• Tiestor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-03 20:09

Agents of S.H.I.E.L.D.

Show info

Joss Whedon (Marvel's The Avengers, Buffy the Vampire Slayer) shows us not all heroes are super with MARVEL’S AGENTS OF S.H.I.E.L.D. (Strategic Homeland Intervention, Enforcement and Logistics Division).

Fresh from his role in the summer’s box office smash, Marvel's The Avengers, Agent Phil Coulson (Clark Gregg) returns to the worldwide law enforcement organization S.H.I.E.L.D. He puts together a small, highly trained, team of Agents to tackle the cases that haven’t been classified yet, the new, the strange and the unknown. That team consists of straight arrow Agent Grant Ward (Brett Dalton), an expert in combat and espionage; pilot and martial artist Agent Melinda May (Ming-Na Wen); and brilliant if socially awkward scientists Agent Leo Fitz (Iain De Caestecker) and Agent Jemma Simmons (Elizabeth Henstridge). They’ll be joined by civilian new recruit and computer hacker Skye (Chloe Bennet). Prepare for an epic adventure that showcases the hope and wonder of the human spirit. This is a world of Super Heroes, aliens and the unusual – of action, spectacle and world spanning stories. The show will speak to the human condition through the lens of our very human, non-powered S.H.I.E.L.D agents – that together we are greater than we are apart, and that we can make a difference in the world.

Executive Produced and co-written by Joss Whedon, Jed Whedon & Maurissa Tancharoen (Dollhouse, Dr.Horrible’s Sing-Along Blog), Jeffrey Bell (Angel, Alias) and Jeph Loeb (Smallville, Lost, Heroes) comes Marvel’s first live-action TV series, MARVEL’S AGENTS OF S.H.I.E.L.D.

Hoofdpersonen

Phil Coulson (Clark Gregg)
Agent Phil Coulson is back, eager to form a specialized team of individuals to brave the post-Battle of New York world. He believes this small team of regular people, when working together, can make just as much of a difference as those with super powers.

Agent Coulson, as we all know, was supposed to have been killed by Loki in The Avengers but having seen the trailer you all know that didn’t happen… or did it? What we do know is what Agent Coulson thinks happened, and what actually happened are not the same thing. The S.H.I.E.L.D. doctor finds it hard to believe Coulson “really doesn’t know’ what took place.

Melinda May (Ming-Na Wen)
Agent May is an expert pilot and martial artist. Though she was once a legend in the agency, she mysteriously resigned herself to a quiet desk job in recent years.

Agent May has clearly endured some kind of trauma resulting in her withdrawing from field duty and isolating herself until Agent Coulson recruits her to “drive the bus” (fly the S.H.I.E.L.D. plane).

Coulson reassures Agent May by pointing out that the team he is putting together is just like they used to talk about, picking their own ops, making the calls and that there’s no red tape, so Coulson and May obviously have some past history together.

Leo Fitz (Iain De Caesteker)
Leo Fitz is as brilliant an engineer as he is socially awkward—but he’s always on the same wavelength as his research partner, Jemma Simmons. The two of them are an inseparable pair, though a little green, having never been in the field before.

Agents Fitz and Simmons clearly have a history together, given their young age it is reasonable to assume they studied together. Their relationship has a brother-sister feel, they engage in friendly banter and arguing that shows they have spent a lot of time together and they work together well as a team providing encouragement and support when needed. Both are obviously highly intelligent with Simmons trained in biochem and Fitz in engineering, they respond well to a challenge.

Jemma Simmons (Elizabeth Henstridge)
Genius bio-chemist Jemma Simmons is a rising star in S.H.I.E.L.D.’s research division, along with her inseparable friend and partner, Leo Fitz. The two are usually found bickering, but they are always found together. Simmons has a love for science and a wide-eyed enthusiasm for the world that make this opportunity to work in the field the adventure of a lifetime.

Agents Fitz and Simmons clearly have a history together, given their young age it is reasonable to assume they studied together. Their relationship has a brother-sister feel, they engage in friendly banter and arguing that shows they have spent a lot of time together and they work together well as a team providing encouragement and support when needed. Both are obviously highly intelligent with Simmons trained in biochem and Fitz in engineering, they respond well to a challenge.

Grant Ward (Brett Dalton)
While Agent Ward is highly trained in combat and espionage, he sometimes fails at interpersonal relations. He’s a man of few words, but always cool under fire and ready for action. Fiercely loyal, he would give his life for S.H.I.E.L.D.

Agent Grant Ward is the guy you send in to single-handedly take care of a situation. He is used to working alone. If you need someone to diffuse a bomb, he’s your man. Agent Ward is in his element when working alone which makes Agent Coulson’s decision to bring him on board as part of a close knit team an interesting one. Ward is clearly not used to being close to people, he reacts with surprise to physical contact and even the simplest of jokes sails right over his head.

Skye (Chloe Bennet)
Computer hacker Skye has a vast knowledge of code. Some would call her a free spirit, others a disruptive anarchist. But all agree on her uncanny ability to gain the upper hand through wit and charm. Skye’s background is also something rare to S.H.I.E.L.D.

Teasers / Trailers

Afleveringen

Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. seizoen 1 is begonnen op 24 september 2013 in Amerika, hieronder het uitzendschema:
AfleveringNaamUitzenddatumUitgezonden
1x01Pilot24-09-2013
1x020-8-401-10-2013
1x03The Asset08-10-2013
1x04Eye Spy15-10-2013
1x05Girl in the Flower Dress22-10-2013
1x06F.Z.Z.T.05-11-2013
1x07The Hub12-11-2013
1x08The Well19-11-2013
1x09Repairs26-11-2013
1x10The Bridge10-12-2013
1x11The Magical Place07-01-2014
1x12Seeds14-01-2014
1x13T.R.A.C.K.S.04-02-2014
1x14T.A.H.I.T.I.04-03-2014
1x15Yes Men11-03-2014
1x16End of the Beginning01-04-2014
1x17Turn, Turn, Turn08-04-2014
1x18Providence15-04-2014
1x19The Only Light in the Darkness22-04-2014
1x20Nothing Personal29-04-2014
1x21Ragtag06-05-2014
1x22Beginning of the End13-05-2014

Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. seizoen 2 is begonnen op 23 september 2014 in Amerika, hieronder het uitzendschema:
2x01Shadows23-09-2014
2x02Heavy is the Head30-09-2014
2x03Making Friends and Influencing People07-10-2014
2x04I Will Face My Enemy14-10-2014
2x05A Hen in the Wolf House21-10-2014
2x06A Fractured House28-10-2014
2x07The Writing on the Wall11-11-2014
2x08The Things We Bury18-11-2014
2x09...Ye Who Enter Here02-12-2014
2x10What They Become09-12-2014
2x11Season 2, Episode 1103-03-2015
2x12Who You Really Are10-03-2015
2x13One of Us17-03-2015
2x14Love in the Time of Hydra24-03-2015
2x15One Door Closes31-03-2015
2x16Afterlife07-04-2015
2x17Melinda14-04-2015
2x18The Frenemy of My Enemy21-04-2015
2x19The Dirty Half Dozen28-04-2015
2x20Scars05-05-2015
2x21S.O.S. (1)12-05-2015
2x22S.O.S. (2)12-05-2015

Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. seizoen 3 is begonnen op 29 september 2015 in Amerika, hieronder het uitzendschema:
3x01Season 3, Episode 129-09-2015

Namen en uitzenddata onder voorbehoud
Topicregels

Dit is een topic voor nieuwe afleveringen, dat zijn dus de afleveringen die in de U.S. zijn uitgezonden. Je mag hier dus naar hartelust babbelen zonder spoiler tags. Dus als je nog niet up-to-date bent met de serie, let er dan op dat er spoilers kunnen staan.

Alle dingen over de nog niet in Amerika uitgezonden episodes wel tussen spoiler tags, dus ook quotes van nieuws items, geruchten en speculaties en spoilers uit de boeken waarop de serie gebaseerd is.

[Voor 62% gewijzigd door Tiestor op 15-07-2015 16:39]

"Be brave, don't shave"

• Tiestor
*Gereserveerde post*

Dit is mijn eerste serie topic start, mochten jullie op- en/of aanmerkingen hebben hoor ik het graag.

"Be brave, don't shave"

• Krusher
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
De serie heeft een 9 ep backorder gekregen zodat het een volledig seizoen is, maar ik heb nog geen idee of dit een blijvertje is. De humor is er, Joss is er, kaas is aanwezig, de episodes tot nu toe zijn eigenlijk korte films, maar ik heb nog totaal geen grip of connectie met de characters.

De muziek is wel geweldig, maar wat wil je met een echt orkest :9

:+

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-03 21:20

-ko-

Leidend Voorwerp

Volg deze serie al sinds hij uit kwam, ongeveer. Vind die britse geek chick wel hot. :+

Vriendin vind het ook leuk, hopelijk komt er wat meer binding met de karakters inderdaad en... zijn we natuurlijk benieuwd hoe Coulson zijn aanvaring met Loki in The Avengers overleefd heeft.

Wa Doede Nou

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-03 12:12
Ik mis inderdaad ook een beetje dynamiek.

Wat minder focus op de crisis van de week en wat meer op de characters.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• Krusher
  • Niet online
Ik verwacht overigens wel dat Melinda dino's in de cockpit plaatst, ala Wash :+

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-03 21:46

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Is deze serie ook deel van de Marvel Cinematic Universe? Of is dit een niet verwante serie dat toevallig ook over Marvel gaat met toevallig de acteurs die ook in de MCU films spelen?

EDIT: volgens Wikipedia is het antwoord op de eerste vraag ja.

[Voor 15% gewijzigd door Amanoo op 18-10-2013 00:26]

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:02

Thermometer

Whoop Whoop!

Ah, eindelijk een topic hiervoor :P Mooie OP!

Ben het er mee eens dat de serie erg veel potentieel heeft. De eerste aflevering vind ik tot nu toe nog de beste. Veel mysterie, iets dat een superpower lijkt wat uiteindelijk tech is vind ik ook vet (beetje Fringe achtig), en de characters zijn wel leuk genoeg vind ik.

Helaas zijn de latere afleveringen het voor mij nèt niet. Te veel cheesy lines, cliché plotlines (voorspelbaar), en te weinig echte dynamiek zoals hier al eerder werd genoemd. Hopelijk wordt de serie in latere afleveringen wel beter. Vond bij de serie Arrow het in het begin ook een beetje zwak, waarna de serie later wel een stuk beter werd.

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:52

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

-ko- schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 23:40:
Vriendin vind het ook leuk, hopelijk komt er wat meer binding met de karakters inderdaad en... zijn we natuurlijk benieuwd hoe Coulson zijn aanvaring met Loki in The Avengers overleefd heeft.
Niet. De eerste aflevering zei May al dat hij dat niet overleefd had, de vraag is alleen hoe hij weer terug gekomen is en wat die 'vakantie' plek daarmee te maken heeft.
Krusher schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 00:19:
Ik verwacht overigens wel dat Melinda dino's in de cockpit plaatst, ala Wash :+
Ben ik de enige die bij die cargo area waar de auto's staan steeds aan de cargo bay van Serenity moet denken? O+
Helemaal deze laatste aflevering toen May daar zo tegen die railing aan stond en naar beneden keek.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• Krusher
  • Niet online
Spike_wolf schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:16:
[...]
...

Ben ik de enige die bij die cargo area waar de auto's staan steeds aan de cargo bay van Serenity moet denken? O+
Helemaal deze laatste aflevering toen May daar zo tegen die railing aan stond en naar beneden keek.
Het is één groot Firefly feest in de Bus in mijn ogen, heel veel shots kun je 1 op1 vergelijken O+

zucht

• Spike_wolf

Spike_wolf

Alleen is het badass gehalte van Ming-Na een factor 600 hoger dan dat van Wash in de cockpit :+

Humankind… be both.

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:12

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik vind het heel veel op de remake van Knight Rider lijken. En ik weet niet of ik daar wel zo blij mee ben. :P

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Krusher
  • Niet online
Spike_wolf schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 09:27:
Alleen is het badass gehalte van Ming-Na een factor 600 hoger dan dat van Wash in de cockpit :+
Verruil de huidige cast met die van Firefly, en dan heb je nog meer bad-ass :9~

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-03 15:15
Vond de serie eigenlijk veel te kinderlijk. Had me misschien ook niet goed ingelezen maar viel me erg tegen.

