mwaStoffa schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 14:40:
[...]
Haha, ja die lui acteren echt alles tegenwoordig joh
Nee maar even zonder gekheid: die scene is toch echt geweldig?
true, nu vind ik ze regelmatiger.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Volgens mij valt dat wel mee bijna p600 op hc en 260 op sc en nog geen furnace gezien.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Wat me wel opviel is dat ik laatst veel van die Voodoo Masks had op mijn WD van Kadala, Carnevil e.a. de wat meer 'rare' items. Maar de MoJ en T&T kwamen pas een paar dagen later.
Ik heb wel die 'dagger of darts' en 'Carnevil' dus ik kan die darts build ook eens proberen.
Ook mijn DH even een schop gegeven, een paar kleine upgrades, had geluk dat ik met een paar T6 rifts kon mee huppelen waar ik al snel de conclusie trok dat mijn DH nog ruk is (en ik geen idee heb waar ik mee bezig ben). Ik wil eigenlijk een Sentry build wat me wel leuk lijkt.
Ik heb wel die 'dagger of darts' en 'Carnevil' dus ik kan die darts build ook eens proberen.
Ook mijn DH even een schop gegeven, een paar kleine upgrades, had geluk dat ik met een paar T6 rifts kon mee huppelen waar ik al snel de conclusie trok dat mijn DH nog ruk is (en ik geen idee heb waar ik mee bezig ben). Ik wil eigenlijk een Sentry build wat me wel leuk lijkt.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
RNG blijft RNG.NastyNickNL schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 15:04:
Volgens mij valt dat wel mee bijna p600 op hc en 260 op sc en nog geen furnace gezien.
En ik gok dat jij die 600+260 paragon levels niet na de de patch hebt verkregen.
Want 2.1.2 waar dit inzit:
•The rarity of the rarest Legendary items in the game has been reduced
is pas live sinds 14 januari dacht ik.
En door de change is het niet dat je opeens makkelijk een T&T of een Furnace vind maar de kans is wel een stuk groter dan voorheen.
Deadsmell schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 07:36:
[...]
Na level 70 aangetikt te hebben doe ik wat riftjes om gear te verzamelen, dropt in één van de eerste een niet onaardige SMK. Denk dat RNGesus vindt dat ik het juiste pad bewandel.
Zeg.. Wat zijn dat voor een rifts waar jij inloopt? Doe mij ook zo'n SMK. Uhkapian erbij, Tiklandian met 8sec heb je ook al zo te zien. Gaat lekker.Deadsmell schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 13:35:
[...]
Zonet trouwens een ancient Dagger of Darts gevonden. Voor een ancient geen hele beste, maar hij gaf me 15% dps increase zonder enchantment erop. Kan LoH nog naar %damage rollen.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Morgen 18:00rafler schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 15:33:
Wanneer begint de nieuwe season, ik kan dit gewoon weg nergens vinden of ben ik nou scheel?
Ja, mag niet klagen die laatste paar dagen. Behalve dan over de Carnevil die maar niet wil droppen.Tektoon schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 15:33:
[...]
Zeg.. Wat zijn dat voor een rifts waar jij inloopt? Doe mij ook zo'n SMK. Uhkapian erbij, Tiklandian met 8sec heb je ook al zo te zien. Gaat lekker.
Tiklandian Visage is trouwens erg gemakkelijk. Bijna elke 500 shards die ik uitgeef bij Kadala heb ik wel zo'n ding.
Ik dacht ergens 06:00 te hebben gezien? Of ben ik in de war met de tijdzones.. Ben toevallig morgen vrij en dacht mooi in de ochtend al te kunnen starten!
6:00PM jaschaapiej schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 17:43:
[...]
Ik dacht ergens 06:00 te hebben gezien? Of ben ik in de war met de tijdzones.. Ben toevallig morgen vrij en dacht mooi in de ochtend al te kunnen starten!
18:00 CET is de start van season2 op de europese server.
Alle servers binnen 6:00PM alleen wel in andere tijdzones. De europese start is dus 6 PM CET.
Weet ze niet uit m'n hoofd welke zones ze voor USA en Asia gebruiken maar die boeien me ook niet. Ik gok dat zo goed als iedereen in dit forum op euro server speelt
edit:
even er bij gezocht:
Season 2 Start Times
Season 2 will be starting at the following dates and times for each region:
North America: Friday, February 13 @ 6:00 p.m. PST
Europe: Friday, February 13 @ 6:00 p.m. CET
Asia: Friday, February 13 @ 6:00 p.m. KST
linkje
[ Voor 21% gewijzigd door Yogoi op 12-02-2015 17:51 ]
Moet morgen om 06:00 uur beginnen met werken.
Edit: Lol... 6 PM
Edit: Lol... 6 PM
[ Voor 17% gewijzigd door Thalaron op 12-02-2015 21:34 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ik heb hem weer opgepakt, maar ik word nu toch wel lichtelijk geïrriteerd.
Ik heb nu al drie keer mee gemaakt dat als ik dood ga tijdens een greater rift er gewoon geen scherm komt die mij kan resurrecten.
Jammer van je steen en eventuele loot op het einde
Ik heb nu al drie keer mee gemaakt dat als ik dood ga tijdens een greater rift er gewoon geen scherm komt die mij kan resurrecten.
Jammer van je steen en eventuele loot op het einde
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Volgens mij was RNG van slag vanavond, heb echt niets anders dan ringen en amulets gehad toen ik met mijn DH aan het spelen was.. ben van 312 souls naar 397 souls gegaan... Wat een bagger... Later een potje gedaan met WD en ja hoor MoJ dropped (ruk stats helaas..)
Door een beetje te klooien met de DH talents heb ik toch wel wat meer plezier, ik heb de DH eigenlijk altijd vermeden maar nu is het wel ok. Hopelijk snel die Marauder set compleet en dan is het een knalfeest
Door een beetje te klooien met de DH talents heb ik toch wel wat meer plezier, ik heb de DH eigenlijk altijd vermeden maar nu is het wel ok. Hopelijk snel die Marauder set compleet en dan is het een knalfeest
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
ik vind al die filmpjes van blizzard wel vet gemaakt, ze zijn beter dan de spellen zelf xD.Stoffa schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 14:35:
Ik ben al een hele tijd geleden gestopt met het spelen van Diablo 3, maar bij 1 filmpje kom ik toch steeds terug:
YouTube: Diablo 3- Tyrael's Sacrifice \[1080P] (Tyrael's sacrifice).
Wat is dat kippenvel goed geacteerd zeg. Echt de beste ingame cinematic die ik ooit heb gezien.
mijn all time favorite is nog steeds het intro van starcraft 2
[ Voor 3% gewijzigd door Freakiebeakie op 13-02-2015 08:27 ]
YO! fucknuts! It's Probing time!
Ga jezelf nog maar even bezig houden met New Bloom tot die tijd!
Bijna
Zal vanavond even op de SG TS springen, kijken of er nog 3 anderen een leveling party willen vormen.
Weet al 100 % zeker dat ik een monk speel (is eigenlijk de enige classe die ik speel... met iets van 80 % van m'n gametime ^^). Dan kan ik natuurlijk de monk seasonal niet missen
ahh die patch is uit?microoo schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:32:
[...]
Ga jezelf nog maar even bezig houden met New Bloom tot die tijd!
ik hou niet van de niet standaard modes. Irriteer me er altijd na 2-3 games aan
Vanavond als het goed is een 4man party om 18:00 (HC)
momenteel 3 confirmed en er is vast wel een 4e online die mee wilt doen
Ik heb besloten ook maar eens een monk te rollen, zal vanavond dus veel om tips gaan vragen want heb deze nog nooit serieus gespeeld (bereid je dus maar vast voor Ret
)
Gezellig! Ik blijf het de leukste class vindenSkarloc schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:43:
Ik heb besloten ook maar eens een monk te rollen, zal vanavond dus veel om tips gaan vragen want heb deze nog nooit serieus gespeeld (bereid je dus maar vast voor Ret)
Battle.net || Strava
Besloten samen met een vriend om ook maar monks te maken opzich wel handig als je loot kan delen., waarschijnlijk wat later ook nog een barbarian.
Volgens mij gaan monks popular zijn dit seizoen.
Zoveel mensen waarvan ik hoor dat ze monk gaan!
Gundo gear is volglens mij ook wel onwijs grappig om te gebruiken
Zoveel mensen waarvan ik hoor dat ze monk gaan!
Gundo gear is volglens mij ook wel onwijs grappig om te gebruiken
Ik wordt vanavond Wizard/Mage. Ik speel HC, inmiddels is mijn HC paragon hoger dan gewoon. Heb nog geen ervaring met Wizard/Mage dus dat kan nog spannend worden. het enige waar ik van baal is dat je geen anti-dead skill hebt zoals je die bij Monk wel had.
je hebt unstable anomaly.ShittyNL schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:58:
Ik wordt vanavond Wizard/Mage. Ik speel HC, inmiddels is mijn HC paragon hoger dan gewoon. Heb nog geen ervaring met Wizard/Mage dus dat kan nog spannend worden. het enige waar ik van baal is dat je geen anti-dead skill hebt zoals je die bij Monk wel had.
En met firebird set heb je zelfs een 2e 'passive'.
De enige class zonder cheat death is barbarian.
Indien je HC speelt en je hebt de mogelijkheid dan moet je wel zo'n oplossing hebbenYogoi schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:03:
[...]
je hebt unstable anomaly.
En met firebird set heb je zelfs een 2e 'passive'.
De enige class zonder cheat death is barbarian.
Het scheelt je heel wat verbaasde momenten. Gisteren ook weer met monk. Ik had nog dashing strike, maar echt in no-time leven kwijt. Welke echt pijn doen zijn die ballen die die vliegen monsters schieten. Ze vliegen niet snel maar als je daardoor geraakt wordt gaat je leven echt keihard onderuit. Wie weet daar een oplossing voor?
Dodge!ShittyNL schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:06:
[...]
Indien je HC speelt en je hebt de mogelijkheid dan moet je wel zo'n oplossing hebben
Het scheelt je heel wat verbaasde momenten. Gisteren ook weer met monk. Ik had nog dashing strike, maar echt in no-time leven kwijt. Welke echt pijn doen zijn die ballen die die vliegen monsters schieten. Ze vliegen niet snel maar als je daardoor geraakt wordt gaat je leven echt keihard onderuit. Wie weet daar een oplossing voor?
ik speel bijna alleen maar barbarian HC. Is wel slecht voor mijn hart zo nu en danShittyNL schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:06:
[...]
Indien je HC speelt en je hebt de mogelijkheid dan moet je wel zo'n oplossing hebben
En de oplossing is niet greaakt worden. Echt andere oplossing is er niet.
