Castle is trouwens renewed.
Check eens de vorige paginaAnoniem: 19894 schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 22:02:
Castle is trouwens renewed.
The Following = Cancelled
Constantine = Cancelled
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
State of Affairs + Marry Me zijn ook gecancelled
idem voor About a Boy + Backstrom + One big happy
idem voor About a Boy + Backstrom + One big happy
[ Voor 38% gewijzigd door wontcachme op 08-05-2015 23:44 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Jep. Ik noem nu alleen bestaande series op. Debuterende series nu plaatsen heeft weinig nut omdat alleen de titel bekend is.Martinspire schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 00:21:
Dr wordt zo weer aardig wat stopgezet. Dan moet er dit najaar weer enorm veel beginnen lijkt me? Vooral het aantal detectives, komedies en actie-thrillers wordt zo vrij klein.
Overigens zal er nog wel meer gecancelled gaan worden. Lang niet alles is bekend.
EDIT: Mccarthys en Battle creek zijn ok gecancelled
Ze hadden na seizoen vijf moeten stoppen. Hoe kan je de apocalypse nog overtreffen? Niet dus. Vast geen toeval dat Eric Kripke er toen mee is gestopt. Ik snap dat stoppen op het hoogtepunt moeilijk is maar nu is het al vijf seizoenen bergafwaarts aan het gaan.Deathchant schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:53:
Ik heb het in seizoen 9 al tegen mijn vriendin gezegd: als Supernatural het waagt om de laatste coole en interessante karakters op welke manier dan ook te laten verdwijnen
Waar ik na het laatste goeie seizoen (seizoen 5) toch verder bleef kijken omdat ik benieuwd was, is het sterven van Charlie voor mij echt de druppel.
Grimm vind ik nog heel acceptabel als freak-of-the-week serie. Veel meer is het ook nooit geweest. Het doorlopende verhaal is nooit echt belangrijk geweest en dat vind ik voor deze serie prima. Ken je kwaliteiten.Maar naast Supernatural denk ik erover om nog meer lopende series niet meer te volgen. Grimm is er één van, en het ligt er maar aan hoe de schrijvers van Arrow dit seizoen eindigen, maar als dat niet goed opgelost wordt, kap ik daar ook mee.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
maar wel heel netjes en corky afgerond, dat gelukkig wel.Trouble schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 08:41:
De kans was al klein, maar geen Hart of Dixie meertoch jammer ...
Wel jammer dat er nu niet meer van dat soort series zijn op the CW, dat is op Reign na nu enkel cartoon/ semi-scifi geworden.
Kwam er ook eindelijk achter waar ik die James Gorden acteur (Ben McKenzie) uit Gotham toch van kende, toen m'n vriendin ineens riep hé Ryan Atwood van The OC. Ik begon me toen direct af te vragen waar Mischa Barton toch gebleven was.
Status updates na afgelopen nacht:
NBC

CBS

FOX
NBC
CBS
FOX
Waarom moet ik nu aan Eurotrip denken
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik vind het nieuws over Person of Interest lang op zich laten wachten. Vorig jaar was het volgens mij al voor de laatste aflevering bekend...
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Ik kijk hier nogal naar uit : Wayward Pines ...
Zo uit mijn hoofd: 95% verlengd volgens tvbythenumbers. Niet echt zeker, maar zal wel goedkomen.The_Worst schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 15:47:
Ik vind het nieuws over Person of Interest lang op zich laten wachten. Vorig jaar was het volgens mij al voor de laatste aflevering bekend...
Ratings zijn dit seizoen een stuk slechter dan vorig jaar.
Yippie kayak, other buckets!

Daar was Poh laatst mee begonnen, best mooi geworden
[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 09-05-2015 19:23 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik heb er eigenlijk een niet zo goed gevoel bij. Het zal in ieder geval geen vijf seizoenen bij krijgen.The_Worst schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 15:47:
Ja precies. Seizoen 5, waarbij we op het einde een shot kregen dat Dean eindelijk zijn leven met Lisa en Ben kon opbouwen, en Sam die toch uit de pit is gekomen, was gewoon het juiste einde.CAPSLOCK2000 schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 00:41:
[...]
Ze hadden na seizoen vijf moeten stoppen. Hoe kan je de apocalypse nog overtreffen? Niet dus. Vast geen toeval dat Eric Kripke er toen mee is gestopt. Ik snap dat stoppen op het hoogtepunt moeilijk is maar nu is het al vijf seizoenen bergafwaarts aan het gaan.
[...]
Grimm vind ik nog heel acceptabel als freak-of-the-week serie. Veel meer is het ook nooit geweest. Het doorlopende verhaal is nooit echt belangrijk geweest en dat vind ik voor deze serie prima. Ken je kwaliteiten.
