Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Dat claustrofobische gevoel willen ze hier natuurlijk opwekken door ze op een eiland te stranden, zo kunnen ze toch niet weg, maar heb je iets meer variatie in omgevingen zonder dat je het idee opwekt dat ze op een basis rondlopen met het formaat van Luxemburg
Dat het verhaal zich in twee tijden afspeelt kan ook leuk uitpakken, maar dan moeten ze het wel goed doen.
Maar tot dusver is het niet spectaculair. Ze moeten wel gaan opschieten want dit seizoen heeft ook maar 13 afleveringen
Humankind… be both.
Mooi mysterieus eiland.
Aflevering twee vond ik alweer een stuk minder helaas.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat denk ik wel. Over het algemeen geef ik de voorkeur aan series die vanaf het begin vast staan en naar een duidelijk eind toewerken. Helaas zijn er te veel series die na het succes van het eerste seizoen besluiten verder te gaan en dan stuurloos worden.Spike_wolf schreef op maandag 26 januari 2015 @ 19:09:
Was een enkel seizoen ook niet oorspronkelijk de bedoeling?
Het zal de bedoeling zijn, maar voor mij werkt het niet. Het kan wel, Lost of bv Predator weten de jungle wel benauwend te maken, maar hier is het dusver te vriendelijk. We moeten het vooral hebben van waarschuwingen van de inwoners dat de jungle zo gevaarlijk is.Dat claustrofobische gevoel willen ze hier natuurlijk opwekken door ze op een eiland te stranden, zo kunnen ze toch niet weg, maar heb je iets meer variatie in omgevingen zonder dat je het idee opwekt dat ze op een basis rondlopen met het formaat van Luxemburg
Het is mij nog steeds niet helemaal duidelijk welk deel van het verhaal wanneer speelt. Speelt een stuk zich nu in het verleden af of juist in de toekomst?Dat het verhaal zich in twee tijden afspeelt kan ook leuk uitpakken, maar dan moeten ze het wel goed doen.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Zolang er niet in eerste instantie naar een einde gewerkt wordt gaat het vaak wel, maar de dingen die duidelijk als een enkel seizoen uitgedacht worden en door financiële redenen ineens verlengd worden zijn in 9 van de 10 gevallen daarna gewoon erg slecht. Heel jammer altijd.CAPSLOCK2000 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 21:17:
[...]
Dat denk ik wel. Over het algemeen geef ik de voorkeur aan series die vanaf het begin vast staan en naar een duidelijk eind toewerken. Helaas zijn er te veel series die na het succes van het eerste seizoen besluiten verder te gaan en dan stuurloos worden.
Daarbij lijkt het eiland ook gewoon veel en veel te groot om beangstigend/claustrofobisch te zijn.[...]
Het zal de bedoeling zijn, maar voor mij werkt het niet. Het kan wel, Lost of bv Predator weten de jungle wel benauwend te maken, maar hier is het dusver te vriendelijk. We moeten het vooral hebben van waarschuwingen van de inwoners dat de jungle zo gevaarlijk is.
In het begin was dat wat wazig, maar in principe speelt alles zich 'nu' af, behalve de scenes met Julia, dat is 30 jaar in de toekomst.[...]
Het is mij nog steeds niet helemaal duidelijk welk deel van het verhaal wanneer speelt. Speelt een stuk zich nu in het verleden af of juist in de toekomst?
Humankind… be both.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7Qklou73xhA]
[ Voor 73% gewijzigd door Raven op 27-01-2015 18:10 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Verwijderd
Maar Felicia mag wel wat meer eten zeg

