[PS4] Driveclub

Pagina: 1 ... 35 ... 43 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 18:23:
ook weer begonnen met Driveclub na een onderbreking (The Witcher3), eerst totaal onverwacht (voor mij) die Bikes uitbreiding, wat ik echt super vind, en dan nu deze update er bij.
Zelden, of beter nog nooit, een compagnie meegemaakt die zo betrokken was/is bij een spel als Evolution nu bij Driveclub.
Echt driewerf hulde van mijn kant, en wat een fantastische game _/-\o_
Idem, hoewel ik nooit echt gestopt ben.
Motoren zijn een leuke afwisseling maar het feit dat je challenges moet halen om te levelen besteed ik eigenlijk de meeste tijd aan en dan heb ik wel veel aan jou ghost. ;)
Ik ben nu inmiddels level70 en moest zowaar weer wat sterren gaan halen dus wat dat betreft zit er wat meer een stok achter de deur voor die sterren.
Fame [punten] is geen issue, heel veel drift challenges gedaan omdat me dat heel behoorlijk ligt.
Zeer tof spel dus en ik verbaas me over de hoeveelheid content die we gekregen hebben met de season pass en de continue verbeteringen aan het spel.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:50

Yucko

One clown to rule them all !

wel ruk dat je (ondanks dat DC Bikes als een los spel weggezet wordt) toch de DC schijf erin moet hebben :(

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 19:16
Jongens, wie doet er mee met een potje racen? Mystic, Zathan en ik zijn er al!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 09:43

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Was een leuk potje racen :) Iets meer animo volgende keer, dan rijd ik hopelijk niet aldoor als laatste rond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:54
Mystic Spirit schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 22:23:
Was een leuk potje racen :) Iets meer animo volgende keer, dan rijd ik hopelijk niet aldoor als laatste rond ;)
Hehe was erg lache vooral de laatste ronde die ik meedeed in de atom, zeker voor herhaling vatbaar!

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-02 16:33
Ja was zeker leuk! :)

Misschien kunnen we voor de volgende keer van te voren iets plannen, zodat er meer mensen mee kunnen doen?

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

ik heb de volgende keer best zin om als rijdende chicane mee te doen :+

wat is de naam van de lobby als ik vragen mag? :$

[ Voor 27% gewijzigd door Yucko op 04-11-2015 14:58 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 19:16
Was lachen jongens, maar dit keer misschien met microfoon erbij? Tegen mezelf praten is ook niet zo gezellig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Ik heb nog ergens zo'n camera ding in de la liggen. Die heeft ook een mic toch? Die zal ik even opzoeken en aanpluggen voor de volgende keer :)

@Yucko: De lobby heeft volgens mij geen naam. Ik werd uitgenodigd, maar denk dat je ook kan kiezen om een session te joinen van iemand in je vriendenlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Mystic Spirit schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:48:
Ik heb nog ergens zo'n camera ding in de la liggen. Die heeft ook een mic toch? Die zal ik even opzoeken en aanpluggen voor de volgende keer :)
en anders de standaard oorplug + mic die bij je PS4 zat :)
@Yucko: De lobby heeft volgens mij geen naam. Ik werd uitgenodigd, maar denk dat je ook kan kiezen om een session te joinen van iemand in je vriendenlijst.
mja, heb geen tweakers in mijn vriendenlijstje staan dus dat wordt dan moeilijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Yucko schreef op woensdag 04 november 2015 @ 17:09:
mja, heb geen tweakers in mijn vriendenlijstje staan dus dat wordt dan moeilijk :P
Bij mij eerder andersom, heb geen vrienden in mijn Tweakerslijstje staan... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:35

Winkiller

De Mopperpot

Baas41 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:31:
Was lachen jongens, maar dit keer misschien met microfoon erbij? Tegen mezelf praten is ook niet zo gezellig.
Praten en competitief een race spel spelen is hetzelfde als bellen en autorijden, het gaat niet goed samen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Ik heb ook maar gebruik gemaakt van de offerte om de PS+ editie naar volledig en season pas te upgraden. Binnenkort zal ik dus ook te bewonderen zijn. ;)

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 15:37
Na in september de Plus Edition geüpgrade te hebben naar full + season pass, heb ik zojuist alle tot nu toe haalbare sterren verzameld (woohoo!). Nergens hoeven te vervelen in dit spel! Moet nu nog ongeveer 25 races en dan heb ik ook de platinum trofee binnen (zonder te hoeven grinden). Nu eens kijken of online ook zo leuk is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:49

Superkiwi

Hoi doei

Netjes!
Dat heb je best snel gedaan dan :)
Winkiller schreef op donderdag 05 november 2015 @ 12:18:
[...]
Praten en competitief een race spel spelen is hetzelfde als bellen en autorijden, het gaat niet goed samen. ;)
Het is Driveclub he ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 07-11-2015 16:35 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Eindelijk de Renault RS01 van level 66 binnen gehaald! Nu weer wat meer focussen op sterren en roem verzamelen.

(Zat vast met de time trial voor level 64 (met RUF RGT-8). Roem had ik al tot level 66, dus dat schoot lekker op, nadat ik eindelijk op 64 was gekomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

dvdkiwi schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 16:26:
Netjes!
Dat heb je best snel gedaan dan :)

[...]

