Och, wanneer je meeleest in dit topic weet je nu wel hoe de vork in de steel zit, en hoe groot de bundel is (hoe klein de bundel geworden is) die je had aanschaft.
Bij iedere provider is dat de eerste vraag die een klant heeft; wat kost het en wat krijg je daarvoor?
Choozze komt niet verder dan dat "het" 30/35 euro kost, wat je daarvoor krijgt blijft een raadsel tenzij je heel goed zoeken gaat. Het lijkt of ze op dit moment geen bright klanten meer willen, want iemand die geinteresseerd is loopt na 2 minuten weer weg wanneer hij nog steeds geen antwoord heeft op wat hij krijgt voor z'n geld.
Misschien gaan ze de site overnieuw doen, of misschien richten ze zich alleen nog op de zero klanten omdat die wel geld opleveren, ik weet het niet. Er zal een beperkt aantal klanten zijn voor wie bright nog steeds een aantrekkelijke optie is, maar die lopen nu wantrouwend weg vanwege de onduidelijkheid.
Hoe je zelf kun controleren of je nog binnen je bundel zit, en of de teller van choozze nog klopt is me een raadsel, omdat de binnen-/buitenlandlimieten van verschillende grootte zijn en op je toestel denk ik niet zijn te onderscheiden.