En Grimm....hmmm ja idd, dat is nog wel te pruimen, maar ook hier maken ze rare keuzes (we weten nog steeds niet wat met die keys loos is, we weten nog steeds niet wat nou precies die Royals zo belangrijk maakt, Adalind die heen en weer geschoven wordt, Juliette die ineens 180 graden omslaat....), en afhankelijk hoe ze dit seizoen eindigen zal bepalen of ik nog verder ga kijken of niet.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
De eerste episode is al uit en ik vond hem best wel interessant, echt zo'n lekker ongemakkelijk sfeertje en een verhaal waarbij je je afvraagt wat nu echt en wat niet echt is. Op IMDB staat dat ie pas op 14 mei begint maar hij is online wel al te vinden. Het moet denk ik vroegtijdig uitgelekt zijn, maar het lijkt op een doodnormale uitzending (720p met alle logo's van Fox, PG13 en dergelijke).
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Voor fans van Sherlock heb ik goed en tegelijk slecht nieuws. De opnames voor seizoen 4 zullen starten in voorjaar 2016
. Dus zeker een jaar geen normale Sherlock afleveringen
. Met kerst of begin 2016 wel een special....
Als ik zo de data bekijk, dan is de kans groot dat ook Hawaii Five-0 gecanceld zal worden.
Five-0 staat bij TVLine.com nog steeds op 'a safe bet', dus daar ga ik nog vanuit. Anders zou het wel een zuur einde zijn, met een stomme cliffhanger

| 17 December 1991 | De Nerdette |
Anoniem: 19894
Fox heeft de 1e episode wereldwijd vrijgegeven. Geen lek dus.Moi_in_actie schreef op zondag 10 mei 2015 @ 20:59:
[...]
De eerste episode is al uit en ik vond hem best wel interessant, echt zo'n lekker ongemakkelijk sfeertje en een verhaal waarbij je je afvraagt wat nu echt en wat niet echt is. Op IMDB staat dat ie pas op 14 mei begint maar hij is online wel al te vinden. Het moet denk ik vroegtijdig uitgelekt zijn, maar het lijkt op een doodnormale uitzending (720p met alle logo's van Fox, PG13 en dergelijke).
Ah oke, vreemd...zelfs op hun eigen website spreken ze nog steeds over een release datum van 14 meiAnoniem: 19894 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:55:
[...]
Fox heeft de 1e episode wereldwijd vrijgegeven. Geen lek dus.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Ah..het topic houd ik wel enigszins in de gaten alleen die post heb ik dus gemist.
Series finale van Revenge was erg goed gedaan! Mooi einde. Ze hadden alleen best 2 hours mogen hebben als finale
De makers van Constantine zijn blijkbaar nog aan het shoppen bij andere netwerken, het is dus nog niet definitieve einde van de show
"NBC has officially announced that Constantine will not be back for a second season. At least not on their network. As Cerone reassures fans, studio Warner Bros. TV is currently shopping the supernatural drama elsewhere." (bron)
Hopelijk lukt het, ik vind het wel een fijne serie (niet perfect, maar Stukken beter dan bijvoorbeeld Arrow)
"NBC has officially announced that Constantine will not be back for a second season. At least not on their network. As Cerone reassures fans, studio Warner Bros. TV is currently shopping the supernatural drama elsewhere." (bron)
Hopelijk lukt het, ik vind het wel een fijne serie (niet perfect, maar Stukken beter dan bijvoorbeeld Arrow)
[ Voor 6% gewijzigd door burgt op 11-05-2015 13:36 ]
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Best netjes inderdaad. Een dubbele aflevering had ik niet erg gevonden inderdaad, en daar was ik ook wel wat teleurgesteld in, Revenge lijkt de enige serie dit seizoen dat niet eindigt met een two parterAlwayshappyz schreef op maandag 11 mei 2015 @ 12:38:
Series finale van Revenge was erg goed gedaan! Mooi einde. Ze hadden alleen best 2 hours mogen hebben als finale

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
NCIS en 5-0 zijn verlengd

Yay!
NCIS mag best nog een tijd door gaan van mij
Hawaii Five-0 lijkt ook weer een beetje de betere kant op te gaan, dus die mogen ook nog wel een jaartje door gaan.
NCIS mag best nog een tijd door gaan van mij
Hawaii Five-0 lijkt ook weer een beetje de betere kant op te gaan, dus die mogen ook nog wel een jaartje door gaan.
[ Voor 90% gewijzigd door Spike_wolf op 11-05-2015 20:54 . Reden: Nieuwe serie stuff naar het 2015 topic gegooid :P ]
Humankind… be both.
Ik ben blij dat Elementary en Persons of Interest nog een nieuw seizoen krijgen.
Goed nieuws inderdaad:
Ook door: Last Man Standing (waarvan helaas geen Nederlandse vertalingen zijn verschenen afgelopen seizoen
). Echt zo'n serie om op zaterdags met het bord op schoot te kijken
Hebben hier een "traditie" om dan een komedie te kijken met friet erbij. Kijk er elke week weer naar uit
Ben vooral blij voor Blue Bloods. De topserie waarvan ik nog steeds niet begrijp dat ie niet in Nederland op prime-time wordt uitgezonden...CBS has renewed 15 series: Person of Interest, Hawaii Five-0, NCIS, Blue Bloods, NCIS: Los Angeles, Criminal Minds, The Good Wife, Elementary, Survivor, Undercover Boss, The Amazing Race, 60 Minutes, The Odd Couple, CSI: Cyber and 48 Hours.