Het is Driveclub he ;)
Ja en ? het is toch de bedoeling van het spelletje dat je bij de eerste 3 hoort !? :+
Kletsen en elkaar onzin vertellen leidt de aandacht van het spel af waardoor ik dik verlies. ;)

Net even online geweest met een ander race spel, man man wat een ellende, alleen maar beuken. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Winkiller schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 21:18:
[...]
Ja en ? het is toch de bedoeling van het spelletje dat je bij de eerste 3 hoort !? over de streep bent :+
Fixed that for you :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Ik heb me aangemeld bij de tweaker driveclub. :)

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Winkiller schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 21:18:
[...]
Net even online geweest met een ander race spel, man man wat een ellende, alleen maar beuken. :r
Dat ligt niet aan het spel maar aan de spelers ;)
Mijn potjes Driveclub die ik online heb gespeeld was ook alleen maar beuken.
Project Cars precies zo, al merk je wel dat daar wat meer serieuze racers bij zitten.
Als je met bekenden speelt wordt online racen opeens een stuk leuker en vriendelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02:30
Wordt er vandaag nog online geraced door GoT? :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Rivanov schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:29:
Wordt er vandaag nog online geraced door GoT? :)
Zat er wel aan te denken, maar weet nog niet hoe laat.... Zoveel te doen...

Handigste is wellicht om via de Driveclub community pagina op de PS4 een speelsessie te starten, dan kunnen leden eenvoudig meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:27

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Vandaag Driveclub gekocht met season pass, wat een geweldige game!! Stuk lastiger dan Forza wat ik altijd gespeelt heb, en wat een auto's <3

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 12:40
Toch maar eens een racestuur gekocht voor de verschillende racegames die ik heb. Het is uiteindelijk de Thrustmaster T150 geworden. Prima stuurtje.

Op de PS4 maar begonnen met Driveclub, maar dat is toch wel echt even wat anders hoor. Misschien moet ik eerst nog wat instellingen goed zetten... Waar hebben de mede-racestuurgenoten de settings op staan?

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

BlackthunderAwf schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:57:
Toch maar eens een racestuur gekocht voor de verschillende racegames die ik heb. Het is uiteindelijk de Thrustmaster T150 geworden. Prima stuurtje.

Op de PS4 maar begonnen met Driveclub, maar dat is toch wel echt even wat anders hoor. Misschien moet ik eerst nog wat instellingen goed zetten... Waar hebben de mede-racestuurgenoten de settings op staan?
Ik heb geen T150, maar een T300, maar wie weet helpen mijn aanwijzingen ook voor de T150.

Zelf vind ik het racen het beste gaan met de FFB voluit (anders voel je niks). Het aantal graden heb ik meestal op 720 staan. Voor driften moet het veel lager (270 graden), maar dat vindt ik zelf niet prettig met een stuurtje in DC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:38

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Moet wel zeggen dat Bikes mij steeds beter gaat bevallen :) Tof gedaan door Evolution!

Do { Ping } while ( LOL )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 12:40
Mystic Spirit schreef op donderdag 12 november 2015 @ 17:13:
[...]

Ik heb geen T150, maar een T300, maar wie weet helpen mijn aanwijzingen ook voor de T150.

Zelf vind ik het racen het beste gaan met de FFB voluit (anders voel je niks). Het aantal graden heb ik meestal op 720 staan. Voor driften moet het veel lager (270 graden), maar dat vindt ik zelf niet prettig met een stuurtje in DC.
FFB hoeft van mij niet per sé voluit, maar jij hebt dus niks veranderd aan het stuurgedrag, daar ging het mij om ;). Ik puzzel nog wel even wat met de settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Moeilijkheidsgraad in deze game vind ik veel hoger liggen dan ik gewend ben! Een foutloze ronde, pfff, eerste blijven en nette ronde, grote uitdaging :p

Leuk hoe de game aan je trekt om jezelf te verbeteren, nooit gehad bij een racegame. Ik zag ook iets met clubs aanmelden enzo, zijn er clubs die noobs aannemen hier? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:46

JSchut

.....

DRIVECLUB Season Pass later vandaag 50% korting. Dan dus voor € 6.50.
Dan toch maar even halen :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Gisteren zijn er weer (gratis) nieuwe packs toegevoegd:
- EBR (2 Buell motoren + tour-pack)
- All Stars (livery + tour pack)

Ben benieuwd of er ook nog een nieuwe seasonpass aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Na een hele poos mn PS4 maar weer es aangeslingerd. Er zijn private lobbies! Dat mocht ff duren zeg.

Wordt er al gretig gebruik van gemaakt? Lijkt me wel es leuk om mee te racen. Hoe gaat dat in z'n werk hier?

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Joosty1986 en ikzelf zijn vanavond laat online Oldzkoel. Kunnen we dan ff een race doen. Private lobbies werkt perfect alleen zijn er geen mensen online..

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Vanavond laat red ik niet. Morgen 6:00 wekkertje. Doen we binnenkort wel es ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Zijn er nog mensen hier die interesse hebben om met de wekelijkse Tweakers challenge mee te doen?

