Buitenlandse TV Series 2014-2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 20 Laatste
Acties:
  • 153.339 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh, vervelende cliffhangers bij Constantine :(

Pfff, lekker flauwe ep van Melissa & Joey, S04e01 was stukken leuker :P

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2014 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Ik vind het wel irritant dat over twee weken zo goed als geen series komen. Lekker niets te doen behalve oude aflevringen kijken... En ik ben net met lillyhammer begonnen, maar het is allemaal in deens ofzo....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Gelukkig heb ik nog het een en ander klaar staan, o.a.
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/Kommissar-Rex-komissar-rex-36489951-1500-979.jpg
die nooit op dvd is uitgebracht met (NL) subs, op s1 en 2 na dan, van de 17...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
thibautb schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:45:
Ik vind het wel irritant dat over twee weken zo goed als geen series komen. Lekker niets te doen behalve oude aflevringen kijken... En ik ben net met lillyhammer begonnen, maar het is allemaal in deens ofzo....?
Zijn mijn catch up weken, ook al heb ik nu 'maar' 23 items in 'to watch' foldertje. (dat is ook wel eens 100+ geweest) Als ik dan helemaal bij ben dan ga ik automatisch over naar netflix, daar is altijd wel iets (ouds) dat ik leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
Teckna schreef op maandag 15 december 2014 @ 05:58:
[...]

Zijn mijn catch up weken, ook al heb ik nu 'maar' 23 items in 'to watch' foldertje. (dat is ook wel eens 100+ geweest) Als ik dan helemaal bij ben dan ga ik automatisch over naar netflix, daar is altijd wel iets (ouds) dat ik leuk vind.
Ik verzamel gewoon zo veel mogelijk series die er een beetje leuk uit zien, heb er nu een stuk of 100 series en dan ben ik van plan om te beginnen aan lillyhammer, verder dan aflevering 5 van arrow te kijken en nog wat te zien wat er nog interessant bij is, maar ik vind het toch wel een beetje stom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

The Librarians: I am here to do science and math... and occasionally hallucinate. _O-

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hart of Dixie is weer begonnen *O*

Dacht dat S4 pas in 2015 zou beginnen? :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ascension is begonnen, zal mij benieuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tita_tovenaar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 08:25
Oops die was ik bijna vergeten ,hoop dat ik hier meer van ga genieten dan The Librarians :O !

Soms weet ik het ook niet meer.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Ik zag trouwens dat een dag of 10 terug ook een special was over ascension, beiden nog niet bekeken. viel mij wel op dat ascension als 'part 1' online staat ipv episode 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een miniserie van 6 delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
thibautb schreef op zondag 14 december 2014 @ 20:45:
Nou Deens in Noorwegen lijkt me niet echt :)

Het is een combinatie van Noors en gewoon Engels. Iets wat ze naar mijn mening perfect gedaan hebben, het geeft de serie een geweldige authentieke feel.

Ik vond het derde seizoen (drie weken geleden op Netflix) wel de minste trouwens. Ging een beetje van de hak op de tak soms.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Broadchurch begint 5 januari weer !
Ben benieuwd, heel andere verhaallijn (naar verluidt).

The plot of series two has been closely guarded. Cast members were sworn to secrecy about the details, and required to sign non-disclosure agreements. Actor Andrew Buchan said cast members have been told little about the plot, except on a need-to-know basis as they prepare for their performances in each episode. Actor Joe Sims says that actors only receive two scripts at a time to ensure that they do not know where the plot is headed. News media, however, have reported that the series returns to the fictional town of Broadchurch. Some scenes have been filmed in a cemetery, and other scenes depict a very pregnant Beth Latimer. David Tennant took a break from filming the second series to film episodes of the American remake, Gracepoint. He returned to filming of Broadchurch about 15 September 2014.

[ Voor 81% gewijzigd door Goner op 16-12-2014 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 09:28
Raven schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 07:28:
Hart of Dixie is weer begonnen *O*
Had eigenlijk nu wel al hier een gifje verwacht van een bepaalde scene :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Pompi schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:24:
[...]

Of meerdere scene's :+ :+. Haar zwangerschap heeft zeker wel wat voordelen O-) O-).

Verder was het ook niet zo zichtbaar met de plaatsing van tassen, kleding, speakers etc... :+ :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is nog te vroeg om series te kijken :P

Nu ben ik wel nieuwschierig geworden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

.... Lauren Lee Smith :D Ken haar alleen van CSI en Mutant X :)
offtopic:
Over Mutant X gesproken, zie net een Tweet naar mij van "Actress, Writer, Fluffy blonde land mammal" , a.k.a. Shalimar :D
Pompi schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:24:
[...]

Van de ep van vandaag? Ik ben net een klein half uur thuis uit school en ga de vorige ep nog even herkijken voor ik de nieuwe erop zet:P

[ Voor 10% gewijzigd door Raven op 16-12-2014 15:03 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 09:28
Raven schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:01:

[...]
Van de ep van vandaag? Ik ben net een klein half uur thuis uit school en ga de vorige ep nog even herkijken voor ik de nieuwe erop zet:P
Ja, rond minuut 12. Moet toegeven dat ik na het einde van aflevering nog even terug gespoeld heb :+ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh hallo natheid :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Pompi schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:07:
[...]

Ja, rond minuut 12. Moet toegeven dat ik na het einde van aflevering nog even terug gespoeld heb :+ :)
Ik zet meestal MKVToolNix aan het werk zodat ik leuke stukjes later terug kan kijken :P
... Dr Hart met de hik :o (vorige ep aan 't herkijken)

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 16-12-2014 15:36 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Serie] Hart of Dixie

:P

(even uit de mottenballen gehaald :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Zijn hier mensen die </Scorpion> kijken? Had er eigenlijk wel een topic over verwacht. is toch wel een beetje een tweaker serie. vraag me af in hoeverre de science / math in die serie klopt. sommige dingen komen wel erg ongeloofwaardig over (dat kabeltje uit een vliegtuig op pikken in je auto :p ) en de real-life Walter 'o Brian is net zo wazig als Mcafee. maar toch wel een vermakkelijke serie, beetje Numb3rs achtig,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven blaast de stof weg. (Dacht dat ie in het archief stond.)

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 16-12-2014 15:50 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kenzi schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:45:
Zijn hier mensen die </Scorpion> kijken? Had er eigenlijk wel een topic over verwacht. is toch wel een beetje een tweaker serie. vraag me af in hoeverre de science / math in die serie klopt. sommige dingen komen wel erg ongeloofwaardig over (dat kabeltje uit een vliegtuig op pikken in je auto :p ) en de real-life Walter 'o Brian is net zo wazig als Mcafee. maar toch wel een vermakkelijke serie, beetje Numb3rs achtig,
:w

Ik denk er niet bij na, het is net zoals The Librarians gewoon een leuke popcornserie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Deathchant schreef op zondag 14 december 2014 @ 15:58:
Iemand Grimm gezien? Ik vind het echt belachelijk hoe lang ze wachten om Wu te vertellen van het Wesen bestaan. Ze hebben die man in S03 in een gesticht laten zitten, omdat hij gek aan het worden is. Nu alweer. Ik vind het echt niet consistent (waarom andere mensen wel vertellen over de Wesen wereld en Wu niet) dat ze hem altijd zo in het duister laten. Het is duidelijk dat hij echt wel open staat ervoor; nu denkt ie dat ie gek aan het worden is, maar als e.e.a. duidelijk voor em wordt kan hij er veel beter mee overweg.
Ja dat viel me ook al op ja maar hebben ze bij die negert partner van Nick niet ook lang gewacht?
Je zou toch sowieso verwachten dat er al wel wat mensen dingen bij elkaar opgeteld zouden hebben en zodoende er al een beetje achter zouden moeten kunnen zijn.

Ook lijkt het er tegenwoordig wel op of iedereen een wessen is in portland. Er zijn er wel heel erg veel :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

... Bestaan de Simpsons al 25 jaar? :o Zag net her en der nieuwsberichten voorbij komen.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:51:
[...]

