Buitenlandse TV Series 2014-2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 20 Laatste
Acties:
  • 153.329 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 12:30
Raven schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 16:55:
Jennifer Garner in leuk pakje :9

Kensi: What do you got for us Eric ?
Eric: I got a beach body.
Deeks: That’s debatable.
Eric: There’s a dead body at the beach.
Callen: Now that I believe.
_O-
Bij de naam Jennifer Garner is het eerste waar ik aan denk, de 1001 kittige pakjes van haar in Alias. Good old times _/-\o_ :9~ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:04

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

"Maybe if he has an iron suit or a magic hammer"... :D

Lijkt me leuk. Stukje donkerder dan Agents of S.H.I.E.L.D. of Agent Carter. Meer Gotham-stijl wellicht. Ben erg benieuwd.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nederlandse première Game of Thrones gelijktijdig met VS
Het vijfde seizoen van de hitserie Game of Thrones gaat in Nederland tegelijkertijd met de Amerikaanse uitzending in première.

Dat meldt HBO Nederland woensdag.

Nederlandse fans moeten wel laat opblijven of vroeg hun bed uit om hun favoriete serie te zien. De afleveringen zijn vanaf 13 april elke maandag om 03.00 uur te zien op het premièrekanaal van betaalzender HBO. In de Verenigde Staten worden deze op zondagavond 21.00 uur uitgezonden.

"We zijn verheugd te zien hoe onze internationale partners Game of Thrones - een van de meest besproken series van dit moment - gelijktijdig met de Amerikaanse uitzending gaan aanbieden, aldus Michael Lombardo, president, HBO Programming. "Het wordt dan ook een fantastisch seizoen."

Game of Thrones is gebaseerd op de succesvolle boekenreeks Het lied van ijs en vuur van George R.R. Martin. De serie, waarin Carice van Houten en Michiel Huisman een rol spelen, is de best bekeken serie in de geschiedenis van HBO.
Blijkbaar kan het dus toch zonder jaren hoeven te wachten...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

En toch zal het wel weer de meest gedownloade serie van 2015 worden.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Maarja om 3:00 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:24

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Het is leuk dat ze het tegelijkertijd willen uitzenden, maar om drie uur 's nachts zul je daar alleen een kleine groep hard core fans mee grijpen. De mensen die al gewoon op TV kijken en dus niet downloaden zullen op een herhaling wachten, als downloaden al te veel moeite is gaan ze niet om 3:00 uur kijken. De mensen die al downloaden blijven dat ook gewoon doen, die zijn immers gewend om te kijken wanneer ze willen, die gaan dat gemak niet opgeven om nu om 3:00 uur achter de tv te gaan zitten.
Het idee is leuk, maar slaat zo natuurlijk nergens op. Als ze hem diezelfde dag op een fatsoenlijk tijdstip uitzenden zal die uitzending meer succes hebben, maar je gaat downloaders nooit grijpen als ze het gemak van kijken wanneer ze willen moeten opgeven. On demand streaming is daarvoor de enige manier denk ik.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Je kunt dan beter naar een soort Netlfix-achtig model waarmee je tegelijk voor US en NL de aflevering online zet, door het tijdsverschil stelt het nu niet zoveel voor want niemand gaat om 3:00 kijken ómdat je dan als eerste kan kijken tegelijk met de US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou een moord gedaan hebben om Buffy live te kunnen kijken en mee te kunnen ouwehoeren op de oude Buffy site, good old times ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

The Bronze :'(

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:05
Maar HBO heeft toch ook een on demand dinges, zodat je de volgende dag gewoon kan kijken op het moment dat je past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 15:31
Raymond schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:33:
Maar HBO heeft toch ook een on demand dinges, zodat je de volgende dag gewoon kan kijken op het moment dat je past?
GoT werd meen ik dezelfde dag toch ook al savonds uitgezonden op HBO? (maandagavond dus)

Ja, hij word ook gewoon s'maandags om 20:30 uitgezonden: http://www.itshbo.nl/series/game-of-thrones

[ Voor 14% gewijzigd door Puc van S. op 11-03-2015 14:37 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5cKESqY.png
Geen idee wat het verder is

Maar zenden ze niet gewoon zowel direct als daarna op een beter tijdstip uit op HBO? Dan is er verder toch niets aan de hand?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Spike_wolf schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:30:
Het is leuk dat ze het tegelijkertijd willen uitzenden, maar om drie uur 's nachts zul je daar alleen een kleine groep hard core fans mee grijpen. De mensen die al gewoon op TV kijken en dus niet downloaden zullen op een herhaling wachten, als downloaden al te veel moeite is gaan ze niet om 3:00 uur kijken. De mensen die al downloaden blijven dat ook gewoon doen, die zijn immers gewend om te kijken wanneer ze willen, die gaan dat gemak niet opgeven om nu om 3:00 uur achter de tv te gaan zitten.
Het idee is leuk, maar slaat zo natuurlijk nergens op. Als ze hem diezelfde dag op een fatsoenlijk tijdstip uitzenden zal die uitzending meer succes hebben, maar je gaat downloaders nooit grijpen als ze het gemak van kijken wanneer ze willen moeten opgeven. On demand streaming is daarvoor de enige manier denk ik.
Zoals zoveel niet downloadende mensen doen: de videorecorder of de pvr gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

With ^, kon het nog kleiner? :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:54:
[...]