• Tiestor
-ko- schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 23:40:
zijn we natuurlijk benieuwd hoe Coulson zijn aanvaring met Loki in The Avengers overleefd heeft.
Volgens het officiële level 6 rapport is Agent Coulson doodgestoken door Loki in The Avenhers. Nu heeft Agent Coulson level 7 clearance en houden Maria Hill (Coby Smulders) en Dr. Streiten (Ron Glass) nog het een en ander voor ons (maar ook voor Agent Coulson zelf) geheim. Vast staat dat zijn 'vakantie' op Tahiti er iets mee te maken heeft.

"Be brave, don't shave"

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:49
Ik verwacht dat die Tahiti vakantie een kunstmatige herinnering is. Dat deze Coulson een kloon is of een zeer geavanceerde mechanische man.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-03 11:38
Robin Scherbatsky!

Op zich is het wel een vermakelijke serie. Maar net als eerder al gemeld, ik heb nog niet echt een band met de karakters. Heb nu de eerste 5 afleveringen gezien en ga zeker verder kijken. Maar momenteel is het allemaal voornamelijk "een probleem van de week" serie.

"Lambs to the cosmic slaughter!" - Morty

• Tiestor
Hehe, die komt weer uit een andere serie ;)

Ik ben ook van mening dat er wat meer gedaan moet worden om binding met de characters te krijgen, wie weet komt het nog..

"Be brave, don't shave"

• Krusher
  • Niet online
"The Dude"

"Have a cookie"

Really :D

Edit:

Tot nu toe de beste ep. Eindelijk wat team bonding *O*

[Voor 44% gewijzigd door Krusher op 06-11-2013 22:40]

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-12-2022
Fitzsimmons. *O*

[Voor 26% gewijzigd door Sagaris op 07-11-2013 07:38]

• Krusher
  • Niet online
Hm, ik begin steeds meer The Tomorrow People beter te vinden dan Shield...

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:56

Twhomp

Unngg!

En ik vind Breaking Bad beter dan GTST. Wat is je punt?

“Rats, I missed! Oh, I hate it when I miss!”

• Spike_wolf

Spike_wolf

Hier ook nog maar een keer dan:
De aflevering van deze week was weer prima. En de eindscene was priljant
Coulson: Did I fall asleep?
Masseuse: For a little while.
Ik heb Thor 2 nog niet gezien, geen idee hoeveel toegevoegde waarde dat gehad zou hebben bij deze aflevering, maar hij was prima te volgen :)

Humankind… be both.

• Krusher
  • Niet online
Spike_wolf schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:12:
Hier ook nog maar een keer dan:
De aflevering van deze week was weer prima. En de eindscene was briljant
...

Kom maar op met die cameo(s) O-)

• Spike_wolf

Spike_wolf

:Y

Humankind… be both.

• bartjas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-08-2022

bartjas

Ook Bekend met EPO

Om iedereen nog even een hart onder de riem te steken.
In het algemene buitenlandse series Topic werdt nog gesuggereerd dat de show "On the Bubble" is. Dit klopt, het staat immers geschreven, maar de recenter gepubliceerde "Renew/Cancel Index" laat toch zien dat de show binnen de deuren van ABC een van de best presterende programma's is en met grootte waarschijnlijkheid een seizoen 2 krijgt. Voor zover dat met zekerheid gezegd kan worden na 9 afleveringen

• Krusher
  • Niet online
On ABC, Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D. scored a 2.3, up a tenth from last week's series low 2.2 adults 18-49 rating
En zo gaat het op en neer (dvr spul moet nog komen).

Maar goed, ratings zijn op dit moment niet erg interessant, tenzij er gewoon niemand meer kijkt :+

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-03 10:01
bartjas schreef op woensdag 20 november 2013 @ 16:38:
Om iedereen nog even een hart onder de riem te steken.
In het algemene buitenlandse series Topic werdt nog gesuggereerd dat de show "On the Bubble" is. Dit klopt, het staat immers geschreven, maar de recenter gepubliceerde "Renew/Cancel Index" laat toch zien dat de show binnen de deuren van ABC een van de best presterende programma's is en met grootte waarschijnlijkheid een seizoen 2 krijgt. Voor zover dat met zekerheid gezegd kan worden na 9 afleveringen
Laten we het hopen! Ik vindt t eigenlijk net zo gezellig als Star Trek TNG. Dat vliegtuig is gewoon een soort Enterprise! :9~

Yippie kayak, other buckets!

• Alvanosa
  • Laatst online: 29-03 09:49
Hmm Dollhouse meets SHIELD. :D

PSN: Alvanosa

• Krusher
  • Niet online
Een interview met een leuk koppel :P

http://collider.com/mauri...gents-of-shield-interview

(En wat over Dr. Horrible... :/ )

• hostname
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-03 14:18
Spike_wolf schreef op woensdag 20 november 2013 @ 14:12:
Ik heb Thor 2 nog niet gezien, geen idee hoeveel toegevoegde waarde dat gehad zou hebben bij deze aflevering, maar hij was prima te volgen :)
Ik heb hem wel gezien, en de toegevoegde waarde aan de aflevering was helemaal niks. Als je alleen de trailer hebt gezien weet je genoeg om alle referenties in de aflevering te snappen.

• Tiestor
Na mijn vakantie eventjes nodig gehad om de boel weer bij te kijken. Heb zojuist ook even de OP een update gegeven. Nu maar tot 7 januari 2014.

"Be brave, don't shave"

• jmk
Zo die laatste aflevering...Heftig. Leek wel horror. Arme man!

• Krusher
  • Niet online
Hebben we overigens allemaal meegekregen dat

spoiler:
Stan Lee

in de serie gaat spelen? :D

• Spike_wolf

Spike_wolf

:Y
Dan kan haast niet anders dan een meesterlijk stukje worden :P

Humankind… be both.

• Krusher
  • Niet online
Misschien word het dan nog wat :+

• Krusher
  • Niet online
Dat gedoe met Coulson is wel een beetje erg 5th Element en een groot snufje The Matrix he.

