[PS4] Driveclub

Pagina: 1 ... 34 ... 43 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-09 15:58
dvdkiwi schreef op donderdag 17 september 2015 @ 16:51:
[...]

Nu mee bezig :)
In de eerste 2 sectoren pak ik 3 tot 4 tienden op ktulu (heeft dezelfde tijd als jij.
Het enige punt ik snap de laatste bocht niet. Nooit gedaan ook.
Wat is daar nu de beste lijn?

Got it!
De bocht op 17 seconden ging veel te wijd, maar bleek uiteindelijk wel sneller te zijn.
Toch verlies ik in die laatste bochten (start 3e sector), die ik nog steeds niet snap, een halve seconde...
De bocht op 0:27 was trouwens ook een hele slordige.

[video]
Nice. :*) De eerste bocht is hier ook al key. Als je die niet snel genoeg hebt is het al verloren.

Ivm die laatste bochtencombinatie denk ik dat je iets te scherp instuurt naar het tweede deel van de bocht. Je zou de curb aan de buitenkant van de baan nog moeten meenemen. Je ziet de ghost van Kthulu dit ook doen. En ook bij de laatste bocht kan je hem nog een tikje meer naar buiten laten gaan voordat je hem recht trekt. Gebruik maken van dat klein stukje extra asfalt na het zand. Die hoek zand/asfalt gebruik ik als richtpunt.

Maar _/-\o_ over hoe je de eerste sector en bocht vier pakt. Ik had het meeste moeite met die 4de bocht. Toen ik die eenmaal door had, zat mijn tijd ook goed.

Dan is level 74 ineens a piece of cake hé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:58

Superkiwi

Hoi doei

SonnyBBQ schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:17:
[...]
Je ziet de ghost van Kthulu dit ook doen.
Dat is niet Ktulu's ghost, maar mijn eigen ;)
Uiteraard deden de ghosts van anderen het weer niet...

Level 74 was wel een stuk leuker om te doen inderdaad d:)b

Ik merk trouwens dat ik langzaam beter word met de controller.
Gisteren weer eens wat championships uit de Lamborghini DLC overgedaan (omdat het dubbel Lambo xp is),
en mijn totaaltijden op de leaderboards gaan flink omlaag :)

[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 18-09-2015 12:27 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Ha, dan weet je toch hoe het moet. :+ Plak dat eens in je huidige rondje en er gaat nog een stuk van je tijd af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:35

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Toffe filmpjes weer :D Kon ik maar zo goed rijden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik zit (nog steeds) op deze te zweten...
YouTube: Driveclub Elite Level 62

Hoop dit weekend er eindelijk doorheen te geraken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Remmen voor de bochten. Niet remmen tijdens het sturen. Moest het toch nodig zijn, hou dan gewoon gas in.
En verder zo goed mogelijk de lijnen rijden. Van curb tot curb zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

SonnyBBQ schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 12:31:
Ha, dan weet je toch hoe het moet. :+ Plak dat eens in je huidige rondje en er gaat nog een stuk van je tijd af.
Ik denk dat ik deze weer eens een poging ga geven zodra het stuur weer in de woonkamer staat.
Wellicht dat het wat rustiger sturen helpt ;)

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Doorgaans ben ik niet zo van de aparte "auto's" en de concepts, maar ik zou deze graag terug willen zien in DC:

Afbeeldingslocatie: http://www.cheatsheet.com/wp-content/uploads/2015/09/60394_HONDA_PROJECT_2_4_POWERED_BY_RC213V_TO_DEBUT_AT_FRANKFURT_A_COMBINATION_OF.jpg?51ae27

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Cool ding!

Gisteren ook maar eens de Startline tour voltooid. Viel me op dat ik alles met redelijk gemak haalde,
makkelijker dan diezelfde events in de reguliere DLC's. Tijden zijn in ieder geval flink beter.
Zelfs Dam Busters had ik in 1 poging, en daar had ik tijdens de Pacesetter DLC zo'n moeite mee.
Het viel me ook op dat er dus verschillende leaderboards zijn voor dezelfde events; de leaderboards uit de Startline tour zijn niet dezelfde als in de reguliere DLC.
Zou de startline tour beschikbaar zijn voor de gratis ps+ versie? Om een kijkje in de game te krijgen?

Heb nu genoeg xp om de laatste elite time trial te doen, die voor level 75.
Maar ik zie het al: Gumpert Apollo...... Kinloch...... dat gaat wat worden hoor :D

Ik moet zeggen dat nu het hele rubberbanding-idee uit mijn brein is vertrokken ik een stuk relaxter rij.
Als ik gewoon goed rij dan hou ik ze achter me. Behalve als de supersonic draft erin komt natuurlijk ;)
De R8 series in Schotland is zo'n voorbeeld; niet supergoed gereden, maar goed genoeg om de AI op achterstand te houden :)

@R-a-t & the Denman: onze club is de top 1000 binnengekomen! Goed bezig 8)
Ik heb nog plek voor één of twee members.
Moulin is niet actief meer en vind het niet erg om eruit geknikkerd te worden, Latulir doet ook niks...

