Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe iPhone6 64Gb gekocht bij T-Mobile. Deze had bij openen van de doos een duidelijk voelbare "klik" onder in het scherm, bijna alsof je een muisknop indrukt. Ik heb eerst contact opgenomen met Apple support maar dat was erg teleurstellend. Ze konden het (splinternieuwe) toestel ter reparatie aannemen. Dus 4 weken weg en een refurbished toestel terugkrijgen.
T-Mobile gebeld en zij hebben me goed geholpen door een koerier de volgende dag een nieuw toestel te laten bezorgen. Dit is gelukt.

Het nieuwe toestel heeft exact hetzelfde probleem. Dit zijn € 800 toestellen die blijkbaar op grote schaal niet goed zijn. Ik krijg nu WEER een nieuwe opgestuurd. Goed van T-Mobile hoor maar ik ben flink chagrijnig. Ik ben zelfs bang dat ik weer een defecte krijg.

Is dit bij meer mensen gebeurd? Kan ik hier nog verder klachten over indienen?

Edit: Lijkt mij bekend probleem: https://discussions.apple.com/thread/6553994

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2015 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
Ik heb dit probleem ook gehad, en mijn vader ook.

Dit is dus zowel bij de 16GB en de 64GB variant.

contact opnemen met Applecare , hun ruilen je Iphone om ( gratis) zonder dat je zonder telefoon zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Toevallig links boven van het scherm ter hoogte van de mute knop?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Zelf geen last van gelukkig. 16 GB Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
Nee rechts onderin , je hoorde het scherm klikken.
Heel vervelend. Apple gaat er wel goed mee om. Binnen 2 dagen een nieuw toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Ik had mijne begin februari aangeschaft. Bij mij begon dit ook na 2 weken. Ik heb het zowel linksonder als rechtsonder. Ik had geen zin om terug te gaan omdat ik al op de eerste dag terug moest wegens een krom toestel. Had er zelfs al een glass screenprotector opgezet. Had geen zin een 2e glass screenprotector te verspillen.
En heb er niet zoveel last van.
Denk dat ik eind van het jaar wel langsga, altijd leuk als je weer een nieuw toestel krijgt :p

[ Voor 3% gewijzigd door Valinor op 02-05-2015 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
Ik denk alleen dat je dan geen nieuw toestel krijgt, maar een refurbished of een scherm vervanging.

Na een jaar kun dat eigenlijk niet bewijzen.
Een voorbeeld:
Misschien heb je de telefoon wel laten vallen in de tussentijd.
Of te lang in de zon laten liggen

Ik denk dat je dan wel HEEL er je best moet doen om te bewijzen dat het niet door jezelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 17:35
Schermen wijken dan beetje af, dan krijg je die klik, scherm vervangen lost het probleem op. Vervelend probleem! Ik heb al van mensen gehoord dat er flinke lijm resten naast de randen van het display zaten bij het openen van een nieuwe iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afraca
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-08 16:46

afraca

Open Source!

Ter kennisgeving: collega van me had dit ook.

IMDB vote history | Next-gen OS, audio en video player, search engine en Movie DB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
frankym schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 14:27:

contact opnemen met Applecare , hun ruilen je Iphone om ( gratis) zonder dat je zonder telefoon zit.
Gedaan, zij konden mij niet helpen, ja voor een reparatie (4 weken) en dan een refurbished toestel krijgen.
Ik werd verwezen naar t-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
frankym schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 07:53:
Ik denk alleen dat je dan geen nieuw toestel krijgt, maar een refurbished of een scherm vervanging.
Klopt, ik begreep van zowel Apple als t-mobile dat je alleen een echt nieuw toestel krijgt als je het probleem binnen 8 dagen meldt. Anders wordt het een refurbished.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
Heej Bas,

wel vreemd als je een gloednieuw toestel binnenkrijgt en dat apple je niet helpt.

Ik heb het probleem binnen 3 dagen gemeld bij student-mobiel , hun konden JUIST niks voor mij doen.
omdat volgens hun ik de telefoon al had gebruikt ( Icloud enz ) dus ik moest het juist via Apple spelen.

omdat het toestel nog maar net in gebruik was hebben hun mij een nieuw toestel geleverd.
wel raar dat hun je dan een reparatie aanbieden ( 4 weken)

opzich heb ik ook geen probleem gehad met een refurbished ( zijn meestal nog extra gecontroleerd ook )

maar is het probleem nu opgelost bij jou ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, had precies hetzelfde probleem bij Hi en die hebben me gewoon een heel nieuw toestel in doos meegegeven.

Zeer bekend probleem, en zou dan ook niet akkoord gaan met een refurbished toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Even een update, net de derde telefoon gekregen, met weer exact hetzelfde probleem.
Het lijkt dat T-Mobile een hele batch foute toestellen heeft gekregen.
Ik vind het echt bizar dat dit gebeurt. Het kost toch iedere keer weer een hoop tijd een het leuke van een nieuw toestel is er ook wel af zo langzaam maar zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:37
Blijkbaar heb ik het ook, kom ik nu voor het eerst achter. Echter heb ik mijn toestel al weer 2 maanden. Merk dat ik al wel af en toe een duidelijke klik in mijn home button heb, maar dat hang misschien samen met het niet gelijmde scherm. Bij mij is het overigens rechtsonder.

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weer een update, de situatie wordt wel komisch langzamerhand.

Ik heb besloten om maar eens met Apple zelf te bellen. Ik begrijp best dat de fabrikant niet normaal gesproken de plaats van de leverancier inneemt maar in dit uitzonderlijke geval dacht ik dat zij misschien wel wilden helpen.

Na het invullen van het contactformulier werd ik keurig teruggebeld door een vriendelijke dame van Apple, helemaal uit Ierland. Deze dame gaf aan dat het erg vervelend voor mij was maar dat de policy was dat ik alleen een werkende telefoon kon krijgen door de telefoon op te sturen, 2 weken te wachten en dan een gereviseerd toestel terug te ontvangen.
Ze begreep dat ik dit geen goede oplossing vond. Maar procedure is procedure en daar moest ik het mee doen.
Nadat ik aangaf dat niet oké te vinden, besloot ze dat ze me door zou verbinden met de senior-watdanook. Leek mij een goede oplossing en ik zou daar graag voor wachten. Ik grapte zelfs dat ik na gesproken te hebben met T-Mobile wachten wel gewend was en benieuwd was naar hun wachtmuziek.
Dat zou niet gebeuren antwoordde zij, dit zou sneller gaan. Super.

Nadat ik 10 minuten naar wachtmuziek had geluisterd kwam ze weer aan de lijn om te melden dat het mis was gegaan en dat ze me terug zou bellen om me alsnog door te verbinden. Dit duurde een minuutje waarna ze me na het opnemen vertelde mij alsnog snel door te zullen verbinden. Na 5 minuten Simply Red kreeg ik inderdaad de Senior-Watdanook aan de telefoon. Een naar het zich aanhoorde, jonge man met een besluitvaardige stem.

Hij vroeg mij wat ik een acceptabele oplossing zou vinden. "wat een goede vraag" antwoorde ik. "Ik zou het liefst naar een winkel gaan, daar de telefoon omruilen voor een goede en het doosje van de nieuwe in die winkel openen om te controleren of deze wel goed was" Hij antwoorde, heel correct, dat hij zich dat voor kon stellen. Hij vervolgde met dat hij heel eerlijk met mij ging zijn. "Dat belooft wat", dacht ik, "en we kennen elkaar pas net".

Hij gaf aan dat wat ik wilde niet kon en dat ik het toestel wel ter reparatie kon aanbieden, zodat zij het binnen 2 weken zouden vervangen voor een gereviseerde. Ik was wat verbaasd. Dit was exact hetzelfde antwoord als de niet senior-watdanook had gegeven.

Ik vroeg dan ook waarom ik 15 minuten had moeten wachten om vervolgens geen nieuwe info te krijgen. Hij nam zijn verantwoordelijk daarmee, vertelde hij mij.

Na enig heen en weer gepraat, zonder veel verder te komen, concludeerde ik naar hem dat we geen stap verder kwamen en dat ik graag verder wilde escaleren binnen Apple. Dat kon, zij hij. Dan ging hij even bellen naar de Desbetreffende Afdeling. Ik was erg benieuwd daarnaar en ging weer in de wacht. Na Phil Collins, Rolling stones en nog wat top-2000 muziek kreeg ik de senior-Watdanook weer aan de lijn. Hij kon mij niet doorverbinden, dat had geen zin, volgens de Desbetreffende Afdeling.

Ik kon wel een klacht indienen via de website. Dat werd dan alleen voor intern gebruik opgenomen en dan kreeg ik geen reactie. "Dus een soort prullenbak?" vroeg ik "is er ook een alternatief waarmee ik wel antwoord krijg?" Ja, er is ook een formele klachtenprocedure, dan moest ik een brief sturen naar Ierland. "een brief?" vroeg ik. "U bedoelt daadwerkelijk een vermalen boom?" Dat bedoelde hij inderdaad. Dan kreeg ik wel een echt antwoord.

En verder moest ik het maar met T-Mobile regelen.

Applecare - Legendarisch.

TL:DR: Apple lost niks op, stuur maar een brief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:33:
Ik heb een nieuwe iPhone6 64Gb gekocht bij T-Mobile. Deze had bij openen van de doos een duidelijk voelbare "klik" onder in het scherm, bijna alsof je een muisknop indrukt.
Ik heb hetzelfde met mijn ipad4 die de baas heeft uitgedeeld. Echter vanwege de vele problemen met deze tablet is een klikkend geluid geen reden meer om 'm om te ruilen, aldus dezelfde baas...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Ik heb echt nog nooit problemen gehad met het omruilen van iPhones via Apple.
Je hebt 2 keuzes:
a) Toestel opsturen en zodra ze hem binnen hebben sturen ze een refurbished terug (die houdt je dan ook) (duurt max. 4 dagen)
b) Je kiest voor Express Replacement á €29,-. Dan ontvang je direct een refurbished en heb je een week om je oude toestel terug te sturen.

Ik weet niet waar die 2 weken vandaan komt waar jij het over hebt.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
funk-e schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:56:

Ik weet niet waar die 2 weken vandaan komt waar jij het over hebt.
Van Apple. Express replacement is inderdaad ook aangeboden. Moet je ook € 800 borg op je creditcard zetten trouwens.

Het probleem is: Dit is een toestel van 1 dag oud. Ik wil daarom geen refurbished toestel. Dat is het punt.
Van T-Mobile kan ik wel een nieuw toestel krijgen, maar die willen het niet controleren voor verzending, dus krijg ik iedere keer weer een defect toestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 08:57

Croga

The Unreasonable Man

Zit er een apple store bij je in de buurt?

Je hebt het er over dat je geen refurbished toestel wilt. Waarom dat is mag joost weten. Er is geen enkele reden om "nieuw" te verkiezen boven "refurbished". Nog sterker; veel van de dozen die als nieuw verkocht zijn, komen niet rechtstreeks uit de fabriek. Er is, voor jou als gebruiker, geen enkel verschil.

Bij de Apple store pakken ze er zo één uit het schap, maken samen met je de doos open en kijken of die hetzelfde probleem heeft. Zo niet, inpakken, wegwezen en niet meer om kijken.

Ik heb al een paar keer de moeite genomen om vanuit het zuiden des lands naar de randstad te rijden, simpelweg omdat ieder probleem wat ik ooit gehad heb met een apple apparaat, daar ter plekke naar volle tevredenheid opgelost is.

Wel even een afspraak maken trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 17:04:
[...]

Van Apple. Express replacement is inderdaad ook aangeboden. Moet je ook € 800 borg op je creditcard zetten trouwens.

Het probleem is: Dit is een toestel van 1 dag oud. Ik wil daarom geen refurbished toestel. Dat is het punt.
Van T-Mobile kan ik wel een nieuw toestel krijgen, maar die willen het niet controleren voor verzending, dus krijg ik iedere keer weer een defect toestel.
Ik denk dat de kans dat jouw probleem nogmaals voorkomt groter is bij een nieuw toestel dan bij een refurbished. Heb je je wel eens verdiept in wat refurbished inhoudt bij Apple?
  • De gehele behuizing is nieuw
  • De accu is nieuw
  • Het scherm is nieuw
  • De poorten zijn nieuw
  • De controle op deze toestellen in grondiger dan op nieuwe toestellen

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
funk-e schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 17:13:
[...]
Ik denk dat de kans dat jouw probleem nogmaals voorkomt groter is bij een nieuw toestel dan bij een refurbished. Heb je je wel eens verdiept in wat refurbished inhoudt bij Apple?
[list]
dank je voor je reactie. Ik begrijp hem alleen niet helemaal.

Wat ik heb benadrukt in bovenstaande posten is dat Apple 3 defecte (DOA) toestellen levert, dat de klachtenprocedure bestaat uit een prullenbak of een papieren brief, dat AppleCare geen mogelijkheden biedt om in dit soort gevallen de klant tegemoet te komen, dat ze uitsluitend aanbieden het toestel in te nemen, waarna je het enige tijd kwijt bent (dus gewoon geen toestel hebt) of dat dit probleem, gezien de reacties bij heel veel mensen voorkomt.

Wat je lijkt te zeggen is dat als Apple een toestel defect levert, de beste procedure is om dan een gebruikt, opgeknapt toestel te accepteren, waarbij je een aantal dagen geen telefoon hebt.
Dit toestel heeft een lagere waarde ten opzicht van het nieuwe toestel dat je hebt gekocht (over het algemeen zijn refurbished toestellen zo'n € 100 tot €150 goedkoper).

De nieuwe procedure voor QC bij apple is dan: Bouw toestel -> lever aan markt -> laat defecten terugkomen -> lever gereviseerde toestellen aan markt. Dat verwacht ik niet van Apple.

Sorry voor de sarcastische toon, ik wens je zeker niks slechts toe, maar ik ben oprecht verbaasd dat dit je conclusie is uit mijn bovenstaande posts.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2015 18:51 . Reden: spelling, toonzetting wat vriendelijker gemaakt. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Croga schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 17:11:
Zit er een apple store bij je in de buurt?

Je hebt het er over dat je geen refurbished toestel wilt. Waarom dat is mag joost weten. Er is geen enkele reden om "nieuw" te verkiezen boven "refurbished". Nog sterker; veel van de dozen die als nieuw verkocht zijn, komen niet rechtstreeks uit de fabriek. Er is, voor jou als gebruiker, geen enkel verschil.
Zie de andere post: Nieuw is €100-150 duurder dan refurbished. Ook al zou er geen ander verschil zijn, dan zijn mensen blijkbaar bereid dat meer te betalen voor een nieuw toestel.

Als trouwens waar is wat je zegt, vind ik dat best schokkend, dat Apple gebruikte onderdelen als nieuw verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 18:11:
Als trouwens waar is wat je zegt, vind ik dat best schokkend, dat Apple gebruikte onderdelen als nieuw verkoopt.
Nogmaals: Wat is daar schokkend aan? Wat is er anders aan een refurbished toestel dan aan een nieuw toestel? Is hij anders in gebruik? Anders qua kwaliteit (errr... ja, refurbished is beter)? Anders qua garantie? In welk opzicht levert een refurbished toestel jou een andere gebruikservaring dan een nieuw toestel?

Maar nogmaals: Ga nou gewoon naar een apple store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Croga schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 19:48:
[...]

Maar nogmaals: Ga nou gewoon naar een apple store.
Dank je voor je advies maar je zal er toch mee moeten leren leven dat ik daar anders over denk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Zo te lezen heb je Apple al voldoende in de gelegenheid gesteld om het probleem op te lossen en is het probleem naar jouw oordeel nog steeds niet opgelost. Ontbind de koopovereenkomst en koop een ander toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Er is hier geen geval "Apple in de gelegenheid stellen", Apple is hier namelijk geen partij of draagt enige verantwoording. Het is nog heel netjes wat zij voor BasO gedaan hebben of voorgesteld hebben. Normaal gesproken heb ik het niet zo op Apple, maar hier hebben zij netjes gehandeld. Menig fabrikant had helemaal niets gedaan. De enige die verantwoordelijk is voor de juiste afhandeling is de leverancier en in dit geval T-Mobile. Als Apple ook leverancier zou zijn dan was het een ander verhaal geweest.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga

Croga

The Unreasonable Man

Ondanks dat je gelijk hebt, _Dune_, heeft Trommelrem ook wel een punt: T-Mobile heeft 2 keer vervangen en het probleem is nogsteeds niet opgelost. Ontbinding zou helemaal niet zo raar zijn.

Ware het niet dat T-Mobile dan waarschijnlijk gaat stellen dat het geleverde product geen telefoon is maar een telefoon abonnement. En dat is gewoon geleverd en in orde.

Al met al blijft het lastig; zo'n koppelverkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Croga schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 19:48:
[...]
(errr... ja, refurbished is beter)
[...]
...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Croga schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:47:
Ondanks dat je gelijk hebt, _Dune_, heeft Trommelrem ook wel een punt: T-Mobile heeft 2 keer vervangen en het probleem is nogsteeds niet opgelost. Ontbinding zou helemaal niet zo raar zijn.

Ware het niet dat T-Mobile dan waarschijnlijk gaat stellen dat het geleverde product geen telefoon is maar een telefoon abonnement. En dat is gewoon geleverd en in orde.

Al met al blijft het lastig; zo'n koppelverkoop.
Iedereen heeft gelijk _/-\o_

_Dune_ heeft gelijk dat Apple geen partij is. Wel zou het netjes zijn als ze verantwoordelijkheid namen voor het produceren van defecte toestellen. Dat is ook de reden dat ik ze uiteindelijk gebeld heb, omdat ik het een bijzondere omstandigheid vond. T-Mobile is als leverancier aanspreekpunt. Dat klopt helemaal.

Ontbinding kan zelfs nog, niet het abo, maar wel het toestel. Dan kan ik een ander toestel uitzoeken. Probleem is dat ik geen android wil (laten we die discussie hier maar even vermijden ;) )en Windows Phone geen alternateven biedt op dit moment (wachtend op Win10).

Ik wil daarom gewoon een werkende nieuwe iPhone. Het verrast mij enorm dat Apple niet in staat lijkt om een goed nieuw toestel te leveren.

Het intrigeert mij ook dat zowel Apple als T-Mobile me gelijk geven, in dat het op deze manier niet werkt, maar dat iedereen procedures hanteert waardoor ze het niet op kunnen lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Update:

Ik heb zojuist mijn 4e defecte iPhone 6 64 Gb geleverd gekregen per koerier. Ook hier is de onderzijde van het scherm niet goed gelijmd. Het lijkt mij onwaarschijnlijk dat ik de enige met dit probleem ben.

Ik begreep van de klachtendesk dat ze deze meldingen op dit moment veel krijgen bij de iPhone 6. Ik weet niet of het voor alle modellen en types geldt, maar er is op dit moment een voorraad daar die gewoon niet goed is.

Ze adviseerden mij om mijn verlenging te annuleren en op een andere wijze een iPhone 6 te kopen, omdat T-Mobile op dit moment niet kan garanderen dat ze een goede leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakertjee
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 09:05
hier hetzelfde verhaal, met mijn eerste toestel kwam ik er na 3 dagen achter, direct terug geweest naar de winkel, werd omgeruild ik open deze doos op de weg terug naar huis blijkt deze ook te klikken, direct omgedraaid en weer een nieuw toestel gekregen, deze blijkt na een maand ook te gaan klikken opgestuurd naar apple, was binnen 5 dagen terug zonder problemen of gezeur en was 'gerepareerd' nu blijkt deze na 7 dagen weer een klik geluid te maken... dus dit is ook mijn 4e defecte toestel ga twijfelen of ik hem nog een keer wil laten repareren, zou ik mijn geld terug kunnen vragen ? dan kan ik gewoon een ander toestel kopen...

--
gaat over de 64 GB Silver
--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 18:06:
Wat ik heb benadrukt in bovenstaande posten is dat Apple T-Mobile 3 defecte (DOA) toestellen levert
TIFTFY.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JackBol schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 08:49:
[...]

Wat ik heb benadrukt in bovenstaande posten is dat Apple 4 defecte (DOA) toestellen aan T-Mobile levert

TIFTFY.
beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Afbeeldingslocatie: http://www.snickers.com/Resources/images/share/snickers.jpg

In snap dat Apple uiteindelijk de kapotte toestellen aan T-Mobile levert, maar daar heb je toch niets mee te maken in de juridisch zin?
T-Mobile zal dat zelf aan de achterkant met Apple moeten oplossen.

[ Voor 21% gewijzigd door JackBol op 15-05-2015 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JackBol schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 16:18:
[...]

[afbeelding]

In snap dat Apple uiteindelijk de kapotte toestellen aan T-Mobile levert, maar daar heb je toch niets mee te maken?
Als Apple telefoons maakt, die uitlevert aan hun leveranciers en die leveren ze met de beste bedoelingen door aan de eindklant, dan is de leverancier verantoordelijk (of aanspreekpunt), maar de schuld ligt bij de producent.

Het lijkt wel alsof het not done is om te zeggen dat Apple iets niet goed heeft gedaan. T-Mobile (via hun leverancier) levert gesealde doosjes. Zij kunnen er niets aan doen dat de toestellen die daarin zitten niet goed zijn. De fout lijkt te zitten in de QA van apple.

Daarom vind ik het zuiverder om te stellen dat Apple hier schuld aan heeft, dan T-Mobile. Wel heb je gelijk dat T-Mobile het voor mij moet oplossen en dat zij het dan weer met Apple moeten opnemen.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2015 16:24 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 16:24:
[...]

Als Apple telefoons maakt, die uitlevert aan hun leveranciers en die leveren ze met de beste bedoelingen door aan de eindklant, dan is de leverancier verantoordelijk (of aanspreekpunt), maar de schuld ligt bij de producent.

Het lijkt wel alsof het not done is om te zeggen dat Apple iets niet goed heeft gedaan. T-Mobile (via hun leverancier) levert gesealde doosjes. Zij kunnen er niets aan doen dat de toestellen die daarin zitten niet goed zijn. De fout lijkt te zitten in de QA van apple.

Daarom vind ik het zuiverder om te stellen dat Apple hier schuld aan heeft, dan T-Mobile. Wel heb je gelijk dat T-Mobile het voor mij moet oplossen en dat zij het dan weer met Apple moeten opnemen.
eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Saai hoor ;)
Komt zeker door die Snickers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick_benit
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 12-04-2023
Ik heb september 2015 een iPhone 6 64 gb gekocht.

Na een maand was deze gebogen,
Bij de Apple store in Haarlem is deze vervangen voor een nieuwe,
omdat er verder geen krasjes of schade was.

Na een tijdje begon het scherm van mijn toestel te kraken,
later begon die rechtsonder ook te klikken.
Wederom bij Apple store Haarlem geweest en nogmaals een nieuwe gekregen.

Nu heb ik dus een 3e toestel binnen 6 maanden,
en dit toestel nu nog geen 2 weken! 8)7 en alweer heb ik te maken met een klik-scherm.

A.s. donderdag maar weer naar de Apple store.

Ben benieuwd wat er deze keer gebeurd!

Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:15

JoepW

iRacer & Home Assistant

Ik heb ook een klikkend scherm met mijn iPhone 6 64 mb van juli vorig jaar.

Ik ben vanochtend afgescheept bij de genius bar in Adam met het aandraaien van de schroefjes. Zojuist klikte het scherm alweer. Beetje boos..... @#&*^@#*&$^@#.
Ik woon 2 uur rijden van een apple store en opsturen is geen optie, want ik kan echt niet zonder die telefoon als zzp'r.
Het probleem is gewoon dat het aluminium te zacht is en de kast een klein beetje buigt en daardoor het scherm een beetje los gaat zitten.
Ik denk dat ik het er maar op gok om er niks meer aan te laten doen... Onder de maat kwaliteit voor zo'n duur product. :(

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Pagina: 1