Anoniem: 16328

Topicstarter
"You are being watched. The government has a secret system: a machine that spies on you every hour of every day. I know because I built it. I designed the machine to detect acts of terror, but it sees everything. Violent crimes involving ordinary people, people like you. Crimes the government considered irrelevant. They wouldn't act, so I decided I would. But I needed a partner, someone with the skills to intervene. Hunted by the authorities, we work in secret. You'll never find us, but victim or perpetrator, if your number's up... we'll find you."

- Harold Finch
Personages
Harold Finch
John Reese

Harold Finch (Michael Emerson), a reclusive and intensely private billionaire software genius. Finch developed a machine that can isolate the Social Security numbers of people with either premeditated homicidal intent or who will be homicide victims, based on its analysis of surveillance data. He recruits Reese to help him deal with the people the Machine identifies.

John Reese (Jim Caviezel), a former member of the U.S. Army Special Forces and later a CIA field officer. Little is known about Reese's background, and his name is one of several aliases he uses. Reese demonstrates skill in the use of a range of weapons, hand-to-hand combat, and surveillance tactics. He knows very little about Finch and is often rebuffed when he attempts to learn more about him.
Detective Jocelyn Carter
Detective Lionel Fusco

Detective Jocelyn "Joss" Carter (Taraji P. Henson), a NYPD homicide detective.

Detective Lionel Fusco (Kevin Chapman), a corrupt cop Reese blackmails into being a source inside the police department. Finch later arranges for Fusco to be transferred to Carter's precinct so that he works with her.
Bear
Shaw

Bear (played by a pair of dogs: Graubaer’s Boker and Midas van’t Rietje), a Belgian Malinois with military training that Reese rescues from Aryan Nationalists using him as an attack dog. Bear spends the day with Finch, who was reluctant to have him in the library at first, but has become attached to him over time.

Sameen Shaw, simply Shaw, is a physician and a former operative for the U.S. Army Intelligence Support Activity. Prior to joining the team Shaw was part of an operation responsible for acting on relevant list intelligence delivered by the Machine, which she knew only as "Research".

Root
The Machine

Samantha Groves is a highly intelligent computer hacker and contract killer known by her hacker name "Root". She has an obsessive interest in The Machine and Harold Finch.

The Machine is a mass surveillance computer system programmed to monitor and analyze data from surveillance cameras, electronic communications, and audio input throughout the world. From this data, the Machine accurately predicts violent acts. Under control of the U.S. government, its purpose is to foresee terrorist attacks. However, the Machine detects future violent acts of all kinds, not just terrorism. The Machine passes on the "irrelevant" non-terrorism data to Finch in the form of Social Security numbers, via coded messages over nearby public telephones.

Links
IMDbhttp://www.imdb.com/title/tt1839578/
Wikipedia gebruikt als bron voor dit topichttp://en.wikipedia.org/w..._Interest_%28TV_series%29
Wikia mede gebruikt als bron voor dit topichttp://personofinterest.w...i/Person_of_Interest_Wiki
Disclaimer
Dit topic is bedoeld voor nieuwe afleveringen die momenteel in de VS worden uitgezonden. Je hoeft dus geen spoiler te gebruiken als de episode uitgezonden is in de VS. In Nederland wordt de serie door Veronica uitgezonden.
TS gebaseerd op [Serie] Suits van Ultimation.

[Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 16-10-2014 01:42]

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:08

Martinspire

Awesomeness

We lopen hier thuis nog iets achter (meestal tot nieuwe Nederlandse ondertitels beschikbaar zijn via bierdopje.com), maar ik geniet nog bij elke aflevering van deze serie. Voor mij is dit mijn favoriete serie van het moment. Verhaal zit prima in elkaar en het hele sfeertje bevalt me wel. Karakters staan ook erg sterk en ik ben toch elke keer weer benieuwd hoe het verder gaat.

Vanavond dus die aflevering gezien met de miljonair/miljardair die moet vrezen voor zijn leven maar dat totaal niet doet. Die gozer herken ik uit Breakout Kings. Waar ie meer een sulletje speelde (hij heeft blijkbaar wat getraind ondertussen). Ben ook nog benieuwd of er nog iets met Elias gaat gebeuren, nu zijn Flashpoint serie is afgelopen.

Martinspire - PC, PS4, X1

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-03 18:49

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Inderdaad een geweldige serie. Ik keek eerst alleen via Veronica. Later ben ik Seizoen 2 ook gaan volgen.
Voor mij ook de beste serie van het moment, al mag Banshee er ook zijn.

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-03 12:26
Dit is voor mij één van de weinige series die ik meteen wil zien. Het begon in seizoen 1 allemaal vrij traag en oninteressant maar halverwege het seizoen werd het verhaal erg leuk en sindsdien vind ik het een topserie.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-03 21:48
Deze serie volg ik ook, naast Arrow en Touch. In het begin kwam het wat moeizaam op gang, maar langzamerhand seizoen 1 begint er toch echt wel een verhaal op te lopen, helemaal die chemistry tussen Finch en Reese is gewoon humor. In het begin botst het nogal, moet Finch echt zwaar moeite doen, maar later het seizoen beginnen ze toch wat meer om elkaar te geven. Heb seizoen 1 uitgezien, ik spaar alles mooi op, zodat ik straks in 1x weer seizoen 2 kan zien.