[ Voor 39% gewijzigd door Superkiwi op 19-09-2015 11:38 ]

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Gisteren maar weer eens driveclub gespeeld. helaas mis ik nog ergens 1 ster want ik heb 84/85 wil ik doorgaan naar de volgende tour.

Johann Sebastian Bach

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

De allerlaatste elite time trial viel uiteindelijk wel mee :)
Niet de makkelijkste wagen, maar wat een fantastische track!

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=vkOGTRAiExo]

Gelijk maar even een time trial gedaan op die track met de 458 Speciale.
13e plaats nu :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=qB6_rNqpaZU]

• Armend123
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-07 17:26
Goed bezig Kiwi!

Ben wel benieuwd hoeveel fame je nodig hebt voor de volgende levels. Er is zowat elke week wel een dubbel XP event.

• Baas41
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 19:16
Volgens mij zijn er nog steeds geen private rooms beschikbaar of wel? Kunnen we eindelijk eens met zn allen een avondje racen.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

De private lobbies komen met de eerstvolgende update ;)

Ze hebben de game nu een jaar echt fantastisch ondersteund.
Ik vraag me af wat we nog meer kunnen verwachten, of dat dit het zo'n beetje was en zij zich op een nieuwe game gaan storten (Motorstorm?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Nivida_intel schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 17:14:
Gisteren maar weer eens driveclub gespeeld. helaas mis ik nog ergens 1 ster want ik heb 84/85 wil ik doorgaan naar de volgende tour.
Huh :? Wat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Hèhè, vrijdagavond eindelijk level 62 geslecht. Kan gelijk door voor 63, maar daarvoor moet ik ook nog 3,5 seconden zien te vinden met de RS6....

@kiwi Lalutir kan er wel uit inderdaad, voor de enkele keer dat hij DC start heeft hij geen club nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Done!
Blackthunder is erbij gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:13
Jups, heb mijn eigen club verlaten in verband met inactiviteit van alle leden.

Zou je trouwens je video's wel in spoilers oid kunnen zetten Kiwi? Ik merk steeds dat bij het laden van dit topic, dat ik moet wachten totdat je video's geladen zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Haha komt goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:06

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Yes!!!

Heb eindelijk de Venom Hotlap 2 challenge :)

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Netjes!!
Strakke tijd ook :)

Paar rondjes online gedaan vanavond, maar daar is door al het gebeuk weinig aan...
De online (team) time trial events zijn dan wel weer super!
Verder maar een beetje bezig met de laatste vehicle accolades volmaken en de location accolades naar level 5 krijgen. De rest is allemaal wel klaar :)

[ Voor 101% gewijzigd door Superkiwi op 20-09-2015 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Zo, eindelijk lvl 63. Ik heb meteen naar de tijdrit voor 64 gedaan. Bedankt Kiwi, ik kon je ghost perfect gebruiken! :D

Edit: op Neogaf rijst het sterke vermoeden dat de volgende update het weerfenomeen mist gaat brengen. Zo ja, dan hoop ik wel dat je echt sectors hebt wat de mist erger / minder erg is dan op andere stukken i.p.v. overal hetzelfde. Dat zou echt fantastisch zijn: "hey, die bocht had ik nú nog niet verwacht!"

[ Voor 56% gewijzigd door DrWoetR op 21-09-2015 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
DrWoetR schreef op zondag 20 september 2015 @ 23:01:
Zo, eindelijk lvl 63. Ik heb meteen naar de tijdrit voor 64 gedaan. Bedankt Kiwi, ik kon je ghost perfect gebruiken! :D

Edit: op Neogaf rijst het sterke vermoeden dat de volgende update het weerfenomeen mist gaat brengen. Zo ja, dan hoop ik wel dat je echt sectors hebt wat de mist erger / minder erg is dan op andere stukken i.p.v. overal hetzelfde. Dat zou echt fantastisch zijn: "hey, die bocht had ik nú nog niet verwacht!"
Mwoa, die mist heb ik echt niet nodig om te denken "hey, die bocht had ik nu nog niet verwacht!" :$
Met enige regelmaat dat ik nu een bocht invlieg en met volle snelheid weer terug de baan opstuiter.
Even zonder dollen: extra weerseffecten zijn leuk en brengen weer een extra dimensie met het racen mee.

