Buitenlandse TV Series 2014-2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 20 Laatste
Acties:
  • 153.340 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:02
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:19:
Zijn er nog mensen hier die The Wire 16:9 hebben gekeken :)?
Ik ben bezig met seizoen 2. Eerste keer dat ik the wire kijk en ik ben helemaal verslaafd. Echt een van de beste series die ik ooit gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:09
Hey, Niet echt actief het topic gevolgd, maar op de start post mis ik Banshee. Episode 1 van Season 3 was gisteren op HBO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:05
IJburger schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 17:58:
Broadchurch net gekeken, 1e episode van 1e seizoen. Je krijgt er wel een ton feels van, zeer goed (realistisch) geacteerd. Doet me een beetje denken aan The Killing, er zullen vast overeenkomsten zijn in de looplijnen van het verhaal. Decor waar het zich afspeelt is ook mooi.
Ben gisteren ook begonnen aan broadchurch. Ben nu bij episode 6 8)7

Erg goede serie. Even geen opgepompte Amerikaanse serie, die binnen 5 seconden een moord oplossen door 40x in te zoomen op een 240p foto om vervolgens met nieuwe techniek digitaal dna af te halen, ofzo iets. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Dacuuu schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 07:20:
[...]

Erg goede serie. Even geen opgepompte Amerikaanse serie, die binnen 5 seconden een moord oplossen door 40x in te zoomen op een 240p foto om vervolgens met nieuwe techniek digitaal dna af te halen, ofzo iets. :+
Beetje flauw argument. CSI heeft dat misschien 2 keer gedaan maar verder ook niet meer. En de overige series bevatten gewoon prima detectivewerk.
Zelf heb ik overigens niets met de meeste Britse series. Volgens mij kijk ik alleen Top Gear. De rest is echt altijd weer zo dramatisch (veel drama om het drama) en er kan eigenlijk nooit een lolletje af.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dacuuu schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 07:20:
[...]

Haha ja dat idd.
"Ooh kijk een voet afdruk" even een scannertje er overheen, "hee die schoenen worden toch alleen verkocht in dat ene winkeltje". Hop naar het winkeltje. "hallo meneer, is er niet toevallig een schimmig persoon geweest wat dit model schoen heeft gekocht"

Onzin serie :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 18:38
Het probleem met de meeste crime-series, is dat ze slecht gecast worden. De type NCIS-series en soortgelijken. Het wordt subtiel van mekaar gekopieerd: je hebt in elke serie de serieuze gast, de grapjas, de hete chick dat serieus genomen wilt worden en als "one-of-the-guys" behandeld wilt worden. En de baas die stug is, en heel af en toe z'n serieuze kant loslaat.

Ook dat high-tech gedoe wordt gekopieerd. Het was leuk bij CSI in de eerste jaren, maar elke serie dat er glad uit wilt zien, gooit er high-tech en explosie in. Dit alles om de kijkers af te leiden van de slechte acteurs. Elk brok non-talent krijgt een rol in zulke series. Voor alle duidelijkheid: ik heb het hier over series die niet sci-fi-gerelateerd zijn. Dus echt puur politie/detective/special-units series. Oh ja en vrijwel elke laatste scene van een episode is "a good old funny, we're all happy, somebody tells a joke and we all laugh about it-haha" scene. Het wordt daar gewoon van elkaar gekopieerd. Sommige series zijn er al zo lang dat ze gewoon uitgebrainstormd zijn. Ik was tot een paar jaar terug een vaste kijker van Law & Order S.V.U. Totdat de kijkers in vrijwel elke aflevering eraan herinnerd moesten worden door detective Benson dat ze ooit verkracht werd. Als ze dat niet zelf zegt, dan is er altijd wel een victim-of-the-episode met wie zij zichzelf kan identificeren en al dat soort emotional bullcrap.

Maar er zijn ook uitschieters die behoorlijk goed zijn/waren de afgelopen jaren: The killing, True Detective, The Following effe uit het hoofd. Maar eerlijk gezegd vind ik dit soort series als The Killing en True Detective echt de Champions League van het Amerikaanse crime-series-wereldje. De rest is allemaal F-pupillen-niveau.

Bij de Engelse series heb je dat veel minder. Er wordt daar duidelijk goed gecast en gedacht aan het zo realistisch mogelijk overbrengen van een situatie, voor zover dat mogelijk is in een serie. Broadchurch bijvoorbeeld maar ook Sherlock en Endeavour zijn gewoon onderscheidend van elkaar. Elk heeft zijn decor, onderscheidende tijd-en-plaats, maar ook in de verhaallijnen zijn ze van elkaar onderscheidend en je kan niet zeggen dat er overeenkomsten zijn tussen verschillende karakters uit deze series.

Maar dit is slechts mijn mening, het hoeft niet voor iedereen te gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal eens.

Vergeet in je lijstje Engelse series vooral The Fall niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:40:
Helemaal eens.

Vergeet in je lijstje Engelse series vooral The Fall niet!
The Fall ken ik nog niet maar zal het zeer zeker uitchecken. Heb laatst een grote schoonmaak in mijn library gehouden en de nodige series verwijderd.

Nu kijk ik vooral How to get away with murder, The Blacklist, Broadchurch, Elementary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In iedere tv serie hoort een hete chick. Ik wil geen drama, ik wil met een semi-harde voor de tv zitten. Dit is verdorie tweakers..... hoe moeten we anders aan leuke vrouwen komen? Naar buiten gaan? :) Onzin.

Dat is toch leuk aan Intelligence bijvoorbeeld, dat een ex navy seal met een chip in zijn brein word bijgestaan door een spring in t veld van pakweg 50 kilo zonder enige spiermassa. Dat hoort er gewoon bij. Geniet ervan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

IJburger schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:26:
Maar dit is slechts mijn mening, het hoeft niet voor iedereen te gelden.
I hear you..!!

Echter How to get away with murder,The Blacklist en Elementary gaan nergens over. Mijn mening..!! En zeker niet in vergelijking met Broadchurch (of The Fall) hoewel er wb Britse crime series ook aardig wat "overlap" is.
Toegegeven, af en toe komt er hier ook wel wat pulp binnen waar ik dan schaamteloos van geniet. Maar dat CSI gaat helemaal nergens (meer) over..!! Het eerste seizoen vond ik wel leuk maar toen hield het al weer snel op. En die spinn-offs zijn wellicht nog erger. CSI Miami, CSI LA, CSI Luttjebroek...ze zijn in mijn beleving uitwisselbaar met hun bordkartonnen characters.

Helaas is het met de humor nog slechter gesteld.
Wellicht kunnen een paar nieuwe series licht in de duisternis brengen.