• Spike_wolf

Spike_wolf

Hebben ze Gregor Shapanka en Donald Gill nu samengevoegd ofzo? :?

En lag het aan mij of zat dat stukje met die storm nogal wazig in elkaar?
Eerst is het heel erg en moet die machine omgebouwd worden om de storm te stoppen, maar als de machine kapot gaat is dat niet zo erg, dan wachten we gewoon even tot de storm zelf verdwijnt :?

Humankind… be both.

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:20

Arethusa

Niet die server

Dat vond ik ook een beetje vreemd inderdaad. Wat me niet ontgaan is, is de referentie naar Bucky bij de Wall of Valor.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• Spike_wolf

Spike_wolf

Subtiele verwijzing naar de Captain America
spoiler:
en The Winter Soldier
inderdaad.

Humankind… be both.

• Krusher
  • Niet online
Spike_wolf schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:11:
...maar als de machine kapot gaat is dat niet zo erg, dan wachten we gewoon even tot de storm zelf verdwijnt :?
Waar haal je dat dan weer vandaan??

• Spike_wolf

Spike_wolf

Zo ging het toch, of heb ik een stuk gemist ofzo?
Ze waren die machine aan het ombouwen om die storm ongedaan te maken, dat ding ging stuk en zapte die ene gozer, May komt met de jet omlaag, ze gooien die mannetjes erin, May stijgt weer op en na de scene wisseling is alles weer okay.

Humankind… be both.

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:59

jpiwf

licenced pepernootaddict

Machine was toch kapot, weinig wat ze nog konden doen. En een storm stopt vanzelf een keertje, en iedereen was toch al binnen.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

• Krusher
  • Niet online
Precies, om daar nu een punt van te maken..

• Spike_wolf

Spike_wolf

Nou, wat vreemd op mij over kwam was dat die storm super hevig was en gestopt moest worden, maar blijkbaar was het helemaal niet zo'n drama als ze het deden voorkomen.

Nu was het alleen maar een 'nutteloos' stukje om die gozer te doden om Donnie wat motivatie te geven voor later. Dat hadden ze ook netter kunnen oplossen imo. Maargoed.

[Voor 31% gewijzigd door Spike_wolf op 15-01-2014 21:18]

Humankind… be both.

• Krusher
  • Niet online
Ach ja, Amerikanen en hun grootspraak he ;)

• hostname
En lag het aan mij of zat dat stukje met die storm nogal wazig in elkaar?
Eerst is het heel erg en moet die machine omgebouwd worden om de storm te stoppen, maar als de machine kapot gaat is dat niet zo erg, dan wachten we gewoon even tot de storm zelf verdwijnt :?
Wat ik eruit opmaakte was dat die twee jongens het heel erg vonden en de storm wilden stoppen, maar dat SHIELD er niet zo'n problemen mee had om de storm te laten uitrazen.

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-03 15:45
Wat ik er uit op maakte was dat de jongens in het centrum van de storm zaten en zich toen pas bedachten dat met zo'n storm dat geen goed idee is. Daarom probeerden ze het om te draaien tot dat de ene jongen dus geraakt werd. Het is een flinterdun begin voor een nieuwe superschurk maar wel vrij geloofwaardig gedaan vond ik zelf :) en SHIELD heeft er geen problemen mee als iedereen binnen is en ze er niets tegen kunnen doen lijkt mij ? Geen doden en geen middel om het tegen te gaan lijkt mij een vrij simpele som.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:03
Wat een lekkere serie. De afgelopen paar dagen alles tot de laatste aflevering gezien met vriendinlief. Helaas nu weer een tijdje wachten tot de volgende episodes.

Ze hadden helemaal niet verwacht dat er zo'n storm zou komen, ikzelf ook niet. Gewoon een grotere ijssculptuur, al was het niet zo slim om het ding aan te zetten terwijl je er zelf zo dichtbij stond, zeker gezien de eerdere ervaringen met het apparaat :)

Ik hoop trouwens dat die Peterson niet nog meer stomme dingen gaat doen. Coulsen opofferen voor zn zoontje vond ik al ver gaan, maar om nu weer rotzooi te gaan trappen vanwege die killswitch in zn oog, hou dan liever de eer aan jezelf...

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-03 21:28

Robtimus

me Robtimus no like you

Hebben ze Gregor Shapanka en Donald Gill nu samengevoegd ofzo? :?
Donald Gill?

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
Vroeger IceManX | system specs

• Spike_wolf

Spike_wolf

*O*

Arune Singh, Executive Director of TV Communications, Tweette:
spoiler:
Dat Jaimie Alexander dit seizoen een gastrol heeft als Lady Sif! :D :D
spoiler:
Dat was de naam die dat jochie deze aflevering had. Maar zijn personage had hier meer weg van Gregor Shapanka, die wel een wetenschapper en genie was, niet een crimineel zoals de originele Gill. Dit lijkt dus een beetje een samenvoeging van die twee personages.

[Voor 52% gewijzigd door Spike_wolf op 17-01-2014 20:42]

Humankind… be both.

• Krusher
  • Niet online
Yup *O* En de eerst volgende ep is met
spoiler:
Stan Lee

Good times!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Nu Scarlett nog een beetje rond laten huppelen en Robert Downey jr een missie mee sturen om alles op die jet overhoop te halen :P

Humankind… be both.

• Krusher
  • Niet online
Daar hebben ze het budget vast niet voor :+

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ik durf te weddend at als Joss de telefoon op pakt Downey jr best een dagje op de set rond wil komen lopen voor wat minder centjes dan normaal :P

Maar zo zijn er nog wel meer mensen die ze er 'best even in kunnen stoppen' :+

Humankind… be both.

• Krusher
  • Niet online
Joss himself, als baas van een autoverhuurbedrijf :+

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ik zie Jed Joss wel een SMSje sturen, "hey, kunnen we Robert een dagje lenen voor op deze set?" :P

Humankind… be both.

• Krusher
  • Niet online
Oh and bring that suit!

