Buitenlandse TV Series 2014-2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 20 Laatste
Acties:
  • 153.334 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:10
Denk dat ik Better Call Saul nog eens ga moeten herbekijken. Drie keer in slaap gevallen en iedere keer stuk moeten herbekijken. En nu weet ik zelfs niet meer wat het verhaal was.
Breaking Bad staat bij mij redelijk vast in mijn tof vijf aller tijden dus zou deze mij toch ook moeten bevallen

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:26
Voor de geïnteresseerden is hier de "pilot" ( ) van The Wheel of Time: Winter Dragon
Zou wel leuk zijn als ze hier daadwerkelijk iets mee gingen doen.
Samen met "The last kingdom" die binnenkort op het scherm komt en mogelijk ook "The legend of Zelda", is dat weer een leuke aanvulling in het TV landschap. Nu nog een leuke space scifi of misschien wel "the passage" van Justin Cronin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:42
Verwijderd schreef op zondag 08 februari 2015 @ 16:46:

Die is gericht op tieners of lijkt het meer op een hamlock grove?

Ik vermoed het eerste, maar misschien heb ik het mis.
Beetje laat maar het zit zeg maar tussen The Vampire Diaries en Hemlock Grove in.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:11

The_Worst

Unox

Klopt het dat aflevering 2 van Better Call Saul beschikbaar is?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-09 21:43
Ja, de eerste aflevering werd na The Walking Dead uitgezonden. Daarna zijn de nieuwe afleveringen maandag op dinsdagnacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Puc van S. schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 14:26:
[...]

Beetje laat maar het zit zeg maar tussen The Vampire Diaries en Hemlock Grove in.
laat? Nee joh, ik ben geduldig hoor, ik ga hem wel meepakken en zien op basis van wat je schrijft. Ik vermoed dat ik het niet zo ga vinden, maar ik begrijp mooie dames, dus tja, dan krijgt het wel een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
The_Worst schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 14:36:
Klopt het dat aflevering 2 van Better Call Saul beschikbaar is?
Jep, vanaf deze dinsdag (aflevering 2 dus) elke week op Netflix.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Mijn lijstje met RSS-filters heeft weer eens iets opgepikt: Hestons Recipe For Romance
Hij is weer origineel bezig in de keuken :)

Heston's Recipe For Romance, Channel 4 - TV review: Blowing away Valentine's Day clichés
spoiler:
with live snake supreme

[ Voor 56% gewijzigd door Raven op 10-02-2015 19:24 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We weten dat hij excentriek is maar je kunt ook te ver gaan :X :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:P

...

Lol @ endcredits: Executive Producer: Victoria Hamburger _O-

Wil wel eens zien hoe hij zijn hamburgers maakt, denk wel zo'n beetje a la

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:45

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

wiemelen schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 14:06:
[...]

Zou wel leuk zijn als ze hier daadwerkelijk iets mee gingen doen.
Samen met "The last kingdom" die binnenkort op het scherm komt en mogelijk ook "The legend of Zelda", is dat weer een leuke aanvulling in het TV landschap. Nu nog een leuke space scifi of misschien wel "the passage" van Justin Cronin.
Alsjeblieft niet :X Als een fatsoenlijke partij er mee aan de slag gaat kan het heel tof worden, maar de partij die dit in elkaar gedraaid heeft is echt belachelijk :X

Harriet McDougal Rigney, de weduwe en editor van Jordan heeft deze statement gegeven:
Harriet McDougal Rigney:

This morning brought startling news. A “pilot” for a Wheel of Time series, the “pilot” being called Winter Dragon, had appeared at 1:30 in the morning, East Coast time, on FXX TV, a channel somewhere in the 700s (founded to concentrate on comedy, according to the Washington Post).
It was made without my knowledge or cooperation. I never saw the script. No one associated with Bandersnatch Group, the successor-in-interest to James O. Rigney, was aware of this.
Bandersnatch has an existing contract with Universal Pictures that grants television rights to them until this Wednesday, February 11 – at which point these rights revert to Bandersnatch.
I see no mention of Universal in the “pilot”. Nor, I repeat, was Bandersnatch, or Robert Jordan’s estate, informed of this in any way.
I am dumbfounded by this occurrence, and am taking steps to prevent its reoccurrence.
Niemand wist er iets van af, en toestemming hebben ze al helemaal niet gegeven. De partij die de "pilot" gemaakt heeft lijkt tot dusver van niemand toestemming te hebben om dit gedaan te mogen hebben.

Universal bezit op het moment (tot morgen :P ) de TV rechten, maar Universal lijkt er niets mee te maken te hebben, de "pilot" is zelfs op FFX uitgezonden, wat onderdeel van Fox is 8)7

Verder is het op FFX uitgezonden in een timeslot dat door de zender verkocht wordt voor "client content". Wat over het algemeen infomercials en dergelijke zijn. Min of meer iedereen zou die tijd kunnen kopen om wat uit te zenden.

Verder is het project ook daadwerkelijk "even snel" in elkaar gedraaid. De regisseur, Seda James, kreeg de regie klus op 17 december, en het project was op 4 februari klaar. Dus in max anderhalve maand zijn ze van script naar eindresultaat gegaan. En de regisseur is een paar dagen later bij een verkeersongeval om het leven gekomen :X Erg jammer voor hem dat dit zijn laatste project geweest is.

Op het moment zijn de belanghebbende van de Jordan estate aan het uitzoeken wtf er gebeurt is en waar dit in hemelsnaam over gaat. Ik ben benieuwd :P

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klinkt haast als een script voor een nieuwe tv serie of film :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
HEt gaat hier wel even weinig over de 'tegenwoordige series'... Het gaat hier iets te veel over de nieuwe series die over een maand of twee uitkomen. Zoals vandaag scorpion niet over gepraat, state of affairs niet over gepraat, maar ik heb eigenlijk ook wel gewoon zin om een beetje moelijk te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scorpion moet ik nog kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Moet er dan over elke aflevering die uitgezonden wordt gesproken worden? Scorpion was zoals gewoonlijk niet veel bijzonders dus daar voel ik me niet geroepen voor om wat over te schrijven.

Spike_wolf in "[Serie] Star Wars Rebels" daarentegen is weer een ander verhaal :P
Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 19:56:
Dat klinkt haast als een script voor een nieuwe tv serie of film :X :P
Hier kun je best een leuke TV serie van maken inderdaad :+
Nieuw plot voor Episodes!

[Edit]
Over Episodes gesproken, David Schwimmer had een cameo :D

[ Voor 36% gewijzigd door Spike_wolf op 10-02-2015 20:09 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En in Scorpion speelde een bekende uit Veronica Mars :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Het was wel gelijk vanaf het moment dat hij mensen ging verzamelen 100% duidelijk dat hij de badguy was :+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah, de hele serie is gewoon voorspelbaar. Ook weleens fijn om niet na te hoeven denken. En de overdreven SFX zijn gewoon een kersje op de taart :+

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Geen Saving Hope vannacht? Verschillende sites en Tweets zeggen van wel, maar niets te vinden :S

[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 12-02-2015 07:55 ]

Oscar Wilde

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:43

Martinspire

Awesomeness

Ik moet zeggen dat ik Allegiance best een aanrader vind. Ben benieuwd hoe het verder gaat, dus die staat op de lijst om te blijven volgen. Meer mensen die de pilot gekeken hebben?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:38

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ondertussen heb ik hier Backstrom op de lijst gezet en twijfel over 12 monkeys. Het is toch net iets weet niet het raakt mij te weinig.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:50

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Martinspire schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 09:43:
Ik moet zeggen dat ik Allegiance best een aanrader vind. Ben benieuwd hoe het verder gaat, dus die staat op de lijst om te blijven volgen. Meer mensen die de pilot gekeken hebben?
Nog niet, maar gezien de kijkcijfers van de pilot twijfel ik of ik ga beginnen :+

Iemand Earth: A New Wild gezien? Die baby panda's O+ O+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Trailer gezien van The Slap IMDB: The Slap (TV Mini-Series 2015) van ABC met oa. Uma Thurman, Thandie Newton, Melissa George, Zachary Quinto, etc. Een remake van een Australische serie uit 2011. De cast ziet er nogal soapy uit, dus het is afwachten wat het wordt.

Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 14:55:
Fortitude viel mij erg tegen. Ik had vrij hoge verwachtingen zeker ook omdat Forbrydelsen speelster Grabol hierin een rol heeft. Wat me al gelijk stoort is Noren die Engels praten :/. Ze dragen Politi uniformen, maar spreken geen woord Noors. Verder is het een brei aan oninteressante karakters die opeens op het moment van filmen allemaal al een pak problemen hebben. Er wordt niet echt rustig de tijd genomen om de karakters en omgeving te schetsen. Nee, het zit niet goed in elkaar wat mij betreft en het pakt me zeker niet zoals bijvoorbeeld Broadchurch. Voor mij houdt Stanley Tucci de serie als enige nog net boven water.
Eens en ik stoor mij vooral aan Stanley Tucci, die de spanning van afl 1 om zeep hielp. Echter ben ik wel zeer benieuwd hoe het met dat virus/bacterie van die mammoet verder gaat.
Martinspire schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 09:43:
mowa in "Buitenlandse TV Series 2014-2015"

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Librarians krijgt een 2e seizoen *O*

http://tvline.com/2015/02...rarians-renewed-season-2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Kan ik daaruit opmaken dat het de moeite waard is om daar eens aan te beginnen?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
mwoah het is niet super hoogstaand, maar wel gewoon lekker wegkijken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Spike_wolf schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:52:
Kan ik daaruit opmaken dat het de moeite waard is om daar eens aan te beginnen?
Nee.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gewoon Warehouse 13 lite :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 19:53:
Op het moment zijn de belanghebbende van de Jordan estate aan het uitzoeken wtf er gebeurt is en waar dit in hemelsnaam over gaat. Ik ben benieuwd :P
Is hier al iets over bekends?

