Hm, dat is wel vreemd ja. Hoe laat heb je hem precies geüpload? Het kan zijn dat 'ie nog bezig is met verwerken...Albert020 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 09:18:
[...]
Heb de 60fps optie aangevinkt, maar met YouTube zie ik alleen 720p60hd, 1080p staat er niet bij....
Gewoon geüpload via me iPhone 6 naar YouTubeJ.Appleseed schreef op zondag 12 juli 2015 @ 09:20:
[...]
Hm, dat is wel vreemd ja. Hoe laat heb je hem precies geüpload? Het kan zijn dat 'ie nog bezig is met verwerken...
Heb het filmpje 13 uur geleden geüpload, dan mag ie wel klaar zijn met verwerken....
[ Voor 38% gewijzigd door Albert020 op 12-07-2015 09:37 ]
is het denken jullie de moeite waard om te wachten op de 6s of gewoon nu de 6 halen? heb nu een htc one m8 en die heeft soms wat kuren. niet erg maar wel soms. kan nu verlengen en wil voor de iphone gaan. maar van wat ik lees zou de 6s wel eens een stuk sneller kunnen worden. al twijfel ik eraan. denk dat de 6 wat dat betreft al snel genoeg is voor de komende 2 jaar.
Ik heb nu nog een 4s en wil binnenkort mijn iPhone vervangen met een nieuwe. Zelf wacht ik tot de 6s, want ik ga ervan uit dat deze in september beschikbaar is.jaydenjarno schreef op maandag 13 juli 2015 @ 09:29:
is het denken jullie de moeite waard om te wachten op de 6s of gewoon nu de 6 halen? heb nu een htc one m8 en die heeft soms wat kuren. niet erg maar wel soms. kan nu verlengen en wil voor de iphone gaan. maar van wat ik lees zou de 6s wel eens een stuk sneller kunnen worden. al twijfel ik eraan. denk dat de 6 wat dat betreft al snel genoeg is voor de komende 2 jaar.
Rond deze periode geldt volgens mij standaard: als je kunt wachten, wachten. Als je niet kunt wachten, nu kopen.jaydenjarno schreef op maandag 13 juli 2015 @ 09:29:
september is ook sneller dan dat ik dacht. dacht dat het ergens eind oktober begin november zou zijn. dan misschien maar wachten.
Hoe is jullie ervaring met de lightning kabel? Ik heb hem nu ongeveer anderhalf jaar maar er zitten zwarte plekken op de kabel, hierdoor laad mijn iPhone 6 niet goed op.
De 5C van mijn vrouw laad nog maar aan een bepaalde kant op.
Ik heb de telefoons beide gekocht bij Belsimpel, kan ik dan ook zomaar bij een Xando winkel naar binnen lopen om aanspraak te maken op garantie op de kabel?
Ik heb de telefoons beide gekocht bij Belsimpel, kan ik dan ook zomaar bij een Xando winkel naar binnen lopen om aanspraak te maken op garantie op de kabel?
[ Voor 25% gewijzigd door yorroy op 13-07-2015 13:13 ]
Sowieso verstandig om de dockconnectoren eens te onderzoeken op vuil. Je wilt niet weten hoeveel lint er uit je broekzak in de connector kan gaan zitten. Ik scheur meestal een A4-tje schuin af, vouw het dubbel en pulk voorzichtig in de connector. Dit lost heel vaak het probleem van niet opladen op.yorroy schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:12:
Hoe is jullie ervaring met de lightning kabel? Ik heb hem nu ongeveer anderhalf jaar maar er zitten zwarte plekken op de kabel, hierdoor laad mijn iPhone 6 niet goed op.
Geen spelden of tandenstokers gebruiken aangezien je dan je poort kan slopen.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Er bestaan van die butt plugs voor in de connector te steken

Je vindt die wel in vele chinese webstores.

Je vindt die wel in vele chinese webstores.
90% kans dat het bovenstaande is.BillSpaarbank schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:16:
[...]
Sowieso verstandig om de dockconnectoren eens te onderzoeken op vuil. Je wilt niet weten hoeveel lint er uit je broekzak in de connector kan gaan zitten. Ik scheur meestal een A4-tje schuin af, vouw het dubbel en pulk voorzichtig in de connector. Dit lost heel vaak het probleem van niet opladen op.
Geen spelden of tandenstokers gebruiken aangezien je dan je poort kan slopen.
mocht dat niet zo zijn:
- neem contact op met belsimpel (grote kans dat je op kosten van belsimpel een nieuwe kabel krijgt (garantieproces ingaan is duurder dan die € 20,-)
- neem contact op met Apple (zij sturen je een nieuwe kabel en jij retourneert de defecte kabel
...less is more
Bekijk je de video op je iPhone of in de browser? iPhone6 onderstuend max 720p60fps.
(mocht het in de afbeelding staan, die is geblokt hier op mn werk
)
(mocht het in de afbeelding staan, die is geblokt hier op mn werk
Albert020 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 09:27:
[...]
Gewoon geüpload via me iPhone 6 naar YouTube
Heb het filmpje 13 uur geleden geüpload, dan mag ie wel klaar zijn met verwerken....
DuidelijkDwightKSchrute schreef op maandag 13 juli 2015 @ 09:56:
Rond deze periode geldt volgens mij standaard: als je kunt wachten, wachten. Als je niet kunt wachten, nu kopen.
Ik heb een probleem met m'n iPhone 6 plus. Safari crashed vaak en zeg dan dat het opnieuw moet laden. Is eigenlijk vanaf het begin zo. Gekocht ergens in oktober.
http://www.idigitaltimes....-mirmir-battivator-456136
Deze site crashed bijvoorbeeld altijd. Kan jullie dit ook testen!
iOS 8.4 en niet gejailbreakt.
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Ok, dan klopt het wel, bedanktsp4gs schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:59:
Bekijk je de video op je iPhone of in de browser? iPhone6 onderstuend max 720p60fps.
(mocht het in de afbeelding staan, die is geblokt hier op mn werk)
[...]
Ik heb mijn 6 Plus met een actie van GSMWijzer gekocht. Goed zoeken, fora hier goed in de gaten houden, komen ze altijd wel langs.Keeper schreef op maandag 13 juli 2015 @ 18:25:
[...]
