Buitenlandse TV Series 2014-2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 20 Laatste
Acties:
  • 153.342 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Stukfruit schreef op zondag 21 december 2014 @ 03:14:
* Stukfruit moet toegeven dat hij last kreeg van vochtige ogen toen hij Craig Ferguson met echte band + koor zag... :$
Same here, je zag hem ook echt genieten toen hij daar op zijn bureau bezig was :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:53

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Stukfruit schreef op maandag 22 december 2014 @ 00:15:
Ascension was bij de eerste (dubbel)aflevering behoorlijk meh, maar als ze straks dezelfde weg in slaan als (dubbel)aflevering 2 en 3, dan kan het nog tof worden :D

Een kruising tussen
spoiler:
Mad Men en Heroes
is wel het laatste wat ik had verwacht...
Ascension is toch gewoon klaar nu? (Ondanks dat het aanvoelde alsof er nog veel meer moest gebeuren.) Ik dacht dat dit open einde aan het eind van aflevering 3 (5/6) gewoon de bedoeling was. Als er toch nog meer komt, dan ben ik wel blij, want ik vond het hartstikke leuk.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinnemans
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 11:31
Vikings... echt een aanrader..

Ik ben een pessimist; een realist in de ogen van een optimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeerDitch
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09 07:55
Leuk om te lezen dat er nog meer mensen zijn die Gold Rush kijken... Dacht echt dat ik zowat de enige was! :)
Ik kijk het echter alleen op Discovery. Iemand enig idee, wanneer het daar weer te zien is? (De NL Discovery welteverstaan)

f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Van het weekend de grandpa John special gekeken, geweldig die oude vent. Mooi om John en Parker zo same te zien. Ik kijk het voornamelijk online, geen idee wanneer het uitgezonden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 16:27

jpiwf

licenced pepernootaddict

Coenen schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:50:
Van het weekend de grandpa John special gekeken, geweldig die oude vent. Mooi om John en Parker zo same te zien. Ik kijk het voornamelijk online, geen idee wanneer het uitgezonden wordt.
Opa John is een oude baas! leuk om te zien ja. Discovery nl's uitzendschema vind je hier btw

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Jorgen schreef op maandag 22 december 2014 @ 09:28:
Ascension is toch gewoon klaar nu? (Ondanks dat het aanvoelde alsof er nog veel meer moest gebeuren.) Ik dacht dat dit open einde aan het eind van aflevering 3 (5/6) gewoon de bedoeling was. Als er toch nog meer komt, dan ben ik wel blij, want ik vond het hartstikke leuk.
Nee, dit zou voor zover ik weet de aftrap zijn voor een langere serie (als het goed bekeken zou worden).

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeetje, die kerstaflevering van The Librarians, hoeveel kaas wil je hebben :') :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:53

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Stukfruit schreef op maandag 22 december 2014 @ 18:09:
[...]

Nee, dit zou voor zover ik weet de aftrap zijn voor een langere serie (als het goed bekeken zou worden).
Dan hoop ik daar op! Ik vond het hartstikke leuk, namelijk. 't Was weer eens compleet wat anders en zat m.i. best goed in elkaar.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb me gister weer goed vermaakt met State of Affarirs. Ik blijf een van de betere nieuwe series vinden.
De komende paar dagen afkicken. Pas Zondag komt er weer wat binnen: een special van Top Gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Lol, bekend gezicht in Ascension part 3:
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/Ascension.Part.3.jpg
:D

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zover ben ik niet eens gekomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Is jammer dan hoor, vanaf dubbelaflevering twee wordt het pas interessant :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoopte dat het een ruimtemissie zou zijn maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02:02
DeerDitch schreef op maandag 22 december 2014 @ 12:01:
Leuk om te lezen dat er nog meer mensen zijn die Gold Rush kijken... Dacht echt dat ik zowat de enige was! :)
Todd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Straks maar even kijken of Mozart in the Jungle iets is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2014 @ 19:19:
Dat was even een jammere twist inderdaad, maar al met al keek het toch best leuk weg :)
Ik heb alle 3(6) afleveringen achter elkaar gekeken en me prima vermaakt, maar ik moet wel zeggen dat ik eigenlijk niet meer weet hoe het eindigde, dus zo interessant was het blijkbaar ook weer niet :X

