Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
De Skrulls zijn vervangen! Chitauri =/= Skrulls!

Marvell heeft namelijk de rechten niet meer op de Skrulls.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:55

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Dat is niet helemaal waar. Er zijn een aantal personages waar ze mee kunnen spelen, Scarlet Witch en Quicksilver zijn X-men, en feitelijk dus van Fox, maar die komen straks toch in Marvel materiaal naar buiten, dat komt omdat die rechten weer anders zijn en wat speling geven, waarbij zowel Marvel als Fox de personages mag gebruiken. Voor de Skrulls is het net zo voor zover ik uit interviews met Kevin Feige begrepen heb.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:00

wontcachme

You catch me? No you wont

Ik ben niet echt thuis in de Marvel reeksen (alleen de films gezien), maar ik vind dat blauwe wezen wel erg veel lijken op een Frost Giant. Zeker geen Chitauri.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
wontcachme schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 16:12:
Ik ben niet echt thuis in de Marvel reeksen (alleen de films gezien), maar ik vind dat blauwe wezen wel erg veel lijken op een Frost Giant. Zeker geen Chitauri.
Alleen zijn frost giant's een heel stuk groter (zoals te zien in Thor) dus dat gaat niet. Ik stem ook voor Kree.

Verder goede aflevering weer en genoeg actie op komst. En Coulson heeft heel duidelijk gezegd dat het geen SHIELD basis is en ook Fitz-Simmoms konden er niets over vinden in die data dingen dus de kans is vrij klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan natuurlijk ook een black-ops afdeling zijn, en dat is echt need to know zodanig dat zelfs Fury er niet vanaf weet (iets met plausible deniability).

Anyway, ik ga ook mee met de Kree theorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:30

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
Fury weet er denk ik wel vanaf, misschien is het een soort frenemy basis, waar Fury Coulson naar toe heeft gebracht om te laten fixen.

EDIT naar aanleding van link, deze theorie is vrij sluitend:
Qeistalan • 2 days ago
I agree that the alien G.H. is Geheneris Hala´son Mahr Vehl.
I "connected some dots" and concluded that it is Mahr-Vehl's consciousness INSIDE Coulson who is begging to "Let Me Die!"

In Episode "The Magical Place", it appears Coulson's brain is being repaired by the multi-appendaged robot and Coulson is begging "Let Me Die!" We all are led to believe Coulson is begging because of the trauma he's endured with all the invasive medical procedures, and that Coulson wants to die at that point.

In the comments for the story Agents of S.H.I.E.L.D.: What Was the Blue Alien? (http://comicbook.com/blog/2014..., Blake Smith posted "Saw this on CNN; T.A.H.I.T.I stands for "Thought And Human Intelligence Transfer Initiative"."

In that episode, I believe Coulson's brain is being/has been re-wired because, somehow, the consciousness of Mahr-Vehl was/has been transferred into Coulson's brain, to allow Coulson's human physiology to accept Mahr-Vehl's Kree physiology and the G.H.325 which would allow Coulson's fatal injuries to heal. This could explain:

* why Coulson has seemed to have two different personalities at various times during the series;

* why Coulson looked like he had "seen a ghost" when he sees the alien body in the G.H. tank (Episode "T.A.H.I.T.I.");

* why Coulson was screaming to NOT inject the G.H.325 into Skye (Episode "T.A.H.I.T.I."), because normally Kree and Human physiology are incompatible.

With the mindset that Mahr-Vehl's consciousness is incorporated into Coulson, and after we all saw the condition of the alien body in the G.H. tank, I also believe it was Mahr-Vehl -- not Coulson himself -- pleading to "Let Me Die!".

Just my $0.02.

[ Voor 87% gewijzigd door WimP op 09-03-2014 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Sif FTW!
En Sif noemde de Kree ook in het rijtje blauwe aliens die ze ooit is tegen gekomen, zou het dan inderdaad een Kree geweest zijn? :)

Wat denken we trouwens dat Loki met Lorelei wil?
spoiler: Thor 2
Loki heeft Odin ergens verstopt ofzo en zit nu in vermomming op de troon van Asgard. Volgens Sif wilde Odin heel specifiek dat ze Lorelei levend terug zou brengen...

En go Simmons! Zag haar eens stoer voor zichzelf (en Skye) opkomen tegenover Phil :D

May weet dus veel meer over de situatie van AC dan we dachten, en bespioneert hem ook nog eens, interessant.

Wat ik me wel af ga vragen is waar Fury in hemelsnaam uithangt, blijkbaar is hij al tijden niet bereikbaar. Wat zou hij aan het uitspoken zijn?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet nog kijken, maar volgende week is er geen AoS, maar een Marvel Special

De week erop is er een herhaling van AoS.

Vreemde manier om je show aan de man te brengen met zoveel onderbrekingen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Die special stond al op de lijst en lijkt me wel wat, maar die herhaling de week erna is wel wazig inderdaad.

Over Fury bedenk ik me net dat Cap 2 er aan komt en daar zal S.H.I.E.L.D. aardig bij betrokken zijn, wellicht dat hij daar mee bezig is of met de aanloop naar de gebeurtenissen daar ofzo.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is die special wel handig aangezien ik helemaal niets weet van de Marvel Universe, op wat bekende figuren na dan :P Ik heb zo'n vermoeden dat dit voor meer kijkers geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Spike_wolf schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 20:21:
...
Wat denken we trouwens dat Loki met Lorelei wil?
...
In de geanimeerde media werken ze vaak samen om Thor een hak te zetten, in Hulk vs. Thor bijvoorbeeld.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
NitroX infinity schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 22:09:
[...]
In de geanimeerde media werken ze vaak samen om Thor een hak te zetten, in Hulk vs. Thor bijvoorbeeld.
Bedoel je niet "The Enchantress" / Amora? http://en.wikipedia.org/wiki/Enchantress_(Marvel_Comics)
In de vorige "Avengers Assamble", "The Avengers: Earth's Mightiest Heroes" comics werkt Loki veel met haar samen. Lorelei is haar zus http://en.wikipedia.org/wiki/Lorelei_(Asgardian)