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Serieus deze game heeft heeft de slechtste AI van alle racegames die ik gespeeld heb. Ik vind het een vette game, maar wat kan ik gruwelijk saggo worden van de AI die je gewoon in de berm zit te rammen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Mother_Goozz schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 19:42:
Serieus deze game heeft heeft de slechtste AI van alle racegames die ik gespeeld heb. Ik vind het een vette game, maar wat kan ik gruwelijk saggo worden van de AI die je gewoon in de berm zit te rammen... |:(
Haha ik herken het wel, soms is het net NFS en eerlijk gezegd is DC volgens mij een arcade racer.
Ben je lekker bezig en doe je steeds hetzelfde maar toch gaat het in de laatste gedeelte VET mis, WTF :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Mother_Goozz schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 22:28:
Leuk hoe de game aan je trekt om jezelf te verbeteren, nooit gehad bij een racegame. Ik zag ook iets met clubs aanmelden enzo, zijn er clubs die noobs aannemen hier? :p
Ik weet niet of je al voorzien bent maar de club waar ik bij zit (ME Car) heeft nog een plek.
De club is van iemand anders hier op het forum en heeft niveau 37 en is vrij toegankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
Winkiller schreef op zondag 22 november 2015 @ 19:27:
[...]

Ik weet niet of je al voorzien bent maar de club waar ik bij zit (ME Car) heeft nog een plek.
De club is van iemand anders hier op het forum en heeft niveau 37 en is vrij toegankelijk.
Mine! En inderdaad er is nog een plekkie vrij. Binnenkort maar weer eens aan mijn elitelevels gaan werken heb er nog een aantal te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Dbm12 schreef op maandag 23 november 2015 @ 20:09:
[...]

Mine! En inderdaad er is nog een plekkie vrij. Binnenkort maar weer eens aan mijn elitelevels gaan werken heb er nog een aantal te gaan!
Ben erbij :) dank beide!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
Gisteren dacht ik even de laatste paar elite levels bij elkaar te rijden tot 75..... toen kwam ik erachter dat ze het weer hebben verhoogd naar 80....

Kan ik weer fame gaan sparen haha. Ik dacht dat ik er was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 14:17
Afgelopen weekend ook maar Driveclub gekocht voor 9 nogwat. Mooie aanbieding in de store. 2 vrienden van me hadden het spel ook (met Season pass). Ik ook maar overstag en die Season Pass gekocht; in totaal 3 euro duurder uit dan wanneer ik de DC+Season pass combi kocht. Jammer, maar maakt niet uit.

Aanvankelijk vondt ik het spel helemaal niets. Heb heel veel tijd in Burnout Paradise gestopt en ben dus meer een arcade racer. DC is dat (voor mijn gevoel) niet. Maar ik ben het steeds leuker gaan vinden. Nu al lvl 26. Nu gaan we proberen om met een groepje van 4 wekelijks een circuit te racen.

Wel een vraagje: is het mogelijk om een custom order in start posities te maken? Ik zie nu alleen random en volgens lijst maar die lijst valt niet te her-orderen..?

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Daar heb je gelijk in, je startpositie is random.
Het zou leuk zijn als je iets van een kwalificatie hadden geïmplementeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Jammer... Ik ga wel proberen om diegene die als eerst kwalificeerd het spel te laten hosten en dan op volgorde te inviten; mischien dat dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Chckdsk! schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:55:
Afgelopen weekend ook maar Driveclub gekocht voor 9 nogwat. Mooie aanbieding in de store. 2 vrienden van me hadden het spel ook (met Season pass). Ik ook maar overstag en die Season Pass gekocht; in totaal 3 euro duurder uit dan wanneer ik de DC+Season pass combi kocht. Jammer, maar maakt niet uit.

Aanvankelijk vondt ik het spel helemaal niets. Heb heel veel tijd in Burnout Paradise gestopt en ben dus meer een arcade racer. DC is dat (voor mijn gevoel) niet. Maar ik ben het steeds leuker gaan vinden. Nu al lvl 26. Nu gaan we proberen om met een groepje van 4 wekelijks een circuit te racen.

Wel een vraagje: is het mogelijk om een custom order in start posities te maken? Ik zie nu alleen random en volgens lijst maar die lijst valt niet te her-orderen..?
Is het misschien een idee om ook met de Tweakers Challenge mee te doen? :)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

December Driveclub update is uit!
  • Unlock the Mercedes-AMG S 65 Coupé by completing Rank 6 of the Mercedes-Benz Owners Club Accolade.
  • Unlock the KTM 1290 Super Duke R by completing Rank 10 of the KTM Owners Club Accolade.
  • All Tours now have an easy difficulty setting, featuring easier AI opponents and easier objectives called Silver Stars. These are in addition to the existing Gold Star system.
  • All cars now feature 15 individual levels. Level up your cars to unlock 15 customisation slots for new special paint types: Flake, Flip and Chrome.
  • Vehicle customisation slots have also increased from 4 to 16. This gives you more freedom to change the livery designs across all of your vehicles.
  • Driver and Club Accolades have ALL increased from 5 to 10 levels. Levels 6-10 offer significantly more generous fame rewards for you and your club.
  • Driver Levels & Elite Levels are now separate. Your Driver Level advances as you earn Fame. Your Elite Level advances as you complete the Elite objectives.
  • 5 new Driver Levels have been added (new cap is 85). There’s a new livery reward to unlock at each level.
  • 5 new Elite Levels have been added (new cap is 25).
  • 5 new Club Levels have been added (new cap is 60). There’s a new livery reward to unlock at level 60.
  • The main menu for DRIVECLUB BIKES has been updated to feature a selection of our favourite ‪#‎PS4share‬ community photos.
  • Awesome new #PS4share community photos are featured as the loading screens for DRIVECLUB and DRIVECLUB BIKES.
  • Privates Lobbies have new filters for inviting friends, so you can easily see which friends are online and which friends are online playing DRIVECLUB.
  • Privates Lobbies have new options for Braking Assist, Laps (up to 25) and Grid Order (including order by result of the previous session).
  • Driver and Rider customisation is now featured in the Settings menu for quick and easy access.
  • Includes general improvements for game performance, stability and usability.
Damn, man, die gasten blijven bezig! Ongelofelijk, maar support voor DC is gewoon beter dan voor de Witcher! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
SqueakyClean schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:13:
December Driveclub update is uit!
  • Privates Lobbies have new options for Braking Assist, Laps (up to 25) and Grid Order (including order by result of the previous session).
Damn, man, die gasten blijven bezig! Ongelofelijk, maar support voor DC is gewoon beter dan voor de Witcher! _/-\o_
Mooi man, hier werd afgelopen week nog over gesproken in dit topic. Nog nooit zo snel een feature request geïmplementeerd zien worden ;)
Chckdsk! schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:55:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
ralph075 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:24:
Mooi man, hier werd afgelopen week nog over gesproken in dit topic. Nog nooit zo snel een feature request geïmplementeerd zien worden ;)
Dat inderdaad wel snel zeg! Maar wel cool dat het nu kan (heb vandaag ook 2 collega's overgehaald DC te kopen).

Maar ook
Vehicle customisation slots have also increased from 4 to 16. This gives you more freedom to change the livery designs across all of your vehicles.
is erg fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Voor Elite level 22 moet je een tijd rijden met de KTM 1290, deze unlock je als je met de KTM-accolade op level 10 komt. Ik heb gekozen niet de bikes-uitbreiding aan te schaffen. Kan ik desondanks wel die fiets vrijspelen straks?

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Vet 25 rondjes! Lijkt me erg tof om eens met wat luitjes in een private lobby te racen. Vrijdagavond heeft mijn voorkeur. Meer gegadigden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

ralph075 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:24:
[...]

Ja, vet, hè!? Ook die customization slots zijn erg welkom. Ben ook wel benieuwd wat die 15 c-slots per auto precies inhouden. Ik droom al van mooie zwarte velgen op m'n verlaagde S-coupé..! <3

Afbeeldingslocatie: http://motormania.ru/wp-content/uploads/2015/03/Mercedes-S-63-AMG-Coupe-Mansory-1.jpg
DrWoetR schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:42:
Voor Elite level 22 moet je een tijd rijden met de KTM 1290, deze unlock je als je met de KTM-accolade op level 10 komt. Ik heb gekozen niet de bikes-uitbreiding aan te schaffen. Kan ik desondanks wel die fiets vrijspelen straks?
Ik ga ervan uit van niet...

Ik heb de Bikes uitbreiding direct gekocht, al heb ik geen tijd, maar deze dev verdient onze support! d:)b

[ Voor 39% gewijzigd door SqueakyClean op 04-12-2015 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

De driveclub tour op 225/225. De Venom Hot Lap voor het laatst over gelaten omdat deze nogal pittig scheen te zijn.

Eerste poging 1:21:xxx. Niet al te best dus. Na zo'n 15 minuten reed ik constant 1:17:500-1:18:000. De benodigde 1:16 leek mij dus erg ver weg. Uiteindelijk onder de 1:17 gekomen en toen een stuk of 4 rondjes tussen de 1:16:200-1:16:500. Maar sneller lukte me echt niet.

Even een korte koffie pauze en vol goede moed weer even gaan zitten. En hop 1:15:9xx. Nog maar een rondje er achteraan omdat het zo lekker ging en reed 1:15:6xx. :D

Uiteindelijk viel het dus alles mee. Maar begreep dat er nog wel een paar moeilijkere waren. Blijft een prachtig spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

JSchut schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 08:41:
De driveclub tour op 225/225. De Venom Hot Lap voor het laatst over gelaten omdat deze nogal pittig scheen te zijn.

[..]

Uiteindelijk viel het dus alles mee. Maar begreep dat er nog wel een paar moeilijkere waren. Blijft een prachtig spel.
Is de Venom Hotlap onderdeel van de eerste tour? Die heb ik al een tijd op 225 en kan me 'm helemaal niet herinneren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

SqueakyClean schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 08:43:
[...]

Is de Venom Hotlap onderdeel van de eerste tour? Die heb ik al een tijd op 225 en kan me 'm helemaal niet herinneren...
Ja. De laatste time trial voor de legend trophy.

Edit: Overigens wilde ik de replay opslaan. Maar helaas vergeten. Balen want dat kan je natuurlijk niet meer terug halen.

Wel apart trouwens. Sommige van de dingen die ik al op level 5 had staan na de update (van 5 naar 10 levels) al op level 6. Dus ze hebben de xp voor die items wel onthouden. Echter heb ik de fame rewards hiervoor niet gehad. Wellicht working as intended omdat mensen er anders een hoop levels bij krijgen. Maar had toch liever de fame wel gehad :D

Edit 2: bij sommige mensen op youtube zie ik een server sync waarbij ze die fame alsnog krijgen. Helass heb ik dat niet gehad.

[ Voor 53% gewijzigd door JSchut op 04-12-2015 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
power_user schreef op donderdag 03 december 2015 @ 23:15:
Vet 25 rondjes! Lijkt me erg tof om eens met wat luitjes in een private lobby te racen. Vrijdagavond heeft mijn voorkeur. Meer gegadigden?
Ik zou best mee willen doen maar ben écht nog een ubernoob; alleen op Fraser Valley, CA en Black Hill Race Circuit 2 zet ik aardige tijden neer... in een Hot Hatch... Het is voor iedereen verstandiger dat ik eerst nog even wat oefen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 20:17

On_E

Housemusic

DrWoetR schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:42:
Ja.

http://www.neogaf.com/for...187692465&postcount=19408
SqueakyClean schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 08:33:
Ben ook wel benieuwd wat die 15 c-slots per auto precies inhouden.
Niet meer dan dat je nu veel meer slots hebt om custom liveries op te slaan ipv de oorspronkelijke 3.

[ Voor 34% gewijzigd door On_E op 04-12-2015 11:32 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

power_user schreef op donderdag 03 december 2015 @ 23:15:
Zou het best leuk vinden. (Ben ook lang niet zo goed als de meeste hier) Maar vrijdag avond krijg ik er niet doorheen. Iets met een vrouw en the voice of holland :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

JSchut schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:32:
[...]

Zou het best leuk vinden. (Ben ook lang niet zo goed als de meeste hier) Maar vrijdag avond krijg ik er niet doorheen. Iets met een vrouw en the voice of holland :P
Simpel op te lossen, de vrouw een eigen tv geven, werkt hier ook al jaren. :*)
Gelukkig voor mij kijkt mijn vrouw niet naar dergelijke pulp op tv, heeft ze ook nooit gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Winkiller schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:57:
[...]

Simpel op te lossen, de vrouw een eigen tv geven, werkt hier ook al jaren. :*)
Gelukkig voor mij kijkt mijn vrouw niet naar dergelijke pulp op tv, heeft ze ook nooit gedaan.
Ze heeft een eigen TV op de slaapkamer :P Maar goed er zijn maar twee avonden dat ze iets wil kijken dus ik klaag niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Laat me raden, de andere is expeditie robinson...De mijne heeft overigens precies hetzelfde....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

power_user schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:07:
Laat me raden, de andere is expeditie robinson...De mijne heeft overigens precies hetzelfde....
Hahahaha. Nee....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
... O ja toch wel :P

Hoe laat zou je dan een lobby willen maken op vrijdag? Na the voice? :P Dan ben ik er bij.

[ Voor 18% gewijzigd door JSchut op 04-12-2015 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Of voor de voice. Uurtje of 19:00 tot 20:30 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Wordt dan 19:15. Heb een dochtertje dat graag wil dat ik er in bed stop :) Maar ik doe dan zeker mee. (Desnoods join ik iets later. Jullie hoeven niet op mij te wachten uiteraard.)

[ Voor 28% gewijzigd door JSchut op 04-12-2015 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Als we minimaal 6 man hebben dan kan het vanavond wel. Anders maar even een weekje opschuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Ik zou eerder na The Voice kunnen dan ervoor.... ik heb er drie naar bed te brengen... :z
(hier wordt overigens niet naar The Voice gekeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Ik ben blij dat ik dat (kleine) kinderen geneuzel voorbij ben, maar ik geloof steeds in Sinterklaas. :Y
Want ik kreeg zojuist de DriveClub Bikes DLC van Sint, dank U Sinterklaas. :)
Als actief motorrijder (alleen zomers) een leuk kado, zo kom ik de winterstop wel door. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

power_user schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 14:25:
Als we minimaal 6 man hebben dan kan het vanavond wel. Anders maar even een weekje opschuiven.
Ik heb permissie om deze avond de tv te hebben haha. Dus ik kan de hele avond in principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Sorry Jschut. Ik zit voor de voice _O-

Volgende week gaan we voor of na de voice hopelijk met wat meer mensen ff los!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-11-2024

invincible30

Psn: pelter29

Leuk idee, volgende week vrijdag avond wil ik wel even meedoen met een multiplayer sessie!👍🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Hoe is deze game op hogere levels speelbaar? Serieus banen met sneeuw en donker + een AI die je gewoon steeds van de baan rijd, en totaal geen rekening houd met waar jij rijd |:(

Zo'n vette game game met zo'n enorme kut AI, ik moet regelmatig opnieuw starten omdat de AI besluit mij in een onmogelijke bocht in te halen en mij compleet van de weg rijden :(

Zeg het niet snel maar dit is echt een moeilijke racegame! Maar het blijft steeds weer uitnodigen om te spelen :) Iedere keer weer ga ik erin op, en wanneer de AI weer begint en ik het liefst me controller door de tv wil rammen, zet ik hem maar braaf uit Hahaha! Ik ga echt te veel in deze game op _/-\o_