:w

Ik denk er niet bij na, het is net zoals The Librarians gewoon een leuke popcornserie.
Numb3rs was geweldig, maar net zo ondoordacht met dat wetenschap spul als Scorpion. :) inderdaad. Niet bij nadenken anders doet het pijn aan de hersenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Lol, een bekende in NCIS LA: "You made out with your sister, man! " anyone? :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag een bekende in CSI :P

(Hint: vrouw van een rockstar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Die van afgelopen week? Daar zag ik een leuk dametje in van Shameless (US), waar ze d'r kleren niet aanhield :9

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
Raven schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:05:
... Bestaan de Simpsons al 25 jaar? :o Zag net her en der nieuwsberichten voorbij komen.
26 seizoenen, 561 afleveringen om precies te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:37:
Die van afgelopen week? Daar zag ik een leuk dametje in van Shameless (US), waar ze d'r kleren niet aanhield :9
Nee, deze week. Nieuwe week, nieuwe eps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Met afgelopen week bedoel ik (eer)gisteren, "Dead Rails", met die biljartijsbal.

edit: Na de hele castlijst eens geopend te hebben: Osbourne, was mij niet eens opgevallen :P

[ Voor 40% gewijzigd door Raven op 16-12-2014 19:45 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zie edit :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nooit hun realityshow gezien zeker :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReTechNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 17:15
Gister de eerste 2 afleveringen van The Librarians gezien en gek genoeg voor dat Christian Kane in beeld kwam moest ik al aan de serie Leverage denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomius
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:19
Paar afleveringen van Marco Polo gezien en best vet. Ben benieuwd hoe het verder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:46:
Hell no :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky you, ik zie de honden nog schijten bij hun in huis :X :F :r

En Sharon herken je meteen aan haar stem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:05
WizZie- schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:49:
Paar afleveringen van Marco Polo gezien en best vet. Ben benieuwd hoe het verder gaat.
Kom je achter door de volgende aflevering aan te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 11:36
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:46:
SHARON!!! I'm stuck on the weather channel!!
Gevolgd door Ozzy die gefrustreerd op een afstandbediening van 20 bij 30 cm. staat te rammen :D

[ Voor 18% gewijzigd door JanW op 16-12-2014 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor gewoon Ozzy dat roepen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Summer Glau fans al Jeff 1000 gezien?

Kijk ook de behind the scenes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Die Youtube/Stan Winston School robot duikt ook overal en nergens op :+
Je moet wat als je dat ding eenmaal in elkaar hebt zitten natuurlijk :P

[ Voor 7% gewijzigd door Spike_wolf op 16-12-2014 21:09 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geoff Peterson zou dit zoooo graag willen zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 21:14:
Geoff Peterson zou dit zoooo graag willen zijn :+
Geoff's brein in dat ding steken kan nooit goed komen :X
Het scheelt dat die robot niet langer dan 20 minuten rond kan wandelen tot het binnenwerk een tijd moet rusten om niet dood te gaan :+
Er zit 1 gozer in die dat hele gevaarte heen en weer moet sjouwen :X

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roam the Earth and solve crimes? Nee, de bron van alle ellende als Geoff upgrades krijgt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Die tweede bewegende arm was al eng genoeg, nog twee bewapende erbij en we gaan er allemaal aan :+
Of bijna allemaal, figuren als Prince enzo zullen wel geen gevaar lopen :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knipogen was al erg zat, what's next, een laseroog? Oei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Nouja, met de fulp van een paar YouTubers is hij vast wel te verslaan:

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

In mijn beleving wordt er in Ascension nogal soapy geacteerd. Ik had al snel door dat het om labrats ging en denk niet dat het mij lang blijft boeien.
Ben Sequestered IMDB: Sequestered (TV Series 2014– ) tegengekomen een 12-delige serie met afl van 20min. met oa Summer Glau en nog wat meer bekenden die ook soapy acteerprestaties beloven. Heb het nog niet gezien en deze serie is al van augustus/oktober.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:53

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Wat een vage robot in de serie zeg. Ik dacht eerst dat ik naar een Syfy/Asylum versie van Falling Skies zat te kijken; zo slecht was het. Sowieso, waar ging dat nu eigenlijk over... :S

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Een extra lange aflevering van black mirror uitgezonden, altijd leuk om te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Teckna schreef op woensdag 17 december 2014 @ 10:57:
Een extra lange aflevering van black mirror uitgezonden, altijd leuk om te zien :)
Ze zijn niet allemaal even goed, maar er zitten wel top afleveringen tussen. Mijn favorieten:
The National Anthem
The Entire History of You
White Bear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

mowa schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:35:
In mijn beleving wordt er in Ascension nogal soapy geacteerd. Ik had al snel door dat het om labrats ging en denk niet dat het mij lang blijft boeien.
Thanks voor de spoilert :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Tricia :9 , net wat van haar gezien O-) :P (part1, ergens tussen 28 en 30 minuten)

[ Voor 7% gewijzigd door Raven op 17-12-2014 15:31 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 15:10
Zal nog eens een poging doen straks om door aflevering 1 van The Librarians te geraken.
Al twee avonden op rij in slaap gevallen. Heb de neiging om daardoor te zeggen dat het geen serie voor mij is maar wil toch de volledige aflevering bekijken vooraleer ik oordeel.

Maar natuurlijk kom ik dan de laatste twee minuten wakker en eer ik doorhad dat ik in slaap gevallen ben, zie ik het einde. Dus uit nieuwsgierigheid hoe het afloopt, moet ik het niet doen ;)

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:31:
[...]

Tricia :9 , net wat van haar gezien O-) :P (part1, ergens tussen 28 en 30 minuten)
Who?

Ik wacht nog even met kijken tot ik het laatste deel ook heb, dan kan ik lekker voor gaan zitten en de hele miniserie in 1 keer kijken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Die lange slanke blonde Cylon :P (Number six dacht ik)

[ Voor 25% gewijzigd door Raven op 17-12-2014 16:59 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-01 14:34
WizZie- schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:49:
Ik heb de eerste 3 afleveringen nu gezien. De serie is wel leuk tot nu toe, vanavond maar even verder kijken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven schreef op woensdag 17 december 2014 @ 16:59:
Die lange slanke blonde Cylon :P (Number six dacht ik)
Die nieuwe BsG kijk ik niet :P

Ah, Tricia Helfer.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2014 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven schreef op woensdag 17 december 2014 @ 15:31:
[...]

in battlestar is ze geregeld naakt te zien in seizoen 2 of 3 als ze gemarteld wordt.

Met kleren aan is ze iets aantrekkelijker vind ik, ze is wat gespierd. Maar misschien is dat nu weg, zal vanavond even beoordelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Daar had ze wel wat aan hoor, althans, voor zover ik mij 't zo gauw kan herinneren. In Ascension kun je d'r achterkant even zien (in part 2 overigens ook zie ik net), de voorkant staat in een adult magazine :9 O-)

[ Voor 45% gewijzigd door Raven op 17-12-2014 18:06 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Een nieuwe Black Mirror! *O* *O* *O*
Wederom een geweldig verhaal. Black Mirror is de beste Science Fiction die ik ken. Voor een kerstaflevering is het wel behoorlijk deprimerend, maar dat hoort nu eenmaal bij de serie.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scorpion:

Duikers hebben slangen en beademingsapparatuur. Waarom niet dat inzetten ipv een vage machine? :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Beter opletten, dat hebben ze duidelijk uitgelegd: omdat de perslucht zijn longen zou opblazen.
Never mind dat duikuitrusting natuurlijk zo in elkaar steekt dat het die perslucht NIET onder hoge druk los laat :P
En al zou het dat wel doen is een luchtbel creëren wanneer die grot vol zit of onder een emmer of een ballon of whatever natuurlijk geheel onmogelijk.
Viel me nog mee dat Happy daar niet iets op wist te fabriceren, ze was ook in staat om 50 gram metaal om te toveren tot een constructie die die halve rotswand kon optillen zonder alles te laten instorten :+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op woensdag 17 december 2014 @ 23:03:
Beter opletten, dat hebben ze duidelijk uitgelegd: omdat de perslucht zijn longen zou opblazen....
Hij zit toch niet onder water met een aardige diepte (zodanig dat de druk en de mix gaat meespelen)? En dan nog :F Gewoon een slang met buitenlucht had toch moeten kunnen via een regulator?

Of zelfs zonder regulator.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2014 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Gewoon een slang als rietje gebruiken was genoeg :P
Maar het hele "pers" gedeelte is een non issue door de regulator, die zorgt ervoor dat de lucht veilig adembaar is en niet, zoals ze hier deden geloven" onder druk je longen in gespoten wordt :P
Oplossingen genoeg, hun oplossing? Sloeg nergens op, was onlogisch, redelijk onmogelijk door de lengte van de slangen, tegen de tijd dat zijn bloed dat apparaat zou halen was zijn lichaam al half leeg, niet echt handig :+

Ha! Eindelijk een verklaring waarom ze bij NCIS nog steeds die lompe CRT monitoren gebruikte! :D
spoiler:
De nieuwe flatscreens stonden al een paar jaar in een bezemkast :?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spike_wolf schreef op woensdag 17 december 2014 @ 23:13:
...Sloeg nergens op, was onlogisch, redelijk onmogelijk door de lengte van de slangen, tegen de tijd dat zijn bloed dat apparaat zou halen was zijn lichaam al half leeg, niet echt handig :+
En koud, met bepaalde ellende van dien :F
Ha! Eindelijk een verklaring waarom ze bij NCIS nog steeds die lompe CRT monitoren gebruikte! :D
spoiler:
Het was wel een laffe kerstepisode overigens, en het einde was :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ja echt spectaculair was hij niet, maar toen ze over die operatie van zijn pa begonnen had ik het idee dat zijn brief een eulogie was, maar daar zat het niet ver vandaan.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja.