Duidelijk. Is er ook sprake van rond de release van een nieuwe iPhone van bepaalde acties van providers (in het verleden dus, bij release 5S, 6, etc.)? Ik zit al heel lang met een iPhone 4 dus ik heb dit de laatste jaren een beetje aan me voorbij laten gaan, maar ben wel benieuwd. Kan prima nog even wachten namelijk.
Ik zit nu ook met een stervende iPhone 4S. Het is voor mij echt even de billen bij elkaar knijpen tot de nieuwe iPhone 6S gelanceerd wordt. Die 4S doet het nog wel, maar de batterij is echt binnen 6 uur leeg vanaf 100% en dat terwijl ik de batterij al vervangen heb. Daar ligt het dus niet aan.jaydenjarno schreef op maandag 13 juli 2015 @ 09:58:
september is ook sneller dan dat ik dacht. dacht dat het ergens eind oktober begin november zou zijn. dan misschien maar wachten.
Gezien de geruchten stroom aan extra RAM, nieuwere zuinigere chip en force touch toch wel erg de moeite waard om nog even een maandje of 2 tot 3 te wachten. Hoewel het nog akelig lang is...
Verwijderd
Ik wacht met smart op September omdat ik een iPhone 6S Plus met 128GB wil, liefst gewoon bij de Apple store zelf en hoeft niet meteen op release date, ivm werk zal het pas 3 October worden maar koop hem iig als los simlock vrij model.
laatste drie jaar in nl een recente niet-simlockvrije iphone gezien danVerwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 18:53:
Ik wacht met smart op September omdat ik een iPhone 6S Plus met 128GB wil, liefst gewoon bij de Apple store zelf en hoeft niet meteen op release date, ivm werk zal het pas 3 October worden maar koop hem iig als los simlock vrij model.
Hoi!
Verwijderd
Geen idee, woon niet in NederlandEWK schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 19:10:
[...]
laatste drie jaar in nl een recente niet-simlockvrije iphone gezien dan?
Ik begrijp dat je de switch van Blackberry naar Apple gaat maken dan?Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 18:53:
Verwijderd
Tweede toestelTsux schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 23:20:
[...]
Ik begrijp dat je de switch van Blackberry naar Apple gaat maken dan?
Opnieuw laden? Alsin je ziet het Apple logo?ken schreef op maandag 13 juli 2015 @ 18:45:
Ik heb een probleem met m'n iPhone 6 plus. Safari crashed vaak en zeg dan dat het opnieuw moet laden. Is eigenlijk vanaf het begin zo. Gekocht ergens in oktober.
Die site doet het trouwens prima op mijn 6 plus 8.4
..Al typ ik dit met de cursor onder het tekstvak, vaag.
haha, die ene BB Passport evangalist!Tsux schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 23:20:
[...]
Ik begrijp dat je de switch van Blackberry naar Apple gaat maken dan?
Verwijderd
Ik hou me BlackBerry Passport nog steeds, gewedig apparaat.
Wil er gewoon een 128GB iPhone 6S Plus straks bij
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2015 21:47 ]
Ik heb dit continu met Trakt.tv op mijn iPhone 5 (eerst iOS 8.4, nu iOS 9 beta 3) en ook iPad air (8.4). Een aantal andere websites zoals The Verge laten Safari ook vaak crashen. Volgens mij komt dit met name voor bij grote websites die veel cachen.jodeltje schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 21:29:
[...]
Opnieuw laden? Alsin je ziet het Apple logo?
Die site doet het trouwens prima op mijn 6 plus 8.4
..Al typ ik dit met de cursor onder het tekstvak, vaag.
Overigens ben ik in dit topic aanbeland omdat ik zag dat ik sinds kort kan verlengen en aangezien ik nog met een iPhone 5 en sim only abonnement zit, dacht ik: laat ik eens kijken wat de iPhone 6 64 GB nu kost. Het is immers alweer bijna een jaar op de markt en zullen dus genoeg acties of kortingen voor zijn, maar ik schrok me op z'n zachtst gezegd de pestpleuris.
Ik blijf uitkomen op abonnementen (24 mnd) van rond de € 50 per maand en dan nog € 200-300 bijbetalen. Ik had gehoopt wel een betere deal te scoren, maar helaas. Kan iemand zeggen waarom dit zo is? Ik zag bijvoorbeeld ook een aanbieding voorbij komen van een Galaxy S6 32 GB met wireless charge cover gratis erbij en € 100 cashback vanuit Samsung voor € 39 per maand en gratis toestel. In alle gevallen betreft het hier overigens abonnementen van 1-5 GB data en minimaal 150 min/sms. Ik snap niet waarom toestellen die los bijna even duur zijn met abonnement zo gigantisch verschillen. Want niet alleen is de Samsung dus zonder bijbetaling te verkrijgen (behoudens de gem. € 20 per maand toestelbijdrage), maar ook zijn de abonnementskosten gewoon lager voor exact hetzelfde abonnement.
Zal dit veranderen zodra de iPhone 6S uitkomt? Ik hoef namelijk echt niet de nieuwste te hebben, ben eigenlijk nog erg tevreden met mijn iPhone 5 behalve dat hij hier en daar wat traag is. Maar die prijzen schrik ik gewoon van.
Wat me ook opviel bij zowel T-Mobile als Tele2, is dat je geen enkele extra korting meer krijgt voor het kiezen van meer MB's of minuten. Waar slaat dat nu weer op? Is dat weer de nieuwste rage in telecomland om geld uit onze zakken te kloppen? Neem het voorbeeld van T-Mobile zelf:
- 0 MB, 0 min/sms = € 10/mnd + € 20 toestel/mnd = € 30 per maand en € 300 eenmalig voor toestel
- 6 GB, onbeperkt min/sms = € 31,50/mnd + € 20 toestel/mnd = € 51,50 per maand en € 300 eenmalig voor toestel
Even serieus, maar dit is toch niet hoe het hoort? Zelfs toen ik vorig jaar naar verlenging keek, kreeg je gewoon meer korting voor je toestel als je meer MB's of minuten/sms afnam. Na uitrekenen blijkt dus dat je het toestel gewoon helemaal los betaalt en TOTAAL GEEN korting krijgt! Namelijk: 24x € 20 = € 480 en dan € 300 los erbij, zit je op € 780 wat het toestel los bij T-Mobile kost. Waarom betaal je dan in vredesnaam MEER voor je abonnement dan met sim-only?
Excuses als dit niet 100% iPhone 6 gerelateerd is, maar de andere topics waren al 3+ maanden dood.
De subsidie gaat meer en meer van mobiele telefoons af. De telco's hebben geen voordeel meer bij klanten met de nieuwste telefoon, elke telefoon kan toch wel alle diensten afnemen.
En nu de overheid de kredietcheck in gaat voeren bij meer dan €250, zullen een stuk minder mensen de nieuwste telefoon 'nemen'.
Dus even wachten op een goede deal zit er ook niet meer in.
En nu de overheid de kredietcheck in gaat voeren bij meer dan €250, zullen een stuk minder mensen de nieuwste telefoon 'nemen'.
Verwijderd
Mensen moeten gewoon simlock vrij kopen en anders niet zeuren dat ze nieuwste willenjodeltje schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:22:
De subsidie gaat meer en meer van mobiele telefoons af. De telco's hebben geen voordeel meer bij klanten met de nieuwste telefoon, elke telefoon kan toch wel alle diensten afnemen.
Tja, das met alle financieringen (los van hypotheek op huis) IMHOVerwijderd schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:28:
[...]
Mensen moeten gewoon simlock vrij kopen en anders niet zeuren dat ze nieuwste willen
Mijn boefje is liev!
Inderdaad, voor veel mensen verandert er niks. Wel kun je straks zien wie er daadwerkelijk iets om telefoons geeft, en wie er opeens van een iPhone naar Moto G gaat.Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:28:
[...]
Mensen moeten gewoon simlock vrij kopen en anders niet zeuren dat ze nieuwste willen
Verwijderd
Meeste kopen iets om er bij te horen, maar eigenlijk zouden ze standaard bij abo gewoon moeten doen, hele bedrag in 1x betalen (korting kan winkel zelf beslissen)jodeltje schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 13:36:
[...]
Inderdaad, voor veel mensen verandert er niks. Wel kun je straks zien wie er daadwerkelijk iets om telefoons geeft, en wie er opeens van een iPhone naar Moto G gaat.
--foutje--
[ Voor 98% gewijzigd door jodeltje op 16-07-2015 13:51 ]
Vraagje over safari. Als ik zoek vanuit de adresbalk, kan ik dan die suggestie in het zoekveld (oftewel adresbalk) krijgen, zonder dat de zoekactie meteen wordt uitgevoerd? Ik wil namelijk nog iets kunnen wijzigen. In google zoekmachine en android kan dit met zo'n pijltje rechts in het lijstje met suggesties.
Verwijderd
vraagje, hoe vervoeren jullie de iphone 6 plus? ivm buigzaamheid of hebben jullie er een dik hoesje omheen?
Geen hoesje, geen screenprotector, gewoon in mijn broekzak. Het ziet er nog steeds uit als toen ik het voor het eerst uit z'n doos had gehaald.Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 17:44:
vraagje, hoe vervoeren jullie de iphone 6 plus? ivm buigzaamheid of hebben jullie er een dik hoesje omheen?
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Verwijderd
Hallo allen,
Voor 't eerst een iPhone hier.
Ik heb een iPhone6 16gb. Ruimschoots genoeg voor mijn gebruik.
Welke apps zijn aan te raden?
Welke zijn leuke apps?
Zijn er goeie hoesjes? Screenprotectors?
Shoot!
Ben een volledige apple noob.
Voor 't eerst een iPhone hier.
Ik heb een iPhone6 16gb. Ruimschoots genoeg voor mijn gebruik.
Welke apps zijn aan te raden?
Welke zijn leuke apps?
Zijn er goeie hoesjes? Screenprotectors?
Shoot!
Ben een volledige apple noob.
Hangt er vanaf wat je zelf voor idee hebt, voor screen protector zou ik voor een glazen gaan.
Die vangt een stuk meer op, en dan heb ik het niet over de krassen maar stel als er wat op je scherm valt.
Ik heb er zelf geen, maar als ik straks van mobiel verander neem ik er ook een.
Ook heb ik een aantal goede reacties hierover gelezen.
Die vangt een stuk meer op, en dan heb ik het niet over de krassen maar stel als er wat op je scherm valt.
Ik heb er zelf geen, maar als ik straks van mobiel verander neem ik er ook een.
Ook heb ik een aantal goede reacties hierover gelezen.
[ Voor 3% gewijzigd door blackspeedy op 18-07-2015 21:14 ]
Heb er zelf een "Nillkin - Nano Anti-Burst Tempered Glass Screenprotector" op zitten.Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 21:14:
Ja zoiets:)
Welke worden vaak genomen? Waar wordt die besteld?
[ Voor 15% gewijzigd door Albert020 op 19-07-2015 12:20 ]
Ik heb een Belkin TrueClear InvisiGlass er op zitten. Ben er erg tevreden over maar hij houdt redelijk wat stof vast, dat was ik niet gewend van de glazen screenprotectors op mijn vorige (Android) telefoons van Nillkin, Spigen e.d.
De Belkin heeft wel een lekker grote oppervlaktedekking, sommigen die ik heb gezien bedekken niet het hele display en dat is wel jammer.
De Belkin heeft wel een lekker grote oppervlaktedekking, sommigen die ik heb gezien bedekken niet het hele display en dat is wel jammer.

[ Voor 16% gewijzigd door BleuZ op 18-07-2015 22:29 ]
Deze screen protector vind ik niet heel erg mooi om te zien. Meer kan ik op een foto natuurlijk ook niet beoordelen, maar er zitten nogal grote loze ruimtes rondom de screenprotector, die ongetwijfeld met het afgebogen glas te maken hebben, maar mooi is anders.
Had het naar jouw mening nog wel wat meer naar de rand kunnen zitten of is dit wel de max voor de 6/6 Plus?
Had het naar jouw mening nog wel wat meer naar de rand kunnen zitten of is dit wel de max voor de 6/6 Plus?
Verwijderd
Ik heb er eentje uit China besteld, zal foto maken zodra ik de iPhone heb en screenprotector + base binnen is
Groter ben ik ze nog niet tegengekomen. Het gaat dan ook puur en alleen om het scherm, en die is gedekt.MooDyBLueS schreef op zondag 19 juli 2015 @ 17:31:
Deze screen protector vind ik niet heel erg mooi om te zien. Meer kan ik op een foto natuurlijk ook niet beoordelen, maar er zitten nogal grote loze ruimtes rondom de screenprotector, die ongetwijfeld met het afgebogen glas te maken hebben, maar mooi is anders.
De cutout voor de Facetime-camera is niet heel erg nodig naar mijn mening (de Nillkin heeft dat bijvoorbeeld niet, maar die gaat dan weer niet rond de homeknop heen en dat vind ik juist niet mooi).MooDyBLueS schreef op zondag 19 juli 2015 @ 17:31:
Wat betreft de bezels is dat inderdaad wel het maximale. Dat was met mijn Samsung Galaxy Note II ook een 'probleem', hoewel ik me er eigenlijk niet echt aan stoor (terwijl mijn 5s bijvoorbeeld wel een edge-to-edge screenprotector er op heeft zitten). Je ziet 'm doorgaans namelijk toch niet zitten.
[ Voor 6% gewijzigd door BleuZ op 19-07-2015 20:59 ]
Haha die is leuk. Leuk hondje ook. Had persoonlijk de slomo iets uitgesteld tot het moment dat ie net tussen die stronk door springt haha. Ik heb laatst een paar beste onweer buiten vast weten te leggen met slow motion, dat ziet er echt awesome uit.funk-e schreef op zondag 19 juli 2015 @ 21:41:
Gisteren weer eens een leuk slow-motion filmpje gemaakt met mijn iPhone 6:
[afbeelding]
bovenstaande is een link naar Vimeo
Haha, oorspronkelijk had ik dat ook, maar later zag ik dat er op 0 seconden een beest door het beeld kwam vliegen. Dat zag er nog leuker uitCRXDelSol schreef op zondag 19 juli 2015 @ 21:45:
[...]
Haha die is leuk. Leuk hondje ook. Had persoonlijk de slomo iets uitgesteld tot het moment dat ie net tussen die stronk door springt haha. Ik heb laatst een paar beste onweer buiten vast weten te leggen met slow motion, dat ziet er echt awesome uit.
...less is more
Dit is dan inderdaad mooier dan de Nillkin, dat zeker. Toch vind ik het wel een nadeel van het ontwerp van de telefoons dat je zo duidelijk de screenprotector ziet zitten. Net wat je zegt: bij een iPhone 5(s) en ook de eerdere zelfs, heb je dit 'probleem' niet, omdat je daar scherpe hoeken en randen hebt. Persoonlijk vind ik dat het mooist.J.Appleseed schreef op zondag 19 juli 2015 @ 20:57:
[...]
De cutout voor de Facetime-camera is niet heel erg nodig naar mijn mening (de Nillkin heeft dat bijvoorbeeld niet, maar die gaat dan weer niet rond de homeknop heen en dat vind ik juist niet mooi).
Wat betreft de bezels is dat inderdaad wel het maximale. Dat was met mijn Samsung Galaxy Note II ook een 'probleem', hoewel ik me er eigenlijk niet echt aan stoor (terwijl mijn 5s bijvoorbeeld wel een edge-to-edge screenprotector er op heeft zitten). Je ziet 'm doorgaans namelijk toch niet zitten.
Reden dat ik hier nu naar aan het kijken ben is dat ik nog met een iPhone 5 rondloop en die dus binnenkort wil gaan vervangen. Sowieso wacht ik tot de 6s aangekondigd is, al is het maar om eventueel met de 6 een betere deal te kunnen scoren tegen die tijd. Hoe dan ook, ik gebruik nu altijd een book case, wel een zo dun mogelijke (van Spigen in dit geval) en dan heb je geen screenprotector nodig. Dat kan prima met een 4" toestel, maar als je een groter toestel neemt, dan wordt die door een book case nog een stuk groter en dikker waarmee het broekzakcomfort sterk afneemt.
Enerzijds hoop ik dan ook op een iPhone 6c of 6s mini die 'gewoon' weer het 4" formaat heeft zoals ook de zojuist vernieuwde iPod touch modellen, maar dan wel grotendeels met de specs van een iPhone 6, dus: camera, soc, opslag (niet alleen 16 GB), touch ID, etc.
Verwijderd
Waar kopen jullie die glassscreenprotectors?
Welke hoesjes worden aangeraden?
Ik dacht eerst zo'n hoesje te nemen om ook een bankkaart e.d. in te steken maar mijn vriendin denkt dat ik dat niet ga gebruiken omdat ik dat ook moet omklappen e.d.
Kopen jullie die silicon hoesjes bij Apple of elders?
Ik wil gewoon zeker kwaliteit. Heb normaal nooit dure toestellen, max 200€ en ik zou niet willen dat hij nu plots snel breekt of wat dan ook
Ik ben daar niet al te handig mee allemaal..
Ik dacht eerst zo'n hoesje te nemen om ook een bankkaart e.d. in te steken maar mijn vriendin denkt dat ik dat niet ga gebruiken omdat ik dat ook moet omklappen e.d.
Ik wil gewoon zeker kwaliteit. Heb normaal nooit dure toestellen, max 200€ en ik zou niet willen dat hij nu plots snel breekt of wat dan ook
Je zou even kunnen kijken in het: [iPhone 6 & 6 Plus] Hoesjes TopicVerwijderd schreef op maandag 20 juli 2015 @ 09:08:
Ik wil gewoon zeker kwaliteit. Heb normaal nooit dure toestellen, max 200€ en ik zou niet willen dat hij nu plots snel breekt of wat dan ookIk ben daar niet al te handig mee allemaal..
Verwijderd
Klopt. Tx.Albert020 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 09:20:
[...]
Je zou even kunnen kijken in het: [iPhone 6 & 6 Plus] Hoesjes Topic
Ik zou zeker gaan voor bankpasjes. Gebruik het nu een tijdje en hoef m'n portemonnee gewoon niet meer mee te nemen. NFC gaat ook door m'n hoesje heen dus met betalen is het ook net alsof je apple pay hebtVerwijderd schreef op maandag 20 juli 2015 @ 09:08:
Ik wil gewoon zeker kwaliteit. Heb normaal nooit dure toestellen, max 200€ en ik zou niet willen dat hij nu plots snel breekt of wat dan ookIk ben daar niet al te handig mee allemaal..
Lijkt me juist heel onhandig, steeds die flap open/dicht doen Pfffff0xrubennft schreef op maandag 20 juli 2015 @ 10:01:
[...]
Ik zou zeker gaan voor bankpasjes. Gebruik het nu een tijdje en hoef m'n portemonnee gewoon niet meer mee te nemen. NFC gaat ook door m'n hoesje heen dus met betalen is het ook net alsof je apple pay hebt.
Geef mij maar een strak tpu hoesje
Verwijderd
Yup, ik had er eentje voor mijn BBP (BlackBerry Passport) werd er gek van!Albert020 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 11:10:
[...]
Lijkt me juist heel onhandig, steeds die flap open/dicht doen Pfffff
Geef mij maar een strak tpu hoesje
Heb er nu gewoon een silicone TPU hoesje omheen zitten.
Ivm de buigbaarheid van de IP6P (ben erg voorzichtig) heb deze en deze besteld voor de IP6P
Pfff derde iPhone 6 waarbij het scherm weer los komt in de linkerbovenhoek dit keer. Wat een pauper telefoon is het toch. Ondanks dat het inmiddels 16 dagen geleden is sinds de aanschaf hoop ik dat ik het toestel kan retourneren in de winkel. Ben er wel een beetje klaar mee.
Geen idee wat het alternatief gaat worden.
Verwijderd
Wat doe je er mee dan?BillSpaarbank schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:03:
Pfff derde iPhone 6 waarbij het scherm weer los komt in de linkerbovenhoek dit keer. Wat een pauper telefoon is het toch. Ondanks dat het inmiddels 16 dagen geleden is sinds de aanschaf hoop ik dat ik het toestel kan retourneren in de winkel. Ben er wel een beetje klaar mee.
Dan breng ik hem terug.
Dat je scherm los komt bedoelt hij natuurlijk. Stop je de iPhone in je kontzak? Of: Als het al je derde is binnen 16 dagen zou het ook een slechte batch kunnen zijn bij de betreffende winkel? Die van mij is na 9 maanden nog steeds alsof ie net uit het doosje komt in ieder geval. Top telefoon!
Ik doe er niets geks mee, anders dan hem gewoon gebruiken. Er heeft niet veel spanning op gestaan als je dat bedoelt. De telefoons waren alle 3 kaarsrecht.
De eerste kwam al met een los scherm uit de doos. De 2e had het na een week. En de derde na 16 dagen.
Ik merk het steeds als ik het toestel oppak van het bureau of als ik het uit mijn zak haal. Je merkt het ook alleen als je geen case gebruikt. Maar goed, de winkel heeft het ook geconstateerd en heeft hem gelukkig wederom retour genomen.
De eerste kwam al met een los scherm uit de doos. De 2e had het na een week. En de derde na 16 dagen.
Ik merk het steeds als ik het toestel oppak van het bureau of als ik het uit mijn zak haal. Je merkt het ook alleen als je geen case gebruikt. Maar goed, de winkel heeft het ook geconstateerd en heeft hem gelukkig wederom retour genomen.
Verwijderd
Blijft een gek verhaal hoor, is het een IP6 of 6Plus trouwens?BillSpaarbank schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 19:37:
Ik doe er niets geks mee, anders dan hem gewoon gebruiken. Er heeft niet veel spanning op gestaan als je dat bedoelt. De telefoons waren alle 3 kaarsrecht.
Ik zou sowieso geen telefoon zonder case gebruiken, ongeacht of het een 50 euro android toestel is of een 1000 euro iPhone
iPhone 6. Wat vind je er gek aan dan? Je gelooft niet wat ik zeg bedoel je?Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 19:40:
[...]
Blijft een gek verhaal hoor, is het een IP6 of 6Plus trouwens?
Ik zou sowieso geen telefoon zonder case gebruiken, ongeacht of het een 50 euro android toestel is of een 1000 euro iPhone
Meerdere iPhone 6 schermen niet goed verlijmd. Bekend?
https://discussions.apple.../6553994?start=0&tstart=0
Ben blijkbaar niet de enige.
Verwijderd
thanks, lijkt wel het zelfde probleem als mensen hebben met mijn huidige toestelBillSpaarbank schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 19:43:
[...]
iPhone 6. Wat vind je er gek aan dan? Je gelooft niet wat ik zeg bedoel je?
Overweeg de mogelijkheid om het via Apple af te handelen en bespreek dat ook met de winkel waar je hem vandaan hebt. Dan krijg je van Apple een nieuwe of gereviseerde en dan zijn productiefouten in de batch nog verder uit te sluiten. Even een genius aan z'n mouw trekken dus
Ik dacht dat na de iPhone 5 het probleem met de "lak" van de zij- en achterkant wel was opgelost. Nu viel mij vanmorgen op dat in het rechterbovenhoekje de "laklaag" los begint te laten. Er is hier absoluut geen sprake van val-, stoot-, schuur- of schaafschade en ik ga dan ook vanmiddag terug naar de AS in A'dam.
Hebben meerdere mensen deze rare plekjes met een toestel dat ongeveer 7 maanden jong is? Dit toestel heb ik al als swap meegekregen omdat mijn eerste iPhone 6 last van "plopjes" had
...
Hebben meerdere mensen deze rare plekjes met een toestel dat ongeveer 7 maanden jong is? Dit toestel heb ik al als swap meegekregen omdat mijn eerste iPhone 6 last van "plopjes" had

+1 Ook bij mij hoor je een klik als je rechtsonder op het scherm drukt.BillSpaarbank schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 19:43:
[...]
iPhone 6. Wat vind je er gek aan dan? Je gelooft niet wat ik zeg bedoel je?
Ik was van plan om hem om te ruilen in een Apple Store, maar ik liet hem gisteren op een stoeprand vallen dus ik heb nu een ander probleem
...less is more
N=1. De miljoenen gebruikers die geen problemen hebben zul je ook niet in dit topic of elders op internet tegenkomen. Zo werkt dat altijd, of het nou een iPhone of is of Philips waterkoker.Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:31:
Als ik jullie problemen zo lees begin ik steeds meer te twijvelen over die iPhone...
Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:31:
Als ik jullie problemen zo lees begin ik steeds meer te twijvelen over die iPhone...
offtopic:
ik had nooit verwacht dat jij een iPhone zou kopen, gezien jouw mening over Apple en iPhones (bron: jouw reacties op alle nieuwsberichten over Apple en BB)
ik had nooit verwacht dat jij een iPhone zou kopen, gezien jouw mening over Apple en iPhones (bron: jouw reacties op alle nieuwsberichten over Apple en BB)
...less is more
Verwijderd
funk-e schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:40:
[...]
offtopic:
offtopic:
Ik heb vroeger altijd Apple gehad in de tijd dat het nog PowerPC was, ook heb ik de aller eerste iPad gekocht bij release, ook de iPad 2, ook de iPhone 3G, 3GS, 4, 4S gekocht bij release, de 5 heb ik ook gehad
Ik klaag over Apple omdat het zo popular is geworden, toen ik had had was het exclusief voor een bepaalde groep mensen terwijl nu iedereen er mee loopt omdat het "cool" is.
Verder vind ik BB heel erg goed, vooral als ik naar de batterij duur kijk van mijn Passport.
Ik heb vroeger altijd Apple gehad in de tijd dat het nog PowerPC was, ook heb ik de aller eerste iPad gekocht bij release, ook de iPad 2, ook de iPhone 3G, 3GS, 4, 4S gekocht bij release, de 5 heb ik ook gehad
Ik klaag over Apple omdat het zo popular is geworden, toen ik had had was het exclusief voor een bepaalde groep mensen terwijl nu iedereen er mee loopt omdat het "cool" is.
Verder vind ik BB heel erg goed, vooral als ik naar de batterij duur kijk van mijn Passport.
Goed puntjelle. schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:39:
[...]
N=1. De miljoenen gebruikers die geen problemen hebben zul je ook niet in dit topic of elders op internet tegenkomen. Zo werkt dat altijd, of het nou een iPhone of is of Philips waterkoker.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2015 11:48 ]
Exclusief/cool wat is het verschil? Je bent dus niet anders dan "iedereen".Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:45:
[...]Ik klaag over Apple omdat het zo popular is geworden, toen ik had had was het exclusief voor een bepaalde groep mensen terwijl nu iedereen er mee loopt omdat het "cool" is.
[/offtopic]
Hier idem, onder mijn bumpercase zie ik alsnog deze plekjes ontstaanJermaine schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:00:
Ik dacht dat na de iPhone 5 het probleem met de "lak" van de zij- en achterkant wel was opgelost. Nu viel mij vanmorgen op dat in het rechterbovenhoekje de "laklaag" los begint te laten. Er is hier absoluut geen sprake van val-, stoot-, schuur- of schaafschade en ik ga dan ook vanmiddag terug naar de AS in A'dam.
Hebben meerdere mensen deze rare plekjes met een toestel dat ongeveer 7 maanden jong is? Dit toestel heb ik al als swap meegekregen omdat mijn eerste iPhone 6 last van "plopjes" had...
Verwijderd
tja..Erwin schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 12:36:
[...]
Exclusief/cool wat is het verschil? Je bent dus niet anders dan "iedereen".
[...]
Hier idem, onder mijn bumpercase zie ik alsnog deze plekjes ontstaan.
hoe kunnen ze onder je case onstaan?
"Anderen hebben het ook" is inderdaad een heel goede reden om iets niet te kopen.Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:45:
[...]
[/offtopic]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
wat een bullVerwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:45:
[...]
terwijl nu iedereen er mee loopt omdat het "cool" is.
wtf?Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:45:
[...]
offtopic:
Ik klaag over Apple omdat het zo popular is geworden, toen ik had had was het exclusief voor een bepaalde groep mensen terwijl nu iedereen er mee loopt omdat het "cool" is. Verder vind ik BB heel erg goed, vooral als ik naar de batterij duur kijk van mijn Passport.
Je klaagt over een product omdat het product populair is en niet meer exclusief voor 'een bepaalde groep mensen'.
Dat is inderdaad wel een goede reden om een product/merk te bashen
...less is more
Helaas, ondanks mijn opmerking gisteren, nog niet de tijd gehad om dit probleem te melden bij een AS. Hou jij mij/ons ook op de hoogte van de eventuele ontwikkelingen wanneer je je toestel terugbrengt?Erwin schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 12:36:
gggrrrrr. ik mag wel al verlengen, maar zit te wachten op de iphone 6s. maar begin me toch wel te ergeren aan mn htc one m8..... maar probeer te weerstaan dat ik voor de iphone 6 ga. nog 2 maandjes wachten denk...
Waarschijnlijk wel ja..jaydenjarno schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:26:
gggrrrrr. ik mag wel al verlengen, maar zit te wachten op de iphone 6s. maar begin me toch wel te ergeren aan mn htc one m8..... maar probeer te weerstaan dat ik voor de iphone 6 ga. nog 2 maandjes wachten denk...
Verkrijgbaar in Nederland:
iPhone 5 vrijdag 28 september 2012
iPhone 5S vrijdag 25 oktober 2013
iPhone 6 (Plus) vrijdag 26 september 2014
Ik heb sinds vandaag ook een 'tik/klik' bovenin mijn scherm. In het midden/rechts... Ik hoor het vaak als ik aan het telefoneren ben. Iemand tips?
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
Klinkt als iets softwarematigs, of bedoel je zoiets als dit, uit mijn eerdere post?pclinde schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 18:07:
Ik heb sinds vandaag ook een 'tik/klik' bovenin mijn scherm. In het midden/rechts... Ik hoor het vaak als ik aan het telefoneren ben. Iemand tips?
Ja, precies dit! Ik vind het zeer irritant en hoor het ook als ik soms telefooneer. Het zit bij mijn op de speaker- rechter bovenhoek.Jermaine schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 11:54:
[...]
Klinkt als iets softwarematigs, of bedoel je zoiets als dit, uit mijn eerdere post?
Ik heb m'n iPhone 6 Plus een keer laten vallen. Hierdoor is deze beschadigd aan de onderkant, maar ik heb nooit dit probleem ervaren sinds gister. Het kwam echt uit het niks. Iemand advies? Kunnen ze dit makkelijk repareren bij de Appeltjes winkel?
Toen ik dit probleem aankaartte bij de AS in Haarlem moest ik mijn oude toestel backuppen, wipen en inleveren voor een nieuwe.pclinde schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:00:
[...]
Kunnen ze dit makkelijk repareren bij de Appeltjes winkel?
Ja, maar bij mij zal het vast zo zijn van: 'meneer u heeft uw toestel laten vallen, dus hierdoor komt het waarschijnlijk.'Jermaine schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 12:48:
[...]
Toen ik dit probleem aankaartte bij de AS in Haarlem moest ik mijn oude toestel backuppen, wipen en inleveren voor een nieuwe.
Dit is al 4 maanden geleden, maar ze kunnen het niet direct repareren in de AS? Want ik heb geen Care.
Verwijderd
Werken bij jullie bij de nieuwe youtube de meldingen goed? Bij mij lijken er enkel meldingen binnen te komen als ik internet heb en als ik mijn internet van uit weer aan zet krijg ik geen meldingen van filmpjes die ondertussen gepost werden. Ik heb voor ieder kanaal afzonderlijk de meldingen AAN gezet en in de iOS app staat alles aan behalve de eerste optie, waar nu bij staat: je ontvangt nog wel meldingen die je hebt ingeschakeld voor afzonderlijke kanalen. Is dit normaal?
Ik kom zojuist bij de AS in Den Haag vandaan, alwaar ze het toestel "onder de microscoop hebben gelegd". Turned out dat het toestel niet vervangen wordt (of tegen een betaling van €235Erwin schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 12:36:

Daar ging ik dus echt niet mee akkoord he. Gewoon de zaak wat meer op scherp zetten daar. Dat is niet normaal zeker niet bij dergelijke bedragen.Jermaine schreef op zondag 26 juli 2015 @ 15:52:
[...]
Ik kom zojuist bij de AS in Den Haag vandaan, alwaar ze het toestel "onder de microscoop hebben gelegd". Turned out dat het toestel niet vervangen wordt (of tegen een betaling van €235), omdat ze dit probleem nog niet eerder hebben gezien. Wat een service...
Mijn boefje is liev!
Verwijderd
Heeft jou dat vaak geholpen? Is een serieuze vraag. Veel mensen voelen zich ongemakkelijk als ze na een "nee" verder moeten pushen. Maar als de kans op succes flink hoger is dan is het dat ongemak misschien wel waard.JB schreef op maandag 27 juli 2015 @ 07:50:
[...]
Daar ging ik dus echt niet mee akkoord he. Gewoon de zaak wat meer op scherp zetten daar. Dat is niet normaal zeker niet bij dergelijke bedragen.
Jazeker helpt dat. Je hebt recht op een deugdelijk product en het feit dat ze een bepaald mankement niet eerder hebben gezien wil niet gelijk zeggen dat het je eigen schuld is. Het is inderdaad niet altijd even prettig, maar je hebt een hoop geld uitgegeven aan zo'n toestel dus dan maar wat ongemakkelijk.Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:29:
[...]
Heeft jou dat vaak geholpen? Is een serieuze vraag. Veel mensen voelen zich ongemakkelijk als ze na een "nee" verder moeten pushen. Maar als de kans op succes flink hoger is dan is het dat ongemak misschien wel waard.
Ja dat hielp de vorige keer ook. Ik kreeg weer een "gare" refurb toegestuurd na telefonische ondersteuning. Vervolgens kreeg ik te horen dat ik naar de AS moest komen, omdat ze nu niets meer konden doen. Prima, maar ik moet daar half Nederland voor afreizen. Bij de AS wordt mijn toestel ook mee naar achter genomen en gaf de man aan dat dit "normaal" is. Vervolgens ben ik op mijn achterste poten gaan staan omdat ik bij een Mercedes onder de telefoons ook een fatsoenlijk toestel verwacht voor dat geld. Uiteindelijk kwam de store manager erbij en die heeft een swap goed gekeurd. Kreeg zelfs zijn visite kaartje mee.Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:29:
[...]
Heeft jou dat vaak geholpen? Is een serieuze vraag. Veel mensen voelen zich ongemakkelijk als ze na een "nee" verder moeten pushen. Maar als de kans op succes flink hoger is dan is het dat ongemak misschien wel waard.
Mijn boefje is liev!
De "deugdelijk product" regeling is wel iets complexer als: "ik ga naar een Apple winkel en krijg een nieuwe, als ik dat niet krijg dan maak ik een beetje herrie daar."DwightKSchrute schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:47:
[...]
Jazeker helpt dat. Je hebt recht op een deugdelijk product en het feit dat ze een bepaald mankement niet eerder hebben gezien wil niet gelijk zeggen dat het je eigen schuld is. Het is inderdaad niet altijd even prettig, maar je hebt een hoop geld uitgegeven aan zo'n toestel dus dan maar wat ongemakkelijk.
Ik ben benieuwd wat de rechter zegt als jij met een perfect functionerend product bij hem aanklopt waar een stukje lak vanaf is. Gebruiksporen zal hij dat waarschijnlijk noemen.
[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 27-07-2015 11:54 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik dacht dat het ging om een irritant geluid tijdens het bellen, door de speaker. Dat lijkt me niet deugdelijk voor een telefoon.Donstil schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:52:
[...]
De "deugdelijk product" regeling is wel iets complexer als: "ik ga naar een Apple winkel en krijg een nieuwe, als ik dat niet krijg dan maak ik een beetje herrie daar."
Ik ben benieuwd wat de rechter zegt als jij met een perfect functionerend product bij hem aanklopt waar een stukje lak vanaf is. Gebruiksporen zal hij dat waarschijnlijk noemen.
Oh oké. Ik dacht dat we reageerde op het lak laat los verhaal. Speaker moet uiteraard goed werkenDwightKSchrute schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:55:
[...]
Ik dacht dat het ging om een irritant geluid tijdens het bellen, door de speaker. Dat lijkt me niet deugdelijk voor een telefoon.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Ondanks jullie "haat en geklaag" toch maar wat dingetjes gekocht vanmorgen.
IP6+ voor mezelf, iPad mini voor me vriendin en Beats headset (had ik al besteld maar wordt dezelfde dag afgeleverd) voor mezelf

Mijn huidige tel gaat mp3 / video player worden ivm de gelimiteerde batterij van de iPhone.
IP6+ voor mezelf, iPad mini voor me vriendin en Beats headset (had ik al besteld maar wordt dezelfde dag afgeleverd) voor mezelf

Mijn huidige tel gaat mp3 / video player worden ivm de gelimiteerde batterij van de iPhone.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2015 08:52 ]
Die tip van de store manager ga ik vanavond wel even opnieuw uitproberen bij de AS in A'dam, ik werk er toch nagenoeg om de hoek. Afgelopen zondag, in Den Haag dus, had ik dit niet gevraagd maar kreeg ik alleen wel te horen van de medewerker dat 'ie mijn houding nog best relaxed vond, terwijl ik toch aardig pissig was.JB schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:50:
Bij de AS wordt mijn toestel ook mee naar achter genomen en gaf de man aan dat dit "normaal" is. Vervolgens ben ik op mijn achterste poten gaan staan omdat ik bij een Mercedes onder de telefoons ook een fatsoenlijk toestel verwacht voor dat geld.
De vergelijking die jij maakte, maakte ik trouwens ook maar dan met soortgelijke dure waren. Die kerel kwam toen op de proppen met "Je kunt ook sneakers à €30 kopen en Prada's van €800, maar dan moet je ook niet zeuren dat die Prada's niet waterdicht zijn en die sneakertjes wel". Ehh, ja... Over het algemeen worden sneakertjes ook wat beter water resistant gemaakt dan dure Prada's (die ik toch niet draag

WowKreeg zelfs zijn visite kaartje mee.
Jouw scherm zit toch los of hebben we het nu over een ander probleem? Als dat klikt met indrukken dan is het toestel gewoon niet in orde.Jermaine schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 09:37:
[...]
Die tip van de store manager ga ik vanavond wel even opnieuw uitproberen bij de AS in A'dam, ik werk er toch nagenoeg om de hoek. Afgelopen zondag, in Den Haag dus, had ik dit niet gevraagd maar kreeg ik alleen wel te horen van de medewerker dat 'ie mijn houding nog best relaxed vond, terwijl ik toch aardig pissig was.
De vergelijking die jij maakte, maakte ik trouwens ook maar dan met soortgelijke dure waren. Die kerel kwam toen op de proppen met "Je kunt ook sneakers à €30 kopen en Prada's van €800, maar dan moet je ook niet zeuren dat die Prada's niet waterdicht zijn en die sneakertjes wel". Ehh, ja... Over het algemeen worden sneakertjes ook wat beter water resistant gemaakt dan dure Prada's (die ik toch niet draag) en zeg je hiermee indirect dat dit toestel dus niet op duurzaamheid gebouwd is maar eerder om te showen?
Daar probeerde ie mee aan te geven dat het de volgende keer niet meer zou lukken en dat hij een uitzondering heeft gemaakt voor me. Nou sorry maar als dat toestel niet fatsoenlijk in elkaar zit, komen we de daar de volgende keer ook uit want eerder ga ik niet weg...[...]
Wow
Mijn boefje is liev!
Het ging mij afgelopen zondag om het lakprobleem, hoewel ik gisteren mijn telefoon "in de telefoonstand" (telefoon aan mijn oor dus) ook weer hoorde ploppen als ik het toestelijk licht indrukte...JB schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 09:42:
Jouw scherm zit toch los of hebben we het nu over een ander probleem? Als dat klikt met indrukken dan is het toestel gewoon niet in orde.
Dit heb ik inmiddels ook bij mijn iPhone 6. Dit probleem heb ik ook al gehad bij de 5SIgor92 schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 15:07:
De homebutton van mijn iPhone 6 klikt dubbel, ik weet niet of dit altijd al zo is geweest, maar sinds vandaag valt het meer op doordat de knop ook een soort van 2 klikjes geeft. Meer mensen die hier last van hebben?

Mijn boefje is liev!
Hallo allemaal,
Ik ben op het moment in het bezit van een HTC one m8, met een defecte sim-lezer.. ik wil een iphone 6 los gaan kopen maar ik twijfel of ik zal wachten nog op de 6s of morgen meteen de 6 halen.. 2 maanden nog overbruggen met een trage oude android telefoon zie ik niet zitten, maar als de 6s echt een verbetering wordt vind ik dat ook wel weer zonde!
Kortom: wat zouden jullie mij adviseren?
Ik ben op het moment in het bezit van een HTC one m8, met een defecte sim-lezer.. ik wil een iphone 6 los gaan kopen maar ik twijfel of ik zal wachten nog op de 6s of morgen meteen de 6 halen.. 2 maanden nog overbruggen met een trage oude android telefoon zie ik niet zitten, maar als de 6s echt een verbetering wordt vind ik dat ook wel weer zonde!
Verwijderd
Je kan wachten op de 6S, maar dan kun je ook wachten op de 7, of de 7s, of 8 of 8s.ceetje13 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 19:45:
Hallo allemaal,
maw. koop gewoon wat je wilt, ik heb de 6 plus gekocht, me vriendin krijgt de 6s als cadeautje en over een jaar of 2 kopen we alle 2 de 7s ofzo.
Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:31:
weet iemand hoe je siri als vrouw krijgt in het nederlands?
offtopic:
Ze is niet echt he?

Ze is niet echt he?
Die is er volgens mij nog niet.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
ook niet in ios 9 beta?Nitai schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:35:
[...]
offtopic:
Ze is niet echt he?![]()
Die is er volgens mij nog niet.
Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 6, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 6 Plus] Problemen met buigen
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op dit topic gaat over de iPhone 6, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 6 Plus] Problemen met buigen
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.