Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Toen ik dat zag zei ik "huh", gevolgd door mijn vrouw die ook "huh" zei, waarna Coulsons reactie zelf "huh" was. En dat in 1 seconde direct na elkaar. Wij waren dus verbaasd en blij verrast met alweer een plotwending.Peenutzz schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 19:24:
Laatste aflevering was weer topDe reactie van Coulson toen hij zag dat hij zelf de baas van project T.A.H.I.T.I. was, vond ik echt geweldig
[ Voor 37% gewijzigd door Jorgen op 03-05-2014 00:02 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Dat zag er inderdaad erg strak uit, zou zo in een film kunnenSpike_wolf schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 19:29:
De scene waar ze Lola de bus uit rijden zat ook wel heel netjes in elkaar
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Humankind… be both.
Die van mij is ook geen had maar het was toch wel heel duidelijk greenscreen,Peenutzz schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 22:02:
Dat weet ik niet, de versie die ik heb gekeken was geen hd
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Ik vond het wel iets opvallen, tegenover andere effecten in de serie. Zoiets valt gewoon op en dat is zonde

[ Voor 4% gewijzigd door Terranova op 05-05-2014 15:57 ]

Dat zit wel Schnorr.
HamburgerHenk schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:57:
Kijken jullie dan niet de hele tijd naar Skye?

Zondag avond de aflevering gezien van die leugendetector (dus loop 2(?) afleveringen achter...), hij sprak volgens mij gewoon de waarheid. Hij had inderdaad iets met hydra te maken en hij kwam voor skye, weliswaar om de harddisk te ontcijferen maar dat moest door skye gedaan worden.
Vind het tot nu toe een erg leuke serie, al weet ik wel zeker dat het niet meer verpest kan worden
Trouwens ook de 'assembling a universe' gekeken zeker een aanrader.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Behalve wanneer ze niet in beeld isHamburgerHenk schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:57:
Kijken jullie dan niet de hele tijd naar Skye?
Haar (Chloe Bennet/Wang) muziek is dan weer niet mijn smaak: YouTube: chloe wang
Maar ze blijft
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Oh ja, Garret heet ie. Had gewoon jouw naam overgetikt, maar het kwam me al een beetje onbekend over
[ Voor 37% gewijzigd door sewer op 08-05-2014 11:32 ]
Ah, thankssewer schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 08:26:
Spoilers hoeven niet na de uitzending, ze lieten het express een beetje vaag, maar ik denk Grant.
Zie net pas dat ik de naam verkeerd heb. Ik bedoel natuurlijk Garrett. Jij ook neem ik aan. Namen lijken op elkaar.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Op zich niet heel erg dat ward weer naar de good guys komt, zoals garret zij dat is zijn ware aard. Garret heeft zijn best gedaan om hem te veranderen maar dit is nooit 100% gelukt.
Pssst, het is niet echt..mngm schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:19:
Denken jullie dat Fitz & Simmons zo'n klap kunnen overleven? Dat lijkt me wel heel straf...
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Zou een beetje raar zijn als nu toch bleek dat ze verdronken zijn, dan zouden ze hun wel van 10 km hoogte boven land laten droppen.
vvvvvvvv Het is wel een serie van een Whedon, hè
[ Voor 11% gewijzigd door sewer op 08-05-2014 11:46 ]
Daar twijfel ik inderdaad geen moment aan. Het is geen serie waar zomaar mensen dood gaan.sewer schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:34:
Die overleven het wel, ze lieten niet voor niets zien dat het vliegtuig maar een paar meter boven water vloog.
Zou een beetje raar zijn als nu toch bleek dat ze verdronken zijn, dan zouden ze hun wel van 10 km hoogte boven land laten droppen.
Verwijderd
Met een Whedon show weet je maar nooit, just sayingWoy schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:44:
[...]
Daar twijfel ik inderdaad geen moment aan. Het is geen serie waar zomaar mensen dood gaan.

---RAWE CEEK!!!---

(afbeelding omgedraaid)
Zo te zien heeft Fitz wel zn arm gebroken dus niet helemaal zonder schade.