Nog even en dan de laatste Late Late Show van Craig. Zou wel een enorme grap zijn als hij niet vertrekt, maar daar heb ik mijn Secretariats niet op gewed.

• thibautb
welke series worden er nu bekeken? Want er moet nu toch ongeveer een nieuwe reeks series starten?, Nu heb ik Homeland, the mentalist, csi... the affair state of affairs hawai five-o, lillyhammer. nog wat series voor nu die ik er bij moet zetten?

Verwijderd

Lees eens een paar bladzijden terug zou ik zeggen.

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:35:
Een nieuwe Black Mirror! *O* *O* *O*
Wederom een geweldig verhaal. Black Mirror is de beste Science Fiction die ik ken. Voor een kerstaflevering is het wel behoorlijk deprimerend, maar dat hoort nu eenmaal bij de serie.
Deze was inderdaad weer behoorlijk goed :)

Wie een goed verhaal kan waarderen moet hier absoluut naar gaan kijken!

Dat zit wel Schnorr.

• Teckna
Over scorpion, na de laatste aflevering waar O'brien als 'de hero' was weggezet ben ik eens gaan zoeken en vond ik deze website terug: http://www.fastcocreate.c...-claims-fueling-tvs-scorp Een overzichtje, inclusief achtergronden, linkjes etc. naar oa. http://entertainment.slas...-scorpion-really-a-genius
hier staat het ook nog wat chronologisch: http://attrition.org/errata/charlatan/walter_obrien/

In 't kort: Pretty much alles wat de echte O'Brien suggereert/beweerd is overdreven of simpelweg leugens, zijn grootste claim over zijn IQ is niet te staven omdat het naar zijn zeggen een IQ test was afgenomen op 9 jarige leeftijd waarvan geen papierwerk is achtergebleven en hij weigert pretty much een nieuwe test af te leggen. Als hem gevraagd wordt naar specifieke acties dan schuilt hij achter NDA's.

Dat stukje tekst in de intro kan beter worden veranderd naar 'Based on the lies of O'Brien'. De serie was al mild gezegd overdreven, maar het is ook gewoon gebaseerd op fictie, niets mis mee, maar pretendeer dan niet dat het allemaal gebaseerd is op iets waargebeurd.

Verder kijk ik het nog wel :P

[ Voor 4% gewijzigd door Teckna op 18-12-2014 05:05 ]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Spike_wolf schreef op woensdag 17 december 2014 @ 23:13:
spoiler:
Maar waarom ze daar stonden werd niet verklaard :S

Oscar Wilde

• Coenen
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Eindelijk die CRT's vervangen.... werd wel tijd. :) Verder was het niet een echt bijzondere aflevering.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Joss Whedon Is Really Not a Fan of Buffy's New Look

Buffy is nu widescreen, met gewoon hoofden eraf gesneden |:(

Oscar Wilde

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:27

jpiwf

licenced pepernootaddict

Raven schreef op donderdag 18 december 2014 @ 07:24:
[...]

Maar waarom ze daar stonden werd niet verklaard :S
Zoizo dat Gibbs ze daar heeft laten zetten, die houd niet van nieuwigheid. Zie z'n telefoon.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:06
Stukfruit schreef op donderdag 18 december 2014 @ 02:49:
[...]

Deze was inderdaad weer behoorlijk goed :)

Wie een goed verhaal kan waarderen moet hier absoluut naar gaan kijken!
Het was me helemaal ontgaan dat er nog een ep van was uitgezonden. En hij was inderdaad briljant. Na de eerste twee verhalen van Jon Hamm had ik al een beetje door wat er aan de hand was*, maar toch was ik blij verrast met het einde. Die Charlie Brooker is echt een held.

spoiler:
de 'we zitten hier al vijf jaar samen' viel ineens op zijn plaats

Punctuality is the politeness of kings

Verwijderd

Star Trek geluidjes bij Ascension? :D

Wat een onzinshow :/ Laat maar.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2014 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantomas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2014 @ 22:20:
Star Trek geluidjes bij Ascension? :D

Wat een onzinshow :/ Laat maar.
Ahh, ik ben dus toch niet gek. :) Ik meende het ook al te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik dacht telkens de bekende deurbel te horen in de lift, of vergis ik mij nu :P

Jodelle Ferland: "I am SO excited to announce that I am part of the cast of DARK MATTER, a new syfy series! Filming starts soon! "
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B5LCRQZCYAAFwJz.jpg

Ff Googlen: Syfy Announces Casting of New Acquired Scripted Series 'Dark Matter'
MELISSA O’NEIL (LES MISERABLES), MARC BENDAVID (BITTEN), ANTHONY LEMKE (THE GOOD WITCH), ALEX MALLARI JR. (ROBOCOP) AND JODELLE FERLAND (TWILIGHT) WITH ROGER CROSS (THE STRAIN) AND ZOIE PALMER (LOST GIRL)

DARK MATTER BEGINS PRODUCTION IN TORONTO JANUARY 7

NEW YORK – December 18, 2014 – Syfy today announced casting of the new acquired scripted series Dark Matter, which will feature Melissa O’Neil (Broadway production of Les Miserables), Marc Bendavid (Bitten), Anthony Lemke (White House Down), Alex Mallari Jr. (Robocop) and Jodelle Ferland (Twilight) with Roger Cross (The Strain) and Zoie Palmer (Lost Girl).

The series begins production in Toronto on January 7.

Created by Joseph Mallozzi and Paul Mullie (executive producers and writers of the Stargate franchise), and developed with Prodigy Pictures (Lost Girl, XIII), the 13 one-hour episodes are based on the graphic novel Dark Matter by Mallozzi and Mullie, published by Dark Horse Comics.

Dark Matter will premiere on Syfy in Summer 2015, joining Syfy’s stable of acquired international and domestic co-productions ranging from the hit series Z Nation to popular programs such as Lost Girl, Bitten and Continuum, and the upcoming series Olympus.

Executive producers are Jay Firestone, Joseph Mallozzi, Paul Mullie and Vanessa Piazza. The series will be distributed internationally by Endemol Worldwide Distribution.

In Dark Matter, the crew of a derelict spaceship is awakened from stasis with no memories of who they are or how they got on board. Facing threats at every turn, they have to work together to survive a voyage charged with vengeance, betrayal and hidden secrets.

Founded in 2006 by Jay Firestone and later joined by executive producer Vanessa Piazza, Prodigy Pictures leads the way in the production of quality television, film, and cross-platform media. Prodigy is responsible for the critically-acclaimed television series Lost Girl, which has electrified viewers around the world and amassed a cult-like following. Lost Girl just wrapped production on its final season. Prodigy’s other credits include indie horror The Dark Stranger and the original television miniseries XIII as well as XIII: The Series.

Syfy is a media destination for imagination-based entertainment. With year round acclaimed original series, events, blockbuster movies, classic science fiction and fantasy programming, a dynamic Web site (www.Syfy.com), and a portfolio of adjacent business (Syfy Ventures), Syfy is a passport to limitless possibilities. Originally launched in 1992 as SCI FI Channel, and currently in 96 million homes, Syfy is a network of NBCUniversal, one of the world's leading media and entertainment companies. NBCUniversal is a subsidiary of Comcast Corporation. (Syfy. Imagine Greater.)

[ Voor 95% gewijzigd door Raven op 19-12-2014 07:43 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

In Dark Matter, the crew of a derelict spaceship is awakened from stasis with no memories of who they are or how they got on board. Facing threats at every turn, they have to work together to survive a voyage charged with vengeance, betrayal and hidden secrets.
Kan alle kanten op. Was dat ook niet zo'n beetje het plot van Red Dwarf? :D
Een leuke nieuwe sci fi in space zou tof zijn (eigenlijk zit ik echt te wachten op zoiets als Space: Above & Beyond :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het net zo gaat als met Ascencion ben ik er heel snel klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Lijkt meer op het vervolg van seizoen 2 van Stargate Universe :+

[ Voor 15% gewijzigd door wontcachme op 19-12-2014 12:39 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Stargate is TOF! :)
Ik heb ook wel zin in een goede sc-fi-serie, zoals TNG ofzo. Misschien biedt het voorjaar van 2015 ons nog wat moois...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat raar, de stem en motion control van Geoff Peterson te zien :o

En alle stemmen van iederen 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2014 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:S info? :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Craig's ena laatste Late Late Show met Jim Parsons :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Roger Cross, hij zit ook echt in elke sci-fi show http://www.imdb.com/name/nm0003078/ :

The Strain (TV Series)
Continuum (TV Series)
Orphan Black (TV Series)
Arrow (TV Series)
Eureka (TV Series)
Chuck (TV Series)
Fringe (TV Series)
The 4400 (TV Series)
Star Trek: Enterprise (TV Series)
Taken (TV Mini-Series)
Andromeda (TV Series)
The Outer Limits (TV Series)
First Wave (TV Series)
Bionic Woman (TV Series)
Stargate SG-1 (TV Series)
Nick Fury: Agent of Shield (TV Movie) :D :D
The X Files (TV Series)

En natuurlijk
24 (TV Series)
Curtis Manning

Wat een held.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb net de 3 afleveringen van Ascension gezien. Ik vond het erg gaaf. IMDB spreekt over 6 afleveringen, terwijl thetvdb het over 3 heeft. Ik dacht ook dat het maar 3 avonden zou zijn. Dan heb ik zeker dubbele afleveringen gekeken, denk ik. In dat geval was het einde wel erg open.

spoiler:
Waar is Gault? Op Proxima? Hoezo gaat het schip nu echt de ruimte in, zoals Enzmann zegt? Waar is Medici? Wat is het precieze doel van de TC group? Enz. enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 10:12:
Craig's ena laatste Late Late Show met Jim Parsons :/
Craig Ferguson 2014 12 18 Jim Parsons dus? Onderweg :)

Ben na 2 ep's met Lexa "Rommie" Doig O+ Saving Hope maar van het begin aan het kijken. Zag net een stukje dat zo uit Jurassic park 3 komt, dat met die opgegeten/ingeslikte telefoon, de patiënt heet "The Swallower" :+

edit: Inmiddels bij ep 8: Augur :) IMDB: Earth: Final Conflict (TV Series 1997–2002), die heb ik lang niet gezien in series.

[ Voor 48% gewijzigd door Raven op 20-12-2014 17:13 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik zag net dat m'n newznab Better Call Saul aan het opzoeken was. Iemand deze (pilot) al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
IJzerlijm schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 10:25:
[...]

Roger Cross, hij zit ook echt in elke sci-fi show http://www.imdb.com/name/nm0003078/ :

The Strain (TV Series)
Continuum (TV Series)
Orphan Black (TV Series)
Arrow (TV Series)
Eureka (TV Series)
Chuck (TV Series)
Fringe (TV Series)
The 4400 (TV Series)
Star Trek: Enterprise (TV Series)
Taken (TV Mini-Series)
Andromeda (TV Series)
The Outer Limits (TV Series)
First Wave (TV Series)
Bionic Woman (TV Series)
Stargate SG-1 (TV Series)
Nick Fury: Agent of Shield (TV Movie) :D :D
The X Files (TV Series)

En natuurlijk
24 (TV Series)
Curtis Manning

Wat een held.
Curtis Manning _/-\o_

Ik zat me laatst al eens af te vragen of dit inderdaad dezelfde acteur was die ik steeds voorbij zag komen in al die scifi-series (en natuurlijk 24). Held is een goede omschrijving!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Coenen schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 18:02:
Ik zag net dat m'n newznab Better Call Saul aan het opzoeken was. Iemand deze (pilot) al gezien?
Nee, want die wordt pas begin volgend jaar uitgezonden. Ik meende ergens in februari.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Net even gekeken wat het was. Het is een "making of "/introductie van de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
* Stukfruit moet toegeven dat hij last kreeg van vochtige ogen toen hij Craig Ferguson met echte band + koor zag... :$

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Ascension was bij de eerste (dubbel)aflevering behoorlijk meh, maar als ze straks dezelfde weg in slaan als (dubbel)aflevering 2 en 3, dan kan het nog tof worden :D

Een kruising tussen
spoiler:
Mad Men en Heroes
is wel het laatste wat ik had verwacht...

Dat zit wel Schnorr.

Pagina: 1 ... 9 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.