#Supernatural
Ik heb stiekem wel het vermoeden dat de afleveringen met Charlie gewoon beter in elkaar zitten omdat ze meer zorg en tijd in het script e.d. moeten steken omdat de actrice dan alleen voor die aflevering beschikbaar is.
EDIT @Krusher, als je eens wist hoe enorm onder druk de vrouwen staan om te voldoen aan zogenaamde uiterlijk-idealen, zeker in hollywood, daar is het 1000x zo erg. Zijn ze gewoon normaal, dan worden ze al bijna plus sized genoemd. Zijn ze dun, dan moeten ze eens wat meer eten.
Mannen komen met veel meer weg, ze mogen wat flinker zijn, ze mogen ouderdomstekenen vertonen, ze mogen met véél jongere vrouwen zijn...vrouwen komen echt niet weg met zulke dingen
Uiteraard niet persoonlijk bedoeld, maar het is gewoon om aan te geven dat het niet zo makkelijk is voor vrouwen in deze wereld, omdat ze het nooit goed genoeg kunnen doen
[ Voor 28% gewijzigd door Deathchant op 29-01-2015 10:18 ]
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Dit dus.
Humankind… be both.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Ja! Totaal onverwacht ook. Ik las ergens dat hij een wat grotere rol gaat krijgen. Tot nu toe stelde het niet zoveel voor.Spike_wolf schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:38:
Barry Atsma in Episodes! Eindelijk een overtuigend Nederlands accent in een TV show
Een overtuigend Nederlands accent in een Britse show? Steenkool-Engels valt ook in die categorie lijkt me. Ik neem aan dat je een goed Engels accent bedoelt.Spike_wolf schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:38:
Barry Atsma in Episodes! Eindelijk een overtuigend Nederlands accent in een TV show
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Verwijderd
Past wel bij het witte spul buiten
Heb van Fortitude gisteravond de 1e afl bekeken. Prachtig gefilmd, veel suspense en overtuigend geacteerd door veel bekende acteurs. Van de 2e afl heb ik gelukkig een hd exemplaar want van die 1e zag vooral de/het sneeuw/ijs nogal "blauw".Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:58:
Fortitude ep 1 en 2 zijn binnen, vanavond maar eens goed voor gaan zitten. (1e ep duurt 1.5 uur)
Bovendien zag ik dat er 12 afl gepland staan, wat nogal gul is want de meeste Britse series bestaan zelden uit meer dan 6 afl.
Beangstigend is dat biologen al decennia lang waarschuwen dat er wellicht onbekende virussen en bacterien verscholen zitten in de smeltende ijskappen die ons kunnen decimeren.
[ Voor 18% gewijzigd door mowa op 30-01-2015 18:03 ]
Verwijderd
De Eerste epp duurt gewoon 45 minuten toch? Alleen de "scene" heeft Epp 1 en 2 als 1 download aangeboden.Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:58:
Fortitude ep 1 en 2 zijn binnen, vanavond maar eens goed voor gaan zitten. (1e ep duurt 1.5 uur)
Mijn Sickbeard heeft namelijk Epp 1 en Epp 2 apart "gevonden" (webDL) en die zijn in Totaal 1,5 uur ipv Epp 1 1,5uur.
Verwijderd

Erg fijne serie, maar je moet wel van het tempo houden (eerder het gebrek aan). Erg sfeervol en mysterieus. Een beetje Twin Peaks, maar dan in de sneeuw
Oscar Wilde
IMDB: The Fall (TV Series 2013– )
Leuk om 'Scully' weer eens te zien (Zeker met nieuwe X-files ) Ze doet het erg goed in deze serie vind ik.
Jammer genoeg zijn het maar 11 afleveringen ofzo maar zeker de moeite.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Het is misschien een "Case of the week" politie serie met een vreemde hoofdrol speler waar er al zoveel van zijn maar deze is best verrassend leuk.
De hoofdrol speler is dit keer geen mentalist of een hoogbegaafde maar een detective die lak heeft aan de tegeltjes en zijn eigen gezondheid (Vet eren. Sigaar roken, enz). Hij en zijn team lossen moorden en vreemde zaken op
Misschien geen serie om elke week braaf te volgen maar een paar opsparen voor een regenachtige zondag lijkt me zeker leuk.
Verwijderd
Dat was mijn reden. Ik kan totaal geen sympathie voor hem opbrengen. Dan houd het wel op wat mij betreft.Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 20:03:
1e ep van Backstrom gezien, maar ik weet niet of ik het ga volgen. Wat een vervelend personage is dat zeg.
Ik vind het juist wel eens wat anders, er zijn al zoveel case of the week series met een zogenaamde Good Guy dat ik daar een beetje klaar mee was.
Als je haar eens heel anders wilt zien ; Great Expectations, miniserie van de BBC.prutser001 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 11:09:
Leuk om 'Scully' weer eens te zien
Verwijderd
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=C6zVQXpUe_0]
Oscar Wilde
Your Friendly Neighborhood Moderator
Meende al dat ie bij Sickrage ook als 'continuing' stond, maar dat snapte ik al niet aangezien de serie al wat ouder is, maar gezien het einde was een vervolg nooit uitgesloten....
Ben volgens mij na het einde van seizoen 2 afgehaakt.
Maar ben toch stiekem weer benieuwd geraakt naar reborn.
Zal ik het gewoon vanaf nu weer kunnen oppikken?
Na seizoen 2 werd het langzaam weer wat beter. Die writers strike heeft toen de serie best wel verkloot.Joostje123 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:20:
Heroes gebeurde veel verschillende dingen, maar bij iedere ding gebeurde er eigenlijk niks.
Ben volgens mij na het einde van seizoen 2 afgehaakt.
Maar ben toch stiekem weer benieuwd geraakt naar reborn.
Zal ik het gewoon vanaf nu weer kunnen oppikken?
Abby: What do we do?
Gibbs:

