zou willen dat ik wat beter kan driften. Kan nog heel veel sterren binnen halen hiermee, maar ondanks het vele oefenen en youtube krijg ik het niet lekker onder de knie..

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:11:
Ik zou willen dat ik wat beter kan driften. Kan nog heel veel sterren binnen halen hiermee, maar ondanks het vele oefenen en youtube krijg ik het niet lekker onder de knie..
Driften is op zich niet heel moeilijk hoewel dat per bak verschilt natuurlijk.
Iig goed op je toeren letten en veel terugschakelen scheelt vaak een hoop.
Het verschilt ook nogal omdat je de ene bak makkelijker in een drift houdt dan
de andere.
Wat wel helpt is gewoon volgas te houden en wat bij te remmen als je denkt dat je
de bocht niet houdt maar dan wel hoog in de toeren blijven of gewoon met wat minder snelheid
de bocht benaderen om een beter gevoel te krijgen.
Ik vind driften toch wel een van de leukere dingen in het spel om te doen. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Het driften kan ik niet echt uitleggen, gewoon blijven oefenen en opeens gaat de knop om en lukt het je. Tenminste dit was bij mij het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Alvanosa schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 08:33:
Het driften kan ik niet echt uitleggen, gewoon blijven oefenen en opeens gaat de knop om en lukt het je. Tenminste dit was bij mij het geval.
Ik heb in het echt een dagje gedrift in Duitsland, en dit is precies hoe het daar ook ging, dus wat dat betreft is het wel realistisch ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Het gaat best lekker met Driveclub. Inmiddels driver level 84, elite level 14 en club level 56... Qua levelling begin ik aardig aan het slot te komen. Driver level 85 zit er dit weekend wel in.
Grootste uitdaging zit vooral nog in de elite levels (nog 11 levels te halen, maar ook nog een sh*tload aan sterren verdienen om verder te komen in de elite levels (nu ca. 720 *)).
Clublevel gaat langzaam aan vanzelf wel mee met de driver- en elite levels.

Just a status update ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-08 12:04

Richi E.

PSN: Rich_E1988

Dbm12 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 11:52:
[...]

Ja hoor ik heb nog ruimte, zoek maar op ME car

Staat open dus je kan je zo aanmelden
Ik ben sinds een paar dagen ook begonnen met Driveclub. Wat een leuk en verslavend spel! Doet mij denken aan Gran Turismo op mijn Playstation 2 destijds.

Ik ben zo vrij geweest om je club te joinen Dbm12 :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:33
Richi E. schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 10:43:
[...]

Ik ben sinds een paar dagen ook begonnen met Driveclub. Wat een leuk en verslavend spel! Doet mij denken aan Gran Turismo op mijn Playstation 2 destijds.

Ik ben zo vrij geweest om je club te joinen Dbm12 :) .
Gezellig! Ik had even een opschoning gedaan van mensen die het spel verlaten hadden en ook niet meer terug zouden komen.
Ik wacht weer vol overgave op de dlc van januari en natuurlijk de tweakers challenge. Ik heb helaas destiny gekocht en ben daar veel tijd aan kwijt :(

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Er komen volgende week nog wat verrassingen :)

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/m0nwS/0cb8921a2f.jpg

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-09 12:26

Shoarma kip

IceDFire

Ik heb sinds deze week ook maar eens een PS4 aangeschaft, naast mijn Xbox One. De enige game die ik eigenlijk gelijk zou en moest hebben was Driveclub. Ik ben een groot fan van racegames, Forza is toch wel mijn game!

Ik moet zeggen, tot nu toe heeft Driveclub me verrast. De handling voelt erg lekker, natuurlijk bij de ene auto wat beter dan de ander. Ik heb weinig moeite gehad om in te stappen. Gisteravond heb ik de AMG tour uitgereden (en alle sterretjes gehaald natuurlijk), dat ging me prima af. Soms moest ik even een paar rondjes rijden om de baan of auto te leren kennen, maar de AMG Tour was goed te doen (met wat gevloek af en toe). Die AMG touring car op een natte baan was toch wel het meest irritant, maar zodra je eenmaal doorhebt hoe de auto reageert en wat gedosseerd gas geven of lekker vroeg schakelen doet, valt er prima mee te rijden!

Ik ben in ieder geval zeer tevreden over Driveclub en heb geen spijt van mijn aankoop.
Nu ben ik alleen nog op zoek naar een Club en vrienden, dus mocht er iemand een plekje voor me hebben in zijn club, dan zou ik graag joinen. Ik ben niet perse een multiplayer racer, ik kan me uren bezighouden met challenges en het proberen te verslaan van die persoon die net iets sneller is dan ik :+.