Anyhow, erg goede aflevering weer. Benieuw met wie May sprak, misschien Fury? Die zal de volgende aflevering wel weer eens te voorschijn mogen komen. Is die overigens niet druk bezig met Captain America en de Winter Soldier want dat gebeurt ook "nu", hoe zit het met die verwikkelingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Ja, ik bedoel the Enchantress. Ik ben niet zo thuis in die wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet veel mensen vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 13:08
Spike_wolf schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 10:36:
Dat is niet helemaal waar. Er zijn een aantal personages waar ze mee kunnen spelen, Scarlet Witch en Quicksilver zijn X-men, en feitelijk dus van Fox, maar die komen straks toch in Marvel materiaal naar buiten, dat komt omdat die rechten weer anders zijn en wat speling geven, waarbij zowel Marvel als Fox de personages mag gebruiken. Voor de Skrulls is het net zo voor zover ik uit interviews met Kevin Feige begrepen heb.
Quicksilver en Scarlet Witch vallen in het grijze gebied.
Tegenwoordig komen ze meestal voor in de X-men strips maar van oorsprong zijn het Avengers en volgens veel mensen mag Marvel ze gebruiken omdat ze niet specifiek in het contract met Fox genoemd zijn.

Hoe het contract tussen Marvel en Fox er uit ziet weet niemand maar veel mensen gaan er vanuit dat niet alle figuren die Fox mag gebruiken specifiek genoemd zijn in het contract.
Dat er bv in staat dat Fox de rechten heeft op de X-Men en een specifieke lijst van figuren (de grote X-Men namen).
En dat er dan nog in het contract een opsomming zou staan, bijvoorbeeld dat Fox ook alle Marvel figuren mag gebruiken die bekend staan als Mutant maar dat er ook weer uitzonderingen in het contract zouden staan, dus figuren die mutanten zijn maar die Fox niet mag gebruiken

Dat laatste omdat bv Namor een mutant is maar Fox zou hem niet mogen gebruiken (de rechten op Namor liggen weer bij een andere studio).

Omdat Scarlet Witch en Quicksilver niet specifiek genoemd zouden worden in het contract en omdat beide hun oorsprong bij de Avengers hebben maar wel weer mutanten zijn zouden ze in het grijze gebied vallen en mogen beide studios hun gebruiken. Alleen er word gezegd dat Marvel het woord mutant niet mag gebruiken en ook de naam van hun vader niet.

Die blauwe gast zal gewoon een Kree zijn, gewoon de Kree introduceren omdat over een paar jaar een Inumans film komt.

ps.
HAMMER heeft eigenlijk wel wat met SHIELD te maken.
HAMMER was de vervanger van SHIELD en flink wat personeel van SHIELD ging over in HAMMER en later ging het eerlijke personeel van HAMMER weet over in SHIELD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snapt iemand het nu nog? Of do we care?

Ik niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ingewikkeld gebeuren allemaal. Feit blijft dat niemand zeker weet hoe precies in elkaar steekt qua die rechten, maar dat de kans dat die Haiti alien een Kree is gewoon super groot is, helemaal nu Sif de Kree noemde in haar lijstje.

Dat SHIELD personeel naar HAMMER liep en weer terug klopt inderdaad, maar HAMMER was geen echt onderdeel van SHIELD, dat was het punt, dat niet alleen SHIELD dergelijke afkortingen gebruikt, genoeg andere organisaties, vriendelijk of niet, die daarmee werken. Dus ook dat zegt helemaal niets over die basis en dat project. :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Een andere theorie die ik vond:
Als de blauwe alien inderdaad een kree zou zijn, dan zou Skye wel eens
spoiler:
Ms Marvel
kunnen worden.

spoiler:
Hoewel door andere omstandigheden, is Ms Marvel iemand die superkrachten kreeg, doordat ze als mens een deel Kree DNA vermengd kreeg met haar eigen DNA. (in de marvel lore kwam ze samen met Mar-vell, een Kree, in een explosie van Kree technologie, waardoor haar DNA en dat van Mar-vell zich voor een deel mengden.)

hoe dit aansluit bij het 0-8-4 verhaal word daar weer niet over gesproken.
En daarnaast denk ik niet dat ze in deze serie een hoofdpersoon dergelijke "krachten" zouden geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Dat zou een mogelijkheid zijn hoewel dat wat wazig is met het 084 verhaal inderdaad, ook zou Phil dan in hetzelfde schuitje zitten, dus dat lijkt me onwaarschijnlijk, hoewel het aan de ene kant heel tof zou zijn, terwijl het aan de andere kant het personage niet veel goeds zou doen denk ik. Ik zou liever Carol zien.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Ben ik trouwens de enige die zich ergert aan de enorme hoeveelheid verhaallijnen die niet echt consistent naar voren komen ? Centipede , Skye , Coulson in Tahiti , Asgard , dat verhaal met die ijsstorm op de SHIELD campus (en de daaruit voort komende superpowers). We hebben nog 7 afleveringen te gaan dus of ze gaan dingen doortillen naar seizoen 2 of afraffelen heb ik het idee. Of gaan we helemaal geen antwoorden krijgen op sommige dingen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal wel te maken hebben met de films die gaan uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:35
Megajr schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 19:34:
Ben ik trouwens de enige die zich ergert aan de enorme hoeveelheid verhaallijnen die niet echt consistent naar voren komen ? Centipede , Skye , Coulson in Tahiti , Asgard , dat verhaal met die ijsstorm op de SHIELD campus (en de daaruit voort komende superpowers). We hebben nog 7 afleveringen te gaan dus of ze gaan dingen doortillen naar seizoen 2 of afraffelen heb ik het idee. Of gaan we helemaal geen antwoorden krijgen op sommige dingen ?
Ik zie het probleem niet echt?
Centipede - Dit verhaal is nog steeds gaande.
Skye - Hierover is nog veel onbekend, maar er zijn nog genoeg afleveringen om hierover verder te gaan.
Coulson - Opzich gingen de afgelopen afleveringen over hem/wat hij heeft meegemaakt.
Asgard - Wat bedoel je hier precies mee?

De ijsstorm vind ik zelf ook wel snel afgeraffeld.

Er zijn inderdaad nog wat open eindes, maar er is nog genoeg tijd om hier op verder te gaan.