Kommaarrrrr :D

• Spike_wolf

Spike_wolf

Krusher schreef op vrijdag 17 januari 2014 @ 20:41:
Yup *O* En de eerst volgende ep is met
spoiler:
Stan Lee

Good times!
Deze (onwaarschijnlijke) mogelijkheid schiet me net te binnen:
spoiler:
Stan Lee speelt The Clairvoyant? :P

Wat denken we trouwens van Sky?
We weten nu dat ze een 084 was/is. S.H.I.E.L.D. had of heeft dus geen idee waar ze vandaan komt en wat ze is. Is ze de dochter van een (of twee) gifted die we (nog) niet kennen? Is ze een alien? Wellicht van Asgard misschien?
spoiler:
Daar zou het bezoek van Sif naar kunnen hinten natuurlijk
. Is ze een tijdreiziger? In het Marvel universum verre van vreemd, hoewel ik niet denk dat ze tijdreizen in de TV/web series en films willen gaan gebruiken omdat het dan allemaal weer heel ingewikkeld gaat worden :P

Welke andere opties hebben we dan nog? Genetisch experiment van Hydra of Centipede misschien? Dat zou kunnen verklaren waarom ze zo goed is met computers.

[Voor 4% gewijzigd door Spike_wolf op 18-01-2014 09:53]

Humankind… be both.

• mat.hi.as
Spike_wolf schreef op zaterdag 18 januari 2014 @ 09:52:
[...]

Deze (onwaarschijnlijke) mogelijkheid schiet me net te binnen:
spoiler:
Stan Lee speelt The Clairvoyant? :P

Wat denken we trouwens van Sky?
We weten nu dat ze een 084 was/is. S.H.I.E.L.D. had of heeft dus geen idee waar ze vandaan komt en wat ze is. Is ze de dochter van een (of twee) gifted die we (nog) niet kennen? Is ze een alien? Wellicht van Asgard misschien?
spoiler:
Daar zou het bezoek van Sif naar kunnen hinten natuurlijk
. Is ze een tijdreiziger? In het Marvel universum verre van vreemd, hoewel ik niet denk dat ze tijdreizen in de TV/web series en films willen gaan gebruiken omdat het dan allemaal weer heel ingewikkeld gaat worden :P

Welke andere opties hebben we dan nog? Genetisch experiment van Hydra of Centipede misschien? Dat zou kunnen verklaren waarom ze zo goed is met computers.
Asgardian lijkt me niet. In de aflevering met die andere Asgardian hadden ze een apparaat om dat te detecteren, en die begon niet heel hard te piepen toen zij erbij stond. Ik denk dat ze 'gewoon' gifted is. Centipede denk ik ook niet. Ze heeft geen duizendpoot om haar arm, en ze is ook al ~25 jaar oud. Waarom zou de Centipede niet zoveel progress hebben gemaakt in die tijd?

• Spike_wolf

Spike_wolf

Nouja we weten verder helemaal niets over Centipede, er is niets dat ons zegt dat ze 23 jaar geleden niet met andere dingen bezig waren. Het kan prima dat ze jaren terug probeerde een beter mens te creëren door deze helemaal zelf samen te stellen. Dit bleek niet lekker te werken en duurde allemaal veel te lang en toen zijn ze maar naar een andere manier gaan kijken met Cap in het achterhoofd ofzo, gewoon een normaal volgroeid mens pakken en deze doormiddel van een serum 'verbeteren'. Klinkt opzich best plausible.

Humankind… be both.

• Tiestor
Whoop Whoop! Zou wel vet zijn!

"Be brave, don't shave"

• Spike_wolf

Spike_wolf

Train Job :D

Stan being a boss _O_

Coulson en Ward spelen met de holo table _O-

:'(

Zou die laatste een aanzet zijn naar het geheim achter Skye? Zou ze op miraculeuze wijze zichzelf genezen of iets dergelijks? Dit moet haast wel een zet die kant op zijn.

[Voor 3% gewijzigd door Spike_wolf op 05-02-2014 10:59]

Humankind… be both.

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:04
Uhm.. Spoilers misschien? :S

Whoopsie had niet door dat de uitzending al geweest was.. Vanavond maar eens kijken dan ;) Excuus!

[Voor 66% gewijzigd door TheFes op 05-02-2014 16:34]

Home Assistant configuratie

• Krusher
  • Niet online
spoiler:
De volgende ep laat lang op zich wachten, pas in maart...

:P

Als de ep is uitgezonden, dan zijn spoilers overbodig.
The_Fes schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 16:30:
...
Whoopsie had niet door dat de uitzending al geweest was.. Vanavond maar eens kijken dan ;) Excuus!
Hoe kan je dat nou missen :+

[Voor 47% gewijzigd door Krusher op 05-02-2014 16:36]

• Krusher
  • Niet online
I love that ep <3 ;w
:(
Zou die laatste een aanzet zijn naar het geheim achter Skye? Zou ze op miraculeuze wijze zichzelf genezen of iets dergelijks? Dit moet haast wel een zet die kant op zijn.
It sucks that's what it is :/ Het blijft een Whedon show :(
Bloody Buffy trauma all over again :'(

En dan nog zo lang moeten wachten :(

Verder een best irritante episode, met al die POV shots :P

[Voor 3% gewijzigd door Krusher op 05-02-2014 21:47]

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Ze ligt vast niet voor niets in een Sneeuwwitje-achtige kist ;)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Ik ben de afgelopen week bezig geweest om de eerste 13 afleveringen te kijken, en ik vind het best een vermakelijke serie.
Het enige wat mij een beetje stoort is het feit dat er zo weinig mensen zijn met superkrachten, dit terwijl er in de X-Men films genoeg rondlopen (en X-Men speelt zich ook af in het Marvel Universum).

Ik heb net een beetje rond gekeken op Wikipedia, en het blijkt dat dit zich afspeelt in het Marvel Cinematic Universe (samen met de films). En omdat de rechten van de X-Men films bij andere partijen in handen is, dan zal dat wel de reden zijn waarom ze bij SHIELD nog nooit van hun hebben gehoord.

• Krusher
  • Niet online
Remy!!!! schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:58:
...
Het enige wat mij een beetje stoort is het feit dat er zo weinig mensen zijn met superkrachten...
Daar draait de serie dan ook niet om he ;)

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-03 13:27

Collaborator

You! Cake or Death?

Remy!!!! schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:58:
Ik ben de afgelopen week bezig geweest om de eerste 13 afleveringen te kijken, en ik vind het best een vermakelijke serie.
Het enige wat mij een beetje stoort is het feit dat er zo weinig mensen zijn met superkrachten, dit terwijl er in de X-Men films genoeg rondlopen (en X-Men speelt zich ook af in het Marvel Universum).

Ik heb net een beetje rond gekeken op Wikipedia, en het blijkt dat dit zich afspeelt in het Marvel Cinematic Universe (samen met de films). En omdat de rechten van de X-Men films bij andere partijen in handen is, dan zal dat wel de reden zijn waarom ze bij SHIELD nog nooit van hun hebben gehoord.
X-MEN staat in de film/tv wereld los van de Marvel wereld. Ze kunnen dus niet even bij de Avengers voorbij komen en dus ook niet bij SHIELD. Daar hebben ze de rechten helaas niet voor. Net als met Spiderman. Simpelweg bestaan ze dus niet, alleen de Marvel-Avengers helden van de 'Cinematic Universe'.

This space is occupied

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Krusher schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:00:
[...]

Daar draait de serie dan ook niet om he ;)
Dat begrijp ik, en vindt ik opzich ook wel fijn.
Waar ik mij meer aan stoor is de zogenaamde Index lijst, die zo goed als leeg is (zover wij weten).
Of dat er geen mensen zijn met telepatische krachten volgens de index lijst.

Nu begrijp ik het probleem wel dat ze met rechten kwesties zitten, maar mogen ze daarom ook geen namen noemen? Of referenties maken?

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-03 10:15
Ah leuk een Agents of SHIELD topic. Kijk al sinds aflevering 1 en hoop toch stiekem wel op een tweede seizoen want het heeft enorm veel potentie ook qua creëren van anti-helpen / de slechteriken van het Marvel Universe en een wat uitgebreidere kijk op SHIELD dan alleen de Avengers.
Remy!!!! schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:16:
[...]

Dat begrijp ik, en vindt ik opzich ook wel fijn.
Waar ik mij meer aan stoor is de zogenaamde Index lijst, die zo goed als leeg is (zover wij weten).
Of dat er geen mensen zijn met telepatische krachten volgens de index lijst.

Nu begrijp ik het probleem wel dat ze met rechten kwesties zitten, maar mogen ze daarom ook geen namen noemen? Of referenties maken?
De X-Men bestaan niet in het universe van de Avengers en dus ook niet in die van Agents Of Shield.

Overigens hoort Spiderman wel thuis in het universe van de Avengers want ze werken in de comics / cartoons (wel eens) samen
Note to self: Avengers en X-men werken ook samen / tegen elkaar in de comics dus dat gaat niet op

[Voor 5% gewijzigd door WimP op 24-02-2014 10:21]

• Spike_wolf

Spike_wolf

WimPliers schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:20:

Overigens hoort Spiderman wel thuis in het universe van de Avengers want ze werken in de comics / cartoons (wel eens) samen
Werken wel eens samen? :D Spidey is een card carrying Avenger! :P Net als Wolverine, en Rogue, en...
The Avengers is een groep van tientallen superhelden die verschillende (altijd wisselende) teams vormen, niet slechts de groep die we in de film gezien hebben.

Humankind… be both.

• WimP
  • Laatst online: 29-03 10:15
Spike_wolf schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:37:
[...]

Werken wel eens samen? :D Spidey is een card carrying Avenger! :P Net als Wolverine, en Rogue, en...
The Avengers is een groep van tientallen superhelden die verschillende (altijd wisselende) teams vormen, niet slechts de groep die we in de film gezien hebben.
Hé het staat tussen haakjes O-)

• Mik!
  • Laatst online: 30-11-2021
WimPliers schreef op maandag 24 februari 2014 @ 10:20:
Ah leuk een Agents of SHIELD topic. Kijk al sinds aflevering 1 en hoop toch stiekem wel op een tweede seizoen want het heeft enorm veel potentie ook qua creëren van anti-helpen / de slechteriken van het Marvel Universe en een wat uitgebreidere kijk op SHIELD dan alleen de Avengers.

[...]

De X-Men bestaan niet in het universe van de Avengers en dus ook niet in die van Agents Of Shield.

Note to self: Avengers en X-men werken ook samen / tegen elkaar in de comics dus dat gaat niet op
Zoals Collaborator al zei, het speelt zich af in het Marvel Cinematic Universe en daar hoort Spiderman niet bij door ontbrekende rechten bij Marvel zelf voor wat betreft films/series. Dat is waarom je geen X-men, Spiderman en Fantastic Four zal zien. Ik denk zelf, dat wanneer ze de rechten wel hadden gehad we allang Spiderman en X-men in de films hadden gehad en daarmee dus ook de mogelijkheid hadden om ze in de tv-serie te zien. Wat dat betreft vind ik het wel jammer dat ze hier niets mee kunnen, simpelweg door zoiets als rechten.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Als die rechten niet bestonden, dan was Marvel niet winstgevend en zouden de strips nooit zijn gemaakt, of tenminste niet in dezelfde mate als nu (ook in de jaren '60 moesten schrijvers en tekenaars eten). Dus liever wel (c) en wel leuke verhalen dan geen van beide :P

Maar af en toe wat stille hints zou inderdaad wel leuk zijn. Misschien dat er wat X-men- of Spiderman-baddies zijn waar Colombia, 20th Century Fox, whatever niet de rechten op heeft.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Mik!
F_J_K schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:27:
Als die rechten niet bestonden, dan was Marvel niet winstgevend en zouden de strips nooit zijn gemaakt, of tenminste niet in dezelfde mate als nu (ook in de jaren '60 moesten schrijvers en tekenaars eten). Dus liever wel (c) en wel leuke verhalen dan geen van beide :P

Maar af en toe wat stille hints zou inderdaad wel leuk zijn. Misschien dat er wat X-men- of Spiderman-baddies zijn waar Colombia, 20th Century Fox, whatever niet de rechten op heeft.
Meh, true, laat ik het dan zo verwoorden dat ik het jammer vind dat Marvel niet alle filmrechten heeft ;)

Volgens mij was het probleem dat de rechten zitten op het gehele universum, dus ook de bad guys. IJdele hoop dus :'(

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:56
Marvel is wel bezig met terughalen/kopen van de rechten(oa. Blade, Punisher en Daredevil zijn al weer terug)

• Mik!
HamburgerHenk schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:19:
Marvel is wel bezig met terughalen/kopen van de rechten(oa. Blade, Punisher en Daredevil zijn al weer terug)
Maar Sony is druk bezig met het uitzetten van een lijn tot ver in 2016 voor wat betreft Spiderman. Er wordt druk gewerkt aan een Fantastic 4 reboot om de rechten niet te laten vervallen en ook X-men wordt groots opgezet met Days of Future Past. Ik vraag me dus af of de rechten van Spiderman en X-men zo makkelijk terug zullen komen bij Marvel. Blade, Punisher en Dardevil hebben geen recente films gehad waardoor de rechten makkelijk terug zijn te krijgen.