In het begin heb ik een paar single events gereden waar regen of sneeuw in zat. Erg mooi gedaan en moeilijk. Nu ben ik nog voorlopig bezig met de Driveclub tour. Dus geen weerseffecten.
Heb ondertussen level 40 bereikt en zit nu midden in de supercars. Leuke uitdaging om die een beetje onder controle te krijen. Vooral dat iedere auto toch weer anders reageert.
De Driveclub challenge die hier op 't forum speelt, laat ik nog eventjes links liggen; ik heb al genoeg te doen en uitdaging genoeg met de tour.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
DrWoetR schreef op zondag 20 september 2015 @ 23:01:

Yeah, hier ook lvl63!!! *O* Na eindelijk lvl62 gehaald te hebben (wat een drama was), is lvl63 verrassend snel gehaald... Nu levelen voor 64, maar de ronde met de RUF Rgt8 lijkt me redelijk te doen.

Ik moet wel zeggen dat ik met die elite-levels veel meer inzicht krijg in hoe te rijden met een specifieke auto en hoe sommige bochten aan te snijden op bepaalde circuits. Om verder te komen in level moet ik vaak 5-10 seconden van mijn eigen tijd af zien te rijden en dat is onmogelijk als ik mijn eigen lijntjes blijf volgen...

Oh ja, mist lijkt mij ook wel een gave toevoeging, zeker als het net zo realistisch wordt als de andere (weers)effecten...

Wat is en blijft Driveclub toch een waanzinnig gaaf spel!!!! <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Dacht gisteren laat ik dc eens downloaden (ps+)....

Ik ben volledig ongeschikt voor console arcade racegames ben ik bang, kan niet overweg met de controller heb geen enkel gevoel bij het gas en rempedaal en heb het gevoel dat het sturen anders reageert in een scherpe bocht dan een flauwe bocht.

Heb de eerste paar races gedaan maar ik kom niet eens door de eerste echte race met meerdere wagens erbij. Ik probeer ze te ontwijken en netjes te racen maar dat resulteert simpelweg in laatste worden.

Heb op de ps3 een keer gt5 geprobeerd maar daar had ik dezelfde irritatie als hier die ffing rubberband vind ik echt verschrikkelijk. Al was de handling daar wel wat beter naar mijn smaak. Nu was de laatste racegame die ik echt uit ten treure heb gespeeld geoff crammonds gp2 dus kan zomaar zijn dat ik te oud ben om nu nog te leren racen op een console. :+

Is er nog hoop door gewoon maar door te ploeteren of ben ik hopeloos? ben 3 kwartier bezig geweest met die ene race en geen enkel gevoel dat er enige progressie is. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Flagg schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 21:18:

Ik ben volledig ongeschikt voor console arcade racegames ben ik bang, kan niet overweg met de controller heb geen enkel gevoel bij het gas en rempedaal en heb het gevoel dat het sturen anders reageert in een scherpe bocht dan een flauwe bocht.

Heb de eerste paar races gedaan maar ik kom niet eens door de eerste echte race met meerdere wagens erbij. Ik probeer ze te ontwijken en netjes te racen maar dat resulteert simpelweg in laatste worden.

Heb op de ps3 een keer gt5 geprobeerd maar daar had ik dezelfde irritatie als hier die ffing rubberband vind ik echt verschrikkelijk. Al was de handling daar wel wat beter naar mijn smaak. Nu was de laatste racegame die ik echt uit ten treure heb gespeeld geoff crammonds gp2 dus kan zomaar zijn dat ik te oud ben om nu nog te leren racen op een console. :+

Is er nog hoop door gewoon maar door te ploeteren of ben ik hopeloos? ben 3 kwartier bezig geweest met die ene race en geen enkel gevoel dat er enige progressie is. :P
Gewoon lekker blijven oefenen, het gaat tenslotte om de lol die je erin hebt.
Dat je hem op het begin in de vangrail zet, maakt toch niets uit?

Misschien is het juist leuk om een T100 aan te schaffen (of T300/T500) van thrustmaster, is een stuk makkelijker als de controller naar mijn idee, en erg leuk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Hoolz14 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 21:42:
[...]

Gewoon lekker blijven oefenen, het gaat tenslotte om de lol die je erin hebt.
Dat je hem op het begin in de vangrail zet, maakt toch niets uit?

Misschien is het juist leuk om een T100 aan te schaffen (of T300/T500) van thrustmaster, is een stuk makkelijker als de controller naar mijn idee, en erg leuk :-)
Heb stiekem al zitten kijken naar een stuurtje, maar heb een beetje het probleem dat ik op het (logeer)bed zit als ik game, en er geen rigs zijn voor op een bed ben ik bang. :P

Kan ook niet op de rand van het bed zitten want dan zit ik een meter van het beeld af en met 2 m breed beeld is dat op zijn minst onhandig te noemen. Dus eerst een slaapbank scoren dan een raceseat en dan pas weer een racegame proberen. :+

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
Flagg schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 22:16:
[...]

Heb stiekem al zitten kijken naar een stuurtje, maar heb een beetje het probleem dat ik op het (logeer)bed zit als ik game, en er geen rigs zijn voor op een bed ben ik bang. :P

Kan ook niet op de rand van het bed zitten want dan zit ik een meter van het beeld af en met 2 m breed beeld is dat op zijn minst onhandig te noemen. Dus eerst een slaapbank scoren dan een raceseat en dan pas weer een racegame proberen. :+
Haha alles op zn tijd.