Remy!!!! Hoopt nog steeds op een Marvel Film/Serie met Apocalypse _/-\o_

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een enorme puinhoop van verhaallijnen, de meeste mensen (niet (comic)nerds) snappen er niets van en zal het een worst zijn. Dit gedoe met een tie-in met Marvel films, nou en. Maak een goede serie, geen warrrig geheel waar alleen de Marvel nerds kennelijk plezier aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Jullie vergeten nog die ene dokter oid die in een particleding viel en aan het eind van de aflevering nog tekenen van leven vertoonde toen hij werd opgesloten...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:01

Arethusa

Niet die server

Stukfruit schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 01:23:
Jullie vergeten nog die ene dokter oid die in een particleding viel en aan het eind van de aflevering nog tekenen van leven vertoonde toen hij werd opgesloten...
Graviton:
Afbeeldingslocatie: http://wac.450f.edgecastcdn.net/80450F/comicsalliance.com/files/2013/09/gravitonshield.jpg

Dr. Franklin Hall uit de aflevering "The Asset" waar toen een heel gebouw wibbly wobbly ging.

[ Voor 10% gewijzigd door Arethusa op 14-03-2014 10:43 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Kwam zomaar in me op, dus een brainfart;

Zou dat 084 kunnen verwijzen naar een uitgave van een comic van Marvel waarin de hele verhaallijn of een gebeurtenis in de strip dat hele gedoe met Skye uitlegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
M a r c o schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 09:04:
Een andere theorie die ik vond:
Als de blauwe alien inderdaad een kree zou zijn, dan zou Skye wel eens
spoiler:
Ms Marvel
kunnen worden.
Zou kunnen maar ik betwijfel het.
Er zijn geruchten dat deze een eigen film zou krijgen (alhoewel ik dat dan ook weer betwijfel).

Ik acht de kans dat er misschien helemaal niet zo veel achter Skye zit en dat de mensen er meer van maken dan dat het daadwerkelijk is.

edit:
Zit net Agents of Shield te kijken en ze zou eigenlijk perfect een Inhuman kunnen zijn.

De Inhumans stammen af van de mens en dat ze anders is dan normale mensen kan men denk ik pas zien na diep genetisch onderzoek.
Dus ze zou een Inhuman kunnen zijn die nog niet in contact geweest is met de terrigen mists wat vanwege haar leeftijd vrij logisch is.

En zo heb je ook meteen een link met de Kree aangezien deze de Inhumans gecreëerdhebben.

[ Voor 29% gewijzigd door Deadsy op 16-03-2014 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiestor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-09 19:17
Ben een tijdje weggeweest en heb mijn tijd nodig gehad om alles weer bij te kijken én te lezen. Mooie theorieën die er te sprake zijn gekomen. Ik ben benieuwd welke hier van allemaal kloppen.
Verwijderd schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 21:47:
Volgens mij is die special wel handig aangezien ik helemaal niets weet van de Marvel Universe, op wat bekende figuren na dan :P Ik heb zo'n vermoeden dat dit voor meer kijkers geld...
Hier sluit ik mij volledig bij aan. Ik ben ook niet volledig overal van op de hoogte en ben nieuwsgierig naar wat deze special gaat brengen.
"Marvel's first television special documents the exciting story behind Marvel Studios and the Marvel Cinematic Universe"
Er komen er dus blijkbaar meer wat erg interessant kan zijn en wat mij doet denken dat er een tweede seizoen komt ondanks dat dit nog niet is bevestigd? Wat denken jullie??
Remy!!!! schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 00:25:
Ik zie het probleem niet echt?
Centipede - Dit verhaal is nog steeds gaande.
Skye - Hierover is nog veel onbekend, maar er zijn nog genoeg afleveringen om hierover verder te gaan.
Coulson - Opzich gingen de afgelopen afleveringen over hem/wat hij heeft meegemaakt.
Asgard - Wat bedoel je hier precies mee?

De ijsstorm vind ik zelf ook wel snel afgeraffeld.

Er zijn inderdaad nog wat open eindes, maar er is nog genoeg tijd om hier op verder te gaan.
Ik zie het probleem ook niet, maakt het juist wel interessant en ik verwacht dat deze verhaallijnen op een gegeven moment (deels) samen komen.

Nu maar weer even twee weken wachten..

"Be brave, don't shave"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Deadsy schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 01:45:
[...]

Zou kunnen maar ik betwijfel het.
Er zijn geruchten dat deze een eigen film zou krijgen (alhoewel ik dat dan ook weer betwijfel).

Ik acht de kans dat er misschien helemaal niet zo veel achter Skye zit en dat de mensen er meer van maken dan dat het daadwerkelijk is.

edit:
Zit net Agents of Shield te kijken en ze zou eigenlijk perfect een Inhuman kunnen zijn.

De Inhumans stammen af van de mens en dat ze anders is dan normale mensen kan men denk ik pas zien na diep genetisch onderzoek.
Dus ze zou een Inhuman kunnen zijn die nog niet in contact geweest is met de terrigen mists wat vanwege haar leeftijd vrij logisch is.

En zo heb je ook meteen een link met de Kree aangezien deze de Inhumans gecreëerdhebben.
Dat, en dan inderdaad die laatste link, of Skye en de clairvoyant hebben een link die voor de serie gebruikt kan worden.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostname
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:40
Verwijderd schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 00:35:
Het is een enorme puinhoop van verhaallijnen, de meeste mensen (niet (comic)nerds) snappen er niets van en zal het een worst zijn. Dit gedoe met een tie-in met Marvel films, nou en. Maak een goede serie, geen warrrig geheel waar alleen de Marvel nerds kennelijk plezier aan hebben.
Je hebt drie hoofdverhaallijnen (Centipede/Clairvoyant, Skye's oorsprong en Coulson's revival) die nog doorlopen, en daarnaast vooral in het begin nog een aantal case-of-the-week verhalen die in de aflevering zelf afgesloten zijn en/of onderdeel van Centipede bleken te zijn. Dat is niet bij allemaal definitief het einde van het personage, maar wel duidelijk die van het verhaal. Bijvoorbeeld bij die ijsstorm eindigde het er toch wel duidelijk mee dat hij door SHIELD vastgehouden word, en afgelopen aflevering dat Sif haar weer mee heeft teruggenomen naar Asgard.

[ Voor 6% gewijzigd door hostname op 18-03-2014 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:31

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik hoop toch wel op wat meer focus in een eventueel tweede seizoen. Het zijn nu allemaal losse flodders die door elkaar heen lopen.
Over Centipede hebben wel een aantal afleveringen niet meer gehoord.

Wat deze show voor mij écht mist is de chemie tussen de personages. Ik vind sowieso de personages niet erg boeiend, temeer daar wij van de meeste personages en hun verleden weinig weten.
Ik merk dat mijn aandacht wat gaat verslappen de laatste afleveringen...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostname
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:40
Nyarlathotep schreef op woensdag 19 maart 2014 @ 08:09:
Over Centipede hebben wel een aantal afleveringen niet meer gehoord.
Heel aflevering 13 ging daar nog over, tezamen met wat referenties in aflevering 14? Afgaand op de promo gaat ook de volgende aflevering er weer over.

[ Voor 19% gewijzigd door hostname op 19-03-2014 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:40

thijsco19

KTM 990 SMT

Waar en hoe kijken jullie de 'Amerikaanse' afleveringen?
Ikvolg deze serie vanaf het begin dat deze in Nederland is begonnen. Vind het een erg leuke serie.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaph
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09-2022

Xaph

Professioneel Dyslecticus

thijsco19 schreef op zondag 23 maart 2014 @ 23:25:
Waar en hoe kijken jullie de 'Amerikaanse' afleveringen?
Ikvolg deze serie vanaf het begin dat deze in Nederland is begonnen. Vind het een erg leuke serie.
Ik denk dat de meeste mensen ze hier via de bekende usenet, torrent, streamsite kijken. Ik meende dat er in de Tweakers Policy staat dat we je hier helaas niet mee mogen helpen, mocht ik me vergissen, kick me.

[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:54
Xaph schreef op zondag 23 maart 2014 @ 23:30:
[...]

Ik denk dat de meeste mensen ze hier via de bekende usenet, torrent, streamsite kijken. Ik meende dat er in de Tweakers Policy staat dat we je hier helaas niet mee mogen helpen, mocht ik me vergissen, kick me.
Hoe het te doen mag volgensmij niet op het forum besproken worden, maar spreken over wat je gekeken hebt kan gewoon. Er zijn ook gewoon legale wegen om ze te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Ah oke, denk dat ik toch maar gewoon wacht tot volgende zondag. Anders ga ik afleveringen dubbel kijken.

EDIT, Lol oke. Kon me toch niet inhouden, toch maar de volgende 2 afleveringen gedownd. Ik kon niet wachten om te weten wat er met skye ging gebeuren :9 .

[ Voor 43% gewijzigd door thijsco19 op 25-03-2014 21:00 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:32

jpiwf

licenced pepernootaddict

Oeh, sterke aflevering weer. Had al zo'n vermoeden toen de Clairvoyant zo makkelijk uitgeschakeld werd dat er meer achter moest zitten, benieuwd hoe ze dit gaan oplossen in de komende 5 afleveringen.

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jpiwf schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:57:
... benieuwd hoe ze dit gaan oplossen in de komende 5 afleveringen.
6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Laatst online: 22:32

jpiwf

licenced pepernootaddict

D'oh, 22-16=5 in mijn hoofd :+

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

jpiwf schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:57:
Oeh, sterke aflevering weer. Had al zo'n vermoeden toen de Clairvoyant zo makkelijk uitgeschakeld werd dat er meer achter moest zitten, benieuwd hoe ze dit gaan oplossen in de komende 5 afleveringen.
:o :o :o :o :o

Spoiler Captain America The Winter Soldier
spoiler:
Ik heb pas captain america the winter soldier gekeken (leuke film trouwens) maar daar word fury neer geschoten en gaat 'dood'. Ook word shield vernietigd. Hier zie/hoor je niks van terug in deze serie.
Vind dat wel een beetje raar, lijkt mij dat zulke grote gebeurtenissen wel enigszins samen lopen in de verschillende films/serie(s). (bijv. de new york battle is wel algemeen bekend in de films en serie)...

[ Voor 7% gewijzigd door thijsco19 op 02-04-2014 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
thijsco19 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 16:26:
[...]

:o :o :o :o :o

Spoiler alert voor Captain America: The Winter Soldier
spoiler:
Ik heb pas captain america the winter soldier gekeken (leuke film trouwens) maar daar word fury neer geschoten en gaat 'dood'. Ook word shield vernietigd. Hier zie/hoor je niks van terug in deze serie.
Vind dat wel een beetje raar, lijkt mij dat zulke grote gebeurtenissen wel enigszins samen lopen in de verschillende films/serie(s). (bijv. de new york battle is wel algemeen bekend in de films en serie)
Ze kunnen Fury al een tijdje niet vinden en er zou in deze en in volgende aflevering (Of de volgende en die erna) een connectie gemaakt gaan worden met the Winter Soldier, heeft Marvel gezegd. (Winter Soldier komt pas vrijdag uit in US dus waarschijnlijk volgende aflevering)

Dus als het goed is komt de referentie nog want ze willen het juist allemaal connected houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

The Winter Soldier valt tussen deze aflevering en die van volgende week inderdaad.
Maar bedankt voor de spoiler :/

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Zat inderdaad al die connectie te maken met het niet vinden van fury. Gelukkig willen ze de rest ook samen trekken. Maakt de serie wel leuk als je de film al kent.

@spike, sorry :P. (waarschuw niet voor niks ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar is een [spoiler]blaat[/spoiler] tag voor :/

Voor snelle lezers hebben waarschuwingen niet zoveel zin helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:34

St@m

@ Your Service

Zo, net de laatste aflevering bekeken.. kom hier kijken om te zien of er nog wat meningen/ideeen zijn krijg ik een spoiler van een film voor de kiezen.. (die logischerwijs zo ongeveer iedere volger van de serie ook gaat kijken) Blegh.. :/
Of edit je post of gebruik spoiler tags. Maarja, het is nu al te laat.. je bent al gequote.

Bedankt in ieder geval!

[ Voor 16% gewijzigd door St@m op 02-04-2014 17:46 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Hmm.. Spoiler tag kreeg ik eerst niet werkend, vraag me niet hoe.... |:( (zit op moment op telefoon)

Als WimPliers ook zijn reactie kan wijzigen is het in ieder geval voor de toekomstige lezers gefixd.