Want dit:
YouTube: Wheel of Time TV pilot: "Winter Dragon"

is de meest grote verkrachting van een boekenreeks die ik tof vind. Ik dacht dat het dieptepunt met legend of the seeker geweest was, maar ik kreeg een hartverzakking toen ik deze ellende zag.
Tof!

Ik had toevallig nog een keer de pilot van warehouse 13 gekeken en daarna de pilot van the librarians. Damn, dat aankomen in dat pakhuis is bijna 1 op 1 hetzelfde 8)7

Maar ik ben er gek op, prima kijkvoer, pot bier erbij, chips in de hand, meisje naast je op de bank / in bed en je kijkt zo een episode'tje weg.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2015 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 17:09:
[...]

Is hier al iets over bekends?

Want dit:
YouTube: Wheel of Time TV pilot: "Winter Dragon"

is de meest grote verkrachting van een boekenreeks die ik tof vind. Ik dacht dat het dieptepunt met legend of the seeker geweest was, maar ik kreeg een hartverzakking toen ik deze ellende zag.
Er is nog niets concreets. En alles is mysterieus. Bandersnatch heeft volgens mij niets meer naar buiten gebracht, maar voor zover bekend liggen de film/tv rechten bij Universal, niet Red Eagle Entertainment, dus tenzij Universal de financiering gedaan heeft zou REE helemaal geen recht gehad hebben om deze bagger te produceren.
Wat het nog leuker maakt is dat als je hier gaat zoeken naar REE kom je dit tegen:
Red Eagle Entertainment, LLC
Entity Number: 200431510123
Date Filed: 09/27/2004
Status: FTB Suspended*

*FTB Suspended or FTB Forfeited: The business entity was suspended or forfeited by the Franchise Tax Board for failure to meet tax requirements (e.g., failure to file a return, pay taxes, penalties, interest).
Euhm.. okay, met die status zou REE dus eigenlijk niets meer mogen doen.

Dan komt er in de credits van die bagger ook deze naam voorbij: Winter Dragon Productions, LLC
In dat zelfde register is te zien dat Winter Dragon Productions, LLC eind december pas geregistreerd is. Waarschijnlijk door de eigenaren van REE, welke nog 42 andere "bedrijfjes" lijken te hebben die rond WoT draaien :?

Het is nog erg vaag allemaal, het is afwachten tot McDougal of Bandersnatch met meer info komen.

Om het nog grappiger te maken is Red Eagle een lawsuit tegen McDougal gestart wegens smaad en laster :')
Law360, San Diego (February 12, 2015, 8:08 PM ET) -- The producers of a TV adaptation of Robert Jordan’s “Wheel of Time” fantasy book series accused the author’s widow of slander on Thursday in California federal court, alleging she publicly ridiculed the pilot that aired days before the producers’ rights were set to expire.
Red Eagle Entertainment LLC’s 30-minute pilot for the series aired on FXX in the early hours of Feb. 9, at 1:30 a.m. EST, and was quickly derided by fans and writers for its low-budget special effects, slow pacing and stilted acting. Red Eagle’s rights to the series would have expired on Feb. 11 if it hadn’t aired anything.
Jordan’s widow Harriet McDougal released a statement Monday distancing herself from the pilot. She claimed that her company Bandersnatch Group Inc., which is Jordan’s successor in interest, had a deal with Universal Pictures to produce the show, not Red Eagle.
“I see no mention of Universal in the ‘pilot,’” she wrote. “Nor, I repeat, was Bandersnatch, or Robert Jordan's estate, informed of this in any way. I am dumbfounded by this occurrence, and am taking steps to prevent its reoccurrence.”
Red Eagle alleges that it granted some rights to Universal but they reverted back to Red Eagle last year. McDougal knew Universal was no longer involved because she and her lawyers were told about the rights change, according to the suit. Her statement was meant to disparage the show and cast doubt on Red Eagle’s legal ability to produce the pilot, the company alleged.
“Instead of confirming the rights for which she has been so richly compensated for, McDougal sought to harm the business prospects of [Red Eagle] by making statements she knew to be false,” Red Eagle said.
Red Eagle’s dealing with Jordan dates back to 2004, when a subsidiary paid Jordan $35,000 for a one-year option to buy movie and TV rights for the first of 15 books in the “Wheel of Time” series. The company eventually paid another $595,000 to extend the option and buy the rights, which would revert back to Bandersnatch if nothing came of the deal, according to the complaint.
The subsidiary, Manetheren LLC, signed a separate deal with Universal in 2009, giving it an interest in making films or a TV show based on the book, but the rights came back to Manetheren in February 2014 because Universal hadn’t started shooting by then, the complaint said.
McDougal was invited last year to a series of meetings between Manetheren, Sony Pictures Television and Radar Pictures LLC about a possible TV series and offered to serve as a consultant, according to the suit. Red Eagle claims McDougal never raised any concerns about Manetheren’s rights to go ahead with the show.
Manetheren further claims McDougal breached a 2008 deal over comic book rights, with both sides agreeing not to make any negative or contentious public statements about each other. And contrary to McDougal’s released statement, Manetheren was not required to get her approval before releasing the show, the producers said.
Representatives for the parties did not immediately respond Thursday to requests for comment.
Red Eagle is represented by Jonathan D. Freund and Stephen P. Crump of Freund & Brackey LLP.
Counsel information for the defendants was not immediately available.
The case is Red Eagle Entertainment LLC et al. v. Bandersnatch Group Inc. et al., case number 2:15-cv-01038, in the U.S. District Court for the Central District of California.
Ik verwacht niet dat we bang hoeven te zijn dat er meer van dit soort bagger gaat verschijnen, en ik verwacht dat McDougal/Bandersnatch er nu heel veel aan gaan doen om die rechten duidelijk terug in handen te hebben zodat er niets mee gedaan kan worden, of ze zelf actief bezig kunnen om wat fatsoenlijks te maken.

Maar ik blijf de zaak met een bak popcorn volgen :+

[ Voor 3% gewijzigd door Spike_wolf op 13-02-2015 17:48 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, dat is een verhaal... waarom heeft uberhaupt iemand dit uitgezonden? Ik vermoed dat ze gewoon een reclameblok van 20 minuten gekocht hebben en daarin de pilot gezet hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 18:01:
Damn, dat is een verhaal... waarom heeft uberhaupt iemand dit uitgezonden? Ik vermoed dat ze gewoon een reclameblok van 20 minuten gekocht hebben en daarin de pilot gezet hebben :P
Dat hebben ze ook. Ze hebben en half uur zendtijd gekocht waar meestal infomercials gebruik van maken.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor kookshowmensjes (:w), Celebrity MasterChef South Africa is bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Momenteel zit ik Bosch IMDB: Bosch (TV Series 2014– ) te bekijken, die eindelijk is gestart. Eerst begonnen met de pilot van vorig jaar opnieuw te bekijken om het geheugen op te frissen en daarna ga ik er een stuk of 3 kijken en morgen/overmorgen de rest. (Amazon Prime)

[ Voor 3% gewijzigd door mowa op 14-02-2015 01:16 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te zien is Marlo Stanfield toch uiteindelijk op het rechte pad gekomen als hij nu voor de politie werkt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 23:41:
Voor kookshowmensjes (:w), Celebrity MasterChef South Africa is bezig.
Die vond ik laatst niet zo heel erg leuk, liever de Aussies, NZ en US. Geen idee wanneer die weer beginnen.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Ground Floor is gecancelled :(. En de "finale" is al uitgezonden :(

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ik wist het van Ground Floor maar was in de veronderstelling dat ik hier de enige was die het bekeek.
De ratings van S01 waren al niet hoog en het was al bekend dat er geen S03 zou komen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:33
Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 02:15:
Zo te zien is Marlo Stanfield toch uiteindelijk op het rechte pad gekomen als hij nu voor de politie werkt :).
Daniels zit er ook in... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien voor jullie ook leuk om te kijken is IMDB: Mozart in the Jungle (TV Series 2014– ). Na Bosch ging ik eens opzoek wat Amazon Prime nog meer voor exclusieve content heeft. is Mozart in the Jungle er daar een van. Deze comedy wat ikzelf eerder een comedy drama zou noemen spreekt mij in elk geval aan. Het is luchtig, kijkt makkelijk weg, met leuke dialogen en goede aankleding. De schrijvers achter de serie zijn dan ook niet de minste namen en alhoewel dat niet altijd iets zegt leveren ze naar mijn idee een mooie serie af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Kun je vanuit NL Amazon Prime kijken? Als ik met mijn Amazon account dit wil aanvragen dan krijg ik een melding dat het US only is. Ik heb geen zin om allerlei ontwijktrucks toe te passen (fake account, VPN etc), dan wacht ik wel tot het via andere wegen beschikbaar is. Ze hebben best leuke series zo op het oog (wil iig Bosch zien) maar als ze alles beperken tot de US, jammer dan.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 18:01:
Het wordt nog interessanter!
De Hollywood Reporter heeft een goed stukje geschreven over de aanklacht en heeft de aanklacht erbij geplaatst.

Volgens de officiële aanklacht steekt de vork anders in de steel dan McDougal zou doen geloven. Volgens de aanklacht zouden de rechten niet meer bij Universal liggen, jaren terug heeft Red Eagle een overeenkomst gesloten met Universal om een serie te maken, daar is niets van gekomen en die rechten zijn halverwege vorig jaar weer terug gekomen bij Red Eagle. Waarna ze dus dat gedrocht in elkaar gedraaid hebben om die rechten te behouden. Volgens Red Eagle is de beschuldiging dat zijn de rechten niet zouden hebben dus onjuist.
Waar ze ook over vallen is dat McDougal niet zou weten van dit alles terwijl ze vorig jaar blijkbaar naar de andere kant van het land gevlogen is voor meetings om dit te bespreken.

TL:DRRed Eagle Engertainment zegt dat ze wel degelijk over de rechten beschikten, en dat McDougal ook op de hoogte was van de productie. Omdat McDougal beide ontkent en de pilot zwart maakt wordt ze door Red Eagle aangeklaagd.

Nu is het dus zaak dat er uitgezocht wordt wie van de twee er gelijk heeft. En of Red Eagle überhaupt wel wat te zeggen heeft omdat ze volgens de belastingdienst helemaal geen opererend bedrijf zijn :+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff lekker einde van Constantine zeg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bastien schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 15:18:
Kun je vanuit NL Amazon Prime kijken? Als ik met mijn Amazon account dit wil aanvragen dan krijg ik een melding dat het US only is. Ik heb geen zin om allerlei ontwijktrucks toe te passen (fake account, VPN etc), dan wacht ik wel tot het via andere wegen beschikbaar is. Ze hebben best leuke series zo op het oog (wil iig Bosch zien) maar als ze alles beperken tot de US, jammer dan.
Bosch is in zijn geheel door Sickbeard opgehaald hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:05
Hey, myepisodes geeft aan dat in maart het zesde seizoen van community start. Ik dacht dat dat was gecancelled? Heb ik iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Raymond schreef op zondag 15 februari 2015 @ 15:16:
Hey, myepisodes geeft aan dat in maart het zesde seizoen van community start. Ik dacht dat dat was gecancelled? Heb ik iets gemist?
Ja, ze zitten volgens mij nu bij Amazon? Ze gaan in ieder geval door maar sherley is er volgens mij nu ook uit dus er blijft niet veel over.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:05
Staat op Wikipedia, zie ik nu. Shirley kon niet meedoen, vanwege familieomstandigheden. Maar er komen wel anderen voor in de plaats. Waaronder Paget Brewster (van criminal minds), dus echt armoe is het ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 20:54:
Omdat McDougal beide ontkent en de pilot zwart maakt wordt ze door Red Eagle aangeklaagd.
Je kan toch niemand aanklagen omdat hij gewoon de waarheid zegt? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Touchdomex schreef op zondag 15 februari 2015 @ 15:19:
[...]

Ja, ze zitten volgens mij nu bij Amazon? Ze gaan in ieder geval door maar sherley is er volgens mij nu ook uit dus er blijft niet veel over.
Yahoo Screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Oh ja nog erger D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2015 @ 15:49:
[...]

Je kan toch niemand aanklagen omdat hij gewoon de waarheid zegt? :D
Nope :+
Dat ze ontkent dat zij en Bandersnatch kennis hadden van het project kan natuurlijk wel uitgezocht worden, maar dat de pilot bagger is, is niet slechts een mening maar gewoon keiharde realiteit :P
Ik wacht in ieder geval met smacht op het boek en de onvermijdelijke verfilming van het boek over deze bizarre zaak!

Ik heb net ook eindelijk maar eens die pilot op m'n 2e scherm aangezet terwijl ik aan het werk was en hem helemaal door gelopen...
Aan de kleine stukjes er doorheen skippen was al duidelijk dat het bagger was, maar het is echt ontzettend beroerd zeg :D :X
De reclames die er tussendoor zaten waren interessanter en beter uitgewerkt dan de pilot :+

[ Voor 21% gewijzigd door Spike_wolf op 15-02-2015 16:34 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 23:12:
[...]

Bosch is in zijn geheel door Sickbeard opgehaald hier ;)
oh? Ik had gemist dat die uit was, ik zal mijn zieke baard ook even vertellen Bosch te gaan zoeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 09:45

Goner

What can I do you for ?

Voor de BBC kijkers ; gisteren is Casual Vacancy (JK Rowling) begonnen. Erg intrigerend verhaal.
En in maart komt Poldark, historisch kostuum drama.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Damn, CSI :|

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ik had even het idee dat ze voor een CSI San Diego spin-off gingen :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik niet :P , 't was more or less dezelfde manier waarop Catherine d'r uit ging, het hogerop (of ergens anders) zoeken.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Raven schreef op maandag 16 februari 2015 @ 17:19:
Ik niet :P , 't was more or less dezelfde manier waarop Catherine d'r uit ging, het hogerop (of ergens anders) zoeken.
In het begin bleef het daarbij inderdaad, maar toen hij ook nog daadwerkelijk naar San Diego ging en we een persoon daar zagen had ik wel even het idee dat we een introductie gingen krijgen van de nieuwe cast, maar dat was niet het geval :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ah zo :) , o well, nu maar afwachten hoe het in het volgende seizoen gaat...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op maandag 16 februari 2015 @ 17:22:
[...]

In het begin bleef het daarbij inderdaad, maar toen hij ook nog daadwerkelijk naar San Diego ging en we een persoon daar zagen had ik wel even het idee dat we een introductie gingen krijgen van de nieuwe cast, maar dat was niet het geval :)
Nou geef ze geen ideetjes :+

edit:

Volgens mij staat de bass een beetje hard, zit net een scene in de ondervragingskamer te kijken, het is net CSI in space nu 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2015 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Was ik de enige die een déjà vu gevoel kreeg bij de keukenscene in Shameless? :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Raven schreef op maandag 16 februari 2015 @ 19:50:
Was ik de enige die een déjà vu gevoel kreeg bij de keukenscene in Shameless? :P
Dat iedereen zijn lunch krijgt enz bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nope :+ , * Raven mompelt iets over Jimmy & Fiona.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiona?

Scotty doesn't know *O* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

_O-

Dat is een van mijn ringtones trouwens :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Raven schreef op maandag 16 februari 2015 @ 20:19:
Nope :+ , * Raven mompelt iets over Jimmy & Fiona.
Haha ja dat ook :)

Ik kijk toch weer elke week met veel plezier trouwens. Fantastische serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Indian Summers IMDB: Indian Summers (TV Mini-Series 2015) een nieuwe Britse mini-serie (10 afl) wat zich afspeelt in de Britse koloniale periode in India in 1932.
Lijkt me een prachtserie.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
mowa schreef op maandag 16 februari 2015 @ 22:13:
Indian Summers IMDB: Indian Summers (TV Mini-Series 2015) een nieuwe Britse mini-serie (10 afl) wat zich afspeelt in de Britse koloniale periode in India in 1932.
Lijkt me een prachtserie.

[video]
Gadver dat lijkt me echt vreselijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
koloniale Downton Abbey?
Vast weer prima in dat genre.
En 10 afleveringen is geen miniserie in de UK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat zijn opvallend veel afleveringen voor één seizoen van een Britse serie :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

10 is heel standaard hoor. Die Sherlock enzo zijn gewoon erg kort. 9-10 is een beetje de norm daar.

Gotham was best interessant. The Flying Grayson! :D
We weten in ieder geval dat in het geval Mary en John een zoon krijgen deze niet Gordon zal heten :P
spoiler:
Die zal Dick heten en na hun dood door Bruce opgevangen worden en als Robin door het leven gaan. En later als Nightwing, Batman, en hier en daar nog wat andere namen :P

En Jerome, die knul uit Shameless, moet haast wel Joker worden, zijn manier van doen kan haast niets anders beteken. Als dat niet het geval is dan was dit een hele nare streek van de schrijvers, zo iemand neer zetten die verder nergens wat mee te maken heeft zou nergens op slaan. Als hij inderdaad de Joker is maken ze met hem wel een hele grote fout. Een van de belangrijkste dingen aan de Joker is dat hij helemaal geen backstory heeft. Niemand weet wie of wat hij is en waar hij vandaan komt. In dit geval weten we wie hij is, waar hij vandaan komt, wie zijn ouders zijn, en min of meer waarom hij goed gestoord is, zo zit er geen mysterie meer aan het personage en zal hij nooit zo interessant en mysterieus zijn als de bedoeling is.
Wat dat betreft hoop ik dat hij niet de Joker is, maar again, dan is dit gewoon een hele lompe streek om mensen onnodig op een verkeerd spoor te zetten. Not cool.

En die Hellfire Club, waar ging dat over? Een satanische club die al jaren niet meer actief is/bestaat.. okay. Is het een throw away name die we verder niet meer tegen komen, of komt die club weer groots terug? In beide gevallen is die naam echt ontzettend vreemd gekozen, The Hellfire Club is een hele bekende groep in het Marvel universum, in DC is dit voor zover ik kan vinden de eerste vertoning. Waarom zou DC in hemelsnaam een bekende Marvel naam gebruiken voor een eenmalig of groter plot? :?
Lijkt me niet de meest handig gekozen naam.

En dan hebben we ook Barbara weer die nog steeds een compleet leeg personages is :F
Op een gegeven moment zal zij toch weer heel interessant moeten worden voor Jim, maar zoals dit personage geschreven is zie ik dat eerlijk gezegd niet gebeuren. Hoewel Leslie leuk in elkaar steekt en ze in dit verhaal een perfecte partner voor Jim is zou ik toch Barbara graag op een goede manier weer terug zien.
spoiler:
Zonder Barbara immers geen Barbara jr. AKA Batgirl/Oracle :'(

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Raven schreef op maandag 16 februari 2015 @ 18:14:
Ah zo :) , o well, nu maar afwachten hoe het in het volgende seizoen gaat...
Dan kan je mogelijk erg lang wachten. Kijkcijfers zijn uitermate slecht en ze hadden per ongeluk enkele weken geleden ook een aankondiging op tv over de "series final".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Damn, dus mogelijk geen CSI's meer? Of komt die Cyber-afdeling nog langs?

....

IMDB: CSI: Cyber (TV Series 2015– ) - Episodes -> 4 maart staat daar.

[ Voor 19% gewijzigd door Raven op 17-02-2015 15:00 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:10
wontcachme schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:14:
[...]

ze hadden per ongeluk enkele weken geleden ook een aankondiging op tv over de "series final".
Hebben ze dat toen niet uitgelegd als zijnde een foutje. Ze moesten "season finale" zetten ipv "series finale" ?

Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb maar omdat Ted Danson nu gecast is in Fargo zou het zeker zijn dat CSI gestopt zal worden

Wait and see ;)

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
"foutje"......

De kijkcijfers zijn op dit moment de laagste van de lopende series op CBS. De serie is duur dankzij de leeftijd en men heeft gedurende het seizoen de aantal afleveringen teruggeschroefd. CSI is "bearchow" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The Simpsons :D _/-\o_

Eerst een pixel-art intro, gevolgd door Jetsons-intro en Bender staat ook nog eens in beeld :o :D

edit:
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/The.Simpsons.S26E14..jpg
09:25 _O-

Inspectie: “We’re gonna search this place from top to bottom.”
Homer: “Ahhh! That’s where all the problems are!” :+

[ Voor 52% gewijzigd door Raven op 17-02-2015 17:42 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
And now, this: HBO has renewed Last Week Tonight With John Oliver for Seasons 3 and 4.

Each season will consist of 35 episodes, the network announced Tuesday.
*O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Hij weet het altijd erg goed te verwoorden, natuurlijk met een grote dosis humor, maar vrijwel iedere episode heb je inderdaad weer een grote 'wtf, is dit echt, of is dit comedy, nee het is echt helemaal echt' gevoel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Anger management een kans gegeven.
Maar denk niet dat ik het 2e seizoen ga beginnen.
Ik vond het allemaal net niet goed genoeg. Of ik word een dagje ouder :p

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:41
Ik kom 2 series tegen via via en was benieuwd of deze het kijken waard waren:
- Peaky Blinders (IMDB)
- Broadchurch (IMDB)

Zelf heb ik met plezier gekeken naar series met een wat sterker plot en acteer prestaties.
Zoals bijvoorbeeld (de een wat beter dan de ander uiteraard):
- Boardwalk Empire
- House of Cards
- Homeland
- Fargo
- True Detective
- Vikings

Hoor graag wat jullie voor ervaring hebben met bovenstaande 2 series.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Broadchurch, in ieder geval seizoen 1 (2 heb ik nog niet bekeken) is heel goed.
Wel heel anders uiteraard dan de US series die je noemt ... die Britten pakken dat toch heel anders aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:46
Peaky Blinders staat nog op mijn ToDo lijst.
Broadchurch Se1 snel achter elkaar gekeken, en nu wekelijks Se2 aan het volgen. Heerlijke serie, spannend, plottwists en lekker langzaam, veel tijd voor alles en mooie beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
Sounds good, bij deze heb ik Broadchurch op the watch list staan.
Ja en inderdaad zijn Engelse series zeker iets anders dan Amerikaanse. Wil dat ook steeds meer kijken eigenlijk.
Bedankt voor de feedback!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:36
Goner schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:47:
Broadchurch, in ieder geval seizoen 1 (2 heb ik nog niet bekeken) is heel goed.
Wel heel anders uiteraard dan de US series die je noemt ... die Britten pakken dat toch heel anders aan :+
Broadchurch, de echte Engelse dus, is zo goed!
-Goed verhaal
-Goed geacteerd
-Mooie omgeving
-Spannend!

Seizoen 2 is ook erg sterk. Volgende week weer een nieuwe aflevering. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

PaulBloem schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 10:53:
Ja en inderdaad zijn Engelse series zeker iets anders dan Amerikaanse. Wil dat ook steeds meer kijken eigenlijk
In dat geval : Shetland, The Missing, Remember Me, The Wrong Mans, Case Histories ... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:46
Goner schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:08:
[...]

In dat geval : Shetland, The Missing, Remember Me, The Wrong Mans, Case Histories ... :+
Yep, nu ook The Missing aan het kijken, en Remember me ook al gezien. Na mn Scandinavische fase nu dus een Britse. Bevalt goed. The Fall is ook erg indrukwekkend en sterk, moet je zien.
Uit de VS volg ik alleen nog series van het niveau als Walking Dead, Game of Thrones, Fargo en True Detective.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
I love this topic :-)
Top, ik ga zeker even in deze series duiken om te zien of het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Tony: Boss, is that you choking or are you choking someone? (Leuk telefoongesprek :P )
spoiler:
Fornell die zijn maag aan het leeggooien is...

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 18-02-2015 11:30 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Dacuuu schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:03:
[...]

Broadchurch, de echte Engelse dus, is zo goed!
-Goed verhaal
-Goed geacteerd
-Mooie omgeving
-Spannend!

Seizoen 2 is ook erg sterk. Volgende week weer een nieuwe aflevering. _/-\o_
Volgende week alweer de laatste aflevering van S2... :/

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Raven schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:00:
Damn, dus mogelijk geen CSI's meer? Of komt die Cyber-afdeling nog langs?

....

IMDB: CSI: Cyber (TV Series 2015– ) - Episodes -> 4 maart staat daar.
dat zie ik als enige mogelijke voorlopig redding van de normale CSI.
Loopt cyber goed dan kunnen ze die nog koppelen aan de normale met een kort seizoen. Is cyber een flop dan is dat het einde van de hele branch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fierry
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-07 17:33
The Man in the High Castle krijgt een heel seizoen bij Amazon! *O*

http://arstechnica.com/th...s-man-in-the-high-castle/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

FUCK YES! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Oei goed nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Is er op csi cyber na eigenlijk nog 1 serie in the running?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Goner schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 11:08:
[...]

Bedankt voor je lijstje. Ik ga The Wrong Mans proberen. :)

Your Friendly Neighborhood Moderator

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Vorige week ook de pilot gezien.
Supernieuws!

Battle.net: NagaByrd#2844

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Yikes, ging er een
spoiler:
"boem"
in Saving Hope :X

Oscar Wilde

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

1e deel gezien van Gallipoli YouTube: Deadline Gallipoli Trailer een Australische mini-serie over de mislukte slag om Gallipoli in 1915, een mij onbekend feit.
Het 1e deel duurde ruim een uur, wat vrij lang is. Ik vermoed dat er sprake is van 2 afl in 1, de 2e afl is immers ook al beschikbaar.
Een boeiend gegeven en de stuitend primitieve oorlogvoering uit die tijd is redelijk goed weergegeven. Normaliter heb ik het niet zo met Australische series, ik kan me niet zo snel 1 serie heugen die ik heb gevolgd.

Ik ben ook blij dat er steeds meer hele mooie 1080p versies zijn/komen van mijn favo series. Dat kijkt zoveel fijner dan, al dan niet goede en soms "zogenaamde, 720p en 1080i (50" tv)

iRacing Profiel

• Teckna
Raven schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 15:11:
Yikes, ging er een
spoiler:
"boem"
in Saving Hope :X
Wow. Ik zag het niet aankomen nee...

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 18:38
Laatste aflevering van The Missing S01 liet me vloekend achter. Wat een einde! Over cliffhangers gesproken.

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
mowa schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 16:54:
Ik ben ook blij dat er steeds meer hele mooie 1080p versies zijn/komen van mijn favo series. Dat kijkt zoveel fijner dan, al dan niet goede en soms "zogenaamde, 720p en 1080i (50" tv)
Ik kijk eigenlijk alleen maar sd versies :X . Met 15mbit maximaal duurt 720p mij te lang en neemt te veel ruimte op de NAS in.

Enigste series die 720p binnenkomen zijn van kanalen die niet altijd goed opgenomen worden. Bv Gold Rush is vaak alleen 720p.....

Pagina: 1 ... 14 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.