Toon posts:

Buitenlandse TV Series 2014-2015 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste
Acties:
  • 148.956 views

• heplam
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-02 20:00
Super nieuws net gelezen er komt in de zomer een nieuwe zesdelige miniserie van de X files met David Duchovny en Gillian Anderson.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Tof :) miniserie is beter dan een serie vol fillers. Hopelijk krijgen we nu dan ook weer eens een echt "the truth is out there"-geval in plaats van dingen die er eigenlijk weinig mee te maken hebben :)

The Returned US is trouwens best cool. Ik heb het origineel (of hoe het ook zit) niet gezien, maar dit geeft best wel behoorlijke Lost-vibes af :9

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

heplam schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 17:55:
Super nieuws net gelezen er komt in de zomer een nieuwe zesdelige miniserie van de X files met David Duchovny en Gillian Anderson.
Correctie: productie start deze zomer, het is nog niet bekend wanneer de serie op TV komt.

http://www.bbc.co.uk/news/entertainment-arts-32035562

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Anoniem: 16328

Iemand al begonnen aan IMDB: Bloodline (TV Series 2015– ) een Netflix Original?

Dit is erover geschreven in het Netflix topic:
Anoniem: 16328 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 17:39:
Net 10 minuten van Bloodline gekeken maar het wist me nog niet te bewegen om langer te kijken. Het helpt ook niets mee dat ik Ben Mendelsohn een vervelende kop vind hebben. Het verhaal lijkt ook vrij standaard van wat ik heb gezien. De criminele broer die altijd de verkeerde keuzes maakt, geld problemen heeft en vooral zichzelf heel zielig vindt komt het succesvolle leven van de rest van de familieleden opschudden. Ik zie nu op IMDb dat er ook DEA agenten in spelen, dat maakt het mogelijke plot weer wat interessanter dus ga zeker weer verder kijken :).
KillerBee schreef op maandag 23 maart 2015 @ 17:56:
[...]

Ik moest me door de 1e aflevering 'heen worstelen', ik begrijp dat ze in de pilot de kijker met elk karakter kennis willen laten maken, maar dit was imho gewoon geen prettige pilot om te kijken (wat een gezeik! |:( ). Aflevering 2 is gelukkig beter en vanaf aflevering 3 wordt het pas echt interessant :P .
Anoniem: 16328 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 20:53:
[...]

Zo het einde van aflevering 1 is niet mis. Ben blij dat ik weer verder ben gaan kijken :).

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-02 21:31

Nitai

Feels good man

Yes! Entourage is terug! (Als film dat wel....)
https://www.facebook.com/...3229174696532&pnref=story

[Voor 10% gewijzigd door Nitai op 25-03-2015 06:38]

Vinnu#2173 | Thats all folks!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-02 14:20
X-Files krijgt een mini series van 6 afleveringen :) met mulder en scully wooop :)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• Vraaag
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Anoniem: 16328 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 01:51:
Iemand al begonnen aan IMDB: Bloodline (TV Series 2015– ) een Netflix Original?

Dit is erover geschreven in het Netflix topic:

[...]

[...]

[...]
Ben bij aflevering 6 op het moment! Die kop van Danny irriteerde me in eerste instantie ook erg, maar daar heb ik nu geen last meer van, elke aflevering eindigt ook met een aardige cliffhanger waardoor ik verder wil kijken! :D

• Krusher
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Aardig begin van The Late Late Show met James Corden, die training was hilarisch maar ik miste wel Craig als leermeester :P

:+

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:56

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Voor mensen die Vice kijken, HBO is er ook een fan van:
HBO is very into Vice.

The premium cabler has renewed its balls-to-the-wall newsmagazine series for four more seasons, which will see it through Season 7.

Each go-around will consist of 35 episodes, up from 14 in its current second season.

In addition, the series will offer a half-hour daily newscast.
Dat is flink wat meer :X :X

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Anoniem: 32279

Spike_wolf schreef op maandag 23 maart 2015 @ 18:41:
Dat zou tijd worden, ze zijn de draad een beetje kwijt geraakt, de eerste drie seizoenen waren leuk, maar daarna ging het eigenlijk alleen maar berg afwaarts.
En het personage van Maggie Smith moet inmiddels ook 120 jaar oud zijn ofzo :X
Nou, alle vrouwen hier in de straat zijn een partitie begonnen, ze zijn erg verontwaardigd en willen meer seizoenen. Ik ken het niet, niks voor mij. Mijn vrouw weet er wel alles van... :/

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zo onder welke steen heb jij gezeten joh :)
Er is al een hele tijd bekend dat deze zomer de film komt en de eerst trailer is er ook al wel een tijdje.

MarkyMark heeft zelfs al bekend gemaakt dat hij meerdere films wel ziet zitten omdat hij deze eerste van een ongekend niveau vind (Wat dat ook moge betekenen)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-02 21:31

Nitai

Feels good man

Donstil schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 20:27:
[...]

Zo onder welke steen heb jij gezeten joh :)
Er is al een hele tijd bekend dat deze zomer de film komt en de eerst trailer is er ook al wel een tijdje.

MarkyMark heeft zelfs al bekend gemaakt dat hij meerdere films wel ziet zitten omdat hij deze eerste van een ongekend niveau vind (Wat dat ook moge betekenen)
Oh dat wist ik wel, is hier ook besproken, maar deze trailer is nieuw. Zelf van Wahlbergs FB afgehaald (volg hem daar ook). Trailer is extra tof omdat de sterren ook bekend zijn die meedoen :)

Vinnu#2173 | Thats all folks!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:30
Anoniem: 32279 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 19:36:
[...]
Nou, alle vrouwen hier in de straat zijn een partitie begonnen
Een tweakeriaanse verspreking? :)

Punctuality is the politeness of kings

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Vannacht de laatste ep van Hart of Dixie...