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik voelde me gewoon goedkoop toen ik bij de 1e helft van ep 1 het al doorhad ;w Who are you kidding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over goedkoop gesproken :')

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qXKhP09iFU5kNsTfDigSFtxT/full.png
Spin the bottle. In muziekstijlen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Muziekstijlen? 8)7 Spin the bottle is niet meer wat het geweest is :+

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:36

Caveman

whahoehaha

Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2014 @ 19:19:
Had hem maar afgekeken...... :)

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Verwijderd

Caveman schreef op donderdag 25 december 2014 @ 12:18:
[...]

Had hem maar afgekeken...... :)
Meh, daar was alleen het acteren te beroerd voor.

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

Is Ascension qua acteerwerk slechter dan Star Trek: The Next Generation? Ik twijfel eraan om ermee te beginnen.

TNG is echt de meest fantastische serie die ik ooit heb gekeken. Misschien niet vanwege de special effects maar dat je je echt verplaatste in de karakters die dingen doormaakten. (Ik was toen vrij jong en misschien niet zo kritisch. Ik ben nu veel kritischer) Ik leefde zo ongelooflijk mee met Jean luc picard, Data en Geordi. Dat maakte de serie goed. Dat je ze geloofde.
Ik zoek nog steeds naar een TNG waardige serie.

Ik ga binnenkort met een andere Trekkie TNG: remaster kijken. O+

Yippie kayak, other buckets!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Britse kerstspecials ook altijd leuk.
Cuckoo is er al en vanavond Downton Abbey en Doctor Who.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nieuwe beelden Thunderbirds-serie vrijgegeven
Thunderbirds Are Go! verschijnt volgend jaar bij de commerciële Engelse zender ITV, en daarvan zijn nieuwe beelden vrijgegeven.

Dat blijkt uit opgedoken beelden op Youtube.

De vijftigjarige verjaardag van de populaire serie wordt volgend jaar gevierd met een nieuwe animatieserie. Het is vooralsnog niet bekend wanneer in 2015 de serie uitgezonden zal worden, maar wel weet men nu zeker dat de Thunderbirds weer terugkeren.

Thunderbirds Are Go! wordt een animatieserie van 26 afleveringen van elk een half uur. De serie wordt gemaakt in samenwerking met Weta Workshop, de producent die ook de special effects in onder meer The Hobbit en Avatar maakte.

International Rescue
Ze heeft dezelfde karakters als de originele sciencefictionpoppenserie uit de jaren 60. Thunderbirds draaide om de organisatie International Rescue die in de 21e eeuw met geavanceerde raketten, voertuigen, vaartuigen en machines te hulp schoot bij rampen.

Er zijn 32 afleveringen en 3 films van gemaakt. De eerste aflevering werd in 1965 uitgezonden. De populaire serie werd in 1990 opnieuw uitgezonden.

De Brit Gerry Anderson, bedenker van de Thunderbirds, overleed in 2012 op 83-jarige leeftijd.

Oscar Wilde

Verwijderd

nieuwe beelden, ik vind het helemaal niks, wat een rot teaser zeg. Je ziet werkelijk niks. Jammer. Had gehoopt wat echte beelden te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Hoe bevalt NCIS: New Orleans tot nu toe?

Ik heb deze kerstvakantie weer flink series zitten kijken waardoor ik bij de meeste series weer bij ben en ik er wel weer een show extra bij kan gebruiken. Moet alleen nog een tiental episodes Falling Skies en Scorpion (mits die laatste bevalt) kijken en dan is m'n playlist weer leeg..

Gisteren alle episodes van State of Affairs gekeken. Leuke serie, kijkt lekker weg.

[ Voor 11% gewijzigd door Bobmeister op 26-12-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 16:27

jpiwf

licenced pepernootaddict

Awsom schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 13:47:

Ik heb deze kerstvakantie weer flink series zitten kijken waardoor ik bij de meeste series weer bij ben en ik er wel weer een show extra bij kan gebruiken. Moet alleen nog een tiental episodes Falling Skies en Scorpion (mits die laatste bevalt) kijken en dan is m'n playlist weer leeg..

