🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik ben alleen bekend met de T44 en vindt dit een erg lekkere tank, maar hoor er weinig positief over praten.. is de pershing een "betere" tank of valt dat wel mee?
Als ik het ding naast de Centurion zet dan lijkt het helemaal niet zo geweldig.
Terrein stats en power to weight zijn voor de Centurion, de 20 pounder is veel beter dan de 90mm, de Centurion heeft ook een trollmantled, ook 10 graden depressie en maar net lagere DPM met een veel beter kanon.
Oh en wat anders.
Net 15.500 free XP neergeteld en het is gebeurd. De Jagdtiger is unlocked.
Nooit meer de Ferdinand.

Vies, vuil stuk tering met je waardeloze kutpantser, je kut slakkengang snelheid en je f*cking voorliefde om geoneshot te worden door arties.

Ik speel nog liever met de M3 Lee tegen KV-1S tanks, ja de oude OP versie welke je one shot. Dan ben je tenminste uit je leiden verlost.

Ja ik haat de Ferdinand met een passie.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Meer snelheid dan de centurion, de tank is niet één grote ammorack.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:08:
Hoe is de Persing dan z'n goede medium?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Hoewel het naar mijn mening beide geweldige tanks zijn beviel de pershing met net wat beter.
Ik word bijna nooit geammoracked in mijn Centurion en als het gebeurd dan was het mijn fout. Verder heb ik 36 potjes gespeeld met die tank waarvan minstens 30 met de tweede engine en dat was al mobiel.wontcachme schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:23:
[...]
Meer snelheid dan de centurion, de tank is niet één grote ammorack.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Op papier is de Pershing ook geen goede tank, in de praktijk daarentegen.. Een aantal voordelen van de Pershing ten opzichte van de Centurion:DaniëlWW2 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:08:
Hoe is de Persing dan z'n goede medium?
Als ik het ding naast de Centurion zet dan lijkt het helemaal niet zo geweldig.
Terrein stats en power to weight zijn voor de Centurion, de 20 pounder is veel beter dan de 90mm, de Centurion heeft ook een trollmantled, ook 10 graden depressie en maar net lagere DPM met een veel beter kanon.
- hogere top snelheid;
- grotere draaisnelheid van zowel de koepel als hull;
- front-mounted turret;
- ook mega gun-depression over de achterkant;
- geen uitstekende tracks aan de voorkant;
- kleinere silhouette (behalve dat hij breder is);
Qua speelstijl kun je met de Pershing dingen doen die je met de Centurion niet kunt. De Centurion is bijvoorbeeld te traag om op tijd op bepaalde strategische punten te komen om de vijand onder druk te zetten. Hoewel de ze de zelfde gun-depression hebben (aan de voorkant), kun je door de front-mounted turret van de Pershing net iets beter over bepaalde heuveltjes schieten; met de Centurion moet je verder naar voren, etc.
People as things, that’s where it starts.
Ik dacht 1900 dmg.Victory!
Fjords
AT 8
Experience received:2.040 ( x2) 19.435
Battle achievements 1 Mark of Excellence, Mastery Badge: "2nd Class"
Fire for Effect
Repairs: -5 775
Ammunition: -4 900
Total: 8 760 WN8: 2 073 (77)
Ik had al de eerste MoE op de Crusader.
Fair enough. Ik heb zondag de T20 unlocked en nu eerst nog even 1.5 mil credits voor de Jagdtiger en dan is de T20 aan de beurt. De Pershing lijkt mij wel aardig maar de Centurion als het kanon een beetje meewerkt is zo ongelooflijk goed dat die voor mij zelfs mijn enorme voorliefde voor Duitse tanks en dus de Panther II welke ik geweldig vond verslaat.ThomasG schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 22:37:
[...]
Op papier is de Pershing ook geen goede tank, in de praktijk daarentegen.. Een aantal voordelen van de Pershing ten opzichte van de Centurion:
- hogere top snelheid;
- grotere draaisnelheid van zowel de koepel als hull;
- front-mounted turret;
- ook mega gun-depression over de achterkant;
- geen uitstekende tracks aan de voorkant;
- kleinere silhouette (behalve dat hij breder is);
Qua speelstijl kun je met de Pershing dingen doen die je met de Centurion niet kunt. De Centurion is bijvoorbeeld te traag om op tijd op bepaalde strategische punten te komen om de vijand onder druk te zetten. Hoewel de ze de zelfde gun-depression hebben (aan de voorkant), kun je door de front-mounted turret van de Pershing net iets beter over bepaalde heuveltjes schieten; met de Centurion moet je verder naar voren, etc.
Na 10 potjes nog maar 2 (!!!!!oneelevenone!!11!) potjes gewonnen. En dat lag zeker niet altijd aan mij.
Ik had soms nog meer dmg gedaan dan de nummer 1 van de tegenpartij!

Ik weet dat het cheesy klinkt, maar vaak zie je het al aankomen zodra je naar de stats gaat kijken. Tegenpartij mooi groen. Wij hoofdzakelijk oranje-rood. wtf MM!

Ook een aantal keer keihard geoneshot door tier 9 arty in mn T29.

Zo jammer, zeker omdat je gewoon dikke subtier ben. En ik kon niet echt zeggen dat ik aan het camperen was oid. Op wat voor reden dan ook met ik echt een arty-magneet. Maakt niet uit wat voor tank ik speel.
Uiteindelijk na 7 wins wel mijn daily mission gehaald voor de TOG. Met pijn en moeite weliswaar... Gelijk gestopt. Heb het nog weten op te krikken naar 31% win oid.
Hopen dat WG vanavond wat meer positiefs voor mij in de aanbieding heeft.

[ Voor 9% gewijzigd door Kliko op 29-10-2014 08:38 ]
Mja, Arty en T29 gaan niet echt goed samen. Ik zat gisteren met mijn T29 in een voornamelijk T9 en T8 pot en de crusader SP heeft echt de hele pot op mij lopen schieten terwijl er T9's vol in het open stonden.mkliko schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:36:
Ik heb gisteren echt een ZEER bedroevende avond gehad.
Na 10 potjes nog maar 2 (!!!!!oneelevenone!!11!) potjes gewonnen. En dat lag zeker niet altijd aan mij.
Ik had soms nog meer dmg gedaan dan de nummer 1 van de tegenpartij!![]()
![]()
![]()
Ik weet dat het cheesy klinkt, maar vaak zie je het al aankomen zodra je naar de stats gaat kijken. Tegenpartij mooi groen. Wij hoofdzakelijk oranje-rood. wtf MM!Dan denk ik al, ik ga iets rustiger spelen om de tegenpartij te forceren om meer te gaan rushen. Maar dan win je het wel aan je eigen flank, maar dan wordt de andere flank gewoon compleet overlopen en staat het 3-9 ofzo.
![]()
Ook een aantal keer keihard geoneshot door tier 9 arty in mn T29.![]()
![]()
Zo jammer, zeker omdat je gewoon dikke subtier ben. En ik kon niet echt zeggen dat ik aan het camperen was oid. Op wat voor reden dan ook met ik echt een arty-magneet. Maakt niet uit wat voor tank ik speel.![]()
Uiteindelijk na 7 wins wel mijn daily mission gehaald voor de TOG. Met pijn en moeite weliswaar... Gelijk gestopt. Heb het nog weten op te krikken naar 31% win oid.Als ik die TOG missie niet per se wilde halen was ik na 10 potjes al gestopt. Maarja...
Hopen dat WG vanavond wat meer positiefs voor mij in de aanbieding heeft.
http://wotlabs.net/eu/player/GJP
^ dit dus, alleen zonder de ace.GJP80 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:40:
[...]
Mja, Arty en T29 gaan niet echt goed samen. Ik zat gisteren met mijn T29 in een voornamelijk T9 en T8 pot en de crusader SP heeft echt de hele pot op mij lopen schieten terwijl er T9's vol in het open stonden.Kreeg o.a. een HE pen van 850 dmg om mijn oren. Wel de pot uiteindelijk gewonnen en een Ace Tanker op mijn T29
Die gast had echt tunnelvisie
Ik moet sowieso nog steeds mijn ace halen op de T29. Al wel twee keer gehaald op de T32.

Waarschijnlijk wordt de T29 meer (door goede mensen) gespeeld. En ben ik gewoon nog niet goed genoeg.

Shuttle st20g5
M'n doel van 1k WN8 komt dichtbij, zit nu boven de 900. Tijd om een goed volgend doel op te stellen. Langer in leven blijven lijkt me een goede. Ben erg vaak snel dood. Ik speel te agressief, als ik niet schiet of op weg ben naar een goede positie voel ik me nutteloos. Push, push, push! En tja, dat pakte gister vaak minder goed uit met een overlevingspercentage van 20%.
Werd opgejaagd door een doorgebroken Hetzer en Pz Sfl IV C. Ik moest het natuurlrijk afleggen op snelheid en toen ik achter een gebouw was heb ik me zo snel als mogelijk omgedraaid. In normal mode gewacht en toen tegelijk met de Pz Sfl IVC geschoten. Beide destroyed.
Dan had je nog een eervol einde. Ik reed in mijn 2e potje met de Vk3001H gisteravond op SWAMP aan de westzijde vanuit het noorden iets teveel aan de westzijde.Gaius schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:56:
Mijn eerste potje in de VK 30.01H was erg kort. Ook geoneshot door arty.
Zat naast het ondiepe en voor ik het door had begon de klok te lopen en zorgde de beperkte snelheid onderwater ervoor dat ik verzoop.

Met alle spam als gevolg ondanks directe excuses.
Hah, veel succes met je stock grind op de Jtiger!DaniëlWW2 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:08:
Oh en wat anders.
Net 15.500 free XP neergeteld en het is gebeurd. De Jagdtiger is unlocked.
Nooit meer de Ferdinand.![]()
![]()
(begint maniakaal te lachen)
Vies, vuil stuk tering met je waardeloze kutpantser, je kut slakkengang snelheid en je f*cking voorliefde om geoneshot te worden door arties.![]()
![]()
![]()
Ik speel nog liever met de M3 Lee tegen KV-1S tanks, ja de oude OP versie welke je one shot. Dan ben je tenminste uit je leiden verlost.
Ja ik haat de Ferdinand met een passie.
Duurde bij mij vrij lang voor ik echt het idee had dat ik t ding goed onder de knie had.
idd was ook blij dat ik van die ferdinand af was. gewoon underpowered stuk vreten.
Net alles geupgrade to the max
twijfel alleen nog of ik camo-net in lever voor ventilation? iemand suggesties?
De JT heeft een eerder slechte camorating ivm zijn tier IX TD genoten.
http://www.wotinfo.net/en...pe=td&tier=9&showLines=30
Alleen Tortoise en T30 zijn slechter. Ook mag je niet vergeten dat na ieder schot je camo een stuk omlaag valt en je camonet dus een stuk minder effect heeft. Gezien het feit dat de JT een korte reload heeft, zal je net vaak minder werken. Dus geeft dit mij voor mij op papier de voorkeur aan de vents. Maar proberen lijkt mij gewoon de beste keuze.
Wat steek je er verder nog op? Rammer en?
(eigenlijk zouden ze de rammer beter wat nerfen ik ken niemand die er geen rammer opsteekt indien deze beschikbaar is)
Shuttle st20g5
Gisteren toch maar de Fury tank gekocht. Niet echt mijn ding, dat heb ik na 6 battles al door maar toch een leuk tankje voor af en toe en ook om snel Sixt Sense te grinden nu met al die xp bonusses (78% 1st skill na 6 potjes). Vert stab + vents + 100% crew en ik was aardig onder de indruk van de accuracy on the move. Doe ik met bijna geen enkele tank die ik speel maar met deze was bijna ieder schot raak.
Voor de rest lijk ik toch wel de feel voor WoT een beetje te verliezen. Ik maak echt nog steeds (en precies ook meer) domme beslissingen die dan resulteren in 0 damage 0 WN8 games. Zo is stats verbeteren echt onmogelijk. Gisteren had ik twee +13k WN8 games op zowel de ELC als Conqueror (zieke game
De ferdi heb ik ook gespeeld voordat de gold shells voor credits kwamen. Toen was het wel nice om hem te spelen, ernaar kon je beter voor de jp2 gaan.Knowuse schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:31:
Ik heb de Ferdi gespeeld voordat de JPE100 uitkwam en toen was het een hele fijne tank. Maar dat was ook een tijd dat er veel minder gold spam was dan nu. De JT werd toen als niet heel goed gezien en die kon je ook overslaan voor de JPE100 grind
@Inrage, klinkt bekend in de oren, heeft in mijn geval veel te maken met weten waar ik in mijn tank het verschil kan maken op de map, maar tegelijk te weinig kijken wat de rest van het team doet. Je gaat mee naar een flank met 2 noobs die sterven binnen 3min... Aka, en plots sta je alleen op een flank en word je geswarmed door 6 vijanden syndroom. Gisteren nog zo een pot gehad in mijn Ru-251. Sta ik dik 2 min 4 top tier tanks te spotten, wordt ze voor 1k damage uitgedeeld... Gevolg, ik word ingesloten en mijn "support" op de achtergrond is er al vandoor... Stond ik goed, ja, was ik nuttig, ja. Noobs in team, ja. Dood eigen schuld, eigenlijk wel ja
Haha, ieder zijn ding dan maar. Ik vind het nog steeds een heerlijk apparaat, en speel er nog steeds vak mee (terwijl deze al een tijdje geleden elite is geworden).
Surfin' paradise!
Walgelijk langzame baksteen waar iedereen op je lower plate schiet en als je die afdekt laden ze gold. Tegen t9 mediums zoals de Centurion 7/1 of bijna elke t9 heavy is het al helemaal hopeloos.Joindry schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:26:
Inderdaad, de Ferdi heb ik platgespeeld, heb er zowel de JT mee unlocked als de JP E100. In dat tijdperk was gold inderdaad nog zeldzaam goed en armor nog ergens goed voor. Gold voor credits heeft de game voorgoed verandert in het voordeel van de snellere tanks. Hoe de Ferdi nu speelt weet ik niet, maar door de veranderingen ingame kan ik inderdaad gokken dat je beter de JP II richting uitgaat. Wat jammer is. Ferdi heeft mij veel van het spel geleerd.

Ik heb alles van 400+ meter sniper tot assault gun geprobeerd en je hebt alleen een goede game als de tegenstanders achterlijk zijn.

Meestal herstel ik een lage winrate nog wel, de Ferdinand zal altijd na 160 games 46% blijven.
Noem aub niet de tortoise slecht, dat ding is zo uber.
Dpm! + rail gun + armor = Pure fun.
Slechter sloeg volgens mij op de Camo, niet op de tanks zelfBTU_Natas schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:44:
@joindry,
Tortoise lijkt me een heerlijke tank!
Dat ding is über ALS je z'n gun aan de gang krijgt. De rest van de tijd is hij traag en kwetsbaar en vaak rij je tandenknarsend achter de actie aan...BTU_Natas schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:44:
@joindry,
Zo bang wordt ik nou ook weer niet van de Tortoise. Die dikkel pukkel (lees: grote koepel) die erop zit is vrij eenvoudig te pennen. Dat lijkt me toch echt een groot nadeel van deze tank.BTU_Natas schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:44:
@joindry,

Idem met de t28 proto. Als je eenmaal kunt beginnen te schieten...Ilikebananas schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:02:
[...]
Dat ding is über ALS je z'n gun aan de gang krijgt. De rest van de tijd is hij traag en kwetsbaar en vaak rij je tandenknarsend achter de actie aan...
Kwam er dan vaak als topdmgdealer vandaan en kon de pot nog omzetten in winst.
Proto is een van mijn favoriete tanks. Tier X gun op Tier VIII mét turret die elke 7.x seconden 400 damage uitpoept, what not to love! Ohja, dat speedShockWave schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 15:30:
Had idd de mooiste potjes in mijn Proto als mijn team een flank ging verliezen en ik nog in de buurt van de base was.
Kwam er dan vaak als topdmgdealer vandaan en kon de pot nog omzetten in winst.

http://wotreplays.com/sit...shire-windsurfboy1999-t29
en
http://wotreplays.com/sit...sdorf-windsurfboy1999-t29
Je hebt minimaal rond de 1500 base xp nodig denk ik.
Ik heb de Foch nu, en wat een armor heeft dat ding als je van wat verdere afstand staat en je tegenstanders niet weten waar ze moeten schieten. Wigglen helpt ook nog wel. Pas geleden nog potje met 8k damage received.
En nee, de AC kopen met vrije XP is geen manier om met de ARL om te gaan
Tot nu toe de enige tank die ik met free XP geskipped heb...
Ik heb hem helemaal gespeeld. Ik zou hem vooral achter een bosje gebruiken. Je gun is redelijk goed, alleen de armor is er niet. Ik zou proberen plekken op te zoeken waar je een groot gedeelte van de enemy kan beschieten, maar wat moeilijker gespot kan worden.VasZaitsev schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 19:35:
Heeft iemand een idee hoe om te gaan met de enige, echte, ARL V39? Heb er nu wat potjes mee gespeeld, en vlakke mappen gaan soms nog okay, maar zodra er heuvels groter dan een molshoop in de map zitten, is dat ding voor mijn gevoel al waardeloos...
En nee, de AC kopen met vrije XP is geen manier om met de ARL om te gaan
Vandaag mijn eerste Ace er op gekregen. Daarna nog een goede pot qua damage, maar kon er helaas geen win uit halen.

Kijken of ik voor eind dit jaar een 4 cijferige WN8 kan neerzetten.

http://www.noobmeter.com/player/eu/MrJ_/517178685/
Godfather Bodybuilding topic reeks

Oohhh the irony...
Iet's met Israëli's? Sorry, I don't get itFrozen schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 22:30:
Ik zat even te spelen met wat tank emblems/inscriptions:
[afbeelding]
Oohhh the irony...

[ Voor 14% gewijzigd door p0st op 29-10-2014 22:37 ]
Wil je ironie dan heb ik ironie voor je.Frozen schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 22:30:
Ik zat even te spelen met wat tank emblems/inscriptions:
[afbeelding]
Oohhh the irony...
Na de tweede wereldoorlog ontstond de Joodse staat welke vrijwel meteen werd aangevallen door de buurlanden. Ze verdedigden zichzelf voornamelijk met Duitse Mauser K98K geweren waarvan sommige nog de swastika en andere Duitse symbolen en getallen als herkenningssymbolen droegen. Verder is Israël tegenwoordig het absolute schoolvoorbeeld van de Pruisische/Duitse militaire school. Ze konden kiezen uit elke westerse militaire stijl en kozen de Duitse omdat die met afstand de beste was en is.
Dat is ironie.
Enfin, Die ARL, tja, achter cover staan is leuk, maar dat ding heeft een tumor, en het kanon zit zo vreselijk laag, dat menig rotsblok hooguit 1 rupsband kan bedekken. En door het totale gebrek aan traverse kun je niet zoals de Badkuip jezelf als het ware om een rots/huis heendraaien.
Ik ga liever nog 45k grinden met de Badkuip dan überhaubt de topgun op de ARL halen. De Badkuip is een monster met binocs, rammer en camonetje, en de 105mm.
[ Voor 10% gewijzigd door BM op 30-10-2014 12:35 ]
Die ARL is zo slecht nog niet hoor, ik grind hem nu ook...VasZaitsev schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 23:08:
offtopic
Enfin, Die ARL, tja, achter cover staan is leuk, maar dat ding heeft een tumor, en het kanon zit zo vreselijk laag, dat menig rotsblok hooguit 1 rupsband kan bedekken. En door het totale gebrek aan traverse kun je niet zoals de Badkuip jezelf als het ware om een rots/huis heendraaien.
Ik ga liever nog 45k grinden met de Badkuip dan überhaubt de topgun op de ARL halen. De Badkuip is een monster met binocs, rammer en camonetje, en de 105mm.
Recommended upgrade:
Turret
90MM F3
Tracks
Engine
DCA 45
Momenteel heb ik net de tracks
Overigens ik heb een nieuwe liefde: ISU + BL-10!
[ Voor 9% gewijzigd door BM op 30-10-2014 12:35 ]
Ah stom ook van mij -.-VasZaitsev schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 23:19:
ARL V39 hè, niet de heavy, al kon ik ook niet overweg met de heavy, misschien inmiddels wel, merk, en volgens noobmeter klopt dat ook, dat ik heel wat beter ben geworden. Al mijn "nieuwe" tanks staan over het algemeen in de garage met een WR van over de 50%, mijn IS-3 draait zonder premium netto flinke winst, mijn Pershing tot nu toe misschien quitte, alleen de T32 en zeker de IS-8 kosten nog credits.
Zeg er dan wel bij dat je er veel free xp tegenaangegooid hebtp0st schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:16:
[...]
Proto is een van mijn favoriete tanks. Tier X gun op Tier VIII mét turret die elke 7.x seconden 400 damage uitpoept, what not to love! Ohja, dat speed
[afbeelding]
Vanavond unlock ik de T28 Prot ook, dan zien wel wel. De T25/2 met 69% Winrate afgesloten, raar eigenlijk want ik vind het maar een trage logge, grotere versie van de Hellcat die dan ook nog eens een tier hogere MM heeft.
Helaas geen free xp om de T28 al wat up te graden want die heb ik allemaal aan de turret van de E75 uitgegeven
[ Voor 25% gewijzigd door Inrage op 30-10-2014 09:19 ]
Als je mijn post correct leest, lees je dat ik niet de Tortoise slecht noem, maar wel de camorating van de Tortoise.BTU_Natas schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:44:
@joindry,
Ik heb de Tortoise nog niet gespeeld en kan er dus niet over oordelen. Maar de hele tree is één pot nat (muv de tier X dan) dus ga ik er zelfs niet aan beginnen. Enkele keren dat ik er bang van ben is wanneer ik in een trage heavy in the open wordt betrapt of met een medium op gemiddelde afstand een dpm pissingcontest moet beginnen. In beide gevallen ziet het er bleek uit voor mij dan.
6/6 win (100%)
4 survived
eff/wn8: 2385 3384

Binnen 5 potjes de daily mission binnen ipv. 17 potjes van de avond ervoor.
Blijft een raar spel als het zo kan verschillen per avond...

Had graag willen doorspelen, maar had helaas nog andere verplichtingen.

Ow! ennuh.
1st. Mark of excellence binnen op de T29.

Mijn eerste ooit.

[ Voor 10% gewijzigd door Kliko op 30-10-2014 11:25 ]
3400 damage, kon ze stuk voor stuk raken. Locatie J3.
1100 base xp.
Helaas nog geen Ace Tanker gehaald, iemand een idee hoeveel damage je moet doen voordat je deze hebt?
Whatever.
Als dat zo was had ik het er absoluut bijgezetInrage schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 08:56:
[...]
Zeg er dan wel bij dat je er veel free xp tegenaangegooid hebtStock vs Elite lijkt bij deze tank ook nog een enorm verschil. Je average xp had dan wel wat lager gelegen denk ik.
Vanavond unlock ik de T28 Prot ook, dan zien wel wel. De T25/2 met 69% Winrate afgesloten, raar eigenlijk want ik vind het maar een trage logge, grotere versie van de Hellcat die dan ook nog eens een tier hogere MM heeft.
Helaas geen free xp om de T28 al wat up te graden want die heb ik allemaal aan de turret van de E75 uitgegeven
Ik heb de Proto pasgeleden gekocht en voor het eerst gespeeld, en heb de E4 al in de garage staan
Ik heb hele positieve ervaringen met die lijn, at2 at8 at7 en de tortoise, zijn imho echt super tanks.
Ondanks de snelheid, kom ik meestal optijd aan voor het schiet werk, en de dpm op die tanks zorgt er voor dat bovenstaande meestal in een slachting eindigd. Vooral de tortoise, je houdt de vijand op 200meter, heen en weer rijden, om je weakspots te beschermen (geldt ook voor de lagere tiers) en schieten maar.
Ps.: neem een grote pot voor de tranen van de tegenstanders mee, kreng vult snel
Tipje van de sluier...T30 was ooit een hele dikke tier X.....p0st schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:39:
[...]
Als dat zo was had ik het er absoluut bijgezet(volgens mij heb ik alleen de tracks ge-fee-xp'd)
Ik heb de Proto pasgeleden gekocht en voor het eerst gespeeld, en heb de E4 al in de garage staanrara
Het hangt natuurlijk niet alleen van de damage af. Waarschijnlijk heb je in die pot op Sand River veel damage gedaan waar andere voor jou hebben gespot. Hierdoor krijgen zij de helft van jouw experience. Het is dus makkelijker als je dichter op de actie staat en de tanks zelf kan spotten. (Mijn Ace badge gehaald met 29xx damage en 6 kills)Harmen schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 12:15:
Van de week een mooie pot gespeeld met mn Panther op Sand River.
3400 damage, kon ze stuk voor stuk raken. Locatie J3.
1100 base xp.
Helaas nog geen Ace Tanker gehaald, iemand een idee hoeveel damage je moet doen voordat je deze hebt?
Inrage schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 13:05:
Ooit een andere tech tree ofzo dus. Makes sense now
Jep, klopt idd! Maar snap wel wat je bedoelt. Overigens krijg je voor winst natuurlijk meer XP dan bij draw/loss dus vandaar dat die avg. ook zo hoog ligt. Meeste van mijn top tanks liggen rond de 900-1000 qua avg. xp met 55%-65% WR, da's dus gewoon best aardig maar nothing to brag aboutShockWave schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 13:49:
[...]
Tipje van de sluier...T30 was ooit een hele dikke tier X.....
Alleen voor welke tank moet ik eerst gaan de T28 prototype of de amx 13 75?
Heb ze nog niet unlocked alleen ik wil weten welke voor een tomato speler de beste keus is ( ik weet dat ik slecht ben zoek maar op bij noobmeter Tankfighter41 want ik heb moeite met map tactics).
Ik ben niet zo goed in keuzes, want ik vind light tanks en tankjagers allebei leuk om te spelen.
Kan ook nog wel voor de jagdpanther gaan, maar ik moet nog veel oefenen met de jg. pz. IV. Dus laat die, maar zitten.
Samengevat: Amx 13 75 of T28 prototype?
De code geeft:
- American Premium T2
- Light Tank including
- Garage Slot
- 7 Premium Days
Het lijkt me dat TD's wat meer noob friendly zijn, hoewel de T28 Prot niet de makkelijkste TD is om te spelen. Maar light tanks spelen vereist wel echt map knowledge en als beginnende speler heb je dat vaak niet. Bovendien geef je zelf aan dat je moeite hebt met de maps. Ik zou dus voor de Prot gaan.Redeta schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:14:
Dam deze week door toetsweek school, maar in totaal 10 battles gespeeld.
Heb ze nog niet unlocked alleen ik wil weten welke voor een tomato speler de beste keus is ( ik weet dat ik slecht ben zoek maar op bij noobmeter Tankfighter41 want ik heb moeite met map tactics).
Ik ben niet zo goed in keuzes, want ik vind light tanks en tankjagers allebei leuk om te spelen.
Kan ook nog wel voor de jagdpanther gaan, maar ik moet nog veel oefenen met de jg. pz. IV. Dus laat die, maar zitten.
Als moeite hebt met maptactics dan is een bewegenlijke tank een no go voor je.Redeta schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:14:
Dam deze week door toetsweek school, maar in totaal 10 battles gespeeld.
Dan moet je juist weten welke lijn je gaat nemen en waar je eventueel snel weer naartoe kan om cover te krijgen als je onverhoopt tegen een enemy of enemy's aanloopt waar je niks tegen kan beginnen.
Je moet ook weten wanneer je wel aan kan vallen en via welke kant om te flanken.
13-75 kan je ook in tier 9 potjes komen en als ik je zo hoor dan ben je daar absoluut nog niet klaar voor.
Tip van mij...blijf nog even hangen in tier 5/6 en ga daar wat spelen in meds en heavy's.
Maar bedankt voor de tip.
Alleen hoe kan ik beter worden in map tactics (weet wel iets, maar ook weer niet extreem veel)?
Wat veel spelers roepen is:Redeta schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:41:
Oh ok dan ga ik wel even verder om de T-34 te krijgen.
Alleen hoe kan ik beter worden in map tactics (weet wel iets, maar ook weer niet extreem veel)?
Kijk naar youtube-video's. En dat met nadruk op de specifieke tank die je op dat moment veel speelt/wilt spelen.
Het klinkt misschien kazig. Maar het heeft mij ook geholpen. En toegegeven:
Ik zou het meer moeten doen.

En laat vooral de moet niet in de schoenen zakken, op youtube staan alleen de mooie filmpjes met goede potjes. Ga er vanuit dat die speler een keer een goeie dag heeft gehad.
[ Voor 14% gewijzigd door Kliko op 30-10-2014 16:51 ]
Je hebt net 4k battles op je account staan, ik wist toen ook nog niet veel hoor.Redeta schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:41:
Oh ok dan ga ik wel even verder om de T-34 te krijgen.
De maps leer je door gewoon te spelen of samen met een betere/ andere speler een trainingsroom te starten en gewoon rondrijden op de map om alle plekjes te leren kennen en wat wel en niet kan.
Bij de laatste patch zijn er weer mappen veraderd en ook ik moest weer nieuwe routes en plekjes uitzoeken waar ik wel en niet kon gaan en staan.
Los van de veranderende mappen hangt het natuurlijk ook heel erg van de soort tank af. Maar dat was denk ik wel duidelijk.ShockWave schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:51:
[...]
Je hebt net 4k battles op je account staan, ik wist toen ook nog niet veel hoor.
De maps leer je door gewoon te spelen of samen met een betere/ andere speler een trainingsroom te starten en gewoon rondrijden op de map om alle plekjes te leren kennen en wat wel en niet kan.
Bij de laatste patch zijn er weer mappen veraderd en ook ik moest weer nieuwe routes en plekjes uitzoeken waar ik wel en niet kon gaan en staan.
Ja dat begreep ik wel.mkliko schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:52:
[...]
Los van de veranderende mappen hangt het natuurlijk ook heel erg van de soort tank af. Maar dat was denk ik wel duidelijk.
En dankjewel voor de tip SchockWave. Ik zal het aan mijn clangenoten vragen.
Zelf vind ik het ook een voordeel dat ik altijd vanalles wat gespeeld heb, hierdoor heb ik na bijna 9k potjes nogsteeds maar 1 tier 9, maar weet ik vrij veel van iedere lijn en de zwakheden daarvan.
Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]
[ Voor 7% gewijzigd door Astratuner op 30-10-2014 19:54 ]
Hopeloos team na hopeloos team en mijn aardige collectie met superaccurate en hoge doorslagkracht kanonnen welke alleen maar missen of afketsen.

Welkom bij de club. Met een 3 man platoon konden wij de stommiteiten van onze teamgenoten niet rechttrekken. Maarja.. wat moet je ook met 3 man tegen een team dat voor meer dan de helft nog full hp is iedere keer... Aan het einde van de battle ga je kijken en dan zie je gewoon dat je keer op keer met je platoon bovenaan staat en dat je tier 10s of mede tier 9s het gewoon niet voor elkaar krijgen om damage te doen...DaniëlWW2 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 20:25:
Ik denk dat ik even een paar dagen pauze nodig heb voor mijn hart...
Hopeloos team na hopeloos team en mijn aardige collectie met superaccurate en hoge doorslagkracht kanonnen welke alleen maar missen of afketsen.
Best triest eigenlijk..
En af en toe heb je een battle ertussen waarin mensen liever teamdamage doen dan op de vijand schieten:

[ Voor 9% gewijzigd door wsLy op 30-10-2014 20:32 ]
Panther - Murovanka 2500k damage
Erg genoten, de Panther is echt een super tank, je knalt ze zo stuk voor stuk af.
1100 base xp, 8600 win8.
[ Voor 4% gewijzigd door Harmen op 30-10-2014 20:33 ]
Whatever.
als je een keer raak schiet dan voelt het goed ik vind het echt een bout tank geef mij maar de RHMVasZaitsev schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 20:31:
Tip: speel dan gewoon eens met de KV-2. Van bounces heb je iig geen last meer, en het voelt zo goed om een Rhm. Borsig te oneshotten
Steam naam: Neophyter87 Wot nick:Goldnoob_Mcmastercard [Got Teamspeak ts3.gatheringoftanks.nl]
Dat is nog niks. Wat dacht je van alleen spelen, in een t8 tank een t10 game moeten dragen om te eindigen in de top drie van het loserteam.wsLy schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 20:30:
[...]
Welkom bij de club. Met een 3 man platoon konden wij de stommiteiten van onze teamgenoten niet rechttrekken. Maarja.. wat moet je ook met 3 man tegen een team dat voor meer dan de helft nog full hp is iedere keer... Aan het einde van de battle ga je kijken en dan zie je gewoon dat je keer op keer met je platoon bovenaan staat en dat je tier 10s of mede tier 9s het gewoon niet voor elkaar krijgen om damage te doen...
Best triest eigenlijk..
De druppel was een game waar de matchmaker me eens niet naaiden en mij in mijn T32 in een t8 game stopte. Kennelijk ben ik niet in staat om een IS6 welke niet geangled staat door zijn luik te schieten, op 20 meter terwijl IS6 gewoon door mijn geangelde glacis heenschiet.
Mik jij ofzo? Je mikt niet met Russische tanks. Je schiet gewoon en laat Stalin het werk doen.G3n3t!cs schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 20:34:
[...]
als je een keer raak schiet dan voelt het goed ik vind het echt een bout tank geef mij maar de RHM
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-10-2014 20:39 ]
Iemand ingame die kan kijken of het vol is? Of is de boel kaput?
blijkbaar vol ik mag weer
[ Voor 10% gewijzigd door Nukar op 30-10-2014 21:10 ]
"Today is the worst day since yesterday"
Victory!
Redshire
Leopard Prototyp A
Experience received:2.850 76.437
Battle achievements High Caliber, Spartan, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Repairs: -15 411
Ammunition: -50 400
Consumables: -3 000
Total: 7 626 WN8: 11 785 (100)
Alleen vind ik 1900 (1267) xp eigenlijk best wel laag en zou bijna denken dat de bonus van No Pain No Glory wordt meegenomen. Ik heb Spartan medal volgens mij van een bounce van een T110E3, die mij van meer dan 400 meter probeerde te snipen. Moet pijnlijk zijn geweest voor hem, aangezien echt alles de PTA doorboort.
Zal de bonus van No Pain No Glory missen.
Edit:
Ik zie 112k spelers om EU2 en 113 spelers totaal.Nukar schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 20:50:
Hmm bij mij reageerde het spel niet meer, dus ik herstarten. Krijg ik op beide servers 'bezet'
Iemand ingame die kan kijken of het vol is? Of is de boel kaput?
[ Voor 24% gewijzigd door Knowuse op 30-10-2014 20:52 ]
Shuttle st20g5
Speelde je tegen een team vol met Ratte tanks? 2500k dmgHarmen schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 20:33:
Helaas niet zo'n mooie pot als gisteren maar het wel het vermelden waard.
Erg genoten, de Panther is echt een super tank, je knalt ze zo stuk voor stuk af.
1100 base xp, 8600 win8.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Wat een ongelooflijke mazzelronde was dat.Harmen schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 20:33:
Helaas niet zo'n mooie pot als gisteren maar het wel het vermelden waard.
1100 base xp, 8600 win8.
Een tip, altijd je kanon volledig laten aanleggen in Duitse tanks. WoT straft je als je dat niet doet tenzij je een Russische tank speelt.
Bijvoorbeeld deze: http://wotreplays.com/sit...e_oaks-wacky_mars-elc_amx
Geduld was hier een grote zaak!
Heb die wel erg vaak in de Panther...DaniëlWW2 schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 21:41:
[...]
Wat een ongelooflijke mazzelronde was dat.![]()
Een tip, altijd je kanon volledig laten aanleggen in Duitse tanks. WoT straft je als je dat niet doet tenzij je een Russische tank speelt.

Was iets te ongeduldig zie ik net, ach was een mooi rondje knallen.
Whatever.
Kijk hier maar eens naar, hier maak ik de fout om een paar keer een shot te rushen en hij vliegt alle kanten op, maar ook als ik wel de tijd neem...
Ja eindelijk weer eens, heb eigenlijk alleen nog maar brandblussers over. Ben al druk aan het sparen.VasZaitsev schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 21:03:
gezien de kortingen morgen maar weer eens een hele lading repairkits en verbanddozen aanschaffen. Brandblussers heb ik nog wel genoeg, mijn Ruskies branden nauwelijks.
Shuttle st20g5
Ook eindelijk ontdekt hoe leuk rammen nou is met mijn huidige favoriete speeltje, de KV-5. Van Himmelsdorf bergje af in volle vaart tegen de zijkant van een T34 klappen: bijna 600hp schade toegebracht, en ik slechts 183hp minder
Wins/Battles: 7 (16) (43.8%)
Efficiency/WN8: 2 173 / 2 892
Avond nog enigszins weten te saven door de laatste 4 potjes op rij te winnen, ander was de WR ónder de 25% geweest

O.a. 5 potjes nodig gehad om de IS-8 te dubbelen, voor 2 van de 4 losses was 4K dmg doen niet genoeg

[ Voor 19% gewijzigd door Mr_Size op 30-10-2014 22:47 ]
De 122mm op de IS is speciaal aangezien die daadwerkelijk presteert alsof het geen accuraat kanon is.JRacer schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 21:50:
Russische guns niet aan laten leggen??
Kijk hier maar eens naar, hier maak ik de fout om een paar keer een shot te rushen en hij vliegt alle kanten op, maar ook als ik wel de tijd neem...http://wotreplays.com/site/1286855#erlenberg-wacky_mars-is
Dat is ook de reden dat ik de 100mm gebruik op de IS.
Wins/Battles: 5 / 7 (71.4%)
Efficiency/WN8: 6 489 / 4 104
Met als hoogtepunt mijn laatste battle in de KV-220, super spannend tot het einde! Wat begon met noobstompen eindigde in een kat-muis spel tussen mij en de vijandelijke T67, niet goed voor mijn hart
Replay: http://wotreplays.com/sit...nberg_on_fire-p0st-kv-220
Oh en last but not least!
Mission completed! Reward:
Vehicles added: TOG II
Slots added: 1
Vehicle sold: TOG IIp0st schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 00:25:
[...]
Mission completed! Reward:
Vehicles added: TOG II
Slots added: 1
Credits recieved: 700.000
Gefeliciteerd!
Stiekem wil ik graag de credits en het garageslot hebben aangezien ik de tog waarschijnlijk tog toch nooit zal gebruiken. Aan de andere kant, in het verleden heb ik mijn ltp en t7 combatcar verkocht en daar heb ik spijt van...
Thanks! Maar gelukkig kun je de TOG VII CombatSnail nog wel gewoon in de store / in-game kopen mocht je ooit spijt krijgenFrozen schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 00:42:
[...]
Vehicle sold: TOG II
Credits recieved: 700.000
Gefeliciteerd!
Stiekem wil ik graag de credits en het garageslot hebben aangezien ik de tog waarschijnlijk tog toch nooit zal gebruiken. Aan de andere kant, in het verleden heb ik mijn ltp en t7 combatcar verkocht en daar heb ik spijt van...
Undistributed experience spent: 56300
Free Experience spent: 0
Was meestal prima te doen, nu langzaam op weg naar de T49.
Heb nu 6 miljoen voor consumables, wil op een aantal tanks food gaan gebruiken.
[ Voor 19% gewijzigd door Knowuse op 31-10-2014 01:05 ]
Shuttle st20g5
Niet zo gek als je Orzanel 25 euro per dag betaald om op je account te spelen.Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 01:11:
Ik ben blauwEn ru251 gekocht wat een geweldige light tank
Hoe weet jij dat het een geweldige light tank is als Orzanel alleen maar op je account speelt? Of heb je deze zelf gehaald?Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 01:11:
Weten mensen hier al of ze 1 van de nieuwe premiums willen gaan kopen?
[ Voor 16% gewijzigd door Frozen op 31-10-2014 01:22 ]
Welke zijn dat? De nieuwe t8 mediums dan ja, de Panther met de 8.8cm lijkt me wel aardig en ik ga proberen de FV te unlocken voordat die naar t8 gaat zodat ik de missie kan doen voor de premium tank. Voor de Panther 8.8cm eerst alleen kijken of Wargaming niet een manier vind om dat alsnog volledig te verpesten zoals waardeloze aimtime, DPM of iets anders dat die tank weerhoud om competitief te zijn.Frozen schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 01:20:
[...]
Hoe weet jij dat het een geweldige light tank is als Orzanel alleen maar op je account speelt? Of heb je deze zelf gehaald?
Weten mensen hier al of ze 1 van de nieuwe premiums willen gaan kopen?
Oh en natuurlijk de nieuwe Type 59 met de T-54 model 1945 hou ik ook in de gaten.
Nee, ik geloof er niks van dat die tank niet tenminste een beetje BS zal zijn tenzij ik bewijs zie.
[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 31-10-2014 01:39 ]
Zag net ook een Pzkpfw IV hydr. langskomen, dat ding is nergens te vinden, heeft iemand hem?
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
En nu moeten wij klappen ofzo?Verwijderd schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 01:11:
Dit topic is gesloten.