[Voor 8% gewijzigd door Raven op 27-03-2015 23:30]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:11

Spike_wolf

Moderator Devschuur®

Genius Or Madman?.. You Decide

Raven schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 23:30:
Vannacht de laatste ep van Hart of Dixie...
:'(

Heel erg jammer, maar wel leuk gedaan. Ze hebben met een rotgang alle losse draadjes aan elkaar geknoopt maar wel op een toffe en typische Hart of Dixie manier :)
#Danceparty!

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-02 20:22

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Stukfruit schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 21:51:
The Returned US is trouwens best cool. Ik heb het origineel (of hoe het ook zit) niet gezien, maar dit geeft best wel behoorlijke Lost-vibes af :9
Ik heb de eerste aflevering van The Returned gezien en het is een behoorlijk exacte remake van het origineel. Ik heb een paar keer gedacht "hadden ze niet beter het origineel kunnen ondertitelen?".

Toch vind ik, op grond van deze eerste aflevering, het origineel beter. Er zat een zekere serene en mystieke rust in die in de Amerikaanse versie minder aanwezig is.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-02 16:11
Spike_wolf schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 10:57:
[...]

Heel erg jammer, maar wel leuk gedaan. Ze hebben met een rotgang alle losse draadjes aan elkaar geknoopt maar wel op een toffe en typische Hart of Dixie manier :)
#Danceparty!
Erg leuke aflevering. Heerlijk ook dat alle verhaallijnen worden afgesloten.
Maar er is nog een klein sprankeltje van hoop omdat het nog niet officieel is gecanceld.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kwam tijdens het zappen op Nederlandse zenders de opvolger van Boy Meets World tegen, loopt ook maar 9 maandjes achter ofzo :P

Wel jammer dat ook bij deze serie de originele stemmen zijn weggehaald :/ , dan maar onofficiële bronnen blijven gebruiken :P

Topanga :9

[Voor 8% gewijzigd door Raven op 28-03-2015 17:32]

Oscar Wilde

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-02 14:28

Trouble

Hier is een bordje van <3

Spike_wolf schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 10:57:
[...]

#Danceparty!
Hij was mooi O+ en heerlijk quirky zoals we gewend zijn. Ik zoek eigenlijk een serie die dezelfde vibe heeft, lekker vrolijk, beetje apart. Iemand tips?

| 17 December 1991 | De Nerdette |

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-11-2021
Trouble schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 21:10:
[...]

Hij was mooi O+ en heerlijk quirky zoals we gewend zijn. Ik zoek eigenlijk een serie die dezelfde vibe heeft, lekker vrolijk, beetje apart. Iemand tips?
Pushing Daisies denk ik dan meteen aan 😊

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Fox zit ook al in uitzendingen te snijden :/ Zat net House te kijken, die ep waar hij het handje van een ongeboren baby vast heeft -> IMDB: "House M.D." Fetal Position (TV Episode 2007)

Alles tussen het begin van de operatie en het vertellen van de moeder dat zij en de baby ok zijn is weggesneden in de uitzending 8)7

Oscar Wilde

• tita_tovenaar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 19:22
Snap je het dan niet !Zo'n aflevering geheel uitzenden kost geld en reclame levert geld op!

Al die pulp zenders geven je alleen maar meer redenen om alles via Netflix of via de illegale weg te bekijken !

Soms weet ik het ook niet meer.........

• Donstil
  • Niet online
Schandalig idd. Mijn vriendin keek laatst een film voor de tweede keer via tv (Veronica dacht ik).

De film (was een actie ding, weet niet meer welke) heeft iets van 10 minuten voor het einde van de film zijn ontknoping. Veronica stopte hier dus mooi na en dan mis je al kijker gewoon de laatste 10 minuten. Oké het verhaal is dan wel klaar maar dan nog.

Ik kijk in ieder geval nooit meer via de tv, geen series maar al helemaal geen films. Zonde van de tijd.

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Was laatst bij een Star Trek film ook. Ik meen dat die op RTL7 was en dat er halverwege/tijdens een gevecht een stuk geknipt was.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-02 15:46
Ook 127 hours was vorig jaar ergens op RTL, hadden ze de scene waar hij zijn eigen hand er af snijdt eruitgeknipt.

Dus eigenlijk het drama stukje, waar de hele film om draait knippen ze eruit.
Reden die RTL gaf: film begon voor 21uur en dan mogen ze geen 16+ films uitzenden zeiden ze.
Als ze die scene eruit hadden gehaald was het een 12+ film.

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

The Good Wife had een plot over hacks en in een screenshot van een 4chan achtig forum met gebruiker 'wraak4leven'. Het klinkt in het Engels iets beter als 'vengeance4life'.

And to think they once said that computers would take away jobs.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Damn, hopelijk blijft naughty Dr. Isles in Shameless :9

Oscar Wilde

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-01 11:29

Goner

What can I do you for ?

Donstil schreef op maandag 30 maart 2015 @ 01:08:
Ik kijk in ieder geval nooit meer via de tv, geen series maar al helemaal geen films. Zonde van de tijd.
Yep, series en films kijken we alleen nog bij de BBC ... (en ook steeds meer spul als documentaires). Soms wat op NPO, maar die commerciële zenders gaan nauwelijks aan hier. Bij die ellenlange reclameblokken haak ik volledig af. En af en toe 'on demand' bij UPC.
En "illegale" TV series, lekker recent en zonder reclame.

• Donstil
  • Niet online
Raven schreef op maandag 30 maart 2015 @ 19:40:
Damn, hopelijk blijft naughty Dr. Isles in Shameless :9
Zo dat ziet er wel erg goed uit he, damned :)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Raven schreef op zondag 29 maart 2015 @ 16:44:
Fox zit ook al in uitzendingen te snijden :/ Zat net House te kijken, die ep waar hij het handje van een ongeboren baby vast heeft -> IMDB: "House M.D." Fetal Position (TV Episode 2007)

Alles tussen het begin van de operatie en het vertellen van de moeder dat zij en de baby ok zijn is weggesneden in de uitzending 8)7
....
Beste meneer * Raven ,

Bedankt voor uw mail.
Helaas moeten we dit doen bij afleveringen die overdag uitgezonden worden.
Sommige fragmenten mogen daytime niet uitgezonden worden, waardoor we deze eruit moeten halen.
De afleveringen om 21:00 zijn niet bewerkt.

We hopen u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
FOX International Channels Benelux
* Raven heeft gevraagd waarom er geen kinderslot gebruikt wordt ipv te gaan snijden

[Voor 4% gewijzigd door Raven op 31-03-2015 17:04]

Oscar Wilde

• Krusher
  • Niet online
Leuke maar flauwe hommage aan de film Speed in Scorpion :P

• Teckna
  • Laatst online: 03-02 18:59
Het meest absurde aan scorpion is dat die o'brien dus daadwerkelijk ergens wat tv bobo's heeft kunnen laten geloven dat dit daadwerkelijk op zijn leven is gebaseerd. Ook al zijn er natuurlijk hele volksstammen die geloven dat de droomwereld daadwerkelijk een andere realiteit is. Dus waarom niet fictie verkopen als 'gebaseerd op'. :P

Iedere aflevering sta je weer verbaast hoe onrealistisch het dit keer weer is. Om je dan te beseffen dat het eigenlijk even onrealistisch is als de vorige aflevering :P

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Krusher schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 19:39:
Leuke maar flauwe hommage aan de film Speed in Scorpion :P
:o , details? Volg die serie niet :P

Oscar Wilde

• Krusher
  • Niet online
dubbel :P

[Voor 88% gewijzigd door Krusher op 31-03-2015 22:47]

• Krusher
  • Niet online
Raven schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 22:40:
[...]

:o , details? Volg die serie niet :P
Iets met hoge snelheid onder een busje gaan..
Teckna schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 22:38:
...

Iedere aflevering sta je weer verbaast hoe onrealistisch het dit keer weer is. Om je dan te beseffen dat het eigenlijk even onrealistisch is als de vorige aflevering :P
Dat is geldig voor ALLE series :P

[Voor 24% gewijzigd door Krusher op 31-03-2015 22:47]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ah :P

Volgens mij is

populair, lang geleden dat ik een serie heb gevolgd die hier (in Utorrent) zo vaak gedeeld werd :o

HoL renewed, meer Kristen Bell dus O+
http://variety.com/2015/t...ewal-showtime-1201463638/

[Voor 23% gewijzigd door Raven op 01-04-2015 10:35]

Oscar Wilde

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-02 21:47

Phyxion

_/-\o_

The Americans is ook renewed *O*.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Rexomnium
  • Laatst online: 22:49

Rexomnium

Vincam aut moriar

Misschien ook wel leuk voor dit topic:

50 series staan er in deze afbeelding. Volgens mij zie ik Band of Brothers, Mad Men, Star Trek en House of Cards.

Wat denken jullie, leuk voor een apart topic?

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik zie naast bovenstaande 24 en (volgens mij) ER.

Oscar Wilde

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-02 21:47

Phyxion

_/-\o_

2.5 men sowieso. Rest niet zin om naar te kijken, vast veel Nederlandse series ook die ik niet kijk.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

M a r c o

are you looking at me?

Er zitten wel meer duidelijke in.
Firefly, docter who, Game of thrones, vampire diaries
en ik heb zomaar een vermoeden dat de bus zout op het parkeerbod voor Southpark staat (zout-park 8)7 )

Bovendien wat bovenstaande als 2,5 Men aanziet, staat volgens mij (ook) voor Mad Men

[Voor 18% gewijzigd door M a r c o op 01-04-2015 13:27]

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:54
Sons of Anarchy is ook wel duidelijk vind ik. Band of Brothers. Marco van Basten met een polo aan is ook wel leuk ;)

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:21
Breking Bed :-)
Brood Church ?

[Voor 34% gewijzigd door marcelmg2 op 01-04-2015 17:04]

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Dammit. Castle is gecancelled: Nieuwsbericht

• Krusher
  • Niet online
Ja doei daar trappen we dus even niet in he :P

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Gibbs: I can't watch this _O-
Vance: He's gonna file for hazzard pay.

[Voor 167% gewijzigd door Raven op 01-04-2015 20:10]

Oscar Wilde

• Krusher
  • Niet online

• Donstil
  • Niet online
House of Cards zit er ook in ;)

• tita_tovenaar
  • Laatst online: 27-01 19:22
The Flash
Six feet under
black adder
teem wolf
30 rock
Raven
The shield
Baywatch
Vikings
jackass
vampire diaries
Black mirror
Man at work??
American Horror Story??
the bridge
Hollands Hoop
starship troopers

[Voor 11% gewijzigd door tita_tovenaar op 02-04-2015 15:37]

Soms weet ik het ook niet meer.........

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

ff 3 nieuwtjes van het comedy front:

Geen comedy's waar je schuddebuikend van op de bank ligt te rollen maar best vermakelijk.
En als je het niets vind hoef je niet lang te vervelen want het zijn allemaal afl van 20min.

One Big Happy IMDB: One Big Happy (TV Series 2015– ) Op 't moment zijn 3 afl beschikbaar. Eigenlijk kijk ik deze vanwege Kelly Brook om het gemis van Briga Helan te compenseren, daarnaast is ze regelrecht de vleesgeworden natte droom. Een must see. Overigens is Briga Helan wel te zien in allerlei klein rolletjes zoals Undateable maar daar is geen reet aan
Elisha Cuthbert, die in het niet valt bij Kelly Brook, is ook best leuk spul.