Verwijderd
Het voelt voor mij een beetje als B-serie. Het verhaal is meestal op zich best oke, de effecten... mwa. De acteerprestaties... meh. Allemaal zo ongelooflijk net niet.
Jammer.
Ik kijk er altijd met figuurlijk geknepen ogen naar, maar die laser in broekzak formaat die door een stalen deur heen smelt, daar kon ik niet overheen komen en moest even gniffelen.Woy schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:26:
Mja, ik vind het niet heel erg storend dat ze een dergelijke val kunnen overleven. De serie zit op heel veel plekken niet echt geloofwaardig in elkaar wat dat betreft.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
vertrouw ons: kijk verder! Het wordt echt heel goed in de 2e helft van het seizoen!Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:45:
Een paar afleveringen gezien van deze serie, maar...
Het voelt voor mij een beetje als B-serie. Het verhaal is meestal op zich best oke, de effecten... mwa. De acteerprestaties... meh. Allemaal zo ongelooflijk net niet.
Jammer.
Ik moest keihard gniffelen om die "large file transfer" van Coulson
[ Voor 8% gewijzigd door Evil Cowman op 08-05-2014 13:06 ]

Humankind… be both.
Ik vond de val van Fitz en Simmons trouwens nog best overleefbaar ogen, in ieder geval zolang je maar niet te veel gaat doorrekenen. De kist had ook aardig wat massa, dus die zal niet zeer plotseling afremmen, wat wellicht schokdempend werkt. Ook vloog het vliegtuig tamelijk laag, dus de snelheid van de kist zou vast ook meevallen. Nu vergeet ik voor het gemak wel even dat de kist niet erg gestroomlijnd is. Het grote contactoppervlak met het water zal het wel weer flink doen afremmen.
Hoop zelf dat ze verder gaan in S2.
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Verwijderd
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Kans is natuurlijk vrij groot dat dat ook gedeeltelijk komt door de CA film.Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 19:21:
Ik denk niet dat ik S2 ga kijken, ik kan gewoon mijn draai niet in de serie vinden, het is mij gewoon te rommelig.
Ik vind de tweede helft iig veel interessanter...
[ Voor 12% gewijzigd door sewer op 08-05-2014 19:46 ]
ward zegt natuurlijk niet voor niks dat ie veel om hen geeft, zal wel iets drijvends zijn oid.Amanoo schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:40:
Die large file transfer was inderdaad heerlijke humor.
Ik vond de val van Fitz en Simmons trouwens nog best overleefbaar ogen, in ieder geval zolang je maar niet te veel gaat doorrekenen. De kist had ook aardig wat massa, dus die zal niet zeer plotseling afremmen, wat wellicht schokdempend werkt. Ook vloog het vliegtuig tamelijk laag, dus de snelheid van de kist zou vast ook meevallen. Nu vergeet ik voor het gemak wel even dat de kist niet erg gestroomlijnd is. Het grote contactoppervlak met het water zal het wel weer flink doen afremmen.
Inderdaad ben zelf wel blij dat ze deze weg zijn ingeslagen met de seriesewer schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 19:43:
Te rommelig? Ik vond het begin van de serie eigenlijk te rommelig met veel losstaande 'freak of the week'-cases en een onsamenhangende rode draad. Juist de laatste tijd (ongeveer sinds Skye beschoten is) is het juist veel meer een verhaal imho.
Ik vind de tweede helft iig veel interessanter...
~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Humankind… be both.
The ramblings of an idiot
Humankind… be both.
Fantastisch ja!Spike_wolf schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:17:
Get ready for a large file transfer:
[afbeelding]
Heel fijn. Kijk er nu al naar uit. Ik vond de One-Shot "Something funny happened on the way to Thor's Hammer" eigenlijk het leukst, maar die van Agent Carter was ook goed. Marvel heeft het goed voor elkaar de laatste tijd. (Ik kan nog niet oordelen over Cap. America The Winter Soldier, want die heb ik niet gezien.)McBoom schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 08:22:
En Agent Carter![]()
Ik heb genoten van de one shot van haar
Your Friendly Neighborhood Moderator
Door de tips hier ging ik toch Universe of, Thor 2 en Iron Man 3 kijken sommige had ik compleet gemist hiervoor.Jorgen schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 18:04:
[...]