Ik heb bikes ook gekocht maar dat is echt niks voor mij _O- Het is me nog niet gelukt 1 fatsoenlijke bocht te maken zonder me dood te rijden xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Mother_Goozz schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 12:59:
Hoe is deze game op hogere levels speelbaar? Serieus banen met sneeuw en donker + een AI die je gewoon steeds van de baan rijd, en totaal geen rekening houd met waar jij rijd |:(

Zo'n vette game game met zo'n enorme kut AI, ik moet regelmatig opnieuw starten omdat de AI besluit mij in een onmogelijke bocht in te halen en mij compleet van de weg rijden :(
Ik denk dat wanneer je herhalingen bekijkt van je botsingen met de AI je er achter komt dat het vaker aan jou ligt dan aan de AI.
In het begin heb ik ook vaak lopen voeteren op de AI maar meestal had het toch te maken met ietwat irrationeel rijdgedrag van mezelf omdat je op dat moment meer met je voorligger bezig bent b.v.
Probeer je de AI uit te remmen en had je even over het hoofd gezien dat er nog een AI aan de binnenkant zat.
Een AI die je in de bocht compleet van de weg rijdt kan ook een AI zijn die z'n lijn houdt terwijl jij naar binnen stuurt.
Je zal mij niet horen zeggen dat de AI super is maar slecht zeker niet.
Als je je lijn houdt en je rempunten goed inschat dan is er vrij weinig aan de hand.
Vergeet niet dat de AI onderling [gelukkig] ook aan het racen is en [gelukkig] ook wel eens fouten maakt.
Kijk echt maar eens herhalingen terug waarvan jij het gevoel hebt tegen botsauto's te racen, als je dat objectief doet denk ik dat je de AI echt niet zo slecht vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

power_user schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 21:54:
Sorry Jschut. Ik zit voor de voice _O-

Volgende week gaan we voor of na de voice hopelijk met wat meer mensen ff los!
Haha. Ik ben sowieso in voor een potje racen in de achterhoede. Voor of na de Voice. Beide goed :)

De Ai laat inderdaad soms wat te wensen over. Maar ik had er in het begin meer last van dan nu. Veel komt inderdaad ook door jezelf.

Wat ik wel erg vervelend vindt is dat zetegen je achterkant aan rijden (Zelfs op een recht stuk waar ik plank gas aan het geven ben) Je krijgt dan vehicle impact en weg clean lap. Terwijl ik hier dus niks aan kan doen.

Ben momenteel bezig met de DLC tours. Zit nu op totaal een sterretje of 350. Inmiddels ook level 51 gaat lekker rap zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
Afgelopen weekend even gegrind naar lvl 50+. De tour vind ik niet zo leuk om te doen; ik speel liever met een handjevol auto's om die compleet te masteren en dan ook het liefst op closed circuits.

Is het trouwens mogelijk om ergens in een winkel (het liefst regio randstad) stuurtjes + pedaaltjes uit te proberen met DC? Ik zag de T80 staan voor rond de EU 83 (de speciale DC versie voor EU 99) maar heb eigenlijk nog nooit met een stuurtje geraced. Ben benieuwd hoe me dat af gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Vraag voor diegenen die ook Project CARS hebben: spelen jullie het nog? Ik heb heb het spel sinds kort in bezit, maar het klikt nog niet echt. Ik mis het gevoel van het rijden, wat ik gek genoeg wel voel bij DC. DC klikte na de eerste meters, moet ik misschien gewoon even doorbijten omdat dit geen arcade maar simulator is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 14:26

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

DrWoetR schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:49:
Vraag voor diegenen die ook Project CARS hebben: spelen jullie het nog? Ik heb heb het spel sinds kort in bezit, maar het klikt nog niet echt. Ik mis het gevoel van het rijden, wat ik gek genoeg wel voel bij DC. DC klikte na de eerste meters, moet ik misschien gewoon even doorbijten omdat dit geen arcade maar simulator is?
Kort antwoord: ja :)

PC is een andere soort racegame dan DC, maar speelt uiteindelijk (imho) net zo lekker...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chckdsk! schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:26:
Afgelopen weekend even gegrind naar lvl 50+. De tour vind ik niet zo leuk om te doen; ik speel liever met een handjevol auto's om die compleet te masteren en dan ook het liefst op closed circuits.

Is het trouwens mogelijk om ergens in een winkel (het liefst regio randstad) stuurtjes + pedaaltjes uit te proberen met DC? Ik zag de T80 staan voor rond de EU 83 (de speciale DC versie voor EU 99) maar heb eigenlijk nog nooit met een stuurtje geraced. Ben benieuwd hoe me dat af gaat.
Het zal dan echt wel wennen zijn. Althans dat ik wel mijn ervaring. Je kan een belletje wagen naar Nedgame Utrecht. Die hebben/hadden altijd een testhoek. Ik ben er alleen recent niet meer geweest en ik kan je dus niet vertellen of daar ook een stuurtje in de hoek staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Mij is laatst verteld dat er in de Mediamarkten en teksthoek zou zijn met een G29, geen idee welke game er op zo moeten draaien. Ik meende zelf DC...

