Ik meende te lezen dat het ergens komende tijd zou moeten verschijnen op bluray. Als dan Angel er ook achteraan komt. Die foutjes heb ik gezien in compilatie video's op YouTube, maar die boeien me niet zo, heb liever HD dan een resolutie van 200 pixels :-PAnoniem: 19894 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 00:24:
[...]
Ik ook, haters gonna hate, maar /care. Alleen al de onbedoelde dingen in beeld maakt het leuk en interessantTijd ook dat ze alle dailies gewoon op bluray pleuren en te koop zetten (al is dat materiaal nog rotter dan rot)
Ik gebruik SickRage om mijn series te downloaden, die houd dit meteen bij.Skywalker27 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 17:34:
[...]
Hoe hou je het bij? XBMC houd gelukkig voor mij de afleveringen al bij.
Nog goeie aanraders
Tips is natuurlijk lastig aangezien ik niet weet waar je van houd.
Dit zijn de series uit mijn lijst waar ik altijd naar uit kijk:
- The Americans - FX
- Better Call Saul - AMC
- Black Sails - Starz
- Fargo - FX
- Game of Thrones - HBO
- The Knick - Cinemax
- The Missing - BBC One
- Penny Dreadful - Showtime
- Person of Interest - CBS
- Ray Donovan - Showtime
- Shameless (US) - Showtime
- Sherlock - BBC One
- Vikings - History
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Thanks man ik ga het even bekijken allemaalTijntje schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:21:
[...]
Ik gebruik SickRage om mijn series te downloaden, die houd dit meteen bij.
Tips is natuurlijk lastig aangezien ik niet weet waar je van houd.
Dit zijn de series uit mijn lijst waar ik altijd naar uit kijk:
- The Americans - FX
- Better Call Saul - AMC
- Black Sails - Starz
- Fargo - FX
- Game of Thrones - HBO
- The Knick - Cinemax
- The Missing - BBC One
- Penny Dreadful - Showtime
- Person of Interest - CBS
- Ray Donovan - Showtime
- Shameless (US) - Showtime
- Sherlock - BBC One
- Vikings - History
Wood: Trust me, you open that door and these students will eat you alive.Anoniem: 19894 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 21:39:
Lucifer is geweldig![]()
Eindelijk weer eens een serie met zwarte humor
![]()
[afbeelding]
En leuk een oude bekende te zien
Buffy: You heard about Principal Flutie, right?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
He Tijnje Sickrage geimplementeerd ziet er super uit thanks
Serieus? 
Het wordt echt hoog tijd dat de studio's zich eens achter de oren gaan krabben en weer originele content gaan maken. Het altijd maar "safe" spelen door oude favorieten uit de sloot te trekken gaat helemaal nergens meer over... zucht.
Na dat gezegd te hebben, ik heb vanmiddag de eerste aflevering van Minority Report gezien. Best te pruimen, ik vraag me af voor hoe lang, maar ik heb me er wel mee vermaakt.
Het hele gebeuren dat die gozer niets van de wereld snapt, opmerkingen en referenties niet begrijpt gaat heeeeel snel heel oud worden. Het komt natuurlijk overeen met het verhaal, maar dat hebben we inmiddels ook al zo vaak gezien dat het min of meer direct saai en oudbollig is.

Het wordt echt hoog tijd dat de studio's zich eens achter de oren gaan krabben en weer originele content gaan maken. Het altijd maar "safe" spelen door oude favorieten uit de sloot te trekken gaat helemaal nergens meer over... zucht.
Na dat gezegd te hebben, ik heb vanmiddag de eerste aflevering van Minority Report gezien. Best te pruimen, ik vraag me af voor hoe lang, maar ik heb me er wel mee vermaakt.
Het hele gebeuren dat die gozer niets van de wereld snapt, opmerkingen en referenties niet begrijpt gaat heeeeel snel heel oud worden. Het komt natuurlijk overeen met het verhaal, maar dat hebben we inmiddels ook al zo vaak gezien dat het min of meer direct saai en oudbollig is.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Dan liever deze reboot/mashup 

spoiler:
Super Friends en Golden Girls
Humankind… be both.
Qua series volg ik er nu een paar. Sickrage is voor mij een echte uitkomst. Vreemd genoeg heb ik HBO en Netflix maar alles via sickrage nu lopen en dan via plex opslaan... Alles op 1 plek 
Qua series ben ik nu vooral aan het wachten op nieuwe seizoenen van:
- better call saul
- walking dead
- daredevil
- game of thrones
- house of cards
- gotham
Voor de rest kijk ik wel uit naar fear the walking dead. MAAR! De enige serie die me tot nu toe echt grijpt elke week opnieuw is Scream, jammer dat er zo weinig over wordt gesproken hier vindt hem echt een grote verassing.
Sense8 snap ik nog niet helemaal... 2 afleveringen nu gekeken maar geen idee waar ik nou eigenlijk naar aan het kijken ben... Misschien wordt dit de eerste show die ik laat vallen...
Qua series ben ik nu vooral aan het wachten op nieuwe seizoenen van:
- better call saul
- walking dead
- daredevil
- game of thrones
- house of cards
- gotham
Voor de rest kijk ik wel uit naar fear the walking dead. MAAR! De enige serie die me tot nu toe echt grijpt elke week opnieuw is Scream, jammer dat er zo weinig over wordt gesproken hier vindt hem echt een grote verassing.