Ik speel met een stuurtje op een bureaustoel, en dat werkt ook prima aan mijn bureau.
Als ik het niet speel schroef ik het eraf, daarnaast speel ik ook veel assetto corsa op de PC.
Helaas is mijn stuurtje kapot gegaan, en deze is nu onder reparatie bij thrustmaster.

De pin die zich in het wiel schroeft deed het niet meer, ik kon de pin er zo uit wiggelen zonder de pin te draaien. Gelukkig zit er garantie op en is hij vandaag precies een jaar oud.

Dan te bedenken dat ik er toch al zeker 700 uur mee heb zitten spelen, op Assetto Corsa alleen al.. :P daar is driveclub nog niet eens bij opgeteld.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03:33
Sinds gisteren een PS4 en uiteraard ook direct Driveclub gekocht. Prachtige game! Super. :)

/edit: welk land is het mooist qua graphics en belichting? India?

[ Voor 27% gewijzigd door Rivanov op 26-09-2015 19:03 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07

Ben je met de Driveclub tour begonnen of ben je met single events aan de slag gegaan?
Ik was zelf met enkele single events begonnen waar ik in de snelle auto's was gestapt. Het resultaat: iedere bocht eruit vliegen, veel botsen met andere auto's en uiteindelijk niet veel plezier. Daarna ben ik aan de tour begonnen en dat ging veel beter. Je begint dan in de Hot Hatch categorie. Die auto's zijn nog niet zo super snel. Toen ik dat in de gaten had, had ik ook nog maar eens een paar single events in een Hot Hatch auto gereden. Dat ging al stukken beter en ik won ook nog eens met enige regelmaat een race.

Ondertussen ben ik zelf bij de Hyper cars aanbeland in de Driveclub tour. Dat zijn toch wel erg snelle auto's en af en toe lastig onder controle te krijgen en houden. Wel heel erg leuk.

Niet opgeven. En zoals al aangegeven kun je het beste de tour doen want dan volg je een geleidelijke progressie met steeds snellere auto's. Succes!

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Ik ben met de tour begonnen. :+

Ben aanbeland bij de race met ik een aston martin oid. 3 rondes met 12 auto's iig.

Maar ik.heb project cars ook gekocht van het weekend dus ga die binnenkort eens proberen kijken of die beter gaat. Dan ligt het gewoon aan de combo controller, dc en de beperkingen van ondergetekende. Welke het zwaarst weegt laat ik in het midden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
nvm

[ Voor 98% gewijzigd door Rivanov op 01-10-2015 19:32 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 14:26

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Flagg schreef op maandag 28 september 2015 @ 08:41:
Ik ben met de tour begonnen. :+

Ben aanbeland bij de race met ik een aston martin oid. 3 rondes met 12 auto's iig.

Maar ik.heb project cars ook gekocht van het weekend dus ga die binnenkort eens proberen kijken of die beter gaat. Dan ligt het gewoon aan de combo controller, dc en de beperkingen van ondergetekende. Welke het zwaarst weegt laat ik in het midden. :P
Succes met project Cars, rijdt to-taal anders, en heeft mij echt wel wat uurtjes gekost om dat een beetje onder de knie te krijgen...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

DerOllie schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 08:17:
[...]

Succes met project Cars, rijdt to-taal anders, en heeft mij echt wel wat uurtjes gekost om dat een beetje onder de knie te krijgen...
Rijd idd totaal anders ja. :) maar voor mijn gevoel wel beter, al heb ik wel door dat controller icm racegames en mijzelf absoluut niet werkt, te weinig dosering voor mij qua sturen en gas geven helaas.

Dus de 2 spellen gaan op de plank tot ik een stuurtje heb. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:46

Winkiller

De Mopperpot

Sinds vandaag een PS4 met Driveclub naast onze Xbox One met veel Forza geweld. Ooit in een donker verleden een PS1 gehad waar ikzelf nooit iets mee gedaan heb, was meer voor de kids.

Hopelijk wordt dit nu iets anders, ik heb als racespel liefhebber wel trek in Driveclub en straks Need for Speed 2015 als die mooier is op de PS4 maar heb nog moeite met de controller bediening.

Eigenlijk niet gek als je de Xbox controller gewend bent, mijn vingers zitten regelmatig op de verkeerde plekken op de dualshock controller. Ik rij af en toe rond met de PSN die hieronder wordt weergegeven en zal af en toe hier ook meelezen.

Als er dingen zijn die ik absoluut moet weten hoor ik het graag van jullie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Winkiller schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 20:31:
Als er dingen zijn die ik absoluut moet weten hoor ik het graag van jullie. :)
Remmen is angst, gas is alles! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Iemand hier die de HoriPad plus controller gebruikt met de PS4 en DriveClub ?
Ik kan niet wennen aan de dualshock controller als xbox bezitter. O-)

Wel vreemd dat die controller (nog) niet in Europa te krijgen is, gevonden en besteld bij Amazon.uk.