Mazda CX-5 (2022)

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Martinspire schreef op maandag 18 februari 2013 @ 23:57:
We lopen hier thuis nog iets achter (meestal tot nieuwe Nederlandse ondertitels beschikbaar zijn via bierdopje.com), maar ik geniet nog bij elke aflevering van deze serie.
Ik zou zeggen probeer het eens met Engelse ondertitels (snelle bron voor subs is www.addic7ed.com) als je Engels al op een redelijk niveau ligt. Ik gebruik al heel lang niet anders meer. Ik verkies het boven Nederlands. Nu hoef ik maar in één taal te 'denken'. Ook met Nederlandse ondertitels luisterde ik altijd mee. Zo heb ik in het verleden ook veel Engels geleerd van de TV. Nu kun je kiezen. Op de TV niet. Als je een woord niet kent stop je even en zoek je het gelijk via internet op (overkomt mij niet echt meer). Je leert er beter Engels door. Het nuttige met het aangename verenigen dus.

Ik had serie 1 eerder bekeken maar was tot recent nog niet aan de tweede begonnen. Zit hem toevallig nu te bekijken en ben op twee afleveringen na 'bij'.

Aardig stukje 'trivia'. De acteur die Harold Finch speelt is in werkelijkheid getrouwd met de actrice die zijn roodharige 'love interest' speelt in deze serie.

• Neodymium
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Neodymium

De Baron van 't Westen

Met die geweldige bear :P Apport! Zit! Dan helpt Engelse ondertiteling ook niet hoor ^^

Alhoewel je wel kan voorspellen welke afleveringsplotten/scenarios zullen gaan komen. Ik durf mijn handen in het vuur te steken voor;

spoiler:
Fusco die als nummer omhoog komt, Harold die als nummer omhoog komt, 'Root' wie een poging doet om de machine te jatten en als nummer naar voren komt en ook zullen Finch en Rees nog wel een keer flinke ruzie krijgen. Zal me niet verbazen als Fusco/Carter uiteindelijk nog om het leven komt

En wat een fantastisch stukje trivia. Dat dat ook in het echte leven zijn love interest is had ik nog niet gevonden :)

N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03 21:11

Damian

Insane Obtrusion

Moest wel even wennen aan de net iets te relaxte stem/stemming waar Reese altijd in zit :D

Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Neodymium schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 11:43:
En wat een fantastisch stukje trivia. Dat dat ook in het echte leven zijn love interest is had ik nog niet gevonden :)
Ze speelt ook een hele aardige 'recurring role' in de serie The Good Wife als een zeer bekwame maar ietwat wazige advocaat.

Als men die nog niet bekijkt ook wel aan te bevelen. :)

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

The_Worst schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 10:26:
Dit is voor mij één van de weinige series die ik meteen wil zien. Het begon in seizoen 1 allemaal vrij traag en oninteressant maar halverwege het seizoen werd het verhaal erg leuk en sindsdien vind ik het een topserie.
De groep bondgenoten en vijanden rondom Reese/Finch/Fusco/Carter maken het zo boeiend. Als je ziet dat de FBI de corrupte agenten van HR heeft opgepakt, dat Elias nog steeds de grote baas is of dat de PoI van de week Zoe Morgan herkent geeft dat allemaal de wereld veel meer diepgang.

Hoe ze de Machine hebben geschreven is ook heel knap gedaan. Het is een soort Orakel dat alwetend is maar niet kan handelen, alleen adviseren en dan ook nog eens in een hele beperkte vorm met sofinummers. Dat maakt het veel boeiender dan een Skynet of Eagle Eye achtige situatie waar de AI ook almachtig is. Diezelfde beperkingen zijn ook een geloofwaardige motivatie voor Root die ze als een ontoelaatbare misdaad ziet tegen een levend wezen.

And to think they once said that computers would take away jobs.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-03 20:42
IJzerlijm schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:34:
[...]

De groep bondgenoten en vijanden rondom Reese/Finch/Fusco/Carter maken het zo boeiend. Als je ziet dat de FBI de corrupte agenten van HR heeft opgepakt, dat Elias nog steeds de grote baas is of dat de PoI van de week Zoe Morgan herkent geeft dat allemaal de wereld veel meer diepgang.

Hoe ze de Machine hebben geschreven is ook heel knap gedaan. Het is een soort Orakel dat alwetend is maar niet kan handelen, alleen adviseren en dan ook nog eens in een hele beperkte vorm met sofinummers. Dat maakt het veel boeiender dan een Skynet of Eagle Eye achtige situatie waar de AI ook almachtig is. Diezelfde beperkingen zijn ook een geloofwaardige motivatie voor Root die ze als een ontoelaatbare misdaad ziet tegen een levend wezen.
Wie weet wat de toekomst brengt.
Dat wereldwijde virus zal vast iets aan de machine gaan veranderen waardoor hij in verkeerde handen valt, of teveel macht krijgt.

TheS4ndm4n#1919

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-03 18:48

Anthirian

In Trance We Trust

Wat ik nogal jammer vind is dat ik door het trage begin van het achtergondverhaal in seizoen 1 af en toe niet goed heb opgelet, omdat het zoveel number-of-the-week was, en nu af en toe dingen niet (meer) weet. Misschien dat ik ooit nog eens opnieuw begin als ik tijd heb, en anders kom ik hier wel vragen :P

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:33
Moet ook maar eens aan deze serie beginnen, gelijk alle afleveringen binnen gehaald na alle enthousiaste berichten hier. Marathonnetje :Y)

NS FC: SW 2742 0448 8213

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Leuke serie, seizoen 1 heb ik via Veronica gevolgd. Het wordt nu maar eens tijd dat ik seizoen 2 ook ga zien. Ben erg benieuwd hoe het verder zal gaan :)

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:45
Einde van afgelopen aflevering was weer sterk. Kan nu niet wachten op komende afleveringen:

spoiler:
R00t komt eindelijk weer terug :D

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:35
Damian schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:18:
Moest wel even wennen aan de net iets te relaxte stem/stemming waar Reese altijd in zit :D
Ik vind dat juist wel mooi: geharde killer die alleen al met z'n stem mensen bang maakt :)

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-03 11:06

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik heb seizoen 1 er ook in rap tempo doorheen gejaagd. Leuke serie met een goed verhaal, en goede acteurs die ook een redelijke onderlinge chemie hebben.
Met seizoen 2 wacht ik even totdat deze klaar is, dan kan ik weer lekker achter elkaar door kijken :P

Mijn muziekcollectie op Discogs

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:35
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:27:
[...]

Ze speelt ook een hele aardige 'recurring role' in de serie The Good Wife als een zeer bekwame maar ietwat wazige advocaat.

In Lost speelde zij de moeder van Benjamin Linus =)
En in True Blood speelt zij als sinds S1 maar zonder Ben.

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:38

CeesKees

I rest my Kees

Ik vind POI wel ok. Beetje te zoet, altijd een happy end. Reese die het altijd wel redt. Ik heb S1+2 er wel aardig snel doorheen gejaagd, maar het is geen:

* Breaking Bad
* Homeland
* The Killing
* The Bridge
* Game of Thrones

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

CaptJackSparrow schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:27:
[...]

Ze was goed op dreef deze week.

"Mr. Gold, there is a weird lady here to see you."
"Elsbeth, come on in !"

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Deze week? De aflevering van deze week komt toch pas morgen?

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-12-2022
CeesKees schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:32:
Ik vind POI wel ok. Beetje te zoet, altijd een happy end. Reese die het altijd wel redt. Ik heb S1+2 er wel aardig snel doorheen gejaagd, maar het is geen:

* Breaking Bad
* Homeland
* The Killing
* The Bridge
* Game of Thrones
Grappig dat je daar series noemt die geheel verhaal gedreven zijn, maar POI een 'case of the week' serie is. ;) Als ik er zo over nadenk halen maar heel weinig 'case of the week' series het niveau van verhaal gedreven series als degene die je daarboven noemt.

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

POI is ook verhaal gedreven. Zit een schitterende rode draad in die best aardig is uitgewerkt, maar te zoet....

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:16

wontcachme

You catch me? No you wont

Ben toch benieuwd welke kant dit op zal gaan. Was wel leuk met een andere persoon erin :)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Ikkuh84
wontcachme schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:21:
Ben toch benieuwd welke kant dit op zal gaan. Was wel leuk met een andere persoon erin :)
Idd was boeiende aflevering. Nieuw personage erbij, R00t die weer ten tonele komt, geheime organisaties. _/-\o_ :9~

ps. mooi nummer op het einde.

[Voor 4% gewijzigd door Ikkuh84 op 22-02-2013 13:35]

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

Kijken jullie op tv, of download?

• Ikkuh84
Download

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:52
CeesKees schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:36:
Kijken jullie op tv, of download?
Download, want de uitzending is gisteravond pas in de USA uitgezonden om 03:00h Nederlandse tijd op CBS. Ik geloof niet dat je CBS hier kan ontvangen dus vandaar.

• Sagaris
Yeah! Go Reese, go Reese! *O* Hopen dat ze down the line in plaats van een recurring role een regular wordt. Heel gaaf ook zo'n aflevering tussendoor, verfrissend!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-03 21:11

Damian

Insane Obtrusion

CeesKees schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 15:32:

* Breaking Bad
* Homeland
* The Killing
* The Bridge
* Game of Thrones
Mwhehe grappig, vergelijk je het ook even met een paar series |:( . Appels met Peren vergelijken dude.

POI is gewoon een zeer lekker tussendoortje.

Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb de laatste aflevering nog niet helemaal kunnen kijken vandaag. Maar in het begin dacht ik dat ik in een andere serie zat. :) Nog meer mensen die met nummers werken?? :?

• Ikkuh84
Coenen schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 19:40:
Ik heb de laatste aflevering nog niet helemaal kunnen kijken vandaag. Maar in het begin dacht ik dat ik in een andere serie zat. :) Nog meer mensen die met nummers werken?? :?
Haha, had precies hetzelfde aan begin van aflevering :P Was wel leuk om het een keer van de andere kant te zien.

Maar idd, nu je het zegt over nog meer mensen werken met nummers... Dat betekend dus dat er of 2 machines zijn, of die van Harold toch op de een of andere manier gehacked is. En wat is R00t haar rol in dit allemaal.

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Coenen schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 19:40:
De machine was gemaakt om nummers (en alleen dat) van terroristen en serieuze bedreigingen voor het land te rapporteren aan de NSA. De NSA stuurde daar Shaw op af om mee af te rekenen. Door Nathan Ingram is er een extra functie ingebouwd die bedreigingen voor gewone mensen naar hem en Finch stuurt. In de opening van de aflevering zie je ook dat het van process.irrelevant naar .relevant schakelt nadat het een interne anomaly tegenkomt.

Omdat Shaw de nummers niet direct van de machine kreeg maar van de NSA hebben ze haar in 2011 Daniel Aquino laten vermoorden die teveel van de machine wist en de op degene waar ze haar in de val lokten.

Leuk detail: Paul Sparks (Mickey 'hihihi' Doyle uit Boardwalk Empire) die de baas van Shaw speelt is getrouwd met de actrice die Kara Stanton speelde.

http://i.imgur.com/aOQfP3l.jpg
En wat is R00t haar rol in dit allemaal.
Root ziet de machine als een levend wezen dat moet worden bevrijd van de beperkingen die erin zijn geprogrammeerd.

[Voor 7% gewijzigd door IJzerlijm op 22-02-2013 20:21]

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Vandaag eindelijk de laatste aflevering af kunnen kijken. Ik had eigenlijk verwacht dat Shaw met John en Harold zou gaan samenwerken nu ze geen partner meer heeft.

@IJzerlijm, thx voor de uitleg.:)

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ik vond het een verfrissende aflevering. Vooral dat andere perspectief was leuk gedaan. Ik ben ook inderdaad erg benieuwd wat root nog allemaal gaat uitspoken de rest van het seizoen.

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-03 19:47
Vandaag geen nieuwe aflevering?

• RocketKoen
Dax schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 00:42:
Vandaag geen nieuwe aflevering?
Er zijn een hele hoop series die vandaag niet uitzenden. En zover ik weet is het geen nationale feestdag in de USA.

TheS4ndm4n#1919

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-03 18:34
Ben nu halverwege seizoen 1, en vind het een erg leuke serie.

Waar ik me alleen wel aan dood erger zijn de extreem slechte special effects. Mensen die beschoten worden in hun benen, en waar je enkel wat wit poeder ziet verschijnen op de kleding (waarschijnlijk van dat soort explosief waar ze de impact mee simuleren), geen bloed wanneer er echt wel bloed moet zijn, kleding waar zogenaamd een kogel doorheen is gegaan maar geen gat in zit, en ga zo maar door.

Allemaal kleine dingetjes maar ik stoor me er wel heel erg aan. Ben ik de enige die hier een probleem van maakt of zijn er meerdere? :P

Hier een mooi voorbeeld:
http://tweakers.net/ext/f/LaJXsDIqeh9pDMFwHYXblLG2/thumb.png
Hoe moeilijk is het nou om een gat in dat shirt te maken om het even wat echter te laten lijken?

Desondanks zal ik de serie blijven volgen en geniet ik er nog steeds van :)

EDIT: Oh, en zijn de IP adressen in de serie jullie al opgevallen? :+

[Voor 3% gewijzigd door Hatsjoe op 04-03-2013 02:39]

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Ze filmen in New York waar de regels extreem streng zijn qua special effects. Je ziet ook vaak bij de schietpartijen in PoI dat de flitsen van de wapens achteraf toegevoegd zijn en de acteurs als spelende kinderen hun wapens een beetje schudden en pew pew roepen.
Some municipalities also have licensing requirements. New York City
has strict requirements and does not recognize state and federal licenses.

In New York City, for example, you need a special fire permit to use fire
effects (even a lit cigarette) on a motion picture set.

In New York City, for example, you need a fire permit to use smoke or fog, just as you
do for pyrotechnics.
http://www.uic.edu/sph/glakes/harts1/HARTS_library/film7.txt

Voor series die in Canada worden opgenomen zie je dat ze veel meer vrijheid hebben in het schieten met losse flodders en explosies zoals dit in Nikita:

Zo'n grote explosie vlak voor gebouwen zou je nooit in New York kunnen doen.

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik zit net te kijken wat er gister allemaal is binnengekomen, zie ik opeens dat ik sinds Zaterdagavond een nieuwe aflevering heb staan...... GVD, als ik dat had geweten, Zaterdagavond was er nou niet veel op TV. :'(

BTW, wat is er met de IP adressen aan de hand?

• Hatsjoe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-03 18:34
IJzerlijm schreef op maandag 04 maart 2013 @ 07:56:
Ze filmen in New York waar de regels extreem streng zijn qua special effects. Je ziet ook vaak bij de schietpartijen in PoI dat de flitsen van de wapens achteraf toegevoegd zijn en de acteurs als spelende kinderen hun wapens een beetje schudden en pew pew roepen.

[...]

http://www.uic.edu/sph/glakes/harts1/HARTS_library/film7.txt

Voor series die in Canada worden opgenomen zie je dat ze veel meer vrijheid hebben in het schieten met losse flodders en explosies zoals dit in Nikita:

[afbeelding]

Zo'n grote explosie vlak voor gebouwen zou je nooit in New York kunnen doen.
Dit wist ik niet, en verklaart al het één en ander. Maar waarom dan niet die vergunningen aanvragen zodat het allemaal wat realistischer lijkt? Lijkt mij niet zo moeilijk, aangezien genoeg dingen in NYC zijn opgenomen met veel grotere effecten e.d.
En het feit dat er in dat shirt van die screenshot van mij geen gat zat, dat is gewoon een grote domme fout geweest van ze :P
Coenen schreef op maandag 04 maart 2013 @ 08:33:
[...]
Adressen zoals 258.124.035.305, en ik neem aan dat iedere tweaker wel ziet wat hier niet aan klopt? :P
Dit doen ze waarschijnlijk gewoon om geen bestaande IP's op beeld te brengen en daardoor gezeik krijgen, maar gebruik dan gewoon adressen uit de private range zoals vele andere series dat doen (10.x.x.x, 172.16.x.x, 192.168.x.x) 8)7

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ik zit net te kijken wat er gister allemaal is binnengekomen, zie ik opeens dat ik sinds Zaterdagavond een nieuwe aflevering heb staan...... GVD, als ik dat had geweten, Zaterdagavond was er nou niet veel op TV. :'(

Ja klopt, die aflevering had Sick Beard bij mij ook gedownload. Hij was echter kapot, tenminste de versie van CCD. Na zo'n 5 seconden crashte die al, maar was wel meer dan 1 GB groot.

• RocketKoen
Anthirian schreef op maandag 04 maart 2013 @ 22:42:
[...]

Ja klopt, die aflevering had Sick Beard bij mij ook gedownload. Hij was echter kapot, tenminste de versie van CCD. Na zo'n 5 seconden crashte die al, maar was wel meer dan 1 GB groot.
Ja, dat is gewoon een fake van iemand die usenet probeert te saboteren.

TheS4ndm4n#1919

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:45
Hatsjoe schreef op maandag 04 maart 2013 @ 16:26:
Adressen zoals 258.124.035.305, en ik neem aan dat iedere tweaker wel ziet wat hier niet aan klopt? :P
Dit doen ze waarschijnlijk gewoon om geen bestaande IP's op beeld te brengen en daardoor gezeik krijgen, maar gebruik dan gewoon adressen uit de private range zoals vele andere series dat doen (10.x.x.x, 172.16.x.x, 192.168.x.x) 8)7
Ze doen het zelfde op tv met telefoonnummers. Daarbij gebruiken ze niet bestaande nummers, om overlast aan de eigenaar van nummers te voorkomen.
Leuk weetje, het nummer in de aflevering van 21 februari schijnt wel echt te zijn en kan je bellen. :)
Nope, geen nieuwe aflevering. Een of andere lolbroek die een corrupt bestand op usenet heeft gezet.

[Voor 24% gewijzigd door job op 04-03-2013 23:14]

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Shit, ik had me er al zo op verheugd.... Dan maar dat tel nummer bellen. ;)

• RocketKoen
job schreef op maandag 04 maart 2013 @ 23:12:
[...]

Ze doen het zelfde op tv met telefoonnummers. Daarbij gebruiken ze niet bestaande nummers, om overlast aan de eigenaar van nummers te voorkomen.
Leuk weetje, het nummer in de aflevering van 21 februari schijnt wel echt te zijn en kan je bellen. :)
De leukste was dat in Even Almighty, Waar Steve Carrell een SMSje/page krijgt van God (Morgan Freeman).
Daar waren ze vergeten om een -555- nummer te gebruiken. Ze hadden een echt telefoonnummer.
1 arme amerikaan kreeg daarna duizenden berichtjes per dag, geadresseerd aan god.

TheS4ndm4n#1919

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Niemand wat te melden over de aflevering van vannacht? Het was weer eens wat anders.
Uiteindelijk wel weer een leuke spannende aflevering.

Topicstarter
Tja, ik weet niet. Vond het niet zo super eigenlijk. De vorige aflevering voorspelde veel spanning maar dat kwam in deze uitzending nog niet tot uiting.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-03 18:22

Phyxion

_/-\o_

Ik vond het echt een erg leuke aflevering, net weer wat anders en het kwam goed tot recht :Y)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:15

Valkyre

Kitesurf FTW!

Opzich wel aardig, maar je zag al mijlen ver aankomen dat die FBI dude de killer was...
Desalniettemin wel benieuwd wat er komen gaat, nu de machine een beetje gehavend is.

iRacing Profiel

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002

SkyStreaker

Move on up!

Ik heb zo'n gevoel dat de machine keuzes of prioriteiten begint te maken... Een aanwijzing (voor mij) van grotere intelligentie dan de bedoeling is, wanneer Reese de machine vraagt om hulp. Puur een onderbuik gevoel.

Verder zit ik nog op een aflevering te wachten waarin Fusco eens echt in de shit zit en Reese hem komt helpen. Het is 't hem elke keer net niet en de laatste tijd valt hij een beetje naar de achtergrond, jammer.

MSI Gaming X570 Plus | AMD 5900x | G.Skill Ripjaws V 4x8GB 3600 (3733 OC, B-Die) CL14-14-14-34 | Sapphire Nitro+ 6900XT SE (XTXH Pre-bin)

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Ik ben wel blij dat er langzaamaan weer een beetje over HR in beeld gebracht wordt. Dat was de laatste paar afleveringen nogal schaars.

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-03 19:02
SkyStreaker schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 08:17:
Ik heb zo'n gevoel dat de machine keuzes of prioriteiten begint te maken... Een aanwijzing (voor mij) van grotere intelligentie dan de bedoeling is, wanneer Reese de machine vraagt om hulp. Puur een onderbuik gevoel.
Je moet het programma ook niet zien als iets statisch, het is een kunstmatige intelligentie die aan het opgroeien is. Je zag al eerder dat Finch het programma laat leren aan het begin van zijn creatie. Je zou kunnen zeggen dat het programma een soort van skynet is. :P

[Voor 15% gewijzigd door Teckna op 21-03-2013 21:21]

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Vandaag helaas geen nieuwe aflevering. Ze kunnen niet op tegen de NCAA en hebben besloten om dan maar niet uit te zenden (minder kijkers, minder reclameinkomsten).

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-03 12:26
Inderdaad, volgende aflevering is pas 4 april. :-(

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik had me vandaag al helemaal op de nieuwe aflevering verheugd, is er niet..... :(

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-03 07:30

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

Teckna schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 21:21:
[...]

Je moet het programma ook niet zien als iets statisch, het is een kunstmatige intelligentie die aan het opgroeien is. Je zag al eerder dat Finch het programma laat leren aan het begin van zijn creatie. Je zou kunnen zeggen dat het programma een soort van skynet is. :P
Niet echt een spoiler, maar meer het idee dat ik heb:
spoiler:
Ik denk zelf dat Root de machine gehackt heeft/actief aan het hacken is. Zeker omdat in de "beveiligingscamera's overzichten steeds die glitches/bluescreens-achtige dingen te zien zijn. Daarnaast heet de volgende aflevering Trojan Horse, dus wie weet...

omnia mutantur, nihil interit

• Ultimation
  • Laatst online: 29-12-2022

Ultimation

Het is als Appels en peren

In dat centrum hebben ze toch ook een virus gelanceerd die na x-dagen actief zou worden. Ik denk dat daar de volgende aflevering overgaat.

Ik blijf het een interessante serie vinden. Het is wel telkens het zelfde, maar ik kijk de serie ook om het rode draad, niet om alle kleine zaken.

MacBook Air [13-inch, M1, 16GB RAM, 256GB]

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Goed nieuws! Er komt een derde seizoen van PoI
Reese and Finch return next season!
What will The Machine bring Finch and Reese next season? You'll have to tune-in to find out!
Bron: http://www.cbs.com/shows/...80/season-two-news/36575/

Topicstarter
Was die laatste uitzending nou de final dan? Ik vond het helemaal geen klapper :? ?

• FireSonus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-03 20:50
Nee was nog niet de finale, aankondiging van een nieuw seizoen betekend niet perse dat de laatste aflevering van het huidige seizoen al is uitgezonden ;).

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:26
Nee, inderdaad. Er zijn nog 5 afleveringen gepland als ik het goed heb, waarvan de volgende volgende week in Amerika uitgezonden zal worden (4 april)

spoiler:
Dat virus dat ingeplant is door Reese's ex-collega moet namelijk nog geactiveerd worden, en ik gok dat dat de finale zal zijn.

[Voor 33% gewijzigd door azerty op 28-03-2013 13:58]

Topicstarter
Ik zie het nu ook. Ik zag in de kalender voor deze maand geen afleveringen staan dus dacht dat het de final al was :).

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Eindelijk weer eens een aflevering. :) Lekker zo'n spionage verhaal, gelijk van alles wat. :P
Ik begreep alleen niet waar die Shaw nu weer achteraan ging en waarom John nu precies bij dat huis aan het posten was, ja om Shaw te ontmoeten, maar waarom daar?

Topicstarter
Hexacore tablet :')
Ontploffende laptop door hack :')
Shaw die Finch op basis van het telefoonnummer kan vinden :?, als zij dat zo makkelijk kan kunnen anderen dat natuurlijk ook.

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Anoniem: 16328 schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 15:24:
Hexacore tablet :')
Ontploffende laptop door hack :')
Shaw die Finch op basis van het telefoonnummer kan vinden :?, als zij dat zo makkelijk kan kunnen anderen dat natuurlijk ook.
Blijft een serie he ;-) Maar het overschrijven van batteryfirmware is niet zo heel far fetched: http://www.forbes.com/sit...ls-or-corrupts-batteries/

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-03 19:02
Vergeet ook niet bijvoorbeeld dat het stuxnet virus ongeveer geschreven is om firmware van centrifuges in een kerncentrale te ontregelen en zo de centrifuges kapot te laten spinnen. Firmware virussen zijn reeds realiteit

• Dax
  • Laatst online: 29-03 19:47
Goede aflevering! :)
Ze zijn wel aan het opbouwen naar een aardige seizoensfinale, jammer dat we nu weer tot 25 april moeten wachten.

• FireSonus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-03 20:50
Coenen schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 13:09:
Eindelijk weer eens een aflevering. :) Lekker zo'n spionage verhaal, gelijk van alles wat. :P
Ik begreep alleen niet waar die Shaw nu weer achteraan ging en waarom John nu precies bij dat huis aan het posten was, ja om Shaw te ontmoeten, maar waarom daar?
Inderdaad, dat begreep ik ook niet? :? Sowieso vond ik de aflevering lastig om te volgen, gebeurde erg veel en was t verhaal helemaal kwijt nu we een paar weken geen afleveringen hebben gehad (toen de aflevering begon dacht ik: wie is shaw ook alweer :X ?)

• Ikkuh84
Op 21:08 zie je die gast van het Witte Huis gewoon naast Reese lopen op straat (die juist van Reese af wil zijn, maar blijkbaar niet weet hoe ie eruit ziet) :D

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-03 18:22

Phyxion

_/-\o_

FireSonus schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 19:58:
[...]

Inderdaad, dat begreep ik ook niet? :? Sowieso vond ik de aflevering lastig om te volgen, gebeurde erg veel en was t verhaal helemaal kwijt nu we een paar weken geen afleveringen hebben gehad (toen de aflevering begon dacht ik: wie is shaw ook alweer :X ?)
Same, ik was de weg ook even kwijt. Maar even op wikia opgezocht :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Ultimation

Ultimation

Ik moet hem nog zien! Vanavond denk ik maar even.

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Timocos schreef op zaterdag 06 april 2013 @ 01:22:
Op 21:08 zie je die gast van het Witte Huis gewoon naast Reese lopen op straat (die juist van Reese af wil zijn, maar blijkbaar niet weet hoe ie eruit ziet) :D
Doen ze wel vaker, van die leuke grappen. Beetje om de spanning te verhogen. Al is het einde wel interessant te noemen als hij zijn telefoon laat zien.

MSI Gaming X570 Plus | AMD 5900x | G.Skill Ripjaws V 4x8GB 3600 (3733 OC, B-Die) CL14-14-14-34 | Sapphire Nitro+ 6900XT SE (XTXH Pre-bin)

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Was een countdownteller zo te zien. Aantal uren was iets meer dan drie weken. In de aflevering over drie weken zal de wereld (of 'de machine') dus wel weer net op tijd gered worden. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• azerty
Ik heb juist de aflevering van laatste donderdag bekeken, was wel een mooie aflevering vond ik. Dat verhaal met china zou wel eens realiteit kunnen zijn :o

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Vandaag eindelijk weer eens aflevering kunnnen kijken. Een lekkere aflevering. Ik moest wel lachen om Bear z'n modder poten. Hoe het machine verder is nog even spannend.

• azerty
De machine lijkt zichzelf uit veiligheid af te sluiten op het einde van de aflevering, dus inderdaad benieuwd of het voor Finch terug mogelijk is om hem terug draaiend te krijgen...

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-03 20:40
Coenen schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 20:45:
Ik moest wel lachen om Bear z'n modder poten.
Haha, geweldig gezien! Was me in eerste instantie niet opgevallen.
wsitedesign schreef op vrijdag 26 april 2013 @ 22:16:
De machine lijkt zichzelf uit veiligheid af te sluiten op het einde van de aflevering, dus inderdaad benieuwd of het voor Finch terug mogelijk is om hem terug draaiend te krijgen...
Inderdaad, leek wel enigszins op een "system failure fail safe" om misbruik en inbraak in de machine te voorkomen.

Prima aflevering verder. Ben erg benieuwd naar de volgende, nu zal het menens worden! :o

Acties:
  • 0Henk 'm!

• azerty
Alé, wat een cliffhanger nu op het einde :(

Nu wil ik de finale onmiddelijk zien...

Wat een aflevering!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Kortom, vanavond de TV kapen ?! :) Ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

/me Sky zijn mond staat open van verbazing omtrent de aflevering

Cliffhanger? Het is alsof ik 1 voetstap verwijderd ben van het vallen in oneindige ruimte, tering wat spannend!

spoiler:
Can. You. Hear. Me?

[Voor 52% gewijzigd door SkyStreaker op 03-05-2013 19:02]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ultimation

Ultimation

Het was zeker een sterke aflevering, damn! Wat een cliff hanger!

Alleen wat gebeurd hierna? Komt er een seizoen 3?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Volgende week de laatste aflevering van seizoen 2 en seizoen 3 is al zeker. Person of Interest heeft uitstekende kijkcijfers en er was nooit enige kans dat het niet zou worden vernieuwd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-03 22:10
Iemand trouwens een theorie over hoe het nu zit?
spoiler:
de machine is geprogrammeert om 2 mensen te bellen? dat zou niet echt logisch zijn, Finch wist ervan en had van te voren niet kunnen weten dat hij een partner zou hebben. bovendien staan de 2 telefoons naast elkaar. of zou de "machine" alleen de 2e vertrouwen... vragen vragen :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• arsimo
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-10-2022
Mooie aflevering, goed gemaakt.

Overigens, meer mensen die aan The Matrix moesten denken in de laatste 5 minuten in die oude bieb? Niet kwa plot, maar kwa setting en sfeer, oude telefoons in oude hokjes, bootende computer die mensen bellen etc.

Kan niet wachten op het vervolg.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sagaris
Dat had zomaar een seizoensfinale kunnen zijn. Ken weinig series die beter worden naar mate de seizoenen verstrijken. PoI is daar wel één van.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• azerty
Gtoniser schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 20:03:
Iemand trouwens een theorie over hoe het nu zit?
spoiler:
de machine is geprogrammeert om 2 mensen te bellen? dat zou niet echt logisch zijn, Finch wist ervan en had van te voren niet kunnen weten dat hij een partner zou hebben. bovendien staan de 2 telefoons naast elkaar. of zou de "machine" alleen de 2e vertrouwen... vragen vragen :p
spoiler:
Je zag Finch het moment dat Root de telefoon opnam snel nog 2 kabels versteken. Ik gok dat hij al zoiets had zien aankomen (zeker na de onthulling van die persoon bij shaw & reese) en dus een tweede stem zelf geprogrammeerd heeft (en dan via zijn gsm die telefoon gebeld) om Root om de tuin te leiden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:18

Elvhenk

/me hartje GO

The_Worst schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 10:26:
En mijn hartelijke dank! Ik vond het ook traagjes beginnen en dankzij jouw post ben ik blijven kijken. :Y

oh-oh-oh clifffffhanger! Godzijdank is het niet de finale...

Armande.net.schrijft een l33t blog en doet Nederlandse ondertiteling!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Wauw, het is de afgelopen tijd niet vaak gebeurd dat ik zo blij werd van een aflevering uit een tv serie *O*

In het begin van de serie vond ik het meh, maar nu begint het steeds meer te worden wat
spoiler: niet lezen als je de aflevering nog niet hebt gezien
een serie als The Sarah Connor Chronicles had moeten zijn :o

Ben benieuwd hoe ver ze dit gaan doortrekken. Zou het echt puur drama blijven of zou het ook echt worden doorgetrokken naar
spoiler: niet lezen als je de aflevering nog niet hebt gezien
een Skynet-achtige situatie? (maar dan met minder robots en meer Matrix-achtig). Zou best interessant kunnen worden, want dan is er na Elias en HR nog een derde grote partij die de macht wil overnemen!

[Voor 10% gewijzigd door Stukfruit op 03-05-2013 23:48]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

spoiler:
Nee - niks geen SkyNet of zo, ook niet echt origineel. Desondanks de maatregelen, blijft The Machine zijn creator beschermen. Heeft zelfs zijn stem op het einde. Het is meer een I, Robot-achtig iets met "random bits of code". Ik bedoel op het einde vraagt de machine niet iets machinaals als "waiting for user input" maar of Reese "hem" kan horen. Ik vermoed dat de machine op een gegeven moment zo intelligent wordt dat ze merken dat de code voorkeur begint te krijgen voor wie wel en niet gered moet worden, wat uiteindelijk leidt tot de code zijn zelfbehoud. Synthetic Intelligence?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik zit nu halverwegen deze season final maar vraag me toch een dingetje af.
spoiler:
Ik ben me bewust van dat virus enz maar weet niet meer waarom dat grietje (Root) en die derde partij zoveel van de machine afweten? Dat ding was toch zo geheim dat er maar 3 mensen van wisten?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Waarom al die spoilers? Het is al uitgezonden!
Draadjewisselen was inderdaad welk duidelijk. Het hele idee van alle rechten geven aan de eerste de beste die een foon oppakt is wel omzinnig. Verzin er tenminste nog een passphrase bij denk ik dan... En bedenk dat een foon over N jaar misschien niet meer bestaat :+

Over de kennis: best mogelijk dat Harold of Ingram (?) ooit iets hebben gezegd tegen iemand.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• azerty
Een aantal mensen van de regering wisten af van de machine, en als je dan weet dat die 3e partij een spionage organisatie is verbaast het me niet dat ze dit gewoon via die weg te weten gekomen zijn. Dat kan ofwel op het moment dat de machine gebouwd/ in gebruik genomen werd, ofwel op het moment dat John achter die laptop in China aan moest.

En hoe Root dat weet, wel, ze is geen hacker voor niets ;)

Verder, als die machine zichzelf kan upgraden e.d., is het in principe ook niet nodig om zichzelf te rebooten, tenzij je zoals nu ziet dat zijn bedenker er dus toch een virus voor heeft kunnen schrijven (ik hoop dat ze daar toch nog de reden van gaan toelichten!)

[Voor 24% gewijzigd door azerty op 04-05-2013 14:35]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik ben benieuwd wat er volgende week nog gaat gebeuren, aangezien dit net zo goed de seizoensfinale had kunnen zijn.
Hoe gaan ze Carter redden en waar was Fosco?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• azerty
Coenen schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 21:25:
Ik ben benieuwd wat er volgende week nog gaat gebeuren, aangezien dit net zo goed de seizoensfinale had kunnen zijn.
Hoe gaan ze Carter redden en waar was Fosco?
Ik vermoed dat eenmaal de machine gereset zal zijn de machine het nummer van Carter quasi onmiddelijk zal doorspelen, en Fusco... tjah, geen idee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
wsitedesign schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 14:34:
Een aantal mensen van de regering wisten af van de machine, en als je dan weet dat die 3e partij een spionage organisatie is verbaast het me niet dat ze dit gewoon via die weg te weten gekomen zijn. Dat kan ofwel op het moment dat de machine gebouwd/ in gebruik genomen werd, ofwel op het moment dat John achter die laptop in China aan moest.

En hoe Root dat weet, wel, ze is geen hacker voor niets ;)

Verder, als die machine zichzelf kan upgraden e.d., is het in principe ook niet nodig om zichzelf te rebooten, tenzij je zoals nu ziet dat zijn bedenker er dus toch een virus voor heeft kunnen schrijven (ik hoop dat ze daar toch nog de reden van gaan toelichten!)
Dat is ook zo, ik was de laptop even vergeten en die kwam verderop in de aflevering pas ter spraken.

Ben benieuwd wat de laatste nog gaat bieden verder. Dit had al een mooie afsluiter kunnen zijn.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thvers
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-02 07:28
man o man, had de laatste 2 afleveringen nog niet gekeken wegens tijdgebrek en geen zin, vraag me niet waarom bij deze serie. maar had ik nog naar even gewacht, wat een spannend einde zeg.
kan niet wachten tot vrijdag. gelukkig komt er nog een seizoen 3 :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RocketKoen
Misschien dat Fusco bij de echte telefoon staat. En dat die in de bieb gewoon een afleiding waren waar alleen Finch van wist.
Dat zou ook verklaren waarom Root en John beide iemand aan de lijn krijgen.

Of:
Root was niet verrast dat Finch op het laatste moment de kabels omwisselde. Ze had hier op gerekend.
Maar ze had uit voorzorg al wel een trap en trace geinstalleerd, waardoor ze nu weet waar de machine is.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-03 22:10
Mooie season finale, gelukkig wel een hoop vragen beantwoord en niet een echte cliffhanger, hoewel je je natuurlijk wel afvraagt hoe nu verder :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Erg spannende aflevering, er gebeurde ook lekker veel :).
Pagina: 1 2 3 ... 7 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee