Toon posts:

Buitenlandse TV series zomer 2015 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 73.663 views

Onderwerpen

• Raven
  • Registratie: november 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

In dat geval, eindelijk weer eens een serie waar een einde aan het verhaal is gemaakt. Dat is lang geleden :X

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Goner
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 08-12 09:23

Goner

What can I do you for ?

mowa schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 11:37:
In welke tijdzone is het per 1 augustus winter..?? :+
Ben net terug uit Zuid Afrika en daar was het nog "winter" ... (maar inderdaad, niet per 1 aug.)

• 3DDude
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 21:24

3DDude

I void warranty's

mowa schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 11:29:
Gisteravond een heerlijke TV avond gehad. 2 geweldige wedstrijden gezien; Ado-PSV en vooral Barca-Sevilla en daarna de pilot van Lucifer van Fox gezien.

[...]

"ook erg leuk" vind ik bijna een understatement. Ik vond 't briljant en heb zitten schateren.
Een gelekte torrent net als Monority report en Blindspot en net als die 2 zo'n mooie 1080p. Deze serie staat pas voor 2016 gepland maar ik kan niet wachten op het vervolg. imdb zegt dat 't 'n fantasy is, in mijn beleving is het een comedy van een gulle 40 min.

[video]

Toch ff in zeur-modus.
Het enige waar 'm de schoen wringt is dat Lucifer Pandora om de 1 of andere manier niet weer tot leven wekt, terwijl hij alle moeite doet om de opdrachtgever van haar moord te vinden. Amanda wordt neergeschoten (dood?) en mag wel blijven leven omdat hij haar "interessant" vind omdat zij blijkbaar immuun is voor zijn mojo.

O ja, ongetwijfeld hoor ik tot de 99,999....% die Minority Report helemaal niets vind. :+
Ah een soorrt van vervolg op Dr Rush :P (Dezelfde gast).
Even de Pilot bekijken.. (die kunnen jullie vast vinden ;))

Luister dit ~8min &Interessante documentaire uit 2015 van het programma Zembla (35 minuten) YouTube: Zembla De Farma Methode

• wontcachme
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 00:01

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Under The Dome is gecancelled maar zal dit seizoen gewoon afmaken. En ik moet eerlijk bekennen dat ik dit laatste seizoen nog niet eens heb bekeken. Kan mijn aandacht er niet meer bijhouden....

GamePC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23:10
wontcachme schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 00:25:
Under The Dome is gecancelled maar zal dit seizoen gewoon afmaken. En ik moet eerlijk bekennen dat ik dit laatste seizoen nog niet eens heb bekeken. Kan mijn aandacht er niet meer bijhouden....
Heb precies hetzelfde, begon niet eens zo slecht(tenminste ik wilde het blijven volgen), maar daarna wow. Het is dat ik al tijd geinvesteerd had in de serie.

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 19:28

Martinspire

Awesomeness

Terranova schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 09:21:
[...]

Heb precies hetzelfde, begon niet eens zo slecht(tenminste ik wilde het blijven volgen), maar daarna wow. Het is dat ik al tijd geinvesteerd had in de serie.
Toen die blonde eruit ging, vond ik het eigenlijk wel een mooi moment om te stoppen :+

[Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 01-09-2015 10:04]

Martinspire - PC, PS4, X1

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Angie? O+

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Kenhas
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 21:04
Moet toegeven dat ik zeer aangenaam verrast was door "Show me a hero". Mini serie van HBO van een aflevering of zes. Maar niet bestemd voor "alien paart met knappe blondine met D-cup terwijl de wereld aan het vergaan is"-liefhebbers. Kabbelt beetje verder maar vond het jammer dat het gedaan was

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 21:36

Touchdomex

Meisje!

wontcachme schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 00:25:
Die had veel eerder gecanceld moeten worden

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Le Enfant!
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 22:29
Touchdomex schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:14:
[...]

Die had veel eerder gecanceld moeten worden
Had al gecanceld moeten worden na het eerste seizoen. :+

• Touchdomex
  • Laatst online: 21:36

Touchdomex

Meisje!

Le Enfant! schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:52:
[...]

Ja ongeveer.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• The_Worst
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 23:02
The Whispers :o

Grootste verrassing van de zomerseries. Begon al direct goed en ze hebben de spanning en interesse vast weten te houden. Seizoensfinale was ook erg goed. Hopelijk komt er een vervolg. _/-\o_

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Bergie
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 06-12 08:40

Bergie

Lekker belangrijk...

The_Worst schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:29:

Grootste verrassing van de zomerseries. Begon al direct goed en ze hebben de spanning en interesse vast weten te houden. Seizoensfinale was ook erg goed. Hopelijk komt er een vervolg. _/-\o_
Inderdaad een leuke serie :) Niet heel bijzonder, maar zeker wel vermakelijk.

Yamaha MT-09

• Krusher
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Bergie schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:39:
[...]

Inderdaad een leuke serie :) Niet heel bijzonder, maar zeker wel vermakelijk.
Ik ben blij dat het vanavond de laatste is, heb het wel gehad met die koters :P

:+

• Teckna
  • Laatst online: 21:14
Krusher schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:48:
[...]

Ik ben blij dat het vanavond de laatste is, heb het wel gehad met die koters :P
het einde beloofde niet veel goeds dan voor je als je het gehad hebt met die koters en het volgend seizoen :P

Die gaan echt niet weg :P
Le Enfant! schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:52:
[...]

Eigenlijk had het verhaal zich gewoon aan het boek moeten houden en dan in een seizoen met een echte afsluiting. Het verhaal leende zich gewoon niet voor meerdere seizoenen en open eindes.

[Voor 84% gewijzigd door Teckna op 01-09-2015 15:17]

• Krusher
  • Niet online
Teckna schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 15:14:
[...]

het einde beloofde niet veel goeds dan voor je als je het gehad hebt met die koters en het volgend seizoen :P

Die gaan echt niet weg :P

...
Ik bedoel het niet op die manier, maar het is gewoon vermoeiend om naar kinderen te kijken ook al is het verhaal interessant.

Ben blij dat straks de "reguliere" programmering aanvangt, ik ben er aan toe :+

• Skywalker27
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 15:50
The_Worst schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:29:

Inderdaad goed gedaan maar liever een goed einde dan dat door gekabbel als under the dome

• Daniel36
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:49

Daniel36

Mr. Positivo himself

Gisteren de laatste afl. Van mr.Robot gezien. Goede serie imho, lekker duister. Vanavond beginnen aan Narcos.

It is nice to be important, but more important to be nice.

• Le Enfant!
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 22:29
Daniel36 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 19:38:
Gisteren de laatste afl. Van mr.Robot gezien. Goede serie imho, lekker duister. Vanavond beginnen aan Narcos.
De laatste aflevering is maar woensdagnacht, hoor.

• Daniel36
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:49

Daniel36

Mr. Positivo himself

Inderdaad! Helemaal niet bij stil gestaan.
Nog één te gaan dus :)

It is nice to be important, but more important to be nice.

• icecreamfarmer
  • Laatst online: 03-12 17:17
Krusher schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 20:05:
Damn, lekker einde van Dark Matter :X

En nog geen nieuws of het een 2e seizoen krijgt :/
Apart ik heb net het plot gelezen en het lijkt erop dat ik hem gezien heb.
Ik herken mij echter allesbehalve in het einde. Nu twijfel ik of ik hem gezien heb.
spoiler:
Ik dacht dat ze in aflevering 12 iedereen al gered hadden van die planeet.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• xoniq
  • Laatst online: 15:26
icecreamfarmer schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:48:
[...]

Apart ik heb net het plot gelezen en het lijkt erop dat ik hem gezien heb.
Ik herken mij echter allesbehalve in het einde. Nu twijfel ik of ik hem gezien heb.
spoiler:
Ik dacht dat ze in aflevering 12 iedereen al gered hadden van die planeet.
Die laatste zin aub in [ spoiler ] tag. Want ik heb dat zelf namelijk nog niet gezien, en meer mensen misschien ook niet. ;)

iPhone 12 128GB |  MacBook Air M1 | Mazda CX-30 (2020)

• icecreamfarmer
  • Laatst online: 03-12 17:17
CRXDelSol schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:49:
[...]

Die laatste zin aub in [ spoiler ] tag. Want ik heb dat zelf namelijk nog niet gezien, en meer mensen misschien ook niet. ;)
Gedaan echter heb ik hem zelf ook nog niet gezien. Daarom verbaasde ik mij er over.
Je moet hem trouwens zelf ook weghalen nu.

[Voor 6% gewijzigd door icecreamfarmer op 02-09-2015 13:52]

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

CRXDelSol schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:49:
[...]

Moet je vooral het originele bericht quoten :+

Oscar Wilde

• xoniq
  • Laatst online: 15:26
Raven schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:52:
[...]

Moet je vooral het originele bericht quoten :+
Ik vind het quoten zelf prettig zodat je ook een melding krijgt dat iemand iets post wat aan jouw gericht is, zoals nu :+ .
(Neemt niet weg dat ikzelf die laatste regel zelf ff weg had moeten halen 8)7 )
GoT heeft gewoon een '@' functie nodig. Als je @gotusername gebruikt dat je dan een notificatie krijgt.

[Voor 9% gewijzigd door xoniq op 02-09-2015 13:59]

iPhone 12 128GB |  MacBook Air M1 | Mazda CX-30 (2020)

• Krusher
  • Niet online
Er komt tenminste wel een 2e seizoen, net zoals Killjoys oOo

• weszz
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 13-11 19:00
Sleepy Hollow S1 net af. Ben weer toe aan wat anders :+ iemand tips met een serie die ook zo'n sfeertje heeft?(Grimmig, bijna satanistisch). Ben bekend met Grimm en Supernatural ;)

[Voor 6% gewijzigd door weszz op 02-09-2015 14:37]

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

• sambalbaj
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online
Kenhas schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:04:
Moet toegeven dat ik zeer aangenaam verrast was door "Show me a hero". Mini serie van HBO van een aflevering of zes. Maar niet bestemd voor "alien paart met knappe blondine met D-cup terwijl de wereld aan het vergaan is"-liefhebbers. Kabbelt beetje verder maar vond het jammer dat het gedaan was
Een echte HBO serie dus met een maatschappelijk betrokken thema en diepgang. Treme kan ik je dan ook aanraden.

Zag dat mn favoriete zomerserie Longmire nu een herfstserie geworden is bij Netflix, maar ben allang blij dat het alweer bijna verder gaat.

• Kenhas
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 21:04
bedankt voor de tip

Dacht zelfs dat Longmire volgende week (of de week erna) op zijn Netflix's (dus alle afleveringen in eens) wordt uitgezonden

• Krusher
  • Niet online
weszz schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:36:
Sleepy Hollow S1 net af. Ben weer toe aan wat anders :+ iemand tips met een serie die ook zo'n sfeertje heeft?(Grimmig, bijna satanistisch). Ben bekend met Grimm en Supernatural ;)
Dominion?

• Krusher
  • Niet online

Whose line is it anyway

_O-

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

• Krusher
  • Niet online

• wontcachme
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 00:01

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Ik vroeg me laatst al af wanneer zij ook wat meer mee zou doen zoals Drew Carrey dat deed, maar ze begint nu toch wat los te komen heb ik het idee.

GamePC (AMD Ryzen 5600x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Masterchef NZ: Marco komt langs *O* , de arme deelnemers :+

Oscar Wilde

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Nomen nescio

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Raven schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 16:03:
Oeh, Christine Ha komt weer terug in Masterchef US *O*

[video]

Zal ze weer blinddoeken meenemen? >:) :+
:N :/ :P

I Was Bitten S01E01, tegengekomen bij mijn bron voor series, niet Googlen op "stiletto snake bite pictures" :X

edit: Blijkt al een paar jaar oude docu-serie te zijn, o well :P

[Voor 23% gewijzigd door Raven op 03-09-2015 20:34]

Oscar Wilde

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

't is blijkbaar al 25 jaar geleden sinds mr. Bean begon :o

Mr. Bean viert supermaf feestje bij Brits paleis

Mr. Bean reed vrijdag samen met zijn knuffelbeer Teddy naar Buckingham Palace in Londen. Het malle personage van acteur Rowan Atkinson (60) wilde zo de aandacht vestigen op zijn 25-jarig bestaan.

Mr. Bean zat in een fauteuil op het dak van zijn groene Mini, die gevuld was met cadeautjes. Hij bestuurde de auto met een dweil, net als in een van de afleveringen van zijn televisieserie. Aangekomen bij het paleis kreeg Mr. Bean uit handen van een fan een taart om de mijlpaal te vieren.

In 1990 was Mr. Bean voor het eerst op de Britse tv te zien. De zachtaardige kluns groeide uit tot een icoon van de Britse comedy. Ook vandaag de dag is hij nog erg populair, blijkt onder meer uit de 63 miljoen Mr. Bean-fans op Facebook en de 1,5 miljard views die hij op YouTube bij elkaar heeft gesprokkeld.

Zelf blijft Mr. Bean nuchter onder het succes. ,,Ik voel me gevleid, maar ik blijf met beide benen op de grond", zegt hij tegen Reuters. Het jubileum wordt in huize Bean niet met veel toeters en bellen gevierd. ,,Ik ga wel een klein verjaardagsfeestje geven. Alleen voor mij en mijn vriend Teddy."

Oscar Wilde

• sambalbaj
  • Niet online
was dat van Defiance nou een serie einde?
Leek allemaal best afgesloten en definitief en heb nog niet gezien dat het ofwel gecancelled is of verder gaat.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

.... en toen stapte er gewoon even een uit Masterchef NZ :/

Oscar Wilde

• Krusher
  • Niet online
Raven schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 17:24:
.... en toen stapte er gewoon even een uit Masterchef NZ :/
Didn't see that coming :X

• Krusher
  • Niet online
Nou dat was dan Extant. Zal mij benieuwen of er een 3e seizoen komt.

• sambalbaj
  • Niet online
Extant s2 heb ik nog staan, eigenlijk ook niet heel erg enthousiast om nog te gaan kijken. S1 ging al met moeite.

Dat het einde van Falling Skies niet al te best zou zijn, dat zat er wel in. Erg veel drama, en een plot wat nergens over ging en het snel afronde. Dacht even dat ze in die grot van Under the Dome terechtgekomen waren. Dat wordt de volgende nu om af te ronden, verwacht daar ook niets van eigenlijk.

Gelukkig vandaag Longmire weer, en direct het hele seizoen want bij Netflix.

[Voor 8% gewijzigd door sambalbaj op 11-09-2015 14:16]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Krusher schreef op donderdag 10 september 2015 @ 21:35:
Nou dat was dan Extant. Zal mij benieuwen of er een 3e seizoen komt.
Net klaar met kijken, dacht dat die humanic die opstartte een kopie van JW's bewustzijn bevatte oid, blijkt er wat anders in te zitten :X

edit: ... the F, een Terminator in GMW :o , als vrouw van de originele Minkus :P
edit2: Blijkbaar zat ze ook in BMW :P

[Voor 15% gewijzigd door Raven op 12-09-2015 10:45]

Oscar Wilde

• cbr600f4i
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 17:09
Ik zie net op mijn tv show app dat ik nog 93 dagen de tijd heb tot de nieuwe x-files serie seizoen 10 begint :)

Wordt moeilijk aangezien ik net opnieuw begonnen met alle x-files te kijken, de laatste die ik gezien heb is s01e01 :+
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee