Your Friendly Neighborhood Moderator
bedoel je deze stalker ?Coenen schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 08:01:
Jammer dat Stalker 1/2 gestopt is. De kijkcijjfers vielen tegen. Van alle series die ik kijk was dit 1 van de series die m'n vriendin nou net wel wou zien...
Wikipedia: Stalker (TV series)
Zie nergens dat hij gecanceld is ? Goede serie.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Mjah is nog niet zeker. TVbythenumbers:Cyrus The Virus schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:50:
[...]
bedoel je deze stalker ?
Jammer want het is een aardige serieStalker is certain to be canceled. Its only chance for survival was if it beat out Madam Secretary for the "third rookie" Fall drama renewal for CBS. When Madam Secretary was renewed, that chance vanished. Earlier, the bear covered the fact that Stalker received only a partial "back order" of 7 episodes (instead of 9) which would mark it for cancellation, and, currently, CBS has only scheduled 17 of the 20 episodes ordered, another death knell for the show.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik vind The Mentalist best een goede serie, zeker nadat ze (eindelijk) gestopt waren met dat "Red John" gedoe. In de "nieuwe" Mentalist werd eindelijk weer de oude Patrick Jane zichtbaar.Donstil schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 19:42:
[...]
Hehe zijn ze daar eindelijk mee gestopt? Ik heb na de ontdekking van RedJohn het nieuwe seizoen nog wel een kans gegeven maar dat schoot zo in herhaling dat ik er maar mee gestopt ben.
Heeft het nu wel een waardige afsluiting gekregen?
[...]
De laatste aflevering was natuurlijk typische eind goed, al goed. Iets te sentimenteel. Ik begrijp ook niet waarom deze serie verdwijnt, terwijl bijv. Person of Interest steeds ongeloofwaardiger wordt en in herhaling valt. Seizoen 1 en 2 waren nog goed, maar daarna werd het heel snel minder. Net als NCIS, die serie is nu wel helemaal uitgemolken.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Volgens mij is er geen serie met hogere kijkersaantallen dan NCIS.wontcachme schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:12:
Blijkbaar is uitgemolken een goude formule, want de kijkcijfers zijn nog steeds zeer goed en hoger dan NCIS LA en New Orleans ondanks dat beide nieuwer zijn.
Edit: http://www.mediacourant.n...heory-populairste-series/
Inderdaad dus
[ Voor 13% gewijzigd door Terranova op 27-02-2015 12:43 ]
Die bedoel idd, aflevering 17 is uitgezonden, aflevering 18 is zo'n beetje in het niets verdwenen.Cyrus The Virus schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:50:
[...]
bedoel je deze stalker ?
Misschien komt die nogCoenen schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 15:16:
Gibs blijft meesterlijk
[...]
Die bedoel idd, aflevering 17 is uitgezonden, aflevering 18 is zo'n beetje in het niets verdwenen.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Ontspannend? Met die shaky cam? Of dat overdreven filter?Nitai schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 13:49:
Bij NCIS gaat het voor mij persoonlijk niet eens meer om de case of the week, maar meer de karakters en hoe ze met elkaar om gaanBlijft leuk te zien en is heerlijk ontspannend.
Laatst hier weer een aflevering op tv maar snel weggedrukt want je werd gewoon bijna misselijk van die shaky cam. En dat was niet eens actie, nee gewoon een dialoog waarbij beide praters stil stonden. Maar het leek echt alsof er iemand met parkinson die camera aan het bewegen was. Superirritant.
Martinspire schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 16:09:
[...]
Ontspannend? Met die shaky cam? Of dat overdreven filter?
Laatst hier weer een aflevering op tv maar snel weggedrukt want je werd gewoon bijna misselijk van die shaky cam. En dat was niet eens actie, nee gewoon een dialoog waarbij beide praters stil stonden. Maar het leek echt alsof er iemand met parkinson die camera aan het bewegen was. Superirritant.
Nitai schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 13:49:
Bij NCIS gaat het voor mij persoonlijk niet eens meer om de case of the week, maar meer de karakters en hoe ze met elkaar om gaanBlijft leuk te zien en is heerlijk ontspannend.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Stromen binnen? Die staan al sinds vrijdag morgen op Netflix hoorslooffmaster schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 20:00:
De House of Cards afleveringen van S3 stromen binnen! Weer veel kijkplezier ga ik van uit:)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik had ze ook eerder, alleen nog niet gekeken.
Het schijnt alleen wel wat minder te zijn dan de vorige 2 seizoenen.
€7,99 is deze serie toch zeker wel waard. Krijg je nog 2 maanden voor ook als het je eerste maand is.dutchgio schreef op maandag 02 maart 2015 @ 23:06:
Niet iedereen heeft Netflix.
Ik had ze ook eerder, alleen nog niet gekeken.
Het schijnt alleen wel wat minder te zijn dan de vorige 2 seizoenen.
