ALs op de YES radio het ananas-liedje speelt, mag je ananassen spammen.Ronald8 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:08:
Hoe zit dat nou met die ananassen?
Nu op Yes Radio: Remmi Demmi Boys - Ich liebe AnanasRonald8 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:08:
Hoe zit dat nou met die ananassen?
Dat dus
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Yup
DTS and AC3 audio passthrough audio is supported (and recommended, as it will reduce CPU load on the R-Pi)
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Aldus een 100% nutteloze mediaplayer it isR J schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:10:
DTS wel. DTS-HD MA niet. Dolby HD geloof ik ook niet.
Nickname does not reflect reality
Dacht het wel, maar ik heb gekozen voor een oldschool (midden segment Hi-Fi) stereo setup, aangezien 5 of 7 speakers hier toch niet echt gaat werken qua setup.
Lees in de Pi FAQ:
DTS and AC3 audio passthrough audio is supported (and recommended)
hmm dan valt het toch af als optie... wil niet elke download moeten kijken wat ik moet hebben.... dan houd ik het wel bij de WD TV Live... trage interface, maar als die speelt... speelt die alles voor weinig...R J schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:10:
[...]
DTS wel. DTS-HD MA niet. Dolby HD geloof ik ook niet.
ga wel upgraden als X265 doorbreekt.
[ Voor 5% gewijzigd door Waah op 20-08-2014 11:12 ]
Die wisselde ik af met Veronica Rock Radio, maar geloof al die liedjes onderhand wel
Thanks, ga ik die proberen.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Tja, daar zullen de meningen over verschillen. Ben het deels met je eens.Brad Pitt schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:10:
[...]
Aldus een 100% nutteloze mediaplayer it is
Als ze ook de licenties daarvoor hebben (kleine moeite lijkt me?) zou het ineens fantastisch zijn.
mee eens. wel dom dat je voor Passthrough een licentie nodig hebt... je laat het signaal toch ongestoord door? de versterker heeft wel de licenties. waarom dubbelop...R J schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:12:
[...]
Tja, daar zullen de meningen over verschillen. Ben het deels met je eens.
Als ze ook de licenties daarvoor hebben (kleine moeite lijkt me?) zou het ineens fantastisch zijn.
Hoeft ook niet... Speelt bij mij gewoon DTS-HD etc af.. Wel eens waar als "normale" DTS.. maar toch..Waah schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:11:
[...]
hmm dan valt het toch af als optie... wil niet elke download moeten kijken wat ik moet hebben.... dan houd ik het wel bij de WD TV Live... trage interface, maar als die speelt... speelt die alles voor weinig...
ga wel upgraden als X265 doorbreekt.
Tot je ogen in de grindbak..
28 euro voor een beetje plexiglas
ik verkoop die dingen voor 20 euro! haha
Kenmerk van de Pi vind ik juist dat ie zo'n beetje alles draait, wat volgens mij ook het hele doel van het ding is. Als het hardwarematig mogelijk is, lijkt me niet dat het lang gaat duren voordat zulke formaten doorgestuurd kunnen worden...R J schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:12:
[...]
Tja, daar zullen de meningen over verschillen. Ben het deels met je eens.
Neemt niet weg dat als je voor het beste wil gaan je waarschijnlijk beter iets meer uit kunt geven.
Ja want da's toch hetzelfdeBIERAAP schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:13:
Hoeft ook niet... Speelt bij mij gewoon DTS-HD etc af.. Wel eens waar als "normale" DTS.. maar toch..
Doet m'n Mede8er ook, incl. alle audio-formaten. Zo lang een RP dat niet kan is het voor mij/velen geen optie.tummeke393 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:13:
Kenmerk van de Pi vind ik juist dat ie zo'n beetje alles draait, wat volgens mij ook het hele doel van het ding is.
[ Voor 41% gewijzigd door Brad Pitt op 20-08-2014 11:15 ]
Nickname does not reflect reality
Dat is ook het mooie aan de pi. voor zeer weinig geld heb je een prachtige oplossing. ik ben er fan van!tummeke393 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:13:
[...]
Kenmerk van de Pi vind ik juist dat ie zo'n beetje alles draait, wat volgens mij ook het hele doel van het ding is. Als het hardwarematig mogelijk is, lijkt me niet dat het lang gaat duren voordat zulke formaten doorgestuurd kunnen worden...
Neemt niet weg dat als je voor het beste wil gaan je waarschijnlijk beter iets meer uit kunt geven.
Dat is dus gewoon DTS...BIERAAP schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:13:
[...]
Hoeft ook niet... Speelt bij mij gewoon DTS-HD etc af.. Wel eens waar als "normale" DTS.. maar toch..
Met een print erop en leuke rvs dopjes om hem op te hangen? Zo ja, dan koop ik ze bij jouSpookie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:13:
28 euro voor een beetje plexiglasik verkoop die dingen voor 20 euro! haha
Al bijna 9uur lang geen Box meer,
BOB BOX BOX
BOB BOX BOX
Zucht.. Weer veelste lang geleden dat ik hier geweest ben op het forum merk ik al wel..R J schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:15:
[...]