With Stalker cancelled, that leaves CSI as the only CBS series whose fate is uncertain, though rumors abound that it will conclude its run with a two-hour movie.
Ook door: Last Man Standing (waarvan helaas geen Nederlandse vertalingen zijn verschenen afgelopen seizoen
[ Voor 32% gewijzigd door Martinspire op 11-05-2015 21:33 ]
Precies, ik volg het nu ook al een paar jaar, maar is een heerlijke serie om lekker te kijken. Soms wat moralistisch..Martinspire schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:30:
Goed nieuws inderdaad:
[...]
Ben vooral blij voor Blue Bloods. De topserie waarvan ik nog steeds niet begrijp dat ie niet in Nederland op prime-time wordt uitgezonden...
Blij dat 5-O toch een seizoen erbij krijgt, had wel een domper geweest als de huidige seizoensfinale ook series einde was geweest.
Maar van mij mogen ze de serie verder wel afronden.
Bizar dat CSI: Cyber blijkbaar genoeg kijkers krijgt voor renewal...
Punctuality is the politeness of kings
Jammer dat Hawaii Five-0 doorgaat, de koek is toch echt wat op aan het raken.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Anoniem: 32279
Had ik ook gemist, zo even zien waar het op mijn nas is gekomen. Neem aan dat sickbeard hem dan heeft. Lijkt me een leuke serie.Anoniem: 19894 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:16:
Waarschijnlijk heb je dit topic gemist:
Anoniem: 19894 in "Buitenlandse TV series zomer 2015"
Soms? Iedere episode zijn ze daar met hun moralistisch gezeik. Het is tevens ook clichématig en nog maar te zwijgen over hun eindeloos gejank over 9/11. Ik heb het twee seizoenen volgehouden en dan ben ik er mee gestopt. Die 'case of the week' series kan ik amper meer smaken.B2 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:33:
[...]
Precies, ik volg het nu ook al een paar jaar, maar is een heerlijke serie om lekker te kijken. Soms wat moralistisch..
Blij met renewal van The Good Wife, Criminal Minds en Person of Interest
Eerst was ik wel nieuwsgierig, volg Person of Interest namelijk wel elke week, en blijf ik leuk vinden, maar CSI: Cyber; is een schande voor de CSI series. Wat een bagger bende, de schrijvers snappen er zelf werkelijk waar geen hol van waar ze het over hebben. Als tech-geek wordt je chagrijnig tijdens het kijken van deze rotzooi.dreamscape schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:37:
Bizar dat CSI: Cyber blijkbaar genoeg kijkers krijgt voor renewal...
En andere series wel schrappen die wel wat vernieuwend zijn; niet superieur, maar wel kijkbaar.
Gelukkig krijgen Hawaii 5-0, NCIS en POI weer een seizoen.
Het is een Amerikaanse dramaserie op FoxCBS.. wat verwacht je dan? Een 'weg-met-de-moraal' mentaliteit uit Nederland? En het 9/11 'gezeik', dat ligt daar wat gevoeliger. Zeker als het om een Ierse politiefamilie uit New York gaat.Le Enfant! schreef op maandag 11 mei 2015 @ 23:18:
[...]
Soms? Iedere episode zijn ze daar met hun moralistisch gezeik. Het is tevens ook clichématig en nog maar te zwijgen over hun eindeloos gejank over 9/11. Ik heb het twee seizoenen volgehouden en dan ben ik er mee gestopt. Die 'case of the week' series kan ik amper meer smaken.
Hhmm, had Cyber nog op m'n "shortlist" staan van series die ik eventueel nog wel zou willen gaan volgen als ik tijd over heb (of series uit m'n huidige lijst gecancelled worden). Niet de moeite waard dus, jammer want ik had eigenlijk van een gevestigde naam als CSI wel gehoopt dat ze het serieus aan zouden pakken en het dus voor techneuten eigenlijk een erg leuke serie zou moeten zijn.CRXDelSol schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 00:21:
[...]
Eerst was ik wel nieuwsgierig, volg Person of Interest namelijk wel elke week, en blijf ik leuk vinden, maar CSI: Cyber; is een schande voor de CSI series. Wat een bagger bende, de schrijvers snappen er zelf werkelijk waar geen hol van waar ze het over hebben. Als tech-geek wordt je chagrijnig tijdens het kijken van deze rotzooi.
En andere series wel schrappen die wel wat vernieuwend zijn; niet superieur, maar wel kijkbaar.
De gewone CSI volg ik al jaren niet meer, ben afgehaakt toen de cast iets te veel gewisseld werd, Grissom die vertrok, Morpheus die er in kwam en binnen de kortste keren was die ook weer weg en kwam die huidige knakker die ik altijd maar vaag vind.
Vond New York eigenlijk nog de beste, hoewel die in het begin gigantisch veel beter was dan in de latere seizoenen.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Verwachten doe je het wel, maar het is wel erg over-the-top. Stereotype bijna.B2 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 08:01:
[...]