Seizoen is idd wat minder dan de eerste twee.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik moet nog drie afleveringen maar ik vind het derde seizoen een stuk beter dan de tweede, die mij toch behoorlijk tegenviel. Overigens kan je gewoon gratis een maand de trial nemen en dan kost het je niksDonstil schreef op maandag 02 maart 2015 @ 23:25:
[...]
€7,99 is deze serie toch zeker wel waard. Krijg je nog 2 maanden voor ook als het je eerste maand is.
Seizoen is idd wat minder dan de eerste twee.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ja wij ook, lijkt me iets waar mijn vriendin naar mee kan kijken.Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:00:
Er zijn ook wat nieuwe series begonnen.
Ik ga iig vanavond The Last man on Earth kijken.
Ben er wel benieuwd naar verder, trailer ziet er wel geestig uit maar ik heb niet echt een idee wat het wordt op de lange termijn.
Ja dat ook. het is al een perfecte deal als je alleen hun eigen series kijkt.Phyxion schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:19:
[...]
Ik moet nog drie afleveringen maar ik vind het derde seizoen een stuk beter dan de tweede, die mij toch behoorlijk tegenviel. Overigens kan je gewoon gratis een maand de trial nemen en dan kost het je niks
[ Voor 33% gewijzigd door Donstil op 03-03-2015 09:32 ]
Nomen nescio
Verwijderd
Het is bij mij wel een blijvertje. Die nieuwe series zijn toch niet zo boeiend momenteel. En ik kan nu mooi ouwe meuk inhalen. Ben inmiddels na 1 week al in seizoen 3 van californication, mooie voorproef voor xfiles 2.0 straksPhyxion schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:19:
Overigens kan je gewoon gratis een maand de trial nemen en dan kost het je niks
Zolang Netflix niet meer content heeft (en recenter) zie ik mij geen abbo nemen. De prijs is geen probleem maar zolang ik ~80% van mijn series niet kan zien schiet het niks op.Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:44:
[...]
Het is bij mij wel een blijvertje. Die nieuwe series zijn toch niet zo boeiend momenteel. En ik kan nu mooi ouwe meuk inhalen. Ben inmiddels na 1 week al in seizoen 3 van californication, mooie voorproef voor xfiles 2.0 straks
Ja, dat is eigenlijk het enige argument dat er nog is om op andere wijze series te bekijken. Anders zou ik direct een abbo nemen op netflix.Phyxion schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:50:
[...]
Zolang Netflix niet meer content heeft (en recenter) zie ik mij geen abbo nemen. De prijs is geen probleem maar zolang ik ~80% van mijn series niet kan zien schiet het niks op.
Ben ik deels mee eens.Phyxion schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:50:
[...]
Zolang Netflix niet meer content heeft (en recenter) zie ik mij geen abbo nemen. De prijs is geen probleem maar zolang ik ~80% van mijn series niet kan zien schiet het niks op.
Wij zijn natuurlijk erg verwend om alles snel van verschillende aanbieders te kunnen downloaden.
Terwijl Netflix met rechten etc te maken heeft.
Maar een the wire oid zul je nooit vinden op netflix.
En omdat je gewend bent om recente series verder te kijken wil je niet 1 jaar wachten totdat het ook op netflix is.
Zelf vind ik het wel een aangename aanvulling
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
heeft de mogenlijkheid tot het afspelen van netflix.
Mijn LG led tv met 3D is een versie van eind 2011 die alleen de recente tv,s met Netflix ondersteunt,
ook mijn Dune D1 heeft geen mogenlijkheid en mijn google chrome ook helaas niet.
Ben niet van plan een nieuwe externe player te gaan aanschaffen om via de tv netflix te gaan kijken.
Wel erg jammer..
€35 Chromecast. Klaar ben jemartijn24 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 17:38:
Ik zou graag netflix erbij willen gebruiken ( spotnet,sickbeard) maar geen enkele apparaat die ik beschik
heeft de mogenlijkheid tot het afspelen van netflix.
Mijn LG led tv met 3D is een versie van eind 2011 die alleen de recente tv,s met Netflix ondersteunt,
ook mijn Dune D1 heeft geen mogenlijkheid en mijn google chrome ook helaas niet.
Ben niet van plan een nieuwe externe player te gaan aanschaffen om via de tv netflix te gaan kijken.
Wel erg jammer..
Deze heb ik tot mijn beschikking ,deze ondersteunt nu wel netflix?
Uh ja. Een chromecast ja. Of heb je zon miracast clone geval?martijn24 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 17:42:
[...]
Deze heb ik tot mijn beschikking ,deze ondersteunt nu wel netflix?
Verwijderd
Inderdaad, een aanvulling. The wired 16:9 hebben mooi de wired 4:3 vervangen op de nas. Ik heb persoonlijk een paar jaar geen series gevolgd door geboorte kinderen etc. en dit scheelt me heel wat downloadwerk.DarkSide schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 17:06:
Maar een the wire oid zul je nooit vinden op netflix.
En omdat je gewend bent om recente series verder te kijken wil je niet 1 jaar wachten totdat het ook op netflix is.
Zelf vind ik het wel een aangename aanvulling
Ik begin er wel steeds meer naar te neigen pas met een serie te beginnen als er 2 seizoenen zijn, er wordt zoveel gecancelled dat ik weinig motivatie heb aan iets nieuws te beginnen.
Maar netflix dus als aanvulling , alleen netflix is ook niet wat ik wil. Dan mis ik game of thrones en banshee en ga zo maar door. Dat gaat niet gebeuren.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2015 18:21 ]
Inderdaad heb precies hetzelfde insteek, mijn synology nas met sickbeard etc gaat bijna alles automatischVerwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 18:18:
[...]
Inderdaad, een aanvulling. The wired 16:9 hebben mooi de wired 4:3 vervangen op de nas. Ik heb persoonlijk een paar jaar geen series gevolgd door geboorte kinderen etc. en dit scheelt me heel wat downloadwerk.
Ik begin er wel steeds meer naar te neigen pas met een serie te beginnen als er 2 seizoenen zijn, er wordt zoveel gecancelled dat ik weinig motivatie heb aan iets nieuws te beginnen.
Maar netflix dus als aanvulling , alleen netflix is ook niet wat ik wil. Dan mis ik game of thrones en banshee en ga zo maar door. Dat gaat niet gebeuren.
maar oudere series kijken en niet om hoeven kijken naar subs scheeld al een stuk.
Ik heb zelf een peuter van 2,5 jaar hier rondlopen en met netflix en de kinder afdeling is dit wel een
erg makkelijk voor een lage bedrag per maand.
Sickbeard download wel veel NL subs maar soms wil deze niet lukken ( voorbeeld banshee ep 5)
dus dien ik daar weer voor te zoeken.
Overzichtelijkheid van Netflix is ook erg goed!
en zeer makkelijk in gebruik.
Oscar Wilde
Verwijderd
het gaat wat offtopic, maar pak de repository van mdevries (Martijn) en installeer auto-sub, is aangepast door tweakers, zie [Ervaringen] Auto-Sub Bootstrap Billmartijn24 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 18:25:
Sickbeard download wel veel NL subs maar soms wil deze niet lukken ( voorbeeld banshee ep 5)
dus dien ik daar weer voor te zoeken.
Draait werkelijk fantastisch op de synology.
Deze repo in DSM toevoegen en aanvinken dat je onbekende bronnen wilt gebruiken voor installatie:
http://packages.mdevries.org/
Ik kan niet meer zonder dit tooltje. Subs in USA en NL formaat en ik heb er geen omkijken naar en uit diverse bronnen komen de subs en ze zijn altijd perfect in sync.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2015 19:59 ]
Verwijderd

Inderdaad geweldig nieuws dat John Oliver ook een 3e en 4e seizoen mag maken van HBO.
Toch jammer inderdaad, het keek altijd prima weg. Hier keken we er ook al flink wat jaren naar. Overigens foutje dat er aan het eind van de eind episode er een stukje in zat wat er in de volgende aflevering zou komen. Die is er nietfotografie999 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 19:34:
Zojuist laatste twee (combo) afleveringen van The Mentalist gezien. Niet dat ik heel emotioneel ben, maar na zeven seizoenen is er wel wat weg.
[ Voor 35% gewijzigd door funrider op 04-03-2015 16:52 ]
Ik heb niet alle series aangevuld met info voor series die al begonnen zijn omdat mijn internet niet meewerkt vanavond. Maar de nieuwe series wel.
Series vernieuwd voor komend seizoen (bij broadcasters):
Grimm
Law & Order: SVU
Chicago Fire
Chicago P.D.
The Blacklist
Bob's Burgers
Brooklyn Nine-Nine
The Simpsons
Gotham
Empire
Reign
The 100
Jane The Virgin
Vampire Diaries
The Originals
Supernatural
Arrow
The Flash
Madam Secretary
Scorpion
NCIS: New Orleans
The Big Bang Theory
Meer zijn er nog niet definitief
[ Voor 45% gewijzigd door wontcachme op 04-03-2015 19:22 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Stond niet in het lijstje dat ik gebruikte
Ook al bekend wat de afvallers zijn? Of ging dit alleen om positief nieuws?wontcachme schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 19:08:
Ik heb de TS weer geupdate tot eind Maart. Ergens deze maand zal ik een nieuw zomer topic aanmaken.
Ik heb niet alle series aangevuld met info voor series die al begonnen zijn omdat mijn internet niet meewerkt vanavond. Maar de nieuwe series wel.
Series vernieuwd voor komend seizoen (bij broadcasters):
-Lijstje-
Meer zijn er nog niet definitief
En kudo's voor de TS
Alleen positief. Maar afvallers zijn er zeker ookMartinspire schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 19:25:
[...]
Ook al bekend wat de afvallers zijn? Of ging dit alleen om positief nieuws?
En kudo's voor de TS
Een lijstje met de prognose's:
http://tvbythenumbers.zap...in-to-be-canceled/367282/
http://tvbythenumbers.zap...ely-to-be-renewed/367279/
http://tvbythenumbers.zap...in-to-be-canceled/366643/
http://tvbythenumbers.zap...in-to-be-canceled/367274/
http://tvbythenumbers.zap...nceled-or-renewed/367273/
Thankswontcachme schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 19:31:
[...]
Alleen positief. Maar afvallers zijn er zeker ook
Een lijstje met de prognose's:
http://tvbythenumbers.zap...in-to-be-canceled/367282/
http://tvbythenumbers.zap...ely-to-be-renewed/367279/
http://tvbythenumbers.zap...in-to-be-canceled/366643/
http://tvbythenumbers.zap...in-to-be-canceled/367274/
http://tvbythenumbers.zap...nceled-or-renewed/367273/
Voor mij moet dit nog effe vernieuwd worden:
- Blue Bloods
- Hawaii Five-0
- Forever
- Agent Carter
Verwijderd
Verwijderd
Beetje laat, maar Kristen zwanger van een scheetRaven schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 18:39:
Lol, Kristen Bell in House of Lies deed mij net aan
[video]denken, al ging het in HoL wel iets langer door

Oscar Wilde
Verwijderd
http://www.businessinside...net-bandwidth-2015-3?IR=T
Bijna de helft van het internetverkeer naar Netflix door release seizoen 3 house of cards
Hawaii Five-0 mag wel stoppen van mij, er zit totaal geen voortgang meer in.Martinspire schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 19:40:
[...]
Thanks
Voor mij moet dit nog effe vernieuwd worden:Ik snap alleen niet waarom deze shows het niet beter doen. Vooral Agent Carter staat erg laag?
- Blue Bloods
- Hawaii Five-0
- Forever
- Agent Carter
Ik vond juist dat t lekker stevig begon. Oud hoofdstuk afgesloten en opbouwen richting age of ultron..thibautb schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 08:14:
De eerste nieuwe aflevering van agents of shield was een beetje een teleurstelling... Hoop dat het beter door gaat gaan. En ook maar hopen dat csi cyber oets wordt want nu heb ik op donderdag niets tof te zien
Betwijfel trouwens of agent carter verder gaat als serie. Verwacht het iig niet in grotere seizoenen als deze. T is een mooie flashback serie voor als agents of shield op season break is
android since G1.
Misschien heeft het ook wel een beetje ermee te maken dat ik al even niet agents of shield heb gezien en dat ik door arrow en een paar andere series nu mijn verwachtingen veel hoger liggen voor die serie dan ervoor.coredalae schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 13:28:
[...]
Ik vond juist dat t lekker stevig begon. Oud hoofdstuk afgesloten en opbouwen richting age of ultron..
Betwijfel trouwens of agent carter verder gaat als serie. Verwacht het iig niet in grotere seizoenen als deze. T is een mooie flashback serie voor als agents of shield op season break is
Huh beweer je daar nou mee dat het Niveau van Arrow je verwachtingen hebben verhoogt voor andere serie's? Dan ben je wel heel snel tevredenthibautb schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 17:09:
[...]
Misschien heeft het ook wel een beetje ermee te maken dat ik al even niet agents of shield heb gezien en dat ik door arrow en een paar andere series nu mijn verwachtingen veel hoger liggen voor die serie dan ervoor.
Ik begin ook niet heel snel aan een nieuwe serie want ik heb niet zoveel tijd als sommige hierDonstil schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 17:14:
[...]
Huh beweer je daar nou mee dat het Niveau van Arrow je verwachtingen hebben verhoogt voor andere serie's? Dan ben je wel heel snel tevreden
Verwijderd

Een must see..!!
Ik zou afgelopen maandag beginnen met House of Cards maar vanwege drukte ben ik bij afl 4 blijven steken en onderstaande series heb ik ook nog op mijn to do lijstje staan.
Dig IMDB: Dig (TV Mini-Series 2015) van USANetwork met o.a. Anne Heche en Jason Isaacs van Gideon Raff (Homeland) en Tim Kring (Heroes). Een mooi gegeven maar lijkt mij gezien de producers en de cast ook iets cheesy te hebben. Laten we wel zijn; het laatste seizoen van Homeland en Heroes waren niet de meest verheffende creaties ooit.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=MKYh8V0GFUA]
Battle Creek IMDB: Battle Creek (TV Series 2015– ) een comische detective van CBS met o.a; Josh Duhamel,Dean Winters,Janet McTeer, Kal Penn enKal Penn. Van Vince Gilligan (X-Files, Breaking Bad, Better Call Saul) en David Shore (House)
Ik hoop dat het een beetje leuk is want we hebben alleen nog maar Modern Family, Schitts Creek en Crims nadat die idioten Ground Floor hebben gecanceld.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=PamMt9ZkwNE]
X Company IMDB: X Company (TV Series 2015– ) van CBC een 8-delige Canadese WW2 spionage drama serie. Ik ben niet zo kapot van Canadese producties maar het verhaal spreekt me zeer aan.
