[PS4] Driveclub

Pagina: 1 ... 39 ... 43 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 12:54:
[...]

Het gaat om Clubman Trophy en trofee waarvoor clublevel 10 vereist is. Na enig zoekwerk heb ik gelezen op playstationtrophies.org (Guide Driveclub --> Clubman Trophy) dat in geval de trofee niet unlocked, dat je dan een race in dienst van het team moet voltooien om zodoende XP te vergaren en dan zal de trofee alsnog vrijgespeeld worden. Ik ga dit vanavond maar eens testen.
[...]
Confirmed! Na het voltooien van het eerste event sinds mijn lidmaatschap van de Club popten beide Trophies.

Overigens heb ik er nog enkele behaald. Zonder het te beseffen had ik een DLC Trophy behaald (The Rookie Trophy).

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2016 08:23 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowman83
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 24-08 08:32
Hier ook een enthousiaste Driveclub nieuweling (recent van PSN geplukt). Ergens nog een plekje vrij in een club? Of andere GoT lurkers (zoals ik ;) die een nieuw clubje willen starten? Heb inmiddels wat tour challenges gedaan (L21 volgens mij nu). Verder nog weinig race ervaring, maar dat komt vanzelf :) Lijkt me ook leuk om aan de Tweaker uitdagingen mee te doen. LowmanTD (op psn). Ben benieuwd!

PSN ID = LowmanTD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:43
Eindelijk de adapter binnen (wachtrij van 5 maanden blijkbaar) om mijn Fanatec pedalen te gebruiken op de PS4 dus ik wil nu het spel eens goed gaan spelen. Vorige week al wat rondjes op de motors gedaan met de controller en dat is in cocpitview zonder HUD echt een leuke ervaring. Hopen dat de auto's me ook zo bevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Photo Filters kunnen na de update gebruikt worden tijdens de race. Dus inderdaad racen met night vision, of in zwart/wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
niekvandermeer schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:30:
Photo Filters kunnen na de update gebruikt worden tijdens de race. Dus inderdaad racen met night vision, of in zwart/wit.
Wordt weer een flink uitgebreide update, zoals ik het her en der heb gelezen. Is het al februari? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:35

JSchut

.....

Het is alleen de vraag of hij gratis is. Zie:
https://twitter.com/Rushy33/status/688326541542068224

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar tweets ervoor geeft deze beste man aan dat we de komende weken nieuws mogen verwachten rondom de update. Dan zal duidelijk worden of er een tweede season pass komt, of de DLC betaald of gratis is en het meest belangrijke: wat er in het pakketje zit!

tweet!

EDIT:

Ik had mij aangemeld voor het nieuwste event: tot en met 1 februari ontvang je nu dubbele faam wanneer je op pad gaat met een Audi.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2016 15:48 . Reden: post aangepast en uitgebreid ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-02 16:33
lowman83 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 12:16:
Hier ook een enthousiaste Driveclub nieuweling (recent van PSN geplukt). Ergens nog een plekje vrij in een club? Of andere GoT lurkers (zoals ik ;) die een nieuw clubje willen starten? Heb inmiddels wat tour challenges gedaan (L21 volgens mij nu). Verder nog weinig race ervaring, maar dat komt vanzelf :) Lijkt me ook leuk om aan de Tweaker uitdagingen mee te doen. LowmanTD (op psn). Ben benieuwd!
Als je mij een friend request stuurt, dan zet ik de Tweakers challenge(s) aan je door :)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-09 09:30
lowman83 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 12:16:
Ik heb wel een plek vrij in m'n club, heb je gelijk een friend request gestuurd.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowman83
Snoei01 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 17:25:
[...]

Als je mij een friend request stuurt, dan zet ik de Tweakers challenge(s) aan je door :)
skreppiedoe schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 17:49:
[...]

Ik heb wel een plek vrij in m'n club, heb je gelijk een friend request gestuurd.
Dank voor snelle reacties! Heb request gestuurd / geaccepteerd! Grz.

PSN ID = LowmanTD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
lowman83 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 18:43:
[...]

[...]

Dank voor snelle reacties! Heb request gestuurd / geaccepteerd! Grz.
Top! Challenge is doorgestuurd. Have fun! :)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:57
Audi heeft dubbele XP deze dagen. Rondje India Tamul 02 levert je +- 40.000 op per race wanneer je 1e wordt (11 tegenstanders, moeilijkheidsgraad professioneel, 1 ronde, allemaal zelfde auto). Een ronde duurt ongeveer 1 minuut.

[ Voor 30% gewijzigd door HansPatat050 op 22-01-2016 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Gister weer even met de tour bezig geweest. Op 3 DLC tours na alles nu klaar.

In die 3 tours moet ik nog 1 race. Verder is alles een championship (2 races) en het trophy event. Dit zijn over het algemeen de makkelijkste vindt ik.

Totaal nu iets van 1020 sterren.

Heb de elite levels even laten schieten. Eerst even alle sterren halen.
Inmiddels level 75. Mede door de belachelijke fame die ik kreeg toen ik ferrari op level 9 kreeg. 1.1 miljoen ofzo. De volgende is 1.4 miljoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 23:18

Canis Lupus

Vosbot

skreppiedoe schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 17:49:
[...]
Hier ook nog iemand die een plekkie zoekt (zit nu in een clubje met 'onbekenden'. Ben level 25 ofzo.
PSN: eric-010

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17-09 09:30
Canis Lupus schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 08:59:
[...]

Hier ook nog iemand die een plekkie zoekt (zit nu in een clubje met 'onbekenden'. Ben level 25 ofzo.
PSN: eric-010
Ik zal wel een plekje vrijmaken voor je :)
Update: Club invite is verstuurd!

[ Voor 5% gewijzigd door skreppiedoe op 22-01-2016 14:28 ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Nieuwe modus genaamd Hardcore:

https://mobile.twitter.co...s/690571940893986816?s=09

Ik ben benieuwd of er dan "platinum" sterren te verdienen zullen zijn voor alle tours? Dat zou wel vet zijn, dan duiken we allemaal weer op onze rondetijden!

Edit: helaas geen nieuwe leaderboards. Ik ben wel benieuwd of mijn stuur hierbij wél meerwaarde heeft. Momenteel nog niet verkocht...

[ Voor 20% gewijzigd door DrWoetR op 22-01-2016 20:29 ]

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

For the lazy:
Hardcore, a new gameplay option for #DRIVECLUB in February. Traction control, stability control & other assists off!
Time to separate the men from the boys! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
Hardcore mode test:

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:21

Superkiwi

Hoi doei

Hardcore mode klinkt leuk, maar ik vraag me af of het gaat werken in een game als Driveclub.
Deze modus zou uitstekend geschikt zijn om te spelen met stuur, maar daar de force feedback nauwelijks aanwezig is en de range of motion van het gaspedaal voor slechts een 10-20% gebruikt wordt, denk ik dat het alleen maar frustratie gaat opleveren. Over de controller maar te zwijgen.
Super- en hypercars in de regen..... ik zie het al voor me :X
De game is té arcade om hardcore te willen zijn.

Aan de andere kant: rondetijden zouden nu theoretisch gezien stuk gereden moeten worden.

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 23-01-2016 11:46 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

Yes hardcore mode is waar ik op gewacht heb. Irriteerde me vaak dat de auto inhield op momenten en hou ervan zelf beheersing te hebben over een auto.
Zeker driften zal nu veel beter gaan worden. :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
dvdkiwi schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 11:37:
Hardcore mode klinkt leuk, maar ik vraag me af of het gaat werken in een game als Driveclub.
Deze modus zou uitstekend geschikt zijn om te spelen met stuur, maar daar de force feedback nauwelijks aanwezig is en de range of motion van het gaspedaal voor slechts een 10-20% gebruikt wordt, denk ik dat het alleen maar frustratie gaat opleveren. Over de controller maar te zwijgen.
Super- en hypercars in de regen..... ik zie het al voor me :X
De game is té arcade om hardcore te willen zijn.

Aan de andere kant: rondetijden zouden nu theoretisch gezien stuk gereden moeten worden.
Tijden met de hardcore mode zullen langzamer zijn dan de 'gewone' tijden...

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/mGrte/0c7df61ca4.png

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Apart...
In GT5 en Project Cars zijn je rondetijden juist sneller als je alle hulpmiddelen uitzet.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 12:48:
Apart...
In GT5 en Project Cars zijn je rondetijden juist sneller als je alle hulpmiddelen uitzet.
:P
Mwa, je hebt nu natuurlijk veel minder grip als je stukken door het gras neemt. :P

Verder is het niet apart gezien dit spel bedoelt is als een fast pace arcade racer waarbij hulpmiddelen bestaan uit extreem goede remmen en andere stabiliserende hulpmiddelen waardoor je veel sneller door bochten kunt etc.
De hulpmiddelen zijn niet realistisch dus kun je ook niet verwachten dat je sneller bent zonder lijkt me.
Ik vraag me dan wel af wat de toegevoegde waarde is anders dan jezelf pijnigen aangezien de enige voldoening dan hooguit trots o.i.d kan zijn.
Voor mij hoeft het eerlijk gezegd ook niet want dan pak ik wel een sim, ik verwacht niet dat het er realistischer op wordt wat voor mij ook niet echt hoeft.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21:23
Lijkt me leuk, maar vind het nu soms al moeilijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

LoneRanger schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 13:57:
[...]
Ik vraag me dan wel af wat de toegevoegde waarde is [...]
Puur de uitdaging denk ik.
Maar net wat je zegt: het is geen sim, het blijft een arcade/simcade. Daarom ben ik heel benieuwd hoe dit uitpakt.
Sowieso dat ik er mijn stuurtje weer even voor ga aansluiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Yay alle sterren :)

Nu de bikes uitbreiding en daarna verder met elite levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Congrats!
Succes met de elite levels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:15

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Mên ik krijg Dawn Descent maar niet op de benodigde 10.400 punten ..... :( Die is echt lastig, normaal nooit problemen met de drifts maar deze.... oh my

De enige ster die ik nog moet in TurboCharged DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

dvdkiwi schreef op zondag 24 januari 2016 @ 11:27:
Congrats!
Succes met de elite levels ;)
Thnx! Ben nu 78 met elie level 13 dacht ik. Eerst maar eens 85 worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
Shadow_Agent schreef op zondag 24 januari 2016 @ 17:54:
Mên ik krijg Dawn Descent maar niet op de benodigde 10.400 punten ..... :( Die is echt lastig, normaal nooit problemen met de drifts maar deze.... oh my

De enige ster die ik nog moet in TurboCharged DLC.
Ik heb die net even snel geprobeerd en haalde 10.500. Elke bocht tot dat lange rechte stuk op het eind moet je ongeveer 1.000 halen, anders herstarten ;)

Andere vraag, hoe levelen jullie snel boven level 60? Minstens een miljoen punten per level..