Het succes van MCU heeft behoorlijk veel impact gehad op andere studios en op de DC-films. Man of Steel zou een eerste stap zijn richting een Justice League en dat gerucht lijkt alleen maar sterker te worden door Batman vs Superman. Bij Spiderman zijn ze ook bezig om uit te breiden. Ze kunnen allemaal de kunst afkijken bij Marvel en MCU en zo tot in den eeuwigheid de rechten blijven vernieuwen. Ik denk dat Disney/Marvel met een verdomd goed bod moet komen willen ze akkoord gaan. Wel heeft Andrew Garfield (Peter Parker in Spiderman reboot) uitgesproken de wens te hebben dat Spiderman aansluit bij Avengers, maar de kans is minimaal.

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:49
HamburgerHenk schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:19:
Marvel heeft de rechten voor Blade, Punisher en Daredevil niet teruggehaald of gekocht. Die rechten zijn gewoon vervallen omdat de studios er niets mee deden waardoor het weer in handen van Marvel kwam.

Marvel is dus niet bezig met het terughalen van franchises.

Ik zou het ook niet willen; ze doen twee films per jaar; als ze meerdere franchises hebben, moet je langer wachten op de films van 1 van die franchises.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Krusher
  • Niet online
Laten we eerst maar eens zien hoe het met AoS gaat lopen, op dit moment heb ik er een hard hoofd in dat het een lang lopende serie gaat worden. Kun je wel alle rechten hebben, maar als er uiteindelijk geen publiek is dan is het jammer en bye bye.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:56
NitroX infinity schreef op maandag 24 februari 2014 @ 12:45:
[...]

Marvel heeft de rechten voor Blade, Punisher en Daredevil niet teruggehaald of gekocht. Die rechten zijn gewoon vervallen omdat de studios er niets mee deden waardoor het weer in handen van Marvel kwam.

Marvel is dus niet bezig met het terughalen van franchises.

Ik zou het ook niet willen; ze doen twee films per jaar; als ze meerdere franchises hebben, moet je langer wachten op de films van 1 van die franchises.
Ze zijn wel bezig hoor. Google er maar op. Misschien is het nog niet gelukt maar ze hebben Fantastic Four toch niet genomen geloof ik en Spiderman willen wel.

• Denzis
  • Laatst online: 03-03 16:24
Ik vind het een erg vermakelijke ( verstand op nul) serie. Al wordt ik soms wel een beetje moe van de gedwongen references naar de avengers. Het lijkt net alsof ze minimaal 1 keer per aflevering de naam thor, stark of captain america laten vallen.

Hoop dat dit wel een beetje blijft lopen. Dat gedoe met Phil is ook wel leuk al kan ik hem niet zo bad ass herinneren. Zou leuk zijn als fury, romanov en die pijl en boog meneer verschijnen.

Nissan Leaf 2019 40 kWh Tekna

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:59

jpiwf

licenced pepernootaddict

Ok, het wordt er niet duidelijker van qua tahiti. Wie is die blauwe dude (leek een beetje op Dr. Manhattan uit Watchmen, maar dat is in een ander universum dacht ik)
Lorelei wordt wel interessant denk ik, een epic gevecht tussen 2 asgardian chicks :9

member of Los Alcoholicos ban dhmo

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

:? Heeft Coulson en z'n team net een geheime SHIELD basis binnengevallen en de twee bewakers gedood die ook van SHIELD waren ? Met als gevolg de vernietiging van de hele basis en het verlies van een onvoorstelbaar krachtig medicijn ?

Ik mag hopen dat Fury hem persoonlijk even erop wijst hoe onvoorstelbaar dom dat was.

And to think they once said that computers would take away jobs.

• Spike_wolf

Spike_wolf

jpiwf schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:15:
Ok, het wordt er niet duidelijker van qua tahiti. Wie is die blauwe dude (leek een beetje op Dr. Manhattan uit
Mijn eerste gedachte was dat het een Kree was. Wellicht Captain Mar-Vel, maar dat lijkt me eerlijk gezegd sterk gezien de kans dat hij levend uit het puin komt heel klein is.
IJzerlijm schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:32:
:? Heeft Coulson en z'n team net een geheime SHIELD basis binnengevallen en de twee bewakers gedood die ook van SHIELD waren ? Met als gevolg de vernietiging van de hele basis en het verlies van een onvoorstelbaar krachtig medicijn ?

Ik mag hopen dat Fury hem persoonlijk even erop wijst hoe onvoorstelbaar dom dat was.
Zou het een basis van S.H.I.E.L.D. geweest zijn? Het gebrek aan beveiliging en S.H.I.E.L.D. logo's op elk denkbare rechte oppervlak doet me anders vermoeden. Wellicht is het een research instantie waar ze de hulp van hebben ingeroepen ofzo.

Humankind… be both.

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Ze hadden een T.A.H.I.T.I. kamer, dat moet wel dezelfde club afkortingsfetishisten zijn die met S.H.I.E.L.D. kwamen.