Het enige interessante aan deze onzin is Emily Bett Rickards. Ik zag dat ze het nb al weer 3 seizoenen hebben weten te rekken. Ik ben na de allereerste afl al afgehaakt en heb later een afl gezien (ik kwam er helaas niet onderuit en ik weet niet meer welke) waar zij in speelde.thibautb schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 17:09:
Misschien heeft het ook wel een beetje ermee te maken dat ik al even niet agents of shield heb gezien en dat ik door arrow en een paar andere series nu mijn verwachtingen veel hoger liggen voor die serie dan ervoor.
Echter denk ik dat CSI:Miami, CSI:New Orleans, CSI:Lutjebroek, CSI:Tietjerksteradeel of weet ik veel hoe ze het allemaal noemen een veel ergere tijdverspilling is. Nu is er zelfs een CSI:Cyber. Als al die bagger spin-offs zo populair zijn zal het ongetwijfeld wel aan mij liggen.
[ Voor 2% gewijzigd door mowa op 06-03-2015 10:01 . Reden: Schitts Creek vergeten te noemen ]
Seizoen 2 gaat over een andere zaak dus ze laten de waarheid in het midden. Op een foto waarbij ze Oliver ouder hadden gemaakt om te laten zien hoe hij ongeveer zou kunnen uitzien lijkt hij wel verdacht veel op het Russische jongetje
Heb Banished gisteren gekeken op BBC ; mooie serie. Hou sowieso wel van historische drama's ...Awsom schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 09:39:
Vandaag zijn Dig en Banished begonnen. Ik ben benieuwd of het wat is.
(heb al 2 bekenden gespot
a.s. weekend begint Poldark op BBC.
[ Voor 5% gewijzigd door Goner op 06-03-2015 10:21 ]
Battle Creek is al dood. De premiere kijkcijfers waren beroerd.
Ik ben altijd wel van de CSI's, met name de originele en Miami, maar dit ...Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 20:43:
Pff, wat een snorefest dat CSI: Cyber. En Patricia Arquette acteert als een houten plank. Dus laat maar
- Tijdens een potje gamen op je Xbox 1 (!!!!) gehackt worden en een video boodschap krijgen. En dat voor een jochie die gewoon thuis aan het gamen is .. Te lame voor mensen die technisch ingesteld zijn en snappen wat een apparaat wel of niet kan.
- Een babyfoon camera die gehacked wordt. Zoiets zou hoogstens kunnen als je pal in huis bent, maar ook die data is gescrabled. Dikke bull-shit dus.
- Waardeloos acteren, en zogenaamd dingen van hacken afweten en dus op de meest debiele momenten met technische termen smijten zonder enige juiste context, wat een pauper voorbereiding.
- Maak het dan tenminste geloofwaardig voor mensen die er te logisch tegenaan kijken.
- Matige acteurs, 1 ken ik uit 24, 1 ken ik uit Agents of S.H.I.E.L.D, en daar houdt het al op.
- Te vaak van die zogenaamde 'tech'-fades naar andere scenes waardoor het te geforceerd aan voelt, allemaal tooo much.
Ik vermaak me wel met Person of Interest, dat is ook over the top, maar een heel andere setting.
en terecht! Heb het ook heel rap uitgezet, vond het helemaal niets.wontcachme schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 10:50:
@Nowa
Battle Creek is al dood. De premiere kijkcijfers waren beroerd.
Banished en Dig nog eens even bekijken.
Ook maar besloten dat ik de nieuwe seizoenen van Salem en The Following links laat liggen. CSI Cyber hoeft van mij sowieso al niet.
Canadese series kan ik toch soms best waarderen (Flashpoint, Continuum, Bomb Girls). Dat X Company had ik eigenlijk helemaal gemist. Is al vernieuwd voor een tweede seizoen zelfs.
Transparent ook geheel gemist en maar geprogrammeerd voor vanavond, voorstukjes zagen er uit als een prima serie.
[ Voor 24% gewijzigd door sambalbaj op 06-03-2015 12:19 ]
Dit is bepaalde gevallen wel mogelijk overigens. Ik had pas nog een site met vele klikbare instanties met gehackte cams in huizen over de hele wereld, waaronder die in kinderkamers. Bij velen waren ze snel dichtgetimmerd gelukkig maar velen werkten nog.CRXDelSol schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 11:57:
[...]
Een babyfoon camera die gehacked wordt. Zoiets zou hoogstens kunnen als je pal in huis bent, maar ook die data is gescrabled. Dikke bull-shit dus.
Maar die zitten toch niet op het internet aangesloten? Dan moet je er vlak bij zijn en een man-in-the-middle attack uitvoeren.arsimo schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 12:40:
Ik deel grotendeels je mening over CSI: Cyber, maar
[...]
Dit is bepaalde gevallen wel mogelijk overigens. Ik had pas nog een site met vele klikbare instanties met gehackte cams in huizen over de hele wereld, waaronder die in kinderkamers. Bij velen waren ze snel dichtgetimmerd gelukkig maar velen werkten nog.