Het is een Amerikaanse dramaserie op Fox.. wat verwacht je dan? Een 'weg-met-de-moraal' mentaliteit uit Nederland? En het 9/11 'gezeik', dat ligt daar wat gevoeliger. Zeker als het om een Ierse politiefamilie uit New York gaat.
Vooral het moralistische gewauwel bij 'sunday-diner', lijkt wel of de week daar minimaal drie zondagen bevat.
En toch blijf ik met het vrouwtje meekijken
Wat ik wel eens gelezen heb, is dat juist een van de punten in de serie waardoor er veel kijkers zijn/de serie hoog gewaardeerd wordt in de VS. Tja, cultuurverschil, maar daarom nog geen reden om een serie af te branden.Domino schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 08:33:
[...]
Verwachten doe je het wel, maar het is wel erg over-the-top. Stereotype bijna.
Vooral het moralistische gewauwel bij 'sunday-diner', lijkt wel of de week daar minimaal drie zondagen bevat.
CBS
Blue Bloods heeft zeker veel kijkers. Alleen zitten die wel veel in de "onintressante" groep van 49+ers. En ik kan zo maar geloven dat in die leeftijd groep en hoger dat moralistische (zoals elke uitzending bidden en zondag familiediner) gedoe wel gewaardeerd wordt. Zeker in de bible belt van Amerika.B2 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 08:38:
[...]
Wat ik wel eens gelezen heb, is dat juist een van de punten in de serie waardoor er veel kijkers zijn/de serie hoog gewaardeerd wordt in de VS. Tja, cultuurverschil, maar daarom nog geen reden om een serie af te branden.
De vraag is dan natuurlijk of die mensen - net als hier - wel TV mogen/willen kijken.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Dat ligt daar wel iets anders dan hier bij de zwarte kousen...Jorgen schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 09:32:
De vraag is dan natuurlijk of die mensen - net als hier - wel TV mogen/willen kijken.
Eh ja inderdaad
[ Voor 48% gewijzigd door B2 op 12-05-2015 09:44 ]
Ligt er ook aan op welke kanaal ze het daar uitzenden. Ik geloof niet dat CBS landelijk is, maar "affiliates" gebruikt. Dus als die serie is gekocht door de lokale Bible Belt TV zender dan zullen die mensen sneller kijken.
GMW S02E01 is er
, volgens mij komt Feeny meteen terug 
Wat zei Moe in de Simpsons dat het gecensureerd moest worden en er iemand flauwviel?
Wat zei Moe in de Simpsons dat het gecensureerd moest worden en er iemand flauwviel?
[ Voor 45% gewijzigd door Raven op 12-05-2015 11:50 ]
Oscar Wilde
CBS is landelijk beschikbaarwontcachme schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 09:53:
Ligt er ook aan op welke kanaal ze het daar uitzenden. Ik geloof niet dat CBS landelijk is, maar "affiliates" gebruikt. Dus als die serie is gekocht door de lokale Bible Belt TV zender dan zullen die mensen sneller kijken.
Overigens vind ik Blue Bloods nog steeds erg vermakelijk. Ja, het hangt zeker vol clichés maar ze weten het tenminste interessant te houden en durven te variëren. Ik ben blij met de renewal
[ Voor 21% gewijzigd door Phyxion op 12-05-2015 10:34 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Iemand nog Once upon a Time gezien? Ik was eerlijk gezegd wel tevreden over het einde.
Wat kan die jongen die Henry speelt toch niet acteren zeg, bah bah daerie
Maar ik vind het niet zo erg eerlijk gezegd.
spoiler:
Ik stap graag het volgende seizoen in. Is alweer het 5e.Ik ben blij dat Regina toch haar happy end gekregen heeft met Robin Hood, alleen was het niet zo epic qua gevoel vond ik. Misschien was dat wel omdat ze al eerder samen zijn geweest voordat Marian (oftewel Zelena) terug gebracht werd. De stap om Emma nu de dark one te maken vond ik opzich wel goed, want ik zou het zo extreem lame vinden als ze nu alweer Regina het slechte pad op zouden sturen.
Ik dacht ook even dat toen alles weer goed was, dat Emma ging zeggen dat ze van Hook hield, maar ze zei het toch niet. Vond ik wel lame, maar dat moment hebben ze bewaard om het helemaal op het einde te zeggen. Voelde wel een beetje als een goedmakertje, ondanks de final moments van saviour-Emma voordat ze de dark one werd. Leuk dat Henry de next author is nu, alhoewel ik me afvraag hoe dat gaat zonder quill (die breekt hij over op het einde).
Ik dacht ook even dat toen alles weer goed was, dat Emma ging zeggen dat ze van Hook hield, maar ze zei het toch niet. Vond ik wel lame, maar dat moment hebben ze bewaard om het helemaal op het einde te zeggen. Voelde wel een beetje als een goedmakertje, ondanks de final moments van saviour-Emma voordat ze de dark one werd. Leuk dat Henry de next author is nu, alhoewel ik me afvraag hoe dat gaat zonder quill (die breekt hij over op het einde).