Fantastisch ja!
[...]
[...]
Heel fijn. Kijk er nu al naar uit. Ik vond de One-Shot "Something funny happened on the way to Thor's Hammer" eigenlijk het leukst, maar die van Agent Carter was ook goed. Marvel heeft het goed voor elkaar de laatste tijd. (Ik kan nog niet oordelen over Cap. America The Winter Soldier, want die heb ik niet gezien.)
heb echt enorm genoten en ik geniet nog steeds van S.H.I.E.L.D ze hebben het goed voor elkaar.
Hopelijk houden ze dit vast.
Grappig ben door deze serie ook verschillende films gaan kijken waaronder dus beide thor films, hulkjeIthric schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 07:52:
[...]
Door de tips hier ging ik toch Universe of, Thor 2 en Iron Man 3 kijken sommige had ik compleet gemist hiervoor.
heb echt enorm genoten en ik geniet nog steeds van S.H.I.E.L.D ze hebben het goed voor elkaar.
Hopelijk houden ze dit vast.
Vond trouwens die one shot van agent carter wel het leukst, als je hem hebt gekeken dan worden er een aantal vragen (bij mij dan
Voor diegene die de one shot nog niet hebben gezien effe spoiler tags.
Maar vervolgens in de one shot van agent carter wordt er aan het eind gezegd dat zij SHIELD zal gaan leiden. Hier heet het dus wel al SHIELD terwijl dat voor de tijd van iron man afspeelt.
En.... Agent Carter die SHIELD leidt??
Dat zit wel Schnorr.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
NitroX infinity schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:17:
Goede afsluiting van het seizoen, tenminste geen irritante cliffhanger.
spoiler:Zou Coulson in de toekomstige films nou ook director of shield zijn?
We hebben wel weer de nodige vragen, though. Wie is Skye precies, en wat is er met haar ouders, en wat is Raina van plan.
Vond het wel weer een vette aflevering. Ook dat einde in die nieuwe basis "I'm Billy, Eric passed away sadly."

member of Los Alcoholicos ban dhmo
- Hey guys, I found it.
Leuk die interactie tussen Fury en Phil. Sowieso zaten er een hoop leuke opmerkingen en momenten in deze aflevering.
Ik ben wel heel benieuwd hoe Fitz er nu aan toe is. Aan Simmons te zien zal zijn situatie niet heel best zijn.
Humankind… be both.
Verwijderd
Dat was best wel een duur garpjeSpike_wolf schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 20:41:
- There's a reason why they say "cut off the head". Now I'll be unsto*SPLAT*
- Hey guys, I found it.
![]()
...

En ik zweer dat ik op het einde Tardis geluiden hoorde
Noemde Eric eerder niet een keer een broer? Staat me vaag iets van bij.jpiwf schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:26:
En wat gaat Fury doen. Gokje: de badass uithangen In Avengers 2
Vond het wel weer een vette aflevering. Ook dat einde in die nieuwe basis "I'm Billy, Eric passed away sadly."broer of kloon?
Hersenspoeling? Eric was volgens mij toch echt mors dood, aan de hersenen van een lijkt valt weinig te spoelenAmanoo schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:50:
Of misschien hersenspoeling.
T.A.H.I.T.I. lijkt me ook heel onwaarschijnlijk. Oh, en hoe mooi was die opmerking van Fury en de reactie van Phil daarop, dat T.A.H.I.T.I. alleen gebruikt zou mogen worden in het geval er een Avenger zou sterven
Dat zou wel het een en ander over Fury verklarenVerwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 20:44:
En ik zweer dat ik op het einde Tardis geluiden hoorde
[ Voor 11% gewijzigd door Spike_wolf op 14-05-2014 20:49 ]
Humankind… be both.
Verwijderd
Het was precies het geluid van binnen in de Tardis, in idle modeSpike_wolf schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 20:48:
[...]
...
Dat zou wel het een en ander over Fury verklaren
Ik ga er vanuit dat het door het alien DNA naar buiten komt, de vraag is wel waarom het bij Phil zolang geduurd heeft dan. Garrett heeft blijkbaar wel een veel grotere dosis van het spul gehad, maar het is wel wazig dat dit bij Phil dan toevallig op hetzelfde moment getriggered wordt. Of zou Phil een stel geheime kamers in de Bus al helemaal vol gekrast hebben? En gaat Skye straks ook mee krassen?
[ Voor 3% gewijzigd door Spike_wolf op 14-05-2014 21:07 ]
Humankind… be both.
Ik denk het eigenlijk wel. Wat de betekenis van al dit gekras is zullen we niet in de eerste paar afleveringen van volgend seizoen zien denk ik.Spike_wolf schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 21:06:
Of zou Phil een stel geheime kamers in de Bus al helemaal vol gekrast hebben? En gaat Skye straks ook mee krassen?
[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]
Dat wist hij in Avengers nog niet.
Goede aflevering, erg goed de spanning opgebouwd naar s2. Al was sommige CGI in het begin (raketten op de auto en het gat in beton?) wel wat minder, maar door een roze bril zie je dat toch niet zo goed.
Ik denk het wel, het droop er vanaf, en zo te zien is het rood.Xaph schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 21:11:
spoiler:Wat zat eigenlijk op de hand die de foto van Skye vast hield op het eind? Bloed?

Humankind… be both.
PSN: bryanlost
Verwijderd
Rode wijn is het in ieder geval nietSpike_wolf schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 21:47:
[...]
Ik denk het wel, het droop er vanaf, en zo te zien is het rood.
[afbeelding]
Moet geloof ik nog 2 afleveringen, vind het wel kut dat de serie op de NL TV 2 weken achterloopt.

Waar is de tijd gebleven dat we blij waren als we twee jaar achter liepen?
Humankind… be both.
Verwijderd
Jimmy Fallon zenden ze tegenwoordig uit met maar een dag vertragingSpike_wolf schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 22:43:
Lopen ze hier twee hele weken achter?
Waar is de tijd gebleven dat we blij waren als we twee jaar achter liepen?

Mythbusters liep soms een week voorVerwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 22:49:
[...]
Jimmy Fallon zenden ze tegenwoordig uit met maar een dag vertraging
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
En daarom gebruik ik "andere" bronnenthijsco19 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 22:21:
Ik moet hier echt minder gaan lezen, ik word nu echt te nieuwsgierig...
Moet geloof ik nog 2 afleveringen, vind het wel kut dat de serie op de NL TV 2 weken achterloopt.
Ik moest daar ook even goed hardop om lachen. Ik zat al stilletjes te denken "nee he, weer zo'n serie waarin de bad guy héél clichématig toch nog leeft" toen hij ineens splat ging.Spike_wolf schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 20:41:
- There's a reason why they say "cut off the head". Now I'll be unsto*SPLAT*
- Hey guys, I found it.
![]()
Inderdaad.Leuk die interactie tussen Fury en Phil. Sowieso zaten er een hoop leuke opmerkingen en momenten in deze aflevering.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
En omdat het zo onverwachts was heb ik er ook hartelijk om kunnen lachen.
Had voor een paar afleveringen een 'andere bron' gebruikt denk dat ik het nu weer ga doen. Kan gewoon niet wachten...
Is er trouwens al bekend wanneer het volgend seizoen begint?
Verder een goede balans tussen een mooie afronding en een aantal open vragen voor het vervolg. Ben blij dat het geen joekel van een cliffhanger is geworden. Lekker tempo zit er in deze serie.
- Hoe is Fitz er aan toe
- Wat zijn de diagrammen die overal in gekrast worden (blijkbaar is pen en papier niet genoeg)
- Wat is de toolbox die Fury aan Coulson geeft
- Is Koenig z'n broer of kloon of wat anders
- Wat is Rayna van plan
- Wie/wat is de vader van Skye
Ik dacht trouwens dat Coulson "I found HIM" zei... wat bedoelt hij dan met 'it'?
[ Voor 33% gewijzigd door yinx84 op 15-05-2014 09:59 ]
Ik bedoel dus niet dat grote ding met gele accenten (wat hij ook in the Avengers op Loki gebruikt heeft), maar dat kubus-achtig ding.
Het wapen/artifact wat ze in het begin van het seizoen vinden in een maya tempel.sewer schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:15:
Hij bedoelde dat wapen ermee. Voor mijn gevoel heb ik dat ding ook al eens eerder gezien, maar kan het even niet plaatsen.
Ik bedoel dus niet dat grote ding met gele accenten (waar hij ook in the Avengers op Loki gebruikt heeft), maar dat kubus-achtig ding.
Hydra jat dat ding vervolgens uit de vault.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Ik heb het geloof ik al eens gepost maar dit verhaal betreffende de ouders van Skye bevestigd mijn vermoedens toch weer.
De mensen die haar ouders zouden zijn waren monsters die haar zochten in China.
De stad van de Inumans lag heel lang in de Himalayas en tja veel Inhumans zien er na hun mutatie flink anders uit.
Het enige waardoor ze geen Inhuman kan zijn is omdat dit eigenlijk niets met de verhaal lijn te maken heeft en er eigenlijk ook geen Inhuman film aan zit te komen die je eraan kunt linken.
Er komt wel een Inhuman film dus dat zou goed kunnen:Deadsy schreef op zondag 18 mei 2014 @ 22:28:
De meeste mensen hebben hem al gezien maar ik heb net ook de voorlaatste aflevering op Veronica gezien.
Ik heb het geloof ik al eens gepost maar dit verhaal betreffende de ouders van Skye bevestigd mijn vermoedens toch weer.
spoiler:Namenlijk dat ze een Inhuman is.
De mensen die haar ouders zouden zijn waren monsters die haar zochten in China.
De stad van de Inumans lag heel lang in de Himalayas en tja veel Inhumans zien er na hun mutatie flink anders uit.
Het enige waardoor ze geen Inhuman kan zijn is omdat dit eigenlijk niets met de verhaal lijn te maken heeft en er eigenlijk ook geen Inhuman film aan zit te komen die je eraan kunt linken.
A trade report in March 2011 said Marvel Entertainment is developing an Inhumans film. In November 2012, Stan Lee reported that the film is in development. (Wikipedia: Inhumans)
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dat gerucht is er al sinds Marvel aankondigde zelf diverse Marvel films te gaan maken, net zoals de geruchten dat er een Black Panther of Dr Strange film komt.WimPliers schreef op maandag 19 mei 2014 @ 09:19:
[...]
Er komt wel een Inhuman film dus dat zou goed kunnen:
A trade report in March 2011 said Marvel Entertainment is developing an Inhumans film. In November 2012, Stan Lee reported that the film is in development. (Wikipedia: Inhumans)
Maar tot dusverre is er nog niets over bekend. Alhoewel veel mensen wel denken dat het project waar Marvel samen met Vin Diesel mee bezig is wel eens een Inhumans film zou kunnen zijn (Vin als Black Bolt).
Maar er is nog steeds die lege datum in 2017. Marvel maakte een flinke tijd geleden een paar datums bekend waarop ze nieuwe films zouden releasen. Van 2 van die datums heeft men al bekend gemaakt welke films dan uitkomen met als uitzondering een datum in 2017.
Ik zou het zelf wat vroeg vinden om nu in 2014 in een serie zoveel hints richting de Inhumans te zetten en dan pas in 2017 iets daarmee te doen.
Maar feit blijft uiteraard dat de hints er wel zijn. Of het is 1 grote mindfuck.
Nee wat jij nu zegt klopt niet.HamburgerHenk schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:55:
Dat klopt al niet echt meer wat betreft Vin Diesel. Die heeft namelijk een phase 3 film laten schieten om Groot te spelen in Guardians of the Galaxy
Hij werd in een zeer vroeg stadium benadert om een grote rol te spelen in phase 3.
Hij ging naar een meeting en zette na de meeting op het internet dat hij net terug was van een meeting met Marvel.
De reactie op het internet was dusdanig dat Marvel hem zo snel mogelijk in een van hun films wilde hebben. Wat dus uiteindelijk de stem van Groot werd.
Hij doet zover ik weet nog steeds mee in phase 3.
Daarnaast je laat geen echte rol in 2016/17 schieten om in 2014 een stem in een film te doen van een figuur welke alleen zijn naam zegt.
Ok als jij dat zegt. Blijkbaar is het geen probleem om 2 rollen te spelen in eenzelfde movie universe. Om IMDB kom je eigenlijk meer tegen dat hij de film heeft laten schieten om alvast in een phase 2 te spelen.Deadsy schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 01:40:
[...]
Nee wat jij nu zegt klopt niet.
Hij werd in een zeer vroeg stadium benadert om een grote rol te spelen in phase 3.
Hij ging naar een meeting en zette na de meeting op het internet dat hij net terug was van een meeting met Marvel.
De reactie op het internet was dusdanig dat Marvel hem zo snel mogelijk in een van hun films wilde hebben. Wat dus uiteindelijk de stem van Groot werd.
Daarnaast je laat geen echte rol in 2016/17 schieten om in 2014 een stem in een film te doen van een figuur welke alleen zijn naam zegt.
Was het niet de bedoeling dat Guardians of the Galaxy uiteindelijk samenkomt met The Avengers in P3 voor The Infinity Gauntlet? Er wordt al naar gehint in de after credits scene van, volgens mij, Thor 2, waarin ze een bezoekje brengen aan The Collector. Dan heeft Vin Diesel dus gewoon een "grote rol" in P3, maar dan niet als fysiek persoon, maar als stem van Groot.Deadsy schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 01:40:
[...]
Nee wat jij nu zegt klopt niet.
Hmm, op Wikipedia staat iets in die lijn.
In a November 2013 interview with Crave Online, producer Kevin Feige stated that the Tesseract from Captain America: The First Avenger and The Avengers is an "Infinity Stone" (specifically the Space Stone), as is the Aether (the Power Stone)[37] introduced in Thor: The Dark World.[38] At the end of Thor: The Dark World, the Aether is entrusted in the Collector's care, while the Tesseract is on Asgard.[39] Also in November 2013, Feige stated that a third, unrevealed Stone would be featured in Guardians of the Galaxy.[40]
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Google het maar. Vin Diesel en Kevin Fiege hebben er uitgebreid over gesproken in diverse interviews, van Marvel en Diesel is er nog geen enkele uitspraak geweest over dat hij niet meedoet in phase 3.HamburgerHenk schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 08:51:
[...]
Ok als jij dat zegt. Blijkbaar is het geen probleem om 2 rollen te spelen in eenzelfde movie universe. Om IMDB kom je eigenlijk meer tegen dat hij de film heeft laten schieten om alvast in een phase 2 te spelen.
En zoals ik al zei, je laat geen echte rol in phase 3 (waarschijnlijk een hoofdrol) om in phase 2 een aantal keren ''i am Groot'' te zeggen.
Daarnaast denkt men dat de rol die hij in phase 3 speelt die van Black Bolt zou zijn. Dat 1 acteur Black Bolt speelt en ook de stem van Groot doet is iets wat absoluut geen probleem is.
Aangezien Groot alleen ''I am Groot'' zegt en Black Bolt zal in een Inhumans film ook niet al teveel tekst hebben, misschien 1 of 2 woorden in de hele film
Tot nu toe is alleen bekend dat Star-Lord mee zal doen in Avengers 3. Of dit een grote of kleine rol zal zijn en of de rest van de Guardians mee zal doen is onbekend.
Avengers 3 zit nog zo ver in de toekomst dat er nog bijna niets bekend over is en ik betwijfel dat er echt al harde plannen voor zijn omdat 6/7 jaar best lang is.
Dat de rol van Groot in Avengers 3 de grote rol van Diesel in phase 3 zou zijn is zeer onwaarschijnlijk. Want je gaat niet een acteur 7 jaar van te voren uitnodigen voor een gesprek om met hem te bespreken of hij over 7 jaar de stem van een figuur wil doen.
En dan na dat gesprek afspreken dat de persoon dezelfde stem ook over 1 jaar doet want dan komt het betreffende personage ook voor in een film.
Want aan de ene kant is het gaar en aan de andere kant heeft Marvel gezegd dat ze hem zo vroeg benadert hebben omdat de agenda van Diesel altijd vol is en ze willen hebben dat hij een gat vrij houd. En een voice acting rol is niet echt iets waarvoor je veel tijd moet vrijmaken.
ps. Er is ook het idee dat Diesel Thanos gaat spelen inplaats van Black Bolt.
Maar aangezien Thanos ook mee doet in Guardians of the Galaxy achten veel mensen dat als niet waarschijnlijk dit omdat de opnames van Guardians een beetje tegelijk lopen met de Fast and the Furious films. Of de Thanos rol moet heel erg klein zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door Deadsy op 20-05-2014 16:58 ]
Sommige moment lijkt het dat hij geen zin meer heeft in het slechte en terug wil naar coulson maar andere moment is hij gewoon weer slecht?
En, ik snap niet echt waar de 2de john garret vandaan kwam. Hij was toch letterlijk dood getrapt?
Trouwens denk dat de reden dat coulson pas later dan garret ging krassen is dat coulson de krabbels van garret gezien heeft en dat het toen bij hem is getriggerd. En waarom garret eerder begon zou misschien kunnen komen door dat gele centipede spul.
Naja, we zullen geduld moeten hebben tot de volgende seizoen.
Die Garret kreeg een flinke trap van Mike, maar was blijkbaar dus niet dood. Wel flink gehavend.
En die Billy Koenig is trouwens
Wat die krabbels betreft, tja, we moeten nog zien wat dit betekent. Misschien gerelateerd aan Skye? Garret zei op een gegeven moment tegen Coulson dat zij 'blood brothers' of connected waren, blijkbaar was ie toch niet zo nuts als Fury en Coulson op dat moment dachten.
[ Voor 13% gewijzigd door sewer op 25-05-2014 22:53 ]
Denk het ook. Hij is geen volger van Hydra en dus niet evil in die zin maar is wel blindelings loyaal aan Garrett en daardoor gewoon slecht.sewer schreef op zondag 25 mei 2014 @ 22:46:
Mijn mening: Ward is niet echt slecht, alleen heeft Garret hem vroeger 'gered', en is hij heel loyaal aan hem en zit daarom ook al tig jaar in het Hydra-kamp. Ward heeft vanuit daar dus geinfiltreerd by SHIELD, maar is daardoor in een tweestrijd met zichzelf. Ik gok dat hij in de toekomst van team switcht, en dat ie niet een die-hard Hydra-aanhanger blijft.
Die Garret kreeg een flinke trap van Mike, maar was blijkbaar dus niet dood. Wel flink gehavend.
En die Billy Koenig is trouwensspoiler:de tweelingbroer van Eric. Dus geen kloon/reincarnatie of zo.
Wat die krabbels betreft, tja, we moeten nog zien wat dit betekent. Misschien gerelateerd aan Skye? Garret zei op een gegeven moment tegen Coulson dat zij 'blood brothers' of connected waren, blijkbaar was ie toch niet zo nuts als Fury en Coulson op dat moment dachten.
Vond dat einde met Garret wel lachwekkend. Toen ik hem zag dacht ik direct dat ze niet echt bespaard hadden op de CGI en 3 secondes later BOOM.
Vraag me wel af waarom ze Fitz erbuiten lieten aan het einde.
En dat krassen, toen ik de beelden van Garret zag was het eerst waar ik aan moest denken een soort van sterrenkaart. Maar na het shot van Coulson denk ik dat het een soort taal is.
Ik las dat het 2e seizoen voor het nieuwe TV seizoen gepland staat welke begint in september.
Kan bijna niet wachten.
Vraag me wel af wie nu in seizoen 2 de bad guy gaat worden.
Blijven ze achter Hydra aan zitten of komt er een nieuwe bad guy?
[ Voor 3% gewijzigd door Deadsy op 26-05-2014 00:04 ]