[ Voor 16% gewijzigd door Winkiller op 08-10-2015 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:02

On_E

Housemusic

Die Renault RS-1, holy shit wat rijdt die lekker zeg.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
On_E schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:06:
Die Renault RS-1, holy shit wat rijdt die lekker zeg.
Alleen jammer van die draaicirkel, een olietanker keert sneller >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

DrWoetR schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:21:
[...]

Alleen jammer van die draaicirkel, een olietanker keert sneller >:)
Maar die grip jongeh! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Vandaag de laatste 2 DLCs gespeeld en daarmee de game op 100% gezet. DriveClub heeft me toch zeer goed vermaakt. Ben benieuwd naar de aankomende DLC! Vooral extra auto's en landen zouden welkom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Elysi schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 18:59:
Vandaag de laatste 2 DLCs gespeeld en daarmee de game op 100% gezet. DriveClub heeft me toch zeer goed vermaakt. Ben benieuwd naar de aankomende DLC! Vooral extra auto's en landen zouden welkom zijn.
Kan en wil je me iets vertellen over je online ervaring met DriveClub ?
Ik hoop volgende week langzaam te beginnen maar online is iets waar ik me zorgen over maak, is het net als bij bv. Xbox een en al beuken of valt het mee ? Als ik iets hinderlijk vindt staat het opzettelijk verkloten van iemands plezier hoog in mijn lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elysi
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-05-2019
Winkiller schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 19:24:
[...]

Kan en wil je me iets vertellen over je online ervaring met DriveClub ? [...]
Ik heb niet zoveel online races gespeeld (vooral challenges), dus wellicht dat anderen hier meer over kunnen vertellen. In mijn beperkte ervaring is het in ieder geval niet anders dan in andere racers. Er kan hard gebeukt worden. Ik zou DC denk niet aanraden puur voor online races, maar wel voor de events en de (online) challenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Elysi schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 19:49:
[...]

Ik heb niet zoveel online races gespeeld (vooral challenges), dus wellicht dat anderen hier meer over kunnen vertellen. In mijn beperkte ervaring is het in ieder geval niet anders dan in andere racers. Er kan hard gebeukt worden. Ik zou DC denk niet aanraden puur voor online races, maar wel voor de events en de (online) challenges.
Ik heb een paar keer iets onlines proberen te doen maar ik beperk mij eigenlijk alleen tot de Tour en DLC packs. al genoeg plezier mee :P

heb nu 600 sterren precies zag ik dus net over helft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Heeft iemand van jullie recentelijk de M4 drift van de Ignition-tour geprobeerd? Ik heb het al niet zo op driften, maar op deze challenge kom ik niet eens in de buurt van de doelscore. Kan het zijn dat er door een of andere update het doel niet meer haalbaar is? Dat deze score oorspronkelijk alleen haalbaar was doordat je door kon driften naast de baan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Alstu:

Alle drift events en time trials zijn te halen zonder buiten de baan te driften of bochten af te snijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Tnx, ik zie wat ik anders moet doen: onder een iets minder scherpe hoek driften zodat ik meer momentum houd.
Of is dit filmpje van een aantal weken terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Eerder een paar maanden ;)
Maar van wat ik gemerkt heb is er qua driften niks veranderd eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Tnx voor je film, ik heb de laatste ster binnen.

Evolution Studios heeft laten weten dat er op de Paris Games Week meer uit de doeken wordt gedaan betreffende de grote update die er aan zit te komen. Als ze daarop wachten, verwacht ik iets serieuzers dan een nieuw weerfenomeen. Season Pass 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
DrWoetR schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:40:
Evolution Studios heeft laten weten dat er op de Paris Games Week meer uit de doeken wordt gedaan betreffende de grote update die er aan zit te komen. Als ze daarop wachten, verwacht ik iets serieuzers dan een nieuw weerfenomeen. Season Pass 2?
Wellicht een nieuwe season pass inderdaad.
Andere dingen die nog zouden komen zijn onder andere private lobbies en een compagnion app.

Fantasy modus: Oh, en misschien een extra locatie, Beach, Salt Lake of Sahara, om eindelijk die Buggy in Driveclub eens te rechtvaardigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Mochten ze een nieuwe season pass aankondigen dan hoop ik wel dat er een aantal nieuwe locaties bijkomen.
De season pass die er nu is heeft 178 events. Dat werd op de slechts 5 locaties een beetje eentoning.
Nieuwe auto's hoeft van mij niet per se, de keuze is prima zo, maar nieuwe locaties zouden erg welkom zijn :)
O, en minder regen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Haha dit is leuk om te lezen ik heb precies hetzelfde probleem met Driveclub, zelfs een andere controller heeft niet het gewenste effect. Ik ga de komende tijd maar door ploeteren omdat ik het wel een leuke game vindt.