Sense8 snap ik nog niet helemaal... 2 afleveringen nu gekeken maar geen idee waar ik nou eigenlijk naar aan het kijken ben... Misschien wordt dit de eerste show die ik laat vallen...

Bij Sense8 moet je de eerste 4 afleveringen kijken. Eerste 3 zijn verwarrend maar daarna wordt het een mooie serie.
Deze week de laatste 5 afleveringen van Better Call Saul gekeken. De eerste 5 wel gezien maar door tijdgebrek laten vallen. Blij dat ik verder gegaan ben, laatste 5 afleveringen bevielen mij uitstekend.
Deze week de laatste 5 afleveringen van Better Call Saul gekeken. De eerste 5 wel gezien maar door tijdgebrek laten vallen. Blij dat ik verder gegaan ben, laatste 5 afleveringen bevielen mij uitstekend.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Nah, dan blijft het een vaag onsamenhangende bende waarin eigenlijk de rode draad het hele LGBT gebeuren is. Snap het wel daar een van de wachowski brothers nu een sister is. Maar heb het idee dat Sense8 vooral was om die community te promoten door de wachowski's meer dan het verhaaltje 'hive mind' zelf. En dat is jammer want ze hebben zoveel goeds op hun naam staan.
Al dat goede is ook zeker 15 jaar oudTeckna schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 08:33:
Nah, dan blijft het een vaag onsamenhangende bende waarin eigenlijk de rode draad het hele LGBT gebeuren is. Snap het wel daar een van de wachowski brothers nu een sister is. Maar heb het idee dat Sense8 vooral was om die community te promoten door de wachowski's meer dan het verhaaltje 'hive mind' zelf. En dat is jammer want ze hebben zoveel goeds op hun naam staan.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
En dat was IMDB: Äkta människor (TV Series 2012– ) , nu hopen dat ze ooit nog een S3 gaan maken.
Zo eerst PLL maar eens kijken en later vandaag Kari
Zo eerst PLL maar eens kijken en later vandaag Kari
[ Voor 34% gewijzigd door Raven op 14-08-2015 13:35 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Is er eigenlijk al iets bekend omtrent het vijfde seizoen van Person of Interest? De laatste berichten suggereerden dat dit het laatste seizoen wordt aangezien er maar 13 afleveringen zullen zijn, maar het is inmiddels twee maanden geleden dat ik er nog iets van heb gehoord.
Alleen dat Sarah Shahi weer terug is.
[ Voor 5% gewijzigd door mowa op 14-08-2015 19:33 ]
Anoniem: 19894
Hm, dat is ook raar, volgende week de seizoensfinale van The Astronaut Wives club, en het gaat over Apollo 13? 11 slaan ze maar over? WTF
Ze hebben een hoop missies overgeslagen, en dat is ook niet meer dan logisch, maar dit is wel een vreemde ze inderdaad 
Het kan natuurlijk wel dat het een kleinere rol in het begin van de aflevering krijgt, om vervolgens weer een sprongetje te maken en op 13 te focussen.
Maar die "next time on" was bij mij ook even een WTF moment ja,

Het kan natuurlijk wel dat het een kleinere rol in het begin van de aflevering krijgt, om vervolgens weer een sprongetje te maken en op 13 te focussen.
Maar die "next time on" was bij mij ook even een WTF moment ja,
[ Voor 10% gewijzigd door Spike_wolf op 14-08-2015 22:03 ]
Humankind… be both.
Ik zou juist 11 als seizoensfinale gebruiken in de opbouw, om in het 2e seizoen er dieper op in te gaan, dan laat je ook ruimte voor Apollo 13, gemiste kans.
Inmiddels heb ik Kari
2* gezien en de 6 korte ep's tussen Heroes en Heroes Reborn ook. Ben benieuwd wat dat gaat worden
Oscar Wilde
Ach, het kan altijd nog met flashbacks, maar het is opvallend. Misschien willen ze naar andere momenten toewerken die nog wat verder liggen? Heb zelf overigens alleen de pilot gezien. Had eigenlijk weinig zin in zo'n wijvendrama.Anoniem: 19894 schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:08:
Ik zou juist 11 als seizoensfinale gebruiken in de opbouw, om in het 2e seizoen er dieper op in te gaan, dan laat je ook ruimte voor Apollo 13, gemiste kans.
Heb je het over die Heroes.Reborn-Dark.Matters? Want dat is nog de prequal tot de nieuwe serie. Zag er inderdaad niet zo boeiend uit trouwens.Anoniem: 19894 schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 22:23:
Kari ga ik zo zien, Heroes Reborn ben ik nog niet over uit of ik dat wel wil zien
Minority Report en Lucifer zagen er trouwens wel prima uit, net als Blind Spot. Ze hebben me verrast.
Ik wilde er eigenlijk niets over zeggen, maar ik moet wel even het volgende kwijt: Het waren wel de sterkste vrouwen die ik "ken". Deze serie neer te zetten als een "wijvendrama" vind ik niet kies (om het maar netjes te zeggen), ze zijn juist een voorbeeld van kracht, sterkte, liefde en bovenal: Een big fuck you dat vrouwen er niet toe doen.Martinspire schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 00:57:
[...]
... Heb zelf overigens alleen de pilot gezien. Had eigenlijk weinig zin in zo'n wijvendrama.
Als je niet alleen de pilot gezien had, was je wellicht tot dezelfde conclusie gekomen (als je dat al niet was!), en ja het is een tv-serie, maar er zit meer in dan je denkt.
Tip: lees het boek van Felicia Day eens, wellicht denk je dan eens anders over vrouwen in een een mannelijke wereld.
Sterke vrouwen in een wijvendrama, got itAnoniem: 19894 schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 14:30:
[...]
Ik wilde er eigenlijk niets over zeggen, maar ik moet wel even het volgende kwijt: Het waren wel de sterkste vrouwen die ik "ken". Deze serie neer te zetten als een "wijvendrama" vind ik niet kies (om het maar netjes te zeggen), ze zijn juist een voorbeeld van kracht, sterkte, liefde en bovenal: Een big fuck you dat vrouwen er niet toe doen.
Als je niet alleen de pilot gezien had, was je wellicht tot dezelfde conclusie gekomen (als je dat al niet was!), en ja het is een tv-serie, maar er zit meer in dan je denkt.
Tip: lees het boek van Felicia Day eens, wellicht denk je dan eens anders over vrouwen in een een mannelijke wereld.
Martinspire schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 15:32:
[...]
Sterke vrouwen in een wijvendrama, got it

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik kijk erg uit naar komend weekeinde want zaterdag (zondag voor ons) start Blunt Talk. Een comedy met Patrick "Picard" Stewart is voor mij een no brainer..!!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=miYYipdtLs4]
Een dag later (voor ons op maandag) Fear the Walking Dead Iedereen heeft de trailer al gezien maar nog 'n keertje kan nooit kwaad.
En volgende week dinsdag Public Morals van TNT
Kijk erg uit naar S02 van Legends, S01 vond ik erg goed. 1tje om op te sparen en om in 1x in z'n geheel te bekijken.
Overige series die ik volg lopen vanzelf m'n nas binnen.
S02 van From Dusk till dawn kijk ik niet.
Narcos start eind volgende week, staat ook al in Sonar. Ook deze tailer is ongetwijfeld al bij iedereen bekend.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=U7elNhHwgBU]
Volgende week zal verder Gears of War: UE al mijn tijd in beslag zal nemen. 1x raaien wie er volgende week vrij is.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=miYYipdtLs4]
Een dag later (voor ons op maandag) Fear the Walking Dead Iedereen heeft de trailer al gezien maar nog 'n keertje kan nooit kwaad.
En volgende week dinsdag Public Morals van TNT
Kijk erg uit naar S02 van Legends, S01 vond ik erg goed. 1tje om op te sparen en om in 1x in z'n geheel te bekijken.
Overige series die ik volg lopen vanzelf m'n nas binnen.
S02 van From Dusk till dawn kijk ik niet.
Narcos start eind volgende week, staat ook al in Sonar. Ook deze tailer is ongetwijfeld al bij iedereen bekend.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=U7elNhHwgBU]
Volgende week zal verder Gears of War: UE al mijn tijd in beslag zal nemen. 1x raaien wie er volgende week vrij is.
Grappig, ik kan namelijk niet wachten tot hij weer verder gaat want ben erg te spreken over de serie. Ieder zijn dingTeckna schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 08:33:
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Anoniem: 59888
Een moedige poging, maar in een topic waar de gemiddelde bezoeker zijn interesse in een serie afmeet in het aantal "lekkere wijven" dat er in zit is appelleren aan volwassenheid weinig zinvol. Dat maakt de reactie op jouw post meteen pijnlijk duidelijk.Anoniem: 19894 schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 14:30:
[...]
Ik wilde er eigenlijk niets over zeggen, maar ik moet wel even het volgende kwijt: Het waren wel de sterkste vrouwen die ik "ken". Deze serie neer te zetten als een "wijvendrama" vind ik niet kies (om het maar netjes te zeggen), ze zijn juist een voorbeeld van kracht, sterkte, liefde en bovenal: Een big fuck you dat vrouwen er niet toe doen.
Wat dat betreft ook weinig verbazingwekkend dat een prachtige serie als Sense8 hier afgekraakt wordt. Die is inderdaad niet besteed aan mensen die allergisch zijn voor alles wat anders is, en mannetjes die hun puberale hormonen maar niet onder controle kunnen krijgen. Voor de rest van de wereld is het wel een absolute aanrader.
offtopic:
Wel typisch om naast zo'n tekst een avatar als de jouwe te zien, maar dat ligt dan misschien aan mij.
Wel typisch om naast zo'n tekst een avatar als de jouwe te zien, maar dat ligt dan misschien aan mij.
Dan doe je een hoop mensen tekort. Ik ben zeker niet vies van wat vrouwelijk schoon, maar het is zeker geen voorwaarde voor een goede serie of film.Anoniem: 59888 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 17:07:
[...]
Een moedige poging, maar in een topic waar de gemiddelde bezoeker zijn interesse in een serie afmeet in het aantal "lekkere wijven" dat er in zit is appelleren aan volwassenheid weinig zinvol. Dat maakt de reactie op jouw post meteen pijnlijk duidelijk.
Wat dat betreft ook weinig verbazingwekkend dat een prachtige serie als Sense8 hier afgekraakt wordt. Die is inderdaad niet besteed aan mensen die allergisch zijn voor alles wat anders is, en mannetjes die hun puberale hormonen maar niet onder controle kunnen krijgen. Voor de rest van de wereld is het wel een absolute aanrader.
offtopic:
Sense8 was zo wazig dat ik me er echt niet toe kon zetten om de tweede aflevering aan te zetten. Smaken verschillen denk ik dan maar.
Voor series die starten vanaf/gestart zijn sinds 1 augustus is het wintertopic er weer:
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
En nog een reboot: The Crow Reboot "Definitely Will Happen," Says Creator James O'Barr
Oscar Wilde
Onzin, mijn afkrakende reactie heeft niets te maken met allergisch zijn voor alles wat anders is. In tegendeel, ik ben voor gelijkheid en draag de LGBT community een warm hart toe al voor die T gangbaar was bij het publiek. Waar ik vind dat iedereen gewoon lekker moet doen wat en met wie hij wilt. Mijn puberale hormonen heb ik een flink aantal jaar achter mij gelaten. Iets met aannames en drogreden.Anoniem: 59888 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 17:07:
[...]
Een moedige poging, maar in een topic waar de gemiddelde bezoeker zijn interesse in een serie afmeet in het aantal "lekkere wijven" dat er in zit is appelleren aan volwassenheid weinig zinvol. Dat maakt de reactie op jouw post meteen pijnlijk duidelijk.
offtopic:
Sense8 is gewoon bagger geschreven en bagger geacteerd waar dat het hele 'hive mind' gewoon niet goed naar voren komt. Als je pas na 3 afleveringen eindelijk een beetje te zien krijgt waar ze nu een beetje heen willen met de serie is het gewoon te laat. En als je dan doorzet omdat je al zoveel tijd geïnvesteerd hebt in deze serie en je denkt mwoah, het begint nu toch wel en tot het einde kijkt weet je eigenlijk nog steeds niet waar ze nu echt heen willen met het verhaal. Het is gewoon aan elkaar geplakte zooi zonder doel. Ja leuke vechtscenes, en geweldig dat ze elkaar helpen om uit benarde situaties te komen maar wat voegt die grote 'orgie' scene nu echt toe aan het verhaal? Nauwelijks iets. De hele serie lijkt gewoon op een grote propaganda show voor de LGBT community in plaats van gave science fiction.
Nee ik snap echt niet hoe mensen zo laaiend enthousiast kunnen zijn, zowel niet in de reviews als op imdb. Voel je vrij om het helemaal geweldig te vinden. Maar zeg niet dat mensen alleen maar tegen kunnen zijn omdat ze niet de juiste seksscènes te zien kregen omdat het anders dan normaal is.
Anoniem: 59888
Oei, teer snaartje geraakt?Teckna schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 20:11:
[...]
Onzin, mijn afkrakende reactie heeft niets te maken met allergisch zijn voor alles wat anders is. In tegendeel, ik ben voor gelijkheid en draag de LGBT community een warm hart toe al voor die T gangbaar was bij het publiek. Waar ik vind dat iedereen gewoon lekker moet doen wat en met wie hij wilt. Mijn puberale hormonen heb ik een flink aantal jaar achter mij gelaten. Iets met aannames en drogreden.
Ah, dat is gewoon zo. Wat zei je ook weer over drogredenen?Teckna schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 20:11:
Sense8 is gewoon bagger geschreven en bagger geacteerd waar dat het hele 'hive mind' gewoon niet goed naar voren komt.
Uiteraard mag je een serie te traag vinden, maar dat is jouw mening en dus subjectief. Traag is niet per definitie slecht. Persoonlijk vind ik het juist fijn dat men de tijd neemt.Teckna schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 20:11:
Als je pas na 3 afleveringen eindelijk een beetje te zien krijgt waar ze nu een beetje heen willen met de serie is het gewoon te laat.
Tja, als je vind dat een verhaal persé een doel moet hebben en daar naartoe moet werken dan voldoet Sense8 daar niet aan nee. Maar er is geen wet dat ieder verhaal persé zo in elkaar moet zitten. Sense8 draait veel meer om de personages, hun achtergrond, hun motivaties en hoe zij zich ontwikkelen. Daar kun je wel of niet van houden, maar dat maakt het nog geen slechte serie.Teckna schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 20:11:
En als je dan doorzet omdat je al zoveel tijd geïnvesteerd hebt in deze serie en je denkt mwoah, het begint nu toch wel en tot het einde kijkt weet je eigenlijk nog steeds niet waar ze nu echt heen willen met het verhaal. Het is gewoon aan elkaar geplakte zooi zonder doel.
In Sense8 is er inderdaad aandacht voor niet-traditionele relaties (Mexico & San Francisco) maar daarnaast komen er ook hetero relaties aan bod (India/Duitsland, Chicago/Londen-IJsland) en zijn de meeste andere karakters hetero. Dat jij een serie waarin naast hetero relaties ook niet-traditionele relaties uitgebreid aan bod komen meteen als LGTB-propaganda omschrijft zegt meer over jou dan over de serie in kwestie.Teckna schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 20:11:
De hele serie lijkt gewoon op een grote propaganda show voor de LGBT community in plaats van gave science fiction.
Fatsoenlijke argumenten waarom de serie slecht zou zijn vind ik niet terug in je post. Wel redenen waarom jij het geen leuke serie vindt. Over smaak valt niet te twisten en ik zal zeker niet beweren dat je Sense8 leuk moet vinden. Maar dat jij het geen leuke serie vindt wil niet zeggen dat het een slechte serie is.Teckna schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 20:11:
Nee ik snap echt niet hoe mensen zo laaiend enthousiast kunnen zijn, zowel niet in de reviews als op imdb. Voel je vrij om het helemaal geweldig te vinden. Maar zeg niet dat mensen alleen maar tegen kunnen zijn omdat ze niet de juiste seksscènes te zien kregen omdat het anders dan normaal is.
En dat jij het wel leuk vind betekent niet dat iedereen die het niet leuk vind een homofobe pubertje is. Ja ik zeg LGBT propaganda, omdat dit simpelweg de rode draad in de serie is, verpakt als smoesje dat het een leuke science fiction show is over een hive mind.
Als ik een voorbeeld zou moeten geven waarin ik het LGBT gebeuren wel goed aangepakt zie worden is het Game of Thrones. Perfecte homoscenes op de juiste momenten, (sterke) vrouwen die niet in vrouwelijke rollenpatronen willen vast zitten en zo verder. En vooral, echt goed overtuigend geacteerd en geschreven.
Omgekeerd kan ik ook hetzelfde verwijt neergooien, ik hoor nu niet bepaald een argument waarom het wel goed zou zijn. Het uitdiepen van karakters zie ik trouwens ook niet terug. Meer langdradig gezeur dat niets toevoegt aan het verhaal en/of ook je hetzelfde had kunnen vertellen als je dingen sterk zou comprimeren.
Als ik een voorbeeld zou moeten geven waarin ik het LGBT gebeuren wel goed aangepakt zie worden is het Game of Thrones. Perfecte homoscenes op de juiste momenten, (sterke) vrouwen die niet in vrouwelijke rollenpatronen willen vast zitten en zo verder. En vooral, echt goed overtuigend geacteerd en geschreven.
Omgekeerd kan ik ook hetzelfde verwijt neergooien, ik hoor nu niet bepaald een argument waarom het wel goed zou zijn. Het uitdiepen van karakters zie ik trouwens ook niet terug. Meer langdradig gezeur dat niets toevoegt aan het verhaal en/of ook je hetzelfde had kunnen vertellen als je dingen sterk zou comprimeren.
[ Voor 97% gewijzigd door Teckna op 18-08-2015 08:35 ]
Ben nu erg benieuwd naar deze serie. Ik vind dit soort discussies wel leuk wanneer ik iets nog niet heb gezien. Slecht acteerwerk en schrijfwerk vind ik echter geen drogredenen en zullen er bij mij ook voor zorgen dat ik iets slecht ga vinden. Hoe origineel de rest ook mag zijn. Under the dome is ook zo'n voorbeeld. Origineel, maar het niveau is zo laag dat je gewoon niet verder kunt kijken.
[ Voor 3% gewijzigd door Sydney08 op 18-08-2015 08:29 ]
Tomorrow is not today!
Toevallig is under the dome inderdaad ook een serie waarmee ik gewoon gekapt ben omdat ik niet meer tegen het slechte verhaal en acteerprestaties kon. Seizoen 2 zat ik al te twijfelen en bij 3 was ik gewoon gestopt. Dat ging ook echt nergens meer over.
Highlander was toch al een serie van? Naast de films.Teckna schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 20:17:
[...]
Als ze dan nog iets rebooten zou ik zelf wel The west wing & Highlander willen zien
[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 18-08-2015 10:04 ]
Oscar Wilde
Klopt, tussen '92 en 98Raven schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 10:04:
[...]
Highlander was toch al een serie van? Naast de films.
Bizarre Foods - Delicious Destinations S02E08 Amsterdam 
Damn, wat een Nederlandse uitspraken
[ Voor 30% gewijzigd door Raven op 19-08-2015 13:27 ]
Oscar Wilde
Leuk shot vanaf de Zaanse Schans, ik kon bijna mijn woning zienRaven schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 13:17:
Bizarre Foods - Delicious Destinations S02E08 Amsterdam
Conan 2015.08.17 Patrick.Stewart .... Lipactie tussen Picard en Conan, didn't see that coming
Was dat niet te veel van het goede voor het preutse VS?
Oscar Wilde
Ondanks de lensflares heb ik toch kunnen genieten van Proof, hopelijk komt er een 2e seizoen.
Heb zitten schateren van Impastor S01E06, tot nu toe de meest briljante afl van deze briljante serie.
Allemaal (voordehandliggende) grappen die we al lang kennen, je zou kunnen zeggen; oude wijn in nieuwe zakken maar wel errug leuk gebracht.
Allemaal (voordehandliggende) grappen die we al lang kennen, je zou kunnen zeggen; oude wijn in nieuwe zakken maar wel errug leuk gebracht.
In welke tijdzone is het per 1 augustus winter..??wontcachme schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 19:14:
Voor series die starten vanaf/gestart zijn sinds 1 augustus is het wintertopic er weer:
Australiemowa schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:37:
Heb zitten schateren van Impastor S01E06, tot nu toe de meest briljante afl van deze briljante serie.
[...]
In welke tijdzone is het per 1 augustus winter..??
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Nee, want zover ik weet is het in Australie t/m augustus winter en niet per.
Maar dat moet ik ff opzoeken, weet ik niet precies.
[ Voor 12% gewijzigd door mowa op 21-08-2015 12:14 ]
Oeh, Christine Ha komt weer terug in Masterchef US 
Zal ze weer blinddoeken meenemen?

Zal ze weer blinddoeken meenemen?
[ Voor 50% gewijzigd door Raven op 27-08-2015 16:55 ]
Oscar Wilde
True Detective s2 is alweer afgelopen...laat nu de superhelden maar weer komen.
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
De laatste aflevering was de eerste aflevering die het bekijken waard was van Dark Matter.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Was dat het einde van Falling Skies? ... Het stond weliswaar in beeld, maar is volgens mij wel eens eerder mis gegaan
[ Voor 50% gewijzigd door Raven op 31-08-2015 21:07 ]
Oscar Wilde
Ik heb hem nog niet gezien, maar dit zou de laatste geweest moeten zijn ja
Humankind… be both.
In dat geval, eindelijk weer eens een serie waar een einde aan het verhaal is gemaakt. Dat is lang geleden

Oscar Wilde
Ben net terug uit Zuid Afrika en daar was het nog "winter" ... (maar inderdaad, niet per 1 aug.)mowa schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:37:
In welke tijdzone is het per 1 augustus winter..??
Ah een soorrt van vervolg op Dr Rushmowa schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:29:
Gisteravond een heerlijke TV avond gehad. 2 geweldige wedstrijden gezien; Ado-PSV en vooral Barca-Sevilla en daarna de pilot van Lucifer van Fox gezien.
[...]
"ook erg leuk" vind ik bijna een understatement. Ik vond 't briljant en heb zitten schateren.
Een gelekte torrent net als Monority report en Blindspot en net als die 2 zo'n mooie 1080p. Deze serie staat pas voor 2016 gepland maar ik kan niet wachten op het vervolg. imdb zegt dat 't 'n fantasy is, in mijn beleving is het een comedy van een gulle 40 min.
[video]
Toch ff in zeur-modus.
Het enige waar 'm de schoen wringt is dat Lucifer Pandora om de 1 of andere manier niet weer tot leven wekt, terwijl hij alle moeite doet om de opdrachtgever van haar moord te vinden. Amanda wordt neergeschoten (dood?) en mag wel blijven leven omdat hij haar "interessant" vind omdat zij blijkbaar immuun is voor zijn mojo.
O ja, ongetwijfeld hoor ik tot de 99,999....% die Minority Report helemaal niets vind.
Even de Pilot bekijken.. (die kunnen jullie vast vinden
Be nice, You Assholes :)
Under The Dome is gecancelled maar zal dit seizoen gewoon afmaken. En ik moet eerlijk bekennen dat ik dit laatste seizoen nog niet eens heb bekeken. Kan mijn aandacht er niet meer bijhouden....
Heb precies hetzelfde, begon niet eens zo slecht(tenminste ik wilde het blijven volgen), maar daarna wow. Het is dat ik al tijd geinvesteerd had in de serie.wontcachme schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 00:25:
Under The Dome is gecancelled maar zal dit seizoen gewoon afmaken. En ik moet eerlijk bekennen dat ik dit laatste seizoen nog niet eens heb bekeken. Kan mijn aandacht er niet meer bijhouden....
Toen die blonde eruit ging, vond ik het eigenlijk wel een mooi moment om te stoppenTerranova schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 09:21:
[...]
Heb precies hetzelfde, begon niet eens zo slecht(tenminste ik wilde het blijven volgen), maar daarna wow. Het is dat ik al tijd geinvesteerd had in de serie.
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 01-09-2015 10:04 ]
Angie?
Oscar Wilde
Moet toegeven dat ik zeer aangenaam verrast was door "Show me a hero". Mini serie van HBO van een aflevering of zes. Maar niet bestemd voor "alien paart met knappe blondine met D-cup terwijl de wereld aan het vergaan is"-liefhebbers. Kabbelt beetje verder maar vond het jammer dat het gedaan was
Die had veel eerder gecanceld moeten wordenwontcachme schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 00:25:
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Had al gecanceld moeten worden na het eerste seizoen.Touchdomex schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:14:
[...]
Die had veel eerder gecanceld moeten worden
Ja ongeveer.Le Enfant! schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:52:
[...]
Had al gecanceld moeten worden na het eerste seizoen.
The Whispers
Grootste verrassing van de zomerseries. Begon al direct goed en ze hebben de spanning en interesse vast weten te houden. Seizoensfinale was ook erg goed. Hopelijk komt er een vervolg.
Grootste verrassing van de zomerseries. Begon al direct goed en ze hebben de spanning en interesse vast weten te houden. Seizoensfinale was ook erg goed. Hopelijk komt er een vervolg.
Inderdaad een leuke serieThe_Worst schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:29:
The Whispers![]()
Yamaha MT-09
Ik ben blij dat het vanavond de laatste is, heb het wel gehad met die kotersBergie schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:39:
[...]
Inderdaad een leuke serieNiet heel bijzonder, maar zeker wel vermakelijk.
het einde beloofde niet veel goeds dan voor je als je het gehad hebt met die koters en het volgend seizoenAnoniem: 19894 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:48:
[...]
Ik ben blij dat het vanavond de laatste is, heb het wel gehad met die koters
Die gaan echt niet weg
Eigenlijk had het verhaal zich gewoon aan het boek moeten houden en dan in een seizoen met een echte afsluiting. Het verhaal leende zich gewoon niet voor meerdere seizoenen en open eindes.Le Enfant! schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:52:
[...]
Had al gecanceld moeten worden na het eerste seizoen.
[ Voor 84% gewijzigd door Teckna op 01-09-2015 15:17 ]
Ik bedoel het niet op die manier, maar het is gewoon vermoeiend om naar kinderen te kijken ook al is het verhaal interessant.Teckna schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 15:14:
[...]
het einde beloofde niet veel goeds dan voor je als je het gehad hebt met die koters en het volgend seizoen![]()
Die gaan echt niet weg
...
Ben blij dat straks de "reguliere" programmering aanvangt, ik ben er aan toe
Inderdaad goed gedaan maar liever een goed einde dan dat door gekabbel als under the domeThe_Worst schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:29:
The Whispers![]()
Gisteren de laatste afl. Van mr.Robot gezien. Goede serie imho, lekker duister. Vanavond beginnen aan Narcos.
De laatste aflevering is maar woensdagnacht, hoor.Daniel36 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 19:38:
Gisteren de laatste afl. Van mr.Robot gezien. Goede serie imho, lekker duister. Vanavond beginnen aan Narcos.
Inderdaad! Helemaal niet bij stil gestaan.
Nog één te gaan dus
Nog één te gaan dus
Apart ik heb net het plot gelezen en het lijkt erop dat ik hem gezien heb.Anoniem: 19894 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 20:05:
Damn, lekker einde van Dark Matter
En nog geen nieuws of het een 2e seizoen krijgt
Ik herken mij echter allesbehalve in het einde. Nu twijfel ik of ik hem gezien heb.
spoiler:
Ik dacht dat ze in aflevering 12 iedereen al gered hadden van die planeet.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Die laatste zin aub in [ spoiler ] tag. Want ik heb dat zelf namelijk nog niet gezien, en meer mensen misschien ook niet.icecreamfarmer schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:48:
[...]
Apart ik heb net het plot gelezen en het lijkt erop dat ik hem gezien heb.
Ik herken mij echter allesbehalve in het einde. Nu twijfel ik of ik hem gezien heb.
spoiler:Ik dacht dat ze in aflevering 12 iedereen al gered hadden van die planeet.
Gedaan echter heb ik hem zelf ook nog niet gezien. Daarom verbaasde ik mij er over.CRXDelSol schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:49:
[...]
Die laatste zin aub in [ spoiler ] tag. Want ik heb dat zelf namelijk nog niet gezien, en meer mensen misschien ook niet.
Je moet hem trouwens zelf ook weghalen nu.
[ Voor 6% gewijzigd door icecreamfarmer op 02-09-2015 13:52 ]
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Moet je vooral het originele bericht quotenCRXDelSol schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:49:
[...]
Die laatste zin aub in [ spoiler ] tag. Want ik heb dat zelf namelijk nog niet gezien, en meer mensen misschien ook niet.
Oscar Wilde
Ik vind het quoten zelf prettig zodat je ook een melding krijgt dat iemand iets post wat aan jouw gericht is, zoals nuRaven schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:52:
[...]
Moet je vooral het originele bericht quoten
(Neemt niet weg dat ikzelf die laatste regel zelf ff weg had moeten halen

GoT heeft gewoon een '@' functie nodig. Als je @gotusername gebruikt dat je dan een notificatie krijgt.
[ Voor 9% gewijzigd door xoniq op 02-09-2015 13:59 ]
Sleepy Hollow S1 net af. Ben weer toe aan wat anders
iemand tips met een serie die ook zo'n sfeertje heeft?(Grimmig, bijna satanistisch). Ben bekend met Grimm en Supernatural
[ Voor 6% gewijzigd door weszz op 02-09-2015 14:37 ]
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Oscar Wilde
Een echte HBO serie dus met een maatschappelijk betrokken thema en diepgang. Treme kan ik je dan ook aanraden.Kenhas schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:04:
Moet toegeven dat ik zeer aangenaam verrast was door "Show me a hero". Mini serie van HBO van een aflevering of zes. Maar niet bestemd voor "alien paart met knappe blondine met D-cup terwijl de wereld aan het vergaan is"-liefhebbers. Kabbelt beetje verder maar vond het jammer dat het gedaan was
Zag dat mn favoriete zomerserie Longmire nu een herfstserie geworden is bij Netflix, maar ben allang blij dat het alweer bijna verder gaat.
bedankt voor de tip
Dacht zelfs dat Longmire volgende week (of de week erna) op zijn Netflix's (dus alle afleveringen in eens) wordt uitgezonden
Dacht zelfs dat Longmire volgende week (of de week erna) op zijn Netflix's (dus alle afleveringen in eens) wordt uitgezonden
Dominion?weszz schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:36:
Sleepy Hollow S1 net af. Ben weer toe aan wat andersiemand tips met een serie die ook zo'n sfeertje heeft?(Grimmig, bijna satanistisch). Ben bekend met Grimm en Supernatural
Oscar Wilde
Ik vroeg me laatst al af wanneer zij ook wat meer mee zou doen zoals Drew Carrey dat deed, maar ze begint nu toch wat los te komen heb ik het idee.
Masterchef NZ: Marco komt langs
, de arme deelnemers

Oscar Wilde
Raven schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:03:
Oeh, Christine Ha komt weer terug in Masterchef US
[video]
Zal ze weer blinddoeken meenemen?![]()

I Was Bitten S01E01, tegengekomen bij mijn bron voor series, niet Googlen op "stiletto snake bite pictures"

edit: Blijkt al een paar jaar oude docu-serie te zijn, o well
[ Voor 23% gewijzigd door Raven op 03-09-2015 20:34 ]
Oscar Wilde
't is blijkbaar al 25 jaar geleden sinds mr. Bean begon 
Mr. Bean viert supermaf feestje bij Brits paleis
Mr. Bean viert supermaf feestje bij Brits paleis
Mr. Bean reed vrijdag samen met zijn knuffelbeer Teddy naar Buckingham Palace in Londen. Het malle personage van acteur Rowan Atkinson (60) wilde zo de aandacht vestigen op zijn 25-jarig bestaan.
Mr. Bean zat in een fauteuil op het dak van zijn groene Mini, die gevuld was met cadeautjes. Hij bestuurde de auto met een dweil, net als in een van de afleveringen van zijn televisieserie. Aangekomen bij het paleis kreeg Mr. Bean uit handen van een fan een taart om de mijlpaal te vieren.
In 1990 was Mr. Bean voor het eerst op de Britse tv te zien. De zachtaardige kluns groeide uit tot een icoon van de Britse comedy. Ook vandaag de dag is hij nog erg populair, blijkt onder meer uit de 63 miljoen Mr. Bean-fans op Facebook en de 1,5 miljard views die hij op YouTube bij elkaar heeft gesprokkeld.
Zelf blijft Mr. Bean nuchter onder het succes. ,,Ik voel me gevleid, maar ik blijf met beide benen op de grond", zegt hij tegen Reuters. Het jubileum wordt in huize Bean niet met veel toeters en bellen gevierd. ,,Ik ga wel een klein verjaardagsfeestje geven. Alleen voor mij en mijn vriend Teddy."
Oscar Wilde
was dat van Defiance nou een serie einde?
Leek allemaal best afgesloten en definitief en heb nog niet gezien dat het ofwel gecancelled is of verder gaat.
Leek allemaal best afgesloten en definitief en heb nog niet gezien dat het ofwel gecancelled is of verder gaat.
.... en toen stapte er gewoon even een uit Masterchef NZ

Oscar Wilde
Didn't see that comingRaven schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 17:24:
.... en toen stapte er gewoon even een uit Masterchef NZ

Extant s2 heb ik nog staan, eigenlijk ook niet heel erg enthousiast om nog te gaan kijken. S1 ging al met moeite.
Dat het einde van Falling Skies niet al te best zou zijn, dat zat er wel in. Erg veel drama, en een plot wat nergens over ging en het snel afronde. Dacht even dat ze in die grot van Under the Dome terechtgekomen waren. Dat wordt de volgende nu om af te ronden, verwacht daar ook niets van eigenlijk.
Gelukkig vandaag Longmire weer, en direct het hele seizoen want bij Netflix.
Dat het einde van Falling Skies niet al te best zou zijn, dat zat er wel in. Erg veel drama, en een plot wat nergens over ging en het snel afronde. Dacht even dat ze in die grot van Under the Dome terechtgekomen waren. Dat wordt de volgende nu om af te ronden, verwacht daar ook niets van eigenlijk.
Gelukkig vandaag Longmire weer, en direct het hele seizoen want bij Netflix.
[ Voor 8% gewijzigd door sambalbaj op 11-09-2015 14:16 ]
Net klaar met kijken, dacht dat die humanic die opstartte een kopie van JW's bewustzijn bevatte oid, blijkt er wat anders in te zittenAnoniem: 19894 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 21:35:
Nou dat was dan Extant. Zal mij benieuwen of er een 3e seizoen komt.

edit: ... the F, een Terminator in GMW
edit2: Blijkbaar zat ze ook in BMW
[ Voor 15% gewijzigd door Raven op 12-09-2015 10:45 ]
Oscar Wilde
Ik zie net op mijn tv show app dat ik nog 93 dagen de tijd heb tot de nieuwe x-files serie seizoen 10 begint 
Wordt moeilijk aangezien ik net opnieuw begonnen met alle x-files te kijken, de laatste die ik gezien heb is s01e01
Wordt moeilijk aangezien ik net opnieuw begonnen met alle x-files te kijken, de laatste die ik gezien heb is s01e01
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Dit topic is gesloten.