Buitenlandse TV Series 2014-2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 20 Laatste
Acties:
  • 153.341 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sambalbaj schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 18:07:
Zag ook dat s02 van Broadchurch begonnen is en rond oud en nieuw
ah thanks, had ik gemist , zie hem al op mijn nas staan.

Tijd terug had ik ook al seizoen 2 te pakken dacht ik, maar dat was een of andere usa remake ofzo. Met compleet hetzelfde verhaal. Ik vind het een meesterlijke serie, ben wel benieuwd hoe seizoen 2 gaat, eigenlijk was het verhaal toch ten einde. Althans, zo kwam het op mij over.

Maar we zullen zien.

En zaterdag ochtend is mijn tv kijk ochtend weer geworden, Banshee komt met seizoen 3, dat is heerlijk wakker worden , even een mannenuurtje vanuit bed met een bak koffie, meesterlijk _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2015 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1337aldi
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 16:15
Nieuwe broadchurch aflevering was top, wordt een spannend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:42

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Twee nieuwe series geprobeerd: The 100 en The Americans.

Eerste indrukken:

The 100: erbarmelijk acteerwerk. Is er iemand die meer dan alleen ep01 heeft gezien die me kan vertellen of het wat beter wordt?

The Americans: cool :). Nog niet spectaculair maar het uitgangspunt is interessant en het heeft potentie. Nu bij ep03.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:05
handige_harrie schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 22:31:

The Americans: cool :). Nog niet spectaculair maar het uitgangspunt is interessant en het heeft potentie. Nu bij ep03.
The Americans is top! Heerlijke sfeer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigWillem89
  • Registratie: Juli 2013
  • Niet online
Dacuuu schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 22:51:
[...]

The Americans is top! Heerlijke sfeer!
The Americans is inderdaad een aanrader. Na aflevering zes of zeven komt het pas echt goed op gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 12:30

Eerste indrukken:

The 100: erbarmelijk acteerwerk. Is er iemand die meer dan alleen ep01 heeft gezien die me kan vertellen of het wat beter wordt?

The 100 word later wel beter te pruimen. En word het wat mysterieuzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Covert Affairs is gecancelled. Er zal geen antwoord komen op een eventuele cliffhanger (heb zelf de finale niet gezien)

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Eerste indrukken:

The 100 wordt niet heel anders dan de eerste ep qua acteerprestaties. Ik erger me er in ieder geval niet aan en je moet even nagaan dat het voor wat jonger publiek is bedoelt ;)

Verder moet ik ook maar eens verder met The Americans. Ik vond ze echter soms wat ver gaan in drama (om het drama ipv dat het een doel heeft). Maar goed, heb hem gewoon staan voor als er een paar weken weer geen klap uit komt :+
Momenteel maak ik echter wat lange dagen dus zoveel tijd heb ik al niet.

Misschien niet echt een serie, maar wanneer komt Stephen Colbert nou eigenlijk met die nieuwe late-night show van hem? Ik zag dat The Daily Show en andere late-nights weer begonnen waren, maar zag nog niets nieuws erbij. Of mis ik iets?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Martinspire schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 00:41:
Misschien niet echt een serie, maar wanneer komt Stephen Colbert nou eigenlijk met die nieuwe late-night show van hem? Ik zag dat The Daily Show en andere late-nights weer begonnen waren, maar zag nog niets nieuws erbij. Of mis ik iets?
"It has been reported that Late Show with Stephen Colbert will premiere in either late August or early September 2015"

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 00:35:
Covert Affairs is gecancelled. Er zal geen antwoord komen op een eventuele cliffhanger (heb zelf de finale niet gezien)
Hadden ze de serie maar niet moeten slopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Late Late Show met Drew Carey is weird :/ Ik mis Craig. Geoff. Secretariat :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

CRXDelSol schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 23:17:
[...]

The 100 word later wel beter te pruimen. En word het wat mysterieuzer.
Het geheel wordt wel beter ja, het heeft niets meer met "the 100" te maken, maar opzich is het te doen. Hoewel het acteerwerk in veel gevallen nog steeds niet denderend is :P
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 01:01:
[...]

Hadden ze de serie maar niet moeten slopen :/
Jup, zonde dat ze het zo vernaggeld hebben, het was een geweldige serie, op het moment niet meer dan 'meh' -O-
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 07:20:
Late Late Show met Drew Carey is weird :/ Ik mis Craig. Geoff. Secretariat :'(
Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik de guest host afleveringen mee moet pakken of niet...

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Spike_wolf schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 08:26:
[...]

Het geheel wordt wel beter ja, het heeft niets meer met "the 100" te maken, maar opzich is het te doen. Hoewel het acteerwerk in veel gevallen nog steeds niet denderend is :P
Klopt, vooral in het begin was het tenenkrommend, typische rebelse jochies die proberen de orde over te nemen, maar nu is het wat meer "wij samen tegen hun" en sindsdien is het wat beter te pruimen.
Sinds seizoen 2 vind ik het wat meer te pruimen, als ik nu terug kijk op seizoen 1 was die ook best saai met 'sky people' tegen 'earth people' en nu zitten die andere geïsoleerde lui erbij die er wel een beetje een draai aan geven.

