After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Yups, goede serie mits zij de laatste minuten eruit hadden gehaald.IJburger schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 17:18:
Laatste aflevering van The Missing S01 liet me vloekend achter. Wat een einde! Over cliffhangers gesproken.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Oeps, ik zit op ep5 van The Missing, ik hoop dat ik nog in dit topic kan komen zonder dat ik per ongeluk het eind lees.......The_Worst schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 18:52:
[...]
Yups, goede serie mits zij de laatste minuten eruit hadden gehaald.
Ik vond die laatste minuten juist zo grandioos.The_Worst schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 18:52:
[...]
Yups, goede serie mits zij de laatste minuten eruit hadden gehaald.
We zullen het niet verklappen, maar geloof me aan het einde wil je dat seizoen 2 zsm begint.marcelmg2 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 19:28:
[...]
Oeps, ik zit op ep5 van The Missing, ik hoop dat ik nog in dit topic kan komen zonder dat ik per ongeluk het eind lees.......
We hebben het over 2 verschillende 'Missing's. Jij waarschijnlijk over Missing (2014) en ik over (2012) welke dus geannuleerd is.IJburger schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 21:13:
[...]
Ik vond die laatste minuten juist zo grandioos.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Haha ok ik heb het over de Britse Missing. Met Ollie. Het lijkt wel of dat verhaal lichtjes gebaseerd op de waargebeurde zaak van Madeleine McCannThe_Worst schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 21:16:
[...]
We hebben het over 2 verschillende 'Missing's. Jij waarschijnlijk over Missing (2014) en ik over (2012) welke dus geannuleerd is.
https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983
Jep, helemaal mee eens. De 1080p is duidelijk in betere kwaliteit. Nu de rest van de series nogmowa schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 16:54:
Ik ben ook blij dat er steeds meer hele mooie 1080p versies zijn/komen van mijn favo series. Dat kijkt zoveel fijner dan, al dan niet goede en soms "zogenaamde, 720p en 1080i (50" tv)
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Idem.wontcachme schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 17:32:
[...]
Ik kijk eigenlijk alleen maar sd versies
Heb wel eens 720p en 1080p gedownload, maar op een 32" biedt dat niet veel extra kijkgenot.
Qua beeld zie je het op een 40'' zeker, maar vooral omdat ik vaker 5.1 geluid wilde hebben. Al zijn 720p's soms gewoon met 2.0 geluid. 1080p trekt het hier wel, maar die bestanden vind ik echt veel te groot.
Maar nu recent gebruiken ze de nieuwe x265 HEVC codering waardoor de bestanden niet meer 1.5-2gb zijn maar meer 500-700mb. Kwaliteitsverlies is er niet dus ik juich ze aan meer om de nieuwe codering te gebruiken.
De meeste series zijn toch gewoon 2.0 en de films meestal 5.1?sambalbaj schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:20:
Ben net dit jaar definitief over gegaan van sd naar 720p versies.
Qua beeld zie je het op een 40'' zeker, maar vooral omdat ik vaker 5.1 geluid wilde hebben. Al zijn 720p's soms gewoon met 2.0 geluid. 1080p trekt het hier wel, maar die bestanden vind ik echt veel te groot.
Verwijderd
SD kijk ik op mijn 32" alleen als er niets anders voorhanden isGoner schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:44:
[...]
Idem.
Heb wel eens 720p en 1080p gedownload, maar op een 32" biedt dat niet veel extra kijkgenot.

Het verschil tussen SD, 720p en 1080p kan ik duidelijk zien.
Same here op 40", en dan moet ik het wel heel erg graag willen zienVerwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 19:14:
[...]
SD kijk ik op mijn 32" alleen als er niets anders voorhanden is
Als het beschikbaar is ga ik voor 1080p, maar over het algemeen duurt het wat langer voor de meeste series daarin beschikbaar zijn, dus in de praktijk kijk ik qua films bijna alles in 720p. SD echt alleen bij hoge uitzondering, niet om aan te zien
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Verwijderd
Op een kilometer afstand zie ik het verschil ook niet meer
Hehe zijn ze daar eindelijk mee gestopt? Ik heb na de ontdekking van RedJohn het nieuwe seizoen nog wel een kans gegeven maar dat schoot zo in herhaling dat ik er maar mee gestopt ben.fotografie999 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 19:34:
Zojuist laatste twee (combo) afleveringen van The Mentalist gezien. Niet dat ik heel emotioneel ben, maar na zeven seizoenen is er wel wat weg.
Heeft het nu wel een waardige afsluiting gekregen?
Neen gelukkig niet, er zijn genoeg serie's die gewoon netjes 5.1 zijn en dan ook nog eens erg fatsoenlijke effecten bieden (zoals de regen in de laatste TWD)thibautb schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 18:14:
[...]
De meeste series zijn toch gewoon 2.0 en de films meestal 5.1?