Wat kan die jongen die Henry speelt toch niet acteren zeg, bah bah daerie
[ Voor 5% gewijzigd door Deathchant op 12-05-2015 13:54 ]
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Ik ben afgehaakt 1 ep nadat Cruella De Vil erin kwam, dat was reachen... niet eens een sprookje.Iemand nog Once upon a Time gezien? Ik was eerlijk gezegd wel tevreden over het einde.
S01E10 vind ik nog steeds de beste (tearjerker).
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Ik vind het niet erg dat ze 9/11 erbij halen (het speelt zich immers af in New York), maar in Blue Bloods vinden ze steeds een excuus om sentimenteel te doen over 9/11. Ik ken genoeg series die afspelen in New York en min of meer 9/11 gebruiken (Persons of Interest oa), maar niet op de manier hoe ze het doen in Blue Bloods. Het voelt een beetje goedkoop aan en op den duur begint het enorm te irriteren. Ik heb het twee seizoenen gegeven en dan was ik er wel klaar mee.B2 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 08:01:
[...]
Het is een Amerikaanse dramaserie op FoxCBS.. wat verwacht je dan? Een 'weg-met-de-moraal' mentaliteit uit Nederland? En het 9/11 'gezeik', dat ligt daar wat gevoeliger. Zeker als het om een Ierse politiefamilie uit New York gaat.
Deathchant schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:53:
Iemand nog Once upon a Time gezien? Ik was eerlijk gezegd wel tevreden over het einde.spoiler:Ik stap graag het volgende seizoen in. Is alweer het 5e.Ik ben blij dat Regina toch haar happy end gekregen heeft met Robin Hood, alleen was het niet zo epic qua gevoel vond ik. Misschien was dat wel omdat ze al eerder samen zijn geweest voordat Marian (oftewel Zelena) terug gebracht werd. De stap om Emma nu de dark one te maken vond ik opzich wel goed, want ik zou het zo extreem lame vinden als ze nu alweer Regina het slechte pad op zouden sturen.
Wat kan die jongen die Henry speelt toch niet acteren zeg, bah bah daerieMaar ik vind het niet zo erg eerlijk gezegd.
spoiler:
Gister de finale gezien. Vond eigenlijk heel seizoen 4 wel sterk. Het einde met Emma had ik niet zien aankomen. Dacht even dat we een compleet happy ending zouden krijgen voor de verandering. Gelukkig is Regina wel (even) happy en kon ze zien dat Emma haarzelf gewoon opoffert eigenlijk voor een happy ending. Benieuwd hoe het volgend seizoen zal gaan met Henry als author (ik vroeg me hetzelfde af met die quill, maar oke - waarschijnlijk kan hij nog wel schrijven met iedere andere pen, maar dan kan hij enkel niet meer dingen schrijven die niet echt zijn gebeurd?) en Emma als dark one terwijl iedereen haar probeert te helpen. Misschien als final season?
Aangezien het al is afgelopen zijn de spoilertags niet meer nodig.
Ook ik vond het een prima afsluiter. De schrijvers doen nog een keer waar ze goed in zijn: bekende karakaters losweken uit hun bekende omgeving en er een nieuwe draai aan geven.
Omdat ze weer een nieuwe insteek hebben gekozen en een dubbele aflevering hadden voelde het bijna als een speelfilm. Het grootste deel van deze aflevering was volgens mij zonder voorkennis te kijken.
Ook ik vond het een prima afsluiter. De schrijvers doen nog een keer waar ze goed in zijn: bekende karakaters losweken uit hun bekende omgeving en er een nieuwe draai aan geven.
Omdat ze weer een nieuwe insteek hebben gekozen en een dubbele aflevering hadden voelde het bijna als een speelfilm. Het grootste deel van deze aflevering was volgens mij zonder voorkennis te kijken.
ABC’s New Series Trailers: ‘Dr. Ken’, ‘The Muppets’, ‘The Catch’, ‘Of Kings And Prophets’ & More
http://deadline.com/2015/...l-2015-lineup-1201425003/
http://deadline.com/2015/...shows-muppets-1201424989/
Fox’s New Series Trailers: ‘Grandfathered’, ‘The Grinder’, ‘Lucifer’, ‘Minority Report’ & More
http://deadline.com/2015/...l-2015-lineup-1201424266/
http://deadline.com/2015/...port-new-girl-1201424272/
NBC’s New Series Trailers: ‘Blindspot’, ‘Heartbreaker’, ‘Heroes Reborn’, ‘The Player’, ‘People Are Talking’
http://deadline.com/2015/...l-2015-lineup-1201419456/
http://deadline.com/2015/...heroes-reborn-1201423940/
http://deadline.com/2015/...l-2015-lineup-1201425003/
http://deadline.com/2015/...shows-muppets-1201424989/
Fox’s New Series Trailers: ‘Grandfathered’, ‘The Grinder’, ‘Lucifer’, ‘Minority Report’ & More
http://deadline.com/2015/...l-2015-lineup-1201424266/
http://deadline.com/2015/...port-new-girl-1201424272/
NBC’s New Series Trailers: ‘Blindspot’, ‘Heartbreaker’, ‘Heroes Reborn’, ‘The Player’, ‘People Are Talking’
http://deadline.com/2015/...l-2015-lineup-1201419456/
http://deadline.com/2015/...heroes-reborn-1201423940/
Leuk die trailers met regio locks

Humankind… be both.