En sorry! Dacht dat het wel duidelijk was. :(

[ Voor 5% gewijzigd door thijsco19 op 02-04-2014 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DANGIT de ep is op :(

Nou ja full steam ahead he (EINDELIJK)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:57
Afbeeldingslocatie: http://1.media.dorkly.cvcdn.com/70/35/86e8e13fbbb4a3355014da728c06a27d-meanwhile-on-agents-of-shield.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Laatst online: 30-07 22:33
Deze aflevering speelt zich inderdaad voor Winter Soldier af. In deze aflevering zie je dan ook dat Agent Sitwell naar het schip de Lemurian Star wordt gestuurd. Dit is waar het begin van Winter Soldier zich afspeelt.

Hopelijk zien we dus de gevolgen van de film in de aflevering van volgende week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 21:34
Wat een super aflevering! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:49
Ik ben ook wel heel benieuwd naar morgen.

Hier is een preview over de connectie van de film en de serie. Zit voor de rest geen spoilers in over de episode van vanavond/vannacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:54

jmk

Moet je nou de film hebben gezien om optimaal van de aflevering te kunnen genieten?

En een vraag voor na de uitzending voor de mensen die de film al hebben gezien: Bevat de aflevering spoilers voor Captain America?

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
jmk schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 23:33:
Moet je nou de film hebben gezien om optimaal van de aflevering te kunnen genieten?

En een vraag voor na de uitzending voor de mensen die de film al hebben gezien: Bevat de aflevering spoilers voor Captain America?
Ik heb de film gezien, en van wat ik begreep van de serie (heb de ep nog niet gezien uiteraard) zal het wel een behoorlijke spoiler voor de film zijn ja.
Dus wil je zowel films als serie zonder spoiler zien, bewaar de ep, en ga snel naar de film.

edit: aan de andere kant is de film waarschijnlijk ook weer een grote spoiler voor de serie. ;)
Dus het is maar net wat je wilt.

[ Voor 10% gewijzigd door M a r c o op 08-04-2014 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Je moet de film gezien hebben omdat ie heel goed is. De nieuwe aflevering spoilt wel flink de film.

spoiler:
HAIL HYDRA

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Mja, ik heb de nieuwe aflevering nog niet gezien maar de film wel. Ik verwacht wel dat de aflevering een spoiler voor de film zal zijn, maar aan de andere kant denk zou ik dat denk niet zo heel erg gevonden hebben bij de film, want ik kan nou niet zeggen dat het een enorme plot twist is o.i.d. De film gaat toch vooral gewoon over de actie.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Zowel de grote twist als het einde van de film worden uitgelegd in de laatste aflevering (nr. 17 dus). Maar aan de andere kant is dat ook gewoon info die je uit de trailers had kunnen halen.

[ Voor 11% gewijzigd door RaCio op 09-04-2014 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Sodeknetter wat een aflevering! Daar heb ik van genoten.

Ik kan zeggen, als iemand die de film nog niet heeft gezien; wat er gespoilerd wordt in de aflevering stoorde mij niet. Maar jah, ik lees ook vaak wel het gehele plot op Wikipedia van diverse films voordat ik ze bekijk.

Algemene opmerking over wat de aflevering onthult over de film, zonder zelf teveel te zeggen;
spoiler:
- Wat er gebeurt met SHIELD
- Wat er gebeurd met Captain America

Voor mij verpesten die twee spoilers het willen zien van de film absoluut niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:49
Leuke afwisselende aflevering vandaag :) Zal nog niet even niets verklappen, maar lekker veel actie in ieder geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, ik ga de eps vanaf nu maar opsparen en de gehele serie in 1 keer kijken 8)7
Er gebeuren gewoon teveel dingen, ik ben de draad totaal kwijt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Het lijkt nu allemaal juist weer bij elkaar te komen :)
Denk wel dat het leuker geweest was om Cap 2 eerst te zien, maar daar heb ik nog geen tijd voor gehad :/

Zonder Cap2 gezien te hebben ga ik er wel van uit dat Fury uiteraard niet dood is, dat kan haast niet anders.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nooit goed gezeten voor AoS, ik mis gewoon een heleboel (tussendoor kijken op een 2e scherm, je kent het wel). De tie-ins met de films maakt het ook niet makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:26:
Ik heb nooit goed gezeten voor AoS, ik mis gewoon een heleboel (tussendoor kijken op een 2e scherm, je kent het wel). De tie-ins met de films maakt het ook niet makkelijker.
Ik lees bij de meeste shows tegelijkertijd ook comics, gaat meestal prima samen, maar AoS is een van de weinige series waarbij ik dat niet doen, anders mis je inderdaad toch wel een hoop.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Spike_wolf schreef op woensdag 09 april 2014 @ 20:16:
Zonder Cap2 gezien te hebben ga ik er wel van uit dat Fury uiteraard niet dood is, dat kan haast niet anders.
CA: Winter Soldier spoiler:
spoiler:
Fury was idd niet dood, maar was ondergedoken . Zoals hij zelf (ongeveer) zei: "When they think you're dead, they stop trying to kill you."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Hele vette aflevering. Zag een aantal dingen totaal niet aankomen.

Ik weet nog dat ik een kritisch artikel van een recensist gelezen had waarin hij klaagde dat de serie bij voorbaat al dood was, omdat Skye het enige personage zou zijn die uitgediept zou kunnen worden. Heeft 'ie het mooi mis :)

Weet iemand eigenlijk of de show het goed doet qua kijkcijfers? Als ik het aantal viewers op wikipedia moet geloven trekt het meer kijkers dan Game of Thrones.. hoewel die laatste natuurlijk op een betaalzender wordt uitgezonden. Doet de serie het goed? Hoop namelijk niet dat het niet verlengd wordt o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
4.9 milioen volgens verschillende websites... lijkt me nu niet echt slecht, Zeker niet als je je bedenkt dat ook niet zo'n gigantisch budget hebben.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1.9/6

Meh rating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:21
Laagste ratings van het seizoen dacht ik. Maarja veel mensen kijken niet voordat ze Captain America 2(Is later uitgekomen dan in Nederland) hebben gezien. Daarom zal deze ep ook nog eens voor de volgende ep herhaalt worden in Amerika. Dus ze hadden het verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Maar de rollen die voor de komende afleveringen bekend gemaakt zijn zullen toch wel weer wat meer kijkers trekken denk ik.

spoiler:
Cobie Smulders komt langs voor een grotere rol als Maria Hill, niet slechts een cameo. Sam Jackson komt als Fury weer langs in de laatste aflevering van het seizoen.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zal wellicht een piekje geven, maar over het algemeen blijft het in de lage 2/6 zitten, en dat is gewoon niet wat je wilt. Al die rare pauzes werkten ook niet mee natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Nee de hoeveelheid onderbrekingen waren wel belabberd en zullen flink wat ergernis gegeven hebben aan kijkers.
De spoiler hierboven hebben ze natuurlijk ook niet voor niets zo geplanned als het nu staat:
spoiler:
Hill tijdens Sweeps, en Fury met de finale.

ik heb wel het idee dat ze nu flink wat aan elkaar gaan knopen, met al het gepraat over The Fridge kan het haast niet anders dat we weer wat gespuis gaan zien dat daar weg gestopt zit in de komende afleveringen.

Wat wel een voordeel is voor AoS is dat Joss er aan vast zit en dat het van Marvel/Disney is, ik heb niet het idee dat ze na een matig seizoen de handdoek gelijk in de ring zullen gooien, helemaal niet als je kijkt naar de kleinere dingen die ze op de baan hebben staan. De zender is van Disney zelf dus van die kant hoeven ze geen gezeur te verwachten, en als Disney toch besluit dat ze de airtime liever aan wat anders geven hebben ze erg sterke banden met Netflix. Als de cijfers niet voldoen kunnen ze altijd besluiten om (in kleinere mate) op Netflix verder te gaan.

Ook is er natuurlijk de mogelijkheid bij seizoen 2 Joss daadwerkelijk aan het werk te zetten. Jed en Mo zijn leuk, maar halen het niet bij de kwaliteiten van Big J. Tegen de tijd dat ze met S2 gaan beginnen zal Joss min of meer klaar zijn met Avengers 2 en kunnen ze hem misschien strikken om te schrijven en/of regisseren, dat zal de serie zeker naar een hoger niveau tillen. En daarnaast zal die kennis alleen al nog een flinke lading extra fans trekken.

Kort: Ik heb niet het idee dat het bij een enkel seizoen blijft :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De niet Whedon/Marvel fanboy zal het een worst wezen, die wil gewoon een leuke volgbare serie, maar zoals het nu is, is het nog steeds een C.H.A.O.S. :+ ;)

En Joss moet maar eens aan de bak met Doctor Horrible :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Hij moet binnenkort maar ergens een weekje vrij nemen inderdaad :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2014 @ 09:56:
Dat zal wellicht een piekje geven, maar over het algemeen blijft het in de lage 2/6 zitten, en dat is gewoon niet wat je wilt. Al die rare pauzes werkten ook niet mee natuurlijk.
Ik geloof dat het al redelijk het plan was om AoS sowieso door te laten gaan voor een S02 om het gat tussen TWS en TA2 te vullen. Zo brak zijn de kijkcijfers nou ook weer niet om niet door te laten gaan. Time will tell natuurlijk, maar ik ga zelf gewoon uit van een renewal.

Leuke aflevering, misschien maar eens TWS in de bios zien.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

En ineens wordt het allemaal wel een erg diep verhaal d:)b

De twee partijen zijn gezet. Kan een goeie klapper worden.

En zat er niet nog een extraatje in dat gravitonium? >:)

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Twhomp schreef op donderdag 17 april 2014 @ 20:06:
En zat er niet nog een extraatje in dat gravitonium? >:)
Ja, een beperking van het budget >:)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Zo irritant imo als je meer weet dan de 'goede' weten :P. Weer een week wachten nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:16

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Van de week met Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. begonnen en ik heb nu tot en met aflevering 14 (T.A.H.I.T.I.) gezien. Ik moet zeggen dat het steeds spannender wordt. Het bevalt me in elk geval prima en het is goed om te merken dat alle verschillende episodes duidelijk met elkaar te maken hebben. Vond de bevindingen in G.H. wel wat raar/naar om te zien trouwens. Guest House krijgt zo wel een andere betekenis dan alleen gasthuis/ziekenhuis. Ik ga zeker even geen spoilers lezen in dit topic, want ik wil toch echt nog even zelf genieten van de serie. Tot nu toe ben ik dus heel positief. Enige wat ik tot nu toe meer zou willen zien/horen, zijn meer verwijzingen naar/optredens van andere Marvel-karakters.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Pas aan de serie begonnen. Ik vind het een stuk beter dan Arrow. Arrow heeft dan ook een behoorlijk GTST-gehalte. Jan gaat vreemd met Piet en nog een plottwist en er was dan ineens ook nog Klaas. Volgens mij zijn de driehoeksverhoudingen ondertussen naar vijfhoeken uitgebreid.

Ook wel jammer dat andere studio's ook bepaalde rechten hebben (en dan kijk ik met name naar Fox). Wolverine is ook een S.H.I.E.L.D. agent geweest, op zijn minst zou hij eigenlijk een keer genoemd moeten worden, als niet Weapon X. Bij Spider-Man is het wat jammer dat het van Sony is. Al is het in betere handen dan bij Fox, de kans dat Spider-Man ooit lid wordt van de Avengers, zoals in de comics, is klein. Wolverine was overigens ook lid van de Avengers, en misschien is het wel zijn tijd met de Avengers dat hem zo bekend heeft gemaakt. Was zijn welbekende geel-blauwe pak niet oorspronkelijk voor de Avengers ontworpen?

[ Voor 12% gewijzigd door Amanoo op 23-04-2014 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:57

odan

The dark side is within all!

kans is er wel. maar dan zal marvell/disney diep in de buidel moeten tasten om hun licentie terug te kopen.

zijn trouwens wel bepaalde mediums waar het wel kan/mag. bijvoorbeeld ultimate spiderman.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
odan schreef op woensdag 23 april 2014 @ 01:10:
kans is er wel. maar dan zal marvell/disney diep in de buidel moeten tasten om hun licentie terug te kopen.

zijn trouwens wel bepaalde mediums waar het wel kan/mag. bijvoorbeeld ultimate spiderman.
Dat is omdat Disney/Marvel de animatie rechten op Spider-Man terug gekregen heeft.

Deel van de deal met Sony was dat Marvel een % van de film inkomsten zou krijgen, Disney/Marvel heeft opnieuw onderhandeld betreffende het % en heeft in ruil de TV rechten terug gekregen.

Dat is de reden waarom in de tekenfilm wel de hele zooi bij elkaar kan zijn.

Sinds de overname zou Disney druk bezig zijn om de rechten van Fox en Sony terug te krijgen (vooral de Fantastic Four) maar zonder succes.
Ze zouden vooral interesse hebben in de TV rechten omdat ze de film rechten denk ik als onhaalbaar zien. En de TV rechten kunnen ze weer perfect voor hun eigen zenders gebruiken.

@Amanoo
Neh, dat pakje is echt al heel erg oud en populair was hij ook al vrij lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Persoonlijk zou ik graag zien dat Sony en Disney samen gaan werken. The Amazing Spider-Man was ook zo slecht nog niet, wat mij betreft mag die blijven en canon worden met de Marvel Cinematic Universe. Wel hebben ze wel erg de neiging om OsCorp in een superhuman fabriek te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Okay, wat denken we dat het echte doel van die ramen in die bunker is?
Volgens Oswald veranderen ze wekelijks in een andere scene, ik vond het al ontzettend toevallig dat het een tropisch eiland was toen onze vrienden daar aankwamen, dat moet opzet zijn geweest, een link naar T.A.H.I.T.I. dat was te obvious om 'per ongeluk' te zijn. Maar het werd helemaal duidelijk toen die scene wisselde op het exacte moment dat May de deur uit liep.
Daarnaast leek Sky een idee te krijgen toen ze naar zo'n ding keek, of het zien haar op een idee bracht of dat ze hem gesloopt heeft en er iets achter gevonden heeft ofzo is niet echt duidelijk, maar die dingen hebben wel degelijk een belangrijke rol.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/il9QnWNoi4bggM1sRfxP5jDd/full.jpg

Sorry, Amy moest zonodig voor stoorzender spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Amanoo schreef op woensdag 23 april 2014 @ 02:27:
Persoonlijk zou ik graag zien dat Sony en Disney samen gaan werken. The Amazing Spider-Man was ook zo slecht nog niet, wat mij betreft mag die blijven en canon worden met de Marvel Cinematic Universe. Wel hebben ze wel erg de neiging om OsCorp in een superhuman fabriek te veranderen.
Er waren wel geruchten hierover maar zal nooit gebeuren.

Na het succes van de Avengers hebben Fox en Sony uitspraken gedaan die ik zelf vrij hopeloos vind.

Fox wil de X-Men en FF films in hetzelfde universum en ze vroeg of laat in dezelfde film voorbij laten komen (de casting van de FF reboot vind ik om te janken zo slecht), dat zal niet goed werken omdat je dan een veel te grote groep hebt.

Sony wil ook iets gaan doen met hun Spider-Man IP.
Er zou een Venom film komen en een Sinister Six film, het eerste zou best goed kunnen zijn maar zal donker moeten zijn en ik betwijfel dat Sony dit goed gaat doen.
Het idee van een Sinister Six film klinkt leuk maar ik heb geen idee hoe ze het goed willen laten werken. Misschien een soort van Identity Disc verhaal (soort van The Usual Suspects)?
Verder zou Sony ook iets gezegd hebben over dat ze hun eigen team willen opzetten. Dus een team met alles figuren die spinnenkrachten hebben? Neh dat werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Deadsy schreef op woensdag 23 april 2014 @ 21:01:
[...]
Verder zou Sony ook iets gezegd hebben over dat ze hun eigen team willen opzetten. Dus een team met alles figuren die spinnenkrachten hebben? Neh dat werkt niet.
Hoezo zou dat niet werken? Volgens mij zijn er ook een hoop mensen heel erg skeptisch geweest over Batman, over X-men en dat zijn zeker geen slechte films geworden. De universums van de diverse superhelden zijn dusdanig groot dat er altijd wel iets mee te doen valt.

Sowieso hoop ik dat de stand alone Venom film, als die er gaat komen, een heel stuk beter wordt dan de Venom lijn in de laatste Spideyfilm van Sam Raimi. Wat was dat een draak zeg.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:57
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2014 @ 20:47:
[afbeelding]

Sorry, Amy moest zonodig voor stoorzender spelen :+
ik zat de hele tijd te wachten tot ze mensen random neer ging schieten en tegen de machine zou gaan praten.. toen bedacht ik me dat ik een andere tv serie zat te kijken :P (die ook nog eens allebei op woensdag zijn normaal gesproken XD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Wat ik erg zwak vond in de laatste aflevering:

spoiler:
De leugendetector scene... Koenig was wel heel makkelijk om de tuin te leiden. Hij gaat van een pistool richten op Ward naar een Providence-vrijpas overhandigen binnen 30 seconden. Té makkelijk. Verder vind ik het verbazingwekkend dat zo'n geavanceerde machine zelf geen maatregelen neemt tegen leugenaars, en dat de ondervrager zelf z'n aandacht moet verdelen tussen de monitor, vragen stellen het het richten van een pistool op de potentiële leugenaar.

Wat ik er wel sterk aan vond was de 'what's in the box' vraag... uitstekende methode om characters op een hele simpele en slimme manier uit te diepen!

Verder nog steeds wel onder de indruk hoe snel de serie in kwaliteit toeneemt de afgelopen ~5 afleveringen. Eerder was het simpel kijkvoer terwijl ik m'n avondeten naar binnen schoof... maar nu kijk ik zowaar uit naar elke volgende aflevering!

spoiler:
Hail HYDRA!

[ Voor 8% gewijzigd door yinx84 op 24-04-2014 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Laatst online: 15:14
Spike_wolf schreef op woensdag 23 april 2014 @ 09:46:
Okay, wat denken we dat het echte doel van die ramen in die bunker is?
Volgens Oswald veranderen ze wekelijks in een andere scene, ik vond het al ontzettend toevallig dat het een tropisch eiland was toen onze vrienden daar aankwamen, dat moet opzet zijn geweest, een link naar T.A.H.I.T.I. dat was te obvious om 'per ongeluk' te zijn. Maar het werd helemaal duidelijk toen die scene wisselde op het exacte moment dat May de deur uit liep.
Daarnaast leek Sky een idee te krijgen toen ze naar zo'n ding keek, of het zien haar op een idee bracht of dat ze hem gesloopt heeft en er iets achter gevonden heeft ofzo is niet echt duidelijk, maar die dingen hebben wel degelijk een belangrijke rol.
Dat Sky naar dat raam keek in het toilet viel mij ook op, zeer vreemd.
spoiler:
Wat mijn vermoeden is is dat ze achter die specifieke in die scene de harddrive heeft verstopt.

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zo, gisteravond de laatste nu beschikbare aflevering gezien. De aflevering is minder spannend dan de vorige 3 waar echt steeds meer naar de climax van
spoiler:
HYDRA
werd toegewerkt. Wat ik erg goed vind aan de serie is dat hij onvoorspelbaar blijft. Ik ben vol van verbazing van ene plottwist in de andere gevallen. Erg sterk. Met Garret weet ik het nog niet zo. Moet nog maar eens zien hoe zijn karakter zich verder ontwikkelt. Je merkt goed dat de Agents of S.H.I.E.L.D. momenteel niet weten waar ze aan toe zijn en daardoor niet meer op elkaar durven/willen vertrouwen. Ik vind dat goed neergezet. Hopelijk vinden ze elkaar in de komende aflevering(en) weer en kunnen ze het redden als collectief.

Waar ik trouwens ook benieuwd naar ben, is of we
spoiler:
Director Nick Fury
nog in de serie te zien krijgen.

@ yinx: ik was ook verbaasd dat de leugendetector met zo'n halve waarheid om de tuin te leiden was. Tja, anders was de verrader ook wel heel snel gevonden, niet waar?

[ Voor 9% gewijzigd door Jorgen op 24-04-2014 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Joh, met een splinter in je vinger lukt alles!

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Was dat om hem pijn te bezorgen, om zo de leugendetector om de tuin te leiden? Ik dacht dat het een of ander ding was waar hij nog wat anders mee zou gaan doen. Het was in elk geval heerlijk om in 1 week tijd alle 19 uitgezonden afleveringen te zien. Nu is het dus lang wachten op de laatste 3. Ik hoop echt dat er een 2e seizoen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
Ik heb naar aanleiding van deze serie besloten om ook een aantal van de marvel films te gaan kijken
onder andere Thor (2011) en Thor 2 (2013)
Waarschijnlijk ook CptAmerica en Avengers
Iron man heb ik al gezien.

Ook moeten er nog mini-films zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

ocwil schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 09:32:
Ik heb naar aanleiding van deze serie besloten om ook een aantal van de marvel films te gaan kijken
onder andere Thor (2011) en Thor 2 (2013)
Waarschijnlijk ook CptAmerica en Avengers
Iron man heb ik al gezien.

Ook moeten er nog mini-films zijn
Er zijn tot nu toe 5 Marvel One-Shots uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
Jha die bedoel ik inderdaad.
Bedankt voor de link trouwens dan heb ik een handig lijstje :)

EDIT:
Wat betreft die leugendetector, die detecteerde wel degelijk de leugen het was alleen die man ben even zijn naam kwijt die uiteindelijk toch om de tuin was te leiden om dat het laatste antwoord: "ik ben hier voor sky" geen leugen was.

[ Voor 56% gewijzigd door ocwil op 25-04-2014 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Graag gedaan.

Die man heette Koenig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mik! schreef op donderdag 24 april 2014 @ 08:16:
[...]

Hoezo zou dat niet werken? Volgens mij zijn er ook een hoop mensen heel erg skeptisch geweest over Batman, over X-men en dat zijn zeker geen slechte films geworden. De universums van de diverse superhelden zijn dusdanig groot dat er altijd wel iets mee te doen valt.

Sowieso hoop ik dat de stand alone Venom film, als die er gaat komen, een heel stuk beter wordt dan de Venom lijn in de laatste Spideyfilm van Sam Raimi. Wat was dat een draak zeg.
Appels en peren het zal volgens mij niet werken omdat je dan zoals ik al zei een team hebt met alles figuren met spin gebaseerde krachten. Er zullen verschillen zijn maar de basis is bij ze allemaal hetzelfde, in een film verwacht ik niet dat dit lekker werkt.
X-Men, Avengers heb je toch teams met alles verschillende types.
En als je op een goede manier naar zo een film wilt opbouwen dan moet je de andere figuren ook hun eigen films geven en dat gaat denk ik dan toch vrij eentonig worden.

Ik zou het zelf beperken tot misschien een Spider-man film waarin je een keertje Spider-woman laat langs komen (1 van hun). Of dat je een Spider-man film maakt over de clone saga en zo de Scarlet Spider introduceert. Met dat laatste heb je dan misschien een leuke oplossing mocht de huidige acteur de rol van Spider-man niet meer willen spelen, een beetje zoals Marvel het van plan is met
spoiler:
Captain America.

@ocwil
Inderdaad, met zulke trukjes en jezelf pijn toevoegen valt een leugendetector vrij simpel om de tuin te leiden. Tenminste als ik andere films moet geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ocwil schreef op donderdag 24 april 2014 @ 10:34:
[...]

Dat Sky naar dat raam keek in het toilet viel mij ook op, zeer vreemd.
spoiler:
Wat mijn vermoeden is is dat ze achter die specifieke in die scene de harddrive heeft verstopt.
spoiler:
Ik denk dat ze het spelletje van Ward mee gaat spelen en voor S.H.I.E.L.D. een boodschap of een hint achtergelaten heeft op de schermen of alleen dat ene scherm.
Ze is handig met computers en heeft ook bewezen dat ze mensen kan misleiden.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb vanavond de documentaire Marvel Assembling an Universe gekeken. Een leuke inside-look in het hele gebeuren rondom alle superhelden en SHIELD. Je krijgt een best goede indruk van alle lijntjes en verbindingen tussen de films. Marvel ziet de serie ook als een belangrijk onderdeel van het hele universum wat ze willen creëren. Erg leuk om te zien en natuurlijk veel Clark Gregg als Agent Coulson. Een aanrader voor fans van deze serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:13
Laatste aflevering was weer top :) De reactie van Coulson toen hij zag dat hij zelf de baas van project T.A.H.I.T.I. was, vond ik echt geweldig :)

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Pagina: 1 2 ... 16 Laatste