With ^, kon het nog kleiner? :P
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Groter (en leesbaarder) dan :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

1999? Toen zat ik volgens mij nog met een inbelverbinding :X

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had toen net een jaar kabelinternet, lekker via irc en private ftp servers eps binnen hengelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Real Media postzegel resolutie met 50mb per aflevering FTW! :D
Buffy was de eerste serie die ik via het web binnen sleepte O+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook, maar man wat was ik blij toen de dvd's te koop waren O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

The Flash trailer:

Die paar seconde die we van Mark Hamill zien zijn al briljant _O_ Run Run Run Run Run!!!

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

mowa schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 09:32:
Ik ben niet zo kapot van Canadese producties maar het verhaal spreekt me zeer aan.
Continuum is anders een dik vette aanrader. Prima acteerprestaties van onder andere Rachel Nichols en Victor Webster, en een bijzonder sterke en diepe storyline van Simon Barry (zeker met de steeds groter wordende macht van (tech) bedrijven in de "echte wereld" in het achterhoofd).
Stukfruit schreef op zondag 08 maart 2015 @ 11:50:Over een paar dagen komt "The Returned". Een Engelse (VS) kloon van Les Revenants.[video]Er spelen wat acteurs mee uit oa. Alias en Lost, dus ik ga het in ieder geval zeker even kijken :)Ik weet dat het origineel waarschijnlijk als beter zal worden bestempeld, maar die heb ik toch niet gezien dus er is geen vergelijkingsmateriaal.
Ik heb wel wat van het origineel gezien, en het lijkt er erg op dat ze alleen de basis overeind hebben gehouden en alles daarbovenop totaal hebben veramerikaniseerd en veranderd (denk ook dat als ze het originele verhaal intact hadden gehouden het Amerikaanse publiek qua spanningsboog en tempo dat absoluut niet had getrokken en uit pure verveling na 30 minuten episode 1 absoluut was weggezapt :p ). Dus ook als je het origineel heb gezien, lijkt het zo op het eerste gezicht totaal anders (al moet ik de eerste aflevering zelf ook nog even kijken).

That said, je hoeft deze serie trouwens niet via een alternatieve weg te kijken als je een Netflix abo hebt. Zoals ik al eerder zei vanavond in het Netflix topic hebben ze een contract afgesloten om deze serie te streamen en wordt er elke week een nieuwe aflevering vrijgegeven. De eerste staat nu online, de volgende komt volgende week (und so weiter)
Matt Murdock zegt
I have to be the man this city needs
Oh, hi Arrow :p

Nee grapje, ziet er erg tof uit (maar had niet anders verwacht gezien de eerdere Netflix exclusives). Gaat zeker op de shortlist voor de komende tijd ;)

[ Voor 67% gewijzigd door mindcrash op 11-03-2015 23:16 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moest meteen denken aan dit:

raden waar dit in zat? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Oke, ik neem mijn woorden terug. Als The 100 in het volgende seizoen deze laatste aflevering volgt, dan kan het opeens veranderen in een van de betere scifi-series die nu draaien!

spoiler:
Lost meets Skynet. Mind blown. *poef*

[ Voor 4% gewijzigd door Stukfruit op 12-03-2015 13:04 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 19:30
Weet niet of ik in het goede topic zit hier, ik heb een tijd gekeken naar "switched at birth", maar weet nu niet meer waar ik ben gebleven, enigste dat ik weet is dat de aflevering best stil was (goh, maar ook weinig achtergrond-geluid etc). Had al op bierdopje gekeken naar wat samenvattingen. En om nou elke aflevering te gaan kijken.. Als het niet anders kan dan heb ik pech gehad :) Zat denk ergens eind seizoen 2 of begin seizoen 3.
mindcrash schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:42:

Continuum is anders een dik vette aanrader. Prima acteerprestaties van onder andere Rachel Nichols en Victor Webster, en een bijzonder sterke en diepe storyline van Simon Barry (zeker met de steeds groter wordende macht van (tech) bedrijven in de "echte wereld" in het achterhoofd).
Misschien ook weer eens Continuum oppakken :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:59:
[...]

Moest meteen denken aan dit:

[video]
raden waar dit in zat? :+
Moest googlen waar het in gebruikt werd. Maar kan me niet herinneren het bewust opgemerkt te hebben in VM :P
Stukfruit schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:03:
Oke, ik neem mijn woorden terug. Als The 100 in het volgende seizoen deze laatste aflevering volgt, dan kan het opeens veranderen in een van de betere scifi-series die nu draaien!

spoiler:
Lost meets Skynet. Mind blown. *poef*
Tot zo ver vindt ik het geen briljante serie, kijk er altijd maar met één oog naar terwijl ik met andere dingen bezig ben, maar deze actie van Clarke was wel erg dark :9
En de twist is interessant, maar ik ben benieuwd of ze daar iets van weten te maken dat logischer en realistischer over komt dan de losse groepen/verhalen/acties die ze tot nu toe opgezet hebben...

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 19:26:
[...]

Moest googlen waar het in gebruikt werd. Maar kan me niet herinneren het bewust opgemerkt te hebben in VM :P
...
Mjah, ik heb vorige week de bewuste ep nog gezien, dat scheelt wellicht :+

Straks de nieuwe serie Powers maar eens even checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Mebus schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 19:22:
Weet niet of ik in het goede topic zit hier, ik heb een tijd gekeken naar "switched at birth", maar weet nu niet meer waar ik ben gebleven, enigste dat ik weet is dat de aflevering best stil was (goh, maar ook weinig achtergrond-geluid etc). Had al op bierdopje gekeken naar wat samenvattingen. En om nou elke aflevering te gaan kijken.. Als het niet anders kan dan heb ik pech gehad :) Zat denk ergens eind seizoen 2 of begin seizoen 3.
S02E09 denk ik dan. Dat was een aflevering met geen of nagenoeg geen geluid.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 19:32:
[...]

...

3 eps verder, dat ging rap :o

Awesome! Een beetje vreemd, maar wel lekker :D Op naar volgende week :9

Oh en

https://www.indiegogo.com/projects/con-man

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 17:04:
[afbeelding]

Fans van Nathan Fillion moeten de Kroll show gaan kijken (s03e07) :D
Of Con Man funde zodat we een nieuwe serie met hem krijgen :D

https://www.indiegogo.com/projects/con-man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie boven je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Hah was je net iets vlugger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alan tudyk @alan_tudyk
10 min. no wait 9 min from now we are posting the.. probably 8 by the time I tweet. Yep 8. Con Man teaser in 7 min indiegogo.com/projects/con-m…
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Spike_wolf schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 19:26:
Tot zo ver vindt ik het geen briljante serie, kijk er altijd maar met één oog naar terwijl ik met andere dingen bezig ben, maar deze actie van Clarke was wel erg dark :9
En de twist is interessant, maar ik ben benieuwd of ze daar iets van weten te maken dat logischer en realistischer over komt dan de losse groepen/verhalen/acties die ze tot nu toe opgezet hebben...
Kan je nagaan hoe slecht het momenteel gesteld is met het scifi-aanbod :P

Maar het is duidelijk dat ze toch een *beetje* een poging doen om Lost-fans tevreden te stellen, zeker met die ene scene (you know.. come on..), dus tja. Ik kan zoiets wel waarderen :)

Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 19:32:
Wordt het na de eerste aflevering kijkbaar dan?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stukfruit schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 00:43:
[...]

Wordt het na de eerste aflevering kijkbaar dan?
Meer dan, toegegeven de pilot was meh, maar toch doorgekeken en hooked. Beter dan die The 100 crap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-09 22:28
Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 01:16:
[...]

Meer dan, toegegeven de pilot was meh, maar toch doorgekeken en hooked. Beter dan die The 100 crap :P
Ik ben sinds eergisteren begonnen aan The 100, doordat het hier werd besproken.
Het is inderdaad geen klasse A serie maar zeker wel vermakelijk :)

Ben nu bij s01e09 en het is een vermakelijke serie, ook zeker door de 2 dames die erin spelen moet ik toegeven :+

Hierna maar Powers ook een kans geven. Zoveel series zijn er op dit moment helaas niet om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 12:30
sjaak88 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 01:20:
[...]

Ik ben sinds eergisteren begonnen aan The 100, doordat het hier werd besproken.
Het is inderdaad geen klasse A serie maar zeker wel vermakelijk :)

Ben nu bij s01e09 en het is een vermakelijke serie, ook zeker door de 2 dames die erin spelen moet ik toegeven :+

Hierna maar Powers ook een kans geven. Zoveel series zijn er op dit moment helaas niet om te kijken.
The 100 wordt in de loop van Seizoen 2 wel een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 01:16:
[...]