Vooral het gevoel van gas geven en remmen is een ramp als je bv. Forza gewend bent, het zal wel wennen de komende tijd. Het is trouwens wel opvallend dat de nieuwe controller eigenlijk helemaal geen gevoel geeft in remmen en gas, het lijkt wel een aan en uit schakelaar (vol gas of niets) met niets er tussen in. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Winkiller schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:56:
[...]
Het is trouwens wel opvallend dat de nieuwe controller eigenlijk helemaal geen gevoel geeft in remmen en gas, het lijkt wel een aan en uit schakelaar (vol gas of niets) met niets er tussen in. }:|
Er zit wel degelijk nuance in, als je de knoppen zachtjes, half, of verder indrukt. Zowel bij remmen als bij gas geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

ralph075 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:07:
[...]

Er zit wel degelijk nuance in, als je de knoppen zachtjes, half, of verder indrukt. Zowel bij remmen als bij gas geven.
Ik heb het nog niet gevonden, en als het er al is dan is het bar weinig en moeilijk te vinden.
Heb jij ook zo'n Hori Pad 4 FPS of praat je over de standaard Sony dualshock controller ?
Ik heb het probleem namelijk met beide controllers en dat is soms best lastig omdat het dan niet leuk speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
dvdkiwi schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:56:
Mochten ze een nieuwe season pass aankondigen dan hoop ik wel dat er een aantal nieuwe locaties bijkomen.
De season pass die er nu is heeft 178 events. Dat werd op de slechts 5 locaties een beetje eentoning.
Nieuwe auto's hoeft van mij niet per se, de keuze is prima zo, maar nieuwe locaties zouden erg welkom zijn :)
O, en minder regen.
Op Neogaf heeft iemand een tweet van Evolution gepost: er wordt momenteel aan nieuwe locaties gewerkt. Yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Winkiller schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:24:
[...]
praat je over de standaard Sony dualshock controller ?
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Ja klopt die geeft inderdaad meer speling, maar mij lukt het nog niet. :-(
Het zal ongetwijfeld aan mij en het spel liggen, ik ben de Xbox One controller gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Even een copy/paste vanuit het Neogaf Driveclub forum:

We can't spoil the surprise we have lined up for October's #DRIVECLUB update, but we can give you more info on some FAQs in the mean time...
Updates & expansions: We have more cool updates coming to #DRIVECLUB but I can't spoil any surprises or give you more info just yet.
Accolades: More Driver & Club Accolades are on the way, with very generous #DRIVECLUB Fame rewards for earning them.
Difficulty: To help beginners get into #DRIVECLUB, we're developing a braking assist option that will help with cornering & braking points.
Multiplayer: Private Lobbies are coming to #DRIVECLUB early in Nov, offering full control over multiplayer events with custom settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:23
Zo sinds gisteren weer een PS4 , snel maar weer eens verder met driveclub 8) , meteen maar even de season pass er bij gekocht .... ook weer aangemeld bij mijn clubje (daar ben ik denk ik uit gekickt :'( .... logisch)

Ah die zit vol jammer ... Op zoek naar een andere

[ Voor 12% gewijzigd door Cardwizard op 24-10-2015 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Ha, dat zal onze club zijn geweest! Je hebt een PB.

Ik ben echt aan het aftellen tot dinsdag, dan krijgen we eindelijk te horen wat we de komende tijd nog kunnen verwachten van DC. Ik heb nog nooit lang een racer zo lang en intensief gespeeld (in mijn bezit sinds december) en ik ben nog lang niet klaar. Momenteel level 70 en slechts een paar sterren verwijderd van level 71. Weet iemand trouwens hoeveel sterren je nodig hebt voor het laatste elite level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Iemand een club waar ik bij mag aansluiten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:25
Rivanov schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:23:
Iemand een club waar ik bij mag aansluiten? :)
Ja hoor ik heb nog ruimte, zoek maar op ME car

Staat open dus je kan je zo aanmelden

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Dbm12 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 11:52:
[...]

Ja hoor ik heb nog ruimte, zoek maar op ME car
Nou vooruit dan maar, ik heb me ook aangemeld bij Me Car, waar staat dat voor ?
Verwacht absoluut geen wonderen van mij dan valt het ook niet tegen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
Winkiller schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 16:48:
[...]

Nou vooruit dan maar, ik heb me ook aangemeld bij Me Car, waar staat dat voor ?
Verwacht absoluut geen wonderen van mij dan valt het ook niet tegen. 8)
Mijn vriendin heeft de naam bedacht, geen idee was het betekent.

Maar geen zorgen doe lekker racen, zit verder geen verplichting aan vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Motoren erbij, Sony heeft DriveClub Bikes geregistreerd bij de PEGI.