Dankzij seizoen 2 kijk ik elke week de aflevering, terwijl ik eerder nog genijgt was om m gewoon persoonlijk te cancellen. Maar het heeft zich nog net gered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 18:29:
[Broadchurch]
Tijd terug had ik ook al seizoen 2 te pakken dacht ik, maar dat was een of andere usa remake ofzo. Met compleet hetzelfde verhaal.
Is dat Gracepoint ? zie Goner in "Buitenlandse TV Series 2014-2015"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja klopt, dat is gewoon exact hetzelfde 8)7
Althans aflevering 1, die heb ik grotendeels gezien. Maar het was zo hetzelfde dat ik het niet kon aanzien. Je hebt bijv. ook een USA remix van The Bridge, maar dat begrijp ik nog en heeft een andere setting (grens Mexico/USA ipv grens Denemarken/Zweden). Maar gracepoint is niet leuk als je broardchurch hebt gezien. Mijn sickbeard had hem echter in de map van broadchurch gezet.

Het vervelende van die gracepoint is ook dat die acteur dezelfde rol speelt in de remake/copy, dat is zo vaag, misschien is het te doen als er wat tijd tussen het kijken zit, maar ik was net een paar weken klaar met broadchurch en had het eerst niet door en dan is het echt vaag. En ik miste bepaalde personen (zoals zo'n vrouw uit een oude UK serie die ik keek en die hierin die vrouw in die sta caravan speelde, dat vind ik een toffe actrice).

Maar als je broadchurch niet kent is het vast leuk. Al zou ik niet weten waarom je niet het origineel zou gaan zien. Dat is ook Engels gesproken, ik snap de remake dus niet echt.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2015 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ai caramba @ NCIS :X,
spoiler:
2 ex-vrouwen van Gibbs, tegelijk :o

en een is 7 of 9 :o

edit: "Holy 4th of July weenieroast, what the hell am I looking at?!", en nee, dat was niet Fornell :P

[ Voor 41% gewijzigd door Raven op 07-01-2015 10:29 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oei, dat moet ik zien. Ik loop een paar episodes achter, maar gisteren toevallig 2 gezien. Even wat meer inhalen deze week zodat ik dat ook kan gaan zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:14:
[...]
Het vervelende van die gracepoint is ook dat die acteur dezelfde rol speelt in de remake/copy,
David Tennant speelt een amerikaanse detective ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 13:40

LFA

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 10:14:
[...]

Ja klopt, dat is gewoon exact hetzelfde 8)7
Althans aflevering 1, die heb ik grotendeels gezien. Maar het was zo hetzelfde dat ik het niet kon aanzien. Je hebt bijv. ook een USA remix van The Bridge, maar dat begrijp ik nog en heeft een andere setting (grens Mexico/USA ipv grens Denemarken/Zweden). Maar gracepoint is niet leuk als je broardchurch hebt gezien. Mijn sickbeard had hem echter in de map van broadchurch gezet.

Het vervelende van die gracepoint is ook dat die acteur dezelfde rol speelt in de remake/copy, dat is zo vaag, misschien is het te doen als er wat tijd tussen het kijken zit, maar ik was net een paar weken klaar met broadchurch en had het eerst niet door en dan is het echt vaag. En ik miste bepaalde personen (zoals zo'n vrouw uit een oude UK serie die ik keek en die hierin die vrouw in die sta caravan speelde, dat vind ik een toffe actrice).

Maar als je broadchurch niet kent is het vast leuk. Al zou ik niet weten waarom je niet het origineel zou gaan zien. Dat is ook Engels gesproken, ik snap de remake dus niet echt.
Ik snap ook niet waarom die twee zo op elkaar lijken. Heb eerst Gracepoint gekeken maar die is gecancelled. Nu dus maar overgestapt op Broadchurch, wel even wennen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LFA schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:11:
[...]

Ik snap ook niet waarom die twee zo op elkaar lijken. Heb eerst Gracepoint gekeken maar die is gecancelled. Nu dus maar overgestapt op Broadchurch, wel even wennen haha.
Is die nog gecancelled ook? 8)7
Ze hadden seizoen 1 wel afgemaakt niet?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2015 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Damn NCIS, damn :( :( :(

* wontcachme gaat de leuke en scherpe dialogen missen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

CRXDelSol schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 09:50:
[...]

Klopt, vooral in het begin was het tenenkrommend, typische rebelse jochies die proberen de orde over te nemen, maar nu is het wat meer "wij samen tegen hun" en sindsdien is het wat beter te pruimen.
Sinds seizoen 2 vind ik het wat meer te pruimen, als ik nu terug kijk op seizoen 1 was die ook best saai met 'sky people' tegen 'earth people' en nu zitten die andere geïsoleerde lui erbij die er wel een beetje een draai aan geven.

Dankzij seizoen 2 kijk ik elke week de aflevering, terwijl ik eerder nog genijgt was om m gewoon persoonlijk te cancellen. Maar het heeft zich nog net gered.
Dat is niet slecht acteren, maar slecht script imo (als je dat zo vindt overkomen). Ik merk het wel vaker dat men klaagt over acteren, maar die doen ook maar wat hun gevraagd wordt van de schrijvers en regisseur.
Het is slecht acteren als emoties niet overkomen of de rol niet goed tot uiting komt en daar is bij The 100 gewoon geen probleem mee.