Maar dan niet Tony dit keer
Oscar Wilde
En dan noemen ze Richard Dean Anderson van de serie niet eensDe remake van Stargate krijgt steeds meer vorm. Zo is bekend geworden dat het een trilogie wordt.
Dat meldt de Hollywood Reporter.
De remake van de originele film uit 1994 zal in de toekomst uit drie films bestaan. Het was al bekend dat Roland Emmerich verantwoordelijk voor de regie zal zijn; Nicolas Wright en James A. Woods zijn de schrijvers van het script.
De twee zijn vrij onbekend, maar ze werken op het moment van schrijven al samen met de regisseur aan Independence Day 2. Blijkbaar is dat Emmerich goed bevallen.
Vooralsnog is niet bekend of acteurs Kurt Russell en James Spader, die in de originele film te zien waren, ook zullen terugkeren.

Oscar Wilde
Humankind… be both.
Oscar Wilde
Maar een remake is financieel natuurlijk veel interessanter voor de creators omdat ze hun naam er op zetten. "Based on" is peter voor je portfolio dan "sequel to". En een mooi excuus is dan dat nieuwe kijkers eerder aangetrokken zullen worden naar een reboot dan naar iets waarvan al 15 jaar spul licht, ook al laat je die 15 jaar compleet achter je.
Humankind… be both.
Daar is maar een goeie reden voor en dat is dat de reboot nu onwijs Hot is in Hollywood, niets meer en niets minder.Martinspire schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 19:35:
Ik zie nog steeds niet waarom je daar een remake van zou willen zien. Maak gewoon een nieuwe film en kijk of je daar een leuke nieuwe serie aan kunt koppelen.

Verwijderd
Had je post al gelezen voordat ik de ep heb gezien, maar het is toch altijd leuk als je het zietRaven schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:28:
McGee: I think you broke him.
Abby: What do we do?
Gibbs:
[afbeelding]
![]()
Maar dan niet Tony dit keer

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Verwijderd
Damn zeg, ik voel me nu heel heel oudLFA schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:50:
Gaaf! Ik hoop dat net zo vet wordt als Heroes, dat was een van de eerste tv series die ik heb gekeken
The art of misdirection, canine style.
Sykes, come back here with those sausages!

Oscar Wilde
Psn - Sevyxs
Nou zitten daar ook zat series bij die ik al gezien had voor ik het ging bij houden. Maar toch
Edit: pleuris hoofdletter gevoelige smilies.
[ Voor 14% gewijzigd door Terranova op 06-02-2015 12:35 ]
1 day, 10 hours, 15 minutes watching 18 movies
7,051 episodes (107 shows) collected
874 movies collected
48 days, 18 hours, 38 minutes watching 645 movies
Veel is hiervan opgeteld door gewoon aan te geven dat je ze al eerder gezien hebt, maar het is inderdaad wel leuk om het te zien groeien.
Agent Carter vind ik trouwens best een toffe serie. Mijn vrouw kijkt ook mee en die is normaal gesproken eigenlijk helemaal niet van het televisie kijken. Met de Marvel-series (Shield en Carter) en met Arrow gaat ze er wel goed voor zitten.
Your Friendly Neighborhood Moderator

Nu voel ik me wel een zwakke kijker vergelijkend met de andere, misschien ook eens proberen om er bij te schrijven vanaf wanneer het wordt bijgehouden ongeveer, dan voel ik me misschien iets minder slecht.
[ Voor 42% gewijzigd door thibautb op 06-02-2015 13:17 ]
Net alles even toegevoegd, ga het vanaf nu wel bijhouden met Kodi, grappig om bij te houden
watching 2,444 episodes (53 shows)
50 days, 21 minutes
watching 663 movies
Waarbij vooral de films achteraf zijn ingevuld. Ook alles wat ik keek toen ik nog een tiener was enzo :-)
24 heeft met 204 episodes wel de grootste invulling aan mijn tv avonden gegeven trouwens.
mijn signature is bewust leeg :-)
http://trakt.tv/users/thibautbollen
http://trakt.tv/users/thibautbollen/progress
[ Voor 24% gewijzigd door thibautb op 06-02-2015 13:26 ]
watching 2,386 episodes (55 shows)
http://trakt.tv/users/tlbuis/history/shows/added
Van de 55 shows heb ik er 33 helemaal gezien en de rest na enkele afleveringen of seizoenen mee gestopt.
1 years, 2 months, 1 days, 9 hours, 22 minutes, maar in werkelijkheid dus een stuk korter.
Humankind… be both.
Allemaal via plex of xmbc en op hun website staat ook de correcte tijd zonder reclame dus dat zo een aflevering duurt, dus nee anders heeft de helft van de mensen hier tien dagen meer...Spike_wolf schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:08:
Zijn die lijstjes ook gebaseerd op de daadwerkelijke runtime? MyEpisodes gaat er vanuit dat een show die op TV 1 uur in beslag neemt ook daadwerkelijk 60 minuten van je tijd oppakt, terwijl die shows natuurlijk maar 42 minuten duren
1 years, 2 months, 1 days, 9 hours, 22 minutes, maar in werkelijkheid dus een stuk korter.
http://trakt.tv/shows/family-guy/seasons/9/episodes/18
daar zie je dus 20 minuten dus geen 30 min dat het op tv duurt.
[ Voor 8% gewijzigd door thibautb op 06-02-2015 14:11 ]
Verwijderd
Dan ga je er vanuit dat het gemiddelde 42 minuten per show is zonder ingelaste (plas)pauze. Effectief zou ik weleens goed bij die 9 months, 3 weeks, 10 hours kunnen zittenSpike_wolf schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:08:
Zijn die lijstjes ook gebaseerd op de daadwerkelijke runtime? MyEpisodes gaat er vanuit dat een show die op TV 1 uur in beslag neemt ook daadwerkelijk 60 minuten van je tijd oppakt, terwijl die shows natuurlijk maar 42 minuten duren
En dat is alleen Myepisodes.com, waar lang niet alles instaat wat ik kijk/keek

Als die setup dus bijhoudt wat je allemaal gekeken hebt wel ja, dan haalt die alles naar binnen en ook kan je hem dan instellen om per 20min bijvoorbeeld een update naar trakt,... te doen.RigolleM schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:12:
Werkt dit retroactief, m.a.w. als ik nu de add-on installeer dat hij de site up to date brengt?
XBMC (ATV2) en binnenkort Kodi op RPI...thibautb schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 16:07:
![]()
[...]
Als die setup dus bijhoudt wat je allemaal gekeken hebt wel ja, dan haalt die alles naar binnen en ook kan je hem dan instellen om per 20min bijvoorbeeld een update naar trakt,... te doen.
138 dagen 19 uur en 42minuten op de teller staan.
Het meeste heb ik er inmiddels wel in en nu iTVShows3 ge-update is naar TraktV2 api kan ik alles weer lekker gaan updaten.
(Trakt kijkt naar Runtime zonder reclame. Het meerendeel zijn dus epps van +/- 19 of 42 minuten.
Www.trakt.tv/users/donstil
[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 07-02-2015 00:46 ]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ZmHZLjL_tVY]
Vraag me af hoe dat verhaal moet gaan, het lijkt me dat je met 1 aflevering toch wel de meeste dingen hebt gehad?