Laat maar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:41
Tof, kan leuk worden. Over de toevoeging van motoren in PGR4 toentertijd waren de meningen verdeeld maar ik vond dat wel gaaf.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
On_E schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:49:
Motoren erbij, Sony heeft DriveClub Bikes geregistreerd bij de PEGI.

Laat maar komen!
Op zich gaaf inderdaad, maar tot nu toe vind ik de dynamics van motorgames eigenlijk altijd tegenvallen. En dat is echt een deal-breaker voor me. Hopelijk weet Evolution het tij te keren en voelen en zien de rijeigenschappen van hun motoren er wel natuurgetrouw uit.

Sowieso spannend of (en wat) we vandaag eventueel te horen krijgen over toevoegingen aan Driveclub. En andere aankondiging uiteraard (PS VR, hope so!).

[ Voor 4% gewijzigd door ralph075 op 27-10-2015 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Het lijkt erop alsof de bikes update vandaag al komt. :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/y6Z5guG.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door On_E op 27-10-2015 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
Driveclub Bikes 14,99 euro als je Driveclub al hebt.

https://store.playstation...00003_00-XXXXXXXXXDCBIKES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:16
DriveClub Bikes sla ik voorlopig even over. Ik heb niet veel met racemotors. Wel een leuke update voor de mensen die dat wel hebben.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:41
Sta op het punt de bikes-addon aan te schaffen, maar wacht toch eerst maar even af op wat reviews/ervaringen denk ik. Vind €15 ook relatief iets aan de hoge kant vergeleken met de prijs van de season pass en de hoeveelheid content die je daarvoor krijgt.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
ook net gekocht , lijkt me toch gaaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:02

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Wat je krijgt:
12 of the world’s best superbikes: Featuring bikes from top manufacturers including Yamaha, Ducati, Kawasaki, Honda, BMW and more.

Full BIKES Tour campaign: We’ve designed a new game mode and loads of events to help you get to grips with bikes and ultimately challenge you to master every superbike in the game.

Unlimited Challenges: Create and compete in new challenges to show off and test your speed, agility and skills with bikes.

Personalised events: Create your own events on any track, in any mode, at any time and with near limitless weather conditions.

Multiplayer racing: Take advantage of the extra space on every track with opportunities to overtake on every corner in heated wheel to wheel action.

Customisation: Personalize your bikes and your rider, including paint jobs, rider leathers and custom helmets.

Clubs: Everything you do in DRIVECLUB BIKES contributes to the success of your Club, unlocking new rewards, accolades, customisation and challenges.
En een tweede platinum trophy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ook gekocht, wel even wennen aan de handling nog maar met de helmet cam rijden is erg tof en intens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de merken en motoren die er in zitten zijn wel erg dik hoor.
kawasaki h2r, check
mv agusta f4, check
ducati 1098/ panigale, check
bimota bb3, check

gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
Moet nog zeker 1000 stars halen met Driveclub.

Overgens zie ik mezelf niet zitten met een motor stuur setup lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Driveclub Bikes ook gekocht en bevalt me echt prima. Erg goed gedaan en vooral gevoel als je met helmet cam rijd erg tof :) zie dit ook nog wel een update krijgen voor Playstation VR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Ik twijfel nog over Bikes, maar wat ik tot nu heb gezien in streams, ziet er goed uit. Ook qua handling vind ik het er bovengemiddeld goed uitzien, wat dat betreft positief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

WeAreLegion schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:16:
Driveclub Bikes ook gekocht en bevalt me echt prima. Erg goed gedaan en vooral gevoel als je met helmet cam rijd erg tof :) zie dit ook nog wel een update krijgen voor Playstation VR.
Voor VR heb je 60 FPS nodig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
On_E schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:39:
[...]

Volgens mij wel maar dan schroeven ze de resolutie wel iets naar beneden om dat te halen althans dat zou ik doen. Denk dat het wel echt een ervaring is dan maar iets minder resolutie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
On_E schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:39:
[...]

Volgens mij wordt de VR zelfs 120FPS. Of dit dan gegenereerd wordt door de hardware van de VR, weet ik niet. Maar het scherm in de VR zou de beelden op 120FPS moeten tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aws
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 18:33

Aws

Bikes geprobeerd, inderdaad gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Ook bikes gekocht, na mooie gameplay beelden op YT. :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
haha toevallig :) maar inderdaad ik kan me echt voorstellen dat het impressive is. Vooral met bikes je word volgens mij echt gek dan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Mars18 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:45:
Ook bikes gekocht, na mooie gameplay beelden op YT. :)
Dit, en het feit dat ik het toch elke keer onder ogen krijg als ik DC start.
Gelijk de verleiding maar laten toeslaan ipv me er tegen verzetten...

Die bikes zijn nog best pittig, even wennen aan de controle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Gisteren ook bikes geprobeerd, slechts twee events gedaan ivm tijd maar wel even cool :D even wennen aan de besturing. Vanavond maar weer verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Volgende week EINDELIJK private lobbies:

https://twitter.com/Rushy33/status/660110588102750208

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
Ik ben gezwicht... Toch maar driveclub bikes gekocht... En moet zeggen ze hebben het netjes gemaakt. Wel FF wennen met de besturing, maar speelt net als driveclub erg fijn.