Dat is ook het mooie aan de pi. voor zeer weinig geld heb je een prachtige oplossing. ik ben er fan van!
[...]
Dat is dus gewoon DTS...
Tot je ogen in de grindbak..
Met alle respect maar er komt toch een zooitje rotzooi langs daar. En dan bedoel ik niet die bedroevende chat met allemaal wanhopige mannen.
Controleer de controleurs
Welkom bij de hunt, waar de troep maar een paar minuten duurt i.p.v. heel de dag!Livecrew011 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:18:
Met alle respect maar er komt toch een zooitje rotzooi langs daar. En dan bedoel ik niet die bedroevende chat met allemaal wanhopige mannen.
net de plexiglas foto's gemist. druk op bestellen, komen de kussens
jonges ik ben nieuw bij ibood.. Welke chat in hemelsnaam?
Ik heb er al drie van staanSenui schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 10:47:
[...]
Is er behalve de extra pixels in de hoogte nog een andere reden dat je die liever wilt dan de 2414H?
De 2414H heeft een AH-IPS paneel en lekker dunne bezels
"Be brave, don't shave"
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/adis schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:19:
jonges ik ben nieuw bij ibood.. Welke chat in hemelsnaam?
pm me maar, ik wil er wel een paar bestellenSpookie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:13:
28 euro voor een beetje plexiglasik verkoop die dingen voor 20 euro! haha
Spookie waar kunnen we je plexiglas foto's aanschaffen? Al 3 gegadigden hier in de chat
Yes, Hier hetzelfde.DarkChylde schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:20:
[...]
pm me maar, ik wil er wel een paar bestellen
Voor dat geld wil ik er 4!-JeeDee- schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:20:
Spookie waar kunnen we je plexiglas foto's aanschaffen? Al 3 gegadigden hier in de chat
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
wordt dit de 2de ibood pagina?
Winners never cheat, Cheaters never win
Anders begint Spookie zijn eigen hunt
Laat het even weten Spookie, Klinkt idd wel aardig
mogelijk heb ik ook wel interesse. Heb je meer info?
Heb de vorige keer dat ik met een topic als dit meedeed een NAS verkocht
Met tweakers-aanbiedingen
gister nog een surface pro 2 op de kop getikt voor weinig, uit een mislukt ICT project. Op zo'n manier kunnen we een eigen IBOOD beginnen!
kussens gekocht 
Beetje jammer alleen dat ik nu pas bedenk dat ik 4 september t land uit ga voor 3 weken
even kijken of ik het afleveradres nog kan wijzigen
Beetje jammer alleen dat ik nu pas bedenk dat ik 4 september t land uit ga voor 3 weken
even kijken of ik het afleveradres nog kan wijzigen
Crap ik ben mijn random reader vergeten.... Dat wordt dus voorlopig niets kopen.....
Everything is better with Bluetooth
TV's in overvloed. Het wk heeft niet goed genoeg verkocht precies
Scherp. Ik vroeg me al af waarom dit zo was.bottom line schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:22:
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Snel genoeg verkocht precies
Drive it like you stole it.
Kabouter wesley fan?bottom line schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:22:
Heeft geen voetbalmodus, dus ik laat 'm liggen
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Heb die stofzuiger op markplaats staan
Wat een rotding is dat.
Adverteren met "zakloos", maar als je hem moet legen heb je al het stof gewoon in je gezicht.
Adverteren met "zakloos", maar als je hem moet legen heb je al het stof gewoon in je gezicht.
Onzin, ik gebruik het best veel op mijn LG en het werkt prima, Spotify, Youtube en uitzending gemist
Ligt er aan waar je het voor gebruikt. Ik heb het liever niet en hang er wel een pc aan, maar Netflix via een applicatie op die Samsungs gaat prima.
Als ik dan een TV koop wil ik toch minstens 3D en netflix. Hoewel ik 3D niet veel zal gebruiken werkt netflix tot nu toe op elke Smart TV die ik gezien heb
dust facialPWM schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:24:
Heb die stofzuiger op markplaats staanWat een rotding is dat.
[ Voor 6% gewijzigd door Descriptor op 20-08-2014 11:25 ]
en dan uitzending gemist maar een week terug kunnen kijken, terwijl je op apple/android ALLES kan bekijken.Afvalzak schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:24:
[...]
Onzin, ik gebruik het best veel op mijn LG en het werkt prima, Spotify, Youtube en uitzending gemist
Schuif je problemen maar door op een ander!PWM schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:24:
Heb die stofzuiger op markplaats staanWat een rotding is dat.
Die stofzuiger zonder zak laat heel wat stof opwaaien....
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Ik vind hem wel lekker werken.RonaldDesigns schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:26:
Die stofzuiger zonder zak laat heel wat stof opwaaien....
ps, Spookie laat niet meer van zich horen
Is er nog een site die de prijs history bijhoud? http://producthistory.eu/ mag dat namelijk niet meer....
Everything is better with Bluetooth
Die is businessplan aan het schrijvenKrilo_89 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:27:
[...]
Ik vind hem wel lekker werken.
die is druk rond aan het bellen haha denk dat als je er echt veel animo voor kan vinden je best wel wat kan regelenKrilo_89 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:27:
[...]
ik zou in ieder geval voor dat geld er ook wel een paar willen haha
Of spooky is bezig met iSpookhunt.nl opzettenKrilo_89 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:27:
[...]

Dirt Devil Infinity VS8 Turbo Stofzakloze Multicyclone Stofzuiger met Turbo en Parketborstel
Zuigt de Turbo dan extra snel oid? Kost een bak meer benzine / diesel verwacht ik.
Zuigt de Turbo dan extra snel oid? Kost een bak meer benzine / diesel verwacht ik.
[ Voor 14% gewijzigd door thorgal21 op 20-08-2014 11:28 ]
Yo dawg...Waah schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:28:
Koop je toch een stofzuiger, om je zakloze stofzuiger leeg te zuigen?
Ja dan is het net een dronken vrouw.thorgal21 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:28:
Dirt Devil Infinity VS8 Turbo Stofzakloze Multicyclone Stofzuiger met Turbo en Parketborstel
Zuigt de Turbo dan extra snel oid?
Tijdens de hunt kan je kijken op http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisjeanj schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:27:
Is er nog een site die de prijs history bijhoud? http://producthistory.eu/ mag dat namelijk niet meer....
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
Dit bedoel je toch? http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisjeanj schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:27:
Die komt ook elke hunt langs hier in 't topic...
Tja in dat kader heb ik nog wel een aantal gloednieuwe Otterboxes voor de iPhone 5 (s) voor wènigSiempie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:22:
[...]
Heb de vorige keer dat ik met een topic als dit meedeed een NAS verkocht
producthistory doet het tijdens de hunt op de een of andere manier wel gewoon.jeanj schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:27:
"Be brave, don't shave"
Nog nooit gezien hiero, maar over het algemeen gaat die slowchat hier altijd veel te snel voor me, dus dat zou de boosdoener wel kunnen zijn.Tweaker36 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:30:
[...]
Die komt ook elke hunt langs hier in 't topic...
Ik heb kratten Seef bier in de aanbieding
Controleer de controleurs
Over 2 weken heb ik HDMI-kabels en dubbelwandige glazen. Samen met Spookie kunnen we dus wel een Tweakershunt makentummeke393 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:31:
[...]
Tja in dat kader heb ik nog wel een aantal gloednieuwe Otterboxes voor de iPhone 5 (s) voor wènig
* Komt net zijn bed uit.
Heb ik nog wat gemist?
Heb ik nog wat gemist?
neeArtica schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:33:
* Komt net zijn bed uit.
Heb ik nog wat gemist?
Grammar-nazi's, Rasp-pi's en stofzuigerloze stofzuigersArtica schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:33:
* Komt net zijn bed uit.
Heb ik nog wat gemist?
Nou, Spookie gaat dus voor alle mensen van Tweakers, plexiglas fotobordjes regelen voor 20 euro.Artica schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:33:
* Komt net zijn bed uit.
Heb ik nog wat gemist?
Nee, ga maar weer terug je bed in..Artica schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:33:
* Komt net zijn bed uit.
Heb ik nog wat gemist?
-
Heb je nog een tv nodig?Artica schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:33:
* Komt net zijn bed uit.
Heb ik nog wat gemist?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
wel eerst je tanden poetsen. kan straks met deze tandenborstel

[ Voor 5% gewijzigd door HomePlayer op 20-08-2014 11:36 ]
Ja, TV gemist.Artica schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:33:
* Komt net zijn bed uit.
Heb ik nog wat gemist?
Siempie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:32:
[...]
Over 2 weken heb ik HDMI-kabels en dubbelwandige glazen. Samen met Spookie kunnen we dus wel een Tweakershunt maken
Met TURBOWaah schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:33:
[...]
Grammar-nazi's, Rasp-pi's en stofzuigerloze stofzuigers
over turbo gesproken: YouTube: NEW KIDS ft Paul Elstak - TURBO
[ Voor 24% gewijzigd door Descriptor op 20-08-2014 11:35 ]
Ja het is wel echt TV-feest bij iBood. Vannacht ook al. TV na TV na TV na TV
deze monitor lijkt me wel aardig eigenlijk. misschien wel een idee om hem eens aan te schaffen.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Inderdaad, stiekem wel spijt van dat ik eergisteren een nieuwe TV heb gekocht.
Vette monitor. Helaas niet in hoogte te verstellen... Anders.....
zelf een Philips monitor gehad, viel me allerzins niet tegen. prima dingetjes.hexta schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:36:
deze monitor lijkt me wel aardig eigenlijk. misschien wel een idee om hem eens aan te schaffen.
We pleuren alles in een doos, vragen 100 euro en geven geen gehoor op wkoa@tweakershunt.nltummeke393 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:35:
[...]
Laten we meteen even meeschrijven aan Spookie's businessplan!
Let op:
Slowchat pas vanaf start hunt!
Slowchat pas vanaf start hunt!