Oh hell yes: BattleBots is coming back to TV. This summer, homemade robots will battle to the death on television, just as Asimov intended. They'll be faster and stronger than ever before. Which makes sense, because the last time BattleBots was on television was over a decade ago. Imagine what they could do now.
According to Deadline, ABC will give us six episodes of the show this summer. That might not sound like a lot, but I'm honestly pretty pumped.
I didn't have much TV access growing up, but BattleBots was a formative part of my existence anyhow. When I built my own Nerf sentry gun out of Lego Mindstorms, or played my favorite boardgame RoboRally, I was imagining the destructive forces I could unleash if only I had some real robot parts at my disposal. Disney's Big Hero 6 brought all those memories flooding back when I saw it in theaters a few months ago. But those Disney robots weren't real like the BattleBots were.
My big question is whether now—over a decade later—the incredible state of modern technology will make BattleBots exciting once more. As Popular Science points out, it got a bit boring when competitors realized that wedge-shaped robots could flip opponents on their backs to win many duels. They couldn't easily right themselves once they were tipped over! But in this, the age of self-driving cars and drone swarms, I can't imagine they'll have trouble finding technology for an amazing new show.
Think about it: 3D printers. Open hardware platforms. Maker culture on the rise. I bet you could build a killer robot all on your own.
And it's worth noting that BattleBots production company Whalerock Industries also pays the bills at Tested, where our friends Adam and Jamie of Mythbusters fame (and other smart folks) play with hot new tech all the time. Did you know Jamie and Adam used to compete on BattleBots? You do now. Though it looks like Adam, at least, has given up the ring:
I'm retired from professional fighting. @M08_Adam
— Adam Savage (@donttrythis) February 7, 2015
Here's to inspiring another generation to embrace deadly robots. And here's some light reading while you wait: an oral history of the rise and fall of the original BattleBots show.
Oscar Wilde
in ieder geval een zeer goedkope cast.Martinspire schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 17:35:
Kom net een trailer tegen van een serie die binnenkort komt:
[video]
Vraag me af hoe dat verhaal moet gaan, het lijkt me dat je met 1 aflevering toch wel de meeste dingen hebt gehad?
Lijkt me niet heel erg leuk eigenlijk.
Battlebots is jeugdsentiment. Een soort guilty pleasure nu.
Verwijderd
Netflix gaat een tv serie over Zelda maken (het computerspel):
http://blogs.wsj.com/spea...-of-zelda-netflix-series/
Humankind… be both.
Had de serie al een tijdje geleden toegevoegd aan SickBeard. De trailer ziet er toch wel geestig uit maar ben idd toch ook wel benieuwd Hoe lang dit leuk blijft.Martinspire schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 17:35:
Kom net een trailer tegen van een serie die binnenkort komt:
[video]
edit: Nieuwe seizoen van de Power Rangers trouwens ook.
[ Voor 44% gewijzigd door Raven op 08-02-2015 09:44 ]
Oscar Wilde
Verwijderd
Die is gericht op tieners of lijkt het meer op een hamlock grove?
Ik vermoed het eerste, maar misschien heb ik het mis.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2015 18:24 ]
Ik weet niet of we blij moeten zijn dat het wellicht nog een kans krijgt om beter uit te pakken, of dat we moeten huilen dat Syfy die kans gaat krijgen
Humankind… be both.
Zonde want Constantine is best tofSpike_wolf schreef op zondag 08 februari 2015 @ 19:26:
NBC ziet een volledig eerste seizoen van Costantine nog steeds niet zitten, en een S2 dus helemaal niet. Maar ze denken er wel aan hem te verplaatsen naar Syfy waar er minder verwachtingen zijn en ze wat meer vrijheid kunnen krijgen.
Ik weet niet of we blij moeten zijn dat het wellicht nog een kans krijgt om beter uit te pakken, of dat we moeten huilen dat Syfy die kans gaat krijgen
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Inderdaad, vermaak me er prima mee, en zit elke week weer te '' wachten '' tot ie er is.
Nou ja dat niet want ik download hem in dezelfde nacht als Banshee en die staat bij mij wel veel hoger qua kijkfactorFatal Mind schreef op zondag 08 februari 2015 @ 19:41:
[...]
Inderdaad, vermaak me er prima mee, en zit elke week weer te '' wachten '' tot ie er is.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Geen idee, mijn bovenkamer doet niet veel meer alsVerwijderd schreef op zondag 08 februari 2015 @ 16:46:
[...]
Die is gericht op tieners of lijkt het meer op een hamlock grove?
Ik vermoed het eerste, maar misschien heb ik het mis.

