[PS4] Driveclub

Pagina: 1 ... 38 ... 43 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

JSchut

.....

Ja klote zijn die dubbele targets voor 1 ster.

Ik bijt me nu stuk op the one man one engine time trial in de AMG tour. Target 2:31 met twee clean sectors. Kom niet verder dan 2:37 en twee clean sectors. Dat is niet eens de tweede ster tijd van 2:35 grrrr

Misschien later maar weer proberen. Lastste twee sterren van deze tour.

Edit: Dezelfde track als Elite level 9 maar dan niet in de regen. Stuk beter te doen. Poging of 4 en ik had hem en m'n run was zeker niet perfect.

[ Voor 20% gewijzigd door JSchut op 15-01-2016 07:24 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:17
Ja ik zei het al, de laatste dlc's hebben irritante mission tasks maar na een paar keer proberen had ik ze ook gehaald.

Sommige hogere elite levels waren zo makkelijk dat ik ze in 1 keer haalde maar andere weer erg irritant zoals met een ariel atom in India. Daar moet je gewoon de truc kennen dat je de computer niet altijd moet vertrouwen welke versnelling hij kiest bij het optrekken.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 15:57
JSchut schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 06:34:
Ja klote zijn die dubbele targets voor 1 ster.

Ik bijt me nu stuk op the one man one engine time trial in de AMG tour. Target 2:31 met twee clean sectors. Kom niet verder dan 2:37 en twee clean sectors. Dat is niet eens de tweede ster tijd van 2:35 grrrr
Ik zit op exact dezelfde race trial vast. Alles verloopt redelijk goed, tot de laatste S curve. Daar wordt ik of ingehaald door de ghost, of ik pak vol de berm mee waardoor de sector niet meer clean is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
dvdkiwi schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 22:03:
En nog steeds kan je de laatste race van een championship niet herstarten.
Dat lukt wel, mits je die herstart voordat je over de finish bent... (maar dan mis je wel de roempunten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:02

Superkiwi

Hoi doei

Precies, dat bedoel ik.
Ik heb tour objectives uit staan en zie dus pas na de finish of ik die schone sectoren heb gereden.
Vaak denk ik van wel maar vind de game dus van niet.
Omdat ik niet kan herstarten na de race laat ik nu de objectives maar in beeld staan. Jammer.
Gelukkig geeft ie wel met een rood kleurtje aan of je die schone sectoren nog gaat halen die race.

Nog de laatste 2 events van de AMG tour. Deze was wel een poepie moeilijk :D
Daarvoor de All Stars gedaan maar en die is zonder twijfel de makkelijkste van alle tourpacks.

Deze race vond ik behoorlijk episch. Dikke bakken, mooi geluid, snelle track, billenknijpen :D
Na tig pogingen die 2 schone sectoren ook gehaald.
Het stuk in het begin, door het stadje was behoorlijk hobbelig. Daar heb ik vaak tegen de kant gezeten.

Wat andere videos van de AMG tour:
Back to Black time trial
Blijkbaar heb ik de matzwarte pre-order SLS AMG :P
Power House drift trial
Shock Absorber drift trial
Silver Lining drift trial

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 15-01-2016 14:02 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
dvdkiwi schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 14:01:
Precies, dat bedoel ik.
Ik heb tour objectives uit staan en zie dus pas na de finish of ik die schone sectoren heb gereden.
Vaak denk ik van wel maar vind de game dus van niet.
Omdat ik niet kan herstarten na de race laat ik nu de objectives maar in beeld staan. Jammer.
Gelukkig geeft ie wel met een rood kleurtje aan of je die schone sectoren nog gaat halen die race.

Nog de laatste 2 events van de AMG tour. Deze was wel een poepie moeilijk :D
Daarvoor de All Stars gedaan maar en die is zonder twijfel de makkelijkste van alle tourpacks.

Deze race vond ik behoorlijk episch. Dikke bakken, mooi geluid, snelle track, billenknijpen :D
Het stuk in het begin, door het stadje was behoorlijk hobbelig. Daar heb ik vaak tegen de kant gezeten.
[video]

Wat andere videos van de AMG tour:
Back to Black time trial
Power House drift trial
Shock Absorber drift trial
Silver Lining drift trial
Ik ben altijd zo blij als ik de drift trails eindelijk eens haal, dat is voor mij het lastigste.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Nu online

JSchut

.....

[video]
Deze was voor mij behoorlijk makkelijker dan het "one man one engine" event in de AMG tour. Denk dat ik die voorlopig toch echt niet ga halen.

Heb je die ook al? Zo ja, wat voor tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

One Man Engine is de laatste tijdrit voor de AMG trophy toch?
Zo ja, dan ga ik 'm zo doen :P

*edit*
Eerste poging 2:36.6xx, tweede poging 2:33.1xx :)
Twee seconden eraf moet wel te doen zijn.
Maar die clean sectors... Evil!

[ Voor 42% gewijzigd door Superkiwi op 15-01-2016 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Vond de hele AMG tour eigenlijk wel heel erg dik. Wel te kort, had best twee keer langer mogen zijn. Dit was de eerste tour waar ik van baalde dat alle sterren compleet zijn.
Dat viel mij laatst ook op, dat ik opeens allerlei pre-order auto's heb (op zich is het enige verschil een andere kleurtje). Ik heb toch echt nooit de pre-order gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Nu online

JSchut

.....

dvdkiwi schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:01:
One Man Engine is de laatste tijdrit voor de AMG trophy toch?
Zo ja, dan ga ik 'm zo doen :P

*edit*
Eerste poging 2:36.6xx, tweede poging 2:33.1xx :)
Twee seconden eraf moet wel te doen zijn.
Maar die clean sectors... Evil!
Ok succes! Ik kom 6 seconde te kort tijdens m'n beste run met twee clean sectors.

*edit*
Lol mijn eerste poging was 2:41 -> 2:38 -> 2:37. Voelt nog ver weg haha.

[ Voor 8% gewijzigd door JSchut op 15-01-2016 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 16:42

Ik kwam er net toevallig achter dat je met pijltje naar rechts (of was het nu links) de scherminformatie tijdens de race kan aan en uitzetten. Dan kan je dus even kort kijken, en hoeven ze niet altijd in beeld te staan.

psn: t-zakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Woot! Ik ga het even checken. Thanks :)
Maar ik neem aan dat je dan álles aan/uit zet.

Het grote nadeel is de power van de wagen in combinatie met een natte, gladde baan.
Je raakt vaak in een soort van oneindige slip waar je met veel moeite weer uit komt...
En dan komt die 3sterren ghost je vrolijk voorbij.

Anyway, een poging of 6 verder en ik heb 'm :P

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 15-01-2016 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
[video]
Grappig om te zien als ik jouw run vergelijk met de mijne die ik een pagina terug heb gepost dan lijkt mijn run veel cleaner, maar blijkbaar heb ik op de een of andere manier in het laatste segment enorm veel tijd verloren (buiten de slip op de brug..) .
Sebastiaan92 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 16:26:
[...]
Ik kwam er net toevallig achter dat je met pijltje naar rechts (of was het nu links) de scherminformatie tijdens de race kan aan en uitzetten. Dan kan je dus even kort kijken, en hoeven ze niet altijd in beeld te staan.
dvdkiwi schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 16:34:
Woot! Ik ga het even checken. Thanks :)
Maar ik neem aan dat je dan álles aan/uit zet.
[video]
Check even mijn filmpje paar posts omhoog. Daar zie je me alle HUDs uitzetten doormiddel van de pijl naar rechts knop.

[ Voor 32% gewijzigd door Tristan op 15-01-2016 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Jouw run is inderdaad cleaner; mijn rondje was nogal zenuwachtig.
Handig van die HUD :)
Al heb ik eigenlijk altijd mijn tijd, positie en fame in beeld, verder niks. En dat dan op slechts 20% zichtbaar.
Nu vanwege die rare clean sector objectives heb ik even de tour objectives aangezet.

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 15-01-2016 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Nu online

JSchut

.....

dvdkiwi schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 18:53:
Jouw run is inderdaad cleaner; mijn rondje was nogal zenuwachtig.
Handig van die HUD :)
Al heb ik eigenlijk altijd mijn tijd, positie en fame in beeld, verder niks. En dat dan op slechts 20% zichtbaar.
Nu vanwege die rare clean sector objectives heb ik even de tour objectives aangezet.
Je filmpje heeft me geholpen. Maaakte nog een kleine fuckup op het laatst maar 2:30.498 :D inclusief 2 clean sectors. Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Lol, graag gedaan? :)
Heb je zelf geen filmpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Nu online

JSchut

.....

Nee gelijk doorgegaan met andere events. Moest klaar zijn voor de voice :D en vindt het uploaden van die filmpjes maar een hoop gedoe met dat trimmen e.d. Al kon je nou de opgeslagen replays makkelijk sharen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ben bezig met de Elite level 19 time trial... |:( 8)7 :r
Driveclub heeft al nauwelijks een mogelijkheid tot goede throttle control, en dan ook nog zulke physics op de Atom... bah.
Ik mis 4 seconden maar heb er helemaal geen zin in.

De AMG tour heeft mij ook weer laten zien waaraan ik me zo aan irriteer in Driveclub:
de dingen waaraan je merkt dat spel het sim-invloeden wil hebben...
Bijvoorbeeld: een klein kuiltje in de weg terwijl je een slappe bocht neemt en je bent de wagen zo goed als kwijt. Mooi voorbeeld is het stadje in sector 1 van de One Man One Engine race.
Zelfde als dat je een bocht bergop hebt: 9 van die 10 keer dat de achterkant uitbreekt. AI heeft daar overigens geen last van.
En dan die regen... altijd maar die regen... en jij maar ploeteren om je 500pk achterwielaangedreven wagen op de weg te houden, en de AI rijdt fluitend alsof het droog is. Die zie je nooit slippen of moeite hebben.
Nu heb ik spijt dat ik mijn oude sig heb vervangen :P

[ Voor 61% gewijzigd door Superkiwi op 15-01-2016 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
dvdkiwi schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 22:00:
Ben bezig met de Elite level 19 time trial... |:( 8)7 :r
Driveclub heeft al nauwelijks een mogelijkheid tot goede throttle control, en dan ook nog zulke physics op de Atom... bah.
Ik mis 4 seconden maar heb er helemaal geen zin in.