Mijn PSN is IceDF1re

Ik zal zelf wat namen uit de sheet in de topicstart toevoegen, maar mij toevoegen mag natuurlijk ook.

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Welkom! :)
Om anderen vast voor te zijn, meld je ook hier even aan ;)
Er wordt iedere week een challenge verstuurd, puur voor de fun en eeuwige roem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoei01
Shoarma kip schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 11:23:

Nu ben ik alleen nog op zoek naar een Club en vrienden, dus mocht er iemand een plekje voor me hebben in zijn club, dan zou ik graag joinen. Ik ben niet perse een multiplayer racer, ik kan me uren bezighouden met challenges en het proberen te verslaan van die persoon die net iets sneller is dan ik :+.

Mijn PSN is IceDF1re

Ik zal zelf wat namen uit de sheet in de topicstart toevoegen, maar mij toevoegen mag natuurlijk ook.
Je kan je wel bij mijn club voegen, zeker als je van challenges houdt :) Ik heb m'n club opgeschoond en er is nog een plekje vrij...
dvdkiwi schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 11:26:
Idd Kiwi ;) Aanmelden kan via mij (ipv Radiance die in het andere topic staat vermeld)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Onze club 2Slow4Comfort heeft ook al enige tijd een plekje over. Niet iedereen in onze club is super actief, maar even een lekker rondje meerijden als we een challenge doen en meedoen aan de Tweakers chalkenge wordt wel gewaardeerd. Clublevel is 57 dacht ik. DM voor een plaatsje aub...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 11:26:
Wanneer leg je Destiny weer eens aan de kant? Destiny-verslaving is zo erg dat ik je zelfs al voorbij ben... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Dat duurt niet lang meer ;)
Binnenkort weer eens een keertje Driveclub doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 10:29

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Heren, nav bovenstaande berchten ook maar de game gekocht ;) Heb sinds twee weken een PS4, en ben benieuwd of de game een beetje te rijden is met de controller...... Ben voorlopig niet van plan een stuurtje te kopen, maar zeg nooit nooit :X

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Sparhawk schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 17:15:
Heren, nav bovenstaande berchten ook maar de game gekocht ;) Heb sinds twee weken een PS4, en ben benieuwd of de game een beetje te rijden is met de controller...... Ben voorlopig niet van plan een stuurtje te kopen, maar zeg nooit nooit :X
DriveClub is heel goed te rijden met een controller... sterker nog, er worden volgens mij snellere tijden met een controller gereden dan met een stuurtje (dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Project Cars).

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

True.
Driveclub is niet gemaakt om met stuur te rijden.
Wat niet wil zeggen dat het niet leuk is met een stuur hoor,
maar het is het gewoon nét niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 10:29

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Whehe, de eerste race heb ik al niet gehaald, na 2 keer proberen... De kids van 3 en 4 vinden het geweldig :P Goed om te horen, vanavond maar eens uitgebreid spelen :D

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 16:42
Ik rij altijd cockpit view, maar in the challenge the man and the machine (AMG uitbreiding) ben ik daar maar van afgestapt. Ik zag daar totaal niet waar de baan heenging.

psn: t-zakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 15:37
ralph075 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 13:03:
[...]

Je kan overigens gratis een bike uitproberen. Als je in Driveclub met de KTM X-Bow (=een auto) een bepaald level haalt (weet even niet welk level, is terug te vinden hierboven ergens), dan speel je de KTM Super Duke vrij. Dit is dus een gratis motor die je kan gebruiken om te ervaren hoe het is met een motor in DC.
Thanks voor deze tip! Heb Bikes nog niet gekocht, maar dit is een goede manier om het uit te proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.

Richi E.

Ik kan nergens vinden of een auto ook sneller/beter wordt als het level van de auto omhoog gaat. Weten jullie dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Richi E. schreef op maandag 21 december 2015 @ 20:01:
Ik kan nergens vinden of een auto ook sneller/beter wordt als het level van de auto omhoog gaat. Weten jullie dit?
De auto's blijven gelijk in performance

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Richi E. schreef op maandag 21 december 2015 @ 20:01:
Naar mijn weten worden de auto's niet sneller. Elke 5 levels krijg je een nieuwe kleur die je kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

City tracks (komen eraan)!!
Mooie toevoeging d:)b

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xla1/v/t1.0-9/12376460_923884631029231_8677840515169260011_n.jpg?oh=c5cc8542575d664b7f407036e42dbb54&oe=56DF333A

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t1.0-0/s280x280/10547499_923884681029226_6050900063559043772_n.jpg?oh=ee8395553696088be5b64830edeafbe5&oe=571E3960

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfl1/v/t1.0-9/s851x315/12376268_923884577695903_2262558845632221232_n.jpg?oh=a3ee376a801af45894ee4910b9055c65&oe=570D133F

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t1.0-9/12369155_923884741029220_9175480279135817853_n.jpg?oh=7540990eb4e70bd8acc9539d40ef4f33&oe=57151B19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Nice :P

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Nice, trouwens ik heb driveclub nooit gepreordert, maar ik heb wel de preorder paints bij bepaalde auto's. Hoort dit zo te zijn of is dit een foutje die in mijn voordeel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:18

On_E

Housemusic

City tracks!

Damn!

Take my money!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

what a game what a game, voel me haast schuldig voor de lage prijs en de hoeveelheid content en updates, en nu weer city tracks ow ow ow _/-\o_ _/-\o_

Speel (te) veel moioe games op de PC en PS4, maar Driveclub en The Witcher staan eenzaam bovenaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrWoetR schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 12:06:
Onze club 2Slow4Comfort heeft ook al enige tijd een plekje over. Niet iedereen in onze club is super actief, maar even een lekker rondje meerijden als we een challenge doen en meedoen aan de Tweakers chalkenge wordt wel gewaardeerd. Clublevel is 57 dacht ik. DM voor een plaatsje aub...
Btw Herr DrWoetR, pls never ever verwijderen die club, we zijn lekker bezig met ons tweeen en hebben al zoveel ontgrendeld, ik zou spontaan kappen met Driveclub als hij verdween :-(

een welkom Shoarmakip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:45:
[...]
Btw Herr DrWoetR, pls never ever verwijderen die club, we zijn lekker bezig met ons tweeen en hebben al zoveel ontgrendeld, ik zou spontaan kappen met Driveclub als hij verdween :-(

Bovenstaande geldt ook voor jou, hè, kiwi ;)

Btw, is dit hieronder een teaser voor toevoeging van VR functionaliteit in Driveclub of gewoon een leuk demo-filmpje? (gebruik w-a-s-d voor rondkijken in het filmpje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
[...]

Vanaf volgende week ga ik ook even wat punten erbij rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Hier is dan het cadeautje van Evolution Studios: Driveclub Theme

https://store.playstation...00003_00-ETH0000000000202

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Laatst online: 22:25
Echt vet dat city tracks eraan komen. Driveclub is echt dé spirituele opvolger van PGR geworden :).

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

ralph075 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:52:
Bovenstaande geldt ook voor jou, hè, kiwi ;)
Don't worry, de club blijft gewoon waar ie is ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 22-12-2015 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
[...]

Nou, ik denk dat een groot deel van de fame toch echt aan jou alleen te danken is. :)
Hopelijk zien we Niek binnenkort ook op de leaderboards.

City tracks! Dus nieuwe Season Pass? De vorige heb ik slechts in de uitverkoop gekocht maar dit keer insta-buy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
DrWoetR schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:03:
[...]

Nou, ik denk dat een groot deel van de fame toch echt aan jou alleen te danken is. :)
Vanavond even op mn PS Vita wat rondjes gereden, maar dat is dus via remote play, ik in Nederland, mijn PS4 in Portugal dus niet bepaald ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
DrWoetR schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:03:
[...]

City tracks! Dus nieuwe Season Pass? De vorige heb ik slechts in de uitverkoop gekocht maar dit keer insta-buy!
Is die plek in jullie club nog vrij?
Heb jou en tukker al tijden in m'n vriendenlijst dus dat scheelt alweer. ;)
De club waar ik nu bijzit is zo goed als allemaal inactief en in m'n eentje de club levelen is
ook niet echt fun.

Afgelopen weekend de kaap van de 100M fame geslecht, mooie mijlpaal.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
LoneRanger schreef op woensdag 23 december 2015 @ 00:02:
[...]

Is die plek in jullie club nog vrij?
Heb jou en tukker al tijden in m'n vriendenlijst dus dat scheelt alweer. ;)
De club waar ik nu bijzit is zo goed als allemaal inactief en in m'n eentje de club levelen is
ook niet echt fun.

Afgelopen weekend de kaap van de 100M fame geslecht, mooie mijlpaal.
PM'ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
Gisteren eindelijk Hot Lap 2 gehaald met de Venom, ik denk dat ik nou de Ferrari LaFerrari en de Mercedes ga unlocken die je haalt met manufacturer accolades.

De KTM motor heb ik al unlocked dus ik kan Bikes uittesten zonder deze te kopen.

En verder met de tour bezig om alle sterren te halen. :)

[ Voor 35% gewijzigd door Alvanosa op 23-12-2015 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Alvanosa schreef op woensdag 23 december 2015 @ 08:41:
En verder met de tour bezig om alle sterren te halen. :)
De tour heb ik afgelopen weekend op 100% gezet, voelde wel als een mijlpaaltje 8)
Nu nog alle DLC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
ralph075 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:32:
[...]

De tour heb ik afgelopen weekend op 100% gezet, voelde wel als een mijlpaaltje 8)
Nu nog alle DLC...
Ohw ja de DLC tel ik ook als tour vandaar ik heb ook alles op 100%, het lastigste was toch wel de Hot Lap en Noorwegen met de Ariel Atom/Bac Mono :'( Ik heb er nog nachtmerries over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke mooi dan DrWoetR, en welkom to the club Niek en Loneranger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.

Richi E.

Ik zit vandaag een beetje te spelen met mijn remhulp settings. Met welke remhulp setting spelen jullie? En wat zouden jullie een beginner adviseren? Merk dat ik nu toch wel moeite krijg met veel uitdagingen en speelde altijd met normale remhulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Remhulp? Die staat gewoon uit hier.
Rijden en sturen doe je zelf toch ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
Richi E. schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:40:
Ik zit vandaag een beetje te spelen met mijn remhulp settings. Met welke remhulp setting spelen jullie? En wat zouden jullie een beginner adviseren? Merk dat ik nu toch wel moeite krijg met veel uitdagingen en speelde altijd met normale remhulp.
Na de eerste race meteen uitgezet je leert op den duur toch wel de posities waar je moet beginnen met het remmen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoei01
Kerstaanbieding:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/m71Ru/f834ce3fe0.jpg

PSN ID = Zathan772

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Wat een belachelijke prijs.
Belachelijk laag bedoel ik dan ;)
Kunnen veel andere games een voorbeeld aan nemen.

• Snoei01
Idd :) En niet alleen qua prijs kunnen andere games een voorbeeld nemen aan Driveclub...

PSN ID = Zathan772

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Precies.
Ondersteuning, alles. d:)b

• Snoei01
De Driveclub app hebben we ook nog tegoed in 2016:

http://www.psx-sense.nl/2...6-een-nieuwe-mobiele-app/

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:29

Winkiller

De Mopperpot

Hebben we nog niet genoeg prikkels op die mobiele dingen ?
Ik weet niet of ik daar wel op zit te wachten. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shenk86
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22:02
Hallo! Ik heb net driveclub gekocht, wat een fantastische game! Nu ben ik alleen nog op zoek naar een leuke NL club. Zijn hier nog forumleden met een club waar een plekje vrij is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Laatst online: 17-09 23:05
Shenk86 schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 08:48:
Hallo! Ik heb net driveclub gekocht, wat een fantastische game! Nu ben ik alleen nog op zoek naar een leuke NL club. Zijn hier nog forumleden met een club waar een plekje vrij is?
Me too! Wat een mooie game. Niet verwacht. Vooral de regen. Je ziet de druppels gewoon van de lak aflopen. Heb nog geen tijd gehad om het spel te checken ivm de kerst. Alleen een paar tijdritten gedaan maar dit bevalt me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-09 14:35
Ik heb ook gisteren driveclub aangeschaft, voor dat prijsje zeker het proberen waard. Zoek alleen nog een club, nog plekje vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shenk86
Dat zijn er al 3, als het zo doorgaat maken we zelf wel een club 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Laatst online: 18-09 13:09
Shenk86 schreef op zondag 27 december 2015 @ 10:29:
Dat zijn er al 3, als het zo doorgaat maken we zelf wel een club 😁
Maak er maar 4 van ;)
Als die club aangemaakt wordt, houd ik me aanbevolen!
Sinds gisteren ook driveclub + season pass aangeschaft in de januari uitverkoop voor 12.99
Bijna klaar met assassins creed syndicate (95%), en dan aan de slag met drive club :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Ik ben ook op zoek naar een club 8)

PSN: iikkee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shenk86
Maukoo, Daimen, NG00 en Ike. Ik maak morgenvroeg wel even een club aan en stuur dan PM, ok?

Iemand nog suggesties voor een naam?
Pagina: 1 ... 36 ... 43 Laatste