in beeld komt
Oscar Wilde
We zien Bob Odenkirk als strafpleiter Jimmy McGill aldus in de periode voordat hij kennis maakte met Walter White. Hij speelde in Breaking bad strafpleiter Saul Goodman vanaf de afl "Better call Saul" IMDB: "Breaking Bad" Better Call Saul (TV Episode 2009)
We moeten echter afwachten of het ook dezelfde kwaliteit heeft van Breaking Bad. De 1e afl vond ik althans zeer overtuigend en vermakelijk. We kunnen 10 afl van ongeveer een uur verwachten.
Ook de 1e afl van Allegiance IMDB: Allegiance (TV Series 2015– ) wat erg lijkt op The Americans (waarvan S03 alweer 2 afl op gang is) De 1e afl van Allegiance kon mij niet boeien. In mijn beleving was het erg cheesy/soapy met dito acteerprestaties.
Ik hou het bij The Americans die erg goed in elkaar zit.
Veel leuker en voor je altijd te korte lijst met comedy's is Crims IMDB: Crims (TV Series 2015– ) - Episodes waarin we van enigzins absurdistische Britse humor kunnen genieten. Naast Schitts Creek, Ground Floor en Modern Family weer 1 om naar uit te kijken maar helaas zijn het slechts 6 afl van 30 min en komende donderdag wordt op BBC 3 alweer de laatste uitgezonden.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=pvmhlkvETPM]
Verwijderd

"emmys.big.beautiful.um.eyes.505.720p-dimension.rar"

edit: En guess who's back
[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 09-02-2015 19:43 ]
Oscar Wilde
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=cvNYIEN1vIg]
Red Eagle Entertainment is al jaren in het bezit van de TV/filmrechten voor WoT en die rechten zouden binnen nu en een aantal maanden komen te vervallen, tenzij ze natuurlijk daadwerkelijk wat produceren, dus dat hebben ze maar gedaan. Een half uur durende pilot die ze zonder ENIGE vorm van marketing om half twee 's nachts uitgezonden hebben op FXX.
Ook Brandon Sanderson (de schrijver die de laatste 3 boeken in de serie geschreven heeft) wist van niets
De "pilot" omvat min of meer de proloog van het eerste boek.
Wellicht dat ik hem een keer op de achtergrond aanzet om het toch mee gekregen te hebben, maar veel zal het niet wezen
Wel een ontzettende naaistreek. Het was veel beter geweest als ze de rechten hadden laten verlopen zodat er wel een competente groep mee aan de gang zou kunnen, dit slaat natuurlijk nergens op
[ Voor 3% gewijzigd door Spike_wolf op 09-02-2015 19:08 ]
Humankind… be both.
Jimmy!!! Ik dacht al waar blijft hij nou.Raven schreef op maandag 09 februari 2015 @ 18:54:
Lol, wat gebruiken ze toch leuke namen voor de ep's
"emmys.big.beautiful.um.eyes.505.720p-dimension.rar"
edit: En guess who's back
Ik had ook helemaal de link niet gelegd met dat Japanse Nepalse grietje en Jimmy eigenlijk. Heb ik daar iets aan gemist?
Humankind… be both.
Ja hij was toen met een grietje idd. Of dat deze griet was weet ik niet meer eigenlijkSpike_wolf schreef op maandag 09 februari 2015 @ 21:31:
Zaten ze aan het eind van de eerste aflevering van dit seizoen niet samen in een auto voor het huis van de Galligars?
Edit, Dar heb jij keurig onthouden

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 09-02-2015 21:57 ]
Japans?Donstil schreef op maandag 09 februari 2015 @ 20:53:
[...]
Jimmy!!! Ik dacht al waar blijft hij nou.
Ik had ook helemaal de link niet gelegd met dat Japanse grietje en Jimmy eigenlijk. Heb ik daar iets aan gemist?
"Dichen Lachman was born in Kathmandu, Nepal, to a Tibetan mother and Australian father." (IMDB)
Oscar Wilde
Ja joh datteRaven schreef op maandag 09 februari 2015 @ 21:57:
[...]
Japans?
"Dichen Lachman was born in Kathmandu, Nepal, to a Tibetan mother and Australian father." (IMDB)
Oh wauw!

Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Af en toe wil mijn geheugen nog wel eens meewerkenDonstil schreef op maandag 09 februari 2015 @ 21:45:
[...]
Ja hij was toen met een grietje idd. Of dat deze griet was weet ik niet meer eigenlijk
Edit, Dar heb jij keurig onthouden![]()
[afbeelding]
Humankind… be both.
Ik ben verder gegaan met Top Gear. Het einde was wel lachen. Lekker lomp met die Ambulances rond crossen.
Oscar Wilde
Dit topic is gesloten.