Schitt's Creek IMDB: Schitt's Creek (TV Series 2015– ) van CBC Canada. Afleveringen van een half uur waarvan de 1e 2 al te zien zijn. Beetje standaard types maar ik heb er erg van genoten. Dit wordt hopelijk een blijvertje.

Togetherness IMDB: Togetherness (TV Series 2015– ) met o.a. Amanda Peet vind ik wat minder leuk maar moet het wellicht nog een aflevering de kans geven.

Ze halen het voorlopig niet bij Modern Family waar ik wekelijks van lig te rollen van het lachen. Ground Floor, die ik al ergens eerder noemde, is ook niet denderend maar ik kijk deze toch ook wekelijks want af en toe gaat er wel een mondhoek omhoog en ik wil vooral geen moment van Briga Heelan missen. Daar kan geen enkele CSI chick tegen op.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2014 @ 05:24:
Helix _/-\o_

Geen idee wat ik van het volgende seizoen moet verwachten, maar seizoen één gaf voldoende wazige shit op een niet verkeerde manier om te veronderstellen dat het met seizoen twee ook wel goed gaat komen.
Zaterdag eerste aflevering seizoen 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

mowa schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:54:
[...]

I hear you..!!

Echter How to get away with murder,The Blacklist en Elementary gaan nergens over. Mijn mening..!! En zeker niet in vergelijking met Broadchurch (of The Fall) hoewel er wb Britse crime series ook aardig wat "overlap" is.
Toegegeven, af en toe komt er hier ook wel wat pulp binnen waar ik dan schaamteloos van geniet. Maar dat CSI gaat helemaal nergens (meer) over..!! Het eerste seizoen vond ik wel leuk maar toen hield het al weer snel op. En die spinn-offs zijn wellicht nog erger. CSI Miami, CSI LA, CSI Luttjebroek...ze zijn in mijn beleving uitwisselbaar met hun bordkartonnen characters.

Dan noem je ook een paar series zeg Pffff :X |:(

Nee voor solide detectivewerk moet je toch eerder denken aan Blue Bloods, Castle *, Forever *, Mentalist *, Lie to Me, Taxi Brooklyn, Chicago PD (maar die kun je eigenlijk niet zonder Chicago Fire kijken), The Listener *, Flashpoint, Rookie Blue, White Collar, etc (met * zijn series die nog wel wat afwijkends hebben maar toch vermakelijk zijn). En zelfs Person of Interest is nog best te doen als detective (al is het meer een actie-serie momenteel). Ook Gotham is nog wel te doen maar daar draait het om meer dan detectivewerk.

Net als van ziekenhuisseries heb je ook series die wel te pruimen zijn en toch niet ver afwijken van de werkelijkheid zoals Saving Hope (zij het met iets afwijkends om het wat interessanter te maken). En ben zelf ook Combat Hospital aan het binge-watchen (met dat mokkel wat een tijdje in Hawaii 5-0 meedeed). En Chicago Fire is helemaal niet slecht als brandweer-serie. Natuurlijk heb je bij dit soort series al snel dat sommige dingen ongeloofwaardiger overkomen omdat een normale chirurg of brandweerman nooit (zo vaak) in dergelijke situaties zal komen, maar alsnog is het prima vermaak.

Sure, je hebt series als CSI en Hawaii 5-0 die niet bepaald realistisch zijn, maar dat wil niet meteen zeggen dat het slechte series zijn of slechte acteurs bevat. De chemie tussen de karakters van Hawaii 5-0 is bijvoorbeeld uitmuntend. Dat ze dan wat makkelijk op het spoor komen van verdachten is soms wel jammer, maar het is niet alsof er verder niets gebeurd in de serie. Dat lijkt vaker tijdsgebrek te zijn (zendtijd) dan dat het echt doelbewust te makkelijk wordt gemaakt.

Zelf heb ik weinig met Britse series. Vooral het tempo spreekt me enorm tegen. Het lijkt veel teveel op situaties bij boeken waarbij ze uitgebreid gaan melden wat de hoofdpersoon heeft gegeten, welke kleur de gordijnen hebben en in welke stand de magnetron staat ingeschakeld. Dr kan ook nooit een grapje vanaf en alles is constant bloedserieus. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet herken dat dit ook gewoon een kwalitatief hoogstaande productie is, maar ik ga niet meteen zeggen dat ik acteurs slecht vindt. Ik mag ze misschien niet, maar dat is vaak ook een rol (al vind ik dat dan weer dom van de schrijvers om de kijker een hekel te laten krijgen aan bepaalde acteurs. Daarom kan ik Breaking Bad ook echt niet kijken).

Denken dat CSI het toppunt is van de Amerikaanse Detectiveseries is echt verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
mowa schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:54:
[...]

Schitt's Creek IMDB: Schitt's Creek (TV Series 2015– ) van CBC Canada. Afleveringen van een half uur waarvan de 1e 2 al te zien zijn. Beetje standaard types maar ik heb er erg van genoten. Dit wordt hopelijk een blijvertje.

Togetherness IMDB: Togetherness (TV Series 2015– ) met o.a. Amanda Peet vind ik wat minder leuk maar moet het wellicht nog een aflevering de kans geven.

Ze halen het voorlopig niet bij Modern Family waar ik wekelijks van lig te rollen van het lachen. Ground Floor, die ik al ergens eerder noemde, is ook niet denderend maar ik kijk deze toch ook wekelijks want af en toe gaat er wel een mondhoek omhoog en ik wil vooral geen moment van Briga Heelan missen. Daar kan geen enkele CSI chick tegen op.
Ik vind persoonlijk Veep en Louie erg leuk. Als je het nog niet kent zou ik dat zeker een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 14:10:
In iedere tv serie hoort een hete chick. Ik wil geen drama, ik wil met een semi-harde voor de tv zitten. Dit is verdorie tweakers..... hoe moeten we anders aan leuke vrouwen komen? Naar buiten gaan? :) Onzin.