Films zijn al een hele tijd 7.1 of 7.2 hoor
Ja daar ben ik ook wel blij mee, Er was al wel 1080p WebDL natuurlijk maar nu ook steeds vaker 1080p DIMENSION rips, ik wacht tegenwoordig eigenlijk steeds vaker met de series die in 1080p aangeboden worden tot die rips online staan. Ik kijk op 65" en dan is een 720p rip gewoon niet zo fraai.mowa schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 16:54:
Ik ben ook blij dat er steeds meer hele mooie 1080p versies zijn/komen van mijn favo series. Dat kijkt zoveel fijner dan, al dan niet goede en soms "zogenaamde, 720p en 1080i (50" tv)
Jammer alleen wel dat SickBeard 1080p niet altijd lekker binnen haalt, de torrents zijn vaak veel eerder waardoor ik 's avonds nog met de hand zit te downloaden

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Oei, goeie tip deze past precies in mijn straatje.mowa schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 16:54:
1e deel gezien van Gallipoli YouTube: Deadline Gallipoli Trailer een Australische mini-serie over de mislukte slag om Gallipoli in 1915, een mij onbekend feit.
Het 1e deel duurde ruim een uur, wat vrij lang is. Ik vermoed dat er sprake is van 2 afl in 1, de 2e afl is immers ook al beschikbaar.
Een boeiend gegeven en de stuitend primitieve oorlogvoering uit die tijd is redelijk goed weergegeven. Normaliter heb ik het niet zo met Australische series, ik kan me niet zo snel 1 serie heugen die ik heb gevolgd.
[video]
Zojuist ep 1 en 2 binnen en van 1 even 10 min gekeken, hij pakt me meteen!
Absoluut, de hele samenloop naar het laatste seizoen was al erg mooi, maar vond seizoen 7 nog best behoorlijke impact hebben op de hele crew. Laatste aflevering had toch even het gevoel dat dit heuuul fout ging aflopen, maar mooier einde hadden ze niet kunnen maken.fotografie999 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 19:34:
Zojuist laatste twee (combo) afleveringen van The Mentalist gezien. Niet dat ik heel emotioneel ben, maar na zeven seizoenen is er wel wat weg.
En zowaar Cho 2x zien lachen, dat was al bijzonder genoeg
Gelukkig is er nog Elementary, maar die zit nu ook op laatste aflevering van het seizoen.
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 20-02-2015 20:40 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik was hier heel sceptisch over maar het klopt inderdaad dat die HEVC bestanden een stuk kleiner zijn en net zo mooi. Ik zie het verschil niet. Bij bijvoorbeeld Fortitude is een normale H.264 1,9 GB groot, en het HEVC bestand 450 MB.Xepos schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:38:
Ik kijk nu al een paar jaar alleen naar 720p/1080p WEB-DL versies van series. Daar zit nog een aanzienlijk verschil tussen HDTV en WEB-DL niet alleen beeld maar ook met geluid en geen zwarte frames bij de reclameblokken.
Maar nu recent gebruiken ze de nieuwe x265 HEVC codering waardoor de bestanden niet meer 1.5-2gb zijn maar meer 500-700mb. Kwaliteitsverlies is er niet dus ik juich ze aan meer om de nieuwe codering te gebruiken.
Als je overstapt van Sickbeard naar Sonarr haal je torrents met hetzelfde gemak op. Prachtig programma.Donstil schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 19:42:
[...]
Jammer alleen wel dat SickBeard 1080p niet altijd lekker binnen haalt, de torrents zijn vaak veel eerder waardoor ik 's avonds nog met de hand zit te downloaden
[ Voor 20% gewijzigd door jmk op 20-02-2015 22:30 ]
Yippie kayak, other buckets!
Jammer dat er nog maar weinig hardware x265 decode, dus je moet over op andere hardware, of een snelle cpu die de decoding kan doen. De scene is (gelukkig) nooit zo snel met overschakelen van de encoding.Xepos schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:38:
Ik kijk nu al een paar jaar alleen naar 720p/1080p WEB-DL versies van series. Daar zit nog een aanzienlijk verschil tussen HDTV en WEB-DL niet alleen beeld maar ook met geluid en geen zwarte frames bij de reclameblokken.
Vrijwel al mijn series hebben 5.1 geluid. Gelukkig maar.thibautb schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 18:14:
[...]
De meeste series zijn toch gewoon 2.0 en de films meestal 5.1?
2.0 of 5.1 hangt af van de releasegroep.
Ik ging daar eigenlijk alleen maar van uit omdat mijn bose installatie bij tv dan bij de gewone zenders 2.0 zegt en bij prime (alleen maar films kanaal) 5.1 zegt. Maar bij series op tv kijken heb ik eigenlijk wel 5.1 maar ik dacht dat de hifi dat gewoon omvormde van 2.0 naar 5.1. . . .Dacuuu schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 22:40:
[...]
[...]
Vrijwel al mijn series hebben 5.1 geluid. Gelukkig maar.
Ook ben ik nog een beetje sceptisch over de compressie. Want hoe ziet het er bv uit op een echt groot scherm?
Ik bedoel een Yifi 1080p mkv is voor mijn moeder "mooi HD" maar ik xie daar toch wel echt compressie. Zelfde geld voor Netflix bv, prima mooi maar ongecomprimeerde BR (Remux 25GB file) is gewoon veel mooier. Hoe is dat met H265?
@Jmk. Sonar ga ik binnenkort idd eens naar kijken. Echter wil ik liever geen Torrents downloaden automatisch. Soms download ik wel eens een filmpje bv en vergeet ik de upload te limiteren na de download. Om er dan vervolgens een tijd later achter te komen dat hij al 300 GB heeft geüpload
yify is lelijk als sh*t. Bitrate is zeer laag en dus al helemaal niet geschikt voor actiefilms. Ze zetten wel mooi 1080p maar ik vind het de kwaliteit van SD hebben.Donstil schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 23:46:
De grote van mijn download maakt me eigenlijk niets uit. Ik heb een 200mbit lijntje liggen en hij download dus via SB alles toch s nachts.
Ook ben ik nog een beetje sceptisch over de compressie. Want hoe ziet het er bv uit op een echt groot scherm?
Ik bedoel een Yifi 1080p mkv is voor mijn moeder "mooi HD" maar ik xie daar toch wel echt compressie. Zelfde geld voor Netflix bv, prima mooi maar ongecomprimeerde BR (Remux 25GB file) is gewoon veel mooier. Hoe is dat met H265?
HEVC is in principe gewoon hetzelfde als een goeie H264, tuurlijk is er wel compressie hoe anders kan je van een 2gb bestand naar 400mb gaan, maar het is nauwelijks merkbaar.
"Nauwelijks merkbaar" kan ik me al aan irriteren eigenlijkXepos schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 23:52:
[...]
yify is lelijk als sh*t. Bitrate is zeer laag en dus al helemaal niet geschikt voor actiefilms. Ze zetten wel mooi 1080p maar ik vind het de kwaliteit van SD hebben.
HEVC is in principe gewoon hetzelfde als een goeie H264, tuurlijk is er wel compressie hoe anders kan je van een 2gb bestand naar 400mb gaan, maar het is nauwelijks merkbaar.
Voor de huiskamer misschien niet boeiend maar voor series op de tablet (in de toekomst Dan) toch wel interessant.
Daarnaast heeft Sonarr een prefer usenet instelling.(verraging op torrents)
Ik zit 3 meter van een full HD 40" TV af. Ik keek zowel een 1080P x264 als x265 van exact dezelfde aflevering. De releasegroep was bij beide files hetzelfde. Ik zag geen verschil.
(Ik zie trouwens wel een beetje het verschil tussen een MKV en een ongecomprimeerd Blu Ray bestand.)
De compressietechnologie heeft echt een enorme ontwikkeling doorgemaakt.
Dit soort opmerkingen zijn even zo irritant.Donstil schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 00:13:
[...]"Nauwelijks merkbaar" kan ik me al aan irriteren eigenlijk
Er zwerft op het boze internet voor iedereen een smaak, van 80MB DIVX3 tot kennelijk elitaire meesterwerken van 50GB+
Even als de veldslagen tussen MP3 luisteraars en FLAC beminners over kwaliteit en verlies
De klagers die continu moeten benadrukken dat er compressie te zien is, hebben het imo niet begrepen, die moeten niet downloaden, die moeten gewoon netjes hun BR verzameling aanschaffen ( zoals het hoort )
Ik ben ook pas in het laatste jaar overgegaan naar 720p ( met uitval naar 1080 als de eerste niet voorhanden is )
Op een 32" heb je minimaal verschil tussen een HD download of een webDL, maar op de 40+ heb ik nog geen kwaliteitsverlies gezien tussen een 1080p x264 en de x265 versie
< maar na de eerste alinea, moet men mij niet als kwaliteitsmanager inschakelen natuurlijk >
Huh dus ik moet maar genoegen nemen met minder "omdat ik het niet heb begrepen"? Wat moet ik precies begrijpen dan? Data opslag kost geen hol meer en voor € 60,- Pm heb je 200mbit lijn liggen. Er is dus helemaal geen reden om genoegen te nemen met minder als het aankomt op downloaden (Streamen wordt een ander verhaal).FreshMaker schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 07:41:
[...]
Dit soort opmerkingen zijn even zo irritant.
Er zwerft op het boze internet voor iedereen een smaak, van 80MB DIVX3 tot kennelijk elitaire meesterwerken van 50GB+
Even als de veldslagen tussen MP3 luisteraars en FLAC beminners over kwaliteit en verlies
De klagers die continu moeten benadrukken dat er compressie te zien is, hebben het imo niet begrepen, die moeten niet downloaden, die moeten gewoon netjes hun BR verzameling aanschaffen ( zoals het hoort )
Alles valt of staat met de kwaliteit van je setup natuurlijk. Als je kijkt op een 32" is SD misschien "prima" maar kijk je op een groter of beter scherm dan zou ik geen reden zien waarom het niet mooier zou mogen.
En zo werkt het ook met muziek. Luister je met oordopjes op de fiets dan is mp3 prima. Luister je met een mooie setup thuis dan geeft Flac of Orgineel toch echt een mooier geluid.
Nee, jij hoeft geen genoegen te nemen met minder, maar waarom zou je je irriteren aan een ander, die zich daar minder om bekommerd ?Donstil schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 12:24:
[...]
Huh dus ik moet maar genoegen nemen met minder "omdat ik het niet heb begrepen"? Wat moet ik precies begrijpen dan? Data opslag kost geen hol meer en voor € 60,- Pm heb je 200mbit lijn liggen. Er is dus helemaal geen reden om genoegen te nemen met minder als het aankomt op downloaden (Streamen wordt een ander verhaal).
Alles valt of staat met de kwaliteit van je setup natuurlijk. Als je kijkt op een 32" is SD misschien "prima" maar kijk je op een groter of beter scherm dan zou ik geen reden zien waarom het niet mooier zou mogen.
En zo werkt het ook met muziek. Luister je met oordopjes op de fiets dan is mp3 prima. Luister je met een mooie setup thuis dan geeft Flac of Orgineel toch echt een mooier geluid.
Typisch het elitaire wat ik bedoelde mbt mp3 vs flac verhaal, De één wil hele andere dingen dan een ander.
Jij hebt een 200Mbit verbinding, welke ik persoonlijk onzin vindt ( buiten de legaliteit mbt downloaden van media ) met mijn 50Mbit verbinding komt het net zo goed binnen ( 4x trager misschien ).
Kern van het verhaal is alweer dat men eens moet stoppen met bepalen wat het beste is voor iedereen, vooralsnog moet iedereen voor zichzelf bepalen wat men wil bereiken, en de manier waarop.
Dat zit wel Schnorr.
Nu moet iedereen natuurlijk z'n eigen afweging maken, maar het zou fijn zijn als er een betere manier was om de kwaliteit van een flim te bepalen. Nu moet je doen met een resolutie en de grote van de file maar dat zegt lang niet alles.
En om dan ook nog even OT te blijven, ik heb het eerste seizoen van Broadchurch gezien maar blijf met een paar vragen zitten.
Hoe zit het met de postbode waar Danny ruzie(?) mee had, is dat nog uitgelegd?
Hoe zit het met de telefoon van Danny? Hij zou precies dezelfde smartphone hebben als z'n vriendje Tom(?) maar uiteindelijk wordt er een eenvoudige dumphone gevonden. Hoe zit dat?
[ Voor 28% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 21-02-2015 17:12 ]
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Die postbode is verder niet aan bod gekomen en Danny had toch 2 telefoons? Eentje die hij van Joe Miller had gekregen. Broadchurch vind ik trouwens een geweldige serie. Zo veeeeel beter dan die overdreven Amerikaanse series.CAPSLOCK2000 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 17:06:
Hoe zit het met de postbode waar Danny ruzie(?) mee had, is dat nog uitgelegd?
Hoe zit het met de telefoon van Danny? Hij zou precies dezelfde smartphone hebben als z'n vriendje Tom(?) maar uiteindelijk wordt er een eenvoudige dumphone gevonden. Hoe zit dat?
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Verwijderd
Ik zie op mijn 42 inch tv's het verschil nooit zo goed tussen 720p en 1080p. Ik moet het dan echt naast elkaar zetten bijna om het te zien.Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 19:14:
Maarja, sickbeard vervangt de web-dl's wel door 720 en daarna door 1080 versies als ik niet snel genoeg kijk, ik vind het wel best. Ik had een half jaar geleden wel last dat er Russen waren die allerlei series in 1080p gingen aanbieden, maar die waren dan nagesynchroniseerd en dat was rete irritant, maar dat heb ik nu redelijk opgelost volgens mij (andere trackers genomen).
hdtv vind ik wel minder, maar sommige series wil je gewoon gelijk kijken zonder (meestal) een dag te wachte op web-dl's.
Ik snap alleen niet helemaal waarom je niet voor 1080p gaat, maar voor SD in verband met de opslag. Een serie is gemiddels 1,6 GB zie ik (persons of interest seizoen 4 even bekeken), dat is toch amper wat? Een 3 TB schrijf kost 100 euro, je moet echt wel een hele berg series kijken wil je dien dan volkrijgen.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2015 19:29 ]
In SD is die maar maximaal 250 MB per aflevering, dat is een factor 6+ kleiner. Als ik alles naar HD haal, mag ik mijn opslag wel een paar keer verdubbelen.Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 19:27:
[...]
Ik snap alleen niet helemaal waarom je niet voor 1080p gaat, maar voor SD in verband met de opslag. Een serie is gemiddels 1,6 GB zie ik (persons of interest seizoen 4 even bekeken), dat is toch amper wat? Een 3 TB schrijf kost 100 euro, je moet echt wel een hele berg series kijken wil je dien dan volkrijgen.
* MegaTronics kijkt voorlopig nog gewoon SD materiaal.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Person of Interest wordt waarschijnlijk wel verlengd.
Scorpion!jmk schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 23:22:
Scorpion is renewed.Was al een tijdje bekend maar niet hier vermeld dacht ik.
Person of Interest wordt waarschijnlijk wel verlengd.
Het is totaal over de top en over het algemeen zeer onwaarschijnlijk, maar evengoed hartstikke leuk en heel vermakelijk.
Hier ook zo. Alleen dingen die ik heel graag wil zien en bewaren komen er in blu-ray-kwaliteit; de rest zie ik in SD. Op een 32" FullHD tv vind ik dat alleszins acceptabel. Sommige oudere series of films zijn niet om aan te zien, maar over het algemeen vind ik het prima. Mijn NAS zou anders minstens 4 x zoveel opslagruimte moeten krijgen.MegaTronics schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 19:50:
[...]
In SD is die maar maximaal 250 MB per aflevering, dat is een factor 6+ kleiner. Als ik alles naar HD haal, mag ik mijn opslag wel een paar keer verdubbelen.
* MegaTronics kijkt voorlopig nog gewoon SD materiaal.
[ Voor 94% gewijzigd door Jorgen op 22-02-2015 00:30 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator

Wikipedia: Michelle Wie
[ Voor 23% gewijzigd door Raven op 22-02-2015 12:04 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde

Is Black Sails bij iedereen kapot? VLC gaat hier over zijn nek
[Edit]
720p versies zijn allemaal stuk (alle uploaders bieden hetzelfde bestand aan
[ Voor 34% gewijzigd door Spike_wolf op 22-02-2015 15:37 ]
Humankind… be both.
ik vond de films altijd al leuk (simpele man, simpele smaak) en nu is er zowaar een serie van en Noah speelt er ook nog in
Nice....
Hoop dat dat goed gaat samen met Falling Skies...
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
David Duchovny says X-Files reunion with Gillian Anderson will happen 'pretty soon' and will be 'like going out on a greatest hits tour'
David Duchovny says an X Files reunion with Gillian Anderson “is going to happen pretty soon".
Speculation about a comeback for Agents Mulder and Scully has been swirling, and Duchovny confirmed that plans are under way.
The TV show ended 13 years ago. Asked if he was “done with The X-Files”, Duchovny said he felt quite the opposite.
“If you’d asked me this question 10 years ago, I would have said: yes, I’ve had enough.
“But at this point, it’s almost like going out on a greatest hits tour. It would be a lark. And I think it’s going to happen pretty soon,” he told The Observer.
The supernatural series ran from 1993-2002, and there were two spin-off films.
Last month, executives at Fox said they were “very hopeful” for the duo’s return, but needed to work around the stars’ schedules.
Anderson recently appeared in a second series of The Fall and on the West End stage in A Streetcar Named Desire.
Duchovny has filmed a new NBC show, Aquarius, and is working on his second novel.
The actor has said he would like to make a “limited” return as Mulder, but that he and Anderson “don’t have the energy for a full season”.
Oscar Wilde
Weer wat meer ontopic:
Ziet er zeker interessant uit. Begint 26 mei @ History.
Je zal zien dat het heel goed samen gaat met Falling SkiesTijgert schreef op zondag 22 februari 2015 @ 15:18:
Oh my! Net op 1/3 van de eerste ep. van The Librarians... wat een leuke verrassing!
ik vond de films altijd al leuk (simpele man, simpele smaak) en nu is er zowaar een serie van en Noah speelt er ook nog in
Nice....
Hoop dat dat goed gaat samen met Falling Skies...
Ik ben mee met de afleveringen en vind het tot nu toe een flauw afkooksel van Warehouse 13.
Heb zelfs al afleveringen gestopt na 20min omdat ik het niet meer kon aanzien.
Maar smaken verschillen natuurlijk maar na 1/3de van de eerste aflevering zit er nog wel kans in dat je idee over de serie zal veranderen
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
Oscar Wilde
- Geen karakterontwikkeling van Constantine himself; geen storyline over waarom hij zo geworden is zoals ie is
- Zed die maar alles doet wat Constantine zegt of wat het "werk" vereist, stelt nergens vraagtekens bij
- Geen vooruitgang in de verhaallijn van dat meisje die hij niet heeft kunnen redden (ik ben haar naam alweer vergeten)
Er zitten wel genoeg enge stukken tussen dat wel
Ik had gelezen dat er nog geen renewal was voor Constantine en dat de productie na 13 episodes gestaakt was, maar dat er geen actieve cancelation is gekomen....Ik ben benieuwd. Ik zou nu alleen graag willen weten hoe het met Zed en haar tumor verder moet en of Manny echt evil is of niet. Het hoofdpersonage zelf kan me niet zoveel meer boeien.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Verwijderd
Wie?Raven schreef op zondag 22 februari 2015 @ 12:03:
Lol, een professional golfer als Steve's caddie in Hawaii Five-o
[afbeelding]
Wikipedia: Michelle Wie
Wie dat is ken ik ook niet hoor.
Dat duurde lang
Oscar Wilde
Verwijderd
Ik was het weekend afwezig van hier.Raven schreef op maandag 23 februari 2015 @ 19:31:
[...]
Dat duurde lang, zat al op zo'n vraag te wachten...
* Raven zit Power Rangers Dino Charge te kijken
Oscar Wilde
Katee Sackhoff and James Van Der Beek Star in Gritty ‘Power Rangers’ Fan Film
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
Jammer! Ik dacht dat er 10 afleveringen waren per seizoen, maar ik ben in de war met GracepointDacuuu schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 15:43:
Broadchurch S02 zit er al weer opWat een knaller van een serie is het ook. Ik hoop echt op een S03..
Heb niets met de powerrangers maar vond dit toch wel een heel leuke insteek. I'd watch thatArethusa schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 15:44:
Ik heb geen idee waar ik dit moet plaatsen, dan maar even hier gezien het om een tv-serie gaat
Katee Sackhoff and James Van Der Beek Star in Gritty ‘Power Rangers’ Fan Film
Verwijderd
Ik ga niet kiezen tussen X-Files, Alias, Buffy The Vampire Slayer, Veronica Mars, Twin Peaks, Star Trek Voyager dus so ha!thibautb schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 19:37:
Welke serie is de beste die jullie ooit hebben gezien? Maakt niet uit of hij 10 of 1 jaar oud is.
Oei, ik ga toch eens wat meer series moeten gaan kijken, want 75% van de bovenste ken ik toch nietVerwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 19:39:
[...]
Ik ga niet kiezen tussen X-Files, Alias, Buffy The Vampire Slayer, Veronica Mars, Twin Peaks, Star Trek Voyager dus so ha!![]()

Buffythibautb schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 19:42:
[...]
Oei, ik ga toch eens wat meer series moeten gaan kijken, want 75% van de bovenste ken ik toch niet![]()
![]()
Wel beginnen met de film (met Kristy Swanson) en vergeet spinoff Angel niet
Oscar Wilde
Zeg daar dan wel bij dat de film en de serie in de verste verte niet op elkaar lijken! Ik ken genoeg mensen die halverwege de film al zouden afhaken!Raven schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 20:10:
[...]
Buffy![]()
Wel beginnen met de film (met Kristy Swanson) en vergeet spinoff Angel niet
Humankind… be both.
Verwijderd
En ach, die film is best leuk
- Buffy: Kristy Swanson in de film, Sarah Michelle Gellar in de serie;
- Watcher: Donald Sutherland in de film, Anthony Stewart Head in de serie;
- In de film blijven vampieren als lijk liggen, eentje weigert dood(er) te gaan. In de serie vergaan ze tot stof en as;
- In de film kunnen vampieren vliegen/zweven, in de serie rijden ze in geblindeerde auto's.
Vergeet ik nog iets?
Oscar Wilde
Dat is niet zozeer waar ik het over had. De serie is kwaliteit, de film is bagger en alleen leuk in combinatie met de serie, zoals Krush zegt, om te zien hoe het WEL moetRaven schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 20:15:
Zal ik dan maar wat verschillen noemen?
- Buffy: Kristy Swanson in de film, Sarah Michelle Gellar in de serie;
- Watcher: Donald Sutherland in de film, Anthony Stewart Head in de serie;
- In de film blijven vampieren als lijk liggen, eentje weigert dood(er) te gaan. In de serie vergaan ze tot stof en as;
- In de film kunnen vampieren vliegen/zweven, in de serie rijden ze in geblindeerde auto's.
Vergeet ik nog iets?
Humankind… be both.
Oei lastig.thibautb schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 19:37:
Welke serie is de beste die jullie ooit hebben gezien? Maakt niet uit of hij 10 of 1 jaar oud is.
De series van de laatste jaren blijven je dan toch het beste Bij en daardoor kies je daar snel voor denk ik.
Ik kan niet echt 1 serie aanwijzen.
Als ik nu een top vijf zou moeten maken (zonder volgorde) zou ik gaan voor.
Breaking Bad
Shameless US
House of Cards US
Arrested Development
Entourage
Volgens mijn Trakt.tv profiel (waar helaas na de Sync van V1 naar V2 niet alles meer instaat) zit ik op 149 days, 4 hours, 21 minutes
[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 24-02-2015 20:53 ]
Humankind… be both.
Een jaartje series kijken, wat goed bezig ben jij zeg! Je kan zomaar meedoen aan elke quiz die er over een serie gaat en dan nog winnen ook,Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 20:57:
~299 dagen volgens Myepisodes hier, maar daar staat lang niet alles in..

Verwijderd
Dat zal erg tegenvallen aangezien ik zeker de oude series gewoon als nieuw kan kijkenthibautb schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 21:04:
[...]
Een jaartje series kijken, wat goed bezig ben jij zeg! Je kan zomaar meedoen aan elke quiz die er over een serie gaat en dan nog winnen ook,denk ik zo
Maar vergeet niet dat het wel over een tijdspanne van meer dan 20 jaar aan tv is
Anywho,
Was dit al op de radar?
IMDB: A.K.A. Jessica Jones (TV Series 2015– )
(Marvel tie-in van Netflix) de cast alleen al
De vervolgseries waren toch wel minder en degene die eraan zit te komen lijkt me ook maar muf.
Van de normale series kijk ik graag naar Blue Bloods, Castle, Person of Interest, The Mentalist en keek ik graag naar White Collar. En het laatste seizoen van Strike Back was ook echt top. Kan niet wachten tot die weer verder gaat.
... rookvorm toch (ook)?Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 20:17:
Dracula wilde in de serie ook niet doodgaan, en kon vliegen. Wel in bat vorm
AhSpike_wolf schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 20:18:
[...]
Dat is niet zozeer waar ik het over had. De serie is kwaliteit, de film is bagger en alleen leuk in combinatie met de serie, zoals Krush zegt, om te zien hoe het WEL moet
Damn, dat wordt kijken voor andere redenen dan de serie zelfVerwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 21:09:
Anywho,
Was dit al op de radar?
IMDB: A.K.A. Jessica Jones (TV Series 2015– )
(Marvel tie-in van Netflix) de cast alleen al![]()
Edit: Oeh, iemand van Veronica Mars
Oscar Wilde
Ja hè zo kan ik het ookVerwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 20:57:
~299 dagen volgens Myepisodes hier, maar daar staat lang niet alles in..
Maar daarvan staat het meeste er wel in denk ik.
Misschien toch al die series uit mijn jeugd maar eens invoeren
Er komt nog een laatste seizoen van Strike Back toch? Om het af te sluiten.Martinspire schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 21:24:
Band of Brothers is voor mij de beste serie en ik vraag me af of die ooit overtroffen kan worden. Budgetten zijn namelijk niet zo hoog meer en het bouwen van een stad om kapot te schieten zie ik ze ook niet meer doen.
De vervolgseries waren toch wel minder en degene die eraan zit te komen lijkt me ook maar muf.
Van de normale series kijk ik graag naar Blue Bloods, Castle, Person of Interest, The Mentalist en keek ik graag naar White Collar. En het laatste seizoen van Strike Back was ook echt top. Kan niet wachten tot die weer verder gaat.
Kan me alleen herinneren dat dit al een paar keer in de apps gestaan heeft, lijkt steeds verschoven te worden.
Vind de tweede uitvoerig van Strike Back wel beter trouwens. Zeg maar na dat de mini serie door ging als normale serie, met elke 2 weken 1 verhaal
[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 24-02-2015 22:21 ]
Volgens de wiki "Strike Back will return to Cinemax in the summer of 2015 for the final season of ten new episodes. Initially scheduled for summer 2014, the season had to be pushed back due to an off-set injury to series star Sullivan Stapleton"Donstil schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 22:17:
[...]
Er komt nog een laatste seizoen van Strike Back toch? Om het af te sluiten.
Kan me alleen herinneren dat dit al een paar keer in de apps gestaan heeft, lijkt steeds verschoven te worden.
Vind de tweede uitvoerig van Strike Back wel beter trouwens. Zeg maar na dat de mini serie door ging als normale serie, met elke 2 weken 1 verhaal
Duurt nog even helaas
Ik hou dat nog vol maar wankelt hier ook wel.
Ik vind alleen Stanley Tucci wei een interessante rol hebben en dat houd me nog net geboeid genoeg.
Ik ben wel met 12 monkeys gestopt. Ik moet mezelf alleen nog aanleren niet steeds toch te beginnen met SyFy series. Is eigenlijk altijd prut of wordt dat gedurende de serie loopt erg snel.
Oke keurig. Klopt dus wel dat het verschoven is.3p0x schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 22:50:
[...]
Volgens de wiki "Strike Back will return to Cinemax in the summer of 2015 for the final season of ten new episodes. Initially scheduled for summer 2014, the season had to be pushed back due to an off-set injury to series star Sullivan Stapleton"
Breaking Bad
Sons of Anarchy
House MD
Game of Thrones
Penny Dreadful
House of Cards
Orange is the New Black
Forbrydelsen
Borgen
Bron
Les revenants
Top of the Lake
Dexter
[ Voor 15% gewijzigd door RigolleM op 25-02-2015 08:19 ]
Masterchef Junior finale
McGee (aan Gibbs): Your new smartphone is almost ready to go.
Tony: Smartphone?
Bishop: Gibbs?

... Oh great balls of fire. Top Gun
[ Voor 58% gewijzigd door Raven op 25-02-2015 10:14 ]
Oscar Wilde
De 3 delige mini-serie The Casual Vacancy IMDB: The Casual Vacancy (TV Mini-Series 2015) naar het roman van J.K. Rowling is al eens eerder genoemd maar ik vrees dat er weinig liefhebbers zijn voor deze briljante serie, niemand heeft het er over. Zal wel omdat het Brits is. De 3e en laatste afl wordt op 1 maart op BBC 1 uitgezonden.
S02 van Broadchurch vond ik soms wat voorspelbaar en de rechtzaak niet erg sterk. Het 2e verhaal vond ik weer wel sterk en ben zeer benieuwd naar S03. Echter denk ik niet dat die S01 zal overtreffen, die was zeer aangrijpend en dat piano-thema spookt nog steeds door mijn hoofd. Jammer dat dat in S02 zo ver op de achtergrond stond. Zo kan dat bas-motief in de muziek van House of Cards ook lang door mijn hoofd spoken.
Wat ik er nog van weet gaat het om een dorpje of stadje, waar iets aan de hand is. Het kwam over als een vrij donkere, mysterieuze serie, en werd aangekondigd als dé nieuwe serie geloof ik. Volgens mij loopt het nog niet, maar als ik de naam niet meer weet kan ik 't ook niet meer opschrijven, dus misschien dat een van jullie het weet adhv deze summiere omschrijving?
Och ja, je moet toch wat he.
En is dat reclame op een nederlandse zender, voor een amerikaanse serie?
De eerste twee series die me te binnenschieten zijn under the dome en Haven.
In de morgen moet ik helaas even langs kantoor. Vanaf 13:00 ben ik vrij dus vanaf 13:30 op de bankmowa schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 09:24:
ff 'n reminder dat vrijdag S03 van House of Cards wordt gestreamd IMDB: House of Cards (TV Series 2013– ) - Episodes Helaas kan ik 'm pas vanaf maandag bekijken. Zeker is wel dat ik ze achter elkaar ga bekijken.
Seizoen 2 heb ik er ook zo doorheen gehakt in twee dagen. Heerlijk
Haha ja maar dat doen ze altijd. Series die in Amerika al gecanceld zijn brengt de reclame als "De hitserie uit Amerika"Just_A_User schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:21:
en werd aangekondigd als dé nieuwe serie geloof ik.
Dat zal wel komen omdat "Die ene niet zo goed scorende serie uit Amerika welke nooit fatsoenlijk afgesloten is zodat u na het kijken met een berg met vragen achterblijft" niet zo lekker bekt.
[ Voor 28% gewijzigd door Donstil op 25-02-2015 10:53 ]
The After van Chris Carter (X-files)?Just_A_User schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:21:
Kan iemand me even aan de naam helpen van een serie die binnenkort uitgezonden gaat worden? Het is een Amerikaanse serie, en ik heb er nu, een paar dagen geleden, één keer reclame van gezien.
Wat ik er nog van weet gaat het om een dorpje of stadje, waar iets aan de hand is. Het kwam over als een vrij donkere, mysterieuze serie, en werd aangekondigd als dé nieuwe serie geloof ik. Volgens mij loopt het nog niet, maar als ik de naam niet meer weet kan ik 't ook niet meer opschrijven, dus misschien dat een van jullie het weet adhv deze summiere omschrijving?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Nee, volgens mij niet. Ik heb het idee (maar dit is slechts een gevoel) dat de titel de naam van het stadje was ofzo.
Ik zit ook al dagen reclame te kijken (waar ik normaal altijd weg zap) in de hoop die aankondiging nog een keer te zien

Resurrection? Of Sleepy Hollow?Just_A_User schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:21:
Kan iemand me even aan de naam helpen van een serie die binnenkort uitgezonden gaat worden? Het is een Amerikaanse serie, en ik heb er nu, een paar dagen geleden, één keer reclame van gezien.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Volgens mij bedoel je Wayward PinesJust_A_User schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 10:21:
Ja!!!! Dat is 'm! Thanks!!
Ook nog een leuke cameo van Caro Emerald (die het openingsnummer verzorgde van de pilot... een van haar eerste hitjes 'That man')
Dit dus.
Verwijderd
Dan kun je het vast waarderen dat er een OST is van Broadchurch. De componist is Olufar Arnalds.
House of Cards in een keer op Netflix is meestal slecht voor mijn weekend. Dan ben ik daarna total loss en heb ik alle afleveringen gezien

Heb je trouwens al gekeken naar Mozart in The Jungle van Amazon?
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2015 12:22 ]
Lady Gaga maakt televisiedebuut in American Horror Story
Lady Gaga gaat zich naast zingen ook toeleggen op acteren. Zij zal te zien zijn in het vijfde seizoen van hitserie American Horror Story.
Dat meldt vakblad Variety.
Het wordt de eerste grote televisierol van Lady Gaga. Eerder was de zangeres wel al te zien in kleine rolletjes in films als Sin City 2 en Muppets Most Wanted.
Het is nog niet bekend welke rol Gaga voor haar rekening gaat nemen in American Horror Story. De hitserie vertelt elk seizoen een nieuw griezelverhaal. Het thema van seizoen vijf, dat in oktober van start gaat, is 'hotel’.
Sommige acteurs doen al meerdere seizoenen mee met de reeks, zoals Kathy Bates, Jessica Lange en Evan Peters.
[ Voor 90% gewijzigd door Raven op 25-02-2015 21:02 ]
Oscar Wilde
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Dit topic is gesloten.