Als die IPcam op je LAN zit en je in de router een port hebt geforward om de baby ook van buiten het huis te kunnen bekijken, dan wel ...CRXDelSol schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 13:20:
[...]
Maar die zitten toch niet op het internet aangesloten?
Ah okee, ik verwacht de komende week m'n eerste kind, heb ook een babyfoon met camera, maar moet niet aan denken om die naar buiten open te stellen. En dus zonder netwerk aansluiting.Goner schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 14:02:
[...]
Als die IPcam op je LAN zit en je in de router een port hebt geforward om de baby ook van buiten het huis te kunnen bekijken, dan wel ...
Als ik m'n kind in de gaten moet houden, ga ik sowieso niet weg, en als ik iemand laat oppassen, dan is dat een zeer goede bekende en bij voorkeur familie, en hoef ik niet zo nodig mee te kijken op afstand.
Net aan het kijken.... Zie ik ineens een niet zo bekende Velma DinkleyVerwijderd schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 20:43:
Pff, wat een snorefest dat CSI: Cyber. En Patricia Arquette acteert als een houten plank. Dus laat maar
Oscar Wilde
Van mij mogen ze eerst x265 op hetzelfde niveau brengen als x264sambalbaj schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 22:43:
van mij mag x265 snel de standaard worden, kijk je 1080p via een bestand ter grote van een sd aflevering. Plex kan er ook mee overweg.
2.0 of 5.1 hangt af van de releasegroep.
Op dit moment loopt x264 nog maanden of zelfs jaren voor op x265. Zeker content met 'grain' kan x265 niet comprimeren als x264 dat kan.
Nee, dat was zo een toffe serie vond ik....wontcachme schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 19:39:
Allegiance is gecancelled. Het is uit het uitzendschema gehaald dus alleen de officiele bekendmaking moet nog komen.
Ik zal die 5 afleveringen van Allegiance eens opzoeken misschien is het wat, die serie met Gillian Anderson was wel vet trouwens 'The Fall' IMDB: The Fall (TV Series 2013– )
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Sorry, maar Backstrom is ook zo goed als doodprutser001 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 19:03:
Jammer dat Battle Creek niets word was wel een OK aflevering, Backstrom vind ik ook wel goed. CSI:Cyber zal wel even door gaan aangezien de gemiddelde amerikaan het prachtig vind denk ik.... Maar wat een bagger zeg...
Dit is voor mij wel het seizoen van series die je wel redelijk vind maar vervolgens keihard gecancelled wordenwontcachme schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 19:50:
[...]
Sorry, maar Backstrom is ook zo goed als dood.
De uitzendschema's en onregelmatigheden werken ook niet mee
Hopelijk gaat het volgend seizoen wat beter
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Maar wát een ongelooflijke rotzooi zeg! De acteurs zijn slecht, het script is dramatisch, er wordt rondgegooid met clichés alsof het niks is, het verhaal is saai neergezet, plotholes, technische fouten en wetenschappelijke onwaarschijnlijkheden. Zoals een paar mensen op IMDB al zeiden in een review: het is gewoon een tienerdrama in een scifi-jasje want dat is tegenwoordig hip ofzo.
Edit: nu ik erover nadenk, waarom krijgt meuk als The 100 een 2e seizoen terwijl Terra Nova niet vernieuwd werd?
En zometeen maar eens beginnen aan Banished
[ Voor 22% gewijzigd door SomerenV op 07-03-2015 21:15 ]
[ Voor 10% gewijzigd door wontcachme op 07-03-2015 21:40 ]
Ik kan ook best begrijpen dat mensen het leuk vinden, maar ik kan niet door alle onzin heen kijken. 100 gezonde jonge mensen naar een mogelijk giftig oppervlak sturen? Hebben ze daar geen drones die ze kunnen sturen om metingen te verrichten? En die armbandjes, hebben die geen geigercounter en andere detectieapparatuur aan boord? En hoezo zitten die met pinnen in de huid in plaats van met contactplaatjes of iets anders futuristisch? Waarom ligt het eten op een fucking berg en is het niet meegestuurd in de capsule? En dan is er nog het gedoe met die arts, en zo kan ik nog wel even door gaanJorgen schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 21:43:
The 100 was m.i. best in orde. Ben dus ook benieuwd naar seizoen 2 - dat ik pas ga kijken als hij compleet uitgezonden is.
En daar komt dan het waardeloze script bij, de clichématige personages en het verhaal dat mij gewoon totaal niet boeit. Misschien dat het gaandeweg seizoen 1 wat beter wordt, maar ik ga m'n tijd er niet aan verdoen
Nog 1 aflevering wachten dusJorgen schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 21:43:
The 100 was m.i. best in orde. Ben dus ook benieuwd naar seizoen 2 - dat ik pas ga kijken als hij compleet uitgezonden is.
Wanneer je niet door alle "onzin" heen kunt kijken vraag ik me af of je unerhaubt wel aan dit soort series moet beginnen
[ Voor 10% gewijzigd door Kaasplank op 07-03-2015 22:31 ]
Nou das weer lekker dan, shit series krijg 3-4 seizoenen maar die ik leuk vind nog niet eens 1..wontcachme schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 19:50:
[...]
Sorry, maar Backstrom is ook zo goed als dood.
En Allegiance.. valt een beetje tegen, dan vind ik 'The Americans' beter.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Zoals ik zei vond ik Terra Nova wel best tof, en hoewel de setting anders is zijn er toch ook wel wat overeenkomsten. Daar zaten ook wel dingen in waar ik me wat aan stoorde, maar het waren geen dealbreakers voor me.Kaasplank schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 22:29:
[...]
Nog 1 aflevering wachten dus. Seizoen 2 is wat mij betreft beter te pruimen dan 1. Een stuk duisterder en minder cliché wat betreft jongeren. Seizoen 1 keek ik half mee met m'n vriendin maar seizoen 2 volg ik toch wel. Tof dat het een 3e seizoen krijgt. Ben benieuwd waar het heen gaat qua verhaal
Wanneer je niet door alle "onzin" heen kunt kijken vraag ik me af of je unerhaubt wel aan dit soort series moet beginnen
Net de eerste aflevering van Banished gekeken en... meeeeeeeer!
Qua vreemde keuzes en verhaallijnen kan ik me wel in jouw kritiek vinden.SomerenV schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 22:11:
[...]
Ik kan ook best begrijpen dat mensen het leuk vinden, maar ik kan niet door alle onzin heen kijken. 100 gezonde jonge mensen naar een mogelijk giftig oppervlak sturen? Hebben ze daar geen drones die ze kunnen sturen om metingen te verrichten? En die armbandjes, hebben die geen geigercounter en andere detectieapparatuur aan boord? En hoezo zitten die met pinnen in de huid in plaats van met contactplaatjes of iets anders futuristisch? Waarom ligt het eten op een fucking berg en is het niet meegestuurd in de capsule? En dan is er nog het gedoe met die arts, en zo kan ik nog wel even door gaan![]()
En daar komt dan het waardeloze script bij, de clichématige personages en het verhaal dat mij gewoon totaal niet boeit. Misschien dat het gaandeweg seizoen 1 wat beter wordt, maar ik ga m'n tijd er niet aan verdoen![]()
Ik vond het ook apart dat ze kinderen naar beneden sturen, ipv volwassenen, of drones of sensors, satellieten, of wat dan ook. Neemt niet weg, dat het met het verstand op nul best goed te kijken is - voor mij in elk geval. Ik vond het neerstorten van het geëvolueerde ISS wel erg tof trouwens.
Ja, met verstand op 0 is het inderdaad wel te doen, maar dat lukt me hierbij nietJorgen schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 22:53:
[...]
Qua vreemde keuzes en verhaallijnen kan ik me wel in jouw kritiek vinden.
Ik vond het ook apart dat ze kinderen naar beneden sturen, ipv volwassenen, of drones of sensors, satellieten, of wat dan ook. Neemt niet weg, dat het met het verstand op nul best goed te kijken is - voor mij in elk geval. Ik vond het neerstorten van het geëvolueerde ISS wel erg tof trouwens.

Dit geldt voor de meeste series op ABC / NBC / CBS / FOX / CW naar mijn mening. Terra Nova bevatte ook die zelfde clichéverhaallijntjes, een belabberde uitwerking en cheesy dialoog. Om over bijvoorbeeld Revolution, Intelligence, Under the Dome en The Blacklist nog maar te zwijgen. De zenderbazen zouden toch eens moeten denken "hmm, kwaliteit werkt op de kabelzenders, laten we één, ook al is het maar één, uurtje per week een serie van iets hogere kwaliteit gaan uitzenden". Maar kennelijk levert de huidige programmering voldoende op.SomerenV schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 21:09:
Maar wát een ongelooflijke rotzooi zeg! De acteurs zijn slecht, het script is dramatisch, er wordt rondgegooid met clichés alsof het niks is, het verhaal is saai neergezet, plotholes, technische fouten en wetenschappelijke onwaarschijnlijkheden.
Aflevering 13 "We are grounders, part 2".SomerenV schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 23:21:
[...]
Ja, met verstand op 0 is het inderdaad wel te doen, maar dat lukt me hierbij nietDaarom begrijp ik het ook wel dat anderen het wel leuk vinden. Dat van dat neerstorten heb ik overigens nog niks van gezien. Welke aflevering is het want dan ga ik dat stukje even bekijken
Ken jij dan nog een goede realistische space-serie, zoals Star Trek TNG, of Voyager?
Ik vond bijv. ook Stargate Universe erg tof, maar het was wel erg jammer dat die serie nooit fatsoenlijk is afgesloten.
[ Voor 18% gewijzigd door Jorgen op 07-03-2015 23:44 ]
Vraag me af of The CW ooit weer een "normale serie" gaat maken, nu Hart of Dixie waarschijnlijk gecancelled wordt en series als Arrow en the Flash het enorm goed doen.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Er spelen wat acteurs mee uit oa. Alias en Lost, dus ik ga het in ieder geval zeker even kijken
Ik weet dat het origineel waarschijnlijk als beter zal worden bestempeld, maar die heb ik toch niet gezien dus er is geen vergelijkingsmateriaal.
Dat zit wel Schnorr.
Oscar Wilde
And to think they once said that computers would take away jobs.
Je hebt duidelijk geen zak van het verhaal begrepen:SomerenV schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 22:11:
[...]
Ik kan ook best begrijpen dat mensen het leuk vinden, maar ik kan niet door alle onzin heen kijken. 100 gezonde jonge mensen naar een mogelijk giftig oppervlak sturen? Hebben ze daar geen drones die ze kunnen sturen om metingen te verrichten? En die armbandjes, hebben die geen geigercounter en andere detectieapparatuur aan boord? En hoezo zitten die met pinnen in de huid in plaats van met contactplaatjes of iets anders futuristisch? Waarom ligt het eten op een fucking berg en is het niet meegestuurd in de capsule? En dan is er nog het gedoe met die arts, en zo kan ik nog wel even door gaan![]()
En daar komt dan het waardeloze script bij, de clichématige personages en het verhaal dat mij gewoon totaal niet boeit. Misschien dat het gaandeweg seizoen 1 wat beter wordt, maar ik ga m'n tijd er niet aan verdoen![]()
Ze hadden wel allerlei meetappartuur maar dat ging stuk omdat hun vaartuig stuk ging. En tijdens de drop vloog ook de kabine met voedsel los waardoor die verderop lag (was wel intentie om die erbij te hebben).
Het waren criminelen, dus is het niet raar dat ze niet heel aardig ermee omgingen. Het was ook een experiment waarvan ze de afloop niet wisten en iets verder in het verhaal zie je ook dat dit komt omdat men gewoon te weinig eten en drinken had op het ruimtestation. Het was dus meer een wanhoopsdaad dan puur experiment. Verdere stappen hadden ze ook niet kunnen voorzien.
En dat ze niet gigantisch veel futuristische techniek hadden, kwam dus omdat ze vastzitten op een ruimtestation (zonder grondcommunicatie) met beperkte middelen. Overleven was het hoogste doel en men dacht lange tijd dat ze de enige waren die nog leefden ivm de ramp op de grond.
Je kunt zeggen van de serie wat je wilt, maar een slecht verhaal is het zeker niet en de karakters zijn ondertussen ook aardig uitgediept. Het is wel een serie die als target tieners heeft, dus dat merk je soms wel. Maar ik vind hem prima te pruimen.
Net als 12 Monkeys trouwens. Dat verhaal begint ook een stuk beter te worden.
Verwarrend inderdaadIJzerlijm schreef op zondag 08 maart 2015 @ 12:08:
Nee, Resurrection is gebaseerd op Wikipedia: The Returned (Mott novel)
Lekker verwarrend !
Backstrom: So are we going after the gopher or the guy trying to blow up the gopher

Oscar Wilde
Goner schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 14:02:
[...]
Als die IPcam op je LAN zit en je in de router een port hebt geforward om de baby ook van buiten het huis te kunnen bekijken, dan wel ...
Het is nog "erger" dan dat. De moderne IPCams hebben upnp, en als je ook zo'n handige router heb die dat ondersteund, krijg je mooi een open deur naar buiten toe.CRXDelSol schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 14:31:
[...]
Ah okee, ik verwacht de komende week m'n eerste kind, heb ook een babyfoon met camera, maar moet niet aan denken om die naar buiten open te stellen. En dus zonder netwerk aansluiting.
En wat betreft babyfoons met camera's, je kan maar beter letten of de signalen beveiligd zijn... Je wilt niet dat deze zomaar opgevangen wordt.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

http://www.washingtonpost...al-moments-from-the-show/
Sam Simon, the co-creator of "The Simpsons," died Monday. He was 59. The show lasted through four U.S. presidents and gave us plenty of political moments.
Here are 11 of our favorites. What's yours?
*filmpjes*
[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 10-03-2015 07:31 ]
Oscar Wilde
kmf schreef op maandag 09 maart 2015 @ 23:26:
[...]
De moderne IPCams hebben upnp, en als je ook zo'n handige router heb die dat ondersteund, krijg je mooi een open deur naar buiten toe,
Yep, idem voor die mooie wireless all-in-one printers ... UPnP uitzetten op router en zelf port-forwards regelen.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Kensi: What do you got for us Eric ?
Eric: I got a beach body.
Deeks: That’s debatable.
Eric: There’s a dead body at the beach.
Callen: Now that I believe.

[ Voor 74% gewijzigd door Raven op 10-03-2015 20:16 ]
Oscar Wilde
Dit topic is gesloten.