Gewoon negeren die locks
Maar moet dat niet in een ander topic
Zover denk ik niet eens.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 13-05-2015 22:22 ]
Ja, verkeerde topic inderdaad, maar ik kon die andere niet vinden vanaf de tablet... Dus dan maar zo even delen, anders was ik de linkjes kwijt
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 13-05-2015 22:34 ]
Nee, het is wachten op het 2015/2016 topic, Buitenlandse TV series zomer 2015 is een ander topic.
Ah ok, ik heb nog wat meer, bewaar het wel even totdat jullie de komende maanden tijd hebben om het nieuwe topic op te zetten
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 13-05-2015 22:39 ]
Share je bronnen/linkjes maar gewoon hoor? Scheelt ons weer zoeken en ik denk dat er weinig bezwaar tegen is.Anoniem: 32279 schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 22:38:
Ah ok, ik heb nog wat meer, bewaar het wel even totdat jullie de komende maanden tijd hebben om het nieuwe topic op te zetten
Stemacteur van Mr. Burns en Ned Flanders stopt met The Simpsons
Stemacteur Harry Shearer stopt met zijn werk voor de Amerikaanse animatieserie The Simpsons, zijn contract wordt niet verlengd door de producent.
Dat bevestigt Shearer zelf op Twitter.
"De serie zal verder gaan, Harry maakt daar geen deel van uit. Wij wensen hem het beste", kreeg Shearer te horen van een producent van de serie.
Als reden geeft de stemacteur op dat het ligt aan zijn wens om de vrijheid te krijgen voor ander werk. "Bedankt, Simpsons-fans, voor jullie steun."
De stemacteur maakt sinds het begin van de serie in 1989 deel uit van de cast. Shearer spreekt onder andere de stemmen in van Mr. Burns, Ned Flanders, Waylon Smithers en schoolhoofd Skinner.
Onlangs werd de The Simpsons zelf wel verlengd voor twee extra seizoenen. De contracten van andere stemacteurs zijn ook verlengd.
Oscar Wilde
Ah ok, dat is waar.Martinspire schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 23:11:
Share je bronnen/linkjes maar gewoon hoor? Scheelt ons weer zoeken en ik denk dat er weinig bezwaar tegen is.
Hier nog wat moois, zit wellicht wat in wat jullie al kennen, hopelijk ook wat nieuws. Ik heb de films eruit gefilterd als het goed is (maar ik heb het even snel gedaan):
CBS’ New Series Trailers: ‘Supergirl’, ‘Angel From Hell’, ‘Limitless’, ‘Code Black’, ‘Life In Pieces’
http://deadline.com/2015/...eup-supergirl-1201425675/
http://deadline.com/2015/...ife-in-pieces-1201425659/
TNT & TBS Get New Direction, Order Series ‘Alienist’ & ‘Wrecked’ And Pilots ‘Will’, ‘Animal Kingdom’ & ‘The Group’
http://deadline.com/2015/...n-greg-daniels-1201425532
New Tomorrowland Trailer - https://www.youtube.com/watch?v=0sH0__SpV88
pixels (volgens mij een film, maar uit de bron waar ik het van heb staat serie, dus ik twijfel wat, ziet er in iedergeval tof uit): - https://www.youtube.com/watch?v=XAHprLW48no
‘Houdini And Doyle’ Series Picked Up By Fox, ITV & Shaw Media
http://deadline.com/2015/...tv-shaw-media-1201394425/
‘The X-Files’ Revival Nears Greenlight At Fox; Network Eyes Short Order, Gillian Anderson & David Duchovny To Return
http://www.tvwise.co.uk/2...david-duchovny-to-return/
Also,the X-Files reboot will have a 6 episode season
http://www.tvwise.co.uk/2...s-with-six-episode-order/
http://www.tvwise.co.uk/2...h-pillegi-eyed-to-return/
En de zelda tv serie, maar die had ik meen ik al gepost een keer hier of ergens anders op tweakers:
http://blogs.wsj.com/spea...-of-zelda-netflix-series/
Tomorrowland en Pixels zijn films. Niettemin lijken ze me allebei erg leuk.
Op een PC die opent met MSNMoi_in_actie schreef op zondag 10 mei 2015 @ 20:59:
[...]

Wordt al snel duidelijk dat het MS gesponsord is deze serie.In de serie Gone doet Eric Barlow er álles aan om zijn vermiste vrouw terug te vinden. De enige aanwijzing die hij heeft is een mysterieuze e-mail. Terwijl hij dit spoor volgt, ontrafelt zich het mysterie van Wayward Pines voor zijn en onze ogen. Gone zal eindigen met een schokkende finale, waarover men nog maanden zal napraten. Volg het bloedstollende verhaal over hen die achterbleven wekelijks op MSN. Gone is een exclusieve serie op MSN.nl, die als verdieping dient op de nieuwe topserie Wayward Pines, die vanaf 14 mei te zien is op FOX.
Deel 1:
http://www.msn.com/nl-nl/...msn/vi-BBjJ32v?srcref=rss
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Toen:
Afgelopen nacht:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=RW4CE6OrfCg]
.... 't origineel is leuker
Afgelopen nacht:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=RW4CE6OrfCg]
.... 't origineel is leuker
Oscar Wilde
David Lynch heeft zijn geschil met Showtime opgelost en is terug voor het derde seizoen van Twin Peaks. En nog een extraatje. Bron: http://blogs.indiewire.co...k-on-at-showtime-20150515
Pure promotie dus, had een wijze tweaker al door, daarom quote ik hem even 
Anoniem: 32279 schreef op maandag 06 april 2015 @ 16:18:
volgens mij haakt hij niet af, dat maakt de Nederlandse pers ervan. Dit staat op zijn twitter:
After 1 year and 4 months of negotiations, I left because not enough money was offered to do the script the way I felt it needed to be done.
Straks komt er een extra zakje geld en is het geregeld. Pure promotiestunt als je het mij vraagt.
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 16-05-2015 19:48 ]
Ben wel benieuwd naar Minority Report. Aan de trailer te zien gebruiken ze wel wat elementen nagemaakt uit de film om het zo netjes mogelijk te laten over lopen. Ook het verhaal is een spin-off dat later afspeelt. Dat klinkt al goed, niet een volledig nieuw iets, maar de bestaande formule uitwerken in een film met een eigen drai, vond Minority Report als film destijds echt gaaf.
Gisteren eerste aflevering gezien ; leuk. Ben benieuwd hoe het verder gaat ..Anoniem: 32279 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 09:21:
Tv adaptation of Jonathan Strange & Mr Norrell,the 2004 first novel by British writer Susanna Clarke.
Toch blijft het een lekkere serie om zaterdagsmorgens lekker in bed even te kijken als ik weer eens te vroeg wakker wordtAnoniem: 19894 schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:35:
Blij dat 5-O toch een seizoen erbij krijgt, had wel een domper geweest als de huidige seizoensfinale ook series einde was geweest.
Ik zou het niet erg vinden als ze weer teruggaan naar het niveau van seizoen 1 en 2. Zonder dat Shelburne geneuzel, Wo Fat gedoe en wat niet. Dat maakte het wat mij betreft niet beter in elk geval.Jurgen schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:31:
[...]
Toch blijft het een lekkere serie om zaterdagsmorgens lekker in bed even te kijken als ik weer eens te vroeg wakker wordt
Geldt ook voor NCIS trouwens.
Principal Skinner: You're not supposed to be able to get outside our network.
Nelson: You shouldn't have made your password, "password".
Principal Skinner: It was the name of the street I grew up on, Password Drive.

NCIS LA
Arkady: No food, just loose teas, Scotch, vodka. You must own this apartment.
Hetty: You don't let anything get past you, do you, Arkady?
Arkady: Can I ask you why you keep an apartment in Moscow?
Hetty: I won it in a poker game, in 1992.
[ Voor 36% gewijzigd door Raven op 19-05-2015 11:17 ]
Oscar Wilde
Bizarre Foods S09E18 Cold Blooded Creatures
...
Een nog kloppend cobra-hart opeten
...
Een nog kloppend cobra-hart opeten
Oscar Wilde
Is er al een topic voor zomer series want mijn series beginnen stil aan op te geraken en ik heb er nieuwe nodig...

[ Voor 57% gewijzigd door Raven op 21-05-2015 12:27 ]
Oscar Wilde
komt er nog een seizoen 6 van Hawaii five-O?
jamarcel2112 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 18:24:
komt er nog een seizoen 6 van Hawaii five-O?
Kom nou, een beetje serie kijkert heeft gewoon de iCal feed van Sonarr oid in z'n agenda staanAnoniem: 19894 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 16:20:
Vul de calenders alvast maar![]()
http://www.ign.com/articl...bie-supernatural-and-more
Of stelt SickRage in en ziet wel wanneer het uitgezonden is
Precies, gewoon wachten op een push notification en dan de TV aanzetten.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Ga de serie Penny Dreadful steeds meer waarderen. De laatste 2 eps waren erg sterk imho.. mooi qua sfeer, omgeving, meerdere karakters worden uitgediept en de laatste tijd wat leuke twists 
CSI die geen 16e seizoen krijgt ga ik niet missen, daar was ik wel een beetje klaar mee.. Ben benieuwd hoe Ted Danson het in CSI:Cyber gaat doen..maar die serie kijk ik 'mee' met de missus die het mooi vindt, zelf prik ik te veel door die technobabble heen
CSI die geen 16e seizoen krijgt ga ik niet missen, daar was ik wel een beetje klaar mee.. Ben benieuwd hoe Ted Danson het in CSI:Cyber gaat doen..maar die serie kijk ik 'mee' met de missus die het mooi vindt, zelf prik ik te veel door die technobabble heen
[ Voor 14% gewijzigd door 2Dutch op 26-06-2015 12:44 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Prachtige finale van Penny Dreadful, na een paar missers bij series die ooit heel goed waren eindelijk eentje die bouwt op wat er is en het overtreft. Eva Green is verpletterend goed in alle verschillende facetten van haar karakter, van giechelend kleren kopen, een volkomen wrak dat getergd wordt door haar waanzin en uiteindelijk de duivel himself overwint.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Nieuwe clip van Sherlock special:
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Ik heb nog geen enkele aflevering van Sherlock gezien, maar dit zag er in elk geval best leuk uit. Is deze trailer representatief voor de humor en de dialogen uit de serie?
Ik vind het eerlijk gezegd niet heel representatief. De serie is normaal niet zo "meta".
Maar het is sowieso een aanrader om te kijken. Een van de sterkere series in de afgelopen jaren.
Maar het is sowieso een aanrader om te kijken. Een van de sterkere series in de afgelopen jaren.
Eva Green is zekers erg goedIJzerlijm schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 11:21:
Prachtige finale van Penny Dreadful, na een paar missers bij series die ooit heel goed waren eindelijk eentje die bouwt op wat er is en het overtreft. Eva Green is verpletterend goed in alle verschillende facetten van haar karakter, van giechelend kleren kopen, een volkomen wrak dat getergd wordt door haar waanzin en uiteindelijk de duivel himself overwint.

Ben ook erg nieuwsgierig hoe het nu verder gaat lopen, maar heb d'r alle vertrouwen in dat het weer steengoed gaat zijn in s3

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Ik heb hier nog niks gehoord over de nieuwe Sci-Fi:
Westworld
http://io9.com/first-look...ooks-crazy-goo-1674491523
IMDB: Westworld (TV Series 2015– )
Quote van io9:

Ik denk dat dit weer een interessant ongeslepen pareltje kan zijn van HBO. Hou wel van dit soort Science-Fiction.
Komt in 2016 zoals het nu lijkt, maar daar is nog geen topic voor. (Meende ik)
// EDIT //
Westworld
http://io9.com/first-look...ooks-crazy-goo-1674491523
IMDB: Westworld (TV Series 2015– )
Quote van io9:
Paar officiële promo plaatjes:Holy crap, three seconds of HBO's rebooted television adaptation Westworld just got us insanely excited. This show could be really, really fun and weird — and that's great!
HBO just released a video roundup of their year, which included glimpses of their new television series, and in it was a sneak peek at Jonathan Nolan's (Person of Interest, Interstellar) Westworld. The premise is taken from the 1973 Michael Crichton movie of the same name, set in the near future in an adult-themed amusement park populated with androids that will set up any scenario the paying human customers want. The most popular scenario is the Wild Wild West set-up, which originally starred legendary actor Yul Brynner as a malfunctioning robot/cowboy that decides to turn on his human captors.
The new series will be different, but we're not sure how. Clearly they are keeping the all-important Western element of the series (and that's great). Also, the HBO cast is insane. It stars Anthony Hopkins (as the head of the adult entertainment park), Evan Rachel Wood, and Ed Harris (who will be portraying the robot gunslinger originally portrayed by Brynner). And here's a look at Harris now!
And below is another Western set-up, up at the top we're obviously seeing something very different. Possibly the behind-the-scenes operations at the park. Perhaps the creation of a robot? Looks very muscular.
Another image was released (below) via Entertainment Weekly along with an interview with showrunner Jonathan Nolan. Nolan was pretty mum on details of the new series, but he did say this:
"What we can tell you is that we intend to make the most ambitious, subversive, f–ked-up television series... The things that keep you up at night, any of those things that trouble you—that is exactly what the show is about."
In. So In.

Ik denk dat dit weer een interessant ongeslepen pareltje kan zijn van HBO. Hou wel van dit soort Science-Fiction.
Komt in 2016 zoals het nu lijkt, maar daar is nog geen topic voor. (Meende ik)
// EDIT //
Westworld will air on HBO in 2016
[ Voor 14% gewijzigd door xoniq op 13-07-2015 01:26 ]
Dit topic zal gesloten worden. Er kan verder worden gediscussierd in dit topic:
Heb je wel een TR ingediend met verzoek tot slot? Niet dat dat veel gaat helpen, als het topic wegzakt door gebrek aan reacties valt de TR uiteindelijk niet meer op...
Oscar Wilde
Jep. Dat topic ervoor ook al 2 keer maar niemand leest mijn TR's lijkt hetRaven schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 09:57:
Heb je wel een TR ingediend met verzoek tot slot? Niet dat dat veel gaat helpen, als het topic wegzakt door gebrek aan reacties valt de TR uiteindelijk niet meer op...
Anders de lokale mod/admin even DM'en of SeM topic aanmaken, dan wordt het uiteindelijk wel opgepikt, mits het afhandelen van de TR na lange tijd nog zin heeft...
Oscar Wilde
Sorry voor de late actie, ik was een paar weken "off the radar"... 
Verder hier dus: Buitenlandse TV Series 2015-2016
Verder hier dus: Buitenlandse TV Series 2015-2016
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Dit topic is gesloten.