After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ben net terug uit Zuid Afrika en daar was het nog "winter" ... (maar inderdaad, niet per 1 aug.)mowa schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:37:
In welke tijdzone is het per 1 augustus winter..??
Ah een soorrt van vervolg op Dr Rushmowa schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:29:
Gisteravond een heerlijke TV avond gehad. 2 geweldige wedstrijden gezien; Ado-PSV en vooral Barca-Sevilla en daarna de pilot van Lucifer van Fox gezien.
[...]
"ook erg leuk" vind ik bijna een understatement. Ik vond 't briljant en heb zitten schateren.
Een gelekte torrent net als Monority report en Blindspot en net als die 2 zo'n mooie 1080p. Deze serie staat pas voor 2016 gepland maar ik kan niet wachten op het vervolg. imdb zegt dat 't 'n fantasy is, in mijn beleving is het een comedy van een gulle 40 min.
[video]
Toch ff in zeur-modus.
Het enige waar 'm de schoen wringt is dat Lucifer Pandora om de 1 of andere manier niet weer tot leven wekt, terwijl hij alle moeite doet om de opdrachtgever van haar moord te vinden. Amanda wordt neergeschoten (dood?) en mag wel blijven leven omdat hij haar "interessant" vind omdat zij blijkbaar immuun is voor zijn mojo.
O ja, ongetwijfeld hoor ik tot de 99,999....% die Minority Report helemaal niets vind.
Even de Pilot bekijken.. (die kunnen jullie vast vinden
Be nice, You Assholes :)
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Heb precies hetzelfde, begon niet eens zo slecht(tenminste ik wilde het blijven volgen), maar daarna wow. Het is dat ik al tijd geinvesteerd had in de serie.wontcachme schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 00:25:
Under The Dome is gecancelled maar zal dit seizoen gewoon afmaken. En ik moet eerlijk bekennen dat ik dit laatste seizoen nog niet eens heb bekeken. Kan mijn aandacht er niet meer bijhouden....
Toen die blonde eruit ging, vond ik het eigenlijk wel een mooi moment om te stoppenTerranova schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 09:21:
[...]
Heb precies hetzelfde, begon niet eens zo slecht(tenminste ik wilde het blijven volgen), maar daarna wow. Het is dat ik al tijd geinvesteerd had in de serie.
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 01-09-2015 10:04 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Die had veel eerder gecanceld moeten wordenwontcachme schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 00:25:
Under The Dome is gecancelled maar zal dit seizoen gewoon afmaken. En ik moet eerlijk bekennen dat ik dit laatste seizoen nog niet eens heb bekeken. Kan mijn aandacht er niet meer bijhouden....
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Had al gecanceld moeten worden na het eerste seizoen.Touchdomex schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:14:
[...]
Die had veel eerder gecanceld moeten worden
Ja ongeveer.Le Enfant! schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:52:
[...]
Had al gecanceld moeten worden na het eerste seizoen.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Grootste verrassing van de zomerseries. Begon al direct goed en ze hebben de spanning en interesse vast weten te houden. Seizoensfinale was ook erg goed. Hopelijk komt er een vervolg.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Inderdaad een leuke serieThe_Worst schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:29:
The Whispers![]()
Grootste verrassing van de zomerseries. Begon al direct goed en ze hebben de spanning en interesse vast weten te houden. Seizoensfinale was ook erg goed. Hopelijk komt er een vervolg.
Yamaha MT-09
Verwijderd
Ik ben blij dat het vanavond de laatste is, heb het wel gehad met die kotersBergie schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:39:
[...]
Inderdaad een leuke serieNiet heel bijzonder, maar zeker wel vermakelijk.
het einde beloofde niet veel goeds dan voor je als je het gehad hebt met die koters en het volgend seizoenVerwijderd schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:48:
[...]
Ik ben blij dat het vanavond de laatste is, heb het wel gehad met die koters
Die gaan echt niet weg
Eigenlijk had het verhaal zich gewoon aan het boek moeten houden en dan in een seizoen met een echte afsluiting. Het verhaal leende zich gewoon niet voor meerdere seizoenen en open eindes.Le Enfant! schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:52:
[...]
Had al gecanceld moeten worden na het eerste seizoen.
[ Voor 84% gewijzigd door Teckna op 01-09-2015 15:17 ]
Verwijderd
Ik bedoel het niet op die manier, maar het is gewoon vermoeiend om naar kinderen te kijken ook al is het verhaal interessant.Teckna schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 15:14:
[...]
het einde beloofde niet veel goeds dan voor je als je het gehad hebt met die koters en het volgend seizoen![]()
Die gaan echt niet weg
...
Ben blij dat straks de "reguliere" programmering aanvangt, ik ben er aan toe
Inderdaad goed gedaan maar liever een goed einde dan dat door gekabbel als under the domeThe_Worst schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:29:
The Whispers![]()
De laatste aflevering is maar woensdagnacht, hoor.Daniel36 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 19:38:
Gisteren de laatste afl. Van mr.Robot gezien. Goede serie imho, lekker duister. Vanavond beginnen aan Narcos.
Nog één te gaan dus
Apart ik heb net het plot gelezen en het lijkt erop dat ik hem gezien heb.Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 20:05:
Damn, lekker einde van Dark Matter
En nog geen nieuws of het een 2e seizoen krijgt
Ik herken mij echter allesbehalve in het einde. Nu twijfel ik of ik hem gezien heb.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Die laatste zin aub in [ spoiler ] tag. Want ik heb dat zelf namelijk nog niet gezien, en meer mensen misschien ook niet.icecreamfarmer schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:48:
[...]
Apart ik heb net het plot gelezen en het lijkt erop dat ik hem gezien heb.
Ik herken mij echter allesbehalve in het einde. Nu twijfel ik of ik hem gezien heb.
spoiler:Ik dacht dat ze in aflevering 12 iedereen al gered hadden van die planeet.
Gedaan echter heb ik hem zelf ook nog niet gezien. Daarom verbaasde ik mij er over.CRXDelSol schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:49:
[...]
Die laatste zin aub in [ spoiler ] tag. Want ik heb dat zelf namelijk nog niet gezien, en meer mensen misschien ook niet.
Je moet hem trouwens zelf ook weghalen nu.
[ Voor 6% gewijzigd door icecreamfarmer op 02-09-2015 13:52 ]
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Moet je vooral het originele bericht quotenCRXDelSol schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:49:
[...]
Die laatste zin aub in [ spoiler ] tag. Want ik heb dat zelf namelijk nog niet gezien, en meer mensen misschien ook niet.
Oscar Wilde
Ik vind het quoten zelf prettig zodat je ook een melding krijgt dat iemand iets post wat aan jouw gericht is, zoals nuRaven schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:52:
[...]
Moet je vooral het originele bericht quoten
(Neemt niet weg dat ikzelf die laatste regel zelf ff weg had moeten halen

GoT heeft gewoon een '@' functie nodig. Als je @gotusername gebruikt dat je dan een notificatie krijgt.
[ Voor 9% gewijzigd door xoniq op 02-09-2015 13:59 ]
[ Voor 6% gewijzigd door weszz op 02-09-2015 14:37 ]
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Oscar Wilde
Een echte HBO serie dus met een maatschappelijk betrokken thema en diepgang. Treme kan ik je dan ook aanraden.Kenhas schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:04:
Moet toegeven dat ik zeer aangenaam verrast was door "Show me a hero". Mini serie van HBO van een aflevering of zes. Maar niet bestemd voor "alien paart met knappe blondine met D-cup terwijl de wereld aan het vergaan is"-liefhebbers. Kabbelt beetje verder maar vond het jammer dat het gedaan was
Zag dat mn favoriete zomerserie Longmire nu een herfstserie geworden is bij Netflix, maar ben allang blij dat het alweer bijna verder gaat.
Dacht zelfs dat Longmire volgende week (of de week erna) op zijn Netflix's (dus alle afleveringen in eens) wordt uitgezonden
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Verwijderd
Dominion?weszz schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:36:
Sleepy Hollow S1 net af. Ben weer toe aan wat andersiemand tips met een serie die ook zo'n sfeertje heeft?(Grimmig, bijna satanistisch). Ben bekend met Grimm en Supernatural
Oscar Wilde
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Oscar Wilde
Raven schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:03:
Oeh, Christine Ha komt weer terug in Masterchef US
[video]
Zal ze weer blinddoeken meenemen?![]()

I Was Bitten S01E01, tegengekomen bij mijn bron voor series, niet Googlen op "stiletto snake bite pictures"

edit: Blijkt al een paar jaar oude docu-serie te zijn, o well
[ Voor 23% gewijzigd door Raven op 03-09-2015 20:34 ]
Oscar Wilde
Mr. Bean viert supermaf feestje bij Brits paleis
Mr. Bean reed vrijdag samen met zijn knuffelbeer Teddy naar Buckingham Palace in Londen. Het malle personage van acteur Rowan Atkinson (60) wilde zo de aandacht vestigen op zijn 25-jarig bestaan.
Mr. Bean zat in een fauteuil op het dak van zijn groene Mini, die gevuld was met cadeautjes. Hij bestuurde de auto met een dweil, net als in een van de afleveringen van zijn televisieserie. Aangekomen bij het paleis kreeg Mr. Bean uit handen van een fan een taart om de mijlpaal te vieren.
In 1990 was Mr. Bean voor het eerst op de Britse tv te zien. De zachtaardige kluns groeide uit tot een icoon van de Britse comedy. Ook vandaag de dag is hij nog erg populair, blijkt onder meer uit de 63 miljoen Mr. Bean-fans op Facebook en de 1,5 miljard views die hij op YouTube bij elkaar heeft gesprokkeld.
Zelf blijft Mr. Bean nuchter onder het succes. ,,Ik voel me gevleid, maar ik blijf met beide benen op de grond", zegt hij tegen Reuters. Het jubileum wordt in huize Bean niet met veel toeters en bellen gevierd. ,,Ik ga wel een klein verjaardagsfeestje geven. Alleen voor mij en mijn vriend Teddy."
Oscar Wilde
Leek allemaal best afgesloten en definitief en heb nog niet gezien dat het ofwel gecancelled is of verder gaat.

Oscar Wilde
Verwijderd
Didn't see that comingRaven schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 17:24:
.... en toen stapte er gewoon even een uit Masterchef NZ

Dat het einde van Falling Skies niet al te best zou zijn, dat zat er wel in. Erg veel drama, en een plot wat nergens over ging en het snel afronde. Dacht even dat ze in die grot van Under the Dome terechtgekomen waren. Dat wordt de volgende nu om af te ronden, verwacht daar ook niets van eigenlijk.
Gelukkig vandaag Longmire weer, en direct het hele seizoen want bij Netflix.
[ Voor 8% gewijzigd door sambalbaj op 11-09-2015 14:16 ]
Net klaar met kijken, dacht dat die humanic die opstartte een kopie van JW's bewustzijn bevatte oid, blijkt er wat anders in te zittenVerwijderd schreef op donderdag 10 september 2015 @ 21:35:
Nou dat was dan Extant. Zal mij benieuwen of er een 3e seizoen komt.

edit: ... the F, een Terminator in GMW
edit2: Blijkbaar zat ze ook in BMW
[ Voor 15% gewijzigd door Raven op 12-09-2015 10:45 ]
Oscar Wilde
Wordt moeilijk aangezien ik net opnieuw begonnen met alle x-files te kijken, de laatste die ik gezien heb is s01e01
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Dit topic is gesloten.