Ben alleen wel benieuwd of ze een season pass gaan uitbrengen die voor zowel bikes als de normale driveclub gaat gelden of dat ze onafhankelijke gaan uitbrengen.... Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Yessssss

Eindelijk zijn de prive lobbies er.

Update ‪#‎DRIVECLUB‬ now to jump into Private Lobbies for Multiplayer!

This game update makes lots of extra improvements to the game and also paves the way for new PlayStation®Store updates coming November 17. Read on for full details.

Download & installation:

The update will happen automatically when you fire up the game.
The update size is 0.4GB which brings the total size of all updates combined so far to 11.682GB.

Full Details of Game Update 1.24:

» Private Lobbies have been introduced to Multiplayer, to play custom games with your friends online competitively or for fun.
» Private Lobbies include a wide range of customisable options and modifiers for things like; Grid Position, Penalties, Vehicle Collisions, Drafting, Gear Changes, Camera Perspective, and more.
» Introduces a new Multiplayer Accolade. Earn fame rewards for playing online via the event browser or with your friends in Private Lobbies.
» The Club Level cap has been raised from 50 to 55, with a new reward to unlock at level 55.
» ELITE Driver Levels 76-80 have been added, with a new reward to unlock at each level.
» ELITE Driver Level Challenges can now be played directly via a new option in your Driver Profile.
» A new in-game store has been added to make finding add-ons for DRIVECLUB much easier.
» Adds a steering wheel profile for DRIVECLUB Bikes, and reintroduces look left and right on the steering wheel d-pad for cars.
» 2 new Sprint tracks for Glenmorgan (India) and Chungara Lake (Chile). 
» An adjustable 'Braking Assist' is now available to aid those less familiar with the tracks, generally helping make the game easier for novice drivers.
» Includes general improvements for game performance, stability and usability.

Update 1.24 Add-ons will be available for download from PlayStation®Store on Nov 17 (worldwide):

» Adds support for the EBR Expansion (coming to PlayStation®Store as a free expansion for DRIVECLUB BIKES on Nov 17) - which includes the Erik Buell Racing 1190RX, Erik Buell Racing 1190SX and EBR Tour Pack.
» The EBR Tour Pack includes 6 new Events and 3 new Trophies. Collect every star in the EBR Tour to earn a bonus Livery. 
» Adds support for the free All Stars Tour Pack (coming to PlayStation®Store as a free add-on for DRIVECLUB on Nov 17).
» The All Stars Tour Pack includes 6 new Events and 3 new Trophies. Collect every star in the All Stars Tour to earn a bonus Livery. 
» Adds support for the EBR livery pack (coming to PlayStation®Store on Nov 17). The pack contains 5 new livery patterns to customise your bikes or cars with.
» Adds support for this months free bonus livery (coming to PlayStation®Store on Nov 17).

Important developments to be aware of (coming after 1.24):

» More Sprint tracks, every week until Christmas this year!
» More cars, bikes and tours...  
» Easy difficulty for Tour. 
» Extra Accolade ranks up to Rank 10, to give you more to play for and much bigger Fame rewards for completing them.
» Extra customisation slots, to help you change between your designs more easily. 
» Lots more based on your feedback! Please keep sharing your thoughts with us to help shape the game's next update in December!

nu te downloaden !!!!

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:02

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Net ook maar Bikes aangeschaft. Totaal geen tijd om te spelen, maar ik steun deze gasten graag. Evolution heeft toch veel voor elkaar gekregen als eerste racer op de PS4 en dat verdient steun!

En wat is € 15 nou...? :)

[ Voor 3% gewijzigd door SqueakyClean op 02-11-2015 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Theo27 schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:33:
Yessssss

Eindelijk zijn de prive lobbies er.
nu te downloaden !!!!
Thanks, ik zal de console even aanzetten voor de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
Nou jongens, wanneer gaan we een avondje racen?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

i'm in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 14:21
"coming 17 november"....

Vanavond racen kan wel, maar zonder private lobbies ;)

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
Dat zijn de add-ons, de private lobbies zijn nu beschikbaar;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 14:21
Ahhhh, onduidelijk zeg. Maar top!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook weer begonnen met Driveclub na een onderbreking (The Witcher3), eerst totaal onverwacht (voor mij) die Bikes uitbreiding, wat ik echt super vind, en dan nu deze update er bij.
Zelden, of beter nog nooit, een compagnie meegemaakt die zo betrokken was/is bij een spel als Evolution nu bij Driveclub.
Echt driewerf hulde van mijn kant, en wat een fantastische game _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
Wie zet er even een race op?

PSN ID: Beest41

Pagina: 1 ... 34 ... 43 Laatste