Hoe zitten die 3 afleveringen in elkaar? Is de pilot 60 minuten lang en zijn er daarna nog twee, of zijn de drie afleveringen samengevoegd tot één?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pilot en dan 2 eps van ~45 minuten.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2015 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 19:30
wontcachme schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 19:38:
[...]

S02E09 denk ik dan. Dat was een aflevering met geen of nagenoeg geen geluid.
Is hem niet helaas, ze vertellen wat over hun zelf, echt direct in de camera. Misschien dat dat wat helpt? Deze aflevering wel gezien trouwens :) Heel erg bedankt voor het meedenken.

Ook begonnen met Powers gisteren, ziet er goed uit! Zometeen aflevering 2 kijken.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heplam
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 10:37
Voor de mensen die Allegiance keken, de serie wordt vervolgd online via HULU. Nbc heeft de trekker eruit gehaald na vijf afleveringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

mindcrash schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:42:
Idd maar ze zijn slechts op 1 hand te tellen;
Nikita(La Femme Nikita), althans de jaren 90 versie, de latere met Maggie Q vond ik slecht. Vikings (Canadees/Iers). Van Lost girl kon ik maar een paar afleveringen volhouden. En natuurlijk Orphan Black die volgende maand weer begint. Veel meer kan ik helaas niet verzinnen. Ook kan ik me niet 1 leuke Canadese comedy heugen..!!
Door een vakantie aldaar heb ik echter wel een grote liefde voor Maple Syrup donuts en ijshockey. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Hart of Dixie is gecancelled

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KAK :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Dat was echt te verwachten. Het vierde (en dus laatste) seizoen had slechts 10 aflevering in plaats van de gebruikelijke 22 afleveringen. De kijkcijfers zijn waardeloos vergeleken met andere series van The CW (alhoewel ze wel iets beter zijn dan de kijkcijfers van het vorige seizoen) en de reviews van dit seizoen zijn gerust diep triest te noemen. Hart of Dixie past ook niet echt meer in de huidige programmering van The CW, wat vol geprogrammeerd is met supernatural drama's, superhelden-series en zelfs een sci-fi serie.

Dit betekent voor nu waarschijnlijk een einde aan de "normale" (comedy-)drama's op The CW. Na jaren van programma's als Gilmore Girls, Gossip Girl en Veronica Mars is er nu geen enkel programma op The CW met een verhaal dat ook in het echt zou kunnen gebeuren (alhoewel sommige verhaallijnen wel erg slecht en onwaarschijnlijk waren). Aan de ene kant zijn deze nieuwe programma's een stuk beter dan de meeste drama's die vroeger op The CW draaiden, maar aan andere kant is het wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

:'(

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer een guilty pleasure minder :/

Maar naar het schijnt komt er wel een net einde aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Mithrildor schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 20:54:
[...]

Dat was echt te verwachten. Het vierde (en dus laatste) seizoen had slechts 10 aflevering in plaats van de gebruikelijke 22 afleveringen.
Dat was meer doordat Rachel Bilson besloot er een kind uit te poepen tijdens de opnames dan door de kijkcijfers :+
Dit betekent voor nu waarschijnlijk een einde aan de "normale" (comedy-)drama's op The CW. Na jaren van programma's als Gilmore Girls, Gossip Girl en Veronica Mars is er nu geen enkel programma op The CW met een verhaal dat ook in het echt zou kunnen gebeuren (alhoewel sommige verhaallijnen wel erg slecht en onwaarschijnlijk waren). Aan de ene kant zijn deze nieuwe programma's een stuk beter dan de meeste drama's die vroeger op The CW draaiden, maar aan andere kant is het wel jammer.
Ze hebben nog Jane The Virgin maar ik heb die nooit gezien dus weet niet hoe "normaal" die is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Nu online
Zag net de thunderbirds langs komen.
Ziet er goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer maar geen live action :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Leuk voor kids natuurlijk maar ik had liever poppen gezien.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

CGI hoeft niet verkeerd te zijn, maar deze stijl spreekt me tot zo ver ook niet heel erg aan. Jammer :/

[ Voor 5% gewijzigd door Spike_wolf op 13-03-2015 22:46 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:52

SomerenV

It's something!

Wat mij betreft iets teveel bombastische snelle actie. De oude Thunderbirds waren juist geweldig omdat het zo knullig was :) Misschien dat ik gewoon te oud ben voor een reboot van de Thunderbids met dit stijltje maar geef mij de oude versie maar.

Gelukkig heb ik hier de complete DVD-boxset staan :+

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Parker, now!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

SomerenV schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 22:42:
Wat mij betreft iets teveel bombastische snelle actie. De oude Thunderbirds waren juist geweldig omdat het zo knullig was :) Misschien dat ik gewoon te oud ben voor een reboot van de Thunderbids met dit stijltje maar geef mij de oude versie maar.

Gelukkig heb ik hier de complete DVD-boxset staan :+
Precies, dit lijkt wel de Michael Bay variant :+ Verder vind ik de stijl niet verkeerd, het komt heel redelijk bij het origineel in de buurt (van wat ik mij herinner in ieder geval).

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Mwoah, je moet natuurlijk ook nagaan dat het voor de huidige tijd wordt gemaakt en sommige dingen zien er best aardig uit om toch het "poppenidee" te reflecteren.

Mij maakt het weinig uit, vind dat het al lang zat heeft geduurd voor ze weer wat maken omtrend Thunderbirds. En het lijkt me nog altijd beter dan 90% van wat er nu voor kids wordt gemaakt.

Wat ik eerder jammer vind is dat ze het uiterlijk hebben aangepast van enkele hoofdrolspelers (Virgil en Alan bv). En opvallend dat er een dame bij is gekomen. Maar toch missen ze nog een excuusneger, -aziaat en - latino.

Zoals ik zeg: hier en daar best mooi gemaakt:

Hier ben ik het ook wel mee eens: https://medium.com/@bencl...birds-are-go-d8748423a62c

Gezien Gerry Anderson (de originele bedenker en schrijver van de serie) ook bij dit project betrokken is en ze toch voor een wat realistischer sausje gaan, lijkt me dit toch best leuk om te volgen. Maar wederom: het is niet een serie die zich op volwassenen richt, dus moet je daar ook wat rekening mee houden. Liefhebbers van de originele serie werken hieraan mee, dus is de kans klein dat ze het helemaal gaan verprutsen imo.

[ Voor 37% gewijzigd door Martinspire op 14-03-2015 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Martinspire schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 13:31:
Wat ik eerder jammer vind is dat ze het uiterlijk hebben aangepast van enkele hoofdrolspelers (Virgil en Alan bv). En opvallend dat er een dame bij is gekomen.
Kayo is een reimagined Tin-Tin (en om de serie ook wat interessanter te maken voor de dames ook de piloot van de nieuwe stealth recon Thunderbird Shadow)

Colonel Casey is een reimagined versie van de voorheen mannelijke kolonel Tim Casey.

Opvallendheden zitten er dus eigenlijk niet echt in, behalve dan dat ze de serie wat geschikter hebben gemaakt voor een tijd waarin man en vrouw wat meer gelijk aan elkaar zijn (as it should be, trouwens :) )

Ik ben al helemaal enthousiast in ieder geval, al helemaal nadat ik zag dat WETA verantwoordelijk is voor de 3D animatie en de nieuwe look. Kan haast niet mis gaan dus :)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Mja heb ondertussen ook wat meer gezocht en lijkt me eigenlijk wel prima. Beetje zoals je nu ook de Star Wars tv-serie hebt. (bijna) zelfde karakters, maar ook gewoon prima verhaal. Welliswaar zijn kinderen primaire target, maar voor volwassenen leuk zat.
Mn pa was ook al enthousiast.

Wel jammer dat we ITV hier niet hebben, maar zal vast rap op internet te downloaden zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Mithrildor schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 20:54:
[...]

Dat was echt te verwachten. Het vierde (en dus laatste) seizoen had slechts 10 aflevering in plaats van de gebruikelijke 22 afleveringen. De kijkcijfers zijn waardeloos vergeleken met andere series van The CW (alhoewel ze wel iets beter zijn dan de kijkcijfers van het vorige seizoen) en de reviews van dit seizoen zijn gerust diep triest te noemen. Hart of Dixie past ook niet echt meer in de huidige programmering van The CW, wat vol geprogrammeerd is met supernatural drama's, superhelden-series en zelfs een sci-fi serie.

Op Veronica Mars na vond ik het altijd typische vrouwenseries. Ook 90210 en The OC vielen in dat rijtje. Simpele boy meets girl verhaaltjes steeds in een andere setting. Enkel Reign valt nu nog in dat genre.

Inderdaad wel jammer dat The CW daar mee stopt, was wel iets waar ze goed in waren en m'n vriendin heeft ze allemaal gekeken en het viel soms nog best mee te kijken ook. Kijk zelf nog Arrow (rek is er ondertussen wel uit) en the Flash (wordt ook hooguit 3 seizoenen) maar de rest van die series sprak me helemaal niet aan. Het genoemde The 100 nog geprobeerd maar eigenlijk direct na de landing al afgeschoten wegens te slecht en irritante schoolklasserie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:28
Het plot van de serie van Between die Netflix afgelopen presenteerde deed mij erg denken aan teenserie die ik minstens 10 jaar geleden heb gezien, kan alleen de naam niet meer herinneren. In die show (die volgens mij ook canadees was) gingen de volwassenen ook aan een mysterieuze ziekte dood waarna de kinderen probeerde te overleven. De kinderen vormende gangs, de gang die de hoofdpersonen bevatte probeerde te overleven in een shoppingmall. Hoop dus dat deze nieuwe serie niet nog meer gaat lijken op de eerdere serie dan het plot alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Damn, naughty Dr. Isles :9 in Shameless.