Tenzij je bedoeld om je armor/res hoger te krijgen, dat is natuurlijk niet echt een oplossing maar helpt altijd
Volgens mij is dat poison dmg van die vliegen. Zou een amulet de Mara's Kaleidoscope (Prevent all Poison damage taken and heal yourself for 10–15% of the amount prevented) niet helpen?
Maar volgens mij kun je voor barbarian veel beter een The Star Of Azkaranth hebben aangezien bijna alle barbs tegenwoordig Raekor zijn.
Maar volgens mij kun je voor barbarian veel beter een The Star Of Azkaranth hebben aangezien bijna alle barbs tegenwoordig Raekor zijn.
ik maak me er niet druk om en shittyNL speelt gene barb 
Maar ik dacht eigenlijk dat hij die Act3 mobs bedoelde, die grote gevleugelde dingen die fireballs schieten.
De poison vliegen zijn niet echt 'ballen' die ze schieten.
maar alleen ShittyNL kan daar duidelijkheid over geven.
Maar ik dacht eigenlijk dat hij die Act3 mobs bedoelde, die grote gevleugelde dingen die fireballs schieten.
Als ik ze weer tegenkom zal ik de naam onthouden. Dan is het voor iedereen duidelijk welke ik bedoel.Yogoi schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:33:
die vliegende vampieren?
Ze komen van act 3 ja.NastyNickNL schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:37:
die vliegende vampieren?
Voor Hardcore zou ik voor de Xephirian gaan (Lightning). Thunder Storm kan je op hogere Grift levels one-shotten. Fire chains zijn het andere grote gevaar, maar die kun je door je ancients kapot laten hakken. Bij Thunder storm is dat geen optie, want die raken je ook als je een half scherm verderop staat.NastyNickNL schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:28:
Voor softcore is Mara's prettig omdat vrij veel Grift bosses poison damage hebben en juist de Grift bosses het lastigst zijn om te killen voor een charge barb. Op een single target zit je steeds zonder charges dus ben je voor een groot deel afhankelijk van Frenzy en je Ancients om hem te killen terwijl de poison damage je continue laat afsterven. Als je de poison damage kan wegnemen is het alleen nog maar een kwestie van tijd.
Vicariously I live while the whole world dies
Na wat spelen moet ik zeggen dat deze build mij echt enorm bevalt. Heb nog niet gespeeld met een alternatief voor Wall of Zombies, heb tot nu toe een extra skill niet nodig (vooral T6 rifts en Grifts ~20-25 aan het doen om gems te levelen).volder schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 11:20:
[...]
Wall of zombies is in mijn geval een pure opvul skill.
Heb ook met Horrify gelopen en Haunt.
Maar vooral op hogere rifts voelt dit het beste omdat het een korte cooldown heeft en enemies taunt, op hogere Grifts willen die summons nog vrij rap doodgaan als er een groepje enemies op ze in staat te hakken.
Het is dus puur wat voor je gevoel het lekkerste speelt, Horrify werkt waarschijnlijk net zo goed.
Van Haunt ben ik afgestapt omdat het je damage wel heerlijk boost tegen de riftbosses maar in groepen is het veel te spammerig en in die tijd schiet je geen darts, wat je damage dan weer killed.
Inmiddels best aardige gear nu, alleen vraag ik mij af waar ik mij nu op moet focussen.
Dit is mijn huidige gear: http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/54497219
Mijn huidige verbeterpunten:
- Overal ancient items voor hebben
- Betere rolls voor alle items
- Nieuwe DoD met meer dmg
Verder weet ik niet zo goed waar ik nu nog op kan gaan winnen. Ik merk dat ik zat toughness heb, dus ik kan de vit op de Zunimassa Skulls vervangen met +Darts dmg. Maar is er verder nog een item waar ik duidelijk nog snel wat aan kan doen?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Voor zover ik kan zien:Angeloonie schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:04:
[...]
Na wat spelen moet ik zeggen dat deze build mij echt enorm bevalt. Heb nog niet gespeeld met een alternatief voor Wall of Zombies, heb tot nu toe een extra skill niet nodig (vooral T6 rifts en Grifts ~20-25 aan het doen om gems te levelen).
Inmiddels best aardige gear nu, alleen vraag ik mij af waar ik mij nu op moet focussen.
Dit is mijn huidige gear: http://eu.battle.net/d3/e...loonie-2758/hero/54497219
Mijn huidige verbeterpunten:
- Overal ancient items voor hebben
- Betere rolls voor alle items
- Nieuwe DoD met meer dmg
Verder weet ik niet zo goed waar ik nu nog op kan gaan winnen. Ik merk dat ik zat toughness heb, dus ik kan de vit op de Zunimassa Skulls vervangen met +Darts dmg. Maar is er verder nog een item waar ik duidelijk nog snel wat aan kan doen?
-Poison Dart% op je offhand
-WH, anders een ancient Fleeting Strap craften (int/iAS/poison dart)
-RoRG met CHC of CHD
-Fetish Army% op je shoulders
-Fetish Army% op je chest
-Poison SoJ
-Betere DoD
Kun je nog wat rollen op je DoD?
Die eerste dingen zijn vrij eenvoudig te regelen en zullen je al een enorme boost geven!
WH/SoJ/DoD zullen wat lastiger worden idd.. verder zol het niet al te lang duren voor je wat betere rolls hebt op andere items!
Ik speel verder met Horrify ipv Wall of zombies. Als je ze toch niet gebruikt op lage grifts kun je altijd poison Haunt nemen voor 20% extra dmg! Pre patch 42 met een mooie tijd gehaald en 43 op 10s na niet :< Helaas niet meer mee gespeeld.
[ Voor 9% gewijzigd door mouzetc op 13-02-2015 11:16 ]
Signature
Maar is het wel nuttig om voor FA te gaan? Want dat zijn er maar 8, terwijl de Psycho's er 15 zijn.
Is het dan niet beter om ipv FA een +toughness roll te kiezen?
Stat rerollen op offhand/shoulders/chest levert dan namelijk redelijk wat toughness loss op, terwijl de damage bonus mij wat laag lijkt.
Ancient fleeting strap had ik idd nog niet aan gedacht. WH is idd het beste maar net als SoJ en DoD zal dat wel even duren
Weet ook niet wat ik moet gamblen.. Gisteren en vanochtend alles naar 1h wapens gedaan en 0 legendaries gehad, dus dat schiet voor geen fuck op
Dan maar belts gamblen?
Deze variant leek mij ook wel interessant: http://www.diablofans.com...ld-carnival-chicken-2-1-2
Ipv Zunimassa offhand dus TotD en Pox. Passive Tribal Rites vervangen met Grave Injustice, en WoZ met Hex. Kan zomaar perma-hex zijn dus 10% extra dmg.
En is evt de Swamp Land Waders een betere optie dan Cain's? 20% poison dmg vs 8% AS? Dan kan ik evt andere gloves nemen, bijv. St. Archews of Pendergrasps.
Stat rerollen op offhand/shoulders/chest levert dan namelijk redelijk wat toughness loss op, terwijl de damage bonus mij wat laag lijkt.
Ancient fleeting strap had ik idd nog niet aan gedacht. WH is idd het beste maar net als SoJ en DoD zal dat wel even duren
Weet ook niet wat ik moet gamblen.. Gisteren en vanochtend alles naar 1h wapens gedaan en 0 legendaries gehad, dus dat schiet voor geen fuck op
Deze variant leek mij ook wel interessant: http://www.diablofans.com...ld-carnival-chicken-2-1-2
Ipv Zunimassa offhand dus TotD en Pox. Passive Tribal Rites vervangen met Grave Injustice, en WoZ met Hex. Kan zomaar perma-hex zijn dus 10% extra dmg.
En is evt de Swamp Land Waders een betere optie dan Cain's? 20% poison dmg vs 8% AS? Dan kan ik evt andere gloves nemen, bijv. St. Archews of Pendergrasps.
[ Voor 26% gewijzigd door Angeloonie op 13-02-2015 11:21 ]
Ja zeker, tenzij je echt toughness nodig hebt.. maar op hoge grifts ga je toch snel dood en T6 heb je echt niet veel nodig! '8x 30%' meer damage is best veel.Angeloonie schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:15:
Maar is het wel nuttig om voor FA te gaan? Want dat zijn er maar 8, terwijl de Psycho's er 15 zijn.
Weet ook niet wat ik moet gamblen.. Gisteren en vanochtend alles naar 1h wapens gedaan en 0 legendaries gehad, dus dat schiet voor geen fuck opDan maar belts gamblen?
Mijn verouderde CarnEvil:
http://eu.battle.net/d3/e...ouzetc-2952/hero/50890748
(staat momenteel op trials, normaal Hellfire + SoJ)
Zou verder gewoon voor de set pieces gaan rollen. Ancient offhand is te doen en geeft je een enorme boost. Niet gokken op 1Hers, dat heb ik maanden zonder succes gedaan.
Kadala: set items > belt > SoJ
EDIT: bij die build die je linkt mis je Piranhado, dat is echt nodig!
En beter Cains, is te craften en je Fetishes doen aan double dipping. Daarnaast is attack je sneller en dus meer stun-kans.
[ Voor 8% gewijzigd door mouzetc op 13-02-2015 11:27 ]
Signature
Even een vraagje over DH, ik zie sommige spelers allerlei blauw/witte 'haunt' dingen schieten maar ik heb nu alle spells geprobeerd maar ik zie niet welke dat is? Is het een proc ofzo? (Had het aan 2-3 gevraagd maar 'no habla englais'
Heb stiekem nog geedit in mijn postmouzetc schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:21:
[...]
Ja zeker, tenzij je echt toughness nodig hebt.. maar op hoge grifts ga je toch snel dood en T6 heb je echt niet veel nodig! '8x 30%' meer damage is best veel.
Mijn verouderde CarnEvil:
http://eu.battle.net/d3/e...ouzetc-2952/hero/50890748
Zou verder gewoon voor de set pieces gaan rollen. Ancient offhand is te doen en geeft je een enorme boost. Niet gokken op 1Hers, dat heb ik maanden zonder succes gedaan.
Kadala: set items > belt > SoJ
Ga vanavond dan maar de Armor op shoulders en iets op chest rerollen naar +FA
Ancient offhand heb ik al he
Edit: die alternatieve build heeft ook Horrify, zou die vervangen met Piranhado, maar zoals je aangeeft is die 20% dmg boost wel leuk, dus hou mijn huidige build wel en vervang WoZ met Haunt
[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 13-02-2015 11:27 ]
Ik vermoed dat je de Elemental Arrow + Forst Arrow rune zoekt.prutser001 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:22:
Even een vraagje over DH, ik zie sommige spelers allerlei blauw/witte 'haunt' dingen schieten maar ik heb nu alle spells geprobeerd maar ik zie niet welke dat is? Is het een proc ofzo? (Had het aan 2-3 gevraagd maar 'no habla englais'
Als je die op iemand schiet komen er frost arrows uit die op haunt lijken.
edit:
Ik denk achteraf dat je nastynicks suggestie bedoelde
[ Voor 6% gewijzigd door Yogoi op 13-02-2015 11:31 ]
Waarschijnlijk Elemental Arrow+Frost Arrow maar hij kan ook Cluster Arrow+Maelstrom bedoelen. Die build gebruikt ik momenteel met een Kridershot. Ik weet niet waarom maar het speeld voor mijn gevoel leuker en lekker dan met een arcane barb bijv.
Bolas thunderball in combinatie met een Leonine?prutser001 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:22:
Edit: bij nader inzien, inderdaad Cluster Arrow+Maelstrom
[ Voor 7% gewijzigd door Apsie op 13-02-2015 11:49 ]
18.00 gaat mij ook niet lukken, dus wellicht dat we later samen kunnen rennen kan ik je heel de avond ingame bestoken met vragen en je build afkijkenretlaw schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:46:
[...]
Gezellig! Ik blijf het de leukste class vinden. Ik ga proberen van de partij te zijn. 18:00 gaat niet lukken, maar wat later op de avond wel!
Ben waarschijnlijk vanaf een uur of 20.00 online
Raar niets wat ik geprobeerd heb leek op dat effect... Ik zal nog wel eens kijken, ik hoop alleen snel die Marauder set compleet te krijgen. En ik zie verschillende DH's met 2H/2 x 1H cross-bows maar ik neem aan dat ik die 'Bombadier rucksack' te pakken moet zien te krijgen?
ff doorspoelen naar 20 min.:prutser001 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:57:
Raar niets wat ik geprobeerd heb leek op dat effect... Ik zal nog wel eens kijken, ik hoop alleen snel die Marauder set compleet te krijgen. En ik zie verschillende DH's met 2H/2 x 1H cross-bows maar ik neem aan dat ik die 'Bombadier rucksack' te pakken moet zien te krijgen?
YouTube: Diablo 3-Demon Hunter Maelstrom (Cold) Build Guide Patch 2.1.2
De Rucksack zorgt ervoor dat je 2 extra sentries neer kunt zetten = meer damage!
Dit helpt ook een hoop!Skarloc schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:53:
[...]
18.00 gaat mij ook niet lukken, dus wellicht dat we later samen kunnen rennen kan ik je heel de avond ingame bestoken met vragen en je build afkijken
Ben waarschijnlijk vanaf een uur of 20.00 online
Tot aan lvl 70:
http://pastebin.com/XPvJKWUM
Vanaf lvl 70:
Je hebt heel veel attack speed atm, iets meer CHD zou ook goed werken.Angeloonie schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:04:
[...]
De items waar ik snel aan denk zijn:
Swamp land broek met %poison damage, amulet met %poison damage, stone of jordan, witching hour.
Mijn crits zaten vaak rond de 10 miljoen op white mobs en een stuk hoger bij elites.
Mjah CHD kan wel maar heb nu niet zo gigantisch veel AS hoor, slechts op 3 items (en paragon). En op die items kan ik geen CHD ipv IAS doen (gloves hebben het al, belt moet dan WH worden en RoRG kan enkel CHD erbij krijgen, niet ipv).
Zoals hierboven al besproken zijn de SWL geen optie ivm double dippen van de Fetishes op de AS van Cains.
Zoals hierboven al besproken zijn de SWL geen optie ivm double dippen van de Fetishes op de AS van Cains.
het lijkt nog he meeste op de bloodstars uit D1 & d2Yogoi schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:33:
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
[quote]Ruigerock schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:40:
[...]
Grr, ik zag dat je me alweer voorbij bent met je soso; heb net eff snel (8:50) een griftje 32 kunnen doen nog om een grift-35 key te bemachtigen, dus ik ga mn best doen je tijd weer te verslaan
[...]
Grr, ik zag dat je me alweer voorbij bent met je soso; heb net eff snel (8:50) een griftje 32 kunnen doen nog om een grift-35 key te bemachtigen, dus ik ga mn best doen je tijd weer te verslaan
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Hmm, na het zien van die guide krijg ik toch zin om met de Monk te beginnen ipv met de DH. Keuze's, keuze's.microoo schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:21:
[...]
Dit helpt ook een hoop!
Tot aan lvl 70:
Vanaf lvl 70:
[video]
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Het heeft bij mij ook de knoop door gehakt om voor monk te gaan!Tektoon schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 14:20:
[...]
Hmm, na het zien van die guide krijg ik toch zin om met de Monk te beginnen ipv met de DH. Keuze's, keuze's.
Count me in!retlaw schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:46:
[...]
Gezellig! Ik blijf het de leukste class vinden. Ik ga proberen van de partij te zijn. 18:00 gaat niet lukken, maar wat later op de avond wel!
<GoT> Brain3#2873
Wil vanavond ook beetje spelen
heb het alleen al in geen maanden gespeeld. Zal het ook niet al te vaak spelen. Is er een Clan/Groepje welke ik kan joinen vanavond voor Season2? Wil Crusader of Monk gaan spelen.
Ben op zoek naar een NL clan voor season 2 te starten.
Zou graag met een Barbarian aan de slag gaan, softcore..
Ik heb wel geen microfoon.
Thx..
Zou graag met een Barbarian aan de slag gaan, softcore..
Ik heb wel geen microfoon.
Thx..
Zoiets zocht ik , thx!microoo schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:21:
[...]
Dit helpt ook een hoop!
Tot aan lvl 70:
Vanaf lvl 70:
[video]
Quinn's build had ik al , maar het hele voortraject is ook wel interessant
<GoT> Brain3#2873
voor die build heb je een bepaalde boog en offhand nodigprutser001 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:57:
zie in de link mijn demonhuntertje met de build en gear
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Freakie-2550/hero/2939989
Als ik zo vrij mag zijn dan zou ik nog wel de gloves vervangen door marauders en dan een prides helmet helm farmen. Een reaper wraps bracers en spammen maar met die cluster arrows.Freakiebeakie schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 15:25:
[...]
voor die build heb je een bepaalde boog en offhand nodig
zie in de link mijn demonhuntertje met de build en gear
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Freakie-2550/hero/2939989
Ik snap niet hoe die gast zijn hatred up houd? Ik heb verre van perfecte gear en marauder set nog niet compleet helaas. Maar met Elemental arrow en multishot ben ik zo door me hatred heen.Apsie schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:08:
[...]
ff doorspoelen naar 20 min.:
YouTube: Diablo 3-Demon Hunter Maelstrom (Cold) Build Guide Patch 2.1.2
De Rucksack zorgt ervoor dat je 2 extra sentries neer kunt zetten = meer damage!
Ik heb nu ~1.5m cold dmg wat wel leuk is, al redelijk wat T6 rifts er op zitten, drops zijn om te huilen uiteraard
http://eu.battle.net/d3/e...entium-2220/hero/44194798
Kan alleen geen goede bow vinden, heb er nu 1 met 20cold dmg maar een andere heeft weer 10% meer schade... dus mjah
[ Voor 3% gewijzigd door prutser001 op 13-02-2015 15:50 ]
Resource reduce op div. gear en een Pride Fall werkt geweldig!!prutser001 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 15:49:
[...]
Ik snap niet hoe die gast zijn hatred up houd? Ik heb verre van perfecte gear en marauder set nog niet compleet helaas. Maar met Elemental arrow en multishot ben ik zo door me hatred heen.
Ik heb nu ~1.5m cold dmg wat wel leuk is, al redelijk wat T6 rifts er op zitten, drops zijn om te huilen uiteraardmaar we komen er wel.
Kan alleen geen goede bow vinden, heb er nu 1 met 20cold dmg maar een andere heeft weer 10% meer schade... dus mjah
Hij heeft een kridershot. Dan genereert elemental arrow hatred ipv dat het hatred gebruiktprutser001 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 15:49:
[...]
Ik snap niet hoe die gast zijn hatred up houd? Ik heb verre van perfecte gear en marauder set nog niet compleet helaas. Maar met Elemental arrow en multishot ben ik zo door me hatred heen.
Ik heb nu ~1.5m cold dmg wat wel leuk is, al redelijk wat T6 rifts er op zitten, drops zijn om te huilen uiteraardmaar we komen er wel.
http://eu.battle.net/d3/e...entium-2220/hero/44194798
Dat verklaard een hoop, nu weet ik ook waar ik naar moet zoeken.
Maar dan nog heb ik een hoop 'Hatred problemen' Ik heb al resource reduction gebruikt met paragon punten maar pfff.
Maar dan nog heb ik een hoop 'Hatred problemen' Ik heb al resource reduction gebruikt met paragon punten maar pfff.
Reaper wraps craftenprutser001 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 16:00:
Dat verklaard een hoop, nu weet ik ook waar ik naar moet zoeken.
Check anders mijn build. Ik zoek zelf alleen nog een ancient Kridershot. Een witching hour heb ik ook al maar ik wacht nog even met equipen tot ik een goede amulet vind ivm blackthorne bonus.
http://eu.battle.net/d3/e...tyNick-2759/hero/45919481
[ Voor 15% gewijzigd door NastyNick op 13-02-2015 16:04 ]
als ik betere vind doe ik dat zeker , ik had al die gloves gevonden die je pets een hogere attack speed geeft maar de stats waren te slecht. dus ik zou sowieso andere gloves nemen dan de marauders
Je kan maar één marauders achterwege laten en die prides fall helmet is gewoon geweldig want dmg krijg je niet zovaak dus constant 30% recource reduction.. Check de build van Berti anders eens. Als je geen Kridershot kunt vinden dan craft je gewoon een Acient Arcane Barb en gebruik je Evasive Fire-Focus ipv Elemental Arrow.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/berti-2555/hero/32688156
[ Voor 4% gewijzigd door NastyNick op 13-02-2015 16:10 ]
Of mijne, met physical damageNastyNickNL schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 16:07:
Je kan maar één marauders achterwege laten en die prides fall helmet is gewoon geweldig want dmg krijg je niet zovaak dus constant 30% recource reduction.. Check de build van Berti anders eens. Als je geen Kridershot kunt vinden dan craft je gewoon een Acient Arcane Barb en gebruik je Evasive Fire-Focus ipv Elemental Arrow.
http://eu.battle.net/d3/e...ie1944-2958/hero/50894465
M'n vorige reactie kon ik niet meer vinden, hierbij nogmaals.Angeloonie schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:20:
SWL met 20% poison damage vs 8% AS verliest toch echt in DPS.
Ik liep toendertijd met een T&T bij gebrek aan betere keuze, het helpt wel als je een reflect pack tegenkomt, zij killen alles terwijl je achter een steen verstopt
Weet iemand of Reaper of Souls ooit als DLC gaat uitkomen voor de PS3-versie van Diablo 3?
Heb namelijk geen behoefte om het spel nog een keer aan te schaffen...
Verwijderd
Reaper of Souls is al een tijdje uit voor de PS3Vads schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 16:37:
Weet iemand of Reaper of Souls ooit als DLC gaat uitkomen voor de PS3-versie van Diablo 3?
Ja, maar niet als DLC
En dat gaat ook niet gebeuren...
Misschien dat je een 3box kan kopen als het derde deel uitgebracht is.
Dan ga ik 'm pas kopen voor PS4 ook, denk ik.
En dat gaat ook niet gebeuren...
Misschien dat je een 3box kan kopen als het derde deel uitgebracht is.
Dan ga ik 'm pas kopen voor PS4 ook, denk ik.
Snapt niet exact wat je nu precies bedoeld..Ruigerock schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 16:24:
[...]
M'n vorige reactie kon ik niet meer vinden, hierbij nogmaals.
SWL met 20% poison damage vs 8% AS verliest toch echt in DPS.
Ik liep toendertijd met een T&T bij gebrek aan betere keuze, het helpt wel als je een reflect pack tegenkomt, zij killen alles terwijl je achter een steen verstopt
SWL vs Cain pants: de IAS van Cain is niet 8% maar 2x 8%: 1x voor spawnen van Fetishes en 1x voor de posion darts die ze gaan schieten. Dan verliezen de SWL het zeker. Ook neemt de +poison een primary stat in beslag.
T&T doet niets voor Poison Darts build, dus nut daarvan mis ik ook even.
Rond 18:00 ga ik ook met Season 2 beginnen, ik ga voor een tweede WD, want ik heb reeds 2 monks, 2 barbs en twee crusaders. Wizards en DH's hebben toch niets te bieden buiten hun standaard 6-piece set builds dus ga ik naast mijn huidige pet WD voor een Jade WD.
Er zullen toch al genoeg monks en DH's gaan rondlopen op Season 2
Er zullen toch al genoeg monks en DH's gaan rondlopen op Season 2
monk in season 2 is hot begrijp ik hier ?? toch maar eens een monkie maken dan
zo te zien nog 10 mins en dan connection error 37
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Ik ga eerst een DH maken en dan wellicht een Monk...
Blijf in elk geval bij Dex dit seizoen.
Blijf in elk geval bij Dex dit seizoen.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
De bracers die voor season 2 droppen zijn erg goed op de monkFreakiebeakie schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 17:44:
monk in season 2 is hot begrijp ik hier ?? toch maar eens een monkie maken dan
Eeeeen Error 3006, waar hebben we dat nog gezien ...
http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456
Ben er nu wel in
Cititzen of Ladonia
Verwijderd
Nou ik ben maar een DH begonnen voor seizoen 2. Seizoen 1 heb ik voorbij laten gaan. Was te veel met mijn Wizard bezig en was veel bezig met Dragon Age Inquisition. Nu maar volledig concentreren op RoS
Toch wel weer leuk, beginnen van scratch.
Dit keer begonnen met een HC DH en ondertussen alweer level 23, maar helaas is mijn tijd op.
Wel voor de zekerheid een 2e karakter aangemaakt, monkie.
Hoe zit dat met je spullen en bv een upgegrade smid als je maar 1 karakter heb en die legt het loodje?
Alles kwijt of die upgrades weer beschikbaar wanneer je de volgende karakter aanmaakt?
Dit keer begonnen met een HC DH en ondertussen alweer level 23, maar helaas is mijn tijd op.
Hoe zit dat met je spullen en bv een upgegrade smid als je maar 1 karakter heb en die legt het loodje?
Alles kwijt of die upgrades weer beschikbaar wanneer je de volgende karakter aanmaakt?
De geupgrade smith is gekoppeld aan je account, niet aan je character. Die blijft dus beschikbaar.Rhodan schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 21:18:
Toch wel weer leuk, beginnen van scratch.
Vicariously I live while the whole world dies
En ja hoor, lvl 61 Furnace... http://eu.battle.net/d3/en/profile/Phuncz-1686/hero/54698261
en 7u 15 minuten nodig gehad om lvl 70 te worden... direct ancient sun wuko gloves gekregen van kadala
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sabrac-2206/hero/54566186
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sabrac-2206/hero/54566186
Nou ook lvl 70 (Paragon 13) en heb toch maar een WD gemaakt 
Ben eigenlijk van 1 naar 10 gegaan met een paar bounties en daarna eigenlijk aan 1 stuk door naar 70 in rifts. Ik en 2 andere begonnen op Expert maar dat maakte het net te lastig als je upgrades niet mee wilde werken, zeker in het begin.
http://eu.battle.net/d3/e...entium-2220/hero/54711691
De gear is om te huilen, vooral mijn super wapen... Maarja elke ander wapen dat ik gehad heb tot nu toe was 20-40% minder dmg. Ik was om een uur of half 7 begonnen en om 1 uur al lvl 70. Het staat me bij dat het de eerste keer veeeeeeeeeel langer duurde, mogelijk omdat ik toen story mode gedaan heb.
Heb wel een paar drops gehad tijdens het levelen Rhen'o Flayer en nog andere meuk maar die waren echt ruk vergeleken met de 2H wapens die ik kreeg.
Morgen weer verder
Ben eigenlijk van 1 naar 10 gegaan met een paar bounties en daarna eigenlijk aan 1 stuk door naar 70 in rifts. Ik en 2 andere begonnen op Expert maar dat maakte het net te lastig als je upgrades niet mee wilde werken, zeker in het begin.
http://eu.battle.net/d3/e...entium-2220/hero/54711691
De gear is om te huilen, vooral mijn super wapen... Maarja elke ander wapen dat ik gehad heb tot nu toe was 20-40% minder dmg. Ik was om een uur of half 7 begonnen en om 1 uur al lvl 70. Het staat me bij dat het de eerste keer veeeeeeeeeel langer duurde, mogelijk omdat ik toen story mode gedaan heb.
Heb wel een paar drops gehad tijdens het levelen Rhen'o Flayer en nog andere meuk maar die waren echt ruk vergeleken met de 2H wapens die ik kreeg.
Morgen weer verder
Ik mag ook niet klagen zo voor een eerste dag, Kadala wil denk dat ik een thorns monk roll..... 
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Micro-2849/hero/54570348
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Micro-2849/hero/54570348
Ik ook 70 aangetikt met mn barb, laatste stuk met dank aan o.a. Sabrac en micro 
Volgens mij hele avond alleen met monks in een groep gezeten en een enkele WD, al zullen de komende dagen ongetwijfeld ook nog de nodige DH's te voorschijn komen gok ik.
Morgen indien er tijd over blijft tussen het carnaval vieren door maar eens kijken of ik mn barb klaar kan stomen voor Torment rifts.
Volgens mij hele avond alleen met monks in een groep gezeten en een enkele WD, al zullen de komende dagen ongetwijfeld ook nog de nodige DH's te voorschijn komen gok ik.
Morgen indien er tijd over blijft tussen het carnaval vieren door maar eens kijken of ik mn barb klaar kan stomen voor Torment rifts.
Hier nog geen 70, maar wel Diablo down in Story Mode
Heb er een uurtje of zes over gedaan, solo. Moet zeggen dat ik de early game echt goed vind op het moment. Heb oplopend normal/hard/expert gespeeld en alles loopt gesmeerd. Ik vind de Demon Hunter ook echt geslaagd als character. De stemmen zijn zowel bij de mannelijke als de vrouwelijke versie goed (in tegenstelling tot Monk en Witch Doctor) en je kan nu echt kiezen uit verschillende skills zonder het gevoel te krijgen dat er maar ééntje werkt zoals in de vanilla versie.
Morgen / straks ook nog maar ff act 5 er doorheen douwen en dan de rest van het seizoen riften
.
Heb er een uurtje of zes over gedaan, solo. Moet zeggen dat ik de early game echt goed vind op het moment. Heb oplopend normal/hard/expert gespeeld en alles loopt gesmeerd. Ik vind de Demon Hunter ook echt geslaagd als character. De stemmen zijn zowel bij de mannelijke als de vrouwelijke versie goed (in tegenstelling tot Monk en Witch Doctor) en je kan nu echt kiezen uit verschillende skills zonder het gevoel te krijgen dat er maar ééntje werkt zoals in de vanilla versie.
Morgen / straks ook nog maar ff act 5 er doorheen douwen en dan de rest van het seizoen riften
Ik heb ook maar een barbarian aangemaakt voor t nieuwe seizoen, gisteren van 7-11 bounties gedaan op expert met een vriend en we hebben de 45 aangetikt. Vandaag maar de 70 proberen te halen!
In game name is trouwens QQmachine, jullie hebben vast al wel is mij met runs gedaan haha
Ik ben ook nog steeds mijn wizard verder aan t gearen, zie signature. Ik kreeg eergisteren een Ancient firebird offhand die echt eindelijk ook wat mooie offensive en defensive upgrades gaf. Ik ging 30% toughness er op vooruit door 1K vit erop te hebben. Ik kreeg ook een mooie Ancient strong arm bracers.
In game name is trouwens QQmachine, jullie hebben vast al wel is mij met runs gedaan haha
Ik ben ook nog steeds mijn wizard verder aan t gearen, zie signature. Ik kreeg eergisteren een Ancient firebird offhand die echt eindelijk ook wat mooie offensive en defensive upgrades gaf. Ik ging 30% toughness er op vooruit door 1K vit erop te hebben. Ik kreeg ook een mooie Ancient strong arm bracers.
Volgens mij gaat het levelen super snel.
Ben nog nooit zo snel geleveld als de afgelopen dagen.
Ik ben die sukkel die op SC Season character in het eerste halfuur al 3x dood was gegaan.
Toch heb ik een HC character aangemaakt (Witch Doctor), en die is net lvl 30 ge-dingd
.
Sta bekend onder de naam "Coast"
Ben nog nooit zo snel geleveld als de afgelopen dagen.
Ik ben die sukkel die op SC Season character in het eerste halfuur al 3x dood was gegaan.
Toch heb ik een HC character aangemaakt (Witch Doctor), en die is net lvl 30 ge-dingd
Sta bekend onder de naam "Coast"
In s2 begonnnen met een wiz, kijken of ik een leuke build kan maken met cold centraal
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Mijn DH is nog maar lvl 8 en z vermoedelijk pas in de avond/nacht van zondag op maandag 70 halen ivm tijdgebrek...
Wel jammer dat Battle.net niet echt up to date is... Mijn Seasonal char is niet seasonal en heeft paragon 641 volgens de site... Zou leuk zzijn geweest als het andersom was (dat zou een dikke bug zijn geweest voor season start
)
al mensen die T6 doorbeuken alsof het non season is?
Wel jammer dat Battle.net niet echt up to date is... Mijn Seasonal char is niet seasonal en heeft paragon 641 volgens de site... Zou leuk zzijn geweest als het andersom was (dat zou een dikke bug zijn geweest voor season start
al mensen die T6 doorbeuken alsof het non season is?
Dit topic is gesloten.
![]()