De AMG tour heeft mij ook weer laten zien waaraan ik me zo aan irriteer in Driveclub:
de dingen waaraan je merkt dat spel het sim-invloeden wil hebben...
Bijvoorbeeld: een klein kuiltje in de weg terwijl je een slappe bocht neemt en je bent de wagen zo goed als kwijt. Mooi voorbeeld is het stadje in sector 1 van de One Man One Engine race.
Zelfde als dat je een bocht bergop hebt: 9 van die 10 keer dat de achterkant uitbreekt. AI heeft daar overigens geen last van.
En dan die regen... altijd maar die regen... en jij maar ploeteren om je 500pk achterwielaangedreven wagen op de weg te houden, en de AI rijdt fluitend alsof het droog is. Die zie je nooit slippen of moeite hebben.
Nu heb ik spijt dat ik mijn oude sig heb vervangen :P
Soms frustreert het spel mij ook, maar 9 van de 10 keer komt dat omdat ik zelf als een maloot rond rij en niet goed genoeg gefocussed ben. Bochten te snel of te graag wil nemen waardoor ik fouten ga maken.

Als ik dan uiteindelijk weer een event haal ben ik oprecht trots en ben ik blij dat DC geen Ridgeracer is..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook echt een toffe game hoor.
Maar tegelijkertijd is het, zonder twijfel, een van de meest frustrerende spellen die ik ooit gespeeld heb.
Daarvoor wijs ik naar de AI en de soms erg rare cq willekeurige physics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-08 12:04

Richi E.

PSN: Rich_E1988

Wow, gave fimpjes. Ik kan nog veel van jullie leren zie ik alweer.

Ik merk dat ik vooral in de bochten te vaak nog op het gas ga. En dat ik nog te vaak rem voor een bocht in plaats van het gas loslaten. Het blijft frustrerend wanneer je lang met een challenge bezig bent, maar de ontlading wanneer het lukt maakt alles goed :)

PSN: Rich_E1988

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11:17
Er komt een grote update in feb aan met de Nissan Skyline R34 GT-R V-Spec.

https://twitter.com/DRIVECLUB/status/688043549481385984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Beetje bezig geweest vandaan :P

Man man, wat heb ik een hekel aan hoe deze "auto" handelt in Driveclub... blegh.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=NxQ7j521dbw]

Vette track, tricky wagen. De scherpe haarspeldbochten ben ik géén fan van.
Buiten dat ging het rondje gewoon redelijk prima.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=x6VmPgEOQrU]

Snel circuit, snelle bak. Niet moeilijk. Geluk dat de wagen bij de 2e chicane niet de lucht in vloog ;)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=I4Ocu1Qc9mE]

De time trial voor Elite level 22 kan de tering krijgen. Wtf doet dat in de auto versie van Driveclub???
Als ik motoren had willen rijden had ik bikes wel gekocht. Doe het dan tenminste niet tussen de Elite level time trials :/
Heb 'm uiteindelijk wel, maar bah :(

Hetzelfde geldt voor onderstaande... dat hoort niet in Driveclub thuis imo. Zéker niet tussen de Elite level time trials.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=cWZyA25o8rc]

[ Voor 30% gewijzigd door Superkiwi op 16-01-2016 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Is die update alleen voor de seasonpass houders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Potverdomme, die drift races zijn echt lastig! Ik krijg bij de meeste de laatste ster (net) niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-02 16:33
Schimanski81 schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 23:28:
Is die update alleen voor de seasonpass houders?
Nee, de season pass is al afgelopen. Als het goed is, is deze voor iedereen (net als de AMG uitbreiding).

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Nu online

JSchut

.....

dvdkiwi schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 16:30:

Man man, wat heb ik een hekel aan hoe deze "auto" handelt in Driveclub... blegh.
[video]

Vette track, tricky wagen. De scherpe haarspeldbochten ben ik géén fan van.
Buiten dat ging het rondje gewoon redelijk prima.
[video]

Snel circuit, snelle bak. Niet moeilijk. Geluk dat de wagen bij de 2e chicane niet de lucht in vloog ;)
[video]

De time trial voor Elite level 22 kan de tering krijgen. Wtf doet dat in de auto versie van Driveclub???
Als ik motoren had willen rijden had ik bikes wel gekocht. Doe het dan tenminste niet tussen de Elite level time trials :/

Hetzelfde geldt voor onderstaande... dat hoort niet in Driveclub thuis imo. Zéker niet tussen de Elite level time trials.
[video]
Die buggies idd arghh. Hou op zeg. Snap niet dat die er in zitten

Ik ben nu bezig voor elite level 11. Die is toch wel de lastigste tot nu toe.

Er komen ook city circuits aan, maar betwijfel of die ook gratis worden. Al zou ik er gerust voor willen betalen. Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen.

[ Voor 5% gewijzigd door JSchut op 17-01-2016 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
JSchut schreef op zondag 17 januari 2016 @ 07:37:
[...]
Er komen ook city circuits aan, maar betwijfel of die ook gratis worden. Al zou ik er gerust voor willen betalen. Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen.
Ben ik ook heel benieuwd naar, vind stadsraces enorm gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Van mij mogen ze een 2e season pass introduceren, ik zou 'm zo kopen.
Met de hoeveelheid tracks en auto's zijn oneindig veel combinaties te maken, dus events genoeg lijkt me.
Nu ik alle sterren en elite levels heb ben ik ook weer een beetje klaar. Ik moet een doel hebben in het spel, en de tour events en elite time trials waren dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:39
dvdkiwi schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 16:30:

Gewoon HE-LE-MAAL mee eens...
Ik begrijp ook niet dat die atom zo slecht rijdt, terwijl hij in pCars net zeer strak rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond begonnen met deze game. Prachtige game De eerste races gaan me redelijk af, maar dit zijn nog de tragere bakken. Ik probeer nu zo spoedig mogelijk te levelen (level 5 nu).

Is er ergens in een club nog een plaatsje vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 17-09 21:23
Ik heb hem ook besteld ! Hopelijk is er nog plekje vrij bij de tweakers voor een nieuweling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparraps
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 00:58
Bij mij in de club zijn nog 3 plekken vrij we zijn clublevel 52 dus als er nog mensen een club zoeken kan je me op psn (bjornnl22) toevoegen.

psn = bjornnl22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Verwijderd schreef op zondag 17 januari 2016 @ 21:19:
Vanavond begonnen met deze game. Prachtige game De eerste races gaan me redelijk af, maar dit zijn nog de tragere bakken. Ik probeer nu zo spoedig mogelijk te levelen (level 5 nu).

Is er ergens in een club nog een plaatsje vrij?
De eerste races dacht ik ook, dat gaat makkelijk! Maar de frustratie loopt snel op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Zal hem morgenmiddag kopen via de store.
Kost nu maar 14,99 dus dat is lekker goedkoop!
Bjorn ik wil je best toevoegen morgen, maar heb nog zero ervaring met het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Kun je beter 5 euro meer uitgeven en de game incl season pass kopen.
Het aantal tourevents wordt bijna verviervoudigd met de season pass.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
dvdkiwi schreef op zondag 17 januari 2016 @ 23:47:
Kun je beter 5 euro meer uitgeven en de game incl season pass kopen.
Het aantal tourevents wordt bijna verviervoudigd met de season pass.
Klopt, ik heb 93 (!) addons (cars en tours) gratis mogen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
sparraps schreef op zondag 17 januari 2016 @ 22:05:
Bij mij in de club zijn nog 3 plekken vrij we zijn clublevel 52 dus als er nog mensen een club zoeken kan je me op psn (bjornnl22) toevoegen.
Voeg me toe: hanspatat050. Ik zit in een club waar niemand meer actief is.. ben level 62.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparraps
fevo-1190 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 22:53:
Zal hem morgenmiddag kopen via de store.
Kost nu maar 14,99 dus dat is lekker goedkoop!
Bjorn ik wil je best toevoegen morgen, maar heb nog zero ervaring met het spel.
Zero ervaring maakt niks uit

psn = bjornnl22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
sparraps schreef op maandag 18 januari 2016 @ 09:02:
[...]

Zero ervaring maakt niks uit
Dan zal ik je vanmiddag een uitnodiging sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sparraps schreef op zondag 17 januari 2016 @ 22:05:
Ik heb je toegevoegd op PSN.
Tristan schreef op zondag 17 januari 2016 @ 22:26:
[...]

De eerste races dacht ik ook, dat gaat makkelijk! Maar de frustratie loopt snel op :+
Hahaha. We gaan het zien. Ik houd ook een slag om de arm, omdat het nu nog de tragere bakken zijn (VW Beetle, Renault Megane en gek genoeg een Audi (A3?). De Megane had een snellere acceleratie, waardoor ik de timetrail wel gemakkelijk kon halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Gisteren de laatste Elite driver level time trial gereden, voor level 85.
Ik had 'm moeilijker verwacht...
Of was het cadeautje omdat er behoorlijk wat irritante time trials tussen zaten?
Anyway, nieuwe content is meer dan welkom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Ik ben bij Elite level 7, enkel nog de Elite levels en dan heb ik heel Driveclub ook doorgespeeld.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
dvdkiwi schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:33:
Of was het cadeautje omdat er behoorlijk wat irritante time trials tussen zaten?
Hey Kiwi, heb je toevallig (een linkje naar) een filmpje van elite level 14 met de Gumpert? Ik kom er maar niet doorheen... een goed voorbeeld kan wellicht helpen.

Edit: Never mind, heb het filmpje al gevonden. Bedankt voor jouw voorbeeld! ;)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=vkOGTRAiExo]

[ Voor 11% gewijzigd door ralph075 op 18-01-2016 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Nu online

JSchut

.....

ralph075 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:57:
[...]

Hey Kiwi, heb je toevallig (een linkje naar) een filmpje van elite level 14 met de Gumpert? Ik kom er maar niet doorheen... een goed voorbeeld kan wellicht helpen.

Edit: Never mind, heb het filmpje al gevonden. Bedankt voor jouw voorbeeld! ;)
[video]
Deze haalt hem net aan.

Edit: nvm al gevonden dus. edits worden niet toegevoegd als je de pagina niet vernieuwd.

Ik zit nog vast op Elite level 11 dacht ik.
Sinclair Pas (Reversed), GTA Spano, Target Time 1:34.000

[ Voor 15% gewijzigd door JSchut op 18-01-2016 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:27
Gisteren weer even Driveclub gespeeld, ik zag dat in de Tweakers Got club er een nieuw logo was en nieuwe club kleuren! Zag er weer netjes uit! Wie heeft hier werk van gemaakt? Moet eigenlijk wat vaker spelen, want het is echt een toffe game. Kan nog heeeel veel sterren halen nu ik de season pass heb. Inmiddels lvl 41 :)

Normaal sla ik alle drift races over. Vind het een btje lastig, maar ik ga maar is op YouTube kijken hoe ik me hier kan verbeteren zodat ik alle sterren kan binnen halen.

[ Voor 3% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 18-01-2016 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

JSchut schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:11:
[...]
Daar heb ik ook een filmpje van :P

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=oGHzRsdyEJM]

Op ps3trophies heb ik 'm moeilijker dan de Venom Hot Lap genoemd :D
Erg lastige wagen!

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 18-01-2016 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Lekkerboeie86 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:43:
Gisteren weer even Driveclub gespeeld, ik zag dat in de Tweakers Got club er een nieuw logo was en nieuwe club kleuren! Zag er weer netjes uit! Wie heeft hier werk van gemaakt? Moet eigenlijk wat vaker spelen, want het is echt een toffe game. Kan nog heeeel veel sterren halen nu ik de season pass heb. Inmiddels lvl 41 :)

Normaal sla ik alle drift races over. Vind het een btje lastig, maar ik ga maar is op YouTube kijken hoe ik me hier kan verbeteren zodat ik alle sterren kan binnen halen.
Ik heb er ook erg veel moeite mee, ik heb in ieder geval geleerd dat je terug moet schakelen in de drift zodat je power op je wielen kan houden. Maar het luistert allemaal erg nauw of je wel of niet de bocht uit vliegt of juist stil valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik gebruik altijd deze video om mensen het drift principe te laten zien. Die track/auto is ook een hele goede combinatie om het te leren.
Wat ik altijd doe is kort even naar de buitenkant sturen en daarna gelijk de bocht in sturen. Door de gewichtsverplaatsing komt je auto in een slip. Even kort de handrem erbij als je de bocht instuurt en je zit in een drift.
Ga niet full speed de drift in want je glijdt te ver door en dat is niet wat je wilt.
Probeer 'm zo in te glijden dat je met je neus de apex raakt. De ruimte in de tweede helft van de bocht heb je nodig om er uit te glijden.
Het vasthouden van de drift kan lastig zijn. Het is geen sim, dus vergeet maximaal tegensturen, dat werkt vaak niet.
In de video zie je de voorwielen in de drift bijna rechtuit staan. Slechts met tikjes stuur ik tegen.
Als je de wagen in een grotere hoek wilt krijgen moet je met de bocht mee sturen, wat je ook ziet in het 2e gedeelte van de eerste bocht.
Verder is het vooral spelen met je gas. Ik rij automaat dus hoef me niet druk te maken om het verlagen/verhogen van versnellingen in de bocht.
Als laatste, en misschien wel de beste tip: veel oefenen.
Het is lastig, maar als je het eenmaal doorhebt zijn 99% van de drift events geen obstakel meer ;)

Laatste Elite time trial.
Leuke track, maar wat een bak :D Iets té veel power voor mij :P
Best een slordig rondje als ik het zo terug zie :+ Dat gaan we beter doen!

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=4W7C3W64nNU]

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 18-01-2016 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:14

Winkiller

De Mopperpot

dvdkiwi schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:10:

Best een slordig rondje als ik het zo terug zie :+ Dat gaan we beter doen!

[video]
Dat doe je dan uitsluitend voor jezelf, het ziet er hier vandaan super uit. :Y
Die track hebben we pas gedaan met een tweakers uitdaging en een elektrische auto, toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
O, ja, die vond ik ook dramatisch, heeft ook weken geduurd voordat ik daar doorheen was (vooral weken omdat ik hem lang heb laten liggen, want lukte toch niet)
dvdkiwi schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:53:
Op ps3trophies heb ik 'm moeilijker dan de Venom Hot Lap genoemd :D
Erg lastige wagen!
Dat herken ik, maar de Venom Hot Lap vond ik dan ook niet moeilijk (na enkele pogingen had ik die binnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparraps
[...]

Deze haalt hem net aan.
[

Daar zit ik ook al weken vast heb hem net geprobeerd maar kom gewoon nog 1,5 seconden tekort.
Zie jij trouwens wel andere ghosts? Want ik zie die niet bij die challenge en dat maakt het een stuk lastiger.

psn = bjornnl22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Nu online

JSchut

.....

sparraps schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:12:
[...]

Daar zit ik ook al weken vast heb hem net geprobeerd maar kom gewoon nog 1,5 seconden tekort.
Zie jij trouwens wel andere ghosts? Want ik zie die niet bij die challenge en dat maakt het een stuk lastiger.
Volgens mij had ik hier ook geen ghosts idd.

Binnenkort maar eens even goed voor gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Wat ik nog wel jammer vind is dat je bijv. bij een challenge (zoals die van Tweakers) alleen de snelste ghost ziet, zou leuker zijn als je de ghost ziet met de tijd net iets sneller dan je eigen snelste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

niekvandermeer schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:47:
Wat ik nog wel jammer vind is dat je bijv. bij een challenge (zoals die van Tweakers) alleen de snelste ghost ziet, zou leuker zijn als je de ghost ziet met de tijd net iets sneller dan je eigen snelste tijd.
Als je meerdere runs doet zie je ook je eigen ghost, probeer die dan te verbeteren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik denk dat niek doelt op de ghosts zoals die in normale time trials weergegeven worden.
De ghost van de snelste tijd zie je altijd, net als jouw eigen ghost, maar ook de ghost van iemand die nét even boven jou staat op de leaderboards.
Dat vind ik ook superhandig :)
Winkiller schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:36:
[...]
Dat doe je dan uitsluitend voor jezelf, het ziet er hier vandaan super uit. :Y
Die track hebben we pas gedaan met een tweakers uitdaging en een elektrische auto, toch ?
Haha thanks, maar hij is echt slordig :P
Té vaak tegen de kant aan, dat soort dingen.
Ik heb die challenge niet gezien; wellicht was ik toen met Destiny bezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Winkiller schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:36:
[...]

dvdkiwi schreef op maandag 18 januari 2016 @ 17:50:

[...]

Ik heb die challenge niet gezien; wellicht was ik toen met Destiny bezig ;)
Dat was idd een challenge vorige maand met de DS Survolt. Wat een lekker baantje is dat toch :P

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Zo wilde ik 'm met die Merc dus ook rijden :P
Strak hoor! Restecpa _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
dvdkiwi schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:09:
Zo wilde ik 'm met die Merc dus ook rijden :P
Strak hoor! Restecpa _/-\o_
Haha ja, maar die Mercedes heeft natuurlijk wel iets meer PK's :P

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Snoei01 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 18:34:
[...]

[...]

Dat was idd een challenge vorige maand met de DS Survolt. Wat een lekker baantje is dat toch :P

[video]
Damn. Echt strak gereden! Zo te zien aan je slip sporen had je al een paar keer ervoor pogingen gedaan ;) Hoe dan ook kanp. Ik kan eigenlijk maar 1 foutje bespeuren (kleine tik tegen de muur) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Welke mode spelen jullie meestal? Gewoon events of tour( zo heet die volgens mij)... Heb nu de game, maar moet nog even kijken wat ik moet doen eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Tour events.
Daar pak je de meeste xp mee en ze zijn het leukst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Ik speel vaak challenges (single, club en Evolution). Daar zit een beetje van alles wat in :)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Tristan schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:32:
[...]

Damn. Echt strak gereden! Zo te zien aan je slip sporen had je al een paar keer ervoor pogingen gedaan ;) Hoe dan ook kanp. Ik kan eigenlijk maar 1 foutje bespeuren (kleine tik tegen de muur) _/-\o_
Haha ja klopt. Voor de Tweakers Challenge wil ik nog weleens wat pogingen wagen ;)
Het tikje tegen de muur kostte gelukkig niet veel tijd.

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Hoe vind je de challenges van tweakers?
Er is geen echte singleplayer in de game of wel?
Met bijv een toernooi of wat voor competitieve mode dan ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
De Tweakers challenge speel ik nog het meest. Dat blijft toch elke week weer een leuke uitdaging :)
Singleplayer is de tour. Maar een toernooi zit er niet echt in. Het zijn meer de losse challenges.

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Oke en hoe kan ik die vinden dan? Zal morgen er eens wat meer tijd instoppen!
Verder is de gameplay erg goed!
Alleen rem vaak te laat waarna de auto helemaal doorglijd en besturing vrijwel niets meer doet.
Maar dat is gewoon kwestie van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Als je mee wil doen aan de Tweakers Challenge, dan kan je mij een friend request sturen. Dan zal ik de challenge(s) aan je doorsturen (zie hier voor het Tweakers Challenge topic).
Het is idd gewoon veel oefenen, dan gaat het vanzelf steeds beter.

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Snoei01 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 20:39:
Ik speel vaak challenges (single, club en Evolution). Daar zit een beetje van alles wat in :)
Ja dat is wel te zien aan je competitieve resultaten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
ralph075 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:06:
[...]

Vond de hele AMG tour eigenlijk wel heel erg dik. Wel te kort, had best twee keer langer mogen zijn. Dit was de eerste tour waar ik van baalde dat alle sterren compleet zijn.
|:( Zit ik net in Driveclub tour te bladeren.... Heb de sterren van de AMG tour helemaal niet compleet... :$ Moet nog 14 sterren... 8)7
Heb wel het kampioenschap van de tour binnen, dat dan weer wel O-)

Gequote post was dus vrij kansloos :')
(maar AMG tour blijft wel vet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Lol _O-
Even afmaken dan ;)
Doe gelijk die Elite time trials, want ik heb je al weer ingehaald :P
Op level, niet op punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik vind het Friends Leaderboard nog het leukste aan Driveclub! Ik doe echt m'n best om bovenaan de lijst te staan. Niet om te pronken hoor maar meer als extra star die je moet halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
fevo-1190 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 21:46:
Oke en hoe kan ik die vinden dan? Zal morgen er eens wat meer tijd instoppen!
Verder is de gameplay erg goed!
Alleen rem vaak te laat waarna de auto helemaal doorglijd en besturing vrijwel niets meer doet.
Maar dat is gewoon kwestie van tijd.
In het begin was ik ook zoekende met 'waar moet ik nou beginnen'. Toen kreeg ik hier de tip om rustig te beginnen met de DriveClub tour. Die vind je op een scherm waar je kunt kiezen uit 'single event', 'multi-player', 'tour' en nog iets kunt kiezen. Als je dan 'tour' kiest, krijg je een lijst met diverse tours te zien. De eerste (linksboven) is de DriveClub tour. Daar zou ik gewoon rustig mee beginnen. Je krijgt dan eerst de Hot Hatch categorie (traagste auto's) waarna het langzaam maar zeker steeds sneller gaat. Uiteindelijk heb je de Super en Hyper cars (snelste auto's).
Met de tour heb ik tot nu toe het meeste plezier gehad.

Succes!

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
dvdkiwi schreef op maandag 18 januari 2016 @ 23:40:
Lol _O-
Even afmaken dan ;)
Doe gelijk die Elite time trials, want ik heb je al weer ingehaald :P
Op level, niet op punten.
Gisteravond bezig geweest met de Gumpert voor elite level 15... Kom nog steeds 2 seconden te kort... :(

Zag dat je de club naar max level hebt gebracht, hulde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

ralph075 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 09:12:
[...]
Zag dat je de club naar max level hebt gebracht, hulde!
Wij. Niet ik ;)
Ik ga van de week eens even het logo en de kleurtjes aanpassen.
Kijken of er iets moois van te maken valt ;)
Voorkeur voor een basiskleur van de wagen?

En nu?
Max level, geen tour events meer, geen DLC.... :/
Wachten op de city tracks! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Ja, maar jij hebt het laatste zetje naar 60 afgemaakt ;)
Haha, nee, geen specifieke voorkeur, ik rijd eigenlijk altijd met mijn eigen skins.

Tja, voor jou zal het inderdaad wachten zijn op extra DLC. Ik heb nog genoeg sterren en kampioenschappen te verzamelen in alle tours van de seasonpass. Oh ja, en Bikes, ook nog genoeg te doen. Ik hoef me nog niet te vervelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11:27
Zijn de spelers van Tweakers Got club hier ook een btje actief? Ben nogsteeds opzoek naar speler die het logo en de kleuren heeft ontworpen en die het club lvl flink omhoog heeft gebracht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Degene die het logo en de kleuren heeft gemaakt is de club leader. Die kun je makkelijk zien als je naar het club profile gaat natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:30:
Zijn de spelers van Tweakers Got club hier ook een btje actief? Ben nogsteeds opzoek naar speler die het logo en de kleuren heeft ontworpen en die het club lvl flink omhoog heeft gebracht :)
Ik zit in dat clubje maar ben niet diegene die 't logo heeft aangepast. Viel me wel op dat er behoorlijk wat activiteit is geweest. Weer een paar levels omhoog in 2 dagen dat ik niet geracet heb. d:)b

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
Kan ik iemand wat solo-uitdagingen sturen, waarbij ik als 1e uiteindelijk eindig? Even voor de 'onverslaanbaar' en 'strijder' trophee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Tip 1: zet je ps4 eens op Engels ;)
Spellen in het Nederlands zijn tenenkrommend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
Dat vind jij. Voor de Engelstaligen zijn de benamingen en stemacteerwerk net zo tenenkrommend.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Nu online

JSchut

.....

Hermaniak88 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 18:33:
Kan ik iemand wat solo-uitdagingen sturen, waarbij ik als 1e uiteindelijk eindig? Even voor de 'onverslaanbaar' en 'strijder' trophee.
Voeg me maar toe en stuur me maar challenges met 24 uur timer :)

Elite level 11 gehaald. Voldaan gevoel. Op naar de volgende :)

[ Voor 9% gewijzigd door JSchut op 19-01-2016 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Jeetje probeer de challenges te halen van jullie, maar kom gewoon 3 sec te kort..
Echt knap , maar ik moet echt nog heel veel oefenen merk ik wel..
Dosering van remmen en gassen en de bocht nemen moet echt beter bij mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 23:18

Canis Lupus

Vosbot

Valt me op dat iedereen zo'n beetje in 3rd person rijdt. Vanuit GT5 ben ik echt gewend op bumper cam te rijden.
Hebben jullie idee dat 3rd person lekkerder rijdt/beter werkt of is dat puur persoonlijk?
Rij overigens gewoon met de controller. (had ooit wel stuurtje, dat was toch iets preciezer...)

[ Voor 11% gewijzigd door Canis Lupus op 19-01-2016 22:28 ]

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Nu online

JSchut

.....

Canis Lupus schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 22:27:
Valt me op dat iedereen zo'n beetje in 3rd person rijdt. Vanuit GT5 ben ik echt gewend op bumper cam te rijden.
Hebben jullie idee dat 3rd person lekkerder rijdt/beter werkt of is dat puur persoonlijk?
Rij overigens gewoon met de controller. (had ooit wel stuurtje, dat was toch iets preciezer...)
Ik reed ook altijd bumper. Maar sinds ik geswitched ben naar 3rd person gaat het een stuk beter. Moest wel even wennen, maar het maakte het voor mij wel makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 16:42
Canis Lupus schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 22:27:
Ik rij vrijwel altijd cockpit view. Op de computer kon ik hierbij mijn Driving Force GT gebruiken, maar dat gaat jammer genoeg niet op de PS4. Desondanks blijf ik het de beste manier vinden om een racespel te spelen. Spellen zonder een dergelijke cam laat ik meestal ook aan mij voorbijgaan. De enige hinder die ik er van ondervind zijn de races in de regen. Hierbij zie je af en toe helemaal niks meer van de baan, maar dat maakt de uitdaging extra groot >:)

psn: t-zakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Nu online

JSchut

.....

dvdkiwi schreef op maandag 18 januari 2016 @ 10:33:
Hoeveel gold stars moest je eigenlijk hebben voor deze?

Edit:
Elite level 12 trouwen gehaald. Taapaca, Ferrari FF, Target Time 3:33.500
Eerste poging 3:33.501 :X
Tweede poging 3:29.xxx

Toch beduidend makkelijker dan Elite level 11.

[ Voor 19% gewijzigd door JSchut op 20-01-2016 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 23:18

Canis Lupus

Vosbot

Sebastiaan92 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 23:17:
[...]
Ik rij vrijwel altijd cockpit view. Op de computer kon ik hierbij mijn Driving Force GT gebruiken, maar dat gaat jammer genoeg niet op de PS4. Desondanks blijf ik het de beste manier vinden om een racespel te spelen.
Ik raak altijd afgeleid van het stuur in die view :P

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

JSchut schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 09:00:
[...]

Edit:
1075 volgens ps3 trophies.
Ik heb er nooit zo op gelet, het enige waar ik altijd iets aan moest doen was de hoeveelheid fame.

En inderdaad, de point to point trials lijken een stuk makkelijker dan de track trials.
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 20:53:
Dat vind jij. Voor de Engelstaligen zijn de benamingen en stemacteerwerk net zo tenenkrommend.
True that.
Engels is toch een beetje de moedertaal in games. Ik heb ook mensen Bloodborne in het Nederlands zien spelen :P
Nederlands in games vind ik heel raar. Behalve als het Nederlandstalige games zijn natuurlijk ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Superkiwi op 20-01-2016 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
JSchut schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 09:00:
[...]

Edit:
Eerste poging 3:33.501 :X

Wacht maar.... tot je naar elite level 15 probeert te komen.... man, man, man.... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
dvdkiwi schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:34:
[...]

True that.
Engels is toch een beetje de moedertaal in games. Ik heb ook mensen Bloodborne in het Nederlands zien spelen :P
Nederlands in games vind ik heel raar. Behalve als het Nederlandstalige games zijn natuurlijk ;)
Ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt, ik ben ook opgegroeid met spellen die volledig Engelstalig waren maar persoonlijk ik zie graag dat je de menu- en in-game teksten etc in het Nederlands worden vertaald + Nederlandse ondertiteling. Spellen als Driveclub doen dit gelukkig wel. Wat ik ook kan waarderen is goed Nederlands stemacteerwerk zoals in de Uncharted spellen, ik krijg toch meer nuances mee van wat de personages emotioneel meemaken als ze ook in je moedertaal spreken. Dat is voor mij wat natuurlijker dan de Hollywoodstijl in het Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren helaas alleen maar tijd gehad om even de uitnodiging voor de club te accepteren. Ik had begrepen dat hier ook enkele Trophies aan verbonden zijn. Na de acceptatie en veelvuldig doorklikken van leuke nieuwe auto's en stats geen Trophy te bespeuren. Wellicht dat het spel nog in de ontkenningsfase verkeert. ;)

Anyway, vanavond nog maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:10:
Gisteren helaas alleen maar tijd gehad om even de uitnodiging voor de club te accepteren. Ik had begrepen dat hier ook enkele Trophies aan verbonden zijn. Na de acceptatie en veelvuldig doorklikken van leuke nieuwe auto's en stats geen Trophy te bespeuren. Wellicht dat het spel nog in de ontkenningsfase verkeert. ;)

Anyway, vanavond nog maar eens proberen.
Er is een clubtrophy die je ontvangt als x aantal kilometers voor de club hebt gereden, die krijg je dus niet instant. Weet even niet uit mijn hoofd of er nog meer clubtrophies zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Nu online

JSchut

.....

ralph075 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:46:
[...]

Wacht maar.... tot je naar elite level 15 probeert te komen.... man, man, man.... :N
Nog niet genoeg fame :D Ben nu level 72.
Tot nu toe vielen ze redelijk mee. Had wel wat moeite met level 11, maar dat is uiteindelijk nog wel rap gegaan. Ben benieuwd hoeveel ik op level 15 ga vloeken :P

Edit:
Ik hoop niet dat ik dit goed begrijp. Photo filters during race.
http://www.dualshockers.c...ary-update-packing-a-lot/

Dus ik kan dan nightvision gebruiken in nachtraces? Dan worden die ineens een stuk makkelijker.

[ Voor 27% gewijzigd door JSchut op 20-01-2016 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Ik dacht dat die filters alleen voor de Photo-mode bedoeld waren?

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralph075 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:27:
[...]

Er is een clubtrophy die je ontvangt als x aantal kilometers voor de club hebt gereden, die krijg je dus niet instant. Weet even niet uit mijn hoofd of er nog meer clubtrophies zijn.
Het gaat om Clubman Trophy en trofee waarvoor clublevel 10 vereist is. Na enig zoekwerk heb ik gelezen op playstationtrophies.org (Guide Driveclub --> Clubman Trophy) dat in geval de trofee niet unlocked, dat je dan een race in dienst van het team moet voltooien om zodoende XP te vergaren en dan zal de trofee alsnog vrijgespeeld worden. Ik ga dit vanavond maar eens testen.

De Lifer Trophy waar jij op doelt, komt er pas op de langere termijn omdat je daar 1000 mijlen voor de club gereden moet hebben. Zodoende zijn er dus in ieder geval 3 Trophies verbonden aan het clubverband.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Voor degenen die het handig vinden, ik heb een afspeellijst gemaakt voor de Elite time trial events.
Doe er je voordeel mee, of niet, up to you :P
YouTube: Driveclub Elite level time trials

Ik zal kijken of ik die van level 1, 16, 17 en 24 nog heb, anders ga ik ze overnieuw rijden.
Level 22 niet, want ik ga nooit meer op een motor rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
dvdkiwi schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 13:32:

Ik zal kijken of ik die van level 1, 16, 17 en 24 nog heb, anders ga ik ze overnieuw rijden.
Level 22 niet, want ik ga nooit meer op een motor rijden ;)
:Y Helemaal mee eens, de totaal andere handling kan mij ook niet pakken.

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Pagina: 1 ... 38 ... 43 Laatste