Nog meer mensen ideeën over mijn vorige vraag betreffende Project CARS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
DrWoetR schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:49:
Beide spellen heb ik vanaf de release. Project Cars heb ik in het begin wel fanatiek gespeeld, maar ik merkte toch dat ik DC sneller weer oppak. Ook vanwege de ontzettende Season Pack met maandelijkse uitbreidingen, maar ook de challenges. DC speel ik na 15 maanden nog steeds bijna dagelijks en PC heb ik al een aantal maanden niet aangeraakt.
Hoewel DC misschien wat minder realistisch is, vind ik het echt de leukste race game ooit :)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik heb Project CARS 1 dag gespeeld (had m voor een vriend gehaald en kon m toen eerst zelf een dag spelen) en wat mij het meeste tegenstond was het gebrek aan snelheidsgevoel, zeker in vergelijking met DriveClub.

Waar ik in DC ruim een jaar na dato nog altijd op het puntje van mijn stoel zit als ik in een Super/Hyper auto rijd heb ik dat geen enkel moment in CARS gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Of je veel of weinig wil uitgeven aan een stuurwiel is natuurlijk een persoonlijke afweging. Toch zou ik in het geval van het aanschaffen van een stuurtje wat langer doorsparen omdat je anders met een net niet gevoel achter blijft.

Daarnaast is het goed om je te bedenken dat je in het geval Driveclub minder snelle rondetijden gaat rijden met een stuurtje. Voor de fun kun je er natuurlijk wel 1 aanschaffen. Andere racegames zullen andere resultaten geven qua snelheid.

• Rickz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 15:10
Laatst een tijdje met de X-Bow gereden om de KTM Super Duke vrij te spelen, maar kan er nog niet echt vriendjes mee worden.

Ben zelf een motorrijder, en was van plan Driveclub Bikes aan te schaffen, maar ben er nu niet meer zo zeker van. Wat vinden jullie van Driveclub Bikes?

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

• JSchut

JSchut

.....

dlm schreef op donderdag 10 december 2015 @ 08:35:
Laatst een tijdje met de X-Bow gereden om de KTM Super Duke vrij te spelen, maar kan er nog niet echt vriendjes mee worden.

Ben zelf een motorrijder, en was van plan Driveclub Bikes aan te schaffen, maar ben er nu niet meer zo zeker van. Wat vinden jullie van Driveclub Bikes?
Persoonlijk vindt ik het een leuke dlc. Het is ook best lastig soms. Vooral de time trials met de 3de ster iets als "A clean lap in 1:18:500".

Het is wel echt arcade. Van je motor vallen kan niet. Dan reset je gewoon op de track.
Maar dit vindt ik persoonlijk ook leuk. De games als moto GP en dergelijke trek ik niet.

• ralph075
  • Niet online
dlm schreef op donderdag 10 december 2015 @ 08:35:
Motorphysics blijft altijd een beetje behelpen in een game, is mijn ervaring. Echter vind ik de uitvoering van Driveclub Bikes boven verwachting goed. Ben er tevreden mee, leuk om af en toe wat rondjes te racen, zeker voor dit geld. Voor de prijs van een volledige game (bv. Ride, MotoGP e.d.d) zou ik het nooit hebben gekocht.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
JSchut schreef op donderdag 10 december 2015 @ 08:41:
[...]

Persoonlijk vindt ik het een leuke dlc. Het is ook best lastig soms. Vooral de time trials met de 3de ster iets als "A clean lap in 1:18:500".

Het is wel echt arcade. Van je motor vallen kan niet. Dan reset je gewoon op de track.
Maar dit vindt ik persoonlijk ook leuk. De games als moto GP en dergelijke trek ik niet.
Moet je een redelijk klapper maken voor een reset of is het vrij gevoelig?

• ralph075
  • Niet online
niekvandermeer schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:00:
[...]
Moet je een redelijk klapper maken voor een reset of is het vrij gevoelig?
Je moet een redelijke klap maken. Als je net aan een muurtje aantikt o.i.d. dan kom je er meestal wel mee weg. Als het aantikken wat harder gaat, dan volgt een reset to track.

• JSchut

JSchut

.....

ralph075 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:11:
[...]

Je moet een redelijke klap maken. Als je net aan een muurtje aantikt o.i.d. dan kom je er meestal wel mee weg. Als het aantikken wat harder gaat, dan volgt een reset to track.
En redelijk hard tegen andere motorrijders aan rijden gaat ook behoorlijk lang goed. (Wel een collision penalty ofc :))

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

De Bikes zijn idd best lekker om te rijden. Ik vind t ook wel erg goed dat je echt een first person view kan gebruiken, waarmee je beeld mee duikt de bochten in (hoofd beweegt mee met de motor) en een first person view waarbij je beeld vrijwel horizontaal blijft (hoofd beweegt vrijwel niet mee).

Maar wat blijft dit toch een prachtig spel. Reed laatst nog wat rondjes in de electrische SLS en verbaasde me weer over de graphics, maar ook zeker hoe lekker t rijdt. Echt een top spel!

• On_E

On_E

Housemusic

SqueakyClean schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:41:
Maar wat blijft dit toch een prachtig spel. Reed laatst nog wat rondjes in de electrische SLS en verbaasde me weer over de graphics, maar ook zeker hoe lekker t rijdt. Echt een top spel!
Zeker weten, ik kan dan ook niet wachten op wat 2016 brengt voor DriveClub.
Er komen sowieso meer locaties (Antigua?) en tracks en laat ze dan gelijk nog een Season Pass uitbrengen, die haal ik direct!

• JSchut

JSchut

.....

On_E schreef op donderdag 10 december 2015 @ 13:08:
[...]

Zeker weten, ik kan dan ook niet wachten op wat 2016 brengt voor DriveClub.
Er komen sowieso meer locaties (Antigua?) en tracks en laat ze dan gelijk nog een Season Pass uitbrengen, die haal ik direct!
1 van de weinige games waarvan de season pass ook echt waarde heeft. Als hij komt koop ik hem ook meteen :D

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 01:17
Is het het wachten waard voor de season pass voor driveclub ivm kerstaanbiedingen? Ze zijn nu al bezig bij PS dacht ik. Elke zoveel dagen komt er een discount.

• Snoei01
Pakhtun schreef op donderdag 10 december 2015 @ 17:28:
Is het het wachten waard voor de season pass voor driveclub ivm kerstaanbiedingen? Ze zijn nu al bezig bij PS dacht ik. Elke zoveel dagen komt er een discount.
Hij was onlangs (tot begin december) nog in de aanbieding voor €6,50. Hij zal ongetwijfeld nog wel een keer in de aanbieding komen...

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:44
SqueakyClean schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:41:
De Bikes zijn idd best lekker om te rijden. Ik vind t ook wel erg goed dat je echt een first person view kan gebruiken, waarmee je beeld mee duikt de bochten in (hoofd beweegt mee met de motor) en een first person view waarbij je beeld vrijwel horizontaal blijft (hoofd beweegt vrijwel niet mee).

Ik blijf DC spelen, maar ik ben niet into bikes. Niet in het echt, niet in games. En dat is nu wel een frustratiepunt geworden met hun level 22. Die extra uitdagingen bij DC bleven het interessant houden. Nu dat je gedwongen wordt om met een bike te racen haak ik af. Misschien probeer ik het nog wel eens, maar ik kan niet wennen aan de controls en ik heb er ook geen zin in.

Naar mijn mening hadden ze best wel een gratis bike kunnen geven om mensen te overtuigen de uitbreiding te kopen, maar ze moeten het niet verplichten in een game die om auto's draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
SonnyBBQ schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:03:
[...]
Naar mijn mening hadden ze best wel een gratis bike kunnen geven om mensen te overtuigen de uitbreiding te kopen, maar ze moeten het niet verplichten in een game die om auto's draait.
Het is toch ook helemaal niet verplicht...... :?

Je kan overigens gratis een bike uitproberen. Als je in Driveclub met de KTM X-Bow (=een auto) een bepaald level haalt (weet even niet welk level, is terug te vinden hierboven ergens), dan speel je de KTM Super Duke vrij. Dit is dus een gratis motor die je kan gebruiken om te ervaren hoe het is met een motor in DC.

[ Voor 3% gewijzigd door ralph075 op 11-12-2015 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Niets is verplicht in games... Maar als je verder wil in de elite levels voor DriveClub, dan moet je wel een time trial met de KTM Superbike halen. Het klopt dat je die gratis krijgt bij level 10 KTM (gehaald met X-Bow ). Ik heb de bike ook. Maar het probleem blijft dat je om DriveClub elite level 22 te halen, die time trial met een bike moet rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Eerlijk gezegd vind ik die fiets ook niet leuk. Maar... Er liggen nog 3 uitdagingen achter die KTM! Ik ben dus wel van plan mij door de zure appel heen te bijten. Al was het maar omdat ik het niet kan hebben dat een ander clublid momenteel voor mij ligt qua Elite level.

He, Tukker? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Pff, daarstraks een 1:18:108 gereden. Ik ben me er ook echt door aan het worstelen. Volgens de ranking zijn er maar ongeveer een 750-tal die onder de 1:18 zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
SonnyBBQ schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 13:10:
Niets is verplicht in games... Maar als je verder wil in de elite levels voor DriveClub, dan moet je wel een time trial met de KTM Superbike halen. Het klopt dat je die gratis krijgt bij level 10 KTM (gehaald met X-Bow ). Ik heb de bike ook. Maar het probleem blijft dat je om DriveClub elite level 22 te halen, die time trial met een bike moet rijden.
Ah, op die fiets... (no pun intended) Die context had ik niet begrepen.
(zit zelf vast op elite level 10, ik kom niet verder met de Spano)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Kleine rant: heb ik mij eindelijk door die KTM-challenge heen geworsteld, meteen de Wombat er achteraan gedaan (ook zoiets) om er dan achter te komen dat ik niet verder kan levelen omdat ik niet genoeg sterren kan krijgen tenzij je de DriveBikes DLC hebt. Sheesh...

Benieuwd hoeveel sterren er te verdienen zijn aan de AMG tour, maar ik ben bang dat dat er niet genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
ralph075 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 20:38:
[...]

Ah, op die fiets... (no pun intended) Die context had ik niet begrepen.
(zit zelf vast op elite level 10, ik kom niet verder met de Spano)
Ah gelukkig ben ik niet de enige die moeite had met die challenge.
Driftige bak die Spano en dat op die route is niet echt fijn waar je veel precisie nodig hebt.
De challenge er na is dan weer relatief makkelijk.

Pagina: 1 ... 35 ... 43 Laatste