[ Voor 9% gewijzigd door HansPatat050 op 24-01-2016 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Hermaniak88 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 18:22:
[...]

Ik heb die net even snel geprobeerd en haalde 10.500. Elke bocht tot dat lange rechte stuk op het eind moet je ongeveer 1.000 halen, anders herstarten ;)

Andere vraag, hoe levelen jullie snel boven level 60? Minstens een miljoen punten per level..
Ja klopt, die laatste bocht voor de finish die verpruts ik te vaak :{ zit meestal bij ingaan laatste rechte stuk rond de 8000 punten

Heb nu 10.3xx punten als hoogste staan 8)7 :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Shadow_Agent op 24-01-2016 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Hermaniak88 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 18:22:
[...]

Voornamelijk sterren halen en accolades levelen.

Bijvoorbeeld de ferrari accolades. De laatste 3 zijn 1.1 mil, 1.4 mil en 1.7 mil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Shadow_Agent schreef op zondag 24 januari 2016 @ 18:28:
[...]

Ja klopt, die laatste bocht voor de finish die verpruts ik te vaak :{ zit meestal bij ingaan laatste rechte stuk rond de 8000 punten

Heb nu 10.3xx punten als hoogste staan 8)7 :'(
Is best een pittige idd.
Hier een 10.8xx wellicht heb je er wat aan.
Hij kan netter en beter maar hier moet je het mee doen. :P

Veel bij-remmen, tijdig terugschakelen en veel tegensturen.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:03

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Thanks! Ik kwam vaak niet verder dan 4/500 punten die laatste bocht. Maar gisteravond de PS4 nog eens aangezet en binnen drie keer had ik hem :D Toch vreemd, lukt iets steeds niet, even pause en hoppa, in de pocket! Weer een DLC 100% :)

100% DONE!
Tour (inclusief alle sterren behaald)
Ignition
Photo Finish
Redline
Elements
Sakura
Downforce
Turbocharged
Evolution
All stars

Nog niet 100%
AMG
Apex
Midnight
Lamborghini
Pacesetter
Lamboghini icons
Torque
RPM
Velocity
Horsepower
Unite in Speed

Blijft echt een supergaafvettof spel _O_

[ Voor 3% gewijzigd door Shadow_Agent op 25-01-2016 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier spelers die zich actief bezig houden met de Photo Mode? Ik bedoel, leuk dat het erin zit en je kunt ook heel gemakkelijk tijdens een race in het menu komen, maar afgezien van het (eventuele) delen met anderen moet ik de meerwaarde nog ontdekken. Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Er is geen meerwaarde, het is echt puur bedoeld om foto's te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Die bike time trials zijn best pittig. Vooral omdat het voor de derde ster om een snelle tijd + clean lap gaat.
Soms moet je behoorlijk op het randje rijden. Geeft dan wel weer voldoening als je hem haalt :D

In het begin had ik wat moeite met de bikes. Maar nu ik het door heb gaat het allemaal vrij eenvoudig. Wel mooi dat ook elke motor totaal anders rijd. En het geluid vindt ik ook heerlijk.

Ben benieuwd of er met de komende driveclub update ook nieuwe tours bijkomen voor de bikes. Neem aan van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 25 januari 2016 @ 19:00:
Er is geen meerwaarde, het is echt puur bedoeld om foto's te maken ;)
Hahaha, ok. :) Nou ja, wellicht als ik even een break in wil lassen bij het racen.

Ik ben inmiddels level 27/28, waardoor het gemakkelijker wordt om challenges mee te doen. Ik ben onderweg naar de finale van de Semi-Pro Tour en de game wordt nu inderdaad al wel wat lastiger.

Gisteravond me een hele tijd stukgebeten op het verslaan van een snelheidsrecord van 80.0 km per uur na een haarspeldbocht (Britain vs Germany?). Uiteindelijk 'verslagen' door precies die snelheid te evenaren na tig pogingen. Ik reken het goed. _O-

Btw, is er iemand hier die mij wil helpen met de challenge trophies (And So It Begins / Contender / Unbeatable)? Eventuele tips voor korte circuits zijn welkom.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2016 11:41 . Reden: additionele woorden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:40:
[...]

Btw, is er iemand hier die mij wil helpen met de challenge trophies (And So It Begins / Contender / Unbeatable)? Eventuele tips voor korte circuits zijn welkom.
Voeg me maar toe, Hanspatat050

Kort race circuit: India Tamil Nadu 02, maar volgens mij voldoen sprintjes ook.

[ Voor 48% gewijzigd door HansPatat050 op 26-01-2016 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:40
Verwijderd schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:07:
Zijn er hier spelers die zich actief bezig houden met de Photo Mode? Ik bedoel, leuk dat het erin zit en je kunt ook heel gemakkelijk tijdens een race in het menu komen, maar afgezien van het (eventuele) delen met anderen moet ik de meerwaarde nog ontdekken. Of zie ik iets over het hoofd?
Is vooral een meerwaarde wanneer je memorabele opgeslagen herhalingen gaat terugzien. In de nieuwe update kan je ook real-time racen met de filters die tot nu toe nog in photo-mode zitten.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hermaniak88 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:52:
[...]

Voeg me maar toe, Hanspatat050

Kort race circuit: India Tamil Nadu 02, maar volgens mij voldoen sprintjes ook.
Ik heb je een vriendschapsverzoek toegezonden. Ik zal waarschijnlijk vanavond de challenge uitzetten. Is een 24-uurs challenge voldoende?
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 12:00:
[...]

Is vooral een meerwaarde wanneer je memorabele opgeslagen herhalingen gaat terugzien. In de nieuwe update kan je ook real-time racen met de filters die tot nu toe nog in photo-mode zitten.
Aha. Weer wat opgestoken. Tot op heden zijn mijn races alleen nog niet zo memorabel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 14:07:
[...]

Ik heb je een vriendschapsverzoek toegezonden. Ik zal waarschijnlijk vanavond de challenge uitzetten. Is een 24-uurs challenge voldoende?
Kom maar door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitdagingen zijn verstuurd (gisteravond al) - 24h.

P.S. Waarschijnlijk weet je het wel, maar in het kader van de Trophy is het de bedoeling dat je een mindere prestatie neerzet dan ik. Anders unlocken ze niet. ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2016 09:05 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Bikes ook alle stars. Gelijk elite level 14 en 15 gedaan. 15 met de Gumpert was best nasty. Paar keer binnen 1 tiende van target gereden haha. Maar viel mee. Van het weekend maar weer eens wat verder.

Kom maar door met de nieuwe update :D

Edit: vanochtend nog even elite 16 tm 20 gedaan. Heb nu alleen 21 nog open en dan weer verder levelen.

Wat is nou het snelst op te levelen? Gewoon time trial sessies met bonus auto's?

[ Voor 28% gewijzigd door JSchut op 28-01-2016 07:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Races met bonus auto's gaat sneller, championships helemaal.
En anders gewoon lekker driften in een time trial, met een bonusauto ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

dvdkiwi schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 07:47:
Races met bonus auto's gaat sneller, championships helemaal.
En anders gewoon lekker driften in een time trial, met een bonusauto ;)
Dat is inderdaad een goeie :) Dan gaan we dat maar doen. Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Wat een onzin dat je die motor moet vrijspelen met de KTM voor elite level 22.
Gelukkig was ik al level 8 en koste het me maar een uurtje ofzo.

Vervolgens was het elite level met die motor een lachertje. In mijn eerste poging met paar domme fouten nog (net) binnen de tijd.

Daarna 23 ook gedaan. Met die stomme buggy. Viel opzich ook wel mee. Had toch meer verwacht van de elite levels.

Levelen gaat wel erg traag. Ik denk dat ik me maar ga richten op de accolades met veel fame. Moet bijvoorbeeld nog 1 level ferrari voor 1.7 mil fame. Lekker driften met een ferrari en zo ook kilometers maken. win win :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij het verzenden van uitdagingen in het kader van de Trophies bleek uiteindelijk dat het om 5 verschillende moet gaan. Ik had drie maal hetzelfde circuit met de dezelfde auto, maar met een andere score toegezonden en dat leverde niet alle Trophies op. Gelukkig was Hermaniak88 bereid om enkele aanvullende challenges te volbrengen, waarvoor dank. oOo

Vermoedelijk kan ik vanavond die ene gouden Trophy ophalen. Wellicht dat ik ook nog wat races in de Semi-Pro Tour kan voltooien, maar dat zal vermoedelijk wel dit weekend worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
Geen dank!

Heeft er iemand nog een plekje vrij in zijn of haar club? Ben level 66 en zoek een actieve club. Ik zal meedoen met de clubchallenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hermaniak88 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:24:
Geen dank!

Heeft er iemand nog een plekje vrij in zijn of haar club? Ben level 66 en zoek een actieve club. Ik zal meedoen met de clubchallenges.
Wellicht heeft sparraps nog een plaatsje vrij (2 zijn er inmiddels al vergeven). Ik heb alleen geen zicht op hoe actief wij zijn met Club Challenges. Daar heb ik me nog niet erg in verdiept.
sparraps schreef op zondag 17 januari 2016 @ 22:05:
Bij mij in de club zijn nog 3 plekken vrij we zijn clublevel 52 dus als er nog mensen een club zoeken kan je me op psn (bjornnl22) toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparraps
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 00:58
Hermaniak88 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:24:
Geen dank!

Ja wij hebben nog 1 plek vrij!
Volgens mij heb ik je al op psn ik zal je vanavond even toevoegen zijn nu al level 55 dus we gaan redelijk snel omhoog.
Zelf rij ik afentoe een club challenge maar heb geen idee of de andere clubleden die ook rijden.

Edit: Heb je toegevoegd! :)

psn = bjornnl22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Zo level 85 gehaald en alle elite levels. Level 25 in eerste try toch wel tegenvaller.

Fame blijft gewoon doortellen. Betekend dat als er nieuwe levels komen dat ik ze direct kan hebben?

Of resetten ze de fame voor het levelen bij het ophogen van levels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
De laatste keren telde je Fame ook gewoon door, deze is nog nooit gereset. Ik verwacht nieuwe levels met de februari-update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
JSchut schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 18:18:
Fame blijft gewoon doortellen. Betekend dat als er nieuwe levels komen dat ik ze direct kan hebben?
Yep, als er extra levels komen, kan je in één keer meerdere levels omhoog schieten, als je veel fame opbouwt.