Younger IMDB: Younger (TV Series 2015– ) Over een gescheiden 40er (en milf-achtig), met een dochter, die vanwege d'r leeftijd vergeefs een baan zoekt en zich na een restyling voordoet als een 26 jarige.

Weird Loners IMDB: Weird Loners (TV Series 2015– ) Genoemde comedys zijn bemand met stock charachters maar deze zijn redelijk overtuigend.

Nogmaals; niet zo leuk als Schitt's Creek en vooral Modern Family die ik briljant vind (met soms een ok afl.)
Verder loop ik ernstig achter met mijn series maar ben nu 'n paar dagen vrij zodat ik 't 1 en ander in kan halen.

iRacing Profiel

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-10-2022

Anthirian

In Trance We Trust

One Big Happy kijk ik ook wel, maar alleen omdat ik wist dat Elisha meedoet. Die andere dame is ook wel interessant, maar voor het plot/verhaal hoef je eigenlijk niet te kijken. Dat is flinterdun.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:41
mowa schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:13:
ff 3 nieuwtjes van het comedy front:

Geen comedy's waar je schuddebuikend van op de bank ligt te rollen maar best vermakelijk.
En als je het niets vind hoef je niet lang te vervelen want het zijn allemaal afl van 20min.

One Big Happy IMDB: One Big Happy (TV Series 2015– ) Op 't moment zijn 3 afl beschikbaar. Eigenlijk kijk ik deze vanwege Kelly Brook om het gemis van Briga Helan te compenseren, daarnaast is ze regelrecht de vleesgeworden natte droom. Een must see. Overigens is Briga Helan wel te zien in allerlei klein rolletjes zoals Undateable maar daar is geen reet aan
Elisha Cuthbert, die in het niet valt bij Kelly Brook, is ook best leuk spul.

Younger IMDB: Younger (TV Series 2015– ) Over een gescheiden 40er (en milf-achtig), met een dochter, die vanwege d'r leeftijd vergeefs een baan zoekt en zich na een restyling voordoet als een 26 jarige.

Weird Loners IMDB: Weird Loners (TV Series 2015– ) Genoemde comedys zijn bemand met stock charachters maar deze zijn redelijk overtuigend.

Nogmaals; niet zo leuk als Schitt's Creek en vooral Modern Family die ik briljant vind (met soms een ok afl.)
Verder loop ik ernstig achter met mijn series maar ben nu 'n paar dagen vrij zodat ik 't 1 en ander in kan halen.
Dank je voor de tips. Ik ben vind de Big Bang Theory en Brooklyn Nine-nine heel leuk maar heb zeer vaak geen leuke comedy te kijken. Soms heb je het even nodig gewoon te lachen. Het uitzendschema van deze series heeft veel weg van gatenkaas. :/

Ik heb Schitt's Creek S01 en Modern Family S01 even aangeslingerd hopelijk is dat wat. :)

Yippie kayak, other buckets!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 18:38

Deathchant

Don't intend. Do!

Supernatural was ook weer eens een interessante aflevering. Ik had wel ff zoiets van "hey zien we Castiel nog eens", maar Bobby weer erbij gehaald, Metatrons grace afgenomen, Crowleys moeder de laan uit gestuurd....Nice..

Overigens, Rowena (moeder van Crowley)....die actrice is pas 35, echt cool :)

Canon: R6 | 16-35 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP | 135 APO

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-12-2022
jmk schreef op donderdag 02 april 2015 @ 22:33:
[...]

Dank je voor de tips. Ik ben vind de Big Bang Theory en Brooklyn Nine-nine heel leuk maar heb zeer vaak geen leuke comedy te kijken. Soms heb je het even nodig gewoon te lachen. Het uitzendschema van deze series heeft veel weg van gatenkaas. :/

Ik heb Schitt's Creek S01 en Modern Family S01 even aangeslingerd hopelijk is dat wat. :)
De eerste paar seizoenen van Modern Family zijn erg leuk, daarna wordt het te veel van hetzelfde. Elke aflevering hebben dezelfde mensen om een ongeveer dezelfde reden ruzie en de personages beginnen enorme stereotypen te worden (ben Cam helemaal beu).

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Deathchant schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:32:
Supernatural was ook weer eens een interessante aflevering. Ik had wel ff zoiets van "hey zien we Castiel nog eens", maar Bobby weer erbij gehaald, Metatrons grace afgenomen, Crowleys moeder de laan uit gestuurd....Nice..

Overigens, Rowena (moeder van Crowley)....die actrice is pas 35, echt cool :)
Dean als Dr. Phil voor Crowley _O-

Netflix may be reviving Full House as... Fuller House :o :D
DJ Tanner is coming back. Kimmy, too. According to report from TV Line (later corroborated by THR and The Wrap), Netflix is considering a 13-episode Full House spinoff called Fuller House.

Let's pause for a second there. Fuller House. Fuller. House. Ready? Let's move on.

Fuller House (...) would be a multi-camera project starring Candace Cameron Bure as DJ Tanner, now 20 years older than when the show ended its run on ABC. Both reports say Andrea Barber, who played DJ's friend Kimmy, would also star. Bob Saget, John Stamos, and Dave Coulier — aka Danny, Jesse, and Joey — would make guest appearances. Full House creator Jeff Franklin and executive producers Thomas Miller and Robert Boyett would all reportedly EP this show as well.

That weird feeling you have right now is the sudden wormhole ripping through spacetime taking you from now to your childhood. The X-Files is already returning in a limited run on Fox, as is Twin Peaks (Showtime miniseries) and apparently Coach (back on NBC. Good old Coach. It's like he never left).

Oscar Wilde

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:06
Ik moest wel eerst ff de datum checken, maar het is geen 1 april :P

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En dan lees je dit https://www.facebook.com/...10152834489666309/?type=1 :P
While you all ponder over whether the Fuller House show is true or is an April Fools joke, check out my new movie A Bone To Pick: An Aurora Teagarden Mystery airing Saturday on @hallmarkchannel and Hallmark Movies & Mysteries at 9/8c!
Aldus Candace "DJ" Cameron-Bure.

Oscar Wilde

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Balls! Ik had gehoopt dat Bobby zou ontsnappen.

Nouja, er is contact gelegd en Bobby weet nu hoe hij terug naar aarde kan. Dat biedt hoop voor de toekomst.

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 18:38

Deathchant

Don't intend. Do!

Hij was er in ieder geval deze episode en hij heeft zowel "Balls" als "ye idjits" gezegd, dus alleen daarom al was het een goeie aflevering :D

Canon: R6 | 16-35 | 70-200 II
Zeiss: 50MP | 100MP | 135 APO

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:06
Die snap ik niet :)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat volgens "DJ" iedereen zich nu zit af te vragen of het aangekondigde vervolg op Full House een 1 april grap is of niet :P

Backstrom: May I have your attention please, I have a very important question. It's about penises.
_O-

Amerikaanse zender wil The Muppets terug laten keren

De Amerikaanse zender ABC is van plan om The Muppets als serie terug te laten keren.

Dat meldt Variety vrijdag.

De zender gaat binnenkort een pilot opnemen. Die aflevering moet de zenderbazen overtuigen om een nieuw seizoen te bestellen. Voorlopig heeft het de werktitel Muppets 2015 gekregen. "De show gaat echter niet door als Miss Piggy niet heeft getekend", staat er volgens de website bij de beschrijving.

De medebedenker van The Big Bang Theory, Bill Prady, mag samen met Bob Kushell (The Simpsons) de eerste uitzending schrijven. Indien het bevalt mogen zij de rest van de afleveringen bedenken.

Wereldberoemd
De Muppets zijn wereldberoemd geworden na de eerste uitzendingen in 1976. De tv-serie rond Kermit de Kikker, Miss Piggy en vele anderen was bedacht door de Amerikaan Jim Henson, die in 1990 overleed.

De poppenserie staat weer volop in de belangstelling door de twee bioscoopfilms, waarvan The Muppets Most Wanted in 2014 verscheen.

'Mortal Instruments' Drama 'Shadowhunters' Goes Straight to Series at ABC Family
Based on the book by Cassandra Clare with 'Helix's' Ed Decter set as showrunner.

ABC Family is getting into The Mortal Instruments business.

The youth-skewing cable network has handed out a straight-to-series order for Shadowhunters, a drama based on author Cassandra Clare's The Mortal Instruments book series, The Hollywood Reporter has learned.

Constantin Film will produce, and Ed Decter (Helix, Unforgettable, The Client List) is on board to serve as showrunner and executive producer. The drama is being eyed as a 13 episode drama with a premiere date not yet determined; casting is expected to be announced at a later date. Production will begin in May in Toronto.

Based on the six best-selling young adult fantasy book series, Shadowhunters follows 18 year old Clary Fray, who finds out on her birthday that she is not who she thinks she is, but rather comes from a long line of Shadowhunters — human-angel hybrids who hunt down demons. When her mother Jocelyn is kidnapped, Clary is thrown into the world of demon hunting with mysterious Shadowhunter Jace and her best friend, Simon. Now living among faeries, warlocks, vampires and werewolves, Clary begins a journey of self-discovery as she learns more about her past and what her future may hold.

The Mortal Instruments is the third series chronologically of a proposed five in The Shadowhunter Chronicles that includes City of Bones, City of Ashes, City of Glass, City of Fallen Angels, City of Lost Souls and May's City of Heavenly Fire.

The news comes months after Constantin announced that Clare's franchise will relaunch as a high-end drama series. Shadowhunters becomes the latest adaptation of the franchise; in 2013, Screen Gems produced City of Bones starring and Jamie Campbell Bower as Clary and Jace, respectively. Constantin had plans to turn the fantasy series into a feature film franchise but nixed that idea after City of Bones grossed just $31 million domestically.

"Shadowhunters is a big, epic saga that will resonate with viewers who come to ABC Family for the Harry Potter, Hunger Games and Twilight franchises," ABC Family president Tom Ascheim said. "A New York Times best-seller for 122-consecutive weeks, with over 35 million copies in print worldwide, Shadowhunters is the perfect story to share with our audience."

For ABC Family, Shadowhunters comes as the Disney-owned cable network is plotting a rebranding to target older viewers and families alike. It joins a scripted drama roster that also includes Chasing Life, The Fosters, Pretty Little Liars as well as upcoming entries Stitchers and Recovery Road.
Nu maar hopen dat Lily Collins mee doet O-)

[Voor 151% gewijzigd door Raven op 04-04-2015 22:31]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Een culinair programma er bij :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Jef1ikgjtXw]

Wie MasterChef Australia volgt, herkend haar wel.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Kookt ze ook? Dat mis ik een beetje in die trailers. Het lijkt vooral een gezellige tante te zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kijk eens naar de titel van de eerste video :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik heb niet alleen naar de titel gekeken maar zelfs naar de video :)

Ik zie maar heel weinig koken, vooral veel leuk en gezellig doen er om heen. Ze is meer tijd in de tuin dan in de keuken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:25
Muppets? Muppets! :)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

CAPSLOCK2000 schreef op zondag 05 april 2015 @ 14:49:
Ik heb niet alleen naar de titel gekeken maar zelfs naar de video :)

Ik zie maar heel weinig koken, vooral veel leuk en gezellig doen er om heen. Ze is meer tijd in de tuin dan in de keuken.
Tsja, misschien komt dat omdat ze d'r eetbare tuin nog moet laten groeien :+

IMDB: Thunderbirds Are Go! (TV Series 2015– ) is ook begonnen zag ik.

Lucy Lawless Bewitches ‘Salem’ and Longs for a ‘Xena’ Reboot :o

[Voor 17% gewijzigd door Raven op 06-04-2015 10:46]

Oscar Wilde

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-02 16:09
De droom is aan diggelen, want David Lynch stapt uit de Twin Peaks Revival. En wat is Twin Peaks zonder David Lynch?

http://www.comingsoon.net...ks-showtime-still-hopeful

volgens mij haakt hij niet af, dat maakt de Nederlandse pers ervan. Dit staat op zijn twitter:

After 1 year and 4 months of negotiations, I left because not enough money was offered to do the script the way I felt it needed to be done.

Straks komt er een extra zakje geld en is het geregeld. Pure promotiestunt als je het mij vraagt.
Wel slim, overal weer in het nieuws over een serie die pas over 2 jaar ofzo op de buis komt. Persoonlijk zie ik al die remakes en vernieuwingen niet zo zitten. Zelfde als met die A-team film, dat was ook niet echt denderend. Maar we zien wel over 2 jaar, die twin peaks komt er toch wel.

[Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 06-04-2015 16:20]

• Spike_wolf

Spike_wolf

Moderator Devschuur®

Wat zou de Nederlandse pers er anders van moeten maken? Wees blij dat ze de daadwerkelijk bekende feiten rapporteren en niet gaan speculeren over wat er eventueel achter de schermen aan de hand kan zijn en die speculatie als feiten rapporteren :P

En de laatste tijd komen er ook in TV land een stel "remakes" voorbij, maar dat hoeft lang niet altijd slecht te zijn, met Twin Peaks en X-Files is er vooraf al duidelijk gemaakt dat het om korte runs gaat, en voor beide projecten geldt dat er zowel originele bedenkers, schrijvers en acteurs aan verbonden zijn, dat geeft goede hoop op een degelijk product in de sfeer van het origineel, dat is heel wat anders dan die A-team film van een paar jaar terug wat echt een drama was.

Humankind… be both.

Persoonlijk heb ik liever een spinoff ipv een korte serie erbij. Maar naar de xfiles kijk ik heel erg uit.

• Spike_wolf

Spike_wolf

Moderator Devschuur®

Ik heb net ook maar eens de nieuwe Thunderbirds gekeken :X
ZOMG daar is zo veel fout aan dat ik het ook gelijk hierbij laat :X

Het acteerwerk is echt bijzonder slecht, regelmatig niet om aan te horen.
Het animatie werk is ook erg houterig, en niet op een "we doen alsof het poppen zijn" manier.
De manier waarop ze terug willen grijpen naar het origineel door de buitenwerelden op miniatuur sets te laten lijken en de personages kleding te geven met gigantische knopen en super dik stiksel slaat de plank ook nogal mis, de kinderen waar de serie voornamelijk op gericht is snappen niet waar dat op slaat en voor hun lijkt het dus vreemd en nep, terwijl het voor de oudere wel geinig is maar compleet niet overeen komt met de rest van de ontwerpen waardoor het een bij elkaar geraapt zooitje lijkt.
Ook het overmatige en inconsistente gebruik van DoF is erg vervelend, in 2 minuten materiaal krijg je 13 verschillende camerahoeken met F-stops variërend van 1.8 tot 26 door elkaar heen zonder dat hier echt wat mee bereikt wordt, het komt meer over als een 3D mannetje dat voor het eerst de Depth of Field functie in zijn software ontdekt heeft :X
Het ontwerp van Thunderbird 2 is echt dramatisch lelijk ( :'( ) om nog maar te zwijgen van de gigantische kanonnen die er standaard op de neus zitten :|
Een International Rescue schip, en helemaal TB2, hoort niet continu kanonnen die groot genoeg zijn om een arm in te steken naar de buitenwereld te richten... just no :/

Ook introduceren ze maar even een nieuwe Thunderbird, en alsof dat nog niet erg genoeg is krijgt deze geen nummer maar een letter 8)7

Oh, en waarom is Brains ineens een Indiër? Als je meer diversiteit wil, prima, maar doe dat dan niet racistisch door een Indiër neer te zetten als stereotiepe technisch mannetje :+

Leuk geprobeerd, maar dit gaat echt helemaal nergens over. Erg jammer.

Humankind… be both.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-02 16:09
D'r komt een vijfde seizoen van Arrested Development. Bron: http://blogs.indiewire.co...t-are-on-the-way-20150407

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

‘Girl Meets World’ Season 2 Sets May Premiere
“Girl Meets World” fans don’t have to wait too long for the return of Riley, Cory and the rest of the gang.

Disney Channel has set Monday, May 11, for the season-two premiere of “Boy Meets World” spinoff “Girl Meets World,” Variety has learned. As an additional treat, one new episode of the show will debut each night May 12-15, totaling five new episodes throughout the week.

The May 14 episode will likely especially intrigue “Boy Meets World” fans, as it marks the return of Cory Matthews’ brother Eric. Will Friedle will make his first guest appearance on the show on that episode.
Dat is snel :o , nieuwe seizoenen van andere series beginnen veel later...

En
komt terug _O- (Nee, niet Feeny/K.I.T.T. , maar die mafkees :P )

https://twitter.com/lostg...83721037122162689/photo/1
Lost Girl gaat over iets meer dan 1 week ook weer verder :D

[Voor 6% gewijzigd door Raven op 09-04-2015 07:33]

Oscar Wilde

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ben ik helemaal vergeten te melden dat S02 van die prachtserie Inside No.9 IMDB: Inside No. 9 (TV Mini-Series 2014) alweer was begonnen. De 1e 3 zijn al uitgezonden en de komende 3 donderdagen zijn de laatsten te zien op BBC2 om 23:00. De 1e 3 kan je hier bekijken. Onnodig te zeggen dat je dat met vpn moet doen.