Iemand waar dat bv slecht mee gaat is Chloe uit 24. Kan totaal geen emoties overbrengen en een karakter neerzetten. Plus dat ze ook nog eens een irritant wijf moet spelen. Dan valt het extra op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Martinspire schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 12:03:
[...]
Dat is niet slecht acteren, maar slecht script imo (als je dat zo vindt overkomen). Ik merk het wel vaker dat men klaagt over acteren, maar die doen ook maar wat hun gevraagd wordt van de schrijvers en regisseur.
Het is slecht acteren als emoties niet overkomen of de rol niet goed tot uiting komt en daar is bij The 100 gewoon geen probleem mee.

Iemand waar dat bv slecht mee gaat is Chloe uit 24. Kan totaal geen emoties overbrengen en een karakter neerzetten. Plus dat ze ook nog eens een irritant wijf moet spelen. Dan valt het extra op
Ik haalde inderdaad 2 dingen door elkaar. Maar kom op, in The 100 was die Finn in het begin heel slecht, altijd een bepaalde soort grijns in z'n gezicht omdat ie moeilijk boos of verdwaast kon kijken.
Daarom zeg ik ook, later is het een stuk beter geworden.

En dat van Chloe in 24, dat is ook tevens haar personage hoor, een mentaal vreemd persoon, wordt ook in het script meermaals aangehaald. Helemaal in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

wontcachme schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:42:

With ^ ,
_/-\o_ Wel een bekend stukje trouwens :P , zou Fornell het van haar of zij het van hem hebben overgenomen?

[ Voor 10% gewijzigd door Raven op 07-01-2015 12:31 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

En daarmee nog een stel oude en pijnlijke feels terugroepen ook :'( :(

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Gibbs zonder koffie en dan die 2 tegelijk, have mercy :X

Silent Witness is trouwens weer begonnen :D

[ Voor 32% gewijzigd door Raven op 07-01-2015 12:42 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 13:40

LFA

Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 11:41:
[...]

Is die nog gecancelled ook? 8)7
Ze hadden seizoen 1 wel afgemaakt niet?
Seizoen 1 van Gracepoint is wel afgemaakt ja. Heb ergens gelezen dat het einde wel (iets) anders is dan dat van Broadchurch seizoen 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

wontcachme schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 00:35:
Nog even en alles van USA Network is ook gecancelled, het lijkt wel NBC...
USA Network (commonly referred to as simply "USA") is an American basic cable and satellite television channel that is owned by the NBCUniversal Cable.
:+

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, is er nu al weer een nieuw seizoen voor Masterchef Junior US? S2 is nog niet zo lang geleden geweest, nu al eerste ep van s3 beschikbaar :o

edit:
Gordon: O M F G
Deelnemers: _O-
Gordon: The F stands for food, come on.
Deelneemster: Well, you have a track record.
Andere 2 juryleden: _O-
Gordon: What?! Me?
Deelneemster: Yeah, you.

[ Voor 41% gewijzigd door Raven op 07-01-2015 14:44 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 18:38
Wat vinden jullie van Marvels Agent Carter? Ik heb net Ep1 achter de rug en ik heb gemengde gevoelens erover. Wie kan me overtuigen om er van te houden of het te haten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Agent carter: Wat ik er van vind.

Het is zeker een toffe serie, iets wat ik er niet tof aan vind is dat het zo ver in het verleden is en daardoor ook de kwaliteit wat naar achter is. Van actie is het een niet te missen serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
Dat vond ik dus ook het zwakste punt: dat het zich in het verleden. Ik vond die cliche's (positie van vrouwen in jaren 40/50, bijbehorende muziek etc. etc.) te sterk aanwezig in de serie. En boy oh boy, ik hoop echt dat later in de serie niet steeds meer aandacht wordt gegeven aan het feit dat ze single is. Het girly-gehalte mag verdwijnen van mij.

De vechtscenes waren wel ok as usual (behalve dan het feit dat ze een vork probeerde te prikken in Captain Obesitas in de diner die vervolgens zogenaamd ademnood kreeg). Ik ga denk ik de 2e episode een kans geven maar die moet verdomde goed zijn en hopen dat die Fifties-toeters-en-bellen wat minder aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

In [Serie] Agents of S.H.I.E.L.D. hebben we het ook al even over Agent Carter gehad.
Ik heb me uitstekend vermaakt met de eerste twee afleveringen, het zit erg tof in elkaar.
Ondanks dat het bij de tijd hoort mag het feministische geneuzel iets minder aanwezig zijn, dat ligt er erg dik bovenop (maar again, dat was de tijd). Maar qua verhaal, humor en tempo zit het prima in elkaar :)

[ Voor 5% gewijzigd door Spike_wolf op 07-01-2015 22:23 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Brickleberry is ook gecanclled vanavond :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Agent Carter is geweldig :D

Mooie vrouwen (Hayley Atwell *EN* Lyndsy Fonseca?!), mooie sets, een doorlopend verhaal en een duidelijke verbinding met de rest van het MCU. Wat wil je nog meer?

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Hoezo? Gaan ze stoppen?

De aflevering van gister was weer lekker, helemaal vanwege die 2 exen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

thibautb schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 21:49:
Het is zeker een toffe serie, iets wat ik er niet tof aan vind is dat het zo ver in het verleden is en daardoor ook de kwaliteit wat naar achter is.
:?
Dus Game of Thrones - nog verder in het (niet echte) verleden - vind je helemaal niks ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 10:05
ff gemist, maar TVT(orrents) heeft sinds 5 januari een berichtje op de site staan, die komen niet meer terug. Jammer, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Coenen schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 08:07:
[...]

Hoezo? Gaan ze stoppen?

De aflevering van gister was weer lekker, helemaal vanwege die 2 exen. :)
wontcachme doelt denk ik op de ex from hell die er niet meer is, altijd leuk die commentaren tussen haar+Gibbs+Fornell.

2* Saving Hope vannacht :o

edit: Lol, "textbook move" @ Saving Hope s03e12 _O-

[ Voor 22% gewijzigd door Raven op 08-01-2015 20:42 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Raven schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 14:35:
[...]

wontcachme doelt denk ik op de ex from hell die er niet meer is, altijd leuk die commentaren tussen haar+Gibbs+Fornell.
Ah, ok, gelukkig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Stukfruit schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 04:27:

Mooie vrouwen (Hayley Atwell *EN* Lyndsy Fonseca?!), mooie sets, een doorlopend verhaal en een duidelijke verbinding met de rest van het MCU. Wat wil je nog meer?
Ik heb het gedownload maar ben er nog niet aan begonnen, persoonlijk vind ik de Marvel films fantastisch maar die andere serie (shield) echt prut.

Met de Marvel films in het achterhoofd en geen zin in een "case of The week" serie Raad je me agent Carter dan aan?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Donstil schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 21:20:
[...]

Ik heb het gedownload maar ben er nog niet aan begonnen, persoonlijk vind ik de Marvel films fantastisch maar die andere serie (shield) echt prut.

Met de Marvel films in het achterhoofd en geen zin in een "case of The week" serie Raad je me agent Carter dan aan?
Van S.H.I.E.L.D. heb je alleen de eerste 5 afleveringen gezien? Die wordt veel en veel beter en laat zijn Freak of the Week karakter helemaal kwijt.
Agent Carter is tot nu toe helemaal geen Freak of the Week, het is een doorlopend verhaal tot dusver.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkere muziek, beetje old school James Bond achtig, Noir, ik vermaak me wel met Agent Carter *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Spike_wolf schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 21:23:
[...]

Van S.H.I.E.L.D. heb je alleen de eerste 5 afleveringen gezien? Die wordt veel en veel beter en laat zijn Freak of the Week karakter helemaal kwijt.
Agent Carter is tot nu toe helemaal geen Freak of the Week, het is een doorlopend verhaal tot dusver.
yup klopt, de eerste vier als ik het me goed herinner, toen had ik wel genoeg gezien eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Donstil schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 21:36:
[...]

yup klopt, de eerste vier als ik het me goed herinner, toen had ik wel genoeg gezien eigenlijk :)
Ik zou het dan gewoon lekker weer oppakken want het wordt echt vele malen beter dan het begin.
En zeker de afgelopen lading afleveringen lijken toch een hele grote rol te hebben in het grotere plaatje.
spoiler:
De introductie van de Inhumans.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Spike_wolf schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 21:37:
[...]

Ik zou het dan gewoon lekker weer oppakken want het wordt echt vele malen beter dan het begin.
En zeker de afgelopen lading afleveringen lijken toch een hele grote rol te hebben in het grotere plaatje.
spoiler:
De introductie van de Inhumans.
/me Donstil zet het weer in SickBeard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat ook op het punt met kappen met AoS in S1, maar ik ben blij dat ik het volgehouden heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wat adviseren jullie? Eerst shield helemaal bij kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, Agent Carter komt daar te zien, en met de backstory die ze bieden kun je de serie gaan volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Mwoah, zoveel backstory is er niet. Gewoon meteen kijken of je moet SHIELD er in een weekendje doorheen jassen natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
Ok vandaag heb ik de tweede aflevering van Agent Carter gezien en ik ben om. De eerdere cliches die ik noemde waren aanwezig maar minder irritant aanwezig. Alleen wat ik wazig vind is wat Stark heeft gedaan, waarvan verdenken ze hem? (BTW, what is a backstory?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 21:50:
Mwoah, zoveel backstory is er niet. Gewoon meteen kijken of je moet SHIELD er in een weekendje doorheen jassen natuurlijk :+
Genoeg om :? te doen, het is handiger om Shield te kijken (pak desnoods "Shadows" en "The Things We Bury" van S2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
Jup zeker shield kijken en als je nog wat tijd hebt, ook direct captain america films kijken, het lijkt er mij op dat die ook nog wel een belangrijke rol zal spelen in het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Crap ..
Person of Interest, de nieuwe aflevering gekeken, interessante aflevering, maar dat einde .. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
CRXDelSol schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 23:56:
Crap ..
Person of Interest, de nieuwe aflevering gekeken, interessante aflevering, maar dat einde .. :'(
Idd, ik had eigenlijk eerst niet door dat hij de heletijd simulaties aan het doen was, en toen dacht ik dus dat iedereen dood was. Maar ik hoop dat ze op magische manier terug tot leven komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nagasy
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-11-2024

nagasy

Duck Duck Duck Goose

Zijn er meer mensen die anger management volgen?
Is het een aanrader?

Ik wil het een kans geven gezien Charlie Sheen ietswat dezelfde rol speelt als two and a half men indertijd.
Of toch van horen zeggen.
Klopt dit?

Battle.net: NagaByrd#2844

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
thibautb schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 07:38:
[...]

Idd, ik had eigenlijk eerst niet door dat hij de heletijd simulaties aan het doen was, en toen dacht ik dus dat iedereen dood was. Maar ik hoop dat ze op magische manier terug tot leven komt!
De computer leerde simulaties te draaien en kansberekeningen te doen, je ziet de simulaties qua uitkomst steeds verbeteren, missie voltooid, de meeste 'assets' gered. Echter in de allerlaatste optie, waarin
spoiler:
Shaw dood gaat
, geeft de computer ook aan dat er geen andere mogelijke 'zetten' meer zijn. Waardoor de laatste de enige mogelijke was, en je moet je dan als kijker voorstellen dat dat de onvermijdelijke zet is die 'The Machine' doet en het team doorheen drukt via Root. Daarom dat laatste stukje met die popup van dat er geen mogelijke zetten meer zijn, checkmate (referentie naar dat schaak stukje)

Dus nee,
spoiler:
Shaw gaat niet meer terug komen
, die laatste simulatie is wat The Machine gaat doen, en dat is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

House of Lies s04e01 is beschikbaar :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:16
nagasy schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 08:51:
Zijn er meer mensen die anger management volgen?
Is het een aanrader?

Ik wil het een kans geven gezien Charlie Sheen ietswat dezelfde rol speelt als two and a half men indertijd.
Of toch van horen zeggen.
Klopt dit?
Kijk 2 afleveringen, de totaal 100 afleveringen hebben gewoon zelfde humor.
Alleen na de helft gaan er wat vaste personages uit.

Ik vind het een makkelijke serie om weg te kijken kan er soms om lachen. Maar een topserie is het niet.

Hij speelt inderdaad een zelfde soort rol, slaapt met oneindig vrouwen en heeft redelijk vaak een kater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
thibautb schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 22:09:
Jup zeker shield kijken en als je nog wat tijd hebt, ook direct captain america films kijken, het lijkt er mij op dat die ook nog wel een belangrijke rol zal spelen in het verhaal.
laat Carter dan maar zitten. Shield destijds na de pilot afgeserveerd en wil niet wat anders moeten kijken om een nieuwe serie te kunnen volgen.

Overigens leuk dat Portlandia s05 begonnen is, mooie humor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 21:56:
[...]

Genoeg om :? te doen, het is handiger om Shield te kijken (pak desnoods "Shadows" en "The Things We Bury" van S2)
Shield maakt daar weinig voor uit hoor. Het verklaart misschien dingen, maar we hebben nog maar weinig daar van gezien (ik vraag me sterk af of het bureau waar ze werkt uberhaupt Shield al is of dat dit nog gemaakt moet worden).
Verder heb je meer aan Captain America 1 (en dan vooral het eerste half uur), dan deel 2 of de hele Shield serie. In CA1 worden de karakters gebruikt en zie je wie wie is. Anders ben je even aan het puzzelen ja.

Ik heb namelijk nog op zitten letten of ik de serie ook met mn ouders ga kijken, want zo lastig is het verhaal niet. Denk dat je met de synopsis ook al genoeg weet om ernaar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

Martinspire schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 15:18:
[...]

Shield maakt daar weinig voor uit hoor. Het verklaart misschien dingen, maar we hebben nog maar weinig daar van gezien (ik vraag me sterk af of het bureau waar ze werkt uberhaupt Shield al is of dat dit nog gemaakt moet worden).
Wanneer ik dit lees krijg ik het vermoeden dat Stark en Jarvis al over het ontstaan van S.H.I.E.L.D. spraken en dat samen met Carter willen oprichten. Zo creeren ze wel een tie-in met S.H.I.E.L.D. zoals we die nu kennen. Maar dit is maar een hersenspinsel.

[ Voor 25% gewijzigd door Arethusa op 09-01-2015 16:17 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Arethusa schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 16:14:
[...]

Wanneer ik dit lees krijg ik het vermoeden dat Stark en Jarvis al over het ontstaan van S.H.I.E.L.D. spraken en dat samen met Carter willen oprichten. Zo creeren ze wel een tie-in met S.H.I.E.L.D. zoals we die nu kennen. Maar dit is maar een hersenspinsel.
Mwoah:
S.H.I.E.L.D was founded after World War II by Howard Stark, Peggy Carter and Colonel Chester Phillips.
Die laatste hebben we niet meer gezien.

En:
The Strategic Scientific Reserve was formed in 1940 on the orders of President Franklin D. Roosevelt.
The commanding officer of the S.S.R. was Colonel Chester Phillips (gespeeld door Tommy Lee Jones)
Tommy hebben we nog niet gezien.
The S.S.R. continued for a short time after the war, taking on cases such as the Zodiac, but was disbanded in 1946 and its former membership absorbed into a new agency, S.H.I.E.L.D.
Die zodiac zaak hebben we echter in de Agent Carter short gezien:
Atwell reprised her role as Carter in the Marvel One-Shot short film Agent Carter, which was packaged with the Iron Man 3 Blu-ray disc. The film takes place one year after the events of Captain America: The First Avenger, and features Carter as a member of the Strategic Scientific Reserve, searching for the mysterious Zodiac,[7] and dealing with the sexism of the period.
The Zodiac first came into the possession of the Strategic Scientific Reserve in 1946 when Agent Peggy Carter single-handedly recovered it from a band of thugs in New York City.
Mij lijkt dat dit gewoon een mooie zaak gaat worden aan het eind van het seizoen waarna ze volgend seizoen SHIELD gaan opzetten oid.
Maar:
Peggy Carter becomes the titular protagonist of the eight-part miniseries Agent Carter, with Atwell once again reprising the role.[11] In the show's storyline, set in 1946, Carter balances the routine office work she does for the SSR while secretly helping Howard Stark by finding some of the weapons he secretly developed that were stolen from his personal vault. Aided by Edwin Jarvis, Carter finds herself dealing with the Leviathan organization that are after Stark's weapons for their secret agenda.
Dan lijkt het erop dat we nog wel even met SSR door kunnen gaan.
(ook even http://en.wikipedia.org/wiki/Peggy_Carter bekeken).
Dus het speelt af ergens in 1946. Maar nog voor SHIELD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
EN ook episodes episode 1 se4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

wontcachme schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 23:43:
Brickleberry is ook gecanclled vanavond :(
Bah, dat is jammer. Ik kon er altijd wel van genieten. De ene aflevering was nog debieler dan de andere.
* Anthirian gooit hem maar uit Sonarr
Stukfruit schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 04:27:

Ik wilde Agent Carter gaan kijken toen ik zag dat Lyndsy meedoet, net als Nikita destijds (don't judge me :9), maar ik heb afgezien van de eerste Avengers film helemaal niets gezien wat met dat universum te maken heeft. Ook nooit de stripboeken gelezen. Is het dan nog wel een serie voor mij of snap ik er dan geen zak van?

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Shameless US S05E01 is er ook al zie ik net :o

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
Nieuwe Episodes die nog niet zijn uitgekomen rageeeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Anthirian schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 18:12:
[...]

Bah, dat is jammer. Ik kon er altijd wel van genieten. De ene aflevering was nog debieler dan de andere.
* Anthirian gooit hem maar uit Sonarr

[...]

Ik wilde Agent Carter gaan kijken toen ik zag dat Lyndsy meedoet, net als Nikita destijds (don't judge me :9), maar ik heb afgezien van de eerste Avengers film helemaal niets gezien wat met dat universum te maken heeft. Ook nooit de stripboeken gelezen. Is het dan nog wel een serie voor mij of snap ik er dan geen zak van?
Agent Carter start de serie met een paar introductory scenes uit Captain America, dus dat zou geen probleem moeten zijn. En inderdaad... Hayley Atwell en Lyndsy Fonseca in 1 serie. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

thibautb schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 18:33:
Nieuwe Episodes die nog niet zijn uitgekomen rageeeee
Straks dus maar weer naar een hopelijk uitgeklede Emmy Rossum kijken :9 :P Jammer dat Kristen dat niet doet in HoL. :/

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 09-01-2015 19:04 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
Raven schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 18:38:
[...]

Straks dus maar weer naar een hopelijk uitgeklede Emmy Rossum kijken :9 :P Jammer dat Kristen dat niet doet in HoL. :/
Daarvoor heeft men wel ook andere soort media hoor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Anthirian schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 18:12:
Met de Avengers heb je al redelijk wat kennis in huis :)

En verder laten ze, zoals gezegd, inderdaad ook wat flashbacks zien uit oa. de Captain America films. Die laatste twee kan ik je trouwens zeker aanraden. Het zijn meer thrillers / oorlogsfilms met een tintje superheld, dan andersom.

* Stukfruit heeft ook nooit de stripboeken gelezen en kan het prima volgen (al Google ik soms wel hier en daar wat bij :P )

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

thibautb schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:12:
[...]

Daarvoor heeft men wel ook andere soort media hoor >:)
Mjah, die vele bimbo's met fake twins en typisch Amerikaanse white chick naam zijn ook niet alles :+

edit: Oeh, Dichen O+ in Shameless US :D

[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 09-01-2015 20:17 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
Raven schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 18:31:
In shameless zijn er nu toch echt wel iets te veel b**bs naar mijn zin hoor. Voor de eerste keer dat ik de serie kijk, maar precies een halve pron film...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
thibautb schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 22:09:
De Marvel films kijk ik altijd met veel plezier, dat stuk van de verhaallijn zit dus wel goed :)
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2015 @ 21:56:
[...]

Ik heb mezelf al voorgenomen om SHIELD toch maar te kijken, alles is binnen in 1080p maar nu alleen nog even de tijd vinden. Morgen maar een beginnetje maken overdag :)
Raven schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 18:31:
Staat op de planning voor vanavond, Jimmy is back _/-\o_
Edit: Zijn dit pre-releases trouwens? Of is het van dag veranderd?
Raven schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 18:38:
[...]

Stiekem wel he :*)
Er zat vroeger sowieso wat meer functioneel bloot in de serie, zelfde geld voor Shameless US. Het lijkt wel alsof die trend een beetje over is.

[ Voor 30% gewijzigd door Donstil op 09-01-2015 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

thibautb schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 22:25:
[...]

In shameless zijn er nu toch echt wel iets te veel b**bs naar mijn zin hoor. Voor de eerste keer dat ik de serie kijk, maar precies een halve pron film...
Wat is daar erg aan? :+
Donstil schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 23:38:
[...]

Staat op de planning voor vanavond, Jimmy is back _/-\o_
Edit: Zijn dit pre-releases trouwens? Of is het van dag veranderd?
Jep, eind vorige seizoen wel ja, alleen in de nieuwe ep niet gezien.

Geen idee, maar gebeurt wel vaker dat iets eerder "viavia" is te vinden dan normaal, mogelijk andere zender die voorloopt. Heb al wel eens gehad dat Canada bij een bepaalde serie net wat eerder was dan de USA :P
Donstil schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 23:38:
[...]

Stiekem wel he :*)
Er zat vroeger sowieso wat meer functioneel bloot in de serie, zelfde geld voor Shameless US. Het lijkt wel alsof die trend een beetje over is.
Ik mis Laura Wiggins (Karen :D ) trouwens, zij zag er ook :9 uit in Shameless US, al heeft die nieuwe f*cks*ckbuddy van Lip ook wel wat, die backdoor-only griet :P

edit:
Lol @ Hawaii Five-o, garnalen bakken in een stukje blik op een door autoaccu gevoede grill :P

[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 10-01-2015 14:46 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Raven schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 10:21:
[...]
Wat is daar erg aan? :+

[...]

Jep, eind vorige seizoen wel ja, alleen in de nieuwe ep niet gezien.

Geen idee, maar gebeurt wel vaker dat iets eerder "viavia" is te vinden dan normaal, mogelijk andere zender die voorloopt. Heb al wel eens gehad dat Canada bij een bepaalde serie net wat eerder was dan de USA :P

[...]

Ik mis Laura Wiggins (Karen :D ) trouwens, zij zag er ook :9 uit in Shameless US, al heeft die nieuwe f*cks*ckbuddy van Lip ook wel wat, die backdoor-only griet :P

edit:
Lol @ Hawaii Five-o, garnalen bakken in een stukje blik op een door autoaccu gevoede grill :P
Haha ja Karen was fantastisch altijd ja. Jammer dat ze eruit is.

ik verwacht dat we zijn nieuwe vriendin niet zoveel gaan zien dit seizoen. Het viel me namelijk op IMDB op dat ze geen achternaam heeft in de serie.

Het verhaallijntje met Kevin en Veronica doet me trouwens niet zoveel. Dat mogen ze best schrappen als je het mij zou vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ben ik de enige die voor zichzelf gewoon heeft besloten te geloven dat het personage van Willie Garson in Hawaii Five-0 deze week gewoon een alias van Mozzie is? :+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Spike_wolf schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 16:46:
Ben ik de enige die voor zichzelf gewoon heeft besloten te geloven dat het personage van Willie Garson in Hawaii Five-0 deze week gewoon een alias van Mozzie is? :+
Nu je het over die acteur hebt, die liet een belletje rinkelen.... :
Martin Lloyd: A top secret government program involving instantaneous travel to other solar systems by means of a device known as a Stargate.
Colonel Jack O'Neill: Sounds like a good idea for a TV show. If you're into that sort of thing.
:D
Donstil schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 16:25:
[...]

Haha ja Karen was fantastisch altijd ja. Jammer dat ze eruit is.

ik verwacht dat we zijn nieuwe vriendin niet zoveel gaan zien dit seizoen. Het viel me namelijk op IMDB op dat ze geen achternaam heeft in de serie.

Het verhaallijntje met Kevin en Veronica doet me trouwens niet zoveel. Dat mogen ze best schrappen als je het mij zou vragen.
Jep :D , erg jammer :/

Geen achternaam zegt niet zoveel, IMDB is wel vaker niet compleet als het om dat soort dingen gaat.

Lol, Kevin, dat cirkel met een C geschreven wordt ipv een S :+

[ Voor 37% gewijzigd door Raven op 10-01-2015 17:01 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
Sorry maar ik moet dit effe zeggen: ik ben net begonnen met Scorpion, erg leuk, apart en onderscheidend. Maar het accent van dat Aziatische chick, of liever gezegd spraakgebrek, is freaking irritant. Lijkt wel alsof ze met haar mond vol speeksel praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Awsom schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 13:36:
Ik heb nu de eerste aflevering van Scorpion gezien. Leuke serie, maar wat een VERSCHRIKKELIJKE stem heeft Happy :r :r :r :r
Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 14:45:
Nee, dat is niet om happy van te worden :+
Je bent niet de enige :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
Ik ben pas begonnen maar ik zie het al gebeuren alle love-strings:

Walter en de moeder van Ralph vanaf minuut 1 al verliefd.
Happy en de gokverslaafde zullen vaak met elkaar botsen maar toch secretly in love
Superstoere agent zal zijn menselijke kant laten zien.
Fat Guy Forever Alone

Klopt dit zo een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Fat Guy en Walters zusje gaan samen komen denk ik.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:Y

Als ze het overleeft tho' :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
Ik heb Scorpion verwijderd van m'n lijst. Die Happy en de door de bedenkers overdreven gepushte romantiek irriteert me gewoon. Concept is wel leuk, hoogbegaafden met elk zijn talent maar van de acteurs vond ik alleen Walter overtuigend overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 16:46:
Ik zat al te wachten op Neil en Peter -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

:P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Nog iemand die nog Duck Dynasty volgt? Ik zit nu de eerste aflevering van het huidige seizoen te kijken en val zowat in slaap. Het vorige seizoen was ook al niet veel aan (incl. kerstspecials).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@dpanabaker

So excited & so grateful to already be renewed for our 2nd season of #TheFlash! We love making this show & can't wait to see what's next!

edit: Weer wat nieuws in de maak:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=bWCyqJv6q7g]
IMDB: iZombie (TV Series 2015– ) met een voormalige Power Ranger :D

[ Voor 39% gewijzigd door Raven op 12-01-2015 11:09 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyxion schreef op zondag 11 januari 2015 @ 15:09:
Nog iemand die nog Duck Dynasty volgt? Ik zit nu de eerste aflevering van het huidige seizoen te kijken en val zowat in slaap. Het vorige seizoen was ook al niet veel aan (incl. kerstspecials).
ik heb echt genoten van seizoen 1 t/m 5, het einde van 5 werd al minder met die trip naar hawaii (of een of ander eiland). Seizoen 6 begon echt zo matig met in ik meen aflevering 2 de bouw van een kinderspeelhuis. Ik zit eens op mijn nas te kijken en moet van seizoen 6 nog aflevering 3 t/m einde kijken en seizoen 7 heb ik nog niets gezien.

Dat zegt denk ik wel genoeg. Ik had trouwens bedenk ik me nu het idee ze te bewaren en te kijken als ik een paar bier op heb, maar dat was ik vergeten. Nu ik dit lees is de animo om het nog te gaan zien niet zo groot. Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 19:17:
[...]

ik heb echt genoten van seizoen 1 t/m 5, het einde van 5 werd al minder met die trip naar hawaii (of een of ander eiland). Seizoen 6 begon echt zo matig met in ik meen aflevering 2 de bouw van een kinderspeelhuis. Ik zit eens op mijn nas te kijken en moet van seizoen 6 nog aflevering 3 t/m einde kijken en seizoen 7 heb ik nog niets gezien.

Dat zegt denk ik wel genoeg. Ik had trouwens bedenk ik me nu het idee ze te bewaren en te kijken als ik een paar bier op heb, maar dat was ik vergeten. Nu ik dit lees is de animo om het nog te gaan zien niet zo groot. Jammer.
Ik heb nog even doorgezet en er nog twee afleveringen door heen gedrukt en er zaten zelfs een paar redelijk leuke momenten in. Het is echter lang niet meer seizoen 1 tot en met 5. Ach, ik zie het wel hoe lang ik het nog zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2015 @ 19:17:
[...]

Gingen ze in Seizoen 5 ook naar Hawaii? Ik dacht dat ze dat eind seizoen 3 ook al eens gedaan hadden toch?

Ik ben na de trip naar Hawaii afgehaakt. De eerste seizoenen vond ik nog wel geestig maar het is nu wel heel erg scripted allemaal.

Edit: jep einde van seizoen 3 gingen ze naar Hawaii. Kan me nog wel herinneren dat er een geinige opmerking over Nederland zat in die aflevering. Had iets met die Shirtjes te maken.
http://epguides.com/DuckDynasty/

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 12-01-2015 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:05

The_Worst

Unox

Na heerlijke start vandaag met Shameless (US) is nu ook al bekend geworden Dat er een 6e seizoen komt! d:)b

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Zij's ook de cutie uit Masters of sex. Ben wel benieuwd. Heb wel weer 'ns zin in een lekker ouderwetse serie in de trant van Buffy en zo. Dat gevoel krijg ik erbij een beetje.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
The_Worst schreef op maandag 12 januari 2015 @ 23:51:
Na heerlijke start vandaag met Shameless (US) is nu ook al bekend geworden Dat er een 6e seizoen komt! d:)b
Cool cool!

(Had stiekem wel een beetje op de tweede aflevering gehoopt vandaag, House of lies ep2 is namelijk wel te downloaden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op maandag 12 januari 2015 @ 19:27:
Edit: jep einde van seizoen 3 gingen ze naar Hawaii. Kan me nog wel herinneren dat er een geinige opmerking over Nederland zat in die aflevering. Had iets met die Shirtjes te maken.
http://epguides.com/DuckDynasty/
Mmm, dan was ik in de war. Heb na een tip hier een paar seizoenen achter elkaar gekeken, elke avond 6 episodes van die serie. Maar dan haal je dus wat door de war :+

Je hebt volgens mij nu wel die aflevering gemist waarin Sy (of hoe je dat ook schrijft) op de basisschool van zijn kleinkind gaat vertellen hoe je beesten doodmaakt en opensnijd. Legendarische aflevering, die koppen van die kinderen, ik kwam niet meer bij van het lachen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2015 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Lol, is dat niet de ene helft van "the worst twins ever" in HoL? :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:05

The_Worst

Unox

Zojuist de eerste aflevering van het 2 seizoen Broadchurch gezien. De spanning zit er meteen al weer goed in! Vanavond direct maar de 2e aflevering bekijken.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen hier die The Wire 16:9 hebben gekeken :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJburger
Broadchurch net gekeken, 1e episode van 1e seizoen. Je krijgt er wel een ton feels van, zeer goed (realistisch) geacteerd. Doet me een beetje denken aan The Killing, er zullen vast overeenkomsten zijn in de looplijnen van het verhaal. Decor waar het zich afspeelt is ook mooi.
Pagina: 1 ... 11 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.