Dat is toch leuk aan Intelligence bijvoorbeeld, dat een ex navy seal met een chip in zijn brein word bijgestaan door een spring in t veld van pakweg 50 kilo zonder enige spiermassa. Dat hoort er gewoon bij. Geniet ervan! :)
Precies, daarom is Banshee bijvoorbeeld ook zo tof.
Al kijk ik nu The Bridge en dat is ook wel ok, Maar daarin zitten niet echt lekkere chicks.
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 16:19:
Zijn er nog mensen hier die The Wire 16:9 hebben gekeken :)?
ik heb hem wel helemaal gedownload, maar nog niet aan toegekomen. Ben net begonnen met Ascension en die kijk ik even af en dan is het tijd voor The Wire :9

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2015 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een heel seizoen heb liggen dan kan ik dat vaak lastig doseren. Zo heb ik The Wire er al helemaal doorheen gejast en gisteren heel Broadchurch seizoen 1 gekeken. The Wire is een erg goede serieus dus zeker een aanrader om daarmee te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 22:31:
Als ik een heel seizoen heb liggen dan kan ik dat vaak lastig doseren. Zo heb ik The Wire er al helemaal doorheen gejast en gisteren heel Broadchurch seizoen 1 gekeken. The Wire is een erg goede serieus dus zeker een aanrader om daarmee te beginnen.
Jezus waar haal je de tijd vandaan zeg? Bij Broadchurch moet ik na 1 aflevering een comedy kijken anders raak ik te emotioneel/depressief:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

IJburger schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 13:26:
Het probleem met de meeste crime-series, is dat ze slecht gecast worden. De type NCIS-series en soortgelijken. Het wordt subtiel van mekaar gekopieerd: je hebt in elke serie de serieuze gast, de grapjas, de hete chick dat serieus genomen wilt worden en als "one-of-the-guys" behandeld wilt worden. En de baas die stug is, en heel af en toe z'n serieuze kant loslaat.
<rant><rant><rant>
Je moet eens wat rondklikken op TV Tropes. Dat is een sites die dit soort patronen verzamelt, benoemt, analyseert, categoriseert en relateert. Een geweldige site voor mensen die misschien een beetje te veel hebben gezien. Je gaat er op een andere manier van naar shows kijken.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
IJburger schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 22:55:
[...]

Jezus waar haal je de tijd vandaan zeg? Bij Broadchurch moet ik na 1 aflevering een comedy kijken anders raak ik te emotioneel/depressief:)
Ach ik kijk hier altijd series mee op de achtergrond terwijl ik werk en zo heb ik volgens mijn . Het is mijn 'radio' alleen dan met verhaal ;) en zo heb ik 2 years, 1 weeks, 6 days, 9 hours, 3 minutes 'wasted' volgens myepisodes :P

Overigens heb ik dat ik een break moet nemen na een aflevering eigenlijk alleen gehad met over mijn lijk, maar dat is toch een heel ander soort serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiemelen
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:04
Even iets totaal anders ... "Mozart in the jungle" ... niet echt hoogdravend, maar best grappig en kijkt vlot weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Lol, zit naar Vera Filatova IMDB: The Deep (TV Mini-Series 2010) te kijken, hoor ik ineens het ST:VOY geluid van als iemand daar zijn/haar combadge aanzet, op het moment dat die lieftallige Oekraïense in ep3 (@38m32s) wil gaan communiceren :P

Conan 2015 01 14 Sir Patrick Stewart
_O- @ pizza discussie :P

[ Voor 10% gewijzigd door Raven op 16-01-2015 20:02 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

12 Monkeys is er :)

edit: Crap, had vorige bericht moeten wijzigen :P

[ Voor 58% gewijzigd door Raven op 17-01-2015 10:11 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:20

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

12 monkeys is alleen bij mij nog niet in kwaliteit te downloaden :(

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Gebruik dan een fatsoenlijke bron, 720p is gewoon beschikbaar op de bekende plekken :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

snelheid.Democratic Republic of Congo heeft hem anders nog niet :+ Aflevering 2 wel :')

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, mede tv kijk liefhebbers.

Ik heb niet vaak een must see, maar dit is the biggest must see die uit is op dit moment. Probleem is alleen dat het een pilot is van Amazon. Geen idee of het er komt. Ik wil hem even met jullie delen:

The Man in the High Castle
http://www.amazon.com/gp/product/B00RSGIVVO/

http://thewertzone.blogsp...in-high-castle-pilot.html
http://www.avclub.com/rev...ing-philip-k-dick--213845
http://www.ign.com/articl...in-the-high-castle-review
http://paleofuture.gizmod...stle-is-amazin-1679714503
http://io9.com/man-in-the...t-from-the-boo-1679953073
http://www.telegraph.co.u...stylised-and-stylish.html
http://www.theguardian.co...astle-new-yorker-presents

Het is gebasseerd op de meesterlijke alternate history boeken van Philip K. Dick.

Die moet , echt moet uitgebracht worden. Amazon brengt nieuwe tv series, beter dan de zoveelste herhaling. Ik kijk uit naar het uitkomen van de serie, maarja... je hebt geen zekerheid.

Ik ben zo blij dat Netflix en Amazon het tv kijklandschap veranderen, opzouten met die meuk van de grotere maatschappijen die alles cancellen na 2 of 3 episodes, kwaliteit willen we en gaan we ook krijgen.

Andere MUST SEE voor de SF fans is deze:

https://www.youtube.com/watch?v=SM11UGPRl0s

Oh damn, come to daddy.

We gaan in 2015 SF terugkrijgen, en HOE, fantastisch _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

En ja, zelfs HBO gaat SF uitbrengen

http://www.thewrap.com/in...s-for-hbo-wbtv-exclusive/
http://thewertzone.blogsp...c-asimovs-foundation.html

en deze komt ook van HBO:

http://en.wikipedia.org/wiki/Westworld_%28TV_series%29

:D

Al jaren lees ik hier verzoeken om nieuwe SF, nou, ze hebben eindelijk naar ons geluisterd.
En de nieuwe Star Wars film komt er ook aan, oh yeah.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2015 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Touchdomex schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 10:24:
snelheid.Democratic Republic of Congo heeft hem anders nog niet :+ Aflevering 2 wel :')
:?

Maar staat gewoon op KaT enzo :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Raven schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 10:50:
[...]

:?

Maar staat gewoon op KaT enzo :P
Private tracker :P maar ondertussen staat hij er wel tussen. Wou die serie The Man in the High Castle ook wel downloaden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 10:41:

Ik heb niet vaak een must see, maar dit is the biggest must see die uit is op dit moment. Probleem is alleen dat het een pilot is van Amazon. Geen idee of het er komt. Ik wil hem even met jullie delen:

Het is gebasseerd op de meesterlijke alternate history boeken van Philip K. Dick.

Die moet , echt moet uitgebracht worden. Amazon brengt nieuwe tv series, beter dan de zoveelste herhaling. Ik kijk uit naar het uitkomen van de serie, maarja... je hebt geen zekerheid.
Ik ben zo blij dat Netflix en Amazon het tv kijklandschap veranderen,, opzouten met die meuk van de grotere maatschappijen die alles cancellen na 2 of 3 episodes, kwaliteit willen we en gaan we ook krijgen.
Netflix, redelijk. Amazon, absoluut niet. Dit is de zoveelste 'serie' van Amazon maar waar weer één aflevering van is. Zolang ze de ballen niet hebben om ergens gewoon een heel seizoen van te maken heb ik het 'oude' TV model 100x liever. The Man in the High Castle ziet er zeker interessant uit, maar ik wacht wel tot er meer komt, anders ga ik er niet aan beginnen.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Touchdomex schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 10:52:
[...]

Private tracker :P maar ondertussen staat hij er wel tussen. Wou die serie The Man in the High Castle ook wel downloaden :+
Heb ik ook en daar was ie gewoon vannacht beschikbaar :P

Rose is weer terug in HoD :D

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 17-01-2015 11:21 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyxion schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 11:08:
The Man in the High Castle ziet er zeker interessant uit, maar ik wacht wel tot er meer komt, anders ga ik er niet aan beginnen.
Zeker, helemaal mee eens. Maar ik heb goede hoop dat dit wel ergens in 2015 helemaal te downloaden is. Je moet toch een beetje hoop koesteren. En een alternate history serie waarbij Duitsland en Japan WO2 gewonnen hebben is natuurlijk fantastisch.

Nou, afwachten, ik heb wel goede hoop dat Amazon net als Netflix tof gaat worden. Ik download zo in iedergeval wel even de pilot, doe ik normaal niet bij Amazon, maar hier kijk ik heel erg naar uit (maar ik ben ook een alternate history fan en zeker een nazi alternate history fan, die boeken lees ik graag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Lq4dJGq.png
Kijk uit naar deze serie..Allegiance Al lijkt het verhaal overeen te komen met The Americans, wat ik zelf een hele goede serie vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

IMDB zegt dat het een tv-film is :S

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 12:27:
[...]

IMDB zegt dat het een tv-film is :S
mmm, dat verklaart waarom sickbeard hem niet kon vinden. Maar ik heb hem inmiddels. De aflevering duurt exact 60 minuten. Dat is wel een heel korte film :+

Soort van jaren 60 setting, ook qua kleuren. Zal hem straks even checken, maar er zijn hier nu een boel kids aan het spelen, dus dat werkt niet mee zonder subs.

Ook later dit weekeinde 12 monkeys kijken, gelijk 2 episodes, heerlijk. Kan je wat doorkijken ipv een hopelijk toffe pilot te zien en dan te moeten wachten.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2015 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Edit: Helix is ook weer begonnen. ondanks dat het eerste seizoen van de hak op de tak ging pakt het me nu toch gelijk weer (ik zit er nu 20 minuten in)

Leuke Syfy afwisseling.

Ik ben zo blij dat Netflix en Amazon het tv kijklandschap veranderen, opzouten met die meuk van de grotere maatschappijen die alles cancellen na 2 of 3 episodes, kwaliteit willen we en gaan we ook krijgen.

Andere MUST SEE voor de SF fans is deze:

https://www.youtube.com/watch?v=SM11UGPRl0s

Oh damn, come to daddy.

We gaan in 2015 SF terugkrijgen, en HOE, fantastisch _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

En ja, zelfs HBO gaat SF uitbrengen

http://www.thewrap.com/in...s-for-hbo-wbtv-exclusive/
http://thewertzone.blogsp...c-asimovs-foundation.html

en deze komt ook van HBO:

http://en.wikipedia.org/wiki/Westworld_%28TV_series%29

:D

Al jaren lees ik hier verzoeken om nieuwe SF, nou, ze hebben eindelijk naar ons geluisterd.
En de nieuwe Star Wars film komt er ook aan, oh yeah.
The Man in the High Castle ziet er idd wel veel belovend uit, hopen dat ze deze doorzetten.
Ik ben alleen nooit zo enthousiast voor Amazon dingen, die gaan zo vaak niet door :( , eerst zien, dan geloven.

Dat omhooggevallen super model ziet er ook wel geinig uit trouwens. Ik ben een beetje Fbi/CIA/NSA/DEA/LAPD/You name it series moe dus zoiets zou een leuke afwisseling kunnen zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 17-01-2015 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online

Hoe kan ik deze kijken? Ik krijg een error:
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/w2lwdh.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem gedownload van usenet, maar ik heb daarnaast een vpn hier draaien (unotelly). Ik had niet door dat je hem online kan zien. Om 10:30 stond de uitzending op usenet (The.Man.In.The.High.Castle.S01E01.Pilot.720p.WEBRiP.x264-FaiLED.mkv), neem aan dat hij nu ook wel op torrent sites etc. te vinden is.

Zonder vpn of zelf downloaden wordt het denk ik lastig, ik meen dat je hem alleen officieel mag zien als je in Engeland, Amerika of Duitsland woont.

Heb tot nu toe alleen even de intro bekeken, maar die is wel heel vet. Amerika in 2 delen met links het Japanse deel en rechts het Nazi deel en een soort dood stuk land ertussen. Heel vet gemaakt.

Edit: ah, een screenshot werkt (klik op afbeelding) :

tv serie

Edit: net de pilot gezien, damn dat is goed. Ik mag toch hopen dat dit een serie gaat worden. Dit steekt met kop en schouders boven veel van de rest uit. Ik kan me bijna niet voorstellen dat ze niet gelijk heel seizoen 1 gefilmd hebben, deze pilot heeft ontzettend veel geld gekost. Meestal zie je wel dat een pilot van mindere kwaliteit is dan de rest van het seizoen, maar dit, onvoorstelbaar. Alleen al aan de omgeving, kleding etc., hier zit veel geld in. En het verhaal is supergoed. Heerlijke vertaling van het boek naar een tv serie, ik heb altijd mijn twijfels daarover, maar dit, petje af.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2015 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gadverdamme jij bent wel heel positief, nu kan ik de pilot niet meer "op de plank" laten liggen.

Je wordt bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Heb hem ook gekeken en ben het er redelijk mee eens. Het klopt gewoon en inderdaad alles netjes met pakjes en voertuigen. Ben benieuwd wat het gaat doen. Miniserie met een stapel afleveringen vind ik mooi hoef hier geen serie van. Krijg ik een beetje revolution gevoel van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Pilot van 12 Monkeys gezien, nu ep2 erop staan, die ga ik wel volgen :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Deze serie kan ik erg waarderen..s1 in een weekje gekeken, liked it.
Toevallig ook nog tegen Body of Proof aangebotst: pilot gekeken en beviel wel. Inmiddels al stopgezet, maar denk dat we die wel de hele 3 seizoenen kunnen volgen, acteerwerk is grotendeels prima. Bij CSI gingen we ons ergeren aan die Gig Harbor meuk, zo van: get on with it already..van die overduidelijke zaken die niemand doorgeeft tot op het laatste moment..en bij Criminal Minds hebben ze ineens wel erg vlot alles door, dat begint irritant te worden. Wat doen die schrijvers? Zonde :(

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fierry
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-07 17:33
Donstil schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 12:46:
Edit: Helix is ook weer begonnen. ondanks dat het eerste seizoen van de hak op de tak ging pakt het me nu toch gelijk weer (ik zit er nu 20 minuten in)

Leuke Syfy afwisseling.

[...]

The Man in the High Castle ziet er idd wel veel belovend uit, hopen dat ze deze doorzetten.
Ik ben alleen nooit zo enthousiast voor Amazon dingen, die gaan zo vaak niet door :( , eerst zien, dan geloven.

Dat omhooggevallen super model ziet er ook wel geinig uit trouwens. Ik ben een beetje Fbi/CIA/NSA/DEA/LAPD/You name it series moe dus zoiets zou een leuke afwisseling kunnen zijn.
Net The Man in the High Castle gezien, goede sfeer. De wereld is goed in elkaar gezet en voelt natuurlijk aan. Nu nog hopen dat de serie daadwerkelijk wordt uitgebracht. Het helpt in ieder geval om de surveys in te vullen op www.amazon.com/pilotseason :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 15:43:
Heb hem ook gekeken en ben het er redelijk mee eens. Het klopt gewoon en inderdaad alles netjes met pakjes en voertuigen. Ben benieuwd wat het gaat doen. Miniserie met een stapel afleveringen vind ik mooi hoef hier geen serie van.
Miniserie zou wel tof zijn, Liefst van minimaal 3 en maximaal 6 uur.

Ik vermoed echt dat ze dat al gemaakt hebben, ik kan me niet voorstellen dat je anders zo'n kloppende pilot kan maken. Ik heb nog eens zitten kijken, maar reclameborden, kleding, voertuigen... alles klopt gewoon. Dat maak je niet even. De meeste pilots zijn toch vooral binnenshuis bijvoorbeeld omdat dat simpeler is te maken. Maar dat oude New York en die straten en gebouwen, dat haal je denk ik niet zomaar uit een computer.

We zullen zien, zou een leuke afwisseling zijn op wat we hebben. Nu eerst voetbal kijken en daarna 12 monkeys, ben benieuwd. Leuk dat er weer wat interessante zaken komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 14:05:
ik heb hem gedownload van usenet, maar ik heb daarnaast een vpn hier draaien (unotelly). Ik had niet door dat je hem online kan zien. Om 10:30 stond de uitzending op usenet (The.Man.In.The.High.Castle.S01E01.Pilot.720p.WEBRiP.x264-FaiLED.mkv), neem aan dat hij nu ook wel op torrent sites etc. te vinden is.

Zonder vpn of zelf downloaden wordt het denk ik lastig, ik meen dat je hem alleen officieel mag zien als je in Engeland, Amerika of Duitsland woont.

Heb tot nu toe alleen even de intro bekeken, maar die is wel heel vet. Amerika in 2 delen met links het Japanse deel en rechts het Nazi deel en een soort dood stuk land ertussen. Heel vet gemaakt.

Edit: ah, een screenshot werkt (klik op afbeelding) :

[afbeelding]

Edit: net de pilot gezien, damn dat is goed. Ik mag toch hopen dat dit een serie gaat worden. Dit steekt met kop en schouders boven veel van de rest uit. Ik kan me bijna niet voorstellen dat ze niet gelijk heel seizoen 1 gefilmd hebben, deze pilot heeft ontzettend veel geld gekost. Meestal zie je wel dat een pilot van mindere kwaliteit is dan de rest van het seizoen, maar dit, onvoorstelbaar. Alleen al aan de omgeving, kleding etc., hier zit veel geld in. En het verhaal is supergoed. Heerlijke vertaling van het boek naar een tv serie, ik heb altijd mijn twijfels daarover, maar dit, petje af.
Bedankt, heb hem gevonden. Morgen eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Man in the High Castle is totaal niet mijn ding, maar wel erg mooi gemaakt.

12 apen moet ik nog kijken, maar daar ben ik nu niet voor in de mood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Raven schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 16:55:
Pilot van 12 Monkeys gezien, nu ep2 erop staan, die ga ik wel volgen :)
Hier ook. Vond de pilot goed te pruimen idd.
Vind die griet een lekker wijf maar alleen niet echt goed acteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02:02
Donstil schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 19:49:
[...]

Dat is inderdaad een schoonheid. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:36

Caveman

whahoehaha

12 Monkeys valt me helemaal niet tegen, ik ben alleen bang dat hoe nu het verhaal zich ontwikkelt er niet meer inzit dan 1 fatsoenlijk seizoen. Anders krijgen we weer een Lost of Heroes effect, een super eerste seizoen en dan alleen maar bergafwaarts.
Ik hoop ook niet dat ze teveel gaan rommelen met tijd paradoxen, de film 12 Monkeys was nu juist een prachtig voorbeeld van een gesloten tijdlijn.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nou ik ben een beetje "bang" dat het een case of the week serie gaat worden.

Aan het begin van de aflevering ontdekken ze iets in 2043. Dan gaat hij naar 2015 om het te onderzoeken/oplossen en is het verhaaltje weer klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 19:49:
[...]

Ze doet het anders ook prima in Suits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ik heb inmiddels ook de eerste twee afleveringen van 12 Monkeys en The Man in the High Castle gezien.
12 Monkeys is aardig, maar niet briljant, het verhaal is leuk maar het acteerwerk is niet om over naar huis te schrijven. Ik blijf het even volgen, maar het is zeker niet wat ik ervan verwacht had.

The Man in the High Castle is wel van een heel ander niveau, dat steekt erg goed in elkaar en daar mogen ze best een tijdje mee door gaan.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond maar weer eens 12 monkeys met Bruce Willis kijken denk ik. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Laatst online: 09-06 14:48
Spike_wolf schreef op zondag 18 januari 2015 @ 13:57:
Ik heb inmiddels ook de eerste twee afleveringen van 12 Monkeys en The Man in the High Castle gezien.
12 Monkeys is aardig, maar niet briljant, het verhaal is leuk maar het acteerwerk is niet om over naar huis te schrijven. Ik blijf het even volgen, maar het is zeker niet wat ik ervan verwacht had.

The Man in the High Castle is wel van een heel ander niveau, dat steekt erg goed in elkaar en daar mogen ze best een tijdje mee door gaan.
Als je af en toe ziet wat voor acteerwerk er uit de syfy hoek komt dan valt het nog reuze mee :+ Verder is 12 monkeys aardig hetzelfde plot als de film maar toch her en der anders. Maar denk inderdaad dat je hier niet seizoenen lang mee kan vullen

The Man in the High Castle mag snel naar een volledig seizoen gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:33
Afgelopen week het eerste seizoen van Extant gezien, moet zeggen dat deze me aardig bevalt. Vooral de sfeer, al werd dat later wat minder. Nu wachten tot het volgende seizoen begint
Ook begonnen met The100, leuk maar komt een beetje kinderachtig over, en zoveel rare/domme keuzes..maar hey, sci fi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Over Extant gesproken, is die niet opvallend snel op de Nederlandse tv verschenen?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Raven schreef op zondag 18 januari 2015 @ 18:07:
Over Extant gesproken, is die niet opvallend snel op de Nederlandse tv verschenen?
Valt wel mee toch? THE Mentalist, Blacklist en dat soort series lopen vaak ook maar een paar weken achter.
Nieuwe seizoen Homeland draait bv ook al op Npo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:33
Donstil schreef op zondag 18 januari 2015 @ 19:00:
[...]

Valt wel mee toch? THE Mentalist, Blacklist en dat soort series lopen vaak ook maar een paar weken achter.
Nieuwe seizoen Homeland draait bv ook al op Npo3
Inderdaad, ik heb het trouwens wel ontdekt door de reclame op tv, had er nog nooit van gehoord :)
Het acteerwerk van Halle Berry is nou niet echt om over naar huis te schrijven, maargoed je kan niet alles hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:42
25 januari 2015

Sons of Liberty

Sons of Liberty
Genre: Actie/Drama | Duur: 3x 2 uur
In 1771, a group of colonists protest thirteen years of increasing British oppression, by attacking merchant ships in Boston Harbor. In retaliation, the British close the port, and inflict even harsher penalties.

FX | Showinfo

Ik kwam een teaser voor deze serie gisteren toevallig tegen toen ik Fox NFL zat te kijken. Begint aankomende zondag en lijkt mij wel een interessante mini serie om te volgen. (voornamelijk omdat het een van mijn favoriete periodes in de geschiedenis betreft.)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Damn, Mandy heeft een (tijdelijke) makeover gehad in Shameless :o en er doet nu een actrice mee met Oekraïens, Russisch, Deens en Zweeds bloed in d'r aders, leuke combinatie O-)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twerk
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 00:00
Helix is weer begonnen! Mensen die het volgen?

Ik heb vandaag ook de pilot gekeken van 12 monkeys. Remake van de film. Tot nu toe niet slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
twerk schreef op maandag 19 januari 2015 @ 17:40:
Helix is weer begonnen! Mensen die het volgen?

Ik heb vandaag ook de pilot gekeken van 12 monkeys. Remake van de film. Tot nu toe niet slecht
Ja ik. De eerste van seizoen 2 was fantastisch. Ik zat er direct weer helemaal in.

Natuurlijk zijn er betere series maar op een of andere manier pakt het me toch elke keer weer. De sfeer is gewoon erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Kan ik die Man in the high castle ergens legaal bekijken (en zonder silverlight te installeren)? Ik ben nu wel benieuwd.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:30

Elvhenk

/me hartje GO

Ik heb Backstrom in de lijst gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:33

Quad

Doof

Puc van S. schreef op maandag 19 januari 2015 @ 11:48:
25 januari 2015

Sons of Liberty

[afbeelding]
Genre: Actie/Drama | Duur: 3x 2 uur
In 1771, a group of colonists protest thirteen years of increasing British oppression, by attacking merchant ships in Boston Harbor. In retaliation, the British close the port, and inflict even harsher penalties.

[afbeelding] | [afbeelding]

Ik kwam een teaser voor deze serie gisteren toevallig tegen toen ik Fox NFL zat te kijken. Begint aankomende zondag en lijkt mij wel een interessante mini serie om te volgen. (voornamelijk omdat het een van mijn favoriete periodes in de geschiedenis betreft.)
Een van de redenen waarom "The Patriot" zo'n beetje mijn favoriete film all time is. :)
Gaat op de watchlist!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fierry
  • Laatst online: 27-07 17:33
Sméagol schreef op maandag 19 januari 2015 @ 20:09:
Kan ik die Man in the high castle ergens legaal bekijken (en zonder silverlight te installeren)? Ik ben nu wel benieuwd.
Met VPN kun je gewoon via Amazon kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Fierry schreef op maandag 19 januari 2015 @ 22:40:
[...]

Met VPN kun je gewoon via Amazon kijken :)
Inderdaad, maar hij vraagt of er een manier is om legaal te kijken ;)
En dat kan alleen als je in de US, UK of Duitsland woont.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Mjah, Amazon is niet altijd consistent wat de regio lock betreft, soms maken ze pilots wel beschikbaar in het buitenland. Wacht ik daar maar op voorlopig..

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Sméagol schreef op maandag 19 januari 2015 @ 22:55:
Mjah, Amazon is niet altijd consistent wat de regio lock betreft, soms maken ze pilots wel beschikbaar in het buitenland. Wacht ik daar maar op voorlopig..
Waarom download je hem niet gewoon? Hij is overal beschikbaar.

Desnoods neem je een maandje Amazon Prime via vpn als je ze toch wilt supporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Ik denk dat het een kwestie van tijd is. Amazon is immers beschikbaar in Nederland nu. Nou draait dat vooral om boeken (zelfs spullen kopen blijft lastig, ook in de UK vind ik sommige dingen niet die in de VS wel zijn), maar de rest komt vast wel.

Ik zou het geen probleem vinden om straks te betalen voor de serie, hij lijkt me boeiend zat. Ik hoop alleen wel dat er dan nog wat meer boeiende series zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Martinspire schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:27:
Ik denk dat het een kwestie van tijd is. Amazon is immers beschikbaar in Nederland nu. Nou draait dat vooral om boeken (zelfs spullen kopen blijft lastig, ook in de UK vind ik sommige dingen niet die in de VS wel zijn), maar de rest komt vast wel.

Ik zou het geen probleem vinden om straks te betalen voor de serie, hij lijkt me boeiend zat. Ik hoop alleen wel dat er dan nog wat meer boeiende series zijn.
Ooh ik wil er ook absoluut voor betalen hoor, net zoals met Netflix, HBO enz.
Alleen dat dit bij Amazon niet gaat heeft mij doen laten piraten ;) . Ik moest wel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Zie ik dat nou goed, shaw is still alive????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

thibautb schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:07:
TV regel nummer 1: geen lijk, niet dood.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
Hoe kan ik eigenlijk zo een spoiler kadertje maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
IJzerlijm schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:27:
[...]

TV regel nummer 1: geen lijk, niet dood.
Regel2: Wel een lijk, maar toch levend. Lijk was van een badguy met een mission impossible masker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

thibautb schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:48:
Hoe kan ik eigenlijk zo een spoiler kadertje maken?
spoiler: Korte uitleg
Dit is de verborgen tekst

Als je nu hierboven op "Bekijk" drukt zie je exact de BBcode die je nodig hebt.

Overigens is er ook een speciaal topic gemaakt voor [Serie] Person of Interest

[ Voor 29% gewijzigd door Anthirian op 21-01-2015 15:00 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
thibautb schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 14:07:
Niet dood? Ze gaan 6 feb toch pas verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Vanavond begint Wolf Hall op de BBC.
M'n vriendin vond de boeken geweldig, dus wij zitten klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA
  • Laatst online: 03-07 13:40

LFA

Prison break reünie in the flash :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

#XFiles2015

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ik ben wel benieuwd in hoeverre dit te maken heeft met het Nerdist interview van afgelopen week of dat Fox er al langer mee bezig was maar Gillian en David er nog niet bij betrokken hadden.

In het Nerdist Podcast interview met Gillian kwamen ze aan bij de X-files en vroeg Chris of ze het zag zitten weer verder te gaan, en al pratende werd ze heel enthousiast en was ze er zeker van dat David ook mee wilde doen en dat er bij Fox vast ook enthousiasme te winnen was, ze gingen gelijk speculeren wat de beste manier was om de bal rollende te krijgen en dat leek hun door via twitter de hele wereld op te hitsen zodat Fox kon zien dat er animo was en ze niet veel anders konden dan de draad weer oppakken, en zo werd #XFiles2015 geboren :P
En drie dagen later kwam er in het nieuws dat Fox de X-files weer wilde starten maar nog moesten kijken of de cast weer mee wilde werken. Een dag later was het volgens verschillende media al duidelijk dat David weer mee wilde doen maar dat Gillian het niet zag zitten omdat ze in Londen woont (WTF, zij kwam met het idee en was echt SUPER enthousiast :P ). En ik geloof dat deze week Fox ook liet weten dat David het wel zag zitten.

Dus fox moet echt gedacht hebben van WTF iedereen wil weer X-Files? Okay, doen we :P
Of Fox was er al mee bezig en Gillian speelde er zo leuk op in door iedereen even enthousiast te maken.
Of het Fox was al bezig maar Gillian wist het nog niet en dit was echt bizar toeval :P

[ Voor 10% gewijzigd door Spike_wolf op 21-01-2015 21:47 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonder Mulder & Scully geen X-Files. Klaar.
We’re all old, we don’t have the energy for a full season.
Kom op zeg :F Je bent zo oud als je je voelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Nouja, hij is inmiddels ook al weer 54 :P

Maar liever een seizoen van 7 afleveringen dan het aanslingeren en er 4 jaar lang saaie bagger uit trekken en daarmee het complete beeld van de serie verknallen natuurlijk :)
Liever heb ik 4 steengoede seizoen, maar die kans lijkt me een stuk kleiner dan een steengoed mini seizoen.

[Edit]
Oeh, trailer voor Supernatural volgende week :D Charlie *O*
https://amp.twimg.com/v/9e29f7de-cb19-4b45-aa45-b716c5bd34e0

spoiler:
Charlie goed to the dark side :D

[ Voor 21% gewijzigd door Spike_wolf op 21-01-2015 23:21 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die dance game met Felicia en haar broer... Was werid :X

Charlie O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 23:34:
Die dance game met Felicia en haar broer... Was werid :X

Charlie O+
Jup, en de royalty free music hielp daar ook niet echt bij, doordat ze niet op de maat 'dansten' was het een heel wazig iets om te zien :P En daarbij waren de game mechanics me ook helemaal niet duidelijk, wat was het doel en wat gebeurde er in hemelsnaam op het scherm? Als je zegt dat het een demo was waarbij ze zelf helemaal niets deden zou ik het zo geloven! Ik zal wel oud worden ofzo :P

Ze moet zich trouwens niet zo aanstellen als er een camera op haar gericht staat.
Trust me, ze kan best goed dansen, hoewel ze wel een flink arsenaal aan moves heeft waar je vraagtekens bij kunt zetten :P
En als je daar wat alcohol in giet en haar de dansvloer op schuift staat de de komende 5 uur niet meer stil! :o Met die energie kun je Luxemburg een week van stroom voorzien, niet normaal die meid :D

[ Voor 59% gewijzigd door Spike_wolf op 22-01-2015 00:30 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Eindelijk tijd gehad om The man in the high castle te bekijken. Het zal allemaal al genoemd zijn; zeer overtuigende acteerprestaties, schitterend gefilmd in die mooie stijl van Ridley Scott, etc. De verschillende verhaallijnen komen goed overeen met het boek en hoeveel hebben we dat boek wel niet bediscuzeurd.
Alleen kan het, Amazon kennende, nog wel even duren voor de rest uit komt. Na die mooie pilot hebben we op Bosch ook een jaar moeten wachten en die wordt uiteindelijk volgende maand uitgezonden.

Een must see is het WW II verhaal The Heavy Water War IMDB: Kampen om tungtvannet (TV Series 2015– ) Gebasseerd op ware gebeurtenissen. Een Noorse 6-delige serie waarvan ik er 4 heb gezien. De laatste 2 moeten nog uit komen. Het is ondanks dat het Noors is goed te volgen want de Engelsen spreken Engels en de Duitsers Duits en de Noren Noors en dus geen nep Engels zodat je alleen voor het Noors ondertitels nodig hebt. Een schitterende productie met ook zeer overtuigende acteerprestaties en dito gefilmd met die typische Noorse "kleuren".

Wolf Hall IMDB: Wolf Hall (TV Mini-Series 2015) is al genoemd. Een historisch drama dat gisteravond eindelijk werd uitgezonden op BBC 2 nadat het in 2012 al is aangekondigd. Een 6-delige serie gebasseerd op het boek van Hilary Mantel. Mijn vrouw heeft het gelezen en is sowieso dol op dergelijke (BBC) producties.

Hindsight IMDB: Hindsight (TV Series 2015– ) heb vind ze ook leuk. Daar zijn 3 afleveringen van. Gaat over een dame die op 1 of andere manier op haar huwelijksdag terug gaat naar de jaren 90 om allerlei zaken "beter" te doen dan ze deed. Heb ik zelf niet bekeken.

Even een update over de comedy afdeling:
Schitts Creek is na 3 afl bij mij een blijvertje.
Van Episodes is S04 reeds gestart.
Mapp & Lucia http://www.imdb.com/title/tt3567536/een 3-delige miniserie, beetje flauw.
Geen dijenkletsers als Modern Family (als we het althans over huidige comedy's hebben) maar wel erg leuk en bovendien moet in iedere playlist minstens 1 comedy zitten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer nieuwe SF series die komen:

Minority Report op FOX (aanrader denk ik, zit director van game of thrones achter):
http://deadline.com/2015/...ty-report-fox-1201352452/

En echt de meest vette die in mijn ogen eraan komt:

Kim Stanley Robinson's MARS TRILOGY

http://deadline.com/2015/...-series-spike-1201354875/

ohja, sense8 vergeet ik, komt op netflix en ook SF

zoals ik al eerder zei, ze hebben hier meegelezen dat we weer sf willen en sf gaan we krijgen, in de bios met films als the martian (tweaker boek van 2014 als je het mij vraagt) en dan de series, wowie

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2015 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:23

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Grappig in de Flash aflevering van gisteren... Beide broers uit Prison Break doen mee nu. De ene was al Captain Cold, maar hij werkt nu samen met zijn broer die Heatwave speelt :D

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

De move om ze te verslaan sloeg wel nergens op.
spoiler:
Flash gaat een stuk verderop staan om op ons af te komen rennen, kom wij gaan beide tegenover elkaar aan een kant van de straat staan zodat hij tussen ons door kan rennen en wij op hem kunnen schieten zodat we uiteindelijk elkaar zullen raken 8)7

Zo slim als Captain Cold de rest van zijn aanwezigheid was, zo dom was die laatste move, dat sloeg echt nergens op :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag toevalligerwijs ergens Mad Dogs ep1 voorbij komen, maar dat was wel even lekker weg kijken. Ik lees dat er ook een Britse variant is. Is die goed/beter? Dan kijk ik die gewoon natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
Wat vonden jullie van de eerste aflevering van Backstrom? Ik heb hem net gekeken, was wel leuk detective-werk. Alleen ik zie steeds Dwight van The Office voor me. Tijdens de aflevering herinnerde ik een paar leuke momenten tussen Dwight en Jim in the Office en moest ik spontaan lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:53

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

mowa schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:22:
[...]

Een must see is het WW II verhaal The Heavy Water War IMDB: Kampen om tungtvannet (TV Series 2015– ) Gebasseerd op ware gebeurtenissen. Een Noorse 6-delige serie waarvan ik er 4 heb gezien. De laatste 2 moeten nog uit komen. Het is ondanks dat het Noors is goed te volgen want de Engelsen spreken Engels en de Duitsers Duits en de Noren Noors en dus geen nep Engels zodat je alleen voor het Noors ondertitels nodig hebt. Een schitterende productie met ook zeer overtuigende acteerprestaties en dito gefilmd met die typische Noorse "kleuren".

[...]
Op thetvdb komt hij 2 x voor. Ze lijken hetzelfde te zijn. Welke van de 2 is het nu, als je hem wilt bekijken?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:23

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Spike_wolf schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 08:33:
De move om ze te verslaan sloeg wel nergens op.
spoiler:
Flash gaat een stuk verderop staan om op ons af te komen rennen, kom wij gaan beide tegenover elkaar aan een kant van de straat staan zodat hij tussen ons door kan rennen en wij op hem kunnen schieten zodat we uiteindelijk elkaar zullen raken 8)7

Zo slim als Captain Cold de rest van zijn aanwezigheid was, zo dom was die laatste move, dat sloeg echt nergens op :P
Ik erger me sowieso meer en meer aan dit soort dingen. De werkelijkheid is natuurlijk dat Flash snel genoeg is om binnen 1 seconde

spoiler:
beide personen kan ontwapenen, hun broek uitdoen en met tiewraps aan elkaar kan binden voor ze uberhaupt hun pistolen gericht hebben, want dat heeft hij al eens eerder gedaan met russische gangsters en dat waren er 6+

[ Voor 4% gewijzigd door FunkyTrip op 23-01-2015 11:58 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
FunkyTrip schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:53:
[...]

Ik erger me sowieso meer en meer aan dit soort dingen. De werkelijkheid is natuurlijk dat Flash snel genoeg is om binnen 1 seconde

spoiler:
beide personen kan ontwapenen, hun broek uitdoen en met tiewraps aan elkaar kan binden voor ze uberhaupt hun pistolen gericht hebben, want dat heeft hij al eens eerder gedaan met russische gangsters en dat waren er 6+
Maar zo is er eigenlijk niets meer aan die serie, elke keer als er een bad ass is die de stad wilt verwoesten even ernaar toe lopen en met wat zip ties vast maken. Dan kan de serie even goed gewoon stoppen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1e ep van Backstrom gezien, maar ik weet niet of ik het ga volgen. Wat een vervelend personage is dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:28:
Ik zag toevalligerwijs ergens Mad Dogs ep1 voorbij komen, maar dat was wel even lekker weg kijken. Ik lees dat er ook een Britse variant is. Is die goed/beter? Dan kijk ik die gewoon natuurlijk.
Britse is erg goed, tenminste de eerste twee seizoenen.
Vanaf 3 wordt het vervelend en het is dat seizoen 4 maar 2 afleveringen heeft om het af te ronden anders was ik er alsnog mee gestopt. Overigen hebben 4 eps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Mad Dogs
Ik moest lachen bij Tiny Blair :').

Verder weet ik nog niet helemaal wat ik er van moet vinden.
Het ziet er gelijk al mooi gemaakt uit en realistisch dat ieder zijn eigen taal spreekt. Verder een interessante serie voor kijkers van Manhattan (Project). Waar de naam Werner Heisenberg regelmatig langskomt.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2015 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Moet zeggen dat de nieuwe serie 'Backstrom' en '12 Monkeys' wel leuk zijn.

IMDB: Backstrom (TV Series 2015– )
Backstrom is een zak van een detective met gezondheids problemen, roken (poging tot :P) vet vreten en zuipen. Het zit leuk in elkaar ben benieuwd waar het heen gaat. Het personage is laten we zeggen recht toe recht aan, het zal dan ook niet iedereen aanspreken mij wel, doet me een beetje denken aan House en dat is altijd goed.

IMDB: 12 Monkeys (TV Series 2014– )
12 Monkeys is uiteraard afgeleid van de film, nou is het al even geleden dat ik de film heb gezien maar volgens mij zag dat er allemaal even anders uit, neemt niet weg dat het best een vermakelijke serie is.

[ Voor 11% gewijzigd door prutser001 op 24-01-2015 01:12 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02:02

Ik heb inmiddels ook de eerste 3 afleveringen gezien, erg gave serie! De 4e aflevering kan ik helaas nog niet vinden in mijn bibliotheek. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:12

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Eindelijk tijd gehad om The man in the high castle te bekijken. Het zal allemaal al genoemd zijn; zeer overtuigende acteerprestaties, schitterend gefilmd in die mooie stijl van Ridley Scott, etc. De verschillende verhaallijnen komen goed overeen met het boek en hoeveel hebben we dat boek wel niet bediscuzeurd.
Alleen kan het, Amazon kennende, nog wel even duren voor de rest uit komt. Na die mooie pilot hebben we op Bosch ook een jaar moeten wachten en die wordt uiteindelijk volgende maand uitgezonden.
[..]
Inderdaad, wat een dijk van een pilot zeg, zat aan de buis gekluisterd maar ja wat wil je :) Philip K Dick + Ridley Scott + Nazi wins WW2 kan alleen maar awesome zijn... Ik hoop toch echt snel een vervolg te zien (en wat betere kwaliteit, zelfs de 1080p Web-DL vond ik matige encode in de donker stukken)
[...]

[video]
[..]
Wauw, wat ziet dat er vet uit! Direct aan de download toegevoegd, bedankt voor de tip :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Pagina: 1 ... 12 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.