[ Voor 44% gewijzigd door Raven op 16-03-2015 14:56 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Was wel heel weinig kleding opeens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel pagina's moet ik terug scrollen om te zien hoe CSI Cyber met de grond gelijk word gemaakt? :) Oei wat is dat slecht zeg! Echt heel slecht. Heb ik het nog niet eens over het "Cyber" gedeelte (dat was ook slecht) maar gewoon alles bij elkaar. Dit krijgt geen tweede seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

wontcachme schreef op maandag 16 maart 2015 @ 15:01:
[...]

Was wel heel weinig kleding opeens :+
Ze had wel wat meer uit mogen doen in d'r kantoor, maar is beter dan niks :P

edit: Oh wacht, ben nu wat verder.... :9
edit: en nog wat verder :o :D :9~

Schijnt haar eerste kledingloze scene te zijn :o

Plottwist :o
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/SashaAlexander-Shameless.US.S05E09.jpgBen benieuwd hoe dat af gaat lopen :P

[ Voor 38% gewijzigd door Raven op 16-03-2015 16:09 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 15:10:
Hoeveel pagina's moet ik terug scrollen om te zien hoe CSI Cyber met de grond gelijk word gemaakt? :) Oei wat is dat slecht zeg! Echt heel slecht. Heb ik het nog niet eens over het "Cyber" gedeelte (dat was ook slecht) maar gewoon alles bij elkaar. Dit krijgt geen tweede seizoen.
Ik geef het nog één aflevering de kans, maar waarschijnlijk schop ik hem dan van mijn lijstje af. Dat het 'cyber'-gedeelte tegenvalt, dat is nog niet eens zo erg. Het zijn vooral characters waar ik niks mee kan. Er is geen enkele chemie tussen die lui (zoals je dat bij andere incarnaties van CSI wel hebt) en die Patricia Arquette acteert echt als een grindtegel. Gortdroge emotieloze doos.

Weet je, ik schop hem nu alvast van mijn lijst. Wat een flutserie. :X

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grindtegel komt goed in de buurt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Even snelle check, ik zie dat patricia Arquete (of hoe je dat schrijft) een hoofdrol heeft? :/

Ik vind CSI al compleet kansloos worden (je zou verwachten dat ze in ieder geval nog een poging zouden doen om de 'realiteit' beetje na te bootsen, maar nu paar afleveringen gezien dat écht nergens over gaat), maar wat ik nu lees op IMDB gaat dit factor 10 verder?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

dreamscape schreef op maandag 16 maart 2015 @ 15:47:
[...]

Ik geef het nog één aflevering de kans, maar waarschijnlijk schop ik hem dan van mijn lijstje af. Dat het 'cyber'-gedeelte tegenvalt, dat is nog niet eens zo erg. Het zijn vooral characters waar ik niks mee kan. Er is geen enkele chemie tussen die lui (zoals je dat bij andere incarnaties van CSI wel hebt) en die Patricia Arquette acteert echt als een grindtegel. Gortdroge emotieloze doos.

Weet je, ik schop hem nu alvast van mijn lijst. Wat een flutserie. :X
dat, plus de montage is echt irritant. die snelle shots, inzoomen in stappen ...arghh
zo'n beetje elke transition wordt tevoorschijn gehaald met van die bliepjes erbij ... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dan ep 1 en 2 gezien. Nog afgezien van het feit dat het Cyber gedeelte compleet over the top is (oh, er is een webcam die gekke stemmetjes heeft? Pack your bags everybody, we are flying in!) De overgangen deden pijn aan mijn ogen, beetje populair net als Person of interest maar dan slechter...

En dan heb je nog de acteurs. Zit totaal niks in. Een boefje (slimste hacker die er is natuurlijk, gepakt door een nog slimmere hacker die al in het team zat, met persoonlijke problemen) en natuurlijk een snoepje die kan typen als een malle, af en toe een beetje boos kijkt, en lief kan lachen (zag ik op de intro, verder die lach niet gezien) Peter macnicol is alweer gecast in de rol die hij al had bij Numb3rs, maar dat is nu dan de baas van de eenheid. en Arquette speelt dan de persoon waar het allemaal om draait (en oh zo slecht) hoe ze haar dan introduceren...2 laptops aan, en natuurlijk om even te laten zien dat ze kan computeren aan het researchen is op 2 laptops tegelijk.... Researchen als in ze bekijkt nieuws sites met hele snelle bewegingen van d'r ogen...

Ik had eigenlijk de tweede ep niet aan moeten zetten :) Die heb ik ook maar half gezien, er zit werkelijk waar niks in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Nog ff wat nieuws van het Britse front.

Ordinary Lies, vanaf morgen 6 dinsdagen om 22.00 uur op BBC ONE. Een zesdelig relatiedrama van schrijver Danny Brocklehurst (The Driver, Shameless). De producent heeft ook Happy Valley en Last Tango in Halifax geproduceerd. Ik ben dus zeer benieuwd

Niet nieuw maar wel zeer de moeite waard voor wie ze nog niet heeft gezien en het wellicht nog niet weet worden er op NPO1 & 2 verschillende Britse series herhaald.
Happy Valley op de dinsdagen, George Gently op de woensdagen, The Fall op de zaterdagen, Scott & Bailey op de zondagen.

Death Comes To Pemberley IMDB: Death Comes to Pemberley (TV Mini-Series 2013)
Elke zaterdag om 20.15 uur te zien op NPO2. Is uit 2013 maar is een prachtig kostuumdrama wat zich zes jaar na het einde van Pride & prejudice afspeelt.

Overigens hoor ik niemand over dat andere mooie nieuwe kostuumdrama Poldark dat zeer de moeite waard is..!! Zondag's om 22.00 uur te zien op BBC ONE
Maar goed t'is Brits dus hier nogal niche.

Elke middag rond 16:45 op BBC TWO Britse comedy; Open All Hours, To The Manor Born en Hi-de-Hi!
Helaas ben ik dan nooit thuis maar ik heb ze al 's gezien.

In april;
Uiteraard Orphan Black maar vooral ook American Odyssey http://www.nbc.com/americ...imdb.com/title/tt3551796/ van Peter Horton (Grey's Anatomy) en Adam Armus/Kay Foster (The Following) met Anna Friel
The Messengers IMDB: The Messengers (TV Series 2015– ) een Sci-Fi drama.

Nog 2 Sci-Fi drama's waar ik naar uit kijk.
The Whispers IMDB: The Whispers (TV Series 2015– )
Proof IMDB: Proof (TV Movie 2014) met Jennifer Beals

Ik weet niet of iemand Secrets & Lies IMDB: Secrets and Lies (TV Series 2015– ) heeft gezien..!!?? Een remake van een gelijknamige Australische tv-serie van ik dacht vorig jaar. De Australische versie was althans slecht, daarvan heb ik van de 1e afl 10 min (als het niet minder was) gezien.

Waarschuwwing..!!
Laat The Royals IMDB: The Royals (TV Series 2015– ) voor wat het is. Ik was nieuwsgierig of Elizabeth Hurley nog steeds een milf is maar ik heb deze shit binnen 10 min uitgezet want het was werkelijk niet om aan te gluren zo slecht. Ik had het kunnen weten want het is van van E! entertainment. Zag er erg puberaal uit dus wellicht iets voor de liefhebbers van The 100 :+
Ik moet daar meteen bij vermelden dat ik van The 100 vorig jaar van S01E01 hooguit 10 min heb gekeken dus ik kan er niet over oordelen, zeker omdat ik hier lees dat S02 wat beter is.....shure... 8)7

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het enige wat ik nu wil weten is: Is Elizabeth Hurley nog een milf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf Verwijderd in "Buitenlandse TV Series 2014-2015"

4 pagina's bij 25ppp, het valt nog mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ok, maar ik vind grindtegel meer zeggen als houten plank hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:45

Goner

What can I do you for ?

mowa schreef op maandag 16 maart 2015 @ 17:18:
Nog ff wat nieuws van het Britse front.
Bluestone 42 is ook weer begonnen op BBC 3 ...
Overigens hoor ik niemand over dat andere mooie nieuwe kostuumdrama Poldark dat zeer de moeite waard is..!! Zondag's om 22.00 uur te zien op BBC ONE
Hierbij ; aanrader ! M'n vriendin en ik kijken al 2 weken. En ook Banished (op donderdag) !

[ Voor 41% gewijzigd door Goner op 17-03-2015 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt mowa voor je update van Britse series. Ik ga zeker Poldark bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vertor
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-09 15:16

Ik weet niet of iemand Secrets & Lies IMDB: Secrets and Lies (TV Series 2015– ) heeft gezien..!!?? Een remake van een gelijknamige Australische tv-serie van ik dacht vorig jaar. De Australische versie was althans slecht, daarvan heb ik van de 1e afl 10 min (als het niet minder was) gezien.
ik heb de eerste 3 afleveringen gezien vond het zeker niet slecht, kijk eigenlijk uit om vanavond ep 4 te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Vanavond (US tijd) begint iZombie, ben benieuwd of het wat is :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is The CW nog altijd, ik denk niet dat Rob "Veronica Mars" Thomas daar veel aan heeft kunnen doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ach, we zien wel :P

Afbeeldingslocatie: http://www.cinemablend.com/images/sections/64112/iZombie_64112.jpg
Eet smakelijk :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook wel kijken, daar niet van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...

Ik weet niet of iemand Secrets & Lies IMDB: Secrets and Lies (TV Series 2015– ) heeft gezien..!!?? Een remake van een gelijknamige Australische tv-serie van ik dacht vorig jaar. De Australische versie was althans slecht, daarvan heb ik van de 1e afl 10 min (als het niet minder was) gezien....
Net 2 eps gezien en ik weet het nog niet. Zal wel door Juliette Lewis komen die opeens zo op het gezicht een normale rol speelt (ik ben andere dingen van haar gewend).
Het kabbelt, tempo is laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Shit he dat ziet er prut uit. Dat is niet een van de (i)Zombies toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 21:02:
[...]

Net 2 eps gezien en ik weet het nog niet. Zal wel door Juliette Lewis komen die opeens zo op het gezicht een normale rol speelt (ik ben andere dingen van haar gewend).
Het kabbelt, tempo is laag.
IMDB: From Dusk Till Dawn (1996) :D
Donstil schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 22:12:
[...]

Shit he dat ziet er prut uit. Dat is niet een van de (i)Zombies toch?
IMDB: iZombie (TV Series 2015– )
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=bWCyqJv6q7g]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar goed t'is Brits dus hier nogal niche.
Nou, dat weet ik nog niet zo. Ik heb in iedergeval heel veel aan een bijdrage als deze. Zeer goede tips, ken ze nog niet, super om nu uit te zoeken en een keuze te maken of ik alles of een aantal ga bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Dat waren weer flink wat plottwist in the Flash van vandaag. Ze kunnen weer even vooruit qua verhaallijnen

En Spartacus v2.0 was er ook bij. Die Arrow/Flash series hebben de halve Spartacus cast volgens mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poldark even bekeken, maar snel weer uitgezet. De stijl wist me niet te pakken en het verhaal lijkt ook weinig interessant. Die gaat even in het archief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ben altijd wel te porren voor Zombie films/series/games maar dit ziet er wel erg prut uit.
Oke het is The CW natuurlijk maar dan nog.
Nou dat zag er uitstekend uit hoor, ook "later in de aflevering" :)
Vind die hele serie eigenlijk steeds sterker worden, ik kijk er elke week weer naar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Donstil schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:59:
[...]

Ben altijd wel te porren voor Zombie films/series/games maar dit ziet er wel erg prut uit.
Oke het is The CW natuurlijk maar dan nog.

[...]

Nou dat zag er uitstekend uit hoor, ook "later in de aflevering" :)
Vind die hele serie eigenlijk steeds sterker worden, ik kijk er elke week weer naar uit.
Met dat later doel je op Raven in "Buitenlandse TV Series 2014-2015" ? :P

Zo kijk ik ineens op een andere manier naar Dr. Isles :9 , al ziet ze er met kleren aan ook wel goed uit :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Raven schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:08:
[...]

Met dat later doel je op Raven in "Buitenlandse TV Series 2014-2015" ? :P

Zo kijk ik ineens op een andere manier naar Dr. Isles :9 , al ziet ze er met kleren aan ook wel goed uit :P
Haha ja dat en iets waar we hier geen screenshot van kunnen posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Alsof iemand daar een trauma van krijgt :P

iZombie: Like :D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Hoe ze het voor elkaar gekregen hebben een zoetsappig verhaaltje in een zombie serie te krijgen weet ik niet. Maar het is wel weer eens een ander soort zombie serie ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, vooruit, omdat een zeer herkenbare acteur uit Veronica Mars te zien was in iZombie (als weerman _O- :') ) en wat referenties naar oude zombiefilms geef ik het nog een 2e ep, maar ik zie dit niet heel veel langer in mijn watchlist staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

backupdevice

Boeh!

YES! Het eerste seizoen was echt sterk!

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 15:24
Ik weet niet of het hier al gemeld was dat Sleepy Hollow ook een 3e seizoen krijgt.
Na het wat tegenvallende 2e seizoen hoop ik echt dat ze in seizoen 3 weer lekker gaan vlammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Conan 2015 03 18 Sean Penn -> Sasha Alexander @ 29m :D

Beetje over scheldwoorden in een vreemde taal lullen _O-

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

downtown abbey stopt na seizoen 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Dat zou tijd worden, ze zijn de draad een beetje kwijt geraakt, de eerste drie seizoenen waren leuk, maar daarna ging het eigenlijk alleen maar berg afwaarts.
En het personage van Maggie Smith moet inmiddels ook 120 jaar oud zijn ofzo :X

Humankind… be both.

Pagina: 1 ... 17 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.