Gisteren alle episodes van State of Affairs gekeken. Leuke serie, kijkt lekker weg.
Bevalt best prima. Verder heel vertrouwde beproefde formule natuurlijk, maar deze keer met een cajun sausje. Hoop dat ze naast het eten ook nog wat meer met de muziek van NO gaan doen de rest van het seizoen.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik vind NCIS NO niet slecht, maar ik blijf er ook niet voor thuis. Het is een leuke toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

The Wire is op dit moment ook in HD op HBO. Kan ik die eindelijk ook eens kijken :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Laatst online: 23:12
Ben begonnen met een rerun van the Wire, vanaf de eerste aflevering zit ik er weer helemaal in!

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh chips, the wire hd inderdaad. Even meepakken nu.

Zijn alle seizoenen al op HBO? Ik zie zo 123 alleen seizoen 1 via de minder legale weg.
Ah, rest komt deze week.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2014 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Ik moet The Wire ook nog 'ns zien, maar ik zou de HD versie niet kijken. De aspect ratio klopt niet.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sméagol schreef op zondag 28 december 2014 @ 15:12:
Ik moet The Wire ook nog 'ns zien, maar ik zou de HD versie niet kijken. De aspect ratio klopt niet.
de aspect ratio klopt toch wel? De originele opnames waren namelijk in breedbeeld. Althans wat ik uit die blog haalde die hier een paar weken terug gepost zag staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-07 22:09

Sméagol

Master of Mayhem

Van wat ik begreep, waren de originele uitzendingen in 4:3, en dat is zoals de maker van de serie 't bedoeld had.. Opnames kunnen in verschillende formaten en resoluties, maar dat staat los van hoe 't er uiteindelijk uit komt te zien. Je krijgt dingen te zien die je eigenlijk niet hoort te zien. Nou schijnt 't bij The Wire nog redelijk goed gedaan te zijn (in tegenstelling to Buffy the vampire slayer b.v.), maar het is dus simpelweg niet de show die origineel is uitgezonden.

http://www.slashfilm.com/the-wire-hd-remasters/
http://www.slashfilm.com/the-wire-aspect-ratio/

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bewaar wel even de 4:3 versie die ik hier heb voor de zekerheid. Ik heb even snel een paar episodes zitten scannen en het ziet er goed uit, beeld is helaas niet hetzelfde als van 2014 series (wat korreliger), maar dit wordt wel weer genieten. Vanavond ga ik een paar episodes bekijken en dan even zien of ik de 4:3 versie blijf behouden of niet.

Ben benieuwd wat ik ervan ga vinden, maar wat ik zo 123 gezien heb bevalt het wel goed.

edit: sowieso is het mooi dat de serie nu weer veel aandacht krijgt, veel serieliefhebbers kennen hem niet en dan is dit wel een erg mooi laat kerstcadeautje.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2014 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Awsom schreef op vrijdag 26 december 2014 @ 13:47:
Ik vind NCIS:NO tenenkrommend slecht, waar ik best een fan ben van de formule. Het kan me gewoon niet boeien, het acteerwerk is matig, het plot leunt zwaar op de deus-ex-machina (in de vorm van de lijkschouwer die ALLES weet), en het New Orleans sausje wordt er met geweld ingeduwd (kijk ons eens de NOLA gebruiken rondslingeren).

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Van Black Mirror is ook een kerstaflevering verschenen.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Die is er al een paar weken :)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Ik heb nu de eerste aflevering van Scorpion gezien. Leuke serie, maar wat een VERSCHRIKKELIJKE stem heeft Happy :r :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat is niet om happy van te worden :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2015 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Aangezien de downloadmap niet bepaald veel activiteit vertoont, IMDB: Harper's Island (TV Series 2009) er maar op gezet. (Abby O+ )

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, alweer 6 jaar geleden dat ik dat gezien heb :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Same here... 1 keer gezien, toen 't uitkwam, nu nog maar eens doen :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02:44
Wanneer zou heroes reborn nou beginnen? Was dat al bekendgemaakt?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 15:01:
Wow, alweer 6 jaar geleden dat ik dat gezien heb :o
Zo de tijd gaat hard ja.
Was niet zo heel veel soeps toch? Wel mooie meiden erin kan ik me herinneren.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zaten steengoede eps tussen, maar het kakte op het einde wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Donstil schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 15:43:
[...]

Zo de tijd gaat hard ja.
Was niet zo heel veel soeps toch? Wel mooie meiden erin kan ik me herinneren.
:Y

edit: IMDB: "Harper's Island" Bang (TV Episode 2009) , Octavia van The 100 als stripper :9

[ Voor 24% gewijzigd door Raven op 01-01-2015 19:24 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Vanochtend (nou ja, vannacht) liet BBC alvast zien welke series we allemaal kunnen verwachten komend seizoen en tot m'n verbazing kwam Sherlock ook langs !? Maar als ik zo eens zoek, moeten opnamen nog beginnen en zou e.e.a. pas in 2016 uitgezonden worden ... afgezien van een special die in januari opgenomen zou worden. Heeft iemand meer nieuws ?

[ Voor 28% gewijzigd door Goner op 01-01-2015 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Over BBC gesproken, zou IMDB: Walter (TV Movie 2014) geen serie worden? Dacht dat het een pilot was, nu staat er "tv movie" :?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Haha sommige dingen blijven je bij hè :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Goner schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 21:05:
Vanochtend (nou ja, vannacht) liet BBC alvast zien welke series we allemaal kunnen verwachten komend seizoen en tot m'n verbazing kwam Sherlock ook langs !? Maar als ik zo eens zoek, moeten opnamen nog beginnen en zou e.e.a. pas in 2016 uitgezonden worden ... afgezien van een special die in januari opgenomen zou worden. Heeft iemand meer nieuws ?
Ja wist je dat niet? Er komt een nieuw seizoen idd. Ergens begin december hebben ze dat aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ja, dat er een 4e seizoen komt is al langer bekend, maar wanneer wordt het uitgezonden ? Voor zover ik kan zien wordt dit jaar alleen die ene special uitgezonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Moby schreef op maandag 29 december 2014 @ 09:58:
Van Black Mirror is ook een kerstaflevering verschenen.
Oeh, even checken! Hoorde ook dat ze met een nieuw seizoen kwamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Goner schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 22:38:
Ja, dat er een 4e seizoen komt is al langer bekend, maar wanneer wordt het uitgezonden ? Voor zover ik kan zien wordt dit jaar alleen die ene special uitgezonden ?
Mm ik was even in de war, ik had van Sherlock in mijn hoofd Luther gemaakt :)
Wanneer die sherlock special komt en hoelang hij duurt is allemaal nog niet bekend dacht ik, althans ik heb dit nog niet ergens gelezen (maar ook niet op gezocht verder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Donstil schreef op donderdag 01 januari 2015 @ 21:55:
[...]

Haha sommige dingen blijven je bij hè :)
Ehm, nee, herkende haar toen niet (The 100 bestond toen nog niet) en nu bij het herkijken (na het zien van The 100) herken ik haar ineens :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:02
Verwijderd schreef op zondag 28 december 2014 @ 14:57:
oh chips, the wire hd inderdaad. Even meepakken nu.

Zijn alle seizoenen al op HBO? Ik zie zo 123 alleen seizoen 1 via de minder legale weg.
Ah, rest komt deze week.
Ligt het aan mij of zijn er 2 afleveringen (12/13) van seizoen 4 in HD nergens te krijgen? Zijn deze wel uitgezonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

m3gA schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 11:14:
[...]

Ligt het aan mij of zijn er 2 afleveringen (12/13) van seizoen 4 in HD nergens te krijgen? Zijn deze wel uitgezonden?
Dat was mij ook al opgevallen.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Donstil schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 03:11:
[...]
Wanneer die sherlock special komt en hoelang hij duurt is allemaal nog niet bekend dacht ik,
Zit toevallig net een interview met Cumberbatch te lezen (Empire van november) en daar heeft hij het over een 'christmas special and series beyond' ... dus dat kan nog wel even duren.

Yep : http://www.theguardian.co...ck-back-in-period-costume

[ Voor 10% gewijzigd door Goner op 02-01-2015 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

spoiler:
Frank Oz
in Star Wars Rebels :D

[ Voor 16% gewijzigd door Raven op 03-01-2015 12:38 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

[Serie] Star Wars Rebels ;)
Maar pas op, want de aflevering is nog niet uitgezonden ;) Alleen via De DisneyXD app.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ehm, is toch vannacht online gekomen als hdtv rip :P (Spoiler tags geplaatst.)

[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 03-01-2015 12:45 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Raven schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 12:38:
Ehm, is toch vannacht online gekomen als hdtv rip :P (Spoiler tags geplaatst.)
De app/site heeft de aflevering eerder beschikbaar, hij is nog niet op TV geweest, hij wordt zondag pas uitgezonden, dus tot die tijd zijn de spoilerregels nog van toepassing :P
En ik heb hem twee dagen terug al gezien trouwens :+

[ Voor 6% gewijzigd door Spike_wolf op 03-01-2015 12:47 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Pas de quote dan ff aan in jouw vorige bericht :+

Dan heb ik de vorige upload gemist, inmiddels RSS-filter aangemaakt :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Raven schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 12:50:
Pas de quote dan ff aan in jouw vorige bericht :+

Dan heb ik de vorige upload gemist, inmiddels RSS-filter aangemaakt :P
Niet nodig, dat Frank terug kwam is redelijk groot openbaar gemaakt, net als in het begin met James Earl Jones. Je moet toch onder een aardige steen gelegen hebben om dat gemist te hebben :+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Had er wel over gelezen, maar om 'm daadwerkelijk weer te horen als Yoda... :D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Raven schreef op zaterdag 03 januari 2015 @ 13:19:
Had er wel over gelezen, maar om 'm daadwerkelijk weer te horen als Yoda... :D
Ja, het was erg tof dat ook hij weer terug keerde!
Tom Kane deed het altijd prima, maar Frank weer horen was zeker een genot :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:Y

Bizarre Foods S09E10 BBQ Special :9 :9~

edit: Slow cooking in een gat in de grond :o

[ Voor 35% gewijzigd door Raven op 03-01-2015 15:27 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damn ja, zo'n supergrote pan, vol met vlees en dan 8 uur onder de grond. Wel een berg werk zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Gelijk 2 kookboeken besteld n.a.v. die ep :P

http://www.amazon.de/dp/0762436093/ , http://www.amazon.de/dp/0762453958/ van
Afbeeldingslocatie: http://gwiv.com/BF12.jpg

Heb nog niet gezocht of de lui van die put-ovens ook kookboeken hebben geschreven.

[ Voor 20% gewijzigd door Raven op 03-01-2015 19:31 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:46
Misschien een beetje offtopic, maar ik wist niet echt waar ik het beter kon plaatsen. Ik volg redelijk veel series door elkaar heen, waarbij je af en toe een jaar moet wachten voor een nieuw seizoen. Is er misschien een site waar je een serie watchlist kan maken die precies weer geeft wanneer er nieuwe afleveringen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
thechib12 schreef op zondag 04 januari 2015 @ 14:51:
Misschien een beetje offtopic, maar ik wist niet echt waar ik het beter kon plaatsen. Ik volg redelijk veel series door elkaar heen, waarbij je af en toe een jaar moet wachten voor een nieuw seizoen. Is er misschien een site waar je een serie watchlist kan maken die precies weer geeft wanneer er nieuwe afleveringen komen?
Ik gebruik trakt, maar die synchroniseerde bij mij de media via plex, dus een plug in die er dan voor zorgt wat ik gezien heb, wanneer de volgende afleveringen er van zijn, maar je kan dat ook manueel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Ik gebruik http://followmy.tv

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:46
Dit ziet er goed uit! dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:20

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik gebruik trakt daarvoor. Die kun je ook koppelen aan plex of xbmc zodat hij ook logt wat je wel al hebt gekeken.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Trakt is heel mooi maar niet heel snel helaas. (offtopic: Daarnaast hebben ze hun API aangepast waardoor Sonarr nu minder goed werkt.)

Om het lijstje compleet te maken heb je ook nog http://www.myepisodes.com
een textbased tv-kijk-bijhouder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik gebruik een combinatie van iTVShows3 op iOS en Trakt.tv.
In iTVShows vink ik af wat ik al gezien heb en dan wordt dat gesynchroniseerd met Trakt. Werkt erg goed, er is een widget beschikbaar waarin je kunt zien welke serie's er binnenkort (of die dag) komen en er is binnen de app een lijst wat je nog moet kijken.

Voor downloaden gebruik ik een combinatie van SickBeard en Sabnzb inclusief Pay server en Pay indexer.

Edit : Toen ik een blauwe maandag op Android zat gebruikte ik SeriesGuideX trouwens, werkt het zelfde, doet hetzelfde maar dan op Android.

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 04-01-2015 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik ook itvshows3 , al vind ik het wel nog steeds bizar dat ik vanaf itvshow2 niet gratis mocht updaten naar 3, maar dat terzijde.

Op android heb ik tv shows fav (met premium key). Die key heb ik 4 jaar geleden gekocht en blijft voor alle versies werken (omdat in een een publieke beta een oneindige key ofzo gekocht heb). Werken beiden heel fijn. Eigenlijk allebei even goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Bierdopje werkt daar nog wel goed voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

Ik gebruik Nzbdrone (kalender functie) icm met Trakt.tv.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2015 @ 18:25:
Ik gebruik ook itvshows3 , al vind ik het wel nog steeds bizar dat ik vanaf itvshow2 niet gratis mocht updaten naar 3, maar dat terzijde.

Op android heb ik tv shows fav (met premium key). Die key heb ik 4 jaar geleden gekocht en blijft voor alle versies werken (omdat in een een publieke beta een oneindige key ofzo gekocht heb). Werken beiden heel fijn. Eigenlijk allebei even goed.
Ja dat was zuur idd, van 1 naar 2 moest ik ook opnieuw betalen dacht ik.
Ik gebruikte eerst TVForecast maar die wordt niet meer ge-update dacht ik.

Iets anders trouwens, gebruik jij de iCloud sync? Ik krijg dat maar niet werkend namelijk.
Daardoor gebruik ik de APP alleen op mijn iPhone (6+)

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 04-01-2015 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Laatst online: 11-09 12:30
Nitai schreef op zondag 04 januari 2015 @ 19:26:
Ik gebruik Nzbdrone (kalender functie) icm met Trakt.tv.
+1, gewoon agenda feed van NzbDrone/Sonarr in m'n iOS agenda, zie elke dag in mn agenda welke afleveringen er die dag komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
jmk schreef op zondag 04 januari 2015 @ 18:05:
Trakt is heel mooi maar niet heel snel helaas. (offtopic: Daarnaast hebben ze hun API aangepast waardoor Sonarr nu minder goed werkt.)

Om het lijstje compleet te maken heb je ook nog http://www.myepisodes.com
een textbased tv-kijk-bijhouder.
2.0.0.2549 - 30 Dec 2014
[Fixed] Replaced trakt with tvdb as data source

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

CRXDelSol schreef op zondag 04 januari 2015 @ 21:01:
[...]

2.0.0.2549 - 30 Dec 2014
[Fixed] Replaced trakt with tvdb as data source
Ja klopt. Hierdoor klopt er niets meer van de calender. De dagen/tijden zijn niet meer goed. Maar ze zijn er mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
jmk schreef op zondag 04 januari 2015 @ 21:58:
[...]

Ja klopt. Hierdoor klopt er niets meer van de calender. De dagen/tijden zijn niet meer goed. Maar ze zijn er mee bezig.
Ik wist niet dat Trakt hun API had veranderd, maar kwam erachter toen ik met mijn versie van november zat, en eerder vandaag een serie probeerde toe te voegen met fouten. Toen maar in de update history kijken, en maar geupdate. Dit doe ik handmatig omdat ik de torrents versie gebruik. Die probeert elke keer naar een gewone versie te updaten waardoor ik de torrent versie files er weer overheen moet gooien.