Ik zag daarstraks dat E01 van Daredevil IMDB: Daredevil (TV Series 2015– ) al bij mij binnen loopt. Van 't weekeinde ff checken. Ben zeer benieuwd.

Van de week E01 van Olympus IMDB: Olympus (TV Series 2015– ) bekeken. Althans zo'n 10min. Wat is dat slecht..!!!
Thunderbirds Are Go werd al genoemd. Daar heb ik ook amper 10min. van vol weten te houden.

iRacing Profiel

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02:00
Het is een Canadese serie, daar gaat hij nog niet verder maar in de US.
Geen nieuwe afleveringen nog, US krijgt eerst s5 van begin af aan volgens mij.

• Krusher
  • Niet online
mowa schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:39:
...

Ik zag daarstraks dat E01 van Daredevil IMDB: Daredevil (TV Series 2015– ) al bij mij binnen loopt. Van 't weekeinde ff checken. Ben zeer benieuwd.
...
Zag er goed uit, de 52 minuten waren zo voorbij in ieder geval :D

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kwam dat soms door Deborah Ann Woll en Rosario Dawson? :P

Oscar Wilde

• Krusher
  • Niet online
Niet specifiek, maar een red head is nooit vervelend om naar te kijken O-)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En bij Rosario moet ik meteen aan Trance denken :9

edit: .... the fuck, Greys Anatomy.
spoiler:
Iemand zijn "mannelijkheid" in een (soort van) afhaalbakje van de lokale Chinees?!
:X

edit2: Damn, 2 keer :X :X

[Voor 68% gewijzigd door Raven op 10-04-2015 21:01]

Oscar Wilde

• Teckna
  • Laatst online: 03-02 18:59
Ik moest wel even inkomen bij daredevil maar het kijkt nu lekker weg :)

• Abraxas1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-01 18:18

Abraxas1

PSN ID : Abraxas1971

Het net 2 episodes van de daredevil serie gekeken op netflix ziet er goed uit

It has been said that something as small as the flutter of a butterfly's wing can ultimately cause a typhoon halfway around the world - Chaos Theory -

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Rachel Khoo heeft ook d'r eigen culinaire programma zag ik vanmorgen :)

MTV maakt releasedatum tv-serie Scream bekend

De aangekondigde televisieserie Scream is vanaf 30 juni te bekijken op MTV.

Dat maakte actrice Bella Thorne zondagavond bekend tijdens de MTV Movie Awards, aldus Variety.

De serie is gebaseerd op de horrorhit Scream uit 1996 van regisseur Wes Craven. Met een schokkende moord als het gevolg van cyber-pesten komen herinneringen uit het verleden terug naar boven en inspireert mogelijk een nieuwe seriemoordenaar.

Rollen in de serie zijn weggelegd voor Willa Fitzgerald (Royal Pains), Amy Forsyth (Torment), John Karna (Premature), Carlson Young (Key and Peele) en Amadeus Serafini.

Succes
De Scream-reeks, met hoofdrollen voor Courteney Cox, David Arquette en Neve Campbell, betekende in de jaren negentig een revival van het horrorgenre. Regisseur Wes Craven nam alle bekende conventies van het genre, waar hij zelf aan bijgedragen had met zijn A Nightmare on Elm Street-reeks, op de korrel.

De eerste film was een groot succes en er volgden drie (mindere) vervolgen. Opmerkelijk is trouwens dat het niet zeker is dat Ghostface, de moordenaar uit de Scream-reeks, terugkeert in de serie. De rechthebbende van het enge masker is nog niet door MTV benaderd voor de serie.

[Voor 127% gewijzigd door Raven op 13-04-2015 09:30]

Oscar Wilde

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-02 14:28

Trouble

Hier is een bordje van <3

Raven schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 20:27:
En bij Rosario moet ik meteen aan Trance denken :9

edit: .... the fuck, Greys Anatomy.
spoiler:
Iemand zijn "mannelijkheid" in een (soort van) afhaalbakje van de lokale Chinees?!
:X

edit2: Damn, 2 keer :X :X
_O- Ja. Ik had al een heel donkerbruin vermoeden dat het nog een keer zo gaan gebeuren toen de vrouw opdook, ik had alleen niet verwacht dat zij niet voor de tweede keer de dader zou zijn :D

| 17 December 1991 | De Nerdette |

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Krusher schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 20:19:
[...]

Zag er goed uit, de 52 minuten waren zo voorbij in ieder geval :D
+
Raven schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 20:22:
Kwam dat soms door Deborah Ann Woll en Rosario Dawson? :P
Vergeet Ayelet Zurer niet, een absolute milf.

Heb 9 afl in 2 "sessies" gezien, de laatste 4 vanavond en morgen. In mijn beleving laat Marvel eindelijk zien dat ze een "volwassen" serie kunnen produceren. Ik hou van die duistere,druilerige "Gotham" sfeer. De slechterikken zijn soms wat 13 in een dozijn en ietsjes cliche maar de hoofdpersonages zijn zeer geloofwaardig waarbij ik overtuigende acteerprestaties zie. De gevechtscenes zijn soms wat mwoah maar overall wordt ik hier erg blij van.
Raven schreef op maandag 13 april 2015 @ 08:34:
Rachel Khoo heeft ook d'r eigen culinaire programma zag ik vanmorgen :)
[afbeelding]
Dat heeft ze al sinds vorig jaar hoor..!! maar morgen start er een nieuwe reeks. (met iplayer/vpn te bekijken)
Vorige maand was ze ook in die leuke reeks "A Cook Abroad" te zien waar ze in Maleisie was,komt ze dacht ik ook vandaan,waar ze in superstrakke shirtjes en rokjes haar prachtige rondingen liet zien. Zij en Nigella zijn echt 't lekkerst.
Overigens hoef je kwalitatief van Scream of welke MTV serie dan ook niet veel te verwachten. Dat is, naar mijn mening, hooguit pulp.

Onnodig te zeggen dat GOT S05 is gestart en vanavond voor Ziggo-klanten gratis te bekijken. Ik zit in elk geval voor de buis..!!
Dit wordt, afgezien van het weer, sowieso een mooie week want zaterdag start ook Orphan Black S03.

iRacing Profiel

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

mowa schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:37:
[...]

Dat heeft ze al sinds vorig jaar hoor..!! maar morgen start er een nieuwe reeks. (met iplayer/vpn te bekijken)
Vorige maand was ze ook in die leuke reeks "A Cook Abroad" te zien waar ze in Maleisie was,komt ze dacht ik ook vandaan,waar ze in superstrakke shirtjes en rokjes haar prachtige rondingen liet zien. Zij en Nigella zijn echt 't lekkerst.
Overigens hoef je kwalitatief van Scream of welke MTV serie dan ook niet veel te verwachten. Dat is, naar mijn mening, hooguit pulp.

Onnodig te zeggen dat GOT S05 is gestart en vanavond voor Ziggo-klanten gratis te bekijken. Ik zit in elk geval voor de buis..!!
Dit wordt, afgezien van het weer, sowieso een mooie week want zaterdag start ook Orphan Black S03.
Sinds vorig jaar? :o Hmm, dan zal deze wel een nieuwe zijn: Rachel Khoos Cosmopolitan Cook S01E01 Istanbul, ep2 was daar ook al van zag ik.

A Cook Abroad ken ik volgens mij niet :S , maar ze mag er wel wezen :9
edit: A Cook Abroad Series 1 6of6 Rachel Khoos Malaysia ?

En binnenkort weer naar Tatiana Maslany kijken :D

[Voor 4% gewijzigd door Raven op 13-04-2015 11:50]

Oscar Wilde

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-01-2022
Weet er iemand wat goede duitse series? Ik wil mijn duits wat verbeteren, en wat is beter dan gewoon wat series kijken :). Zo had ik vroeger trouwens ook heel mijn engels geleerd....

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-01-2022

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Helaas zijn dit nou net de series waar maar een zeer klein deel van is uitgebracht op dvd in NL, maar die wel (grotendeels) zijn uitgezonden op tv. Zelfs via onofficiële wegen zijn ze niet (bepaald makkelijk en niet nagesynchroniseerd) te vinden :/

Oscar Wilde

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

thibautb schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:55:
Weet er iemand wat goede duitse series? Ik wil mijn duits wat verbeteren, en wat is beter dan gewoon wat series kijken :). Zo had ik vroeger trouwens ook heel mijn engels geleerd....
Had je eerder moeten zeggen, van het weekeinde was Die Müttermafia-Patin te zien, met Annette Frier, de originele Danny Lowinski en met mooiere benen. Is nog wel in de ZDFmediathek te zien..!!

Het ligt er aan wat je er mee wilt, wat je niveau is en het niveau wat je wilt bereiken maar het kijken van alleen series is wel beperkt hoor. Als jij sec je taalbegrip wilt verbeteren, zonder lezen en spreken zou ik hooguit 1 of2 series bekijken met iets meer de nadruk op vooral nieuws,actualiteiten en discussie-programma's die ook nog eens relatief kort duren.

Iedere avond sterft het van de series. Zoals vanavond; Großstadtrevier op de ARD. SOKO 5113, Unter anderen Umständen op de ZDF, Mord mit Aussicht op de WDR, etc, etc.
Vanavond is ook WISO op de ZDF (economie en sociale onderwerpen) Wissen vor 8, een (populair)wetenschappelijk programma en Hart aber fair (discussie) op de ARD. Markt (soort van Kassa,Radar,Zembla) op de WDR.
Zelf kijk ik veel Arte (Frans/Duits) vanwege de mooie docu's, geschiedenis en cultuur.

iRacing Profiel

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-02 11:19

Tijntje

Hello?!

Is er hier iemand die Empire volgt?
Na alle hype er omheen heb ik het ook maar eens binnen gehengeld maar na de eerste 3 afleveringen heb ik nog niet echt een positief gevoel.
Het voelt allemaal erg soapy en over de top aan.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Anoniem: 16328

De hele outline spreekt me al niet aan. Misschien kun je beter Power kijken van Starz?

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:36
thibautb schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:55:
Jeugdsentiment:

Die besucher (expedition adam 84)

Laatst weer eens gedownload, puur om nog eens terug te kijken.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-02 16:55
Anoniem: 16328 schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:02:
De hele outline spreekt me al niet aan. Misschien kun je beter Power kijken van Starz?
Power vond ik echt tof! Lees er hier heel weinig over...
Empire kan ook mij nog niet echt bekoren, na 2 afleveringen...

• OssieW
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-01 13:49
Ik heb gisteravond zo goed als het hele seizoen van "Unbreakable Kimmy Schmidt" gekeken en heb me kapot gelachen. :D Aanradertje voor als je van comedies houdt.

Als het goed is heeft Netflix ook al een 2de seizoen gekocht.

• Krusher
  • Niet online
OssieW schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:28:
Ik heb gisteravond zo goed als het hele seizoen van "Unbreakable Kimmy Schmidt" gekeken en heb me kapot gelachen. :D Aanradertje voor als je van comedies houdt.

Als het goed is heeft Netflix ook al een 2de seizoen gekocht.
Sorry, maar de humor is lost in me.

Ik kijk dan nog liever:

IMDB: 13 Going on 30 (2004)

en

IMDB: Blast from the Past (1999)

Pagina: 1 ... 18 19 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee