terugbrengen die handel!svenvv2 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:36:
Inderdaad, stiekem wel spijt van dat ik eergisteren een nieuwe TV heb gekocht.
Siempie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:37:
[...]
We pleuren alles in een doos, vragen 100 euro en geven geen gehoor op wkoa@tweakershunt.nl

Komen er eigenlijk wel is Netflix/Spotify vouchers langs? Die heb ik stiekem wel een beetje nodig namelijk...

Dat ik een box mag winnen met die camera erin
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Sh**
Niet verwacht dat hij nog langs zou komen. Had hem net op moeten zoeken.
Niet verwacht dat hij nog langs zou komen. Had hem net op moeten zoeken.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
is deze echt veel goedkoper?
Controleer de controleurs
monitor maar gekocht.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
pak em beet 100€ goedkoper
Ruim 100 euro t.o.v. Pricewatch...Livecrew011 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:40:
Ja normaal wel 1400eu!Livecrew011 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:40:
Nice, het zag er inderdaad wel gaaf uit!
"That's what I do. I drink and I know things."
ik heb echt medelijden met mensen die de belachelijke adviesprijzen voor waar aannemen.
Gezien de historie komt er straks ook nog een Canon camera...
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Daarom altijd even checken voor je gaat kopen. Soms scheelt het bijna niets als je de verzendkosten erbij rekent.Nikeo schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:42:
ik heb echt medelijden met mensen die de belachelijke adviesprijzen voor waar aannemen.
Winners never cheat, Cheaters never win
Nikeo schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:42:
Daarom zoekt een slimmer mens het eerst via Google of de Tweakers PricewatchNikeo schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:42:
"That's what I do. I drink and I know things."
Pricewatch, mensen, Pricewatch.Nikeo schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:42:
[ Voor 3% gewijzigd door Tiestor op 20-08-2014 11:43 ]
"Be brave, don't shave"
Bij bijna elke offerte die ik uitbreng moet ik ze er per sé bij zetten en vermelden hoeveel "korting" het bedrijf krijgt...Nikeo schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:42:
Zelfde reden dat de MM zo populair is: mensen worden geil van woorden als 'aanbieding' en 'korting'.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Dat mannetje met dat € teken heeft een box boven z'n hoofd rechts in beeld. Incoming box?
Komt er wel eens een 2e keer een box of is dat altijd maar 1x per hunt
Komt meestal wel vaker langs hoor.Nikeo schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:45:
Is wel heel snel weer weg!
Komt wel vaker.Nikeo schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:45:
zijn er meerdere. Gemiddeld 2/3 boxen per dagNikeo schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:45:
De box komt normaalgesproken meerdere keren langs.Nikeo schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:45:
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Wie?Descriptor schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:44:
Dat mannetje met dat € teken heeft een box boven z'n hoofd rechts in beeld. Incoming box?
Check de producthistory, komt regelmatig voorbij.Nikeo schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:45:
"Be brave, don't shave"
meerdere keren zelfsNikeo schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:45:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ , naast de chat.Tiestor schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:45:
[...]
Wie?
Check de producthistory, komt regelmatig voorbij.
Het aantal tweakers dat reageert op dezelfde vraag is too damn high
Hoe waren de boxen uit de vorige hun in het algemeen gevuld?
Meen me te herinneren dat de meeste niet echt het geld hebben terug verdiend.
steeds minder. had vorige keer box, maar geld net terug, mooiste item was defect (nexus tablet)Zspirit schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:46:
de laatste keer was het inderdaad minder dan de keren ervoorZspirit schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:46:
http://www.1dagskoopjes.n...boxing-hunt-februari-2014Zspirit schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:46:
Ze hebben wel wat goed te maken met hun boxen
Je moet wel een beetje geluk hebben. Ik had een o.a. versterker met een adviesprijs van 800eu (550 in pricewatch) waar ik dagelijks van genietZspirit schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:46:
het wordt steeds minderMisterEagle schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:47:
[...]
de laatste keer was het inderdaad minder dan de keren ervoor
Dat is Pieter!Descriptor schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:44:

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
Dat zijn ze van februari, je wilt mei hebben: http://www.1dagskoopjes.n...ox-unboxing-hunt-mei-2014
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
Ik vraag me af of de stofzuigers over 10 jaar over drempels heen kunnen of dat huizen die over 10 jaar worden gebouwd allemaal robotstofzuigercompatibel zijn.
"vacuüm machine" 
1. Dat heet een stofzuiger
2. En je schrijft "vacuümmachine"
1. Dat heet een stofzuiger
2. En je schrijft "vacuümmachine"
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Wordt het daadwerkelijk steeds minder of is het de perceptie dat het steeds minder wordt? De box wordt tegenwoordig ontzettend gehyped, dus de verwachtingen zijn ook heel hoog.Waah schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:48:
[...]
het wordt steeds minderdaarnaast verdenk ik sommige mensen dat ze gewoon zeggen dat ze het er makkelijk uithalen, want zeggen dat je er "verlies" op maakt....
Geld net terug als in 100 euro terugverdiend door alles te verkopen?Waah schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:47:
[...]
steeds minder. had vorige keer box, maar geld net terug, mooiste item was defect (nexus tablet)
Dan kom je altijd nog goed weg lijkt me.
Moet jij zeggen, je hebt er al eentje! Dus... Jij mag niet meer spelen.Senui schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:49:
Het is wel ongeveer weer tijd voor een box lijkt mij
Of heb nou de verkeerde?
[ Voor 5% gewijzigd door DonkMatt op 20-08-2014 11:50 ]
Ach so, tja die volg ik niet he >.<Descriptor schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:46:
[...]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ , naast de chat.
"Be brave, don't shave"
Maar hij had pech, want hij hoort nog een tablet over te houdenZspirit schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:50:
[...]
Geld net terug als in 100 euro terugverdiend door alles te verkopen?
Dan kom je altijd nog goed weg lijkt me.
Iemand met een pet hier?[/flauwmodus]
Ik heb nog nooit zoveel mensen van mijn bureau weg gestuurd als vandaag. Gelukkig zit er zo'n anti mee kijk ding op mijn scherm.

[ Voor 7% gewijzigd door Livecrew011 op 20-08-2014 11:54 ]
Aan de persoon die https://soundcloud.com/airwavemusictv postte: thanks, klinkt lekker. Normaal gesproken luister ik dit niet vaak, maar is lekkere muziek om bij te werken. Alleen jammer dat het via laptopspeakers moet
Hoe zit het met garantie op die dingen in de box dan? Dat ze werkend arriveren lijkt me wel logisch toch?Waah schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:47:
[...]
steeds minder. had vorige keer box, maar geld net terug, mooiste item was defect (nexus tablet)
Dan zou ik als ik jou was, eens wat vaker op soundcloud rondneuzenSiempie schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:54:
Aan de persoon die https://soundcloud.com/airwavemusictv postte: thanks, klinkt lekker. Normaal gesproken luister ik dit niet vaak, maar is lekkere muziek om bij te werken. Alleen jammer dat het via laptopspeakers moet
Hier staat het bij een collega naast me op zijn monitor
Ik loer gewoon mee
Ik loer gewoon mee
Drive it like you stole it.
Ik juich alleen maar toe vanaf de zijlijnDonkMatt schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:50:
[...]
Moet jij zeggen, je hebt er al eentje! Dus... Jij mag niet meer spelen.
Of heb nou de verkeerde?
40GB Woop die f*cking doo!
"Be brave, don't shave"
ja hoor dan komt er een 40gb SSD daar schieten we ook niks mee op
Wordt wel gratis verzonden, dat dan weer wel

PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
Haal je uit de ibood box bijna altijd de 100 euro terug als je alles verkoopt?
Ik ben eigenlijk alleen bang dat er meuk in zit die niet te verkopen is.
Ik moest lachenSenui schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:56:
40 GB SSD is net zo nutteloos als een menu bij een lopend buffet -_-
"Be brave, don't shave"
Pff 40GB. Mijn SD-kaartjes zijn groter...
Canon EOS | DJI M2P
40 gb, dat is als 2gb in het win98 tijdperk
Met een whopping 200MB/sec read en 75MB/sec write!
Naar mijn idee red je dat makkelijk. Er zit altijd wel iets elektronisch in wat je kunt verkopen voor meer dan 100 euro. Maar dat zijn vaak de dingen die je zelf wilt houden.Zspirit schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:56:
Haal je uit de ibood box bijna altijd de 100 euro terug als je alles verkoopt?
€25 om je Blu-Ray op een SSD te zetten. Koooooooooooooopuh!!!
40GB is toch niet erg? Gooi nu meestal 64GB Sandisks in servertjes, maar 40GB kan natuurlijk ook prima. Ook als je vnl. opslaat op een NAS is 40GB voor de niet-gamer vaak voldoende. M'n ouders hebben ook maar 64GB lokale opslag.
Edit: Dat klopt niet. Maar goed, strekking is wel duidelijk, denk ik.
Nah, heb best snel een overdosis en de meeste artiesten die me worden aangeraden zijn me te repetitief. Er moet dus wel wat zijn aangeraden, anders durf ik het niet te proberenKrilo_89 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:55:
[...]
Dan zou ik als ik jou was, eens wat vaker op soundcloud rondneuzen
Edit: Dat klopt niet. Maar goed, strekking is wel duidelijk, denk ik.
[ Voor 5% gewijzigd door Ample Energy op 20-08-2014 11:59 ]
40GB is nog goed voor Linux of een Raspberry Pi oid
Canon EOS | DJI M2P
3 jaar geleden mijn laatste box gewonnen (ja zielig hè), was toen €50. Daar zat een mediaplayer in (compleet met wifi module) die ik voor €90 heb verkocht. Verder wat rommelmarkt troep dat de kliko wel lekker vond.Krilo_89 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:57:
[...]
Naar mijn idee red je dat makkelijk. Er zit altijd wel iets elektronisch in wat je kunt verkopen voor meer dan 100 euro. Maar dat zijn vaak de dingen die je zelf wilt houden.
Jammer dat je een RPI nou niet met sata kan verbinden, en dan toch weer aan een usbtje vast zit
Inderdaad, het is dat ik binnenkort een SSD krijg van iemand, anders had ik hem voor in mijn homeserver gekocht.Arjan A schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:59:
40GB is nog goed voor Linux of een Raspberry Pi oid
Bijna 100% winst? Dat is toch best ruimDonkMatt schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 11:59:
[...]
3 jaar geleden mijn laatste box gewonnen (ja zielig hè), was toen €50. Daar zat een mediaplayer in (compleet met wifi module) die ik voor €90 heb verkocht. Verder wat rommelmarkt troep dat de kliko wel lekker vond.
maar wel 3 jaar geleden... boxen worden enkel minderKrilo_89 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:00:
[...]
Bijna 100% winst? Dat is toch best ruim.
Niet kopen mensen, dan gaat ie in de box!
Wauw, quad core plus.
Wel een leuk ding, maar ben niet in de markt voor een tv van 1500 euro.
Wel een leuk ding, maar ben niet in de markt voor een tv van 1500 euro.
Even eten, hopelijk geen box in tussentijd
Licht het aan mij of ziet die afstandsbediening er heel debiel uit?
Er was toch nog iemand op zoek naar een TVtje?
Exact, dit dus. SSD gekocht.svenvv2 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:00:
[...]
Inderdaad, het is dat ik binnenkort een SSD krijg van iemand, anders had ik hem voor in mijn homeserver gekocht.
ehhhh..HOI
Kan je het volume ook zachter zetten op soundcloud? hoor de ijscobel van de hunt niet #firstworldproblems
Tuulk kan datWaah schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:02:
Kan je het volume ook zachter zetten op soundcloud? hoor de ijscobel van de hunt niet #firstworldproblems
Deze TV is toch gewoon zwaar overpriced, gewoon sowieso al?
Dat is zo'n mini afstandsbediening, ik heb daar bij mijn TV de voorloper van. Daar zitten (of zaten althans) alleen knoppen "harder/zachter", "aan/uit" en "kanaal hoger/lager" op.Zspirit schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:01:
Wat daar precies het nut van is weet ik ook niet, maar goed
PsychoMantis_NL @ Battlefield || Red Dead Redemption || GTA V
curved is nieuw en hip.garriej schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:03:
Deze TV is toch gewoon zwaar overpriced, gewoon sowieso al?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ja dat klopt, ben de laatste keren ook helemaal niet verdrietig dat ik niks heb gewonnen. Gaat me meer om het spel.Waah schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:01:
[...]
maar wel 3 jaar geleden... boxen worden enkel minder
Vandaar dat ik in het begin van dit topic ook zei dat ik hem gesloten in de veiling gooi zodra ik hem win. Wil er dan wel minimaal €150 voor hebben, dus daar doe ik het voor. Daar ben ik gewoon eerlijk in, als ik die zooi wil hebben die erin zit dan koop ik dat wel elders.
Mijn tip/truuk: Laad soundcloud in een andere browser, dan kan je gewoon met de windows volumemixer het geluid aanpassen
Hoeveel mensen zijn er nu die in de paar minuten dat zo'n aanbieding beschikbaar is even 1500 euro neer kwakken voor een apparaat? Ik neem toch aan dat mensen in ieder geval wat vooronderzoek doen voordat ze een dergelijke aankoop doen?
En een 'quick skip' knop of zo. Staat een eikel Ariana Grande of zo te remixen. Kan dat gegil niet hebben
heb het uiteindelijk gevonden... rechts onderin staat je huidige nummer met een player waar wel een volume slider zit.svenvv2 schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:04:
[...]
Mijn tip/truuk: Laad soundcloud in een andere browser, dan kan je gewoon met de windows volumemixer het geluid aanpassen
en heb graag alles in Chrome open...
Rechts onder in zie je een kleinere speler met een volume slider. (tenminste ik wel)
Is maar een "Smart Remote". Kan je je muis mee aansturen. Er is normaal gezien ook een gewone remote bij.Zspirit schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:01:
Drive it like you stole it.
had hem net voor je ontdektNielsjuhz schreef op woensdag 20 augustus 2014 @ 12:05:
[...]
Rechts onder in zie je een kleinere speler met een volume slider. (tenminste ik wel)
Btw
Dit keer bij de hunt wel een slowchat?
Vorige hunt was het nog geblockeerd.
Dit keer bij de hunt wel een slowchat?

Vorige hunt was het nog geblockeerd.
Let op:
Slowchat pas vanaf start hunt!
Slowchat pas vanaf start hunt!