Elite heb je snel gedaan, respect _/-\o_
Ik blijf maar tegen die Gumpert aanlopen... :( Verpest zelfs mijn zin om Driveclub aan te zetten }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

ralph075 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 20:22:
[...]

Yep, als er extra levels komen, kan je in één keer meerdere levels omhoog schieten, als je veel fame opbouwt.

Elite heb je snel gedaan, respect _/-\o_
Ik blijf maar tegen die Gumpert aanlopen... :( Verpest zelfs mijn zin om Driveclub aan te zetten }:|
Alles na de gumpert vond ik behoorlijk makkelijker. Misschien vind ik de gumpert wel de lastigste van allemaal. Vooral die haarspeld bocht op het laatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Die kan ik mij niet meer herinneren. Heb je de challenge met de Ariel Atom al gehad? Dát vond ik de lastigste, lastiger dan de Venom Hot Laps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Die Arom was lastig. Totdat iemand (jij?) me vertelde met het gas te spelen. Toen had ik hem vrij snel.

Die gumpert was wel nasty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Die Gumpert vond ik dan wel weer meevallen, ik vond die met de Atom lastiger.
En level 11 met de GTA Spano? Moeilijkste van allemaal imo.
En die motor... blegh :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

dvdkiwi schreef op maandag 01 februari 2016 @ 07:50:
Haha die motor had ik in de eerste ronde. Maar komt ook omdat ik net de Bikes tours had gedaan denk ik.

Die spano dacht ik eerst dat ik daar zou vastlopen. Maar ineens ging het wel snel. Maar die was inderdaad ook pittiger dan de meeste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
dvdkiwi schreef op maandag 01 februari 2016 @ 07:50:
Ik vond van die motor vooral het verschil in balans arcade / simcade erg ver doorslaan naar de eerste. Plus, bij de auto's begin je met de wat toegankelijker modellen. Voor de Elite challenge wordt je meteen op een raket gezet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

DrWoetR schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:58:
[...]

Ik vond van die motor vooral het verschil in balans arcade / simcade erg ver doorslaan naar de eerste. Plus, bij de auto's begin je met de wat toegankelijker modellen. Voor de Elite challenge wordt je meteen op een raket gezet. :?
Bikes is inderdaad veel meer arcade. Wat ik persoonlijk erg fijn vond. Ook de reden dat ik de Bikes uitbreiding gekocht heb.

Alle motoren zijn overigens net redelijke raketten. :P

Persoonlijk vindt ik dat de motoren niet in de Elite levels thuis horen. Het moeten vrijspelen van de motor is ook wel een beetje vreemd. Vermoed dat ze het gedaan hebben om mensen te dwingen de Driveclub Bikes te proberen.

Ze hadden beter een tweede reeks elite levels kunnen toevoegen voor de Bikes. Of het hele Elite verhaal gewoon links moeten laten liggen voor de motoren.

[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 01-02-2016 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister de PS plus versie van driveclub gedownload.
Twijfel om hem te kopen.
Heb de Welkom to Driveclub gereden en raak telkens met remmen in elke bocht in de slip
dit zowel met de AMG als met de Mini :(

Begon me in een half uur al redelijk te frustreren. Uit eindelijk met veel botsen ook de AMG op plek 1 weten te halen.

De Ferrari tour lukte me helemaal niet.

Iemand tips zodat ik de gratis versie goed door kan lopen en dit mij over kan halen tot de "echte"versie te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Rem voor de bocht en probeer niet vol gas de bochten door te gaan.
Het is geen arcade, dus vergeet Need for Speed achtig rijden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer ook niet echt NFS achtig te rijden haha maar merk na het remmen voor de bocht dat de AI veel sneller in de bocht is. Als ik deze probeer bij te houden begint de voorkant te glijden waardoor ik een beetje rem waardoor mijn achterkant weer uit gaat breken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 08:20:
Probeer ook niet echt NFS achtig te rijden haha maar merk na het remmen voor de bocht dat de AI veel sneller in de bocht is. Als ik deze probeer bij te houden begint de voorkant te glijden waardoor ik een beetje rem waardoor mijn achterkant weer uit gaat breken :(
Tip:
Oefening baart kunst! ;)

Serieus. Het vraagt een andere rijstijl dan in andere games (het is geen arcade, maar ook geen absolute simulation) en dus vergt het gewenning. Je moet een middenweg vinden terug het remmen voor de bocht en behoud van snelheid door de bocht (dat werkt best lekker qua inhalen) om vervolgens na de bocht niet te vlug, maar ook niet te langzaam weer het gaspedaal in te trappen.

De eerste race moest ik ook even wennen, maar daarna kwam ik vrijwel moeiteloos door de eerste twee Tours van de volledige game heen. En nu, bij de Pro Tour, moet je echt het verschil zien te maken in het secondenspel. Uiteraard zal een ander nog veel sneller kunnen of hoger kunnen scoren dan wat ik tot op heden weet te bereiken, maar ook ik kom er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met wat voor auto's begin je als je de full version koopt?
Begin je dan ook met die AMG enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Audi A1, VW Beetle, Audi TT, Mercedes A, dat soort wagens begin je mee.
Daarna ga je over naar Audi A5, BMW 320i enz. steeds sneller.
Maar als jij de volledige versie incl season pass doet en je besluit met de AMG DLC te beginnen,
dan begin je daar wel mee ja ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 02-02-2016 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 09:42:
Met wat voor auto's begin je als je de full version koopt?
Begin je dan ook met die AMG enzo?
Je begint de Driveclub tour met kleine auto's. Golfjes, audi a1, audi a3 etc. De Driveclub tour schaalt langzaam naar steeds snellere en moeilijkere auto's.

Je kan ook meteen losse tours in maar daar zijn de auto's vaak al weer sneller. Op een enkel event na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zit ik er inderdaad aan te denken om hem aan te schaffen na nog even oefenen in de gratis versie mits hij niet te duur is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Verwijderd schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:08:
Dan zit ik er inderdaad aan te denken om hem aan te schaffen na nog even oefenen in de gratis versie mits hij niet te duur is.
€ 19.99 voor de game MET season pass (PS+ prijs)
https://store.playstation...00003_00-XXDRIVECLUBPSUSP

€ 14.99 voor de game ZONDER season pass (PS+ prijs)
https://store.playstation...00003_00-XXXXDRIVECLUBPSU

Voor die 5 euro meer krijg je een game met meer dan een verdubbeling van de content. Ik zou dus de complete versie aanbevelen.

De season pass bevat:
- 38 extra auto's
- 176 extra Tour-events voor je singleplayer-carrière.
- 80 trofeeën via de extra Tour-events.
- 80 ontwerpen om je auto's mee aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
Als je vanuit scratch direct met de AMG tour begint dan kan ik me voorstellen dat het je tegenvalt qua moeilijkheidsgraad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Man man man. Ik ben al 2 volle avonden bezig met de Venom challange op 3 sterren te halen. De eerste sector gaat goed, en haal daar nog steeds 0,5 tot 1 seconde winst uit. De 2e sector gaat de ene keer goed, de andere keer niet, meestal niet eigenlijk. De 3e sector verlies ik echt te veel tijd.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Chaos-Zero schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 23:35:
Man man man. Ik ben al 2 volle avonden bezig met de Venom challange op 3 sterren te halen. De eerste sector gaat goed, en haal daar nog steeds 0,5 tot 1 seconde winst uit. De 2e sector gaat de ene keer goed, de andere keer niet, meestal niet eigenlijk. De 3e sector verlies ik echt te veel tijd.
ja daar heb je een flinke kluif aan! Het gevoel toen ik hem eenmaal had was grandioos.

Probleem is wel; in één van de DLC's (elements dacht ik) zit Venom Hot Lap 2, zelfde auto, zelfde track maar met regen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Shadow_Agent schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 16:21:
[...]

ja daar heb je een flinke kluif aan! Het gevoel toen ik hem eenmaal had was grandioos.

Probleem is wel; in één van de DLC's (elements dacht ik) zit Venom Hot Lap 2, zelfde auto, zelfde track maar met regen O-)
Volgens mij is dat een andere track, in Noorwegen i.p.v. India?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Zo had ik heel veel moeite met de Elite van de Spano vlieg ik opeens overal door, de Gumpert, Atom en nou ben ik bij de KTM. Ik snap er niks van opeens lukt alles.

Blijkbaar ook echt alles. :)

Afbeeldingslocatie: https://scontent-mad1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t1.0-9/12670291_10206926947465457_6124483352770832346_n.jpg?oh=50fc33f80bce1b369f144b0fed129170&oe=576E0A47

[ Voor 39% gewijzigd door Alvanosa op 04-02-2016 22:31 ]

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

DrWoetR schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 18:55:
[...]

Volgens mij is dat een andere track, in Noorwegen i.p.v. India?
Nope zelfde track. Ik vond hem niet moeilijker dan hot lap 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Schut heeft gelijk, zelfde track en wagen:

Maar deze viel mee. De eerste venom Hot Lap was moeilijker imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
108.000 punten, hoeveel rondjes had je er inmiddels opzitten ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Honderdmiljoenmiljard :P
Moet wel zeggen dat dit met stuur was. Later nog met de controller gedaan maar dat ging veel makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Jammer dat het zo stil is rond de Februari update. Paul Rustchynsky had aangegeven dat ze hoopte deze week nog wat extra dingen uit de doeken te gaan doen. Laten we hopen dat dat vandaag dan gebeurd.

Ook heeft hij gezegd dat ze wat tegen het drift "cheaten" gaan doen. (Heel hard driften en hard in de muur eindigen voor heel veel punten) Waarschijnlijk zit dat ook in deze update. Daar ben ik wel weer blij mee. die scores gingen nergens over.