• Spike_wolf

Spike_wolf

IJzerlijm schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 16:25:
Ze hadden een T.A.H.I.T.I. kamer, dat moet wel dezelfde club afkortingsfetishisten zijn die met S.H.I.E.L.D. kwamen.
Nouja, genoeg instanties die afkortingen gebruiken. Helemaal in de spervillain / comic wereld.
S.W.O.R.D. gebruikt ook een dergelijke afkorting, maar is ook geen onderdeel van S.H.I.E.L.D. ;)

[Edit]
Oeh, daar zeg ik wat. Wellicht is T.A.H.I.T.I. van S.W.O.R.D. Die houden zich met aliens bezig, dus als dat een Skrull (of een andere alien is) is kan dat prima. S.W.O.R.D. werd immers ook door Joss geïntroduceerd geloof ik.

[Voor 21% gewijzigd door Spike_wolf op 05-03-2014 17:43]

Humankind… be both.

• hostname
IJzerlijm schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 16:25:
Ja, want A.I.M. uit Iron Man 3 en H.Y.D.R.A. uit Captain America waren ook onderdeel van S.H.I.E.L.D.? 8)7

• IJzerlijm
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

HYDRA is geen afkorting, Advanced Idea Mechanics is iets wat nog wel zou kunnen bestaan.

Just a Rather Very Intelligent System van Tony Stark is wel weer een beetje gezocht.

• Spike_wolf

Spike_wolf

IJzerlijm schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 20:27:
HYDRA is geen afkorting, Advanced Idea Mechanics is iets wat nog wel zou kunnen bestaan.

Just a Rather Very Intelligent System van Tony Stark is wel weer een beetje gezocht.
M.O.D.O.K.
S.T.R.I.K.E.
H.A.T.E.
A.R.M.O.R.
H.A.M.M.E.R.
H.E.R.B.I.E.
U.L.T.I.M.A.T.U.M.
G.R.A.M.P.A.

Dat is allemaal uit het Marvel universe, hebben geen van alles wat met S.H.I.E.L.D. te maken.

DC kan er ook wat van:
S.T.A.R. Labs
G.O.O.D.
E.V.I.L.
H.I.V.E.
L.E.G.I.O.N.
C.A.W.

En dat is nog maar het tipje van de sluier ;)
Het feit dat T.A.H.I.T.I. een afkorting is zegt 0,0 over wat het kan zijn en aan welke kant het staat :P

Humankind… be both.

• Krusher
  • Niet online
Spike_wolf schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 20:45:
[...]

M.O.D.O.K.
S.T.R.I.K.E.
H.A.T.E.
A.R.M.O.R.
H.A.M.M.E.R.
H.E.R.B.I.E.
U.L.T.I.M.A.T.U.M.
G.R.A.M.P.A.

Dat is allemaal uit het Marvel universe, hebben geen van alles wat met S.H.I.E.L.D. te maken.

DC kan er ook wat van:
S.T.A.R. Labs
G.O.O.D.
E.V.I.L.
H.I.V.E.
L.E.G.I.O.N.
C.A.W.

En dat is nog maar het tipje van de sluier ;)
Het feit dat T.A.H.I.T.I. een afkorting is zegt 0,0 over wat het kan zijn en aan welke kant het staat :P
Pffff, het word er niet makkelijker op zo 8)7

Gelukkig is Lorelei gewoon Lorelei en niet L.O.R.E.L.E.I. :+ *O*

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-03 11:06

burgt

Starbass

Ze zeiden toch heel duidelijk dat het geen S.H.I.E.L.D. locatie was.

Vond het wel een van de beste afleveringen tot nu toe. Hopelijk houden ze dit vast..

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

• Spike_wolf

Spike_wolf

burgt schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:00:
Ze zeiden toch heel duidelijk dat het geen S.H.I.E.L.D. locatie was.

Vond het wel een van de beste afleveringen tot nu toe. Hopelijk houden ze dit vast..
Nouja, voor zover zij weten. Geen van de mensen die in de aflevering voorkwamen hebben top level clearance, geen van allen komt ook maar bij het Level 10 van Fury in de buurt.
Dat zij ergens niets vanaf weten wil niet zeggen dat het niet bestaat.

Maar ik ben er haast wel zeker van dat het geen onderdeel van S.H.I.E.L.D. is.

Humankind… be both.

• mat.hi.as
Of supersecret, net als de medicatie die Coulsen heeft gekregen. Het feit dat er geen alarmbellen gingen rinkelen op het moment dat ze zeiden dat ze van SHIELD waren (bij de poort dus), zegt ook wat.

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-03 12:12
IJzerlijm schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 15:32:
Ik verwacht op zijn minst een cameo van onze eenogige vriend.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-03 15:13
Spike_wolf schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 16:16:
[...]

Mijn eerste gedachte was dat het een Kree was. Wellicht Captain Mar-Vel, maar dat lijkt me eerlijk gezegd sterk gezien de kans dat hij levend uit het puin komt heel klein is.

[...]
Was het niet een chitauri? Die veroorzaakten toch ook de dood van Coulson?

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

• Spike_wolf

Spike_wolf

Jogai schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 03:12:
[...]

Was het niet een chitauri? Die veroorzaakten toch ook de dood van Coulson?

Daar zit mij toch een te groot verschil tussen.
Het feit dat dat ding in een vloeistof ligt helpt ook met mijn vermoeden dat het een Kree is, die kunnen niet ademen in onze atmosfeer en dragen adem maskers die gevuld zijn met vloeistof.

Humankind… be both.

• jmk
Ik denk dat als Sky straks wakker wordt, dat er dan een "0-8-4" gave wordt geactiveerd.
Zeker omdat die blauw alien-vloeistof regeneratieve eigenschap heeft.

Wordt trouwens ook weer tijd dat Sky weer mee gaat spelen.

• Spike_wolf

Spike_wolf

Als die Tahiti alien een Kree is kunnen we er vanuit gaan dat we de Skrulls ook wel eens gaan zien, de Skrulls zijn shapeshifters. Wat als Skye een Skrull is die een menselijke vorm aangenomen heeft en vervolgens een klap tegen haar kop gekregen heeft waardoor ze niet meer weet (of dat dit met opzet is) dat ze een Skrull is en denkt dat ze een mens is? Dat zou ook een verklaring voor haar computer skills kunnen zijn.

[Voor 3% gewijzigd door Spike_wolf op 08-03-2014 08:43]

Humankind… be both.

Pagina: 1 2 3 ... 16 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee