• Startups
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09-2022
Ontwikkelaar Apple Inc.
Introductie 9 september 2014
Besturingssysteem iOS 8
Scherm 4.7" (5.5" Plus)
Camera voorkant 1,2 megapixel
Camera achterkant 8,0 megapixel
Netwerk(en) 4G, 3G, LTE, wifi, bluetooth
Processor A8 & M8
Serie iPhone
Voorganger iPhone 5s
Prijs vanaf E699,- (E799,- Plus)
Verkrijgbaar vanaf 26 september

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/465Sj9w.jpg
The design of the iPhone 6 line is influenced by that of the iPad Air, with a glass front that is curved around the edges of the display, and an aluminium rear. Both models will come in gold, silver, and space grey finishes. The iPhone 6 is 6.9 millimetres (0.69 cm) thick, while the iPhone 6 Plus is 7.1 millimetres (0.71 cm) thick; both are thinner than the iPhone 5S, with the iPhone 6 being Apple's thinnest device ever. In terms of weight, the iPhone 6 weighs in at 4.55 ounces (129 grams)[9]. The most significant changes to the iPhone 6 line are its displays; branded as "Retina HD", the iPhone 6 display is 4.7 inches in size with a nearly 16:9 resolution of 1334x750, while the iPhone 6 Plus includes an "ion-strengthened" 5.5-inch 1080p display. To accommodate the larger physical size of the iPhone 6 line, the power button was moved to the side of the phone instead of the top to improve its accessibility.[4][3] Both models include an Apple A8 system-on-chip, and an M8 motion co-processor—an update of the M7 chip from the iPhone 5S. Phil Schiller touted that the A8 chip would provide, in comparison to the 5S, a 25% increase in CPU performance, a 50% increase in graphics performance, and less heat output.[4][3]

LTE support is expanded on the iPhone 6 line, with support for over 20 LTE bands, up to 150 Mbps download speed, and VoLTE support. Wi-Fi performance has been improved with support for 802.11ac, providing speeds up to 433 mbps, along with Wi-Fi Calling support where available.[4] The iPhone 6 line adds support for near-field communications (NFC), which is used primarily for Apple Pay—a new mobile payments system which will allow users to store their credit cards in Passbook for use with online payments and retail purchases over NFC.[10]

While still 8 megapixels in size, the iPhone 6's rear-facing camera was upgraded with a new sensor containing larger pixels, a f/2.2 aperture lens, and the ability to shoot 1080p video at either 30 or 60 frames per second. The iPhone 6 Plus camera adds support for optical image stabilization, while the iPhone 6 retains digital image stabilization. The front-facing camera was also updated with a new sensor and f/2.2 aperture, along with support for burst and HDR modes.[4][3]
Wie gaat upgraden? En wie slaat over?

[ Voor 182% gewijzigd door Startups op 21-03-2016 18:48 ]

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik weet niet of dat plaatje over de Nexus 4 hier echt thuis hoort ... grote kans dat dat gerapporteerd gaat worden :P

Owner of DBIT Consultancy

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:21
Wel raar overigens dat je 4.7 en 5.5 inch schermen hebt maar nog steeds 4 icons op een rij. Waarom niet 5 of 6 rijen?

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-06 17:31
Limbeckx schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:53:
Wel raar overigens dat je 4.7 en 5.5 inch schermen hebt maar nog steeds 4 icons op een rij. Waarom niet 5 of 6 rijen?
Klopt ja, als je ook op de foto kijk, zit er ook veel ruimte tussen de apps. Vooral bij de 6+

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-05 06:45

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Uit de quote van Zwik die in de TS opgenomen is:
zwik schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:22:
Er is nooit iemand die probeerd alle plastic kaartjes samen te voegen, Apple bemoeit zich ermee en gaat dat meteen wel proberen, legt contacten met de grote CC maatschappijen en banken in de US en een berg grote winkelketens, dan gaat het ook werken waarschijnlijk. Wanneer je NFC implementeert in je device en vervolgens niks dan komt dat natuurlijk nooit van de grond. Dat is het verschil.
Google heeft al een tijdje Wallet op de markt. Werkt niet buiten de US, maar dat doet Apple's oplossing ook niet. Wallet kan prima omgaan met vrijwel alle creditcards en banken. De winkelketens, daar hoeft Apple geen afspraken mee te maken, die hebben simpelweg een NFC module in hun betaalautomaat nodig. Dat is een universeel ding dat met iedere NFC chip werkt. Apple Pay is dus simpelweg de softwarematige oplossing van Apple om on par te komen met Google's Wallet.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:21
.

[ Voor 99% gewijzigd door Limbeckx op 10-09-2014 11:07 . Reden: geen zin in welles/nietus. We zien wel ]

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:05

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

kimiferrari schreef op woensdag 10 september 2014 @ 10:55:
[...]

Klopt ja, als je ook op de foto kijk, zit er ook veel ruimte tussen de apps. Vooral bij de 6+
Ik verwachten wel dat je er een rij order kan plaatsen, dat lijkt precies te passen. Nog een kolom er naast wordt veel en veel te druk denk ik. Ik had eerder verwacht dat ze de iconen bij de 6+ groter gemaakt hadden.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• kimiferrari
Spike_wolf schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:02:
[...]

Ik verwachten wel dat je er een rij order kan plaatsen, dat lijkt precies te passen. Nog een kolom er naast wordt veel en veel te druk denk ik. Ik had eerder verwacht dat ze de iconen bij de 6+ groter gemaakt hadden.
ja, het kan natuurlijk ook komen door die speciale landscape mode van de 6+

Afbeeldingslocatie: http://g.fastcompany.net/multisite_files/fastcompany/imagecache/inline-large/inline/2014/09/3035365-inline-screen-shot-2014-09-09-at-12727-pm.png

[ Voor 16% gewijzigd door kimiferrari op 10-09-2014 11:05 ]

• Pixelz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-05 14:19
Ik ga voor de 64gb 6-versie. Upgrade van een 5S met 16gb. Redenen: groter scherm (prettiger surfen en onderweg tv serie kijken) en groter geheugen.

6 plus is ook interessant, zou je eigenlijk niet perse een iPad hoeven te hebben, maar ik vind het dan wel net te groot om steeds bij je te hebben en vooral om mee te bellen.

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:30
Limbeckx schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:00:
[...]

Ik heb de iPhone 2G, 3G, 3GS, 4, 5 en 5s gehad. Heb bij een apple premium reseller gewerkt voor twee jaar en gebruik thuis al hele tijd Mac OS X. Maar ik kan mij helaas niet aan de indruk onttrekken dat Apple zijn Mojo aan t kwijt raken is.
Dat heb ik nou ook, precies dezelfde telefoons gehad, MacBooks etc.
Sinds de 5 heb ik al het idee dat er geen "vernieuwingen" meer zijn.
Oké, het houdt ook een beetje op voorlopig. Er zullen nieuwe technieken moeten komen om echt weer vernieuwend te zijn. Maar Apple komt niet meer met nieuwe revolutionaire dingen. Sinds Jobs er niet meer is worden er geen risico's meer genomen en blijft alles hetzelfde uitgemolken worden.

Ik vrees echt dat dit misschien met deze serie nog lukt, maar als ze zo doorgaan dan zullen mensen echt geen 699/799 (!!!!!!!!!!) voor een telefoon neer gaan leggen.

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-05 10:05

Saven

Administrator

Wat vinden de die hard iphone fans nou van die dikke plastic randen op de achterkant? Ben ik toch wel benieuwd naar

• Electromonkey
Saven schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:08:
Wat vinden de die hard iphone fans nou van die dikke plastic randen op de achterkant? Ben ik toch wel benieuwd naar
:X (Enough?)
Zullen wel nodig zijn voor bereik enz, verder kan ik me daar niet aan storen eigenlijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

En van de uitstekende camera lens?
En van het Note formaat?

Zijn toch jaren lang drie van de grootste kritiekpunten op alles dat niet Apple is geweest...

[ Voor 14% gewijzigd door AllSeeyinEye op 10-09-2014 11:12 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Startups
Electromonkey schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:07:
[...]

Dat heb ik nou ook, precies dezelfde telefoons gehad, MacBooks etc.
Sinds de 5 heb ik al het idee dat er geen "vernieuwingen" meer zijn.
Oké, het houdt ook een beetje op voorlopig. Er zullen nieuwe technieken moeten komen om echt weer vernieuwend te zijn. Maar Apple komt niet meer met nieuwe revolutionaire dingen. Sinds Jobs er niet meer is worden er geen risico's meer genomen en blijft alles hetzelfde uitgemolken worden.

Ik vrees echt dat dit misschien met deze serie nog lukt, maar als ze zo doorgaan dan zullen mensen echt geen 699/799 (!!!!!!!!!!) voor een telefoon neer gaan leggen.
Ik zie inderdaad ook weinig vernieuwingen meer, maar denk niet dat dat aan het gebrek van Steve ligt. (Steve heeft voor een groot deel deze producten nog uitgedacht)
Het zal nog wel even duren voor er weer iets geweldigs komt, ik geef niet op.

De prijzen, ja, maar vroeger al met de iPod Photo 40GB €549 kosten, 60GB-model voor €659. Paar tientjes extra voor een smartphone ;)

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:16
Mijn iPad Air en iPhone 5s gaan ruimte maken voor een 6 Plus. Heb ze meestal beide bij me. Dit is waar ik echt op zat te wachten, ideaal.

• Electromonkey
Startups schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:12:
[...]

Ik zie inderdaad ook weinig vernieuwingen meer, maar denk niet dat dat aan het gebrek van Steve ligt. (Steve heeft voor een groot deel deze producten nog uitgedacht)
Het zal nog wel even duren voor er weer iets geweldigs komt, ik geef niet op.

De prijzen, ja, maar vroeger al met de iPod Photo 40GB €549 kosten, 60GB-model voor €659. Paar tientjes extra voor een smartphone ;)
Daar heb je gelijk in. De Ipod was destijds een product van de hoogste kwaliteit in zijn klasse, kwa mp3 was er niks beters te vinden. Met deze Iphone's heb ik dat gevoel steeds minder. Je kan haast een S5 en een Nexus 5 kopen voor een 6+.

En wat hieronder staat natuurlijk.... |:(

• Startups
AllSeeyinEye schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:11:
[...]

En van de uitstekende camera lens?
En van het Note formaat?

Zijn toch jaren lang drie van de grootste kritiekpunten op alles dat niet Apple is geweest...
De uitstekende lens is onvergeefbaar.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Kan de iPhone wel plat op tafel liggen met die uitstekende lens? Of krijg je een wiebelend iets?

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:48

Quakie

quakelen

kimiferrari schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:04:
[...]

ja, het kan natuurlijk ook komen door die speciale landscape mode van de 6+

[afbeelding]
Past juist precies.. Er is hier ruimte voor 5 apps. Dan is precies onderste kolom plus 1 ontbrekende in bovenste rij...

Denk dus dat het gewoon kan.

Ik teken nergens meer voor

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-05 14:11

CR1691

Hero of Time

Ik zit nog enorm te twijfelen tussen de IPhone 6 met 64 gb of de 6 Plus met "maar" 16 gb. In die 2 jaar dat ik de iPhone 5 gebruik heb ik nog 2 gb over. Maar daar tegen overstaat dat ik wel regelmatig Apps, foto's of video's heb moeten verwijderen. Gelukkig kan ik er nog een paar nachtjes over slapen :+ de reguliere 6 is toch eenvoudiger in bediening dan de plus.

[ Voor 9% gewijzigd door CR1691 op 10-09-2014 11:39 ]

PSN: Finally_Chris

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:17
Cool ik zie echt iedereen eigen overwegingen maken; tablet + phone eruit, phablet erin, phone er uit, maatje groter erin..

Voor mij, als het echt een beetje knap werkt, is de logische volgende stap: watch icm huidige 5S.
Grote telefoon blijft onhandig voor me, maar ik denk dat ik de watch functies wel ga waarderen.

Als de watch tegenvalt dan wellicht toch een 6, al vrees ik dat ie dan niet meer de godganse dag in m'n broekzak kan. Wordt ik ook zo iemand die z'n telefoon meteen ergens op een kast of tafel legt als ie ergens binnenkomt, omdat ik anders niet kan zitten :+

Listen & subscribe to my Life as a Journey Podcast

• Draakje5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:22
CR1691 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:33:
Ik zit nog enorm te twijfelen tussen de IPhone 6 met 64 gb of de 6 Plus met "maar" 16 gb. In die 2 jaar dat ik de iPhone 5 gebruik heb ik nog 2 gb over. Maar daar tegen overstaat dat ik wel regelmatig Apps, foto's of video's heb moeten verwijderen. Gelukkig kan ik er nog een paar nachtjes over slapen :+
Om die reden kies ik voor de 16GB variant.

Af en toe wat opschonen en je hebt genoeg aan 16GB. Zelf luister ik er geen muziek op, dus dat scheelt wel. Maar ook dan moet het geen probleem zijn lijkt me.

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-05 08:38
waar komt de releasedatum van 26 september vandaan ? het was toch 19 september in de omringende landen.

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-05 17:05
Voor mij gaat het de iPhone 6 64GB worden als opvolger van mijn iPhone 5. Prachtige telefoon waarbij alles perfect is uitgewerkt, zeker niet revolutionair maar wel gewoon super compleet. TouchID had ik nog niet dus dat is de perfecte innovatie voor mij persoonlijk. :)

Andere merken kunnen gewoon niet aan dit niveau tippen, de iPhone 6 klopt op alle punten: Samsung S5 is mooi, maar plastic en ik ben geen fan van de skin. Lumia 930 te hoekig en WP. HTC One is een beauty, was hem denk ik geworden als ze er een competitieve camera in hadden gestopt. Nu kom ik toch weer bij de iPhone 6 uit.

Ben erg benieuwd naar de prijzen. Super dat ze de 32gb hebben vervangen voor 64gb. Het liefst had ik 32gb in het instap model gezien maar ik ken Apple en dat doen ze gewoon niet.

En waar komt inderdaad die release date vandaan, is die al officieel?

[ Voor 4% gewijzigd door Mr Ton op 10-09-2014 11:41 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• Draakje5
fuqua schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:40:
waar komt de releasedatum van 26 september vandaan ? het was toch 19 september in de omringende landen.
http://store.apple.com/nl-edu

Meer dan alleen groter
Bestellen is mogelijk vanaf 26 september.

• Startups
Draakje5 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:39:
[...]

Om die reden kies ik voor de 16GB variant.

Af en toe wat opschonen en je hebt genoeg aan 16GB. Zelf luister ik er geen muziek op, dus dat scheelt wel. Maar ook dan moet het geen probleem zijn lijkt me.
Het ligt er ook aan hoe lang je van plan bent met die telefoon te doen. Over 2 jaar is 16gb echt te weinig, foto/video en dan heb je misschien geen muziek maar apps worden ook steeds groter.

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-05 08:38
Draakje5 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:40:
[...]

Meer dan alleen groter
holy shit ! dat is nog eens wat anders dan vorig jaar. is het dan ook waar dat er geen problemen zijn met de voorraad deze keer ?

• Draakje5
Startups schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:41:
[...]

Het ligt er ook aan hoe lang je van plan bent met die telefoon te doen. Over 2 jaar is 16gb echt te weinig, foto/video en dan heb je misschien geen muziek maar apps worden ook steeds groter.
Ik heb nu 2 jaar een iPhone 5 16GB en heb de afgelopen maanden pas e.e.a moeten verwijderen. Lees: vakantiefoto's e.d..

Dus voor mij geen probleem. Ook je apps regelmatig opschonen, wat je niet gebruikt verwijderen.

• NiGeLaToR
Overigens, ik mis nog 1 feature die ik persoonlijk toch wel nuttig/praktisch vind: waterbestendigheid?
Nog steeds niet zeker?
Draakje5 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:42:
[...]

Ik heb nu 2 jaar een iPhone 5 16GB en heb de afgelopen maanden pas e.e.a moeten verwijderen. Lees: vakantiefoto's e.d..

Dus voor mij geen probleem. Ook je apps regelmatig opschonen, wat je niet gebruikt verwijderen.
Meh, ben zo'n vader die de hele dag slomo's en hyperlapsen maakt, dus ik mag met m'n 16gb elke maand wel wat opschonen. Overigens niet echt een probleem, is in paar minuten gepiept.

[ Voor 67% gewijzigd door NiGeLaToR op 10-09-2014 11:44 ]

• NiGeLaToR
.

[ Voor 99% gewijzigd door NiGeLaToR op 10-09-2014 11:44 . Reden: doublure ]

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:21
NiGeLaToR schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:43:
Overigens, ik mis nog 1 feature die ik persoonlijk toch wel nuttig/praktisch vind: waterbestendigheid?
Nog steeds niet zeker?

[...]

Meh, ben zo'n vader die de hele dag slomo's en hyperlapsen maakt, dus ik mag met m'n 16gb elke maand wel wat opschonen. Overigens niet echt een probleem, is in paar minuten gepiept.
Voor mij het grootste gemis, als dit er op zat was het voor mij een insta buy. Nu toch aan het twijfelen om van mijn iphone 5 de overstap te maken naar de S5

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:53
fuqua schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:40:
Ja, die is officieel. Staat onder andere hier: http://www.apple.com/nl/retail/.

[ Voor 57% gewijzigd door Hoedje op 10-09-2014 11:49 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-06 17:25
Draakje5 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:40:
[...]

Meer dan alleen groter
Ik ga er vanuit dat ze dan ook direct worden uitgeleverd?

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Mening geven is ok, maar wel onderbouwen met argumenten. Dit is flamen.

[ Voor 71% gewijzigd door Hoedje op 10-09-2014 15:58 ]

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-05 10:53
Voor de mensen die een idee willen hebben van hoe groot de 6+ is, loop even langs een telecomwinkel en kijk naar de note 3.

De note 3 is: 151mm * 79mm
De i6+ is: 158mm * 77mm

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-05 17:05
Hoe komen mensen hierbij?

De prijs is hetzelfde als de iPhone 5S bij release? De grote versie is duurder, dat is toch niet zo gek? En nu krijg je bij een upgrade het dubbele geheugen, dat is alleen maar beter.

[ Voor 18% gewijzigd door Hoedje op 10-09-2014 15:58 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• plinders
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-04 21:09
Ik snap het gezeur over de prijs ook niet echt. Zoals je al zei (en tweakers.net ook) is de prijs gewoon hetzelfde als bij de 5S.

• Saven

Saven

Administrator

Donstil schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:11:
[...]

Zullen wel nodig zijn voor bereik enz, verder kan ik me daar niet aan storen eigenlijk.
Bij de concurrentie zijn ze ook niet zo lomp, de vorige modellen van Apple hadden ook subtiele lijntjes. Dus waarom ze dan voor dit gaan? :X

• DennusB
  • Niet online
Mr Ton schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:54:
[...]

Hoe komen mensen hierbij?

De prijs is hetzelfde als de iPhone 5S bij release? De grote versie is duurder, dat is toch niet zo gek? En nu krijg je bij een upgrade het dubbele geheugen, dat is alleen maar beter.
Ik vind 800 euro voor een 16GB model vrij bizar hoor...

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:14
Mr Ton schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:40:
Andere merken kunnen gewoon niet aan dit niveau tippen, de iPhone 6 klopt op alle punten: Samsung S5 is mooi, maar plastic en ik ben geen fan van de skin. Lumia 930 te hoekig en WP. HTC One is een beauty, was hem denk ik geworden als ze er een competitieve camera in hadden gestopt. Nu kom ik toch weer bij de iPhone 6 uit.
Daar ben ik het absoluut niet mee eens, sterker nog, andere merken zijn iPhone al lang voorbij gestreefd.
Er zijn nog tig andere telefoons naast de HTC en Samsung. Natuurlijk zijn er persoonlijke keuzes waarom je bepaalde merken of types niet wilt, zoals uiterlijk en materiaal. Maar ik denk dat het een beetje een kort door de bocht vergelijking is om alleen de S5 en HTC One te vergelijken met de iPhone 6 en op basis daarvan al meteen voor de iPhone te kiezen.

• DennusB
  • Niet online
Audiowaste schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:56:
[...]

Daar ben ik het absoluut niet mee eens, sterker nog, andere merken zijn iPhone al lang voorbij gestreefd.
Er zijn nog tig andere telefoons naast de HTC en Samsung. Natuurlijk zijn er persoonlijke keuzes waarom je bepaalde merken of types niet wilt, zoals uiterlijk en materiaal. Maar ik denk dat het een beetje een kort door de bocht vergelijking is om alleen de S5 en HTC One te vergelijken met de iPhone 6 en op basis daarvan al meteen voor de iPhone te kiezen.
De One M8 is echt veruit de beste telefoon die ik ooit heb gehad, de camera doet het prima (tenzij je het op canvas van 10 bij 10 meter laat drukken, maar dan valt de iPhone ook door de mand), de functies zijn vele malen verder dan op welke iPhone dan ook...

• Saven

Saven

Administrator

Mr Ton schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:40:
Voor mij gaat het de iPhone 6 64GB worden als opvolger van mijn iPhone 5. Prachtige telefoon waarbij alles perfect is uitgewerkt
Idd man perfect uitgewerkt die schermresolutie en plastic lijnen op de achterkant. Dat sommige mensen alles maar slikken (pun intended) omdat ze fanboy zijn |:(
Danielson schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:50:
[...]

Ik ga er vanuit dat ze dan ook direct worden uitgeleverd?
Dat mag, of het verstandig is laat ik even in het midden.

• OptiBenz1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01-2023
Zelf twijfel ik heel erg tussen de z3 of iphone 6. Mede doordat de iphone 6 zo nep lijkt. Lijkt bijna op de s3-5

• kimiferrari
Saven schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:58:
[...]

Idd man perfect uitgewerkt die schermresolutie en plastic lijnen op de achterkant. Dat sommige mensen alles maar slikken (pun intended) omdat ze fanboy zijn |:(
Dus omdat iemand een iPhone 6 wil halen is en hem mooi vind, is hij/zij gelijk een fanboy 8)7

• Saven

Saven

Administrator

kimiferrari schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:00:
[...]

Dus omdat iemand een iPhone 6 wil halen is en hem mooi vind, is hij/zij gelijk een fanboy 8)7
Lees ook even het andere commentaar van Mr Ton in dit topic voordat je snel wil reageren op een post ;)
En als je dit perfect uitgewerkt vindt heb je ook een bord voor je hoofd :')

[ Voor 10% gewijzigd door Saven op 10-09-2014 12:02 ]

• kimiferrari
Saven schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:01:
[...]

Lees ook even het andere commentaar van Mr Ton in dit topic voordat je snel wil reageren op een post ;)
Gelezen en ik zie niks verkeerds

• Audiowaste
Saven schreef op woensdag 10 september 2014 @ 11:58:
[...]

Inderdaad, ik ben dan ook wel eens benieuwd naar zijn definitie van "perfect uitgewerkt"
Nu zal het qua software prima uitwerkt zijn, dus daar zal het niet aan liggen. Maar qua hardware is het echt niet veel bijzonders. Sterker nog, ik durf te stellen dat een dergelijk apparaat met die specificaties, bij veel andere bedrijven onder de noemer "midrange" was gevallen.
Ook qua uiterlijk zijn er natuurlijk genoeg negatieve punten te noemen, maar dat is vaak ook een kwestie van smaak.

Mijn mening: dit was een super toestel geweest, indien de prijs rond de 300/400 lag.

• kimiferrari
Audiowaste schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:04:
[...]

Inderdaad, ik ben dan ook wel eens benieuwd naar zijn definitie van "perfect uitgewerkt"
Nu zal het qua software prima uitwerkt zijn, dus daar zal het niet aan liggen. Maar qua hardware is het echt niet veel bijzonders. Sterker nog, ik durf te stellen dat een dergelijk apparaat met die specificaties, bij veel andere bedrijven onder de noemer "midrange" was gevallen.
Ook qua uiterlijk zijn er natuurlijk genoeg negatieve punten te noemen, maar dat is vaak ook een kwestie van smaak.

Mijn mening: dit was een super toestel geweest, indien de prijs rond de 300/400 lag.
Leg het eens uit waarom het volgens jou een midrange telefoon is?

• DennusB
  • Niet online
kimiferrari schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:05:
[...]

Leg het eens uit waarom het volgens jou een midrange telefoon is?
De specs zijn niet schokkend, het scherm is "maar" 1080P, de camera is maar 8MP, geen spectaculaire features etc.

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
ik had ook al eerder gevraagd wanneer de nieuwe iPhone 6 werkelijk te kopen is bij de Apple Stores in Nederland. Iemand vertelde 26 september. Maar op de site van Apple staat geloof ik alleen maar dat ie vanaf 26 september te bestellen is. Ik zie geen datum dat ie ook daadwerkelijk in de Apple Stores zelf ligt om te kopen.

• kimiferrari
DennusB schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:07:
[...]

De specs zijn niet schokkend, het scherm is "maar" 1080P, de camera is maar 8MP, geen spectaculaire features etc.
Dat maakt het geen midrange telefoon, het gaat over de performance en die is gewoon goed en hoort bij de top telefoons van die tijd (iPhone 5s, galaxy S4, Htc One m7 enz.)

[ Voor 5% gewijzigd door kimiferrari op 10-09-2014 12:09 ]

• DennusB
  • Niet online
kimiferrari schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:08:
[...]

Dat maakt het geen midrange telefoon, het gaat over de performance en die is gewoon goed en hoort bij de top telefoons van die tijd
De performance is goed omdat Apple heel veel concessies doet, geen native multitasking, animaties om traagheid te verbergen enzovoorts. Vergeleken met Android loopt het OS mijlenver achter...

• Saven

Saven

Administrator

DennusB schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:07:
[...]

de 4.7" heeft nog niet eens 1080p, kun je nagaan :N
kimiferrari schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:08:
[...]

Dat maakt het geen midrange telefoon, het gaat over de performance en die is gewoon goed en hoort bij de top telefoons van die tijd (iPhone 5s, galaxy S4, Htc One m7 enz.)
Maar niet bij een telefoon voor die prijs van 800 euro (en dan heb je het basis 4.7" model)

[ Voor 41% gewijzigd door Saven op 10-09-2014 12:13 ]

• readytoflow
  • Niet online
Ik heb er ook 1 in bestelling staan... de 6 met 64GB.
Is 'ie mooi? Mwoah... ik denk dat de 5S van mijn vriendin mooier is. Als 't ie niet bevalt ruilen we gewoon. Die van haar (16GB) zit altijd vol met foto's en fimpjes van de kinderen.

Ben blij straks een opvolger te hebben voor mijn oude trouwe iPhone 4! Dus ik zal er altijd op vooruit gaan. Weer een lekkere snelle telefoon!

Het grootste gemis bij de 6 is inderdaad toch wel dat waterdichtheid! En het design is echt niet meer zo opvallend, dat het waterdicht maken daar afbreuk aan zou doen. En die uitstekende cameralens? Was Ives ziek die week of zo?

Maar ja, je zit vast in het Apple systeem he...haha. Het werkt wel altijd goed. De apps zijn goed. En ik heb nu eenmaal veel gekochte apps. Wij hebben thuis nu eenmaal 2 iPhones, 2 ipads ,Apple TV en een MBP. Dat werkt wel lekker samen allemaal. met Yosemite en iOS8 wordt dat alleen maar beter.

Dat zal voor bijv. Samsung ook wel zo zijn, maar dan moet ik A) heel erg wennen en B) heel veel centjes gaan uitgeven.

• Audiowaste
Qua resolutie niet denderend hoog, waar andere merken al 2560 bij 1440 hebben, blijft iPhone nog hangen 1920 bij 1080 (voor de 5,5 inch).
De camera van de iPhone 6 is gelijk gebleven aan die van de iPhone 5.
Wat betreft de processor is het ook maar afwachten wat daar nu daadwerkelijk verbeterd is.

Nu kun je wel zeggen dat iPhone 6 een toptoestel is in deze tijd, maar dat is de One Plus One ook. Met dat verschil dat de OPO bijna 1/3e van de iPhone 6 kost. En dat is mijn hele punt hierin, de iPhone 6 zal best in orde zijn, maar had de helft van de prijs moeten kosten in vergelijking met de concurrentie.

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Waar heb je hem in bestelling staan? Zowel de Apple Store als de telco's nemen nog geen pre-orders aan...
readytoflow schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:12:
Ik heb er ook 1 in bestelling staan... de 6 met 64GB.
Is 'ie mooi? Mwoah... ik denk dat de 5S van mijn vriendin mooier is. Als 't ie niet bevalt ruilen we gewoon. Die van haar (16GB) zit altijd vol met foto's en fimpjes van de kinderen.

Ben blij straks een opvolger te hebben voor mijn oude trouwe iPhone 4! Dus ik zal er altijd op vooruit gaan. Weer een lekkere snelle telefoon!

Het grootste gemis bij de 6 is inderdaad toch wel dat waterdichtheid! En het design is echt niet meer zo opvallend, dat het waterdicht maken daar afbreuk aan zou doen. En die uitstekende cameralens? Was Ives ziek die week of zo?

Maar ja, je zit vast in het Apple systeem he...haha. Het werkt wel altijd goed. De apps zijn goed. En ik heb nu eenmaal veel gekochte apps. Wij hebben thuis nu eenmaal 2 iPhones, 2 ipads ,Apple TV en een MBP. Dat werkt wel lekker samen allemaal. met Yosemite en iOS8 wordt dat alleen maar beter.

Dat zal voor bijv. Samsung ook wel zo zijn, maar dan moet ik A) heel erg wennen en B) heel veel centjes gaan uitgeven.

• kimiferrari
Audiowaste schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:13:
Qua resolutie niet denderend hoog, waar andere merken al 2560 bij 1440 hebben, blijft iPhone nog hangen 1920 bij 1080 (voor de 5,5 inch).
De camera van de iPhone 6 is gelijk gebleven aan die van de iPhone 5.
Wat betreft de processor is het ook maar afwachten wat daar nu daadwerkelijk verbeterd is.

Nu kun je wel zeggen dat iPhone 6 een toptoestel is in deze tijd, maar dat is de One Plus One ook. Met dat verschil dat de OPO bijna 1/3e van de iPhone 6 kost. En dat is mijn hele punt hierin, de iPhone 6 zal best in orde zijn, maar had de helft van de prijs moeten kosten in vergelijking met de concurrentie.
Gelukkig dat Apple geen 2560 bij 1440 heeft. wat moet je ermee?

De camera van de iPhone 6 is gelijk gebleven aan die van de iPhone 5..
Zou je nog maar eens naar kijken als ik jou was

de iPhone 6 zal best in orde zijn, maar had de helft van de prijs moeten kosten in vergelijking met de concurrentie.
Kost hetzelfde als een Note 4, is dus ook geen top toestel?

• DennusB
  • Niet online
kimiferrari schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:16:
[...]

Gelukkig dat Apple geen 2560 bij 1440 heeft. wat moet je ermee?

De camera van de iPhone 6 is gelijk gebleven aan die van de iPhone 5..
Zou je nog maar eens naar kijken als ik jou was

de iPhone 6 zal best in orde zijn, maar had de helft van de prijs moeten kosten in vergelijking met de concurrentie.
Kost hetzelfde als een Note 4, is dus ook geen top toestel?
De Note 4 heeft een bak aan innovatieve dingen, scherm wat bijvoorbeeld aanblijft zo lang je er naar kijkt en zo. Geen van al die features zit op de iPhone

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:40
Het is dat mijn werkgever "gratis" iPhones aan haar personeel verschaft maar wat Apple durft te vragen begint toch wel iets te gortig te worden. Uiteraard mag je de specs nooit 1 op 1 vergelijken maar met alle respect is er van andere fabrikanten echt veel beters te krijgen, tegen veel schappelijkere prijzen.

Grote winnaar dit jaar is toch wel Samsung. De Galaxy Note 4 met stalen rand en "nep" leren achterkant ziet er plotseling een stuk chiquer uit dan dit "ja dat mag ik wel zeggen" misbaksel van meneer Ive.Disclaimer voor de fanboys: ik heb thuis een MBP, Time capsule. iPad Air en een iPhone 5 van de zaak maar holy cow, dit ding is echt spuuglelijk.

Iemand zei al eerder dat Apple haar mojo lijkt te verliezen maar daar lijkt het inderdaad op. Het is dat Samsung nog geen idee heeft hoe ze software moeten maken want Touchwizz is kansloos slecht maar als ze dat onder de knie gaan krijgen dan zie ik het somber in. Ook de Apple watch is het net niet, die jog-dial is dan nog wel aardig gevonden maar de LG R Watch en de Moto 360 zijn toch wel qua design een stuk aantrekkelijker. What happend in Cupertino :?

• readytoflow
  • Niet online
Da's een lang verhaal... laten we maar zeggen bij een officiële tussenpersoon (premium reseller heet dat geloof ik) die (hopelijk, blijft altijd afwachten) hem vanuit Duitsland meeneemt. Eind september zou die er moeten zijn.

Kost wat meer, maar dat is voor rekening van mijn werkgever haha

• kimiferrari
DennusB schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:17:
[...]

De Note 4 heeft een bak aan innovatieve dingen, scherm wat bijvoorbeeld aanblijft zo lang je er naar kijkt en zo. Geen van al die features zit op de iPhone
Ja en zal natuurlijk weer half werken zoals alles wat samsung maakt. En zal waarschijnlijk weer uit de Note 5 verdwijnen

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Om nog maar niet te spreken over de prijs van de Note 4...
kimiferrari schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:18:
[...]

Ja en zal natuurlijk weer half werken zoals alles wat samsung maakt. En zal waarschijnlijk weer uit de Note 5 verdwijnen

• DennusB
  • Niet online
Gebruik argumenten om je mening kracht bij te zetten. Niet mensen uitmaken voor fanboy.

[ Voor 83% gewijzigd door Hoedje op 10-09-2014 16:02 ]

[...]

Ja de Note 4 zit vol met Features om de Features idd. Of iemand het gebruikt is een tweede.

• Saven

Saven

Administrator

[...]

fanboy alert met oogkleppen op 8)7 waarom probeer je alle kritiekpunten (die terecht zijn) goed te praten door op andere apparaten af te geven? Tuurlijk vergelijken veel mensen de iphone met samsungs en htc, maar dat was nu niet aan de orde. Ik heb zelf o.a. een macbook pro, heerlijk apparaat. maar hier slaan ze gewoon de plank mis. en helaas merken ze dat misschien niet omdat er genoeg mensen zijn die het geld toch wel neerleggen omdat ze zweren bij de status die ze denken dat het ze geeft

[ Voor 20% gewijzigd door Saven op 10-09-2014 12:22 ]

• kimiferrari
Gebruik argumenten om je mening kracht bij te zetten. Niet op de man spelen.

[ Voor 80% gewijzigd door Hoedje op 10-09-2014 16:02 ]

• Saven

Saven

Administrator

Gebruik argumenten om je mening kracht bij te zetten. Niet zo op de man spelen :/.

[ Voor 80% gewijzigd door Hoedje op 10-09-2014 16:02 ]

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Feiten? Welke feiten?
Waar zijn jouw feiten dan?

Al sinds de eerste Note werkt de pen perfect. Ja, Touchwiz heeft (te?) veel features die wellicht niet veel gebruikt worden. Maar die features zijn dan ook perfect uit te schakelen mocht je ze niet willen gebruiken. En daarnaast is er een bijzonder grote en actieve community die jou kan voorzien van alternatieve ROMs, waar er ongetwijfeld een tussen zit die perfect op jouw specifieke wensen aan kan en zal sluiten. En nee, dat is niet veel werk. En nee, je verliest daar geen garantie door.

[ Voor 43% gewijzigd door Hoedje op 10-09-2014 16:03 ]

• Audiowaste
Heel zonde kimiferrari dat je niet objectief kan of wil reageren.
Je bent natuurlijk vrij om je mening ergens over te geven, maar gelieve dan wel gefundeerd ergens kritiek op geven. Nu heb ik de Note 4 nog nooit in mijn handen gehad, maar wat jij doet is de Note 4 onderuit halen omdat wij kritiek hebben op de iPhone 6. Beetje kinderachtig, vind je het zelf ook niet?

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-05 15:43
[...]

Mijn Ativ S blijft zelfs aan staan als ik er niet naar kijk!

Hop,hop,hop!

• shoombak
  • Niet online
readytoflow schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:17:
Da's een lang verhaal... laten we maar zeggen bij een officiële tussenpersoon (premium reseller heet dat geloof ik) die (hopelijk, blijft altijd afwachten) hem vanuit Duitsland meeneemt. Eind september zou die er moeten zijn.

Kost wat meer, maar dat is voor rekening van mijn werkgever haha
Jouw werkgever betaalt een day-one iphone 6? :o

• Saven

Saven

Administrator

shoombak schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:26:
[...]

Jouw werkgever betaalt een day-one iphone 6? :o
waarschijnlijk mag ie er een uitzoeken voor X bedrag en kan hij de bon inleveren

• Audiowaste
[...]

Overigens grijp je hier juist het grote verschil tussen Apple en Samsung (maar ook andere merken).
Nu weet ik niet of de features bij Samsung daadwerkelijk maar half werken, lijkt mij nogal een overdreven uitspraak van jou. Maar Samsung is wel innovatief bezig. Ze komen met nieuwe features waarmee ze telefoon beter in gebruik willen maken.

Maar waar is de tijd gebleven dat Apple innovatief was? Ook met de iPhone 6 proberen ze alleen maar korter bij de concurrentie te komen. Zaken zoals een groter scherm, NFC, Widgets etc. Zolang je achter de concurrentie aan blijft hobbelen, zal je ze nooit voorbij gaan.

• kimiferrari
Audiowaste schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:23:
Heel zonde kimiferrari dat je niet objectief kan of wil reageren.
Je bent natuurlijk vrij om je mening ergens over te geven, maar gelieve dan wel gefundeerd ergens kritiek op geven. Nu heb ik de Note 4 nog nooit in mijn handen gehad, maar wat jij doet is de Note 4 onderuit halen omdat wij kritiek hebben op de iPhone 6. Beetje kinderachtig, vind je het zelf ook niet?
Ik heb het misschien verkeerd verwoord. Mijn maakt echt niet uit of je liever een iOS, WP of Android gebruikt. Ik gebruik graag iOS zoals jullie wel verwachten. Het was meer een mening.

• DennusB
  • Niet online
kimiferrari schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:31:
[...]

Ik heb het misschien verkeerd verwoord. Mijn maakt echt niet uit of je liever een iOS, WP of Android gebruikt. Ik gebruik graag iOS zoals jullie wel verwachten. Het was meer een mening.
Dan is het goed :) Want feiten waren het zeker niet! Prima idd dat iedereen gebruikt wat ie zelf wil!

• readytoflow
  • Niet online
Saven schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:27:
[...]

waarschijnlijk mag ie er een uitzoeken voor X bedrag en kan hij de bon inleveren
Zoiets ongeveer inderdaad ja... Dat had ik beter kunnen schrijven haha
Overigens kost een 'day-one' iPhone 6 net zoveel als een week 5 hoor :+

[ Voor 11% gewijzigd door readytoflow op 10-09-2014 12:43 ]

Anoniem: 375601

De IPhone 6 heeft voor een 4,7 inch scherm wel een erg matige resolutie die je alleen in middenmoot toestellen ziet.
Ook de iets uitstekende cameralens, vind ik gewoon lelijk en verwacht ik niet van een premium telefoon.

Ook geen SD kaart mogelijkheid terwijl de klant hier al jaren om vraagt. Deze mogelijkheden horen standaard bij een topklasse toestel. Er moeten dan uitbreidingsmogelijkheden zijn.

8 megapixels, dat heeft Apple nu al twee jaar !!! . Terwijl andere fabrikanten innoveren en hoger gaan, slaapt Apple vrolijk door.

Echt , vierhonderd euro, meer is een IPhone 6 niet waard volgens de markt. Apple zal het wel merken en ik hoop dat ze dan eindelijk eens leren de consument niet in slaap te doezelen met wat gehyp.
Ik begrijp alleen niet zo goed wat de Android gebruikers hier dan komen doen?

Dit is toch het iPhone 6 ervaringen en discussie topic? Dus discussiëren over de iPhone 6 en niet over de iPhone 6 tegenover de Samsung Galaxy Note 4.

Een BMW 3 serie is ook minder uitgerust dan een Kia Cee'd maar dat maakt de Cee'd niet automatisch beter. Het gaat ook om het stukje ervaring, iets wat ik persoonlijk mis bij Samsung maar ook bij Android

• xtreme_lunatic
  • Laatst online: 01-06 14:51
Wellicht algemeen vraagje, maar dat komt omdat ik nog geen ervaring met een iPhone heb.
Nu de iPhone een groter scherm heeft gekregen wil ik ook graag eentje bemachtigen. Stel dat ik voor de 16gb ga, is het dan ook zo dat, zoals bij veel Android toestellen, je bijvoorbeeld nog maar 11gb over houdt? Mijn muziek luister ik al via spotify, dus veel opslag heb ik eigenlijk niet nodig. Alleen voor foto's en filmpjes. :)

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

• NiGeLaToR
xtreme_lunatic schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:43:
Wellicht algemeen vraagje, maar dat komt omdat ik nog geen ervaring met een iPhone heb.
Nu de iPhone een groter scherm heeft gekregen wil ik ook graag eentje bemachtigen. Stel dat ik voor de 16gb ga, is het dan ook zo dat, zoals bij veel Android toestellen, je bijvoorbeeld nog maar 11gb over houdt? Mijn muziek luister ik al via spotify, dus veel opslag heb ik eigenlijk niet nodig. Alleen voor foto's en filmpjes. :)
Ja klopt wel ongeveer, 16gb is in de praktijk sowieso minder (calculatie-gedoe) en je verliest in de 16gb ook wat voor OS enzo.
Donstil schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:43:
Ik begrijp alleen niet zo goed wat de Android gebruikers hier dan komen doen?
Je zal maar heel hard 'bewijs' nodig hebben dat de keuze die je maakt de juiste is. En dat is het mooie, de enige juiste keuze is die je neemt. Dus tjah :) einde discussie.

[ Voor 21% gewijzigd door NiGeLaToR op 10-09-2014 12:47 ]

• readytoflow
  • Niet online
bij de 5S is het +/-12,5GB dat je overhoudt. Voor de 6 zal het denk niet veel meer of minder zijn?
Ik heb al jaren gewoon de 16 GB iPhone en dat voldoet eigenlijk altijd wel.
Ik heb er ook geen muziek op (Spotify hier ook) en een handje vol apps (geen Games oid).

Filmen/fotograferen doe ik er wel veel mee maar die backup ik regelmatig naar de iMac.
Voor mij persoonlijk is meet opslag geen €100,- waard.

• readytoflow
  • Niet online
Wat gek eigenlijk dat ze de 32GB weggelaten hebben? Ze houden bij Apple niet van $50,- biljetten zeker?

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:40

rammes

koekebakker 1e klas

ik vind 16gb niet voldoende, heb de nodige apps wat muziek en de nodige foto's en filmpjes. Net als je een leuk moment hebt om een filmpje te schieten krijg je de melding, "geheugen vol" dan moet je eerst weer door de apps en fotos heen om wat te deleten. DAt is echt een showstopper voor mij. dus ik ga voor de 64gb

Ik zou het doen!

• xtreme_lunatic
  • Laatst online: 01-06 14:51
Donstil schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:46:
[...]

Ik heb al jaren gewoon de 16 GB iPhone en dat voldoet eigenlijk altijd wel.
Ik heb er ook geen muziek op (Spotify hier ook) en een handje vol apps (geen Games oid).

Filmen/fotograferen doe ik er wel veel mee maar die backup ik regelmatig naar de iMac.
Voor mij persoonlijk is meet opslag geen €100,- waard.
Nou klinkt goed dan.
Ben sowieso geen gamer op telefoons. En voor vakanties neem ik de dSLR mee. Dus het gaat ook puur en alleen om wat kiekjes zo.

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

• _Bailey_
  • Niet online
las net ergens op internet dat de nieuwe iPhone's alleen te bestellen zijn VANAF 26 september en NIET al direct verkrijgbaar bij de Apple Stores.
Kan iemand bevestigen of dit klopt?
xtreme_lunatic schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:50:
[...]

Nou klinkt goed dan.
Ben sowieso geen gamer op telefoons. En voor vakanties neem ik de dSLR mee. Dus het gaat ook puur en alleen om wat kiekjes zo.
Nou hier ook idd, op vakantie gaat de DSLR lekker mee en maak ik daar mijn foto's mee.
Alles daarbuiten doe ik met de iPhone en dat gaat prima. (ik kan dus ook wel enthousiast worden van de nieuwe Camera functies)
Geert1976 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:51:
las net ergens op internet dat de nieuwe iPhone's alleen te bestellen zijn VANAF 26 september en NIET al direct verkrijgbaar bij de Apple Stores.
Kan iemand bevestigen of dit klopt?
Nope, vanaf 26 september te bestellen via Apple.nl of te kopen in Apple Winkels op basis van "wie het eerste komt heeft de meeste kans"

[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 10-09-2014 12:53 ]

• joffrey19
  • Laatst online: 11-01-2024
readytoflow schreef op woensdag 10 september 2014 @ 12:48:
Wat gek eigenlijk dat ze de 32GB weggelaten hebben? Ze houden bij Apple niet van $50,- biljetten zeker?
Ze houden gewoon meer van 100 euro biljetten. Nu krijg je een kopersdilemma. Want voor 100 euro ben je snel geneigd om een 48gb grotere telefoon te kopen.

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-05 09:34

zwik

randomized

Verkrijgbaar vanaf 8 uur op 26 september bij de Apple Store, op basis van het principe “wie het eerst komt, die het eerst maalt”.

Te vinden op http://www.apple.com/nl/retail/

• _Bailey_
  • Niet online
top! dankje voor de link! :)

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-05 10:24
heb ook 16 gig.
genoeg apps erop waaronder navigatie app.
heb aantal cd's erop staan en zon 1200 foto's en 30 tal filmpjes.
voldoet prima. Hoe meer data ja kunt verzamelen hoe meer je zult krijgen ;)
en nu is backup ook snel.
eens in de zoveel tijd wissel ik de music op de tel af.

• johanm3
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:45

johanm3

Het kan altijd slechter

Iemand enig idee wat de telecomprijzen ongeveer gaan worden?

Gadgets fan

• NiGeLaToR
johanm3 schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:07:
Iemand enig idee wat de telecomprijzen ongeveer gaan worden?
Gok vrijwel idem aan die van de 5S bij release. En de 5, 4S en 4 daarvoor. Verschillen zijn er eigenlijk nauwelijks elk jaar. Als je 'm gratis wilt dan zal het instapmodel je zomaar 20-25,- aan abo kosten + de aanschafprijs verdeeld over 2 jaar kosten:

abo tenminste 20,-
aflossing telefoon 30,-

Dus vanaf 50,- per maand.

Wil je lagere kosten, bijvoorbeeld, 30,- per maand, moet je dus 24 maanden x 20,- bijleggen bij aanschaf.

Het is gewoon een lening op de aanschaf van je telefoon, dus zo moet je het behandelen.

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 12:10

Vuvuzela

My spire is forming

Je kan op sites als belsimpel/gsmweb etc. een 5s 32gb kiezen en dan puzzelen, die heeft nu nog de prijs die de 6 16gb straks ook heeft. Als het goed is.

Heb de vorige keren niet opgelet maar sites als belsimpel/studentmobiel hebben nu de instap 6 vanaf 850 ongeveer. Hoe lang houden ze die hogere prijs normaal gesproken? tot de release of pas als de beschikbaarheid goed is.

[ Voor 42% gewijzigd door Vuvuzela op 10-09-2014 13:22 ]

I served in a company of heroes.

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-06 11:40
Vuvuzela schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:13:
Je kan op sites als belsimpel/gsmweb etc. een 5s 32gb kiezen en dan puzzelen, die heeft nu nog de prijs die de 6 16gb straks ook heeft. Als het goed is.
Ik mag hopen van niet. Een 5s 64gb kost nu nog €779 bij belsimpel. Met een Hi eindeloos 8gb en 200min mag je dan nog €284 betalen voor een 16gb plus :X
Vibravis schreef op woensdag 10 september 2014 @ 13:24:
[...]

Ik mag hopen van niet. Een 5s 64gb kost nu nog €779 bij belsimpel. Met een Hi eindeloos 8gb en 200min mag je dan nog €284 betalen voor een 16gb plus :X
Ik denk dat dit niet eens zo een verkeerde schatting is.

• Draakje5
Gelukkig dat ik vrijwel overal wifi heb en genoeg heb aan 500mb internet.

• Draakje5
Belsimpel heeft de iphone 6 in 5 tot 7 werkdagen? Apart?
Pagina: 1 2 ... 55 Laatste

Let op:
Let op dit topic gaat over de iPhone 6, niet over Android telefoons. Kijk daarbij of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 6 Plus] Problemen met buigen
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 5

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.