Maar nu functioneert ie wel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Het grote kijken begint trouwens weer! De kerstpauze is morgen voorbij! :)
Ik heb wat te doen volgende week:
Sonarr 12am
Helaas staat alles dus op 12am, dat klopt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Hoe bevalt dat The Librarians?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slommer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 16:34
ik gebruik seriesguide ervoor op android. nu ff wat issues vanwege nieuwe trakt alleen maar komt wel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Awsom schreef op zondag 04 januari 2015 @ 22:13:
Vind 't wel kijkbaar :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Is er misschien een site waar je een serie watchlist kan maken die precies weer geeft wanneer er nieuwe afleveringen komen?
Ik kijk gewoon in Sickbeard (of eigenlijk Sickrage), de showlist is gesorteerd op datum en er is ook nog een Coming Episodes overzicht met kalender.
Er is ook een list functie, die kijk wat verder vooruit.

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-y6SvBXnpZIk/VKm0UX0QdII/AAAAAAAABNE/7cDA9wU3_WI/s800/coming%2520episodes.png

En verder SeriesGuide (Android).

[ Voor 18% gewijzigd door Goner op 04-01-2015 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
jmk schreef op zondag 04 januari 2015 @ 22:07:
Het grote kijken begint trouwens weer! De kerstpauze is morgen voorbij! :)
Ik heb wat te doen volgende week:
[afbeelding]
Helaas staat alles dus op 12am, dat klopt dus niet.
Dat is zonde ja, ik sorteer mijn serie's altijd op Download datum, niet op tv datum.
iTVShows3 doet dat keurig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Awsom schreef op zondag 04 januari 2015 @ 22:13:
Het is duidelijk een b-serie, maar toch wel vermakelijk. En eigenlijk zie je best veel bekende acteurs voorbij komen (tenminste, als je wat meer kijkt dan de top 5). Qua verhaal zijn ze wel origineel en het lijkt op zich wel veel op Warehouse 13 (al was het origineel van The Librarians wel eerder dus eigenlijk is het andersom en W13 een kloon van Librarians). Anyways, verwacht geen hoogstaand geheel met alleskloppende details.

Zelf vond ik het bijvoorbeeld al wel een typische binnenkomer dat bij scene 1 van aflevering 1 het ging om een 1 of andere special forces actie in Berlijn waarbij je dan in shot 2 een Amerikaan en Belg (vlaggen op kleding) ziet staan maar nergens een Duitser. Alsof ze de vlag verkeerd hadden. Shot 2 al! Maar de scene erop is al wel weer grappig genoeg dat het er verder niet zo toe doet.

Leuke opvulling en merkbaar voor een jonger publiek. Maar niet hinderlijk of saai.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 04 januari 2015 @ 20:42:
Iets anders trouwens, gebruik jij de iCloud sync? Ik krijg dat maar niet werkend namelijk.
Daardoor gebruik ik de APP alleen op mijn iPhone (6+)
Nee, dat gebruik ik niet. Op mijn werk zijn alle clouddiensten geblokkeerd, dus voor mij is het gebruik van een clouddienst voor weinig zaken echt praktisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Inara in Gotham :D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

En ze deed het best netjes. Ook blij dat ze weer een langer kapsel heeft, dat hele korte vind ik echt helemaal niks :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dat korte van V? :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ja, en ook seizoen 1 van Homeland was te kort imo.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Gelukkig stond er een leuke langharige blondine naast haar in V :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Weer eens wat anders: een Ierse miniserie.

Op RTE is net het driedelige "Charlie" begonnen, een politiek drama over Charles J. Haughey.
http://www.rte.ie/about/e...to-air-on-4-january-2015/

Zag ook dat s02 van Broadchurch begonnen is en rond oud en nieuw was er ook een losse aflevering van Hinterland (Y Gwyll).
Pagina: 1 ... 10 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.