Ben ook heel benieuwd of de update rgatis gaat worden. Ik verwacht eigenlijk iets van een basis tour die gratis is en dan een extra tour die gekocht moet worden. Of wellicht toch een season pass 2? Ik zou hem direct kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

dvdkiwi schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:04:
Schut heeft gelijk, zelfde track en wagen:

[video]

Maar deze viel mee. De eerste venom Hot Lap was moeilijker imo.
ja klopt, komt ook door de training die je al had gehad met VHL1 natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
Ik vind het bij die moeilijke tijdritten altijd erg handig om met een ghost te rijden. Als je regelmatig faalt dan kan je aan de hand van de ghost vaak zien waar het mis gaat en welke bocht je misschien sneller/anders moet nemen. Als je na de eerste paar bochten al meters achter de ghost ligt dan weet je dat het krap gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels de Pro Tour afgerond in Career Mode en nu moeten de hypersnelle wagens eraan geloven. Tot op heden alle sterren kunnen behalen. Eén van de eerste beproevingen betreft een timetrail, waarvoor ik de Koenigsegg van stal heb gehaald. Wat een vette wagen, maar door die enorme snelheid is het risico op foutjes enorm. Het heeft mij meerdere pogingen gekost om foutloos de gestelde tijd van 2:28 te kloppen, maar daarna deed ik het ook met verve. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Toen ik het spel net had dacht ik nou ok tof spel maar die sterren ga ik nooit allemaal halen.
Toen het spel heel lang laten liggen en het uiteindelijk een maand of 2 3 geleden weer opgepakt.

Al doende leert men en ik heb alle sterren + alle elite levels gehaald. Van te voren had ik dit dus nooit verwacht. Nu ben ik een gemiddelde speler en zeker geen top coureur zoals een Zathan of Oldzkoel :P

Het behalen van alle sterren gaf me ook wel een erg goed gevoel :D

Paul Rustchynsky heeft trouwens laten weten deze week alle info met betrekking tot de februari update uit de doeken te doen. Dit zouden ze eerst al vorige week doen maar helaas.
We're at the mercy of external approvals that we've had to wait on. Next week we'll reveal all
Maar deze week moet het dan echt gebeuren :)
Throughout next week we'll be detailing the #DRIVECLUB February update. Excited to show you what we have lined up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowman83
Hier stiekem ook al meer uren in driveclub gestoken dan van te voren verwacht. Na alle driveclub tour sterren, ook al een eindje op weg met de DLC. De regen / sneeuw vormen wel weer een mooie nieuwe dimensie.
Met de tweakers challenge kan ik r-e-delijk meekomen. De drift van vorige week weten te winnen (was gelukkig niet zo fanatiek :P). Voor de tijdritten ga ik toch nog een keer op een cursus ideale lijnen. Voor me rijdt altijd zo'n eend die na elke stuurfout al vrij snel uit het zicht verdwijnt. Overigens weet ik thuis inmiddels wel de korste route tussen toilet, koelkast en ps4. Afgelopen weekend daarin weer de tijd verbroken, na het parcour iets te hebben geoptimaliseerd. M'n vriendin was het daar trouwens niet mee eens :--/

PSN ID = LowmanTD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rottentomato
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-09 08:35
Wordt de bikes add-on nog een beetje online gedaan? Twijfel over deze uitbreiding, zou jammer zijn als het alleen maar lobbies zijn met een mannetje of 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

rottentomato schreef op maandag 08 februari 2016 @ 15:40:
Wordt de bikes add-on nog een beetje online gedaan? Twijfel over deze uitbreiding, zou jammer zijn als het alleen maar lobbies zijn met een mannetje of 4.
Ik heb niet heel vaak online gespeeld met bikes maar heb wisselende ervaringen gehad. Volle bak achter elkaar maar ook wel eens maar een man of 2 die soms nog leaven ook. Ligt ook een beetje aan het evenement natuurlijk.

Nu heb ik dezelfde ervaring met de auto's al voelt het daar over het algemeen gemiddeld wel wat drukker.

Ik speel trouwen niet heel gangbare tijden voor de meeste tweakers hier. Ik speel veel 'savond zoals velen hier maar speel ook regelmatig tussen 5 en 7 's ochtends :P En ook rond die tijd vindt ik altijd multiplayer games. Weet alleen niet meer wanneer ik bikes precies geprobeerd heb.

Ik wil vanavond wel even kijken hoe het momenteel in de avond is.

[ Voor 3% gewijzigd door JSchut op 08-02-2016 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rottentomato
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-09 08:35
JSchut schreef op maandag 08 februari 2016 @ 16:08:
[...]

..........
Ik wil vanavond wel even kijken hoe het momenteel in de avond is.
Dat zou super zijn, thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Lol uiteraard nu ligt multiplayer er uit. Later nog maar even proberen

Edit:
6 potjes gedaan allemaal tussen de 3-6 spelers. Geen idee of het representatief is door de storing ervoor. Dit was na 22:00.

[ Voor 23% gewijzigd door JSchut op 08-02-2016 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaos-Zero schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 23:35:
Gisteren ook de Driveclub Tour voltooid en alle sterren behaald op één na. Die Venom Challenge is echt heel lastig. Met mijn 1.17(6) dacht ik al een goede ronde neergezet hebben, maar damn er moet echt onder de 1.16 gereden worden. :o Natuurlijk blijf ik het proberen, telkens een milliseconde eraf halen of je eigen ghost voor trachten te blijven, kan je ook weer een stukje dichterbij brengen. Ik ga het wel combineren met het doorspelen van de huidige DLC en de Tweakers Challenge.

Overigens had ik verwacht dat The Legend Trophy (het slotstuk van de Tour) in het kader van voornoemde Challenge heel veel problemen zou gaan geven, maar zonder restart gewoon direct met de zege en alle sterren aan de haal gegaan.

In het kader van de Trophies resteren er nog 3 tot aan de Platinum, maar uiteraard ga ik ook voor het voltooien van de DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 10:11:
[...]

Gisteren ook de Driveclub Tour voltooid en alle sterren behaald op één na. Die Venom Challenge is echt heel lastig. Met mijn 1.17(6) dacht ik al een goede ronde neergezet hebben, maar damn er moet echt onder de 1.16 gereden worden. :o Natuurlijk blijf ik het proberen, telkens een milliseconde eraf halen of je eigen ghost voor trachten te blijven, kan je ook weer een stukje dichterbij brengen. Ik ga het wel combineren met het doorspelen van de huidige DLC en de Tweakers Challenge.

Overigens had ik verwacht dat The Legend Trophy (het slotstuk van de Tour) in het kader van voornoemde Challenge heel veel problemen zou gaan geven, maar zonder restart gewoon direct met de zege en alle sterren aan de haal gegaan.

In het kader van de Trophies resteren er nog 3 tot aan de Platinum, maar uiteraard ga ik ook voor het voltooien van de DLC.
Ook nog de "win 5 van je eigen challenges" trophy? Je mag mij dan wel 5 sprint challenges sturen (1 dag - private). Wel 5 verschillende anders telt het niet. Dan zal ik even 5 keer van je verliezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
Ik moet nog 425 rondjes India doen om platinum te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Hermaniak88 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 12:02:
Ik moet nog 425 rondjes India doen om platinum te halen :P
Jij hebt geen season pass zeker? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansPatat050
Jawel, en alle stars ook inmiddels.. hoezo? Kan het sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik lees op ps3trophies ook dat veel mensen hebben moeten grinden voor de Credit Where It's Due trophy.
Zelf heb ik de game incl DLC ook gespeeld en die trophy kwam eigenlijk vanzelf.
Bij mij popte ie ergens tussen de Redline en Elements DLC (DLC op volgorde gespeeld).
Ik moet wel zeggen dat ik een event waar ik aan begin wel altijd afmaak, ook al kan ik niet meer winnen.
Restarts doe ik niet aan ;) Heb dus best een aantal events meerdere keren moeten rijden.
Op ps3trophies vinden ze het ook raar als ik zeg dat ik echt nergens voor heb moeten grinden :P

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 09-02-2016 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

dvdkiwi schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 14:03:
Ik lees op ps3trophies ook dat veel mensen hebben moeten grinden voor de Credit Where It's Due trophy.
Zelf heb ik de game incl DLC ook gespeeld en die trophy kwam eigenlijk vanzelf.
Bij mij popte ie ergens tussen de Redline en Elements DLC (DLC op volgorde gespeeld).
Ik moet wel zeggen dat ik een event waar ik aan begin wel altijd afmaak, ook al kan ik niet meer winnen.
Restarts doe ik niet aan ;) Heb dus best een aantal events meerdere keren moeten rijden.
Op ps3trophies vinden ze het ook raar als ik zeg dat ik echt nergens voor heb moeten grinden :P
Je weet dat de trophy gewijzigd is?

Vanaf update 1.25 moet je een item in alle 6 de categorieën op level 6 hebben ipv de eerdere 4. (Location en Manufacturer zijn aan de eerdere 4 toegevoegd)

Ik moest ook nog even grinden nadat ik alle sterren had :)

[ Voor 3% gewijzigd door JSchut op 09-02-2016 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
JSchut schreef op maandag 08 februari 2016 @ 13:23:

Al doende leert men en ik heb alle sterren + alle elite levels gehaald. Van te voren had ik dit dus nooit verwacht. Nu ben ik een gemiddelde speler en zeker geen top coureur zoals een Zathan of Oldzkoel :P

Het behalen van alle sterren gaf me ook wel een erg goed gevoel :D

[...]
Klinkt een beetje als het "Trials gevoel" ? Aangezien je daar ook fan van was moet ik dit spel misschien ook maar eens een goede kans geven. Ben nog niet veel verder gekomen dan het spel + de motor dlc kopen :p Speel je met of zonder stuur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Beakzz schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 14:15:
[...]

Klinkt een beetje als het "Trials gevoel" ? Aangezien je daar ook fan van was moet ik dit spel misschien ook maar eens een goede kans geven. Ben nog niet veel verder gekomen dan het spel + de motor dlc kopen :p Speel je met of zonder stuur?
Het is inderdaad wel vergelijkbaar met trials. Compleet andere game natuurlijk maar ik denk wel dat ik begrijp wat je bedoeld. Je moet even doorzetten en dan wordt je vanzelf wel beter.
Beginnen met de gewone Driveclub tour. Dan ga je van slome auto's langzaam naar snellere wagens. Ik weet nog dat er een moment was dat ik dacht van poeh dit wordt pittig maar als je "het gevoel" eenmaal hebt dan gaat het heel snel veel beter. Ook leer je natuurlijk alle banen steeds beter herkennen.

Ik speel gewoon met de DS4. Wat ik veelal lees is dat het met controller ook beter te doen is.

offtopic:
P.s. Wat is Trials Fusion toch een flop geworden. Evolution was zo'n vette game en hier leken ze alles fout te doen. Ze doen nu een hoop goede dingen maar helaas te laat. Tenminste zo lijkt het

[ Voor 14% gewijzigd door JSchut op 09-02-2016 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

JSchut schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 14:09:
[...]
Je weet dat de trophy gewijzigd is?